Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

I’ll be there for you

2 plaatsers

Pagina 41 van 41 Vorige  1 ... 22 ... 39, 40, 41

Ga naar beneden

I’ll be there for you - Pagina 41 Empty Re: I’ll be there for you

Bericht van KirstReads do okt 03, 2024 8:46 pm

Hailey
Hailey keek even verbaasd toen ze het nieuws hoorde. “Had Mark geen vrij dan in verband met Kerst?” Ze hoorde Jeanie grinniken. “Ja wel maar hij en zijn collega’s hebben tot gisteravond laat aan de onderzoeken gezeten. Weet je nog dat we eerder weg moesten? Dit was dus de reden. Hij vertelde het mij vannacht maar ik wilde jullie niet midden in de nacht wakker bellen. Willen jullie zo deze kant opkomen om hem te begraven?” Hailey keek naar haar zusje en knikte. Ze wilde haar overgrootvader bij haar overgrootmoeder zetten zodat ze eindelijk weer samen waren.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van moonlight za okt 05, 2024 5:26 pm

Allie

"Oh, jullie stelletje stiekemers. Ik haa... nee dat niet maar dit is wel heel sneaky van jullie. Normaal haat ik verrassingen maar met deze ben ik ergens wel blij. Dit.. nee ik moet het anders zeggen: nu kunnen we het afsluiten." Allie beet op de lip. "Moeten we niet eerst papa,mama en Evie bellen? Misschien willen hun wel erbij zijn of in elk geval digitaal. Uiteraard wil ik Adam bij Lilibeth ten rusten leggen maar ik wil de rest ook de kans geven om het af te sluiten."

Thijs

"Eef, moet ik echt niet helpen?" Hij lette op de meiden die in hun wipstoeltjes zaten te brabbelen met elkaar. "Ja, wat is mama nou allemaal aan het doen hé?!? Gaan we op vakantie?",sprak Thijs enthousiast tegen de meiden. Ze zouden tot en met het nieuwe jaar op vakantie gaan in het huisje van Roy op Texel. Charley vond het wel mooi geweest in de wipstoeltje en begon te jengelen dus Thijs tilde haar eruit.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van KirstReads za okt 05, 2024 5:37 pm

Hailey
Jeanie kleurde rood. “Sorry. Het was niet als verrassing bedoeld in elk geval. Maar ik ben blij dat jullie het mooi nieuws vinden. Het is alleen dat er nog dingen geregeld moeten worden met de begraafplaats en de begrafenisondernemer. Adam gaat dat vandaag nog regelen maar gezien het kerst is kan het zijn dat het nog twee dagen duurt eer we Adam echt kunnen begraven. Ook zat ik te denken om oom William op de hoogte te stellen, het blijft zijn vader.” Hailey had helemaal niet aan oom William gedacht. “Als jij dat zou kunnen regelen Jeanie? Dan regelen wij dat we onze ouders het laten weten.” Jeanie knikte. “Zodra ik meer informatie heb bel ik. Fijne kerst nog.” En ze hing op. Hailey keek naar Allie. “Laten we eerst papa en mama bellen. Evie zou vandaag op vakantie gaan naar Texel met Thijs en de meiden. Laat ze eerst daar even landen.”

Evie
Evie keek op. “Nee blijf lekker bij de meiden. Ik heb een lijstje.” Evie maakte altijd voor alles lijstjes. Zo zorgde ze voor orde in haar hoofd. “We hebben alles. Alleen nog de wipstoeltjes meenemen en de knuffeltjes.” Evie liep naar Thijs toe en gaf hem een kus en toen Charley. Ze knielde voor Josie neer die haar een tandeloze glimlach gaf. “Moeten we nog even langs mijn ouders om dag te zeggen? Gezien ze de meiden ook eventjes niet zien.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za okt 05, 2024 7:21 pm

Allie

"Dat snappen we,uiteraard. Maar het voelt fijn om te weten dat Mark, Adam heeft gevonden." En keek even naar Hailey. Allie knikte. "Oh, wat stom. Ik heb helemaal er niet meer aan gedacht om oom William op de hoogte te brengen over alles. Wat slecht van ons. Ja, die moet je zeker even bellen." Allie knikte nogmaals. "Het zelfde lieverd. Bedankt voor je belletje." Allie haalde een diep zucht. "Nou, deze kerst gaan we zeker niet vergeten. Wat een nieuws. Ja, laten we dat maar doen."

Thijs

Thijs stak zijn duim op. "Die pal ik zo wel in de auto. Joos zit er nu nog leller in te chillen." Hij had Charley op schoot gezet die op de oor van haat knuffelbeer sabbelde. Hij beantwoordde de kus. "Ja,doe maar wel. Straks woedt je moeder nog boos dat we geen gedag hebben gezegd." En schoot in de lach. "Is je broertje er al? Dan kunnen we Riley ook nog even een fijne kerst wensen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za okt 05, 2024 7:55 pm

Hailey
Ze knikte. “Zeker niet. Het is fijn dat ze hem gevonden hebben. Ik wil niet weten waar. Ik ben al dankbaar dat we dit nu kunnen doen. Voor opa Boek en voor oom William.” Ze haalde een hand door haar haar en stond op. “Ik ga even douchen. Dan ben ik fris en fruitig als we papa en mama bellen. Dat wandelen door de sneeuw was best koud.” Ze keek naar Nora en glimlachte eventjes en liep toen richting boven om naar de badkamer te gaan.

Evie
Evie grinnikte. “Uhm dat moeten we voorkomen dat mijn moeder boos wordt. Ze doet het er maar mee dat wij even weg zijn. Ze moet er toch aan gaan wennen als wij straks naar ons eigen huis zijn.” Ze keek verliefd naar Charley. Het deed haar goed om te zien dat hun meiden zin hadden in de vakantie. “Riley is als het goed is thuis. Of ie wakker is dat is nog maar de vraag.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo okt 06, 2024 9:05 am

Nora

"Het zou inderdaad voor jullie maar ook jullie familie fijn zijn als we Adam kunnen begraven bij Lilibeth. Ieder zal je dankbaar voor je hulp zijn,Jeanie. Ik denk dat ze zelf nog niet beseffen hoe veel dit voor hun betekend." Nora hoorde dat Hailey ging douchen. Ze had de blik wel gezien. Ze moest alleen een smoes gebruiken om ook naar boven te kunnen lopen. "Ik ga ook even wat warmer aantrekken." En volgde Hailey naar boven. Ze zag Hailey in de badkamer staan en ging in de deuropening staan. "Ga jij nou douchen zonder mij?" En keek alsof ze heel teleurgesteld was.

Thijs

Thijs schoot in de lach "Ik kijk wel uit. Als jij en de meiden mij al aankunnen kijken met een blondie kan doden doden wik ik die blik niet krijgen van de first Lady zelf." Thijs knikte. "Dat is wel waar. Ze heeft in elk ge al nu afleiding van je broertje en Amy." Thijs grijnsde. "Dat zien we dan wel weer. Laten we even alles verder inpakken en dan even gedag zeggen tegen je ouders."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma okt 07, 2024 6:22 pm

Hailey
Hailey draaide zich om en keek Nora aan. “Ik zou niet durven om zonder jou onder te douche te gaan.” En ze gaf Nora een kus. Ze draaide zich om zodat ze met haar rug naar Nora toe stond en deed verleidelijk haar badjas uit zodat ze compleet naakt was. Ze keek even schuin naar achteren. “Kom dan.” En ze stapte de douche in.

Evie
“Uhm nee je wilt niet dat mijn moeder die blikken aan je geeft. Zij is erger dan ik.” Ze grinnikte en controleerde toen of ze echt alles had. “Oh mijn boek.” En ze liep naar boven en kwam niet veel later terug met haar boek. “Zo nu heb ik alles.” Ze tilde Josie op uit haar wipstoeltje en drukte haar tegen zich aan. “Zullen we opa en oma en oom Riley even gedag gaan zeggen?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di okt 08, 2024 10:39 am

Allie

Allie keel haar zusje en Nora na. Ze stond op en kroop bij Liam op de bank. Ze zuchtte en keek hem aan. "Ik weet nog steeds niet helemaal hoe ik mijzelf moet voelen. Blijdschap maar ook naja niet verdrietig maar raar ofzo. Met het begraven van Adam sluiten we alles af maar.. Misschien.. ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat deze dag zou komen."

Nora

"Mooi zo. Want ik zou het ook niet laten gebeuren." Zei ze met een speelse lach en sloot de deur achter zich die ze op slot draaide. Nora beantwoordde de kus. Nora keel verlekkerd naar Hailey. Ze begon zichzelf uit te kenden zodat ze achter Hailey aan onder de douche kon stappen. Ze hoorde Hailey haar woeoden en liet dat zichzelf geen twee keer zeggen. Ze duwde Hailey onder de warme stralen en begon haar hevig te zoenen.

Thijs

"Ik kijk wel uit." En schoot in de lach. Thijs schudde zijn hoofd "Hoe kan je die nou vergeten? Boekenwurm vergeet boek." En stak plagend zijn tong uit. "Niet slaan! Ik heb Charley vast." En gebruikte zijn dochter als schild. "Oh jeey, nou gaat mama mij die blik geven,Char." Charley en Joaie begonnen druk te bewegen. "Ik denk dat ze er klaar voor zijn. Papa moet alleen even zijn sleutels en mobiel pakken."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo okt 09, 2024 8:28 pm

Liam
Liam sloeg zijn armen om Allie heen. “Ik snap wat je bedoeld. Dit is waar jullie op hadden gehoopt. Dat jullie je opa een stukje afsluiting konden geven. En nu is het zover. De reis loopt bijna ten einde. We gaan over twee dagen terug naar Nederland om oud en nieuw te vieren en daarna gaan we weer naar Londen maar dan met zijn tweetjes.” Huj gaf haar een kus in haar nek en speelde met haar haren. “Zeg nu die twee weg zijn. Wat gaan wij doen?”

Hailey
Hailey liet zich gewillig door Nora zoenen en kreunde eventjes. Ze hield echt veel van Nora. Ze waren nu officieel verloofd, ze zouden hun liefde gaan bezegelen voor altijd. Hailey trok Nora dichter naar haar toe en begon haar te tongzoenen. Haar handen gleden naar de billen van Nora en ze kneep er in.

Evie
Evie grinnikte. “Geen zorgen je dochters kijken af en toe net zo dus hoef ik het bijna niet meer te doen.” Evie deed Josie in de maxicosie. “Is goed. Loop ik alvast met Josie naar mijn ouders. Anders wordt ze een dramaqueen.” En ze rolde met haar ogen. Josie was nu al degene die het meeste lawaai maakte en het snelste haar geduld verloor. Charley was een stuk rustiger. Met de maxiecosie in haar handen liep ze naar het huis van haar ouders en liep via de achterdeur naar binnen. “Pap mam?!” Riep ze.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma okt 14, 2024 10:34 am

Allie

Allie knikte. "Dat dus. Het is gewoon heel dubbel." Ze keek Liam liefdevol aan. "Ik kijk er naar uit om het nieuwe jaar met jouw te starten in Londen." En gaf hen een kus. Allie keek om haar heen. "Geen idee, blijkbaar is hier verder niemand. Hailey en Nora blijven voorlopig wel even boven. Misschien moeten wij het dan ook maar gezellig maken." En keek Liam uitdagend aan.

Nora

Nora ginf op in het zoenen. Ze liet haar handen over Hailey haar lichaam glijden maar liet ze uiteindelijk rusten op haar borsten. Zachtjes begon ze haar borsten te masseren. Nora kreunde toen Hailey in haar billen kneep. "Sla me! Terwijl je me straks verwend.",fluisterde ze in haar oor.

Joey

"Hier boven!",riep hij toen hij stemmen hoorde. Joey was Gwen aan het helpen met de was. "Momentje lieverds, we komen er aan." Hij ginf de laatste handdoek op en liep toen naar beneden waar Thijs net ook binnen liep met Charley. "Dag lieverds. Merry Christmas." Hij wierp een blik in de maxicosis. "Oh, wat zien de meisjes er leuk uit,Eef." Hij haalde Josie uit de maxicosi. "Hallo, kom jij eens bij opa." Vervolgens richtte hij zich weer op Evie en Thijs. "Zijn jullie klaar voor jullie erst5e vakantie met de meiden? Alles ingepakt?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo okt 16, 2024 7:56 pm

Liam
“Snap ik schatje. Het is logisch dat het dubbel voelt maar jullie geven je opa hiermee wel een stukje rust. Ook al kan hij het zelf niet meer meemaken.” Hij gaf Allie een kus en keek haar aan. “Ik kijk er ook echt naar uit om met jou het nieuwe jaar in te luiden.” Hij had haar blik gezien en grijnsde. “Hmm dat laat ik niet zomaar aan mij voorbij gaan.” En hij zoende haar en ging langzaam richting haar nek en begon daar kusjes te geven. “Wil je naar boven of had je ergens anders in gedachten?”

Hailey
Ze kreunde toen Nora haar borsten begon te masseren. “Hmm schatje.” En ze gaf Nora nog kusjes in haar nek en drukte haar tegen de muur. Ze streelde Nora haar billen en ging met een hand naar beneden en raakte de gevoelige plek van Nora aan en begon er aan te wriemelen. Ze sloeg op Nora haar billen en werd daar zelf nog geiler door. “Zeg me wat je wilt.” En sloeg nog een keer op Nora haar billen en deed een vinger bij haar naar binnen en begon in Nora te bewegen.

Evie
Evie glimlachte toen ze haar ouders naar beneden zag komen. “Hoi pap en mam. Ja we zijn zo ver. Alles is ingepakt.” Ze keek naar haar dochters. “Thijs heeft de kleding aan gedaan hoor. Met zijn drietjes hebben ze mij wakker gemaakt.” Ze grinnikte en keek even om zich heen. “Ligt Riley nog op bed?” Ze hoorde zware voetstappen op de trap. “Nee ik ben hier. Ik wilde mijn nichtjes nog even zien en mijn grote zus.” Evie glimlachte en gaf Riley een knuffel. Riley liep naar de maxicosie met Charley erin en tilde haar eruit. “Hebben jullie er zin in om even weg te gaan?” En hij keek naar Evie en Thijs.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo okt 20, 2024 7:54 pm

Allie

"Dat is waar. Dit is precies waarvoor we deze zoektocht hebben gestart. Ik had nooit verwacht dat deze vakantie zo zou verlopen. We wilde gewoon zien waar opa was opgegroeid en hoopte ooit te begrijpen waarom hij Schotland voor ons verborgen hield. Puzzelstukjes vallen nu in elkaar. We kunnen dit hoofstuk afsluiten door Adam ten rusten te leggen. Ergens... het voelt gek om straks weer naar huis te gaan. Schotland is zo mooi en fijn. Ik voel me thuis hier. Ik zou graag gauw weer terug komen." Allie kuste Liam terug. Allie kreunde door Liam zijn aanrakingen. "Laten we voor alle zekerheid maar nar boven gaan. Dan weten we zeker dat we niet betrapt kunnen worden."

Nora

Nora voelde de koude natte muur tegen haar rug maar liet zich er niet door weghouden om Hailey haar ge laten verwennen. Dit was immers wat ze wilde. Hiervoor waren ze samen onder de douche gestapt. Nora kreunde. "Oh,Hail. Ga door!" Nora kreunde toen Hailey in haar billen sloeg. "Geef me meer van dit. Laat me klaarkomen. Ik.. ik heb dat en jou nodig." Ze merkte dat ze begon te hijgen.

Joey

"Fijn te horen en dat jullie nog even gedag komen zeggen. Hebben jullie nog tijd voor een bakkie koffie of gaan jullie meteen weg?" Joey schoot in de lach "Ja, dat krijg je. Hij maakt mama en mij ook altijd wakker met je zusjes en later met Riley. Maar dan Thijs mijn complimenten voor de outfits." Joey keek op toen zijn zoon beneden kwam. "Ah, daar zul je hem hebben." Thijs:"Ja zeker. De tweeling ook. Wel gek maar het wordt vast een leuke ervaring. Fijn je nlg even te zien."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di okt 29, 2024 1:43 pm

Liam
Liam knikte. “We zijn hier met een doel gekomen en dat is op zoek gaan naar wie Opa Boek was en wat er nou allemaal is voorgevallen rondom zijn verleden. We kunnen hem nu meer rust geven.” Hij zoende haar en tilde haar op. “Nu is het tijd voor ons.” En hij nam haar in zijn armen mee naar boven. Hij liep met haar naar de slaapkamer, legde haar op bed en deed de deur dicht en op slot. Hij liep naar haar toe en begon haar te tongzoenen. Hij hield intens veel van haar. Hij ging met zijn mond naar haar nek en zijn handen verdwenen onder haar trui op zoek naar haar borsten.

Hailey
Hailey vond het zo onwijs geil om Nora te horen kreunen. Ze bracht nog een vinger naar binnen en begon harder te bewegen. Ze sloeg nog een keer op Nora haar billen. “Je bent van mij, alleen van mij.” Ze voelde dat ze zelf natter werd en hoopte dat Nora haar zo zou gaan verwennen. “Kom maar schatje, laat je horen.”

Evie
“Uhm ja anders sliepen jullie nog.” En ze grinnikte. Ze keek naar Charley die haar oom met grote ogen aan keek. “We hebben er inderdaad veel zin in. Het voelt goed om even als gezinnetje weg te gaan. Even uit de drukte.” Evie haalde een hand door haar haar. Ze wilde ook even er uit voor haar therapie zou gaan starten. Ze wilde nog even kunnen genieten voor ze weer moeilijke herinneringen moest gaan ophalen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 41 van 41 Vorige  1 ... 22 ... 39, 40, 41

Terug naar boven