Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

My love, my life, my family, my friendschap

2 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 18 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van KirstReads za okt 19, 2019 10:03 am

Inge
Inge voelde tranen op komen toen ze de app van haar vader las. Ze wist ook wel dat hij en haar moeder zich zorgen om haar maakte. "Ing wat is er?" Ze schrok toen ze Arianne hoorde. Inge was vergeten dat ze nog aan het facetimen was. Ze las de app van haar vader voor. "Gekkie, je ouders geven heel veel om je. Dan is het ook terecht dat ze zich zorgen om je maken. Ik weet dat jij je rot voelt omdat ze zoveel met Milou bezig zijn maar ze zijn ook echt wel met jou bezig. Praat er rustig met je pa over. Zeg eens hoe jij je voelt in plaats van alleen tegen mij of Thijs. Lieverd ik moet gaan. Laat me weten hoe het gesprek met je pa ging. Hou van je." En weg was Arianne. Inge staarde naar een zwart scherm. Arianne had ook wel gelijk maar Inge was gewoon geen prater. Ze beet op haar lip en speelde met haar telefoon. Uiteindelijk besloot ze om toch maar een app terug te sturen.

Ik weet dat jullie je zorgen maken. Kunnen we vanavond er nog over praten? Ik hou van je.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 18 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van moonlight za okt 19, 2019 11:07 am

Tyler

"Spanje lijkt me heerlijk maar dan wel met een camper waar we het over hadden. Met de auto naar Spanje lijkt me niks. In een camper heb je meer bewegingsvrijheid en met de auto zouden we dan moeten overnachten in een hotel.
Reken maar dat ze anders ruzie krijgen op de achterbank.
Nee dan pakken we wel het vliegtuig en huren we daar een auto."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van moonlight za okt 19, 2019 11:14 am

Kylie

Kylie keek haar broertje ongeloofwaardig aan. "Denk je nou echt dat we ons daar braaf allemaal aan hebben gehouden. Volgens mij keek ik voor mijn 12de al films voor die leeftijd of horrors waar ik te jong voor was.
Leeftijd is maar een richtlijn. Linn kijkt toch ook Riverdale.
Het halve dorp is afgelopen seizoen uitgemoord. Daar mag ze wel naar kijken. We zien wel wat we gaan kijken. Ik ben 10 jaar ouder en kijk nog steeds liever geen horror."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight za okt 19, 2019 11:20 am

Riley

Riley zag de andere naar binnen gaan toen Milan zich bij bij hun voegde. Hij wilde liever ook naar binnen maar kon Suus niet achterlaten. Of ze moest alleen met haar vader willen praten. "Wil je dat ik blijf?",vroeg die wat onzeker aan Suus

Milan schoof een stoel onder zijn kont. "Zo te zien hebben jullie heel wat uit te leggen. Begin bij het begin en sla niks over. Vergeet vooral niet uit te leggen wat jullie hier doen en die jongen wie voor de deur lag. Ik geloof niet dat Roan hem eruit heeft gezet omdat die dronken was."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight za okt 19, 2019 11:22 am

Dave

Is goed, lieverd. Ik hou ook van jou. Tot de maan en weer terug zoals je altijd zei. Maar moet nu echt gaan. Er staan fans te dringen om je vadere handtekening

Hij stopte zijn mobiel weg en liep met Milou naar de lobby waar een deel voor hun was afgezet. Het was een gekkenhuis!
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za okt 19, 2019 9:52 pm

Finn
"Linn is dol op horrorfilms. Ze kijkt ze regelmatig met Frank. Een jongen uit haar sportklas." Finn ging beter zitten. "Ik kijk Riverdale niet. Ik ben net met Riley aan Breaking Bad aan het kijken. Riverdale is denk ik meer voor vrouwen. Maar dat weet ik niet zeker."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads za okt 19, 2019 9:56 pm

Nick
"Dan vliegen we naar Spanje en huren we daar een camper. Ik wil alleen niet dat de kinderen los in de camper zitten. Dat vind ik veel te gevaarlijk." Hij keek naar Tyler. "We kunnen er onderzoek naar doen. Desnoods gaan we eerst een camper in Nederland huren zodat we kunnen kijken of het wat is."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads za okt 19, 2019 10:04 pm

Susan
"Zou je willen blijven?" Ze wilde het niet in haar eentje aan haar vader vertellen. "Pap wil je rustig naar mij luisteren." Ze keek naar de vlammen. "Je hebt gelijk. Jasper wilde al een tijdje mee doen met een spelletjesavond. Ik dacht hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ik heb mij zo erg vergist. Toen ik drinken wilde pakken ging hij mee. Plots kneep hij in mijn billen en duwde hij mij tegen de muur. Hij kuste mij en ik voelde iets tegen mij aan duwen. Ik trapte hem op zijn teen met mijn hak. Hij sloeg me tegen mijn lip en duwde me tegen de muur. Riley en Roan kwamen binnen. Als die er niet waren geweest was het misschien wel helemaal uit de hand gelopen."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za okt 19, 2019 10:53 pm

KirstReads schreef:Linde
Ze rolde met haar ogen en gooide een kussen naar Roan. "Ja weet ik veel. Ik haal dat altijd door elkaar dat uit en thuis. Ik ben allang blij dat ik weet wanneer ik uit of thuis speel." Ze keek naar de wedstrijd. "Scheids, geel!" Riep ze. Ze zuchtte diep. Blijkbaar hadden ze een partijdige scheids die voor Feyenoord was. "Ik moet even kijken. Ik ga nog met mijn moeder voor een jurk voor het gala shoppen. Misschien dat ik in de tweede helft wel kom kijken. Ik moet zondag voetballen tegen Woerden. Denk wel dat we het winnen."

Roan

Roan gooide de kussen terug richting Linde de hoofd.
"En jij zit op voetbal. Zou je niet beter gaan schaken. Dan kan je je niet in doel vergissen.", zei die bloedserieus.
Roan begon te schelde. "Godv... kijk dan uit die doppw man. Zware overtreding. Partijdige klootaap."
Roan baalde ze vuisten. "Dit kunnen we vergeten. Die fluit alleen maar in het voordeel van feyernoord."
"Ja kijk maar. Neem je het niet kwalijk als je niet komt.
Woerden kan niet voetballen. Winnen jullie nog op je sokken."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight za okt 19, 2019 10:57 pm

Kylie

"Mij niet gezien. Dan slaap ik de hele avond niet. Snap niet wat mensen er leuk asn vinden om je continue dood te schrikken en met je hart bonkend in je keel de film te kijken. Ik zou bang zijn dat ik in een schrikmoment zou blijven hangen." Kylie dacht na. "Vind ik niet. Zit best een goed en spannend verhaallijn in wat je bezig houdt. Ik heb tot seizoen 3 nog niet afgekeken maar het is oprecht spannend."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight za okt 19, 2019 11:01 pm

Tyler

"Nee nee, je hebt gordels bij de zitplaatsen. Dat heb ik eens op tv gezien en van die schermpjes voor de bedden.
Maar ze kunnen dan aan tafel een spelletje doen. Sommige campers hebben zelfs een tv. Als we savonds of snachts rijden kunnen de kinderen gewoon slapen. Alleen als ze moeten plassen moeten ze even lopen. Kijk ik kan rustig rond lopen om wat te eten of drinken te pakken."
Tyler knikte. "Ja inderdaad. Straks bevalt het helemaal niet."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight za okt 19, 2019 11:08 pm

Milan

Het bleef stil. Akelig stil. "Dat is niet alles! Er lag iemand op mijn stoep zonder schoenen en zijn jas naast zich.
Er brand hier opeens een korf waar een lucht van brandend plastic vanaf komt."

Riley:" Toen Roan hoorde wat er gebeurd is heeft hij Jasper een bloedneus geslagen en omver gehaald zodat hij hem eruit kon zetten. Uw zoon was razend! Ik heb ondertussen Suus opgevangen. Later bleek dat Jasper zijn mobiel was vergeten. Roan heeft een post de wereld in gestuurd dat Jasper een vies zwijn is dat niet van meisjes kan afblijven om andere voor hem te waarschuwen. Het bewijs wilde we verbranden. Zo kan hij ook niemand bereiken."

Milan:" ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik kan dit niet goedkeuren maar ergens zeg ik ook karma. Hoe die klootzak, neem me niet kwalijk, mijn dochter durft aan te raken. Gelukkig ishet goed afgelopen anders had ik hem eigenhandig afgemaakt. Misschien verdiend die dat nog maar... waarom laat je Roan eerst voor je liegen? Je weet hoe ik daar over denk."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo okt 20, 2019 1:55 pm

Linde
Linde zuchtte diep. Stomme scheidsrechter. "Hooo kom op jongens!" En er werd geschoten. "Yes 0-1 voor ons." En ze keek met een brede glimlach naar Roan. Linde knikte. "Vorige keer speelde we thuis tegen Woerden en toen wonnen we ook. Ik ben alleen reserve speler. Komt omdat ik tijdens een training nogal raar gevallen was en iets verrekt had. Echt stom. Ik hoop dat ik mag spelen."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo okt 20, 2019 2:01 pm

Finn
"Linn vindt het leuk omdat het juist zo nep is en vanwege de schrikeffecten. Weet je nog dat we met Halloween verkleed langs de huizen gingen omdat Linn het zo geweldig vond? Wij als goeie broertjes en zus deden mee. Die glimlach op haar gezicht als we weer met een volle pompoen emmer thuis kwamen vergeet ik nooit meer." Hij dacht na en nam ondertussen een beetje chips. "Dan wil ik het wel een keer een kans geven. Zou je het leuk vinden om Riverdale dan met mij te kijken?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo okt 20, 2019 2:07 pm

Nick
Nick dacht na. "Daar heb ik helemaal niet aan gedacht. Dat is wel fijn dat de kinderen vast kunnen zitten. Anders vind ik het ook te onveilig." Nick nam een slok van zijn drinken en knikte. "Misschien een leuk idee voor de herfstvakantie. Dat we dan een midweekje rond gaan reizen met een camper door Nederland."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo okt 20, 2019 2:12 pm

Susan
Susan zuchtte diep. "Ik weet hoe jij en mama denken over liegen maar ik durfde het niet goed te vertellen. Bang dat jullie zouden zeggen dat ik het er zelf naar gemaakt had. Het was niet mijn idee om Roan te laten liegen. Hij heeft zelf die leugen bedacht omdat we dachten dat jij een hele hoge muur om ons huis heen zou bouwen."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo okt 20, 2019 6:49 pm

Roan

"Yess!!" Roan begon te gillen en te juchen. "Kom op! 2-0"
Hij ging met zijn hoofd aan het voeteneind liggen zodat die dichterbij het scherm lag. "Jemig wat is dit nou weer! Tijdrekken. Speel gewoon." Roan keek om naar Linde. "Balen. Maar altijd belangrijk om je team te steunen"
moonlight
moonlight
Admin

KirstReads vinden dit bericht leuk

Bericht van moonlight zo okt 20, 2019 6:52 pm

Tyler

"Anders had ik het ook niet gedaan en voorgesteld. Zag het laatst ergens op tv." Tyler dacht na. "Volgens mij zei je net dat Soof dan bij je ouders ging logeren en we Fia, Charly en Rosalie zouden uitnodigen om samen met ons en Sem harry potter te komen kijken. Dat wordt dus een beetje lastig. Kunnen we beter na de kerst gaan. Ze hebben twee weken dan altijd vakantie."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight zo okt 20, 2019 6:58 pm

Kylie

"Ja oke maar die films zijn gewoon niet eng. Al haat ik het gewoon om te schrikken." Kylie knikte. "I remember. Volgens mij heb ik nog ergens een foto van Linn tijdens dat Halloween feest. Jammer dat ons kleine zusje net te jong is voor Walibi fright night. Of mag ze inmiddels wel mee? Linn zou die spookhuizen geweldig vinden. Als er nog kaartjes zijn. Ik ga sowieso met wat vriendinnen.
Ik hoop dat ik het overleef." Kylie nam een slok water. "Kan maar ik ben al halverwege seizoen 3. Je moet de eerdere seizoenen en afleveringen hebben gezien om er wat van te snappen. Eigenlijk keek ik met Caitlyn van paardrijden maar we vergeten steeds verder te kijken. Het zelfde geval met het feit dat Jael en ik nog Cassa de Capelle moeten zien."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight zo okt 20, 2019 7:01 pm

Milan

Milan stond op en sloeg zijn armen om Susan heen. "Lieverd zoiets zou ik nooit zeggen. Hij zat fout niet jij.
Hij had geen enkele reden tot zijn wandaden."
Milan zuchttte. "Roan!..." Hij staarde naar binnen. "Ook hij weet beter maar ik snap dat Ro je wilde beschermen."
Milan rolde met zijn ogen. Pff! Alsof die dat zou doen.
"Ik ben wel in staat iemand op zijn bek te slaan. Laat ik hem voorlopig maar niet tegen komen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma okt 21, 2019 4:00 pm

Linde
"Stop met dat pingpong voetbal en speel gewoon goed!" Ze haatte het als spelers steeds met elkaar over gingen spelen. Dit was gewoon tijdrekken. Ze zuchtte diep. "Ik wil echt zo graag die wedstrijd gewoon spelen. Maar goed ik moet die enkel niet nog meer gaan belasten."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads ma okt 21, 2019 4:06 pm

Nick
"Owja je hebt gelijk. Ik was even vergeten dat we al een drukke herfstvakantie hebben." Hij hoorde voetstappen op de trap en zag Sem de woonkamer in komen. "Hey lieverd, kun je niet slapen?" Sem schudde zijn hoofd. Nick keek goed en zag dat Sem gehuild had. "Wat is er?" Nick klopte op de bank en schoof op zodat Sem tussen hen in kon zitten. "Ik mis opa." Zei Sem zachtjes. Nick zuchtte eventjes. Zijn vader was een halfjaar geleden overleden door een hartstilstand. Hij drukte Sem tegen zich aan. "Ik mis hem ook en ik weet zeker dat papa en Sophie opa ook missen. Had je een droom over hem?" Sem knikte voorzichtig. "Hij ging met ons mee naar het spoorwegmuseum en ik kreeg een hele grote treinset van hem. Hij had ook belooft dat ik het zou krijgen voor mijn verjaardag." Nick veegde een traan van de wang van Sem zijn gezicht. Hij slikte. Nick wist dat zijn vader en moeder die treinset beloofd hadden. Hij wist dat zijn moeder die set nog steeds aan Sem wilde geven.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads ma okt 21, 2019 4:08 pm

Finn
"Volgens mij mag je er vanaf 16 pas in. In Toverland heb je nu ook de Fright Nights. Het is een heel stuk verder maar desnoods gaan we op een vakantiepark in de buurt zitten. Misschien een leuk idee voor haar verjaardag? Als papa en mama het ook een goed idee vinden. Wanneer was Linn ook al weer jarig?" Finn dacht na. "Ik wil Casa de papel ook nog zien. Narcos moeten Riley en ik ook nog verder kijken."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads ma okt 21, 2019 4:13 pm

Susan
"Het voelde wel alsof het mijn eigen schuld was. Een paar meiden in mijn klas hadden al gezegd dat het een player was maar ik geloof die roddels meestal niet." Susan keek naar Riley. "Riley blijft vanavond slapen. Ik wilde niet alleen slapen." Susan keek naar haar vader. "Juul is nog niet thuis gekomen ondertussen."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di okt 22, 2019 12:11 pm

Tyler

Tyler trok Sem naar zich toe. "Kom is hier." Hij knuffelde Sem even stevig. "Maar dat is toch juist een mooie droom. Zo laat opa jou weten dat hij nog steeds bij ons is en met ons meekijkt. Hij weet dat we morgen veel plezier gaan hebben in het museum en hoe graag je die treinset wilde hebben. Maar papa snapt ook dat het een beetje eng was dat je opeens over opa droomde." Hij aaide Sem door zijn haartje.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: