Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

I’ll be there for you

2 plaatsers

Pagina 34 van 41 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 37 ... 41  Volgende

Ga naar beneden

I’ll be there for you - Pagina 34 Empty Re: I’ll be there for you

Bericht van KirstReads za mei 11, 2024 12:07 pm

Hailey
Hailey knikte. “Klopt.” Ze dacht na. “Abraham en Eszther Anders en hun kinderen heette Joshua en Rebecca, Beccie, Anders. Zij zijn van de boekenwinkel. Heeft Lilibeth dan de boekenwinkel overgenomen zodat zij konden onderduiken? Adam had Joodse vrienden laten onderduiken maar daar konden we geen namen van vinden. Maar er hebben dus twee gezinnen gewoond op de zolder.” Ze hoorde de bel en Liam stond op. Niet veel later kwam Liam terug met Jeanie. Ze had Jeanie nooit ontmoet maar iets aan haar uiterlijk was herkenbaar.

Evie
Haar wijn was op. Ze keek Thijs aan knikte. Ze pakte zijn hand en ging dichter naar hem toe zitten. Ze voelde zich onwijs zenuwachtig maar ergens voelde het ook goed met dit met Thijs te doen. Ze wilde zich aan hem openstellen. Ze voelde zich op haar gemak bij hem. “Dat is goed.” Zei ze en ze trok hem naar zich toe en begon hem te zoenen. Ze weet niet wat het was maar opeens gierde er alleen maar lust en liefde door haar lijf.

Mike
“Ja ik kom er aan!” En hij rende de trap af naar beneden. “Sorry ik was nog even mijn haar doen.” En hij gaf Emma een kus. Hij keek naar de kinderen. Ethan en Finn waren bij Ethan weer. Ze wilde er aan wennen dat ze binnenkort weer meer privacy zouden hebben. De psycholoog van Ethan had ook gezegd dat ze mochten oefenen thuis met echt samen zijn want dat zou voor Ethan zijn zelfvertrouwen goed zijn. Owen, Manu en Mirthe zouden filmavond houden. Hij keek even naar de kinderen. “Goed als er iets is kunnen jullie bellen.” Owen draaide zich om. “Jahaa ga nou maar!”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van moonlight zo mei 12, 2024 11:46 am

Emma

Emma schudde met een grijns de hoofd. "Maar jij ziet er toch altijd goed uit. Of je je haar nou hebt gedaan of niet." En gaf Mike een kus. "Zeg, kan dat niet wachten tot jullie weg zijn?",hoorde ze Mirthe giechelen vanaf de bank. Emma pakte een kussen van de stoel en gooide dir naar hun hoofden. "Niet brutaal,jullie. Hou de boel heel en vergeet Bella en Bounry niet nog even uit te laten als wij laat terug zijn " Ze haf het drietal een kus op hun wang. "Doei doei." En liep toen de deur uit.

Allie

Allie haalde haar schouders op. "Misschien kunnen we hun opzoeken in het archief als we uit gaan zoeken wat er met Adam is gebeurd tijdens de oorlog. Het zou best eens kunnen dat Lilibeth inderdaad de boekenwinkel heeft overgenomen. Of in elk geval na de oorlog gezien de boekenwinkel nog altijd in de familie is." Allie knikte. Vervolgens ging de bel. Ze stond op om Jeanie de hand te schudden. "Fijn dat je ons wilde ontmoeten,Jeanie."

Thijs

Thijs begon Evie te zoenen. Zijn hand speelde met haar haren. Voorzichtig liet die zijn andere hand over haar rug glijden. "Als jet jirt fijn voelt dan stoppen we.",benadrukte hij nog eens en zoende haar vervolgens weer maar dit keer met tong. Vurig en warm,vol passie. Hij had uitgekeken naar dit moment. Uiteraard had hij Evie de tijd geven en ze was immers zwanger geweest maar nu hij eindelijk de liefde met haar zou gaan bedrijven kon hij niet wachten om het bed met haat te delen.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van KirstReads zo mei 12, 2024 1:20 pm

Mike
Mike gaf de kinderen nog een kus en liep toen ook de deur uit. Hij maakte de auto open en stapte in. Toen Emma zat reed hij de oprit af. “Ik begreep van Joey dat ze Josie en Charley te logeren hebben zodat Evie en Thijs even een datenight hebben. Ik ben benieuwd of de meiden nog wakker zijn.” En hij sloeg af naar links. Mike keek naar Emma. “Ik zou het wel raar vinden als Ethan weer terug gaat naar huis. Ik snap het hoor maar zoals Mirthe al zei het voelt een beetje alsof hij ons vijfde kind is.”

Hailey
Jeanie glimlachte warm naar ze. “Leuk om jullie te ontmoeten. Oom Dave sprak altijd vol lof over jullie.” Ze deed haar jas uit en Liam nam hem over om hem op te hangen. “Wil je thee of iets anders drinken?” Vroeg Hailey. “Uhm thee is wel lekker.” Hailey knikte en liep naar de keuken. Ze zette de waterkoker aan en ging weer terug naar de woonkamer. “Mijn oma had graag met jullie willen praten maar ze is slecht ter been. Mijn moeder woont in Londen dus ik let een beetje op mijn oma. Jullie zullen vast vragen hebben dus ik ga mijn best doen om ze te beantwoorden.”

Evie
Evie keek Thijs aan en knikte. “Ik beloof het dat ik het aangeef. Nu voelt het goed.” Ze ging met haar tong in zijn mond en ging op in het tongzoenen. Ze merkte dat er van alles bij haar gebeurde. Thijs had haar wel vaker naakt gezien maar ze hadden gewacht met het bedrijven van de liefde totdat ze bevallen was en er ook klaar voor was. “Zullen we naar de slaapkamer?” Ze wilde meer, ze wilde verder. Ze verdween met haar hand onder het shirt van Thijs en ging verder met tongzoenen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma mei 13, 2024 11:42 am

Emma

Emma zwaaide nog even en stapte toen ook in. Ze deed haar gordel om en keek naar buiten. "Oh, ik hoop het echt. Ik wil baby knuffelen. Joey en Gwen zullen wel door dolle zijn dat ze mogen oppassen op hun kleindochters." Emma knikte. "Ja, precies. Vooral ook doordat we Manu adopteerde voelt het alsof we een kind loslaten. Maar ik ben blij voor Ethan dat het nu zo goed gaat. Al zal het nest wel een stuk leger voelen de eerste dagen."

Allie

Allie grijnsde. "Het voelt zo raar om opa Dave of David genoemd te horen. Wij noemde het altijd opa Boek vanwege zijn boekenwinkel en gezien Evie hem zo noemde. Maar inderdaad, onze opa was gek op ons." Allie ging weer zitten. Ze voelde zich iets minder ongemakkelijk dan toen ze naar hun oom waren gegaan. Gezien dat de eerste ontmoeting was met hun familiegeschiedenis. "Dat is begrijpelijk. Misschien kunnen wij bij je oma op bezoek gaan. Ik zou haar graag weer eens zien." Allie knikte. "Misschien moeten wij eerst vertellen wat we al hebben ontdekt, dan kan jij ons aanvullen."

Thijs

Thijs knikte. "Oké." Hij tongde haar vurig. Zijn handen gleden over haar lichaam. Het liefste wilde hij onder haar shirtje jaar borsten aanraken maar hij wilde ook niet te snel gaan. Hij voelde dat hij het warm kreeg van alle aandacht. Thijs knikte en reikte haar zijn hand aan om naar de slaapkamer te verhuizen. Maar Evie ginf door met tongzoenen dus dat kon hij niet weigeren. Hij voelde haar hand onder zijn shirt en zag dat als een uitbouw om onder Evie haar shirt haar boesten op te zoeken en te voelen.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma mei 13, 2024 1:04 pm

Mike
Hij knikte en sloeg linksaf. “Dat weet ik wel zeker. Ook omdat Joey vertelde dat Evie het al spannend vond toen de zus van Thijs op de kleintjes ging letten toen ze even naar Gwen en Joey gingen. Maar ze zijn nu ietsjes ouder maar dan nog. Ik vind het knap van Evie.” Mike stopte voor een stoplicht en greep dit moment aan om even de hand van Emma aan te raken. “Het zal even wennen zijn maar hij komt vast vaak genoeg langs. Het is voor hem en Finn ook fijn om even ruimte voor elkaar te hebben.”

Jeanie
Jeanie slikte. “Mijn oma weet niet meer wie jullie zijn. Ze uhm leidt aan alzheimer. Ze herkent mij nog wel een beetje maar ik moet vaak zeggen wie ik ben.” Ze wilde er liever niet over praten. Ze vond het vreselijk om het er over te hebben. Ze keek op toen Hailey terug kwam met de thee. “Lekker dankjewel.” En ze glimlachte eventjes en haalde een hand door haar haar. “Dat is goed. Jullie zijn naar oom William geweest hoorde ik vandaag van hem? We hebben even gebeld met elkaar voor ik hierheen ging.”

Evie
Evie schrok even toen Thijs zijn handen op haar borsten had gelegd. Ze merkte onder haar bh dat haar tepels hard werden en ze lekte een beetje melk. Ze kreunde lichtjes en keek naar Thijs. “Kom.” En ze pakte zijn hand en liep met hem naar de slaapkamer. Ze deed de deur dicht en keek Thijs verliefd aan. “Ik ben zo terug.” En ze liep naar de badkamer en maakte haar laatje daar open. Ze had ooit speciaal ondergoed gekocht speciaal voor dit moment. Ze kleedde zich om en liep toen de slaapkamer weer in. “En?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma mei 13, 2024 6:37 pm

Emma

Emma knikte. "Het is ook niet makkelijk om voor het eerst je kleintje alleen te laten. Hoe dicht bij ze ook zijn. Maar ik kan ikk snappen dat Evie en Thijs toe zijn aan een avond samen. Even geen papa en mama." Emma knikte. "Vast en zeker. En dat ook. Maar het is gewoon eem beetje vreemd. Maar uiteindelijk pakt het alleen maar positief uit. Als Mirthe straks is bevallen zal het druk genoeg worden in huis."

Allie

Allie slikte. "Sorry dat wist ik niet. Ik kan begrijpen dat het zwaar voor je is. Nee, dan lijkt mij het ook niet verstandig om langs te gaan. Dan raakt ze alleen maar in de war." Allie nam ook een kopje thee. Allie knikte. "Dat klopt. Het was best wel heftig eerlijk gezegd. Hailey had die avond daarvoor het dagboek van onze opa gevonden en daarin lazen we over wat er met Lilibeth en Adam is gebeurd en later mer Aggie. Wij sieten echter niet dat opa nog een zusje had. Hij sprak eerlijk gezegd nooit over het verleden. Dus dat kwam best hard aan allemaal. Om nog maar te zwijgen over het feit dat er op zolder onderduikers hebben gezeten."

Thijs

Thijs stopte even maar liet zijn hand wel op Evie haar borst liggen om gaar reactie af te wachten. Langzaam streelde hij verder. Hij hoordr haar kreunen wat hem onwijs opwond. Thijs volgde Evie naar de slaapkamer. Hij ging op bed liggen en trok zijn shirt uit, waarna die het op de grond gooide. Thijs keek op toen Evie weer uit de badkamer kwam. Hij voelde een flinke bult in zijn onderbroek groeien. "Oelala. Kom eens dichterbij zodat ik je beter kan bekijken."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma mei 13, 2024 7:45 pm

Mike
Hij knikte. “Ik vond het ook moeilijk toen mijn vader op Finn ging passen toen wij eindelijk weer datenight hadden. Het ging heel goed maar men wat vond ik het moeilijk.” En hij reed verder. Niet lang daarna kwamen ze de straat in rijden van Gwen en Joey. Hij parkeerde de auto op de oprit en stapte uit. Hij keek even naar Emma. “Ik kan ook niet wachten om opa te worden. Hopelijk laat ie zich snel zien.”

Jeanie
“Kon je ook niet weten.” Ze slikte en speelde met haar vingers. “Mijn oma kende Angie ook niet heel goed. Zij en haar tweelingzus zijn de jongste. Ze hebben niet veel meegekregen van de oorlog behalve dat ze uiteindelijk van pleeggezin naar pleeggezin werden gebracht. Oom Dave en William bleven hier met de zus van Lilibeth maar mijn oma en haar zusje hebben beide autisme en de zus van Lilibeth wilde daar niks mee te maken hebben. Toen oom Dave achttien was heeft hij mijn oma en haar zusje weer in huis genomen en is dit huis op zijn naam gezet.” Jeanie haalde diep adem. “Mijn oma wilt er ook liever niet over praten. Ik heb het meeste van oom William gehoord.”

Evie
Evie bleef even staan toen ze het ontblootte bovenlijf van Thijs zag. Ze beet op haar lip. Ze was dol op zijn bovenlijf. Je kon zien dat hij graag sportte. Evie liep naar hem toe en gaf hem een kus. Ze had de bobbel in zijn broek gezien. Ze glimlachte en gaf hem een tongzoen en gleed met haar handen over zijn bovenlijf. Ze stopte zodat hij haar beter kon bekijken.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di mei 14, 2024 8:35 am

Emma

"Hoe denk je dat,dat voor mij was? Ik liet mijn kleine baby'tje achter en moest er maar op vertrouwen dat alles goed ging in de tussentijd. Oh, wat was dat vreselijk zeg dus ik begrijp Rvie als geen ander. Maar je hebt als kersverse ouders gewoon echt die tijd nodig voor elkaar. Want je verlies elkaar door de zorg voor de kleine. Zeker als je een tweeling hebt." Emma stapte uit zodra ze waren gearriveerd. "Ik hoop het ook. Nog even. Half januari is ze uitgerekend." Emma belde aan en wachtte tot dat er werd open gedaan.

Allie

Allie slikte even. En keel naar Hailey. "Daar heeft oom Wim niks over gezegd." Of had zij iets gemist? "Ik dacht echt dat ieder na het overlijden van Lilibeth en Adam het gehele gezin was opgevangen door de familie. Jeetje wat moet dat rot zijn geweest voor je oma en haar tweelingzus. Je ouders en zusje verliezen en dan ook nog je broers, min of meer." Allie knikte. "Dat is begrijpelijk nadat ik hoor wat er is gebeurd en ze waren ook nog jong. Ze zullen waarschijnlijk niet veel mee gekregen hebben over de oorlog zelf. Misschien een beetje een vreemde vraag maar heeft oom Wim het ooit gehad over de familie Anders? We kwamen er achter dat de boekenwinkel eerst van die familie was. We vragen ons af of Lilibeth de winkel heeft overgenomen en de familie op de zolder heeft laten onderduiken."

Thijs

Thijs beantwoordde de kus van Evie en trok haar bij zich op het bed. Ze begonnen weer te tongzoenen. Thijs speelde met Rvie haar haren. Hij bekeek haat lichaam toen ze de kus verbraken. "Je bent zo mooi.,fluisterde hij in haar oor en begon kusjes in haar nek te geven. "Dit zal je opwinden.",fluisterde hij opnieuw en begon aan haar oorlel te sabbelen.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di mei 14, 2024 10:29 am

Gwen
Gwen had net Josie verschoond en gevoed zodat ze zo even kon knuffelen met Emma en Mike voor ze naar bed gingen. Met Josie op haar arm liep ze naar de deur en maakte hem open. “Hey kom verder. Josie zegt ook hoi.” En Josie keek haar oom en tante met grote ogen aan. Ze liep naar de woonkamer en ging weer zitten. “Joey komt er aan, die was nog even op zijn kantoor bezig. Charley ligt in de box.” Net op dat moment begon Charley te huilen. Gwen stond op en legde Josie naast Charley in de box, Charley stopte meteen met huilen.

Jeanie
Hailey schudde haar hoofd. “Dat heeft hij niet benoemd.” Jeanie haalde diep adem. “Oom William wilt die tijd ook vergeten. Hij maakt dat gedeelte altijd rooskleuriger dan het is. Oma Junie of June zoals ik haar altijd noem en tante Katie waren 6 toen tante Angie overleed. Pas toen ze 10 waren mochten ze bij oom Dave en oom William intrekken. Mijn oma weet niet veel meer maar daar heeft ze het elke keer over. Het is gewoon zielig.” Jeanie haalde diep adem en haalde een zakdoekje uit haar zak en snoot haar neus. Ze keek op. “Oom William heeft daar wel over gesproken. Zijn moeder heeft de boekenwinkel van hun overgenomen zodat die familie kon vluchten. Ze hebben hier onderdoken gezeten en zijn na de oorlog samen met de andere familie naar Engeland vertrokken.”

Evie
Evie vond het heerlijk dat Thijs haar zo aanraakte. Ze haalde diep adem toen hij fluisterde in haar oor en vervolgens aan haar oor sabbelde. Ze voelde dat ze nat werd van onderen en begon te kreunen. Ze kon niks doen behalve gewillig de aandacht ontvangen. “Ooh Thijs.” Kreunde ze. Ze wilde meer. Ze wilde hem ook kunnen aanraken dus trok ze hem naar zich toe en gaf hem ook kusjes in zijn nek.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di mei 14, 2024 1:40 pm

Emma

Emma begroeten Gwen half zodat ze Josie niet zou pletten. "Hallo, oma hoe is het hier?" Ze aaide Josie door de haartjes. "Dat mooi meisje. Wat lijk je ook sprekend op je mama." En liep vervolgens naar binnen en ging op de bank zitten. "Rustig aan. We zijn dan ook vroeg." Ze schoot in de lach toen Charley stopte met huilen toen Gwen, Josie in de box legde. "Net Allie en Hailey. Als Hailey weg was dan begon Allie ook te huilen." Ze zag even later Joey binnen komen. "Dag opa Joe."

Allie

Allie slikte even. "Dat moet vreselijk zijn om je dat steeds te herinneren. Ik zou der letterlijk een knuffel willen geven en zeggen dat uiteindelijk alles goed kwam. Het is haast niet te bevatten hoe vreselijke tijd het voor ieder van hun moet zijn geweest. Hoe jong of oud ze ook waren. We hopen dat we kunnen achterhalen wat er met Adam is gebeurd als laatste eer aan onze opa." Allie stond op om Jaenie een knuffel te geven. Allie glimlachte. "Oh,dat is zo fijn te horen dat ze de oorlog hebben overleefd." En keek even naar Hailey.

Thijs

Thijs plezierig het om Evie te horen kreunen. Het deed hem zelf echter alleen meer en meer naar haar verlangen en ze broek begon meer en meer te knellen. Thijs gaf zich aan Evie over en voelde haar volmaakte lippen op zijn huid. Hij stopte even. "Ik wil meer dan dit. Zullen we een stapje verder? Ik beloof het rustig aan te doen en uiteraard veilig."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di mei 14, 2024 2:06 pm

Gwen
Gwen grinnikte. “Ze zijn beide twee druppels water Evie. Ik ben alleen nog op zoek naar een manier om ze uit elkaar te halen. Het scheelt dat Josie groter is dan Charley maar anders was het nog lastiger.” Gwen aaide Charley door haar haren en keek even verliefd naar haar kleindochters. “Willen jullie wat drinken? Een wijntje, biertje of wat anders?” En ze keek Emma en Mike aan. “Doe maar cola, ik moet nog terug rijden.” Hoorde ze Mike zeggen. Gwen knikte en liep alvast richting de keuken.

Jeanie
“Ik geef ook veel knuffels aan haar. Met tante Katie gaat het goed. Ze woont niet ver van hier, misschien kunnen jullie daar eens op de koffie gaan. Dat zou ze wel leuk vinden. Ze is goed bij de tijd. Soms een beetje te goed.” Jeanie grinnikte en nam een slok van haar thee. “Alle twee de families wisten te ontkomen aan de oorlog. Oma Lilibeth had haar haar kleur en oogkleur mee. Ik hoorde van oom William dat jullie moeder op haar lijkt. Heb je een foto van haar?”

Evie
Evie voelde Thijs zijn bobbel tegen haar aan. Ze kreunde even en keek hem aan. Ze knikte. “Dat is goed. Het voelt goed zo.” En ze begon hem te tongzoenen en deed het knoopje van zijn broek los. Ze stopte met tongzoenen en deed zijn broek naar beneden. “Ik vertrouw je, ik verlang naar je. En uiteraard doen we het veilig.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di mei 14, 2024 9:43 pm

Emma

"Dat is inderdaad wel een voordeel. Ik weet nog dat wij er over spraken voor dat de meisjes werden geboren. Gelukkig hebben ze ook niet het zelfde aan." "Josie heeft een tuinpakje aan met bloemetjes en Charley met vlinders.",hoorde ze Joey zeggen. Emma keek hem verbaasd aan. "Ja, ik heb mijn kleindochters even goed bekeken toen ze,ze kwamen brengen anders hou ik ze ook birt uit elkaar." Emma schoot in de lach om Joey zijn eerlijke antwoord. "Doe maar een wijntje,lekker." En tilde Charley mee naar de bank. "Dag moppie. Zijn papa en mama inmiddels al jouw gehoor wezen testen?"

Allie

Allie grijnsde. "Als je ons het adres wilt geven dan gaan we zeker even langs bij haar in de komende dagen dat we hier zijn. Lijkt mij gezellig." En keek ter goedkeuring naar Hailey om te zien of zij het er mee eens was. Allie knikte. "Wacht even hoor." En zocht een familiefoto op haar telefoon. "Dat is onze moeder,Gwen. Onze vader Joey. Alleen Evie heeft een andere vader. Zij staat in het midden en dan ons broertje Riley. Evie heeft inmiddels een tweeling van nog geen twee maanden." En liet een andere foto zien. "Josie op rechts en Charley op links. Als ik het goed zeg."

Thijs

Thijs knikte ter bevestiging. Thijs ging op in de tongzoen, terwijl Evie probeerde zijn broek uit te trekken. Thijs trapte zijn broek uit en onderdelen zichzelf van zijn onderbroek. Zijn geslachtsdeel stond al flink overeind. Thijs kuste Evie vluchtig. "Mag ik dan je lingeriesetje uitdoen? Dan kunnen we het echt doen. Misschien is het verstandig als jij het voortouw neemt. Dan kan je zelf kijken wat fijn voelt en het tempo bepalen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di mei 14, 2024 9:57 pm

Gwen
Ze grinnikte. “Joey ik ben trots op je hoor. Ze blijven ook slapen. Dan hebben Evie en Thijs echt even een avond samen. Thijs heeft haar bijna weg moeten sleuren maar ze zijn nu hier.” En ze keek even naar Josie die met haar knuffeldoekje aan het spelen was. Gwen keek naar Charley. “Ze zijn gisteren geweest. Charley is aan een kant doof. Er is een kans dat haar spraak minder sterk is dan die van Josie dus misschien dat het voor haar beter is als ze naar een speciale tos school gaat maar dat is even zien hoe haar ontwikkeling gaat zijn.”

Jeanie
“Ik app het zo wel even naar jullie.” En ze glimlachte. Ze keek naar de foto. “Is Joey niet Evie haar vader? Ergens lijken ze wel een beetje op elkaar maar ze heeft veel weg van jullie moeder en dus van oma Lilibeth.” Jeanie keek even naar de meiden. “Wat een schatjes. Vinden jullie het dan niet lastig dat jullie nu hier zitten?” Ze zag Hailey even naar Nora kijken en knikte. “Ja wel maar we wilde dit heel graag doen. We facetimen wel bijna elke dag. Ik geloof alleen dat Allie ze het meeste mist. Allie is niet weg te slaan bij haar nichtjes.”

Evie
Evie keek naar Thijs zijn geslachtsdeel. Hij was zo vol en groot. Ze kreunde even en keek hem aan. “Ik vertrouw jou ook lieverd. Ik weet dat jij het liefdevol doet maar als jij het fijner vindt dat ik het voortouw neem dan wil ik dat doen.” En ze ging boven hem hangen. Ze begon hem kusjes te geven in zijn nek. Ze wilde hem voelen. Ze wilde hem. Ze raakte zijn geslachtsdeel aan en zag een drupje sperma. Ze likte het op en keek Thijs verleidelijk aan.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo mei 15, 2024 10:50 am

Emma

Emma knikte. "Het is ook niet makkelijk om je kindjes achter te laten maar het zal hun goed doen om even een avondje samen te hebben. Even geen papa en mama. Succes vanavond opa en oma. Hopelijk wordt het geen gebroken nacht voor jullie." Emma draaide Charley naar zich toe zodat ze het meisje kon kijken. "Ach moppie. Doen je oortjes het toch niet zo goed?." Emma keek naar Gwen. "Hebben ze het niet gehad over een gehoorapparaat of iets?"

Allie

Allie knikte. "Als je niet beter weet dan zou er dat ook denken maar papa leerde mama pas kennen toen Evie al zes jaar wa. Hij heeft haar geadopteerd als zijn dochter en ze ziet hem ook echt al haar vader." Allie knikte. "Oom Wim zei dat ik ook op mijn moeder lijkt maar ik heb dat zelf nooit zo echr gezien. Nu ik weet dat ik dan ook op Lilibeth zou hebben geleken voel ik me best wel trots ofzo. Gezien Lilibeth een bijzondere vrouw moet zijn geweest." Allie keek beschaamd. "Zeg maar niks,Al.",hoorde Nora zeggen. "Hey! Ze zijn ook een beetje van ons hoor. Evie heeft ons immers als peetouders gevraagd en ik was erbij toen ze te wereld kwamen. Dan is het toch niet gek dat ik mijn nichtjes mis. Ik heb maandenlang moeten wachten tot ik ze eindelijk kon ontmoeten."

Thijs

"Ik zei het meer voor jou. Maar doe wat goed goed voelt vooral." En kuste haar innig. Vervolgens gaf hij zich aan Evie over en ging goed in de lakens liggen. Thijs keek verlangend terug. Hij reikte naar het nachtkastje om er een condoom uit te halen en deed deze om. Hij tilde Evie boven op zich en drong langzaam bij haar binnen. "Voelt het oké?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo mei 15, 2024 12:22 pm

Gwen
“Nee dat is ook zo. Ik vond het al naar dat jullie continue op Evie moesten passen toen de tweeling net geboren was.” Gwen wilde liever niet daaraan terugdenken. Ze was nog niet vergeten dat het aan het begin veel ziekenhuis bezoeken waren vanwege Hailey haar gezondheid. Gwen keek even naar Josie en Charley. “Het zijn vrij makkelijke slapers zeiden Evie en Thijs. We zullen zien of dat klopt.” Er verscheen een klein lachje op Charley haar gezicht. “Ze hebben het over hoorapparaatjes gehad maar dat willen ze pas doen als ze ouder is. Ze willen niet dat Charley nu al aan doen.”

Jeanie
“Ooh wat bijzonder. Jullie zijn dan zeven jaar jonger dan Evie? Hoe oud is Riley nu en heeft hij al een vriendin of vriend?” Jeanie keek even naar Liam en Nora en glimlachte warm naar ze. “Ik woon in Edinburgh met mijn man Dean en zoontje Oliver. Oliver is nu een jaar en gaat al lopen en eet meer vaste dingen. Mijn man Dean werkt in het archief dus ik kan vragen of hij jullie kan bijstaan als jullie in Edinburgh zijn. Jullie zijn van harte welkom in de Hogshead pub. Die pub is van ons samen.” Ze keek even naar Allie. “Ik snap het wel hoor. Mijn zus Lizzy heeft een dochtertje Eleanor van ook 1 en daar ben ik ook peetmama van. Toen ze gingen verhuizen naar Berlijn vanwege Mark zijn werk vond ik dat echt vreselijk. Maar we gaan er binnenkort weer een weekje heen.”

Evie
Evie had Thijs geholpen met haar ondergoed. Ze glimlachte toen Thijs een condoom om deed. Ze werd opgetild en kreunde toen hij in haar ging. Het voelde goed. Ze begon zachtjes op en neer te bewegen. Ze vond het heerlijk en ging wat harder op en neer. Haar gekreun werd harder. Door het op en neer bewegen kwam er wat melk uit haar borsten. “Raak me aan. Ik heb je nodig.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo mei 15, 2024 8:25 pm

Emma

Emma keek Gwen aan. "Dat hebben we met alle liefde gedaan en zouden we zo weer doen. Jullie hadden dat andersom ook voor ons gedaan als wij in jullie schoenen hadden gestaan." Emma knikte. "Het zijn in elk geval prachtige lieve meiden." En keek naar Charley. "Of ben jij een keien boefje?" Charley begon te lachen. "Dat belooft niet veel goeds." En schoot in de lach. Emma knikte. "Day kan ik begrijpen maar anderzijds zou het ook haar kunnen helpen met de ontwikkeling van haar spraak."

Allie

Allie knikte. "Klopt. Riley wordt 17 dit jaar. We schelen een jaar ongeveer. Wij zijn net 18 geworden. Riley heeft een vriendin,ja. Hij is momenteel met zijn vriendin Amy en diens familie op vakantie naar IJsland." Ze liet de foto zien die Tiley had gestuurd van het Noorderlicht aan Jeanie. Allie knikte. "Dat zou fijn zijn en je aanbod houden we zeker achter de hand. Ik zou graag je man en zoontje ontmoeten. We zijn immers familie."

Thijs

Thijs bewoog met Evie zo goed al kon mee. Hij greep in de lakens en begon te kreunen. Of beyer gezegd er klonken meer dierengeluiden uit zijn keel. Zijn lichaam leek in vuur en vlam te staan. Oh, satelliet genoodzaakt die hier van. "Ga door!"moedigde hij Evie aan. Hij wilde zijn hoogtepunt bereiken. Thijs likte de melk van Evie haar borsten. Hij masseerde ze zachtjes. "Ik hou zo ontzettend veel van jou."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo mei 15, 2024 9:28 pm

Gwen
“Dat weet ik. Wij hadden dat ook voor jullie gedaan. Toch ben ik jullie er nog steeds dankbaar voor.” Ze keek even naar een babyfoto van Hailey en Allie. Ze keek toen naar Charley. “Jawel maar ze willen het niet nu ze nog een baby is. Maar ze moeten wel elke maand een controle doen. Vooral om te kijken of haar andere oor ook niet achteruit gaan. Ze hebben wel gesproken over een gebaren cursus. En Josie zou altijd iets groter blijven dan Charley.” Ze keek even naar Joey en pakte zijn hand. “Het is fijn om nu echt even opa en oma te kunnen zijn. Morgen gaan we kerst vieren met Evie en Thijs en de meiden. En we gaan dan ook beeldbellen met Hailey en Allie. Hoe gaat het bij jullie?”

Jeanie
Jeanie keek naar de foto. “Zo die lijkt op je vader. Vet dat hij nu in Ijsland is. Wil ik ooit ook een keer heen maar dat lukt niet echt met een kind van een en een eigen pub.” Jeanie nam een slok van haar thee. “Dan hebben je ouders er niet lang over gedaan om nog een keer zwanger te worden. Ik ben 22 en Lizzy 23 dus er zit tussen ons ook maar een paar maanden.” Jeanie knikte en keek even op haar telefoon. “Ow Dean heeft gebeld moment. Ik ben zo terug.” En ze liep naar de keuken om Dean terug te bellen.

Evie
Het wond haar alleen maar nog meer op om Thijs te horen kreunen. Ze voerde het tempo op en merkte dat haar hoogtepunt er aan zat te komen. Stiekem wilde ze niet dat het hierna voorbij zou zijn. Ze genoot er echt van. “Ik hou ook heel veel van jou.” Ze begon harder te kreunen en greep Thijs stevig vast. Ze zette nog een tandje bij en kwam toen luid kreunend klaar.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo mei 19, 2024 11:34 am

Emma

Emma knikte. "Weten we." En stuurde Gwen een hand kusje. Ze voelde zich gezegend met zo goede bestr vriendin die ook nog eens haar schoonzusje werd/bleek te zijn. Hun kinderen en nu kleinkinderen konden samen opgroeien. Dat had ze toen ze Gwen leerde kennen nooit gedacht. Emma knikte en luisterde aandachtig. "Dat is begrijpelijk. Wel heel goed idee van hum om een gebaren cursus te volgen. Ik hoor veel dat babygebaren echt een uitkomst is om met je kleintje te leren communiceren. Gezien zo kleintje zich natuurlijk nog niet goed kan uiteten." Emma keek even naar Charley en Josie. "Eigenlijk gek om te bedenken dat onze kleinkinderen straks ook samen zullen opgroeien." "Ah. Eerste kerst samen. Over kerst gesproken. Willen jullie samen met ons nog iets doen?" "Met ons gaat het goed. Owen heeft binnenkort weer een controle maar houdt zich netjes aan zijn schema. Ethan mag oefenen met weer thuis te wonen dus die is met Finn samen bij hem. Het zal wel raar zijn om straks Ethan niet meer onder onze vleugels te hebben maar we gunnen het hem natuurlijk ook van harte. Mirthe is helemaal klaar met de zwangerschap maar ze is pas begin januari uitgerekend. Wij kijken wel enorm uit naar de komst van onze kleinzoon."

Allie

Allie knikte. "Klopt. Riley is echt het evenbeeld van papa." Allie knikte. "Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook beat jaloers was toen hij het filmpje stuurde dat hij het Noorderlicht gad gezien. Maar ik ben ook blij voor hem. Amy haalt het beste is hem naar boven. Ik ben blij om hem gelukkig te zien. Ons kelken broertje." Allie knikte. "Wie weet ooit." Allie schoot in de lach. "Laten we zeggen dat het geweest was maar nket helemaal gepland. Papa en mama hadden een gezellige avond toen Hailey en ij eindelijk naar huis mochten. Hailey en ik zijn te vroeg geboren. En mede doordat Hailey een slechte long heeft moesten we langer blijven. Ik ging echt niet zonder Hailey naar huis." Em keek de zusje liefdevol aan. Allie stond op. "Iemand nog een kopje thee?"

Thijs

Thijs stootte nog een paar keer en kwam toen ook zelf kreunend klaar. Hij trok zich terug em bleef heigend liggen. Hij kwam omhoog en kuste Evie vurig. Hij streek een pluk haar achter de hoofd. "Dat was heel fijn,liefje. Ik kon merken dat je er zelf ook van genoot." En kuste haar opnieuw. Hij streelde haar arm en ging over naar haar lichaam. "II kan gewoon niet van je afblijven."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo mei 19, 2024 12:56 pm

Gwen
Gwen knikte. “Ze wilden daar in het nieuwe jaar mee beginnen. Ik denk dat Josie en Charley dan ook wel een eigen taal gaan ontwikkelen. Net als dat Hailey en Allie aan een blik genoeg hebben om te weten hoe de ander zich voelt.” Ze luisterde aandachtig. “Wat fijn dat het beter gaat met Owen. Weet je al of die weer terug mag in de musical?” Ze gunde Owen het zo dat hij weer terug in het theater kon. “Ooh dat is al een hele stap voor Ethan. Goed om te horen dat hij weer langzaamaan weer een beetje opknapt. Ik snap wel dat het wennen gaat zijn. Ik moet nog steeds aan het idee wennen dat Evie en Thijs in het nieuwe jaar naar hun eigen appartement gaan om daar te wonen met de meisjes.” Ze nam een slok van haar thee. “Wij waren er rond die tijd ook wel klaar mee dus ik snap Mirthe volledig. Hoe gaat het nu tussen haar en Jonah?”

Hailey
Hailey knikte. “Klopt. Je week geen moment van mijn zijde.” En ze stond op en gaf haar zusje een knuffel. Jeanie kwam terug. “Sorry er is ruzie in de pub en Oliver heeft net overgegeven dus ik moet weg. Dean kan niet en de pub en Oliver verzorgen dus ik ben nodig.” Liam stond op en kwam terug met de jas en de sjaal van Jeanie. “Mochten jullie in Edinburgh komen vraag in het archief naar Dean en kom snel eens een warme chocolade melk in onze pub drinken.” Jeanie gaf iedereen een knuffel en liep toen met Liam mee naar de voordeur. Hailey hoorde de deur dichtgaan en keek even naar Allie. “Ik heb medelijden met haar. En zorg dragen voor een kindje van een, een pub onderhouden en ook nog eens zorgen voor je oma die dement is.”

Evie
Evie kreunde toen Thijs klaar kwam. Ze had het ergens lekkerder gevonden zonder condoom. Ze slikte de pil en ze wilde nog even wachten met nog meer kinderen. Er gleed een rilling door haar lijf toen Thijs met zijn handen over haar lichaam streek. “Ik vond het heerlijk. Ik kan ook geen genoeg van jou krijgen.” En ze merkte dat ze door zijn aanrakingen weer nat werd. Ze keek even naar Thijs zijn geslachtsdeel en wreef er over. Ze likte een restje sperma van haar vingers en merkte dat er ook iets gebeurde bij Thijs. “Moet ik een handje helpen?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo mei 19, 2024 11:16 pm

Emma

Emma knikte. Ze stond op en legde Charley weer in de box neer. Emma schudde haar hoofd. "We hebben wel weer binnenkort een gesprek om te kijken hoe het gaat. Hoogswaarschijnlijk wordt de eerste stap terug naar school en dan pas weer activiteiten. Ik hoop uiteraard ook voor Owen dat hij weer mag maar ik ben al lang blij te zien dat het weer beter met hem gaat." Emma knikte. "Maar daar in tegen komen Hailey en Nora in het buitenhuis wonen en zullen Evie en Thijs vast vaak genoeg vragen als oppas." Emma knikte nogmaals "Precies dat. Het lijkt oké te gaan maar we zullen zien hoe het gaat als Mirthe is bevallen . Ze is wel uitgenodigd om kerstavond bij zijn familie te vieren."

Allie

Allie knuffelde Hailey stevig. Ze gaf Hailey nog snel een kus op de wang en ging toen weer zitten. Allie zag Jeanie terug komen van haar telefoontje. Allie stond op om Jeanie gedag te zeggen. "Dat doen we en sterkte. Fijn om je gezien eb gesproken te hebben." Allie knikte. "Me too. Misschien kunnen we aanbiedingen om een avondje op haar zoontje te passen. Er moet toch iemand zijn die de pub kan draaien zodat zij en Dean ern keertje op date kunnen."

Thijs

Het feit dat Evie kreunde toen hij klaar kwam wond hem enorm op. "Het was onwijs fijn." En wikkelde een pluk haar om zijn vingers waar die mee speelde. Thijs zijn geslachtsdeel groeide onder Evie haar aanraking. Hij heinde en kreunde even. "Graag!"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo mei 19, 2024 11:54 pm

Gwen
Gwen keek toe hoe Emma Charley weer in de box legde. “Wel goed dat hij langzaamaan weer dingen oppakt en dat hij aan de betere hand is. Ik hoop in de toekomst dat hij dan weer lekker het toneel op kan. Het is ook fijn dat hij Manu heeft gevonden. Hoe gaat het nu met Manu?” En ze nam een slok van haar wijntje. Gwen keek op de klok. “Joey we moeten de meiden straks wel naar bed brengen.” Ze luisterde ondertussen naar Emma. “Ik hoop dat dit een opening is voor in de toekomst. Ik gun hun kind ouders die het goed met elkaar kunnen vinden dus ik hoop dat Jonah dit niet gaat verpesten.”

Hailey
Hailey keek naar Allie. “Dat is geen slecht idee. We blijven sowieso tot begin januari hier.” Ze hadden bedacht om een week Schotland te doen en daarna nog een week in Londen. Ze haalde een hand door haar haar en keek naar Nora. “Ik ga zo even mijn pyjama aan doen.” En ze gaf Nora een kus en liep naar boven. Ze liep hun kamer in en ging op bed zitten. Het was een lange dag geweest. Ze wilde nu heel even rust en het liefst even samen zijn met Nora.

Evie
Evie glimlachte. Ze gaf Thijs een kus en gaf hem een kus in zijn nek. Ze vond het fijn om eindelijk op een juiste manier bemint en aangeraakt te worden. Ze nam zijn geslachtsdeel in haar handen en begon hem te pijpen. Ze merkte dat hij groter werd. Even keek ze naar Thijs. “Ik wil je. Ik heb je nodig. Neem me alsjeblieft. Zoals jij wilt, ik vertrouw je.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma mei 20, 2024 12:17 pm

Emma

Emma knikte. "Dat hopen wij ook. Het was zo fijn om er gisteren met zijn alle op uit te gaan naar de kerstmarkt in Valkenburg. Owen heeft zelfs een halve oliebol op. Dat was echr een geweldige mijlpaal." Ze werd weer emotioneel bij de herinnering. "Goed. Hij speelt de sterren van de hemel. Het contact met zijn zus is ook volledig hersteld. De laatste voorstelling voor de kerstvakantie is zij wezen kijken. Binnenkort gaan we kennis met haar en man en zoontje maken. We willen haar graag leren kennen gezien het Manu zijn familie is en wij toch voor Manu zorgen." Joey:"Jaja, ik kom eraan. Maar ze moesten toch even hun oom en tante gedag zeggen." Emma zuchtte. "Ik hoop het van harte." Em nam een slok van haar wijntje.

Allie

Allie knikte. "Ik wil haar gewoon kunnen helpen. Zoals je al zei ze heeft zo veel op haar bordje." Allie keek Hailey na en richtte toen haar blik op Nora. "Ga anders mee met Hailey maar boven. Het is een lange dag weer geweest en alle informatie die we weer hebben gekregen. Kruip lekker bij Hailey en bed en kijk samen nog een filmpje of serie." Nora:"Dat was ik ook van plan. Jullie ook een fijne avond nog samen en alvast weltrusten."

Thijs

Thijs genoot van alle aandacht en aanrakingen. Dat was wel 'te merken aan zijn geslachtsdeel die weer kaarsrecht overeind stond. Thijs kreunde toen Evie hem begon te pijpen. "Oh, Evie. Ga door. Oh ja. Het mag wel wat harder." Thijs trok Evie haar hand terug. "Dan moet je nu stoppen anders red ik kom ik stfaks nog klaar." Em kuste haar vluchtig. Hij rolde onder Evie vandaan en legde haar zachtjes in de lakens. "Geniet!" En kroppen tussen haat beneden. Hij wreef over haar gevoelige plekje en bracht toen en vinger bij haar naar binnen en begon Evie te vingeren. Langzaam ging hij over op tweer en wisselde toen het spel af met likken. "Laat je gaan schat."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma mei 20, 2024 12:44 pm

Gwen
Gwen sloeg haar armen om Emma heen. “Owen doet het heel goed. Ik snap dat dit je emotioneert. Ik ben trots op mijn neefje. Mocht hij het leuk vinden mag hij wel in het weekend twee uurtjes helpen in de winkel. Hij houdt van de winkel dus misschien helpt dit ook wel in zijn herstel. Overleg het met Mike en Owen.” En ze gaf Emma een kus. Ze stond op en tilde Charley op. Mike keek hen even aan. “Joey als je terug komt zullen we dan poolen?” Gwen grinnikte. Ze liep alvast met Charley naar boven.

Liam
Liam keek naar Allie. “Zullen wij ook naar boven of wil je hier nog even blijven zitten?” Hij ging naast haar zitten en gaf haar een kus. “Alles okee? Ik snap dat je je nichtje wilt helpen maar we kunnen niet iedereen helpen. Ik wil niet dat je hier aan onderdoor gaat. We moeten nog anderhalve week.” En hij ging beter zitten en trok Allie naar zich toe.

Hailey: Hailey keek op toen Nora binnen kwam. “Hey schatje. Alles okee?” En ze stond op en pakte haar pyjama. Ze deed haar shirtje uit en maakte haar bh los. “Zullen we iets kijken of wil je even rustig op bed liggen?”

Evie
Er kwam een sensatiegevoel door haar hele lijf. Ze ging liggen en keek hem aan. Ze hapte naar adem toen Thijs een vinger bij haar naar binnen bracht en haar ook nog eens ging likken. Ze greep de lakens vast en begon te kreunen. “Ooh schatje.” Ze had haar lijf niet meer onder controle. De geluiden die uit haar mond kwamen waren niet meer normaal te noemen. “Ooh.” Ze kon elk moment klaar komen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di mei 21, 2024 10:32 am

Emma

Emma dacht na en keek even naar Mike. "Dat is geen gek idee. Dat moeten we zeker even met Owen en zijn therapeut bespreken als we haar weer zien. Ik weet zeker dat Owen het fijn zal vinden om te kunenn helpen. Zeker nu hij niet naar toneelles kan." Emma knuffelde haar beste vriendin stevig. "Dank voor jullie steun. We hebben het best moeilijk gehad met Owen zijn ziekte om het zo maar te noemen." Joey:""Ha, is goed. Even dit boefje naad bed brengen. Zeg je oom Mike en tante Emma nog even gedag?"" En zwaaide Josie haar handjes. "Dag liefjes. Slaap lekker."

Nora

Nora ging op het bed zitten. "Ik dacht ik ga mee met je naar boven. Misschien vind je het fijn om nog even rustig de avond samen door te brengen. Je zag er moe uit na deze lange dag. Hoe vond je het op Jeanie te ontmoeten?" Nora haalde haar schouders op. "Wat jij wilt." Ze stond op en ging achter Hailey staan en begon haat schouders te masseren.

Allie

"Het maakt mij niet uit. We kunnen ook nog even hier blijven zitten met de ogen haard aan. Het heeft wel iets." Allie kuste Liam terug. "Ja wel. Ik vind het gewoon rot voor Jeanie. Ik wil haar helpen als het kan." Allie keek Liam aan. "Liam. Ik ben niet van suiker. Ik red me wel. Ook al kwam de informatie over opa en zijn familie hard aan." Ze kroop tegen Liam aan en deed de tv aan. "Zullen we nog een aflevering van The good doctor kijken?"

Thijs

Thijs genoot van de geluiden die Evie produceerde. Het wond hem alleen maar meer op. Hij kwam zelf nog eens klaar als ze zo door gingen. Hij stopt met vingeren. Hij wilde Evie zelf laten klaar komen. "Ga op handen en knieën staan.",bedeelde die haar. Zodra ze op handen en knieën zat nam die achter haar plaats en begon van achteren te stoten. Hij masseerde haar volle borsten terwijl hij dieper in Evie stootte. Hij gromde en kreunde en kwam toen in haar klaar gezien hij was vergeten een nieuwe condoom om te doen.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo mei 22, 2024 12:36 pm

Gwen
Gwen knikte. “Overleg maar met Owen en zijn therapeut. Dan hoor ik het wel.” En ze liep met Charley in haar armen naar boven. Ze liep naar de logeerkamer waar ze een babykamer van hadden gemaakt en deed het licht aan. “Zo liefje. Ga je lekker slapen en lekker dromen over de fijne dag?” Ze snoof Charley haar geur op en legde haar in de box. Ze hadden hun laatste flesje vlak voor dat Emma en Mike kwamen gehad dus de komende uren was het nog niet nodig.

Mike
Mike stond op en ging naast Emma op de bank zitten. Hij sloeg zijn armen stevig om haar heen. “Het spijt me dat ik me verstopte toen Owen in de kliniek zat. Ik had er voor je moeten zijn en voor de kinderen. Het spijt me.” En hij gaf Emma een kus. “Ik was vergeten te vragen hoe het gisteren bij therapie was gegaan. Mag hij al iets meer doen of wat is er precies besproken?”

Hailey
Hailey glimlachte eventjes. “Het was een zware dag. Allerlei info die we nog niet wisten over opa gehoord. Zijn moeder was een bijzondere vrouw. Hoe moeilijk moest het zijn geweest om in het geheim die boekenwinkel overgenomen te hebben. Maar ook om mensen in hun huis te laten onderduiken.” Ze deed haar ogen dicht toen Nora haar schouders ging masseren. “Jeanie mocht ik gelijk. Ze voelt warm aan. Ik had heel erg de drang om haar vast te pakken en te knuffelen. Het moet niet makkelijk zijn om voor je oma te moeten zorgen.” Hailey kreunde en er ging een tinteling door haar lichaam. “Ooh Nora dit is heerlijk.”

Liam
Liam knikte. “Dan blijven we hier.” En hij gaf haar een kus. “Ik snap je. Er komt veel op haar schouders terecht. Misschien is die pub wel van haar opa en oma geweest en heeft ze het overgenomen. Net zoals je moeder de boekenwinkel in Nederland heeft overgenomen. Als je je zorgen maakt kun je Jeanie appen. Je hebt haar nummer.” Hij glimlachte. “Is goed.” Eventjes keek hij naar de aflevering en ondertussen masseerde hij Allie haar schouders en gaf haar kusjes in haar nek.

Evie
Evie kwam bijna klaar tot dat Thijs stopte. Ze keek hem bedenkelijk aan maar deed wat hij zei. Ze hield het hoofdeind van het bed stevig vast en kreunde toen Thijs van achteren tot haar binnen drong. Ze vond het heerlijk hoe hij in haar stootte en ze wilde dat hij doorging. Ze schrok toen ze daadwerkelijk zijn sperma binnen kreeg maar ze vond het heerlijk. Ze kwam tegelijk met hem klaar en draaide zich toen om. “Dat was heerlijk schatje. Ik ga zo even douchen, wil je mee of ben je bang dat je niet van mij af kunt blijven?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 34 van 41 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 37 ... 41  Volgende

Terug naar boven