Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Roadtrip (deel 3)

2 plaatsers

Pagina 19 van 22 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22  Volgende

Ga naar beneden

Roadtrip (deel 3) - Pagina 19 Empty Re: Roadtrip (deel 3)

Bericht van KirstReads ma jul 29, 2024 7:02 pm

Liam
Liam keek naar de foto’s. “Het komt goed schatje. We laten thuis nog wel een echo maken met onze verloskundige. We laten ons niet uit het veld slaan. De vorige zwangerschap was zwaar maar we hebben een heel mooi en lief meisje gekregen. Deze twee worden ook mooi en lief. Het komt goed.” En hij legde zijn handen op Allie haar buik en gaf haar een kus in haar nek. “Ethan moet binnenkort ook geopereerd worden dus kan mij zo voorstellen dat ze ook terug willen inderdaad. Wilde je Evie en Thijs nog bellen?”

Evie
“Ik weet het. Ze doet het heel goed.” En ze gaf Yara een kus op haar hoofd. Ze keek naar de zuster. “Kunnen we kijken of ze al wil drinken?” De zuster keek er naar en knikte. Evie deed haar shirt omhoog en Yara ging op zoek naar haar tepel. Evie vertrok haar gezicht eventjes toen Yara er naar hapte en begon te drinken. Ze keek naar Thijs. “Bel ze maar. Ze willen vast Yara zien.”

Ethan
“Omdat jij een heerlijk lichaam hebt schat. Dan gaat de rest vanzelf.” Hij stopte even en gaf Finn over zijn hele lichaam kusjes. Daarna speelde hij met Finn zijn ballen en begon hem weer te pijpen. Dit keer wat harder en sneller, vol passie. Zijn eigen erectie begon ook te kloppen en hij kreunde even.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van moonlight wo jul 31, 2024 12:56 pm

Allie

Allie knikte. "Het was zwaar ja, maar het meer dan waard. Ook al die tijd dat we hebben moeten wachten tot we eindelijk zwanger raakte en nu.. Ik hoop dat het met twee groeiende ukkies in mijn buik een beetje meevalt dit keer kwa zwaarte van de zwangerschap." Allie leunde tegen Liam aan. "Ik hou van je,papa beer " Allie knikte. "Dat is waar ook. Dat was ik even vergeten maar ze redden het wel met elkaar." Allie dacht na. "Laten we ze appen. Misschien slaapt Evie wel en dan bellen we haar wakker. Ik het wel eigenlijk meteen eerlijk aan Eef vertellen over de zwangerschap. Zij heeft mij ook altijd in vetrouwen genomen over haar zwangerschappen."

Thijs

Thijs knikte en beeldbelde Nora er werd druk gezwaaid en hij hoorde Josie en Charley:"Papa en mama!",roepen. "En Vlinder.",voegde Tony eraan toe. Thijs zwaaide terug. "Dag liefjes. Zijn jullie lekker aan het zwemmen?" Drie kindjes knikte. Nors liet ook Johnny em Hailey in beeld zien. "Is baby nu uit de buik?",hoorde hij Johnny vragen. "Mogen we Yara zien?",vervolgde Josie. Thijs draaide de camera naar Evie en Yara. "Yara is bij mama aan het drinken. Ze ia nog heel klein maar het gaat goed met mama en Yara." Tony:"Ahh,lief. Waarom heeft mama Evie een slangetje in de neus?" Thijs slikte even. Ja,hoe legde je dat uit? "Mama Evie kan nu niet zo goed eten dus krijgt ze eten via dat slangetje." Charley:"Wanneer mogen we naar jullie toe? Ik wil Yara in het echt zien." Thijs keek hulpzoekend naar de rest van de familie.

Finn

"Jij hebt een veel goddelijke lichaam. Dat van mij begint oud te worden en te blubberen. Al is het nooit echt gespierd geweest maar je kantelen dat we niet meer de jongste zijn."
Finn kreeg kippenvel over zijn hele lijf door de kusjes die Ethsn gaf. Hij gaf zich aan Ethan over. "Og,ja,oh Ethan. Ogen schatje." En smoorde zijn geluiden met een kussen.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van KirstReads wo jul 31, 2024 6:32 pm

Liam
“Het komt goed. Straks als we in Nederland zijn hebben we de juiste mensen om ons heen die ons helpen. Ik hou je haren vast als je moet spugen. Je mag mijn hand fijn knijpen tijdens bloedprikken. En ik ga je heerlijke massages geven.” Liam sloeg zijn armen om Allie heen. “Dat wordt wel trouwen na de zwangerschap. Ik hou ook van jou mama Beer.” Hij knikte. “Dan appen we haar toch even. Of we appen Thijs. Dan maken we Eef ook niet wakker met app geluidjes. Ik snap dat je het haar wilt vertellen.”

Evie
Ze zag Hailey even vertederd kijken. “Dag lieve kleine Yara.” Zei haar zusje met emotie in haar stem. Evie glimlachte even. Ze zag Hailey even nadenken. “Ik denk dat wij ook straks naar Nederland gaan. Ethan zijn stomp begint meer te irriteren dus ze willen kijken of hij eerder geopereerd kan worden en ik moet nog dingen regelen voor mijn boekpresentatie. We moeten alleen nog even kijken hoe Allie en Liam daarover denken.” En ze zag Johnny even beteuterd kijken. Evie keek haar neefje aan. “Je mag dan wel Yara komen knuffelen Johnny. En je kunt dan nog meer met Tony spelen. Frankrijk loopt niet weg.” En ze zag Johnny bedenkelijk naar zijn moeder Nora kijken.

Ethan
Ethan haalde het kussen van Finn zijn gezicht af en begon hem te tongzoenen en tegelijk af te trekken. “Laat je maar gaan schat.” Hij merkte wel dat zijn stomp zich meer ging irriteren en hij probeerde het te negeren. Hij wilde nu kunnen genieten van hem en Finn voordat hij weer onder het mes moest.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo aug 04, 2024 7:13 pm

Allie

Allie schoot in de lach. "Oh, die massages daar houdt ik je aan. Vooral als mijn voeten weer gaan opzetten." Langzaam aan begon ze iets meer te wennen aan het idee dat ze echt daadwerkelijk zwanger was maar ook aan het idee dat ze naar huis zouden gaan. Allie haalde de schouders op. "Dat is niet erg. Dan hebben we alle tijd om te pannen en kunnen we als compleet gezin trouwen." Allie knikte en appte Thijs met de vraag of ze konden videobellen.

Nora

"Allie en Liam begrijpen het vast wel. Ik denk dat Allie zelf ook graag haar nichtje wilt ontmoeten en wilt helpen waar kan. Nora knikte naar Johnny. "Tony kan ook nog steeds blijven logeren. We kunnen thuis ook zwemmen en naar het bos rn andere leuke dingen doen. Een tent bouwen op je kamer bevoordeeld." Ze zag Johnny zijn blik veranderen. "Maar dan mag Emmie de hut niet stuk maken." Nora beloofde het. "Oké dan wik ik wel naar huis gaan.",hoorde ze Johnny zeggen.
"Hoe voel je je verder,Evie. Is alles goed gegaan? Hoe doet Yara het?"

Finn

"Maar.. ik.. Fuck!.. wil Emmie en Indy niet wakker maken." Het koste hem moeite om uit zijn woorden te komen. Ethan was hem immers begonnen te tongzoenen en liet zijn geslachtsdeel ook aardig kloppen omdat zijn hoogtepunt er aan zat te komen. "Oh. Help! Ik hou het niet. Ik ga klaar komen Eth."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo aug 04, 2024 7:34 pm

Liam
“Ik beloof je dat ik je ga masseren. We doen dit samen.” En hij gaf haar een liefdevolle kus. Hij hield haar hand stevig vast en liepen samen het ziekenhuis uit. Hij keek haar even aan. “Wil je door naar de camping om het aan Hailey en Nora te vertellen of wil je nog even wat drinken samen voor we gaan.” Hij zocht de auto op en hielp Allie met instappen en ging zelf achter het stuur zitten.

Evie
Evie keek even naar Tony. “Gaan we dan wel een feestje voor Yara geven?” Vroeg hij. Evie glimlachte even. “Ik denk dat dat wel kan alleen ik en Yara moeten nog wel even in het ziekenhuis blijven.” Ze zag Josie kijken en gebaren naar Charley. Charley knikte. “Wij gaan even naar het kleine badje met Johnny en Tony.” Hailey knikte. “Is goed. Zwaai nog even naar mama, papa en je zusje.” De meiden en de jongens zwaaide nog even en liepen toen naar het kleine badje om te spelen. Evie keek even naar Nora en Hailey. “Ik voel me vooral moe. Het ging verder prima. Ze hadden de neussonde geplaatst en toen ik bij was gingen ze Yara halen.” Ze aaide Yara door haar haartjes en zag dat ze in slaap was gevallen. “Met Yara gaat het goed. Ze is natuurlijk heel klein. Ik heb nog geen bijzonderheden gehoord in elk geval.” En ze keek even vragend naar Thijs.

Ethan
Ethan keek even naar Finn. “Tis okee schat.” En hij stopte met aftrekken en tongzoenen en ging weer verder met pijpen. Hij voelde zijn eigen geslachtsdeel aardig kloppen maar ook Finn stond op springen. Hij kreunde en stopte met pijpen. “Kom maar schat. Kom maar in mijn klaar.” En hij pijpte nog wat harder.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma aug 05, 2024 7:18 pm

Allie

Allie knikte. "Together." Allie dacht na terwijl ze naar de auto liepen. "Ik wil het wel met Nora en Hailey bespreken in elk geval dat we naar huis willen. Maat eigenlijk wil ik het als eerste aan Evie vertellen voordat de rest het hoort van de zwangerschap. Ik geloof alleen dat Nora en Hailey gingen zwemmen met de kinderen. Maar ergens wil ik ook Indy gewoon knuffelen. Ik heb ons meisje gemist,dus laten we maar gewoon naar de camping gaan."

Nora

"Ja, maar we kunnen wel langskomen met beschuit met muisjes. Cadeautjes langs brengen. Ik hoorde dat Josie en Charley nog iets heel leuks hebben uitgekozen voor Yara in Plopsa." En zag de meisjes geheimzinnig giechelen. Nora keek de kinderen na. "Tante Hailey en Nora komen zo." En richtte zich weer op het scherm. "Wat fijn te horen dat alles goed is gegaan en Yara het goed doet. Ga lekker rusten en laat Thijs je in de watten leggen. Wij gaan nog even verder zwemmen. We bellen vanavond nog wel even. Dikke kus en geef Yara een knuffel namens ons allemaal."

Finn

Finn hield het niet meer. Zijn hoogtepunt kon elk moment plaats vinden. "Ik.." Hij beet even op zijn lip toen Ethan weer verder fijn met pijpen. "Ik zeg alvast sorry als ik heel hard ga klaar komen." Hij was nog niet uitgesproken of hij kwam met flinke stoten in Ethan zijn mond klaar.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma aug 05, 2024 7:48 pm

Liam
Liam knikte. “Ik snap dat je het eerst aan Evie wilt vertellen. Dan gaan we lekker naar de camping.” Hij had Indy ook gemist. Hij reed richting de snelweg en na een stukje rijden kwamen ze aan bij de camping. Hij stopte de wagen voor het huisje en hielp Allie met uitstappen. Liam maakte de deur van het huisje open en keek even rond. “Wil je thee lieverd? Zullen we dan proberen of we Thijs kunnen bellen?”

Evie
Evie glimlachte. “Dat kan altijd.” En ze keek even naar de meiden. “Hmm nu maken jullie mama wel nieuwsgierig hoor.” Maar de meiden hielden hun lippen stijf op elkaar. Ze knikte. “Is goed. Veel zwemplezier nog!” En ze zwaaide nog even naar haar zusje en schoonzus. Ze keek naar haar ouders. “Ik weet niet of Yara al door jullie vast gehouden mag worden maar jullie mogen wel een stukje dichterbij komen om haar te bewonderen.”

Ethan
Finn kwam met volle kracht klaar in zijn mond. Met veel moeite slikte hij het door en kokhalsde hij nog net niet. Hij gaf Finn een tongzoen en morste wat sperma van Finn zelf in de mond van Finn. “Proef jezelf maar eens lieverd.” Zijn geslachtsdeel stond ook op ontploffen en hij morst wat pre cum op Finn zijn buik.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di aug 06, 2024 10:57 am

Allie

Allie knikte. "Graag. Eerlijk gezegd ben ik ook een beetje moe. Van al dat rond lopen in Plopsa en daarna de spanning voor het doktersbezoek. Ik wil gewoon even lekker rustig aan doen met jou en Indy en dan vanavond samen komen met mijn zus en de rest om te bespreken dat we naar huis gaan en of zij meegaan. Als we op de camping zijn dan bellen we Evie als het lukt om haar te kunnen spreken." Inmiddels waren ze weer thuis. "Ja,is goed. Wil jij dan Ethan en Finn appen met de vraag of we Indy kunnen ophalen?" Em stuurde Thijs een appje met het verzoek om te kunnen beeldbellen.

Thijs

"Doe liefjes. Veel plezier. Papa mama en Yara houden van jullie." En Thijs verbrak de verbinding. "Ik ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd wat ze voor verassing hebben. Het is in elk geval heel lief van de meiden dat ze iets hebben uitgekozen voor Yara. Ze hadden voor Tony een verkleedset van Piet piraat meegenomen. Daar was hij heel blij mee." Thijs maakte ruimte zodat Gwen en Joey erbij konden."Eef? Ik krijg een appje van Allie of je kan beeldbellen."

Finn

Finn ginf op in de tongzoen die Ethan hem gaf. Hij proefde een beetje beetje zichzelf en werd opnieuw flink geil. "Mhh.. geil." Finn wierp ern blik naar beneden en likte Ethan zijn kwakje op. "Ik denk dat we daar ook maar eens wat aan moeten doen.",zei hij terwijl die Ethan zijn piemeltje in zijn hand nam en begon af te trekken. "Ik.. neem me van achteren!"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di aug 06, 2024 1:38 pm

Liam
Liam keek naar Allie. “Ik snap dat je moe bent schat. Gaan we gewoon de rest van de dag bankhangen.” Hij keek even naar de tijd. “Ik denk alleen dat Indy en Emmie slapen nu. Ik app ze wel dat ze thuis zijn. Misschien lieverd is het voor jou ook niet onverstandig om wat proberen te slapen. Ook al is het maar een uurtje.” Hij appte ondertussen naar Ethan en Finn om te vragen of ze Indy straks konden gaan ophalen. Hij zette de waterkoker aan en pakte wat bekers voor de thee. “Welke smaak wil je?”

Evie
Evie glimlachte. “Aaw dat is echt heel lief dat Josie en Charley ook aan Tony dachten. Ik ben blij dat ze zich zo om hem ontfermen. Ze zien hem echt als hun broertje.” Evie wreef even over haar buik. Yara deed haar ogen open en keek met grote ogen naar Joey en Gwen. “Kijk Yara dit zijn opa Joey en oma Gwen.” En er kwam een kleine glimlach op Yara haar blik. Ze keek naar Thijs en knikte. “Dat is goed. Ik ben alleen wel moe en heb honger.”

Ethan
Hij schrok even toen Finn vroeg of hij hem van achter kon nemen. Ergens vond hij dat wel geil. Hij merkte dat Finn zijn piemel weer omhoog kwam. “Ga op handen en knieën zitten.” Hij wachtte tot Finn goed zat en positioneerde zichzelf goed en bracht zijn erectie bij Finn naar binnen en begon heen en weer te bewegen en ook Finn af te trekken.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo aug 07, 2024 8:05 pm

Allie

"Oh. Dat klinkt heel aanlokkelijk." En plofte op de bank neer. Allie knikte. "Ik kan ook niet beloven dat ik niet in slaap val als je een film aanzet of een serie." En pakte een dekentje van de bank. Allie keek op terwijl ze door Netflix was begonnen met scrollen. "Dor maar gewone thee met een beetje honing."

Thijs

Thijs knikte. "Ja, ze beginnen een goede band op te bouwen met elkaar. Ik ben blij dat de meiden het zo goed oppakken. Ik was toch wel een beetje bang dat het raar zou worden met Tony erbij in huis maar het voelt heel vertrouwd. Ik vond het wel heel aandoenlijk om te horen dat Johnny bang was dat hij dan niet meer met Tony kon spelen en Tony niet meer kon blijven logeren. Die twee hebben elkaar echt gevonden en zijn dikke maatjes geworden deze vakantie. Super leuk om te zien." "Dag meisje.",hoorde hij Joey zeggen en zag zijn schoonvader verliefd naar zijn kleindochter kijken. "Ga anders eerst even slapen. Allie snapt het wel als je later belt. Ik zal zo wat te eten voor je gaan regelen. Als dat mag met die sonde."
Joey:"Mag ik vragen hoe jullie op de naam Yara zijn gekomen?"

Finn

Finn knikte en gehoorzaam ging hij op zijn handen en knieën zitten. "Laat je gaan schatje. Neem me hard! Sla op me kontje. Laat maar merken wie de baas is." Finn kreunde toen Ethan bij hem binnendrong. "Oh, ja dit voelt goed." Finn zijn ademhaling werd steeds onregelmatiger. "Je Laat me straks nog opnieuw klaarkomen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo aug 07, 2024 9:39 pm

Liam
“Ik kan ook wel wat slaap gebruiken. Dan slapen we zo toch even een uurtje? Drinken we rustig onze thee uit. Ik hou het geluid van mijn telefoon aan dan horen we vanzelf wel als Ethan of Finn terug appt.” Hij deed een zakje thee in de beker en deed er honing en water bij. Hij haalde het zakje eruit en roerde met een lepel in de beker. In zijn eigen beker deed hij verse munt en liep met twee bekers in zijn hand naar de bank. “Alsjeblieft lieverd.” En zette de bekers op tafel. Hij legde zijn handen op Allie haar buik. “Het voelt nog steeds alsof we dromen.”

Evie
Ze kreunde. Ze was even vergeten dat ze een neussonde had. “Misschien dan een zuster aanspreken om te vragen of ik wat voeding binnen mag krijgen via de sonde.” Zei ze. Ze keek even naar haar vader. “Yara betekent vlinder. Vlinder staat ook voor de ziel. We hadden het gevoel alsof ze door Matt gezonden is vanuit de hemel. Daarom noemen we haar ook Vlinder en we zochten op welke naam vlinder betekent en dat was Yara.” Ze zag haar moeder met tranen in haar ogen kijken naar haar jongste kleindochter. “Ze is zo mooi Eef. En de naam past bij haar.”

Ethan
Ethan werd nog geiler van de woorden die Finn naar hem uitsprak. Hij sloeg hard op de billen van Finn. “Ik laat je merken wie hier de baas is. Je mag pas komen als ik klaar met je ben.” En dat zou niet heel lang duren. Hij gaf nog een tik op Finn zijn billen en ging nog harder en dieper in hem. “Wie is hier de baas?!”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za aug 10, 2024 10:34 am

Allie

Allie knikte. "Oké.. Als ik dan tegen je an in slaap mag vallen." En kroop tegen Liam aan. Automatisch legde ze de handen op de buik. Allie knikte. "Inderdaad." Opeend voelde ze zich misselijk worden.dir droomde ze niet! Allie rende snel naar de wc en was nog maar net op tijd. Klote zooi! Ze haatte dit zo erg aan zwanger zijn. Ze vond overgeven vreselijk en nu zou ze weer continu misselijk zijn.

Joey

Thijs:"Ik zal eens kijken of ik iemand kan vinden. Misschien mag er wel iets vloeibaar hebben zoals soep. Moet ik Allie zeggen dat we later bellen zodat je even kan slapen of wil je er wel even spreken?" Joey was ontroerd. "Dat is heel mooi gekozen. Nu snap ik ook waarom de kinderen haar steeds Vlinder noemen. Ze is een prachtige vlinder die alle harten gaat stelen." Joey streelde Yara over de wang. "Je bent zo welkom meisje en nu al.zo geliefd."

Finn

Finn kreunde toen Ethan hem op zijn billen sloeg. Hij voelde zijn huid branden maar het geïndexeerd geilde hem alleen maar meer op. "Sla me. Oh schatje laat me weten wie de baas. Is. Jij bent de baas en ik je slaaf. Neem me!" Finn begon steeds harder te kreunen. Zijn hoogte punt zat we aan te komen. Hij hoorde een mobiel af gaan. Nee niet nu! "Negeer het alsjeblieft! Maak het af waar je me bezig bent. Ik moet klaar komen..."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo aug 11, 2024 12:35 pm

Liam
Liam keek naar Allie. “Jij mag altijd tegen mij in slaap vallen dat weet je.” En hij gaf haar een kus. Toen ze naar de wc rende snelde hij achter haar aan en hield haar haar stevig vast. Hij pakte een wcpapiertje en veegde haar mond af toen ze klaar was. “Tis okee lieverd. Ik ben bij je.” En hij gaf haar een kus op haar hoofd. “Zal ik je anders naar bed brengen? Dan zet ik een emmer neer en kom ik naast je liggen.”

Evie
Evie keek naar Thijs. “Soep zou wel fijn zijn als dat kon.” Ze dacht na. Ergens had ze een voor gevoel dat Allie haar iets wilde vertellen wat haar ouders nog niet mochten weten. “App haar maar dat ik eerst even wil rusten. Dat we later even bellen.” Ze keek even naar Yara. “Je bent al zo geliefd meisje.” En ze gaf haar een kus op haar hoofd. De zuster kwam dichter naar haar toe. “Yara moet zo terug in de couveuse. Zij moet ook goed rusten. En jij ook Evie.” Evie knikte en gaf Yara terug aan de zuster die haar in de couveuse terug legde.

Ethan
Ethan merkte dat hij het echt niet lang kon volhouden meer. Hij zou het jammer vinden als hierna hun intiem momentje voorbij was. Hij stootte door in Finn en sloeg hem nog een keer op zijn billen. Hij zette er nog een tandje bij en begon Finn harder af te trekken. “Ik ga zo komen.” Hij had het nog niet gezegd of hij kwam luid klaar. In Finn.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma aug 12, 2024 12:08 pm

Allie

"Dat weet ik en daarom val ik op zo graag tegen je aan in slaap. Dan hoor ik jou ademhaling en hartslag en wordt ik vanzelf rustig. Volgens mij vind Indy het daarom ook zo fijn om op jou borst in slaap te vallen." Moeizaam stond Allie op van de wc. Ze trok door en keek Liam beschaamd aan. "Dat zou fijn zijn. Ik loop alvast naar boven." Ze gaf hem een klein kusje op de wang. Eerst friste ze zich op in de badkamer en toen kroop ze lekker in bed. Ze was moe en misselijk en kon wel wat slaap gebruiken.

Thijs

Thijs knikte. "Doe ik en ik ga ondertussen iets te eten regelen." Thijs streelde nog eben door Yara de haren voordat ze terug in de couveuse werd gelegd. "Papa komt straks nog even bij je kijken als je slaapt. Ga maar lekker slapen,lief meisje." Thijs gaf vervolgens Evie een kus. "Zo terug!"

Finn

Finn kreunde en gromde en hield zich stevig aan de lakens vast. Zijn knokkels waren wit geworden van de kreeg. "Ik ook.." Finn voelde dat Ethan in zijn achterste klaar kwam en voelde zijn sperma over zijn billen lopen terwijl die zelf over het bed heen spoot. Heigend viel die neer. "Dank je." Hij draaide zich om en begon Ethan wild te tongen. "Als dat appje niet belangrijk is dan wil ik jij nog eens goed van avhter nemen. Dat is je straf!"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma aug 12, 2024 6:01 pm

Liam
Liam gaf Allie een kus. “Tis okee schat. Ik kom er zo aan.” En hij liet haar naar boven gaan om zich op te frissen. Hij pakte een emmer en zette die boven alvast bij het bed. Rustig liep hij naar beneden en pakte de mokken met thee en liep weer naar boven. Boven aangekomen zette hij de mokken op het nachtkastje en appte Ethan en Finn dat Allie moe was van de dag en dat ze eerst ging slapen. Liam ging naast Allie liggen en drukte haar tegen zich aan. “Kan ik iets voor je doen nog of gewoon zo blijven liggen?”

Evie
Evie keek toe hoe de couveuse met Yara weer weggebracht werd. Ze slikte. Ze vond het jammer dat Yara niet lekker bij haar kon liggen. Ze ging zelf wat meer in haar bed liggen en keek even naar haar ouders. “Dankjulliewel dat jullie er zijn. Ik weet gewoon niet wat ik zonder jullie had gemoeten of zonder Thijs.” Ze slikte en dacht even aan dat ze Thijs een tijd terug verloren was. Nu hadden ze elkaar weer gevonden. Evie voelde zich moe en deed haar ogen weer langzaam dicht. “Maken jullie mij wakker als Thijs terug is?” En ze viel in slaap.

Ethan
Ethan wilde naast Finn liggen maar hij vertrok zijn gezicht. Even keek hij naar zijn stomp en zag dat ie rood en vochtig was. Hij voelde er aan en merkte dat het geen sperma was. Hij slikte. Snel pakte hij zijn telefoon. “Liam. Ze wilden eerst Indy halen maar Allie is heel moe van de dag en gaat zo slapen.” Hij legde de telefoon weer aan de kant en ging liggen. Hij kreunde van de pijn en haalde diep adem. “Finn het gaat niet goed.” Zei hij hijgend.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di aug 13, 2024 5:15 pm

Off: back in Holland

Finn

De dag was zo heerlijk begonnen. Ze hadden als gezinnetje gewandeld met Tony en Indy erbij en hadden daarna de liefde bedreven maar aan het einde van hun wilde avonturen begon Ethan niet te kreunen van genot maar van pijn en was het bed niet alleen bezaaid met sperma. Halsoverkop belde Finn het ziekenhuis en er zou meteen een ambulance sturen. Die zelfde ambulance zou Ethan naar Nederland rijden zo dat hij thuis door hun eigen professionals geopereerd kon worden. Ethan zijn stomp was gaan ontsteken. Met spoed waren ze allemaal vetrokken vanaf de camping. Gelukkig waren Nora en Hailey er voor hen anders was hij de helft van de spullen vergeten en waarschijnlijk zelfs de kinderen. Nora en Hailey hadden besloten om de jongens te nemen en Allie en Liam boden aan om Emmie in de auto te nemen zodat hij zelf flink door kon rijden achter Ethan aan. Nu was het wachten, heel lang wachten. Finn ijsbeerde door de gangen heen.

Allie

Allie was op weg naar het ziekenhuis om haar nichtje te ontmoeten,de kleine Yara. Het was een lange bizarre dag en er leek maar geen einde aan te komen. Onderweg had ze wel alle tijd gehad om het goede nieuws van die dag te verwerken. Echter liet haar maag dat ook wel weten. Hoe wat voelde ze zich misselijk zeg. Gelukkig was de autorit zonder braken verlopen en sliepen de meisjes, gezien ze Emmie in de auto hadden meegenomen. Allie klopte op de deur en wachtte tot dat Thijs open deed. "Hallo papa, hallo mama. Gefeliciteerd lieverds. Oh ik ben zo blij voor jullie. Eindelijk konden jullie je meisje ontmoeten. Hoe is het mer haar en met jou,Eef?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di aug 13, 2024 5:40 pm

Ethan
Het ging opeens allemaal heel snel. Finn had meteen de ambulance gebeld toen hij ontdekte dat de stomp van Ethan ontstoken was. De ambulance was er vrij snel en na een onderzoek in het Belgische ziekenhuis bleek dat hij met spoed naar Nederland moest. In Nederland aangekomen was hij met spoed klaargemaakt voor de operatie. Niemand wist wat dit zou betekenen voor de toekomst maar de dokter had aangegeven dat er een grote kans bestond dat hij geen protheses meer kon dragen. De operatie zat erop en hij werd naar een uitslaapkamer gereden. Hij hoorde vaag in de verte een zuster iets zeggen. “Meneer uw man wordt nu naar de uitslaapkamer gebracht om rustig wakker te worden. De operatie is goed gegaan.”

Evie
Ze hadden toch weten te regelen dat Yara bij hun op de kamer mocht slapen. Met de couveuse en alle apparatuur lag Yara nu bij hun. Ze keek op toen Thijs de deur open deed en Liam en Allie binnen kwamen. “Het gaat goed met ons. Yara drinkt goed tot nu toe. Al heeft ze het wel paar keer uitgespuugd maar ze willen nog even wachten met onderzoek tot morgen. Met mij gaat het naar omstandigheden goed. Wel heel moe. En hoe is het met jullie?”

Josie
Josie en Charley waren afgezet door Liam en Allie bij hun opa en oma. Ze zouden daar blijven tot papa en mama weer naar huis mochten. Ze hadden net avond gegeten. Josie had geen zin in eten gehad, ze wilde naar haar moeder en zusje. Toen oma zei dat ze geen schermtijd kreeg als ze haar eten niet op zou eten brak bij haar de bom. Niet dat schermtijd haar iets boeide, ze had het gevoel alsof ze niet gehoord werd. “Ik wil naar mama!” Riep ze uit. Haar oma keek haar streng aan. “Josette Allison je gaat nu zitten en eten!” Josie schudde haar hoofd. “Ik wil niet eten maar naar mama!”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo aug 14, 2024 10:42 am

Finn

Finn schrok op. "Dank u wel. Fijn te horen. Mag ik bij hem?" "Als u rustig bij hem blijft zitten dan is het oké. Hij kan nog wat suf zijn als hij bij komt. Hij krijgt morfine tegen de pijn. Als er iets is dan kan u ons oppiepen." Finn knikte en dankte de dokter. Hij stuurde een berichtje in de groepsapp dat de operatie goed was gegaan en Ethan nu naar de uitslaapkamer werd gebracht.

Nora

Johnny was aan het spelen met zijn lego duplo en Emmie lag net op bed. Nora zag Johnny wat verloren kijken. "Wat is er Johnny?" En ging bij Johnny op de grond zitten. "Ik mis papa Finn en Ethan." Nora knuffelde haar zoontje. "Mama ook lieverd maar alles komt goed met papa Ethan. Straks heeft papa Ethan geen pijn meer aan zijn been." Johnny knikte. "Papa Ethan dan gen nep been meer." Nora knikte. "Klopt, papa Ethan zal dan altijd in zijn rolstoel moeten zitten maar hij kan nog steeds met jou en Emmie spelen." Johnny knikte begrijpend. "Kunnen we papa Ethan bellen om nog een kusje te geven voor het slapen gaan?" Nora beet op de lip. "Papa Ethan slaapt zelf al. Hij was heel moe door de operatie. Maar papa Finn zou nog even bellen om weltrusten te zeggen. Zullen we nog iets moois bouwen zodat we dat morgenochtend aan papa Ethan en Finn kunnen laten zien?"

Allie

"Fijn te horen." Allie wierp een blik in de couveuse. "Oh, wat ben jij een klein droppie. Tante kan niet wachten om met jou te knuffelen. Tante heeft heel lang op jou komst gewacht en dan kom jij als tante Allie nog in de Ardennen zit." Ze keek met een glimlach naar Evie en Thijs. Allie haalde een hand door de haar en tilde Indy over van Liam. "Uhmm.. nou je hebt meegekregen dat ik langs de dokter was omdat ik me niet lekker voelde.." Ze rommelde in de tas. "Misschien mlet je het maar met eigen ogen zien. Wij beseffen het onszelf ook nog niet helemaal." En gaf Evie de echo foto's.

Joey

Joey stond op en liep naar Josie. Hij ging op zijn knieën zitten en keek Josie aan. "Josette kijk mij eens aan!" En dwong Josie om hem aan te kijken. "Als je naar mama en Yara wilt dan ga je nu zitten en eet je een paar happen. Het is nu nog geen bezoekuur. We kunnen nog niet langs bij,mama. Maar als je je als een klein kind gaat gedragen en niet gaat eten dan gaat opa alleen met Tony en Charley. Begrepen? We gaan straks naar mama. Opa wilt mama ook graag zien maar het kan nu niet."

moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo aug 14, 2024 12:12 pm

Ethan
Ethan werd langzaamaan wakker. Versuft deed hij zijn ogen open en keek naast hem. Vaag zag hij de contouren van Finn en zocht zijn hand. “Finn?” Vroeg hij slaperig. Hij wilde rechtop zitten maar gezien zijn stomp goed verbonden was lukte dat niet. “Is het goed gegaan?” Vroeg hij dan maar.

Hailey
Met twee koppen thee liep ze naar de woonkamer. Ze zette de koppen op tafel en ging naast Nora zitten. Ze voelde haar telefoon trillen en las het appje. “Johnny, papa Finn laat weten dat de operatie gelukt is en dat papa Ethan naar zijn kamer is gebracht om wakker te worden. Dus misschien kunnen we zo toch even bellen met hun voor je naar bed gaat.” Ze aaide haar zoontje door zijn haren. Ze keek even naar Nora en gaf haar een kus. “Johnny wat wil je morgen doen?” Ze zag Johnny nadenken. “Naar papa Eth en nichtje Yaar.” Hailey keek naar Nora. “We kunnen kijken of dat mogelijk is. Je wilde ook nog naar het Dino park toch?” Johnny keek op en er was wen twinkeling in zijn ogen te zien.

Evie
Evie grinnikte. “Tsja Yara had het wel gezien in mama haar buik. Ze wilde heel graag haar peettante ontmoeten.” Ook nu weer wilde ze haar broer en zussen als peetoom en peettante voor Yara. Ze keek op en pakte de foto’s aan. Ze slaakte nog net geen gilletje. “Nee! Je bent zwanger? Ooh Allie. Wat fijn voor jullie. Van een tweeling?” Ze kreeg tranen in haar ogen. Ze wist hoe lang Allie en Liam aan het worstelen waren om zwanger te worden en nu was het gewoon op de natuurlijke manier gelukt. “Weten papa en mama dit?”

Josie
Ze zag Charley naar haar gebaren in hun eigen taal. Ze knikte en gaf zich toen over. Ze keek even naar haar opa en versmalde haar ogen. “Opa ik ben niet gek. Tante Allie en oom Liam zijn nu ook bij mama en Yara.” Ze zag Charley haar hoofd schudden als teken dat ze nu geen grenzen moest gaan op zoeken. Josie nam een hap van haar pasta en keek even naar haar opa en oma. “Sorry opa en oma.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo aug 14, 2024 9:11 pm

Finn

Finn pakte Ethan zijn hand vast. "Ik ben hier. Rustig maar. Ik ben bij je. Wordt even rustig wakker. Alles is goed gegaan en ik heb net iedereen het nieuws geappt. Als je goed wakker bent dan is er een klein jongetje thuis die het heel fijn zou vinden als je hem nog even weltrusten zegt. Onze kleine meid ligt al te slapen."

Nora

"Nou,dat is fijn te horen." Johnny:"Dan ga ik heel hard hopen dat papa's gaan bellen." Nora kuste Hailey terug en streelde Johnny door zijn haar. "Bah,geen kusjes." Nora begon expres Johnny kusjes te geven. "Ah. Nee. Mama Nora stop." Nora keek naar Hailey en vervolgens naar Hailey. "We kunnen overdag naar het dinopark gaan en dan savonds langs papa Ethan en tante Evie." Johnny klapte blij in zijn handen.

Allie

Allie schoot in de lach. "Tante is blij dat je er bent hoor,meisje." Allie knikte. "Ja, wij zijn ook verbaasd. We hadden eigenlijk net besloten om het weer te proberen en dan opeens dit. Het is wel nog heel pril maar alles zag er goed uit. Ik dacht evhr dat die dokter een grapje maakte. Ik,die niet natuurlijk zwanger kon raken, zwanger van een tweeling. Maat we ziij zo ontzettend blij." En wreef over haar buik. "Nee nog niet. Ik wilde jou als eerste vertellen. Hij verrouwede mij het ook toe toen je zwanger raakte van Matt en nu met Yara."

Joey

Joey sloeg een diepe zucht. "Omdat we niet met zijn alle tegelijk bij Yara kunnen zijn. Dan wordt jet te druk voor je zusje. Je zusje moet ook kunnen rusten. Ze is heel klein en heeft veel slaap nodig en mana moet ook kunnen rusten. Daarom eigewijse snotneus! Eet je pasta nou maar een beetje. Dan kunnen we ons zo klaar maken om te gaan. Jullie moeten ook nog jullie namenslinger voor Yara afmaken." Joey knuffelde Josie. "Het is al oké. Maar je maakt het je zelf niet makkelijker als je bood wordt,lieverd. Opa en oma kunnen er ook niks aan veranderen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo aug 14, 2024 10:26 pm

Ethan
Ethan kneep even zijn ogen dicht en weer open. “Fijn dat het goed is gegaan.” Hij beet op zijn lip en keek even weg van Finn. “Ik…Finn ik kan nooit meer lopen. Ik zal nooit meer rennen met Johnny of Emmie.” Hij slikte en keek toen weer naar Finn. “Hoe kan ik nou nog een goeie vader zijn?”

Hailey
Hailey zuchtte diep. “Laten we nog even wachten met bellen. Dan kan papa Ethan rustig wakker worden. Zullen we anders even je pyjama aan doen en tanden poetsen? Dan gaan we daarna even een filmpje kijken voor papa belt.” Johnny knikte. Hailey keek naar Nora. “Dat vind ik een heel goed plan. Kom kleine Dino.” En ze tilde Johnny op en liep met hem in haar armen naar boven.

Evie
“Soms komt het uit onverwachte hoek. Wij zijn heel blij voor jullie. Tis jullie gegund.” Evie keek even naar Thijs en toen naar Yara die lekker lag te slapen. Ze slikte. Ze vond het nog steeds lastig om het over Matt te hebben. “Ik voel me vereerd.” Evie glimlachte en pakte de hand van haar zus vast. “Hoe was het verder? Hoe vonden de meiden Plopsa?”

Josie
Josie zuchtte even overdreven. “Okee ik snap het. Jeez.” Haar oma keek haar geschokt en streng aan. “Josette hoe kom je aan die taal? Ik wil niet hebben dat je ons zo aanspreekt.” Josie bloosde. “Sorry oma. Kinderen uit mijn klas zeggen dit.” Haar oma keek even naar haar opa en toen naar Josie. “Het is niet netjes in elk geval. Dus beloof me dat je het niet meer gaat zeggen. Je doet mij soms echt aan je moeder denken toen ze zo klein was als jij.” Josie keek naar haar zusje die rolde met haar ogen. Josie knuffelde toen haar opa en oma even. “Sorry. Ik mis mama gewoon heel erg.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do aug 15, 2024 8:47 pm

Finn

Finn ging op het voeteneinde zitten en hield Ethan handen vast. "Liefje, daar kijken de kinderen niet naar. Tijdens de vakantie heb je toch ook met hun gespeeld? De kinderen zien niet een papa die gehandicapt is en niet overal aan mee kunnen doen. Nee,die zijn een liefdevolle vader die zijn uiterste best doet om de beste vader te zijn die hij voor ze kan zijn. Die ze in stopt,voor leest. Met hun speelt. Die ze troost als ze auw hebben. Johnny zou niet vragen of hij je nog mag bellen om weltrusten te zeggen als hij niet van je hield."

Nora

Nora volgde Hailey en Johnny naar boven. Ze gluurde rben bij Emmie maar die lag lekker te slapen. Ze legde haar dekentje weer over haar geen die op de grond was gevallen. Ze drukte nog een kus op de voorhoofd voordat ze bij Johnny en Hailey ging kijken. "Ik mag mijn nieuwe pyjama aan van Bing." Nora deed alsof ze heel verbaasd was. "Hij is heel mooi,Johnny." Nora nam Johnny aan de hand mee naar de badkamer om zijn tanden te poetsen. "Mama's, gaan we morgen tekening voor papa Erhan maken? Papa die dan ophangen bij bed."

Allie

"Het voelt als een wonder. Naja, eigenlijk als een droom waarin we leven. Ik vind het ergens ook heel eng. Bang dat de droom opeens uiteen spat. Maar Liam en ik doen dit samen. Ik wil wel Eerlijk over de zwangerschap zijn naar papa en mama toe en naar Hailey en Riley. Hoe dit ook gaat aflopen."
Allie pakte er een stoel bij en ging zitten. Ze pakte er de foto's bij op de telefoon. "Super leuk maar we waren zo moe van het lopen. Haha. De meiden vermaakte zich honderduit. Ze zijn zelf in maya de bij geweest terwijl Liam en ik nog even natafelen na de lunch. Ze vonden het volgens mij super stoer dat ze nu uit genoeg zijn om alleen ergens in te kunnen onder toezicht. Ik denk alleen dat Liam de ronddraaiende kopjes minder vond." En schoot in de lach.

Joey

Joey moest moeite doen om niet in de lach te schieten. Charley had hem door en gebaarde dat opa moest lachen. Joey proesten het uit. "Opa mag niet lachen. Maar je lijkt inderdaad op.je moeder,Joos. Jullie moeder kon ook zo eigenwijs zijn en oh als ze de zin niet kreeg. Dan dode ze opa met de welbekende O'Malley blik." Joey knuffelde Josie nogmaals. "We snappen het,lieverd. We gaan zometeen naar de toe. Hebben jullie het cadeautje voor Yara al gepakt dat jullie gekocht hadden in Plopsa?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za aug 17, 2024 10:10 am

Ethan
Ethan keek Finn aan. “Toch voelt het alsof ik ze nu nog minder kan bieden. Ik kan niet meer voetballen met Johnny. Ik kan niet meer turnen met Emmie als ze groter is. Ik voel me incompleet zonder mijn prothese.” Hij keek even weg en toen weer naar zijn man. Finn die hem altijd in alles bij staat. Finn die altijd voor hem klaar staat wat er ook aan de hand is. Nu was hij nog meer afhankelijker van Finn en Nora en Hailey. “Ik wil niet afhankelijk zijn van iemand Finn.” Hij slikte. “Ik heb gezegd op het moment dat ik er achter kwam dat ik een been kwijt was dat ik liever dood was dan afhankelijk zijn van iemand.” Hij voelde een traan naar beneden glijden. “Ik wil leven Finn. Voor jou, Nora, Hailey en de kinderen. Maar ik voel mij zo machteloos nu.”

Hailey
Hailey keek naar Johnny die zijn nieuwe pyjama van Bing had. Het stond hem onwijs schattig. “Nou kom gaan we je tandenpoetsen.” En Johnny ging op het krukje staan en begon aan zijn tandjes. Toen ze klaar was keek ze hem aan. “Dat kunnen we morgen wel maken. Dan kan Emmie ook meehelpen.” Hailey keek even naar Nora. “Slaapt onze kleine prinses?”

Evie
“Dan hebben we beide een klein wonder gekregen Allie.” Ze keek even naar Yara. Yara die iets groter was dan een liniaal en het gewicht had van 1100 gram. Ongeveer net zo zwaar als een pak suiker. Ze keek even naar Thijs. Ze hoopte gewoon dat alles goed zou komen. “Ja snap ik. Wil je het vertellen als ze straks hier zijn of ga je het morgen vertellen?” Ze bekeek de foto’s en glimlachte. “Ze hebben het in elk geval heel leuk gehad. Ik zie ze stralen.” En ze veegde een traan weg die in haar ooghoek was gekomen.

Josie
Josie keek even verbaasd. “Mama doet dat nog wel eens die blikken maar dan bij papa.” Ze zag dat Charley ook wel een beetje moest lachen. Josie keek even naar haar oma die ook begon te lachen. Het voelde fijn om te lachen. Ze had zich vandaag onwijs veel zorgen om haar moeder en Yara gemaakt. Ze keek even naar Charley. “Dat jurkje hebben we laten inpakken in de winkel. De naamslinger is bijna af. Mogen we daar na het eten nog aan werken?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma aug 19, 2024 7:45 pm

Finn

Finn slikte. Hij wist ook even niet meer wat die moest zeggen of doen. Hij was lichtelijk boos opgestaan. "Zeg dat niet! Nooit meer!" Ethan zei daarna dan wel dat hij worden leven voor hem, de dames en de kinderen maar het deed hem toch pijn om te horen uit de mond van Ethan. "Ik weet niet meer wat ik moet zeggen. Ik snap dat je je machteloos voelt maar het voelt alsof ik niet tot je doordring. Dat je niet wilt zien wat je hebt al al hebt bereikt. Al alleen deze vakantie al. Ik dacht dat we allemaal hadden genoten van deze vakantie ondanks dat we hem eerder meesten afbreken en je door de pijn in je rolstoel moest zitten."

Allie

"Het is zeker een wonder. Ik ben blij dat deze kleine wonder jullie is geschonken. Ze is zo welkom en zo geliefd. Zij maakt alles compleet." Allie keek naar Liam. "We kunnen her wel meteen vertellen. Josie en Charley zouden het ook wel graag willen weten. We hebben het eigenlijk niet echt meer over mijn doktersbezoek gehad. Alleen dat de dokter iets heeft gegeven om beter te worden." Allie knikte. "Dat zeker. Als ik niet ziek was geworden dan hadden zich nog de gehele dag kunnen vermaken.  Het was zo leuk om de meiden te zien genieten. Maar jeettje wat worden die twee opeens groot."

Joey

Joey schoot in de lach. "Haha, ja daar is mama heel goed in. Opa heeft die blikken ook heel vaak gezien." En moest aan de eerste keer denken toen hij die blik van Evie zag. Nadat hij haar boekenkast anderd had ingedeeld. Hij was even bang geweest dat Evie hem zou vermoorden maar hij was er uiteindelijk zonder kleerscheuren vanaf gekomen. Joey knikte. "Dat is goed. Als jullie rustig verder eten gaat opa de vla pakken. Waarom doen jullie niet jullie jurken zometeen aan. Dan kan mama ze ook zien."

Nora

Johnny klapte enthousiast in zijn handen. Nora keek even naar Hailey en Johnny met een kleine glimlach. Ze aaide Johnny door zijn haren. "Zo, helemaal klaar. Loop maar alvast naar beneden. Mama Hailey en Nora komen eraan." Nora kerk naar Hailey en knikte. "Als een roosje. Gelukkig snappen de kinderen er niks van dat wat er allemaal met Ethan is gebeurd. Al.zullen zei Ethan niet anders zien. Ik hoop alleen dat Ethan het zelf kan accepteren."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma aug 19, 2024 9:26 pm

Ethan
Hij schrok toen Finn boos werd. “Ik heb dat gezegd toen ik eindelijk bij kwam na weken coma Finn. Nu denk ik dat niet. Ik weet alleen niet hoe ik mijn leven moet gaan indelen. We moeten allerlei aanpassingen doen in huis. Het aanrecht moet lager, de wc moeten we aanpassen. Ik weet niet eens of ik straks moet kateriseren. Het maakt me onzer Finn.”

Evie
Evie knikte. “Onze kleine Vlinder.” Evie keek naar Thijs. “Ze maakt ons gezin compleet. Ik heb verder ook geen kinderwens meer en ik heb met Thijs gesproken dat ik mij wil laten helpen. Dat we ons samen laten helpen. Yara was onwijs welkom maar ik wil gewoon nooit meer zo’n zwangerschap ervaren.” Ze slikte. “Ik weet zeker dat Josie en Charley onwijs blij zijn voor jullie.” En ze glimlachte even door haar tranen heen. “Ze zijn jong maar ze zijn ook heel wijs. Net als ik toen ik hun leeftijd had. Ik hoop gewoon dat ze zich niet teveel zorgen om mij gaan maken.”

Josie
Josie grinnikte. “Mama kijkt ook wel eens zo naar papa. Papa weet dan wel dat het echt menens is.” Josie nam nog een hap van haar pasta. Charley keek even naar hun opa en oma. “Ja leuk idee!” Gebaarde ze. Ook Josie vond het een goed idee. “Mogen we pap met chocolade balletjes?” Vroeg ze. Ze wist dat haar opa en oma die altijd kochten speciaal voor hun.

Hailey
Ze glimlachte. “Fijn dat ze slaapt. Ze was ook echt heel moe. Gelukkig ging de terugrit wel beter dan de heenrit. Ze was wel wat rustiger in elk geval.” Hailey liep naar hun slaapkamer en pakte haar boek. Ze was Allerzielen van Deborah Harkness aan het lezen. Ze had die naast haar bed gelegd toen ze haar koffer had uitgepakt. Nu nam ze het mee naar beneden zodat ze straks even kon lezen als Johnny ook op bed lag. “Later zullen we het begrijpen. Ik hoop gewoon dat hij het gaat accepteren. Misschien niet vandaag maar later wel.” Ze kon er zelf over mee praten. Zij was twee maanden voor de zomervakantie geopereerd en had nu weer twee longen alleen daarvoor was ze ook beperkt in alles wat ze deed. “Het is lastig om dingen anders te moeten gaan doen. Ook moeten we dingen gaan aanpassen in huis.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 22 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: