Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Roadtrip (deel 3)

2 plaatsers

Pagina 18 van 22 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende

Ga naar beneden

Roadtrip (deel 3) - Pagina 18 Empty Re: Roadtrip (deel 3)

Bericht van moonlight do jul 04, 2024 7:52 pm

Allie

"Echt niet! Wij zijn sneller.",riep Josie naar Liam toe. "Kom tante Allie!" Josie trok bijna haar arm uit de kom maar ze aren wel op het nippertje sneller. "Dat scheelde niet veel." Allie keek hoofdschuddend de nichtje en verloofde na. "Je hebt ook een gekke zus en oom.",,zei ze tegen Charley en zag Char giechelen. "Kom! Dan duw ik hou alvast op de schommel tot je gekke zus is gevlucht voor oom Liam."

Thijs

"Dat is waarom dat heb ik ook. Ik hou me ook niet groot. Ik hen net met je mee zitten huilen. Ik.. ik probeer gewoon voor mezelf positief te blijven anders stort ik ook in en dat kan niet. Vanavond gaan we wel een potje alles eruit gooien maar nu moeten we het ziekenhuis zien te bereiken." Em kuste Evie terug. Thijs snoerde Evie de mond. "Alles was goed met ons vlindertje. Dat zullen zo nog eens bevestigen. Maak je nou niet zo druk."

Nora

"Ik ben blij dat we dat land konden overnemen om onze eigen plekje er van te maken. Met de praktijk en de opvang. Het is zo mooie plek om te wonen en de kinderen te laten opgroeien. Lekker buiten in de natuur met onze dieren." Nora kuste Hailey terug. "Ik ook van jou." De ober kwam eraan met hin eten en drinken. "Ik zal de kinderen even roepen." Finn:"Blijf maar zitten. Ik haal die boeven wel." Nora gaf Emmie de drinken. "Kijk eens, Em. Lekker appelsap."

moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van KirstReads do jul 04, 2024 9:45 pm

Liam
“Kom hier.” En hij tilde Josie op en hield haar stevig vast. “Nu heb ik je.” En met haar in zijn armen liep hij naar de schommel. Josie giechelde het uit. Hij zette haar in de schommel en begon haar te duwen. Liam keek even naar Allie. Hij vond het heerlijk om hier te zijn samen met haar en hun nichtjes. Het voelde goed om de meiden te horen lachen. Ze hadden samen een aanstekelijke lach. “Hoger ook Liam, ik wil de wolken aanraken!”

Evie
“Maar lieverd. Je bent geen machine.” Ze wreef over haar buik en knikte. “Ik zou het fijn vinden om mijn ouders wel te zien vandaag. Jij moet ook je rust pakken. Zij kunnen nu dingen oppakken in huis om ons te helpen.” Evie stond moeizaam op. “Ik hoop gewoon echt dat alles goed is op de echo. Ik weet niet wat ik ga doen als ze een afwijking zien.” Ze pakte Thijs zijn hand en gaf hem een kus. “Ik weet niet hoe ik dit zonder jou had gekund.”

Hailey
Hailey knikte. “Ze hebben ons trouwens uitgenodigd om eens langs te komen met de kinderen. Om te laten zien hoe het allemaal geworden is.” Hailey keek Finn dankbaar aan. Tony en Johnny kwamen aangerend en gingen snel weer zitten. Hailey hielp Emmie met drinken. Ze keek even naar Indy maar die sliep nog lekker. Het was goed om te zien dat ze lekker sliep hopelijk sliep ze dan vanavond ook lekker door. Ze keek naar Emmie. “Lekker meisje?” En Emmie knikte. De pannenkoeken werden gebracht. “Die!” Riep Emmie uit en ze wees naar haar pannenkoek met jam.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Bericht van moonlight zo jul 07, 2024 11:49 am

Allie

Het was fijn om de meisjes duidelijk hoorbare en zichtbaar te zien te genieten. Allie duwde Charley zo hoog mogelijk. Na een tijdje stopte ze met duwen. "Als oom Liam en Charley nou nog even blijven spelen. Zullen wij dan in de achtbaan gaan Josie? Er staat nu niet zo een lange rij. Daarna wilt tante Allie graaf gaan kijken bij het kasteel van koning Samson." De meisjes stemde in. Allie en Josie zwaaide Liam en Charley na. "Kom op, dappere meid!" En ze liepen naar de attractie om achter in de rij aan te sluiten. Na even te hebben gewacht waren ze aan de beurt. Josie hield jaar hand stevig vast. "Ik vind het toch wel ern beetje spannend.",hoorde ze Josie met een klein stemmetje zeggen. "Ik ook.",bekende Allie. Daar gingen ze. Allie merkte dat ze toch aardig misselijk werd tijdens de rit. Het was heftiger dan ze had verwacht. Wankeld en draaierig liep ze de attractie weer uit. Ze waren net voorbij de uitgang toen Allie moest overgeven in de bosjes.

Thijs

"Dat is waar." Thijs knikte. "Ze zouden sowieso boodschappen voor ons halen. Maar als hij wilt dat ze langskomen dan is dat prima. Het zou wel fijn zijn als ik even rust kan pakken. Ook gezien we er een lange rit op hebben zitten." Thijs kuste Evie. "Maak je nou niet zo druk. Met ons vlindertje is alles goed. En anders slaan we ons daar ook wel doorheen. Kom! Laten we weer instappen en gaan." Thijs hield Evie haar hand stevig vast. "Daar hoef je niet over na te denken. Ik ben er voor je."

Nora

Nora knikte "Dat zou fijn zijn. Als we volgend jaar geen kleintje hebben dan zou ik graag op vakantie gaan in Spanje en bik hun op bezoek gaan. Met een baby wil ik zo langs autorit toch liever niet doen of gaan vliegen." Nora keek tor hoe de jongens uitgelaten met Finn op hun hielen kwamen aanrennen om te komen eten. Ze gaf hun hin frist die in enkele grote slokken al op was. Ze hadden duidelijk dorst van het spelen. "Dat heb je goed gezien. Zal mama Nora jou helpen?" Ze zag Emmie om zich heen kijken. "Papa's helpen.",hoorde ze Emmie tenslotte besluiten. Nora schudde de hoofd. Ze had het weer mooi voor elkaar dat dametje. Ze hielp wel Johnny en Tony door hun pannekoeken in stukjes te snijden.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo jul 07, 2024 3:44 pm

Liam
Liam was met Charley op Allie en Josie aan het wachten bij de uitgang van de achtbaan. Toen Allie er uit kwam en naar een bosje toe ging om over te geven rende hij op haar af. De kinderen rende mee maar bleven op een afstandje staan. Liam hield de haren van Allie vast en maakte haar gezicht schoon met een zakdoekje. “Liefje dit is al de tweede keer vandaag. Ik maak me toch zorgen. Ik weet dat we hebben afgesproken om te genieten van deze dag maar ik wil niet dat je de hele dag loopt over te geven. Dus ik neem je nu mee naar een dokter en geen gemaar. Zo kan het ook niet doorgaan.”

Evie
Evie wreef over haar buik. “Ik hoop dat alles goed is. Ik wil haar gewoon bij me hebben. Ik merk dat mijn lijf het gewoon niet meer aan kan.” Ze stond op om met Thijs mee te lopen maar ze werd opeens duizelig. Ze ging zitten en ademde diep in en uit. Ze kreeg het heel warm. “Thijs ik voel me niet goed. Ik ben duizelig en heb het heel erg warm.” Ze deed haar hoofd tussen haar benen.

Hailey
Ze knikte. “Dat snap ik. Dan gaan we als de kids iets groter zijn. Dan hoeven we ons niet zo druk te maken om inderdaad een huilende baby.” Ze keek naar Emmie en rolde met haar ogen. “Ik word twee dus ik zeg nee.” En ze aaide haar dochter door haar krulletjes. Ethan rolde dichter naar Emmie toe en sneed voor haar haar pannenkoek in stukjes en gaf er eentje. Hailey begon haar pannenkoek met shoarma te eten. Ze zag dat de jongens ook lekker aan het smullen waren. Ze maakte een foto van Tony en Johnny en stuurde hem door naar Thijs.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma jul 08, 2024 8:41 pm

Allie

Allie strompelde naar een bankje waar ze op ging zitten en haar hoofd tussen de benen verstopte gezien ze nog steeds duizelig was. Ze keek op naar Liam en schudde standvastig haar hoofd. "Het gaat zo wel weer. Die draaiende achtbaan was gewoon iets te heftig. Ik laat me niet tegenhouden omdat ik me niet lekker voel. Als ik me morgen nog steeds niet goed voel mag je me mee naar een dokter sleuren. Maar ik wil nu gewoon door voor de meisjes."

Thijs

"Nog even. Het is voor Yara beter als ze nog wat langer blijft zitten. De dokter was er van overtuigd dat als ze die sonde hebben geplaatst dat het beter zal gaan." Thijs rende naar de auto en haalde een flesje water eruit. "Neem een slok. Het is lauw maar beter dan niks. Ik til je wel naar de auto." Hij voelde zijn telefoon trillen. "Ah. Je zus stuurt een foto van Johnny en Tony die aan de pannenkoeken zitten. Ze had net ook foto's in het bos gestuurd en Allie had foto's gestuurd van Josie en Charley."

Nora

Nora knikte. "En Johnny en Emmie zijn dan ook ouder. Dat maakt het ook makkelijker. Die kunnen zo lange reis makkelijker aan en zijn makkelijker te vermaken. Al moet ik zeggen dat ze zich prima hebben gedragen tijdens de autorit hier heen." Nora schoot in de lach. "Ik hou mijn hart vast voor als dat eem puber wordt. Papa en mama krijgen hun handen nog vol aan je." En keek even naar Emmelie. Ze begon zelf aan haat pannenkoek.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma jul 08, 2024 9:43 pm

Josie
Josie en Charley rende naar hun tante toe. Charley was flink aan het gebaren en Josie knikte. Ze deed haar armen over elkaar. “Oom Liam vertelde al dat je had gespuugd tante Allie. En net als tegen mama zeg ik nu tegen jou dat je niet zo koppig moet doen. Je bent niet lekker. Charley en ik hebben er ook niks aan als jij je de hele dag niet lekker voelt. Wij hebben een mega leuke dag gehad, de dag is nog niet voorbij maar wij willen dat je nu naar de dokter gaat!”

Evie
“Dat weet ik. Het duurt alleen nog zo onwijs lang.” Ze wreef over haar buik. Evie wist dat die sonde zou kunnen helpen maar ze vond het onwijs spannend. “Weer een operatie Thijs.” Ze was de laatste nog niet vergeten. Toen moesten ze Matt eruit halen. Ze slikte en nam dankbaar het flesje water aan. Ze maakte hem open en nam een slokje water. Ze keek naar de foto. “Aaw zo schattig. Fijn om te zien dat ze het zo goed naar hun zinnen hebben.” En ze kromp ineen. “Laten we gaan.”

Hailey
Hailey knikte. “Is ook zo. Ze hebben het heel goed gedaan al vond Emmie het wel spannend maar zolang ik er naast zat was het goed geweest.” Hailey nam nog een hap van haar pannenkoek en keek naar Ethan die weer een stukje aan Emmie gaf. Hij oogde moe. “Eth kun je het aan om nog te zwemmen vandaag?” Ethan keek op en keek toen naar Finn. Hailey keek hem streng aan. “Eerlijk gezegd ben ik best wel moe.” Hailey keek naar Nora. “Dat is geen probleem. Dan gaan wij wel zwemmen met de kinderen.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di jul 09, 2024 9:24 pm

Allie

Allie slikte. Ze vocht tegen haar tranen. "Dat is waar maar.." Ze kon haar emoties niet bedwingen. "Ik wil jullie niet ook teleurstellen. We wilde vanavond jullie nog meenemen naar een echt sushi en grill restaurant in een mooie nieuwe prinsessenjurk." Josie en Charley kwamen aan weerszijde bij haar zitten. Josie:"Maar dat kan toch alsnog. We kunnen sushi laten bezorgen en dan ons eigen restaurant maken en eten in onze jurken. Als we terug gaan naar de camping kunnen wij daar blijven en jij met oom Liam langs de dokter." Allie stond op. "Oké, afgesproken. Sorry meisjes dat tante Allie precies vandaag zich niet zo lekker voelt."

Finn

"Maar het was ook spannend voor haar. Een lange rit en een nieuwe omgeving waar ze aan moest wennen. Johnny heeft heerlijk gespeeld en filmpjes gekeken." Tony:"Ik ging slapen in de auto "Nora aaide Tony door zijn haar. "Slapen in de auto is ook lekker. Smaken jullie pannenkoeken?" Twee hoofdjes schudde driftig van "ja". Finn keek de dames dankbaar aan. "Dat zou fijn zijn. Dan doen wij de kinderen vanavond en bad en brengen ze naar bed. Misschien kunnen we vanavond nog een spelletje doen samen of een film kijken."

Thijs

"De tijd gaat sneller dan je denkt. Voor je het weet licht ze in je armen." Thijs dwong Evie om hem aan te kijken. "Dit keer is het om je te helpen niet om afscheid te nemen. Ik ben de laatste keer ook nog niet vergeten en dat zal ik ook nooit doen maar we moeten nu doen wat voor jou en Yara het beste is en dat is die sonde laten plaatsen." Thijs knikte. "De kinderen vermaken zich prima en het gaat goed met ze." Thijs stond op. "Kom! Ik til je in de auto."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di jul 09, 2024 11:26 pm

Liam
Liam was blij dat Josie en Charley tot Allie wist door te dringen. Hij ging aan de andere kant van Charley zitten en sloeg zijn armen om het drietal heen. “Mijn lieve meiden. Ik vind Josie en Charley dat jullie heel goed tot een oplossing zijn gekomen. Kom dan gaan we een mooie prinsessenjurk uitzoeken en dan gaan we naar de dokter toe.” De meiden stonden op en liepen al richting de souvenirswinkel. Hij gaf Allie een kus. “Het komt goed schat.”

Evie
Evie keek Thijs aan. “Ik weet dat het is om mij te helpen maar ik vind het onwijs spannend.” Ze slikte. Ze liet zich door Thijs tillen naar de auto en niet veel later kwamen ze aan bij het ziekenhuis. Ze haalde diep adem en samen liepen ze naar de receptie waar ze zich melden. Ze moesten door naar de afdeling voor operaties en konden elk moment geroepen worden. Ze kneep in Thijs zijn hand zo gespannen was ze.

Hailey
Hailey keek naar Nora en knikte. “Dat zouden we fijn vinden. Fijn dat we zo’n goed team zijn met zijn allen.” En ze at rustig verder. “Is ook zo. Emmie reageert sowieso niet zo goed op verandering. Alles wat anders is zet ze het op een krijsen en wil ze alleen nog maar bij mij. Wat ik onwijs lief vind maar ook lastig.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za jul 13, 2024 12:06 pm

Allie

Allie stond langzaam op en liep achter de meisjes aan die al naar de souvenirswinkel waren gelopen. Allie kuste Liam terug en pakte zijn hand vast. "Weet ik. Ik baal gewoon dat het zo loopt." En slikte even. Josie en Charley kwamen al aangerend met beide een jurk in hun handen. "Tante Allie, oom Liam? Mogen we deze?" Allie bekeek de jurken. "Die zijn wel heel mooi,ja. Zullen we die dan gaan afrekenen?"

Thijs

Thijs kuste Evie en knuffelde haar stevig. "Ik vind het ook spannend maar ik heb er ook vertrouwen in dat het goed komt en dat je je hierna weer beter gaat voelen. Dat je dan ook meer energie krijgt en we hopelijk toch nog voor Yara zich aankondigd met de kinderen een midweek in eigen land weg kunnen of samen even op babyfoon." En keek Evie onderzoekend aan. Thijs was ingestapt en naar het ziekenhuis gereden waar ze moesten wachten tot ze werden opgehaald voordat Evie naar de operatiezaal mocht. Evie kneep echter zijn bijna fijn. "Rustig! Het komt goed en ik ben bij je."

Finn

Finn knikte. "Vind ik ook. Om de zorg te kunnen delen maar ook samen leuke dingen te kunnen doen als gezin. Om straks ons gezinnetje uit te breiden naar drie kinderen. Ik ben echt nu al reuze benieuwd. Ik hoop dat we bij thuis komt het proces zo snel mogelijk kunnen starten en Nora daadwerkelijk ons laatste kindje mag dragen. Ik ben benieuwd hoe Johnny en Emmie gaan reageren op een broertje of zusje. Ik elk geval.ben ik jullie dankbaar voor alles. " en werd eem beetje emotioneel. Finn schoot in de lach. "Dramagueen. Maar ik snap dat het lastig voor je is vooral omdat niemand je kan helpen. Weet dat het juist een teken van vertouwen is en ze heeft het gewoon even nodig.
Haar mama."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za jul 13, 2024 3:36 pm

Liam
“Ik snap dat je baalt lieverd maar dit is beter voor jou. Ik vind het fijn dat je nichtjes tot je wisten door te dringen.” Liam hield Allie haar hand stevig vast. Hij keek naar de jurken. Josie had een blauwe gekozen en Charley een roze. “Mooi hoor kom dan gaan we ze afrekenen.” Maar Charley had iets anders gezien. “Kijk oom Liam en tante Charley.” Gebaarde ze. “Een klein jurkje voor baby’s. Zullen we er een voor babyzusje meenemen?” En ze keek vragend naar haar oom en tante. Liam keek naar Allie. “Wat mij betreft kan dat wel.”

Evie
Evie stopte met knijpen. “Sorry ik kom gewoon niet graag op deze plek.” Ze haalde diep adem en bleef Thijs aankijken zodat ze hopelijk wat rustiger werd. “Evie van Zelenberg?” Evie stond op en liep samen met Thijs met de arts mee. Ze luisterde maar half wat de arts zei. Ze hoorde nog wel dat de arts zei dat als ze bijgekomen was van de operatie dat ze dan hun kleine meid konden zien. Niet lang daarna moest ze in ziekenhuisgewaad en moest ze op een operatietafel gaan liggen. “Goed we gaan u langzaam in slaap brengen. Uw man mag blijven tot u slaapt.” Ze kreeg een infuus in haar arm. “Ik ben bang…” Langzaam viel ze weg. De chirurg keek naar Thijs. “Over een halfuur a uurtje zijn we klaar. We halen u op zodra ze naar de uitslaapkamer wordt gereden.”

Hailey
Het emotioneerde haar om Finn zo te horen praten. Haar ogen werden nat. Ze keek naar Nora en kneep in haar hand. “Ik ben ook dankbaar dat we dit met zijn vieren zijn aangegaan. We zijn een goed team samen. Emmie en Johnny zijn gelukkig bij ons en ik ben benieuwd naar ons derde kindje.” Ze depte haar ogen af met haar servet. “Ik weet dat Emmelie de veiligheid bij mij op zocht maar ik hoop gewoon dat ze dit niet heeft als ze straks achttien is. Ik wil dat de kinderen hun eigen ik gaan vinden en zich niet zorgen gaan maken om ons zoals ik bij mijn ouders heb gedaan.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma jul 15, 2024 8:37 am

Allie

"Als de meisjes zo reageren dan kan ik er niet tegenin gaan. Die twee reageren volwassener dan ik zelf op die leeftijd waarschijnlijk had gereageerd." Allie keek in de richting waar Charley heen wees. "Oh, die zijn wel heel lief. Kies er samen maar één uit. Maar dan moeten we ook iets voor Tony uitzoeken. Wat zal Tony leuk vinden? Ook iets om te verkleden of een knuffel?"

Nora

Nora veegde de ogen droog. "Hou op nu hoor. Jullie maken mij emotioneel." En slikte even. Nora wreef over Hailey haar hand. "Daar waren we wel voor." Ze schrok eigennaam op uit de gedachten toen ze de jongens "Op!", hoorde zeggen. "Netjes hoor." "Mogen we spelen?",vroeg Tony. "Als jullie je frustratie even rustig opdrinken dan mogen jullie nog even spelen." Ze keek naar Emmie maar die lag bijna te slapen. "Iemand gaat zo lekker naar de bedje toe." "Ook."En Emmie wees naar Ethan. Ze schoot in de lach. "Ja, eigenlijk moet papa Ethan ook een dutje gaan doe hé als die moe is."

Thijs

Thijs kuste Evie. "Ik ook niet.",zei hij heel eerlijk en nam Evie in de armen. Thijs stond op toen Evie werd opgeroepen en liep met haar mee naar binnen. Hij probeerde het gesprek te volgen maar die waren afgedwaald toen de arts zei dat ze Yara meteen zouden gaan halen. Dat was niet helemaal wat hij verwacht had. Hij moest zijn ouders en schoonouders gaan inlichten. Spullen gaan laten halen, al zou Yara haar geboorte pakje niet passen en een berichtje moeten sturen naar de rest van de familie terwijl Evie geopereerd werd. Hij liep mee naar de zaal waar die mocht blijven tor Evie sliep. Hij wilde nog zoveel tegen haar zeggen maar ze was al weg. Het deed Thijs pijn dat ze nu met angst was gaan slapen. Thijs besloot het ziekenhuis even te verlaten om een frisse neus te halen en telefoontjes te plegen.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma jul 15, 2024 10:46 am

Liam
Liam sloeg zijn armen om Allie heen. “Ik hoop dat die twee straks weer kind kunnen zijn als hun zusje er is. Ik snap dat ze zich nu zo gedragen maar ze zijn zes. Ze horen dit soort keuzes nog niet te maken.” Charley dacht na. “Tony vindt Piet Piraat leuk.” Samen met Josie koos ze een blauw paarse jurk voor hun zusje uit. Charley liep naar de afdeling voor Piet Piraat. “Deze.” Gebaarde ze. En ze pakte een Piet Piraat jasje erbij met bijpassende hoed. Liam glimlachte. “Dat is een leuke. Dan moeten we alleen nog de juiste maat vinden.” En hij liep naar zijn nichtje toe. Achter hem hoorde hij Allie haar bekende app geluid.

Gwen
Gwen was Joey helpen met spullen uitpakken. Het voelde gek om eerder thuis te zijn. Ze keek even naar een foto van de tweeling. Ze had zo graag nog bij hun gezeten. Haar blik ging naar de andere foto’s van haar kleinkinderen. Daar was ze nu ook graag bij geweest. Ze voelde haar telefoon trillen en zag dat het een berichtje van Thijs was. Ze las het. “Shit.” Ze rende naar beneden waar ze Joey aan het koffiezetapparaat vond. “Thijs appt net. Ze gaan de baby halen en Eef krijgt een sonde.” Ze slikte. Gwen zakte op een eetkamerstoel. “Ze moest nog ruim twee maanden Joey.”

In het ziekenhuis: Een assistent was naar buiten gelopen om Thijs te halen. Ze zouden de baby halen. Ze hadden een neussonde bij Evie weten te plaatsen maar nu was het noodzakelijk dat ze de baby gingen halen. Evie was inmiddels bij, wel nog wat suf maar ze hadden haar gereed kunnen maken voor de keizersnede en ze wilde graag Thijs erbij hebben. De assistent vond Thijs in de kantine. “Meneer. Uw vrouw is bij, de neussonde is gelukt en we hebben haar gereedgemaakt voor de keizersnede. Ze wilde u er bij hebben als ze jullie Vlinder gingen halen.”

Ethan
Ethan kneep in Finn zijn hand. “We zijn een goed team.” Ondanks zijn handicap zag hij nu wel in dat hij nodig was. Met zijn vieren lukte het hun wel. Hij keek even naar Finn en gaf hem een kus. “Anders rijden wij met Emmie naar het vakantiepark. Dan kunnen jullie hier nog even blijven met de jongens. Jullie hebben de zwemspullen mee toch?” En hij zag dat Hailey even bedenkelijk naar haar telefoon keek. “Hails alles okee?” Hailey schudde haar hoofd. “Mijn moeder appt net dat ze bij Eef een neussonde gaan plaatsen en de baby gaan halen. Ze moest nog ruim twee maanden. Shit.” Ethan reed met zijn rolstoel richting Hailey en sloeg zijn armen om haar heen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma jul 15, 2024 8:00 pm

Allie

"Als hun zusje er eenmaal is en ze hun draai als gezin van zes hebben gevonden dan wordt alles weer rustiger en anders." Allie liep met de meisjes mee. "Goed uitgekozen. Heel mooi." Allie hoorde dat ze een appje binnen kreeg en keek van wie die was. "Ik moet deze even beantwoorden. Wil jij alvast afrekenen met de meiden?" Ze liep naar buiten en las het appje. Allie slikte even. oh, liefjes had ik er maar bij kunnen zijn maar voor jullie het weten kunnen jullie eindelijk jullie kleine meid in de armen sluiten. Geef Evie een dikke kus en knuffel van mij. Ik gedachten ben ik bij jullie.  Josie en Charley hebben net een prachtige prinsessenjurk uitgekozen en ook babyzusje krijgt er één.  Voor Tony hebben we een verkleedset van piet piraat.

Joey

Joey liet nog net niet zijn koffie uit zijn handen kletteren van schrik. Hij nam zijn mok mee en ging bij Gwen zitten. "Wat gaan we doen? Wil richting het ziekenhuis rijden en daar wachten of wachten we tot Thijs belt dat we op bezoek kunnen komen?" Hij haalde een hand door zijn haar. "Ons Eefke. Ze moeten doodsbang zijn. Ze haat het ziekenhuis en nu wordt de baby eerder gehaald en krijgt ze door haar klachten een neussonde. Gelukkig is Thijs bij der maar ik zou zo zie operatiezaal inrennen om haar bij te staan."

Thijs keek op toen iemand hem aansprak. "Dank u wel voor de informatie. Fijn te horen. Ik kom eraan.  Even de familie op de hoogte brengen dat het zo ver is." Hij liep vervolgens met de dokter mee. Hij kreeg een operatieschort en alles aan. Thijs liep naar Evie en kuste haar. Nog even volhouden liefje. Straks is ons vlindertjes er eindelijk. Ons mooie meisje.

Nora

Nora knikte. "Dat is goed." Ze pakte Emmie over em knuffelde haar. "Mama komt je nog een kusje geven als je ligt te slapen. Papa Ethan of Finn wilt vast nog wel een verhaaltje voorlezen uit Dikkiie Dik." Dikkie Dik was ook haar eigen dikke rode kater geweest maar die was inmiddels al een paar jaar overleden. Nora schrok ook en stond oo met Emmie op de arm om Hailey ook te knuffelen. "Het komt goed. Ze nemen dit besluit niet voor niks. Laten we porties blijven. Eef kan straks wel eindelijk haar dochtertje ontmoeten en is hopelijk van alle ellende af. Kunnen ze eindelijk genieten. Vraag je Thijs of hij foto's stuurt."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma jul 15, 2024 9:49 pm

Liam
Liam knikte. Hij keek Allie even bedenkelijk aan maar liep toen met de meiden naar de kassa. Het duurde even maar toen waren ze aan de beurt. “Leg alles maar neer meisjes.” Josie en Charley hielpen hem met alles uitladen en Liam rekende af. Samen liepen ze na het afrekenen richting Allie. “We zijn klaar. Zullen we gaan, dan kunnen we eerder naar de dokter?!” Zei Josie. Liam kneep in Josie haar hand. “We gaan zo. Allie is alles okee?” En keek zijn verloofde bezorgd aan.

Gwen
Gwen ging op de bank zitten. “Ik weet het ook even niet lieverd. Ik..” Ze haalde diep adem. “Het liefst ren ik ook die operatiekamer in en ben ik bij haar. Laten we anders spullen voor ze halen. Hier waren ze niet op voorbereid. Ze hebben dus ook niks meegenomen. We gaan spullen voor hun en de baby halen en dan gaan we die kant op. Moeten we contact opnemen met Thijs zijn ouders?”

Evie
Evie was zo blij om Thijs te zien. Ze voelde de sonde zitten. Ze wist dat dit haar hele leven nodig zou zijn. Ze vond het vreselijk. Dan kwam er ook nog bij dat ze Yara gingen halen. Ruim twee maanden te vroeg. Evie was nog suf van de operatie van de neussonde en nu werd ze weer geopereerd. Ze kneep in Thijs zijn hand. De ruggenprik hadden ze al gedaan. “Goed Evie we gaan jullie dochter halen.” Evie hoorde allerlei geluiden, het duurde een eeuwigheid maar eindelijk hoorde ze gehuil en zag ze een klein meisje boven het doek uitkomen. “Gefeliciteerd Evie en Thijs. Jullie dochter is geboren.” Ze legden de kleine meid op haar borst. Ze was donkerharig en huilde krachtig. “Hoe gaan jullie haar noemen?” Evie keek naar Thijs. “Yara Dani van Zelenberg. We noemen haar Yara.” Evie was moe maar ze was zo trots op hun kleine vlinder. “Thijs wil jij de navelstreng doorknippen voor we haar in de couveuse leggen?” Werd er aan Thijs gevraagd.

Hailey
Hailey haalde diep adem. “Ik weet dat ze dit besluit niet zomaar nemen maar ze moest nog ruim twee maanden. Die kleine meid is nu nog heel klein.” Ze nam snel een slok van haar drinken. “Ik weet niet of mijn appje wel gelezen wordt. Ik denk dat hij sowieso foto’s maakt. Ik stuur wel een berichtje terug.” Hey lieverds. Dat is schrikken zeg. Hopelijk gaat alles goed met Evie en de kleine meid. Probeer ondanks dat het te vroeg is allemaal en ook spannend ook een beetje te genieten. We waren hier graag bij geweest maar we kijken vanaf een afstandje toe. Xx
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di jul 16, 2024 4:32 pm

Allie

Allie beet op de lip toen Liam met de meisjes kwam aanlopen. "Misschien moeten we even gaan zitten." Ze wilde Josie en Charley wel eerlijk vertellen wat er aan de hand was en voorbereiden op het feit dat Evie een neussonde had gekregen. Langzaam maar in duidelijke taal begon ze haar verhaal. Dat Evie naar de dokter was geweest omdat ze bleef overgeven en nu dus een neussonde had om aan te komen maar ook meteen hun zusje geboren zou worden.

Joey

Joey knikte. "Laten we dat gaan doen. Ik denk dat we ook even langs een babyzaak moeten gaan. De kleertjes die Evie en Thijs hebben gekocht gaat ze nu nooit passen gezien ze prematuur is. Alhoewel Hailey en Allie hadden ook alleen een mutsje toen ze in de couveuse lagen. Ach, laten we in elk geval gewoon daar heen gaan en dan zien we wel. Ik ga er vanuit dat Thijs zijn ouders heeft ingelicht gezien die ook een bericht stuurde in de groepsapp nadat hij ons apart had geappt."

Nora

"Dan lezen ze als de kleine geboren is. Het zal voor hun in elk geval al zijn zijn om onze support te lezen nu alleen je ouders en die van Thijs erbij kunnen zijn." Vervolgens volgde een appje van Thijs dat de keizersnede zo zou beginnen. "Nu wordt het spannend. Laten we gaan spelen ter afleiding. Geen idee hoe lang het gaat duren. Anders zitten we maae op onze telefoons te kijken."

Thijs

Het bleef spannend. Zo operatiezaal en al die doktoren we omheen. Maar straks konden ze wel eindelijk Yara ontmoeten. Ook al zou hun kleine meid nog in couveuse moeten gezien zd te vroeg geboren werd. Hij had zijn mobiel aan ern verpleegkundige gegeven zodat die foto's kon malen van hun eerste momenten samen. Thijs kuste Evie. "Ze is er eindelijk. Ik ben zo trots op je." En knipte de navelstreng door. "Mag ik er heel even vasthouden voor jullie haar meenemen?"

moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di jul 16, 2024 7:23 pm

Liam
Liam ging zitten en zette Charley op zijn been. Josie ging naast hem zitten. Hij hield de hand van Allie stevig vast en streelde haar vingers. Hij luisterde goed. Josie keek bedenkelijk. “Dus baby Yara komt al zonder ons?” En ze keek beteuterd. Liam legde een hand op Josie haar schouder. “Lieverd ik snap goed dat je het jammer vindt dat je er niet bij kon zijn. Wij hadden er ook graag bij willen zijn. Maar mama was echt niet lekker. Ze moesten Yara wel halen want dit was niet goed voor mama en Yara.”

Gwen
Gwen knikte. “Dat is wel een goed idee. Dan halen we wat kleinere kleren.” Ze keek even naar buiten. Even dacht ze aan het moment dat Hailey en Allie geboren werden. Die waren ook prematuur. Ze haalde diep adem. “Ik hoop gewoon dat alles goed is gegaan. Dat verdienen ze echt. Ook Josie en Charley.”

Hailey
Hailey knikte. “Ik ben gewoon een beetje perplext. Ik wist dat het slecht ging met Evie maar niet dat het zo slecht ging dat ze de baby nu al moesten halen.” Hailey keek even naar Johnny en Tony. Tony wist nog van niks. “Moeten we het niet tegen Tony zeggen? Zijn kleine zusje wordt ook geboren.”

Evie
Evie keek naar hun kleine meid. Ze was zo klein maar nu al heel mooi. Ze was heel moe en wilde graag slapen. Op de monitor ging haar hartslag wat langzamer. “We gaan u hechten mevrouw. Anja kan jij met meneer naar de neonatologie afdeling gaan?” Evie keek in paniek naar de dokters. “Nee ik wil dat Thijs hier blijft, ik wil niet zonder hem.” De dokter legde een hand op haar schouder. “Mevrouw uw dochter moet echt naar de afdeling. En u ook.” Evie haalde gejaagd adem en tegelijkertijd werden haar ogen zwaarder. “Thijs blijf..” en ze viel weg.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo jul 17, 2024 8:30 pm

Allie

Allie en Liam hadden de meiden op de camping afgezet zodat ze met Hailey en Nora een hun neefjes mee konden gaan zwemmen. Samen waren ze door gereden naar de dokter waar ze gelukkig smiddags nog terecht konden. Allie ging er nog steeds vanuit dat ze overspannen was of een virus had opgelopen waardoor ze zich zo ziek voelde. De eerste vraag die de dokter dan ook stelde wad of ze zwanger kon zijn. Allie legde uit dat ze moeite had met zwanger worden maar het niet konden uitsluiten. De dokter wilde bloed prikken en toch een echo voor de zekerheid maken. Allie klom op het bed. Het beeld was niet heel duidelijk maar de dokter wees toch echt twee stipjes aan. "Gefeliciteerd! U verwacht een tweeling." Allie keek de dokter stomverbaasd aan. Die man moest een grap maken. Ze kon niet natuurlijk zwanger raken laat staan een tweeling verwachten.

Nora

"Tante Nora! Ga je mee van de glijbanen? Dan kan tante Hailey bij Johnny en Tony blijven." "Johnny ook mee.",klonk het meteen. Nora knielde bij de zoontje neer. "Liefje, de glijbanen zijn nog een beetje te snel voor jou. Jij mag met mama Hailey en Tony van de kleine glijbaan." En gaf Johnny een kus op zijn voorhoofd. "Kom meiden, dan gaan we." En nam beide bij de hand mee naar de glijbanen.

Joey

Joey was met Gwen spullen gaan halen in het huis van Evie en Thijs en hadden wat kleertjes voor Yara gekocht. Ook hadden ze een nijntje knuffel gekocht. Inmiddels waren ze aangekomen in het ziekenhuis. Joey klopte op de deur en gluurde om het hoekje. "Mogen wij binnen komen?"

moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za jul 20, 2024 6:28 pm

Liam
Liam hield Allie haar hand vast. Echter viel hij bijna flauw toen hij hoorde dat ze zwanger was. “Maar dokter dit is niet mogelijk. Wij hebben zoveel onderzoeken gehad. Allie kan niet zomaar zwanger worden.” Maar er waren echt twee stipjes te zien op de echo. Hij gaf Allie een kus en keek toen naar de dokter. “Zijn ze gezond en hoe ver is ze?” Ze waren eigenlijk net begonnen met pogingen tot zwanger worden. “En hoe gaan we dit verder doen? We zijn nu met vakantie en het is voor Allie niet fijn als ze continue misselijk is.”

Hailey
Ze zag Johnny even beteuterd kijken. Hailey knielde voor haar zoontje neer. “Luister lieverd. Ik snap dat je het jammer vindt maar zullen we afspreken dat als je iets groter bent en je zwemlessen hebt gehad dat we dan samen van de grotere glijbanen gaan?” Johnny keek haar. “Maar dat duurt nog zoooo lang.” Hailey pakte Johnny zijn hand. “Het duurt wat langer maar je hebt dan wel iets om naar uit te kijken.” Johnny moest daar even over nadenken maar knikte toen. Hailey gaf Johnny een kus en pakte zijn hand vast en die van Tony en liepen naar het badje met kleineren glijbanen.

Ethan
Ze hadden Emmie in bed gelegd en daarna was hij een halfuur op de bank in slaap gevallen. Het was een leuke ochtend geweest maar ook heel vermoeiend. Hij liet zichzelf weer in de rolstoel glijden en luisterde naar de babyfoon maar hij hoorde niks. Zijn blik gleed naar Finn. “Zeg je had mij nog wat beloofd he vanochtend.” En hij reed naar Finn toe en gaf hem een kus.

Evie
Evie was in slaapgevallen. Terwijl dat zij sliep was Thijs naar Yara gegaan. Ze schrok toen er geklopt werd op de deur. Ze glimlachte even toen ze zag dat het haar vader was. “Hey pap.” Zei ze en ze probeerde rechtop te zitten maar dat lukte niet. Ze vertrok haar gezicht van de pijn en haalde diep adem. “Kom verder. Ik laat Thijs even weten dat jullie er zijn. Hij was nog bij Yara kijken.” En ze pakte haar telefoon en verstuurde Thijs een bericht.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma jul 22, 2024 11:24 am

Allie

"Ik snap dat jullie verbaasd zijn,maar Allie is echt zwanger. Laten we het maar twee kleine wondertjes noemen dan. Ik kan geen garantie geven dat alles natuurlijk goed blijft gaan gezien Allie ook nog heel pril zwanger is maar geniet er voor nu vooral van. Geniet van jullie vakantie, hou je aan de regels die gelden voor een zwangere vrouw en maak bij thuiskomst een afspraak bij je eigen verloskundige. Ik zal medicatie voorschrijven voor de misselijkheid die kunt u zo ophalen bij de balie." Allie knikte alleen maar. De dokter schudde hunnde hand en verliet toen de ruimte. Allie keek Liam aan. "Is dit echt?"

Tony

"Ik mag ook nog niet van de grote glijbanen,Johnny. Maar wij kunnen samen heel vaak van de kleine glijbanen.",moedigde Tony zijn vriendje aan. Samen met tante Hailey was hij naar de kleine bad gelopen. Hij zwaaide af en toe naar zijn "zusjes" die voorbij kwamen rennen als ze weer de trappen opklommen om de volgende glijbaan te nemen. Tony liep naar zijn tante toe. "Tante Hailey ik heb een beetje dorst gekregen en trek in de buik van al dat zwemmen."
(Kunnen Thijs en Evie mooi zo de meiden bellen en Yara laten zien als Nora aanschuift met de twins)

Finn

Terwijl Emmie sliep en Ethan ook op de bank in slaap was gevallen had Finn met Indy op schoot verhaaltjes zitten lezen. Uiteindelijk was ook Indy in slaap gevallen en had hij haar in het bedje gelegd wat ze bij Allie en Liam uit het huisje hadden gehaald. Finn keek op naar Ethan. "Uhmm. Help mij even herinneren? Wat heb ik ook alweer beloofd?" En kuste Ethan terug. "We moeten wel stil doen. Indy slaapt net lpas."

Joey

"Dag lieverd en liep verder." Joey gaf Evie een kus op haar voorhoofd. "Rustog aan." Hij pakte een stoel voor zichzelf en Gwen en ging bij het bed zitten. "Hoe voel je je? Het moet een emotionele en zware dag voor je zijn geweest. Eerst die sonde en daarna de keizersnede. Hoe doet Yara het na omstandigheden?"

Thijs was met de afdeling af toen hij zag dat Evie hem had geappt dat zijn schoonouders er waren. Hij beeldbelde Evie en wachtte tot dat ze opnam. "Hoi schatje! Ben je klaar voor een verassing? Vlinder en ik komen jou kant op. Ze maken haar klaar zodat je met haar kan buidelen. De dokter zegt dat ze het heel goed doet."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma jul 22, 2024 5:24 pm

Liam
Liam liep met Allie hand in hand de kamer uit. “Ik bevat het zelf ook nog niet.” Hij kneep in Allie haar hand. “Maar kennelijk is het echt. Allie we zijn zwanger van een tweeling.” En hij gaf haar een kus. “Wil je nog op vakantie blijven of ook naar huis? Ik snap het als je liever naar huis wilt.” Hij liep met Allie naar de apotheek om de medicatie op te halen.

Hailey
Hailey aaide Tony door zijn blonde haren. “Dat is lief van jou Tony.” Ze zwaaide even naar Josie en Charley die weer een trap omhoog gingen. Ze keek even om zich heen of ze ergens een restaurantje zag in de buurt van de grote glijbanen. Ze zag er een in de buurt waar de meiden van af gingen. “Kom laten we wat drinken. Zoek maar een plekje uit waar tante Nora ons kan zien Tony.” Ze hield Johnny aan de hand stevig vast en Tony wees naar een tafeltje precies voor zes. Daar gingen ze zitten.

Ethan
Ethan trok Finn bij hem op schoot. “Nou.” En hij gaf hem kusjes in zijn nek en gleed met zijn handen onder Finn zijn shirt. Hij reed naar de slaapkamer en zette Finn op bed waarna hij zelf flexibel op bed klom. Hij gaf Finn een tongzoen en keek hem verliefd aan. “Je weet het zelf denk ik wel. Ik beloof je om zachtjes te doen.”

Evie
Evie keek haar vader aan. Ze knikte. “We dachten dat we alleen een neussonde zouden doen maar de dokters merkte dat Yara dan ook niet de juiste voeding binnen zou krijgen. Ze konden niet anders.” Ze gaapte even en keek op toen haar telefoon afging. Het was Thijs. Ze liet de telefoon bijna uit haar handen vallen toen ze het nieuws hoorde. Ze begon ook te huilen. “Nou pap daar is je antwoord. Met Yara gaat het goed.” Ze veegde de tranen uit haar ogen. “Fijn Thijs. Dan zien we jullie zo.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo jul 24, 2024 11:54 am

Allie

Allie bleef even staan. "Ik.. het besef is er nog niet helemaal. Het voelt als een droom,alsof de bubbel elk moment stuk kan knappen. Eerlijk gezegd durf ik ook nog niet echt blij te zijn. Ik vergeet nooit meer dat gesprek toen de arts zei dat er niet op de natuurlijke manier zwanger konden raken. "Als jullie al zwager raken dan is de kans groot op een miskraam." Ik wil onze kindjes niet kwijt raken Liam." En vocht tegen de opkomende tranen. Allie haalde de schouders op. "Ik weet niet. Ergens wil ik blijven zolang ik me gewoon goed voel. Ergens wil ik ook naar huis om Yara te ontmoeten en ik vermoed dat Josie en Charley dat ook willen. Misschien moeten we het vanavond bespreken met de andere. Ik wil wel Eerlijk zijn meteen over de zwangerschap. Ook al het toch nis gaat."

Nora

Nora zag Hailey met de jongens bij het restaurantje zitten. "Hirls,zullen wij ook even wat gaan drinken. Ik zie daar tante Hailey zitten." En wees in de verte. De meiden stemde in. Ze wilde een sprint die kant om nemen. "Rustig lopen! als je gaat rennen dan val je en dan heb je auw." Nora volgde de tweeling. Ze kuste Hailey en ging zitten. "Zo hèhè, even uitrusten! Heb je Evie al gesproken?"

Finn

Finn giechelde. "Oh, ben je dat van plan." Finn hield zich hoed vast terwijl Ethan naar de slaapkamer reed. Finn ging op in de tongzoen. "Heel zachtjes." En gleed met zijn handen onder Ethan zijn shirt en trok deze uit.

Joey

"Hey, Thijs. Joey hier! Wat fijn te horen dat het goed gaat met Yara. We zien jullie zo." Vervolgens werd de verbinding verbroken. "Het is zwaar maar beter. Nu kunnen jullie genieten van jullie kleine meisjes dn straks als gezinnetje van zes. Het komt allemaal goed en mama en ik zijn er waar nodig. We hebben spullen meegenomen en wat kleertjes gekocht voor premature babytjes. Hopelijk past ze erin als ze kleertjes aan mag."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo jul 24, 2024 8:35 pm

Liam
Liam stond stil en pakte Allie bij haar schouders vast. “Ik weet dat de dokter dat gezegd heeft. Maar deze dokter zei dat tot nu toe alles goed was. We schieten er niks mee op om ons druk te maken.” Hij slikte even en gaf Allie een kus. “Ik wil ook blijven maar ik denk wel dat het verstandig is als we naar huis gaan. Naar onze eigen dokter. Die kent ons, die kent jou. En dan kunnen we inderdaad Yara zien en eventueel de meiden opvangen zolang Eef en Yara in het ziekenhuis moeten blijven.” Hij gaf haar een kus. “We doen dit samen schatje.”

Hailey
Hailey keek op toen Nora en de meiden weer terug kwamen. “En was het leuk?” Vroeg en gebaarde ze. Charley had haar hoorapparaatjes uit gezien ze aan het zwemmen was. De meiden knikte allebei. “Super fijn meiden.” Ze keek even naar Nora. “Nog niet gesproken. We hebben we een foto gekregen van Thijs van Yara.” En ze haalde haar telefoon uit haar tas en zocht de foto op.

Evie
Evie keek naar haar vader. “Aaw super lief van jullie.” En ze glimlachte eventjes. “Ik ben blij dat jullie er zijn en dat jullie ons helpen. Al vind ik het heel moeilijk om alles uit handen te geven.” Haar moeder pakte haar hand en kneep erin. “Je moet nu wel Eef. Ik snap dat het zwaar is. Maar papa en ik zijn er om je te helpen.” Evie knikte. “Weet ik.” En ze keek op toen de deur open ging en Thijs met een zuster en de couveuse met Yara erin naar binnen kwam.

Ethan
“Heel zachtjes.” Fluisterde hij en hij gaf zich over aan Finn. Hij deed ook het shirt van Finn uit en bekeek zijn bovenlijf. Na al die jaren was hij het lijf van Finn nog steeds niet zat. Sterker nog hij vond dat hij elke dag mooier werd. Hij gaf hem kusjes in zijn nek en gleed langs zijn hele lijf. Toen hij bij de onderkant van Finn kwam maakte hij het knoopje van zijn broek open en gleed met zijn vingers in de boxer van Finn, op zoek naar zijn piemel.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo jul 28, 2024 12:03 pm

Allie

Allie haalde een paar keer diep adem. Ze veegde de tranen uit de ooghoeken die waren ontsnapt. "Ik weet het maar.. ik vind het gewoon doodeng eerlijk gezegd. Ik ben blij en bang tegelijkertijd.",zei ze eerlijk. Ze kroop weg in Liam zijn stevige armen. Ze luisterde naar zijn voorstel en knikte. "Laten we dan maar naar huis gaan. Ik wil nu gewoon Indy knuffelen. Onze kleine meid wordt een grote zus. Ik had nooit verwacht dat ik dat ooit nog eens kon zeggen. Indy is straks geen enigst kind meer."

Nora

Nora bekeek de foto. Johnny was op schoot geklommen om mee te kunnen kijken. Ze lietbde foto aan Josie en Charley zien. "Misschien kunnen we beeldbellen of een appje sturen met en verzoek als het uitkomt.",stelde Nora voor. Ze kom zich voorstellen dat de meiden vooral hun zusje wilde zien en even met Evie en Thijs wilde kletsen.

Joey

"Geen probleem. Die kleine meid heeft toch ook mooie kleertjes nodig." Joey pakte Evie haar handen vast. "Let it go. Ik weet dat het lastig is maar jou gezondheid en die van Yara zijn nu het belangrijkste. Josie,Charley  en Tony redden zich wel." En gaf haat een kus op de voorhoofd. Thijs kwam binnen met Yara. "Hallo,papa." En begroette Thijs. "Die is in de zwevende hemel.",zei hij bij het zien van Thijs zijn trotste blik. "Oh, wat is ze mooi. Ze heeft de donkere haren van Thijs." Thijs:"Onze vlinder, kleine Yara."

Finn

Finn kreunde toen Ethan zijn geslachtsdeel in zijn boxer opzocht. Finn beet op zijn lip en vloekte zacht. "Dan moet je geen gemeen stem gaan spelen. Dan kan ik mijzelf niet inhouden en worden de meisjes straks wel wakker. Als je gaat plagen dan pal ik je terug en dan kan je lang wachten tot ik je terug verwen." En sloeg zijn armen over elkaar.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo jul 28, 2024 1:56 pm

Liam
“Ik vind het ook heel mooi en spannend tegelijk. We doen dit samen lieverd. Ik ga met je mee naar de onderzoeken, ik ga met je mee naar de echo’s. Ik blijf bij je.” En hij gaf haar een kus op haar hoofd en streelde over haar rug. “Dan stellen we voor dat we dan Josie en Charley meenemen. Dan kan Tony nog bij Nora en Hailey blijven. Maar dan kunnen Josie en Charley ook hun zusje zien en hun mama en papa.” Hij kneep in Allie haar hand. “Indy wordt grote zus en wij worden opnieuw ouders.”

Hailey
Hailey keek naar de foto. Ze liet de foto aan de meiden zien. “Ze lijkt op papa.” Hoorde ze Josie zeggen. Ook Tony keek er naar. “Waarom is ze rood?” Vroeg hij. Hailey moest moeite doen om niet te lachen. “Omdat ze net uit de buik is gekomen van mama Evie.” Ze knikte naar Nora. “Ik app Thijs wel even.” Hoi Thijs, wat een leuke foto’s en wat een knap meisje hebben jullie op de wereld gezet. Komt het uit als wij zo even videobellen? Xx

Evie
Evie knikte. “Ik weet dat mijn gezondheid en die van Yara het belangrijkste zijn maar ik had gehoopt dat ze nog even had kunnen blijven zitten.” Ze keek vol trots naar de couveuse met Yara erin. “Ze lijkt inderdaad op haar papa.” De zuster liep naar haar toe. “Ik help je even met je shirt.” En ze deden samen haar pyjamashirt omhoog. De zuster haalde Yara uit de couveuse en legde haar op Evie haar borst. Evie beet op haar lip en begon te huilen. “Hey Vlindertje.” En gaf het kleine meisje een kus op haar hoofd.

Ethan
“Sorry. Kom hier.” En hij maakte voorzichtig de armen van Finn los van elkaar en deed zijn boxer uit. De piemel van Finn keek hem aan. Hij deed behendig zijn eigen boxer uit en die keek Finn weer recht aan. Hij nam de piemel van Finn in zijn handen en begon met likken van zijn eikel en deed hem vervolgens helemaal in zijn mond waarna hij hem begon te pijpen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma jul 29, 2024 11:51 am

Allie

Allie slikte. "Dat weet ik lieverd. Daar ben ik ook niet bang voor. Ik.." Ze keek naar de foto's in de handen. "We redden ons wel inderdaad. Onze wondertjes." En kuste Liam liefdevol. Allie knikte. "We hebben het er straks wel over. Misschien dat Hailey en Nora wel besluiten om met zijn alle mee terug te gaan. Thuis kunnen we er ook een mooie vakantie van maken. Gezien Nora en Hailey samen met Ethan en Finn nog voor een derde kindje willen gaan zouden ze dan al het project kunnen starten. Tony kan ook Yara leren kennen." Allie grijnsde. "Project twins."

Thijs

"True maar het was beter voor Yara,Eef en kijk nou. Ze doet het zo goed." Thijs grijnsde. "Ik hoop dat het dan maar goed komt.",hoorde hij Joey grijnzen. Thijs keek beledigd naar zijn schoonvader terug. "Ze is perfect. Geen woord over mijn kleine meisje." Thiis zag dat hij een appje kreeg. "Eef, je zusje. Hailey. Ze vraagt of ze kunnen videobellen. Zal ik terugbellen?"

Finn

Finn boog voorover om Ethan te kussen. Hij liet zijn zogenaamde boosheid los. Op zo een perfecte man kon hij toch niet lang boos blijven. Finn liet zich uit zijn boxse helpen. Zijn slurf stond al aardig overeind. Maar hij zag het zelfde beeld bij Ethan ontstaan. Finn kreunde. "Oh,Ethan. Waarom ben je hier ook zo goed in? Na al die jaren kan ik nog altijd geen genoeg van kje krijgen l. Laat me klaarkomen,schatje dan verwen ik straks jou."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 22 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: