Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

My love, my life, my family, my friendschap

2 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 13 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van KirstReads do okt 10, 2019 4:00 pm

Emily
"Oke daar heb je een punt." Emily wist als geen ander hoe belangrijk het was om meer mensen aan te nemen. Toen ze jonger was werkte ze veel in het cafe van haar vader. Uiteindelijk trok zij het niet meer om nog meer diensten aan te nemen en moesten ze meer personeel aannemen. "Ik laat Suus ook niet Juul in de gaten houden. Ik zeg alleen maar dat ze de leeftijd hebben om alleen thuis te blijven. Ik ga zeker kijken zaterdag. Zondag wil mijn pa langs komen. We hebben dus een druk weekend voor de boeg."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 13 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van KirstReads do okt 10, 2019 4:03 pm

Inge
"Straks maar even een alcohol drankje nemen." Inge hield niet zo van alcohol. Jillz, Radler of een zoete witte wijn gingen nog wel. Maar meestal dronk ze een glaasje. "Meedoen is belangrijker dan winnen. Misschien gooi je straks wel een strike." Ze stond op want zij was weer aan de beurt. Ze gooide en gooide waarempel een strike. Inge knipperde met haar ogen. Dit was nog nooit gelukt. "Als ik het kan, kan jij het ook." Zei ze tegen Kylie en ging weer zitten.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads do okt 10, 2019 4:06 pm

Nick
Nick moest lachen om het verbaasde gezicht van Tyler. "Hoe ik dit heb geregeld? Nou ik wilde jullie verrassen en ik vond dat we wel een weekend weg hadden verdient. Vooral omdat we bijna 5 jaar getrouwd zijn. Dus achter je rug om heb ik verlof voor jou en de kinderen geregeld. Wij houden beide niet van die familiedrukte over de vloer en we wilde al een tijdje naar de Efteling. Dus ik wilde ons een weekend als gezin geven die we nooit zullen vergeten."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do okt 10, 2019 5:55 pm

Riley

"Kleine moeite om wat lekkers mee te nemen." Riley glimlachtte en bloosde een beetje. Gelukkig was Susan blij met de chocolade en had hij goed onthouden dat het haar lievelingchoco was. "Ik had zoiets gehoord ja." Riley ging aan de spelletjestafel zitten. Een gevoel van jaloezie kwam op toen Jasper er was en Susan gedag kuste. "Eikel.";siste die net hoorbaar. Toch begroette die ook Jasper gewoon met een hoi.

Roan:"Laat dan maar zien wat je kunt." Roan koppelde de controller aan en ging weer zitten. Zodat hij het spel kon herstarten.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van moonlight do okt 10, 2019 5:58 pm

Milan

"Zo bedoeld. Ja dat is wel waar. Alhoewel..." Hij doelde op het feit dat Julia nu weg was gelopen en ze geen idee hadden waar ze uithing. "Moet je doen. Het is thuis dus je kan ook gewoon meerijden." Als ze uitspeelde zat de auto vaal vol met teamgenootjes om mee te rijden. "Ja dat zei je. Ro speelt eind de ochtend. Denk dat we rond de lunch klaar zijn. Als je dan vraagt of die smiddags komt dan kan hij Roan ook zien."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight do okt 10, 2019 6:02 pm

Kylie

"Kan. 1 drankje kan wel. Dan drink ik daarna gewoon alleen nog maar water." Kylie dronk sowieso niet veel maar als ze dronk al helemaal niet. Soms met uitzondering zoals nu 1 glas. "True maar..... Misschien wilde ik gewoon mijn redder in nood." Kylie en Jael draaide al jaren om elkaar heen zonder echt iets te hebben gehad. Mede omdat Kylie de collega die bezet was gewoon niet uit de hoofd kon zetten. Kylie keek stom verbaasd naar Inge. "Wtf heb jij gedaan of ingenomen terwijl ik mijn bitterbal stond weg te happen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight do okt 10, 2019 6:05 pm

Tyler

Tyler kon zijn ogen nog steeds niet geloven. Was die in slaap gevallen ofzo en was dit een droom. "Dit is echt he? Ik ben toch niet in slaap gevallen en droom dit nu." Misschien moest hij zichzelf even knijpen. "I cant believe it. Wauw! Als de kinderen dit horen breken ze de boel af. Die willen zo graag naar de efteling. Nick, je bent te gek dat je dit hebt weten te regelen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do okt 10, 2019 6:17 pm

Susan
"Toch vind ik het leuk dat je er aan gedacht had." Ze keek even naar Jasper die Linde begroeten. Linde keek hem even aan maar ging toen verder met gamen. "Sharon en Thijmen komen wat later. Ze hadden de bus gemist. Het zal ook eens niet." Thijmen en Sharon waren een setje. Die kwamen dus altijd samen maar op de een of andere manier misten ze altijd de bus. De bel ging weer en Susan deed open. Het was James. "Wat is het hier rot parkeren zeg. Ik moest een rondje rijden eer ik een plekje had." Susan moest lachen. "Had je eerder van huis moeten gaan." James stompte haar even vriendelijk op haar arm. "Trutje." Zei hij. Susan keek even om zich heen. "Wachten op Shar en Thijmen?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads do okt 10, 2019 7:05 pm

Linde
Linde keek even naar Jasper die met een duivelse grijns naar Riley keek. Als dit maar goed ging. Ze nam de controller aan en ging er beter voor zitten. Het ging nog best goed. Ze vond het leuk om met Roan te gamen. "Kijk uit achter je!" En ze hielp Roan door een soldaat die hem aanviel te vermoorden. Haar ouders hadden liever niet dat ze dit soort spellen speelde maar ze deed het toch. Riley en Finn lieten haar gewoon meespelen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads do okt 10, 2019 7:09 pm

Emily
Emily keek naar Milan. "Ik snap wat je bedoelt maar misschien gaat het wel goed zondag. Volgens mij wilde Suus ook nog komen kijken. Als ze het niet te druk had met haar huiswerk." Ze dacht na. "Pa vindt het altijd leuk om te komen kijken. Hij is trots op zijn kleinkinderen. Volgens mij ging hij vanavond ook weer naar Milou kijken. Ik vind het fijn dat hij toch belangstelling voor haar optredens heeft, volgens mij probeert hij het op deze manier een beetje goed te maken met Dave."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads do okt 10, 2019 7:12 pm

Inge
"Misschien komt uw redder in nood straks wel. Je moet het niet zomaar opgeven. Bij mannen duurt het altijd even." Hoorde ze Ellie zeggen. Inge had geen relatie dus ze had ook geen verstand van mannen. Maar haar moeder moest soms ook twee keer dezelfde vraag aan haar vader vragen voor hij het snapte. Inge haalde haar schouders op. "Innerlijke kracht denk ik en geluk. Bowlen is voornamelijk geluk hebben."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads do okt 10, 2019 7:14 pm

Nick
"Nope je droomt niet. We hebben zo hard gewerkt en ik heb gespaard om dit voor elkaar te krijgen. We gaan niet zo vaak op vakantie." Meestal was dat zijn schuld. Hij vond het moeilijk om de dieren in het revalidatiecentrum achter te laten. Lily had al een paar keer gezegd dat hii zichzelf ook eens een vakantie moest gunnen. "We vertellen het morgenavond pas. Anders hebben ze misschien geen zin meer in het Spoorwegmuseum."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do okt 10, 2019 11:04 pm

Kylie

"Ik vroeg om een redder in nood niet op het prins op het witte paard. Jael is mijn redder of beter gezegd mijn rots in de branding. We kennen elkaar al bijna ons hele leven. J heeft een soort gelijk verleden met zijn vader. Ik heb vaak genoeg bij hem uitgehuild. J en ik is gewoon broer en zus ofzo. Ik had zijn reactie van te voren al kunnen weten. We plagen elkaar altijd."
"True maar dat lukt mĂ­j echt niet hoor." Kylie was weer aan zet..2 maal in de goot. "Zei het toch."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight do okt 10, 2019 11:08 pm

Riley

"Graag gedaan. Bewaar wat voor de rest." Hij glimlachtte even licht. Riley had de blik van Jasper wel gezien. Eikel! Als die Susan wist te verleiden dan zou hij hem laten zien dat het gevolgen had. Hij ging dan maar ook wijselijk bij Roan en Linde zitten. "Lekker bezig!"
Riley keek op naar Suus. "Ja wel zo eerlijk of het moet een uur duren met die twee."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight do okt 10, 2019 11:11 pm

Milan

"Ja wie weet.",zei hij met wen diepe zucht. Milan was er gewoon niet gerust op. "Suus moet maar kijken. Haar huiswerk is belangrijker dan het voetballen van Roan."
"I know. Hij kan komen kijken maar we spelen zondag wel uit. Ik ben even kwijt tegen wie en waar. I think. Het is wel fijn dat ieder Milou zo steunt in haar carrière."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight do okt 10, 2019 11:16 pm

Tyler

"Oke, i know maar dat geld had je ook opzij kunnen zetten als spaargeld. We hadden ook gewoon uit eten kunnen gaan en dan kom jij hier mee aanzetten. En misschien het feit dat wij niet zo vaak op vakantie gaan compenseren we wel weer met een dagje uit zoals morgen of het concert van K3 voor Soofs verjaardag. De kinderen komen echt niks te kort. Maar ik vond het oprecht super lief dat je hier aan hebt gedacht en alles hebt geregeld." Tyler knikte. "Of we houden het geheim. Halen we ze niks vermoedend uit school. Koffers al achterin."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads vr okt 11, 2019 12:52 am

Inge
"Oke dat is waar. Misschien komt je redder in nood nog wel tot inkeer." Zei Inge. Ze keek op haar horloge. Ze wilde het vanavond ook niet te laat maken. Maandag had ze die presentatie en ze moest nog veel doen. "Aaw jammer. Kom het wordt tijd voor alcohol. Misschien gaat het dan beter." Ze konden digitaal drinken bestellen. Dan kwamen ze het daarna naar de baan brengen. "Ik neem wel een Jillz. Wat willen jullie?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads vr okt 11, 2019 12:55 am

Susan
Susan keek naar Riley. "Maar....maar ik wil mijn pralines niet delen." En ze keek even nep beteuterd. Jasper keek op. "Ik help je wel!" Susan rolde met haar ogen. "No way dat ik ze met jou ga delen. Dan blijft er niks meer voor mij over." Ze dacht na. Net toen ze een beslissing wilde nemen ging de bel. Ze liep naar de deur en zag Sharon en Thijmen staan. Susan deed de deur open. "Hehe ik dacht al waar blijven jullie. Nu kunnen we eindelijk beginnen." Ze knuffelde Sharon en Thijmen en liep weer naar de woonkamer. "Ro, Shar en Thijmen zijn er. Zou je willen afsluiten dan kunnen we beginnen. Wie wil er wat drinken?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads vr okt 11, 2019 1:00 am

Emily
"Volgens mij had ze niet zoveel huiswerk. In elk geval heeft ze maandag een proefwerk Frans maar ik heb haar gisteravond overhoord en dat ging goed. Verder moest ze nog een verslag schrijven voor biologie over de theorie van Darwin. Maar daar was ze ook een eind mee zei ze." Ze was blij dat Susan alles een beetje op orde had. "Pa komt graag kijken ook al speelt Roan uit. Milou doet het ook heel goed. Ik hoorde van Isabella dat Inge maandag een toelatingspresentatie moest doen op de kunstacademie. Hopelijk gaat het haar lukken."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads vr okt 11, 2019 1:04 am

Nick
"Dat weet ik lieverd. Ik wilde ons iets speciaals geven. We zijn niet elke dag vijf jaar getrouwd. Ik gun de kinderen ook een magisch weekend. We zijn altijd naar de kleine pretparken geweest omdat ze niet groot genoeg waren. Nu zijn ze beide groot genoeg voor de meeste attracties." Hij speelde onzeker met zijn vingers. Lily zei al dat de dieren het echt wel zonder hem redden en dat hij niet steeds aan anderen moest denken. "Ik weet dat we het op die manier compenseren. Ik wil gewoon niet dat als de kinderen ouder zijn, dat ze dan boos op mij zijn en zeggen dat ze dankzij mij nooit op vakantie zijn geweest." Er prikte tranen in zijn ogen. "Dat is wel een leuk idee." Zei hij zachtjes.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr okt 11, 2019 12:55 pm

Kylie

Kylie moest lachen. "Nou die komt niet meer hoor nu die weet dat die anders op een drankje moet trakteren. Rot joch!" Kylie knikte. "Doe mij maar een hugo als ze dat hebben en anders een rose." Kylie zag dat de groep van Jael wegging. "Ga je weg?" Kylie zag Jael knikken. "Blijf je geen eens kijken hoe ik verlies?" Jael:"Ik moet morgen gewoon weer werken." Kylie trok een pruillip. "We moeten snel wat afspreken. Je hebt me nummer he." Jael knikte. "Of je komt met de meiden gewoon langs bij Sumo." Kylie:"Ik ben laatst nog bij Sumo wezen afhalen." Jael:"Wanneer?" Kylie:"Vorige week donderdag geloof ik "
Jael richtte zich op de rest. "Zie je. Komt ze precies wanneer ik niet werk." Kylie schudde de hoofd. "Ging jij niet lekker naar huis." Ze gaf Jael een knuffel. "Bye, schat "
Kylie ging zitten. Ze checkte de telefoon. Shit! Al die tijd had ze de appjes genegeerd maar wat ze nu las. Misschien was het beter om naar huis te gaan. "Uhh, ik moet gaan. Linde is bij een vriendin en voelt zich niet lekker. Ze vraagt of ik haar kan komen ophalen.",loog ze.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight vr okt 11, 2019 12:59 pm

Riley

"Gewoon wat opzij leggen. Doe ik ook vaak als ik iets voor mezelf wil maar verplicht ben om te delen.", gaf Riley als tip. Hij keek Jasper met een blik die doden kon aan.
Hij zou hem zo eend helpen om ze kop te houden.
Riley begroette de te laat komers. "Konden jullie het ook nog vinden?" "Een cola graag. Moet ik helpen met inchenken?"

Roan:"he ve. Nu ben ik dood!" Met tegenzin sloot die het spel af. Roan keek naar Linde. "We kunnen boven wel verder spelen tot voetbal begint. Of je moet met die daar mee willen spelen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight vr okt 11, 2019 1:03 pm

Milan

"Ja zoiets zei ze. Weet jij of Roan zijn huiswerk af had?" Hij kon niet van elk kind onthouden wat ze moesten doen. In elk geval was de regel eerst je huiswerk maken dan is er tijd voor leuke dingen. "Ik zal hem wel appen waar en hoelaat Roan zondag speelt." Milan knikte. "Ze is volgens mij inmiddels bekender dan Dave. Fijn voor haar maar ik zou al die bekendheid voor onze kinderen niet willen. Niet alleen zij staat in de belangstelling maar de rest ook."
Milan knikte nogmaals. "Ja dat vertelde Ies. Ik app Inge maandag wel om haar succes te wensen en dat we voor haar zullen duimen dat ze wordt aangenomen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight vr okt 11, 2019 1:07 pm

Tyler

"Dat is waar maar toch. Het is niet niks wat je hebt geregeld. Ik ben nog steeds overdonderd."
Tyler trok Nick naar zich toe. Hij knuffelde hem stevig en kuste de man op zijn wang. "Ze zullen je niks kwalijk nemen. Ze zullen de leuke momenten herinneren. Niet hoe vaak we op vakantie gingen." Tyler knikte. "Dan houden we het nog even gehein." Hij kuste Nick op zijn lippen. "Wil je nog een aflevering van Friends zien?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads vr okt 11, 2019 1:27 pm

Susan
"Hmm dat is geen slecht idee. Ik leg zo wel wat op een schaaltje." Ze deed haar haar even goed en stond op. "Jep we konden het zeker vinden. We waren gewoon te laat weggegaan. Je kent ons langer dan vandaag." Zei Thijmen. "Voel je niet verplicht om te helpen. Als je wil mag je mee helpen." Zei Susan tegen Riley en ze liep naar de keuken. Jasper liep haar achteraan. "Jas blijf lekker zitten, ik red me wel." Jasper haalde zijn schouders op. In de keuken aangekomen pakte ze wat glazen uit de kast en liep naar de koelkast. Voor ze bij de koelkast was greep Jasper haar vast. "Jas wat doe je?" Vroeg ze geschrokken. Hij duwde haar tegen de muur en zijn linker hand gleed naar beneden en raakte haar billen aan. "Jasper stop hier mee ik wil dit niet." Zei ze zachtjes. Jasper negeerde haar, kneep in haar billen en kuste haar vol op haar mond. Ze probeerde zich los te rukken maar hij was te sterk. Susan merkte dat haar benen vrij waren dus drukte ze haar haklaars keihard op zijn teen. Hij stopte gelijk. "Wat denk je wel niet trut! Niemand wijst mij af!" En hij sloeg haar in het gezicht. Susan greep naar haar wang en knielde op de grond. Dit was de eerste keer dat Jasper erbij was. Hij had het gevraagd en Susan vond hoe meer zielen hoe meer vreugd maar nu had ze enorme spijt van haar beslissing.
KirstReads
KirstReads

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: