Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

My love, my life, my family, my friendschap

2 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 26 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van moonlight wo nov 20, 2019 2:43 pm

Dave

Dave liep naar de keuken. "Kom eraan. Had je al koffie gezet?" Dave kon niet zonder koffie in de ochtend. Alleen zo werd die een beetje wakker. Even later voegde die zich bij Isabella en Inge. Hij had Isabella een kus gegeven voor die ging zitten. "Wat een prachtig weer. Zijn er nog plannen voor vandaag?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 26 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van moonlight wo nov 20, 2019 2:46 pm

Tyler

"Wie komt er op de koffie?" Hij had alleen het laatste gedeelte van het telefoongesprek opgevangen.
Tyler moest immers de kinderen in de gaten houden.
Die tikkertje speelde om 2 banken heen. "Sem, Soof. Gaan jullie mee? De trein komt eraan." Hij hield Sofie haar hand goed vast. "Hou jij Sem in de gaten?",vroeg die aan Nick.
De trein stopte en ze stapte in. Ze vonden nog een vrije 4-zit. Het was druk in de trein. Hij zette Sofie bij het raam neer.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight wo nov 20, 2019 2:50 pm

Alyssa

"Gelukkig maar. Het weekend een beetje rustig aan doen en uitrusten. School is al druk zat."
Ze gaf Linde een kus op haar voorhoofd. "Ik ben trots op je dat je aan zo iets deel neemt en ik weet zeker papa ook. Dat optreden ga je zeker knallen en onthoud dat het voor de lol is. Het hoeft niet perfect te zijn." Kylie kwam om het hoekje vandaan. "Ben je klaar Linn?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight wo nov 20, 2019 2:55 pm

Riley

Riley keek naar zijn schoenen. Het voelde vreemd dat Susan hem zo compliment gaf. Vooral omdat hij best onzeker over zijn uiterlijk was. Hij kreeg niet vaak complimenten. Laatst staan van een meisje. "Jij ook.",fluisterde die. Alsof hij zijn tong was verloren.
"Nee hoor. Mies de poes is er ook nog. Die denkt dat ze de baas in huis is dus die telt gewoon mee."
Riley deed alsof die moest overgeven. "Ik heb een hekel aan stofzuigen. Dat is nog erger dan de vaatwasser inruimen." Riley zocht zijn spullen bij elkaar en deed zijn jas aan. Hij gaf de tweede helm aan Suus. "Of wilde je met de bus?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight wo nov 20, 2019 2:58 pm

Milan

Milan was bij Roan gaan kijken in de kleedkamer voor hij zich bij Emily op de tribune voegde. "Zo! Ze zijn er klaar voor. Ze zullen zo wel beginnen. Raar om hier bij jou te zitten en niet te hoeven coachen."
Hij sloeg een arm om de heen. "Kunnen we het later over Suus hebben? Ik zit met wat vragen."
Milan zwaaide terug naar Roan die het veld op kwak gelopen om warm te lopen.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo nov 20, 2019 3:37 pm

Isabella
"Koffie heb ik ook al gezet. Ik weet toch dat jij niet zonder koffie kan." Ze gaf hem een kus en ging aan de buitentafel zitten. "Volgens mij gingen Milou en Inge de stad in. Ik heb geen plannen. Heb je een idee wat je wilt doen?" Ze nam een slok van haar thee. Isabella was meer een thee mens dan een koffiemens.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Bericht van KirstReads wo nov 20, 2019 3:40 pm

Nick
Hij vatte kort het telefoon gesprek samen. "En daarom vroeg ze of ze vanavond koffie kon komen drinken want dan was ze niet de hele avond alleen. Het zijn vooral de avonden die ze zwaar vindt en vooral nu de feestdagen er weer aankomen." Hij hield Sem in de gaten en zuchtte opgelucht toen er nog een plek vrij was. Sem zat weer met zijn neus in een boek.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads wo nov 20, 2019 3:43 pm

Linde
"School is zeker druk zat. Vooral nu de toetsweek er bijna aankomt. Gelukkig is dat pas een maand na dat gala. Ik ben al wel begonnen met leren want je kan het beter maar weten." Linn keek even verlegen naar haar sokken. Ze kon zingen maar ze liet het alleen nooit horen. Linn wist dat ze dat optreden zou knallen. Ze keek op toen ze de stem van Kylie hoorde. "Ja ik ben klaar."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads wo nov 20, 2019 3:45 pm

Susan
Ze plukte weer verlegen aan haar jurk. Op de een of andere manier werd ze verlegen als Riley haar een compliment gaf. Meestal reageerde ze helemaal niet. "Dankjewel." Zei ze zachtjes. Ze begon te lachen. "Het is ook wel haar huis. Jullie mogen er ook bij zolang jullie maar koekjes en aandacht geeft aan haar. Onze kat Sjimmie doet dat ook." En ze wees naar de grijze kater die in de vensterbank lag. "Met de scooter is prima."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads wo nov 20, 2019 3:47 pm

Emily
"Ik vind het wel gezellig dat je nu naast me zit. Wie ging het team vandaag coachen?" Ze deed haar haar goed en ging dichter tegen Milan aan zitten. Ze genoot van zijn warmte om haar heen en sloot haar ogen om van het moment te genieten. Na een tijdje deed ze haar ogen open. "Ja dat is goed. Ik weet alleen niet of ik op alles een antwoord heb." En ze zwaaide naar Roan.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo nov 20, 2019 9:18 pm

Dave

"Je bent een schat." Dave had de eieren op tafel gezet en was bij Isa en Inge aan tafel gaan zitten. Hij schonk koffie voor zichzelf in. "Dat is waar ook. Uhh... nee niet echt. Jij wel dan? Dacht gewoon rustig aan te doen vandaag."
Hij nam een broodje uit de mand en belegde deze met ham en kaas.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight wo nov 20, 2019 9:21 pm

Tyler

Tyler luisterde naar wat Nick vertelde. "Ze weet toch dat ze altijd welkom is. Denk dat de kinderen het ook niet eeg vinden als ze langs komt." Sofie was bezig om het spelletje wat ze had meegenomen neer te zetten.
Tyler:"Ben je een meisje?" Soof:"ik wel maar mijn plaatje niet." Tyler:"wijsneus." En klapte allle meisjes dicht.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight wo nov 20, 2019 9:24 pm

Alyssa

"Heel slim van je. Je kunt nooit te vroeg beginnen met leren. Als we je ergens mee kunnen helpen dan laat je het maar weten." In elk geval beter dan last minutes beginnen.

Kylie zei haar moeder gedag. "Ging je mee een ijsje halen, mam?" Alyssa schudde de hoofd. "Nee ga maar dan kan ik nog wat opruimen." Kylie knikte. "Zullen we dan maar?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight wo nov 20, 2019 9:27 pm

Riley

"True. Ze zeggen toch niks voor niks honden hebben een baasje en katten hebben personeel. Echt het voelt alsof ik haar bediende ben. Het is dat ze zo lief is en altijd bij mij ligt anders..." hij grijnsde even. Riley maakte de scoorer los en stapte op. Hij wachtte tot Suus goed zat zodat hij kon rijden
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight wo nov 20, 2019 9:31 pm

milan

Milan dacht hardop na. "Volgens mij bart de vader van die jongen die op doel staat. De ander ken ik ook niet. Roan heeft wel vaker voor hun team ingevallen maar dat onthoud ik allemaal niet."
Milan zuchtte. "Dat snap ik en het zijn niet zo zeer vragen maar ook onzekerheden. Ze worden alle drie zo groot opeens. Nu heeft suus misschien een vriend. Hoe laat je je kleine meisje los? Is ze klaar voor een serieuse relatie? We kennen riley maar toch. Wat als ze de verkeerde jongen date? Hoe moet ik hier mee omgaan?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight wo nov 20, 2019 9:47 pm

Julia

Julia was opgestaan zodra iedereen weg was. Ze had immers straks een hockey wedstrijd. Haar ontbijt bestond uit de fles drank die ze gisteravond niet kon nuttigen. Als ze de kurk er goed in deed zou het niet opvallen dat ze hard gedronken. Tegen de kater nam ze wel een aspirientje. Het spel zelf ging niet heel lekker. Niet raar als je dubbel ziet. Julia had nog nooit zo slecht gespeeld.
Opgeven moment moest ze zelfs het veld af omdat ze moest overgeven en licht werd in haar hoofd. Van een teamlid kreeg ze een koekje. Misschien niet meer drinken op een lege maag
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo nov 24, 2019 5:39 pm

Isabella
"De meiden gaan vanmiddag weg. Zullen we dan ook wat leuks gaan doen? Het is al een tijdje geleden dat we samen wat gedaan hebben." En ze keek naar haar man. Inge was begonnen aan een broodje met smeerkaas. Ze hoopte dat Inge een beetje geslapen had na alle comotie van gisteren. "Hoe ver ben je met je schilderij?" Vroeg Isabella. "Hij is af. Ben nu bezig met andere projecten. Is het goed als ik na het eten Milou ontbijt op bed breng?" En Inge keek hen vragend aan.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo nov 24, 2019 5:42 pm

Nick
"Dat zei ik ook tegen haar." Sem keek op van zijn boek. "Komt oma vanavond?" Ook Sophie legde haar kaartje op tafel. "Jaa oma!" Riep ze blij uit. Nick keek naar Tyler. "Zo te horen vinden de kinderen het leuk als oma komt. Zal ik dan appen dat het goed is?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo nov 24, 2019 5:44 pm

Linde
"Mam je weet toch dat ik goed kan leren?" Linn had geen moeite met leren. In sommige vakken was ze slechter dan andere vakken maar over het algemeen haalde ze bijna nooit onvoldoendes. "Oke laten we gaan. Tot vanmiddag mam." En ze gaf haar moeder een kus op haar wang en liep alvast naar buiten.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo nov 24, 2019 6:05 pm

Susan
"Haha daar kan ik mij wel wat voorstellen. Sjimmie wilt ook dat we hem eerst koekjes geven en dan pas mogen wij eten. Maar we geven hem niet altijd zijn zin." Ze zette de helm op en ging achterop zitten. Ze had nog nooit achter op een brommer gezeten. Susan hield zich tijdens de rit goed vast aan Riley.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo nov 24, 2019 6:23 pm

Emily
Emily keek naar het voetbalveld waar de wedstrijd bezig was. Roan was goed bezig. Niet veel later liet een andere speler van de tegenpartij een teamspeler van Roan struikelen. Meteen ontstond er een ruzie. De scheids kwam tussenbeide en gaf de tegenspeler een gele kaart. De wedstrijd ging rustig verder. "Gelukkig gaat het weer rustig verder." Ze luisterde naar Milan. "Lieverd we kunnen dit toch met Susan bespreken? Dat ze iets met Riley gaat doen wilt nog niet zeggen dat ze hem leuk vindt."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo nov 24, 2019 8:23 pm

Dave

Dave hapte het laatste stukje van zijn brood weg. "Daar heb je gelijk in. Het is zeker te lang geleden. Ik heb een idee. Laten we naar zee rijden en lekker over het strand wandelen. Als afsluiter eten we dan wat aan de boulevard. Of zie je dat niet zitten?" Dave dronk zijn koffie leeg. "Ik heb het schilderij gezien. Het was prachtig. Geen twijfel over mogelijk dat onze talentvolle dochter niet wordt aangenomen." Dave knikte. "Zal ze vast op prijs stellen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight zo nov 24, 2019 8:27 pm

Riley

Riley was rustig naar de stad gereden. Hij reed voorzichtiger dan anders nu hij Susan achterop had. Zodat ze niet kon vallen of zich niet goed vast kon houden.
Riley had de scooter in de bewaakte stalling gezet. Hij zette niet zomaar ergens zijn scooter neer. Straks werd die nog gestolen. Hun helmen moesten ze maar bij zich houden. "Zo! Zat je een beetje goed achterop? Ik heb zo rustig mogelijk gereden. Uhmm.. zullen we eerst ergens een drankje doen of eerst de rondvaart en dat we dan ergens een hapje gaan eten?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight zo nov 24, 2019 8:49 pm

Tyler

"Ik denk dat je er twee teleurstelt als je nu tegen haar zal zeggen dat het niet uitkomt." Hij speelde verder met Sophie. Het was niet heel ver naar het museum gelukkig.
Vlak voor ze er waren pakte ze het spelletje weer in. "We gaan zo uitstappen. Soof, jij geeft mij zo een handje. Sem, blijf jij bij papa?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight zo nov 24, 2019 8:53 pm

Milan

Milan was bijna het veld op gerend om zich met de ruzie te gaan bemoeien, maar kon zich inhouden. Immers was hij geen coach. Hij was wel trots om te zien dat Roan er tussen was gekomen om de boel te zussen. Roan was aanvoerder in zijn eigen team en Milan zag nu dat hij doe taak ook serieus nam.
"Ja dat is waar en daar heb je gelijk in, maar eerlijk het zou nu Ro het zo zei me niet verbazen. Ze kennen elkaar al jaren. Het zijn goede vrienden. Wij gingen ook van vrienden naar meer."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: