Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

My love, my life, my family, my friendschap

2 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 33 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van KirstReads di mei 26, 2020 1:57 pm

Susan
"Dat is waar. Maar Dave werkte voor zijn geld. Ook al was hij vaak op tournee. Klopt het dat ze gelogen had naar jullie ouders toen ze op tournee ging met Dave?" Ze haalde een hand door haar haar en keek naar het appje.

Dat zal ik super leuk vinden. Ik baal er van dat ik zo laat klaar ben. Ik ga zo naar de kermis met mijn pa, kan ik nog wat voor jou meenemen? Xx

Susan keek naar haar vader. "Mocht je het zo graag willen weten. Ik heb gevraagd aan Riley of hij mee uiteten wil vanavond. Maar vanavond heeft Linn een gala waarbij ze gaat optreden. Hij vroeg of ik zin had om mee te gaan." Ze deed haar mobiel in haar tasje. "Laten we gaan." En ze stapte in de auto.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 33 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van KirstReads di mei 26, 2020 2:01 pm

Thijs
Rustig liep hij naar het lokaal van Duits. Hij keek of hij nog een app van Inge had. Nog steeds niks. Thijs wist dat ze na haar auditie naar de begraafplaats zou gaan met haar vader. Hij ging zitten op zijn vaste plek achterin.

Ik kon blijven zeggen dat het allemaal wel goed kwam. Hopelijk laat ze zsm weten hoe het ging. Heb nu Duits. App maar als ze wat heeft laten horen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads di mei 26, 2020 2:07 pm

Inge
Ze kwamen aan bij de begraafplaats. Ze maakte haar gordel los en keek even naar de ingang. Inge vond het spannend om te gaan maar ze moest dit doen. Niet alleen voor haarzelf maar ook voor haar opa. "Pap zullen we dan maar uit de auto?" Vroeg ze trillerig. Voor dat ze uitstapte voelde ze haar telefoon trillen.

Auditie ging goed! Sorry helemaal vergeten te appen. Papa was erg onder de indruk.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di mei 26, 2020 2:41 pm

Riley

"Door niette gaan staan dagdromen.", grapte Riley.
"Dat verwacht ik ook,maar als het om 10 uur is afgelopen kunnen wij na afloop nog wel wat gaan drinken met Tess en Suus. Ik neem aan dat  wij niet op Linde hoeven te wachten en gewoon zelf naar huis mogen gaan."

Dan kom ik je vanmiddag ophalen. Maakt niet uit, ik heb zelf ook tot laat les. Oeh, leuk! Je maakt me jaloers. Nee hoor. Geniet er van. Xx
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van moonlight di mei 26, 2020 2:47 pm

Tyler

Tyler knikte. Het was nu niet het moment om terug te komen op het onderwerp. Immers waren ze hier nu voor hun vriendinnen.

"Ja of je neemt ons gewoon maar mee.",zei die standvastig. Hij wilde ook wel de hele wereld over reizen. "Wij hebben jullie ook gemist en ik weet zeker Sem en Sophie ook. Soof vetheudigde zich vanmorgen al op de komst van Rosalie." Tyler keek naar Nick om te zien of hij wat van een verrassing wist. "Ahh dat duurt nog zo lang. Kan je het niet gewoon nu vertellen? Je weet dat ik veelste nieuwsgierig ben voor verassingen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight di mei 26, 2020 2:53 pm

Milan

"Ik weet het ook niet,Suus. Tot op de dag van vandaag snap ik er zelf nog steeds niks van. Ik weet alleen dat het voor ons beide de beste beslissing ooit was om tegen onze ouders in te gaan."
Milan knikte. "Zelfs ik wist het niet. Tegen mij zei ze dat ze met een of andere arts in opleiding ging. Ik had Isa niet meer gezien tot het optreden van Dave in Duitsland. Wij waren daar op vakantie met Brandon en Alyssa. Je moeder had via via na afloop een ontmoeting met Dave geregeld. En daar zat Isa opeens met Inge. Iedereen wist wel dat Dave verloofd was en een kindje had maar niet van wie."

"Jammer. Gaan jullie toch een andere keer? Ga je vanavond nu met Riley mee naar het gala? Je moeder vertelde er van de wel over. Die had het van Alyssa gehoord." Milan zuchtte.."Suus, 1 ding en ik weet dat dit vroeg of laat gast gebeuren. Ik ben niet gek. Maar mocht je de liefde met Riley gaan bedrijven, die het dan alsjeblieft veilig. Ik wil nog lang geen opa worden."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight di mei 26, 2020 2:58 pm

Milou

Als ik iets hoor laat ik het weten.

Milou plofte op de bank. "Mam? Kan ik nog wat voor je doen
? Boodschappen ofzo? Ik ben vandaag toch vrij. Ik wilde alleen vanmiddag nog wat opnames maken voor YouTube." Ze hoorde dat ze een appje had. "Hehe! Eindelijk laat Inge wat weten. Ze zegt dat het goed is gegaan."

Ik ben trots op je. X. App Thijs nog ff. Die stuurde mijn een berichtje met de vraag of ik al wat had gehoord

--------'

Dave stapte uit. "Uhu, ja." Hij was even in gedachten verzonken. "Had je mama en Milou al laten weten dat je auditie goed ging?"
De begraafplaats was stil en verlaten. Hij kreeg de rillingen. Dave liep voor Inge uit naar het graf. Hij haalde wat blaadjes weg. "Hoi pap. Ik heb Inge meegenomen. Ze wilde je graag mee bezoeken."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di mei 26, 2020 4:17 pm

Finn
"Een dubbeldate? Ik weet niet of Tess dat ziet zitten. Trouwens Tess mag geen alcohol. Haar ouders zijn super christelijk. Zijzelf niet maar ze wilt geen ruzie met haar ouders." Hij zuchtte diep. "Ik stond niet te dagdromen! Oke misschien een beetje. Je weet dat ik haar al een tijdje leuk vindt."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads di mei 26, 2020 4:20 pm

Nick
"Niet op ons huwelijksreis. Je weet dat dit deels voor werk en voor ons huwelijk was. Wij hebben Sem en Sophie ook ontzettend gemist. We hebben een heleboel cadeautjes voor jullie meegenomen." En Charlie wees naar de grootste tas en een kleine koffer. "Fia wat heb je nu weer met je haar gedaan?'' Vroeg Nick. Fia deed van alles met haar haar. Nu zat het in een knotje met twee stokjes erin en door haar haar heen zaten paarse strepen. "Zeg als we hier nog lang staan dan duurt zeker langer voor we de verrassing kunnen vertellen." Zei Fia.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads di mei 26, 2020 4:27 pm

Susan
"Ik ben blij dat wij opa en oma zien. Ik hoorde van Inge dat zij jullie ouders eigenlijk nooit ziet. Ze wilt alleen niet zeggen waarom niet. Iets van vroeger." Ze dacht na. "Wacht, maar dan waren opa en oma van jou kant dus ook niet bij de geboorte van Inge geweest. En dan heeft Isabella het wel heel goed verborgen weten te houden. Hoe oud was Inge toen je haar voor het eerst zag?" Ze vond het allemaal maar ingewikkeld. "We gaan denk ik daarna nog wat drinken." Ze wilde net een slokje water uit haar dopper nemen maar verslikte zich. "Pap ik ben zeventien. Riley en ik zijn nog niet eens een stel. Ik wil ook nog geen kinderen geloof me."

Waarom heb jij tot zo laat les? Had gewild dat je er bij kon zijn. Misschien kunnen we vanavond nog wel even gaan? Xx
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads di mei 26, 2020 4:29 pm

Isabella
"Nou ik zat te denken he. Misschien kunnen we samen winkelen? Het is nu rustig in het winkelcentrum. Misschien kunnen we dan wel nieuwe schilderspullen voor Inge kopen. Ze had een set gezien bij Pipo's die ze graag wilde hebben. Daarna kunnen we wel even boodschappen doen voor de sushi. Ik wilde ze namelijk zelf maken." Ze deed haar haar goed en keek even naar Milou. "Aaw gelukkig. Ik dacht al wat is het stil."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads di mei 26, 2020 4:34 pm

Inge
Ze appte aan Thijs dat alles goed was gegaan. Ze hoopte dat ze hem vanavond nog zag. Thijs appte weer dat hij vanavond Dungeons and Dragons met Floris, Sebastiaan, Vincent en Tim ging spelen en dus niet kon. Ze baalde flink. Maar hij deed dit maandelijks en vanavond was hij de spelleider. Ze liep achter haar vader aan de begraafplaats op. "Ik heb Milou net geappt." Ze kwamen aan bij het graf. Sinds de begrafenis was ze hier niet meer geweest. Ze durfde al die tijd niet en het was een extra bevestiging dat hij echt niet meer terug kwam. "Hoi opa. Ik weet niet of u mij kan horen maar..." Ze beet op haar lip en begon te vertellen. Over Thijs, de auditie. Op het eind barste ze in tranen uit. "Ik mis u heel erg."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di mei 26, 2020 7:24 pm

Riley

"Echt niet! Ik ga niet met jou op dubbeldate. Ik had het over gewoon een drankje doen. Ik heb het woord date of alcohol geen eens genoemd en je weet dat ik meestal cola drink. Als ik Suus ga ophalen met de scooter kan ik geen eens drinken."
Riley zuchtte. "Je stond dus gewoon te dagdromen."

[b]Ja, dat heeft me rooster bepaald en ik heb daarna nog een mentorgesprek. Zien we vanavond wel. Ik heb het even nagevraagd en het gala is van 8 tot 10./b]
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight di mei 26, 2020 7:28 pm

Tyler

"Ja naar jullie gaan meteen voor mijn gevoel drie jaar op op huwelijksreis. In elk geval zo lang voelde het."
Tyler schudde zijn hoofd. "Je zou bijna denken dat ze jarig zijn. Echt meiden, wat hebben jullie wel niet allemaal meegenomen."
Tyler viel het haar van Fia nu pas op. "Ik vind het leuk. staat je goed Fia." Tyler trok Nick aan zijn arm. "Ja kletskop, schiet nou eens op. De kids zitten ook vol ongeduld te wachten."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight di mei 26, 2020 7:32 pm

Milan

"Dat moet je maar aan Inge zelf vragen. Daar ga ik me niet mee bemoeien. Dat is tussen haar, je opa en oma en Dave en Isa."
Milan knikte. "Klopt. Oma Ingrid zou er bij zijn maar... Ze verongelukte op het moment dat Isa beviel van Inge. Dave voelde zich verantwoordelijk voor haar dood. Daarom sprak niemand hem mee en ja Isa is met Dave meegegaan anders bleef ze alleen achter met Inge." Milan slikte even. "Al ruim een jaar."
Milan knikte. "Als ik je moet brengen of halen dan zeg je het maar." Milan keek Suus aan. "Ja en? Op jou leeftijd ging ik al 5 jaar met je moeder."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight di mei 26, 2020 7:36 pm

Milou

"Oh,ja dat kunnen we wel doen. Dan ga ik alleen boven even een pruik pakken. Ook al zal het rustig in de stad zijn ik heb hem zin om steeds lastig gevallen te worden en je moet vragen of Dean tijd heeft. Pap vermoord me als ik zonder Dean op pad ga."
Ze stond op. "Oh oké,dan bestel ik niet. Ook lekker zelf gemaakte. Oh en kunnen we straks dan langs de bershka? Ik had een waardebon gekregen om kleding mee te kopen en deze te tonen in een video voor hun. Dus een betaalde samenwerking. Als het me bevalt en aanslaat bij de kijkers kon het management me er van zulke samenwerkingen regelen."
"Ja.. Maar ze was vergeten te appen. Gelukkig ging het goed en papa was overdonderd door de optreden zei ze. Al had ik al 100x gezegd dat het wel goed kwam."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight di mei 26, 2020 7:39 pm

Dave

Dave sloeg een arm om Inge heen. "Huil maar even flink uit. Soms is het goed om alles even los te laten. Ik mis je opa ook. En ik weet niet of hij ons hoort of ook echt van boven op ons neerkijkt maar het voelt gewoon goed om je hart eens te luchten. Om hem te vertellen over zijn kleindochters en hoe trots ik op jullie ben en ik weet zeker dat hij dat ook was geweest."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di mei 26, 2020 8:00 pm

Finn
Finn streek met zijn hand over zijn hart. "Gelukkig! Ik schrok al. Mijn eerste date is alleen met haar. Al weet ik niet of ik vanavond al een date kan noemen. Welk vak heb jij ook al weer als eerste?" Hij lachte. "Oke oke je hebt gelijk. Ik ben aan het dagdromen. Zullen we naar binnen gaan?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads di mei 26, 2020 8:05 pm

Nick
"Hee hee, we waren maar een halfjaar weg. Weet je nog dat ik een jaar lang weg was naar China en dat ik voor mijn werk naar Australië moest voor ruim twee jaar? Nee voor de komende maanden blijven we lekker in Nederland. Ook beter voor Rosalie en die moeten we eerst ophalen." Vertelde Fia. Nick knikte. "Oke laten we gaan." Nick hielp Fia met het karretje. "Kijk mijn haarstyle wordt tenminste wel geaccepteerd door Tyler. Niet alle cadeautjes zijn voor jullie. Mijn moeder heeft speciaal voor Rosalie een kimono laten maken."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads di mei 26, 2020 8:09 pm

Susan
Susan zuchtte diep. "Inge is er wat terughoudend over. Het is ook niet iets wat ik zomaar aan Dave of Isabella ga vragen. Weet ik veel wat er dan los komt en dan heb ik het weer gedaan." Susan maakte haar gordel vast. "Riley haalt mij op en brengt mij ook weer thuis. Pap ik hoef niet te weten wat jij en mama deden op jullie zeventiende, gosh."

Is goed! Moest je zusje ook repeteren? Is goed. Tot vanavond!
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads di mei 26, 2020 8:28 pm

Isabella
Isabella knikte. "Ik heb Dean al geregeld en afgesproken dat hij ruim achter ons blijft lopen. Ow als je wilt bestellen is dat ook goed. Maar dacht met zelfgemaakt kunnen we het nog samen maken." Ze deed haar haar goed. Ze voelde haar telefoon trillen. Haar gezicht betrok. Haar moeder had haar geappt. Of ze misschien weer konden praten. Ze had al ruim 18 jaar geen contact meer gehad met haar ouders. Dit kwam allemaal omdat ze haar en Dave er van bekritiseerde dat ze hun kinderen verwaarloosde en omdat ze Dave een nietsnut vonden die niks had bereikt. Haar ouders vonden het tien keer niks dat ze zo jong kinderen kregen en hadden geeist dat zij voor de kinderen zouden zorgen tot dat Dave en Isabella oud genoeg waren voor kinderen. Isabella was heel boos geworden en wilde daarna niks meer met haar ouders te maken hebben.

SOS Dave, sorry dat ik je hier nu mee lastig val. We hebben het er wel over als je terug bent. Xx
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads di mei 26, 2020 8:31 pm

Inge
"Ik mis hem zo erg. Ik mis de momenten dat hij ging roken en dat ik dan altijd mee ging toen ik klein was. Zijn shag rook altijd lekker. Ik mis het tekenen samen met hem en met hem knuffelen. Ik kon aan hem alles kwijt. Als ik even gek werd van de drukte kon ik bij hem en oma terecht. Met opa Rick heb ik ook een goeie band maar anders."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo mei 27, 2020 4:11 pm

Riley

"Ik was het ook niet van plan." "Mhh,ik denk dat je het meer vriendschappelijk moet zien. Het kan wel de eerste stap zijn naar een date. Ze vroeg wel specifiek of je kwam en ze je nog na afloop zag. Dat zegt wel iets, lijkt mij." Riley liep met Finn mee naar binnen. "Een toets waar ik geen zin in heb dat weet ik wel. Kunnen we niet gewoon spijbelen zodat ik met Suus mee naar de kermis kan?" Hij keek Finn smekend aan.

Geen idee. Ze was al weg toen Finn en ik van huis gingen. Tot vanavond. Ik moet nu de les in Sad
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight wo mei 27, 2020 4:14 pm

Tyler

"Dat voelde helemaal alsof je van de aardbodem was verdwenen.",zei die overdreven. "Maar ik kon wel mooi je kamer inpikken met het beste uitzicht.",voegde die er plagend aan toe.
Met zijn alle liepen ze richting de uitgang,naar de auto. "Zo leuk! Laat die maat niet aan Soof zien, die wilt er dan ook een."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight wo mei 27, 2020 4:18 pm

Milan

"Ik ook niet en ik ga me er verder ook niet mee bemoeien. Oude koeien moet je niet uit de sloot halen. Als ze er over wilt praten dan vertelt ze het je zelf wel." Milan knikte."oké! Je weet dat ik het geen probleem anders vind he. Tot hoe laat duurt het gala?"
Milan stapte in en startte de auto. "Als je moeder en ik niks hadden gedaan waren jij, Juul en Roan er niet geweest.",zei die plagend en reed richting de kermis
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: