Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

My love, my life, my family, my friendschap

2 plaatsers

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 36 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van KirstReads di jun 02, 2020 10:50 am

Susan
"Dat denk ik ook. Ik vind het heel gezellig met jou pap." En ze gaf hem een knuffel. Susan zuchtte diep. "Pap ik ben opgegroeid met Disneyfilms. Je bent echt nooit te oud voor Disney. Ik vrees dat je voor straf met mij naar Frozen 2 moet gaan kijken." Ze lachte en liep naar een grijpkraam met Olaf erin. Ze duwde een muntje door de gleuf en begon. Na een tijdje had ze hem dan eindelijk.

Hij moet voor straf nu met mij Frozen 2 kijken. Kijk je dan mee?
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 36 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van KirstReads di jun 02, 2020 10:54 am

Linde
Linn keek op toen Riley bij haar kwam zitten. Ze was al een tijdje bezig met dingen uitknippen. "Voor geschiedenis moeten we een presentatie houden over de Koude Oorlog. Ik kreeg de Berlijnse Muur als onderwerp." Ze zuchtte diep en smeerde lijm op een papiertje en plakte het op het grote rode papier. "Ik heb in de pauze repetitie in het drama lokaal. Je mag best komen kijken als je het leuk vindt."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads di jun 02, 2020 10:58 am

Isabella
"Op het begin ging het wel goed. Tenminste de eerste maanden dat we in Nederland terug waren gingen goed. Toen ze zich opeens met jou gingen bemoeien omdat je drie weken te vroeg was ging het minder goed. Toen begonnen ze te zeuren dat jij te klein was en Inge ondervoed. Sorry hoor, ik kan er niks aan doen dat jullie veel kunnen eten zonder aan te komen. Maar goed je vader appte net dat we het er vanavond over hebben. Denk alleen wel dat het beter is als Thijs er niet bij is. Of zou het dan voor Inge makkelijker zijn?" Ze reed de oprit af en reed richting het centrum. Na een ritje van een kwartier kwamen ze aan bij de parkeergarage. Ze zette de auto neer en zag dat Dean zijn auto een verdieping hoger zette. "Goed Miloutje waar wil je als eerste heen?" Vroeg ze zodra ze uitgestapt waren.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads di jun 02, 2020 11:01 am

Inge
"Dat is waar. Het is fijner om het met zijn allen erover te hebben. Jammer dat Thijs er vanavond niet bij is. Hij gaat Dungeons and Dragons met vrienden spelen." Inge wist nog steeds niet dat dat een leugen was en dat Thijs en Milou een verrassing hebben. "Wow dat moet wel heftig geweest zijn voor jou en mama. Hoe wist je zo zeker dat het klopte?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di jun 02, 2020 1:35 pm

Tyler

"Echt wel!" Het bleef leuk om hem te plagen.
Tyler luisterde naar Garry.."Dat is het belangrijkste. Misschien voortaan maar 1 stuk taart in plaats van 2. Maar ik zeg u eerlijk. Ik kan de baksels van uw vrouw ook niet weerstaan."
Tyler stond op om Ruth te helpen. "Iemand koffie?"
Terwijl die uitdeelde luisterde die naar Rosalie. "Zo toe maar. Had ik ook wel allemaal gewild. Maar nee ome Tyler moest lesgeven aan vervelende kindjes zoals jij." En stak plagend zijn tong naar Roos uit
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van moonlight di jun 02, 2020 1:38 pm

Milan

"Ik ook met jou." En knuffelde haar stevig terug. "Oké oké. Ik geef al toedat ik iets doms zei." Milan zuchtte overdreven. "Kom ik er echt niet onderuit?", vroeg die haast smekend. Niet dat hij geen film met zijn dochter wilde zien maar het eerste deel had hij al vreselijk gevonden. Of beter gezegd hij had nog weken lang let it go in zijn hoofd zitten.
"Goed gedaan! Zullen we in de botsauto? Of wil je ergens anders in?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight di jun 02, 2020 1:41 pm

Riley

"Beter dan moeten leren voor een toets. Volgens mij heb ik die van net ook al bijna verknald." Hij ging de reden toe maar niet zeggen. Hij vertrouwde Finn maar net. Eerst officieel dan zou die het de rest wel vertellen. "Ik denk er over na. Ik moet ook nog huiswerk maken. Dus deze uren moet ik even nuttig besteden."

[b]En terecht! Mhh.. alleen als ik heel hard mag meezingen xD/b]
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight di jun 02, 2020 1:45 pm

Milou

Milou schudde de hoofd. "Serieus?!? Hadden ze niks beters te doen? Je gaat zeuren om een te vroeg geboren kindje? En daarbij ja ik en Inge zijn gewoon dun. Hoe vaak hebben ze wel niet geschreven dat ze dachten dat ik anorexia heb? Wij hebben gewoon jou bouw." Milou knikte. "Ja dat lijkt mij ook beter. Geen idee. Volgens mij weet Inge geen eens dat hij komt."
Ze arriveerde in het centrum. "Mam! Ik ben geen baby meer. Uhh,naar de bershka en dan naar pipos voor Inge."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight di jun 02, 2020 1:50 pm

Dave

Dave trok een wenkbrauw op. "Oké? Ik dacht dat je vanmorgen zei dat hij langs kwam. Je riep nog naar Milou dat ze lief voor hen moest zijn. Naja, jammer dat hij wat anders ging doen."
Niet wetende wat Thijs en Milou in petto hadden.
"Niet alleen voor ons maar ook voor je tante. Die heeft ook al die jareb gedacht dat we gewoon broer en zus waren. Dat was best nog wel wat ja. Maar we zijn er sterker uit gekomen. Umhh met een foto en een knuffeltje geloof ik. In elk geval het kon niet anders dan dat het Brian echt was. Maar eerlijk gezegd dacht ik eerst dat he een grap was. Brian had ons in de gaten gehouden en je moeder aangesproken. We dachten dat hij een stalker was. Ik heb zelfs nog extra bewaking tegen hem geregeld."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di jun 02, 2020 2:35 pm

Nick
"Zeg jongeman ik eet er nooit meer dan 1." Hij zag Ruth met een opgetrokken wenkbrauw kijken. Dat had Charlotte dus van haar. "Oke oke ik geef toe. Maar wat wil je ook als je samen een bakkerij hebt gehad en dat je zoon het dan weer overneemt." Nick lachte. "Ja lekker!" Rosalie keek boos naar Tyler. "Ik ben niet stom! En ik ben nog niet eens een puber!"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads di jun 02, 2020 2:37 pm

Susan
"Jep je zei inderdaad iets doms. Zelfs Roan moest toegeven dat Frozen 2 nog best oke was." Susan rolde met haar ogen, no way dat haar vader er onderuit kwam. "Echt niet pap! Frozen 2 is echt veel beter dan 1 dat beloof ik je." Ze vertelde nog maar niet dat Riley misschien mee ging kijken. "Botsauto's is prima."

Tuurlijk mag jij meezingen. Jij mag altijd meezingen!
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads di jun 02, 2020 2:41 pm

Linde
Linn zuchtte diep. "Ik heb net een proefwerk wiskunde achter de rug. Ook al is dat een van mijn beste vakken, ik haat het alsnog." Linn deed haar haar goed en keek even voor zich uit. Ze voelde haar telefoon trillen. Het was Ben. Ben die vroeg of haar proefwerk goed was gegaan en dat hij veel zin had in het gala. Ze glimlachte en appte snel terug. "Ik wil wel helpen. Tenminste als ik je kan helpen."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads di jun 02, 2020 2:46 pm

Isabella
"Ik weet het ook niet lieverd. Op mij en je oom hadden ze altijd wat te zeuren. Niks was goed." Ze begon te lachen. "Zeg je nou dat je vader dick is? Dat zou hij vast leuk vinden." Ze schudde haar hoofd en liep naar de uitgang die richting de stad ging. "Sorry lieverd, ik bedoelde het alleen maar goed. Bershka is goed, ik wil nog even naar de boekenwinkel voor mijn werk en natuurlijk naar Pipo's."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads di jun 02, 2020 2:48 pm

Inge
"Ja dat weet ik. Ik doelde ook op school. Misschien dat hij voor die sessie nog komt maar dat weet ik niet zeker. Hij zou mij in elk geval nog appen." Ze keek naar haar vader. "Maar jullie zijn nog steeds broer en zus. Ik vind niet dat je halfzus of halfbroer moet zeggen. Het zijn gewoon je broer en zus. Tenminste dat vind ik. Wow dat is wel eng maar gelukkig bedoelde hij het allemaal goed. Hoe leerde je Nick en Lily toen kennen?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di jun 02, 2020 3:43 pm

Tyler

Tyler schudde lachend zijn hoofd. Het was ook een lekker stel zo bij elkaar. Zijn eigen gekozen familie. Tyler schonk de koffie in en ging toen weer zitten met zijn eigen koffie in de hand. "Dat zeg ik ook niet. Ik zei vervelend. Laat naar. Oom Tyler plaagt je maar. Of beter gezegd misschien ben ik wel een beetje jaloers."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight di jun 02, 2020 3:46 pm

Milan

"Oké, oké. Ik geef me al over. Ik onderga mijn staf wel."
Hij kwam hier echt niet onderuit. Had die nou maar zijn mond gehouden. Samen liepen ze naar de botsautos. "Wil je net als vroeger samen off ga je je vader in de prak rijden?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight di jun 02, 2020 3:50 pm

Riley

"Dan mag je voortaan voor mij wel naar wiskunde. Ik snap daar nou echt niks van. Al die cijfertjes en formules. Nee geef mij maar talen." Riley keek zijn zusje onderzoekend aan. "Wat loop jij geheimzinnig te lachen?" Riley hief zijn boek op. "Duits. Komt wel goed. Lekker grammatica leren."

Haha, ja ik kan ook zo goed zingen.....
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight di jun 02, 2020 3:53 pm

Milou

"Ik snap dat niet. Als ouder wil je toch het beste voor je kind en steun je hem of haar daar toch in? In elk geval dat lijkt mij."
Ze ging maar niet proberen om het wel te snappen.
Milou keek onschuldig. "Nou... papa zei zelf van de week dat die maar weer eens naar de sportschool moest."
Milou knikte. "Weet ik. Oké prima. Hebben toch alle tijd. Ik zie wel of ik verder ergens heen wil. Ik had niet echt wat nodig maar als ik wat leuks zie, laat ik het niet hangen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight di jun 02, 2020 3:58 pm

Dave

"We zullen het zien. Hij is in elk geval welkom om langs te komen. Ook al wilde we vanavond gaan praten."
Dave knikte.."Nee tuurlijk. Dat was het punt ook niet. Dat hebben we elkaar meteen duidelijk gemaakt. Ja, dat was het inderdaad. Maar achter af gezien dan snap je het allemaal. We hebben wat meegemaakt toen je klein was." Dave moest hard nadenken. "We gingen met mama eten bij Brian en oma Essie. Toen hebben we Lily opgehaald van de manege. Nick was er die dag toen niet en die hebben wij toen saampjes later ontmoet in de stad. Samen een terrasje gedaan. Mama was er niet bij want die moest toen nog gewoon naar school. Toen ik Nick de eerste keer zag was het wel met een duidelijk dat we broers waren. Er leken heel erg op elkaar."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di jun 02, 2020 4:04 pm

Nick
Nick begon te lachen. Rosalie rolde met haar ogen. "Dat zag ik jonge dame!" Zei Fia. Rosalie zuchtte diep. "Maar oom Tyler je hoeft niet jaloers te zijn. Ik ben eerder jaloers op jullie. Jullie hebben een hele boerderij vol met dieren. Ik heb alleen maar een konijn." Fia zuchtte. "Roosje dit hebben we toch al besproken? Als we niet meer reizen kunnen we een hond nemen." Rosalie stond boos op. "Jullie stoppen nooit met reizen!" En ze rende boos naar boven en sloeg haar logeerkamerdeur dicht. "Fia moest dit nou?" Vroeg Ruth. "Je weet hoe gevoelig ze is over dat reizen van jullie." Nick keek naar Tyler. Hij vond het sneu voor zijn vriendinnen maar ook voor Rosalie. Hij wist alleen iets minder goed om te gaan met meiden gevoelens. Misschien kon Tyler beter helpen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads di jun 02, 2020 4:06 pm

Susan
"Prima. Dan kijken we daarna wel een film die jij leuk vindt." Susan moest wel lachen. Haar vader had dit keihard verdient. Ze liepen naar de botsauto's. "Ow kom maar op ouwe, ik maak gehakt van je!" En ze betaalde de kaartjes en rende op een botsauto af en ging alvast zitten.

Ik lieg niet. Jij kan prima zingen. Je hebt mij keihard ingemaakt met Singstar.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads di jun 02, 2020 4:09 pm

Linde
"No way. Ik ga niet je wiskunde maken. Ik kan je wel helpen. Ik heb binnenkort een mondeling van Engels. Zou je mij daarmee kunnen helpen?" Linn keek even naar haar telefoon. Benjamin had een liefdes gifje gestuurd. Ze stuurde er snel een terug. "Niemand." En ze begon te blozen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads di jun 02, 2020 4:13 pm

Isabella
"Ik weet het ook niet Milou. Ze hadden allerlei verwachtingen en die hebben Milan en ik niet waargemaakt." Isabella snapte het ook niet. Ze vond het leuk dat Milou haar vader achterna gegaan was rondom zijn carriere maar ze vond het ook weer eng. Toch had ze het geaccepteerd. Als haar kinderen eenmaal iets in hun hoofd hadden dan kreeg je het er niet meer uit. "Ahaa. Nou hij heeft nog een abbonement die die binnenkort moet verlengen." Ze proeste het uit. "Ik zie je vader alleen niet zo 1,2,3 in de sportschool eerlijk gezegd." Isabella knikte. "Ik heb ook niet persé wat nodig behalve dan een cadeautje voor Inge en die boeken."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads di jun 02, 2020 4:15 pm

Inge
"Als steun mag hij er wel bij zijn. Hij weet hoe het zit." Inge had het aan Thijs toevertrouwd. Verder wilde ze het er met niemand over hebben. "Hoe was Lily toen je haar voor het eerst zag? Want als er iemand verschillend zijn dan zijn jullie het wel. Lily lijkt meer op oma Essie." Ze knikte. "Jij en Nick lijken heel erg op elkaar. Wil je naar het graf van oma Ingrid lopen?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di jun 02, 2020 5:34 pm

Tyler

"Laat mij maar." Hij liep achter Rosalie aan naar boven. Hij klopte op de deur. "Roos? Mag oom Tyler binnen komen? Ik snap dat je boos bent op je mama's. Dat je het niet leuk vind dat ze steeds weggaan. Maar als mama niet zou reizen voor de werk dan kan ze straks voor jou die hond niet kopen wie ze beloofd hebben. En je weet toch dat je altijd welkom bent op de boerderij om te komen spelen. En daarbij hebben wij ook een grote boerderij omdat de opvang van oom Nick er zit."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 36 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: