Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

My love, my life, my family, my friendschap

2 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 37 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van moonlight di jun 02, 2020 5:36 pm

Milan

"Ouwe?!? Ouwe? Noem je mij nou oud? Oh nu zal ik je krijgen." Hij stapte snel in een autootje en zette een aanval op zijn dochter in. Hem oud noemen. Hij zou der krijgen. Die kreeg geen zuurstok meer van hem. Hij mocht dan wel een domme opmerking hebben gemaakt maar hem vervolgens dan zo terug pakken,.nee dat zou die gaar betaald zetten.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 37 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van moonlight di jun 02, 2020 5:38 pm

Riley

"Oké, afgesproken." Riley geloofde er helemaal niks van. "Jaja en die niemand doet je echt blozen ook. Mij hou je niet voor de gek. Kom op, zeg op. Met wie ben je aan het appen?"

Beginnersgeluk! Jij zingt veel beter
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight di jun 02, 2020 5:43 pm

Milou

"Omdat opa Portugees is ofzo? Ik probeer het gewoon te begrijpen. Maar ik hou er verder wel over op."
Milou proeste het uit. "Ik denk dat we beter wat gewichten voor papa kunnen kopen zodat hij in zijn kantoor kan trainen. Of hij moet gaan hardlopen maar dan moet Daen er heel zielig achteraan gaan rennen."
Milou schudde de hoofd. "Jawel. Een lunch betaald door je dochter."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight di jun 02, 2020 5:49 pm

Dave

"Ja als er twee mensen verschillend zijn dan zijn wij het wel. Maar ik denk ook meer door wat Lily natuurlijk heeft meegemaakt. Zij heeft het ongeluk van oma gezien. Zij heeft oma nog proberen te redden. En dan ontmoet ze mij, de zoon van die vrouw wie ook nog eens je halfbroer blijkt te zijn. We hebben er later wel over gesproken." Ondertussen liepen ze naar het graf van zijn moeder. "Hoi mam. Kijk eens wie er mee is. We zijn net bij pa geweest."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di jun 02, 2020 8:07 pm

Rosalie
"Kom maar." Zei ze. Ze was op bed gaan liggen met haar favoriete hondenknuffel Dommel. Rosalie had meer het gevoel dat haar thuis bij opa en oma was en niet bij haar moeders. "Ik haat het als ze weggaan. Elke keer weer. Ik mis ze gewoon heel erg. We hebben ons nieuwe huis niet eens leuk gemaakt omdat ze elke keer weggaan. Ik wil zo graag dat ze mij weer van school kunnen halen. Ik hou heel veel van mijn opa en oma maar dat is niet hetzelfde. Sophie en Sem hebben maar geluk met jullie, jullie zijn er altijd."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Bericht van KirstReads di jun 02, 2020 8:11 pm

Susan
Susan gierde het uit. Ze had echt heel veel lol. Ze ramde op haar vader in. Na een tijdje moesten ze uitstappen. "Jij hebt gewonnen. Sorry pap. Ik wilde je niet oud noemen maar je zei zelf dat je oud geworden was." Ze bloosde. "Zullen we zo in de octopus?"

bloos bloos. Je maakt me verlegen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads di jun 02, 2020 8:15 pm

Linde
Linn zuchtte diep. Ze was niet echt een prater als het om de liefde gaat. Maar tegen Riley durfde ze dat beter te zeggen. "Oke oke als je het persé wilt weten. Ik app met Benjamin, ook wel Ben genaamd. Ik heb hem leren kennen door dit gala. Hij gaat vanavond drummen. Het is een hele lieve jongen."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads di jun 02, 2020 8:18 pm

Isabella
"Ik weet het ook niet schat. Probeer het niet te begrijpen zal ik zeggen." Isabella grinnikte. "Denk dat hij die niet eens omhoog krijgt. Arme Dean. Dat kunnen we hem niet aan doen." Ze keek op naar Milou en haakte Milou haar arm in haar arm. "Hmm klinkt goed. Had je al gedacht waar je wilt lunchen?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads di jun 02, 2020 8:24 pm

Inge
Inge luisterde naar haar vader. "Wow dat is wel heftig." Ze had met Lily te doen. "Gelukkig wilde ze er wel met jou over praten. Maar volgens mij gaat alles nu wel goed met haar. Met vier kinderen. Ik doe het haar niet na." Ze kwamen aan bij oma Ingrid haar graf. "Hoi oma. Dat is even geleden." Ze kwam er bijna nooit. Iets wat ze wel jammer vond. "Pap ik vind het fijn dat je mee bent."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do jun 04, 2020 9:20 am

Dave

Dave knikte. "Ja, ik schrok ook heel erg toen ik het hoorde. Ik wist niet dat er ooggetuigen waren geweest."
Dave knikte. "Zover ik weet wel. Nou ik ook niet hoor. Twee meiden was meer dan genoeg." Eerlijk gezegd had die na Milou ook niet meer het risico willen lopen dat Isabella zwanger kon raken. Beide bevalllingen was hij haar bijna kwijt geraakt. Vooral bij Milou was hij vreselijk bang geweest om alleen met de meiden achter te blijven. Dat wilde die nooit meer meemaken.
"Ik ben blij dat je mee wilde en we dit samen kunnen doen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight do jun 04, 2020 9:24 am

Milou

"MAM!" Ze keek de moeder aan met een blik van dat kan je toch niet zeggen. "Ik zei het tenminste nog met zo min mogelijk worden maar jij hebt blijkbaar kon minder vertrouwen in het feit dat papa meer moet gaan sporten." Milou knikte. Nee dat was inderdaad zielig voor Dean. "Misschien moeten we papa op een dieet zetten van groente en salades.."
Arm in arm liepen ze door de stad. "Ik zat aan brasseeie van Dam te denken. Die hebben gewoon de beste broodjes carpaccio."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight do jun 04, 2020 9:27 am

Riley

Riley keek Linde onderzoekend aan. "Zozo, toe maar. Zo te merken hangt er een hoop liefde in de lucht. Dit heb je niet van mij, maar Finn heeft een soort van date vanavond. Naja een of andere Tess die hij al een tijdje leuk vind, heeft hem gevraagd of ze na afloop vanavond nog wat gaan drinken. Dat lijkt mij alsof ze hem ook wel ziet zitten." Hij ging mooi niet over zichzelf beginnen..

Hihi. Maak me vader straks in, in de botsautos
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight do jun 04, 2020 9:32 am

Milan

Milan deed hard zijn best om Susan terug te pakken en ramde haar zo goed als die kon. Hij moest er immers nog betaald zetten dat de hem oud had genoemd. Hij was misschien de jongste niet meer, maar oud noemde je je opa. Hij was nog lang niet op middelbare leeftijd. Milan genoot er van om Suus zo te zien genieten. "En zo hoort dat ook. Ik laat me niet zomaar inmaken." Milan schudde zijn hoofd. "Als ik dat zeg betekend dat niet dat jij me dat mag noemen. Noem jou toch ook geen ukkie meer."
Hij dacht na over de voorstel. "Nou vooruit. De ocotopus kan ik nog wel aan." Van vele andere dingen werd die tegenwoordig gewoon misselijk.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight do jun 04, 2020 9:37 am

Tyler

Tyler liep naar binnen. Hij ging op het randje van het bed zitten.
"Ik snap he wel. Het is ook niet makkelijk. Maar ze hebben beloofd om voorlopig niet meer te gaan reizen. En ik was getuigen dus als ze hun belofte niet nakomen krijgen ze ruzie met mij. Ik vraag Nick wel of die mee wilt helpen om jou nieuwe kamer om te toveren tot een echte grote meiden kamer. En misschien kan je binnenkort wel komen logeren op de boerderij. Dat zullen Sem en Sophie vast ook gezellig vinden. Het is niet altijd makkelijk maar het komt wel goed meissie."
Hij gaf Rosalie een knuffel. "Zullen we kijken of ze nog taart voor ons over hebben gelaten?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do jun 04, 2020 9:48 am

Inge
"Heeft ze het wel goed kunnen verwerken? Denk wel dat het jullie band heeft versterkt. Jullie hadden iets gemeens." Ze keek naar het graf van haar oma. Het voelde gek om hier te zijn. Het leek alsof ze toch een soort aanwezigheid voelde. Dat gevoel had ze altijd op begraafplaatsen. "Hebben wij eigenschappen van oma geërfd? Ik ben blij dat je met mij mee wilde. Ik had dit niet in mijn eentje willen doen."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads do jun 04, 2020 9:50 am

Isabella
"Hooo ik zeg niet dat ik weinig vertrouwen in je vader heb. Ik zeg alleen dat hij niet een van de handigste is. Weet je nog toen hij die Ikea kast in elkaar ging zetten en weer opnieuw moest beginnen? Uit frustratie moesten wij het afmaken." Ze schudde even haar hoofd. "Als je vader zich op deze manier goed voelt dan vind ik het goed. Voor mij hoeft hij niet af te vallen." Isabella glimlachte. "Klinkt goed. Laten we die kant op lopen."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads do jun 04, 2020 9:52 am

Linde
Linn keek verbaasd naar Riley. "Wait wat? Is Finn verliefd? Dat wist ik niet. Aan jou gezicht kan ik al weken zien dat je verliefd bent. Wie is het? Ik ben ook eerlijk tegenover jou geweest." Linn had heus wel gezien dat Riley ergens in zijn hoofd ver in de wolken was. Ze had ook wel een vermoeden wie de gelukkige dame kon zijn.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads do jun 04, 2020 9:55 am

Susan
"Ik ben dan wel de kleinste van alle drie. Dat betekent nog niet dat ik een ukkie ben. Maar wel jou ukkie." Haar vader was de enige die haar zo mocht noemen. Susan haalde een hand door haar haar en keek naar de octopus. "Daarna trakteer ik ons op oliebollen." En ze wees naar de oliebollen kraam in de verte.

Ik heb verloren Sad Mijn vader kan goed rammen. Ik had hem misschien ook een beetje uitgedaagd door hem ouwe te noemen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads do jun 04, 2020 9:59 am

Rosalie
Rosalie keek op en ging rechterop zitten. "Echt? Hebben ze dat gezegd? Wil jij dan helpen met onthouden dat ze niet meer gaan reizen? En anders moeten ze mij meenemen. Ik kan Japans." Ze keek naar Tyler. "Anata wa amai to omoimasu." Dit betekende ik vind je lief in het Japans. Rosalie gaf hem een dikke knuffel. "Ik wil al heel lang een Frozen kamer." Ze knikte. "Is goed. Ik denk dat ik ook maar even sorry tegen mama ga zeggen."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr jun 05, 2020 8:48 am

Tyler

"Dat zeiden ze net toch? Voor dat je boos wegliep. Ik beloof je hierbij dat als ze opnieuw op reis gaan ze jou en mij moeten meenemen. Ik wil ook wel naar Japan met jou en he mama's en Nick en Sem en Sophie. Maar ik mag ook nooit mee."
Tyler keek Rosalie aan. "Je zegt nu toch niet dat ik gek ben. Anders grijp ik je hoor." Tyler schudde zijn hoofd. Goh, wat verbaasd hem dat. Zijn dochter had er zelf geen. "Dan gaan we die toch creëren." Tyler stond op. "Dat lijkt me heel verstandig."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight vr jun 05, 2020 8:52 am

Milan

"Jij blijft mijn kleine ukkepuk voor altijd. Kom op ukkie, dan gaan we kaartjes halen voor de ocotopus." Milan bleef staan. "Hoho,wij hadden toch een afspraak. Jij zou de kermisattractie betalen en ik zou trakteren op wat lekkers. Dus dan moet ik de oliebollen betalen. Ik heb er alleen nu geen trek in. We halen ze wel voordat we naar huis gaan. En we moeten de popcorn en de boodschappen voor je moeder niet vergeten."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight vr jun 05, 2020 8:56 am

Riley

"Dat! Niet zo hard. Straks hoort iemand je nog. Je zegt niks tegen Finn. Hij mag niet weten dat ik dit tegen jou gezegd hebt." Riley speelde met zijn pen. "Maybe..." Hij slikte even. "Oké, oké. Je kent er. Het is Suus. Alleen we hebben nog niks officieel. Al wil ik haar wel gaan zeggen wat ik echt voor haar voel."

Ja dan ben je verdiend afgestraft Suus. Je mag je vader ook niet zomaar ouwe noemen. Ook al was zijn uitspraak over Disney niet terecht
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight vr jun 05, 2020 8:59 am

Milou

"Ja.. Maar dat heeft toch niks te maken met het feit dat papa meer moet gaan sporten." Ze snapte de link niet helemaal.
Milou knikte. Daar had haar moeder dan wel weer gelijk in.
Milou bleef staan. "We zouden toch eerst langs de bershka en pipo's. Dat is de andere kant op."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight vr jun 05, 2020 9:03 am

Dave

Dave haalde zijn schouders op. "Geen idee. Ik heb het er eigenlijk al een tijd niet meer met haar over gehad. Ik wil geen oude wonden openen. Snap je?" Het verlies was al groot genoeg.
Zeker ook nu zijn vader er niet meer was.
"Het is goed, meis. Nu had ik zelf ook een reden om weer eens langs te gaan. Het was voor mij ook al even geleden. Uhu, maar je vroeg of jullie op oma lijken. Jullie hebben beide haar wilskracht. Het goede zien in andere. Soms zie ik haar blikken bij jullie. Milou heeft kuiltjes in de wangen, die had oma ook. Jullie lijken in zekere zin wel op oma, ja."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads vr jun 05, 2020 6:47 pm

Rosalie
"Ik heb dat dan even gemist. Ik ga sowieso zeggen dat het mij spijt. Maar ik was gewoon boos. Ik hou mij al elke keer in. Nu was het even teveel." Ze stond langzaam op. "Ik zei dat ik je lief vind." En ze knuffelde Tyler. "Echt? Wauw. Misschien kunnen we dan voor mijn mama's een gameruimte maken? Ze hebben iets nodig waarbij ze stoom kunnen afblazen. En jij hebt vast wel eens gezien hoe fanatiek ze zijn op de Playstation."
KirstReads
KirstReads

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: