Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You are perfect to me

2 plaatsers

Ga naar beneden

You are perfect to me  Empty You are perfect to me

Bericht van KirstReads ma apr 03, 2023 8:35 am

Vertel hier wat meer over je personage(s). Vertel over wie ze zijn, waar ze vandaan komen, wie hun familie is. Mag een lange beschrijving zijn of een korte beschrijving. Het staat je vrij wat je over je personage(s) verteld!
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads ma apr 03, 2023 9:15 am

Gwendolyn James
Gwendolyn is geboren in Brighton, een plaatsje aan de Engelse kust. Haar moeder is geboren in Engeland en haar ouders leerde elkaar kennen toen haar vader in Engeland literatuur ging studeren. Gwendolyn heeft tot haar tiende in Engeland gewoond. Haar opa werd ziek en haar vader wilde weer terug naar Nederland. Echter kreeg haar moeder heimwee naar Engeland en is zij weer teruggegaan naar Engeland om in Londen te gaan wonen. Ze nam Gwendolyn en haar tweelingbroer John mee, de zussen van Gwendolyn, Caroline en Bonnie bleven in Nederland. Door de afstand groeide haar ouders uit elkaar en toen Gwendolyn veertien was gingen haar ouders uit elkaar, zij kon het veel beter met haar vader vinden en besloot dan ook om bij haar vader in Nederland te gaan wonen. John bleef echter in Engeland wonen, pas toen hij uit de kast was en zijn moeder dat niet accepteerde verhuisde hij weer terug naar Nederland. Gwendolyn leerde Emma kennen op de middelbare school. Het klikte meteen heel goed en ondanks hun verschillende interesses stelde ze zich wel open voor de interesses van de ander. Op haar zestiende kwam ze in een toxic relationship terecht. Iedereen zag het behalve zij. Ze kwam echter tot in keer toen ze er achter kwam dat ze zwanger was, Gwendolyn wilde geen seks op die leeftijd toch is dat wel gebeurt. Ze weet er alleen niet veel meer van totdat ze last kreeg van herinneringen en er angsten ontstonden en ze opeens zwanger bleek te zijn. Toen heeft ze de stap gezet om uit die relatie te gaan en het kind alleen op te voeden. Sinds die relatie heeft ze moeite met het vertrouwen van mannen, ze heeft een hele poos haar broer en haar vader niet willen zien. Nadat ze bevallen was van Evie ging het steeds beter met haar en kwam het vertrouwen in haar broer en vader weer terug. Het contact met haar moeder heeft ze verbroken sinds dat haar moeder haar broer niet accepteerde. Na de middelbare school besloot ze om toch te gaan studeren en net als haar vader ging ze literatuur studeren. Na haar studie ging ze aan de slag als boekenverkoopster in de kinderboekenwinkel. Daar werkt ze drie dagen in de week. Naast dat ze dol is op lezen is ze ook dol op Lady Gaga en Ed Sheeran. In haar vrije tijd kijkt ze graag films en series, ze is dol op Comic Con en ze speelt graag bordspellen, games en legt graag puzzels.
You are perfect to me  Cff01510
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads ma apr 03, 2023 10:51 am

Michael de Wit
Michael komt uit een typisch Hollands gezin: vader, moeder en een zusje. Hij is de oudste van de twee. Zijn ouders zijn gelukkig getrouwd met elkaar geweest. Geweest omdat zijn moeder een jaar geleden is overleden aan borstkanker. Michael was dol op zijn moeder en hij mist haar nog elke dag. Voordat zijn moeder overleed had ze zijn verhaal naar een uitgever gestuurd. Michael kwam daar achter nadat hij een dag na haar overlijden een brief kreeg van de uitgever dat ze zijn verhaal willen publiceren. Aan de ene kant vindt hij het vervelend dat zijn moeder het had gestuurd naar een uitgever maar aan de andere kant wilt hij dat zijn verhaal wordt uitgegeven. Het gaat over hem. Als kind hoorde hij nergens echt bij. Hij was dol op strips, animatie en schrijven. Omdat hij zich eenzaam voelde is hij jong begonnen met zijn verhaal. Het heeft iets weg van Harry Potter en van het Oneindige verhaal. De jongen in het verhaal heet geen Michael maar Peter. Michael is na de middelbare school begonnen met de kunstopleiding: Animation Design. Zijn grote droom is om ooit voor Disney te kunnen werken. Nu maakt hij vooral workshop video’s op Youtube en is hij docent tekenen op zijn oude middelbare school. Michael is graag te vinden op Comic Cons, vaak heeft hij dan een kraampje voor zijn eigen spullen; boekenleggers, kalenders, posters, ansichtkaarten die hij zelf allemaal ontwerpt. Hij gaat dan ook vaak verkleed als zijn favoriete game karakter Link uit Zelda.
You are perfect to me  9b2ed510
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight ma apr 03, 2023 2:43 pm

Joseph O'Mally
Roepnaam: Joey
Leeftijd: 27

Joey groeide op als enigste kind van John en Ellen O'Mally
Joey oftewel Joseph is vernoemd naar het bij de geboorte overleden jongere broertje van zijn moeder.
Echter is John niet Joey zijn biologische vader, alleen dit weet Joey niet. Joey is opgevoed met het idee dat John echt zijn vader is. Maar echt een goeie band heeft hij niet met deze man. Hun karakters botsen nogal vaak. Ondanks dat Joey enigst kind is heeft hij wel veel neefjes en nichtjes, maar toch voelde hij zich altijd een beetje eenzaam. Hij had ook graag broers en/of zussen gehad. Vroeger las Joey vaak stripboeken maar hoe ouder die werd is die daarmee gestopt. Hij vond het niet stoer genoeg meer. Wel is Joey nog altijd bezig met muziek. Samen met zijn vrienden, waar hij ook mee samenwoont, heeft hij een band "LoveLetters" genaamd. Hij is daarin gitarist en de leadzanger.
Ze beginnen net een beetje bekendheid,vooral via tiktok en youtube,te krijgen en treden geregeld op in de club van zijn vader.
Naast muziek maken en schrijven, hangt Joey het liefst voor de tv met een goede film of serie aan. Joey oogt misschien dan wat ruig maar eigenlijk is het gewoon een softie. Joey studeerde sociaal juridische dienstverlening en werkt nu als reclasseringswerker. Hij lust absoluut geen vis, eieren en kaas,dan moet hij kokhalzen. Joey is niet perse opzoek naar de liefde maar mocht het op zijn pad komen. Wie weet staat de ware wel plots voor zijn neus.

You are perfect to me  Screen25
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight ma apr 03, 2023 3:07 pm

Emma Prins (25):

Emma is de dochter van Kees en Els Prins. Ze heeft nog een oudere zus Eva(30), en twee jongeren zusjes Rosa (23) en Nina (20). Emma heeft een eigen appartementje waar ze woont samen met haar kat, Luna. Kan erg druk en aanwezig zijn, vooral wanneer ze ergens enthousiast over is. Emma is dol op muziek.
Ze kan uren doorbrengen in een platenzaak en heeft dan ook van haar vader voor haar verjaardag een oude platenspeler gekregen.
Heeft gestudeerd en werkt als weddingplanner. Tevens heeft Emma nogal gekke eetgewoontes. Haar beste vriendin Gwen heeft Emma leren kennen op de middelbare school. Ook al zijn Emma en Gwen haast tegenpolen, ze zou die mafkees voor geen goud meer willen missen in haar leven. Net als Gwen's dochterje Evie. Voor Evie is ze zelfs een soort "tante." Emma is klaar voor de liefde, ze wilt heel graag huisje, boompje,beestje. Vooral wanneer ze tijdens haar werk die gelukkige pas getrouwde stellen ziet. Al lijkt haar prins alleen per schildpad te komen.

You are perfect to me  Screen26
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  Empty Re: You are perfect to me

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum