Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You are perfect to me

2 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

You are perfect to me  Empty You are perfect to me

Bericht van KirstReads zo apr 02, 2023 10:26 pm

Er waren eens twee meiden die totaal andere interesses hebben maar toch beste vriendinnen werden…

Emma en Gwen kennen elkaar al sinds de middelbare school. Al op de eerste schooldag konden ze het goed met elkaar vinden. Ondanks hun verschillen in interesses, jongens en hobby’s steunen ze elkaar door dik en dun. Na de middelbare gingen ze studeren en na het studeren besloten ze om een appartement te zoeken bij elkaar in de buurt. Het enige wat ontbreekt is een leuke partner voor beide meiden. Gwen is niet zoekende, ze houdt zich meer bezig met haar werk en zorg voor haar dochter. Emma zou een partner wel leuk vinden, ze is dol op haar beste vriendin maar toch mist er iets. Beide weten echter nog niet dat de liefde uit onverwachte hoek gaat komen…

Rollen:
Joseph ‘Joey’ O’Mally (27): Kirst
Emma Prins (25): Kirst
Gwendolyn ‘Gwen’ James (24): Kirsten
Michael ‘Mike’ de Wit (26): Kirsten

Evie James (6): godmondt

Regels
1. Niet schelden
2. Respect voor elkaar
3. Have fun!

Gebeurtenissen:

*Joey wilt Evie adopteren als zijn eigen dochtertje
*Mike en Emma gaan samen met Evie naar de dierentuin
Joey neemt Gwen mee op date naar zijn favoriete plekje aan het meer
*Evie haar verjaardag/kinderfeestje
*Mike en Emma gaan samen op vakantie
Joey verrast Gwen met een weekendje weg en een bezoek aan een signeersessie van een van haar favoriete schrijvers.
* Zowel Emma als Gwen komen er achter dat zij zwanger zijn
Echter verliest Emma de baby
Gwen is zwanger van een tweeling
*Thuiskomst John, Freek en hun kindje
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

You are perfect to me  Empty Re: You are perfect to me

Bericht van KirstReads zo apr 02, 2023 10:48 pm

Gwen
Gwen had Evie net opgehaald bij de gastouder. Doordeweeks werkte ze parttime in de kinderboekenwinkel in de stad, Evie ging drie dagen na school mee met de gastouder. “Mama wat eten we vanavond?” Vroeg Evie toen ze weer binnen in hun appartementje waren. “Het is vrijdag en wat eten we op vrijdag?” Evie deed haar schoenen uit en rende richting de keuken en maakte de koelkast open. “Pizza! We gaan pizza’s maken.” Riep ze blij uit. Gwen hing de huissleutel terug in het sleutelkastje dat in de keuken hing en glimlachte door de blijheid van Evie. “Jaa. Dus was je handen dan kunnen we zo beginnen.” Ze keek even op haar telefoon om te zien of Emma haar nog een berichtje had gestuurd. Meestal brachten ze de vrijdagavond samen door en vandaag mocht Emma het uitje kiezen. Ze zag nog geen bericht dus besloot ze om ook haar handen te wassen en de spullen voor de pizza’s klaar te leggen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma apr 03, 2023 7:59 am

Emma

Emma schopte de schoenen uit op de mat en gooide de jas over de bank. Met een zucht plofte ze op het ding. Goh, wat was ze blij dat het weekend was. De gehele week was ze al druk in de weer voor een bruiloft die volgende week plaats zou vinden. Echter wilde de bruid last-minute van alles wijzigingen nu haar moeder zich ermee bemoeide. Emma kreeg lichtelijk irritatie van die twee. Met tegenzin stond ze op om een maaltijd op te warmen en gaf Luna te eten, die mauwend aan kwam gelopen. Ze aaide het beestje over de kop, terwijl ze een beetje door tiktok scoorde en wachtte tot haar eten klaar was. Haar oog bleef hangen op een filmpje met een aankondiging van een bandje dat ze laatst had ontdekt. Het speelde vanavond in een club hier in de buurt.
Ahh! Ze hoopte dat ze Gwen zo ver kreeg om mee te gaan, gezien ze meestal de vrijdagavond samen doorbrachten. Met de bord op schoot was Emma inmiddels terug op de bank gepoft. Ze besloot de gok gewoon te wagen en stuurde Gwen een screenshot met de tekst: Hier vanavond een drankje doen? Heb tiktok van dit bandje gezien. Is tof! X
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van KirstReads ma apr 03, 2023 8:13 am

Gwen
Ze had net de pizza’s in de oven gedaan en Evie even voor de tv gezet toen ze het geluidje van haar telefoon hoorde. Dat kon maar een iemand zijn. Ze keek even of alles goed ging met Evie, ze zat helemaal in het programma wat ze aan het kijken was. Gwen pakte haar mobiel en keek naar het berichtje dat Emma had gestuurd. Ze dacht na. Gwen was dol op muziek en dit bandje had Emma laatst nog aan haar laten horen maar eerlijk gezegd vond ze het niet zo denderend. Ze keek even naar Evie. Als ze vanavond uit ging betekende dat dat ze oppas moest fixen. Niet dat dat een probleem was haar zussen en broer paste met alle liefde op hun nichtje maar toch vond Gwen het lastig om weer iemand anders op Evie te laten passen nadat ze al een middag bij de gastouder was geweest. Ugh why?! Geef mij een hele goede reden waarom ik mee moet naar deze band? Ze bedoelde het natuurlijk niet verkeerd en gelukkig kende Emma haar langer dan vandaag. “Eefje wat vind je ervan als oom John op je komt passen vanavond?” En ze deed een pluk haar achter het oor van haar dochter. Evie keek haar aan en deed alsof ze heel lang moest nadenken. “Mag ik dan popcorn en Elcanto kijken?” En haar dochter zette haar beruchte Bambi-ogen op. Gwen grinnikte. “Als je belooft heel lief voor John te zijn en niet boos wordt als je naar bed moet dan mag het. Het is vrijdagavond.” Evie juichte. “Je bent de beste mama van de wereld!” Gwen stond op en appte haar broer met de vraag of hij en zijn vriend Freek op Evie wilde passen. Niet veel later kreeg ze een appje terug met dat ze met liefde op hun nichtje wilde passen. Gwen keek even in de oven, de pizza’s moesten nog even in de oven blijven.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma apr 03, 2023 1:24 pm

Emma

Emma zette de tv aan en luisterde met een half oor naar her nieuwd terwijl ze het prikkie op de bord rustig op at. Ze las het appje toen haar mobiel trilde. Emma zuchtte. Gwenny,Gwenny,Gwenny. Waarom moest de vriendin zo nodig weer moeilijk doen?!? Emma dacht even na en stuurde toen terug. Omdat je van mij houdt.. You are perfect to me  1f618 You are perfect to me  1f60d You are perfect to me  1f61c
Rustig at ze verder en wachtte het antwoord af. Maar appte Fwen toen nog. Als je weigert kom ik je gewoon ontvoeren. Ik weet immers waar je woont Twisted Evil
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma apr 03, 2023 1:39 pm

Gwen
“Evie tv uit, we gaan eten!” Ze hoorde haar dochtertje zuchten. “Kunnen we niet voor een keer bij de tv eten?” Zeurde ze. Gwen rolde even met haar ogen. Ze at het liefst aan tafel zonder afleiding van andere dingen. “Lieverd je weet dat je gaat kruimelen met pizza.” Evie keek haar met haar grote blauwe ogen aan. “Als ik nou aan vanaf de kleine tafel eet? Toe?” Gwen zuchtte diep. “Vooruit maar ik snij wel eerst je pizza.” Ze sneed de pizza van Evie in stukken en zette het bord op de kleine tafel bij de tv. Zelf keek ze even op haar mobiel om te zien of ze al had gehoord. Aaah okee dan. Maar je weet dat ik je dan meesleur naar Comic Con! Ik eet mijn pizza even op. Je mag komen, je hebt de sleutel! en ze liep met haar bord naar de tv en keek mee met Evie die naar de Powerpuff girls aan het kijken was.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma apr 03, 2023 2:51 pm

Emma

Emma at de bord leeg en zette deze in de vaatwasser. Ze ruimde maar meteen alle vuile vaat in en zette het apparaat aan. Dan was dat ook maar weer gebeurd. Onderweg terug naar de woonkamer zette ze de tv weer uit. Ze was van plan om te gaan douchen,omkleden en dan richting Gwen te gaan. Dan konden ze nog een drankje doen voor het optreden begon en misschien was Evie nog op, dan kon ze het dochtertje van de beste vriendin nog gedag zeggen. Maar voor ze onder de douche spring, appte ze snel Gwen nog terug. Nee, doe me dat niet aan. affraid Kan ik als tegenprestatie niet op Evie passen(a) Ik ga mijzelf eerst even opfrissen. Je ziet me wel verschijnen!
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma apr 03, 2023 3:07 pm

Gwen
“Mammie ik hoef niet meer.” Gwen keek op van de tv richting het bord van Evie. Had meer dan de helft van de pizza gegeten. “Okee lieverd. Je hebt goed gegeten. Trek je je pyjama aan? Dan heb je dat alvast gedaan als John komt.” Evie knikte en liep naar Gwen toe en gaf haar een dikke knuffel. “Hey Kuikentje.” Kuikentje was de koosnaam die ze aan Evie had gegeven. Ze aaide Evie door haar blonde krullen en gaf haar een kus. Daarna keek ze toe hoe Evie naar haar kamer liep. Rustig at ze haar pizza verder op, deed daarna alles in de vaatwasser en keek even op haar mobiel. John kon er elk moment zijn had Freek haar geappt. Blijkbaar reed John. Ze was echt dankbaar met haar zussen en tweelingbroer. Ook haar vader kwam af en toe oppassen maar die zat tegenwoordig met zijn hoofd in de wolken. Haar vader had iemand leren kennen op de Boekenmarkt in Deventer. Sindsdien was ie stapel verliefd. Het was hem alleen maar gegund. Ze zag ook een berichtje van Emma. Gehehe nee nee dame. Zo gemakkelijk kom je er niet van af. Wie weet vind je het wel heel leuk. Is goed John komt zometeen om op Evie te passen samen met Freek. Ze liep naar haar slaapkamer en kleedde zich om. Niet lang erna ging de bel van de voordeur beneden. Evie klom op het krukje en nam de telefoon aan die bij de voordeur stond. “Mama het is oom John en oom Freek!” Riep ze. “Laat ze maar binnen.” Niet lang daarna hoorde ze de stemmen van John en Freek. Gwen kwam de slaapkamer uit en liep op haar tweelingbroer en zijn vriend af en gaf ze een knuffel. “Zusje je ziet er weer mooi uit. En jij prinses. Jij bent het mooist van allemaal.” En John tilde Evie op en zwaaide haar in het rond. Gwen grinnikte. “Ze wilde heel graag Elcanto kijken.” John keek haar aan en zei geluidloos: I am gonna kill you. Gwen grijnsde lief naar hem. “Willen jullie wat drinken? Ik heb cola, wijn, bier, fanta en cassis limonade koud staan.” Freek liep met haar mee naar de keuken. “Doe mij maar een wijntje als dat mag.” Gwen knikte en haalde de fles uit de koelkast. “Evie wil jij limo?” Evie keek op en knikte. “John cola?” John keek ook op, hij en Evie waren op zoek naar Brownie hun bruine kater. “Brownie is in mijn slaapkamer lieverd. Hij slaapt dus laat hem maar slapen.” Evie keek haar beteuterd aan. “Hij komt vanzelf.” Ze schonk drinken in en gaf de wijnglas aan Freek, de cola aan John en gaf Evie de limo die in een plasticbeker zat. Ze keek even op haar telefoon maar zag nog geen bericht terug van Emma.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma apr 03, 2023 8:17 pm

Emma

Emma stapte uit de douche. Ze zag dat ze een appje had ontvangen in de tussentijd. Ze maakte een kokhalzen beweging toen ze het appje las. Niet dat Gwen het kon zien. Ze wist dat ze wat moest overhebben voor een vriendschap en dat zoiets als vanavond ook niet echt Gwen haar ding was, maar dit was gewoon compleet buiten Emma de comfortzone. Dit was iets leuks vergelijken met de.. hel! Ik krijg je nog wel mevrouw James Nee, Emma vond het alles behalve een leuk plan.
Ze borstelde de haar en kleedde zich vervolgend om. Voor dat ze ging douche had ze al een jurkje uit gezocht en klaar gelegd.
Toen ze klaar was belde ze nog een tijdje met haar oudste zus. Haar zus Eva, had een zoontje van een jaar oud en was voor het eerst samen met hem en haar man op vakantie in Italië. Ze vond het leuk om hun enthousiaste vakantieverhalen te horen. Eef, ik ga ophangen. Ik heb met Gwen afgesproken. We bellen morgen nog wel even. Geef Dex een kus van me. Love you. Bye! Emma zocht de spullen bij elkaar, sloot de appartement af en liep toen naar het appartement van Gwen. Met de eigen sleutel liet ze zichzelf binnen. "Hoi hoi, Emma hier."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma apr 03, 2023 8:27 pm

Gwen
“Tante Emmie!” Riep Evie enthousiast uit en rende op Emma af. Gwen glimlachte toen ze haar vriendin zag. Elke keer als ze Emma zag leek het alsof de zon in de woning scheen. “Hey lieverd.” Ze liep naar Emma toe en gaf haar een knuffel. “Wat gaan jullie eigenlijk doen?” Vroeg John die Emma ook een knuffel gaf. “Nou Emma had het briljante idee om naar een band te gaan die ze via tiktok heeft ontdekt…” en ze rolde even met haar ogen. John grinnikte. “Dat klinkt als een uitje dat perfect bij je past.” Gwen sloeg haar broer even op zijn arm. “Auw! Gwen gun jezelf een leuke avond. En dat boek dat je net stiekem in je tas hebt gestopt laat je hier!” Gwen keek even naar het boek en zuchtte diep. John had gelijk. Met enige tegenzin haalde ze het boek uit haar tasje en deed haar spijkerjasje aan. “Goed Emz ben je er klaar voor?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma apr 03, 2023 8:37 pm

Emma

Ze had de deur haast nog niet gesloten of Evie kwam al op der afgerend. "Dag prinses. Hoe is die met jou?" Ze knuffeld het meisje even en beantwoordde toen de knuffel van Gwen. "Haay, schat.",zei ze overdreven. Maar zo begroette die elkaar nou eenmaal. Emma omhelsde John. Ze zag dat de man mer zijn ogen rolde en noest haast moeite doen om niet in de lach te schieten. Emma hief haar handen. "Kijk, nu hoor je het eens van een ander. En hoe wil je gaan zitten lezen in een club met al dat geluid?" Ze keek de vriendin serieus aan. "Gwenny, je gaat geen leuke jongen vinden als je met je neus in de boeken blijft zitten. Luister naar je broer, gun jezelf een leuke avond. Zo erg kan het niet zijn." "Misschien ga je het zelf nog leuk vinden.",gebruikte ze de eigen woorden van Gwen tegen der. Emma knikte. "Ik wel. Bij Evie. Doeg mannen. Tevens leuk om jou ook weer gezien te hebben Freek."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma apr 03, 2023 8:43 pm

Gwen
Gwen rolde met haar ogen. “Lekker dan met zijn tweetjes tegen een…” Ze begon te lachen. “Okee touché. Nou broerlief en Freek ik ga maar eens. Popcorn ligt in de la, na de film moet ze gelijk naar bed. Als ze zonder morren haar bed in gaat mag je een sticker plakken op de stickerposter en daarna mag je jezelf gaan vermaken. We maken het niet gek laat.” Ze knielde voor Evie neer en gaf haar een knuffel. “Goed luisteren naar je ooms. Ik geef je nog een kus als ik thuis kom.” En ze kuste haar op haar hoofd. “Hou van jou kuikentje.” En ze stond op en liep met Emma mee het appartement uit. Na een tijdje lopen kwamen ze aan in het stadsrem en na eventjes zoeken stonden ze dan in de rij voor het cafe. “Uhm wat voor muziek maakt deze band?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma apr 03, 2023 9:17 pm

Emma

Emma sloeg de armen over elkaar heen. "Pff. Je bent zelf begonnen." Doelend op het feit dat ze na vanavond verplicht mee moest naar Comic Con. Ze had geen eens gepaste kleding voor zo "iets". Ze zei iedereen gedag, ruste haar jasje dicht, sloeg de handtas om de schouder en volgde Gwen naar buiten. Buiten haakte ze de arm door die van Gwen. Samen slenterde ze door de stad. De stad begon te ontwaken, klaar voor het nachtleven.
Na een tijdje lopen kwamen ze aan bij de club en voegde zich in de rij. Emma keek een beetje mensen terwijl ze langzaam aan dichterbij de ingang kwamen toen Gwen haar uit haar gedachten haalde. "Heavy metal." Ze probeerde serieus erbij te kijken maar schoot al meteen in de lach. "Haha, nee uhh eigenlijk van alles en nog wat. Het is een soort coverbandje zeg maar als plaatsen ze soms ook wel eigen nummers. Geen idee dus wat ze gaan spelen maar ze het zal vast wel tof worden."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma apr 03, 2023 9:34 pm

Gwen
Gwen keek naar de rij. Ze zouden er nog wel een tijdje staan. Gwen keek even onzeker om zich heen. Op de een of andere manier had ze dat overgehouden aan de relatie met haar ex. Het altijd om haar heen kijken in drukke ruimtes of rijen, altijd haar omgeving checken. Ze haalde diep adem en keek haar vriendin geschrokken aan. “Dit meen je niet toch?” Maar ze haalde opgelucht adem toen Emma zei dat het een beetje van alles wat was. Na een tijdje kwamen ze dan eindelijk bij de deur en niet lang na het checken van hun ID waren ze binnen. Het liefst zou ze zo dicht mogelijk bij de uitgang gaan staan maar ze wist dat ze zich daar overheen moest zetten. “Waar wil je staan?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma apr 03, 2023 10:12 pm

Emma

Inmiddels staan we binnen. Ik neem de omgeving in mij op. Het begint langzaam aan vol te lopen. Ik kijk even op mijn telefoon om te zien hoe laat het is en om te kijken of ik eventuele berichten heb gemist. Ik hoor Gwen nog net boven de muziek uit.
Ik moet mijn stem verheffen om haar antwoord te geven. "Laten we een drankje halen en kijken of er misschien nog een tafeltje of barkruk vrij is." Ik sleur Gwen mee naar de bar. Onderweg probeer ik een gesprek aan te knopen. "Ik heb echt behoefte aan een wijntje. Deze week was zo druk. Volgende week is er een bruiloft en die bruid en haar moeder. Echt ze halen het bloed onder mijn nagels vandaan. Nu haar moeder er is,wilt ze last-minute nog van alles aanpassen. Tuurlijk meid, ik zwaai wel met mijn toverstaf. Aaahg! Maar hoe was jou week?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma apr 03, 2023 10:22 pm

Gwen
Gwen ging op een barkruk aan de bar zitten en bestelde een Malibu Cola Tropical. Ze luisterde aandachtig naar haar vriendin en keek ondertussen de omgeving rond. Hun drinken werd voor hun gezet en ze nam dankbaar een slok. “Dat meen je niet? Echt vreselijk als mensen dingen op het laatste moment willen aanpassen. Ik snap wel dat je nu een wijntje wilt drinken.” Ze haalde een hand door haar haar en nam een slok van haar drinken. “Vrij rustig. Vanmiddag was het voorleesmiddag voor de kleuters. Kwamen nog best veel kleuters en Evie had koekjes gebakken bij de gastouder. Ben blij dat het met deze gastouder zo klikt, die eerste vond Evie echt niet leuk. Nu haal ik elke keer een vrolijke Evie op.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma apr 03, 2023 10:42 pm

Emma

Emma schoof een barkruk naar der toe zodat ze naast Gwen kon plaats nemen. Ze bestelde een wit wijntje bij de ober en betaalde alvast hun drankjes. "Geen gemaar, het volgende rondje betaald jij maar." Ze had Gwen immers zelf hier mes heen gesleurd dus een drankje was ze haar wel verschuldigd. "Echt,hou op met me. Ik kon der wel slaan. Het ergste is nog dat het een grote schijnvertoning lijkt. Ik heb de bruidegom nog geen moment gezien tijdens de voorbereidingen. Het verbaasd me niks als dit huwelijk binnen de kortste keren strand." Emma nam een slok van de wijn om haar frustratie weg te drinken. "Ahh, de middagen zijn altijd zo cute om bij te wonen. Hoe die kleintjes aandachtig zitten te luisteren en mee worden gezogen in het verhaal." Al had ze zelf totaal het geduld niet om ook maar een bladzijde te lezen.
"Het viel mij ook al op dat Evie een stuk vrolijker was de laatste tijd. Blijkbaar was dit de juiste beslissing en je moet doen wat het beste is voor die kleine prinses." Ze hief de glas. '
"Laten we proosten op.. geluk. Dat we beiden iemand mogen vinden die ons gelukkig maakt."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma apr 03, 2023 10:53 pm

Gwen
Ze zuchtte diep. “Vooruit dan maar.” Ze nam nog een slok en keek even op haar horloge. Ze hoopte dat de band snel zou gaan starten. “Ik snap dat je haar wilde slaan. Klinkt alsof zij de riem aan heeft thuis. Ik heb nu al medelijden met de bruidegom.” Ze had medelijden met haar vriendin. Gwen zou echt geen geduld hebben met dat soort mensen. “Trouwens nu we het toch over liefde hebben. Mijn vader is echt helemaal in de zevende hemel. Het is echt leuk om te zien. Hij wilt zelfs een roman leesmiddag organiseren in zijn eigen boekenwinkel.” Gwen had daar ook kunnen werken maar ze voelde zich meer thuis tussen de kinderboeken al kwam ze graag in de boekenwinkel van haar vader. “Evie blij zien maakt mij weer blij. Ook op school gaat het goed, ze gaat vooruit met lezen en rekenen gaat ook steeds beter. Ze heeft alleen net als ik echt een hekel aan gym.” En ze grinnikte. Ze proostte mee. “Op ons.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di apr 04, 2023 1:17 pm

Emma

Emma dankte Gwen voor haar medeleven. "Niet de bruid,die moeder is hier gewoon de heks het spel. Die meid doet alles wat de moeder haar beveelt. Alsof die twee nog aan elkaar verbonden zijn met de navelstreng." Emma nam nog een slokje. "Oké, daar moet ik je wel weer gelijk geven. Arme man."
Emma moest even grinniken. "Fijn te horen. Ik heb net nog even met mijn zus Eva gebeld. Ze is voor het eerst met haar man en zoontje op vakantie. Zo leuk om haar enthousiaste verhalen te horen, maar ik wist ook meteen weer dat ik zelf hard toe ben aan vakantie." Ze sloeg paar keer een diepe zucht. "Gym was ook gewoon de hel.",zei ze met een gezicht alsof ze moest overgeven.
Ze klinkte hun glazen.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight di apr 04, 2023 1:21 pm

Joey

Achter de schermen waren ze druk bezig om de laatste dingen voor te bereiden voor het optreden. Voor de deuren open gingen hadden ze een soundcheck gedaan. Joey was zenuwachtig ook al was het niet hun eerste optreden en was de locatie hem niet onbekend. Zijn vader kwam zeggen dat alles gered was en zijn moeder kwam ook nog even gedag zeggen voordat ze weer bij sprong achter de bar. Normaal gesproken was zijn moeder meer met de administratie en alles bezig en hield zijn vader zich bezig met de beveiliging. Joey gluurde vanuit backstage de ruimte in. Gelukkig was er veel volk. Hij was toch altijd een beetje bang dat ze voor een lege zaal zouden komen te staan.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di apr 04, 2023 4:07 pm

Gwen
Gwen rolde met haar ogen. Ze was zo blij dat zij geen contact meer had met haar moeder, dan had ze dat gezeur ook niet. “Echt die meid moet volwassen gaan worden. Ze moet bepalen wat zij wilt en niet wat haar moeder wilt.” Ze nam een slok en keek even naar het podium. “Ow nu we het over bruiloften hebben…ik geloof dat Freek John wilt gaan vragen. Dit heb je overigens niet van mij.” Ze grinnikte. Ze hoopte dat Freek John ging vragen, die twee paste echt zo goed bij elkaar. “En Bonnie is zwanger dus ik word binnenkort tante en Evie grote nicht.” Bonnie was haar oudste zus. Caroline was de zus die er na komt en hoewel Gwen en John een tweeling waren was zij drie minuten jonger. “Aaw leuk dat ze het zo naar hun zin hebben. Pff een vakantie kan ik wel goed gebruiken.” Niet lang daarna werd de band aangekondigd en werd het donker in de zaal.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di apr 04, 2023 4:15 pm

Emma

Emma rolde overdreven duidelijk met de ogen. "Ga jij het haar vertellen? Mij niet gezien namelijk. Prima als mijn moeder me wilt helpen met de bruiloft plannen mocht het ooit zo ver komen maar ze gaat echt niet mijn gehele dag bepalen." Emma klapte blij in de handen. "Oh, i hope so. Maar even tussen jou en mij je laat toch wel even weten dag je toevallig een hele goede weddingplanner kent." Ze schoot in de lach door haar eigen subtiele hint. "Gefeliciteerd. Tante zijn is leuk. Vooral wanneer je het kind terug kan geven als het een poepbroek heeft. Haha."
Emma haalde een hand door de haar. "Wannerr heeft Evie weer vakantie? Misschien kunnen we dan met zijn drietjes een weekje weg ofzo. Neem ik vrije dagen op." De zaal werd donker, de eerste noten klonken. De band kwam op. Emma joelde. Ja, dit nummer kende ze. Ze zong mee toen de zanger begon te zingen.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di apr 04, 2023 4:21 pm

Gwen
Gwen dacht na. “Evie heeft over drie weken voorjaarsvakantie.” Ze zuchtte diep. Een vakantie was duur, ze verdiende niet mega veel maar wel genoeg om te kunnen wonen, leven en om de gastouder te betalen. Evie haar wens was om naar Disneyland Parijs te gaan maar Gwen wist hoe duur dat was. Haar vader had vaak gezegd dat als hij moest bijspringen ze dat gewoon kon vragen maar ze wilde dat absoluut niet. De band kwam op en begon te spelen. Het klonk niet onaardig maar het was ook niet echt haar ding. Wel genoot ze ervan dat Emma er zo van genoot. Haar blik gleed even naar de leadzanger. Hij zag er niet lelijk uit maar Gwen twijfelde of het relatie materiaal kon zijn. De meeste mannen van haar leeftijd wilde nog niet eens aan kinderen denken, kwam zij aan met een kindje van zes. Ze was ook ergens bang om aan een relatie te beginnen, zeker na de vorige relatie die ze had gehad. Ze merkte dat ze te lang naar de leadzanger keek dus liet ze haar blik over de rest van de band gaan.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo apr 05, 2023 9:27 am

Emma

"Ik zal eens kijken of ik dan vrij kan krijgen. We hoeven niet perse weg maar gewoon even geen werk zou fijn zijn. Even rust en wat leuke dingen doen."

Joey

Joey zette het volgende nummer in. Terwijl hij zong keek hij het publiek in. Zijn oog bleef hangen op een blond meisje dat aan de bar zat. Hij moest zijn aandacht bij het nummer houden, gezien zij hem volledig in de greep kreeg. Overmand door een gevoel van onrust, vlinders. Wtf! Wat gebeurde er met hem? Dit gevoel had hij lang niet meer gevoeld. Zelfs zijn ex had hem niet zo in haar macht gehad. De laatste deun gammele door de ruimte.
"Zijn er nog verzoeknummers?" Joey probeerde de antwoorden op te vangen. Hij overlegde met de andere jongens en speelde toen een van hun eigen nummers.

Emma klom van de barkruk af en greep Gwen bij de arm. "Kom! Dan gaan we dichter bij het podium staan."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo apr 05, 2023 10:07 am

Gwen
Gwen had de blik van de jongen opgevangen. Hij had een intense blik, was dit flirten of keek hij altijd zo? Ze had al jaren geen man meer toegelaten, het was altijd Evie en zij geweest en dat was prima zo. Deze jongen speelde ook nog eens in een band dus hij kreeg genoeg vrouwelijk aandacht, jongens in bands zouden in haar ogen ook nooit een vaste relatie aankunnen en al helemaal niet een relatie waarin een kind een grote rol speelde. Daarbij kwam ook nog eens het grootste cliché van de avond; verzoeknummers… Waarom konden bands die net begonnen niet gewoon een setlist maken zoals professionals dat deden? Spelen wat zij wilde spelen, ga toch weg met verzoeknummers.
Ze keek even naar Emma en zuchtte diep. “Vooruit dan maar alleen omdat dit waarschijnlijk het laatste nummer van de avond is.” En met tegenzin liep ze naar voren.
KirstReads
KirstReads

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven