Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

I’ll be there for you

2 plaatsers

Pagina 5 van 41 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23 ... 41  Volgende

Ga naar beneden

I’ll be there for you - Pagina 5 Empty Re: I’ll be there for you

Bericht van KirstReads za jun 17, 2023 7:52 pm

Evie
Evie keek naar Nora. “Het is okee. We gaan het nog bekend maken maar dan wanneer wij er klaar voor zijn. Maar dankjewel dat je je mond er over wilt houden.” Ze liep naar binnen en keek even naar Hailey. Ze leek zo klein in dat bed. Ze zag nog steeds bleek maar dat was ook niet zo gek na een hele operatie. Evie keek op toen Allie binnen kwam. Ze liep naar haar toe en sloeg als een grote zus haar armen stevig om haar heen. “Het is okee lieverd. Ze is okee. Ze halen haar zo van de beademing af dan kan ze rustig wakker worden.” Ze wreef over haar rug.

Gwen
Gwen stond op en liep naar de andere kant van het bed om Joey te knuffelen. “Gooi het maar uit schat.” Zei ze en ze drukte hem tegen zich aan en aaide hem door zijn haren. Er kwam een dokter binnen met nog een zuster. “We gaan haar van de beademing afhalen en geven haar zuurstof zodat ze zelf kan ademen. Dan kan ze langzaamaan wakker worden.” Gwen knikte en keek toe hoe ze er mee aan de slag gingen. Toen ze klaar waren gingen de dokter en de zuster weg en waren ze weer alleen. Gwen ging weer in de stoel zitten en pakte weer Hailey haar hand. Ze sloot even haar ogen, Gwen was zo moe door alles dat ze even indutte. Maar plots begon er iemand te praten. “Mama…papa?” Gwen keek op en zag dat Hailey langzaam wakker werd. “We zijn hier lieverd. Doe maar rustig aan alles is okee.”

Mike
Mike keek even naar het blonde hondje die hem met grote ogen aan keek. Hij vond het een mooi beestje. “Is dit ook een vrouwtje?” Vroeg hij aan John. John knikte. “Ja Mira heeft haar Bella genoemd. Omdat ze haar zo mooi vond.” Mike keek even naar Emma. “Schatje. We hebben genoeg ruimte voor twee honden. Ik durf het bijna niet te vragen maar zullen we Bella ook meenemen? En ik weet dat we dan nog een hondje moeten opvoeden maar kijk dan. Die ogen. Daar kun je toch geen nee tegen zeggen?” Hij keek op toen ze zei dat Hailey wakker was geworden. “Moeten we Riley zo halen? John is het dan okee als we de honden vanavond ophalen?” John knikte. “Ja hoor dat is geen enkel probleem. Fijn dat het allemaal zo goed is afgelopen. Ik laat het even aan Steffie weten dat jullie komen, zij werkt hier als wij er niet zijn.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van moonlight za jun 17, 2023 8:53 pm

Emma

Emma zuchtte. "Wordt dat niet een beetje erg druk ondanks dat we de ruimte hebben? Zoals je al zelf zegt moeten er dan twee opvoeden, zindelijk krijgen, er twee uitlaten. Wat doen er op de dagen dat jij niet in de winkel werkt? Ik werk ook maar twee dagen thuis. Ik weet niet of ik mijn schema om jou dagen dat je werkt op school kan draaien. De kinderen zijn ook afhankelijk van hun schoolroosters. Ik ziu der zo meenemen dat niet maar laten we er even goed over denken en bespreken met de kinderen." Emma dacht na. "Ik app hem anders wel wat hij wilt. Ik kan snappen dat die liever op school blijft en vanavond langs gaat. We moeten sowieso wat spullen ophalen voor Allie en Joey en lang brengen. Kak, ik moet mijn werk ook nog bellen dat ik de rest van de dag vrij neem. Ik kan nu niet de gehele middag gaan zitten vergaderen."

Joey

Joey had zijn tranen de vrije loop gelaten. Hij was gewoon op. Hij had amper geslapen en de laatste dagen zich zorgen om Hailey maar ook om Evie gemaakt.
Hij willen dat het gewoon met iedereen goed ging. Gelukkig was Evie eindelijk verstandig en zouden ze gaan kijken naar mogelijkheden en was de operatie van Hailey goed gegaan. Het was nu, gezien ze haar van de beademing hadden afgehaald, wachten tot ze wakker werd. Joey had met zijn hoofd op het bed en beetje liggen slapen. Hij schrok op toen hij een klein stemmetje om papa en mama hoorde vragen. Hij kneep in Hailey de hand. "Hey, lieverd. Zelfs Nora is er. Je merkt haar straks maar eens officieel voorstellen maat probeer nu eerst maat wens te slapen. Je zal wel heel moe zijn." Hij gebaarde naar Allie dat ze zijn plekje over kon nemen om bij Hailey te zitten..
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van KirstReads za jun 17, 2023 9:09 pm

Mike
“Okee je hebt gelijk. Maar het liefst neem ik ze allemaal mee.” Hij zuchtte diep. Emma had gelijk maar hij kon er niet tegen om puppy’s te zien die nog geen huisje hadden. Mike keek naar John. “Weet je anders nemen jullie Bounty en dan hebben jullie het thuis met de kinderen nog over Bella. Dan kunnen jullie altijd nog aangeven dat jullie haar willen of niet.” Mike was blij dat John zo met hun mee dacht. Mike keek even naar Emma. “Lieverd anders app je Riley even om te checken wat hij wil, ik haal de spullen voor Joey en Allie wel dan kan jij verder met je werk. Komt goed.” En hij pakte haar even stevig vast en keek haar bemoedigend aan.

Hailey
Hailey deed haar ogen een stukje open. Ze zag dat Allie naast haar zat. “Allie?” Vroeg ze aan haar. Ze voelde zich heel moe en haar hele lijf voelde alsof ze overal spierpijn had. Ze slikte en keek even naar Nora. “Nora? Ben jij het echt?” Vroeg ze. Ze had niet verwacht dat Nora daadwerkelijk zou komen. Ze had gevoelens voor haar en ze hadden dat wel eens besproken maar Hailey wist niet of ze nou een relatie hadden of niet. Hailey haar blik ging naar haar vader. “Wat is er gebeurd? Ik weet nog dat ik veel moest hoesten en wat er tussen nu en de auto allemaal gebeurd is weet ik niet.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za jun 17, 2023 9:40 pm

Emma

Emma zuchtte en haalde een hand door de haar. "Ik ook, lieverd maar dat gaat helaas niet. Daarom zou ik ook nooit aan een nestje beginnen. Ik zou de pups nooit allemaal kunnen afstaan. We halen in elk geval vanavond Bounty op en dan laten we nadat we het ook met de kinderen hebben besproken weten of we ook Bella in huis nemen." Emma dacht na. "Ik neem liever vrij. Ik kan me nu toch niet concentreren. Ik ga dan even mijn werk bellen en Riley appen." En gaf Mike een kus.
Ze liep het verblijf uit om alles te regelen. Hoi Riley. Ik wilde je even laten weten dat de operatie van Hailey goed is gegaan en ze inmiddels wakker is. Als je wilt kunen oom Mike en ik je van school komen ophalen om langs te gaan. Je logeert sowieso bij ons en als het goed is slaapt mama ook bij ons.

[b]Allie/b]

Allie kneep in Hailey haar hand. "Rustig maar, ik ik bij je. Alles komt goed. Ik slaap vannacht oom samen met papa of mams bij jou." Ze knuffelde zo voorzichtig mogelijk haat zusje. "Hoe voel je je?" Allie stond op voor Nora. Nora:"Ja ik ben het echt. Ik ben gelijk naar hier gekomen toen je mij had geappt dat je naar het ziekenhuis ging. Je ouders en Evie hebben mij heel lief opgevangen."
Allie streelde Hailey haar hand liefdevol. "Je was weer heel moe en benauwd en toen moest je verplicht van papa en mama naar de dokter. Ik ben met je mee gegaan anderd wilde je helemaal niet gaan, eigenwijs. Nou maar mooi dat papa je in de auto heeft gezet want toen de dokter je had onderzocht zei die al gelijk dat je slechte long waarschijnlijk moest worden verwijderd, vandaag nog. Nadat hij nog een scan heeft laten maken was het definitief en toen hebben ze je geopereerd. Maar de dokter zei ook dat je prima met die ene long kan leven. Je wordt weer de oude, Hailey."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za jun 17, 2023 11:07 pm

Riley
Riley had pauze en zat samen met zijn vrienden buiten. Hij nam een hap van zijn appel. Hij keek even op zijn telefoon of hij nog dingen had gemist. Hij zag dat hij een appje had van zijn tante Emma. Zijn zus Hailey was geopereerd en was nu naar de uitslaapkamer gebracht om wakker te worden. Riley zuchtte diep. Hij was er al de hele tijd niet bij met zijn hoofd. Hailey was zijn favoriete zus. Met haar had hij altijd al een goede band gehad. Met al zijn zussen had hij goede band maar met Hailey had hij een bijzondere band. “Riley als je naar je zus wilt dan moet je gewoon gaan.” Zei zijn beste vriend Alex. Riley knikte. “Ik app mijn tante wel dat ik opgehaald wil worden.” Hij stond op en gaf zijn vrienden nog een box en liep toen naar zijn kluisje om zijn spullen te pakken. Hoi tante Emma, fijn dat alles goed is gegaan. Als het kan wil ik graag naar Hailey toe en fijn dat mama en ik bij jullie kunnen slapen.

Hailey
Hailey schrok. Ze had nog maar een long. Hailey keek even angstig naar haar ouders. Ze wist niet wat dat dit voor haar ging betekenen. Ze wilde zo graag dierenarts worden, wat nou als dat niet meer kon met een long? Ze ging gejaagder adem halen en het apparaat met haar hartslag begon te piepen. Haar moeder kwam bij haar zitten en pakte haar hand. “Rustig meisje. Jij kan dit. Je hebt altijd met een slechtere long geleefd en nu heb je een long over. Ook daar leer je mee leven. Probeer rustig adem te halen, adem in en uit.” Hailey begon rustiger adem te halen en haar hartslag werd weer rustig. Ze liet zich in de kussens zakken. Een zuster kwam. “Aah je bent wakker. Mooi dan kunnen we je naar je kamer brengen.” En ze ging achter haar bed staan en zorgde er voor dat het bed kon rijden. Rustig aan werd ze naar haar kamer gereden. “Wil je een bekertje water?” Hailey knikte. “Dan ga ik dat even halen. Tot die tijd is mijn vraag aan de familie om het bezoekersaantal wat te beperken. Hailey moet nog bijkomen van heel de operatie dus mijn vraag is of jullie per drie langs willen komen.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo jun 18, 2023 9:34 am

Allie

Allie schrok van al die piepende apparatuur. "Hailey. Asjeblieft doe rustig." Dat die apparatuur piepte en doen kon nooit een goed teken zijn. Gelukkig kreeg hun moeder Hailey weer rustig. Er kwam een zuster die Hailey meteen naar kamer bracht nu ze wakker was. De hele stoet verplaatste zich mee.
Allie keek van Evie naar Nora. "Eefje, zullen wij met Jim, Nora en Liam wat gaan drinken beneden in het restaurant? Dan kunnen papa en mama gewoon bij Hailey blijven."

Emma

Emma las het appje dat ze terug kreeg van Riley. "Mike, zullen we gaan? Riley wilt graag opgehaald worden en dsn kunnen we door naar Gwen en Joey hun huis om wat spullen op te halen voor dat we naar het ziekenhuis rijden." Emma keek naar John. "Gaan jullie mee die kant op of hebben jullie het te druk? We kunnen de groetjes van jullie doen. Nu Hailey wakker is kan je haar in elk geval al even facetimen om te horen hoe het gaat."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo jun 18, 2023 11:12 am

Evie
Evie keek even naar Hailey. Ze keek toen naar Allie. “Ja is goed. Dan komen wij later terug. Ik moet je namelijk ook nog iets vertellen. En dat vertel ik later aan Hailey.” Ze deed een hand door haar haar en keek naar Jim die haar hand vast pakte. Ze liep rustig naar Hailey toe en gaf haar een kus op haar hoofd. “Rustig aan doen Hails. Maak je niet te druk goed, het komt allemaal goed.” Ze gaf haar ouders nog een knuffel en ze liep de kamer uit. Evie vond het lastig om haar zusje zo te zien. Ze wilde gewoon dat Hailey weer gezond was en alles weer kon doen. Jim kwam ook de kamer uit en trok haar tegen zich aan. “Het komt goed schat. Ze is in goede handen.” Evie veegde haar tranen weg. “Weet ik ook wel maar het is gewoon naar om te zien. Mijn ouders waren hier altijd bang voor.” Jim gaf haar een kus. “Dat is zo maar probeer het niet te negatief te zien. Ze moet nu herstellen en met goede hulp komt ze er wel. Je moet nu aan jezelf denken en aan deze hier.” En hij ging even met zijn handen over haar buik. Evie glimlachte. “Dat is ook zo. Het komt ook wel goed.”

Mike
Hij zette Bounty neer op de grond en richtte zijn blik op Emma. “Dan gaan we hem halen. Als we hem hebben afgezet gaan we wel even spullen halen en rijden we weer terug.” Hij keek naar John die zijn hoofd schudde. “Freek heeft repetitie voor Les Miserables dus ik moet hier vanmiddag de zaak runnen. We krijgen nog wat dieren binnen dus die moet ik opvangen. Als het wat rustiger is ga ik wel even die kant uit maar dankjewel.” En hij gaf Emma een knuffel. Mike knikte. “Is goed. Als wij iets kunnen doen laat het dan weten. Wij zouden ook Elijah kunnen halen.” Maar John schudde lachend zijn hoofd. “Die komt straks met de fiets weer terug maar dankjewel. Nou ik ga alles in orde maken en dan ontvangt Steffie jullie vanavond. Wens ze maar sterkte.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo jun 18, 2023 12:07 pm

Emma

"Dat kan ook." Ze aaide Bounty nog even over de kop dir tgrn haar aan was gesprongen. "We komen terug, schatje maar je kan nu nog niet mee naar huis."
Zs deed de handtas goed over de schouder. Rustig aan. Hou jullie goed. We zullen het latenbweten als we vanavond toch ook Bella meenemen. In elk geval bedankt dat we mochten komen kijken." Wn gaf John vervolgens een knuffel. "Doen we!" Ze liep rustig terug naar de auto en sloeg een zucht. "Wat een dag weer."

Allie

Allie knikte en keek toen verbaasd van Evie naar Jim. Wat moesten die twee vertellen? Ze hadden toch al gehoord dat Evie haar tour zou aanpassen. Dat was oud nieuws. Ze zou zou het maat afwachten. Allie liep naar Evie toe en sloeg de armen om de heen. "Ik ben ook bang, Eef. Om haar zo aan al die apparatuur te zien liggen. Dat ze überhaupt geopereerd moest worden. Ik voel me de gehele dag al schuldig. Als wij geen tweeling waren geweest dan had ze geen slechte long gehad." Ze begon weer te huilen. "Ik weet ook wel dat het goed komt met Hailey maar ik hoop gewoon dat ze haat dromen nog kan waarmaken. Ik zal er nog meer moeten mee heben als ze niet meer stage mag lopen bij oom John en Freek."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo jun 18, 2023 12:43 pm

Mike
Hij bedankte John nog even en sloeg zijn armen stevig om zijn vrouw heen. “Het is ook een rare dag. Maar het fijne is dat alles goed is gegaan met Hailey. Alleen moeten ze nu kijken naar hoe ze haar leven nu in gaat vullen. Het is fijn dat we Riley en Gwen kunnen opvangen. Ik zat te denken dat Riley wel bij Owen op de kamer kan slapen als Owen dat ook wilt. Dan kan Gwen in de logeerkamer slapen.” Hij ging in de auto zitten en toen Emma ook zat reed hij het erf af. “Het is wel fijn dat we een nieuw gezinslid hebben. Dan hebben we het vanavond tijdens het eten nog over Bella met de kids.” Hij kwam aan bij de school van Riley en zag hem al staan. Hij stapte uit en liep naar hem toe. Riley hield niet zo van knuffels maar toch kwam hij naar hem toe en gaf zijn oom een knuffel. Riley begon te huilen. Mike aaide hem over zijn rug. “Gooi het er maar uit jongen.”

Evie
Evie sloeg haar armen om Allie heen. “Het is niet jouw schuld Allie. Dit had ook kunnen gebeuren als jullie geen tweeling waren geweest. Het was een kwestie van tijd en ze heeft toch achttien jaar met twee longen geleefd. Dit gaat ze ook rocken. Kom.” En met Allie in haar armen liep ze richting het restaurant. Ze hielp Allie in een stoel en ging naast haar zitten. Nora en Jim waren er nog niet dus pakte ze Allie haar hand. “Allie je wordt tante.” En ze probeerde een beetje te glimlachen naar Allie. Ze hoopte hiermee Allie een beetje te kunnen opvrolijken. Liam was ook bij ze komen zitten en pakte de andere hand van Allie vast.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo jun 18, 2023 1:46 pm

Allie

"Maar het voelt wel zo. Alsof het mijn schuld is. Ik.. Mijn hele leven voel ik me als deels schuldig dat Hailey altijd benauwd is en moe en dat ze niet net zoals ik kan sporten. Je hebt Hailey vanmorgen gezien, ze zag er uit als een lijk."
Allie ging op het stoel zitten. Ze legde haar handen op het tafeltje en liet haar hoofd er op rusten. Allie keek met betraande ogen op naar Evie. "Echt?" Ze deed haar best om Evie vanuit de stoel te knuffelen. "Gefeliciteerd. Hoe lang al?" Ze wenkte Jim dat ze hem ook een knuffel wilde geven. Liam en Nora waren er inmiddels ook bij komen zitten. Allie stond op om bij Liam op schoot te gaan zitten. Ze hsd zijn armen om hem heen geslagen en met haar hoofd rusten ze op zijn schouder. Het was Nora die de stilte verbrak. "Zal ik meelopen om wat te drinken te halen? Wat wilt iedereen?"

Emma

"Ja, totaal anders dan ik voor ogen hsd. En dan bedoel ik niet alleen de operatie van Hailey maar jij komt ook opeens uit het niets met de vraag of we weer een pup in huis kunnen nemen. Vijf minuten later zaten we al in de auto." Emma haalde een hand door de haar. "Hailey zal het per dag moeten gaan bekijken hoe het gaat. Maar ik weet zeker dat ze er komt. Ze is een vwchtwr een doorzetter en komt er wel. Ze heeft in haar leven al heel veel bereikt en obstakels overwonnen."
Emma knikte. "Dat had ik sowieso wel gegaan. Laten we aan Riley vragen wat hij zelf wilt. Over het eten gesproken, zullen we onze date maar verzetten naar kater deze weken of verplaatsen naar volgende week. Er komt er nu toch niks meer van."
Emma bleef in de auto zitten. Ze wist niet goed hoe ze Riley moest opvangen, gezien Mike er al naar toe was.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo jun 18, 2023 2:26 pm

Liam
Liam zette Allie goed op zijn schoot. “Het is niet jouw schuld lieverd. Hailey kennende had ze toch geen sport willen doen of wel?” Hij kende Hailey al jaren maar hij had nooit echt een gesprek met haar gevoerd. Hij keek naar Evie. “Ooh wow wat leuk! Gefeliciteerd.” Hij was echt oprecht blij voor haar. Ondertussen begon hij Allie in haar nek kusjes te geven. “Het komt goed. Als je naar Hailey wilt dan gaan we naar haar toe. Ik laat je niet in de steek lieverd.” Nora had gevraagd wat iedereen te drinken wilde. “Doe maar een cola.” Zei hij als antwoord op haar vraag.

Evie
“Ja echt lieve Allie. Je wordt echt tante.” En ze knuffelde even haar zusje voor ze op Liam zijn schoot ging zitten. “Vier weken. We hebben dus binnenkort een afspraak in het ziekenhuis en ik vind het super spannend.” Ze wist niet of Nora wat had meegekregen. Ze keek even naar Jim die haar een kus gaf. Evie stond op. “Ik loop wel even met je mee Nora.” Ze keek naar Nora. “Jim wat wil jij?” Jim keek even op van zijn telefoon. “Doe maar koffie.” Evie knikte. “Allie wat wil jij? Wil je thee?”

Hailey
Hailey keek naar haar ouders. De zuster kwam met een bekertje water en een rietje. Ze gaf het aan Joey. “U kunt haar het beste helpen met drinken. Ik kom zo even morfine bijvullen want de verdoving kan elk moment uitgewerkt raken.” Ze deed de rugsteun van Hailey omhoog zodat ze goed kon drinken en liep daarna de kamer uit om de morfine te halen. Hailey keek toen weer naar haar ouders. “Het spijt me pap en mam dat ik niet meteen mee ging. Hier was ik altijd al bang voor.” Ze begon te huilen maar huilen deed pijn. Haar moeder streelde haar haren. “Het is okee Hailey. We snappen dat je niet wilde en we snappen het ook dat je dit moeilijk gaat vinden maar weet je we slaan ons er doorheen. We komen hier uit.” Hailey beet op haar lip. De zuster kwam terug en hing een zak morfine aan haar infuus. “Alles goed meisje?” Hailey schudde haar hoofd maar ze wilde niet praten tegen een zuster maar haar ouders. “Als ik iets kan doen dan moet je dat zeggen.” Hailey knikte en keek de zuster na die wegging. “Is Nora er nog?”

Mike
“Is alles okee met Hailey?” Vroeg Riley en hij liet hem los. “Ik weet het niet Riley. Ze is wakker maar meer weten we ook niet. We zetten jou af en dan gaan we spullen halen voor jou, mama, Allie en papa. Papa en Allie blijven bij Hailey vanavond. Maar Riley het komt goed. We moeten alleen even zien hoe ze nu haar leven gaat invullen. Maar ze heeft het al achttien jaar weten te redden. Ze laat zich niet kisten door een long.” Riley knikte. “Dat is waar. Kunnen we gaan?” Mike knikte en pakte de schooltas van Riley en liep samen met hem naar de auto. Hij deed de schooltas in de kofferbak en hield de deur van de achterbank open. Riley ging zitten. “Hoi tante Emma.” Zei hij. Mike ging ook zitten en reed van het schoolterrein af. “Ging het wel op school vandaag?” Riley haalde zijn schouders op. “Ik had mijn cijfer voor NASK terug gehad. Ik had een 8,3 gehaald voor mijn proefwerk.” Mike glimlachte. “Wat goed Riley. Wil je ook wat met natuurkunde of scheikunde doen?” Riley dacht na. “Ik weet het niet. Ik wil misschien filosofie studeren.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo jun 18, 2023 10:28 pm

Allie

"Ik weet dat het ook nergens op slaat, maar ik krijg die gedachten gewoon niet uit mijn hoofd." Allie haalde haar schouders op. "Zoals ik Hailey ken is Hailey geen type wie zou sporten, ja. Maar zoals ik al zei ze heeft natuurlijk ook nooit mogen sporten." Allie luisterde naar Evie. "Dus nog heel pril. Spannend! Hoe reageerde papa? Kan Jim zijn eigen kuil gaan graven?" Allie knikte. "Ja. Doe maer lekker. Eefx wacht!" Ze pakte haar pinpas uit de mobiel. "Neem deze mee."

Nora: "Ik geloof dat ik je mag feliciteren."

Joey

Joey dankte de zuster. Hij ging op het randje van het bed zitten. "Jou de fles geven ging een stukje gemakkelijker. Eens kijken hoe we dit gaan doen zonder er een waterballet van te maken." Zij zette het bed rechter, gaf Hailey het bekertje ana en ondersteunde haar bij het drinken. Joey knuffelde Hailey. "Ik snap het, lieverd. Sorry, dat ik zo boos deed. Maar ik wilde gewoon dat je je zou laten onderzoeken. We zien nu allemaal hoe ziek je was." Hij streelde door de haar. "Je zussen hebben haar, Liam en Jim mee genomen naar het restaurant om even wat te drinken en zodat jij rust had."

moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo jun 18, 2023 10:43 pm

Evie
“Zwemmen. Hailey wilde na haar diploma’s gehaald te hebben met zwemles door met zwemmen maar dat mocht niet van papa en mama. Misschien kan ze het nu wel doen met de juiste begeleiding.” Ze begon te lachen. “Papa stond niet op springen. Omdat ik 25 ben maar hij mag niks zeggen want mama was nog maar net 25 geworden toen ze jullie kreeg.” Ze nam de pinpas aan en liep verder. Ze keek even naar Nora. “Dankjewel. Wil je mij beloven dat je het niet verder gaat delen? Ik wil zelf dit naar de pers brengen als Jim en ik er klaar voor zijn.” Ze liepen door en kwamen aan bij het eet en drink gedeelte.

Hailey
Ze dronk dankbaar van het water. “Ik had gewoon gelijk mee moeten gaan. Ik had gisteren al tegen jullie moeten zeggen dat ik voelde dat er iets mis was.” Ze veegde haar tranen uit haar ogen. Hailey keek even naar haar moeder die in een van de stoelen was gaan zitten. “Lieverd het komt goed. We moeten alleen kijken hoe we dingen gaan invullen. Met de juiste revalidatie en fysio kom je er wel en wie weet kun je dan wel het zwemmen oppakken en verder gaan met dierenarts.” Hailey kuchte lichtjes maar dronk verder. Ze bloosde even toen haar vader iets over Nora zei. “Ja over Nora…Ik weet niet zo goed wat het is wat wij hebben maar ik vind haar leuk. Meer dan leuk.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo jun 18, 2023 11:27 pm

Allie

"Eigenlijk raar dat ze niet mocht doorgaan met zwemmen van papa en mama. Zwemmen kost de minste inspanning en is juist goed voor je. Ze zullen het gewoon goed moeten bespreken met de revalidatiearts en fysiotherapeut en Hailey moet gewoon ook vooral zelf gaan aangegeven wat ze wilt." Allie haalde de schouders op. "Al was je 30 of 40. Ik denk dat papa sowieso nooit echt helemaal blij ermee zal zijn, gezien die jou maar ook mij en Hailey ziet als zijn kleine meisjes. Als het aan papa lag groeide we nooit op. Wedden dat die het stiekem heel leuk vind om opa te worden en wegloopt met zijn kleinkind. Daarbij maakt papa zich ook gewoon heel snel zorgen. Kijk maar nu met Hailey en hoe die zich zorgen om jou maakt. Wat ga je eigenlijk met die tour doen? Het risico lopen dat je moet kotsen op het podium lijkt me niet zo handig."

Nora:"Evie, je kunt me vertrouwen. Ik zal niks doorvertellen. Zelfs niet aan Hailey gezien zei het nu nog niet weet." In elk geval dat nam ze aan.

Joey

"Hail, het is oké. Ga jezelf nou geen verwijten maken. Dat is allemaal achteraf gepraat. Laten we blij zijn dat alles goed is gegaan en je nu kunt gaan werken aan je herstel. Misschien is het inderdaad geen gek idee van mama om te kijken of je weer kunt gaan zwemmen. Maar alles stap voor stap. Dan kom je er wel en wij zullen je daar bij helpen maar ik weet ook zeker je zussen en broertje. Oom Mike en Emma en vooral oom John en Freek, die willen hun stageloopster absoluut niet kwijt." Hij gaf Hailey een kus op de voorhoofd. "Mjn prachtige dappere strijdster."
Koey rolde met zijn ogen. "Ja, dat hadden wij ook al door. Dat meisje is stapel op je. Biet iedereen komt halsoverkop naar het ziekenhuis toe. Bel der andersom ze weer boven komt,dan kunnen jullie praten. Mama en ik wachten wel op de gang."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma jun 19, 2023 1:59 pm

Evie
“Ik geloof ook wel dat hij het stiekem wel leuk vindt om opa te worden. Maar hij vindt het tegelijk ook doodeng.” Ze keek even naar Allie. “Hij heeft nu vooral zorgen om Hailey en dus kan hij nog niet echt blij zijn maar dat komt nog wel.” Ze liep met Nora mee en glimlachte. “Nee ik wil het zelf tegen Hailey vertellen. Maar goed ik laat haar eerst even uitrusten. Dus…je hebt mijn zusje tijdens de intro ontmoet?” Vroeg ze nieuwsgierig. Ze was wel benieuwd naar hoe die twee elkaar ontmoet hadden. Ze hoopte dat die twee dan ook bij elkaar zouden komen.

Hailey
Hailey keek haar vader aan. “Ik zou het leuk vinden als ik weer kon zwemmen. Nu zwom ik alleen in ons zwembad onder jullie begeleiding maar ik zou het leuk vinden als ik echt weer als sport kon gaan doen.” Ze keek even naar haar moeder die knikte. “Dat is een leuk toekomstbeeld en we gaan ons best doen omdat te behalen. Maar we moeten eerst kijken naar wat de plannen zijn. Als we dat weten en weten wat je allemaal mag doen dan kunnen we toekomstplannen maken.” Hailey zuchtte. Haar ouders hadden gelijk maar Hailey had totaal geen idee wat nou een normaal leven was. Ze had zich altijd aan bepaalde dingen moeten houden en hoopte dus dat langzaamaan echt kon gaan leven. “Ik heb mijn telefoon niet meegenomen.” Maar haar moeder haalde de telefoon van Hailey uit haar zak en gaf het aan haar. “Wat fijn mam dankjewel. Ik app Nora wel even.” Hey Nora, zou je naar boven kunnen komen? Ik wil met je praten! Xx
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma jun 19, 2023 4:12 pm

Allie

Allie knikte. "Dat bedoel ik., dus. Pap heeft op dit moment gewoon te veel aan zijn hoofd. Ach, over acht maanden overval je hem gewoon met een baby dan dringt het wel gauw genoeg toch hem door. De enige reden ook waarschijnlijk dat papa Nora en Liam nu met rust laat. Normaal gesproken had die wel vragen gesteld."

Nora:'Tuurlijk, dat begrijp ik. Ik dacht alleen misschien wist Hailey het al wel.
Ik zal zwijgen als het graf maar ben wel benieuwd hoe ze gaat reageren, eigenlijk."
Nora pakte wat fris uit het rek en zette dat op het dienblad. "Klopt.",zei ze. Niet goed wetende wat ze verder moest zeggen. Nora haalde haar mobiel uit haar zak. "Als je het over Hailey hebt. Ze vraagt of ik kom praten dus ik ga terug naar boven."
Kom eraan! Ze wachtte tot dat Evie had afgerekend en nam haar flesje cola mee naar boven. Nora klopte op de deur. "Hey. Hoe voel je je?"

Joey

Joey knikte. "Ik wil ook geen valse beloftes doen en je straks moeten teleurstellen. Probeer voor nu vooral te rusten of eventueel zelfs even te slapen. Je hebt er een lange dag op zitten, ern zware operatie achter de rug. Vannacht heb je ook weinig geslapen." Joey stond op en keek naar Gwen. 'Zullen wij ook even beneden een kop koffie gaan halen?"

Emma

Emma had met Mike en Riley in de auto zitten praten terwijl ze opweg waren naar het ziekenhuis. "Oh, kak. We moeten Finn even een berichtje sturen. Die gaat er vanuit dat hij vanavond voor vanavond pizza moet maken maar om nou voor iedereen pizza te maken is ook weer een hele klus. Desnoods bestellen we pizza of ik kook gewoon. Finn, Mirthe en Owrn weten sowieso nog van niks. Ik wil ze dit eigenlijk ook niet zo over de app vertellen. Zal ik in eerste instantie Finn gewoon appen dat ons etentje toch niet door gaat?" Ze arriveerde bij het ziekenhuis. "Ik app Gwrn wel even dat we er zijn dan kan zij ons doorsturen waar Hailey op kamer ligt." Hoi Gwen. We hebben Riley net van school gehaald en komen net aan bij hetziekenhui. Kun je ons laten weten waar Hailey ligt? We rijden zo dan op en neer om wat spullen voor jullie te halen. X
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma jun 19, 2023 4:37 pm

Hailey
Gwen: Gwen knikte en keek nog even naar Nora en Hailey. “Probeer ook inderdaad even je rust te pakken lieverd.” En ze gaf Hailey nog een kus op haar hoofd en kneep Nora moederlijk in haar schouder. Gwen pakte Joey zijn hand vast en liep met hem de kamer uit. Ze haalde een hand door haar haar en begon te huilen. “Sorry. Ik heb me al de hele ochtend sterk gehouden en nu wordt het mij allemaal teveel. Eerst de operatie en nu is Evie zwanger. Hoe gaan we dit nou allemaal doen lieverd?” Ze zuchtte diep en veegde haar tranen weg. “Mam pap!” Hoorde ze een stem zeggen. Ze keek op en zag Riley met grote stappen op hen aflopen. Toen hij bij ze stond knuffelde hij haar stevig. “Alles okee met Hailey?” Gwen knikte. “Ja lieverd Nora is nu bij haar. Maar als ze met elkaar gepraat hebben mag je wel mee naar binnen. “En hoe is het met jullie?” Vroeg Riley.

Hailey: Hailey was blij dat Nora zo snel was gekomen. Ze keek haar ouders na en haalde opgelucht adem. “Sorry. Ik ben blij dat we even samen zijn. Ik word een beetje gek van mijn ouders de hele tijd naast me.” Ze slikte en ging beter liggen in het kussen. “Het gaat wel dankzij de morfine. Dankjewel Nora dat je kwam. Ik uhm had dat nooit gedacht eigenlijk.” Ze bleef even stil. Hailey wist niet zo goed wat ze moest zeggen. Ze klopte daarom even op de stoel naast haar als teken dat ze naast haar mocht komen zitten.

Mike
Ze hadden Riley afgezet en reden nu richting het huis van zijn broer en schoonzus. Hij keek even naar Emma. “Jij had de sleutel toch?” Vroeg hij. Hij gaf meestal de sleutels die ze van de familie kregen aan Emma omdat hij ze makkelijk kwijt kon raken. Mike keek even naar Emma. “Wil je straks nog Hailey zien of wil je lekker naar huis en alvast daar wat dingen in orde maken? Ik zat te denken. We zouden sushi gaan eten, we kunnen het ook bestellen en samen met de kinderen eten?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma jun 19, 2023 5:20 pm

Emma

Emma rommelde in de tas. "Ja, als ik mijn sleutels vind." Ze had ook veel te veel troep in de tas maar helemaal onderop vond ze uiteindelijk de sleutelbos waar ook de sleutelbos van Gwen en Joey aanhing. "Ik wil bij het af geven van de spullen haar wel even gedag zeggen. Maar ik was niet van plan om uren te blijven. Zoals je al zegt we moeten dan nog even de logeerkamer klaar maken en een bed op de kamer van Owen zetten als Riley dan bij hem slaapt. Misschien kan ik toch nog even wat vooruit werken zodat ik dat morgen niet meer hoef te doen." Emma dacht na. "Dat is geen slecht plan. Ik hoop alleen dat Owen niet moeilijk gaan doen over het eten gezien hij er vanuit gaat dat ze pizza eten maar ik heb geen zin in gedoe ove rhet eten. Dan eten ze dat morgen maar." Ze opende de deur en liep naar binnen. "Oké kleding, toiletspullen misschien opladers en de tablet van Hailey. Joey zijn laptop maar meenemen zodat die kan werken?"

Joey

Joey nam Gwen in zijn armen. "Lieverd, het is oké. Ik loop ook al de hele tijd te huilen. Gooi het er gewoon uit. Je hoeft je voor mij niet sterk te houden." Hij kuste haar op de wang. "Her komt goed. Ik ben ook bang maar ik heb er ook vetrouwen on dat het goed komt. Evie staat er niet alleen voor ze heeft Jim. We moeten dit gewoon stap voor stap bekijken en aanpakken en kijken wat voor nu het juiste is. Iedereen is bereid om elkaar te helpen en samen komen we hier sterker uit. De familie O'Mally laat zich niet zo makkelijk klein krijgen." Hij kuste Gwen. "Laten we koffie halen." Maar toen hoorde hij iemand papa en mama roepen. Joey knuffelde zijn zoontje. "We zijn heel erg geschrokken maar het gaat wel. Hoe gaat het met jou? Ging het een beetje op school vandaag?"

Nora

Nora liet zich door Geen omhelzen en glimlachte vriendelijk. Ze keek Gwen en Joey na. "Ik snap het. Je ouders bellen het goed maar ze zijn zo te zien ook heel beschermend en bezorgd. Wat gezien de situatie ook niet heel gek is."
Nora knikte en ging op de stoel bij het bed zitten. "Hey, gek ik kom heus wel als jij mij appt dat je naar het ziekenhuis moet. Ik heb je toch keren proberen te bellen maar kreeg geen gehoor dus ik dacht. Fuck it, ik ga gewoon naar het ziekenhuis. Ik wist toen nog niet wat er was maar ik wist wel dat ik bij je wilde zijn. Ik liep je net mis dus ik heb een tijdje zitten wachten en ben toen je ouders toch maar gaan zoeken om te vragen wat er aan de hand was. Je moeder en Evie waren oprecht heel lief. Je vader hield zich een beetje afzijdig maar ik zie aan hem dat die eorsyrld met gevoelens en emoties." Ze pakte Hailey haar hand vast.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma jun 19, 2023 5:37 pm

Mike
Hij knikte. “Dat is goed.” Hij reed rustig verder en na een tijdje kwamen ze aan bij het huis van Joey en Gwen. Hij had zich altijd al verbaasd over het huis. Mike en Emma woonde ook absoluut niet verkeerd maar hij was toch altijd onder de indruk van het huis van zijn broer. Hij stopte de auto op de oprit en stapte uit. “Ik regel het wel met Owen komt goed. Hij vindt sushi ook lekker. Ik maak het anders wel samen met hem.” Owen vond het leuk om te helpen in de keuken en hij werd er ook steeds beter in. Hij liep naar zijn vrouw toe en gaf haar een kus.

Gwen
Gwen zuchtte diep. “Dat is ook zo maar we waren hier altijd bang voor. Allie voelt zich super schuldig terwijl dat absoluut niet hoeft. Ik weet niet zo goed wat ik tegen haar moet zeggen. Ik ben zo blij dat ze Liam heeft.” Ze keek even naar Riley. “Ja wel het ging wel. Ik kon mij alleen niet echt concentreren. Ik heb wel een 8,6 voor mijn NASK proefwerk gehaald.” Gwen glimlachte breed en gaf Riley een knuffel. “Wat goed lieverd. Je had er ook hard voor geleerd. Je weet zeker dat je niks met natuur of scheikunde wilt doen?” En Riley schudde zijn hoofd. “Dat vroeg oom Mike ook al. Maar ik wil graag filosofie studeren.”

Hailey
Hailey was dankbaar dat Nora haar hand vast pakte. “Mijn ouders zijn altijd wat voorzichtiger met mij geweest. De dokters zeiden dat ik alles kon doen met die long maar mijn ouders maakte zich toch zorgen. De hele tijd was er niks te zien maar nu wel en nu moest ie er uit. Ik weet gewoon niet hoe ik verder moet.” Ze begon te huilen maar ook te lachen toen ze het over Evie en haar moeder had. “Evie is op Allie na de beste grote zus die je maar kunt hebben en mijn moeder heeft duizend harten voor iedereen. Mijn vader weet soms gewoon niet de juiste woorden te vinden. Hij maakt zich ook druk om Evie. Ze had gisteren weer last van slaapparalyse.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma jun 19, 2023 6:52 pm

Emma

Emma knikte. "Prima. Ik ga even wat spullen bij elkaar zoeken." Ze gaf Mike ene kus terug en liep toen de trap op naar boven. Ze hoopte maar dat ze het juiste pakte en uitkoos anders zou ze nog wel een keer terug rijden. Het belangrijkste had ze in elk geval zo ver ze kon bedenken. Emma had alles in ene grote tas gedaan en liep naar beneden. "Ik denk dat ik het belangrijkste heb. Zullen we terug gaan?"

Joey

"Het zal voor Allie ook een verwerkingsproces worden om het een plek te geven. We moeten haat ruimte en tijd geven en vooral blijven zeggen dat het niet haat schuld is. Haar meenemen in het herstel van Hailey." Joey haalde een hand door zijn haat. "Ja, mag ik daar nog even aan wennen. Ik dacht dat die twee alleen vrienden waren van voetbal, niet dat het haat vriendje was. We kennen Liam en het is een goed jongen maar dit was toch wel even schakelen toen die binnen kwam gelopen. Vervolgens komt er een meisje aangelopen voor Hailey. Zit er wat bij ons in het water? Heeft Riley ook een vriendin? Dan kunnen we voor ieder straks een stoel extra aanschuiven."
Joey knikte. "Begrijpelijk, man. Ik vind het al heel wat van je dat je toch naar school bent gegaan. Had je vandaag wat belangrijks zoals een toest of dat niet? Anders vraag je als je het heel slecht hebt gemaakt of je het mag herkansen." Joey gaf Riley een schouderklopje. "Top, man. Trots op je maar je had er dan ook hard voor geleerd. Zo zie je maar dat het loont als je goed je best doet." Joey schoot in de lach. "Laat je niks wijs maken hoor. Als jij filosofie wilt studeren dan moet je die droom najagen."

Nora

"Hey, kop op. Eigenlijk leef je min of meer je hele leven al mer een long. Oké je kunt morgen niet al het feestbeest gaan uithangen maar je komt er wel, Hailey. Als ik je ergens mee kan helpen dan moet je het laten weten. Je zussen waren beneden in gesprek met uhm ik geloof dat die Liam heet?!? Naja het kwam er op neer dat je blijkbaar graag gaat zwemmen. Ik wil wel met je mee gaan zwemmen dat doe ik zelf ook graag. Je hebt een hele lieve familie die bereid is om je bij dit proces te helpen en te begeleiden." Nora droogde Hailey haar tranen met de punt van het laken. "Jeetje, wat heftig. Dus.. Ik hoef niet bang te zijn dat je vader mij gaat vermoorden omdat... Naja je moeder vroegt of ik het meisje van die intro was. Ik neem aan dat je hebt verteld dat we hebben gekust.." Nora beet even op de lip. "Ik vind het nog steeds jammer dat het maar bij een kus bleef."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma jun 19, 2023 8:00 pm

Mike
Hij wachtte in de auto tot Emma er weer was en reed toen richting het ziekenhuis. Hij keek even naar Emma. “Gaat het een beetje lieverd?” Zijn mobiele telefoon ging. Op het beeldscherm van zijn auto zag hij dat het Owen was. “Hoi Owen lieverd alles okee?” “Ja alles is okee. Ik hoorde van Riley wat er was met Hailey. Is alles okee met haar?” Mike sloeg af en reed verder. “Ze is wakker. We zijn nog niet bij haar geweest maar we gaan zo even spullen brengen en kijken of we even langs kunnen komen. Heb je pauze nu?” “Ja ik heb pauze nu. Ik heb biologie teruggekregen. Een 7,3.” Mike glimlachte. “Goed gedaan jongen. Owen ik vind het heel leuk om met je te kletsen maar ik moet mij nu focussen op de weg. We houden je op de hoogte over Hailey. Ow Owen we gaan sushi eten vanavond, help je mee? Mama en ik blijven thuis.” Het was even stil aan de andere kant van de lijn. “Okee prima. Succes pap. Hou van jullie.” En hij hing op. Mike pakte even Emma haar hand. “Nou dat is geregeld. Overigens verbaast mij die 7,3 want biologie is niet zijn sterkste vak. Maar ik ben trots op hem.” En ze kwamen aan bij het ziekenhuis.

Gwen
Gwen knikte. “We nemen haar zoveel mogelijk mee naar het herstelproces van Hailey. Het zou mij niks verbazen als ze even in een rolstoel moet zitten.” Gwen keek even naar Joey en gaf hem een kus. “Ik ben blij dat de meiden hopelijk allemaal iemand hebben. Dan zijn ze niet alleen. Ik weet niet of Riley een vriendin of vriend heeft. Riley?” Riley keek zijn ouders aan van: Als dat zo was ga ik het jullie nog niet vertellen. Gwen grinnikte. “Ik had een Engels SO maar daar had ik een 8,5 voor en wiskunde proefwerk heb ik ook terug een 7,6. Dus dat ging best lekker. Maar ik nam tijdens de lessen zelf niks op.” Gwen sloeg een arm om hem heen. “Het is okee lieverd. We zien morgen wel of we je naar school laten gaan. Even kijken hoe Hailey de nacht doorkomt.”

Hailey
Hailey begon te lachen. Maar lachen deed pijn dus ze hield snel op. “Daar heb je gelijk in. Ik ben nooit een feestbeest geweest. Op de intro was ik ook voor de allereerste keer aangeschoten. Ik drink nooit of zelden.” Ze slikte. “Samen zwemmen zou echt fantastisch zijn. Misschien leer ik wel zwemmen met revalidatie. Ik kan goed zwemmen maar ik heb natuurlijk minder zuurstof nu dat door mijn longen stroomt. Dus eens zien.” Hailey schudde haar hoofd. “Mijn pa vermoord alleen de echte vader van Evie. Maar jou niet. Je bent veilig. Uhm ja ik heb dat misschien verteld. Ik weet eigenlijk niet goed meer wat ik verteld heb en wat niet.” Ze keek naar Nora. “Ik ook.” En ze wilde dat Nora dichterbij kwam zodat ze haar kon kussen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma jun 19, 2023 9:27 pm

Emma

Emma zette de spullen op de achterbank en stapt toen weer bij Mike in de auto.
"Ja hoor. Met jou?" Ze haalde een hand door de haar. Plots ging de telefoon. Het was Owen die Mike video belde. "Hay, schatje." ,zei ze en zwaaide naar het beeld.
Emma keek verbaasd. Verstond ze dat nou goed? "Mama, is trots op je. We spreken je later nog wel. Bye, Bye." Emma knikte. "Mij ook. Ik dacht even dat ik het niet goed verstaan had. Maar zins hij die medicijnen gebruikt en het daardoor wat rustiger is in zijn hoofd kan die zich ook wel beter concentreren op school en zijn schoolwerk en dat zie je ook aan zijn cijfers." Emma glimlachte. "We moeten Finn nog steeds appen." Op dat moment ging opnieuw Mike zijn telefoon. Dit keer dus.. Finn.
Emma nam op.

Finn:"WTF! Wat hoor ik nu van Owen, wat hij van Riley heeft gehoord. Waren jullie nog van plan om ons te vertellen dat ons nichtje Hailey in het ziekenhuis ligt omdat ze geopereerd moet worden? Ik schrik me dood! Had ons op ze mknsg geappt ofzo. "

Joey

"Weet niet. Ze zal voorlopig denk ik wel weer aan de zuurstof moeten."
Joey beantwoordde de kus. Hij streek een haarlok achter Gwen haar oor.
"Nou. Van mij hoeft het allemaal niet zo perse hoor. Het is maar hopen dat je kinderen de juiste daten." Joey schudde zijn hoofd. "Ik kom er nog wel achter, wie jij leuk vind.",zei die tegen Riley. Joey knikte. "We waren van olan om even wat te gaan drinken beneden in het restaurant. Je zussen zijn daar ook. Loop je mee?",vroeg hij aan Riley

Nora

"Nee, dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel het zou raar zijn als je morgen weer alles zou kunnen. Dat heeft gewoon even tijd nodig." Nora haalde een hand door de haar. "Gwwoon veagen of dat mogelijk is. Vaak hebben ze bij van die revalidatiecentrum een therapiebad. Dat bad is dan warmer en ondiep zodat je kan staan."
Nora keek vragend naar Hailey. "Wat is er met Evie haar vader? En gelukkig dat ik veilig voor Joey ben." Ze had wel eens ooit gelessn dat Evie een andere vader had dan Hailey. Nora sloeg een hand voor de gezicht. "Je moeder leek het in elk geval te accepteren. Wat je haat ook hebt verteld." Nora kwam overeind. Ze pakte Hailey haar gezicht vast en kuste haar.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma jun 19, 2023 9:43 pm

Mike
Ze hadden Owen net gedag gezegd toen Finn hem video belden. Hij zuchtte diep. “Finn rustig wij weten het ook nog niet zo lang. Het eerste wat we gedaan hebben is Riley opgehaald zodat hij naar Hailey toe kan. We hebben nu spullen opgehaald om naar Allie en oom Joey te brengen. Die blijven bij Hailey slapen. Tante Gwen en Riley blijven bij ons slapen. We wilden het tegen jullie zeggen maar het is voor ons ook nog nog onduidelijk. We beloven jullie dat zodra we meer weten dat we jullie gelijk op de hoogte stellen.

Riley
Riley grinnikte. “Je kan mij proberen uit te horen over mijn liefdesleven maar ik zeg niks.” Hij zuchtte diep. “Ik hoop dat Hailey gewoon weer kan gaan leven. Ze wilde altijd al aan wedstrijdzwemmen. Het is haar gegund om weer een beetje te kunnen genieten.” Hij knikte en liep met zijn ouders mee. In het restaurant kwam Evie meteen op hem afgelopen. Ze knuffelde elkaar stevig en Riley liep naar Allie en knuffelde haar stevig. “Het komt goed Allie.” En hij gaf haar een kus op haar hoofd.

Hailey
“Ik wil graag wedstrijdzwemmen. Dat heb ik altijd al willen doen naast dierenarts worden dan.” Ze zuchtte diep en vertelde Nora zo goed mogelijk over Evie haar vader. “Beloof je mij dat je dit niet doorvertelt? Voor Evie is Joey haar vader en niet die man die in de gevangenis zit.” Hailey begonnen te lachen. “Mijn moeder haar broer valt op mannen. Hij en zijn man hebben twee kinderen geadopteerd uit Argentinië Mira en Elijah. Mira kwam vanavond terug uit Spanje. Daar deed ze een buitenland stage.” Nora kuste haar en Hailey trok haar dichter naar haar toe en kuste verder. Ze voelde allerlei vlinders door haar lijf gieren.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma jun 19, 2023 10:34 pm

Finn

Finn haalde een paar keer diep adem. "Sorry, pap ik schrok me gewoon tot. Ik wist wel dat Hailey natuurlijk ziek was en een slechte long had maar niet dat ze zo ziek was dat ze meteen geopereerd moest worden. Weten jullie wel of alles goed is gegaan en ze inmiddels bij is? Ik neem aan dat ik voor vanavond geen boodschappen meer hoef te doen. Ja,app me als je iets weet. Ik moet nu rennen naar de volgende les."

Joey

"Rot jong. Ik krijg jou nog wel. Ik hou gewoon een week lang je zakgeld in ofzo als je niet zegt of we jullie alle vier komende kerst iemand meenemen bij het kerstdiner."
Joey knikte. "Al zou wedstrijdzwemmen het nooit zijn geworden . Ook niet voor de operatie. Zoiets kost heel veel kracht en inspanning. Ze mocht niet voor niets niet van je moeder en mij op zwemmen." Inmiddels waren ze beneden. Joey knuffelde iedereen. Allie oogde nog altijd vrij onrustig, maar ze probeerde wel een grapje te maken:"Zijn jullie er uit gezet? Heb je wel tegen ze gezegd dat ze de deur open moeten houden en de handen boven de lakens?"

Nora

"Ik wil je dromen niet vetjagen maar is dat niet erg hoog gegrepen? Dat red ik al niet als gezond persoon. Dat kost onwijs veel kracht en inspanning. Ik ben al blij als ik gewoon een aantal banen weet door te zwemmen zonder te stoppen, maar ik heb dan ook echt totaal geen conditie. Sporten is gewoon niet mijn ding. Ik kijk liever een goede film of serie met wat lekkers erbij." Nora haar mond viel open van verbazing. Ze wist niet goed wat ze moest zeggen. "Ik zeg niks. Je zusje stelde Jim ook gewoon voor als de vriendje maar ik dacht dat het haar bodyguard was. Oeps! Toen heb ik Evie ook al gezegd dat ik nooit maar dan ook nooit iets door zal vertellen." Nora knikte. "Dan moet je je nichtje vanavond maar beeldbellen om hasr een warm welkom thuis te wensen." Nors ging op in de kus. Voorzichtig kuste ze Hailey met tong. Ze hoopte nu niet dat ze een stapje te ver ging.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di jun 20, 2023 11:44 am

Mike
“Het is okee Finn. We zijn allemaal geschrokken. Alles is goed gegaan en ze is bij maar hoe alles er later uit gaat zien weten we nog niet.” Hij zuchtte diep. “Owen en ik gaan sushi maken vanavond. Dus als jullie zo lief willen zijn om met hem die boodschappen te regelen dat zou fijn zijn. Let je een beetje op Mirthe en we houden van jullie.” En hij hing op. Mike parkeerde in de parkeergarage van het ziekenhuis en stopte de auto. Hij stapte uit en maakte de de deur voor Emma open. “Je vroeg voordat onze zoons belden hoe het met mij ging. Ik weet het niet. Ik maak me zorgen niet alleen om Hailey maar ook om Joey en Gwen. Die twee hebben heel wat te verduren gehad met al die ziekenhuis bezoeken.” Hij deed de achterklep open en voelde zijn telefoon trillen. “Ow Riley appt net dat ze in het restaurant zijn en dat er maar drie mensen op de kamer van Hailey mogen zijn. Nou laten we richting het restaurant lopen.” Hij gaf Emma een kus en deed de achterklep dicht.

Evie
“Allie! Laat die twee nou. Ze moeten zelf uitvinden wat het nou is dat ze hebben.” Ze zuchtte diep en keek even naar Jim die knikte. “Goed ik heb goed nieuws en slecht nieuws. Laat ik beginnen met het slechte nieuws.” Evie liet een foto zien van de Privé waarop ze met bijna het hele gezin buiten het ziekenhuis stonden en dat ze iemand hebben gesproken die had gezien dat de jongste van de tweeling naar het ziekenhuis was gebracht. “Ik geloof niet dat Nora dit verteld heeft. Zij is veel te gek op Hailey.” Daarna liet ze nog een artikel zien waar zij en Jim in een innige omhelzing stonden buiten achter het theater met de tekst dat ze iemand achter de schermen er over gesproken hebben dat Jim en Evie een relatie hebben. “Dus iemand heeft geluld en ik heb geen idee wie.” Ze zuchtte diep en deed haar telefoon weg. “Het was een kwestie van tijd voordat de pers er lucht van kreeg van mij en Jim. Ik stel voor dat we zaterdag die persco gewoon door laten gaan. We geven de pers wat ze willen: de waarheid. Maar houden dat andere geheim.” En ze keek naar Riley. “Een beetje een gekke timing maar je moet het weten. Je bent mijn broertje. Riley je wordt oom.” En ze zag Riley van de een naar de ander kijken en toen naar zijn vader. “Serieus?! Evie even kappen nu. Hoe kun je het nu hierover hebben! Hailey ligt de vechten voor haar leven en jij weet het weer op jezelf te richten. Je staat al bijna je hele leven in de spotlights. Ik ben hartstikke blij voor jou en Jim maar kan dit voor een keer een niet over jou gaan?!” En Riley pakte zijn rugzak en liep boos weg. Evie was sprakeloos. Dit was helemaal niet haar intentie geweest.

Hailey
“Ik weet dat wedstrijdzwemmen hem niet meer wordt maar ik wil zo graag gewoon weer banen kunnen trekken. Zonder toezicht van mijn ouders.” Ze zuchtte diep en kuchte even maar dat was snel weer weg. “Ik ben ook dol op series kijken. Allie en ik volgen The Vampire Diaries. We zouden aflevering 1 van seizoen 4 gaan starten want seizoen 3 eindigde heel spannend dat Stefan zijn humanity moest uitzetten als Klaus zei dat ie dat moest doen en nu is hij met Klaus op pad en Elena helemaal sad enzo.” Ze keek even naar Nora. “Het is okee ik geloof je. Het is gewoon dat mijn pa op tilt zou slaan als de pers zich er mee ging bemoeien. Je hebt gezien hoe hij kan zijn. Als de pers zich er mee bemoeit sluit ie Evie nog net niet op in het buitenhuis.” En ze begon te lachen. Hailey was dol op haar vader maar soms vond ze dat hij een beetje doorsloeg. Ze vond het heerlijk dat Nora haar kuste en toen ze met haar tong in Hailey haar mond kwam liet ze haar eigen tong in de mond van Nora glijden.
KirstReads
KirstReads

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 41 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 23 ... 41  Volgende

Terug naar boven