Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

I’ll be there for you

2 plaatsers

Pagina 23 van 41 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 32 ... 41  Volgende

Ga naar beneden

I’ll be there for you - Pagina 23 Empty Re: I’ll be there for you

Bericht van KirstReads wo nov 15, 2023 4:09 pm

Gwen
Ze zag Riley stralen. Riley en Amy keken naar het menu. “Ik ga voor de pannenkoeken met witte chocolade en jam.” Zei Riley. “I would like the scrambled eggs with bacon please and a coffee.” Zei Amy. Amy keek even naar Joey. “I am fine. School ook good gaan.” Zei ze. Amy ging steeds beter Nederlands praten maar ze gaf nog wel de voorkeur aan Engels. Gwen keek even naar Joey. “Ik ben ook onwijs benieuwd naar wat Hailey gaat vinden van ons cadeautje. Ze denkt namelijk nog steeds dat ze een bookseat en de diamondpainting van ons krijgt.”

Owen
Owen keek op toen Finn ook eindelijk naar beneden kwam. “Wil ik weten wat jullie hebben uitgespookt? Mirthe let op je valt van de baan!” Hij en Mirthe waren bezig met mariokart. Een spel dat vaak gespeeld werd bij hun thuis. Owen keek even naar Finn. “Slapen papa en mama nog?” Hij hoorde voetstappen op de trap en zag Ethan van de trap af lopen. Ethan sloeg zijn armen om Finn heen en gaf hem een kus.

Hailey
Hailey keek naar Nora. “Niet waar jij bent knapper dan ik zowel van binnen als van buiten.” En ze kreunde toen Nora aan haar oorlel begon te zuigen. Overal kreeg ze kriebels. Ze wilde niet dat dit zou stoppen. Ze gaf Nora kusjes in haar nek. “Je maakt mij helemaal gek.” Zei ze en ze voelde dat ze steeds natter werd van onderen. Ze haalde diep adem en legde haar handen op de borsten van Nora en begon ze te masseren.

Liam
Liam keek naar Allie. “Nee jij bedankt schat.” En hij gaf haar een kus. Hij zeepte zijn eigen haren in en spoelde hem en Allie af. Hij grinnikte. “Okee daar heb je gelijk in. Verkleden is echt meer voor hun maar ik zie Ethan en Finn het ook nog wel doen. Alleen maar omdat Ethan Finn misschien heeft overgehaald.” Liam zette de douche uit en stapte de douche uit. Hij gooide een handdoek naar Allie en pakte een handdoek van hem zelf. “Ben heel benieuwd naar de reactie van Hailey als ze hoort wat haar ouders haar gaan geven. Welke boeken geven Riley en Eef?”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van moonlight do nov 16, 2023 5:13 pm

Joey

Niet veel later werd ook de bestelling van Riley en Amy gebracht. Zelf had die nog een kop koffie besteld. "Eet smakelijk." Terwijl Joey het laatste beetje van zijn omelet op at luisterde die naar Amy die vertelde hoe het met haat ging. "Fijn te horen dat alles goed met jullie beide gaat." "Je Nederlands gaat erg vooruit.",complimenteerde hij Amy. Joey grijnsde. "Ik ben ook heel benieuwd maar ik weet zeker dat ze het geweldig gaat vinden. Ze verdiend gewoon een specialer cadeau na afgelopen tijd en ze wordt immers achttien. Het geen wat ze vroeg vond ik meer een kerstcadeau."

Mirthe

Mirthe keek van Owen naar Finn die nog steeds met een rood hoofd stond en de keuken was in gevlucht om voor zichzelf in te schenken. "Iets wat ze je niet bij biologie leren.",zei ze met een wenkbrauw wiebel en proestte nof even na door Finn zijn betrapte houding. Mirthe richtte zich snel op het beeldscherm. "Ah,kak! Te laat!" Ze was van de baan gereden en lag nu meteen laatste. "Papa en mama zijn toch wandelen in het bos met de honden? In elk geval dat zeiden ze gisteren en dan zouden ze koffie gaan deinken bij opa en oma Prins." Mirthe keek op toen Ethan ook weer beneden kwam. "Ahh. Daar hebben we de andere tortelduif." Ze vond het wel heel aandoenlijk om te zien hoe Finn en Ethan zo liefdevol met elkaar omgingen.

Nora

Nora keek Hailey aan. "Oh, gaan we zo beginnen? Dat verlies je hoor." En kietelen Hailey even. Maar ging toen verder mer het sabbelen aan haar oorlel. Nora kromp in elkaar door ze kusjes in haar nek. Ze pakte Hailey haar hand en bracht deze tussen haar benen. "Wat denk je dag je met mij doet?" Ze raakte geheel opgewonden.

Allie

"Ik kan... soms heb ik je gewoon nodig. Heb ik dit nodig!" En kuste Liam vurig terug. Ze sporldr zich onder de douche af. Liam gooide een handdoek naar haar die ze behendig opving. Ergens vond ze het jammer dat het spel over was. Allie knikte. "Daar vergis je je in hoor. Ik weet dat Finn vroeger vaak verkleed naar Comic Con ging. Hij ging vaak mee met oom Mike die daar op de beurzen stond. Ik vraag me eerder af of ze Mirthe hebben overtuigd om verkleed te gaan " Allie knikte. "Me too." Ze tikte op de voorhoofd. "Zie ik eruit als iemand die verstand van boeken heeft? Geen idee wat dir hebben gekocht hoor. Ik was er niet bij."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van KirstReads za nov 18, 2023 6:13 pm

Gwen
Gwen keek even naar zoon en schoondochter. Ze voelde zich gelukkig om die twee zo te zien. “Thank you mister O’Mally.” Zei Amy. Gwen at verder van haar eten en nam een slok van haar chocolade melk. “Wat denken jullie dat Evie gaat krijgen?” Vroeg ze toen. Riley dacht na. “Ik zou een neefje wel heel erg leuk vinden. Dus ik denk een jongen en een meisje.” Maar Amy schudde haar hoofd. “No I think two meisjes. I don’t she heeft een bepaalde glimlach.” Gwen dacht na. Nu Amy het zo zei herkende ze wel bepaalde blikken terug die zij ook had toen ze zwanger was van Allie en Hailey. “Misschien heb je gelijk Amy. We zullen het zien.” Ze knikte. “Hailey gaat het echt fantastisch vinden.”

Ethan
Ethan begon te blozen. “Zal ik een eitje voor je bakken Finn? Willen jij en Owen ook iets Mirthe?” Owen zette het spel op pauze. “Als je voor mij een van je chocolade koekjes wilt meenemen ben ik al blij.” Ethan glimlachte. Owen was nog te jong om vanavond mee te gaan naar de Fright Nights dus wilde hij hem goed verwennen. “Owja Mirthe en Finn wat vinden jullie er van om vanavond verkleed te gaan?”

Hailey
Hailey kreunde toen Nora haar hand tussen Nora haar benen ging. “Ooh lieverd.” Zei ze. Ze deed Nora haar pyjamashirt uit en toen de hare. “Ik weet niet wat je doet maar door jou ga ik mij stout voelen.” En ze gleed met haar hand langs haar eigen borsten en bewoog ze heen en weer. Ze keek Nora verleidelijk aan. “Ik wil jou lieverd, alleen jou.”

Liam
“Ik heb jou ook nodig schatje. Ik beloof je dat ik je weer zou verwennen zo snel als het kan. Misschien vanavond wel.” En hij gaf haar een kus. Hij bond zijn handdoek om zijn middel en liep weer naar de slaapkamer. Hij kleedde zich om en keek even naar Allie. “Okee fair. Verkleden is ook niet mijn ding maar als jij het had gewild had ik het voor je gedaan.” En hij deed een leuk overhemd aan en zocht sokken uit. “Wilde ze niet dat boek Fire and Blood van George RR Martin. Dat boek waar House of the Dragon is gebaseerd?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za nov 18, 2023 10:06 pm

Joey

Joey dacht na. "Ik weet niet. Ik weet in elk geval zeker dat het geen jongens gaan zijn, maar inderdaad een kleinzoon zou leuk zijn al verwacht ik dat ergens niet. Op een of andere manier zitten er niet veel jongens aan de kant van mama haar familie dus ik vermoed dat het twee meiden zijn maar we zullen het zien op het feestje." Joey knikte en hief zijn mok. "Op de verjaardag van Hailey en Allie."

Finn

Finn keek op naar Ethan. "Twee gekookte eitjes voor op brood klinken wel aangenaam. Lekker, liefje." En gaf hem een kus. "Ik smeer zelf zo wel een boterham maar bedankt voor het aanbod.",hoorde hij Mirthe zeggen. Finn was aan de keukentafel gaan zitten. Hij keek naar zijn zusje. "Wat wil jij,Mir?" Mirthe:"Ik vind het wel een tof idee om verkleed te gaan. Ik moet alleen kijken of ik nog een kostuum heb wat past." En wreef over haar inmiddels toch wel gegroeide buik. "Laten we straks eens kijken hoe we kunnen gaan. Eerst maar eens ontbijten en we gaan fijn suppen straks."

Nora

Nora bloosde. "Dat effect heb je dus op mij. Ik kan mijzelf niet beheersen als jij mij zo verlijdt. Dan krijg ik het gewoon warm van binnen en kippenvel over mijn hele lijf. Ik word vochtig daar beneden en wil nog maar één ding!.. jou!" Nora giechelde. "Haal dan maar het stoute uit jezelf naar boven." Nora kwam naar voren en begon aan een van de tepels van Hailey te sabbelen. De andere borst begon ze strelen.

Allie

Allie schudde de hoofd. "Je wordt nog eens mijn dood. Je blijft mooi uit mijn buurt want ik zou het nog doen ook! Vanavond zien we wel weer verder." En liep verwijderd terug naar haar slaapkamer. Ze bleef voor haar kledingkast staan en bekeek de inhoud. Wat moest ze in hemelsnaam aan? Ze wilde er toch wel een beetje feestelijk uitzien maar ook iets comfortabels als ze vanavond op pad gingen. Allie draaide zich om naar Liam en kuep naar hem toe. "Weet ik toch,schatje." En gaf hem een kus. "Zou best kunnen. We zien straks wel wat ze heeft gekregen." Ze koos uiteindelijk voor een nette blouse en een donkere spijkerbroek met haar zwarte All-Stars er onder en kleedde zich om.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo nov 19, 2023 3:10 pm

Gwen
Joey had wel gelijk. Ze had wel drie neefjes, Ryan van Bonnie, Sem van Caroline en Elijah van John maar verder had ze allemaal nichtjes. De vrouwen domineerde haar familie een beetje. Gwen keek even naar Joey. “Ik kan er niet veel aan doen dat we nu eenmaal domineren in de familie. Wat ik vooral hoop is dat de tweeling gezond is.” Ze slikte. Riley pakte haar hand. “Mam alles is goed gekomen met Allie en Hailey. Maak je nou niet te druk, het wordt een mooie dag.” En Riley gaf haar een kus op haar hoofd. Gwen proostte mee en keek op haar telefoon. “Ow nu vragen Thijs en Evie of ze aan mogen sluiten. Ze waren in de stad om baby in kopen te doen voor de babykamer.”

Ethan
“Mirthe als jij een boterham wilt dan maak ik een boterham voor je.” Hij pakte de eieren en een koekenpan. Hij keek even naar Owen. Ethan had het gevoel dat hij ergens mee zat dus keek hij even naar Finn. “Ik weet niet wat het is maar mijn gevoel zegt dat Owen met iets zit. Misschien heeft ie even zijn grote broer nodig. Ik maak de eieren wel, ga jij even de grote broer uithangen.” En hij gaf Finn een kus. Ethan keek even naar Mirthe. “Er zijn vast wel kleren voor jou.” Hij keek even veelbetekenend naar Finn. Hij had aan Rose gevraagd, die altijd haar eigen kleding maakte voor de Comic Cons, of ze iets voor Mirthe kon maken. Dit moest echter nog een verrassing blijven. Ethan had geregeld dat de kleding bij hem op het kantoortje lachen in de bakkerij. “Ik stel voor dat we na het suppen even naar de bakkerij gaan.”

Hailey
Hailey begon te lachen. En keek naar Nora. “Ik word ook nat van jou. Ik wil alleen nog maar jou. Als ik ook mijn shirt nog had aan gehad had ik je een striptease gegeven maar die hou je te goed.” En ze wiebelde met haar wenkbrauwen. Hailey kreunde toen Nora aan haar tepel begon te likken. Ze ging zelf met haar vinger in de pyjamabroek richting haar onderbroek. Waarna ze een vinger bij Nora naar binnen deed en begon te bewegen. “Dit stout genoeg voor je of kan het stouter?”

Liam
Liam grinnikte. “Ik kan je niet weerstaan schat.” En hij deed een spijkerbroek aan en sloeg zijn armen om Allie heen. “Ik hou van je schat. Kom laten we ergens gaan ontbijten of wil je ontbijt bestellen? Dat we nog even met zijn tweetjes zijn voor het feest gaat beginnen.” Liam sloeg zijn armen om Allie heen. “Jij en Hailey verdienen het dat deze dag speciaal is. Jullie komen van ver maar zijn zo gegroeid en hebben aan iedereen laten zien dat jullie niet klein te krijgen zijn. Jullie worden niet voor niks de Power Twins genoemd.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo nov 19, 2023 7:44 pm

Joey

Joey schoot in de lach. "Haha, dat zeg ik ook niet . Ik zeg alleen dat er over het algemeen meer meiden in de familie zijn maar ik ben blij met onze meiden en blij dat we nog een zoon mogen hebben krijgen. Daardoor vermoed ik alleen meer dat Evie in verwachting is van twee meiden maar we zullen het zien. Ik denk dat inderdaad alles welkom is zolang het maar gezond is. Dat is toch belangrijker." Joey gaf Riley een knuffel. "Nogmaals ok ben trots op je." Joey keek van Gwen naar Riley. "Gezellig! Hoe meer zielen hoe meer vreugde. Of jullie moeten er bezwaar tegen hebben. Ik wil jullie tijd met ons alleen niet afpakken."

Finn

Hij zag dat Mirthe zich een beetje ongemakkelijk voelde. "Zeg noih maar wat je wilt,zusje want Ethan gaat toch niet toegeven." "Oké.. doen dan maar twee bruine boterhammen met chocopasta.",hoorde hij haar uiteindelijk vragen. Finn was opgestaan om koffie te zetten. "Wil jij ook?",vroeg die aan Ethan.
Finn knikte en gaf Ethan een kus terug. Hij ging bij Owen op de bank zitten en nam de controleren over waarmee Mirthe net gespeeld had. "Alles oké?",vroeg die voorzichtig. "Zin om anders straks met ons mee te gaan suppen?" "Ujh, ja prima. Ik lus wel wat lekkers van de bakker en ik vind vast nog wel een passende outfit.",hoorde hij Mirthe zeggen.

Nora

Nora keek verleidend naar Hailey. "Mhh. Die broek kan nog wel verleidend uitgetrokken worden." En wiebelde met haar wenkbrauwen. Nora begonnte kreunen toen Hailey met een vinger bij haat naar binnen ging. Ze stopte met sabbelen om er van te genieten. "Er mag wel een vinger bij. Of het wordt pas echt stout als je je tong gebruikt."

Allie

Allie keek Liam aan en nam een poos aan. "Dan zal ik je toch moeten teleurstellen. Of het wordt handwerk."En liep naar Liam om een kus te geven. "Ik ook van jou." Allie sloeg de armen over elkaar. "Zeg! Ik laat jou echt mijn beloofde pancakes niet door mijn neus boren. Of ze meoten thuisbezorgd kunnen worden anders blijf ik mooi niet thuis." Allie kroop steviger in Liam zijn armen en begon te lachen. "Hahaz ke klinkt nu net als papa met je power twintig. Kom! We gaan ontbijten gek!"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo nov 19, 2023 8:00 pm

Gwen
Ze begon te lachen net als Riley en Amy. “Wie weet pap geven wij je ooit een kleinzoon.” En Riley keek verliefd naar Amy. “Jullie zijn niet zwanger toch?” Riley grinnikte. “Nee mam maak je geen zorgen. Amy en ik willen eerst onze schooltijden afmaken.” Gwen haalde nog net niet opgelucht adem. Riley knikte. “Nee hoor Eef en Thijs zijn welkom. Gezellig juist.” Gwen appte dat het okee was naar Evie en nam een slok van haar chocolademelk. Niet veel later kwamen Evie en Thijs aan met twee tassen vol spullen. “Zo hebben jullie de hele winkel leeggekocht?” Vroeg Riley. Evie gaf hem nog net geen mep op zijn hoofd. “Dit is nog niet eens alles. Eef had nog van alles gezien zoals bedjes en matrassen en een schommelstoel en…” Evie sloeg Thijs op zijn schouder. “We moeten goed voorbereid zijn op deze twee. Laat mij dan ook goeie spullen aanschaffen.” Gwen keek even naar Joey met een grijns. Dit hadden zij ook vaak genoeg besproken toen ze zwanger waren.

Owen
Ethan grinnikte. “Twee boterhammen met chocopasta komen er aan.” Owen keek toe hoe Ethan aan de slag ging. Hij keek even naar het beeldscherm en zette het spel op pauze. Met een zucht stond hij op en liep naar buiten. Hij was geen prater. Hij wist wel dat hij niet drukke zelf was en dat ie stiller was maar hij wist gewoon niet hoe hij met zijn broer en zus moest bespreken. Hij wist gewoon niet hoe hij moest zeggen dat hij op mannen viel en dat zijn crush een meisje was maar eigenlijk een jongen wilde zijn. Hij ging op de schommelbank op de veranda zitten en schommelde heen en weer.

Hailey
“Ooh dus dat wil je?” En ze stond op en bewoog verleidelijk met haar heupen. Waardoor haar borsten op en neer ging. Heel langzaam deed ze haar broek uit en nog langzamer haar onderbroek. Ze liep weer naar het bed en duwde Nora tegen de kussens. “U had om Naughty Hailey gevraagd?” En ze deed de broek en string van Hailey uit en begon haar kusjes te geven overal en langzaam ging ze naar beneden. Ze deed de benen van Nora wijd en begon aan haar onderkant te likken en te zuigen.

Liam
Liam wiebelde met zijn wenkbrauwen. “Zelfs met handwerk kan ik je laten komen schatje.” En hij gaf haar een kus. Hij sloeg zijn armen om haar heen en gaf haar een kus in haar nek. “Kom laten we dan naar Jimmy’s pancakes and bagels gaan.” En hij deed zijn jas aan en liep naar buiten. Het was een mooie dag. De zon scheen en de paar vogels die nog niet naar het warme zuiden waren gevlucht zongen hun mooiste lied. Toen Allie ook buiten was haakte hij zijn arm in die van haar. “Laten we naar het centrum lopen. Het is zulk mooi weer.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma nov 20, 2023 7:11 pm

Joey

Joey keek van Riley naar Amy. Gelukkig stelde Gwen zelf die ene vraag die meteen door zijn hoofd schoot. Opgelucht hield die adem. Hij zou het toch niet zo heel fijn hebben gevonden als Amy nu al in verwachting bleek te zijn. "Richt jullie inderdaad eerst maar op die studie voordat jullie het over gezinsuitbreiding gaan hebben. Daarna zien er wel of er een kleinzoon in zit of niet." Rustig aten ze verder tot dat Evie en Thijs er ook waren. Joey schudde lachend zijn hoofd. "Ik dacht dat jullie een tweeling verwachtte, geen weeshuis gingen beginnen. In elk geval kan je nu goed zien dat de appel niet ver van de boom valt. Je moeder kocht ook bijna de babywinkel leeg toen ze zwanger was van Hailey en Allie. Alhoewel we hebben ook heel veel gekregen vooral van je vader en van Mike en Emma. Fans stuurde allemaal spullen voor de tweeling en voor Evie. Opgeven moment werd het zo gek dat we een opriep hebben gedaan geen spullen meer te sturen maar het aan een goed doel te schenken. Dat hebben we zelf ook mer de meeste spullen gedaan. Het was gewoon zonder als dat niet gebruikt werd."

Finn

Fin stond op en volgde Owen naar buiten. Hij ging bij Owen op de schommelbank zitten. "Broertje, wat is er toch? Ik zie gewoon aan je dat jezelf niet bent. Je weet toch dat je mij altijd alles kan vertellen. Ook al het iets is waar papa en mama niet blij mee zullen zijn of zelf boos om kunnen worden ik beloof niks aan hun door te vertellen. Je baalt duidelijk niet alleen omdat je niet mee mag naar Walibi omdat je te jong bent. Zit je er nog steeds mee dat je verkering over is?"

Nora

Nora knikte en liet haar wenkbrauwen dansen. Giechelend begon zs te hoeven toen Hailey verleidelijk met haar hopen begon te bewegen. Haar biesten die meedanste. Oh wat wilde ze die volle mooie borsten graag aanraken. "Je lichaam is zo prachtig om naar te kijken " Nora greep de lakens vast. "Maybe."giechelde ze. Ze werd gewoon een beetje melig. Ze hielp Hailey om haar pyjamabroek en onderbroek uit te krijgen. De kusjes voelde zo fijn maar het echte werk was veel fijner. Ze begin te kreunen kantelde haar bekken nog iets verder. "Je mag het wel afwisselen met vingerwerk." En kietelen ondertussen gaar handen over Hailey haar lichaam glijden.

Allie

Allie gaf Liam een tik tegen zijn hoofd. "Kan je serieus nou maar aan een ding denken?",vroeg ze hoofdschuddend. "Ik zei toch dat je nog eens mijn dood wordt. Ik zie de krantenkoppen al voor me. Allie O'Mally gestorven tijdens seksueel avontuur. " Toch kuste ze Liam terug. "En toch hou ik van je, gek." En gaf hem een kus op de mond. Ze knikte. "Even mijn spullen pakken en mijn jas aan doen." Eenmaal buiten haakte ze elkaars armen door elkaar. Allie leunde tegen Liam zijn schouder. "Is goed." En zette de pas erin.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma nov 20, 2023 8:14 pm

Evie
Ze ging zitten en wreef over haar buik. “Zeg hallo we hadden die spullen nodig.” En Thijs trok even een wenkbrauw omhoog. “Hadden wij een automatische schommelstoel voor baby’s nodig en een automatische flesjes warmer?” Evie keek even ongemakkelijk. “Schat we krijgen straks twee baby’s. We moeten ergens winst uithalen qua tijd.” Thijs begon te lachen en gaf haar een kus. Evie keek naar haar vader. “Daar wil ik nog met je over hebben. Ik wil iets organiseren voor de speelgoedbank. Nu het concert niet doorging vanwege mijn zwangerschap wil ik op een andere manier iets voor een goed doel doen en ik gun alle kinderen in Nederland speelgoed dus dat leek mij wel een mooi doel.”

Owen
Owen speelde met zijn vingers en keek voor zich uit. “Ik uhm.” En hij slikte. “Niet raar gaan doen maar ik geloof dat ik op jongens val. En niet zomaar een. Ik val op Manu of Manuela. Nu nog Manuela maar hij wilt Manu genoemd worden.” En hij keek zijn broer aan. “Ik heb het met Violet uitgemaakt, niet andersom. Ik wilde de gevoelens die ik voor Manu heb zelf uitzoeken. En uhm…” Hij begon te blozen. “Hij gaf mij laatst een kus toen we even samen waren na de repetities en ik kuste hem terug.”

Hailey
Hailey keek naar Nora. Ze ging tegen haar aan liggen en stopte een vinger bij haar naar binnen. Ze beet op haar lip. Hailey werd zelf steeds natter. Ze wilde Nora voelen. Ze deed haar vinger uit Nora en ging op haar liggen. Ze schoof haar onderkant over die van Nora heen en begon te kreunen. “Ik hou zoveel van je en ik ben er dol op om met jou klaar te komen.” En ze voerde haar tempo wat harder op maar wel zodat haar onderkant langs die van Nora schuurde.

Liam
Liam begon te lachen. “Geen zorgen schat ik denk niet de hele dag aan seks. Maar we konden niet veel doen toen ik met mijn enkel zat.” En hij gaf haar een kus. Ze liepen naar de stad en niet veel later kwamen ze bij hun vaste eettent. Het was er gelukkig rustig. Hij schoof een stoel voor Allie naar achteren en ging toen tegenover haar zitten. “Zo weet je al wat je wilt drinken?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma nov 20, 2023 9:57 pm

Joey

Joey schoot in de lach. "Zeg, houden jullie het gezellig. Maar eerlijk ze heeft wel immers aan kopen gedaan,Thijs. Zo een schommelstoel vinden ze heerlijk en vallen ze fijn door in slaap. Een flesjeswarmer is een ideale uitkomst als ze beide gillen omdat ze honger hebben. Waar ik zelf echt nooit aan had gedacht maar toen zo fijn vond was een draagdoek of zak. Die kleine toch dicht bij je kunnen hebben maar ook je handen vrij want anders komt je gewoon niet meer aan huishoudelijke taken toe." Joey knikte. "Goed plan. Mooi doel. Ik zal eens kijken wat we op poten kunnen zetten."

Finn

Finn keek Owen aan. "Broertje, wat is er toch? Waarom zou ik raar gaan doen?"
Finn keek even verbaasd. Die had hij niet zien aankomen maar hij herpakte zich snel. "Maar dat is toch helemaal niet erg . Dat is juist hartstikke mooi en fijn. Liefde kun je niet kiezen, dat overkomt je. Of het nou op een jongen of een meisje is. Ik vind het heel knap dat je toch naar mij toe uit de kast durft te komen. Ik vond het ook heel eng om te vertellen dat ik op jongens viel maae jullie reageerde allemaal zo lief en begrip vol. Ik had ook eerlijk gezegd nooit gedacht dat Ethan mij leuk zou vinden maar inmiddels hebben wel al een tijdje een hele fijne relatie. Ik denk dat een relatie met een meisje niet veel anders is dan met een jongen. Als jullie het allebei willen moeten jullie gewoon samen uitsoeken wat hier uit voor kan komen. Of het nou een relatie is of alleen vriendschap. Ik zal er gewoon voor gaan. En je vooral niks aantrekken van het feit dat Manu eigenlijk een meisje is. Zie hem zoals die is, een jongen." En sloeg broederlijk een arm om Owen heen.

Nora

Nora kreunde toen Hailey een vinger bij haar inbrengt. Ze legde haar hoofd op Hailey haar borst. "Oh ja schatje ga verder. Dieper, dieper. Harder! Toe maar. Oh oh." Noea kreunde klagend toren Hailey haar vinger terug trok. Ze wilde haar hand pakken en terug brengen. Echter klom Hailey bovenop haar. Nora kreunde. "Oh, ja, dit is ook fijn. Breng ons beide klaar,schatje. Toe maar. Kom maar." Ze bewoof mee in Hailey haar tempo. Haar adem begon zwaarder te worden en haar lichaam begon te schokken. Ze begon zichzelf te vingeren om het laatste zetje te geven en kwam luid klaar. Ze legde Hailey naast haar neer en zorgde er met haar vingers voor dat ook Hailey klaar kwam.

Allie

Allie rolde met de ogen. "Oh en waar denk je de andere deel van de tijd dan aan?",vroeg ze plagend en gaf Liam een kus. Ze schudde de hoofd. "Oh, dus dat was je slechte excuses. Misschien moet ik dan toch maar een blessure spelen" En keek Liam met een wenkbrauw wiebel aan. Samen liepen ze verder en kwamen uiteindelijk aan bij de pancakes. Allie dankte Liam voor zijn goede manieren en ging zitten. "Gaan we de gentleman uithangen?" Allie knikte. "De tiramisu latte en natuurlijk de overheerlijke pancakes wil ik hebben. Wat neem jij?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma nov 20, 2023 10:58 pm

Evie
Evie keek liefdevol naar Thijs. “Thijs kwam met het idee van die draagdoeken. En we hebben al wat kleertjes gekocht maar die ga ik niet laten zien.” Ze wilde niet dat haar ouders al te weten kwamen dat ze twee meiden verwachtte. Evie ging beter zitten. “Ik ben over twee maanden uitgerekend.” De meiden zouden of Kerstkindjes of Nieuwjaarskindjes worden. Evie vond het wel bijzonder dat haar meiden rond die tijd waren uitgerekend. “Dus dan moeten we iets simpels plannen. Misschien gewoon kijken of we in het buurtcentrum een braderie kunnen organiseren en een rommelmarkt waar mensen hun speelgoed kunnen doneren maar ook een plek waar we geld kunnen inzamelen voor de Speelgoedbank.”

Owen
Owen keek even naar Finn. “Ik dacht altijd dat ik op meiden viel. Ik vond Violet leuk maar sinds ik Manu heb leren kennen kwamen er anderen gevoelens naar boven die ik voor Violet niet had.” Owen zuchtte diep. “Ik weet dat liefde raar kan lopen en dat we het meteen accepteerde dat je homo bent maar ik val niet alleen op een man maar op een man die een vrouw was. Hoe denk je dat de wereld daarop gaat reageren? Hoe vertel ik dit aan papa en mama?” Owen wist dat zijn ouders dol op hem waren en dat ze dat altijd zouden zijn. Hij voelde tranen op komen. Al zijn opgekropte emoties kwamen er uit.

Hailey
Ze kwam luid kreunend klaar en keek Nora verliefd aan. “Pff schatje ik weet niet wat je met mij doet maar het was fijn.” En ze gaf haar een kus. De hormonen gierde nog steeds door haar lijf. Ze speelde met Nora haar haren. “Mijn achttiende verjaardag kan nu al niet meer stuk. En het is nog maar net begonnen.” Ze gaf Nora een kus en haalde een pluk haar uit Nora haar gezicht. “Misschien een rare vraag maar denk jij wel eens aan kinderen? Sorry als ik je hiermee overval maar het is nu zo dat sinds Evie en Mirthe zwanger zijn ik er aan denk.”

Liam
“Dat hou ik lekker voor mezelf.” En hij stak zijn tong uit. Hij bekeek de kaart en dacht na. “Ik ga voor de chocolademelk met caramel fudge en slagroom. Qua ontbijt denk ik dat ook voor de pancakes kwam.” Niet veel later verscheen er een ober en Liam vertelde wat ze beide wilde eten. Toen de ober weg was pakte hij Allie haar handen en gaf er een kus op. “Ik weet echt niet wat ik zonder jou zou moeten.” En hij boog over tafel en gaf haar een kus op haar lippen. “Wat denk jij dat de tweeling gaat worden. Kerst of Nieuwjaars kindjes?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di nov 21, 2023 10:50 am

Joey

"Goed bezig. Echr het is ideaal." Joey sloeg zijn armen over elkaar. "Gemeen weer!" Hij stootte Riley aan en fluisterde. "Als je zus straks naar de wc is kijken we gewoon stiekem wat ze allemaal gekocht heeft." Hij wilde gewoon heel graag weten of die opa werd van twee meiden of niet. Joey knikte. "De tijd gaat snel. Voor je het weet ben je mama en zijn wij opa en oma." Joey dacht na. "Ik zal morgen eens met opa gaan brainstormen. Ik denk dat een inzamelingsactie voor een goed doel zoals stichting Jarige Job bijvoorbeeld het makkelijkst is."

Finn

"Dat kan toch ook. Misschien val je wel op beide geslachten. Daar is toch niks mis mee. Meer keuze! Oké. Flauwe grapje maar even serieus. Ik weet dat het heel moeilijk is en ik heb ook nog steeds moeite met wat andere over ons zeggen maar probeer je er niks van aan te trekken, jou geluk gaat boven jet feit wat anderen zeggen of denken. Laat ze maar praten." Finn haalde zijn schouders op. "Door gewoon eerlijk te zijn. Papa en mama gaan echt niet boos worden ofzo. Die willen willen maar het beste voor jou." Finn trok Owen stevig naar zich toe. Mirthe was toch komen kijken. "Alles oké? Wil je zeggen wat er is,Owen?",hoorde hij Mirthe vragen. "Vertel het haar maar. Mirthe is de meest betrouwbare persoon die ik ken naast Ethan."

Nora

Het was zo fijn om haar schatje te horen klaar komen. Dat zij dat bij Hailey voor elkaar kon krijgen. Ze hijgde nog een beetje na. "Je was geweldig. Het was fijn. Goed!" En kuste Hailey innig terug. Ze kreeg het er warm van, vanbinnen. Nora giechelde. "Wie weet wat de dag nog brengt." En begon Hailey te tongzoenen. Noea verbrak de kus. "Ik heb je wel eens verteld dat ik een kinderwens heb ja maar voor nu vind ik ons te jong. We zitten nog op school en moeten onze studie nog afmaken. Daarna zou ik graag met jou een mooie reis willen maken. Ik wil wel heel graag met jou een dierenartspraktijk openen. Dan kan ik jou assistente zijn."

Allie

Allie schudde de hoofd. "Ik wil het geen eens weten." Allie knikte. "Goede keuze." Ze leunde even achterover en keek naar buiten. Ze schrok op uit gedachten. "Ik ook niet zonder jou. Ik heb de liefde in mijn beste vriend gevonden." Allie kuste Liam terug. Ze bloosde. "Oeh, goeie vraag. Ergen denk ik dat Eviw er precies tussenin bevalt. 28 december ofzo. Bet geen kerst en net geen nieuwjaar. Al ben ik meer nieuwsgierig naar het feit wat het geslacht is van de kindjes. Evie was voor dat ze wist dat het een tweeling zou worden er heilig van overtuigd dat ze een meisje kreeg. Dus ik weet zeker dat er sowieso een dochter bij zit. Ze heeft toendertijd aan mij en mams verklapt wat de naam zou worden voor een meisje en ik hoop gewoon dat ze die naamkan geven aan een van de kindjes."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di nov 21, 2023 6:55 pm

Evie
Evie keek haar vader streng aan. “Niks daarvan! Je wacht maar tot de genderreveal.” En ze keek even naar Thijs die alleen maar er om kon lachen hoe Riley en zijn schoonvader met elkaar aan het fluisteren waren. “Pas maar op hoor pa, Evie hoort alles.” Evie gaf hem een pets. Ze dacht even na. “Stichting Jarige Job vind ik ook een goeie optie.” Evie wreef over haar buik. “Ik kan mij gewoon niet indenken dat ik mama ga worden. Het voelt op de een of andere manier nog zo onwerkelijk.”

Owen
Owen keek even naar Finn maar er verscheen toch een kleine glimlach op zijn gezicht. “Ik weet dat papa en mama mij accepteren zoals ik ben maar ik weet gewoon niet goed hoe ik het tegen hun kan vertellen.” Hij schrok toen Mirthe kwam. Hij wiebelde met zijn voeten. “Ik uhm.” Hij slikte en keek naar Finn voor steun. “Weet je nog dat ik zei dat Violet het met mij had uitgemaakt? Dat was niet waar. Ik heb het uitgemaakt omdat ik…” Hij haalde een hand door zijn krullen. “Omdat ik gevoelens heb voor Manu of nou ja nu nog Manuela maar hij wilt liever Manu worden genoemd.” En hij keek zijn zus aan.

Hailey
Ze beantwoordde de tongzoen en streelde Nora haar haren. “Ik merk dat er ergens ook wel een kinderwens in mij zit. Maar precies zoals je zegt we zijn nog jong. Ik wil eerst mijn studie afmaken. De dokter zei laatst dat ik mag proberen om weer een dag naar school te gaan.” Dit laatste had ze nog niet aan Nora verteld. Ze wilde Nora verrassen met dit nieuws. “Weet je zeker dat je mijn assistent wilt worden? Het is niet altijd rozengeur en maneschijn als dierenarts zijnde.”

Liam
“En ik heb de liefde in mijn beste vriendin gevonden.” En hij glimlachte warm naar Allie. Hij was trots op zijn meisie. Hij dacht na. “Dat zou zomaar kunnen. Ze kwamen sowieso met een keizersnede ter wereld omdat het een tweeling is. Dus misschien hebben ze al wel een datum geprikt.” Liam keek op toen hun drinken werd gebracht. “Proost op je achttiende verjaardag.” Hij nam een slok van zijn chocolademelk en deed zijn ogen dicht om er van te genieten. “Wanneer was de genderreveal?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo nov 22, 2023 12:05 pm

Joey

Joey sloeg beledigd de armen over elkaar. "Pff! Jij bent ook niet bepaald aardig. Ik ben wel je vader hoor die het wilt wegen, niet de buurman die het vraagt."
Hij hoorde Thijs lachen. "Ja, lach maar. Jij helpt ons ook niet!" Joey haalde zijn schouders op. "Ik ben niet bang voor je zus." Joey haalde een hand door zijn haar. "Wr gaan er morgen eens voor zitten. Vandaag is de verjaardag verjaardag je zusjes dus ik ga me nu niet met zakelijke dingen bemoeien." Joey keek naar Evie. "Dat komt wel zodra de weeën beginnen." En grijnsde even.

Mirthe

"Eerlijkheid duurt het langst. Schrijf anders het op. Dan kan. Je over je woorden nadenken en laat je hun de brief lezen." Mirthe had er een tuinstoel bij gepakt en was tegenover Owen en Finn gaan zitten. Mirthe knikte en keek toen verbaasd. Owen had het zelf uitgemaakt? Ze wilde begane waarom want ze snapte het niet goed. Haar broertje leek gek te zijn geweest van Violet maar loet hem uitpraten. Haar mond viel open van verbazing. "Sorry... die zag ik even niet aankomen. Begrijp mij niet verkeerd maar ik dacht dat je baalde dat je niet mee kon vernavond. Ik snap dat je daar mee worsteld ja. Het is niet niks om uit te zoeken wat je geaardheid is en dan verliefd te worden op een persoon die later misschien in transitie zal gaan. Ik ben trots op je dat je ons toch in vertrouwen neemt om dit te vertellen." Ze ging naast Owen zitten en sloeg een arm om de broertje heen. "Wil je het aan papa en mama vertellen? Kunnen we je erbij helpen om tegenover hun uit de kast te komen? Weet Manu dat je hem leuk vind?"

Nora

Nora kroop dicht tegen Hailey aan en voelde de warmte van haar nog naakte lichaam. Nora kwam overeind en keek Hailey met grote verbaasde ogen aanm. Ze knuffelde Hailey haast plat. "Oh,lief je ik ben zo blij voor je. Ik mis je zo erg als ik op school ben. Dir is echt super goed nieuws. Hoelang weet je dit al?" Ze stuiterde haast nog niet. Nora ging weer liggen en pakte Hailey haar hand vast. "Ja, dat weet ik maar iemand moet je toch helpen. Ook met administratieve werkzaamheden. Afspraken inplannen bijvoorbeeld."

Allie

"Hou van je." En wierp Liam een kusje toe met haar hand. Allie knikte. "Dat zou vast kunnen maar dat gaat Evie ons dna echt niet vertellen. Het is al een wonder dat Evie mij en mama wilde vertellen welke meisjesnaam ze in haar hoofd had. Ik vind het wel heel bijzonder dat ik toen mee mocht naar de echo. Het was echt heel onwerkelijk om te bedenken dat ik naar mijn toekomstige neefje of nichtje zat te kijken. Toen hadden ze nog niet gezien dat het een tweeling was." Allie proosten en nam een slok van haar tiramusu latte. "Volgende week zaterdag. Ik heb echt hele leuke spulletjes geregeld waarmee Thijs en Evie het bekend kunnen maken. Ik heb zelf een taart geregeld "
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo nov 22, 2023 8:13 pm

Evie
“Pap je komt er vanzelf achter bij de revealparty.” En meer zei ze niet. Ze nam een slok van haar drinken en hield de hand van Thijs vast. “Ik ben zo benieuwd naar wat Allie van mijn cadeautje gaat vinden.” Ze had voor Allie via via een voetbal shirt van Ajax laten inlijsten. Op dat shirt hadden alle Ajaxspelers hun handtekening gezet. Ze vond dat Allie zoiets verdiende. Evie keek even naar de menukaart. “Ik neem een lekkere uitsmijter met kaas. Hoe laat hadden we met Allie en Hailey afgesproken? Moeten we nog versieren?”

Owen
Owen stond op en hing over de rand van de veranda. “Ik hield van Violet tot ik Manu ontmoette. Alles aan hem klopte, alles. Toen hij vertelde dat hij zich geen meisje voelde maar een jongen heb ik dat meteen geaccepteerd. Iedereen moet zich fijn in zijn of haar lichaam voelen.” Hij keek even naar zijn zus. “Violet en ik hebben met elkaar er over gepraat. Zij zag dat ik bij Manu straalde dus zij benaderde mij. We hebben besloten om verder te gaan als vrienden.” Hij haalde diep adem. “Manu en ik hebben gekust.” En hij begon te blozen. “Ik wil het tegen papa en mama vertellen. Graag met jullie erbij. Ethan mag het ook weten. Ik weet dat ik mij niet hoef te schamen maar ik worstelde er gewoon mee.”

Hailey
Hailey keek naar Nora. “Uhm sinds gisteren pas.” Gisteren had ze weer een afspraak met haar dokter gehad. Ze had een goed gesprek gehad om eventueel de long die haar opa aan haar had af willen staan toch aan te nemen. Al vond ze dat nog best een lastige beslissing. “Het is een dag maar hoor schatje. Maar als dat goed gaat kunnen we het opbouwen naar meer.”

Liam
Hij grinnikte. “Jou zus kennende houdt ze daar inderdaad haar mond over. Jullie haten verrassingen maar zijn heel goed in het geven daarvan.” En hij begon te lachen. “Mag ze vanavond wel mee?” Hij wist niet of het wel goed was voor Evie om naar de Fright Nights te gaan. Misschien hadden ze dat allang besproken en was het allemaal goed geregeld. “Als je nou een ding zou wensen op je verjaardag wat zou je dan wensen?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do nov 23, 2023 12:11 pm

Joey

Joey liet zijn hoofd op zijn aan vallen die op tafel lagen. "Moet ik nog zo lang wachten? Maar dat duurt nog een eeuwigheid.",jammerde die als een klein kind. "Ik weet zeker dat Allie heel blij met je cadeau gaat zijn, Eef. Zeker in combinatie met het cadeau wat wij voor haar hebben. Allie is altijd al dan geweest van Ajax dus blijer kan je haar hiermee niet maken." Joey bestelde nog een kop koffie. "Rond het middaguur. We zouden met zijn alle uitgebreid thuis gaan lunchen. De versiering hangt al. We moeten alleen de taart nog even ophalen "

Mirthe

Mirthe knikte. "Ik snap het. Het is ook niet makkelijk. De twijfels en verwarming die er ontstaat. De onderzekerheid, ik kan wel begrijpen dat je er mee worsteld. Ik vind het zou heel netjes hoe jij en Violet dit hebben aangepakt en als vriendje uit elkaar zijn gegaan. Maar ondanks dat je hiermee worsteld ik vind wel dat je het gewoon een kans moet geven,Owen. Kijk samen stap voor stap wat hier uit kan bloeien. Misschien blijven jullie vrienden, misschien is Manu wel je grote liefde. Laat je niet tegen houden door wat andere zouden kunnen zeggen. Jou geluk is belangrijker. Ik zal je nooit veroordelen omdat je op een jongen valt of naja een transmam in dit geval. Man, vrouw, dik, dus, groot, klein het maakt niet uit. Ik sta je bij als je het papa en mama gaat vertellen. Komt goed." Ze gaf Owen een knuffel. "Hou van je, dat weet je hé."

Nora

Nora was nog steeds stomverbaasd over het nieuws waar Hailey mee was gekomen "Jij zegt ook niks." En gaf Hailey een zacht duwtje regen de kussens. Nora haalde haar schouders op. "Ja en? Het is tenminste iets. Ik ben gewoon heel blij voor je dat je deze stap kan nemen. Weer een stap vooruit. Dat we in elk geval een dag in de week weer samen op school kunnen doorbrengen." Ze knuffelde Hailey. "Dit is echt het beste nieuws zins tijden."

Allie

Allie schoot in de lachm "Haha, het is wel zo ja. Had ik trouwens al laten zien wat ik voor haar reveal party heb geregeld?" Ze zocht de foto op, op haar telefoon en liet het Liam zien. "Zo iets moet het ongeveer worden maar dan heb ik twee beren besteld en uiteraard twee ballonnen. De taart is ook net iets anders geworden, maar ik vond dit wel heel leuk en nog ingehouden van mezelf." En begon te lachen. Allie haalde een hand door de haar. "Het was wel de bedoeling dat Thijs en Evie meegingen maar ik weet ook niet hoe Evie zich voelt natuurlijk. We horen het straks wel bij de lunch met zijn alle." Allie dacht na. "Oh, dat is echt echt hele goeie vraag. Ik zou het geen eens zo gauw weten. Mhh... ik heb wel gevraagd om kaartjes voor Ajax-Psv in de Arena dus dat zou mijn wens zijn."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma dec 04, 2023 5:23 pm

Evie
“Pap zolang duurt het nou ook weer niet. Het duurt nog twee maanden, misschien korter.” Ze zou maar niet zeggen dat ze tussen kerst en sinterklaas was uitgerekend en dat ze al datum voor de keizersnede hadden. Ze keek even naar Thijs die in haar hand kneep. Ze knikte. “Ik weet wel zeker dat Allie onze cadeautjes fantastisch zouden vinden. Al denk ik dat Hailey zich wat opgelaten voelt door alle aandacht. Hoe was het laatst bij de dokter gegaan? Jullie hadden een gesprek over of ze eventueel weer naar school mag toch?”

Owen
Owen keek even naar zijn zusje. “Ik vind Manu ook leuk en ik geloof dat hij mij ook leuk vindt. We hebben elkaar wel een kus gegeven maar nog niet over gesproken. Hoe voer je zo’n gesprek met elkaar als je veertien bent?” En hij keek even van zijn broer naar zijn zus en weer terug. “Ik heb het gevoel dat Manu mij als geen ander begrijpt. Hij ziet door mijn AdHd heen. Hij weet mij rustig te houden.” Owen zuchtte diep. Hij had totaal geen idee hoe hij dit tegen zijn ouders zou vertellen. Hij hoorde de voordeur open gaan. “We zijn thuis!” Hoorde hij zijn vader roepen. Hij keek even naar Mirthe en Finn en hoopte dat zij hem konden helpen.

Hailey
Hailey grinnikte. “Het moest een verrassing blijven. Als ik het had gezegd was het geen verrassing meer.” En ze zoende Nora stevig op haar lippen. “Het is inderdaad al een stap in de goede richting. Het is beter dan niks.” Hailey drukte Nora tegen zich aan en keek haar verliefd aan. “Ik ben dol op jou.” En ze begon Nora te zoenen waarna ze over ging in een tongzoen. Ze vond het heerlijk om Nora te zoenen op welke manier dan ook.

Liam
Liam keek naar de foto’s die Allie hem liet zien. “Ooh super leuk. Dat gaat Evie heel leuk vinden.” En hij gaf Allie een kus. Liam knikte. “Dan kijken we nog even. Ze is al ruim zes maanden dus kan mij ook voorstellen dat het feestje overdag al genoeg energie gaat kosten. Al blijft ze wat dat betreft wel echt een kind van jullie moeder. Hopelijk zorgt Thijs er voor dat Evie op tijd haar grenzen aan weet te geven.” Hij keek even naar Allie en sloeg zijn armen stevig om haar heen. “Dat zou wel echt een cadeau voor jou zijn lieverd. Hopelijk komt die wens vandaag uit.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do dec 07, 2023 4:24 pm

Joey

"Oké...Misschien is overdrijven ook een vak. Maar ik weet nog goed dat toen mama tijdens de zwangerschap van de tweeling aan de laatste loodjes begon dat ze er opgeven moment echt klaar mee was en dan duren weken wel ontzettend lang."
Joey knikte. "Daar ben ik ook niet bang voor rn Hailey verdiend dit gewoon ja alles. Dan voelt ze zich maar opgelaten." Joey stak zijn duim omhoog. "Ze heeft toestemming van de dokter gekregen om weer te starten met een dagje naar school gaan. Als dat goed gaat kan ze langzaam aan meer dagen maken."

Mirthe

Mirthe haalde langzaam haar schouders op.."Eerlijk gezegd... Dat zou ik ook niet goed weten. De enige keer dat ik de liefde vond liep niet helemaal goed af " En wees naar de buik. Ze keek hulpzoekend naar Finn in de hoop dat hij goed advies had voor Owen. Finn:"Het is fijn te horen dat Manu in elk geval een hele goede vriend zal zijn. Ik denk dat het beste maar ook het moeilijk is om een keertje Manu aan te spreken en toch te vragen of die kus het zelfde voor hem betekende als dat het voor jou betekende. Of vraag hem om samen iets te gaan doen. Al gaan jullie hier samen een middagje gamen. Dan kan je gauw genoeg pijlen of de interesse wederzijds is." Mirthe knikte. Finn had wel gelijk. Het beste was om de confrontatie aan te gaan. Plots hoorde ze de deur open gaan en zag de honden de tuin in rennen. Finn stond op. "Ik ga gedag zeggen. Blijf nog maar even zitten." En liep naar binnen om hun ouders gedag te zeggen. Mirthe keek naar Owen. "Wil je het meteen vertellen? Dan ben je er wel meteen vanaf."

Nora

Nora rolde met de ogen. Oké, het wad wel waar wat Hailey zei. Nora kuste Hailey terug. "Ik ben onwijs blij voor je, liefje. Ik hou ook ontzettend veel van jou." Ze ging op in de tongzoen. Haar handen namen opnieuw Hailey haar borsten jn de handen en streelde ze liefdevol. Ze verbrak de kus. "Misschien is het beter als we ons gaan opfrissen en aankleden..Anders liggen we hier vanavond nog samen. Niet dat ik dat erg zou vinden maar we kunnen de lunch met je familie niet overslaan gezien het speciaal voor jou verjaardag is."

Allie

"Ik hoop het oprecht. Eigenlijk is zo een feestje helemaal niks voor Eef en heb ik haar min of meer er toe gedwongen. Maar het hoort er gewoon bij. Ik wordt ook voor hert eerst tante. Ik wilde gewoon iets leuks voor haar doen. Vooral gezien ze er eigenlijk in eerste instantie alleen voor zou komen te staan en de liefde nog niet hsd gevonden in Thijs." Ze kuste Liam terug. Heel even dwaalde de gedachten af met de vraag of hun samen ook ooit een gender reveal party zouden krijgen voor hun kindjes. Ooit zou ze graag in het huwelijksbootje stappen met Liam en zijn kinderen krijgen. "We zullen zien. Ik ga me er wijselijk niet mee bemoeien. Je geeft het antwoord zelf al. Ze is en blijft een O'Mally." Allie leunde liefdevol tegen Liam aan en keek hem verliefd in de ogen. "Ik hoop het. Maar ik heb al een heel mooi cadeau van jou gekregen. Ik kan niet wachten om samen naar Berlijn te gaan."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za dec 09, 2023 6:09 pm

Evie
Evie keek van haar vader naar Thijs. “Heel eerlijk ben ik er ook wel een beetje klaar mee. Hoe verder ik zwanger ben, hoe minder ik kan qua energie.” Evie keek even naar haar moeder die in haar hand kneep. “Nog even lieverd. Het komt goed. Jij gaat dit zo goed doen.” Evie glimlachte eventjes en wreef over haar buik. Ze keek naar haar vader. “Ooh wat een fijn nieuws zeg. Dat zou Nora ook echt heel leuk vinden. Weet Nora het al?”

Owen
Owen keek even naar Mirthe. Hij wilde zijn zus in vertrouwen nemen en dus haalde hij zijn telefoon tevoorschijn. “We hebben gisteravond onze gevoelens naar elkaar uitgesproken. En we hebben een relatie.” En hij liet haar zijn laatste gesprek met Manu zien. “We hebben elkaar eerst gefacetimed en daarna hebben we nog hartjes naar elkaar gestuurd.” En hij deed zijn telefoon weg. Hij zuchtte diep. Hij moest het wel tegen zijn ouders zeggen. Hij stond op en liep naar binnen. “Pap, mam ik moet jullie wat vertellen.” En zijn vader keek hem bedenkelijk aan. “Wat is er lieverd? Heb je geen medicatie meer? Word je gepest, moet ik iemand slaan?” Owen schudde zijn hoofd. “Nee pap. Ga even rustig zitten.” Toen zijn ouders eenmaal zaten begon hij te vertellen. Tijdens het vertellen keek hij even naar zijn broer en zus en toen weer naar zijn ouders. “Dus…ik uhm ben homo denk ik.” En hij keek zijn ouders een voor een aan.

Hailey
Hailey beet op haar lip toen Nora haar borsten weer begon te strelen. Even betrok ze haar gezicht. “Ugh je hebt gelijk. We kunnen wel samen douchen.” En ze grinnikte eventjes. Ze stond op en pakte haar badjas die ze altijd bij Nora had liggen en deed hem aan. “Wil je mee of denk je dat dat een lastige opgaven gaat worden?” En ze trok haar wenkbrauwen omhoog. Hailey pakte haar spullen bij elkaar en liep alvast richting de badkamer.

Liam
“Ik weet zeker lieverd dat Evie het heel leuk gaat vinden. Het wordt haar dag en jij gaat dat zo goed doen.” En hij gaf haar een liefdevolle kus. Hun ontbijt werd gebracht en hij sneed zijn pannenkoek in stukjes. Even was het stil en hij keek toen naar Allie. “Klopt het is en blijft een O’Mally maar ik kan mij zo voorstellen dat Thijs en jullie ouders haar wel af zullen remmen.” Liam nam een slok van zijn drinken. “Ik kijk ook heel erg uit om naar Berlijn met jou te gaan.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma dec 11, 2023 1:57 pm

Joey

Joey knikte. "Dat kan ik heel goed begrijpen. Als mama en ik iets voor jullie kunnen doen of betekenen hoef je maar een gil te geven. We staan altijd voor jullie klaar." Hij pakte haar hand vast en kneep er even in terwijl die met een trotse blik naar zijn oudste dochter keek. Joey glimlachte.."Ja, ze was zelf ook heel blij toen ze het hoorde." Joey haalde zijn schouders op. "Misschien inmiddels wel maar ze wilde Nora ermee verassen zei ze." Joey nam een slok van zijn koffie. "Ga je vanavond nog mee met iedereen naar Walibi, Eef?"

Mirthe

Mirthe haar mond viel open van verbazing. Ziet haar ogen snel over de appjes vallen. "Ik ben oprecht blij voor je. Je verdiend dit. Laat je niet gek maken door de mening van anderen. Het komt goed. Finn en ik steunen je. Ik weet zeker dat papa en mama liefdevol zullen reageren. Misschien wat geschokt maar papa en mama zouden nooit boos worden of zoiets. Die willen alleen maar dat wij alle drie gelukkig zijn." Mirthe volgde Owen naar binnen. Ze ging op de leuning van de bank zitten en keek de broertje bemoedigend aan.

Emma was wat achterdochtig gaan zitten. "Weet je zeker dat alles oké is? Is er iets gebeurd tijdens de repetities? Je kunt alles tegen ons zeggen." Het feit dat hun drie kinderen samen van buiten kwamen zat haar niet lekker. Toch liet ze Owen zijn verhaal doen. Eerlijk gezegd was het wel even schrikken. Ze had het totaal niet aan zien komen. Vooral gezien Oweb net zijn relatie met Violet was beëindigd. Emma stond op en gaf Owen een knuffel. "Dat is helemaal oké, lieverd. Ik ben blij dat je het ons eerlijk verteld hebt. Zolang jij gelukkig bent dan maakt het niet uit wie of wat het is. Papa en ik zullen daar nooit over oordelen. Ik ben wel alleen heel nieuwsgierig wie Manu nou precies is. Volgens mij heb je hem we wel een keer aangewezen tijdens de repetities. Misschien is het leuk om Manu eens uit te nodigen voor het eten. Maar alleen als je het zelf oké vind. Doe niks waar je je niet goed bij voelt." Ze knuffelde Owen opnieuw. "Hou van je."

Nora

Nora zuchtte. "Ik wil ook helemaal niet stoppen maar zoals ik al zei we hebben nog verplichtingen vandaag." "Misschien kunnen we vanavond verder met waar we gebleven waren ",fluisterde de ze in Hailey haar oor. Nora keek bedachtzaam. "Dat wordt wel een hele uitdaging om van jou af te blijven maar.. Ik neem genoegen met het feit als ik jou haren en lichaam mag wassen. Als ik je wel nog maar mag kussen." Nora sprong op. "Hey! Wacht op mij!" En sloeg van achter haar armen om Hailey der middel.

Allie

Allie glimlachte. "Ik ben heel benieuwd naar het feestje volgde week. Hoe Evie het gaat vinden, terwijl ze er eigenlijk niet van houdt. Wat nou daadwerkelijk hef geslacht gaat zijn. Ik gok nog steeds op twee meiden maar dan zullen we straks zien dat we twee neefjes krijgen." Allie kuste Liam terug. "Ik hou onwijs veel van je. Heb ik dat al gezegd?" Allie nam dankbaar de pannenkoeken aan. Ze prikte er wat in. "Eef die loopt niet in zeven sloten tegelijkertijd." Ze nam uiteindelijk een hap van de pannenkoeken. "Op mij en een geweldige verjaardag."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma dec 11, 2023 6:01 pm

Evie
Evie keek naar haar vader. “Ik weet het nog niet. Hangt er vanaf hoe ik mij vanavond voel. Ik hoop het wel maar Astrid en Thijs zeggen dat ik echt naar mijn lichaam moet luisteren. Dus mocht het echt teveel zijn dan was mijn vraag of ik bij jullie mocht blijven. Zoals vroeger. Thijs gaat met Monica naar Prison Island vanavond.” Evie keek even naar haar ouders. Haar moeder keek naar haar vader. “Van mij mag ze blijven. Je bent altijd welkom dat weet je.”

Owen
Owen keek even naar zijn ouders. Zijn vader ging naast hem zitten en sloeg zijn armen om hem heen. “Je blijft voor ons gewoon Owen. Onze lieve drukke Owen. Ik ben blij dat je het naar ons durft te zeggen. Zoals mama al zegt maakt het ons niet uit op wie je valt zolang jij maar gelukkig bent.” En zijn vader gaf hem een kus op zijn voorhoofd. Owen wiebelde met zijn benen. “Dankjewel mam en pap dat jullie mij accepteren. Ik uhm…” en hij haalde diep adem. “Ik bedacht dat we hem misschien vanavond kunnen uitnodigen? Dan kan hij eerst jullie leren kennen en later de rest. Ik heb hem al semi uitgenodigd.”

Hailey
Hailey grinnikte en ze nam Nora mee richting de douche. Ze gaf haar een kus. “Jij mag mij altijd kussen lieverd dat weet je toch.” En ze zette de douch aan. Even voelde ze of die al warm genoeg was en ging in de douche staan. Even ging haar blik naar haar litteken die nog vrij helder was. Ze zuchtte diep. Het was er een van vele. Ze had regelmatig operaties gehad en dan met name kijk operaties. Achttien jaar geleden kwam ze met een minder goed werkende long ter wereld en nu stond ze voor de beslissing van haar leven; of ze de donorlong van haar opa daadwerkelijk wilde.

Liam
“Ik denk dat ze zich eerst wat ongemakkelijk voelt maar dat ze het na een tijdje echt heel leuk gaat vinden.” Liam gaf Allie een kus. “Je zou zomaar gelijk kunnen hebben dat het twee meiden zijn. Misschien kan het ook nog een jongen en een meisje worden. Ik ben in elk geval heel erg benieuwd en ook of ze ze gaan vernoemen naar mensen die ze kennen.” Liam at verder. “Ik hou ook onwijs veel van jou schatje. Dat weet je toch.” Hij dacht na. “Hoe zou jij het vinden om moeder te worden? Niet dat ik nu plannen heb maar gewoon uit interesse.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di dec 12, 2023 11:59 am

Joey

"Natuurlijk ben je welkom. Altijd! Dat weet je toch?!? Natuurlijk hoop ik dat je gewoon mee kan maar het inderdaad goed als je naar toe lichaam luisterd. Dan maken we er gewoon ene gezellige avond samen van." Hij keek er liefdevol aan.
"Ik ben trots op jullie beide. Jullie zijn zo ver gekomen." En hief zijn glas.

Emma

Emma keek naar Mike. "Natuurlijk is Manu welkom om te komen eten. Dan moeten we zo alleen even boodschappen doen gezien er niks voor het avondeten in huis is. Ik wilde eigenlijk pizza ofzo bestellen gezien je broer en zus en Ethan vanavond weg zijn. Laat Manu maar weten dat het goed is en vraag hem meteen of er iets is wat die niet lekker vind of niet mag hebben." Mirthe:"Dat is gemeen! Ik wil Manu ook ontmoeten en weten wie mijn broertjes hoofd en hart op hol brengt." Mirthe keek vervolgens naar Finn en Ethan. "Owen?.. Ethan en Finn hadden mij meegevraagd om te gaan suppen? Vind je het leuk om straks ook mee te gaan?"

Nora

Nora voelde Hailey naar de badkamer. Ze deed haar badjas weer uit en wachtew tot de douche warm genoeg was om onder te stappen. "En anders zorg ik er wel voor stap je mij kust." En kuste Hailey vol op de lippen. Nora stapte bij Hailey onder de douche en zag haar blik afdwalen. Ze sloeg de armen om Hailey heen. "Je bent zo mooi.",fluisterde ze in je oor. "Schaam je niet voor je littekens, schatje. Ze maken je tot wie je bent. Iedereen heeft wel iets." "Ik heb lelijke wiebeltenen." En stak plagend de voet onder Hailey der neus.

Allie

"We zullen het zien. We hebben nog een week voor het geest is. Volgende week rond dit tijdstip zijn we alles druk aan het voorbereiden." Allie knikte. "Wie weet, wie weet." Ze knikte nogmaals maar hield wijselijk verder haar mond gezien ze wist dat Evie haar dochter naar hun vader wilde vernoemen. "Daar ben ik ook benieuwd naar. Ik heb al een stille hint laten vallen dat ze Allison een hele mooie naam is." En keek overdreven lief met haar handen onder de kin gevouwen. Allie dacht na en legde haar bestek neer. "Ik zou ergens in de verre toekomst wel kinderen met jou willen en trouwen maar het komt niet voor in mijn vijf jaren plan. Ik wil mij volledig op school richten en op elkaar. Er komt binnenkort een scout van Vitesse kijken. Ik kan het moederschap niet combineren met mijn carrière. Dan ben ik meer van huis dan dat ik bij ons kindje kan zijn. Dat zou ik mijn kind nooit willen aandoen. Dus ik sta er wel voor open maar nu nog niet. Eerst maar eens tante worden."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di dec 26, 2023 8:21 pm

Evie
“Ik hoop ook echt dat ik mee kan. Maar de meiden snappen het heus wel als ik thuis blijf. Ik kijk even hoe ik mij voel na het feestje vanmiddag.” Evie keek haar vader aan en kneep in zijn hand. “Dankjewel pap. Ik ben ook trots op jullie. Door jullie doorzettingsvermogen zijn de meiden ontpopt tot de vrouwen die ze nu zijn.” En ze stond op en gaf haar ouders een knuffel. “Riley ik ben ook onwijs trots op jou.” En ze gaf haar broertje een knuffel en ging weer zitten. Een van de meiden schopte en ze vertrok lichtelijk haar gezicht. Ze haalde diep adem en nam een slok van haar drinken.

Owen
Owen keek even naar zijn ouders. “Echt? Hij mag blijven eten?” En hij was even helemaal verbaasd. Zijn vader glimlachte warm naar hem. “Tuurlijk jongen. Manu is hartstikke welkom.” En zijn vader aaide hem door zijn krullen. Owen merkte dat hij een beetje emotioneel werd en veegde zijn ogen droog. Hij vond het zo fijn dat zijn ouders en broer en zus zo achter hem stonden. Hij keek even naar zijn zus. “Uhm ja hoor. Misschien, als Manu het leuk vindt en jullie ook, kunnen we Manu dan ook mee vragen? Dan kunnen jullie hem ook leren kennen?”

Hailey
Hailey keek naar Nora. “Ik weet dat deze littekens mij maken tot wie ik ben maar toch vind ik het nog steeds heel lastig om er naar te kijken.” Ze kuste Nora stevig en zette haar verder onder de douche. “Jou wiebeltenen zijn prachtig schat.” En ze keek even naar de voeten van Nora. Ondertussen streelde ze Nora haar borsten liefdevol. “Je bent zo mooi lieverd.” En ze kuste Nora haar lippen. Ze pakte de shampoo en zeepte Nora haar haren in. “Doe je je ogen even dicht anders krijg je shampoo in je ogen.”

Liam
“We zullen zien wat Evie er allemaal van gaat vinden.” Hij nam een slok van zijn drinken en wreef over Allie haar rug. “Ik ben benieuwd. We zullen het over twee maanden zien. Zou mij niks verbazen als de kids met kerst geboren worden.” Liam haalde even een hand door zijn haar en at verder van zijn ontbijt. Hij keek even om zich heen en keek toen weer Allie. “Ik zou het leuk en bijzonder vinden om een gezin met jou te stichten maar ik wil eerst mijn opleiding af maken en gewoon een fatsoenlijke baan hebben. Kinderen zijn duur en hebben een goeie basis nodig.” En hij gaf Allie een kus. “Laten we eerst genieten van het feit dat we oom en tante worden. Maar ik weet wel dat ik verder met je wil. Ik hou zoveel van je en ik wil je nooit kwijt.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do dec 28, 2023 9:41 pm

Emma

"Natuurlijk mag Manu blijven eten. We willen Manu maar al te graag leren kennen. Juist gezellig als hij langs komt." Emma sloeg even een arm om Owen heen. "Het is oké, liefje. We staan altijd voor jou en je broer en zus klaar. Ik snap dat alle emoties nu los komen maar je hoeft je geen zorgen te maken dat wij jou niet zouden accepteren zoals je bent of je nieuwe vriend." "Ja, dat is goed. Alleen dan zouden we een sup moeten lenen. We hebben er maar vier in de schuur liggen. Maar als Manu iets samen met jou wilt doen ai dat natuurlijk ook goed. Hij moet zich uiteraard niet verplicht voelen. Dan gaan we een ander keertje met zijn alle koffie drinken ofzo om Manu te leren kennen.",hoorde ze haar dochter zeggen.

Nora

Nora pakte Hailey bij haar kin vast en dwong haar om der aan te kijken. "Kijk dan maar naar mij. Je zegt zelf altijd dat ik perfect ben dus dan je je iets moois om naar te kijken. Zelfs blijkbaar naar die rate wiebeltenen." Ze giechelde even. Ze kreunde even toen Hailey haar boesten liefdevol streelde. Ze voelde opnieuw de opwinding door haat lijf gaan terwijl ze juist hadden voorgenomen om zich in te houden. Ze kuste Hailey liefdevol op de mond en moedige haar aan tot een tongzoen. "Ik hou van je, mijn liefste. Mijn alles."fluisterde ze in de oor toen ze de kus met Hailey verbrak. Nora knikte en liet Hailey haar haren inzepen. "Zal ik straks jou haar wassen?"

Allie

Allie genoot van het ontbijt zo samen. Even samen bijkletsen en gewoon genieten van elkaar. Het hebben over wat er momenteel speelt in hun levens. "We zullen het zien. Ik ga geen weddenschap aan over wanneer de tweeling gebeuren wordt. Dat verlies ik toch. Als ze net zo eigenwijs zijn als Evie zelf komen ze in elk geval eerder dan gepland." Allie knikte. "Daar heb je helemaal gelijk in. Ik ben blij dat we er het zelfde over denken. Hopelijk is het ons later gegund om een gezin samen te mogen stichten." Het was namelijk niet altijd even makkelijk voor iedereen om zwanger te raken. Allie stond op om Liam te kussen en knuffelen. "Ik ook van jou,schat."

moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma jan 08, 2024 1:56 pm

Owen
Zijn broer en zus waren met de tweeling mee naar de Walibi Fright Nights. Hijzelf was nog te jong. Verder was het allemaal een beetje een rare dag. Hij was uit de kast gekomen tegenover zijn broer, zus en zijn ouders. Ze waren allemaal zo lief voor hem en vanavond zou Manu komen eten. Omdat het vakantie was hoefde hij zijn medicatie niet te slikken maar daardoor was hij wel druk heen en weer aan het bewegen in de woonkamer. Owen was super zenuwachtig, wat nou als het helemaal niet klikte tussen Manu en zijn ouders?

Evie
Evie had besloten om niet mee te gaan naar Walibi. Ze mocht niet overal in en daarbij werd ze steeds sneller moe. Zij en Thijs zouden daarom bij haar ouders eten en slapen in het buitenhuis wat nog steeds haar huis was. Toch zat ze vaker bij Thijs. Thijs woonde in een ruim appartement en had twee ruime slaapkamers. Ze hadden er vandaag een goed gesprek over gehad en zouden vanavond aan haar ouders gaan vertellen wat hun plan was. Ze kneep in Thijs zijn hand en belde bij haar ouders aan.

Hailey
Hailey zat met Nora, Allie en Liam in een auto op weg naar Walibi. Onderweg zouden ze nog stoppen bij de Mcdonalds om wat te eten. Ethan, Finn en Mirthe reden achter hun. Zij en Nora waren verkleed als horror Anna en Elsa. Ze had van tevoren nog even geslapen en haar medicatie ingenomen. Ze zat nu samen met Nora op de achterbank, Liam reed. “Hoe ver is het nog naar de Mc Li?” Vroeg ze aan Liam. Liam keek even vlug op zijn navigatie. “Nog een klein kwartiertje.” Hailey knikte even goedkeurend, ze had honger gekregen. “Noor ik heb onze kroontjes in mijn tasje zitten.”

Ethan
Ethan zat wat gespannen achter het stuur. Hij was verkleed als Jughead en Finn als Archie. Voor Mirthe had zijn jongere zusje Rose een apart kostuum gemaakt. Of nou ja een. Ze had er een van Cheryl gemaakt en eentje van Betty zodat ze als Riverdale personages naar Walibi gingen en Mirthe kon kiezen. Rose had dat in het geheim voor Mirthe gemaakt om haar te verrassen. Het was logisch dat Ethan er heen moest rijden en zijn therapeut had hem aangemoedigd maar toch vond hij het spannend. Hij was blij dat ze bijna bij de mcdonalds waren zodat hij even weer op adem kon komen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 23 van 41 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 32 ... 41  Volgende

Terug naar boven