Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

I’ll be there for you

2 plaatsers

Pagina 36 van 41 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 41  Volgende

Ga naar beneden

I’ll be there for you - Pagina 36 Empty Re: I’ll be there for you

Bericht van KirstReads ma jun 10, 2024 10:26 am

Hailey
Ze slikte en keek even naar het raam. “Ik mocht van papa en mama niet op een hoger niveau zwemmen terwijl opa Boek en de zwemleraren zeiden dat ik het aan kon.” Ze wilde het liever niet over de donorlong van hun opa hebben. Ze was er al onwijs mee aan het worstelen in haar hoofd en nu werd het hardop uitgesproken. “Ik weet gewoon niet wat ik wil doen. Het zou mijn leven een stuk makkelijker maken maar het voelt gewoon raar om iets van opa te hebben in mijn lijf.” Ze nam nog een hap van haar pannenkoek. Ze dacht na. “Misschien heeft Dean het niet gelezen maar alleen gevonden. Ik weet het niet. Dat zou je vanmiddag aan Jeanie moeten vragen. Maar denk je dat ze de pub echt gaat verkopen?”

Evie
Evie voelde de erectie van Thijs langs haar heen schuren. Het wond haar onwijs op. Ze kreunde toen Thijs haar borsten begon te masseren en aan haar oorlel begon te sabbelen. Ze deed haar ogen dicht en genoot van de aanrakingen. Haar tepels werden hard en ze deed haar ogen open. Het liefst zou ze Thijs nu ook willen verwennen maar gezien het feit dat de bank niet veel ruimte bood liet ze zich door hem aanraken. “Hmm ga door Thijs. Laat me klaar komen. Ik wil jou ook verwennen maar ook dat je me neemt.”

Ethan
Hij grinnikte. “Dat zou zomaar kunnen. Mijn moeder was echt een heks naar de verpleging toen ze moest bevallen van Rose.” Hij was twee toen Rose werd geboren. “Dit heb ik ook alleen maar van mijn vader. Ik was bij mijn opa en oma.” Ethan kwam zelf bijna klaar toen Finn klaar kwam. Hij likte het sperma op van Finn zijn buik en keek hem verliefd aan. “Ik hou zoveel van jou.” En hij begon hem weer te tongen.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van moonlight wo jun 12, 2024 12:40 pm

Allie

"Sorry. Ik wilde er niet over beginnen. Alleen maar benadrukken dat je eigenlijk wel kan sporten maar vaak wordt tegengehouden in je mogelijkheden. Als het dan wel nooit door je longen komt dan wel door papa en mama." Allie sloeg haar armen om de zusje heen. "Ik snap het. Het is ook lastig. Je hoeft de keuze ook niet vandaag of morgen te maken. Het kan ook in de toekomst. Je bent ook net hersteld van je operatie. Maar als je er over wilt praten dan weet je me te vinden. Ik zal er verder niet meer over beginnen." En gaf Hailey een kus op de wang. "Hou van je." Allie knikte en schudde vervolgens haar hoofd. "Nee, maar mocht het zo zijn dan blijft het wel bestaan. Snap je."

Thijs

Thijs kwam overeind en ging zitten. "Dan ruilen we de tollen toch gewoon om." Hij tilde Evie op en ging zelf op de bank liggen. Vervolgens liet hij Evie voorzichtig op zich zaken zodat hij in haar kwam. "Berijd me!" En begon zelf al in haar te bewegen terwijl hij verder ging met het masseren van haar borsten.

Finn

Finn schoot in de lach. "Vind je het gek als je een kind te grote van een watermeloen door zo een klein gaatje moet duwen. Ik zou ook alles en iedereen vervloeken als ik een vrouw was geweest. Wat dat betreft ben ik blij dat ik een man ben. Al zou ik wel graag vader willen worden. Maar gelukkig kunnen we kiezen voor draagmoederschap of adoptie." En kuste Ethan liefdevol. Het wond Finn op om te zien dat Ethsn zijn sperma oplikte. "Oh. Ik ook van jou. Laag mij jou verwennen." Maar ging inmiddels op in de tongzoen.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van KirstReads wo jun 12, 2024 5:14 pm

Hailey
“Tis okee Allie. Je mag het er over hebben. We zouden dingen niet meer niet benoemen. Het is gewoon een feit dat opa een long voor mij heeft achtergelaten. Ik weet alleen nog niet of ik hem wil en wanneer. Je hebt gelijk dat ik nog steeds herstellende ben van de vorige operatie. Het gaat beter maar ik merk het wel.” Ze zuchtte diep. “Papa en mama zijn gewoon bezorgd. Al laten ze wel steeds meer los. Maar ik merk dat het hun soms moeite kost. Laten we zo hun even bellen om ze een vrolijk kerstfeest te wensen. Ik ga even pannenkoeken brengen naar Nora.” Ze gaf Allie een knuffel en deed wat pannenkoeken en jam op een bord en dienblad en liep naar boven. Ze klopte op hun slaapkamerdeur en liep naar binnen. Ze zette het dienblad op een nachtkastje en schudde Nora zachtjes wakker. “Liefje, word je wakker?”

Evie
Evie kreunde toen Thijs haar op tilde en zijn erectie in haar kwam. Ze begon op en neer te bewegen en zoende Thijs op zijn mooie volle lippen. “Je bent zo vol.” En ze begon harder te bewegen. Ze wist dat haar hoogtepunt elk moment weer kon komen. Maar ze wilde niet dat het hierna klaar zou zijn.

Ethan
Ethan keek even naar Finn en grinnikte. “Dat zou ik ook doen als ik een vrouw was. Ik zou iedereen vervloeken. Ik heb echt respect voor vrouwen het lijkt mij heel zwaar.” Ethan ging op bed liggen en maakte met zijn vinger rondjes rond Finn zijn buik. “Please. Ontdoe mij van mijn onderbroek.” Hij moest wat lozen. Hij keek Finn even aan. “We gaan het zo wel over kinderen hebben. Ik wil eerst dat je mij laat komen.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo jun 12, 2024 9:32 pm

Allie

"Oké,true maar ik wilde er niet expres over beginnen." Allie knikte. "Doe lekker rustig aan vandaag en geniet van de omgeving." Allie knikte "Ik snap dat loslaten moeilijk is maar door ons vast te houden belemmeren ze ons juist in onze groei en de kans om volwassen te worden." Allie knikte. "Laten we dat doen als Nora wakker is." Allie keek Hailey na en richtte zich toen op Liam. "Je bind jet toch niet erg,hè dat ik alleen heb afgesproken met Jeanie."

Nora draaide zich om. "Goedemorgen.",zei ze met een glimlach. Ze wreef de slaap uit de ogen. "Oh, je hebt pannenkoeken gebakken. Zo lief rn lekkerm heb je zelf al gegeten?" En kuste Hailey.

Thijs

"En jij bent geweldig. Je mag wel een tandje bij zetgroep. Neem me maar hard en diep. Laat je maar gaan. Laat me klaarkomen." En zoende haar perfecte lichaam. Hij speelde met haar haren en trok eraan. Thijs zijn ademhaling werd sneller en gejaagder. Hij had het warm en niet alleen door dat Evie zo Hot was. Het zou boet lang meer duren of hij zou klaar komen. "Oh schatje ik ga komen."

Finn

Finn knikte. "Zeker. En dan negen maanden ook nog moeten dragen. Alle kwaaltjes die er bij komen kijken. Ik doe het een vrouw niet na,eerlijk gezegd." Finn voelde eem tinteling door zijn buik gaan "Hou op, je kietelt.",giechelde die. Dat liet Dinn zich geen twee keer zeggen en deed Ethan zijn onderbroek uit. Zijn paal sprong er rechtop uit. Finn knikte. Hij nam Ethsn zijn geslachtsdeel in zijn mond en begon hem te pijpem terwijl hij met zijn ballen speelde
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo jun 12, 2024 10:15 pm

Hailey
“Ja ik was al vroeg wakker. Kon niet meer slapen. Dus ik dacht ik ga lekker pannenkoeken bakken.” En ze kuste Nora terug. “Uhm even iets anders. Dean heeft het document over Adam gestuurd.” Ze probeerde rustig samen te vatten wat ze had gelezen. “Vanmiddag gaat Allie met Jeanie lunchen en dan gaat ze het er nog over hebben.” Hailey ging tegen Nora aan liggen. “Ik wilde met jou vandaag lekker wandelen. Deze omgeving doet mij goed. Ik heb hier meer lucht dan thuis.

Liam keek Allie aan. “Nee lieverd het is okee. Ik red me wel.” Hij had al bedacht om het huis gezellig te maken voor het kerstdiner en ook om het diner voor te bereiden. Dit had hij alleen nog niet gedeeld met de meiden want het moest een verrassing blijven.

Evie
Evie gaf alles wat ze had. Haar borsten deinde op en neer en ze verloor melk dat terecht kwam op Thijs zijn bovenlijf. Ze voelde dat ze elk moment kon komen. Haar gekreun werd luider en uiteindelijk spande ze haar spieren aan en kwam ze klaar. “Ooh.” Kreunde ze nog na.

Ethan
“Dat dus. Ik zou dat ook allemaal niet kunnen.” Hij ging er goed voor liggen. Hij begon te kreunen toen Finn hem begon te pijpen. “Ooh lekker schatje. Ga door.” Hij merkte dat hij elk moment kon komen. “Als je niet wilt dat ik in je mond klaar kom zou ik stoppen met pijpen.” Hij begon luider te kreunen toen Finn aan zijn ballen zat.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do jun 13, 2024 8:28 am

Nora

"Dat noem ik nou nog eens een voordeel van vroeg wakker zijn. Zijn Allie en Liam al wakker?" Nora ging overeind tegen het hoofdeinde zitten en luisterde aandachtig naar de samenvatting van Hailey. "Jeetje! Dus hij is nooit naar het kamp gegaan maar levend verbrand en gemarteld. En dr pub van Jeanie staat op de plek waar vroeger de synagoge stond. Ik weet even niet wat ik moet zeggen." Nora knikte en sloeg een arm om Hailey heen. "Dat zou fijn zijn. Even eem rustog dagje."

Thijs

Thiis likte de melk van zijn buik. Evie ging er flink voor. Hij genoot er van. Zijn prachtige verloofde die bovenop hem zat en hem nam als een hengst. Zijn hoogtepunt liet dan ook niet lang op zich wachten. Kreunend kwam hij klaar en spoot Evie vol met zijn zaad. Hij begon Evie overal te kussen. "Ik hou zo van je."

Finn

Finn knikte. "Vrouwen zijn ondergewaardeerd." En daarmee beëindigde hij het gesprek gezien hij immers begonnen was met Ethan te pijpen. Het wond hem op dat hij Ethan hoorde kreunen en vragen om meer en zette ern tandje bij. "Laat maar gaan. Ik vind het wel gek als je in mijn mond komt." En begon Ethan met zijn tong te plagen.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do jun 13, 2024 10:25 am

Hailey
“Ja die zijn nog beneden. Jeanie heeft het document naar Allie geappt. We hebben het net besproken onder het ontbijt. Die pub heeft voor Jeanie veel betekenis gezien het de pub van haar opa en oma was. Dean heeft alleen het gevoel dat het teveel voor haar wordt gezien ze al mantelzorger is voor haar oma en ook zorgt voor Oliver. Dean wilt eigenlijk dat Jeanie die pub gaat verkopen maar Jeanie kan dat gewoon niet dus Allie gaat daar straks met haar over praten.” Ze slikte. “Maar ook gewoon dat opa en oom William beide dachten dat hun vader vergast was. Hij is gewoon vermoord in de buurt van waar ze woonden.” Ze merkte dat er tranen prikte achter haar ogen.

Evie
Ze kreunde toen Thijs in haar klaar kwam. Ze deed even haar ogen dicht en ging boven op hem liggen. Ze vond het heerlijk dat hij haar kusjes gaf over haar lijf. Het wond haar weer op. Ze keek hem verliefd aan. “Mocht je nog een fantasie hebben dan zou ik die nu verwezenlijk voordat we weer twee huilende meisjes om ons heen hebben die alle aandacht van ons vragen.”

Ethan
Er ging een sensatie door zijn lichaam heen. Hij kon niet anders dan kreunen en andere geluiden maken. “Ik ga komen!” En hij had het nog niet gezegd of hij kwam in de mond van Finn klaar. Hij kreunde luid en trok even aan de haren van Finn. Daarna keek hij hem verliefd aan. “Dankjewel schat. Dit had ik echt even nodig.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za jun 15, 2024 7:09 pm

Nora

Nora knikte. "Die zullen ook wel geschrokken zijn van het nieuws." Allie knikte. "Ik snap haar en ik snap hem maar het moet niet natuurlijk tem kosten gaan van Jeanie zelf. Fijn dat Allie met haar gaat praten. Alleen door te zien dat ze er niet alleen voor staat zal haat al goed doen." Nora knikte. "Misschien wel beter. Ik denk dat het dan nog zwaarder voor hun was geweest anders allemaal." Nora trok Hailey naar zich toe. "Kom hier!"

Thijs

Thiis sloeg zijn armen om Evie heen. Hij streelde haar rug en snoof de geur op van haar haren. Hij tilde haar hoofs op zodat hij haar kon zoenen. "Bedankt voor net. Het was echt heel fijn. Ik ben blij dat je mij inmiddels op seksueel vlak vertrouwd en we nu samen van dit genot kunnen genieten." Thijs dacht na. "Geen idee eigenlijk. Laten we gewoon even zo blijven liggen. Er moet daar beneden ook even iets opladen."

Finn

Finn verwende Ethan flinke. Hij hoorde wat zijn vriend zei en gaf een laatste zetje zodat Ethan daadwerkelijk klaar kwam. Hij deed zijn best om het meeste door te snikken maar er ontsnapte ook wat langs zijn mond en hij maakte kokhals geluiden omdat Ethsn best wel met flinke stoten klaar kwam. Hij likte zijn mond af. Met een klein beetje sperma tekende hij een hartje om Ethan zijn navel. Finn kuste Ethan vol tong. Waarschijnlijk proefde Erhsn zichzelf nog. "Nee, jij bedankt."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo jun 16, 2024 2:04 pm

Hailey
“Ja Allie had meteen geen honger meer. Liam trok ook wit weg. Tis ook niet niks. De oorlog was wreed en helaas zijn er nog steeds oorlogen in de wereld.” Ze slikte. Ze keek naar Nora. “Nee. We hebben allemaal gezien hoe zwaar mijn moeder het had met de overname van de boekenwinkel. Moet je indenken hoe Jeanie zich nu moet voelen.” Ze liet zich door Nora naar haar toetrekken en begon haar te zoenen.

Evie
Evie snoof Thijs zijn geur op. Hij rook naar lust en zweet. “Dankjewel schat dat je mij hebt laten voelen dat seks ook fijn kan zijn.” Ze slikte. In haar hoofd flitsten beelden van hoe Jim in haar kwam. Ze haalde diep adem. “Ik kan niet meer zonder je.” Even keek ze naar het aanrecht. “Ik heb wel een bepaalde keukenfantasie.” En ze wiebelde met haar wenkbrauwen.

Ethan
Hij kreunde nog na. Even haalde hij diep adem. “Dit was zo fijn.” Hij keek Finn aan. “Sorry dat ik zo klaar kwam. Maar je haalt echt het beste in mij naar boven.” Toen Finn met zijn tong bij hem naar binnen ging proefde hij een beetje van zijn eigen sperma. Het wond hem ook op en hij keek Finn aan. “Ik kan echt geen genoeg van je krijgen.” En ook hij begon Finn te tongzoenen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma jun 17, 2024 10:07 am

Nora

"Nee, vind je het gek. Ik zou ook geen trek meer hebben als ik dag net te horen zou hebben gekregen." Eigenlijk had ze zelf ook geen trek meer maar ze wilde Hailey niet teleurstellen rn zou straks alsnog de pannenkoeken opeten. Nors knikte. "Dat snap ik gewoon niet he. De wereld heeft twee oorlogen meegemaakt waarin alles kapot ging en nog vechten we overal te wereld tegen elkaar. Hebben we et dan niks van geleerd?!?" Ze wreef haat ogen droog met de mouw van de pyjama. Nora knikte. "Arme meid. Ik snap dat Allie wilt proberen om haar te helpen." Nora ging op in de kus en streelde Hailey door de haren. "Ik zal er altijd voor je zijn en je beschermen."

Thijs

Thijs kuste Evie innig en vurig. Hij legde een vinger op haar lippen. "Niet praten. Niet denken. Jeetje gewoon overgeven en genieten." Thijs begon Evie weer kusjes te geven. "Ik ook niet zonder jou." Thijs volgde Evie haar blik. "Dat wordt wel poetsen naar afloop.",giechelde die. Hij tilde Evie op en liep met haar naar het aanrecht en tilde haar erop. Hij verdween tussen haar benen en begon haar te likken.

Finn

Finn hijgde na. Hij veegde zijn mond schoon en keek Erhan aan. "Graag gedaan. Dat vond ik ook." Finn schudde zijn hoofd. "Geen sorry. Het voelde goed." Finn ging volledig op in de tongzoen. "Ik ook niet van jou." En ging verder mer tongen na een tijdje stopte die en begon aan Ethan zijn oorlel te sabbelen terwijl die door zijn haren streelde.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma jun 17, 2024 1:07 pm

Hailey
“Dat had ik ook toen ik het hoorde. Het is gewoon niet te bevatten wat er toen allemaal gebeurd moet zijn.” Hailey keek even naar de deur maar keek toen weer naar Nora. Ze veegde een traan weg uit de ooghoek van Nora en gaf haar een tedere kus. “Veel mensen leren het niet lieverd. Maar samen kunnen wij de wereld wel beter maken door de liefde die we voor elkaar voelen.” Ze begon Nora te tongzoenen. “Ik bescherm jou ook voor de rest van mijn leven. Ik laat je nooit meer gaan.”

Evie
Evie grinnikte. “Komt goed.” Zei ze als antwoord over dat ze de keuken na afloop wel moesten poetsen. Ze vond het heerlijk dat Thijs haar optilde en haar op het aanrecht zitten. Ze kreunde toen hij haar begon te likken en ze voelde dat ze weer nat werd van onder. Ze greep de keukenkastjes stevig vast en deed haar benen wat wijder. “Waarom plaag je me zo. Je weet toch dat ik je wil.”

Ethan
“Okee gelukkig maar.” Finn haalde echt het beste bij hem naar voren. Hij proefde nog een beetje sperma op Finn zijn tong en slikte het door. “Gelukkig maar dat je ook geen genoeg van mij kunt krijgen.” Hij kreunde toen Finn aan zijn oorlel begon te sabbelen en merkte dat er van onderen weer wat gebeurde.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di jun 18, 2024 4:14 pm

Nora

Nora slikte even en haalde een paar keer diep adem. "Ik denk dat we dat nooit zullen begrijpen. De complete haat naar mensen toe. Hoe één man eigenlijk iedereen wist te hersenspoelen. De angst waarin opa en zijn familie hebben moeten leven. Over de kampen nog niet gesproken. Ik wil gewoon gerechtigheid voor Adam als we hem kunnen identificeren." Nora knikte. Ze begroef haar hoofd in Hailey haar nek voordat Hailey haar begon te tongzoenen.

Thijs

Thijs stopte met likken en keek omhoog. "Klopt! Maar jou plagen is leuker."En keek er even met een grijns aan. Hij ging door met likken en wisselde het spelletje af met zijn vingers maar hield in de gaten dat Evie niet zou klaar komen. Juist op dat moment kwam hij bij haar binnen en begon als een wilde in haar te stoten.

Finn

Finn glimlachte. "Ik vroeg er zelf om. Als ik het niet gewild had dan had ik terug moeten trekken. Maar het was juist fijn." Finn grijnsde. "Dan zou mijn lul nirt alweer te beginnen met stijgers schatje." Finn gaf Ethan over zijn gehele lichaam kusjes. Hij zag dat Ethan zijn geslachtsdeel er weer klaar voor was. "Laatste ronde onder de douche? Laat me je nog één keer pijpen.",fluisterde die in zijn oor.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di jun 18, 2024 7:46 pm

Hailey
“Mensen doen rare dingen als iemand anders betere tijden beloofd. Hitler betekende voor een boel mensen als de redding maar voor vele anderen was hij de hel. Ik wil niet weten hoe opa zich voelde in die tijd. Er was genoeg emotie te lezen in zijn ogen als je er al naar vroeg. Maar we gaan opa rust geven hiermee.” En ze gaf Nora kusjes in haar nek. “Zullen we het nu even over iets anders hebben? Zullen we elkaar even rust geven.”

Evie
Evie kwam bijna klaar op het moment dat Thijs stopte met haar likken en vingeren. Ze kreunde luid toen hij bij haar binnen drong. Ze deed haar benen nog wat wijder zodat Thijs nog dieper in haar kon. “Ooh schatje. Je bent een beest.” Haar borsten deinde door de kracht op en neer. Ze vond het echt heerlijk.

Ethan
Ethan keek naar Finn zijn geslachtsdeel dat weer omhoog kwam. Hij vond hem zo vol en wilde hem aanraken en eigenlijk ook in zich voelen. Hij kreunde en knikte. “Dan moet je me wel tillen naar de douche.” En hij begon Finn te tongzoenen. “Ik verlang zo onwijs naar je.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo jun 19, 2024 8:07 pm

Nora

"Oké, dat is waar. Net zoals men massaal probeert te vluchten op rubber bootjes in de hoop ergens anders een beter leven te vinden." Nora knikte. "Ik ook niet." Nora knikte. Ze tilde het dienblad op schoot. De pannenkoeken waren inmiddels meer lauw dan warm maar ze genoot er alsnog van.

Thijs

"Dat doe jij met mij. Jij haalt zo een lust in mij naar boven dat ik verander in een beest. Een seksgod." Thijs tilde Evie op en hield haat stevig vast. Hij veegde de tafel schoon en legde Evie op tafel. Hij legde haar benen in zijn nek zodat hij alle ruimte had om diep in haar te stoten. Zijn adem was gejaagd en zijn geluiden onmenselijk. Naar een paar flinke stoten kwam hij schokkend en luid kreunend klaar.

Finn

"Ik ook naar jou." Hij klom van het bed af. "Ik zet de douche alvast aan." En liep naar de badkamer waar die de douche aanzetten en het water op de juiste temperatuur instelde. Hij liep terug en tilde Ethan op. "Lukt het om je balans tegen de muur te vinden zodat ik je verder kan pijpen?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo jun 19, 2024 8:30 pm

Hailey
“Het is ook vreselijk. Mam wilt een keer een tweedehands boekenmarkt organiseren in de boekenwinkel en de opbrengst gaat naar het goeden doel. Om dat soort mensen te helpen. Mensen die moeten vluchten.” Hailey gaf Nora een kus op haar hoofd. “Is het lekker? Ik snap dat het nu minder warm is dan toen ik het kwam brengen.”

Evie
Evie haar hele lijf schokte door de kracht van Thijs. Ze vond het echt heerlijk. Ze kreunde luid en toen Thijs klaar kwam kwam ze ook klaar. Ze hield Thijs stevig vast. “Dat was fijn. Dat was heel fijn.” En ze gaf Thijs een kus. “Ik ga even douchen. Wil je mee of denk je dat je dan niet van mij af kunt blijven?”

Ethan
Ethan keek naar Finn. “Je kan de stoel er neer zetten.” En hij wees naar de stoel die hij speciaal voor zijn handicap had voor in de douche. “Dan kan ik zitten en kun je mij beminnen. En dan kan ik jou daarna nog beminnen.” Ethan gaf Finn een kus en liet zich naar de douche dragen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do jun 20, 2024 6:54 am

Nora

Nora dacht na. "Dat is geen eens zo een gek idee, van je moeder. Als ik kan helpen met organiseren of verkopen dan weet zij mij te vinden." Nora knikte. "Ze zijn wat lauw maar smaken nog heerlijk. Echt hele lekkere pannenkoek,schat. Dank je wel voor je lieve ontbijtje." En kuste Hailey even vluchtig.

Thijs

Thijs merkte dat Evie ook klaar was gekomen. Hij trok zich terug en hield haar stevig vast. Hij snoof haar geur even op doordat hij zijn hoofd in haar haren begroef. "Me too. Dit had ik echt even nodig. Sorry als ik op het eind een beetje te ruw was maar het voelde zo goed." En kuste haar terug. Thijs keek rond en toen weer naar Evie. "Ik kan mijzelf beter gaan aankleden en even hier een sopje doorheen halen. Gezien ik nooit van jou af zou kunnen blijven."

Finn

Finn knikte. Hij schoof het stoeltje de douche in en tilde Ethan erop. "Mhh, dus gij wilt mij beminnen. Misschien zet ik jou dan wel eerst aan het werk." Hij liep verleidelijk voorbij Ethan zijn neus. Finn pakte de douchegel van het plankje en deed wat schuim op zijn handen en begon Ethan in te soppen.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads vr jun 21, 2024 8:23 pm

Hailey
“Ik wilde ze sowieso bellen vandaag om ze alvast een fijne Kerst te wensen. Ze zouden het morgen geloof ik met elkaar gaan vieren.” Hailey haalde een hand door haar haar. “Dus dan kunnen we het dan even vragen of ze hulp nodig heeft.” Ze glimlachte. “Graag gedaan. Het klinkt misschien cliche maar wil je nog een toetje?” En ze wiebelde met haar wenkbrauwen.

Evie
Ze grinnikte en keek even om zich heen. “We hebben het wel bond gemaakt. Maar schatje zeg geen sorry. Ik vond het echt fijn. Dankjewel.” En ze gaf Thijs een kus. Uit de woonkamer haalde ze haar lingerieset en liep naar de trap. Ze draaide zich even kort om. “Mocht je toch onder de douche willen als je klaar bent met schoonmaken. Je weet me te vinden.” En ze liep naar boven richting de badkamer.

Ethan
Ethan knikte. “Ik wil je heel graag beminnen.” Ergens schaamde hij zich voor het stoeltje. Het was een hulpmiddel maar hij voelde zich er echt 80 door. Ethan vond het heerlijk toen Finn zijn haren in zeepte. Al helemaal omdat Finn zijn erectie hem recht aan keek. Liefdevol deed hij zijn handen eromheen en bracht zijn hoofd wat dichterbij. Toen hij goed zat begon hij Finn te pijpen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma jun 24, 2024 6:51 am

Nora

Nora knikte. "Dan bellen we straks toch even gezellig voordat Allie naar Jeanie gaat. Wel jammer dat we dit jaar geen kerst met de rest van je familie kunnen vieren maar ik had deze vakantie ook voor geen goud willen missen." En kuste Hailey liefdevol op haar lippen. Nora keek Hailey aan. "En toetje? Mh.. daar zeg ik geen nee tegen." En zette het dienblad met de restjes pannenkoek op het nachtkastje en begon Hailey vurig te tongzoenen.

Thijs

Thijs grijnsde. "Een klein beetje,ja." Thijs kuste Evie. "Uk ben blij dat je het als fijn hebt ervaren,liefje." Thijs keek Evie na. "Berg dat setje dan maar op." En kerk haar aan met een wenkbrauw wiebel. Terwijl Evie naar boven ging maakte Thijs een sopje om het aanrecht en de keukentafel mee schoon te maken.

Finn

"Ik wil graag door jou bemind worden. Je weet dat ik niet van je af kan blijven. Dat ik je graag wil en andersom." Finn was begonnen om Ethan zijn haren in te zepen. Opeens voelde hij Ethan zijn handen om zijn erectieproblemen die voor Ethan zijn gezicht stond. Finn kreunde toen Ethan hem begon te pijpen. "Oh schatje. Ga door!"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma jun 24, 2024 4:20 pm

Hailey
Hailey grijnsde. “Ik ben benieuwd welk smaak toetje je in gedachten had.” En ze ging op in de tongzoen. Ze merkte dat haar tepels hard werden door haar pyjama heen. Ze wilde meer, ze wilde Nora aanraken. Ze stopte even met tongzoenen en deed Nora haar pyjamashirtje uit. Ze legde haar handen op Nora haar perfecte borsten en begon ze te masseren. Terwijl ze aan het masseren was begon ze haar weer te tongzoenen.

Evie
Voor ze de badkamer in ging keek ze Thijs even van bovenaan de trap aan. “Ik heb geen lingeriesetje nodig om jou te laten komen schatje.” En ze gaf hem nog een handkus en liep toen naar de badkamer. Ze zette de douche aan en stapte naar binnen. Het voelde fijn om het water langs zich heen te laten voelen. Ze kneep haar ogen dicht en zag beelden van net voor zich maar ook beelden van die nacht met Jim. Ze begon gejaagder adem te halen en raakte in paniek. Door haar paniek aanval zette ze de douche veel te warm. Ze schreeuwde het uit van de pijn. Snel deed ze de douche uit en liet zich naar beneden glijden en trok haar knieën naar zich toe. Ze begon te huilen en haar huid werd rood en voelde branderig.

Ethan
Ethan vond het fijn om Finn te horen kreunen. Hij ging wat harder op en neer en met zijn handen gleed hij over Finn zijn ballen. Zijn erectie kwam ook steeds meer omhoog. Hij keek even Finn aan en likte aan het puntje van Finn zijn erectie. Daarna ging hij weer door met pijpen, steeds sneller en hij begon ook te kreunen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo jun 26, 2024 7:15 am

Nora

Nora dacht hardop na. "Mhh.. ik hou heel erg van toetjes. Vla, pudding, ijs, taart. Aardbeien met heel veel slagroom is ook erg lekker. Ik denk dat jij maar een keuze moet maken want ik kan niet kiezen." En keek Hailey verleidelijk aan. Nora kreunde toen Hailey haar borsten begon te masseren. Ze voelde dat haar tepels hard werden. Nora ging volledig op in de tongzoen en speelde met Hailey haar haren.

Thijs

Thijs schoot in de lach. "Dat is waar! Je weet waarom ik niet meteen achter je aanren." En kerk zijn prachtige verloofde en moeder van hun kinderen na. Thijs waarom bijna klaar met de keuken schoonmaken en was van plan daarna nog even bij Evie onder de douche te stappen toen hij haar hoorde gillen. Hij gooide zijn poetsdoek neer en rende naar boven. Hij draaide de douche uit en knielde bij Evie op de grond. "Eef? Gaat het? Mag ik je omhelzen?" Hij wist niet wat er precies was gebeurd en probeerde haar rustig te benaderen.

Finn

Finn gaf zich over. Hij hield Ethan vast zodat hij houvast had. Hij genoot van het worden gepijpt. Zijn ademhaling werd steeds onregelmatiger en de geluiden die hij produceerden heftiger. "Og, schatje ik ga klaar komen. Je kunt beter het met je hand afmaken en dan terugtrekken anders zit je straks volledig onder de sperma "
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo jun 26, 2024 1:19 pm

Hailey
Ze grinnikte. “Ik hou ook onwijs veel van die toetjes. Ook van chocoladetaart of warme perentaart die oma van Zelenberg altijd maakt.” Hailey ging over naar Nora haar nek en begon haar daar kusjes te geven. Ze ging langzaam naar beneden en sabbelde aan Nora haar tepels. Ze stond op en ging voor het bed staan. “Ik weet wel iets leuks.” En ze begon voor Nora te dansen. Ze deed haar pyjama shirtje uit en daarna haar broek. “Kom me maar halen.”

Evie
Evie keek even op toen Thijs naar haar toe snelde en de douche uit zetten. Haar huid brandde en ze verstopte haar gezicht in haar benen. Ze haalde diep adem. “Ik genoot nog na van ons moment en toen….toen kreeg ik flashbacks. Van die nacht met Jim. Toen de meiden verwekt zijn.” Ze slikte en begon harder te huilen. “Ik raakte in paniek en zette de kraan te warm. Ik ben geloof ik verbrand.” Ze knikte als teken dat Thijs haar mocht aanraken.

Ethan
Ethan vond het heerlijk om Finn te horen kreunen. Hij kreeg het ook benauwder en stopte met pijpen. Hij voelde al dat Finn straks met een grote lading zou klaarkomen. Hij begon hem af te trekken en speelde met zijn ballen. “Kom maar schatje. Laat je maar helemaal gaan.” En hij trok nog wat harder.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do jun 27, 2024 9:45 am

Nora

Nora droomde even weg. "Oh! Dat is ook heerlijk,ja. Ik krijg er bijna zin in inplaats in een heel ander toetje." En giechelde even. Nora kreunde. Ze keek verlekkerd naar Hailey die haar pyjama uit trok. "Hey! Dar is gemeen! Ik verwachtte dat je voor me ging strippen." Nora trok een pruillip. Ze wurmen zuch het bed uit. "Kom hier,plaaggeest!" Ze rende op Hailey af, sloeg haar armen om de middel zodat ze haar kom omdraaien en begin haar vurig te tongzoenen.

Thijs

Thijs bekeek Evie eens goed. "Je houdt ziet er inderdaad wat rood uit. Ik smeer het zo wel voor je in met niveau. Dat zal wat verkoeling geven. Laat mij eerst even een handdoek om je heen slaan. Je krijgt het zo nog ijskoud." Hij stond op om een handdoek uit de kast te pakken en sloeg deze om Evie heen. Thijs knielde weer naast Evie neer. "Bedankt dat je mij Un vertrouwen durft te smeren. Ik vind het naar voor je dat dit gebeurde nadat we het zo fijn hebben gehad. Kan ik iets voor je doen?"

Finn

Finn hield het niet langer vol. Hij heigde en kreunde als een wilde. "Ik..." Maar hij kon zijn zin niet meer afmaken. Met krachtige golven kwam bij klaar. Het was maar goed dat ze onder de douche stonden want Ethan zat helemaal onder. "Oeps! Ik zal je schoon spuiten met de douchekop." En tilde de handdouche eraf zodat hij Ethan kon afspoelen. "Je mag zo om het goed te maken over mij heen klaarkomen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do jun 27, 2024 6:55 pm

Hailey
“Hmm is dat een fantasie van jou dat ik voor je ga strippen?” En ze ging op in de tongzoen. Ze duwde Nora weer op bed en deed de pyjamabroek van zichzelf en Nora uit. Ze waren beide nog in onderbroek. Ze begon Nora kusjes te geven en te sabbelen op haar tepels. Ze keek haar vriendin aan. “Vertel eens wat zijn jou fantasieën over seks?”

Evie
Ze knikte. “Ik heb brandzalf in de ehbo koffer zitten hier in de badkamer.” Evie vond het fijn dat Thijs een handdoek om haar heen sloeg. Ze was nog steeds aan het bibberen. Niet alleen omdat ze het koud had maar ook omdat ze terug dacht aan die avond. Ze wist 9 maanden terug niet meer wat er gebeurd was maar nu kwam alles weer helder voor de geest.

Ethan
Hij kreunde toen Finn over hem heen klaar kwam. Hij vond het heerlijk. En zijn piemel liet dat ook zien, die stond vier omhoog. Hij keek naar Finn. “Is niet erg schatje. Ik vind het fijn dat ik je zo kan laten komen.” En hij deed zijn ogen dicht toen Finn zijn haren nat maakte. “Ik wil dat je mij neemt schatje. Ik heb je nodig.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo jun 30, 2024 12:55 pm

Nora

Nora keek Hailey in haar prachtige ogen. "Misschien wel,ja." En keek Hailey verleidelijk aan. Nora ging op in de tongzoen en liet zich op bed duwen. Ze werd ontdaan van haat pyjamabroek. Ze keek even naar Hailey en slikte. Haar vriendin was zo mooi en onweerstaanbaar. Nora kreunde. "Ik.. ik weet niet. Dat je voor mij gaat strippen is wel heel verleidelijk. Ik wil gewoon genieten van elkaar. Hoe maakt me niet uit. Ik hoef bevoordeeld geen trio. Dan zou ik alleen maar jaloers worden,omdat iemand anders het met jou doet."

Thijs

Thijs stond op. "Laat mij maar." Hij haalde de zalf uit het kastje. "Lukt het om op te staan en op het bed te gaan zitten? Dan kan ik je insmeren met deze zalf en is het wat warmer en aangenamer dan hier in de natte douche. Zo niet dan blijven we zitten. Ik doe niks waar jij je niet goed bij voelt. Ik wil je alleen maar helpen."

Finn

Finn kwam luid en schokkend over Ethan klaar. Hij was nog nooit zo goed en krachtig klaar gekomen. Finn knikte maar. Hij heigde nog na. Hij was begonnen Ethan schoon te maken. Maar zijn ogen hadden alleen maar aandacht voor Ethan ziijn geslachtsdeel dat vier overeind stond. Finn hing de handdouche op em zakte op zijn knieën. "Kom maar schatje. Laat papa je maar verwennen." En begon Ethan eens goed te pijpen en zijn ballen te masseren.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo jun 30, 2024 1:24 pm

Hailey
Hailey keek haar aan. Ze glimlachte. Ze stond op. “Oke ik ben zo terug.” Ze liep naar haar koffer, haalde een tasje eruit en liep naar de aangesloten badkamer. Ze kleedde zich om en kwam niet veel later terug de slaapkamer in. “Iemand hier had een stripper besteld.” Ze begon verleidelijk te bewegen. Ondertussen maakte ze haar bh los en deed hem uit. Haar bloten borsten waren goed te zien voor Nora.

Evie
Evie stond op en liep naar het bed. Ze staarde voor zich uit. Ze hoorde wel wat Thijs zei maar het kwam niet bij haar binnen. Haar gedachten gingen weer naar die nacht. Ze snapte het niet. Waarom kwam dit weer allemaal boven. Haar brein had alles van dat moment verdrongen. Ze was op de overlevingsstand gaan leven. Ze voelde dat er een traan over haar wang gleed. “Waarom deed ie dit mij aan Thijs? Waarom moest ie dit nou doen? Wat heb ik verkeerd gedaan?”

Ethan
Ethan ademde in en uit toen Finn hem begon te pijpen en zijn ballen begon te masseren. Hij deed zijn ogen dicht. Hij vond het heerlijk. Er kwam dan ook al gekreun uit zijn mond. “Owja ga door.” Hij begon anders adem te halen en merkte dat de bom elk moment kon barsten. “Ik ga zo klaar komen Finn.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 36 van 41 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 41  Volgende

Terug naar boven