Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

I’ll be there for you

2 plaatsers

Pagina 19 van 41 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 30 ... 41  Volgende

Ga naar beneden

I’ll be there for you - Pagina 19 Empty Re: I’ll be there for you

Bericht van KirstReads wo sep 06, 2023 2:52 pm

Ethan
Ethan keek op toen Finn terug kwam met de pizzadozen. “Slaapkamer is de gang door en dan eerste deur links.” Zei hij. Daar had vroeger de garage gezeten maar sinds zijn ongeluk hadden ze daar een slaapkamer voor hem gemaakt. Hij voelde zich een beetje dom dat hij niet die krukken niet al had gepakt. Zijn moeder zei altijd dat hij ze gewoon in de woonkamer moest zetten maar dat vergat hij elke keer. “Je hebt gelijk, laten we eerst deze nacht door zien te komen.” En hij glimlachte warm naar Finn. “Schrik niet van de tekenrommel op mijn bureau als je mijn slaapkamer in komt.”

Mike
“Dat is waar. Wij zijn ook niet zo inderdaad. Maar soms had ik gewoon gewild dat ze wat meer pit hadden gehad snap je. Het zijn echt lieverds en staan altijd voor de ander klaar maar toch.” Hij keek even op zijn horloge en zag dat het inmiddels zeven uur was. “Over een uur begint Les Miserables. Ik ben zo benieuwd naar wat de meiden er van gaan vinden. Je hebt ook wel een punt maar dan moet het wel voor alle meiden uitkomen. Misschien moeten ze gewoon een groepsapp aanmaken en dan op die manier wat meer met elkaar afspreken.”

Gwen
“Ik weet zeker dat Riley het ook heerlijk vindt om ook een dag of meer dagen rustig aan te doen. Sowieso wilde hij dolgraag naar Athene. Daar bleven jullie een week en dan zouden jullie daarna een week op Kreta zitten en uitrusten. Dus de eerste week is voor sightseeing en de rest is voor rust zo had hij het gepland in elk geval.” Gwen pakte een stokbroodje aan. “Owja een telefoontje naar Roy en hij zegt al dat het goed is.” En ze grinnikte. “Misschien kan ik, als de gezondheid van de meiden het toestaat, dan wel naar Edinburgh om het huis en de boekenwinkel te bekijken. Het is ook een stuk van hun opa geweest. Maar goed eens zien hoe alles loopt. Begreep van Allie dat Liam zijn voet is gekneusd dus dat duurt nog wel eventjes.” Gwen nam een slok van haar drinken en pakte Joey zijn hand. “Lieverd je moet jezelf geen dingen gaan verwijten. Het heeft geen zin om in het verleden te blijven hangen. We moeten kijken naar de toekomst en hopelijk is Thijs wel degene die voor haar de ware is. Wanneer had ze nou weer de echo? Is dat dan de echo waarop we het geslacht kunnen zien?”

Hailey
Hailey was een tijdje stil gebleven. Als kind had ze graag in het theater willen staan. Ze had een tijdje musicallessen gevolgd maar doordat het haar steeds meer energie begon te kosten moest ze er mee stoppen. Hailey had er altijd al van gebaald. Ze keek de zaal in en stelde zich voor dat daar straks duizenden mensen zaten die allemaal naar haar oom en de rest van de cast ging kijken. Zij had graag op het toneel gestaan maar ze vond het ook mooi om haar oom te zien shinen. Ze liep met haar nichtjes en Nora met Vajen mee en ze maakten een foto. “Nou ik ga omkleden, ik zie jullie strakjes weer!” Zei Vajen toen ze de foto had gemaakt en ze gaf hen allemaal een knuffel en liep toen richting achter de schermen. “Nou ik ga mij ook omkleden. Jullie mogen daar bij zijn en hoe de make-up enzo gaat en daarna moet ik jullie naar de zaal sturen.” Hoorde ze haar oom zeggen. Hailey haalde diep adem. “Ik denk dat ik alvast naar onze plek ga. Merk dat het staan mij wat energie kost is dat okee?” Oom Freek knikte. “Anders kom je na de show even naar mijn kleedkamer en mag je zien hoe ik weer mezelf wordt.” Hailey knikte en ze keek naar Nora. “Wil je met de meiden mee of blijf je bij mij?”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van moonlight do sep 07, 2023 9:18 am

Finn

Finn ging nog even toch bij Ethan zitten en pakte zijn hand vast.
"Ik plaag je maar, ik vind het juist leuk om te horen en sken hoe jij al zo over de toekomst kan nadenken. Ik vind het zelf altijd een beetje eng, om echt te dromen. Omdat ik altijd bang ben dat er iets gebeurd waardoor ik mijn dromen toch niet waar kan maken. Ik zou bijvoorbeeld later heel graag een eigen gastouderopvang willen beginnen. Dan komt dat stuk land mooi van pas maar als ik dan kijk naar Mirthe... Mirthe wilde altijd zo graag naar de kunstacademie en nu kan ze misschien niet meer gaan omdat ze een kindje krijgt. Ik wil jou absoluut niet kwijt en ik wil echt met jou een toekomst samen opbouwen maar ik ben gewoon een beetje bang om te dromen." Finn gaf Ethan een kus. "Erger dan mijn vader zijn atelier kan het niet worden.",grapte die. Hij stond op en liep met de aanwijzing van Ethan naar de slaapkamer van Ethan om zijn krukken te pakken. Hij bekeek even de kamer maar wilde ook niet ergens zomaar zonder toestemming aankomen. Hij vond de krukken in een hoek en nam ze mee naar binnen. Finn zette ze naast de bank neer en ging weer zitten. Hij nam de pizza op zijn schoot. "Eet smakelijk! Zullen we ondertussen een film uitzoeken?"

Allie

Ieder dankte Vajen voor de foto en de tijd. "Toi, toi, toi.",hoorde ze Mirthe nog tegen Vajen zeggen voordat ze naar de kleedkamer verdween. Ze hoorde wat Hailey zei. Ze vond het een verstandig besluit van haar en was blij dat ze haar grenzen aangaf. Ze sloeg een arm om de zusje heen. "Als jij met Nora samen alvast onze plekjes opzoek of in de lobby een drankje gaan doen dan zien we jullie zo weer. Ik videobel je zo en dan kun je meekijken. Dan ga je na afloop nog even met Nora bij oom Freek kijken." Ze zag Nora mee instemmen. Ze gaf Hailey een kus op de voorhoofd. "Tot zo!"

Emma

Emma knikte. "Ik snap wat je bedoeld maar daar gaat tijd overheen om te leren voor jezelf op te komen. Hoelang heeft het wel niet geduurd voordat ik mijn grenzen aangaf en mezelf op de eerste plek leerde zetten en nu nog vind ik het lastig. Maar ze komen er wel. Kijk maar eens hoe krachtig Mirthe voor derself opkwam om Jonah duidelijk te maken wat ze van hem verwacht en eist." Emma knikte. "Me toom ik had eigenlijk wel mee gewild maar ik gun de nichtjes samen dit uitje." Emma nam een stukje intvis ring. "Ja of gewoon onderling afspreken zoals ze vanmorgen met elkaar zijn wezen winkelen."

Joey

"Ik laat het op mij afkomen en leg mij volledig neer bij zijn keuzes. Hij wilt dit al zo lang dat ik hem ook gewoon zijn gang laat gaan." Joey schoot in de lach. "True, daar zal die nooit moeilijk over doen. Ik denk dat Roy al lang blij is dat iedereen in der loop der jaren zoveel gebruik heeft gemaakt van het huisje "
Joey knikte. "Mag Evie wel vliegen nu ze zwanger is?",vroeg die wat bezorgd. Hij wilde de veiligheid van de baby niet in gevaar brengen door Gwen haar plannen. "Ja, daarom baalde ze ook flink. Ze moet Liam de komende tijd maar flink verwennen en dan bedoel ik niet in de slaapkamer. Ik wil geen eens weten wat die twee in de slaapkamer uitspoken." Joey zuchtte. "I know, i know." Joey haalde zijn schouders op. "Goeie vraag , ze had het op de kalender gezet. Volgens mij is het inderdaad de geslacht bepalende echo. Allie is druk bezig om de gender reveal te plannen. Al begrepen ik dat Evie het zelf wilt weten en dan maakt ze het op het feestje aan iedereen bekend."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van KirstReads do sep 07, 2023 1:26 pm

Ethan
Hij keek Finn dankbaar aan. “Ik snap wat je zegt maar er is vast een mogelijkheid dat Mirthe wel naar de kunstacademie kan. Je moet niet zo doemdenken Finn. Als ik een ding van mijn ongeluk heb geleerd dan is het wel dat je altijd omhoog moet kijken en niet omlaag. Kijk vooruit en naar de mogelijkheden en niet naar de onmogelijkheden.” Hij pakte een stuk pizza en zette de tv aan. “Heb je genres waar je absoluut niet naar kijkt? Ik kijk geen films waarin het dier dood gaat. Dus Old Yeller en Marley and me zijn verboden.” En hij grinnikte. Hij meende het wel serieus. Horrorfilms waar in mensen werden afgeslacht was prima maar films waarin dieren doodgingen keek hij uit principe gewoon niet.

Evie
Evie keek even naar Hailey. Ze was trots op haar zusje dat ze eindelijk een keer haar grens aan gaf. Evie gaf haar zus een knuffel en liep toen met de rest mee. Ze zag dat Yoran al in zijn kostuum zat en nu make-up aan het aanbrengen was. Ze vond het bijzonder om te zien hoe iemand zo kon veranderen door een beetje make-up. Ook haar oom ging zich omkleden en ondertussen waren ze aan het videobellen met Hailey en Nora die al in de zaal zaten. Ze hadden wat hogere plekken gekozen omdat het in de zaal zelf niet opliep in Carre. Haar oom kreeg een zwarte pruik met een staartje erin op. Evie vond het een apart gezicht. “Haha het ziet er wel grappig uit oom Freek. Hoe vind jij het Mira?” Mira keek haar vader aan. “Geloof dat papa je naar de Pipo wagen stuurt als je met zulk haar thuis komt.” En oom Freek begon te lachen. “Nou weet ik dat ook weer. Gaan jullie zo nog even naar de wc en dan zitten? Eerste acte duurt 1,5 uur namelijk.”

Mike
“Dat is zo maar ik wil gewoon niet dat ze over hun eigen grenzen heen gaan. Jij weet ook dat ik soms echt de Hulk kan zijn en ik wil gewoon niet dat onze kinderen dat hebben. Neem Finn bijvoorbeeld. Hij is echt een schat van een jongen maar denkt meer aan het geluk van zijn broertje en zusje en niet aan dat van zichzelf. Ik hoop gewoon dat Ethan hem daarin wat gaat ondersteunen. Zullen we Ethan ook een keer weer vragen voor het eten? Zo goed kennen we hem ook nog niet. Tenminste hij komt nu wat vaker naar mijn D&D avonden en ik weet dat hij dol is op tekenen en het ook goed kan. Maar het lijkt mij leuk om hem ook beter te leren kennen net als Violet.” Mike dacht na. “Anders gaan wij samen een keer naar Les Miserables? Vragen we aan Freek wanneer hij speelt. Hebben we in elk geval wel een idee voor een volgende datenight.” En hij keek haar liefdevol aan. “Dat komt echt wel goed Emma. Hailey kan nu ook wat meer langzaamaan. Het is alleen jammer dat Mira straks weer naar Spanje gaat voor een tijdje.”

Gwen
“Weet zeker dat hij een hele mooie reis heeft bedacht. Gaan jullie vroeg vliegen?” Gwen giechelde. “Komt helemaal goed. Ik heb het even opgezocht of ze mag vliegen. Je mag vliegen tot aan de 32-36 weken. Dus geloof dat jullie gaan als ze rond de 30 weken is. Maar ik zie wel even hoe ze zich voelt rond die tijd. Anders doen we het gewoon rustig aan thuis.” Gwen nam een stokbroodje en knikte. “Nee ik hoef ook absoluut niet te weten wat onze kinderen in de slaapkamer doen maar snap wel dat Allie het lastig vond om vanavond weg te gaan. Maar Liam stond erop dat ze ging.” Gwen dacht na. “Dat zou best kunnen. Wil jij met haar mee of zal ik met haar mee gaan? Ik hoop dat Mira nog bij de genderreveal aanwezig kan zijn. Hoorde van John dat ze nu ze klaar is met haar studie voor twee maanden weer naar Spanje gaat naar haar vriend.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do sep 07, 2023 7:31 pm

Finn

Finn knikte. "Ik hoop het echt. Het zou zo zonder zijn als het niet kan. Het is echt altijd Mirthe haar grote droom geweest."
Finn zuchtte. "Je hebt gelijk. Ik zie al gauw beren op de weg, ok het zo maar te noemen. Daarom ben ik ook zo blij met jou, door jou durf ik wel vooruit te kijken." Finn nam ook een stukje pizza. "Nee, daar hou ik ook nket van. Van mij mag altijd iedereen dood gaan maar van bijvoorbeeld de hond blijf je af." Finn dacht na. "Heb je fast x al gezien?"

Emma

"I know, i know, maar dat komt wel goed en wij zijn er nog altijd om hun daar ook in te begeleiden." Emma knikte. "Dat is Finn zo is die altijd al geweest. Ik moet zeggen dat Ethan daarin wel een goede invloed op Finn heeft." Ze nam nog een stukje sushi. "Goed idee. Ik wil Ethan ook graag beter leren kennen, maar ik wilde hun de tijd en ruimte geven om elkaar echt goed te leren kennen voordat wij er tussen door kwamen. Laten we het morgen aan Finn voorstellen en meteen Violet morgen uitnodigen als we Owen gaan ophalen." Emma keek Mike met grote ogen aan. "Echt? Wik je dat doen? Dat lijkt me heel fijn om samen met jou te gaan. Laten we het anders meteen Freek een appje sturen dan kunnen we thuis kaartjes bestellen. Zolang spelen ze niet meer namelijk." Emma knikte. "Ja, maar gelukkig kunnen we haar nof videobellen en appen."

Joey

"Vroeg?!? Eerder midden in de nacht! Die vlucht gaat al om 6 uur sochtends. We zullen om een uur of 3 al moeten opstaan om 4 uur te gaan rijden om op tijd op de luchthaven te zijn en aldn in het vliegtuig kan ik ook nooit dus dat wordt een flinke jetlag."
Joey knikte. "Oh, dan zou het wel inderdaad heel tof zijn als de gelegenheid de kans grijpt." Joey knikte. "Ze kan toch weinig doen. Ze gaat morgen maar weer naar hem toe. Zo kans kom ze nket laten schieten." Joey haalde zijn schouders op. "Maakt mij niet uit. Wat Evie zelf graag wilt. Misschien mogen wij het wel helemaal nog niet weten tot de gender reveal." Joey knikte. "Ik hoop het ook en anders kunnen we Mira beeldbellen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do sep 07, 2023 7:51 pm

Ethan
“Ze kan ook altijd studeren als de kleine groter is. Er leiden meer wegen naar Rome Finn.” En hij drukte hem tegen zich aan en gaf hem een kus. “Mijn vader was een groot positief denker. Mijn moeder is een doemdenker dus die passen heel goed bij elkaar.” Ethan keek even naar Netflix en dacht na. “Nee die film heb ik niet gezien nog. We kunnen die wel kijken als je wilt.” Hij vond alles prima zolang er maar geen dieren dood in gingen. Hij pakte nog een stukje en at er van. “Ik vind het fijn dat je hier bent en het doet mij goed dat ik je mijn verhaal heb kunnen vertellen.”

Mike
“Laten we dan kijken of Ethan maandagavond kan aanschuiven. Desnoods alleen voor de koffie in de avond.” Mike begon langzamerhand vol te raken. Alles was ook op wat er op hun tafel lag. “Zullen we nog een toetje nemen en dan lekker naar huis gaan?” Stelde hij voor. Hij was van plan om het vanavond ook een fijne avond voor Emma te laten zijn. Hij wilde haar een massage geven. Dat had ze wel verdiend. “Tuurlijk! Ik kan hem wel appen maar geloof dat hij zo moet spelen.” Hij verstuurde een appje en kreeg niet veel later terug dat Freek nog kaartjes kon regelen voor zaterdag over een week in het Nieuwe Luxor in Rotterdam. “Freek zegt dat hij nog twee kaartjes kan regelen voor ons voor in Rotterdam voor de zaterdag over een week. Is dat okee?”

Gwen
“Jemig dat is inderdaad vroeg. Het is daar een uur later had ik gezien dus dat is denk ik wel even wennen maar dat komt goed.” Gwen keek op toen hun lasagne kwam en ze verdeelde het over hun borden. “Ja precies. Ze kan morgen weer naar Liam toe. Ik ben blij dat hij haar toch over heeft gehaald om te gaan.” Ze was dol op Liam en hij was een welkome toevoeging aan het gezin. “Ik zat te denken. Moeten we Amy ook niet eens uitnodigen om een keer langs te komen? Nora is bijna onze dochter met hoe vaak ze hier is. Liam kennen we al jaren en Thijs komt ook binnenkort langs. Moeten we dan niet eens Amy ook niet leren kennen?” Gwen nam een hap van haar lasagne maar het was nog te heet. “Ik heb geen idee. Laten we het daar morgen even met Evie over hebben of rond die tijd. Hoe moeilijk het ook vind om het niet te weten, het is Evie haar keuze en dat moeten we respecteren.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do sep 07, 2023 8:47 pm

Finn

Finn zuchtte. "Oké ik ga wijselijk mijn mond houden want eigenlijk heb je gewoon gelijk en dat weet ik zelf ook wel maar dat kan ik zelf dan niet inzien of bedenken. Misschien wilt Mirthe inderdaad zelf wel nadat ze de diploma heeft gehaald een tussenjaar nemen om bij de kleine te kunnen zijn." Finn kroop dicht tegen Ethan aan. Hij hoorde Ethan zijn hartslag. Op een of andere manier werd hij daar rustig van. Finn schoot in de lach. "Oh, dus daarom werd ik tot jou aangetrokken." Finn nam nog een pizzapunt en bood Ethan er ook een aan. "Het maakt mij opzicht niet uit. Je mag van mij ook bewijs van spreken sneeuwwitje opzetten." Finn kuste Ethan. "Ik ben blij dat je het hebt verteld en vind het fijn om vanavond bij jou te logeren. Ik geniet echt van ons samen zijn."

Emma

"Is goed of anders later de week. Het is in elk geval al een hele lieve en fijne jongen die echt bij Finn past." Emma knikte. "Ja lekker en ik lus nog wel een kopje thee." Zodra hun tafel werd afgetuigd vroeg ze om de dessertkaart en bestelde een kopje muntthee. "Wil jij nog iets drinken, Mike?" Emma pakte de telefoon om de agenda te checken. "Helemaal prima. Ik heb er nu al zin in. Dank hem meteen voor het regelen van de kaartjes."

Joey

"Ja...",zei Joey mer een zucht. "Maar we hebben wel volle dagen. We vliegen heen heel vroeg en terug heel laat." Joey knikte. "Ja, ik moet je niet gaan bellen als het bij ons zeven uur sochtends is. Dan bel ik je wakker.",zei die met een grijns. "Ik wil wil kijken of ik een leuk souveniertje kan meenemen voor iedereen. Heb jij nog voorkeur voor iets? Allie riep al meteen dat ze een voetbalshirt wilde van het Griekse elftal." Joey knikte. "Me too." Joey zuchtte. "Ja maar dat is een dingetje hé. Riley is amper thuis, tussen die twee is geen spelt te krijgen. Wil ik het vewgen is die weer weg."
Joey knikte. "Doen we. Ik wil het ook heel graag weten maar ja zoals je zegt. Ze wikt het in elk elk geval vertellen en niet geheim houden tot de geboorte."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do sep 07, 2023 9:01 pm

Ethan
“Ik heb trauma’s aan Sneeuwwitje. Die koningin die in een heks veranderde vond ik vroeger echt vreselijk. Ik heb een keer de film gezien, huilde alles bij elkaar tijdens die scene en toen heeft mijn vader de film uitgezet. Daarna heb ik hem nooit meer gekeken.” Hij drukte Finn dichter tegen zich aan. “Weet je Mirthe moet zelf die keuzes maken en wij kunnen haar er alleen maar in steunen.” Ethan bladerde door Netflix. “Hmm Missing leek mij ook vet. Ken je Searching? Dan gaat een vader op zoek naar zijn dochter via internet. Echt een toffe film en dezelfde makers hebben nu Missing gemaakt.”

Mike
Mike bekeek de menukaart en koos voor lavacake met ijs en een dubbele espresso. “Het is een hele lieve jongen al heb ik wel gezien dat hij niet heel goed loopt. Niet dat ik dat erg vind maar toch ik vraag mij dan toch af hoe het kan. Maar goed we gaan eens kennis met hem maken.” Mike keek zijn vrouw aan en pakte haar hand. “Is goed gezellig! Ik ben heel erg benieuwd. De film met Hugh Jackman heb ik met Jenny gezien. Zij was helemaal fan van Eddie Redmayne die toen de rol van Marius speelde.” Hij stuurde door aan Freek dat ze dan graag komen kijken.

Gwen
“Joey hij is zestien en verliefd. Dus het is niet heel gek dat we hem minder zien. Bespreek het met hem als je binnenkort met hem naar het Rijksmuseum van Oudheden gaat. Ik weet zeker dat hij dat okee vindt om te regelen dat Amy eens komt.” Gwen at kleine hapjes van haar lasagne. “Pff goeie. Je weet dat ik beeldjes van bijvoorbeeld Olympus mooi vindt. Voor Hailey kun je misschien kijken voor een Grieks receptenboek maar dan wel in het Engels en Evie vindt het al leuk als je een Griekse editie koopt van Harry Potter.” Gwen grinnikte. “Technisch gezien is die revealparty haar opgelegd door Allie. Die wilde er graag een organiseren. Je weet dat Evie net als ik niet van die poespas houdt.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr sep 08, 2023 6:06 pm

Joey

"Dat is waar maar ik zou het leuk vinden als Amy ook eens over de vloer komt zoals Liam en Nora doen. We bijten niet."
Joey knikte. "Ik zal het aan hem voorstellen." Joey pakte zijn mobiel er bij. "Hohoho, wacht even dan noteer ik jet even want dit ben ik straks alweer vergeten." Joey schoot in de lach. "Dat had ik had ik niet begrepen ik vond het al raar. Maar het is ergens wel ook heel lief dat Allie dit haar gund en voor der wilt doen en zo zich aan het voorbereiden is op haar rol als tante."

Emma

Emma hoorde Mike zijn keuze. "Oeh, dat klinkt goed. Ik ga ook voor de lavacake." Emma knikte. "Ja, dat zag ik ook maar ik vond het ook zo lullig om er over te beginnen of nog erger om aan Finn te vragen. Misschien heeft die een blessure opgelopen." Emma schudde de hoofd. "Ik vind het een goeie film met goed verhaal maar ik vind het toch ook wel tof om Freek een keer gezien te hebben in zin rol "

Finn

Finn keel bedelevend naar Ethan. "Geem sneeuwwitje dus een geen films waarin dieren overlijden. Zullen we dan maar gewoon fast x kijken. Daarin komen voornamelijk racende auto's voor."
Finn leunde tegen Ethan aan terwijl die van zijn pizzapunt at. "Dat is waar. Ze komt er wel. Ik wil wel een keertje .wt jou samen oppassen." Finn schudde zijn hoofd. Aar het klinkt wel erg interessant. Zet maar aan."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di sep 12, 2023 6:12 pm

Gwen
“Dat weet Riley ook wel dat we niet bijten en dat Amy altijd welkom is. Maar hij is nou eenmaal in een lastige leeftijdfase. Hij zit tussen puber en volwassen worden in. Ik zou het gewoon lekker van man tot man met hem over hebben.” Ze begon te lachen. “Rustig aan schat neem de tijd om het te noteren.” Gwen nam weer een hap van haar lasagne. Gelukkig was het nu wel een stukje afgekoeld. Het was tenminste eetbaar. “Ik vind het heel leuk om te zien hoe Allie haar rol van tante op zich neemt. Geloof dat de kleine hele lieve oom en tantes krijgt. En opa’s en oma’s. Tenminste ik kan mij voorstellen dat de ouders van Thijs ook wel een opa en oma voor de kleine gaan zijn.”

Mike
“Lavacake is sowieso een van mijn favoriete toetjes dat weet je.” Mike knikte. “Ik ga dat niet aan Finn vragen, misschien verteld Ethan het zelf wel. Ik ga er ook niet naar vragen.” Hij wilde niet dat het straks een ongemakkelijke situatie zou worden. Hij keek op toen hun toetjes kwamen. Mike had hier heel erg naar uitgekeken. “De film vond ik ook goed maar zo dichtbij als de musical zullen we het nooit meer gaan ervaren. Ben zo benieuwd naar hoe Mirthe het gaat ervaren. Heb jij toevallig foto’s gekregen al?”

Ethan
“Sorry kleine Ethan was getraumatiseerd voor het leven.” Hij grinnikte en at verder van zijn pizza. Hij zette de film aan en ging dichter tegen Finn aan zitten. “Bedoel je naar je oppaskids of bedoel je op je neefje of nichtje? Het lijkt mij ook heel leuk om je te helpen.” Ethan deed zijn andere been wat rechter en hield de hand van Finn stevig vast. Langzaamaan begon hij wel wat meer vol te raken van zijn pizza. De film was al een tijdje bezig en even keek hij Finn aan. “Ik hou zo intens veel van je.” En hij begon hem te zoenen. De pijn aan zijn litteken en de film begon hij te vergeten tijdens de zoen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di sep 12, 2023 8:22 pm

Finn

"Het is oké. We hebben allemaal wel zo een jeugdherinneringen waar we spontaan weer bang van worden als we er aan denken. Ik was doodsbang voor de plaaggeest van Bassie en Adriaan. Ik was ook niet serieus van plan om Sneeuwwitje te kijken, hoor maar een disneyfilm is wel altijd leuk." Finn leunde voor over zodat hij zijn glas kon pakken en dronk zijn cola leeg. "Dat kan ook een keertje maae ik bedoelde eigenlijk mijn toekomstige neefje of nichtje." Finn glimlachte. "Ik kan niet wachten. Eigenlijk gewoon jammer dat zo een kleintje zo lang op zich laat wachten. Wij zijn al allemaal haast klaar voor de komst. Ook al heeft Mirthe nog helemaal niks voor de baby." Finn streelde Ethan zijn hand en keek naar de film. Opeens hoorde hij de lieve woorden van Ethan en begonnen ze te zoenen. Na een tijdje innig gezoend en zelfs getongd te hebben verbrak hij de kus. "Missvhien kunnen we beter naar je slaapkamer verhuizen. Dat ligt ook wat comfortabeler."

Emma

"I know, je weet dat je mij daar ook wakker voor kan maken. Alhoewel je kunt me ook wakker maken voor ijs of cheesecake. Sushi uiteraard. Neem me als je me wakker maakt voor eten maaf gewoon opnieuw hier mee heen.",grapte ze. Ze leunde over tafel om Mike te kunnen kussen. "Hou van je." Emma knikte. "Het zou ook inderdaad een beetje raar zijn om het zo plots te vragen."
Emma knikte. "Of we zouden eens een keer naar de uitvoering moeten gaan op Broadway of West End." Emma pakte de telefoon. Net op dat moment kreeg ze een appje binnen. "Alsof je het over de duivel hebt. Ze stuurt net ene groepsfoto door met Freek en Vajen en een met Vajen alleen. Ze heeft dus eindelijk haar idool ontmoet. Ze straalt ook helemaal op deze foto." En liet Mike de foto's zien.

Joey

"Dat ook. Maar ik bedoelde meer, misschien vind die het eng om haar echt voor te stellen. Of zij zelf wel. Ze heeft toch te maken met een taalbarrière. Wij zijn niet helemaal een doorsnee gezin. Bewijs van spreken leed je elke scheet die wij laten jn de roddelbladen. Gelukkig worden ze met rust gelaten en kunnen ze elkaar gewoon leren kennen." Joey knikte. "Doe ik." Joey noteerde alles en ruimde zijn mobiel weer op. Hij at rustig van de lasagne. Joey knikte. "Dat sowieso en ik geloof dat Emma het ook wel ziet zitten. Twee oma's straks bij elkaar." Joey haalde een hand door zijn haar. "Ik hoop het al kunnen we van Thijs biet verwachten dat hij meteen de rol van bonusvader op zich neemt ook al beloofd hij Evie om dat wel te zijn. Ik dacht ook wel dat even te doen maar dat was toch nog aardig lastig."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di sep 12, 2023 8:44 pm

Ethan
Ethan zette de tv uit en keek verliefd naar Finn. Er ging van alles door hem heen. Hij trok hem even dicht tegen hem aan en zoende hem. “Oke. Laten we verhuizen.” Hij pakte zijn krukken en leidde Finn naar zijn slaapkamer. Hij zette zijn krukken aan de kant en pakte Finn zijn hand en begeleidde hem naar het bed. “Beloof me dat je het aangeeft als je iets niet fijn vindt.” En hij zoende Finn innig, ging met zijn tong in zijn mond en verdween met zijn handen naar de achter kant van Finn zijn shirt en streelde zijn rug. De hormonen gierde door zijn lijf.

Mike
Mike keek naar Emma en beantwoordde de kus. “Hou ook van jou.” En keek haar verliefd aan. Hij was nog steeds even verliefd als 18 jaar geleden. Hij dacht na. “Dat zou ooit wel een keer kunnen maar laten we eerst even de Nederlandse bewonderen.” Hij bekeek de foto’s en glimlachte. “Ze stralen allemaal. Al valt het mij wel op dat Hailey er moe uit ziet. Trouwens kijk dan hoe de buik van Evie aan het groeien is. Ze zou binnenkort wel de genderecho hebben. En ons meisje, helemaal blij.” Het deed hem goed om zijn dochter zo te zien.

Gwen
“Dat zou kunnen maar dat moet je toch echt met Riley zelf bespreken. En we zijn inderdaad geen doorsnee gezin maar dat is geen enkel gezin. Ik denk dat Riley inderdaad gewoon out of the picture wilt blijven. Hij haat sowieso jullie beroepen en dat is geen verwijt maar wel een feit. Praat er gewoon met hem over van vader op zoon en wie weet opent hij zich weer wat meer. Hij is altijd al de stille geweest van de vier op Hailey na. Vandaar dat die twee zo goed klikken.” Gwen nam een slok van haar wijntje. “Ik verwacht dat ook echt niet van Thijs.” Ze pakte de hand van Joey. “Je hebt dat zo goed op je genomen. Evie ziet je echt als haar vader maar ook als haar beste vriendin. Dat is al meer dan ik ooit durfde te dromen.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo sep 13, 2023 10:08 am

Finn

Finn kuste Ethan terug terwijl hij met zijn haat speelde. Ze verbraken de kus en Finn volgde Ethan naar zijn slaapkamer. Wat ongemakkelijk liet hij zich door Ethan naar het bed begeleiden. Hij voelde zich zenuwachtig en de kamer leek wel 100 graden. Het zweet brak hem dan ook lichtelijk uit. Finn knikte verlegen. "Jij ook. Ik heb geen idee wat ik net doen namelijk." Toxh kuste hij Ethan innig terug. Hij voelde hoe Ethan zijn handen zijn rug streelde. Voorzichtig deed hij het zelfde maar liet zijn handen over Ethan zijn buik strelen. Hij probeerde Ethan zijn blik te vangen om zeker te weten dat het oké was.

Emma

Emma schoot in de lach. "Het was ook maar een idee. Meer omdat jij zei dat we nooit meer zo een ervaring als vanavond van het verhaal zullen meemaken. Al lijkt het mij wel een mooi toekomst plan om eens naar Londen te gaan en dan ook een musical op West End te bekijken. Zowel Mirthe als Owen zouden dat geweldig vinden." Emma knikte. "Her zou haar ook best wel wat energie hebben gekost. Gelukkig is een musical vooral kijken en luisteren en genieten." Emma knikte nogmaals. "Ja klopt, dat viel mij ook gelijk op. Volgens mij komende week als ik het goed heb onthouden. Allie wilde een gender reveal party voor Evie organiseren. We zullen binnenkort dus wel een uitnodiging krijgen. Moeten wij zoiets regen die tijd dan voor Mirthe plannen? Al weet ik natuurlijk niet of ze wel wilt weten wat het wordt."

Joey

"I know.",zei Joey met een zucht. Dat wist die maar al te goed. Ze hadden we wel vaker woorden om gehad. "Gelukkig layen ze ons de laaste tijd redelijk met rust. Ik heb niks vernomen vanuit de pers over Evie en Thijs bijvoorbeeld. Misschien zijn het eens eindelijk moe om over ons gezin te schrijven." Joey knikte. "We kunnen wel al een stuk beter praten zins hij bijna.. Naja het heeft onze band wel versterkt." Joey dronk zijn biertje leeg. "I know. De band met Evie is gewoon niet te beschrijven. Ik had dat ook nooit verwacht maar eigenlijk voelde het meteen goed en de klik was er. Evie voelde zo eigen. Ik had het mij niet beter kunnen wensen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo sep 13, 2023 7:18 pm

Ethan
Hij stopte eventjes. “Lieverd ik leid je hier doorheen en geef het aan goed. We doen het rustig aan.” Hij kuste hem en woelde hem door zijn haren. Hij hield echt zoveel van Finn. Dit was zijn tweede relatie maar bij Finn voelde het zo anders. Bij hem voelde het goed. Hij drukte hem met zijn rug in het bed en begon hem inniger te zoenen. Hij wilde Finn een fijne eerste keer geven mocht Finn dat ook echt willen. Anders zou hij Finn gewoon beminnen. Hij zou nooit iets doen wat Finn echt niet zou willen.

Mike
“Ik vond het ook geen stom idee lieverd. Het is meer dat ik denk we hebben nog zoveel landen en steden te bezoeken. Misschien is het leuk om er eens met de kinderen voor te gaan zitten? Eens kijken wat zij willen zien nog en dan een lijstje maken? Dan kunnen we kijken wat er allemaal mogelijk is.” Mike keek naar de foto. “Dat denk ik ook wel. Hopelijk geeft ze vandaag een beetje haar grenzen aan, Hailey is daar niet heel goed in namelijk.” Hij nam een slok van zijn espresso. “Dat Evie erin is meegegaan om een revealparty te gaan doen is mij nog steeds een raadsel. We moeten even kijken of Mirthe dat wilt. Ik heb soms het gevoel dat ze het nog steeds niet wilt geloven. Maar we moeten toch een keer met haar en eventueel Jonah alles bespreken. Er moet een kamer ingericht worden etc.”

Gwen
“Ik geloof ook omdat Thijs en Evie zich nog niet echt in het publiek hebben begeven. Ze zijn vandaag in mijn koffiecafe koffie wezen drinken. Geloof dat dit hun eerste echte dat in een publiekelijke ruimte was. Hopelijk laat de pers ze gewoon met rust en kunnen ze zelf uitzoeken hoe en wat.” Gwen nam een slok van haar rose. “Lieverd laten we niet meer denken aan hoe hij er aan toe was. Het gaat nu goed met hem. Ik zie hem ook echt genieten als hij in de boekenwinkel staat en hij is mega gelukkig met Amy. Het enige kind waar ik mij echt zorgen om maak is nog steeds Hailey. Ze staat nog steeds op een donorlijst en ik heb werkelijk geen idee of ze dat uberhaupt wilt en hoe we haar toekomst in gaan vullen. Studeren doet ze nog steeds thuis maar ik hoop gewoon dat ze binnenkort weer naar haar vriendinnen kunt om door de gangen van de uni te lopen.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do sep 14, 2023 8:46 am

Finn

Finn beer op zijn lip. "Ik weer dat we ee samen uit komen en kunnen aangeven wat fijn voelt of juist niet. Ik.. ik vind het gewoon heel spannend oké. Het is allemaal nieuw voor mij en ook al vetrouw ik jou volledig en durf ik deze stap verder met jou te zetten de zenuwen en de hormonen gieren door mijn lijf." Finn keek nep-beledigd naar Ethan. "Nu zit mijn haar door de war!" Finn gaf zich aan Erhan over. Zijn lichaam leek in vuur en vlam te staan. Hij keek verliefd diep in Ethan zijn ogen. "Je bent zo mooi.",flapte die er opeens uit.

Emma

Emma knikt. "Eigenlijk niet zo gek idee. Om een soort to do-lisy te maken van de plannen die we nog hebben. We hadden het net al over een weekendje Texel samen. Met het gehele gezin naar Hawai. Ik zou dus heel graag naar Londen nog eens willen."
Emma rolde met de ogen. "Hailey kijkt op de moeder, hè. Meer zeg ik niet." En begon te lachen. "Nora let vast goed op haar en ze is met haar zussen. Allie vriest haar ook nog steeds niet uit het oog." Emma schoot in de lach. "Dat is mij ook nog steeds een raadsel. Ze zou hebben gedacht laat Allie maar gaan." Emma zuchtte. "Het zal allemaal vast meer werkelijkheid worden als ze volgende week de eerste echo hebben. Jaa... ik zie er alleen als een berg tegenop eerlijk gezegd. Ik hoop ook gewoon dat Mirthe het niet in de hoofd haalt om Jonah terug te nemen, alleen zodat de kleine twee ouders heeft die samen zijn. Straks kwets hij haar opnieuw. Ze komen er wel uit met co-ouderschap."

Joey

"Ik hoop dat het zo blijft en ze gewoon rustig samen kunnen uitzoeken wat dit evht is en wordt. Of ze echt samen een toekomst willen opbouwen. Als ik Evie moet geloven zit het allemaal goed, maar je weet nooit hoe het echt gaat lopen."
Joey knikte. "Ook om Hailey moeten we ons nket te druk maken. Het gaat goed met haat, ze zit in ene fijne relatie, ze maakt grote stappen in haar revalidatie. Hailey komt er wel, dat heeft ze altijd gedaan. We moeten niet verhegen dat ze van ver komt. Of ze wel of niet geopereerd wilt worden is volledig aan haar. We kunnen er niet dwingen. Ik kan wel snappen dat ze "nee" zegt. Dan zal ze opnieuw onder het mes moeten en moeten revalideren. Is ze nog langer onderweg om alles weer te kunnen oppakken."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do sep 14, 2023 8:35 pm

Ethan
Hij keek Finn aan. Hij had mooie donkere ogen. “Lieverd het komt goed. Echt. We beginnen klein okee.” En hij keek hem verliefd aan. Ethan glimlachte toen Finn zei dat hij mooi was. “Jij ook lieverd jij ook.” En hij verdween met zijn handen onder het shirt van Finn en begon zijn borst te strelen. Ondertussen ging hij met zijn lippen naar de nek van Finn en gaf hem daar kusjes. “Je bent perfect.” Hij merkte dat er langzaamaan iets in zijn broek gebeurde en ook zijn ademhaling werd anders.

Mike
“Nou dan gaan we daar morgen of maandag even voor zitten. Morgen heeft Owen ook zijn eerste repetitie dus ik geloof dat daar al onze aandacht naar toe gaat.” Mike had zijn toetje inmiddels op en pakte Emma haar hand. “Dat is zeker waar. Gelukkig heeft ze hele lieve meiden om haar heen die haar kunnen steunen hierin.” Mike zuchtte diep. “Dat is echt volledig aan Mirthe. Ik hoop ook dat ze niet een relatie met hem aangaat maar wij kunnen dat niet voor haar beslissen. Ik vond het al moeilijk dat ze hem had uitgenodigd voor de koffie maar ja het enige wat we kunnen doen is haar steunen en begeleiden in de hoop dat ze de juiste keuzes gaat maken.”

Gwen
“Je weet het inderdaad nooit maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt.” Ze keek even naar haar vingers. “We kunnen Hailey niet dwingen maar ik wil ook niet dat ze het niet op zijn minst overweegt. Ik snap dat het nadelen heeft maar het heeft op langere termijn ook voordelen. Maar ze is achttien dus we kunnen haar niks verplichten en ik snap het ook heel goed als ze al die poespas niet meer wilt. Het gaat ook steeds beter en ze is altijd een vechtertje geweest maar het blijft mijn zorgenkindje.” Gwen kon dat gewoon niet loslaten. De tweeling was te vroeg geboren en Hailey wilde eerst geen teken van leven geven tot ze dat uiteindelijk wel deed. Ze moest een tijd in de couveuse blijven en Gwen wilde niet van haar zijde wijken. Ze wilde die tijd vergeten, de tijd dat Hailey aan allerlei toeters en bellen zat. Allie hield Hailey ook geen moment los. Gwen keek even op naar Joey. “Sorry lieverd het was gewoon heftig die tijd.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr sep 15, 2023 12:34 pm

Finn

Finn haalde een paar keer diep adem in de hoop iets rustiger te worden en de zenuwen te kunnen laten varen. Hoe lief Erhan hem ook gerust probeerde te stellen wist hij alleen maar te knikken. Hij sloot heel even zijn ogen. "Nou niet gaan slijmen.",zei die plagend en gaf Ethan een kus. Finn kroop even in een door de kusjes in zijn nek. Hij kreeg het wr warm van en voelde iets groeien in zijn broek. Shit! Wat deed Ethan het hem?!? Straks kwam die nog klaar voor ze goed en wel begonnen waren.

Emma

"Het heeft ook geen haast. Het is niet zo dat we volgende week al onze koffers kunnen pakken en op reis kunnen maar het is wel leuk om er over na te denken. Om te horen wat se kinderen nog eens zouden willen. Ook al worden die ouder en gaan strak zelf met hun geliefde of vrienden op vakantie. Ik gun het ze uiteraard maar het zal wel gek zijn al we straks niet meer compleet zijn op vakantie." Emma schraapte het laatste beetje cake van de bord af. Emma knikte. "Het zijn stuk voor stuk hele lieve en leuke meiden geworden." Emma knikte. "I know maar ik zou het gewoon niks vinden als ze dat zou doen. Beginnen ze iets met elkaar uit liefde, oké. We zullen zien hoe het loopt."

Joey

"Je zegt het zelf al. Het is haar keuze. Maar we kunnen het er gewoon eens over hebben. Kijk hoe ze er zelf over denkt. De voor en nadelen tegen over elkaar leggen. Eventueel advies vragen vragen haar arts. Maar ja ok begrijp haar keuze om het niet te doen ook uiteraard heel goed. Ik zou na alles en op haar leeftijd ook nket opnieuw onder het mes willen. Misschien dat ze daar over een paar jaar anders over denkt." Hij pakte wen haar handen weer. "Laat het voor nu los. Het gaat goed. Met al onze kindere. We moeten juist trots zijn op wat ze allemaal bereikt hebben."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight vr sep 15, 2023 12:46 pm

Allie

De eerste akte zat er op. Allie stond op en rekte zich uit. "Hèhè! Het eerste deel was echt gewdig en ik ben benieuwd naar de tweede akte maar ik moet zo nodig plassen ook al ben ik voordat het begon geweest.",sprak ze tegen de rest. Ze keek de andere aan. "Blijven jullie hier zitten of?... Ik ga in elk geval even naar de wc en Liam appen om te vragen hoe het gaat. Moet ik voor iemand nog wat te drinken anders mee nemen?" Ze hoorde Mirthe zeggen dat ze mee liep omdat ze ook naar het toilet moest. Ze wachten wat de andere zouden doen en liep toen naar de wc's, waar al een aardige rij stond. Top! (Not) Als ze toch moest wachten kon zs net zo goed meteen even snel Liam appen. Hoi, schatje. Hoe is die? Hier is net de eerste akte afgelopen, dus het is nu pauze. Het is echt een hele mooie musical en super tof om mijn oom ook te zien spelen. Voor amarant hebben we nog een rondleiding van hem gekregen. Ik stuur wat foto's mee. Kusje. Love you.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma sep 18, 2023 5:11 pm

Ethan
Ethan merkte dat er het een en ander gebeurde bij Finn. Hij keek hem aan. “Is het okee als ik je broek en shirt uit doe?” Vroeg hij lief aan hem. Hij wilde niet te snel gaan maar hij kon ook niet langer wachten want ook bij hem gebeurde er van alles. Het liefst zou hij nu de kleren van Finn zijn lijf rukken en hem gaan verwennen maar hij wist dat dit Finn zijn eerste keer was dus bouwde hij het rustig op.

Mike
“Het heeft ook zeker geen haast. Maar ik vind het leuk om dingen vooruit te plannen. Mijn moeder en Engel hebben mij laten inzien dat het belangrijk is om naar de toekomst te kijken en niet naar het verleden. Het verleden kun je niet meer veranderen. De toekomst misschien wel.” Mike nam nog een slok van zijn koffie en schoof zijn bord aan de kant. “Zullen we zo maar eens naar huis gaan? Ik wilde je nog masseren.” En hij keek haar verliefd en verleidelijk aan. Na al die jaren hield hij nog steeds intens veel van haar en hij wilde haar daarom vanavond ook lekker verwennen.

Gwen
Ze slikte. Gwen was gewoon nog steeds niet vergeten dat ze dagen bij Hailey had gezeten en Evie en Allie lichtelijk in de steek had gelaten. Ze voelde zich daar gewoon onwijs schuldig over. “Sorry je hebt ook gelijk. Het is gewoon dat ik er altijd aan zou blijven denken. Die vreselijke long heeft haar zoveel kansen ontnomen. Ze wilde zelf dolgraag in musicals spelen maar door haar energie kon het gewoon niet.” Ze snoof haar neus. “Maar ze hebben allemaal zoveel bereikt. Ik ben ook echt mega trots op hun allemaal.”

Liam
Liam was aan het gamen. Hij kon nu toch niet zoveel met die voet dus was hij maar aan het gamen met Jasper, een van zijn beste vrienden en huisgenoten. Hij keek op toen zijn telefoon oplichtte. Gelukkig waren ze al klaar met een potje Call of Duty. Hij bekeek het appje met een glimlach. Hey schat. Wat fijn dat je het zo leuk hebt! Het gaat wel okee. De pijnstillers van de dokter werken fantastisch: Jasper maakt mij keihard in met Call of Duty. Ik mis je wel hoor. Veel plezier nog xx

Hailey
Het was pauze. Hailey vond het echt prachtig. Ze genoot van elke minuut. Ze keek even naar Nora. “Zullen we zo even een stukje lopen? Ik heb een houten kont van het zitten.” Ze gaf haar een kus. Het voelde fijn dat Nora met haar mee was. Ook Evie was opgestaan en liep met Mira richting de hal. “Hoe vind jij het tot nu toe?” Vroeg ze aan Nora. “Ik vind het echt prachtig. Geloof alleen wel dat ik straks echt zakdoekjes nodig heb.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di sep 19, 2023 11:46 am

Nora

Nora was ook opgestaan. "Haha, alhoewel ik moet je gelijk geven. Het is wel een lange zit. Je oom had ons al gewaarschuwd. Laten we dus even een wandeling maken en ik denk dat ik verstandig ook zo nog even naar het toilet ga."
Nora kuste Hailey terug en pakte Hailey de hand vast. Nora dacht even na. "Erg mooi. Ik hsd al het een en ander natuurlijk gehoord gezien ik het verhaal niet echt kende maar ik ben positief verrast en benieuwd naar het tweede deel." Nora zocht in de tasje en vind helemaal.onderop nog een pakje zakdoekjes die ze aan Hailey gaf. "Dan ben je voorbereid." En gaf haar nog een vluchtig kusje voordat ze de zaal uitliepen.

Allie

Hèhè! Eindelijk was ze aan de beurt om naar de wc te gaan. Haar blaas stond haast op knappen. Waarom moesten vrouwen dan ook altijd allemaal naar de wc?!? Ze deed haar behoefte en waste de handen. Terwijl ze naar de lobby terug liep om een drankje te halen en de andere te zoeken keek ze op de telefoon. Ze las het appje van Liam. Ahh! Ze werd er een klein beetje emotioneel van toen en las dat hij haar miste. Het was ook zo een lieverd. Ze boete zo erg met haar beste vriend als vriendje. Ze kon niet meer zonder Liam. Achteraf begreep ze nirt dag ze zolang haar gevoelens voor hem verborgen had gehouden. Ze begon Liam terug te appen. Fijn te horen dat het goed gaat. Wel rustig als blijven doen. Luister naar dokter Allison.xD haha. Ahh, liefje ik jou ook, maar we zien elkaar morgen weer. Dank je wel. XxX

Joey

Joey stond op en liep naar Gwen toe. Hij tilde er op en ging met haar op zijn schoot terug zitten. Hij sloeg zijn armen stevig om de heen. "Het is ook een rot tijd geweest en ik snap dat het nu allemaal terug boven komt met het vooruitzicht op de memorial van je vader. De meiden worden dit jaar alweer 18. Maar je zegt het al zelf. Hailey en de andere kinderen zijn zo ver gekomen. Misschien niet altijd even gemakkelijk maar ze kwamen er wel. Hailey heeft dan misschien haar dromen moeten aanpassen maar nu gaat ze de beste dierenarts ooit worden en zingen doet ze maar tijdens haar werk. Haha. Over hun leeftijd gesproken, ik weet dat het nog even duurt maar moeten we niet iets plannen voor de tweeling hun verjaardag? Achttien is toch een hele mijlpaal."

Emma

Emma knikte. "We gaan er gewoon van de week eeen voor zitten. Nemen we een groot stuk papier waar we alle ideeën op zetten. En dan zien we wel hoeveel we er van waar kunnen maken. Dan kunnen we metteen met de kinderen bespreken dat ze graag samen een weekend naar Texel willen gaan.." Ze had er nu al zij in om even er oo uit te gaan met Mike. Iets anders dan samen iit eten of naar de film. Emma knikte. "Is goed en daar zeg ik geen nee tegen." Ze had zijn verleidende blik wel gezien. Ze stond op en pakte de spullen.

Finn

Finn kreeg zich vast aan de lakens. Hij had zijn handen onder het shirt van Ethan laten glijden terwijl Ethan hem kusjes gaf. Hij stopte even. Even twijfelde die over de vraag die Ethan stelde maar zijn gevoelens namen de overhand. Hij wilde er. Stap verder met Ethan. "Uhmm.. oké.. mag ik dan jou shirt en broek uitdoen?" Hij hielp Ethan met zijn shirt en broek. Daar lag die dan in zijn boxershort. Vervolgens kleedde die Ethan uit. "Je bent zo perfect. Zo mooi. Zo volmaakt." Hij begon Ethan te tongzoenen en liet zijn handen door Ethan zijn haat gaan.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di sep 19, 2023 4:28 pm

Hailey
Hailey stond rustig op en pakte haar tasje. Ze nam dankbaar de zakdoekjes van Nora aan. “Dankjewel schat. Ik heb het boek gelezen dus ik kende het verhaal wel. Ik vind het knap hoe ze van een boek van ruim 1000 blz een musical hebben weten te maken.” Hailey liep richting de lobby en liep alvast naar de wc toe. Ze wachtte tot Nora daar ook was en pakte haar hand. “Ik vind het leuk dat we straks nog even naar oom Freek kunnen gaan. Ik baalde dat het daarnet niet ging. Je weet zeker dat je niet straks blijft slapen?” Ze wist dat Allie bij haar op de kamer ging slapen omdat ze slecht sliep maar ze zou Nora intens missen.

Liam
“Zeg gaan we nog gamen of hoe zit dat?” Vroeg Jasper. Liam zuchtte diep. “Moment Allie heeft pauze nu en jij ging wat lekkers pakken!” Jasper zuchtte diep en liep naar de keuken. Liam las het appje en grinnikte. Ik heb Jasper al op pad gestuurd voor hapjes in de keuken. Ik kijk er naar uit om je weer te zien ^^ Doe je je zusjes en je nichtjes de groeten van me en laat me weten als je thuis bent! Xx

Gwen
Gwen keek Joey aan. “Schat we zijn in een restaurant!” Ze moest toch grinniken dat hij haar op schoot nam. “Daar heb je gelijk in. Alles komt gewoon even naar boven.” Ze slikte en speelde met haar vingers. Ze dacht even na. “Je weet dat Hailey niet van verrassingen houdt dus ik geloof dat we het daar beter met hun samen over kunnen hebben. Misschien willen ze het wel apart van elkaar vieren. Niet dat ik dat zeker weet maar ze hebben ook beide hun eigen vriendengroep.” Gwen pakte haar telefoon en zocht een foto van de tweeling op toen ze nog kleuters waren. “Kijk dan hoe schattig ze daar waren.”

Mike
Hij betaalde de rekening en niet veel later reden ze naar huis. “Ik ben ook wel toe aan een vakantie voor ons tweetjes maar laten we eerst genieten van deze avond.” En hij reed de auto de oprit op en stapte de auto uit. Hij maakte de autodeur voor Emma open en gaf haar een kus. “Zo komt u maar madame.” En hij maakte de voordeur open en hielp Emma met haar jas. “Moment wacht hier.” En hij gaf haar een kus en liep naar boven naar hun slaapkamer. Hij zette kaarsjes aan en maakte het wat romantischer op bed. “Kom maar!” Riep hij toen hij klaar was.

Ethan
Ethan hielp Finn met uitkleden en keek hem aan. “Je hebt ook echt een mooi lichaam.” En hij gaf zich over aan Finn. Hij voelde van alles gebeuren en kreunde lichtjes. Hij duwde Finn beter in de kussens en begon hem kusjes te geven langs zijn lichaam. Hij keek Finn aan. “Je bent zo lief en zo fijn.” En hij ging weer naar Finn zijn nek en begon daar aan te sabbelen. Wel voorzichtig zodat hij geen zuigschoen zou achterlaten.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di sep 19, 2023 11:14 pm

Finn

Finn begon te blozen. "Dat vond ik altijd niet. Ik dacht altijd dat ik goed getraind moest zijn maar ik ben gewoon niet iemand die de hele week in de sportschool rond hangt. Ik vind het fijn om te wandelen en te suppen maar aan gym had ik echt een hekel op school. Anderen jongens maakte mij onzeker over mijn lichaam. Maar ik ben blij dat het jou bevalt. Door jou voel ik mijzelf zelfverzekerder en weet ik dat ik er gewoon mag zijn. Het gaat niet om het uiterlijk maar juist om het innerlijk. Jou fijne persoonlijkheid, oké ik vond ook dat je er goed uitzag, deden mij verliefd op jou worden." Finn glimlachte verliefd naar Ethan. Finn voelde zijn lichaam gloeien. "Wat doe je allemaal met mij? Mijn lichaam lijkt wel in vuur en vlam te staan. Het is.. het voelt goed en fijn. Ik wil niet dat dit moment stopt."

Emma

Emma knikte. "Ik ben benieuwd wat je allemaal van plan bent. Zo te zien heel wat." Emma begon als een verliefd tienermeisjes te giechelen. Emma liet zich uit de auto door Mike helpen. "Dank u meneer." Ze liep achter Mike aan. Als een echte heer hield hij de deur voor der open en pakte haar jas aan. Braaf bleef ze wachten terwijl ze haar schoenen uit deed en weg zette. Emma liep naar boven toen Mike haar riep. Lachend met de handen voor de gezicht bleef ze staan. "Oh, Mike toch. Je bent nog steeds zo lief en romantisch als achttien jaar geleden. Waar heb ik dit allemaal aan te danken?"

Joey

Joey haalde simpelweg zijn schouders op. "Laat ze maar kijken, dat deden ze toch al. We doen niks raars. Dat verliefde stelletje daar verderop is veel erger. Die meid haar tong woont bijna bij die jongen in zijn mond." Hij beschreef het nog netjes. Joey kuste Gwen. Hij streelde een losse pluk haar achter de oor. "Dat is waar. Misschien is het ook beter om te pijlen wat ze zelf willen. Maar ik zou het persoonlijk wel leuk vinden om iets in elk geval met zijn vieren te doen. Iets speciaals voor hun verjaardag. Het hoeft niet perse een groot feest te zijn." Joey bekeek de foto. "Schattig wel maar Allie kon een draak zijn. Ik heb haar af en toe letterlijk achter het behang willen plakken."

Allie

Allie was in gesprek met Evie en Mira. Nora en Hailey waren samen gaan wandelen. Ze waren in gesprek over hoe ze tot nu toe de musical hadden gevonden. Allie voelde de mobiel in de broekzak trillen. "Twee tellen. Even Liam terug appen. Ik had gevraagd hoe het met hem ging. Het gaat beter met de medicatie." Haha. Goed bezig!xD Doe ik! Vervolgens stuurde ze een gekke selfie naar Liam met de onderschrift: ben ik toch een beetje bij je. "Ik moet jullie de groetjes doen van Liam."

Nora

Nora keek verbaasd. "Phoeh, mij niet gezien. Ik zou drie jaar bezig zijn om dat boek uit te lezen. Dan zit ik toch liever met jou in de zaal en neem ik mijn houten kont voor lief." Nora liep met Hailey mee naar het toilet. "Me too. Voel je je niet schuldig. Ik ben juist blij en trots dat je je grenzen hebt aangegeven." Nora keek Hailey aan. "Hail, ik hou van je maar ik ga echt niet met je zus en jou in een bed liggen. Je hebt je nachtrust nodig. Wees niet zo eigenwijs en laat Allie bij je slapen vannacht. Ik ben er morgen weer. Een nachtje kun je wel zonder mij." Ze gaf Hailey een kus.

moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di sep 19, 2023 11:36 pm

Ethan
Ethan keek Finn aan. “Lieverd ik hoef helemaal geen partner met een afgetraind lichaam. Jij bent perfect zoals je bent. Je bent lief, zorgzaam, je ziet er goed uit. Voor mij ben je perfect.” En hij zoende hem weer. Ethan hield het niet lang vol en dan waren ze nog niet eens begonnen. Hij gleed even met zijn handen in de onderbroek van Finn en ook daar voelde hij van alles. “Ik wil je verwennen vanavond schat. Ik wil je beminnen. Ik wil jou.” En hij keek Finn verliefd aan. Hij wilde het liefst de onderbroek van zijn lijf scheuren. Hij wilde Finn verwennen en laten komen.

Mike
Mike keek Emma verliefd aan. “Omdat je nog steeds mijn perfecte partner vind. Ik wilde je verwennen omdat je zoveel voor dit gezin doet en voor anderen. Je hebt dit verdiend omdat je bijzonder bent.” Hij slikte eventjes. Mike haalde diep adem en ging op een knie zitten zoals achttien jaar geleden. “Lieve Emma, zeventien jaar geleden zijn we getrouwd en ik hou nog steeds zoveel van je. Nu zeventien jaar later vraag ik je om nog een keer onze geloftes te doen. Nog een keer maar nu waar al onze kinderen bij zijn. Je bent mijn alles en ik wil je nooit meer kwijt. Dus wil je opnieuw met me trouwen?”

Gwen
Gwen keek naar het jongere stel en begon te lachen. Ze keek Joey aan. “Wat ben je toch goudeerlijk schat. Maar daarom hou ik ook zoveel van je.” En ze gaf hem nog een kus. “Je bedoelt met zijn vijven? Misschien kunnen we naar hun lievelingsrestaurant? Ze zijn beide dol op Italiaans. En wat zeg ik vijf? Nee ik bedoel met zijn tienen natuurlijk. De vriendjes en vriendinnetjes horen er ook bij he.” En ze grinnikte. “Misschien kunnen we het er morgen even met ze over hebben. Als ze uitgeslapen zijn dan. Het liefst laat ik Hailey morgen lekker liggen want ik denk dat ze wel moe is straks.”

Evie
Evie had ook met Thijs geappt dat ze een hele mooie avond hadden. Ze miste hem en had dit graag ook met hem gedeeld. Ze wreef even over haar buik en keek even naar Allie. “Hij is nog niet high geworden van die pijnstillers?” En ze grinnikte eventjes. Evie keek naar Allie. “Je ziet hem morgen weer toch. Hij redt zich echt wel een avondje zonder jou mag ik hopen. Zeg die dames moeten opschieten, het gaat bijna weer beginnen.”

Hailey
Ze was eindelijk aan de beurt. Snel deed ze haar behoefte en wachtte in de lobby op Nora. Toen Nora er weer eenmaal was pakte ze haar hand. “Ik weet dat ik het een nachtje zonder jou wel red maar toch…Het voelt zo anders zonder jou. Je bent echt een deel van mij geworden.” De bel ging dus liepen ze terug naar de zaal. “Ik app je zodra ik wakker ben beloofd.” De zaal lichten gingen uit en de muziek begon denderend. Hailey schrok zich rot maar kon er wel om lachen. De tweede acte ging beginnen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo sep 20, 2023 10:45 am

Nora

Nora ging ook snel naar de wc. Ze vond Hailey weer in de lobby.
Nora schudde de hoofd. "Dramagueen. Het is maar een nachtje. Je doet alsof ik voor een maand lang naar de andere kant van de wereld vertrekt. Ik ben en slaap ook graag bij jou maar maar ik zie liever dat jij van die nachtmerries af komt en daar kan ik je gewoon niet mee helpen." Ze trok Hailey stevig tegen zich aan en streelde door de haar. "Komt goed.." Snel liep ze weer naar hun plekken gezien de tweede akte begon.

Allie

Allie rolde met de ogen. "Ik mag toch hopen van niet. Lijkt me niet echt bepaald grappig. Hij was met een vriend aan het gamen appte die." Allie knikte. "I know maar ik mis hem gewoon. Ik baal gewoon ontzettend ook voor hem." Allie keek om zich heen. "Ik zie ze nkrt zo gauw. Laten we anders alvast terug gaan naar onze plekken. Misschien zitten ze daar al."

Joey

Joey haalde zijn schouders op. "Ik kan er wel om liegen maar ik wilde jou gewoon troosten. Ik kan er niet tegen om jou verdrietig te zien. Nou dan maar rare blikken hoor." Joey schudde zijn hoofd. "Neez ik had het over ons en de tweeling. En anders zijn we nog altijd met zijn zessen, naja nu een beetje zeven thuis. Riley mag dan min of meer bij Amy wonen maar vergeet niet meteen onze zoon." Joey knikte. "Het heeft ook geen haast maar ik zat er gewoon zo laatst aan te denken."

Finn

Finn kroop tegen Ethan aan. Hij snoof even zijn lichaamsgeur op. Zijn luchtjes vermengt met zweet en lust. "Jij bent ook perfect voor mij. Ik ben zo blij dat je torn toxh met Roos mee bent gekomen naar de D&D bijeenkomst zodat wij elkaar hebben kunnen leren kennen. Ik kan mij jou niet meer uit mijn leven denken. In al mijn toekomstig dromen kom jij voor."
Hij kuste Ethan innig. Finn sloeg een kreet toen Ethan zijn hand in zijn onderbroek verdween. Hij voelde zijn slurf gevaarlijk kloppen. Zijn handen grepen zich vast in Ethan zijn haar. "Fuck!",vloekte die zacht. "Doe het! Die die stomme onderbroek uit en verwen me.",piepte die hijgend.

Emma

Emma schoot in de lach. "Slijmbal! Ik ga heus wel met je naar bed nu de kinderen niet thuis zijn.",zei ze plagend. Ze wilde Mike een kus geven maar plots ging die op zijn knieën. "Ga, staan gek!"
Emma was even verbaasd. Gebeurde dit nou echt?!? Vroeg Mkke nou echt om opnieuw te trouwen? Ze kneep zichzelf even. Nee, dit was geen droom. Ze was klaarwakker. Het duurde dan ook even voordat ze met tranen in de ogen Mike overeind hielp en hem kuste. "Tuurlijk wil ik onze gelofte vernieuwen. Ik hou nog altijd even veel van jou als vanaf het eerste moment. Ik ben zo blij met jou en onze kinderen in mijn leven. Een kleinkind op komst. Jij bent en was altijd mijn rots in de branding. Onze ontmoeting was voorbestemd. Ik hou van je, meneer de Wit."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo sep 20, 2023 10:57 am

Gwen
“Aaw schatje. Daarom hou ik ook zoveel van je.” En ze gaf hem een kus. Ergens vond ze het wel opwindend om op zijn schoot te zitten. Ze hield heel veel van hem. Snel ging ze weer op haar eigen plek zitten want de vlinders vlogen door haar lichaam. Ze nam een hap van haar lasagne. “Aah zo. Ik vergeet onze zoon echt niet schat. Laten we gewoon kijken wat de meiden willen goed. Het blijft hun verjaardag.” En ze nam een slok van haar rose.

Mike
Mike gaf haar een kus. “Vanaf het moment dat ik je zag wist ik al dat je mijn vrouw moest worden.” Hij was zo blij met haar. Hij duwde haar op het bed en begon haar innig te zoenen. “Ik ben nog steeds smoor op je lieverd. Ik wil je nooit meer kwijt.” En hij begon haar voeten te masseren. Hij had immers een massage beloofd en hij kwam zijn beloftes altijd na. Hij keek haar aan met een glinstering in zijn ogen. “Ik kan maar geen genoeg van je krijgen lieverd.” En hij stopte het masseren en begon haar kusjes in haar nek te geven en te sabbelen aan haar oor.

Ethan
Ethan keek hem aan. Hij ging met zijn handen langs Finn zijn lichaam. Hij deed de boxer van Finn uit en beet op zijn lip. Hij deed ook zijn onderbroek uit zodat ze beide naakt waren. Hij duwde Finn beter in de kussens en gaf hem overal kusjes. Hij ging langzaam naar beneden en likte even aan de piemel van Finn. Hij keek hem aan en stopte toen de piemel van Finn in zijn mond en begon hem te pijpen. Hij keek even naar Finn en stopte eventjes. “Geniet er van schatje.” En ging toen weer verder met waar hij gebleven was.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo sep 20, 2023 1:06 pm

Joey

"Ik hou ook onwijs veel van jou en van onze kinderen en toekomst kleinkind. Ik hoop dat het ons gegund is om meer kleinkinderen te krijgen. Het lijkt me zo heerlijk om opa te kunnen zijn die kleintjes te verwennen maar geen slapeloze nachten en continue poepluiers." Joey knikte. Hij vond het jammer dat Gwen weer was gaan zitten op de eigen plek. Hij at zijn bord leeg wat bijna koud was. "Laten we dat doen, ja. Wil je nog een toetje? Of zeg je we gaan zo lekker naar huis."

Finn

Finn liep Ethan met het uitrekken van zijn boxer. Zijn slurf sprong meteen recht omhoog. Het voelde bevrijdend dat die knellende boxer eindelijk uit was. Hij keek even naar het geslachtsdeel van Ethan. Zijn vriend wad goed geschapen. Om het zo maar te zeggen. Hij wilde het graag aanraken maar Ethan nam het voortouw. Braaf bleef die in de kussens liggen om Ethan han hem te laten verwennen. Er gingen allemaal kleine schokjes door hem heen als bliksem. Finn grepen zich vast aan de lakens. Hij heigde en kreunde. "Oh, Ethan. Ik weet niet of ik dit lang volhou. Dit voelt zo fijn. Maar ik wil niet in je mond klaar komen als je dat niet wilt. Ik zal het proberen aan te geven maar trek dus optijd jezelf ook terug." Hij kuste Erhan vluchtig en proefde een beetje van zijn eigen zaak op Ethan zijn lippen.

Emma

Emma bloosde. "Ik ben blij dat het lot ons bij elkaar heeft gebracht. We leken misschien in eerste instantie elkaars tegenpolen maar blijkbaar trekken tegenpolen naar elkaar toe."
Emma zoende Mike innig terug. Ze liet haar handen door zijn haar gaan. Haar prachtige rooie prins. "Ik ook op joum ik kan jou gewoon niet weerstaan " Emma liet zich achterover op bed vallen. Het voelde fijn dat Mike haar voeten masseerde.
Emma keek eben beledigd toen Mike stopte met masseren maar zijn kusjes en gebabbel aan de oor deden er ook goed. "Ik voel me bijna weer een verliefde puber.",giechelde ze.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud