Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

I’ll be there for you

2 plaatsers

Pagina 38 van 41 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40, 41  Volgende

Ga naar beneden

I’ll be there for you - Pagina 38 Empty Re: I’ll be there for you

Bericht van moonlight ma jul 29, 2024 11:38 am

Finn

Finn dacht na. "Volgens mij is de winkel wel open,ja vandaag. Alleen tante Gwen is er niet. Die viert kerst met Evie en haar gezinnetje. De boekenwinkel was eerst van haar vader, die werd altijd opa Boek genoemd vanwege het bezitten van een boekenwinkel. Ik rij wel die kant op." En veranderde ban richting. Finn schudde zijn hoofd. "Nee hoor dat hoeft niet. Maar lief aangeboden. Neem vooral straks de tijd in je moeder te bezoeken." Finn haalde een hand door zijn haar. "Ik was wel van plan ja vanavond even langs te gaan om cadeautjes te brengen en op te halen. Normaal gaan Mirthe en Owen mee maar Owen heeft plannen met Manu en Mirthe rust uit om kerst met ons en Jonah te vieren."

Thijs

Thijs keek Evie geschrokken na. Hij gaf Charley aan zijn schoonmoeder en liep achter Evie aan naar de keuken. "Gaat het? Wat gebeurde er nou? Je leek opeens weg en liet Charley bijna vallen. Toch niet weer een herbeleving?" Hij keek haar wat twijfelachtig aan. "Eef, als dit al de tweede keer is vandaag dam moeten we na de feestdagen hulp voor je gaan zoeken. Ik wik niet dat de tweeling gevaar loopt als je plots een herbeleving krijgt."

Allie

"Dat snap ik en dat zou bij mij nog zacht uitgedrukt zijn eerlijk gezegd. Ik zou hem en haar willen vermoorden." Allie knikte. "Dan lijkt mij dat hij geen rechten heeft maar ik zei al uk ben geen advocaat. Dat kunnen we beter aan Brian vragen." Allie dacht na. "We kunnen hem het beste vanavond bellen. Hij viert nu kerst met mijn oudste zus en haar gezinnetje."

Nora

"Ach,liefje. Dat vind ik super lief van jou. Het enige wat ik wik js een leven met hou, dat is al meer dan perfect want jij maakt mijn leven perfect." Ze kuste Hailey terug. "Leuk idee. Ik kan wel rijden." Hand in hand liepen ze terug naar het huisje "Laten we morgen je ouders bellen. Dan kan je je eigen ring ook tonen. Ik ben heel benieuwd wat je er van gaat vinden."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van KirstReads ma jul 29, 2024 6:53 pm

Ethan
Ethan keek naar Rose. “Zullen we er even heen gaan dan?” Rose knikte. “Ja dat zou ik leuk vinden.” Ethan luisterde even naar Finn. “Ja dat vertelde je me. Wel mooi dat je tante het dan zo heeft gelaten. En met die muurschildering van je vader die hij samen met Mirthe gemaakt heeft maakt dat het helemaal af.” Ethan haalde diep adem. “Ik wil wel met je mee vanavond. Gaat je pa echt niet? Tis wel Kerst he.”

Evie
Ze haalde diep adem en probeerde haar emoties binnen te houden. Dat mislukte alleen en haar handen begonnen te trillen. “Ik kreeg weer een flashback. Hij drogeerde me met kalmeringspillen en duwde mij daarna op bed.” Ze begon te huilen en deed haar handen voor haar gezicht. “Het spijt me. Ik wilde dat echt niet. Ik…” Ze slikte. “Ik heb hulp nodig Thijs. Ik wil niet dat de meiden gevaar lopen waar ik bij ben.”

Jeanie
“Geloof me ik heb spullen naar hem gegooid en dingen naar hem geroepen. Ik was woedend.” Ze keek weer naar Ollie die wakker werd en naar Allie met zijn heldere blauwe ogen keek. “Ja wie is dat? Dat is Allie. Je nicht.” En ze tilde hem op uit de buggy. Er kwam een kleine glimlach op Ollie zijn gezicht toen hij weer naar Allie keek. Ze knikte. “Dan bellen we hem vanavond.”

Hailey
“Ik wil ook alleen maar een leven met jou. Ik kan niet meer zonder jou. Jij maakt mijn leven compleet.” En ze gaf Nora een kus. “Dat is goed. Ze zouden vandaag ook kerst vieren met Evie, Thijs en de meiden. Dan kunnen we ze inderdaad beter morgen bellen.” Ze haalde de autosleutels die Liam aan haar had gegeven uit haar jaszak en gaf ze aan Nora.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Bericht van moonlight wo jul 31, 2024 12:34 pm

Finn

Finn knikte. "Tante Gwen stond er ook om de boekenwinkel intact te houden maar wilde ook haar vader eren. Toen heeft ze papa en Mirthe gevraagd om een muurschildering te maken. Rond zijn startdata hebben we ook een eerbetoon aan hem gehouden. Dat was heel bijzonder. Opa Boek las normaal altijd voor aan de kinderen,dat heb ik toen die dag gedaan." Finn glimlachte dankbaar. "Dat zou fijn zijn." Finn rolde met zijn ogen. "Je weet dat ze al voor mijn geboorte ruzie hebben. Ik kan het nog een keer aanbieden of die mee gaat maar verder bemoei ik me er niet mee. Mama en Mirthe hebben al honderden pogingen gedaan om tegen papa de fre zeggen dat die de strijdbijl met opa Roy met begraven."

Thijs

Thiis pakte Evie stevig vast. "Sshtt. Het is oké.. Jij kan hier ook niks aan doen. Waarschijnlijk is het vandaag allemaal een beetje te veel gewenst. Probeer weer rustig te worden en fris je ern beetje op. Dan gaan we genieten van de meisjes die hun cadeautjes gaan uitpakken. We gaan hulp voor je zoeken,beloofd. Ik ben er voor je." En gaf Evie een kus.

Allie

"En terecht! Verder zal ik maar wijselijk mijn mond houden over wat ik er van vind voor dat er straks lelijke woorden uit komen waar je zoontje bij is." Alllie zag dat Ollie wakker was geworden. "Hallo! Wat ben jij een schatje. Kom is bij tante Allie." En reikte haar armen uit naar Oliver zodat ze hem over kon pakken. Allie knikte. "Ik wil hem nu niet afleiden. Is hier ergens een speeltuin waar we zo met Oliver heen kunnen?"

Nora

Nora kuste Hailey liefdevol maar ook vurig. "Ik hou van jou mrs Petersen of ik moet jou achternaam aannemen. Dan worden we mrs en mrs O'Malley." En Nora grinnikte. Nora knikte. "Morgen mag iedereen weten dat we zijn verloofd. Voor nu is het nog even ons geheimpje." Nora nam de sleutels aan van Hailey en stapte achter het stuur. "Het blijft gek om aan de andere kant te moeten instappen en rijden, maar het gaat me lukken."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo jul 31, 2024 6:45 pm

Ethan
“Het was een hele mooie dag die memorial. Er waren echt veel mensen en dat is alleen maar een goed teken. Ook voor je tante.” En hij zag Rose knikken. “Hoe is het in Nijmegen Roosje?” Rose bloosde even. “Rose?” “Nou…Heel leuk. Studie gaat goed. Heb echt chille huisgenoten en studiegenoten.” Ethan zag aan haar blik dat dat niet alles was. “En? Kom op geef me iets meer juice.” Rose rolde met haar ogen. “Goed dan. Ik heb iemand leren kennen. Paul. We zijn aan het daten dus nog niet officieel in een relatie. Ik laat je zo wel even een foto zien.” Ethan glimlachte. Het deed hem goed om te horen dat zijn zusje iemand gevonden kon hebben. Ze reden de begraafplaats op. Hij legde een hand op Finn zijn schouder. “Dan nog. Dat is al ruim 18 jaar geleden. Waar gaat die hele ruzie nou om?”

Evie
Evie slikte. “Ik vond het zo fijn met jou vanochtend en gisteravond. Ik snap gewoon niet waarom mijn brein nou zo doet.” Ze haalde diep adem en rook Thijs zijn geurtje op. “Hoe leg ik dit nou aan mijn ouders uit? Ik wil niet dat ze zich zorgen gaan maken. Ik ben dan bang dat ze ons hele plan om echt samen te gaan wonen gaan tegenhouden. Dat wil ik niet. Ik heb juist een andere plek nodig dan dit. Alles herinnert mij aan die nacht. Hoe goed we het ook ons plekje hebben gemaakt. Ik moet daar weg Thijs.”

Jeanie
“Hij snapt het toch niet. Tenminste nog niet.” Ze slikte en keek even naar Ollie en Allie. “Hij is dol op je. Naar vreemde toe is ie altijd wat eenkennig maar op de een of andere manier lijkt het wel alsof hij je herkent. Misschien denkt hij wel van hey je lijkt op mijn mama.” Ze dacht na. “Uhm ja alleen dan moeten we wel naar de pub toe. Daar hebben we een speeltuintje voor kinderen gemaakt.”

Hailey
“Hmm zullen we daar rond die tijd over na gaan denken? Het maakt mij niet uit zolang ik maar voor altijd bij jou ben.” En kuste Nora vurig terug. Hailey stapte in de auto en grijnsde. “Ik vind het ook nog steeds raar om dan aan de andere kant van de bijrijdersstoel te zitten.” Ze klikte haar gordel vast en keek even naar het grote huis dat ooit van opa Boek was geweest. “Hij had het fantastisch gevonden dat ik ging trouwen.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo aug 04, 2024 7:00 pm

Finn

Finn knikte. "Ja het was echt een heel mooie dag en eerbetoon aan opa Boek. Hik zal vol totaal vanaf daarboven hebben neergekeken. Hij zal altijd via de boekenwinkel voort leven in ieder zijn hart. Opa Boek was een bijzonder man. Heb ik eigenlijk ooit verteld dat mijn ouders elkaar daar in de kantine hebben ontmoet?" Finn knikte. "Wayt leuk te horen,Rose. Ik hoop dat jullie samen gelukkig worden." Finn zuchtte en parkeerde de auto. "Geen idee. Volgens mij omdat opa Roy al met oma Susan ging terwijl oma Mirjam op sterf bed lag en papa van hem ons nichtje Zari geheim moest houden."

Thijs

Thijs suste Evie. "Het komt goed. Let it go. Het werd je allemaal gewoon even te veel. Dat kan gebeuren. We hoeven je ouders niet meteen in te lichten. Als het echt uit de hand loopt. Ook met therapie kan het nog steeds. Zeg gewoon dat het je even overdonderd dat dit de eerste kerst is met de meisjes en je je het nooit zo had kunnen voorstellen. Dat begrijpen ze best." Thijs kuste Evie. "Ik ben bij je. Er kan en niks gebeuren." Hij schonk een glas koud water voor de in. "Drink even wat om rustig te worden."

Allie

"Oké, maar toch vind ik het niet netjes. Laat ik gewoon maar zeggen dat Dean een enorme lul is. Dan blijf ik nog netjes." Allie schoot in de lach. "Haha. Ja we lijken inderdaad wel een beetje op elkaar. Ik dnek dat die aanvoelt dat ik in vrede kom. Hé manneke." Allie beet op de lip terwijl ze Oliver dorp zijn haar streelde. "Als je er niet heen wilt dan kunnen we ook ergens anders heen lopen. Een parkje ofzo."

Nora

"Oké,sorry. Alles op zijn tijd maar het klonk wel leuk om te zeggen." En kuste Hailey terug. Nora schoot in de lach. Ze startte de auto en reef langzaam van her terrein af. "Hij zal er bij zijn die dag., dat geloof ik zeker. Misschien kunnen we hem er op een of andere manier toch bij betrekken. Een plekje met dierbare die er helaas niet meer bij konden zijn."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo aug 04, 2024 7:20 pm

Ethan
Hij keek op. “Nee ik geloof niet dat je dat hebt verteld. Geloof ook niet dat ik verteld heb hoe mijn ouders elkaar hebben ontmoet.” Ze waren inmiddels bij de begraafplaats. Hij keek even naar Rose en kneep bemoedigend in haar hand. “Als het teveel wordt gewoon aangeven, dan gaan we.” Rose knikte. Ethan keek even naar Finn. “Okee ergens snap ik je vader wel dat die dan liever niet naar je opa gaat. Maar ik snap dat het voor jullie ook lastig is. Is oma Susan wel een leuke oma?” Hij stapte uit en wachtte tot Finn en Rose ook waren uitgestapt.

Evie
“Thijs mijn vader kijkt soms dwars door mij heen. Hij kent mij langer dan vandaag. Wat nou als ik straks tijdens het eten een flashback krijg?” Ze slikte en keek even naar buiten. “Ik heb ze nog niet eens verteld dat ik therapie wil. Als ik dat doe dan maakt mama zich meteen zorgen. Je kent haar langer dan vandaag.” Ze hoorde Josie huilen. Ze hoorde haar moeder Josie sussen. Ze nam dankbaar het glas water aan en nam een slok. “Dankjewel lieverd.” En ze gaf Thijs een kus.

Jeanie
Jeanie begon te lachen. “Oke dat is waar. Je hebt gelijk.” Ze glimlachte even naar Ollie. “We hebben oma Lili haar uiterlijk. Heeft de rest van je familie ook die haarkleur?” Ze dacht na. “We kunnen wel naar het stadspark gaan. Daar heb je ook een speeltuin. Dan drink ik wel eerst even mijn drankje leeg.” Ze zag dat Ollie in slaap was gevallen in Allie haar armen.

Hailey
Hailey grinnikte. “We kunnen ook doen dat jij mijn naam overneemt en ik de jouwe? Dan hebben we een mix.” Ze keek even uit het raam en dacht na. “Hoe bedoel je? Een trouwerij moet leuk blijven lieverd. Ik heb geen zin in dat mijn moeder gaat huilen vanwege mensen die gemist worden. Ik heb liever dat ze huilt omdat haar dochter gaat trouwen en een hele mooie jurk aan heeft.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma aug 05, 2024 7:46 pm

Nora

"Dat kan ook,ja. We denken er nog wel even over na. Uiteindelijk zullen we toch eerst een data moeten prikken. Kijken wat we willen. Als je bijvoorbeeld op het strand zou willen trouwen,ik zeg maar wat dan zijn de wintermaanden niet zo gunstig." Nora knikte. "Oké daar heb je wel gelijk in. Maar een nicht van mijn moeder trouwde een tijdje terug en haar vader was overleden. Toen hadden ze een foto op een tafeltje gezet met een bloemstuk en dat was best een mooi beeld. Zo was haar vader er toch bij op haar grote dag."

Allie

Allie knikte. "Ik herken mezelf ook echt in de foto's van Lili maar ook mijn moeder. Vooral mijn moeder is echt twee druppels water onze oma." Allie dacht hardop na. "Hailey in elk geval niet. Hailey is donkerblond. Riley heeft de donkere lokken van papa. Evie is wel blond en lijkt eigenlijk ook heel erg op mama maar ik herken hier zelf Evie minder in." Allie knikte. "Rustig aan,mijn koffie is ook nog niet op en dit mannetje is zojuist in slaap gevallen."

Thijs

"Je ziet beren op de weg die er nog geen eens zijn. Je maakt je druk om dingen die nog helemaal niet aan oordeel zijn. We moeten niet op de feiten vooruit lopen dna maak je jezelf allen maar gek. Laten we eerst gewoon rustig terug naar binnen gaan. Knuffel even met de meisjes en dan gaan we langzaam aan de cadeautjes uitpakken. Ja dan zien we wel hoe het loopt. Ik ben bij je dus je hoeft je geen zorgen te maken." En kuste Evie liefdevol.

Finn

"True. Ik vertel het nog wel eens. Het is best wel categorie namelijk. Vind ik zelf dan en daarom heeft de boekenwinkel ook een waardevolle herinnering voor mijn ouders." Finn knikte. "Jep. Wij zaten er middenin al stond mama er op dat we opa wel leerde kennen. Hij bleef toch onze opa. Ja, hoor al weten we natuurlijk niet beter. We hebben oma Mirjam nooit gekend. We zullen zien hoe het vanavond gaat."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma aug 05, 2024 8:09 pm

Hailey
Hailey dacht na. “Klinkt het stom als ik zeg dat ik hier best wel zou willen trouwen? Maar dan wel volgens de Nederlandse Wet.” En ze keek even vragend naar Nora. Ze keek naar buiten. “Hmm dat is wel een mooi gebaar. Dat zouden we met opa Boek kunnen doen. Misschien kunnen we daarvoor eerst met mijn moeder overleggen tegen die tijd? Als zij zich er niet goed bij voelt voel ik mij er ook niet goed bij namelijk.”

Jeanie
Jeanie dacht even na. “Evie lijkt ook totaal niet op jullie vader. Ze lijkt op jullie moeder maar ik zie ook trekken van iemand anders. Ze had een andere vader toch?” Ze nam een slok van haar chocolademelk. “En je bent tante geworden?” En ze keek even naar Ollie die lekker aan het slapen was. Ze stond op en nam hem voorzichtig over en deed hem weer in de buggy.

Ethan
“Dan vertellen wij over onze ouders.” Hij gaf Finn een kus. “Wel goed van je moeder dat ze dat aan gaf. Anders had je helemaal geen opa en oma gehad.” Ze liepen verder de begraafplaats op. “Papa ligt daar.” En Rose wees naar een grote eik in de verte. Ethan knikte. “Wij lopen daarheen dan. Rustig aan bij je oma.” En hand in hand liepen ze naar het graf van zijn vader. Hij slikte toen hij de steen zag: Colin Ethan Smith 17 april 1984-1 juni 2039 geliefde zoon, echtgenoot en vader. “There is some good in this world and it is worth fighting for.” De quote er onder was van zijn vaders tweede lievelingsboek; Lord of the rings. Hij snoof zijn neus. “Hoi pap. Hier zijn Rose en Ethan, ik dus. We komen je even vrolijk kerstfeest wensen.” Hij knikte naar Rose die bloemen op het graf legde.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di aug 06, 2024 10:28 am

Allie

"Klopt,vandaar dat ze ook niet op ons lijkt en alleen op mama. Al heeft ze geen contact met haar biologische vader. Het is een naar verhaal waar we het liever niet over hebben. Papa heeft Wvie geadopteerd en daarmee is ze gewoon zijn dochter rn zo zien wij het ook. Papa en Evie hebben een onverklaarbare band met elkaar." Allie knikte vol trots "Ja! Evie is moeder geworden van twee meisjes, mijn petekindjes. Josie en Charley. Wacht ik heb wel foto's." En haalde op haar mobiel haar galerij erbij die vol stond met foto's van haar nichtjes.

Nora

"Nee. Het is wel een hele mooie plek. Ik snap dat je hier een bruiloft voor je ziet. Ik zou het zeker kunnen overwegen maar dan wel als het warmer is en niet hier midden in de sneeuw." Ze zette de ruitenwissers aan omdat het weer licht was begonnen met sneeuwen. "Tuurlijk. Ik doe niks waar jij je jiet fikn bij voelt,liefje." En pakte even snel Hailey haar hand vast voor dat ze zich weer op de weg richtten.

Finn

Finn knikte. "Afgesproken!" Finn schudde zijn hoofd. "We hebben altijd nog contact met opa en oma Prins. Al zien we die niet heel vaak omdat opa en oma Prins niet in de buurt meer wonen. Maat het is wel fijn dat we opa Roy hebben kunnen leren kennen,ja." Finn knikte. "Ik zie jullie zo weer. Nemen de tijd." Waar Ethan en Rose doorliep,sloeg Finn af naar het graf van zijn oma. "Hoi oma. Fijne kerst. Ik heb een kersster mee genomen. Ik hoop dat het een beetje feestelijk is daarboven." En begon vervolgens ge vertellen hoe het met iedereen ging.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di aug 06, 2024 2:06 pm

Evie
Evie keek naar Thijs. “Sorry. Ik zat weer te ratelen. Laten we terug gaan.” En ze gaf hem een kus. Ze liep weer naar binnen en nam Josie over van haar moeder. Haar moeder keek haar even aan. “Sorry. Het overviel me gewoon. Om hier met zijn allen te zijn. Ik had dat nooit verwacht.” Haar moeder legde even haar hand op haar knie. “Dat snappen we schat. Laten we zo lekker de cadeautjes uitpakken en daarna even een wandeling maken. Josie en Charley willen graag ook even naar de kerststraat kijken.” Evie glimlachte. Elk jaar was er een straat in de buurt van haar ouders die met kerst uitpakte. Elk huis had zijn of haar tuin vol met kerstspullen en lichtjes. Het was een traditie geworden om daar te kijken.

Hailey
Ze knikte. “Dan is het we leuk om in de lente of zomer hier te trouwen. Dan is het hier nog mooier. Vooral als de hei in bloei komt te staan.” Hailey keek even naar de sneeuw die zachtjes naar beneden dwarrelde. Gelukkig waren ze bijna bij het dorp aangekomen. “Ik verlang nu echt naar een kop warme chocolademelk, met slagroom en marshmallows.”

Jeanie
Ze luisterde en knikte. “Ik heb ook een halfbroer Jamie. Of nou ja James maar iedereen noemt hem Jamie. Mijn vader had voordat hij een relatie had met mijn moeder een andere relatie gehad. Maar die moeder kon door omstandigheden niet voor hem zorgen dus mijn ouders hebben hem in huis genomen. Hij is gewoon mijn grote broer. Als het goed is staat hij nu in de pub. We kunnen er straks wel een kijkje nemen dan zie je de binnenkant ook eens.” Jeanie bekeek de foto’s. “Aaw wat een schatjes. Weet je ook wie wie is want ik kan hun niet uit elkaar halen.”

Mike
Mike had besloten om nog even naar het graf van zijn moeder te gaan. Emma en Mirthe zouden de gourmet klaar zetten om straks met Manu en Owen te gaan gourmetten. Owen en Manu zouden morgen naar de zus van Manu gaan om daar kerst te vieren. Het deed hem goed dat Manu zijn zus weer zag. Mike liep de begraafplaats op en zag iemand bij het graf van zijn moeder staan. Toen hij dichterbij kwam zag hij dat het Finn was. “Hey jongen.” Zei hij en hij legde wat winterklokjes op het graf neer. “Ze zou trots op je zijn geweest.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo aug 07, 2024 8:29 pm

Joey

"Zullen we dan maar beginnen?",maar wachtte het antwoord niet af. "Laten we maar beginnen met het grootste cadeau eerst. Het lijkt misschien niet zo groot maar jullie moeten het maar open maken." En Joey overhandigde Evie een kaart. Evie en Thijs waren al een tijdje van plan om naar Londen te gaan maar hij kende Evie langer dan vandaag,die zou niet zomaar haar meisjes achter laten. Daarom hadden hij en Gwen de reis geregeld zodat ze wel moesten gaan en uiteraard zouden opa en oma op de kleinkinderen passen.

Nora

"Echt?!? Mijn moeder was dol op de heide als die in bloei stond, dan gingen we altijd foto's maken van de paarse velden. Het is echt een jeugdherinneringen. Ik denk dat er geen betere plek dan hier is om ons huwelijk te volbrengen. Ik zie het al haast voor me." Nora schoot in de lach. "Ik ook en een stukje gebak misschien erbij." Nora volgde de navigatie om een parkeergarage te vinden.

Allie

Allie knikte. "Precies! Evie is net zo goed mijn zus als Hailey en Riley mijn broer. Daar is voor ons geen verschil tussen. Misschien is het ook wel anders omdat er geen vader in beeld is bij Evie. Ik denk dat het dan misschien wel anders had kunnen zijn. Jaloezie bijvoorbeeld. Strijd tussen de vaders. Gedoe tussen de ouders als er geen goede relatie is tussen de co-ouders." Allie knikte. "Dat lijkt mij leuk,ja. Als ke het niet erg vind om risico te lopen om Dean tegen het lijf te lopen." Allie schoot in de lach. "Haha,eerlijk gezegd haal ik ze ook wel eens door de war hoor. Maar bij deze foto weet ik zeker dat Josie links is en Charley rechts."

Finn

Finn schrok op uit gedachten toen hij opeens een bekende stem hoorde. Plots zag hij zijn vader naast hem staan. "Hoi papa. Ik had je hier niet verwacht. Ethan en zijn zus zijn aar het graf van hun vader toe. Ik wilde oma even een fijne kerst wensen." Finn glimlachte. "Dat denk ik ook." Finn beet opnzojn lip. "Papa, wil je vanavond mee langs opa? Het is al zo lang geleden. Wordt het geen tijd om het bij te leggen? Oma zou ook niet hebben gewild dat jullie ruzie hadden. Susan is een lieve vrouw en opa is dol op haar en niet te vergeten je hebt een halfzusje,pap."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo aug 07, 2024 9:30 pm

Evie
Evie keek haar vader aan en nam de envelop van hem over. Ze maakte hem open en keek Thijs even verbaasd aan en toen keek ze naar haar ouders. “Papa, mama dit is super lief maar ik weet niet of ik zolang van de meiden weg kan blijven.” Ze wilde al heel lang naar Londen. Ze waren van plan om te gaan voor de meiden kwamen maar toen kwamen ze eerder dan gepland. Ze keek even naar Thijs en kneep in zijn hand.

Hailey
Ze knikte. “Ja de heide hier zijn echt mooi. Met Schotse Hooglanders die dan lopen in de natuur van Schotland. Dat is dan toch anders dan op de Veluwe. Wat ook mooi is maar mijn gevoel zegt dat we hier moeten gaan trouwen. We voelen ons hier thuis.” In een paar dagen tijd had ze Schotland omarmd als een tweede thuis. Ze kon hier tot rust komen en had meer zuurstof dan in Nederland. Ze grinnikte. “Een gebakje gaat er altijd wel in.”

Jeanie
Ze knikte. “Dat dus. Ik ben gewoon dankbaar dat mijn vader hem in het gezin heeft opgenomen en dat mijn moeder hem ook ziet als haar zoon. Net als dat Debby en ik volbloed zussen zijn is Jamie mijn broer.” Jeanie dronk haar drinken uit en zag dat Ollie nog sliep. “Dean werkt vanmiddag niet. Vanavond pas. We kunnen daar wel even wat eten als je wilt.”

Mike
Mike keek zijn zoon aan. Hij wist dat er een dag zou komen dat zijn kinderen hem zouden proberen over te halen. Hij keek even naar de steen van zijn moeder en toen naar zijn oudste zoon. “Finn ik weet niet of ik hem kan vergeven wat hij allemaal gedaan heeft. Ik moest Zari voor Jenny geheim houden. Door zijn geheimen kreeg ik een hartaanval en daardoor een ICD. Ik…” Hij liep naar het bankje tegenover het graf en ging zitten. Hij voelde lichtelijk weer pijnsteken in zijn hart. “Ik weet niet hoe ik hem dit kan vergeven Finn.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za aug 10, 2024 10:19 am

Thijs

Thijs was ook verbaasd bij het zoen van het cadeau. "Dat had toch niet gehoeven. We waren uiteindelijk wel naar Londen gegaan,alleen waarschijnlijk als de meiden groter waren."
Joey:"Het is jullie gegund. Ga er gewoon van genieten. Even tijd voor elkaar, even geen papa en mama. Misschien kunnen jullie mooi beginnen met het plannen van jullie huwelijk."
Thijs keek naar Evie. "De meiden redden het wel. We moeten deze kans niet laten schieten."

Nora

Nora knikte. "Inderdaad. Het is misschien gek maar het voelt hier goed en vredig. Ondanks alles wat we hebben ontdekt in de afgelopen dagen. Ik kan echt genieten van het landschap." Nora knikte. "Dan hebben we dat bij deze besloten. We triuwen op het landgoed van het huis van je opa." En begon te stralen. Nora giechelde. "Niet zulke gebakjes. Misschien dat je vanavond nog een toetje krijgt." Nora parkeerde de auto. Ze stapte uit en hield de deur voor Hailey open.

Allie

Allie knikte. "Daar kan ik geen woorden meer aan toevoegen zo voelt het precies ook zo voor ons. Ik heb respect voor onze ouders dat ze de rol van ouder op zich namen voor een kind dat biologisch gezien niet van hun is. Zo ook voor de vriend van Evie. De meiden zijn niet van haar huidige vriend maar van haat ex. Echter.. sorry ik wik het liever niet over haar ex hebben. Het is vrij pijnlijk wat hij onze familie geeft aangedaan. Ik ben gewoon blij dat ze Thijs heeft leren kennen en hij een vader wikt zijn voor de tweeling." En slikte even. Allie knikte. "Ik zou graag de pub eens willen zien, dus het lijkt mij leun om daar zo heen te gaan."

Finn

"Ik snap dat je boos bent papa maar het is meer dan achtien jaar geleden. Ik praat niet goed wat oppa heeft gedaan maar wordt het biet rijd om de strijdbijl te begraven? Ik was nog geen eens geboren! Opa is ook de jongste niet meer wil je echt de rest van zijn leven boos op hem blijven? Ik zou het rot vinden als het nooit meer goed komt met opa. Maar ik ga je niet dwingen om mee te gaan. Ik zou het alleen fijn vinden nu Owen en Mirthe niet meekunnen. Ethan heeft aangeboden om mee te gaan maar ik zou graag jou ook meewillen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo aug 11, 2024 2:11 pm

Evie
“Okee okee. We gaan. Beloofd.” Ze keek even naar Thijs. “Moeten we alleen even kijken wanneer. We hebben na de feestdagen nog een afspraak bij het consultatie bureau. Voor controle. Dus dan moeten we daarna gaan. Ik wil sowieso oud en nieuw hier nog vieren.” Evie pakte Thijs zijn hand. “Over de bruiloft gesproken. Pap ik wil dat jij mij weggeeft en mam ik wil dat jij mijn getuigen wordt. Of een van de getuigen. Ik wil Allie als tweede getuigen vragen.”

Hailey
Ze kon Nora nu wel zoenen. Het betekende veel voor haar dat ze hier zouden gaan trouwen. Ze had dan het gevoel dat haar opa er toch nog een beetje bij was. Ze sloeg Nora op haar been. “Nora! Dat bedoelde ik niet.” Toch merkte ze dat het haar wel opwond. Ze was dan ook blij dat ze er waren, ze liet zich door Nora helpen met uitstappen. Ze deed haar muts op en pakte Nora haar hand. “Zullen we dan maar op zoek naar een plekje om taart te eten?”

Jeanie
Jeanie pakte Allie haar hand vast. “Je hoeft het er ook niet over te hebben. Thijs is de vader van Josie en Charley. Niemand anders.” Ze gaf de hand van Allie een kneepje. Jeanie keek naar Ollie die lekker sliep. Ze haalde diep adem. “Ik heb ook iemand anders leren kennen. Gezien Dean toch liep te klooien met een ander. In de boekenwinkel van oma Lili. Hij werkt daar. Mark. We hebben nog niks maar zijn wel aan het daten. We kunnen zo na de pub wel even naar de boekenwinkel?”

Mike
Mike keek even naar Finn. Hij was volwassen geworden. Hij keek even naar het graf van zijn moeder. “Door hem heb ik geen afscheid kunnen nemen van oma Mirjam.” Hij slikte en veegde de opkomende tranen weg. “Mist hij mij? Komt tante Jenny wel met kerst?” Hij en Jenny hadden contact maar er was een ongeschreven regel en dat was dat ze het niet over hun vader hadden. Finn had ook wel gelijk. “Ik ga mee. Op een voorwaarde. Als hij ook maar een ding zegt wat mij niet bevalt ben ik weg.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma aug 12, 2024 12:45 pm

Thijs

"Ja, we moeten even kijken. Denk eind januari,begin februari. Als alles weet een beetje rustige is en dan is het ook rustiger in Londen. Het zal nu daar wel extreem druk zijn. Ik heb er in elk geval heel veel zin in gezien we al plannen hadden gemaakt maar ja toen kwamen die twee eigenwijsjes eerder dan gepland." Joey:"Natuurlijk wil ik je weggeven en ik weet zeker dat Allie zich vereerd voelt ald je haar vraagt als getuigen.:

Nora

Nora keek Hailey aan met een grijns. "Niet? Ik dacht dat hé zo van toetjes houdende." En keek haar verloofde aan met een wenkbrauw wiebel. Nora sloot de deur en deed de auto op slot waarna ze haar arm door die van Hailey haakte. "Yes en naar warme chocolademelk met slagroom om op te warmen. Het is echt koud vandaag."

Allie

"Ik ben blij te horem dat je iemand mogelijk hebt gevonden. Ik hoop oprecht dat er iets uit voort bloeit. Je bent een lieve en leuke meid die het geluk in de liefde verdiend en niet iemand die je meteen in de steek laat en er vandoor gaat met een ander." Allie knikte. "Goed plan. Dan ga ik nog eben snel naar het toilet en dan kunnen we gaan. Ik betaal meteen de rekening geen gevaar. Ik heb je immers uitgenodigd. Hailey wilt de boekenwinkel ook nog graag zien maar die is met haar vriendin Nora op pad vandaag."

Finn

Finn slikte en beet op zijn lip. Hij sloeg een arm om zijn vader heen. "Soms moet je loslaten om verder te kunnen. Geef opa een kans. Meer vesgen we niet." Finn knikte. "Ik dnek het wel sant hij vraagt wel altijd naar je." Finn schudde zijn hoofd. "Zo ver ik weet heeft alleen ome Joe contact met opa." Finn knuffelde Mike. "Beloofd. Dank papa day je mee gaat."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma aug 12, 2024 5:52 pm

Evie
Haar moeder keek haar ontroerd aan. “Tuurlijk wil ik je getuigen zijn lieverd.” Evie stond op en gaf haar moeder en vader een knuffel. Ze ging weer zitten en glimlachte. “Ik bel die twee vanavond nog wel op. En Mirthe bel ik straks. Ik wil dat zij en Hailey mijn bloemenmeisjes zijn.” Evie kneep even in Thijs zijn hand en keek toen naar de meiden. “Eind januari is misschien wel slim. Dan is het inderdaad wat rustiger.” Ze haalde een hand door haar haar. Haar moeder stond op. “Ik ga alvast wat voorbereiden voor de maaltijd.” Haar moeder stond op en liep naar de keuken. Ze keek even naar Thijs. Ergens wilde ze haar vader vertellen wat er daarnet afspeelde maar ze kende hem langer dan vandaag. Hij zou zich alleen maar zorgen gaan maken.

Hailey
“Hmm ik hou zeker van die toetjes. Oppassen Nora anders sleur ik je zo de achterbank op.” En gaf Nora een kus. Samen liepen ze arm in arm het dorp in. Het was er vol met mensen die nog last minute kerstinkopen deden. Ze vonden uiteindelijk een plekje in de hoek van een klein bakkerijtje. “Als de taart hier nou lekker is misschien kunnen we ze dan vragen voor de bruidstaart.”

Jeanie
“Hij is heel zorgzaam. Ik ben meteen open geweest over mijn gezondheid en hij nam dat goed op.” Jeanie keek even naar haar nichtje. “Dan betaal ik de pub wel. Of nou ja mochten we daar nog wat drinken dan.” Ze keek op haar telefoon en zag dat Dean had geappt. Niet veel later ging de telefoon. Het was Dean die belde. “Hij wilt vast Ollie weer bij zich hebben.” Ze slikte. Dean deed onwijs moeilijk sinds ze uit elkaar waren. Ze drukte op de rode telefoon en keek even naar Ollie. Als het aan haar lag zag Dean Ollie niet meer.

Mike
“Ik weet het Finn. Maar loslaten en vergeven is iets totaal anders. Hij wist van mijn hartstoornis en dan nog vragen of ik dit allemaal geheim kon houden.” Mike keek even naar het graf. Hij keek toen naar Finn. “Je bent zo volwassen nu. En dit bedoel ik alleen maar goed.” Mike hoorde voetstappen en zag dat het Ethan met zijn zusje was. “Uhm ik zat te denken zullen we Rose afzetten bij mijn moeder en dan naar je opa gaan? Rose is best moe zegt ze van de reis en gaat liever morgen naar de boekenwinkel.” Hoorde hij Ethan zeggen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di aug 13, 2024 4:55 pm

off: naar de avond

Nora

Nora en Hailey hadden een heerlijke dag gehad. Niet alleen waren ze verloofd en hadden ze de trouwlocatie vast gelegd ze hadden in dat kleine bakkerijtje ook besloten dat daar hun bruidstaart gemaakt zou worden. Toen Nora ging vragen of ze taarten konden proeven en hun verhaal deed was de eigenaresse zeer enthousiast. Als ze een data hadden geprikt dan konden ze haar mailen en zou ze iets bijzonders voor hun creëeren. Toen ze onderweg naar huis waren kregen ze een appje dat Liam een verassing had en ze zich netjes moesten omkleden en moesten wachten to hij hun riep. Nora zag Allie onrustig over de gang lopen. "Ik hou helemaal niet van verassingen. Wat is die nu weer van plan?" Nora schoot in de lach. "Het ruikt opeens wel heel lekker!",merkte ze op.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di aug 13, 2024 6:47 pm

Hailey
Hailey en Nora hadden heerlijke taart op. Toen ze weer bij het huis kwamen mochten ze van Liam niet meer in de eetkamer of tweede woonkamer komen. Ze moesten zich wel netjes aankleden. Hailey had speciaal voor Kerst een jurk gekocht die zwart was met allemaal zuurstokken erop. Ze keek haar zusje aan. “Geduld mevrouw ongeduld.” Ze had het nog niet gezegd of de deur ging open. “Jullie mogen naar binnen. Ga maar bij de tafel zitten. Jeanie is onderweg appte ze net.”

Mike
Toen Mike thuis had gezegd dat hij met Finn mee zou gaan naar zijn vader sprong Mirthe nog net geen gat in de lucht. Emma had hem stevig geknuffeld. Nu stonden ze dan met zijn drietjes voor de voordeur van zijn vaders huis. Susan deed open en keek hem verbaasd aan maar toch omhelsde ze hem wel. “Michael wat fijn dat je mee bent. Kom verder.” Ook Zari omhelsde hem. Zijn vader kwam moeizaam met een stok in zijn hand aangelopen. “Zo de verloren zoon laat ook zijn gezicht zien? Wat dacht je? Ik kom nog even langs voor die ouwe de pijp uit gaat.” “Pap!” Riep Zari uit. Mike keek naar Finn. “Finn ik ga naar huis.” Zari keek hem smekend aan. “Blijf. Alsjeblieft.” Mike keek haar van top tot teen aan. Hij kon zich niet voorstellen dat zij zijn zusje was. Ze was maar twee jaar ouder dan Finn. “Zari ik neem je niks kwalijk maar ik merk wel dat ik ongewenst ben.” En hij keek woedend naar zijn vader.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo aug 14, 2024 9:12 am

Allie

"Je weet dat ik te nieuwsgierig ben voor verassingen. Ik wil weten wat Liam al de gehele middag aan het uitspoken is." Ze liep naar de badkamer om haar outfit nog een laatste keer te checken. Ze had haar haren licht gekruld en een zwart glitter jumpsuit aan. Allie bekeek de zusje. "Leuk jurkje,Hail. Jou teui is ook erg leuk,Nora." Nora had een foute Olaf kersttrui aan. Alie knikte en liep naar binnen. Ze bekeek de kamer. "Heb jij dit gedaan?" Ze kuste Liam. "Zo lief!"

Finn

Finn stapte tussen beide. "Ophouden! Alletwee! Het is verdorrie kerst. Kunnen we alsjeblieft even gewoon normaal tegen elkaar doen? Ik zou het zeer op prijs stellen als we met elkaar de cadeautjes kunnen uitpakken. Is dat nou zo veel gevraagd? Jullie slakken jullie ergenissen maar even in." Zari liet hun verder binnen en Finn gaf her goede voorbeeld door naar binnen te lopen. "Leuk versierd." "Dank je. Er hangen zelf nog oude knutselwerkjes van jou, je zusje en je broertje tussen.",hoorde hij Susan zeggen. Finn bekeek de boom beter en spotte inderdaad een knutsel van zichzelf.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo aug 14, 2024 2:16 pm

Hailey
“Dankjewel. Ik heb deze vorige week gekocht met Nora toen we even in de stad waren voor cadeautjes.” Hailey liep naar binnen en keek haar ogen uit. Liam had de hele tweede woonkamer en de eetkamer versierd met kerstdeco. En het rook echt heerlijk. De bel ging en Liam liep naar de voordeur. Niet veel later kwam hij weer terug met Jeanie en haar zoontje Oliver en nog een onbekende man. “Hey allemaal. Dit is Mark.” Hailey keek even naar Allie. Wist zij hiervan?

Mike
Mike keek zijn vader aan en ging toen maar zitten. Hij keek naar de kerstboom. Hij schrok. Zijn vader had het laatste kerststalletje van zijn moeder er onder gezet. Hij keek zijn vader aan. “Pap serieus? Wil je hiermee laten zien dat je mama nog niet vergeten bent? Of wacht dat was je op het moment dat je met Susan naar bed ging al wel vergeten.” Hij slikte. Hij wilde zich echt inhouden voor Finn maar het deed hem pijn om dit kerststalletje te zien. Zijn moeder was op op het moment dat ze dit kerststalletje maakte. Zari keek hem aan. “Mike alsjeblieft. Ik ruim het stalletje wel op.” En ze stond op en pakte het stalletje op maar zijn vader sloeg met de stok op de grond. “Niks daarvan! Dit is mijn huis. Michael bepaald niet wat hier staat en niet staat!”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo aug 14, 2024 8:54 pm

Allie

"Hij is echt heel leuk en staat je ook nog goed." Allie nam plaats aan tafel. Ze keek op toen Jeannie binnen kwam met zoontje en gast. Allie stond op om haar nichtje te begroeten. "Hoi,Mark. Leuk dat je toch kon aanschuiven. Willen jullie iets drinken? Ga lekker zitten en maak het jullie gemakkelijk" Ze liep naar Liam die in de keuken stond. "Ik heb helemaal nog niet de kans om te zeggen dat je heel leuk uit ziet zo chic gekleed. Daarbij ben ik je dnakbaar voor dit diner. Echt super lief!" En kuste Liam liefdevol. "Ik zal je voorstellen aan Jeanie."

Finn

Zari:"Papa! Alsjeblieft! Ik wil geen ruzie net als Finn. Doordat jij en Mike.." Ze keek de broer aan. "Mag ik Mike zeggen? Al jaren ruzie hebben, heb ik nooit de kans gehad om mijn halfbroer te leren kennen. We hebben nooit de kans gehad om met Mike,Joey,Jenny en hun gezinnen kerst te vieren. Moeten we niet blij zijn dat Mike toch de stap heeft genomen om vandaag langs te komen met Finn en Emma om ons kerstcadeaus te brengen. Ik zou eerder god danken, als die man bestond, dat Mike hier vandaag is. Wees niet zo oude brompot en geef je zoon een knuffel. Bied hem een biertje aan en pak zijn cadeau uit."

moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do aug 15, 2024 5:24 pm

Liam
Liam stelde zich voor aan Jeanie en aan Mark. “Ik heb eigenlijk allemaal kleine gerechtjes gemaakt. Ik heb vega gerechtjes maar ook vlees gerechtjes. Je mag pakken waar je trek in hebt.” En hij wees naar de gerechtjes die op tafel stonden. Liam ging zitten. “Eet smakelijk allemaal.” En hij keek toe hoe Mark een schaaltje pakte met krieltjes in pittige tomatensaus. Liam keek even naar Allie. “Jij ziet er ook prachtig uit lieverd.”

Mike
Hij knikte even naar Zari. Zijn vader keek even hem kort aan en knikte toen ook maar. Zijn vader stond moeizaam op en pakte zijn cadeau uit. Mike had de lievelingsfoto van zijn vader met zijn moeder erop nageschilderd. En nog een portret van Susan en Zari samen. Hij had aan Finn vanochtend gevraagd of hij een foto van Susan en Zari wilde opsturen naar hem. Zijn vader keek hem aan en Mike zag dat er tranen in zijn ogen stonden. Ook Susan keek hem ontroerd aan. “Echt heel mooi. Dankjewel Mike.” En zijn vader stond op en liep moeizaam naar hem toe. Mike stond ook op en Zari knikte hem toe. Zijn vader pakte hem stevig vast. “Het spijt me zo.” Zei zijn vader tegen hem. “Tis goed pa. Laten we opnieuw beginnen.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do aug 15, 2024 8:22 pm

Allie

"Het ziet er echt oprecht heerlijk uit,Liam. Ontzettend fijn dat je dit hebt gedaan voor ons.",hoorde ze Nora zeggen. Allie knikte instemmend. "Dit had je echt niet hoeven doen. Dit moet vreselijk veel werk zijn geweest. We hadden je kunnen helpen." Ze begon wat hapjes op te schappen. Oliver had bedacht dat hij bij haar op schoot wilde zitten. Ze deed wat hapjes voor Ollie op een bordje. Ze bloosde door de opmerking van Liam. "Dank me." En gaf hem een kus.

Finn

De tranen stonden in Finn zijn ogen. Hij kneep in Erhan zijn hand. Dit was waar ze altijd oo hadden gehoopt. Dat hun vader en hun opa de strijdbijl zouden begraven. Hij keek even met een dankbare glimlacht naar Zari. "Finn, Ethan.. dit is voor jullie." Finn nam de envelop van Susan aan. "Oh, wat leuk. Een verblijf met driegangen diner in Antwerpen. Er zitten ook toegangstickets bij voor de chocolade fabriek. Dank jullie wel. Daar gaan we zeker van genieten."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za aug 17, 2024 9:45 am

Liam
Liam glimlachte. “Graag gedaan. Ik heb het met veel plezier en liefde gedaan. Ik gunde jullie na alle info en gewoon alles thuis even een goed kerstdiner. Een gevoel van samen zijn.” Hij keek even naar Oliver die moeite deed om bij Allie op schoot te willen. Jeanie tilde hem op en zette hem op de schoot van Allie. “Hey kleine man.” Zei hij naar zijn neefje en Oliver begon te lachen.

Mike
Mike ging zitten en veegde even zijn tranen weg. Hij had zijn vader echt oprecht gemist maar vergeven vond hij lastig. Hij keek even naar Finn en legde een hand op zijn been. Hij keek toe hoe Finn en Ethan de envelop opende en glimlachte. “Heel leuk cadeau Susan en pap.” Zei hij. Susan gaf hem ook een envelop. “Een kleine vogel vertelde ons dat je hier zou zijn vanavond. We hopen dat jij en Emma hier van kunnen genieten.” Mike nam verbaasd de envelop aan en maakte hem open. “Een trip naar Hawaii voor twee personen. Inclusief zwemmen met dolfijnen.” Mike keek Susan en zijn vader verbaasd aan. Hij kon dit gewoon niet aannemen. “Dankjewel maar waar heb ik dit aan verdiend? Na al die jaren?” Zijn vader keek hem met een warme blik aan. “We weten van Finn dat het geen makkelijke tijd was voor jou en Emma. We gunnen jullie dit Mike. Even uitrusten op jullie op eenafavoriete eiland. De kinderen redden zich wel.” Mike keek even naar Finn. “Heb jij dit mee geregeld?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma aug 19, 2024 7:26 pm

Nora

"Echt super lief,Liam. We waarderen het enorm. Het smaakt tot nu toe allemaal fantastisch." En schepte nog wat hapjes op. Nora keek van Jeanie naar Allie. En de kleine man die bij Allie op schoot was gekropen. "Hoe was jullie gesprek? We hebben elkaar zins vanmorgen niet meer gesproken. En ik wil alles weten over de mysterieuze gast." En keek Jeanie onderzoekend aan.

Finn

Finn haalde zo verbaasd mogelijk zijn schouders op. "Ik weet van niks." Maar wisselde ondertussen een paar blikken met zijn opa,stiefouder en nichtje. "Ga genieten,pap met mama. Jullie hebben dit verdiend. Wij redden ons wel. Opa en oma zijn ook op de hoogte dus die zouden op ons komen passen als jullie weg zijn. Jullie kunnen gaan als als de kleine van Mirthe wat ouder is. Maar ook die red zich wel met de baby. Oma heeft immers zelf 3 kinderen groot gebracht. Die is het niet verleerd om luiers te verschonen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud