Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

I’ll be there for you

2 plaatsers

Pagina 20 van 41 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 41  Volgende

Ga naar beneden

I’ll be there for you - Pagina 20 Empty Re: I’ll be there for you

Bericht van KirstReads wo sep 20, 2023 1:31 pm

Gwen
“Ik kan ook echt niet wachten om oma te worden lieverd. We hebben de lusten en niet de lasten om het maar even zo te noemen.” Ze wilde ook eerlijk gezegd niet van Joey zijn schoot maar de hormonen gierde nog steeds door haar lijf. Ze keek hem aan en glimlachte. “Ik weet al welk toetje ik wil.” En ze wiebelde even met haar wenkbrauwen en keek hem uitdagend aan.

Ethan
Ethan merkte dat Finn het moeilijker kreeg. Hij stopte met pijpen en ging tegen hem aan liggen. Hij bewoog met zijn vingers over Finn zijn mooie geslachtsdeel. Hij beet op zijn lip en kreunde eventjes. Hij ging harder bewegen met zijn hand en zoende ondertussen Finn op zijn mooie lippen. Hij ging met zijn tong naar binnen en begon hem te tongzoenen. Ethan wist niet wat er met hem aan de hand was maar Finn wond hem ontzettend op. Hij hoopte dat hij hem ook zo zou verwennen want ook hij moest iets kwijt.

Mike
Mike grinnikte. “We zijn ook verliefde pubers. Nog steeds.” Hij kuste haar verder en hij verdween met zijn handen in haar shirt en legde zijn handen op haar bh en begon haar borsten te masseren. Hij keek verliefd naar haar. “Je bent mijn maatje en mijn soulmate lieverd en ik wil je nooit meer kwijt.” En hij gleed met zijn tong in haar mond en begon haar te tongzoenen.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van moonlight wo sep 20, 2023 5:19 pm

Joey

Joey schoot in de lach. "Precies dat. Na ene lange dag geven we ze weer mee naar huis en kunnen wij nog even rustig bijkomen. We lachen nu wel maar uiteraard ben ik serieus al ik zeg dat ik Evie en Thijs graag bij wil staan en wil oppassen om hun een avondje rust te gunnen." Joey schudde zijn hoofd. Hij leunde over tafel en fluisterde. "Ah. Mevrouw wilt de special. Dan moeten we maar eens om de rekening raken." En wenkte de ober.

Finn

Finn stond bijna op knappen. Net op het moment dat die wilde aangeven dat hij bijna zou klaar komen stopte Ethan met pijpen. Finn legde zijn zijn op Ethan zijn borst. Erhsn vervolgde zijn genot door hem af te rekken. Hij hapte letterlijk naar adem. Finn probeerde zijn aandacht te richten op het tongen maar er moest iets geloost worden. "Sjit! Ik ga klaar komen." Hij had het nog niet gezegd of hij kwam. Uitgeput liet hij zich in de kussens vallen. "Wauw! Ik ben nog nooit zo klaargekomen. Wat je deed met je mond was zo fijn. Ik.. uhmm ik heb dat alleen nog nooit gedaan. Ik wil het wel proberen maar ik wil je niet perongekuk pijn doen."

Emma

Emma schoot in de lach. "Dat gevoel heb ik wel af en toe nog ja maar we worden er echt niet jonger op lieverd." Ze voelde het fijne gevoel door zich heen gaan toren Mike haar boesten begon te strelen. "Je mag mijn blouse wel uitrekken en die knellende boxer. Dan gaat het ook makkelijker. We eindigen toch wel zonder kleding." En keek hem plagend aan. "Ik hou ook niet." Ze ging op in Mike. Haar handen verdwenen onder zijn shirt en streelde zijn buik.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van KirstReads wo sep 20, 2023 5:38 pm

Gwen
Gwen keek even naar Joey. “Ik wil met alle liefde oppassen op ons kleinkind maar ze moeten niet verwachten dat wij dat altijd kunnen doen. Wij hebben ook ons leven.” Ze glimlachte. “Hmm ik ben inderdaad erg benieuwd naar de special.” En ze begon als een verlegen meisje te giechelen. Ze wachtte tot Joey de rekening had betaald en stond toen op. “Zo op naar huis.”

Ethan
Hij stopte met bewegen toen Finn klaar kwam. Hij zoende hem. Het gaf Ethan zelf ook een stukje genot en hij beet op zijn lip. Hij keek naar Finn en gaf hem een kus. “Je doet mij geen pijn lieverd. Alleen ik mis een gedeelte van een been dus misschien voelt het daar wel beetje gek. Maar wees niet bang je gaat mij geen pijn doen beloofd.” En hij kuste hem. “Ik wil je schatje.” En zijn geslachtsdeel begon te groeien.

Mike
Mike deed het shirt van Emma uit en loosde haar uit haar bh. Na jaren ervaring wist hij ondertussen wel hoe hij dat ding moest lozen. Hij drukte haar in de dekens en begon haar te kussen. Hij ging met zijn handen naar haar volmaakte borsten en masseerde ze terwijl hij haar ondertussen begon te tongen. Hij voelde van alles in zijn broek en kreunde. Langzaam ging hij met zijn handen naar haar broek en maakte de knoop los.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo sep 20, 2023 7:35 pm

Emma

Emma gaf zich aan Mike over. Nog altijd genoot ze van de intimiteit met Mike. Het voelde goed om elkaar te verwennen en de liefde te bedrijven. Emma kuste Mike vurig terug. Emma kreunde toren Mike haar borsten masseerde. Ze merkte dat zijn handen afreisde naar jaar broek maar hield hem tegen. "Ik wil jou eerst verwennen." En begon Mike uit te kleden. Ze kuste hem vanuit zijn lippen langs zijn lichaam en gaf kusjes op zijn navel. Vervolgens deed ze zijn broek en boxer uit. "Je ziet er nog steeds goed uit.",zei ze plagend. Ze duwde Mike languit op het bed en begon hem af te trekken. "Hou je wel in wat ik wil je straks nog wel in me."

Finn

Finn kuste Ethan terug. Hij voelde nog steeds allemaal vonken door zijn lichaam gaan ook al was die nog uitgeput van zijn verwenmoment. "Ik zal uitkijken. Uhmm, oké zal ik het dan maar gewoon proberen? Ik begin anders wel gewoon mer mijn hand. Als het niet fijn voelt zeggen hé of als ik sneller moet " Het feit dat hij Ethan opwond deed hem goed. Voorzichtig sloot hij zijn hand om Ethan zijn geslachtsdeel en begon hem te strelen.

Joey

Joey knikte. "Ik weet ook niet of ik het zie zitten om een vaste oppassen te hebben. Net zo als je zegt, wij hebben ook ons eigen leven. Een avondje of een keer in overleg een dagje is oké maar niet standaard op de maandag ofzo." Joey schoot in de lach en stond op. Hij begeleidde Gwen naar de auto en hielp haar instappen. Hij stapte vervolgens zelf achter het stuur. "Vertel nu maar eens wat jij straks als toetje wilt of zal ik je maar gewoon verrassen?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo sep 20, 2023 8:00 pm

Mike
Mike gaf zich over aan Emma haar aanrakingen. Hij kreeg moeite met ademhalen en begon te kreunen. “Oh schat na al die jaren weet je mij nog steeds goed te verwennen.” Hij keek haar aan en probeerde zich in te houden maar ze maakte hem helemaal gek. Hij ging met zijn hand door haar haren. “Alsjeblieft schat. Ik hou het niet meer dus als je niet wil dat ik nu klaar kom moet je mij anders gaan verwennen.” En hij kuste haar.

Ethan
Ethan ademde diep in en uit. Hij genoot van de aanrakingen van Finn. Hij deed zijn ogen dicht en genoot van het genot dat door hem heen ging. “Je mag wel wat harder hoor schatje. Je het doet heel goed.” En hij begon te kreunen. Hij wist dat als Finn zo doorging dat hij elk moment klaar kon komen. “Ik hou zoveel van je, ik kan geen genoeg van je krijgen.”

Gwen
Ze zaten in de auto. Ze hoorde Joey haar vraag en glimlachte. “Ik wil dat je mij verrast schat.” En ze gleed met haar hand langs haar borsten en schoof even met haar benen. Ze keek naar Joey. “Alles wat jij doet vind ik goed schat dat weet je. Je weet wat ik lekker vind.” En even dacht ze aan de keren dat ze het in de douche hadden gedaan. Het wond haar op en lichtelijk kwam er een kreun uit haar mond. Ze wilde nu zo snel mogelijk thuis zijn.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do sep 21, 2023 11:53 am

Emma

Emma keek Mike uitdagend aan en fluisterde in zijn oor. "Ik weer wel wat je wilt." Emma stopte met het handwerk. Ze knikte en stond op om zich uit te kleden. Ze wilde zich heel sexy en langzaam uitkleden maar ze bleef hangen in de broekspijp. Kierend van het lachen liet ze zich op het bed vallen. "Haha,oké dat wordt geen sexy striptease." Ze kleedde zich maar gewoon uit. Ze klom weer op het bed zodat ze zich op en in Mike kon laten glijden. Langzaam begon ze te bewegen. "Kom maar liefje. Ik wil jou en jij mij dus geef me maar wat ik wil. Je weet dat ik je toch niet kan weerstaan."

Joey

Joey zuchtte Gwen aan met een wenkbrauw wiebel. "Mhh, dan zal ik eens bedenken hoe ik je ga verrassen " Hij kon wel iets leuks verzinnen. Joey werd helemaal gek van gwen die hem aan het uitdagen was. Hij beet op de binnenkant van zijn wang. "Gwen, stop! Verdorrie je maakt me gek. Het is dat we op een parkeerplaats staan en iedereen ons kan zien want ik sleur je zo nog achterin en dan doe ik het met je hier en nu" Joey startte de auto. Hij hoopte maer dat zs door konden rijden en snel thuis waren want hij wilde maar als te graag aan je toetje beginnen. Eenmaal thuis parkeerde die de auto en tilde Gwne eruit. Met haar in zijn armen kiep die regelrecht naar de slaapkamer. "Kleed je uit. Ik zet de douche alvast aan." En verdween in de badkamer.

Finn

Finn deed wat Ethan vroeg en bewoog zijn hand sneller. Het deed deed goed dat hij hoorde dat Ethan er ook recht van genoot. Dat motiveerde Finn om een stapje verder te gaan. Finn kuste Ethan. "Sstt! Laat mij proberen wat jij bij mij deed." Hij kroop naar beneden tussen Erhan zijn benen. Het was even passen en meten maar uit eindelijk nam hij Ethan zijn geslachtsdeel in zijn mond en begon Ethan voorzichtig te pijpen.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do sep 21, 2023 12:47 pm

Mike
Mike grinnikte even om het feit dat Emma viel toen ze een striptease wilde geven. Hij kreunde echter toen ze op hem ging zitten en hij in haar zat. Met zijn handen gleed hij naar haar borsten en begon ze gewillig te kneden. Hij probeerde mee te bewegen met Emma. Hij gleed met een hand naar haar billen en de andere hand masseerde nog steeds haar borsten. “Je bent zo lekker schat. Je mag wel wat harder.” En hij begon te kreunen en kneep even in haar billen.

Gwen
Gwen grijnsde. Ze wist wel hoe ze hem gek moest maken. Ze kleedde zich uit maar deed haar badjas aan. Ze liep naar de badkamer en keek Joey aan. “U had een toetje besteld?” En ze wiebelde met haar wenkbrauwen en ze deed haar badjas verleidelijk open zodat haar borsten goed te zien waren. Ze voelde zich al een beetje nat worden en liep naar Joey toe en begon hem te tongzoenen. “Meneer u hebt uw kleren nog aan. Misschien moet ik u even helpen?” En ze deed zijn shirtje uit en ging met haar handen in zijn broek richting zijn boxer. Ze merkte dat hij er ook zin in had. “Hoe had u uw toetje gewild meneer?”

Ethan
Ethan kreunde luid toen Finn hem begon te pijpen. “Lieverd ik kom zo klaar. Ik waarschuw je alvast.” Hij greep de lakens beet. De hormonen gierde door zijn lijf. Hij voelde dat zijn hoogtepunt niet lang op zich zou laten wachten. Hij begon te hijgen, zijn ademhaling werd anders en toen kwam hij luid klaar. “Wauw. Schat dit was echt wauw.” En hij trok Finn dichter naar zich toe en gaf hem een kus. “Dit was fijn.” En hij keek Finn verliefd aan.

KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do sep 21, 2023 6:40 pm

Emma

Emma keek beledigd naar Mike toen ze op bed was geweest ge allen bij het uitrekken van de broek. "Ja, lach maar. Ik die dit voor jou hé maar blijkbaar ben ik niet meer zo lening als vroeger."
Emma genoot van hun liefdesbedrijving. Maar ze begon het wel steeds zwaarder te krijgen. Haar hoogtepunt zat er aan te komen en dat was duidelijk merkbaar aan haar geheig en gekreun. Emma stopte even. "Anders neem jij het voortouw. Dan kan jij het tempo bepalen."

Joey

Joey keek op toen Gwen de badkamer in kwam gelopen. Hij trok een pruillip. Waarom had ze die vreselijke badjas aan. "Ja, ik had een special besteld. Of beter gezegd mijn minnares had een special besteld. Ik zie haar alleen nergens." Als ze het zo wilde spelen dan speelde die wel mee. Al wilde die helemaal geen rollenspel. Hij wilde gewoon haar! Joey toendertijd Gwen terug. Hij hielp haar om hem uit te kleden. Hij geslachtsdeel reageerde meteen onder haar aanrakingen. "Laat dan maar aan mij over." En nam Gwen mee onder de douche. Hij begon haar te kussen en te strelen. "Ik wil jou, hier en nu onder de douche tegen de muur."

Finn

Finn knikte maar ging nog even door. Hij voelde dat Ethan tegen zijn hoogtepunt aanzet. Hij zag het niet zo zitten dat Ethan in zijn mond klaar kwam dus trok zich terug en maakte het met de hand af. Hij voelde zich opgewonden raken van het feit dat Ethan klaar kwam. Finn kroop tegen Ethan aan en legde zijn hoofd op zijn schouder. Hij kuste Ethan terug. "Ik vond het ook heel fijn. Bedankt voor deze fijne eerste ervaring. Ik hou van je."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do sep 21, 2023 7:28 pm

Off: Het is maandag

Evie
Evie had vannacht bij Thijs geslapen. Het deed haar goed om bij hem te slapen. Ze had minder last van slaapverlammingen en ze voelde zich minder eenzaam. Ze keek even of hij al wakker was maar hij sliep nog. Ze hadden vandaag de geslachtsecho. Haar gynaecoloog was dezelfde als die haar ouders hadden gehad Astrid. Het voelde fijn en vertrouwd. Ze schudde Thijs zachtjes wakker. “Lieverd word je wakker? We moeten ons zo klaarmaken.” En ze kuste hem op zijn wang. Ze hield veel van hem. Hij had haar in laten zien wat liefde kon zijn en hoe het kon voelen.

Hailey
Hailey werd wakker van haar wekker. Vandaag had ze een controle afspraak bij de dokter in het ziekenhuis. Ze vond het spannend en had amper geslapen maar ze stond toch maar op. Ze keek even naast zich en zag dat Allie nog sliep. Hailey besloot om haar maar te laten liggen. Zij zou straks met Liam naar de dierentuin gaan en ze zou hem moeten duwen vanwege zijn blessure. Ze stond op en liep naar beneden. Het was rustig in huis. Rustig liep ze naar de keuken en maakte ontbijt voor zichzelf. Ze hoopte dat haar vader zo wakker zou worden want hij zou vandaag mee gaan naar het ziekenhuis. Daarna had ze met Nora afgesproken om koffie te gaan drinken in het koffiecafe in haar moeders boekenwinkel. Ze had zin om Nora weer te zien.

Ethan
Ethan keek even naast zich en zag dat Finn nog diep in slaap was. Ze waren alleen thuis gezien zijn moeder in de Bed and Breakfast was en Roos was nog in Nijmegen vanwege de intro. Hij pakte zijn kruk en liep de slaapkamer uit. Hij begon in de keuken een ontbijt te maken voor twee. Vandaag zou een spannende dag worden. Hij zou een nieuwe prothese aangemeten krijgen en daarna had hij nog therapie om het ongeluk te verwerken. Finn zou met hem mee gaan. Ethan had nooit gedacht dat Finn met hem mee zou gaan, hij was hem daar zo dankbaar voor. Het enige nadeel was dat ze met de auto moesten en daar zag hij erg tegenop. Toen hij klaar was met de tafel te dekken liep hij weer met zijn kruk naar de slaapkamer en ging naast Finn liggen. Hij kuste hem wakker. “Lieverd wakker worden. Ik heb ontbijt gemaakt.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr sep 22, 2023 8:32 am

Mirthe

Mirthe lag een beetje naar het plafond te staren. Ze had vannacht amper geslapen. Ze vond het super spannend dat ze vandaag haat eerste echo zou hebben. Haar ouders zouden meegaan als steun en ze zou als het goed was Jonah meeten bij de praktijk. Ze had hem er immers gisteravond nog aan herinnerd. Mirthe besloot toch maar op te staan. Van het staren naar het plafond werd ze ook niet vrolijker. Met een beetje geluk was er al iemand wakker en kon ze gezellig samen ontbijten.

Allie

Allie schrok wakker van de wekker. Meteen schoot ze overeind om het uit te zetten. Ze kerk naast er en zag dat Hailey al wakker was. Niet dat het haar verbaasde. Allie gaapte en rekte zich uit. Ze appte Liam "goeiemorgen" en stond toen op om vervolgensnaar de badkamer te lopen en zich op te frissen. Aangekleed en wel liep ze naar beneden. Ze zag dat alleen Hailey beneden was. "Hey! Is papa nog niet wakker?" Net op dat moment zag ze hun vader verschijnen. "Heb je nou vannacht een beetje kunnen slapen?",vroeg ze aan de zusje en keek Hailey onderzoekend aan. "Tevens succes straks bij de dokter."

Finn

Finn had vannacht bij Ethan geslapen. Hij zou vandaag mee met Ethan gaan naar zijn afspraken. Ethan moest een nieuwe protest laten aanmeten en had therapie vandaag. Hij wilde Ethan hier graag bij steunen waar hij kon. Finn werd wakker van de kusjes van Ethan. Hij opende ze ogen met een glimlach. "Volgens mij droom ik nog.",zei die met een grijns en kuste Ethan goedemorgen. Fin kwam overeind. "Mhh. Tegen een ontbijtje zeg ik geen nee. Ik kom eraan."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads vr sep 22, 2023 8:48 am

Mike
Mike kwam terug van het uitlaten van de honden. Hij was altijd al een vroege vogel geweest en vond het heerlijk om even zijn dag te beginnen met een ochtendwandeling. Hij liep de keuken in en zag dat Mirthe al wakker was. “Hey lieverd. Heb je een beetje kunnen slapen?” Hij maakte de honden los en Bella liep trouw naar Mirthe toe en ging naast haar zitten. “Kan ik een ontbijt voor je maken of iets anders?” Hij wist dat het vandaag een spannende dag zou zijn voor Mirthe. Ze zou haar eerste echo hebben. Mike en Emma gingen mee om haar te steunen.

Hailey
Hailey keek op van haar boek. “Ja ik heb wel beter geslapen nu jij naast mij lag. Alleen dit kan niet voor eeuwig doorgaan. Het moet niet de bedoeling zijn dat we straks 80 zijn en jij nog naast me ligt. Ik ga het er wel met de dokter over hebben.” Hailey nam een hap van haar boterham en keek op toen haar vader naar beneden kwam. “Bedankt pap dat je mee wilt.” En ze glimlachte eventjes naar hem. “Ging jij nou met Liam naar de dierentuin Allie? Gaat het al beter met zijn voet of nog niet?”

Ethan
Ethan glimlachte. “Nee je droomt niet.” En hij stond ook op en pakte zijn kruk. Hij liep naar de keuken en schoof een stoel voor Finn naar achteren. “Mijn moeder had nog geappt of je het leuk vond om vanavond te komen eten in de Bed en Breakfast. Het is maandag en dus ontvangt ze geen gasten maar ze dacht dat je het eventueel leuk zou vinden om een kijkje te nemen.” Hij slikte eventjes. “En ik had nog een vraag. Vind je het erg om naar het graf van mijn vader te gaan? Het is mijn eerste bezoek en ik weet dat mijn therapeut gaat zeggen dat het goed voor mij zou zijn.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr sep 22, 2023 12:31 pm

Mirthe

Mirthe schrok toen de honden binnen kwamen gerend gezien ze in gedachten was verzonken. Ze aaide Bella over de kop. Bounty was in zijn mand geploft met zijn bot. "Goeiemorgen, papa." En gaf Mike een knuffel. Ze schudde eerlijk de hoofd. "Niet echt. Ik vind het allemaal ontzettend spannend dus ik kon de slaap niet echt vatten." Mirthe dacht na. "Een beetje yoghurt met fruit en een kopje thee is wel lekker." Echter had ze het nog niet gezegd of ze voelde een golf van misselijkheid opkomen. "Excuseer me." En rende snel naar de wc omdat ze moest overgeven.

Allie

Allie schoot in de lach. "Haha, dat was ik ook niet van plan. Ik ben wel blij te horen dat je goed geslapen hebt. Wil je dat ik vannacht opnieuw bij je slaapt? Voordat ik plannen maak om vanavond bij Liam te blijven slapen." Allie liep de keuken in om koffie te zetten. "Wil jij thee?",vroeg ze aan Hailey. "Slim plan. Appje me hoe het is gegaan?" En keek Hailey smekend aan. Ook al waren ze inmiddels bijna achttien. Ze zou zich altijd zorgen blijven maken om de kleine zusje. "Geen probleem, lieverd. Alliecat, wil je voor mij ook koffie zetten?",hoorde ze haar vader zeggen. Ze knikte en zette nog een kop. Allie knikte. "Nog niet helemaal dus ik zal hem straks door de dierentuin moeten duwen maar het gaat wel beter dan voorheen in elk geval. Ik was van plan om Riley mee te vragen samen met Amy."

Finn

Finn trok een wenkbrauw op. "Mhh, ik twijfel er toch wel over. Er kuste namelijk een hele knappe prins mij walker dus ik moet haast wel nog dromen." Em kuste Mike opnieuw voordat hij naar de keuken liep. Finn stond op en trok zijn broek en shirt van gisteren aan. Hij voelde zich toch niet helemaal op zijn gemak bij het idee om gewoon zij zijn boxer aan het ontbijt te gaan zitten.
Finn dankte Ethan en ging aan tafel zitten. Hij vind het lief dat Ethan hem behandelde als een echte heer. "Ik voel mij vereerd. Het lijkt mij er leuk om de b&b te zien en samen te eten. Laag je moeder maar weten dat het goed is. Maar uhmm... wordt dat niet te veel voor jou? Je hebt wel een lange dag vandaag voor de boeg met het aanmeten van je protest en dan ook nog therapie." En keek zijn vriend bezorgd aan. "Uhmmm, ja oké. Wanneer wilde je gaan?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads vr sep 22, 2023 5:15 pm

Mike
Mike schrok toen Mirthe naar de wc rende. Snel hing hij zijn jas op en liep haar achterna. Hij deed haar lange haren naar achteren en hield ze vast. Geruststellend aaide hij over haar rug. “Het komt goed lieverd. De misselijkheid gaat weg dat beloof ik je. Mama en ik ondersteunen je sowieso vandaag en altijd.” En hij gaf haar een kus op haar achterhoofd. Hij pakte een wcpapiertje en maakte haar mond schoon. “Kom dan maak ik wat yoghurt voor je.”

Hailey
Hailey keek even naar haar zus. “Het is okee. Je mag bij Liam slapen vannacht. Ik kijk wel even of Nora wilt blijven slapen en anders slaap ik alleen. Misschien geeft de dokter mij wel slaapmedicatie.” Ze haalde een hand door haar haar. Ze maakte een broodje klaar en keek even voor zich uit. Ze vond het mega spannend om weer naar het ziekenhuis te gaan. Ze wist dat ze regelmatig voor controle terug zou moeten gaan maar ze haatte die plek. Ze keek even naar haar zusje in de hoop dat ze haar blik kon vangen.

Ethan
Ethan keek naar Finn. “Ik app mijn moeder na het ontbijt.” Zei hij en hij pakte een broodje en legde die op het bord van Finn neer. “Nee ik vind het leuk om daar te eten. Ik word toch bediend door mijn moeder.” En hij grinnikte. Ethan keek even naar beneden. “Ik wilde eigenlijk na therapie gaan. Als het lukt en anders later deze week.” Hij had zo geen zin in vandaag. Hij had gewoon het liefst de hele dag met Finn in bed willen liggen en niks doen behalve genieten van elkaar. Dat zat er helaas niet in. Hij schepte een beetje yoghurt met muesli in zijn schaaltje en mengde zijn pillen er doorheen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr sep 22, 2023 8:39 pm

Mirthe

Mirthe was blij dat haar vader zo lief was om te komen kijken en haar te helpen. Wankelend stond ze op. "Waarom moet dit er bij horen? Het is zo vies!" Ze hoopte dat haar de ochtend misselijkheid juist een beetje bespaard zou blijven. "Ik wil eerst een kopje thee proberen. Ik heb bang dat ik anders opnieuw moet overgeven." Haar moeder had haar gehoord en was komen kijken of alles goed ging. Ze nam haat in de armen. "Het komt goed liefje. Het is ook een beetje spanning wat er allemaal uitkomt. Je gaat straks je mooie kindje zien en zien dat alles goed met het kindje gaat." Ze kreeg een kus op de voorhoofd van Emma.

Allie

"Zou je dan wel alleen gaan slapen? Straks krijg je bijwerkingen van die pillen." Allie keek de vader streng aan. "Pap! Ik snap je bezorgdheid maar ga der nou niet bang lopen maken met spookgedachten. Je zou juist meegaan om haar te steunen. Hailey heeft al zo een hekel aan het ziekenhuis." Ze liep naar de zusjes toe en gaf haar een sevice knuffel. "Komt goed. Laat pap je niet gek maken. Schrijf anders ter voorbereiding op het gesprek je vragen op, dan kan het het ook niet vergeten." Ze begon een eitje voor zichzelf te koken als ontbijt.

Finn

Finn knikte. "Top. Ik kijk er naar uit." Finn smeerde een boterham met pindakaas en jam. Hij had de rare eetgewoontes van zijn ouders overgenomen. Finn schoot in de lach. "Dan laten we ons lekker bedienen. Klinkt niet verkeerd." Finn beet op zijn lip. "Liefje, ik wil graag met jou meegaan maar ik ben bang dat het te veel vandaag voor je gaat worden. Laten we van de week hern gaan zodat we er de tijd voor kunnen nemen. Het wordt vandaag al intensief genoeg. Je moet nkrt te veel van jezelf willen." Hij legde zijn hand op die van Ethan en begonnen rustig aan zijn boterham.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads vr sep 22, 2023 10:18 pm

Mike
Hij vond het fijn dat Emma naar beneden was gekomen om ook Mirthe te helpen. Hij zette de waterkoker aan. “Lieverd de ochtendmisselijkheid gaat echt weg. Heb je er nog met Evie over gesproken? Zij is nu drie/vier maanden zwanger.” Mike keek even naar Emma. “En wij staan je ook altijd bij. We laten je niet vallen beloofd.” Hij deed warm water in drie koppen en zette de thee op tafel. “Kom ga lekker rustig zitten. Waar ben je precies gespannen over? Een echo is spannend maar het is ook echt heel leuk en bijzonder.”

Hailey
Hailey keek haar vader aan. “Pap alsjeblieft. Anders vraag ik mama mee. Ik kan altijd vragen of Nora blijft slapen.” Ze zuchtte. Hailey was dol op haar vader maar soms werd ze echt knettergek van hem. Ze at rustig verder en keek even naar Allie. “Dat is wel een goeie. Het is voornamelijk een controle afspraak. Wat nou als ze zeggen dat ze een donorlong voor mij hebben? Ik weet niet of ik dat wil. Dan moet ik weer onder het mes. Ik moet nog steeds bijkomen van die operatie.” Ze nam een slok van haar water en keek even naar buiten. “Waarom ben ik geboren met deze longen?” Ze werd er soms echt wanhopig van. Vooral omdat ze graag alles weer goed wilde doen.

Ethan
“Mijn moeder houdt er van om ons te verwennen. Als het goed is komt Roos ook vanavond eten. Ze komt in de namiddag terug uit Nijmegen.” Roos haar introweek zat er op. Ze zou volgend weekend dan officieel verhuizen naar een studentenflat in Nijmegen. Gelukkig zou ze proberen om elk weekend thuis te komen. Ethan zuchtte diep. “Okee is goed. Dan gaan we een andere keer.” Hij baalde. Hij wilde zo graag meer doen maar zijn lijf wilde gewoon niet.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo sep 24, 2023 12:51 pm

Mirthe

"Ik weet dat het er bijhoort maar ik haat het gewoon om te moeten overgeven. Het is zo smerig en je voelt je daarna zo ellendig." Mirthe schudde de hoofd. "Nog niet. Het is de eerste keer dat ik hier nu last van heb. We zouden vanmiddag wel bellen om het te hebben over hoe mijn en haar echo waren geweest. Als het goed is hoort Evie vandaag het geslacht van het kindje." Mirthe knikte. "Weet ik, pap. Ik ben jou en mama daar heel dankbaar voor en ik weet dat Finn en Owen ook altijd voor mij klaar zullen staan." Mirthe beet op de lip. "Eigenlijk alles over. Niet alleen om de echo zelf maar ook over het feit dat ik nog heel jong ben. Kan ik straks school nog wel afmaken en alsnog naar de kunstacademie. Ga ik wel een goeie moeder zijn. Gaat Jonah er voor het kind zijn. En.." Ze slikte even. "Ik ben bang dat ik het kindje zou kunnen verliezen. Met Engel ging ook alles goed en opeens was ze er niet meer."

Joey

Joey zuchtte. "Sorry, Hailey. Ik weet dat ik soms te overbezorgd kan zijn maar ik bedoel het alleen maar goed. Ik zal mijn mond houden. We horen wel wat de dokter zegt. Zoals die zelf al zegt je kunt Nora altijd nog vragen om te blijven slapen. Zie je Nora nog vandaag?" Joey ging aan tafel zitten. "Toevallig hebben mama en ik het er gisteren over gehad. De keuze ligt volledig bij jou. Ik kan snappen dat je nu niet opnieuw geopereerd wilt worden. Misschien over een paar jaar. Denk er rustig over na. Mocht er een donorlong beschikbaar zijn hoef je ook niet meteen te beslissen." Hij liep naar Hailey om haar te troosten. Hij zag dat bij Allie de tranen in de ogen stonden. Allie voelde zich al jaren hier schuldig om.

Finn

"Oh, ja leuk. Ik heb je zus ook al een tijd niet gezien. Ik ben benieuwd om te horen hoe het in Nijmegen gaat." Finn pakte Ethan zijn hand vast. "Liefje, ga nou niet zitten balen. Ik kan ook niet alles te gelijkertijd. Het is juist goed om af en toe gas terug te nemen en even tijd voor jezelf te nemen. Die paar dagen dagen ook niet uit. Je moet juist de tijd nemen om je vader te bezoeken. Als we van de week gaan heb je ook meer tijd om even bij hem te gaan zitten enzo. Het komt goed. Ik Ik ben er om je te steunen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo sep 24, 2023 4:09 pm

Mike
Mike keek even naar Mirthe. “Lieverd we gaan het zo met de dokter bespreken. Misschien heeft de dokter iets tegen de misselijkheid.” Hij nam een voorzichtige slok van zijn thee. “Rustig schat. Je kunt altijd naar de kunstacademie als je kindje iets ouder is. Het komt allemaal goed. Je druk maken om dingen die nu nog niet aan de orde zijn geeft alleen maar stress en stress is niet goed voor de kleine. Ik stel voor dat je alles opschrijft waar je mee zit en we dat eventueel kunnen bespreken met de dokter.” En hij keek even naar Emma. Hij pakte haar hand en keek toen weer naar Mirthe. “Lieverd dat met Engel was gewoon stomme pech. Misschien klonk dat heel cru maar ik kan er niks anders van maken. Wij houden je echt goed in de gaten en blijf gewoon naar ons communiceren dan kunnen we je helpen waar nodig.”

Hailey
Hailey keek naar Allie. “Alie alsjeblieft ik wil niet dat je je schuldig voelt over mijn gezondheid. We konden er niks aan doen. Mama voelde uiteindelijk rond de zeven/acht maanden niks meer en toen moesten wij gehaald worden. Dat was mijn schuld.” Ze slikte. “Ik zat toen al dicht tegen je aan. Ik wilde toen al niet zonder jou zijn. Ik had je vast of zo en ik verstikte eigenlijk mezelf. Zoiets zei mama.” Ze keek even naar haar vader. “Maar wij zijn er alleen maar sterker door geworden. Wij zijn twinpower weet je nog?” En ze gaf Allie een dikke knuffel. “Ik beloof je dat ik altijd open en eerlijk naar je zou zijn.”

Ethan
Ethan keek naar Finn. “Ik weet dat ik aan mezelf moet denken maar ik wil gewoon weer leven. Ik ben al een jaar bezig met revalideren; fysio, therapie. Ik word er gewoon heel moe van. Soms weet ik gewoon niet meer wie Ethan is naast dit alles.” En hij at even verder van zijn yoghurt. Hij keek even weg en speelde met zijn vingers. “Ik voel me nog steeds schuldig dat ik niet bij zijn uitvaart was. Ik weet dat ik daar niks aan kan doen, dat ik nog in coma lag, maar toch. Het maakt mij zo verdrietig. Ik had afscheid willen nemen van hem en dat heb ik gewoon niet kunnen doen.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo sep 24, 2023 5:35 pm

Mirthe

Mirthe schudde de hoofd. "Ik wil niet meteen om medicijnen vragen. Ik heb nog maar een keer overgegeven. Ik denk dat het inderdaad ook vooral spanning is zoals mama zei. Als het echt erger wordt kan ik het altijd nog aan de dokter vragen."
Mirthe staarde voor der uit. "Ik weet dat stress nket goed is maar er gaan gewoon de gehele tijd allemaal gedachten door mijn hoofd en ik kan die niet uitzetten en dan kan ik weer niet slapen slapen ga ik nog meer nadenken." Langzaam was ze in snikken uitgebarsten. Emma had haar inmiddels naar zich toe getrokken en streelde door de haar. "Het komt echt goed,Mirthe. Heb vertouwen in jezelf. Wij gaan met je mee. Je komt hier als een jonge sterke prachtige mama uit."

Allie

"Nee, het is niet jou schuld! Dan hebben we allebei schuld aan het feit dat we te vroeg geboren waren. Ik gaf jou in mama's buik biet de ruimte om even goed te kunnen groeien. Mede daardoor zit jij met die klote long!" Ze liep naar Allie toe om gaar vervolgens stevig vast te pakken. "Ik hou van je, Trut. Laat die dokters straks maar eens zien hoeveel je al bereikt hebt en wees eerlijk over je slaapproblemen. App me als je thuis bent van de dokter, beloofd! Ik ga eens kijken of Riley wakker is en mee wilt naar de dierentuin." Ze gaf Hailey een kus op de voorhoofd en haar vader vervolgens een knuffel voordat ze naar boven liep. Ze klopte op Riley zijn slaapkamerdeur. "Riri? Mag ik binnen komen? Ik wilde vragen of je zin hebt om met mij en Liam mee te gaan naar de dierentuin. Amy is ook uitgenodigd. We hebben al lang niet meer iets samen gedaan en het leek mij leuk als je ook meeging."

Finn

Finn pakte Ethan zijn gezicht vast zodat die hem wel moest aankijken. "Ethan is een hele lieve en leuke jongen. Hij kan geweldig bakken en onderdanks zijn beperkingen kan die gewoon suppen. Hij wilt graag leraar worden. Hij is een harde werker maar bovendien is hij het alle liefste vriendje van de wereld." En kuste Ethan innig. "Wees niet zo streng voor jezelf. Wat zei jou nou ook alweer laast tegen mij? Oh ja, ik moest meer aan mijzelf denken. Misschien moet je nu je eigen advies opvolgen, Eth. En juist omdat je je schuldig voelt over het feit dat je geen afscheid hebt kunnen nemen wil ik dat je alle tijd en ruimte kan nemen voor jezelf om het te kunnen afsluiten. Afscheid te kunnen nemen op jouw manier."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo sep 24, 2023 6:29 pm

Mike
Mike keek naar Mirthe. “Het is jou lichaam Mirthe. Doe waar jij je goed bij voelt lieverd. Wij steunen je in alles. Dat hebben we altijd gedaan. Wij kunnen je hierin alleen adviseren.” Hij liep naar zijn vrouw en dochter toe en gaf hun een knuffel. Hij hoorde gestommel op de trap en zag niet veel later Owen in zijn Stitch onesie naar beneden komen. Hij liep naar Mirthe toe en gaf haar een knuffel. “Weet je wat wij gaan doen zusje? Wij gaan vanmiddag een stukje suppen en picknicken. Ik kan niet suppen dat weet ik maar omdat jij er blij van wordt heb ik dat voor je over.” Mike vond het zo lief wat Owen voorstelde. Hij kreeg nog net geen tranen in zijn ogen en nam een vlug slokje van zijn thee. Hij verslikte zich. “Sorry nog een beetje heet.”

Hailey
Hailey keek haar zusje na en keek toen naar haar vader. “Ik voel mij juist schuldig dat je mama en ons bijna kwijt was omdat ik ons verstikte.” En ze wist dat ze geen sorry hoefde te zeggen maar toch voelde ze zich echt schuldig. Ze haalde diep adem en nam een hap van haar broodje. “Hoe laat had ik die afspraak ook al weer pap?” Ze keek even op haar telefoon. Ze had nog geen berichtje van Nora. Ze zou haar zo wel appen. “Pap heb je zin om na de dokter een bakje koffie te drinken?”

Riley
Riley keek slaperig op. Het liefst had hij een kussen naar Allie haar hoofd gegooid. Maar hij ging rechtop zitten en dacht na. “Dat klinkt niet verkeerd. Ik app Amy even.” Hij appte Amy en niet veel later kreeg hij antwoord. “Het lijkt haar heel leuk om mee te gaan. Ik kleed mij even aan, ga ontbijten en dan ben ik denk ik wel zo ver. Amy komt zodra ze klaar is hierheen.” Hij pakte zijn kleren en liep richting de deur. Hij gaf Allie een kus op haar hoofd. “Hou van je zus.” En hij liep naar de badkamer waar hij zich omkleedde. Daarna liep hij naar beneden. “Goeiemorgen!”

Ethan
Ethan keek Finn aan. Hij moest wel want Finn had zijn gezicht vast. Hij vond het heel lief wat Finn allemaal zei. “Ik weet dat allemaal ook maar het lijkt soms net alsof mijn hele leven nu bepaald wordt door anderen. Door doktoren, psychologen en fysiotherapeuten. Ik wil gewoon weer het leven kunnen omarmen.” Hij keek Finn met tranen in zijn ogen aan. “Toen ik jou zag kreeg mijn leven weer kleur. Jij bent mijn redding geweest lieverd.” En hij gaf hem een kus. Er verscheen een klein glimlachje rond de mond van Ethan zijn gezicht. “Okee daar heb je gelijk in. Dankjewel lieverd, dit had ik even nodig.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma sep 25, 2023 11:22 am

Mirthe

Mirthe keek op toen Owen binnen kwam. "Leuke onesie,broertje." "Ja hé. Ik wilde voor ons eigenlijk deze ook meenemen maar die hadden ze niet meer dus torn heb ik voor ons die snuggies van stitch meegenomen. ",hoorde Mirthe de moeder zeggen. Mirthe knuffelde Owen en schudde de hoofd. "Nee, wij gaan naar de bioscoop. Ik heb je het al een tijdje beloofd maar er is nog niks van gekomen. Je bent de laatste tijd al veel te lief voor mij. Maar alleen als je echt wilt. Als je liever iets met vrienden of Violet wilt gaan doen is dat ook oké."

Joey

"En nu graag weer een gezelliger onderwerp. Jullie veranderen niks aan jullie geboorte. Kijk lekker vooruit. Het leven is te mooi om in het verleden te blijven hangen." Joey keek op de klok. "We hebben nog ruim een uur voordat we moeten vertrekken dus we kunnen rustig aan doen." En liep naar de keuken om nog een kop koffie te zetten. Joey knikte. "Tegen een bakkie koffie zeg ik geen "nee" maat wilde je niet meteen door naar Nora?" Joey keek op toen Riley beneden kwam. "Goedemorgen ",zei hij verbaasd. "Weet jij ook nog waar je bed staat?"

Nora: Morgen liefje. Hier een heerlijk! begin van de dag. (NOT!) Die rot kat heeft alles onder gekost. Kon ik dan half kokhalzend de boel gaan schoonmaken. Succes straks bij de dokter. Xx

Allie

"Jaa, leuk! Leuk dat jullie mee gaan. Ik kijk uit naar een leuke dag met zijn viertjes " Allie stak de duim op. "Rustig aan. Ik moet ook nog ontbijten en ik wilde wat broodjes en drinken meenemen voor daar. We moeten wel Liam ophalen want die kan nu niet zelf rijden. Hij zit nog steeds met die blessure aan zijn voet." Allie glimlachte. "Ook van jou." Allie liep weer naar beneden om te ontbijten en broodjes te smeren. Ondertussen appte ze Liam wakker. Goodmorning my love. Zin in vandaag? Riley en Amy gaan gezellig met ons mee naar de dierentuin.

Finn

Finn veegde Ethan zijn tranen droog en gaf hem een kus. "Het is oké, liefje. Soms heben we gewoon iemand nodig die ons een spiegel voorhoudt. Die ons laat zien hoe ver we al zijn gekomen of juist anders moeten gaan doen omdat we het zelf niet zien. Een schop onder je kont om weer verder te kunnen. Blijf vooruit kijken en niet naar het verleden. Ik help je door vandaag heen." Finn schonk voor zichzelf een glas melk in."Wil jij ook? Tevens bedankt voor dit heerlijke ontbijtje."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma sep 25, 2023 9:42 pm

Owen
Owen keek even naar zijn onesie en grinnikte. “Wil je er ook een?” Vroeg hij en hij ging aan tafel zitten. “Nee leuk! Ik weet alleen niet welke films er draaien die leuk zijn. We kunnen ook een thuisbioscoop houden? Dan halen we wat lekkers in de supermarkt en kiezen we een leuke film uit op Netflix of zo. Stel dat je nog een keer moet spugen, dan wil je echt niet in de bioscoop zitten.” En hij smeerde een boterham met Nutella.

Hailey
Haar vader had ook gewoon gelijk. Het was niet goed om continue te kijken naar het verleden. Ze nam een slok van haar melk. “Dan ga ik zo wel even douchen denk ik.” Zei ze en ze haalde een hand door haar haar. Ze had een appje van Nora en glimlachte. Ze keek op naar haar vader. “Ik ga lunchen met Nora. Dus we kunnen daarvoor wel een bakkie doen.” Zei ze. Hey schatje, wat vervelend zeg. Hopelijk voelt Dikkie Dik zich snel beter. Na de dokter even lunchen? Ik vind het wel spannend hoof! Xx Ze keek op toen Riley naar beneden kwam. Riley begon te lachen. “Ja hoor pap. Ik ga zo met Amy en Liam en Allie naar de dierentuin. Ze vroeg of ik mee wilde.”

Liam: Hey schatje, ik heb zeker zin in vandaag! Leuk dat ze mee willen. Tot straks! Xx

Ethan
Ethan keek Finn aan. Hij had ook echt gelijk. “Je hebt gelijk lieverd. Ik moet ook meer kijken naar de toekomst maar soms is dat gewoon heel lastig.” Hij nam een hap van zijn yoghurt en schudde zijn hoofd. “Nee dankjewel. Ik heb al zuivel. Zou je mij de multiviet aan kunnen geven dan drink ik dat.” Ethan was zo blij met Finn in zijn leven. Hij wist gewoon niet hoe hij zonder hem moest leven.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di sep 26, 2023 11:56 am

Mirthe

"Nee hoor, dat niet perse maar hij is gewoon heel leuk. Je weet dat ik net als mama een verslaving heb voor stitch. Dus niet raar opkijken als de baby straks kleertjes heeft met stitch opdruk." En moest even lachen. Mirthe dacht na. "Misschien is dat inderdaad wel slimmer. Nu voel ik me oké, het rommelt wel nog van binnen maar ik heb niet het idee dat ik opnieuw moet overgeven. We gaan nog wel een keertje evhr naar de bios of samen suppen. In elk ge al super kies dat je samen wat wilt doen, broertje. Je bent de liefste." Ze stond op om Owen te omhelzen. Mirthe dronk voorzichtig van de thee. "Hoe ging je repetitie eigenlijk?"

Joey

"Rustig aan. We hebben de tijd. Een eerste rustig even wat." Hij ging bij haar aan tafel zitten en mee een ontbijtje te pakken.
Joey knikte. "Prima, maar voel je niet verplicht. Als je liever meteen door gaat naar Nora is dat ook goed."
Joey keek verbaasd. "Oh, leuk. Gezellig. Veel plezier."

Nora: Ik hoop het ook want ik heb geen zijn om nog meer kots op te ruimen. Ja, is goed. Zal ik je dan ophalen bij het ziekenhuis? Komt goe, liefj. Je vader is met je mee. Het is dat ik perse naar de les moet andere was ik met je mee gegaan. Ik ga nu snel ontbijten en mijn spullen pakken. Anders kom ik straks nog te laat. Kusjes

Allie: Ik app je als ik hier wegrijdt. Tot straks. Love U

Finn

Finn pakte Ethan zijn hand vast. "Ik weet het. Je hebt mijn levensstruggels de laatste tijd ook moeten aanhoren. We hellpen elkaar gewoon om vooruit te komen. Wat dat betreft horen we gewoon bij elkaar. We halen het beste in elkaar naar boven. Dat meen ik serieus." En kuste hem vluchtig. Finn pakte Ethan zijn mok en schonk daar mulivit in. "Hoe laat moet je bij de dokter zijn? Ik moet mijzelf wel nog even omkleden en opfrissen." Hij had immers snel zijn outfit van gisteren ana getrokken en dag rook niet heel fris meer.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do sep 28, 2023 6:33 pm

Owen
“Doen we dat. Gaan we straks even naar de supermarkt en halen we wat lekkers.” Hij beantwoordde haar knuffel. “Het komt goed lieve grote zus van mij. Je kindje krijgen leuke ooms en fijne opa en oma.” En hij ging naast haar zitten. “Repetitie ging goed. Ik vond het heel spannend maar ik vond het ook heel leuk. Er speelt in een groepje een meisje de rol van Friederich. Ze heet Manuela maar ze wilt liever Manu genoemd worden.” En hij keek even naar Mirthe. “Ik vind het wel tof dat ze haar die rol hebben gegeven.”

Hailey
Hailey keek naar haar vader. “Ik ga mij ook niet haasten.” Zei ze lachend en ze at rustig verder. “Ligt mama nog op bed?” Vroeg ze. Het was ook nog vroeg en de boekenwinkel ging pas rond twaalf uur open. Hailey haalde een hand door haar haar. “Ik app Nora wel dat ik eerst met jou een bakkie wil doen en dat we daarna dan kunnen meeten. Ik wilde eigenlijk vragen of ik eventueel bij haar kan slapen.” En ze keek haar vader kort aan. Het komt wel goed lieverd. Misschien was het gewoon een haarbal. Mocht hij nog steeds niet lekker zijn vanmiddag dan kan ik wel er even naar kijken. Ik wilde eigenlijk eerst een bakkie doen nog met mijn vader, daarna kun je mij wel halen. Xx

Ethan
Hij vond het fijn dat Finn zijn hand vastpakte. “Ik heb ook het gevoel dat we voor elkaar zijn gemaakt. Dat we soulmates zijn. Alsof mijn vader mij een duwtje in de rug had gegeven om naar die avond in je vaders winkel te komen zodat ik jou kon ontmoeten.” Ethan nam een slok van zijn drinken. “Over een uurtje moeten we weg. Dus je kan je nog opfrissen. Tenzij je andere plannen hebt.” En hij keek Finn even verleidelijk aan.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do sep 28, 2023 10:17 pm

Mirthe

Mirthe knikte. "Is goed. Gaan we lekker samen chips en popcorn halen en wat lekkers te drinken erbij. Jij mag de film uitzoeken, dat vind ik wel zo eerlijk. Als je maar geen jankfilm uitkiest want dan heb je kans dat ik mee ga huilen." Mirthe knuffelde Owen terug en gaf hem een kus op zijn voorhoofd. "Hou van je, kleintje." Mirthe knikte. "Ik snap dat je het spannend was. Het was toch de eerste keer. Maar iedereen zou het denk ik spannend hebben gevonden. Maar het belangrijkste is dat je het leuk vond. Ja, dat vind ik ook. Niet lullig bedoeld maar is Manu dan transgender of heeft hij dat niet verteld?"

Joey

Joey rolde met zijn ogen. "Als je net zo snel bent als met opstaan dan komen we wel te laat dus een beetje opschieten zou wel fijn zijn." Joey knikte. "Mama was weg moe dus die heb ik lekker laten liggen. Ik ga haar zo wakker maken met ontbijt op bed."
Joey knikte. "Is goed. Dan gaan wij samen na afloop een bakkie koffie drinken gezellig even tijd samen. Uhm ik wil nu niet weer de bezorgde ouder uit hangen maar ik en ik denk mama ook zouden het toch fijner vinden als je slaapmedicatie krijgt voor geschreven dat je dan thuis slaapt. Mocht je er niet goed door voelen."

Nora:Ik zal hem in de gaten houden, maar ik moet nu echt gaan. App me als je klaar bent dan kom ik je halen. Succes en tot vanmiddag. XxX

Finn

Finn schoot in de lach. "Dan moet ik je vader maar bedanken dat hij je dat setje heeft gegeven. Want ik ben oprecht blij dat ik jou toen heb leren en jou nu in mijn leven hebt. Jij hebt mijn leven zo enorm verrijkt." Finn rolde met zijn ogen. "Als wij gaan doen wat jij in je hoofd hebt, wordt ik niet erg opgefrist." Finn stond op en ruimde zijn bord op in de vaatwasser. "Wil jij mij tornen waar de badkamer zit. En nee je gaat mooi niet mee onder de douche."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do sep 28, 2023 10:39 pm

Owen
Owen dacht na. “Ik denk het. Het is niet dat we daar tijdens een eerste kennismaking over hebben. Ze of hij wilt wel een jongen zijn of zoiets.” Hij pakte een broodje en deed er kaas op. Hij keek naar Mirthe. “We gaan geen jankfilm kijken en ook geen horrorfilm. We gaan gewoon wat grappigs kijken komt goed.” Owen at rustig van zijn broodje en keek even op zijn telefoon. Hij en Violet waren niet meer samen. Hun relatie was van korte duur. Zij had het uitgemaakt en ergens toen hij Manu had gezien was het begonnen te borrelen.

Hailey
“Pap! Ik was eerder op dan jij.” En ze grinnikte. Ze knikte. “Geloof ik best zo met die voorbereidingen voor de memorial. Het gaat wel wat beter met mama sinds ze wat opener daar over is gaan praten.” Hailey nam een slok van haar melk en keek haar vader aan. Hij was inderdaad bezorgd maar hij had ergens ook gelijk. “Dan vraag ik of ze bij mij komt slapen. Ik wilde alleen bij haar slapen omdat het met haar kat niet goed gaat.”

Ethan
Ethan grinnikte. “Dat is waar.” En hij pakte een kruk en stond op. “De badkamer is boven. Eerste deur tegenover de trap.” Ze hadden een traplift laten maken sinds het ongeluk. Hij ging er op zitten en ging naar boven. Hij voelde zich soms net een oude man. Hij liep Finn voor naar de badkamer en maakte hem open. “Je kunt in bad als je wilt. Ik ga zo naar beneden om mij daar om te kleden. Je mag mijn shampoo en douchegel gebruiken als je wil.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 41 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 41  Volgende

Terug naar boven