Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Roadtrip (deel 3)

2 plaatsers

Pagina 3 van 22 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22  Volgende

Ga naar beneden

Roadtrip (deel 3) - Pagina 3 Empty Re: Roadtrip (deel 3)

Bericht van KirstReads ma okt 09, 2023 11:47 pm

Hailey
Hailey keek naar Allie. Ze had een punt. “Ik weet dat je mij er voor hebt gewaarschuwd en de dokters ook maar…” Ze slikte. “Ik wil zo graag aan de kinderen laten zien dat ik ook mee kan doen met dingen. Johnny is dol op dansen op kinderen voor kinderen.” Ze deed een pluk haar achter haar oor. “Emmie is gewoon een bijzonder kind. Dat zagen we al toen ze geboren werd. Ik ben gewoon bang dat ze bepaalde dingen van mij heeft geerfd. Ze heeft ook een groeiachterstand en haalt soms moeilijker adem. Ik heb dit met Nora besproken maar zij zegt dat we ons nog niet druk moeten maken maar ik doe dat juist wel.” Ze keek naar Allie. “Misschien moet ik de praktijk weer even dichtgooien en me richten op mezelf en de kinderen.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van moonlight di okt 10, 2023 10:41 am

Allie

Allie zuchtte. "Je tijd en energie steken in je kinderen is iets anders da je volledig storten in je werk. Als je niet meteen vollop aan het werk gaat dan heb je ook meer tijd en energie over om met de kinderen te spelen " Allie pakte Hailey vast bij de schouders. "Hail, dat jij met een slechte long bent geboren betekend bkrt dat het erfelijk is. Als er iets mis was met Emmie dan hadden ze dat veel eerder gezien." Allie haalde de schouders op. "Denk daar rustig de komende weken over na. Geniet nu vooral van die twee boefjes." Johnny was naar hun toe komen lopen. Ze tilde de kleine man op. "Wij houden van mama Hailey, hè Johnny?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van KirstReads di okt 10, 2023 6:30 pm

Hailey
Hailey keek haar zusje aan. “Dat is ook zo. Bij mij zagen ze het ook al heel vroeg.” Hailey keek even naar Emmie die nog bij hun vader op schoot zat. Ze probeerde zijn neus aan te tikken. Hailey grinnikte. “Ik ga het er nog goed met Nora bespreken. Samen komen we er wel uit.” Hailey keek naar Johnny en gaf hem een kus op zijn wang. “Johnny had een hele mooie toren gebouwd met papa Ethan en mama Nora he Johnny.” Johnny knikte. Ze zag haar moeder opstaan. “Goed nu we compleet zijn lijkt het mij dat we zo kunnen gaan rijden.” En haar moeder keek in het rond. Echter stond Evie op. “Eigenlijk hebben Thijs en ik nog een mededeling. We zijn nu vier maanden zwanger van een dochtertje.” En Evie begon te stralen. Hailey glimlachte en keek naar Allie. “Driemaal raden jij wist dit al.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di okt 10, 2023 8:15 pm

Allie

"Maak je nou niet zo druk. Geniet de komende weken." En gaf de zusje een kus op de voorhoofd. Ze merkte dat Indy een beetje begon te jengelen en gaf haar de speen de de tas. Allie tilde de neefje zo op de heup dat ze hem aan kon kijken. "Echt waar? Wat super tof! Heb je de duplo ook mee op vakantie?" Ze zag het kleine roodharige jongetje knikken. "Dan gaan wij samen ook een keer iets heel moois bouwen." Johnny straalde van oor tot oor en Allie zette hem vervolgens weer neer op de grond. Allie wilde zich klaar gaan maken om te kunnen vertrekken toen Evie met de grote mededeling kwam. Allie haalde grijnzend de schouders op. "Ook pas net. Evie vertelde het bij binnenkomst. Maar ik had wel al een beetje een vermoeden. Ik ga Thijs nog even feliciteren." Em liep naar Evie en Thijs toe. Ze gaf Thijs een knuffel. "Gefeliciteerd! Ik ben zo blij voor jullie. Jullie gaan dit rocken met drie meiden." Ze zag dat hun vader er bij was komen staan. "Nu hoef je het tenminste niet meer voor je te houden pap."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma okt 23, 2023 7:32 pm

Hailey
Ze waren onderweg. Hailey zat bij Emmie achterin in de auto. Emmie was in slaapgevallen. Hailey was blij dat Emmie eindelijk sliep. Zo kon ze zich op Nora richten. “Ik had nog met Allie gesproken. Over dat ik te hard van stapel ben gelopen.” Ze slikte. “Ik denk dat het beter is als ik mij volledig ga richten op mijn herstel en ons gezin. De praktijk kan nog wel even dicht of minder vaak open. Maar ik weet niet hoe jij er over denkt. Ik heb gewoon het gevoel dat ik jou en de kinderen aan het verwaarlozen ben.”

Ethan
“Bob de bouwer kunnen wij het maken? Bob de Bouwer nou en of!” Hoorde hij op de tablet afspelen. Johnny had het eerste stuk rustig gepraat en een beetje geslapen. Nu mocht hij eventjes filmpjes kijken op de tablet. Ethan keek eventjes naar hun zoontje en toen naar Finn. “Zullen we zo even een pauze in lassen? Dan kunnen we even de benen strekken, broodje eten en even plassen. Eventueel kunnen we dan ook wisselen van plek.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di okt 24, 2023 10:31 am

Mirthe

Ze had de andere gedag gezegd en was met de kinderen naar de auto gelopen. Ze had Junia en Juda in hun autostoeltjes geholpen en was achter het stuur gaan zitten. Ze zat nof niet of het was al ruzie op de achterbank over welke film ze onderweg zouden kijken. "Ik kan maar één film opzetten! Als jullie het niet eens worden dan kiest mama of we kijken helemaal geen film. Aan jullie de keuze!" Ze had zich omgedraaid en keek beide streng aan. Als ze al zo begonnen werd het een lange rit naar Spa. "We kunnen nu wel Fien en Teun kijken maar kunnen we dan vanavond Paw Patrol kijken?",hoorde ze Juda uiteindelijk zeggen. Mirthe stemde in en zette de dus aan en gaf de kinderen hun koptelefoons. Met een zucht reed ze weg. Onderweg keek ze af en toe achterom maar de twee zaten rustig film te kijken. Junia was zelfs een beetje aan het slapen. "Mama, ik niet plassen.",hoorde ze Juda piepen. "Kan je het nog even volhouden? We zijn bijna bij een parkeerplaats waar we kunnen stoppen om te plassen."

Allie

Allie zat bij Indy achterin. Indy had heerlijk rustig verder geslapen in de auto en ook Allie was in slaap gevallen. Echter werd Allie wakker van een nare aroma die haar neus binnen drong. Ze wreef de slaap uit de ogen en tilde Indy een stukje uit de stoel om haar luier te kunnen controleren. Dat Indy had gepoept was meteen duidelijk. Haar romper zat niet alleen onder maar was ook doorgelekt in haat stoel. "Liam? Kan je alsjeblieft de auto aan de kant zetten en min komen helpen? Indy heeft een spuitluier gehad en alles zit onder."

Finn

Finn zong mee met de intro van het filmpje van Bob de bouwer. Hij kon er van genieten om Johnny zo te zien opgaan in het filmpje. Het grappige vond hij vooral dat hij zelf vroeger nog samen met Owen naar die filmpjes had gekeken. Al had Bob inmiddels wel een metamorfose gehad. "Is het leuk, Johnny?",vroeg Finn van achter het stuur. Johnny liet trots het scherm zien. Finn stak een duim op en glimlachte naar Johnny via de achteruitkijkspiegel. "Ja, goed plan. Ik krijg eerlijk gezegd een beetje een houten kont. Laten we de andere appen om te vragen vragen ze mee een pauze houden."

Nora

Nora sloeg een zucht. Ze lette goed op de weg. "En? Geef je toe dat ze gelijk heeft?" Nora had het ook tegen Hailey gezegd maar had niet tot Hailey weten door te dringen. Nora haalde een hand door de haar. "Ik heb al tegen je gezegd dat het beter is als je een stap terug neemt. Inplaats van meteen compleet in de diepte te springen. Je bent nog herstellende en John en Emmie vragen ook hun nodige aandacht. Doe wat het beste voor je voelt. Je hoef je niet schuldig te voelen naar mij of Finn en Ethan toe. Wij steunen je jn je herstel. In de praktijk redden we ons ook wel. Kies voor nu voor jezelf. Maar zullen we dit gesprek straks afmaken? Ik moet nu op de wegzetten, sorry "
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo okt 25, 2023 9:19 pm

Liam
Liam keek even vanuit de achteruitkijkspiegel naar Allie. “Ik sla hier af. Dan hebben we een benzinestation.” En hij sloeg af. Hij reed de parkeerplaats op en stopte. Snel stapte hij uit en maakte de deur van Indy open. “Oh lieverd toch. Kom maar.” En hij moest even naar adem happen maar hij haalde Indy uit haar stoeltje. “Ik ga wel snel met haar naar de wc. Kom jij dan met de tas dan frissen we eerst even Indy op en jou ook. Daarna maken we ons druk om de auto.” En hij gaf Allie een kus.

Ethan
Ethan keek even naar Johnny die lekker aan het kijken was. “Misschien kunnen we dan ook eventjes wat eten. Ik heb best wel honger.” En hij moest nodig zijn been strekken. Hij kreeg last van zijn been, misschien dat hij zo zijn prothese uit zou doen. “Ik app de meiden wel eventjes.” En hij appte Hailey want hij wist dat Nora aan het rijden was. Ethan keek even naar Finn. “We kunnen zo wel wisselen van plek. Ik heb wel last van mijn been maar ik kan nog wel een stukje rijden.”

Hailey
“Ik geef toe dat ze gelijk heeft.” Zei ze en ze aaide Emmie door haar donkere krullen die lekker aan het slapen was. “Ik weet dat ik nog herstellende ben maar ik wil ook niet de dieren in de steek laten. Ik weet dat Xandra het ook even kan overnemen en Amber is echt een goeie assistente maar ik weet niet. Ik vind het moeilijk om de controle los te laten.” Ze haalde een hand door haar haar. Ze voelde haar telefoon trillen. “De mannen stellen voor om zo even te stoppen. Is dat okee voor jou?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do okt 26, 2023 9:45 pm

Nora

Nora zuchtte. "Je kan niet alle ballen hooghouden, Hail. Hetzelfde zou jij de hele wereld op je schouders dragen maar dat kan niet en je hoeft de wereld ook niet alleen op je schouder te dragen. Overal is een oplossing voor maar je moet wel toestaan om andere je te laten helpen. De enige die je tot last bent en vind dat je faalt ben jij zelf. Je bent veel te hard voor jezelf ,liefje. En waarom, ik heb geen idee. Je doet het allemaal zo goed en je bent zo lieve mama voor Emmie en Johnny. Gun jezelf wat rust en extra rijd met je gezinnetje. Straks krijg je later nog spijt dat je er te weinig naar jou idee was." Ze gaf Hailey een kus via de spiegel. "Graag! Ik krijg een houten kont en best wel trek. Volgens mij hoorde ik meer berichtjes binnen komen dus gaat de rest ook pauze nemen."

Finn

"Ja, laten we dat doen. Het zou voor Johnny ook fijn om even de auto uit te kunnen, al gedraag hij zich voorbeeldig. En ik lus ook wel een boterham." "Johnny ook broodje ",hoorde hij een klein stemmetje zeggen vanachter zijn scherm. "We gaan zo een broodje eten. Papa zoekt een plekje waar we kunnen stoppen."
Hij reed rustig verder en keek ondertussen op de broden of hij een tankstation of parkeerplaats zag aangegeven staan. "Kijk maar of het gaat. Ik kan nog wel een stukje verder rijden."

Allie

Allie pakte de luiertas en deed de deur op slot waarna ze achter Liam met Indy aan rende naar de wc's. Indy had het op een huilen gezet. Allie streelde Indy door de haar. "Rustig maar liefje. Mama weet dat je ziekjes bent. We gaan je schoon maken en een schone luier en kleertjes aan doen." Ze zocht in de luiertas naar alles wat ze nodig had en gaf Indy haar speentje. "Kunnen we ook weer van ons bucketlist afstrepen. Spuitluier in de auto. Zo leuk kinderen, maar dit vertelde niemand je erbij."

Joey

Joey zat achter het stuur. Ze hadden de tweeling van Evie bij hun in de auto en hadden de grootste lol. De meiden hadden eerst autobinfo gespeeld en daarna even op hun tablet gekeken maar deze al gauw weer weggelegd. Ze speelde nu samen een spelletje. "Ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is... rood." De meisjes begonnen om en om te raden maar zaten steeds fout. "Het is zeker vaat iets buiten de auto. Opa speelt gewoon vals.",hoorde hij Josie mrt lichte irritatie zeggen. "Opa speelt helemaal niet vals. Willen jullie weten wat het was?" En deed zijn mond open waar een rood gekauwd snoepje zichtbaar was. "Iel, Opa!" Joey kon er alleen maar om lachen. Joey zag verschillende berichten binnen komen. "De rest gaat zo pauze houden. Zullen wij ook stoppen?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do okt 26, 2023 10:22 pm

Hailey
Hailey keek naar Nora. “Ik weet het lieverd. Misschien moet ik eens met iemand gaan praten. Gewoon om dingen op een rijtje te zetten. Het is niet niks wat ik allemaal heb meegemaakt. Ik wil de allerbeste moeder zijn voor Johnny en Emmie en ik heb het gevoel dat dat past echt goed gaat als ik mezelf leer accepteren.” Ze keek naar Emmie die een duim in haar mond had gedaan. “Ik app wel even dat het goed is om even te stoppen.”

Ethan
Ethan keek even naar Johnny. “We gaan zo even een broodje eten lieverd.” Hij kreeg een antwoord van Hailey. “Zij vinden het ook goed om even te stoppen al slaapt Emmie wel.” Ethan strekte even zijn been en keek naar buiten. “Ik merk gewoon van het zo zitten dat mijn prothese pijn gaat doen. Misschien helpt het strekken wel een beetje.” Hij keek naar Johnny. “Pijn in been?” Vroeg hij. Ethan keek naar Johnny. “Een beetje lieverd. Maar komt goed.”

Liam
Liam keek even naar Indy. “Het komt goed lieverd. Hopelijk gaat het beter als we in Spa zijn.” Liam hielp Allie en hij begon te lachen. “Dat stond nou echt op mijn bucketlist. Maar goed weet je later lachen we erom.” En hij hielp Allie met haar kleren. “Heb je schone kleren voor jezelf meegenomen? Want dan kun je je even omkleden en dan gaan we straks de auto even onder zeil nemen.”

Gwen
Gwen keek streng naar Joey. “Schat je weet dat Evie het niet leuk vindt als jij je mond vol eten laat zien. Straks nemen ze het van je over.” Gwen keek even naar de meiden die in gebarentaal met elkaar aan het praten waren. “Oma ik moet plassen.” Hoorde ze Charley zeggen. Gwen keek naar Joey. “Laten we dan maar even stoppen bij het eerst volgende tankstation. Ik app de rest wel even. Liam appt net dat Indy een spuitluier kreeg dus die zijn bij een tankstation eerder gestopt. Ze sluiten later aan.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo okt 29, 2023 1:30 pm

Nora

Nora luisterde naar wat Hailey zou. "Eerlijk gezegd vind ik dat helemaal geen slecht idee. Ik den dat je er echt baat bij kan hebben. Als je eiwit dat ik met je mee ga dan moet je het maar zeggen. Misschien is een sessie samen ook nekt so slechts idee. Ik ken je immers door en door." Nora knikte. Ze hield op de navigatie in de gaten waar ze kon stoppen. Nket veel later parkeerde ze op het parkeerterrein. Ethan en Finn stopte naast hun. Ze stapte uit om Johnny uit de auto te halen. "Hey, kleine man. Is het gezellig bij je papa's in de auto?" Johnny knikte enthousiast. "Bob de bouwer kijken." Ze kletste nog even verder. Vervolgens zette ze Johnny op de grond. "Ga mama Hailey maat maar een dikke kus en knuffel geven."

Joey

Joey zuchtte overdreven. "Ach, kom op. Een grapje moet kunnen. Ik doe het maar een keer. Die twee weten ook wel dat het niet netjes is." Joey knikte. "Nog even volhouden,Char. We zijn er bijna." Joey reed richting het tankstation. "He, gatver. Is dir kleine nog steeds niet lekker?"

Allie

Allie keek van India naar Liam. "Ik hoop het. Het is zo sneu om haar te zien al hoort het doorkomen van tandjes erbij. Je kan gewoon zo weinig voor haar doen en dan ook nog dit." Ze probeerde Indy gerust te stellen. Allie lachtte mee. "Beste begin van de vakantie." Allie schudde de hoofd. "Nee, ik ben snel achter jullie aangerend. Ik kleed mezelf zo wel om. Eerst Indy."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo okt 29, 2023 5:54 pm

Hailey
Hailey keek Nora aan. “Het zou fijn zijn om samen naar de eerste sessie te gaan. Ik maak na de vakantie een afspraak met mijn huisarts om het daar over te hebben.” Hailey stapte uit en tilde Emmie op. Emmie keek haar aan en keek toen om zich heen. Toen ze zag dat Finn en Ethan waren stak ze haar handjes uit naar Finn. Hailey gaf Emmie aan Finn en tilde Johnny op. “Hey schatje. Je hebt dus lekker Bob de Bouwer gekeken?” Johnny knikte. “Opa en oma!” En hij wees naar de auto die op hun af kwam rijden.

Gwen
Gwen rolde even met haar ogen. “Ik zeg niks maar zeg niet dat ik je niet heb gewaarschuwd als ze dit vanavond bij het avondeten gaan doen.” Gwen reed de parkeerplaats van het tankstation op. Ze zette de auto naast die van Hailey en Nora en stapte uit. “Joey zou jij met Char naar de wc kunnen lopen?” Vroeg ze en ze hielp Josie met uitstappen. Josie liep op haar tantes af en gaf ze een knuffel.

Liam
Liam aaide Indy door haar haren. “Het komt wel goed met haar. Het hoort er helaas bij maar gelukkig gaat het weer over. Hopelijk was dit ook een eenmalig geval en anders redden we ons ook wel.” Hij keek even op zijn telefoon. “De rest van de familie is gestopt bij een tankstation verderop. Ik stel voor dat ik even kleding voor je ga pakken, dan ga ik de auto schoonmaken en dan gaan we ook naar dat tankstation.”

Evie
“Thijs mijn ouders en zus zijn gestopt bij het eerst volgende tankstation. Zullen we daar ook even stoppen? Merk dat ik wat last heb van mijn blaas.” Thijs knikte. Niet veel later reden ze de afrit van het tankstation op. Ze stopten en Josie kwam al op hun afgerend. “Waar is je zus?” Josie keek even om zich heen. “Die moest plassen. Geloof dat opa zo even bij haar gaat kijken.” Evie knikte. “Ik ga wel. Ik moet toch even plassen. Blijf jij bij papa en de rest?” Josie knikte. Evie liep naar de wc en zag dat Charley er net uit kwam. “Gelukt lieverd?” Charley knikte. “Wacht jij even op mama? Dan kunnen we samen weer terug.” Evie ging naar de wc en deed snel haar behoefte. Daarna liep ze met Charley mee naar de rest. “Waar zijn Allie en Liam?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo okt 29, 2023 8:53 pm

Nora

Nora knikte. "Is goed, liefje. Probeer voor nu het even te parkeren en lekker te genieten van onze wel verdiende vakantie. Van de familie om ons heen, de kinderen en elkaar. Ik kan je vanavond als de kinderen slapen wel een fijne massage geven of meer." En gaf Hailey een uitdagende knipoog via de achteruitkijkspiegel.
Even later kwamen ze aan bij het tankstation. Johnny was hun komen begroeten. Ze keek naar Emmie die met Finn aan het knuffelen was. "Goed gezien, Johnny. Zullen we opa en oma gedag gaan zeggen?"

Joey

"Dan neem ik uiteraard mijn verantwoordelijkheid." Of hij kocht de meisjes gewoon om met snoep maar dat ging die natuurlijk niet hardop zeggen. Joey knikte en hielp Charley uit de auto. Hij nam haar beide hand en rende met haar naar binnen. Naar de wc's. Hij wachtte op Charley terwijl die Evie opeens naarlst hem zag staan. "Hey! Waren jullie er ook al? Die zijn een tankstation eerder gestopt. Indy had een spuitluier. Ze komen zo snel mogelijk deze kant op."

Allie

Allie knikte. "We lachen er maar om. Al had ik wel even een oh my God momentje toen ik zag dat alles onder zat." Allie knikte. "Is goed. Dank je wel. Indy moet wel eten. Ik weet niet of ze het red tot het volgende tankstation. Anders voed ik er even snel en dan help ik je met de auto verder schoon maken. In elk bedank voor je hulp. Ik kleed Indy wel verder aan."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo okt 29, 2023 9:09 pm

Hailey
Hailey ging wat dichterbij Nora staan. “Een massage of meer sla ik niet af hoor.” En ze keek haar uitdagend aan. Ze vond het fijn dat Emmie nu lekker bij Finn wilde knuffelen. Hailey keek even naar haar ouders en liep met Johnny aan haar hand naar haar moeder en gaf haar een knuffel. “Lukt het rijden een beetje met de Terror Twins?” En ze zag Josie even boos kijken. Hailey begon te lachen. “Ja hoor, je pa houdt ze wel bezig.” Hailey had ook niet anders verwacht.

Evie
Evie keek naar haar vader. “Ja rijden gaat een stuk makkelijker nu kinderen niet meer achter je vragen of we kunnen stoppen omdat ze moeten plassen of vragen of we er al bijna zijn.” En ze begon te lachen. Ze keek naar Charley die naar haar zusje was gelopen. “He wat naar zeg. Hopelijk knapt Indy een beetje op deze vakantie.” Ze haakte haar arm in die van haar vader zoals ze wel eens deed toen ze klein was. “Gedragen ze zich een beetje? En gedraag jij je ook?” En ze keek hem nep streng aan, ze wist hoe haar vader kon zijn.

Liam
“Tuurlijk dat is begrijpelijk maar voor alles is een oplossing dat weet je.” En hij gaf haar een kus. “Ik ben zo terug.” En hij liep weer naar de auto. Niet veel later kwam hij terug met een tas met extra kleren. “Zo nieuw pakje voor Indy en nieuwe kleren voor jou. Fris julliezelf een beetje op, geef haar daarna wat te eten en dan komen jullie naar de auto. Ik red me wel.” En hij gaf haar opnieuw een kus en liep naar de auto om schoon te maken.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di okt 31, 2023 12:52 pm

Nora

Nora giechelde even. "Komt goed. Vanavond!",fluisterde ze terug en gaf Hailey een knipoog. Ze zag dat Hailey naar haar moeder was gelopen met Johnny. Ze hoorde Finn veagen hoe het met Emmie onderweg was gegaan. Ze zocht een picknicktafel om aan plaatst te nemen en raakte verder in gesprek met Finn en Ethan. Ze keek af en toe in de richting van Hailey en Johnny.

Joey

Joey schoot in de lach. "Kijk maar uit straks willen ze gewoon weer met papa en mama meerijden. Al moet ik eerlijk zeggen dat ze zich heel netjes hebben gedragen en totaal niet hebben gezeurd. We waren eigenlijk al van plan om te stoppen toen Charley aangaf dat ze naar de wc moest." Joey keek Evie met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Ik gedraag mij altijd.",zei ze uiterst onschuldig. Al wist Evie ook wel dat die loog. "Oké. Misschien heb ik alleen tijdens het spelletje "Ik zie, ik zie wat jij niet ziet" de welbekende grap van een ongeluk in een tunnel getoond." Joey knikte en sloeg zijn arm om Evie heen. "Kokt vast goed. We hebben allemaal last gehad van doorkomende tandjes. Het is naar maar het hoort erbij. Het is alleen balen dat ze precies onderweg een sluitluier kreeg."

Allie

"Precies dat al kunnen we wel meteen gaan wassen als we aankomen op de camping." En huigde even overdreven. Allie knikte. Terwijl Liam naar de auto ging maakte ze Indy schoon. Ze nam dankbaar de kleding aan toen Liam terug kwam en kleedde Indy aan. Allie gaf Liam dankbaar een kus terug. Ze had Indy even op de grond tussen haar voeten gezet zodat ze zichzelf kom omkleden. Met Indy op de ene arm en de luiertas om de ander en in de hand de vuile waszak liep ze terug naar de auto. Ze nam plaats vlakbij op eert bankje om Indy te voeden.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di okt 31, 2023 3:07 pm

Ethan
Hij liep met Finn en Nora mee naar een picknick tafel en ging zitten. Hij strekte zijn been en keek even naar Nora. “Alles okee?” Vroeg hij en keek naar Hailey die met Johnny en haar moeder naar het speeltuintje verderop liep, de tweeling rende er achteraan. Hij was blij dat hier ruimte was voor de kinderen om even te spelen. “Zal ik zo Emmie even haar fruithapje geven?” Stelde hij voor. Ethan keek even om zich heen. “Zouden jou ouders en Mirthe en Owen ook hier stoppen?” Hij had het nog niet gevraagd en daar kwam de auto van Owen en Manu de parkeerplaats op rijden.

Evie
“Wel goed dat Charley aangeeft dat ze moest plassen. Op school vindt ze dat soms moeilijk en dan doet ze het in haar broek. Ze vindt andere wc’s dan thuis of bij jullie eng. Maar toch knap dat ze is gegaan.” Evie keek haar vader streng aan. “Pap straks nemen zij het over.” Iedereen wist dat ze net zo streng als haar moeder kon kijken. Toch schoot ze in de lach. “Waarschijnlijk heeft mama je al berispt toen je dat deed.” En ze haalde een hand door haar haar. “Mis je soms je managerschap een beetje? Ik voel me soms schuldig omdat ik uiteindelijk toch voor iets anders heb gekozen.” Zes jaar geleden koos ze er voor om jeugdpsychologie te studeren. Nu was ze al twee jaar aan de slag als jeugdpsychologe. Soms bracht ze nog wel eens nummers uit.

Liam
Liam knikte. “We wassen dat allemaal op de camping. Doe het voor nu even in een plastictas.” Hij had de auto schoongemaakt en liep naar zijn meiden toe. Hij keek even naar Allie. “Ik vind dat we een goed team zijn.” En hij gaf haar en Indy een kus. “Mijn moeder wenste ons nog veel plezier en vroeg of we een berichtje konden sturen als we op de camping aan zijn gekomen.” Hij ging zitten en keek even naar Indy die lekker aan het eten was. “De auto is weer schoon dus we kunnen zo verder rijden als je klaar bent.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di okt 31, 2023 8:51 pm

Nora

Nora zuchtte. "Met Emmie inmiddels weer wel. Ze heeft onderweg lekker geslapen maar met Hailey iets minder. We hebben het er onderweg over gehad dat ze toch te snel terug is gaan werken. Ze vind het moeilijk om er aan toe te geven en de controle van de dierenartspraktijk los te laten. Al kwam ze zelf ook tot de conclusie dat het zo niet langer kan. Na de vakantie gaan we kijken of ze in therapie kan. Ze wilt immers een zo goed mogelijke mama voor de kinderen zijn maar ze is bang dat ze faalt en ons tot last is. Ze wilt jullie ook niet steeds vragen om op te passen." Ze wilde eerlijk zijn naar de mannen toe. "Het is wel etenstijd voor haar. Ik verschoon haar daarna wel. Als Hailey zo terug is dan eten we samen een broodje." Nora schoot in de lach. "Alsof je het over de duivel hebt." Ze zag dat Mirthe er ook was en vervolgens Emma met de kinderen naar de wc gaan. Ze zwaaide naar Mirthe en nodigde haar uit om erbij te komen zitten.

Joey

Joey knikte. "We zullen haar in de gaten houden maar ze wordt wel steeds veller. Nadat ik met Josie had gepraat over het feit dat ze Charley de ruimte moet geven om zelf te praten en niet steeds in haar plaats doet Charley ook meer de mond open. Die kleine meid leert haar mannetje wel staan." Joey zuchtte. "Het was maar een grapje." Joey knikte. "Dat dus." Joey schudde zijn hoofd. "Liefje, je hoef je totaal niet schuldig te voelen. Ja, het was in het begin even wennen maar ik ben blij dat ik juist nu meer tijd heb naast het geven van de zanglessen. Ik kan er meer zijn voor jullie en de kleinkinderen. Eropuit met mama als ze vrij is."

Allie

"Alle vuile was zit in die plastictas. Het stinkt alleen vreselijk." Allie keek op naar Liam. "Dat zeker. Bedankt voor je hulp." Ze streelde Indy liefdevol door de haar heen. "Natuurlijk doen we dat en we zullen er een kaartje sturen vanuit elk land wat we bezoeken en natuurlijk appen en bellen. Af en toe een leuke foto doorsturen. Komt goed." Allie knikte. "Bijna klaar, papa."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di okt 31, 2023 9:47 pm

Ethan
Ethan keek even naar Finn en Nora. Hij zuchtte diep. “Dit hebben we toch al vooraf besproken voor dat ze akkoord ging met die operatie? We hebben alles besproken. We hebben haar al gewaarschuwd dat ze niet te snel weer dingen op moet pakken, dat ze rust moet pakken. Misschien reageer ik niet zoals ik zou moeten reageren maar ik weet als geen ander dat ziekenhuisbezoeken heftig kunnen zijn.” Hij stond op en liep moeizaam weg. Hij hield van Hailey als een jonger zusje maar hij haatte het als ze over ging in slachtofferrol.

Evie
“Charley komt er ook wel. Het is gewoon balen dat ze haar gehoor niet mee heeft. Ze mist soms gewoon dingen dus ik hoop dat die implantaat zijn werk gaat doen als ze dat heeft.” Ze deed een verdwaalde pluk achter haar oor, een trekje die ze van haar moeder had overgenomen. Ze keek haar vader aan. “Weet ik ook wel. Het voelde gewoon zo dubbel maar ik wilde er 100% voor de tweeling kunnen zijn. Ik heb jou gezien toen mijn zusjes en broertje kwamen in combinatie met je werk dat het energie kost. Ik wilde mezelf en Thijs dat besparen. Al ben ik wel erg benieuwd naar hoe mijn nieuwe album ontvangen gaat worden.”

Liam
“Ik kan wel wat hebben lieverd. Ik neem op de camping wel deze was op me. Komt goed.” Liam gaf haar een kus. “We zijn een team weet je nog.” Liam zei dat al sinds dat ze wisten dat ze ouders gingen worden. Hij vond het belangrijk om Allie in alles te steunen. Liam keek naar Indy die hem met betraande ogen aan keek. “Het gaat uiteindelijk van zelf weer beter met je schat.” En hij liep naar Indy toe en gaf haar een kus op haar hoofd.

Owen
Owen en Manu stopte de auto naast die van zijn oom en tante en liepen naar de picknick tafel waaraan Nora, Finn en Ethan zaten. Hij zag nog net dat Ethan weg liep. “Alles okee?” Vroeg hij en ging naast zijn broer zitten. Manu ging naast Nora zitten. “Lukt het rijden een beetje?” Hoorde Owen Manu aan Nora vragen. Hij keek op toen Mirthe er ook aan kwam. “Hoe gaat het bij jou in de auto?” Vroeg Owen aan zijn zus.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do nov 02, 2023 12:46 pm

Nora

Nora zuchtte en haalde een hand door de haar. "Ik weet het maaar ik ken Hailey ook langer san vandaag. Het is een O'Mally, ze is en blijft stronteigenwijs tor dat ze zelf tegen de muur oploopt en wel op de rem moet trappen. Maar ik neem je niks kwalijk. Ik snap je reactie volkomen." Nora keek Ethan na. Ze keek Finn verontschuldigend aan. "Wil jij even op Emmie letten? Ik ben zo terug." En rende achter Ethan aan en hield hem staande. "Ethan, wacht even. Ik wil niet dat je boos wegloopt. Laten we met Hailey gaan praten. Finn let op Emmie."

Finn keek zijn vriend na. Hij liet hem maar even gaan. Echter besloot Nora alle even bij hem te kijken en hij nam Emmie terug van haar over. Hij rende zijn dochtertje door de haar. Als het land duurde zou die haar zelf wel een fruithapje geven. Hij keek op naar zijn broertje die er ook bij was komen zitten. "Laat ze maar even."

Mirthe: "Het was even ruzie om welke films ze wilde kijken maar Juda kwam zelf heel volwassen met een oplossing. Ze zijn verder vrij lief en rustig geweest voor hun doen. Maar ik ben. Blij dat ze nu even kunnen uitrazen voordat we verder rijden."

Joey

"Komt helemaal goed. Daar heb ik vertrouwen in. En als ik kan hé dan hoef je maar te bellen. Ik wil ook best met Charley mee naar logopedie en met haar oefenen. Is zingen niet iets voor Char? Dat ze bij haar opa een beetje komt oefenen en zo ook jaar spraak oefend. Gewoon beetje spelenderwijs leren." Hij dacht ook maar hardop. Joey knikte. "Het was ook niet makkelijk dus ik begrijp je keuze als geen ander. Maak je om je oude pa maar geen zorgen. Die red zich wel. Maak jij je maar gereed om straks weer hoog in hitlijsten te staan met je nieuwe album."

Allie

"Vind ik heel lief van je, schat maar je hoeft niet alles te doen. Jij hebt ook vakantie. Ik ben hé al dankbaar dat je die letterlijke shit bende wilde helpen opruimen." Ze keek Liam doordringend aan. "Dat weet ik en daar ben ik ook heel blij mee maat laten we de taken dan ook blijven verdelen." Indy was klaar met drinken en stak haar armpjes naar Liam uit. "Ga maar naar papa. Even lekker knuffelen. Mama rijdt wel naar de rest toe." Ze keek maar Liam. "Zullen we dan weer verder?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za nov 04, 2023 9:49 pm

Ethan
Ethan keek op toen Nora naar hem toe kwam. Hij zuchtte diep. “Ik ben niet boos op Hailey. Ik wil alleen maar dat ze eens gaat kijken naar wat ze allemaal wel kan. Ze heeft zoveel bereikt in haar leven. Ik snap dat het moeilijk is om soms het positieve in te zien. Mijn leven was ook een klim maar het uitzicht is echt prachtig. Ik gun Hailey gewoon wat meer positiviteit. We hoeven niet perse met haar te praten, laat haar genieten met Johnny en haar nichtjes en neefje.” En hij gaf Nora een knuffel.

Evie
Evie beet op haar lip. Ze wist dat Charley zingen leuk vond. “Ze zou het wel leuk vinden om meer tijd met haar opa door te brengen. Misschien op de woensdagmiddag? Josie gaat misschien op voetbal op woensdagmiddag om te kijken of ze het leuk vindt dus misschien is het leuk als Charley dan ook een hobby heeft.” Evie haalde een hand door haar haar en wreef over haar buik. “De hitlijsten hoeft nou ook weer niet pap. Ik maak albums omdat ik het leuk vind, ik hoef niet perse weer op tournee.”

Liam
“Weet ik schat maar vertrouw mij er ook op dat als ik zeg dat ik het ga dat ik het ga doe en laat mij het dan ook wat doen. Deze vakantie draait ook om loslaten.” Liam gaf Allie een kus. Hij nam Indy over en aaide haar door haar haren. “Zo ben je er klaar voor om naar opa en oma te gaan? Zullen we via de Walkie Talkie doorgeven dat we komen?” Ze hadden allemaal Walkie Talkies mocht er iets onderweg gebeuren, dat was duidelijker dan continue appen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo nov 05, 2023 7:29 pm

Nora

Nora was blij dat Ethan niet boos was op haar of Hailey. Nora zuchtte. "Dat wil ik ook heel graag voor haar en dat heb ik ook tegen haar gezegd maar op een of andere manier lijkt het niet tot haar door te komen. Ik weet niet hoe ik het moet beschrijven. Ik ben blij dat ze in elk geval zelf instemd om therapie te gaan volgen. Ik hoop zo voor haar dat ze kan genieten deze vakantie van de kinderen. Ik gun haar wat rust na alles." Ze knuffelde Ethan terug. "Hou van je en weet dat ik je onwijs waardeer als ouder voor Johnny en Emmie. Ik ga bij Finn en die kleine meid kijken." Ze liep terug naar de picknicktafel. Johnny kwam aangerend. "Hey,boefje!" En wilde de kleine man al op schoot zetten. "Nee! Niet zeggen!" Nora trok een wenkbrauw op. "Niet zeggen? Oh, ben je met mama verstoppertje aan het spelen? Ze zag Johnny knikken. "Kom! Verstoppertje je gauw onder de tafel. Wij houden onze mondjes dicht." Johnny verstopte zich onder de tafel en ze hoorde hem giechelen.

Joey

Joey dacht na. "Ik moet even in mijn agenda dan kijken voor ik iets instem wat ik start na de zomer op woensdag ook met een nieuw groepje kinderen maar ik kan wel tijd vrij maken voor Charley om haar zangles te geven." Joey keek verbaasd. "Joos op voetbal?!? Dat gaat Allie leuk vinden dat er toch een van de meiden in haar voetsporen misschien treed. Ik ben benieuwd hoe Josie het gaat vinden. Mocht ze echt gaan voetballen dan komen uiteraard een keertje bij haar kijken." Joey haalde zijn schouders op. "Dat zeg ik ook niet maar ik hoor verhalen dat men uitkijkt naar je nieuwe album. Dat is alleen maar positief. Als het goed ontvangen wordt kan je er vanuit gaan dat je overal gedraaid gaat worden en hoog binnenkomt."

Allie

"Oké. Oké. Ik weet ook wel dat je het goed bedoeld en mij wilt helpen en we dit samen doen maar soms vind ik het gewoon lastig om het uit handen te geven omdat ik zoiets heb jij bent ook druk de hele dag geweest en ik had alleen de zorg voor Indy, ook al kan die aardig pittig zijn." Ze gaf hem een kus. "Ik ben blij met onze goede samenwerking. Ik waardeer je hulp echt en je bent zo lieve papa voor Indy."
Allie hoorde Indy kraaien. "Roep maar om dat we er aan komen. Ze zullen wel op ons wachten. Ik stap alvast in."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo nov 05, 2023 8:45 pm

Hailey
Hailey deed met Johnny verstoppertje. Zij had geteld. De tweeling deden ook mee, die had ze al gevonden. Nu was ze op zoek naar Johnny. Ze had al een vermoeden waar hij kon zijn. Ze liep naar de picknicktafel. “Hebben jullie Johnny gezien?” Ethan en Owen schudde hun hoofd. Ze hoorde van onder de tafel gegiechel komen. Ze bukte en zag Johnny zitten met een grijns van oor tot oor. “Ik ga je pakken!” En ze keek toe hoe Johnny van onder de tafel kroop en weg rende. Ze rende achter hem aan maar bleef staan en begon te hoesten. Johnny bleef staan. “Mama, papa! Mama hoest!” Riep hij uit en hij rende naar Hailey toe.

Evie
“Het mag ook op vrijdag hoor. Sowieso willen Thijs en ik eerst afwachten hoe de operatie voor de implantaat gaat. Als ze daarvan goed hersteld kunnen we kijken naar meerdere opties. Ik weet dat ze graag wil zingen maar als ze niet goed hoort is toonhoogte houden niet makkelijk.” Evie grinnikte. “Hoho ze zit er nog niet op. Het is schoolvoetbal. Dit wordt vanuit de school gratis 1 keer per week georganiseerd maar we willen eerst kijken of ze het echt leuk gaat vinden. Sowieso is iets actiefs doen voor Jo wel het beste.” Evie keek even naar haar moeder die met de tweeling aan het schommelen was. “Het heeft ook even geduurd eer ik inspiratie had voor muziek. De tweeling gaf mij de inspiratie die ik nodig had.”

Liam
“En alles wat ik doe doe ik met plezier. Lieverd Indy is nog klein, jij zorgt voor haar 24/7. Jij bent een power mom. Elke keer als ik een werkdag achter de rug heb verlang ik naar jou en Indy. Ik verlang naar de geur van Indy, inclusief haar poepluiers. Dus ik vind het niet erg om dit allemaal te doen. En jij kan nooit teveel van mij vragen.” En hij gaf haar een kus. Hij ging naast Indy zitten en pakte de walkietalkie. “The Indy Mobile is onderweg naar de eerste tussenstop, ik herhaal the Indy Mobile is onderweg naar de eerste tussenstop.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di nov 07, 2023 9:26 pm

Nora

Nora was weer bij de rest gaan zitten en keek geamuseerd naar het spel. Hailey was met Johnny en haar nichtjes verstoppertje aan het spelen. Het was zo fijn om Johnny te zien te genieten. Emmie kreeg een fruithapje van Finn al wilde ze het liever zelf doen dus zat er meer fruit overal en nergens dan in haar mond. Ze zou straks nog wel een beetje brood aan Emmie geven. "Em, kijk eens naar mama."En vervolgens maakte ze een foto van Emmie. "Ons Floddertje." Nora hoorde Johnny roepen en keek op om te zien wat er aan de hand was. "Doe maar even rustig spelen met mama, liefje. Komen jullie anders een broodje eten?"

Joey

"Uiteraard. Ik zal kijken wanneer het kan maar niet nu. Ik heb mij voorgenomen om optimaal van de familie te gebwiten de komend weken en mijzelf niet met werk bezig te houden dus daar houdt ik mezelf ook aan. Maak jij je nou ook niet te druk om die kleine meid, die operatie is iets om je later druk om te maken." Joey haalde zijn schouders op. "Nou en? Mag ik als opa niet enthousiast zijn? Juist leuk als we straks bij de activiteiten van de kleinkinderen kunnen gaan kijken of het nou schoolvoetbal of ballet of wat dan ook is." Joey sloeg een arm om Evie heen. "Dat had ik ook. Ik wilde al tijden een album schrijven maar ik had gewoon geen inspiratie. Tot dat jij en mama in mijn leven kwamen. Toen vlogen de woorden op papier."

Allie

"Ook poepexplosies onderweg naar vakantie?",vroeg ze plagend en kon haar lach boet langer inhouden. Allie keek Liam verliefd aan. "Waar heb ik jou toch aan te danken? Je bent mijn grote liefde en rots in de branding. De beste vader die Indy zich maar kan wensen. Hoe krijg je het voor elkaar dat ik alleen maar meer en meer van je ga houden? Zeg op! Wat is je geheim?" Ze beantwoordde zijn kus. Ze keek naar Indy die tegen Liam aan leunde met haar ampjes om zij neo geslagen. "Wat ben je toch ook een mengelmoes,Indigo. Met je donkere krullen en huidskleur van papa maar je hebt mama de ogen en sommige blikken zijn typisch O'Mally."
Allie stapte in en wachtte tot Liam en Indy veilig zaten voordat ze de rit vervatte. "Haha, gekke papa he Indy.""
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo nov 08, 2023 1:16 pm

Hailey
Hailey pakte Johnny bij zijn hand en liep met hem mee naar de picknicktafel. Ze ging zitten en zette Johnny op schoot. Ze kuchte even kort en keek toen naar de broodjes die er lagen. “Wil jij een broodje Johnny?” Johnny knikte. “We hebben broodjes met pasta, kipfilet, kaas en pindakaas. Wat wil je?” Johnny wees naar een broodje met een sticker erop van een kaasje. “Die!” Riep hij. Hailey glimlachte en maakte het zakje open. Zelf pakte ze een broodje met kipfilet. Owen en Manu waren naar haar oom en tante gelopen. Hailey haalde diep adem. “Ik beloof jullie dat ik mij op de positieve dingen zou richten en dat ik hulp ga zoeken.” Johnny was lekker aan het kauwen. “Spelletje?” Vroeg hij heel lief.

Evie
Evie glimlachte. “En hoelang ga jij dat volhouden? Je bent altijd druk bezig met werk net als mama. Lukt het allemaal in de boekenwinkel?” Evie keek even naar haar meiden die met haar moeder en Thijs aan een tafel waren gaan zitten en broodjes aan het eten waren. Evie haalde diep adem. “Ik weet dat ik mij niet zo druk moet maken maar je weet als geen ander dat je dat als ouder zijnde toch wel doet. Al is het alleen maar omdat ik gespannen ben voor hoe Josie die operatie gaat vinden. Weet je nog dat Allie zich echt rot voelde toen Hailey onder het mes moest? Wat nou als Josie dat ook heeft. Het blijft een tweeling.”

Liam
“Oke bijna alles dan. Maar geloof dat het voor Indy vervelender is dan voor ons. Zij loopt er alles de hele dag mee als wij er niks aan doen.” En hij aaide Indy door haar haren. “Ze heeft wat trekjes van mij maar ze is in bijna alles een O’Mally. Al is zij niet meer de jongste van het stel sinds Thomas er is. Thomas is alleen echt een kopie van Riley. Ik ben blij dat er nog iets van mij in Indy te zien is.” En Indy glimlachte een grote grijns naar hem. “Goed ben je er klaar voor om bij je gekke familie aan te sluiten?” Vroeg hij aan Allie. “Je houdt van mij omdat ik perfect ben.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr nov 10, 2023 7:20 pm

Ethan

"Het is al goed,Hail. We steunen je in alles dat weet je. Het komt goed. Als er iets is waar we mee kunnen helpen dan weet je ons te vinden." Ethan veegde Emmie schoon. "Zo Floddertje is ook weer schoon." Ethan zag Emmie verlekkerd naar het broodje met chocopasta kijken. "Wil je nog een broodje Emmie?" Zo gek was het ook niet als er meer geknoeid met eten werd dan er in je mond ging. Hij brak stukje van het broodje af voor Emmie. Zelf had hij een broodje gezond genomen. Hij ajd zelf ook nog lunch gemaakt voor hem en Ethan. "Johnny, niet praten met volle mond. Dat is niet netjes. Maar wat voor spelletje wil jij dan doen?"

Mirthe

"Juda, Junia, komen jullie ook een broodje eten?",riep ze naar haar zoon en dochter die tikkertje aan het spelen waren. "Nog eventjes!",hoorde ze de twee protesteren. "Nee, kom op! We hebben straks nog wel even tijd om te spelen voordat we verder rijden." Juda kwam met enkele tegenzin toch naar de tafel gelopen om en broodje te halen maar Junia weigerde. "Junia,nu! Laat mama niet te 3 tellen! 1!" Het meisje bleef boos met haar armen over elkaar staan. Mirthe telde verder. Op 3 liet Junia zich boos op de grond ballen en begon driftig te worden. "Dan niet! Doei Junia!" Ze keek de rest verontschuldigend aan. "Sorry! Maar laat er maar gaan. Ze moet ook leren dat ze niet altijd de zin kan krijgen. Als je er wat zegt wordt het alleen maar erger."

Joey

Joey sloeg zijn armen over elkaar. "Zeg! Wat een vetrouwen in je vader! Ik kan prima mijn werk opzij leggen hoor. Ik heb het gehele weekend nog niet op mijn werktelefoon gekeken." Joey knikte. "Het is druk maar het gaat goed. Je moeder heeft een heel leuk vakantieagenda op poten weten te zetten en dat goed weten over te dragen dus ik neem aan dat ze de winkel de komende tijd ook los kan laten."
Joey knikte. "Ik zeg niks en vooral omdat ik je langer ken dan vandaag. Het rnige wat ik kan zeggen is praat er veel over. Betrek Josie ook bij het gehele proces. Vraag haar hoe zij het vind dat haar zusje geopereerd moet worden. Achteraf denk ik dat wij zelf te weinig met Allie hebben gepraat. Maar dat is allemaal achteraf gezien. Je doet wat je op dat moment het beste acht en als ouder kan je ook niet alles perfect doen. Jullie doen het goed, meisje. Ga lekker lunchen met je gezinnetje."

Allie

Allie knikte. "Zij kan er ook niks aan doen, dat is waar." Allie keek beledigd naar Liam. "Laat papa maar praten hoor, Indy. Papa is gewoon jaloers maar stiekem houdt papa heel veel van zijn O'Malley meiden." Allie haalde een hand door de haar en volgde de navigatie. Ze waren er bijna. "Het blijft gek dat Indy niet meer de jongste is en straks ook niet meer de jongste kleindochter." Allie schoot in de lach. "Ben jij er wel klaar voor om een maand met mijn gekke familie te moeten doorbrengen? Ik kan nu nog omkeren." Allie schudde lachend de hoofd. "Oh. Is dat het?" Niet veel later arriveerde ze op de plek waar de rest van de familie zat. Ze was nog niet uitgestapt of haar vader kwam op hun afgelopen. "Ahh, daar hebben we miss poepbroek" En tilde Indy uit de auto. "Ook fijn om jou weer te zien, pap."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma nov 13, 2023 6:26 pm

Hailey
“Dankjewel Finn. Ik moet gewoon leren wat positiever naar de dingen te kijken ook al is dat heel moeilijk.” Hailey keek even naar Nora en pakte haar hand. “Ik wil nu gewoon tijd maken voor jullie en voor de kinderen. En ook meer richten op mijn herstel.” Hailey keek naar Johnny die snel een hap van zijn broodje nam. “Zie zie wa jij nie zie.” Zei hij. Hailey glimlachte. “Dat vind ik wel een leuke.”

Owen
Owen keek Junia na. “Ik ga wel even.” En hij stond op en liep naar Junia toe. “Lieverd kom je eten? Zonder jou is het minder gezellig en we moeten nog ver. Dus het is belangrijk dat je maag vol zit.” Junia keek hem met betraande ogen aan. Hier zat meer achter dan alleen niet willen luisteren. “Wat is er schatje?” Junia schopte heen en weer met haar benen. “Ik mis papa.” Zei ze. Owen slikte. Hij vond het sneu om Junia zo te zien. Jonah bleef haar vader ook al was het een enorme klootzak. “Snap ik lieverd. Zullen we straks even kijken of papa tijd heeft om te bellen voor we verder gaan?” Junia keek op. “Echt?” Owen knikte. “Tuurlijk lieverd kom dan gaan we naar mama.” En hij pakte haar hand en samen liepen ze naar de anderen toe. “Zeg je even sorry tegen mama?” Junia knikte en liep naar Mirthe toe. “Sorry mama.” Zei ze en ze keek naar haar schoenen.

Evie
Evie grinnikte. “Weet ik pap maar je hebt wel eens vakanties gehad dat je het moeilijk los kon laten. Eens zien hoe lang mama het volhoudt om zich niet met werk bezig te houden. Hoe gaat het trouwens met de boekenwinkel in Schotland?” Ze zuchtte diep. “Pap jullie hebben niks verkeerds gedaan. Jullie hebben toenertijd gedaan wat voor jullie goed voelde. Nu zou je het misschien anders aanpakken maar ik zie dat het beter gaat met Allie al is loslaten niet iets wat in onze familie zit.” Ze knikte. “Eet jij dan ook zo met je vrouw?” En ze liep naar haar man en kinderen toe.

Liam
Liam stapte uit en begroette zijn schoonvader. “Jullie overleven het ook een beetje met de terror twins?” En hij kreeg een felle blik terug van Josie die net hem voorbij liep om haar tante te knuffelen. “Zeg krijgt je oom geen knuffel?” Josie dacht na. “Nee!” En ze stak haar tong uit. “Zeg dametje das niet aardig. Moet ik je de kieteldood geven?” En hij rende achter Josie aan en begon haar te kietelen. “Tante Allie help!”
KirstReads
KirstReads

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 22 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: