Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Roadtrip (deel 3)

2 plaatsers

Pagina 12 van 22 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 22  Volgende

Ga naar beneden

Roadtrip (deel 3) - Pagina 12 Empty Re: Roadtrip (deel 3)

Bericht van KirstReads zo apr 07, 2024 8:07 pm

Hailey
“Sorry Tony. Tante Hailey zou het inderdaad niet meer doen.” En ze keek even naar Finn. “Dat weet ik. Ik weet dat we niet van het ergste uit moeten gaan maar ergens ben ik gewoon bang dat het zwangerschapsvergiftiging is.” Hailey speelde met haar vingers. “Ik weet niet eens hoe we dit aan Josie en Charley moeten vertellen. Die twee zitten bij hun tante en weten nog van niks.” Ze veegde haar tranen weg en keek even naar de kinderen. “Je hebt gelijk. Laten we maar wel gewoon onze plannen uitvoeren.”

Liam
“Lieverd laten we niet op de zaken vooruit lopen. Stel Evie heeft inderdaad zwangerschapsvergiftiging dan hoeft het nog niet te betekenen dat ze opgenomen moet worden. Vaak moeten vrouwen dan rust nemen. De oplossing is bevallen maar je nichtje kan nog niet uit Evie haar buik dus het enige wat Eef nu kan doen is rust houden tot ze 34 weken is.” Liam gaf Allie een kus en stond op. “Het ontbijt staat al klaar dus we kunnen zo aan tafel.”

Levi
De lust gierde nog door zijn lijf. Hij keek Mirthe aan. “Ik zou ook met jou kinderen willen. Ik weet dat je het hebt beloofd aan Manu en Owen maar zij kunnen ook wel wachten. Ze zijn jong. Ze willen eerst nog tijd met elkaar doorbrengen en Owen moet er ook mentaal voor klaar zijn. Ik weet zeker dat ze het snappen als we eerst zelf proberen om een kindje van ons tweetjes te maken.” Hij ging met zijn hand naar haar borsten en legde zijn hand erop. “Ik help je er doorheen. Samen lukt het ons wel.” En hij zoende haar innig.

Evie
Dokter Violet kwam hun halen. Ze was blij dat haar vader mee mocht. Ze ging zitten en ze keek de dokter aan. “Ik hoorde van je gynaecoloog dat je klachten hebt die passen bij zwangerschapsvergiftiging. Ik begreep ook dat je liever niet naar het ziekenhuis kwam omdat je een kind bent verloren. Ik snap dat je het spannend vindt. Vertel wat meer over je klachten.” En Evie begon te vertellen. De blik van Violet bleef serieus en vouwde haar handen samen. “Ik moet je bloeddruk opmeten.” En ze kwam met een bloeddrukmeter. Evie stroopte haar mauw op. Het duurde gelukkig niet lang en de dokter keek ernstig. “Je hebt een te hoge bloeddruk Evie. De klachten die je hebt zijn verschijnselen van zwangersschapsvergiftiging. Dat gaat pas echt uit je lijf als je moet bevallen maar aangezien je vier maanden zwanger bent kan dat nog niet. Het enige wat je nu kunt doen is rust nemen. Ik weet dat je op vakantie bent maar ik raad toch aan om naar huis te gaan. Je zit dan dichtbij je eigen dokter. We willen de bevalling zo lang mogelijk uitstellen tot je max 34 weken bent. Laten we maar even naar jullie meisje kijken.” Evie stond voorzichtig op en Violet hielp haar op de ligbank. Ze deed haar jurkje een stukje omhoog. Violet deed er gel op en ging er met het apparaat over heen. Niet veel later hoorde ze een krachtig hartje en kwam hun meisje in beeld. Violet bleef even stil maar er kwam toen een glimlach op haar gezicht. “Alles is goed met jullie meisje. Haar hartje klopt krachtig. Haar groei gaat ook goed. Dus met haar is alles goed. Maar jij Evie moet echt op de rem. Geen stress, werk zet je ook aan de kant. Je moet nu echt aan jezelf gaan denken anders gaat dit niet goed. Doe leuke dingen met je man en laat de kinderen even bij de rest van hun familie.” Evie kreeg tranen in haar ogen. Ze was blij dat Yara gezond was maar ze wilde deze vakantie niet stopzetten, ze had de tijd met haar familie nodig al wist ze diep van binnen dat Violet gelijk had.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van moonlight zo apr 07, 2024 10:16 pm

Nora

"Laten we het rustig afwachten en dan zien we wel weer verder. We kunnen weinig doen op dit moment. Laten we gewoon naar de kinderboerderij gaan en als we horen stappen we zo snel mogelijk weer in de auto. Tony en Johnny kijken hier naar uit. Ik wil hun nu niet teleurstellen." "Dan ga ik even snel aankleden en iets eten.",hoorde ze Finn zeggen. Nora sloeg de armen om Hailey heen. "Laten we even met de kinderen gaan spelen ter afleiding. Wie kan zich heel goed verstoppen?"

Allie

"Maar dat is ook niks! We zijn op vakantie. De kinderen willen leuke dingen doen. Die keken hier enorm naar uit. Die willen spelen met papa en mama en zwemmen en weet ik veel. Niet dat hun mama verplicht rust moet houden." Allie kuste Liam terug. Ze volgde hem naar beneden. Ze zette Indy in de kinderstoel en ging toen zelf aan tafel zitten. Ze had totaal geen eetlust maar nam toch wat yoghurt met fruit.

Mirthe

Mirthe knikte. "Oké daar heb je wel gelijk in." Ze legde haar hoofd op Levi zijn borst. "Ik.. soms vraag ik mezelf af waar ik jou aan te danken heb. Door jou voel ik mijzelf zo geliefd dat heb ik niet meer gevoeld zins Jonah en ik dacht het ook nooit meer te ervaren. Ook hoe jij omgaat met mijn kinderen. Ze zijn dol op je. Jonah was er nooit echt. In het begin deed hij nog zijn best maar als snel was die er vaker niet dan wel. Tijdens de zwangerschap van Junia liet hij mij helemaal zitten en kwam ik er achter dat hij vreemd ging. Ik heb jet eigenlijk altijd alleen gedaan met de hulp van mijn ouders en broers. Om dit zo te ervaren is zo... ik voel me eindelijk oprecht gelukkig."

Thijs

Thijs schrok oprecht van dit nieuws. Hij had het wel een beetje verwacht maar totaal niet op gerekend. Ze hoefde in elk geval niet in een vreemd ziekenhuis in België te blijven. Hij was wel blij te horen dat in elk geval met Yara alles goed was. "En nu? We.. hoe gaan we dit aan Josie en Charley vertellen? Ze gaan woest zijn om zijn zachts gezegd. Ze hebben hier zo naar uitgekeken. Ik snap ook dat het beter is om naar huis te gaan maar ik.. verdorrie!"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van KirstReads zo apr 07, 2024 10:46 pm

Hailey
Ze keek naar de jongens. Nora had gelijk. De jongens hadden zich onwijs verheugd om naar de kinderboerderij te gaan. “Dat is ook zo. Ik wil de jongens hier niet de dupe van laten zijn. Dat verdienen ze niet.” Ze liep naar de keuken en maakte een broodje voor Finn klaar. Ze keek even naar de jongens die leuk met Emmie aan het spelen waren. “Het is gewoon dat de doktoren hadden gezegd dat er een kleine kans was dat Evie ooit weer zwanger zou raken toen ze vier jaar geleden die miskraam had. Dit meisje wat ze nu draagt is een wonder en ik hoop gewoon dat het allemaal goed gaat en dan nu dit.” Ze gaf het bord met een broodje chocopasta aan Finn en ging toen voor Ethan aan de slag.

Liam
“Het is ook niet leuk. Misschien kunnen ze toch kijken of ze deze week in elk geval af kunnen maken. De meiden wilde dolgraag naar dat ene pretpark, misschien is dat leuk om heen te gaan. Als ze deze week nou af kunnen maken dan kunnen we met zijn allen een plan bedenken hoe we dit het beste gaan doen. Het komt goed Allie, we moeten er vertrouwen in houden dat het goed komt.” Liam pakte een broodje en deed er kipfilet met paprika op.

Levi
Levi gleed met een vinger langs Mirthe haar rug. “Je bent mijn alles Mirthe. Je maakt mijn wereld zoveel mooier. Je bent zo leuk en lief voor Sem. Hij noemt jou wel eens zijn tweede moeder.” En hij glimlachte even. “Dit keer zul je er niet alleen voor komen te staan. Dit keer ben ik bij je en ik zou je nooit maar dan ook nooit in de steek laten.” En hij gaf haar een kus. “Wil je oefenen?” En hij wiebelde met zijn wenkbrauwen.

Evie
“Josie en Charley? Jullie hebben nog meer kinderen?” Vroeg Violet. Evie knikte. “We hebben nog een tweeling en zoontje.” Ze hadden twee zoons, Tony was hun tweede zoon. “Ze hadden zich echt onwijs verheugd op deze vakantie.” En Evie slikte. Violet veegde ondertussen Evie haar buik schoon en Evie zag dat ze hard aan het nadenken was. “Ik weet het goed gemaakt. Maak in elk geval deze week af maar hou voldoende rust en doe geen dingen die stress kunnen veroorzaken. Ik snap dat vakantie belangrijk voor jullie is. Na deze week gaan jullie dan wel naar Nederland. Let op je voeding, drink goed en bewaak je grenzen.” Evie keek Violet dankbaar aan. “Mogen wij een foto van de kleine?” Violet knikte en klikte op iets op de computer. Evie keek even naar Thijs en haar vader. Ze wilde weer gaan zitten maar ze voelde weer een vlaag misselijkheid opkomen. Violet gaf haar een zakje en Evie gaf weer over.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma apr 08, 2024 9:23 am

Nora

Nora knikte. "Het is afwachten. Ondertussen gaan wij gewoon plezier maken. We zien wel hoe het loopt. Doemdenken heeft geen zin en op de feiten vooruit lopen ook niet." Nora voegde zich bij de kinderen om met Johnny en Tony verstoppertje te spelen. Emmie was naar Hailey toe gewandeld om te kunnen knuffelen.

Allie

"I hope so. Die meiden verdienen een fijne vakantie met Evie en Thijs." Allie dacht na. "Oh, plopsa bedoel je. Daar hadden ze het gisteren tijdens het eten over,ja. Wij kunnen wel met hun gaan dan moeten we alleen voor Indy oppas regelen want die is nog te klein om mee te kunnen." Indy begon te huilen. "Oh,sorry moppie. Mama dacht dat papa jou je fles zou gaan geven. Mama komt eraan." Allke stond op om een papfles voor Indy op te warmen.

Mirthe

Er sprongen tranen in Mirthe haar ogen. "Echt? Dat geeft hij zo nog nooit tegen mij gezegd. Als Sem mij mama Mirthe wilt noemen dan vind ik dat en eer." Ze speelde met Levi zijn haar. "Jij bent in de korte tijd dat wij samen zijn meer een vaderfiguur voor Juda en Junia geweest dan Jonah ooit zal zijn. Juda kijkt tegen jou op." Mirthe knikte. "Dat weet ik maar het voelt gewoon heel speciaal." Mirthe begon te blozen. "Oké.. " En kuste Levi vurig.

Thijs

Thijs knikte. Hij dankte Violet uitbundig. Ze konden toch nog even vakantie met zijn alle vieren. Hij haalde opgelucht adem. Een betere uitkomst had er niet uit kunnen komen, ondanks dat Evie toch echt zwangerschapsvergiftiging bleek te hebben en ze terug naar huis zouden moeten. Thijs schrok even. Hij wreef over Evie de rug. "Rustig maar. Het komt goed. We vinden wel een manier om dit aan de kinderen en de familie te vertellen. We hebben nog een paar dagen samen. We zien wel of de kinderen meegaan of niet. Jou gezondheid is nu het belangrijkste."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma apr 08, 2024 9:53 am

Hailey
Hailey keek naar Emmie en tilde haar op. “Zullen we broodje brengen naar papa Ethan?” En Emmie klapte enthousiast in haar handen. Hailey nam met Emmie in haar armen en het broodje naar Ethan toe en gaf hem zijn bord. Ze ging op de bank zitten en keek toe hoe Tony en Johnny verstoppertje aan het doen waren. “Ook?” Hoorde ze Emmie vragen. Hailey keek haar aan. “Ga je maar verstoppen. Mama telt tot tien. Johnny, Tony Hailey gaat jullie zoeken.” En ze zette Emmie op de grond en begon te tellen.

Liam
Liam sloeg zichzelf even voor het gezicht. “Ik had een flesje klaargezet maar ik ben helemaal vergeten om het mee te nemen naar tafel.” En hij aaide Indy door haar haren. “Sorry schatje. Papa was er even niet zo bij met zijn hoofd.” En hij gaf haar een kus en at verder van zijn boterham. Liam keek naar Allie. “Misschien kunnen je ouders dan op Indy passen? Dan sturen we Evie en Thijs naar een spa om te kunnen relaxen?”

Levi
Levi veegde de tranen uit Mirthe haar ogen. “Je weet hoe Sem is. Hij spreekt het niet altijd uit in woorden maar in zijn ogen lees ik zoveel als hij je een knuffel geeft.” En hij glimlachte en begon Mirthe te tongzoenen. Met zijn handen ging hij naar haar borsten en een hand ging naar haar billen waarna hij er een tik op gaf. “Ik word zo geil van jou.” En hij merkte dat zijn erectie weer begon te groeien. Hij stond op en tilde Mirthe op en drukte haar tegen de muur en begon haar kusjes te geven in haar nek en sloeg nog een keer tegen haar billen. “Hoe wil je het hebben?”

Evie
Ze haalde diep adem en Violet nam het zakje over en gooide het weg in de prullenbak. Ze kwam terug met een foto van hun meisje. “Dit meisje wilt leven Evie. Vergeet dat niet. Geef niet op voor haar.” Evie knikte en streek met haar vingers langs Yara. Ze keek naar Thijs en naar haar vader. “Pap wil jij het in de familieapp laten weten? Maar wil je er dan wel bij zeggen dat wij het aan de meiden zelf willen vertellen?” En ze stond wankelend op en bedankte Violet. Ze liep alvast de deur uit om in de gang op adem te komen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma apr 08, 2024 7:20 pm

Nora

"Kom,Emmie. Dan gaan wij samen verstoppen. Wel beneden blijven. We gaan niet boven verstoppen of buiten." Ze tilde Emmie op. "Wacht! Ja, nu mag je gaan tellen." Ze verstopte zichzelf samen met Emmie achter de deur van de gang naar de woonkamer. Ze hoorde Emmie giechelen. "Sstt, mama mag ons niet horen of zien." Johnny zag ze verstopt liggen onder een stapel kussens op de bank. Hij zag zijn duimpje op naar haar en giechelde en dook toen weer weg.

Allie

"Kan gebeuren,papa. Het is je al vergeven." Indy dronk gulzig van de papfles. Ze at rustig en schonk zichzelf wat sinasappelsap in. "Wil hij ook?",vroeg ze aan Liam. Allie. "Die vinden het vast niet erg om op hun kleindochter te passen." Ze haalde een hand door de haar. "Oh, dat zou een top idee zijn." Ze zag dat Indy uit was op haar yoghurt. "Wil je ook een hapje? Dat mag wel. Kom maar." Ze nam Indy haar flesje en gaf met de ander een hapje yoghurt. Indy haar ogen werden groot. "Dat is lekker hé." En gaf nog een hapje. "Daar gaat mama de ontbijt. Naja ik pak nog wel een boterham."

Mirthe

Mirthe knikte. "Dat is wel waar. Lief klein manneke en ondertussen worden Juda en Sem ook al weer zo groot. Na de vakantie gaan ze al naar groep 3. Juda wilt steeds al oefenen met sommetjes samen en schrijven. Zo leuk om te zien maar ook zo raar." Mirthe sloeg een kreetje. "Ik wordt al gek als ik alleen aan jou denk." Ze liet zich optillen en klapte zichzelf goed aan Levi vast. Ze kreeg alleen maar meer zin in hem door zijn kinky spel. "Neem me van achter. Dit spelletje wind me zo op."

Joey

Joey pakte Evie haar hand vast. "Dat is goed. We bedenken wel iets om het Josie en Charley uit te leggen." Hij liep haar overeind. "Kom maar." Hij gaf de taak over een Thijs om Evie te ondersteunen. "Lopen jullie maar alvast naar de auto. Ik kom eraan. Ik stuur ondertussen een appje naar de familie."

Hoi allemaal. Wij zijn net weg uit het ziekenhuis. Dus hierbij een update: haar bloeddruk was te hoog en haar klachten horen bij zwangerschapsvergiftiging. Dit gaat alleen weg als Evie zal bevallen. In overleg hebben we besloten dat ze deze week afmaken en dan terug gaan naar Nederland. Ze moet zoveel mogelijk rust houden en stress vermijden. Direct stoppen met werken en aan zichzelf gaan denken. Met de baby was alles goed. Krachtige hartslag en goed op lengte. Ik hoop jullie zo voldoende bij te hebben gepraat. Geliefde niks tegen Josie en Charley te zeggen. Ze willen het de meiden zelf vertellen. Liefs, papa
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma apr 08, 2024 8:06 pm

Hailey
Hailey telde. “10, wie niet weg is is gezien ik kom!” En ze ging op zoek. Ze hoorde hier en daar wat gegiechel. Ze gooide een stapeltje kussens aan de kant en vond Johnny. “Nouhou! Ik was goe verstoppert!” Riep hij uit. “Je was heel goed verstopt Johnny. Kom dan gaan we de rest zoeken.” “Ik heb mama Nora gevonden met Emmie!” Riep Johnny na een tijdje en hij wees naar de plek waar Nora en Emmie waren. Hailey liep er op af en gaf Nora een kus. “Kom dan gaan we nu Tony zoeken.” En ze pakte Johnny en Emmie bij de hand. Achter een plant hoorde ze gegiechel. “Sst.” Zei ze en ze deed haar vinger op haar lippen, liet de handen van de kinderen los en liet Tony schrikken. Tony begon te lachen en Hailey begon hem te kietelen. Tony schaterde het uit. Hailey voelde haar telefoon trillen. Ze las het bericht en liet het toen aan Nora zien.

Liam
“Ja lekker.” En hij schonk sinaasappelsap in en keek even naar Indy die lekker aan het eten was van de yoghurt. Snel maakte hij een broodje voor Allie en gaf het aan haar. “Zo dan kun jij ook gewoon eten.” En hij nam een slok van zijn drinken. Hij keek naar Allie. “Ik weet zeker dat je ouders het niet erg vinden om op Indy te passen. De vraag is alleen of Evie de controle los kan laten. Je weet hoe ze is en vooral als het om hun kinderen gaat.” Hij zag Allie haar telefoon oplichten.

Levi
“Ze gaan leren lezen en schrijven. Sem is nu al bezig met boekjes proberen te lezen en ik moet zeggen dat hij het goed doet.” Hij keek Mirthe even aan. “Je weet zeker dat je dat aan kan?” En ruw draaide haar om zodat ze naar de muur keek. “Ik zou iedereen laten weten dat je bij mij hoort.” En hij sloeg haar op haar billen. Met een hand legde hij een hand op haar borsten en sloeg haar weer. “Ik wil je horen smeken om genomen te worden door mij.” Hij merkte dat zijn erectie groter werd en nog een keer sloeg hij op haar billen. “Zeg het.”

Evie
Samen met Thijs liepen ze het ziekenhuis uit. Evie voelde dat ze brak. Ze greep naar haar boek en haalde ongecontroleerd adem. Ze begon te huilen en leunde tegen Thijs aan. “Waarom schat? Waarom overkomt ons dit nou?” Ze kreeg haar ademhaling gewoon niet meer goed en liet al haar emoties gaan.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di apr 09, 2024 10:58 am

Nora

Nora genoot van het spelletje verstoppertje wat ze speelde. Hailey had net iedereen gevonden toen ze hoorde dat er een appje binnen kwam op de telefoon van Hailey. Ze las het appje en slikte. "Poep. Dat is zuur. Maar ergens wel fijn dat ze toch nog even vakantie kunnen vieren met ons en de kinderen. Misschien kunnen we iets regelen dat in elk geval de meisjes mee verder kunnen reizen. Al voelt het ergens ook lullig en fout om zonder hun verder te gaan. Laten we straks vanavond even bij hun langs gaan en bespreken wat het plan is."

Allie

"Dank je wel." En nam het broodje dankbaar van Liam aan. Alloe schoot in de lach. In de twee tellen dat ze even niet op Indy lette had ze haar handjes in het bakje yoghurt gestopt en was ze nu schoon aan het lukken. "Oeps! Is het lekker Indy?" En maakte een foto. "Ze zal wel moeten. Thijs en papa zullen haar wel er op aanspreken." Ze las het appje wat binnenkwam en liet het toen aan Liam lezen. "Ik kan alleen maar zeggen, k.u.t."

Mirthe

Mirthe knikte. "Dat merkte ik laatst ja. Echt knap. Juda kijkt er helemaal nog niet naar om. Ik had wel leesboekjes meegenomen waar hij mee zou kunnen oefenen. Maar ja, kan ook snappen dat buiten spelen enzo veel leuker is." Mirthe knikte. Ze wilde dit! Mirthe slikte even en plantte zich stevig tegen de muur aan. "Oh, Levi. Ik wil dat je me neemt. Beuk me zo hard als je kan. Ik wil je warme zaad in mij voelen. Maal dat kindje, stop het in me. Ik heb je nodig. Ik heb zo naar je verlangd."

Thijs

Thiis sloeg zijn armen stevig om Evie heen. Hij tilde haar in de auto en stapte toen zelf in. "Ik weet het ook biet. Ik gun jou dit totaal niet. Maar we gaan het samen reden. We komen hier sterker uit. Ik zal er voor je zijn, beloofd. We vinden wel een oplossing. Jou gezondheid en die van Yara staat nu voorop." Hij wreef troostend over haar rug. "Laat het maar even gaan. Her is niet erg. Ik ben bij je."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo apr 10, 2024 8:59 am

Hailey
Ze knikte. “Ik zou het liefst de meiden gewoon op willen vangen maar ze zitten nu ook goed bij Lois. Ik ben heel blij voor de meiden dat zij er ook is. Ik weet anders ook niet wat ik nu had moeten doen als ik in Eef haar schoenen had gestaan.” Hailey haalde een hand door haar haar en keek even naar de kinderen die lekker met zijn drietjes bezig waren met de blokken. “Ik snap het dat ze het de meiden zelf willen zeggen. Dat zou ik als ouder ook fijn vinden.” En ze ging op de grond zitten en trok alle drie de kinderen naar zich toe en gaf ze allemaal een knuffel.

Liam
Liam grinnikte toen hij Indy gulzig van de yoghurt zag likken. “Je bent mij er eentje.” En hij aaide haar door haar haren. Liam keek even naar het bericht en zuchtte diep. “Het is al fijn dat ze deze week in elk geval mogen afmaken. Ik snap heel goed dat ze het zelf aan de meiden willen vertellen. Mochten ze het goed vinden en de meiden zouden het willen kunnen ze wel verder met ons mee reizen. Maar Charley kennende zou ze liever bij haar mama willen zijn dan hier.” Hij sloeg zijn armen om Allie heen. “Het komt goed lieverd.” En hij gaf haar een kus.

Levie
Hij raakte steeds meer opgewonden door de woorden die Mirthe tegen haar zij. Hij wilde aan haar zitten. Hij wilde alles met haar doen. Hij petste nog een keer tegen haar billen. “Ik ga je zo hard nemen dat de muren beginnen te trillen, dat je het uit gaat schreeuwen als je komt en je de rest van de dag merkt dat ik je heb genomen.” En hij pakte haar stevig vast en zonder waarschuwing kwam hij in haar. Hij begon k direct met stoten. Eerst liefdevol maar daarna ruw en hard. Zijn handen ging naar haar borsten en masseerde deze en kneep in haar tepels. Een hand ging naar beneden naar haar gevoelige plekje en wreef er over met zijn vingers. Zijn ademhaling was niet meer normaal, hij gromde en hijgde. Hij had dit nodig.

Evie
Langzaam werd ze weer wat rustiger. “Ik had mij zo op deze vakantie verheugd. Eindelijk weer tijd voor elkaar.” Ze legde haar handen op haar buik en keek naar buiten. “Ik wil nog steeds met jou Spa verkennen en lunchen. Maar eerst wil ik het de meiden vertellen. Je moet de pleister van de wond er meteen afhalen.” Evie slikte en pakte haar flesje water uit haar tas en nam er een slok van. “Samen komen we hier uit. Samen gaan we dit doen. Beloof mij alsjeblieft dat je niet weer je emoties gaat wegdrinken en dat we gewoon praten?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do apr 11, 2024 4:51 pm

Nora

"Als Lois er niet was geweest had ik dat ook wel gedaan maar laten we ze maar gewoon door houden. Ze hadden immers plannen om met haar op pad te gaan. Laten we vooral als zo normaal mogelijk laten voorlopen voor hun tot dat Evie en Thijs hun zelf op de hoogte hebben gebracht." Nora knikte. Ze ging erbij op de grond zitten. Ze streelde Tony over zijn haren. Day lieve kleine jongetje gunde ze zo erg een beetje geluk binnen zijn nieuwe gezin.

Allie

Indy begon te jammeren en keek verdrietig naar de handjes. "Ja,die worden vies als je ze in de yoghurt stopt en Afrika." Ze stond op en pakte een handdoek. "Kom hier,boef. Drink gewoon maar je papfles op." En gaf Indy de flesje. Allie slikte. "Ik weet het niet. Ik snap het ook heel goed als de meisjes niet verder willen zonder papa en mams. Ik zou mezelf echt nu geen raad weten. Arme Eef. Ze heeft al zoveel op de bordje gehad." Ze wreef met de hand de tranen weg. "Volgens mij zie ik er inmiddels uit als een panda met uitgelopen mascara.",gezien deze niet waterproef was.

Thijs

Thijs knikte. "Me too, maar het is niet anders. We kunnen heus ook wel wat leuks doen in Nederland. De tuin en het zwembad opbouwen voor de kinderen zodat ze lekker buiten kunnen spelen." Thijs haalde een hand door zijn haar. Hij twijfelde of het wel zo slim plan was maar hij gunde het Evie ook. "Laten we dan dan maar doen in de hoop dat we daarna dam nog wegrennen of zullen we toch eerst naar Spa?" Thijs keek Evie aan. "Beloofd. Nogmaals sorry dat ik er gewoon niet was de afgelopen tijd en je hebt laten stikken." Hij stapte in de auto en besloot zijn eigen plan te trekken. "We moeten heel even snel wat doen."

Mirthe

"Nee, liefje hebt genade.",maar ze kreeg alweer een pets op de billen. Ze schreeuwde en voelde de billen branden maar het wond haar ook op. Ze zette zichzelf steviger neer. Plots voelde ze Levi in haar komen. Ze voelde zijn vlees, zijn sappen die mengde met de haren. Her zweet wat over haar lichaam druppelde. Ze voelde Levi zijn adem tegen haar lichaam. Mirthe werd helemaal gek. Haar lichaam tilde van genot. Het leek eerder op een scène uit een dierenprogramma als je afging op de geluiden. Ze voelde dat haar hoogtepunt er aan zat te komen. Ze kantelde haar bekken verder zodat Levi haar nog dieper kon nemen. Niet veel later kwam ze spuitend en gillend klaar. Ze kreeg zich vast aan Levi. "Oh schatje. Dat was zo fijn. Zo heerlijk. Doe het nog eens."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do apr 11, 2024 7:33 pm

Hailey
Ze knikte. “Dat lijkt mij ook het beste. Om alles zo normaal mogelijk te houden. Ook zodra de meiden het weten. Ik weet dat de situatie niet normaal is maar ik wil niet dat de meiden er last van gaan krijgen.” Haar blik ging naar Tony. De jongen had al teveel meegemaakt voor zijn leeftijd. “Willen we eerst even afwachten tot Thijs en Evie terug zijn en dan naar de kinderboerderij of wilde je al langzaamaan die kant op gaan?”

Liam
Liam sloeg zijn armen om Allie heen. “Je bent wel een schattige panda.” En hij gaf haar een kus. “Ze hebben samen veel meegemaakt. Twee jaar terug met Matt, dit jaar dan met Dani en nu dit. Het is veel. Ik zou het snappen als ze lekker naar huis zouden gaan na deze week en dat ze de meiden meenemen. Misschien kunnen we later op de dag even naar ze toe om rustig met hun te praten.” Indy liet een harde boer en Liam begon te lachen. “Gaat ie goed?” En hij gaf haar een kus en nam een slok van zijn koffie.

Evie
Ze knikte. “Dat is wel een leuk idee. Dat we de tuin gezellig maken en het zwembad op zetten. Ook leuk voor Tony.” Evie legde haar handen op haar buik en keek even naar buiten. Ze had het gevoel dat ze de hele vakantie had verpest. Ze hadden hier zo naar uitgekeken. Evie slikte en keek naar Thijs. “Het is je vergeven. We gaan samen er voor zorgen dat Yara gezond ter wereld komt. We gaan samen er voor de kinderen zijn. We gaan weer een team worden.” Ze knikte. “Is goed dan gaan we naar Spa.” Echter had Thijs een heel ander idee. “Schat wat ben je van plan?”

Levi
Levi werd helemaal gek. Hij liet zich helemaal gaan en kwam toen klaar. Hij kreunde luid en ging uit Mirthe. Hij keek haar aan en zoende haar innig. Toen ze zei dat ze meer wilde keek hij serieus. “Je vond dat wel lekker he.” Hij sleurde haar naar de badkamer en deed de douche aan. Snel voelde hij of de douche al warm was en nam Mirthe mee de douche in. Hij drukte haar tegen de muur. “Zo eens zien wat we gaan doen. Ben je nog niet gestraft?” En hij streek met zijn vinger over haar schaamstreek. Ze was weer nat en niet van het water. Voor hij haar weer ging nemen had hij andere plannen. “Pijp me.” Zei hij bloedserieus.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr apr 12, 2024 12:40 pm

Nora

"We zullen het zien. Als ze willen blijven dan nemen we ze mee en dan maken we gewoon een logeerschema. Het ging prima zo met Tony erbij. Ook toen ze moesten gaan slapen." Nora stond op. "Laten we maar gewoon gaan. Wie komt er zijn jas en schoenen aan doen?!?"

Allie

Allie glimlachte lichtjes en beantwoorden Liam zijn kus. Ook nu wist hij haar toch ern beetje op te vrolijken en daarom hield ze zo veel van hem. Allie knikte. "Dat lijkt mij een goed plan. Laten we ze eerst maar eens de ruimte geven om het de meiden te vertellen en zelf een plekje te geven." Allie schoot in de lach. Ze aaide Indy door de haren. Haar boterham schoof ze van zich af ze. Ze had totaal geen trek meer. "Zullen we zo gewoon maar richting Nora en Hailey lopen en kijken wat ze willen gaan doen?"

Thijs

"Ja, daarom. En misschien zijn er wel nog vriendinnetjes die nog niet op vakantie zijn waar de meiden mee kunnen spelen. Lekker een hut bouwen in de woonkamer voor de minder mooie dagen. We vermaken ons wel. Als blijkt dat je je goed genoeg voelt kunnen we altijd nog een weekje Landal pakken ofzo." En probeerde het alsnog positief in te zien. Thijs knikte en kneep eventjes in Evie haar hand. Hij reed richting de juwelier. "Oh, ik kreeg een tip dat hier een leuke lunchroom zit met een mooi uitzicht. Daar wilde ik je mee heen nemen.",loog die. Niet veel later zette die de auto ergens neer. "We moeten een klein stukje lopen." Voor een kleine juwelier bleef hij staan. "Je zal wel denken wat is die nou weer allemaal van plan maar uhmm..." en ging op zijn knieën. "Lieve Evelyn, ik beloofde er voor je te zijn in goede tijden en slechte tijden. Echter ben ik er niet altijd geweest in de slechte tijden die we hebben meegemaakt en nog doorheen gaan. Je hebt me vergeven maar ik wil vanaf nu mijn uiterste best weer doen om de beste vader en echtgenote te zijn. Voor onze meiden en voor Tony. Jullie verdienen de beste versie van mij. Ik hou van je en ik zal altijd van je blijven houden. Jij bent mijn betere helft en zonder jou ben ik niet compleet. Lieve Evie.. we zijn hier voor deze juwelier omdat ik je wil vragen... wik je opnieuw met mij trouwen?"

Mirthe

Mirthe voelde hoe Levi klaar kwam. Ze voelde zijn warme zaad in haar stromen. Opweg naar haar baarmoeder om een kindje te kunnen maken. Ze zoende hem vurig terug en gleed mer haat handen over zijn lichaam. Haar adem was nog wat onregelmatig. "Jaa.",piepte ze met en klein stemmetje en liet zich meesleuren naar de douche. Ze stapte samen onder de warme stralen. Ze voelde de druppels op haar huid die nog tintelende. "Nee... ik ben heel stout geweest." Ze voelde dat ze weer opgewonden raakte en flink nat was daar beneden. Mirthe knikte en ging op haar knieën. "U wens is is mijn bevel." En keek Levi aan. "Maar niet klaar komen. Ik wil geen zaad verspillen als we immers een kindje willen maken." Ze begon Levi te pijpen en speelde met zijn ballen
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads vr apr 12, 2024 1:16 pm

Liam
Liam keek even naar de boterham. “Allie je moet wel echt wat eten. Je kunt niet met honger op pad. Ik snap dat je weinig honger hebt. Wil je anders wat yoghurt eten?” En hij gaf haar een kus. “Het komt allemaal goed. Misschien kun je Hailey even appen om te laten weten dat wij die kant zo op komen.” Liam at rustig van zijn boterham en keek naar Indy die haar armen omhoog had gedaan. Liam stond op en haalde haar uit haar stoeltje en zette haar op schoot.

Hailey
Hailey knikte. “Dat is wel een goeie. Maar goed eerst eens zien wat Eef en Thijs er over willen zeggen. Laat ze het eerst maar even bezinken en het aan de meiden vertellen. Dan zien we daarna wel.” Hailey keek toe hoe Tony en Johnny meteen opstonden om met Nora mee te lopen naar hun schoenen. “Ik denk niet dat ze jassen nodig hebben het is echt lekker weer. Finn, Ethan, komen jullie anders straks? Dan kunnen jullie je rustig klaarmaken.” Ze wilde Ethan ook niet opjutten nu hij alles vanuit de rolstoel of met hulp moest doen.

Evie
“Dat is waar. Ik hoop gewoon dat er een goeie week aankomt zodat we inderdaad even als gezin weg kunnen.” Evie keek Thijs bedenkelijk aan maar accepteerde wat hij zei. Niet veel later stopte ze voor een juwelier. Evie had al een vermoeden wat hij wilde vragen maar toch viel haar mond open van verbazing. “Je wilt weer met mij trouwen?” Ze kreeg tranen in haar ogen. Thijs was haar alles. Haar veilige thuis, haar stevige armen, haar soulmate. Toen hij weg viel had ze het gevoel gehad dat er een stukje van haar wegviel. “Ja! Ik wil weer met je trouwen!” En ze hielp hem overeind en zoende hem innig op zijn mond.

Levi
Levi deed zijn ogen dicht toen ze hem begon te pijpen. Zijn piemel kwam steeds verder omhoog. “Stop.” En hij hielp Mirthe weer overeind. Hij duwde haar tegen de muur en streek met zijn vinger over haar hele lichaam tot hij bij haar schaamstreek kwam. Ooh wat was ze nat. Dat wond hem nog meer op. Hij wreef over haar gevoelige plekje en ging toen met twee vingers bij haar naar binnen en begon ze te bewegen. “Je komt niet zomaar van mij af. Ik wil je horen smeken om door mij genomen te worden.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za apr 13, 2024 10:32 am

Allie

Allie schudde de hoofd. "Nee, dat smaakte me eigenlijk ook niet. Ik neem wel iets mee voor onderweg. Ik weet dat ik moet eten maar ik heb gewoon niet zo veel trek." Allie knikte en kuste Liam terug. "Sorry. Het is gewoon allemaal een beetje een chaos in mijn hoofd. Eerst Indy die uit haar doen was door de doorkomen tandjes. Nu dit! Het is nooit rustig bij de O'Malleys." Ze gaapte. En ze was gewoon onwijs moe. Misschien ging ze mooi vanmiddag een uurtje meepakken als Indy ging slapen. Ze pakte de telefoon en appte Hailey.
Hey zusje. Wij komen zo richring jullie. Ik neem aan dat we gewoon nog naar de kinderboerderij gaan. Kus van ons

Nora

Nora knikte. "I know maar je probeert toch in oplossingen te denken. Zodat iedereen toch nog van deze vakantie kan genieten waar iedereen zo naar uit keek en aan toe was."
Nora knikte. "Daar heb je gelijk in." Maar hielp Johnny en vervolgens Emmie weglopen.met hun schoenen. Finn:"Dan doen we dat. Tot straks."En stond op om de kinderen een kus te geven.

Thijs

"We zien wel hoe het allemaal loopt. We maken er gewoon het beste van. Meer kunnen we niet doen. Jij kan hier ook niks niks doen." En keek Evie aan. "Voel je vooral nket schuldig, Eef. Ik snap dat het voelt alsof je de gehele vakantie verpest maar jij doet dit ook nket expres of hebt hier voor gekozen. Het komt wel goed." En gaf haar vluchtig een kus op de wang. Inmiddels stonden ze voor de juwelier. Hij was op zijn knieën gegaan en wachtee Evie haar reactie af. Hij knikte alleen maar op haar vraag. Hij was zo blij dat er "ja" zei. Hik zoende haar innig terug. "Ik ben zo blij dat je ja zei. Ik.. ik wil samen iets moois uit gaan zoeken gezien je al en ring hebt natuurlijk."

Mirthe

Mirthe stopte met pijpen en liet zich overiend helpen. "Je genoot er wel van.",zei ze plagend en kuste Levi vurig vurig voordat hij haar tegen de muur duwde. Mirthe kreunde. "He speelt een heel gemeen smerig spelletje." Mirthe gaf zich aan Levi over. Ze genoot van zijn vingers in haar. Het wond haar volledig op gezien hij over haar gevoelige plekje wreef. "Oh, Levi. Fuck! Plaag me niet zo. Je weet wat ik wil. Ik heb meer nodig dan dit. Neem me!"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za apr 13, 2024 11:13 am

Liam
“Je ziet er ook moe uit. Kun je niet beter nu even je rust pakken? Dan gaan we desnoods vanmiddag naar de kinderboerderij.” Liam sloeg zijn armen om Allie heen. “Het komt allemaal goed lieverd. Het is allemaal rot maar we moeten er het beste van zien te maken. Ook voor Indy. Dit is haar eerste vakantie. Ze zou het zich misschien niet kunnen herinneren maar wij wel. Wij kunnen er voor zorgen dat als we later de foto’s aan haar laten zien dat we mooie verhalen hebben naast de minder leuke verhalen.” En hij gaf haar een kus.

Hailey
Hailey voelde dat ze een appje kreeg. Ze keek er naar en liep naar Nora en de kinderen toe. “Allie en Liam komen zo onze kant op. Laten we nog even op ze wachten. Desnoods gaan we naar het speeltuintje achter ons huisje. Dan zijn de jongens ook even buiten en kunnen Ethan en Finn zich rustig klaar maken.” Ze vond het lullig om zonder Liam en Allie al weg te gaan. Hey lievie, het is wel het plan om naar de kinderboerderij te gaan. Wij zijn bij het speeltuintje achter ons huisje. Tot zo! Xx

Evie
Evie haalde diep adem. “Ik voel nu gewoon onmacht. Het was al een wonder dat ik weer zwanger werd en dan nu dit. Waarom was het mij wel gegund om een fijne zwangerschap te hebben die veroorzaakt was door een klootzak en niet door de man waar ik echt van hou.” Ze wilde weer huilen maar ze had het gevoel alsof de tranen op waren. Ze gaf Thijs een kus en keek naar de juwelier. “Een tweede kans, een tweede ring. Ik vind dit echt onwijs lief van je.” En ze liep naar de deur, met Thijs aan de hand, en liep het zaakje binnen.

Levi
Levi grinnikte. “Ik hou van spelletjes. Dat weet je toch.” En hij haalde de twee vingers uit Mirthe en likte haar lichaamssappen van zijn vingers. Zijn piemel stond vier omhoog. Hij tilde haar op en duwde haar tegen de muur. Vervolgens tilde hij haar benen op en plaatste ze aan zijn zijkanten. Hij zoende haar innig en plaatste zichzelf goed. Hij daar haar benen wat wijder en plaatste zich toen in haar. De lust gierde door zijn lijf. Hij haalde diep adem en begon in haar te stoten. Hij hield haar goed vast en begon te grommen. Het wond hem nog meer op toen hij zag dat haar borsten heen en weer bewogen. “Meisjes zoals jij moeten gestraft worden.” En hij ging dieper en harder in haar bewegen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za apr 13, 2024 7:40 pm

Allie

"Nee, laten we gewoon gaan. Het geeft ook weer energie om onze neefjes en nichtjes lekker te sien spelen en Indy te zien genieten van de dieren." En aaide Indy door de haar. "Ik ga vanmiddag wel even samen met haar liggen." Ze stond op rn gaf Liam een kus. "Maak je om mij niet te druk." Allie knikte. "Als ze maar weet dat ik mooi later ga vertellen dat ze op de heenweg alles had onder gepoept." Allie las de appje van Hailey terug. "Ze zijn in het speeltuintje achter hun huisje met de kinderen." Dan zien we jullie zo. Kus

Thijs

Thijs legde zijn vingers op Evie haar lippen en kuste haar. "Niet aan denken. Elke zwangerschap is ook anders. Helaas zit deze flink tegen." Hij hield haar hand stevig vast. "Ja, zoiets. Ik.. een tweede kans is een mooi nieuw begin. We gaan vanaf nu op goede voet verder. Waarom dan dat niet opnieuw vastleggen met een geloftevernieuwing." Thijs liep samen met Evie naar binnen. "Het hoeft geen ring te zijn hoor. Als jij een mooie ketting vind of armband dan is dat ook oké. Ik wil je gewoon iets moois geven."

Mirthe

"Maar ik niet.",zei ze eerlijk. Ze kon net als haar vader niet goed tegen haar verlies. Met de kinderen speede ze vaak wel een speeltje maar dan ligt je toch al gauw je kinderen winnen gezien ze nog jong waren. Het enige wat ze wel eens speelde was D&D als Finn leider was. Zs kreunde even toen Levi zijn vingers terugtrok. Mirthe gildd. "Zet me neer gek!" Maar ze wist wat er zou komen en daar zou ze van genieten. Ze zoende hem vurig. Liet haar handen over zijn lichaam glijden en kreep zich toen vast in zijn haar. Ze trok eraan torn Levi inbhaar begon te stoten. "Oh. Levi...Straf mij niet. Ik heb niks fout gedaan."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za apr 13, 2024 7:55 pm

Liam
Liam keek even Allie aan. “Okee als je maar wel je eigen grenzen bewaakt.” En hij gaf haar een kus. “Ik kleed mij snel om en dan kun jij je rustig omkleden.” Hij liep naar boven en kleedde zich om. Hij deed een simpel shirt aan met daaronder een korte broek. Hij liep naar beneden en keek even naar zijn meiden. “En kan ik er zo mee door vandaag?” Hij hoorde dat Hailey met Nora en de kids in de speeltuin was. “Prima dan gaan wij daar ook heen.”

Gwen
Gwen was zich rot geschrokken toen ze Joey zijn berichtje in de familieapp had gelezen. Het liefst was ze naar Evie gegaan maar ze wist ook dat het beter was om haar even te laten. Om rustiger te worden was ze buiten gaan lezen. “Oma!” Hoorde ze een stem roepen. Ze keek op en zag dat het Josie en Charley waren. De meiden rende op haar af en ze sloeg snel haar boek dicht. “Hey schatjes van mij. Zijn jullie lief geweest voor tante Lois?” De meiden knikte tegelijkertijd. Ze zag Lois met Troian in de verte. Net op dat moment zag ze hun auto aan komen rijden. “Ga opa maar begroeten.” En ze stond op en liep met de meiden om Joey te begroeten.

Evie
Evie knikte. “Is ook zo maar toen met Matt…” Ze slikte. Het deed haar nog steeds pijn om het er over te hebben. Ze keek even de zaak door. “Het lijkt mij mooi om dan samen iets te nemen. Misschien iets met een oneindigteken? Onze liefde voor elkaar is ook oneindig.” En ze gaf hem een kus. Ze keek even naar de trouwring en naar haar verlovingsring. “Een ketting vind ik altijd wel mooi.”

Levi
“Hmm.” Zei hij toen ze aan zijn haar trok. Hij grijnsde. “Je bent schuldig bevonden aan het feit dat je een heerlijk lichaam hebt.” En hij begon nog harder in haar te bewegen. Zijn ademhaling werd een kruising tussen gehijg en gekreun. Hij gaf nog een paar harde stoten en kwam toen in haar klaar. Hij bewoog nog verder in haar omdat Mirthe nog niet was klaargekomen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo apr 14, 2024 10:27 am

Allie

"Komt goed. Beloofd!" En kuste hem terug. Ze zette Indy op ze grond met een knuffel zodat ze de tafel af kon ruimen en alles in de vaatwasser kon zetten. Ze was net klaar toen ze Liam beneden zag komen. "Jij ziet er altijd goed uit." En liep naar hem toe zodat ze hem een kus kon geven. Allie knikte. "Ik ben zo klaar. Wil jij alvast Indy de luiertas gereed maken? Er staat een flesje in de koelkast." Ze had geen zin om vandaag zich helemaal op te maken en te doen. Ze zou gewoon een fijn zitten jurkje aantrekken en de haar snel kammen. Toen ze klaar was keek ze even naar de ring. Het voelde nog steeds een beetje gek dat ze nu echt was verloofd met Liam. Allie liep weer naar beneden. "Ready?"

Joey

Joey had zijn auto nog niet geparkeerd of hij werd al begroet door zijn iudate kleindochters en Gwen. Hij ving beide meisjes op en slingerde ze rond. "Hallo,hallo. Wat een welkom." Vervolgens kuste die Gwen. "Gaat het?",fluisterde die. "Opa, wil je onze hut zien? We hebben met tante Lo een hut gebouwd?" Joey deed alsof die heel verbaasd was. "Eem hut? Natuurlijk wilt op zie zien. Loop maar alvast vooruit." Hij sloeg een arm om Gwen heen. "Het komt wel goed. Evie en Thijs zijn nog eben samen de stad in. Even tijd samen voor ze het de meiden gaan vertellen."

Thijs

"Dat hadden we op voorhand ook niet kunnen weten. Heel hard gezegd was Matt zijn dood gewoon domme pech. We weten niet wat er was gebeurd als Matt wel geboren was. Misschien zou die dan zwaar gehandicapt zijn geweest. Dat wil je ook niet voor je kind." Hij kuste Evie. "Ik bedoel het niet kwaad maar Matt zijn overlijden en nu Dani verliezen brengt ons uiteindelijk wel weer dichter bij elkaar. Daar waar we elkaar juist waren verloren." Thijs knikte. "Dat is wel een heel mooi idee ja. Ik zou het kunnen laten graveren in een armband." En kuste haar terug. "Laten we dan eens kijken of ze een ketting hebben."

Mirthe

Mirthe kreunde. "Dat is gemern. Daar kan ik niks aan doen en zo perfect is dit lichaam niet." Ze had immers striae overgehouden van de zwangerschappen en de nodige kilo's te veel. Die ze er maar niet af kreeg. Mirthe hield haar ademhaling niet meer onder controle. Ze hijgde en kreunde er op los. Ze voelde haar hele lichaam in vuur en vlam staan. "Wat doe je toch met me?" Ze voelde dat Levi al klaar kwam, maar haar hoogtepunt liet op zich wachten. Gelukkig stootte hij door zodat ook zij klaar kon komen. Ze trok zich terug maar hield zich wel stevig vast aan Levi zodat ze niet zou vallen en liet de hoofd op zijn schouders rusten terwijl ze bij kwam van dit wilde spel.

Juda

"Sstt! We moeten wel stil zijn." Juda en Junia waren al even wakker en hadden lief op hun kamer gespeeld. Maar nu kregen ze toch wel echt trek in de buik en ze wisten niet hoe ze zelf een broodje konden maken. "We wachten tot dat we binnen mogen komen." En klopte op de deur. "Straks zijn ze naakt knuffelen.",vulde Junia haar grote broer aan.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo apr 14, 2024 12:37 pm

Liam
Liam gaf Allie een kus. “Jij ziet er ook prachtig uit lieverd.” En hij pakte de luiertas in. Toen Allie weer beneden kwam glimlachte hij. “Je ziet er mooi uit schatje.” Hij had Indy in zijn armen genomen en legde haar in de kinderwagen. “Jep wij zijn klaar om te gaan.” En hij duwde de kinderwagen naar buiten. Met zijn drietjes liepen ze naar de speeltuin. Johnny had ze al gespot en rende op hun af. “Tante Allie, oom Liam!” Liam zette de kinderwagen naast het bankje neer waar Hailey en Nora ook de spullen hadden gezet en tilde Johnny op. “Hey grote vriend. Waar zijn jou mama’s?” Johnny wees naar het klimrek met schommels en glijbanen. “Allie wil jij Indy meenemen?” En hij liep met Johnny in zijn armen naar zijn schoonzus. “Hey. Deze grote vriend kwam ons al tegemoet rennen.” Emmie had hun ook gespot en kwam al waggelend aangelopen. “Hey lieverd.” En hij zette Johnny neer en tilde Emmie op. “Li!” Riep ze uit. Liam gaf haar een kus. Hij keek even naar Hailey en Nora. “Misschien moeten we het zo even hebben over het geen van vanochtend?” In de verte zag hij Finn en Ethan al aan komen.

Gwen
“Hebben jullie een hut gebouwd? Oma is ook wel nieuwsgierig.” Gwen gaf Joey een kus. “Ik weet het gewoon even niet Joey. Ik…Ik had mee moeten gaan.” Haar blik ging naar de meiden die met Lois en Troian naar het huisje van Lois liepen. “Het is niet eerlijk. Dit gun je niemand maar hun al helemaal niet. Ik….De angst om Eef te verliezen is nu groter dan toen ze per ongelijk drugs had genomen.” Ze zag Charley kijken. “Waar zijn mama en papa?” Gwen pakte Charley bij de hand. “Papa en mama zijn even de stad in. Die komen zo weer terug. Kom we gaan naar jullie hut kijken.” En ze liep het huisje in. Midden in de woonkamer was een hut gebouwd met kussens en dekens. “Ooh wat een mooie hut lieverds.”

Evie
Ze speelde met haar vingers en keek Thijs aan. “Ik weet het. Het doet gewoon nog steeds pijn. Zelfs na twee jaar voel het gewoon alsof ik iets mis.” En ze beet op haar lip. De leegte die ze toen voelde kon ze gewoon niet beschrijven. En nog steeds voelde ze die leegte soms. Ze pakte Thijs zijn hand en legde zijn hand op haar buik. Yara schopte lichtjes. “Zij is het bewijs dat we er altijd weer bovenop komen. Josie en Charley zijn het bewijs dat we het eigenlijk best wel goed doen als ouders en als stel. Ik hou van je en ik laat je voorlopig niet los.” En ze gaf hem een kus. Ze knikte. “Kom laten we even rustig kijken.” Ze wilde gaan lopen maar bleef staan. “Wat nou als we geen ketting of armband doen? Wat nou als we een tattoo van het oneindigheidteken zetten?”

Levi
Levi zette Mirthe voorzichtig neer en hield haar stevig vast. “Lieverd je bent prachtig. Je bent de mooiste vrouw die ik ken en dat zeg ik niet omdat ik onwijs veel van je hou. Je bent mijn alles. Je bent mijn leven.” Hij slikte. Hij had dit allemaal zo anders gepland maar toch voelde dit zo goed. Hij keek haar aan. “Ik had dit op een totaal ander moment gepland maar…” Hij zou niet op een knie gaan omdat hij anders zou uitglijden. “Lieve Mirthe, mijn liefde, ik hou zo intens veel van je. Je bent mooi zoals je bent. Ik kijk niet naar de zwangerschapskilo’s of de zwangerschapstriemen. Ik kijk naar jou. En wat ik zie is een hele lieve vrouw, een lieve (bonus) moeder, de liefste tante. Je bent perfect en eigenlijk wil ik je nooit meer laten gaan. Lieve Mirthe, wil jij met mij naar het altaar lopen, wil je met me trouwen?”

Owen
Ze waren in een innige zoen toen hij geklop op de deur hoorde. Hij hoorde kinderstemmen. Hij liet Manu los en keek hem verontschuldigend aan. “Ik beloof je dat we het later afmaken.” En hij gaf hem een kus. Snel kleedde hij zich om en maakte de deur open. Snel deed hij de deur dicht en keek Juda en Junia aan. “Hey lieverds. Ik wist niet dat jullie al wakker waren. Kom dan gaat oom Owen kleine pancakes voor jullie maken.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo apr 14, 2024 10:10 pm

Juda

"Jaaaa! Jullie gingen niet naakt knuffelen.",hoorde hij zijn zusje zeggen. "Ik zei het toch." En keek zijn zusje aan. "Alleen papa gaat naakt knuffelen met een vreemde mevrouw.",hoorde hij Junia zeggen. Juda knuffelde Junia. "Maar oom Owen zou nooit boos worden omdat je perongeluk binnen loopt." Junia klampte zich aan haar oom vast. "Jaa, lekker! Goedemorgen trouwens oom Owen. Wil je mij tillen?"

Mirthe

Mirthe schudde de hoofd en schoot in de lach. "Je bent gek!" Ze hadden net staan beuken onder de douche en nu kwam Levi opeens met een aanzoek?!? "Als je echt van mij houdt dan wil ik een ring zien. Ik ga me aankleden " En stapte onder de douche vandaan nadat ze Levi een kus had gegeven. Ze pakte een handdoek van het rek en sloeg deze om waarna zs naar de slaapkamer liep om zich aan te kleden.

Thijs

Thijs knikte. "Ik weet wat je bedoeld. Er voelt altijd of er iemand most, een te weinig is. Alsof we in een slechte nachtmerrie zijn beland en maar niet wakker worden. Ik probeer mijzelf in te beelden dat hij toch bij ons is en over ons en de kinderen waakt. Dat Yara ons gezonden is vanaf boven. Gezien het een wonder is dat je opnieuw zwanger raakte. Ik denk dat het zo heeft moeten zijn. Yara gaat ons gezin compleet maken. Inplaats van Matt mogen we onze liefde geven aan Tony." En gaf Evie een kus. "Hou van je." Thijs knikte. "We doen het inderdaad niet zo gek." En wreef over Evie haar buik heen. Thijs knikte maar keek verbaasd toen Evie bleef staan. "Alles oké?" Hij haalde een hand door zijn haar. "Een tatoeage? Uhm ja dat is wel een idee. Maar dan zouden we opzoek moeten naar een shop."

Joey

Joey kuste Gwen terug en vervolgens op haar voorhoofd. "Gwen, laat het los. Het was juist goed dat er een van ons mee ging en de ander hier bleef. Stel in het ergste geval was Evie opgenomen dan had jij de meisjes kunnen opvangen en hun op de hoogte van de situatie kunnen brengen. Laten we blik zijnbdat ze nog een paar dagen samen kunnen genieten. Als Thijs en Evie terug is dan stellen we een plan op voor de rest van de vakantie." Joey pakte Gwen haar hand stevig vast m. "Het komt goed met Evie en met de kleine. Die kleine maakt het goed. We houden Evie in de gaten en als het slechter gaat dan bellen we meteen de arts weer. Thijs houst haat met haviksogen in de gaten. Hij is terug bij haar, dat zie ik." Joey volgde naar het huis. "Wauw! Wat een mooie hut." Josie:"En we hebben tv en lekkers inderdaad hut." Joey kroop de hut in. "Hier wilt opa ook wel in spelen."

Allie

"Oh ja, ook heel sessie zo met uitgelopen mascara en mijn haar dat alle kanten staat in mijn pyjama. Maar fijn dat je mij ook zo kan waarderen,schat." En gaf Liam een kus. Allie liep vervolgens naar boven om zich om te kleden en kwam niet veel later weer aangekleed en al beneden. "Beter dan mijn net uit bed -look?",vroeg ze plagend. Ze nam de luiertas en vervolgens haar eigen tas en volgde Liam met Indy in de kinderwagen naar de speeltuin. Ze werden meteen begroet door Johnny. "Hoi,liefje." Allie knikte en nam Indy op de arm. Ze begroeten de zusje en Hailey. "Laten we even spelen. De kinderen kijken er immers naar uit. Het loopt niet weg." Indy wilde immers naar tante Hailey toe.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo apr 14, 2024 10:36 pm

Owen
Owen tilde Junia op en keek de kinderen een voor een aan. Hij besloot om nog even niks te zeggen tot ze beneden waren. Eenmaal beneden zette hij Junia op de grond. “Juda, Junia, jullie zeiden net dat jullie papa met een vreemde mevrouw hebben gezien. In bed. Hebben jullie dit ook aan mama verteld?” En hij knielde voor zijn neefje en nichtje neer. “Oom Owen wordt inderdaad niet boos als jullie per ongelijk binnen komen als ik gezellig doe met oom Manu. Liever heb ik wel dat jullie kloppen. Ik wil wel weten waarom papa boos op jullie werd.”

Levi
Tuurlijk een ring. Hij deed de douche uit en sloeg een handdoek om zijn middel. Hij liep achter Mirthe aan de slaapkamer binnen en haalde wat uit zijn tas. Hij tikte Mirthe op haar rug. “Lieve Mirthe, ik meende wat ik net zei. Jij bent de vrouw met wie ik verder wil. Dus ik probeer het nog een keer. Wil je met mij trouwen?” En hij ging op een knie en deed het doosje met de ring erin open.

Evie
Evie knikte. “Dat dus. Elke keer als ik de tafel dek zie ik een lege kinderstoel voor me waar hij in hoorde te zitten. Het voelt soms gewoon niet okee om dingen met zijn vijven te doen. We horen het met zes te doen.” En ze beet op haar lip. Ze wilde er gewoon niet meer aan denken maar het zou hun altijd blijven achtervolgen. “Ik probeer er van te genieten maar ik maak me ook zorgen.” Ze kromp even ineen toen ze iets in haar buik voelde. Ze haalde diep adem en pakte Thijs zijn hand vast. “Ik weet niet of ik een tattoo mag zetten omdat ik zwanger ben.”

Gwen
“Ik weet het. Ik maak me gewoon zorgen. Ze blijft ons kleine meisje ergens nog.” Ze haalde diep adem. Gwen wist dat ze er ook vertrouwen in moest houden dat Thijs goed op Evie zou letten. “Het is fijn om te zien dat hij weer terug is. Ik hoop gewoon dat Evie hem ook weer toe gaat laten.” Gwen keek naar de hut en ging er ook bij zitten. “Dit is gezellig zeg. Hebben jullie heel goed gemaakt. Wie willen er zo mee om een ijsje te gaan halen?” Het was elf uur in de ochtend maar ze wilde de meisjes verwennen, het zou een zware dag voor ze worden.

Hailey
Hailey nam Indy over en knuffelde haar nichtje. “Hey lieverd. Wat zie je er leuk uit vandaag. Heeft mama je aangekleed of was het papa?” En ze keek even naar haar zwager en zus. “Alle credits gaan naar Allie.” Hoorde ze Liam zeggen. “Tante Allie!” Hoorde ze Tony roepen en zag hem op hen af rennen. “Tante Allie wil je mij duwen?” En hij wees naar een schommel. Hailey glimlachte en hield Indy goed vast die haar met haar heldere ogen aan keek. “Kom dan gaan we met Tony en tante Allie mee naar de schommel.” En met Indy in haar armen liep ze met Tony mee naar de schommel.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma apr 15, 2024 11:42 am

Junia

Junia stond inmiddels weer op de grond. Ze keek naar Juda en beet op de lip. "Niet tegen mama zeggen, dan gaan papa en mama weer ruzie maken." Emma en Jonah konden immers niet normaal met elkaar communiceren. Junia keek naar de grond. "Ik had geklopt en gewacht maar papa werd toch heel boos en ging schreeuwen dat ik weg moest gaan en toen ben ik huilend weer terug naar onze kamer gerend en bij Juda in bed gekropen. Het was mijn schuld dat papa boos werd. Ik had niet zomaar binnen mogen lopen." En begon te huilen.

Mirthe

Mirthe had net haar outfit op bed klaar gelegd. Ze schrok toen Levi haar aantikte. Haar mond viel open van verbazing toen ze hem op zijn knieën zag gaan en een doosje met een ring erin zag. Levi maakte geen gespjes maar toch had ze even gedacht dat hij haar in de maling nam. Ze werd lichtelijk emotioneel. "Echt? Meen je dit serieus? Maar we gaan pas een half jaar samen." Ze wist niet wat ze moest denken. "Natuurlijk wil ik met je trouwen maar gaan we niet een beetje erg snel? Trouwens en plannen om kinderen te krijgen? Je overvalt me wel een beetje."

Thijs

Thijs knikte. "Precies dat." Hij wist verder niet goed wat hij moest zeggen. Thijs slikte even. "Het is misschien niet de gewenste vverloop an je zwangerschap zoals je gehoopt had maar er heben wle iets heel moois om naar uit te kijken." En wreef over Evie haar buik heen. "Gaat het?" En keek haar geschrokken aan. "Wil je anders naar het huisje gaan?" Thijs kuste Evie haar hand. "Dat kunnen we rustig uitzoeken. Als je maar weet dat ik je nog een keer voor het altaar wil zien staan, in aanwezigheid van al onze kinderen."

Joey

"Ze red zich wel. Ze wordt goed in de gaten gehouden. Ze hadden haar evcht niet laten gaan als het niet verantwoord was. Als ze zich rustig hield dam kon ze gewoon de week afmaken. Laten we van deze dagen met Evie en Thijs er jlg bij genieten. Dat verdienen die twee dames in hun hut ook." Joey knikte. "Tussen die twee zit het wel goed. Ze hebben mindere tijden doorgemaakt maar ze komen er samen weer bovenop." Joey hoorde er twee "Ikke" roepen. "Met spikkels!",vulde die aan en kroop de tent weer uit. "Wie er het snelste is." En begon naar buiten te "rennen"

Allie

"Dank je wel!" "Ook!", hoorde ze Emmie antwoorden. Allie aaide Emmie door de haren. "Jij bent ook heel mooi vandaag,moppie." Allie ving de neefje opm "Hay,lieverd. Was het gezellig logeren bij tante Hailey en Nora?" Ze zag dat Tony knikte. "Natuurlijk!" Emmie:"Die!" En wees naar de schommel.
"Ja, zet oom Liam maar aan hrr wel hoor meis ." Ze liep met Tony mee naar de schommel em tilde hem erop. "Goed vast houden hoor. Daar ga je." En begon Tony zachtjes te duwen. Ze keek naar Ethan,Finn en Johnny die zich ook bij hun voegde. Echter sleurde Johnny, Finn mee naar de glijbaan. Allie beet op haar lip en keek naar Hailey. "Heb jij nog iets gehoord van papa of Eef?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma apr 15, 2024 1:16 pm

Owen
Owen knielde neer en trok Junia naar hem toe. “Lieverd mama moet dit wel weten. Ik snap dat je niet wilt dat mama en papa ruzie maken maar niks tegen mama zeggen is ook niet goed. Ik kan ook met mama er over praten als jullie dat moeilijk vinden.” Hij veegde een traan weg uit Junia haar ogen. “Papa had nooit boos mogen worden. Je had netjes geklopt. Je kon niet weten wat papa en die vrouw aan het doen waren. Ik beloof jullie dat ik nooit boos op jullie zou worden en oom Manu ook niet. Mama en Levi worden ook niet boos.” Hij streek een haar uit Junia haar gezicht. “Beloven jullie eerlijk te zijn?” Hij zag zijn neefje en nichtje knikken. “Slaat papa jullie wel eens?”

Evie
Haar moeder had haar laten weten dat ze met de meiden een ijsje gingen eten zodat Lois en Troian boodschappen konden doen. Toen ze weer op het park kwamen liepen ze naar de ijssalon. Ze zag hun meiden al lekker genieten van een ijsje. Evie ging naast hun zitten en wreef over haar buik. “Mama! Papa!” En Charley en Josie kwamen hun knuffelen. “Hey schatjes van me.” En ze begon te huilen. Charley keek haar bezorgd aan. “Mama waarom ben je verdrietig? Is er iets met de baby?” Evie haalde diep adem en keek Thijs aan. Ze wist gewoon niet hoe ze het tegen de meiden kon vertellen zonder nog harder te gaan huilen. “Ga even zitten.” En de meisjes gingen tegelijkertijd weer zitten. “Mama is ziek. Papa en mama zijn naar de dokter geweest vanochtend en daar zeiden ze dat mama ziek is. Alles is goed met de baby maar…Mama moet van de dokters rust houden. De dokter zei dat mama en papa naar huis moesten maar we mogen wel deze week nog hier blijven.” Ze slikte en had haar tranen niet meer onder controle. Josie keek even naar haar en toen naar Thijs. “Moeten we naar huis?” En de meisjes keken hen met pruillipjes aan.

Levi
Levi pakte Mirthe vast. “Ik meen het. Ik weet dat we nog maar kort samen zijn maar in die maanden dat we samen zijn ben ik er achter gekomen dat ik verder met jou wil. En we hoeven niet meteen te trouwen lieverd. Ik vraag je alleen of je voor de rest van ons leven bij mij wilt blijven. Trouwen komt wel wanneer we er klaar voor zijn.” En hij gaf haar een kus.

Hailey
Ze keek op en keek even naar Allie. “Nog niet. Ik weet gewoon even niet wat ik er mee moet. Ik vind het zo rot voor ze. Eerst Matt, toen Dani en nu dit. Ik heb het gevoel alsof ik in een slechte droom ben beland.” En ze veegde een opkomende traan weg. Ze keek toe hoe Liam met Emmie naar het peutergedeelte liep en haar op de kleine schommel zette en heen en weer schommelde. Haar blik ging naar Tony. “Ik snap dat ze het eerst aan de meiden vertellen maar Tony moet dit ook weten.” In de verte zag ze Riley samen met Amy en Thomas hun kant op lopen. Riley liep naar hun toe en Amy sloot zich bij Liam aan. Riley gaf hen beide een knuffel. “Ik denk dat we allemaal kunnen concluderen dat we aangedaan zijn door dit nieuws.” Zei Riley en Hailey knikte.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma apr 15, 2024 7:42 pm

Junia

Junia droogde de tranen en knikte. "Oom Owen mag wel met mama praten." Ze zag haar grote broer ook knikken. "Het is gewoon niet leuk als papa en mama steeds ruzie maken. Mama en Levi hebben nooit ruzie.",zei Juda. Juda:"Nee, papa heeft ons nooit geslagen. Normaal wordt papa ook nooit boos want hij heeft alleen maar oog voor zijn telefoon." Junia immiteerde hun vader. "Papa speelt nooit met ons. Soms doen we spelletjes met opa en oma." Juda knikte. "Was Levi maar onze papa."

Thijs

Thijs slikte. Hij wist niet goed wat die nu koest doen. Hoe kon die er tegelijkertijd voor Josie en Charley zo zijn en voor Evie? Hij besloot achter Eviebte blijven staan en sloeg troostend zijn armen om haar heen. Hij bood haar een zakdoekje aan uit zijn zak. "Daar wilde papa en mama het eigenlijk met jullie over hebben. Papa en mama moeten sowieso naar huis. Dat is gewoon beter voor mama en jullie babyzusje in de buik maar papa en mams snappen het als jullie liever op vakantie blijven en dan bij opa en oma logeren de rest van de vakantie. Of jullie gaan mee en dan maken we er thuis en leuke vakantie van. Denk er maar even rustig over na. Papa en mama snappen dat we jullie overvallen en dit geen leuk nieuws is. Wij bleven ook veel liever maar mama kan er ook niks aan doen dat ze ziek is. We gaan in elk geval de komende dagen nog leuke dingen doen. Misschien kunnen we nog met opa en oma naar Plopsa,waar jullie graag heen wilde."

Mirthe

Mirthe slikte en wreef de opkomende tranen uit de ogen. Ze was volledig emotioneel geworden van Levi zijn plotselinge aanzoek. Mirthe knikte en kuste Levi terug. "Ik vind het oprecht heel.lief van je en "ja" Ik wil de rest van mijn leven bij jou blijven. Het is alleen.. ik voel me een beetje overvallen. Ik zag dit totaal niet aankomen. Je weet hoe huiverig ik was om opnieuw een relatie aan te gaan na mijn slechte relatie met Jonah. Ik had niet gedacht ooit nog iemand te vinden die van mij en mijn kinderen zou houden. Nog steeds denk ik wel eens waar heb ik dit allemaal aan te danken en wat als het opeens voorbij is. Dan ben ik weer alleen met Juda en Junia. Ik weet dat mijn gedachten totaal onrealistisch zijn maar ik krijg ze niet altijd uit gezet." Ze deed een plukje haar achter de oor. "Ik zou oprecht uiteindelijk in het huwelijksbootje met jou willen stappen. Jij bent mijn droomprins, een rots in de branding. Een geweldig vaderfiguur voor mijn kinderen. Je bent er voor hun meer geweest dan hun vader ooit was. Ik hou onwijs veel van jou en wil je nooit meer kwijt."

Allie

Allie knikte. "Je haalt de woorden uit mijn mond. Ik heb oprecht gehuild toen papa appte. Eef verdiend dit zo niet. Ik gun haar van harte gewoon een fijne zwangerschap en vakantie maat nee hoor. Gelukkig is Thijs waar terug aan haar zijde. Liam en ik hadden het er al over om de meiden anders om en om op te vangen zodat ze toch vakantie kunnen vieren. Wij wilde morgen met ze naar Plopsa zodat ze toch nog een leuke dag hebben." Ze keel in de richting van de kinderen en begroette Riley. "Amen." Ze liet een zucht ontsnappen. "Kutzooi!"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma apr 15, 2024 8:05 pm

Owen
“Ik beloof jullie dat ik met mama ga praten.” Hij luisterde verder en zuchtte diep. “Dat papa en mama geen vrienden zijn is duidelijk. En het is niet okee dat papa niet met jullie speelt. Levi is een hele lieve man voor mama en voor jullie. Ik snap dat jullie zouden willen dat hij jullie papa was. Hij zou wel een bonuspapa kunnen zijn voor jullie. Net als dat tante Evie de bonusmama is van Tony. Levi kan papa niet vervangen maar hij kan wel een extra papa zijn voor jullie. Oom Owen houdt van jullie en speelt graag met jullie.” En hij knuffelde zijn neefje en nichtje stevig. “Zullen we pancakes gaan maken? Dan kunnen we na het eten wel even naar de speeltuin.”

Josie
Josie keek naar haar zusje. Ze merkte dat Charley niet goed uit haar woorden kon komen en wild naar haar aan het gebaren was. Josie gebaarde terug en keek even naar hun ouders. “We snappen dat mama rust moet houden.” En ze keek weer naar de gebaren die Charley aan het maken was. “Als het van opa en oma mag willen we graag met hun mee.” Ze gebaarde wat naar Charley en die knikte. “Charley vraagt of mama en papa het echt niet erg vinden als wij mee reizen met de rest. Eigenlijk wilt ze weten of jullie het gaan redden.”

Levi
Levi hield Mirthe stevig vast en knuffelde haar. “Lieverd we kunnen ook even wachten. De ring gaat nergens heen. Ik kan hem ook even bewaren.” En hij gaf haar een kus. “Je hebt dit te danken aan het feit dat je een onwijs lief persoon bent. Met jou kan ik lachen, met jou kan ik huilen. Bij jou voel ik me veilig en kan ik mezelf zijn. Je bent een onwijs lieve mama en bonusmama. Ik laat je nooit meer gaan.” En hij gaf haar een kus.

Riley
Hij sloeg zijn armen stevig om zijn zusje heen. “Het is inderdaad kut. Maar we moeten moed houden. Evie en Thijs hebben er niks aan als wij mee gaan in hun emotie. Josie en Charley hebben nu juist stabiliteit nodig en als wij ook instorten hebben ze niks aan de stabiliteit die wij nu juist kunnen bieden.” Riley keek even naar Amy die met Thomas in haar armen op een schommel zat. “Dat is een mooi idee Allie. Dan kunnen Evie en Thijs ook even ontspannen.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 22 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 17 ... 22  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: