Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

My love, my life, my family, my friendschap

2 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 6 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van KirstReads za sep 28, 2019 2:05 pm

Inge
Ze knikte. "Dat is waar. Meedoen is belangrijker dan winnen. Al blijft winnen wel leuk." Ze luisterde naar Kylie. Inge werkte bij pipo's in de stad. Daar had je alleen maar spullen voor creatieve activiteiten. "Ik heb wel eens gehad dat iemand boos werd omdat we geen kleurplaten hadden maar wel kleurboeken. Die vond ze te duur. Je kan toch zelf kleurplaten printen?" Ze keek op toen hun drinken kwam. Helaas bracht iemand anders het. "Ik ben al een tijdje niet meer in de bioscoop geweest. Draait er nog iets leuks?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 6 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van KirstReads za sep 28, 2019 2:10 pm

Nick
"Dat is waar. Lily was fan in de tijd met Karen,Kristel en Kathleen. Ze had posters op haar kamer hangen, K3 truien en allerlei andere spullen. Ik heb dagelijks de muziek aan moeten horen. Ik vind het wel leuk dat Sophie er ook fan van is." Hij dacht na. "We kunnen het er ook met Sem over hebben. Misschien heeft hij liever de nieuwe dinoset van Playmobile."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads za sep 28, 2019 2:13 pm

Linde
"Riley je mag als je Linde thuis heb gebracht wel weer terug naar Susan. Het is meee dat Linde een stukje jonger is en dan heb ik liever niet dat zo laat thuis komt." Zei Brandon. Linde trok een beteuterd gezicht. "Ik heb mijn huiswerk af. Mag ik alsjeblieft tot elf blijven?" Brandon zuchtte en keek naar Alyssa. "Wat vind jij?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads za sep 28, 2019 2:15 pm

Susan
Susan keek naar haar ouders. Ze at rustig verder. "Het is lekker pap. Mag je vaker maken." Susan was dol op de Italiaanse keuken. "Je hebt tot na het eten om het in grote lijnen uit te leggen. Na het eten moet ik nog spullen klaar zetten voor de spelletjesavond. Als je langer nodig hebt dan mag je me meehelpen."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za sep 28, 2019 5:11 pm

Kylie

"Haha true maar ik denk niet dat winnen voor mij er vanavond in zit. Ja de prijs voor slechte speler." Ze grijnsde even. "Er zijn tijd klanten die wat te zeuren hebben. Waar je ook werkt. Laat ik zo zeggen het is nooit goed." Kylie haalde de schouders op. "Geen idee, we zijn wel laatst met zijn viertjes naar the lion king geweest."
De ober kwam hun drankjes brengen. Kylie nam haar cola aan en nam een slok. "Willen jullie al bestellen?",vroeg de ober. Kylie keek de tafel rond. "Weten jullie het al?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van moonlight za sep 28, 2019 5:15 pm

Tyler

"Kylie too. Ik kan me precies het zelfde herinneren.
Yeah, me too. Maar... het blijft toch raar om zoveel jaar later precies het zelfde te doen met je eigen dochter."
Tyler dacht na. "Ja, we kunnen een hint laten vallen zo fan. Je papas zagen dat er tegen de tijd dat sinterklaas komt brandweerman sam in het theater komt. Misschien kan je dat op je verlanglijstje voor de sint zetten. Als je dat leuk lijkt."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight za sep 28, 2019 5:18 pm

Riley

Je zag Riley twijfelen. "Mhh, dan kom ik ook wel naar huis. Anders blijf ik heen en weee rijden." Hij snapte dat zijn ouders een onderscheid maakte in tijd voor hem en Linde. Hij was toch vier jaar ouder. Hij hoorde Linde haast smeken of ze langer mocht blijven. Alyssa:"vooruit maar 11 uur en geen minuut later."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight za sep 28, 2019 5:21 pm

Roan

Roan knikte. "Smaakt inderdaad goed." Maar ze beide ouders konden prima koken. Alleen had je grotere kans dat als zijn vader kookte dat het vega was. Zijn vader was immers vegetariër. "Zo kort?!? Ik heb minstens al twee dsgen nodig om uit te leggen wat buitenspel is."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za sep 28, 2019 8:38 pm

Inge
"We kunnen een wedstrijd doen wie het meeste in de goot gooit. De winnaar moet trakteren op drankjes." Ze knikte. Inge vond het leuk bij Pipo's wel leuk maar sommige klanten waren echt vervelend. "Die film wil ik ook nog steeds zien. Maar ik ben bang dat ie een stuk minder is dan het origineel. Het origineel is mij echt heel dierbaar." Ze bekeek even het menu. Stiekem had ze al wel gekozen. "Een pizza Caprese alsjeblieft." "Klein, normaal of groot?" Inge knipperde met haar ogen. Wat een keuzes toch weer. "Doe maar normaal." Bij het bowlen gingen ze vast nog wel bittergarnituur bestellen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads za sep 28, 2019 8:40 pm

Nick
"Ja precies. Sophie zei laatst dat ze heel graag K3 meisje zou willen worden. Als dat niet kon dan ruimteprinses." Hij moest giechelen. Sophie en Sem hadden beide veel fantasie. "Dat is geen gek idee. Volgens mij wilde mijn ouders die set wel geven. Maar we maken tegen die tijd nog wel een lijstje met de kinderen. Sint kan niet alles geven."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads za sep 28, 2019 8:43 pm

Linde
"En als je belooft om je kamer morgen op te ruimen. Het is letterlijk een kleding zooi." Voegde Brandon er aan toe. "Doe ik belooft." Brandon glimlachte. "Owee jonge dame als ik morgen thuis kom en het is niet netjes." Linde zag de grijns van haar vader wel. "Jullie zijn de tofste ouders van de wereld!" En ze at snel door. "Mama ik heb binnenkort een gala op school. Kunnen we dan kijken voor een jurk?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads za sep 28, 2019 8:46 pm

Susan
"Ik weet sommige regels wel een beetje. Maar niet alle regels ken ik. Goed dan dan hoef je mij niks uit te leggen maar dan wil ik geen gezeur als ik wat vraag." Langzaamaan had ze haar bord leeggegeten. Die stopte ze in de vaatwasser. Ze keek op de klok. Ze hadden nog anderhalfuur voor iedereen kwam. "Hebben we nog toet? Zo niet, mag ik dan naar boven en huiswerk maken? Dan ben ik klaar voordat iedereen er is."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za sep 28, 2019 9:54 pm

Milou

Milou stond in de keuken te koken. Haar vader was haar zus wegbrengen. Terwijl ze het eten klaar maakte was ze live gegaan met haar volgers op Instagram. Dit deed ze zo af en toe. Soms ging ze ook samen met een fan live. Even gezellig wat vragen beantwoorden voor ze een deel van haar fans zag vanavond in Trivoli. Ze hoorde haar vader thuis komen. "En daar komt de liefste papa en beste manager thuis. Pap zwaai eens naar de fans." Ze zag dat Dave zwaaide. "Lieve lieve schatten. Ik ga afsluiten en lekker eten. Ik zie jullie snel weer of misschien wel vanavond."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight za sep 28, 2019 9:59 pm

Kylie

Kylie schoot in de lach. "Nou dan kan ik beter maar meteen trakteren. Ik voel dat ik ga verliezen of er moet vanavond een wonder gebeuren." Kylie haalde een hand door de haar. "Was ik ook bang voor maar we wilde ook naar een film die we allemaal wilde zien. Maar ik moet zeggen dat het me goed is bevallen. Het doet zeker niet te min aan het origineel." (Heb hem nog niet gezien. Wachten tot die op on demand staat. Bijna!)
"Een grote spaghetti carbonara graag met extra kaas." Ze was dol op pasta.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight za sep 28, 2019 10:02 pm

Tyler

"Heey! Dat wil ik ook nog steeds. Laatst zei ze tegen mij ern unicorn. Nou als unicorns hadden bestaan, dan had ik het wel geweten. Dan had ik een uniform voor der gekocht en een beetje voor mezelf." Tyler knikte. "Tegen die tijd zien we wel wat die vraagt en wat we geven. Misschien wilt die dan wel heel wat anders."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight za sep 28, 2019 10:06 pm

Alyssa

Alyssa hield wijselijk de mond. Zij was vroeger precies zo. Ook toen ze een online webshopje had. Ze vond het leuk te zien dat Linde ook zo genoot van ontwerpen. Kylie had de zelfde vintage style als haar. "Als je doet wat we je grbben gevraagd dan mag je tot 11 blijven."
Alyssa grijnsde. Sljjmjurk dat het was. "Wil je niet iets ontwerpen? Dat is ook gaaf. Maar als jij wilt shoppen voor een jurk dan gaan we dat toch doen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight za sep 28, 2019 10:11 pm

Milan

"Dan weet je meer van voetbal dan je moeder.",zei die plagend. Hij zag dat Roan niet meer bij kwam van het lachen. "Ik help je wel. Uiteindelijk is het bij je moeder ook gelukt om buitenspel uitgelegd te krijgen."
Milan dacht na. "Moet je even kijken. Ik heb niet specifiek iets mee genomen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo sep 29, 2019 4:42 pm

Inge
Inge nam een slok van haar drinken. "Haha een of van ons drie kan het ook worden." Ze luisterde aandachtig. "Ik ben benieuwd. In oktober komt de film op dvd. Dus je bent met je broers en met je zusje geweest?" Ze keek naar de ober die de bestellingen op nam. "Wanneer gaat je zus trouwen Ellie?" Vroeg ze. "Over twee maanden ongeveer. Ze is nu al helemaal in de stress. Maar dat komt wel goed. Kylie waren Brandon en je moeder ook zenuwachtig toen ze gingen trouwen?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo sep 29, 2019 4:45 pm

Isabella
Isabella had de tafel gedekt voor het avondeten om Milou te helpen. Ook zij was even op Instagram verschenen. Ze kuste Dave toen hij binnen kwam. "Alles goed gegaan met het wegbrengen van Inge? Ik vind het fijn dat je haar over hebt weten te halen. Dat afzonderen de hele tijd is ook niet goed." Isabella was weer een beetje bijgekomen maar ze was na het concert wel toe aan nog even ontspannen zitten. "Milou had je al je kleren al in Tivoli?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo sep 29, 2019 4:48 pm

Nick
"Oew een eenhoornruimteprinses is best een leuke combi. Ik zorg wel voor onesies." Hij keek naar Sophie en toen naar Tyler. "Had Sem zijn uitnodiging voor het feestje van Sander al uit zijn tas gehaald? Ik heb hem wel gelezen. Het is een logeerfeestje op de boerderij van de opa en oma van Sander. Misschien kunnen wij dan wel een slaapfeestje met Sophie houden? Dat we een vriendinnetje van haar uitnodigen." Hij knikte en keek op de klok. "Moet jij Tim zo niet naar huis brengen?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo sep 29, 2019 4:53 pm

Linde
Linde keek naar haar moeder. Haar moeder vond haar rommel niet zo'n probleem. "Ik beloof dat ik het dit weekend opruim. Ik moet toch weer even opnieuw ordenen." Ze dacht na. Zelf maken leek haar wel leuk maar ze had daar echt langer de tijd voor nodig. "Het gaat mij niet lukken om een jurk zelf te maken, het is volgende maand al. En het lijkt me leuk om weer met je te winkelen."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo sep 29, 2019 4:57 pm

Susan
Susan keek naar haar moeder die haar vader een mep gaf en hem daarna een kus. "Oke nou leg maar uit." Ze liep naar de ijskast. "We hebben nog mango vanille cornetto's is dat ook goed?" Haar moeder knikte. "Ja dat is goed. Ik zelf hoef niet. Owja Milan pa had gevraagd of hij zondag langs kon komen is dat goed?" Susan haalde de doos met cornetto's eruit en pakte er zelf eentje.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo sep 29, 2019 5:33 pm

Kylie

"True, maar toch heb ik het voorgevoel dat ik niet best ga presteren." Kylie knikye. "Klopt. Ik heb hem al gereserveerd op bol.com. die film moet ik gewoon hebben in onze disney verzameling." Kylie knikte nogmaals. "Jep. We vonden dat we weer eens met ze viertjes moesten doen."
Kylie dacht na. "Phoe dat is lang geleden en toen was ik een stuk jonger. Ik denk van wel. Ik herinner me alleen details zoals dat we een jurk gingen kopen en taart proeven. Dat ik bloemen mocht strooien toen me moeder binnen kwam lopen. Dat ik met Brandon ging dansen. Maar ik denk dat het heel normaal is dat je zus zenuwachtig is. Je hoopt toch op die perfecte dag. De mooiste dag van he leven."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight zo sep 29, 2019 5:46 pm

Dave

"Ja hoor. Er stond al iemand op er te wachten en toen ik wegreed kwam Kylie net aangelopen. Ze stond dus in elk geval niet alleen op de rest te wachten." Dave ging aan tafel zitten. "Daar ben ik ook blij om. Ik heb er gezegd dat ze vaker leuke dingen met de meiden moet gaan doen. Zo een meidenavond hebben ze niet vaak. Ze kan nog zo vaak mee naar een optreden van Milou."
Milou: nee want ik weet nog niet wat ik aantrek en ik wil me hier omkleden en opmaken en zo. Dan hoef dat daar niet en kan ik meteen repeteren. Omkleden tussendoor is zo gebeurd."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight zo sep 29, 2019 5:51 pm

Tyler

Tyler dacht na. "Ze heeft toch een eenhoorn onesie."
Tyler schudde zijn hoofd. "Nee en hij heeft ook niks gezegd." Tyler beed op zijn lip. "Is Sem niet een beetje jong voor een logeerpartijtje. Hij kent die mensen niet en zo vaak gaat die niet uit logeren. Wat als die niet durft te vragen of ze ons willen bellen om hem op te komen halen omdat hij heimwee heeft. Bang wat ze vriendjes denken.
Ik moet er niet aan denken dat hij daar bang en alleen is."
Tyler zuchtte. "Ja ik kom eraan."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: