Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

My love, my life, my family, my friendschap

2 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 23 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van moonlight zo nov 03, 2019 11:29 pm

Kylie

Kylie pakte de roze map en bladerde er doorheen. "Gaaf! Zo broek wil ik ook wel." Kylie bladerde verder. "Is dit voor dat gala waar je het gister over had?"
Kylie knikte. "Is goed. Een ijsje lust ik altijd wel. Ik ga zo eerst douchen en aankleden en even ontbijten.
Maar uhh... wat loop jij allemaal te appen met mijn beste vriend.."

Jael: Gaaf! Druk bezig zo te horen. Beter dan leren in elk geval xD nou eerlijk gezegd ben heb al heel lang op zoek naar een fijne hoody maar ik kan steeds niet vinden wat ik zoek....
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 23 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van moonlight zo nov 03, 2019 11:35 pm

Dave

"Als je het weet moet je het haar maar even laten weten dan kan ze er rekening mee houden. Geen idee wat ze tevens gaat maken. Volgens mij moest ze nog boodschappen doen." Dave knikte. "Soms heb je gewoon behoefte aan zussentijd ik snap je. Ik weet zeker dat opa blij zal zijn om jullie te zien. Doe hem de groetjes."
Dave moest moeite doen niet te huilen. Hij wreef ce opkomende tranen uit zijn ogen. "Wauw! Ik heb er gewoon geen woorden voor. Daar zal oma heel blij mee zijn Inge."
Dave knuffelde zijn dochter. "Sorry dat ik je het gevoel heb gegeven dat jij minder belangrijk bent. Dat was... dat heb ik nooit gewild." Hij gaf er een kus op de voorhoofd. "Ik beloof meer tijd voor ons vrij te maken."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma nov 04, 2019 8:13 am

Nick
"Ik leg mijn boek weg!" Riep Sem. Vanuit zijn ooghoeken zag Nick dat Sem het boek open op het bijzettafeltje zette. Sem pakte zijn bordje en begon te eten. "Het was gewoon heel grappig." Hoorde Nick hem met volle mond zeggen. Nick liep ook naar de bank en ging naast Sem zitten. "Niet met volle mond praten meneertje." En Sem keek hem grijnzend aan. Nick begon ook aan zijn ontbijt. "Papa mag het reisspel van Wie is het mee?" Vroeg Sophie. Het klonk alleen wat gedempter. Nick zocht waar de stem vandaan kwam en zag Sophie met haar hoofd in de spellenkist.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Bericht van KirstReads ma nov 04, 2019 8:42 am

Emily
Ze keek op toen Roan weer naar buiten kwam. "En daarom mag je zelf je was doen. Ik weet gewoon niet meer wat bij jou schoon is en wat vies." Ze begon te lachen en stapte in de auto. "Zal ik terug rijden?" Stelde Emily aan Milan voor. Ze maakte haar gordel vast en wachtte totdat iedereen in de auto zat. "Heb je zin in de wedstrijd Ro?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads ma nov 04, 2019 8:47 am

Susan
Susan nam een slok van haar thee en keek even goed naar Riley. Hij was een mooie jongen om te zien. Ze was dol op zijn glimlach en op zijn ogen. Maar ook zijn karakter was mooi. Hij was zeer beschermend over zijn familie maar ook naar vrienden. Ze merkte dat ze lang naar hem staarde dus keek ze maar snel naar haar bedsokken. "We kunnen ook kijken hoe we ons na het ontbijt en als we omgekleed zijn voelen. Aan de hand daarvan kunnen we dan een uitje bedenken." Ze twijfelde even. Aan de ene kant had ze heerlijk geslapen maar aan de andere kant ook weer niet. "Niet heel erg fantastisch. Heb veel liggen woelen en volgens mij heb ik ook gepraat in mijn slaap. Een keer schrok ik van mezelf wakker." Ze nam rustig een hap van haar boterham met pasta. "Heb je nog iets van Linn gehoord?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads ma nov 04, 2019 8:52 am

Linde
"Als je wilt kan ik er wel een voor je maken. Deze zijn nu af en na het gala heb ik geen bestellingen meer. Tot december heb ik het dan rustig. In december hebben we een kerst modeshow met de modeklas. Ik mag helpen met het ontwerpen en maken van de jurken en overige outfits." Ze pakte een wit t-shirt en tekende er lijnen op. "Ja dit is voor de dansgroep. Dit is de laatste die ik af moet maken." Linde knipte een mauw eraf en pakte een andere stof uit haar stoffen collectie. "Ik ga zo ook even douchen. Ik heb al ontbeten. Zal ik een briefje voor mama schrijven? Dan kan ze gewoon blijven liggen." Ze stopte met naaien en keek even naar Kylie. "Hij vroeg of ik eventueel een hoodie voor hem zou kunnen maken." Dat was geen gek idee. Misschien kon ze dan eindelijk die blinde date in elkaar zetten. Dan nodigde ze hem eerst uit voor om de maten op te meten en daarna kwam de rest.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads ma nov 04, 2019 8:59 am

Inge
"Ik beloof je dat ik het aan haar laat weten." Ze keek naar het schilderij van haar opa. Ze was dol op opa Bryan geweest. Ze was er ook echt kapot van toen hij kwam te overlijden. Inge had veel huilbuien en at weinig. Het ging langzaamaan een stuk beter maar het gemis was er. "Pap mag ik je wat vragen? Als je niet wilt moet je het eerlijk zeggen. Ik heb er met mijn psycholoog over gesproken en zij gaf aan dat het mij misschien goed zou doen om het graf van opa te bezoeken. Ik wil het wel maar ik wil niet alleen. Zou jij met mij mee willen gaan?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma nov 04, 2019 5:56 pm

Tyler

Tyler ruimde de laatste boodschappen op. Hij keek toe hoe Sem zijn ontbijt nuttige en Nick bij hem was gaan zitten. "Ja is goed. Pak maar. Leg maar op tafel ik doe hem straks in de tas." Tyler zette het koffiezetapparaat aan. "Nick wil je ook koffie? Sem, Soof een kopje thee?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight ma nov 04, 2019 6:00 pm

Roan

"Pff! Heb net alles in de wasmand gegooid. Heb je wat te doen voor je begint te klagen dat je gaat wassen en ik mw kleding moet komen brengen."
Milan:"Maakt mij niet uit. Kijken op de terug weg wel."
Inmiddels zat iedereen in de auto. "Jawel. Heb wel vaker ingevallen voor dit team. Ze zijn best goed dus verwacht een goede wedstrijd."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight ma nov 04, 2019 6:06 pm

Riley

Riley keek wat ongemakkelijk de kamer rond en wriemelde aan de dekens. "Ja dat kan ook. Maar het idee van een rondvaart zag ik ook wel zitten hoor. Trakteer ik op de terugweg op een ijsje." Riley haalde zijn schouders op. "Niet gehoord. Dan ben ik blijkbaar toch ergens ingedut."
Riley schudde zijn hoofd. "Nog niet. App er straks wel."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight ma nov 04, 2019 6:23 pm

Kylie

"Leuk! Blij te zien dat je zo van het ontwerpen geniet. Heb je echt van mama. Mama maakte vroeger ook kleding.
Maar als je voor mij ook zo ern spijkerbroeken wilt maken zou ik dat heel fijn vinden." Kylie hield wel van zelf ontworpen kleding en vintage. Kylie dacht na."mhh, weet niet. Misschien wilt mama wel mee een ijsje halen."
Kylie schoot in de lach. "Kijk maar uit met wat je beloofd! Straks heeft die een hele nieuwe garderobe nodig."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight ma nov 04, 2019 6:26 pm

Dave

"Je mag mij altijd alles vragen." Dave zag de vraag al een beetje aankomen. "Tuurlijk wil ik met je mee. Ik ben er ook al even niet geweest. Wist je dat oma Ingrid daar ook begraven ligt? Misschien kunnen ook even bij haar graf langs. Of naja ik wil dat in elk geval even doen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di nov 05, 2019 8:08 am

Nick
Nick keek naar Sophie die enthousiast Wie is het pakte en op tafel legde. Sem deed zijn bord aan de kant en wilde weer verder in zijn boek maar Nick pakte het boek en legde het achter hem. "Eerst aankleden. Als er dan nog tijd over is dan mag je nog wel verder lezen." Sem zuchtte diep. "Oke dan. Ja ik wil wel thee met melk." Nick keek naar Tyler. "Lekker koffie. Ik ga even aankleden." Hij stond op en liep naar de slaapkamer. Niet veel later kwam hij aangekleed en wel terug, ook Sem was aangekleed en was weer verdiept in zijn boek.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads di nov 05, 2019 8:13 am

Emily
"Wat mij betreft ga je zelf je was doen. Je hebt de leeftijd. Ik heb genoeg te doen." Ze zuchtte diep. Emily had het al druk zat met haar werk. Al hun kinderen hadden de leeftijd dat ze iets in huis konden doen. Susan deed regelmatig haar eigen was en Julia heel soms ook. Emily merkte dat ze het een beetje zat werd dat hun kinderen het vanzelf sprekend vonden dat van alles werd gedaan. "Ow dan moet het wel goed komen. Moest Linde nou vandaag ook voetballen?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads di nov 05, 2019 8:43 am

Susan
Ze at haar mond leeg en keek even haar kamer rond. Overal stonden stapels met boeken. Ze was net als haar moeder dol op lezen. "Dan gaan we een rondvaart maken. Oew een ijsje eten sla ik niet af." Susan was dol op ijs. Het liefste at ze cookie dough, straciatella, aardbei of oreo ijs. "Ik heb je een beetje horen snurken toen ik wakker werd en water ging drinken. Maak je geen zorgen, het was heel zachtjes."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads di nov 05, 2019 8:46 am

Linde
"Mama heeft het mij ook geleerd toen ze merkte dat ik interesse had. Maar jij hebt daar ook aan bij gedragen. Ik wilde ook zulke coole kleren zoals mijn oudere zus." Ze dacht na. "Als dat gala voorbij is kunnen we samen wel een toffe broek ontwerpen." Linde deed haar lange haar goed en keek even naar buiten. "Dat is geen slecht idee. Als jij nou zorgt dat je klaar bent kunnen we wel een ontbijtje maken voor mama." Linde begon te lachen. "Mocht hij echt een hele nieuwe garderobe willen dan ga ik er geld voor vragen."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads di nov 05, 2019 8:50 am

Inge
"Fijn dat je met mij mee wilt. In mijn eentje zag ik het niet zitten en ik wil Thijs er nu nog niet mee opzadelen." Ze keek even naar een foto van haar en opa Bryan. Hij had haar leren schilderen. De foto was genomen toen ze samen een schilderij gingen maken. Inge was toen nog klein. Ze had met haar vingers op het doek getekend. Het schilderij hing nu op haar kamer. Ze schrok. Inge was lichtelijk vergeten dat haar oma daar ook lag. "Ja geen probleem. Ik ben daar niet vaak langs geweest."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di nov 05, 2019 9:48 am

Tyler

Tyler zette koffie en voor de kleintjes thee. Terwijl Sem en Nick zich gingen aankleden maakte hij de tas gereed om mee te nemen. Sophie was bij hem aan de keukentafel komen zitten met haar kleurtjes. "Sem, zou je het boek niet wegleggen? Straks heb je niks meer te lezen in de trein." Sem:"mhh!... maar het is spannend..." Tyler zuchtte. Dan moest die het zelf maar weten.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight di nov 05, 2019 9:53 am

Roan

Roan keek geschokt op van zijn mobiel. "Wat?!? Maar daar ben je mijn moeder voor! Om mij te voeden en te zorgen dat ik schone kleren heb om aan te trekken. Dit is verwaarlozing! Kindermishandeling!" Zijn vader moest moeite doen om niet in de lach te schieten om Roan zijn drama schopperij.
"Overdrijven is ook een vak, Roan en je moeder heeft gelijk. Je bent oud zat om je steentje bij te dragen. Jullie mogen blij zijn dat alles voor jullie wordt gedaan."
Roan keek boos naar zijn beeldscherm.
"Ja en nee. Haar team speelt maar Linde kan niet spelen vanwege een blessure."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight di nov 05, 2019 9:55 am

Riley

"Afgesproken." Hij zag het idee al meer zitten.
Riley nam een slok van zijn sinaasappelsap.
Riley keek Suus beledigd aan. "Ik snurk niet. Pff! Ik zal nog eens ontbijt op bed voor jou maken."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight di nov 05, 2019 10:03 am

Kylie

"Ahh! Maar je grote zus kan het niet zelf maken."
Kylie legde de roze map weer terug waar ze hem vandaan had gepakt. "Afgesproken."
Kylie stond op. "Jaja kom eraan. Doe er geen uren over om mij klaar te maken."
Kylie schoot in de lach. "Doen! En zeg hem meteen dat ik nog geld van hem krijg wat hij gelernd had."
Ze liep naar de deur maar bleef daar staan. "Nogmaals sorry dat ik zo lelijk deed om een shirt maar... het zit zo. Ik hecht er veel waarde aan. Ik heb het ooit van Jael gekregen. We waren in de stad ern milkshake wezen halen met vrienden en op de terugweg wilde we nog even ergens kijken. Ik zag dat shirt maar twijfelde of het wel leuk stond. Toen heeft Jael het voor mij gekocht en zei dat ik veel complimenten op mijn outfit zou krijgen. Dat was ook zo en toen werd het mijn lievelingsshirt. Ik vind het niet erg dat je hem leent want ik pas het toch niet meer maar ik wil dat shirt niet kwijt raken, snap je."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight di nov 05, 2019 10:06 am

Dave

"Geen probleem. Ik ga met je mee. Komt goed maak je er niet druk om. Het zal je goed doen geloof me. Er over praten lucht op ook al is dat moeilijk. I know.
Je hoeft niet mee naar oma als je dat niet wilt of niet ziet zitten. Dan wacht he gewoon even of ga je alvast naar de auto."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di nov 05, 2019 5:29 pm

Nick
"Ik heb nog andere boeken boven liggen." Zei Sem. Nick keek naar Tyler. "Oke maar Sem ik wil dat je nu even je boem weg legt en mee doet met de familie. In de trein kun je weer verder zoals papa ook al zei." Sem keek boos naar Nick. "Ik zit er net zo lekker in!" Nick telde rustig tot tien. "Sem we zouden naar het spoorwegmuseum gaan als beloning. Wordt dan niet boos als wij iets aan je vragen." Sem gooide zijn boek dicht op de bank. "Zo goed?!" "Sem doe eens voorzichtig met dat boek. Een boek kan nog steeds stuk gaan."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads di nov 05, 2019 5:32 pm

Emily
"Niks kindermishandeling. Steeds dingen aan je ouders overlaten dat is oudermishandeling." En ze knipoogde even naar Roan. "Als je op jezelf woont ben ik er ook niet om dingen voor je te doen. Je zult het toch een keer moeten doen." Ze keek even naar Milan en keek toen naar buiten. "Ow dat is jammer. Wat voor blessure heeft ze?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads di nov 05, 2019 5:34 pm

Susan
"Tof! Moeten we vanmiddag maar even naar zo'n rondvaart kassa lopen. Dan kunnen we op die manier kaartjes regelen." Ze begon te lachen. "Het klonk heel lief! En het was echt super zachtjes." Ze gooide een kleine kussen naar Riley. "Oke sorry. Ik bedoelde het niet beledigend echt niet."
KirstReads
KirstReads

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: