Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

My love, my life, my family, my friendschap

2 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 5 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van moonlight vr sep 27, 2019 7:27 pm

Tyler

Tyler zocht het liedje op zijn telefoon en stuurde het door naar de tv zodat die clip zich daarop zou afspelen. Niet veel later klonk er door de kamer "jij bent mijn gigi."
Tyler liep Nick mee met de tafel afruimen. "Zal ik zo dat jongetje naar huis brengen dat jij kan wachten op de ouders van de ander. Dan stoppen we ze samen in bad en in bed."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 5 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van KirstReads vr sep 27, 2019 7:54 pm

Linde
"Ik heb ook altijd mijn pompje mee. Dus we zijn beide goed voorbereid." Ze maakte haar huiswerk af. Niet lang daarna hoorde ze haar moeder roepen. Linde ruimde haar spullen op en liep naar beneden. "Hmm ruikt lekker pap." Ze knuffelde haar ouders en ging zitten. Finn kwam langzaam naar beneden. "We waren net lekker aan het gamen mam." Linde rolde met haar ogen. "Dan maak je dat toch later af?" Zei ze.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Bericht van KirstReads vr sep 27, 2019 7:57 pm

Inge
"Was anders toch alleen maar bezig geweest met mijn portfolio." Ze keek naar Ellie die grijnsde. "Ik ben zeker geslaagd. En mijn zus wordt echt een hele mooie bruid. Ik mag bruidsmeisje zijn dus we hebben ook gelijk een jurk voor mij gekocht." Zei Ellie. Inge schrok op uit haar gedachten. "Niemand." En ze keek verlegen naar beneden. "Joehoe! Hallo meiden!" Hoorde ze een bekende stem roepen. Ze keek op en zag dat het Eva was. Nu was het alleen nog wachten op Amy.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads vr sep 27, 2019 8:00 pm

Susan
"Hoo meneertje jij komt kijken. Ik heb al een kaartje voor je geregeld. Je komt er dus niet snel onderuit." Ze duwde haar broertje even vriendschappelijk weg. "Nu je het zegt. Er is inderdaad een film van Rent. Maar maak je geen zorgen die gaan we niet kijken." Ze ging alvast aan tafel zitten. "Juul eten!" Hoorde ze haar moeder roepen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads vr sep 27, 2019 8:09 pm

Nick
Sophie stond vrolijk te dansen voor de tv. Hij zette de vaatqasser aan en glimlachte toen hij Sophie hoorde zingen. "Ik word altijd zo blij als zij gaat zingen. Het was echt een mooi idee om naar dat concert te gaan." Hij keek naar de jongens die buiten op de trampoline aan het springen waren. "Ja dat is goed. Dan doe ik nog wel een spelletje met de andere drie."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr sep 27, 2019 10:15 pm

Riley

"Inderdaad. Komt goed." Ze speelde nog tot het eten. Beide broertjes kwamen wat betreurd beneden aan de tafel zitten. "Gaat niet. Moet nog huiswerk doen. Ik wil het gedaan hebben zodat ik het weekend kan doen wat ik wil. En als dat klaar is wil ik meteen na de spelletjes avond gaan. Anders zijn we zo laat." Hij schepte wat eten op zijn bord. "Mag linde mee naar suus?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight vr sep 27, 2019 10:18 pm

Roan

"Ik verkoop het kaartje wel met korting." Het bleef leuk om ze zussen te plagen. "Ah nee. Gek! Ik kreeg haast een hartverzakking. Kijk uit wat je zegt hoor of je moet verplicht voetbal met mij kijken en je weet dat ik fanatiek ben. Vooral als ajax speelt."

Juul: ze kwam boos beneden. Pakte een bord. Kwakte et wat op. Nam de bestek mee en liep met het zelfde gemak weer terug naar de kamer
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight vr sep 27, 2019 10:22 pm

Tyler

"Me too. Dat zeker. Ik ben alleen bang dat we de komende tijd niks anders horen dan k3. Vooral als we naar dat concert zijn geweest." De clip was afgelopen en speelde automatisch door. Ahh nee! Dat liedje had hij te vaak gehoord en ja hoor zoals die al had verwacht zong die mee: 10.000 luchtballonnen, kleuren de hemel blauw 
10.000 luchtballonnen, zijn op weg naar jou.
Het nadeel van kinderen hebben. "Is goed maar geen druk spel hoor anders slapen ze niet."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight vr sep 27, 2019 10:25 pm

Kylie

Kylie knikte. "Met ons is het veel gezelliger. Lekker pizza eten en wat ballen in de goot werpen." Kylie luistere naar Ellie die enthousiast stond te vertellen. "Zo leuk! Ik ben benieuwd naar je jurk en die van je zus. Je stuurt toch wel wat foto's wannneer de grote dag is." Kylie trok een wenkbrauw op. "Mhh, dacht dat ik je toch echt naar iemand zag kijken." Ook Eva kwam aangelopen. "Yes, we zijn compleet. Zullen we naar binnen." Ze hoorde appjes binnen komen maar negeerde ze.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads vr sep 27, 2019 10:42 pm

Linde
Linde schepte wat macaroni op. Haar vader keek even naar haar moeder. "Heb jij je huiswerk al gedaan Linde?" Vroeg Brandon. Linde schepte wat saus en wat kaas op. "Ja net. Het was niet veel. Ik loop toch voor." Ze pakte de ketchupfles. "Niet teveel he jonge dame." Linde rolde met haar ogen maar deed toch wat Brandon zei. "Wat vind jij Alyssa?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads vr sep 27, 2019 10:47 pm

Susan
"Pff je gaat gewoon mee." Ze ging zitten en schepte lasagne op. Ze keek naar Julia die op schepte en toen weer weg ging. Ze keek toen naar haar vader. Hier zou hij niet blij mee zijn. "Ik wil best met jou een wedstrijd kijken. Ik snap alleen niks van voetbal."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads vr sep 27, 2019 10:50 pm

Nick
Nick grijnsde. "Dat weet ik wel zeker. We hebben gewoon mazzel dat ze naar het Beatrix theater komen en dat we goedkopere kaartjes hebben weten te scoren." Hij keek naar Sophie die mee zong. Hij knikte. "Dan valt halli galli af. We gaan wel memory doen denk ik. Of ik zet ze even achter de tv."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads vr sep 27, 2019 10:54 pm

Inge
"Dat is waar. We gaan toch wel die rekjes doen? Anders komt er niks van scoren vrees ik." Ze blooste eventjes. "Ja is goed." Ze liepen naar binnen. Stijn kwam op hen afgelopen. "Goedenavond hadden jullie gereserveerd?" Inge keek even naar de meiden. Zij had het in ieder geval niet geregeld. "Kwam Amy niet?" Vroeg ze. Eva schudde haar hoofd. "Ze appte dat ze teveel huiswerk had laten liggen en dat ze het echt moest maken anders kreeg ze ruzie met haar ouders." Inge knikte. "Jammer wel begrijpelijk."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr sep 27, 2019 11:22 pm

Kylie

"Nee joh, anders is er toch niks aan. Juist leuk om te zien wie het slechtste is." Met zijn alle liepen ze naar binnen.
Kylie trok een pruillip. "Ahh jammer. Naja volgende keer beter." Er kwam een jongen op hun afgelopen. "Haay. Op naam van McDonald. Ik had gereserveerd voor 5 maar we zijn met 4." Ze kregen een tafeltje aangewezen. "Willen jullie wat drinken?",vroeg de jongen die hun tafel gad gewezen. "Voor mij een cola light." Ze moest immers nog naar huis rijden.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight vr sep 27, 2019 11:26 pm

Tyler

"Ja dat zeker. Het is wel raar om nu met onze kindjes te gaan. Ik kan me herinner dat ik eens met Kylie, Brandon en Alyssa ben geweest. Nou toen was Kylie niet veel ouder dan Sophie is, denk de leeftijd van Sem. Nou dat is dik 16 jaar geleden." Tyler dacht na. "Memory is voor iedereen leuk. Mhh, vooruit. Je weet dat ik liever heb dat ze geen tv kijken voor het slapen." Hij had sowieso liever dat ze met speelgoed speelde dan zich te vermaken met een scherm.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight vr sep 27, 2019 11:30 pm

Alyssa

"Mhh.. Riley is erbij, die let wel op haar. Het is bij Mil en Em thuis, onze goeie vrienden. We weten dat ze daar in goeie handen zijn." Ze zocht de mede goedkeuring van Brandon terwijl ze voor ieder opschepte. "Hoe wilde jullie gaan?"
Riley:"fietsend maar ik kan Linn ook achter op de scooter meenemen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight vr sep 27, 2019 11:32 pm

Roan

"Pff, je bent me moeder niet! Ik verplicht jou toch ook niet om bij mij te komen kijken." Hij hoorde ze vader zuchtten en zeggen:"laat elkaar met rust. Ik wil geen geruzie tijdens het eten." Daarna riep Milan Julia nog terug maar zonder succes. Die zat in de nesten! "Zo moeilijk is het niet en meiden kijken toch alleen maar naar de leuke spelers."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za sep 28, 2019 12:22 am

Inge
Inge liep achter Stijn aan en ging zitten. "Oke daar heb je gelijk in. Het maakt het wel grappiger." Ze deed haar staart goed en ging wat beter bij de tafel zitten. "Een sinaasappelsap alsjeblieft." En zo gaven de rest van de meiden ook hun drinken door. Stijn knipoogde nog even naar Inge voor hij weg ging. Ze blooste en richtte zich snel op de meiden. "Ik moest vanmiddag werken bij de H&M en ik had echt weer klanten die je achter het behang wilde plakken." Hoorde Eva zeggen. "Super vervelend Eef. Stuur je ze dan niet door naar iemand anders?" Vroeg Inge. "Soms wel maar ik moet ze wel helpen."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads za sep 28, 2019 12:25 am

Nick
"Pfoe dat is ook weer een hele poos geleden. Nu gaan we met onze eigen kinderen dat vind ik wel heel vet. Ik zag trouwens dat Brandweerman Sam de musical in de Vredenburg kwam. Misschien leuk voor Sem. Volgens mij kwamen ze in december." Hij keek even naar zijn kinderen. "Ik wil ze ook niet achter de tv zetten, liever niet. Ik regel wel een spelletje. Komt goed."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads za sep 28, 2019 12:28 am

Brandon
Brandon dacht na. Linde had haar huiswerk gemaakt en Riley ging het maken voordat ze weggingen. "Finn wat ga jij doen dan?" Finn keek op. "Ik wilde naar mijn foto's kijken die ik vandaag gemaakt heb. Eventueel een paar bewerken. Ik heb toch geen geduld voor spellen." Brandon knikte. "Goed. Als je maar zorgt dat je je inhaler mee hebt en rond tien uur thuis." Linde keek naar Riley en knikte. "Dan ga ik liever achterop bij jou Riley." Zei Linde. Brandon knikte en begon met eten.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads za sep 28, 2019 12:31 am

Susan
"Zo bedoelde ik het helemaal niet. Ik zou het leuk vinden als je kwam kijken, meer niet." En ze begon aan haar eten. Ze keek haar vader aan en zag haar moeder ook kijken. Susan moest lachen. "Oke daar heb je een punt. Al moet ik toegeven dat niet alle spelers knap zijn. Maar ik vind het e leuk om te kijken. Als jij het mij uitlegt kijk ik een wedstrijd met je mee."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za sep 28, 2019 11:50 am

Kylie

"Het gaat om de fun. Niet om de winst." Niet dat ze zou winnen want ze kon totaal niet bowlen. Maar het was lang geleden dat ze het hadden gedaan vandaar dat ze dit avondje had gepland. Kylie rolde met de ogen. "Wees blij. Kassa is nog erger. Domste fout die ik ooit heb gemaakt. Was zo blij dat ik daar weg was. Weet je wat wel gaaf is. Werken in de bios. Dat deed ik voor ik naar de politieacademie ging. Als de manager er niet was gingen we tussen de films door popcorn eten. Vaak mochten we de film als eerste zien. Op ladys nights werken betekende dat we ook een goodybag kregen. Mis die tijden."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight za sep 28, 2019 11:53 am

Tyler

"True maar het feit dat ze nog bestaan, naja met andere meiden maar toch. Ze zingen nog steeds de liedjes die se toen ook zongen." Tyler dacht na. "Ik weet het niet hoor. December is al zo druk met sinterklaas en kerst. Toetsweken voor het eind van het jaar. Dan zouden we het Sem als groot sinterklaas cadeau moeten geven." Tyler stak zijn duim op.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight za sep 28, 2019 11:55 am

Riley

"Komt goed. Ik breng er veilig thuis en zal op er letten.
Het wordt gewoon een rustig en leuk avondje spelletjes spelen." Alleen de tijd vond hij wat minder. Hij zou graag langer blijven maar snapte ook wel dat ze Linde niet tot savonds laat van huis wilde hebben. Riley nam net een hap. "Prima. Zal hem straks uit de schuur halen.",sprak die met half volle mond
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight za sep 28, 2019 11:59 am

Roan

"Maar..." Hij maakte zijn zin niet af. 4 paar ogen keken hem waarschuwend aan. Roan rolde met zijn ogen. "Alsof elke man elke vrouw knap vind. Dat is toch ook niet zo. Alleen als er 23 knappe dames op dat veld zouden staan zou ik ook gaan kijken." Roan deed alsof die op zijn horloge keek, die hij niet droeg. "Hoelang krijg ik de tijd? Anders komt er niks van het kijken van de wedstrijd."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: