Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

My love, my life, my family, my friendschap

2 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 20 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van KirstReads za okt 26, 2019 6:49 pm

Finn
Finn glimlachte. "Ik bedenk nog wel eens goeie ideetjes. We spreken er morgen nog wel over. Denk dat Riley het ook wel een goed idee vindt." Hij keek op zijn horloge. Het was bijna 10 uur. Linn zou om 11 uur thuis moeten zijn. "Zou het wel goed met haar gaan? Ze hoeft nog helemaal niet thuis te zijn."

---‐-------------------
Linn
Linn stond op. "Kylie staat zo voor de deur." Ze gaf Roan een knuffel. "Ik kom graag een keer gamen." Nadat gezegd te hebben liep ze naar beneden. Ze liep snel de deur uit en ging op de stoeprand zitten.

Geeft niet. Ik zit op de stoeprand voor het huis van Milan en Emily.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 20 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van KirstReads za okt 26, 2019 6:56 pm

Susan
"Oke Catan gaan we spelen." Ze pakte de doos van Catan en maakte de doos open. "Ik zou dat ook niet moeten flikken hoor. Vindt het heel wat dat het haar gelukt is." Ze zag haar moeder naar boven gaan. "Oh oh. Goed laten we het spel spelen. Uhm Riley en ik? Thijmen en Sharon, James en Melanie?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads za okt 26, 2019 7:01 pm

Emily
Emily keek niet naar Milan maar naar een foto van haar kinderen toen ze jonger waren. "Hoe heeft het zo mis kunnen lopen? Wat hebben wij fout gedaan? Ik snap niet hoe het zo heeft kunnen lopen. Wij hebben haar alles gegeven."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads za okt 26, 2019 7:06 pm

Inge
Inge keek op toen Milou binnen kwam. Ze had alleen maar gehuild. "Ik weet het niet. Thijs bracht mij thuis. We gaven elkaar een kus. Ik heb geen flits gezien. Je kent de roddelpers langer dan vandaag. Die staan altijd op de loer." Ze pakte Nijn en hield hem stevig vast. "Papa is zich zeker rot geschrokken. Verdomme! Ik wil gewoon een normaal leven hebben. Wat zou Thijs nu wel niet denken?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za okt 26, 2019 7:42 pm

Tyler

Tyler legde zijn hoofd op Nick zijn borst. "Het zal niet de laatste keer zijn dat hij over je vader droomt. Maar ik blijf bij mijn woorden. Zo laat hij ons weten dat hij nog bij ons is. Hij waakt over de kinderen daar boven. Ik snap dat je hem mist en het herinneringen en emoties oproept maar probeer het positief te zien." Hij kwam overeind om Nick een stevige knuffel te geven. "Ik had ze er niet meer overgehouden vandaar dat ik het vraag. Anders moeten we nog even entreebewijzen online regelen en nieuwe verkleedkleren. "
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van moonlight za okt 26, 2019 7:47 pm

Kylie

"Me too. Riri doet meestal niet moeilijk en gaat gewoon mee in het plan." Kylie zuchtte. "Ze voelde zich niet lekker. Ik hoor zo wel wat er is. Waarschijnlijk wilt ze Riley niet storen dat ik er moet ophalen." Kylie stond op. "Je houdt ons filmmarathon nog te goed." Beneden zocht ze de spullen bij elkaar. Ze deelde aan de ouders mee dat er niks aan de hand was maar Linde naar huis wilde dus zij haar op ging halen.

kom eraan niet veel later stopte kylie voor huize stewards. "Linn?!? Alles oke? Weet Ri dat ik je ophaal?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight za okt 26, 2019 7:50 pm

Milan

Milan bleef staan. Of beter gezegd hij ijsbeerde door de kamer. "Het is niet onze schuld, Em. Ze is gewoon stront eigenwijs en opstandig. Ze zet zich af van de wereld en van ons. Helaas doet ze dat door naar drank en drugs te grijpen. We weten niet wat er in haar omgaat. Of ze dit doet om ons te kwetsen of dat ze haar emoties wilt uitschakelen. Dat er wat speelt op school of onder haar vrienden."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight za okt 26, 2019 7:57 pm

Milou

Milou trok Inge naar zich toe. Eigenlijk wilde ze zeggen ik heb je nog zo gewaarschuwd maar daar schoten ze nu niks mee op. "Ja maar het kwam ook uit het niets. Papa stond zijn app te lezen. Denk die van jou en opeens hoorde je overal bliepjes. Mensen zag je hun telefoon pakken en vervolgens roepen heeft je zus een relatie. Ik stond echt met mijn mond vol tanden. Dean is er tussen gekomen en zei dat we geen commentaar hadden. Het was tenslotte een meet en greet , geen persmoment. Ik heb de meets laten beëindigen zodat we naar huis konden." Ze keek op en zag hun vader in de deuropening staan. "Als hij echt van jou houdt en jij van hem dan laat je die mafkezen niet winnen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za okt 26, 2019 9:45 pm

Nick
Nick aaide Tyler door zijn haren. "Ik vind het fijn om te weten dat hij over de kinderen waakt. Ik had nog zoveel met hem willen delen. Over dat Fia en Charley weer terug komen uit China. Dat het met Lily en ons bedrijf goed gaat. Misschien moet ik ook eens met Dave of Lily erover praten." Hij snoof zijn neus en zuchtte diep. "Nee ik ook niet. Maar toen ik naar de bieb ging reageerden ze beiden enthousiast op de poster. Ze wilden beide ook mee doen met de griezeloptocht."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads za okt 26, 2019 9:51 pm

Linde
Linde keek op toen Kylie naar haar toe kwam. Ze veegde haar tranen weg en stond trillend op. Linn had een app gekregen van het meisje dat ze leuk vond. Dat ze het echt walgelijk vond dat Linn haar leuk vond. Ze gaf haar telefoon aan Kylie om de app te laten lezen. "N....nee ik g...ging naar b....buiten en en toen kreeg ik deze app." Linn begon sneller adem te halen. Ze probeerde de trucjes toe te passen die de fysio haar had geleerd. Het werkte alleen niet, ze begon alleen maar sneller adem te halen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads za okt 26, 2019 9:57 pm

Emily
Emily keek naar Milan. "Mil wil je alsjeblieft stoppen met dat geijsbeer." Ze werd er helemaal onrustig van. "Ik weet ook niet wat er aan de hand is. Ik zou gewoon willen dat ze praat of andere vrienden had uitgekozen. Deze vriendengroep beïnvloed haar te veel. En met haar praten werkt ook niet want ze luistert toch niet."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads za okt 26, 2019 10:06 pm

Inge
"Je zou wel willen zeggen dat je me gewaarschuwd hebt. Ik weet hoe die pers in elkaar zit. Ik loop er al 19 jaar mee." Ze keek naar Milou. "Het spijt me zo. Ik wilde je avond niet verpesten. Arianne had mij geappt dat ik naar het internet moest kijken. Ik wilde papa voorbereiden. Niet dat hij het van de pers moest horen." Haar moeder kwam binnen en keek serieus naar hun vader. "Dave ik wil met je praten." Ze had haar moeder maar zelden zo zien kijken.

Isabella
Isabella keek naar Inge. Dit kon niet zo doorgaan. Hier was ze al die jaren bang voor. Dat haar dochters nooit zonder pers konden opgroeien. Milou had zelf voor de spotlights gekozen maar Inge probeerde zich juist zo min mogelijk in de spotlights te begeven.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za okt 26, 2019 11:15 pm

Tyler

"Het blijft altijd moeilijk, er zullen altijd momenten zijn dat je had gehad dat ze erbij waren. Ook al had ik geen contact meer met mijn ouders ik had wel gewild dat ze Sem en Sophie minstens 1x hadden gezien. Maar ze waren al overleden voor we Sem kregen. Dat doet pijn, maar je moet ook door. Juist voor Sem en Soof."
Tyler klom van het bed af. "Dan regelen we dat morgen. Ik ga me even snel omkleden."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight za okt 26, 2019 11:20 pm

Milan

Milsn ging op het randje van het bed zitten. "Misschien is dat juist wel de oplossing. Om haar te dwingen met ons te praten of in elk geval keihard te maken hoe wij er over denken. In de hoop dat er iets doordringt. Anders weet ik het ook niet. Ik ga niet mijn handen van der af houden er haar aan de lot overlaten. Dan beland ze nog eens in het ziekenhuis." Milan hoorde voetstappen. "Ver! Als dat Julia is." Milan liep de gang op waar hij Roan trof. "Heb ik iets fout gedaan", hoorde die Roan geschrokken vragen. "Ned sorry. Ik dacht dat je Juul was."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight za okt 26, 2019 11:26 pm

Kylie

Een gek begon achter haar te toeteren. "Ja joh mafkees! Je ziet toch dat ik bezig ben." Ze sloeg de autodeur dicht en liep naar Linde. Die automobilist bekeek het maar.
"Linn, rustig. Adem in adem uit. Waar is je puffer? Eerst rustig worden, dan praten we. Oke? Ik app Riley zo wel dat ik je heb opgehaald." Er kwam een scooter naast hun tot stilstand. "Alles oke?" Ze herkende de stem uit duizenden. "Wat doe jij nou hier?", vroeg ze Jael. Jael:"Bestelling om de hoek. Herkende je auto. Kan ik wat doen? Ik ben net klaar met werken." Kylies geluk kon niet op. "Ze heeft een paniekaanval. Ik weet niet waar haar puffer is. Arrggh!"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight za okt 26, 2019 11:31 pm

Dave

Dave keek op naar Isabella. "Rustig! Ik heb niks gedaan. Alsof dit mijn schuld is?!?" Milou:"Kappen! Dit wilde we allemaal niet. Of het verkomen had kunnen worden of niet. Ja ik wilde zeggen dat Inge beter had moeten opletten. Maar hoe voorzichtig je ook bent, ze weten je altijd te vinden. Nee Inge heeft hier niet voor gekozen maar wat wil je dan doen? Bewakers voor de deur zetten? Dat is ook geen leven. We zullen er mee moeten dealen. Als Thijs Inge echt leuk vind dat zullen we hem hier op moeten voorbereiden. Je houdt de pers niet tegen. Als we zelf niet naar buiten treden dan verzinnen ze zelf wel wat."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za okt 26, 2019 11:50 pm

Nick
Nick zuchtte diep. "Ik ben wel blij dat ik je ouders nog net heb leren kennen. En dat het contact met je broer is ook een stuk beter. Ik ben blij dat je broer Sem en Sophie wel heeft leren kennen." Nick keek toe hoe Tyler zich klaar ging maken. "Ik kan de moeder van Tim even appen. Zij zit in de organisatie."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads za okt 26, 2019 11:56 pm

Emily
"Er valt niet met haar te praten als ze zo is." Ze zuchtte diep. "Dit klinkt hard maar misschien moet ze maar eens in het ziekenhuis komen. Misschien dringt het dan tot haar door." Ze schaamde zich ervoor dat ze dit had uitgesproken. Maar ze maakte zich zoveel zorgen om Julia.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo okt 27, 2019 12:00 am

Linde
Linde probeerde rustig adem te halen. Ze ging op de stoep zitten. "In....In mijn ....t..tasje." en ze wees naar haar schoudertasje dat naast haar lag. Ze zag Jael en keek naar Kylie. Die twee waren al jaren vrienden. Ze deed haar ogen dicht en haald gejaagd adem. Het was een tijdje geleden dat ze zo'n paniekaanval had. Ze merkte dat het zwart werd voor haar ogen en deed haar hoofd tussen haar benen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo okt 27, 2019 12:06 am

Inge
"Mam alsjeblieft. Ik weet dat je ons zo min mogelijk bij de pers wilt hebben." Ze zag haar moeder even kijken naar Dave en toen naar haar en Milou. "Nee ik wil niet weer allerlei bewakers rondom ons huis. Dat hebben we rond jullie geboorte al gehad. Niet nog een keer!" Inge stond op en gaf haar moeder een knuffel. "Ik wil dit met Thijs bespreken, desnoods met papa erbij."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo okt 27, 2019 8:54 am

Tyler

"Wees daar maar niet zo blij mee. Misschien deden ze aardig maar ze schaamde zich hun ogen uit hun kop dat ik je kwam voorstellen. Had ook niet anders verwacht. Eigenlijk was het meer een sneer naar ze toe om te laten zien dat ik gelukkig was, met man. Weet je wie wel echt gek op je was? Oma! Als het kon had ze de priester gehaald en had ze er voor gezorgd dat we smiddags nog in het huwelijksbootje stapte." Tyler knikte. "Daar ben ik ook heel blij om. Logan en zijn vrouw willen volgend jaar voor een langere periode naar Nederland komen. Ze hopen dat hun kinderen en aanhang ook mee kunnen." Tyler keek naar Nick. "Ik besef me opeens dat Allison nog niet geboren was toen ik je leerde kennen. Allison is nu niet veel ouder dan de twins van Brandon en Alyssa."
Tyler liep naar de badkamer. "Doe maar morgen. Het is al later op de avond. Straks schrikken ze zich dood omdat jij appt voor toegangskaarten."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight zo okt 27, 2019 9:02 am

Jael

"Laat mij maar." Hij zocht in de tasje naar de puffer maar merkte dat het slechter met Linde ging. Jael zag dat Kylie hem geschrokken aankeek. "Ky, zet je auto uit. Straks sta je met een lege accu." Terwijl Kylie deed wat hij vroeg richtte Jael zich weer op Linde. "Linn, kijk me aan. Ik ga je helpen. Ik ga mijn handen over je mond plaatsen dan adem we samen diep in en weer uit. Probeer mijn ademhaling maar te volgen. Diep in en weer uit."
Hij wachtte tot ze rustiger ademhaalde en gaf haar toen de puffer. "Oke daar zijn we weer. Ik weet dat het eng was maar uiteindelijk komt het goed. Je hebt heel slim Kylie gebeld om je te komen ophalen." Jael keek van Kylie naar Linde. "Ik moet even wat regelen om die scooter op te halen, dan breng ik jullie thuis." Kylie:"Dat hoeft niet. We reden ons wel." "Kylie, kop dicht! Geef me je sleutels en help je zusje achterin."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight zo okt 27, 2019 9:07 am

Dave

"Isa. Ik... wil dit ook niet. En ik weet dat je vooral Inge uit de spots wilt houden maar... Ons afzonderen van de buitenwereld is ook geen leven. We moeten er mee dealen. Ik ga niet van Milou eisen dat ze hier mee stopt zodat we eindelijk een normaal leven kunnen leiden.
En wat is normaal? Het ging al zo voor we elkaar leerde kennen."

Milou:" Weet je zeker dat je papa erbij wilt hebben? Die heeft al een fbi team ingehuurd om Thijs na te trekken en die legt hem met een kruisverhoor aan de leugendetector."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo okt 27, 2019 9:30 am

Nick
"Dat weet je niet. Je moeder liet mij haar precious kerstdorp zien. Ze was daar echt verliefd op. Volgens mij was ze daar meer verliefd op dan op je vader." Hij glimlachte even. "Je oma was een schat. Ik ben er ook zeer dankbaar voor dat ik haar nog heb leren kennen." Hij keek even naar een paar foto's aan de muur. Ze hadden vorig jaar een fotoshoot gedaan omdat zijn ouders 55 jaar getrouwd waren. Ieder jaar voor hun trouwdag deden ze een fotoshoot met iedereen. Niet lang na die trouwdag overleed zijn vader. "Ik zat te denken. Gaan we dit jsar weer een fotoshoot doen en Sinterknakworst?" Met Sinterknakworst gingen ze Sinterklaas bij zijn ouders vieren. Dan aten ze broodjes knakworst, sinterklaassnoepgoed en iedereen kreeg van de Sint cadeautjes. "Logan kan ook hier slapen met zijn familie. We hebben genoeg slaapruimte en eventueel kunnen we de pipowagen voor hem klaarmaken."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo okt 27, 2019 9:44 am

Linde
Linde volgde de instructies op van Jael. Ze werd rustig van zijn stem. Ze kende hem al jaren. Ze haalde rustiger adem en pakte haar puffer. Ze inhalleerde een paar keer en werd langzaam rustig. "Het spijt me zo erg." Zei ze nog nahijgend. "Ik voelde me al niet goed toen Suus lastig werd gevallen door een jongen. Door Jasper. Het riep herinneringen op." Jasper had haar ook geprobeerd te versieren. Gelukkig kwam haar beste vriendin Iris en die schopte hem de kleedkamer uit. "Daarna ging ik voetbal kijken met Roan en werd het wel wat rustiger. Daarna hadden we het over een meisje dat ik leuk vind. Alleen ze is hetero en dat weet ik want ze zit in een relatie. Amanda heet ze. En..." ze begon te huilen. "Ik wilde niet met haar flirten echt niet. Maar blijkbaar vond zij dat ik flirte en vond dat walgelijk. Ergens vond ze het ook wel een eer dat een meisje haar leuk vindt maar toch vindt ze het walgelijk. Ze is heel christelijk opgevoed. Ze schold me uit voor allerlei dingen. Dit appte ze me toen ik bij Roan was." Met trillende handen gaf ze haar telefoon aan Jael. "Ik voelde me niet lekker en voelde een paniekaanval op komen. Ik appte meteen Kylie en ging naar buiten. Kunnen we alsjeblieft naar huis?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: