Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

My love, my life, my family, my friendschap

2 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 21 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van KirstReads zo okt 27, 2019 9:47 am

Isabella
"Ik weet het Dave. Ik weet dat je al in de spotlights stond voor wij wat hadden. Ik gun Milou deze bekendheid echt waar. Ik weet dat het niet anders gaat worden maar ik wil niet dat onze kinderen tot aan hun dood achtervolgt worden door de pers. Hoe gaan we dit nu oplossen?"

Inge: "Ik weet het zeker dat ik papa erbij wil hebben. Papa staat al ruim 20 jaar in de spotlights. Hij weet als geen ander hoe die met dit soort gevallen om kan gaan. En ik denk dat het alleen maar goed is als papa Thijs hiermee convronteerd. Dat als Thijs mij echt leuk vindt, ook de pers erbij moet accepteren."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 21 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van moonlight zo okt 27, 2019 4:21 pm

Tyler

"Oh dat vreselijke kerstdorp. We mochten er geen eens naar kijken of we kregen al op onze kop."
Tyler dacht na. "We kunnen het niet maken naar Sem en Sophie toe om geen sinterklaas te vieren. Als je moeder het liever niet bij haar thuis wilt dan doen we het hier. Ik denk dat je moeder moet beslissen over de fotoshoot. Ik snap het als het te pijnlijk voor haar is om nieuwe foto's te laten maken. Ik vind wel dat we die dag met haar door moeten brengen zodat ze niet alleen is."
Tyler knikte. "We zien het wel tegen die tijd. Er is nog niks zeker."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van moonlight zo okt 27, 2019 4:26 pm

Jael

"Oke rustig! Ik snap er helemaal niks meer van. Wie is Jasper en wat heeft hij gedaan?"
Jael luistere aandachtig en las het appje. Hij sloeg zijn armen om Linde heen. "Linn, jij bent niet walgelijk! Je kiest er niet voor op wie je verliefd wordt. Als dat meisje zo over jou denkt is ze jou vriendschap niet waard. Laatst staan jou liefde." Jael hielp Linde overeind en raapte de Linde de tasje op. "Kruip lekker met Kylie op de achterbank. Ik rijdt jullie naar huis."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight zo okt 27, 2019 4:30 pm

Dave

Milou:"Oke daar heb je een punt. Maar je moet het zelf weten."

Dave keek Isabella aan. "Eerlijk? Ik heb geen idee. Eigenlijk heeft ze weinig keus. Die foto is te duidelijk om nog te ontkennen. Ze kan beter eerst met Thijs gaan praten en dan zelf bekend maken dat ze iets hebben en in alle rust elkaar willen leren kennen. Maar dan nog heb je van die mafkezen die je niet met rust laten. Het meest wordt je met rust gelaten als je undercover naar buiten gaat."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo okt 27, 2019 4:56 pm

Nick
"Ik vind kerstdorpen ontzettend leuk maar dit was gewoon een obsessie van haar." Hij begon te lachen. "We gaan sowieso Sinterklaas vieren. Of dat nou met sinterknakworst is of met pakjesavond. We gaan het gewoon vieren. Ik was sowieso naar haar toe gegaan ook als we die shoot niet doen. Dit is de eerste trouwdag zonder haar man. Ik kan het niet aanzien als ze die dag alleen door moet brengen."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo okt 27, 2019 5:04 pm

Linde
Linde veegde haar tranen weg. Ze was net uit de kast en ze vond dat nog steeds lastig. Linde knuffelde Jael stevig. "Af en toe haat ik mezelf omdat ik op vrouwen val. Maar...dit is wel wie ik ben." Ze ging trillerig in de auto zitten. "Ik ga met vriendinnen en met Tyler het I am what I am gala organiseren op school. Iedereen mag zijn wie die is. We zijn een tolerante school maar je hebt altijd wel mensen die het walgelijk vinden." Ze leunde tegen het raam met haar hoofd. "Ri weet nog niet dat ik weg ga. En wat zullen papa en mama wel niet zeggen?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo okt 27, 2019 5:08 pm

Isabella
Isabella zuchtte diep. Dave had gelijk. Inge moest ook wel met Thijs praten. Ze keek naar haar dochters. Haar twee schatte van meiden. Ze heeft ze zo goed mogelijk geprobeerd te beschermen. Maar nu ze ouder werden werd dat een stuk moeilijker. "Ik denk dat wat jij zegt dat dat de beste oplossing is."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo okt 27, 2019 5:12 pm

Inge
Haar telefoon trilde. Ze zag dat het Thijs was die belde. Ze nam op. "Hey Thijs." Ze keek naar Milou en luisterde naar Thijs. "Ik heb niks gezegd tegen de pers. Ik heb ook niet die fotograaf bedacht. Dit is niet wat ik wilde." Inge stond op en liep naar het raam en keek naar buiten. "Ik snap dat je het echt niet leuk vindt en dat je het moeilijk vindt. Maar dit is wel hoe het is als je met mij een relatie hebt en....Ow je wilt met mijn vader bellen. Moment." Ze liep naar haar vader toe. "Pap Thijs wilt met je praten aan de telefoon."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma okt 28, 2019 8:37 am

Dave

Dave zuchtte. Het leven van een beroemdheid was niet altijd makkelijk. Hij zag dat Inge gebeld werd. Daar zou ke het hebben! Hij probeerde wat van het gesprek op te vangen en hield haar lichaamstaal in de gaten. Uit het niets kreeg hij Inge haar mobiel in zijn handen gedrukt. "Met Dave Stevens."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight ma okt 28, 2019 8:42 am

Jael

"Laat ze lekker de schijt krijgen. Of je nou op vrouwen valt, te dik bent of er anders uit ziet dan de rest, het is nooit goed. Men heeft altijd wel wat te zeiken of te klagen. Om welke stomme redenen werden op de basisschool wel niet gepest. Jij moet gewoon je beste ik zijn."

Kylie:"Dat had je niet verteld. Wat gaaf Linn." Kylie legde vluchtig aan Jael uit wie Tyler was.
Terwijl ze achterin instapte bij Linde, stapte Jael achter het stuur. "Ik zei toch al dat ik Riri zou appen en laat papa en mama nou maar aan mij over."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight ma okt 28, 2019 8:45 am

Tyler

"Me too maar dat." Tyler knikte. "Grote kans dat ieder ook gewoon sinterknakworst wilt vieren. Het is al zo lang een traditie bij jullie. Net als de fotoshoot. Dat veranderd niet zomaar." Tyler knikte nogmaals. "Daarom." Hij liep nog snel terug om Nick een kus te geven voor hij zich om ging kleden en zijn tanden ging poetsen
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma okt 28, 2019 3:59 pm

Thijs
Thijs had het bericht gelezen. Hij dacht in eerste instantie dat Inge met de pers had gepraat. Maar aan de telefoon kon hij horen dat ze het niet had gedaan. Inge was daar ook geen type voor. Toch wilde hij met de vader van Inge praten. Ook om er zeker van te zijn dat het tussen hen goed zat. "Dag meneer Stevens met Thijs Broekhoven. Ik uhm neem aan dat u het bericht hebt gelezen. U moet weten dat ik dit niet gedaan heb. Ik weet hoe uw dochter over de pers denkt en dat ze zo min mogelijk in de spotlights wilt staan. Ik beloof u dat Inge in goede handen bij mij is en dat ik haar zal beschermen. Maar op dit moment weet ik niet hoe ik nu met de pers om moet gaan."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads ma okt 28, 2019 4:05 pm

Linde
"Ik wilde het ook nog niet zeggen omdat we volop in de voorbereidingen zitten. Zelfs papa en mama weten het nog niet. Jullie zijn de eerste aan wie ik vertel dat ik zo'n gala organiseer. Mama weet wel dat ik naar een gala ga. Ik ga ook zingen op dat gala. Het is vrijdag over twee weken. En ik heb nog geen outfit.."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads ma okt 28, 2019 4:09 pm

Nick
"Ik denk dat Lily het ook wel wilt vieren. Ze vroeg trouwens of zij en Tim met de kids langs konden komen binnenkort. We hebben Benjamin, Eva, Mara en Sander ook al een tijdje niet gezien." Benjamin was de oudste hij was net 12, Eva en Mara waren een tweeling van 9 en Sander was net 6 geworden. "Had jij binnenkort dat ene gala op school?" Hij keek toe hoe Tyler aan het tandenpoetsen was.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma okt 28, 2019 8:27 pm

Tyler

"Gezellig em true. Maar we hebben het de komende tijd zo druk dat we een agenda nodig hebben met al die afspraken en uitjes. Morgen naar het spoorwegmuseum. Sophie gaat in de vakantie bij je ouders logeren. Fia en Charly komen nog langs. We willen met hun en Rosalie nog wat doen. Halloween niet te vergeten. Straks heb je sinterklaas en misschien wilde we met kerst op camper proefvakantie. K3 niet te vergeten. Plan het er ergens tussen in zou ik zeggen." Tyler kroop terug in bed. "Oh ja, dat ook nog! Dat is over 2 weken op een vrijdag. Brandon en Alyssa hun jongste dochter Linde zit in de organisatie. We willen met het gala laten zien dat iedereen mag zijn wie die is en je elkaar moet nemen zoals je bent. Hopelijk is straks ieder wat liever voor elkaar."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight ma okt 28, 2019 8:30 pm

Kylie

"Ahh zo gezien. Ik wou al zeggen ik heb mama toch echt over een gala gehoord. Ze vroeg of ik het leuk vond om morgen met jullie mee te gaan winkelen. Maar ik wist niet of je dat goed vond, gezien we vanmiddag nog liepen te kibbelen. Wel gaaf dat jullie zo een gala organiseren. Ieder zou moeten kunnen zijn wie die is."
Jael parkeerde de auto voor hun deur. "Dames uw halte."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight ma okt 28, 2019 8:38 pm

Dave

"Goedeavond. Thijs rustig ik geloof jullie. Inge heeft het uitgelegd. Een of andere rot fotograaf heeft waarschijnlijk een foto gemaakt en deze verkocht." Dave zuchtte. "Het is niet makkelijk en geloof me dat gaat het ook niet worden. Maar je raakt er uiteindelijk aan gewend. Wees vooral op je houden. Let op wat je plaatst. Haal eventuele foto's met exen weg. Pers gebruikt alles. Wees zo eerlijk mogelijk naar de buitenwereld want ze komen overal achter. Ik leer je wel hoe je het beste vragen kunt beantwoorden of ontwijken. Als je echt last van ze krijgt kan ik je bescherming aanbieden. Ga undercover naar buiten dan laten ze je met rust. Maar laat vooral je leven niet door ze beheersen. Door je af te zonderen worden jullie ook niet gelukkig."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight za nov 02, 2019 6:52 pm

Off: SKIP NAAR DE VOLGENDE DAG

Tyler

Tyler was vroeg op gestaan om eerst nog langs de bakker te gaan en de supermarkt zodat ze broodjes en drinken mee konden nemen naar het spoorwegmuseum. Terwijl Tyler zich aan het aankleden was, was Sophie wakker geworden. Hij had voor haar een broodje alvast gemaakt en haar aangekleed zodat ze samen naar de bakker konden gaan. Voor Nick had hij een briefje achter gelaten zodat hij niet zou schrikken als ze nog niet terug waren.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight za nov 02, 2019 7:00 pm

Riley

De rest van de avond was gelukkig rustiger vollopen. Al blwef er een gespannen sfeer hangen na het voorval met Jasper en toen Julia dronken en stoned thuis verscheen.
Linde was blijkbaar opgehaald door Kylie omdat ze zich niet lekker voelde. Hij had er verder geen aandacht aan geschonken. Thuis was ze immers in goede handen.
Hij zou er straks wel een appje sturen om te vragen hoe het ging. Riley had de hele nacht niet geslapen. Ook omdat hij op 1 kamer sliep met Suus. Het meisje waar op hij verliefd was. Zou hij haar een stille hint geven? Of was ontbijt op bed te doordacht? Ach wat dat maakte het ook uit! Hij deed het gewoon. Stilletjes ging hij naar beneden waar Milan en Roan klaar stonden voor het voetbal.
Riley maakte ontbijt voor twee en ging toen weer met een dienblad vol naar boven. "Suus? Susan. Ontbijt."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight za nov 02, 2019 7:04 pm

Milan

"Roan, schiet eens op! Zo komen we nog te laat." Vader en zoon waren al vroeg op omdat Roan zou invallen bij een ander team. Echter liep Roan vreselijk te treuzelen. "Heb je je schoenen al aan? Gegeten? Je kunt niet spelen op een lege maag." Milan stopte ondertussen drinken in Roan zijn sporttas. Milan dacht dat zijn dochters langzaam waren maar zijn zoon kon er ook wat van. Hij was zo druk bezig dat hij Riley gewoon over het hoofd zag.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight za nov 02, 2019 7:16 pm

Kylie

Nadat Jael hun had afgezet had Kylie met Linde zitten praten op haar kamer. Een gesprek van zus tot zus.
Ze was geschrokken van het feit wat Linde vertelde over die Jasper. Gelukkig was het beide keren goed afgelopen.
Al wakkerde het wel haar beschermingswil naar haar broertjes en zusje op. Ze snapte dan ook volkomen dat Riley bij Susan was blijven slapen. Uiteindelijk hadden ze toch nog de filmmarathon met Finn voorgezet.
Vanmiddag zouden ze samen gaan shoppen voor een galajurk met hun moeder. Haar vader en Finn hadden een fotoklus op de Veluwe. Kylie had dus toch besloten om mee te gaan winkelen en ze wilde later de dag nog naar de manege.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight za nov 02, 2019 7:19 pm

Milou

Wat zo leuke avond was geweest eindige in een nachtmerrie. Of beter gezegd voor Inge en hun vader.
Dave had dan wel met Thijs gepraat maar nu begon pas alles. Ze baalde dat haar zus gewoon niet met rust werd gelaten. Dat zij in de spots wilde was haar keuze.
Ze zou Inge mee de stad in sleuren om samen ergens te lunchen ook al moest dat undercover. Inge had zussentijd nodig vond ze. Ze had al te weinig tijd voor familie en vrienden.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za nov 02, 2019 8:41 pm

Nick
Nick was woelend in slaap gevallen. Hij was net wakker geworden en zag naast zich een briefje van Tyler liggen. Hij was met Sophie naar de bakker voor broodjes. Nick kleedde zich aan en liep naar de woonkamer. In de woonkamer zag hij Sem met zijn neus in een boek. "Goeiemorgen jongen." En hij kuste Sem op zijn hoofd. "Welk boek ben je aan het lezen?" "Goeiemorgen papa. Ik ben bezig in De waanzinnige boomhut van 26 verdiepingen. Dit is het tweede boek." Nick glimlachte. "Had je al wat gegeten?" Sem schudde zijn hoofd en ging ongestoord verder in zijn boek. Nick liep naar de keuken en maakte ontbijt klaar voor hun tweetjes.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads za nov 02, 2019 8:45 pm

Susan
Susan was heel moe geweest na gisteravond. Ze vond het fijn dat Riley bij haar was wezen slapen. Susan schrok wakker toen ze een stem hoorde. "Huh wat?" Langzaam deed ze haar ogen open en zag Riley. "Goeiemorgen." En ze glimlachte slaperig.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads za nov 02, 2019 8:48 pm

Emily
Emily had slecht geslapen. Ze maakte zich zorgen om Julia en om Susan. Milan had haar verteld wat er voorgevallen was. Gelukkig was Riley nu bij haar. Vandaag zouden ze naar de voetbalwedstrijd van Roan gaan. Ze rende de trap af. "Ro schiet nou eens op. Je wedstrijd gaat elk moment beginnen."
KirstReads
KirstReads

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: