Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

My love, my life, my family, my friendschap

2 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 4 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van moonlight do sep 26, 2019 9:26 pm

Milou

"Houdoe! Have fun. Groetjes aan Kylie. Ik koop wel dan kunnen we waarschijnlijk aan tafel als je terug bent van Inge afzetten en kan mama daarna mijn haar doen. We hebben nog genoeg tijd voor we in Trivoli moeten zijn. Als ik me hier al omkleed scheelt dat ook weer tijd en kunnen we meteen repeteren."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 4 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van moonlight do sep 26, 2019 9:31 pm

Riley

"Weet ik ook wel." Riley knikte. "Moet je doen. Of samen met Kylie erbij. Misschien begrepen jullie elkaar alleen maar verkeerd. Maar als je alleen met kyky gaat praten woord dat geheid ruzie." Riley dacht na. "Nee joh. Hoe meer zielen hoe meer vreugd." En dan voelde hij zich ook niet zo akward bij Susan. "No problem. Uhh geen idee. Ik was fortnite aan het spelen maar geen idee wat Finn wilt doen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do sep 26, 2019 9:55 pm

Nick
"En we gaan binnenkort naar K3 voor je verjaardag weet je nog?" Toen Sophie vijf werd hadden haar een K3 concert cadeau gedaan. Sem ging ook mee. Sem vond de muziek wel leuk maar hij was er geen fan van. Hem kon je blij maken met Star Wars lego of met dino Playmobile. "Jaa K3!" En Sophie neuriede 10000 luchtballonnen. Nick haalde opgelucht adem dit keer hadden ze een driftbui weten te voorkomen.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Bericht van KirstReads do sep 26, 2019 9:57 pm

Susan
Susan keek naar haar vader en moeder. Ze had de blik van haar moeder gezien toen Roan die opmerking maakte. Haar moeder kennende vond ze het alleen maar leuk als ze verliefd was. Ze pakte glazen en zette die op tafel. "Ik heb musicalrepetitie en verder ga ik een paar recensies schrijven voor mijn blog." Ze hield een boekenblog bij. Recensies plaatste ze voornamelijk in het weekend.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads do sep 26, 2019 10:00 pm

Inge
"Mam doe het rustig aan he. Nu heb je weekend." Ze kuste haar moeder op haar wang en knuffelde Milou. "Heel veel succes. Vanavond nog kletsavond in bed?" Dit deden de meiden wel vaker. Dan vertelde ze hoe een optreden of wedstrijd ging en wat hun dwars zat. Dan deden ze maskers en soms een kussengevecht. "Lief van je Milou dat je wilt koken. Ik dek zo wel even de tafel." Hoorde ze haar moeder zeggen. "Ik ga alvast naar buiten." En Inge liep nasr buiten naar de auto.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads do sep 26, 2019 10:02 pm

Linde
"Ik ga niet zonder mama met Kylie praten. Dan wordt het de derde wereldoorlog." Ze dacht na. Vanavond had ze eigenlijk geen plannen. Ze zou Riverdale kijken en videobellen over de aflevering met haar beste vriendin Alice, maar verder niets. Riverdale kon ze later nog kijken. "Als papa en mama het ook goed vinden dan wil ik wel mee. Lijkt me leuk." Finn keek even naar Riley. "Ik heb geen zin in Fortnight. Zullen we Borderlands doen?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do sep 26, 2019 10:37 pm

Riley

"Overdrijven is ook een vak Linn." Riley dacht na. "Vast wel. We maken het niet laat. Als ze liever niet hebben dat we op de fiets gaan nog zo laat dan vragen gewoon of ze ons willen brengen en oom Mil ons thuis brengt. We hebben straks beide ons huiswerk al gedaan dus daar kunnen ze niet over gaan zeuren." Riley stak zijn duim op. "Start maar op maar sluit me spel wel goed af."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight do sep 26, 2019 10:40 pm

Milou

"Moet even kijken. Kans dat het laat wordt. Staat nog ern signeersessie gepland na afloop. Dat loopt altijd uit.
Anders kletsen we morgen bij. Gaan we lunchen met ze tweetjes op mijn kosten. Gaan we langs opa Rick." L, probeerde ze een deal te sluiten. "Bye bye."
Ze liep naar de keuken om te gaan koken.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight do sep 26, 2019 10:43 pm

Roan

"Dat hoorde ik papa zeggen ja. Binnenkort de uitvoering toch. Welke musical deden jullie nou?" Niet dat die wat met musical had, totaal niet. Maar voor een optreden van zijn zus offerde die zich op. "Wil je nog een vork meenemen. Heb er een te weinig geteld."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight do sep 26, 2019 10:46 pm

Tyler

"Dat is waar ook. We moeten maar goed gaan oefenen of beter gezegd papa zelf. Papa kent nog niet alle liedjes mee zingen." Oeps, volgens mij had hij nu wat verkeerd gezegd. Nu hoorde die de komende tijd niks anders meer dan k3. Straks liep die het nog op zijn werk te neuriën. De pannenkoeken waren zo op. "Zo hadden jullie honger? Wie lust er een ijsje?" Hij had een bak vanille ijs meegenomen en spikkels.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do sep 26, 2019 11:34 pm

Linde
"Het is zo!" Ze dacht na en keek even naar haar huiswerk. Finn ging naar de kamer van Riley. "Papa en mama kunnen niet moeilijk doen over ons huiswerk nee. Maar ja he ik ben een meisje van veertien en jij een jongen van achttien. Al kunnen ze jou niks meer maken want jij bent volgens de wet meerderjarig. Maar we vragen het gewoon."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads do sep 26, 2019 11:41 pm

Inge
"Oke dat is goed. Dan gaan we lunchen morgen." Niet lang daarna kwamen ze aan bij de Italiaan. "Ik app als ik onderweg ben naar huis." Ze gaf haar vader een kus en stapte uit. "Inge je bent er, wat leuk!" Hoorde ze Ellie roepen. Inge glimlachte. "Ja ik wilde het toch niet missen. Mijn vader had voorgesteld om mij te rijden." Inge en Ellie zwaaide nog even naar Dave. Ze liepen naar de ingang van de Italiaan. "Is Kylie er al?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads do sep 26, 2019 11:43 pm

Susan
Susan pakte nog een vork uit de bestekla. "We doen Rent. Ik speel Mimi, de heroine verslaafde die volgens mij een relatie met Roger kreeg." Ze haalde de jongens bijna altijd door elkaar. "Over twee weken uitvoering. Het zijn best pittige nummers. We zijn al wel aan het nadenken over de musical voor volgend jaar."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads do sep 26, 2019 11:45 pm

Nick
"Ik help je wel met oefenen hoor papa. Ze hebben een nieuw nummer. Wil je die zo opzetten?" En Sophie keek Tyler lief aan. Nick keek naar Sem. "Jaaa ijs! Met heel veel spikkels." Riep Sem blij uit. "Niet teveel hooe, straks slaap je niet meer door de hoeveelheid suiker die je op hebt." Sem deed zijn armen over elkaar. "Ik beloof je dat ik heel goed ga slapen." "Je moet wel kleine boef. Morgen wordt weer een drukke dag."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr sep 27, 2019 9:16 am

Tyler

"Na het eten zal ik het opzetten. Maar eerst je ijsje opeten."
Hij schepte voor iedereen wat ijs op met een normale hoeveelheid spikkels. Misschien moesten ze ze zo nog maar even uit laten razen voor ze naar bed gingen. Anders kwam er inderdaad weinig van slapen. "Een leuke maar drukke dag.",verbeterde die Nick
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight vr sep 27, 2019 9:19 am

Roan

Roan haalde ze schouders op. "Oke. Ken het stuk niet dus het zal wel. Ben benieuwd naar het eind reseltaat." "Ik heb je er nu wel weer genoeg ovee gehoord.",zei die plagend.
"Ahh nee he! Zou je niet de eerste eens afmaken voor je aan de volgende begint. Je kunt ook geen twee wedstrijden tegelijktijdig spelen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight vr sep 27, 2019 9:23 am

Kylie

Kylie kwam iets na Inge aan. Ze zag dat Dave net wegreed en zwaaide de man na. "Wat een drukte in de stad. Kan nergens je auto hier kwijt. Waren jullie er al lang." Ze gaf Ellie en Inge een knuffel. "Leuk dat je er bent nichtje. Ik had je niet verwacht omdat Milou ook moet optreden. Haalt Dave je ook weer op of moet ik je thuis afzetten?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight vr sep 27, 2019 9:26 am

Riley

Riley keek Linde met een blik aan van nou doe je precies het zelfde. "We gaan spelletjes doen, niet na een discotheek. We voeren je heus niet dronken. Ik drink zelf geen eens. Ze willen zelf toch dat we leuke dingen met vrienden doen, moeten ze niet zeuren ook."
Inmiddels stond de game klaar. "We vragen het zo wel. Maak je huiswerk na maar af juffie."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads vr sep 27, 2019 9:37 am

Nick
"Sorry. Een leuke en drukke dag." Hij hoefde zelf geen spikkels. Hij keek even naar Sem en Sophie. Bij Sophie zag je dat ze jam en vanille ijs had gegeten. "Na het eten ga ik even je gezicht schoonmaken. Ik kan zien wat je gegeten hebt." En Sophie begon te lachen. Toen iedereen zijn of haar ijsje op had gegeten mochten ze van tafel. Nick maakte de mond van Sophie nog schoon. "Papa kun je nu dan het liedje opzetten?" Hoorde hij Sophie aan Tyler vragen. Nick begon de tafel af te ruimen en de vaatwasser in te ruimen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads vr sep 27, 2019 9:41 am

Susan
Susan stak haar tong uit. "Wacht maar tot je komt kijken. Ik weet zeker dat je het een mooi verhaal vindt." Ze keek even naar haar ouders. "Pap heb je nog meer nodig voor de tafel?" Susan begon te lachen. "Er is niks mis met bedenken. Dat we iets bedenken wil nog niet zeggen dat we het gaan uitvoeren meteen." Er ging aan voorbereiden ook nog een tijd voorbij. Het script moesten ze zien te regelen en de muziek. Daar ging nog aardig wat tijd overheen. Ze mochten niet zomaar het script gebruiken. Dat kostte geld. Gelukkig stond hun musicalgroep bekend bij Stage en konden ze de muziek en het script met korting krijgen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads vr sep 27, 2019 9:45 am

Inge
Ze knuffelde Kylie stevig. "Dave heeft mij overgehaald om te komen. Ik wilde er eerst voor Milou zijn maar hij gaf aan dat dat echt nog wel vaker kon. Toen ik zag naar welke Italiaan we gingen en omdat ik ook wat leuks met jullie wilde doen besloot ik om toch maar mee te gaan." Ze wierp een blik naar binnen en zag dat Stijn bardienst had. Hij keek even naar buiten en zwaaide naar haar. Ze zwaaide verlegen terug. "Ik had nog even gewinkeld voor de bruiloft van mijn zus en jullie kennen mij als een vroege vogel dus ik denk dat ik hier net een kwartier sta." Hoorde ze Ellie zeggen. Met haar blik nog steeds op Stijn gericht gaf ze antwoord op Kylie haar vraag. "Ik ben er net."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads vr sep 27, 2019 9:48 am

Linde
"Oke oke je hebt gelijk. Sorry." En ze peuterde aan haar vingers. "Nee dat snap ik. Maar ik blijf de Benjamin van het stel en zeker met mijn astma aanvallen soms vinden papa en mama het gewoon spannend. En trouwens wij gaan toch niet uit dus als we een keer wegwillen dan moeten ze dat ons gunnen." Ze kauwde op haar potlood, een vreemde gewoonte. "Ja ja meneertje. Ik kom zo, ga jij nou maar gamen."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr sep 27, 2019 7:16 pm

Riley

"Amen. Ik werd al vang dat ik je nou moest overtuigen om mee te gaan. Pap en mam hoeven zich geen zorgen te maken. Ik weet wat ik moet doen als je een aanval hebt. Ik drink niet en zal al helemaal niet drinken als ik op jou moet letten en als je niet wilt fietsen kunnen we ook op de scoot. Ga je achterop."
Ze waren net aan het spelen toen hun moeder riep dat ze gingen eten. Ver... ze gingen net zo lekker
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight vr sep 27, 2019 7:20 pm

Kylie

"Fijn dat je toch hebt weten over te halen. En je vader en Milou hebben gelijk en komen nog wel meer optredens."
Kylie schoot in de lach. "Ik ben inderdaad niet anders gewend van je El. Was je nog geslaagd?" "Ja zeker.",hoorde ze Ellie antwoorden. Kylie volgde de blik van Inge. "Joehoe staan we naar te kijken?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight vr sep 27, 2019 7:22 pm

Roan

"Nu zorg ik gewoon dat ik een slechte smoes heb om niet te hoeven kijken." Hij moest lachen om zichzelf. "En laat het om de film te kopen mocht die er van dat stuk zijn. Ik weiger te kijken." De tafel van inmiddels gedekt. Milan:"nee dank jullie voor het opdekken. We kunnen zo aan tafel."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: