Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

My love, my life, my family, my friendschap

2 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 22 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van KirstReads za nov 02, 2019 8:53 pm

Linde
Linde was al vroeg opgestaan. Ze had gisteravond nog Riverdale gekeken na het gesprek met Kylie. Ze vond het fijn om zo te praten met haar zus. Verder had ze met Iris nog gebeld tijdens het kijken van Riverdale. Linde had ontbeten met haar vader en Finn en was daarna verder gegaan met een spijkerbroek voor Iris. Ze had net de laatste hand er aangelegd en legde het op de strijkplank zodat ze het kon strijken.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 22 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van KirstReads za nov 02, 2019 8:56 pm

Inge
Inge had heel lang met Thijs nog gekletst voor ze ging slapen. Ze had met hem op Facebook gekeken naar de reacties. Eigenlijk was iedereen positief maar men vond ook dat ze hen met rust moesten laten. Inge had deze ochtend de rust op haar kamer gezocht. Ze zou de laatste hand leggen aan het schilderij wat ze gingen presenteren aan de kunstopleiding. Ze had muziek aangezet en zong mee onder het schilderen door.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za nov 02, 2019 9:33 pm

Tyler

"Papa!" Hij had Sophie haast nog niet op de grond gezet of ze rende al naar binnen. "Kijk!" Ze hield de zak met crossiants hoog. Tyler zette de fiets in de schuur en liep toen met de overige boodschappen naar binnen.
"Goedemorgen." Hij kuste Nick en zette de boodschappen op het aanrecht.
"Ook goedemorgen Sem." Maar Sem zat de diep in zijn boek. "Hadden jullie al gegeten? Ik heb vers brood meegenomen en beleg. De crossiants, krentenbollen en het drinken is om mee te nemen." "Ja! Treinen kijken.",hoorde die Sophie enthousiast zeggen terwijl ze op en neer sprong op de bank. "Sophie ga is gewoon zitten. De bank is geen speelgoed."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van moonlight za nov 02, 2019 9:37 pm

Riley

Riley zette het dienblad op het nachtkastje van Susan. "Goedemorgen.",zei die wat verlegen en voelde dat zijn wangen rood kleurde. "Ik zei dat ik ontbijt voor ons had." Wat ongemakkelijk bleef hij staan en wachtte op haar reactie. "Ik mhh.. vroeg me af of je zin had om vandaag wat leuks te gaan doen? Ik bedoel wij met zijn tweetjes. Naar de bioscoop of een rondje door de dierentuin. Glow in the darm midgetgolf. Ik weet niet wat je leuk lijkt."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight za nov 02, 2019 9:41 pm

Roan

Roan rende achter zijn moeder aan de trap af. "Ik ben allang klaar. Rustig! Moet alleen nog mijn schoenen aantrekken maar die lagen nog boven." Half hinkelend probeerde die zijn schoenen aan te krijgen. "En ja ik heb gegeten." En wees naar het lege bord wat in de gootsteen stond. Misschien moest zijn vader een bril gaan kopen. "Zijn jullie wel al klaar? Anders kan ik straks op jullie gaan staan wachten."
Hij viste zijn traingsjack van de kapstok.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight za nov 02, 2019 9:46 pm

Kylie

Kylie schrok wakker van de wekker. Oeps! Die was ze blijkbaar vergeten uit te zetten. Ach! Gelukkig was ze niet extreem vroeg wakker geworden.
Ze stond op en wreef de slaap uit de ogen. Op de mobiel zag ze dat Jael zoals beloofd had geappt hoe het met Linde ging. De schat! Ze liep langs de kamer van Linde en zag dat ze al druk bezig was. "Morning zusje. Jij bent vroeg op. Zijn papa en Finn al weg? Oh of je Jael wilt appen hoe het met je gaat. Gaan we vandaag nog samen met mama shoppen voor een galajurk?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight za nov 02, 2019 9:50 pm

[b][Dave/b]

Dave was al even op. Hij besloot zich maar eens te gaan aankleden.
Hij hoorde gezang ergens vandaan komen, er vanuit gaande dat het Milou was maar daar was het nog stil. Het kwam bij Inge vandaan. "Zeg? Je bent toch niet aan het oefenen op een nieuwe carrière?",grapte Dave. "Bezig met je schildering voor je toelating op de kunstopleiding?" Hij leunde tegen de deur aan. "Ga je vandaag nog wat leuks doen?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za nov 02, 2019 10:46 pm

Nick
"Sophietje!" En hij tilde haar op en zwaaide haar in het rond. "Nee ik was net ontbijt aan het maken eigenlijk." Hij keek naar Sem die druk bezig was in zijn boek. "Dat boek heeft hij voordat we weg gaan uit." Hij glimlachte. "Sophie papa heeft net gezegd dat de bank geen speelgoed is. Dus hup van die bank af." Hij hoorde Sophie hard zuchten. Nick grijnsde even lichtjes. "Lief dat je boodschappen bent wezen doen. Dus die broodjes zijn voor nu?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads za nov 02, 2019 10:54 pm

Susan
Susan keek naar het dienblad en glimlachte. "Lekker en heel lief. Wat heb je allemaal meegenomen?" Ze ging zitten. Susan knipperde even met haar ogen. Ze was nog niet helemaal wakker. "Of ik iets leuks wil doen." Ze dacht na. Susan vond Riley al een tijdje leuk. Dit was natuurlijk de perfecte kans om dichter bij hem te komen. "Ja lijkt mij leuk. Het is mooi weer. We kunnen gaan varen. Of wil je liever naar de bioscoop?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads za nov 02, 2019 10:59 pm

Emily
"Ik ben allang klaar. Ik was eerder op om Balto uit te laten." Balto was de hond van de overbuurvrouw. Zij was slecht ter been maar wilde niet dat Balto weg moest. Emily had goed contact met de buurvrouw en liet daarom Balto drie keer per dag uit. "Hebben we alles? Zullen we dan maar?" En ze liep naar de deur en liep alvast naar de auto.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads za nov 02, 2019 11:05 pm

Linde
De spijkerbroek was gestreken. Ze deed het in haar zelf ontworpen verpakking en legde het in een kastje. Ze keek op toen Kylie voor haar kamer stond. "Goeiemorgen. Ik wilde nog even de spijkerbroeken afmaken die ik aan Iris en Maaike heb belooft. Vanavond heb ik daar denk ik niet veel zin meer in." Linde glimlachte en ging weer aan haar naaitafel zitten. "Ik heb ontbeten met papa en Finn. Die zijn denk ik net een uurtje weg. Volgens mij wilde mama vanmiddag weg maar dat weet ik niet zeker. Ik zal Jael appen."

Hoi Jael, met mij gaat het een stuk beter dan gisteren. Ik ben druk bezig met kleding maken. Hoe gaat het met jou?
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads za nov 02, 2019 11:10 pm

Inge
Ze schoot bijna uit toen ze de stem van haar vader hoorde. "Nee niet dat ik weet. Ik word rustig van zingen en schilderen." Ze schilderde nog wat af en legde toen haar kwast neer. "Zo hij is af." Ze keek tevreden naar haar vader. "Ik had niet veel plannen vandaag. Vanavond komt Thijs. Hij wil kennis met jullie maken. Milou en ik gaan vanmiddag samen lunchen. We wilde nog even langs opa Rick."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo nov 03, 2019 7:35 pm

Tyler

"Oh. Ik had vers brood en beleg mee genomen voor het ontbijt. Sophie heeft gegeten voor we weggingen." Sophie:"ja twee broodjes met chocopasta." Sophie was eindelijk van de bank af. "Soof. Als jij nou eens wat leuks uitzoekt om te doen in de trein. Autobingo of je kleurboek met kleurtjes. Een boekje om te lezen." Sophie:"Mag de tablet mee?" Tyler keek naar Nick. Hij had liever dat ze de tablet thuis liet. Zo ver was het nou ook weer niet. "Dat moet je aan papa vragen." Hij pakte de tas met boodschappen uit. "Ik had toch gezegd dat ik broodjes zou halen om mee te nemen. De crossianjes en krentenbollen zijn om mee re nemen net als de whiskey en flesjes water."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight zo nov 03, 2019 7:40 pm

Riley

Riley ging op het randje van het bed zitten. Gelukkig werd zijn ontbijtje gewaardeerd. Hopelijk smaakte het ook
"Uhhmm, voor ieder een geroosterd brood met jam en chocopasta. Ieder een eitje en een kopje thee of sinaasappelsap. Ik wist niet of je koffie wilde en wilde je biet wakker maken. Daarbij was het dan geen verrassing meer." Riley beet op zijn lip. "Varen? Ik wist niet dat jullie rrn boot hadden." Echter had hij nog nooit echt gevaren. Wel gekanoot met school maar dat vond die vreselijk. Riley was niet zo sportief. "Nee hoor. Ik opperde maar wat ideetjes."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight zo nov 03, 2019 7:43 pm

Roan

"En ik was al klaar maar moest me voetbalschoenen nog pakken. De geen waar we waarschijnlijk op staan te wachten is papa zelf." Roan controleerde of hij alles had. "Wacht! Mijn telefoon vergeten." Hij hoorde zijn vader zuchtten terwijl die de trap op rende en hoorde hem nog na roepen:"die heb je toch niet nodig op het veld."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight zo nov 03, 2019 7:52 pm

Kylie

"Laat eens kijken of zijn ze nog niet af? Ik ben benieuwd hoe ze zijn geworden." Kylie liep verder de kamer in. "Oh oke. Ik zal zo eens kijken of mama al wakker is. Ik denk dat we het beste vanmiddag naar de stad kunnen gaan. Dan kunnen we vanmorgen rustig aan doen. Top! Dat zal die fijn vinden. Ik ken Jael langer dan vandaag en anders maakt die zich zorgen om je."

Jael: Top! Fijn te horen. Als er wel iets is en je wilt praten mag je altijd appen. Oe gaaf? Wat ben je aan het maken? Kylie heeft inderdaad wel eens verteld dat je kleding ontwerpt Jael stuurde een foto van zijn bureau vol boeken. Tentamenweek. Veel plezier vandaag tijdens het winkelen.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight zo nov 03, 2019 7:58 pm

Dave

Dave glimlachtte. "Het was maar een grapje." Dave liep de kamer binnen. "Het is erg mooi geworden, Inge. Ik weet zeker dat je zonder twijfel wordt aangenomen."
Dave knikte. "Leuk. Ik weet niet of Thijs mee eet maar laat het anders even aan je zusje weten die kookt vanavond. Gezellig dat jullie samen gaan lunchen. Rick zal het vast fijn vinden als jullie langs komen." Hij gaf Inge een knuffel. "Ik ben trots op je en het spijt me als ik je het idee heb gegeven dat ik er niet voor je bent. Ik ga me best doen er meer voor je te zijn. Zullen we binnenkort een vader dochter uitje plannen?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo nov 03, 2019 9:51 pm

Nick
"Ik heb nog niks gemaakt dus ik maak wel even eten met het verse brood." Hij pakte twee bordjes en pakte de zak met het verse brood. "Wat wil je op je brood Sem?" Sem keek even op. "Pasta en smeerworst." Nick knikte en maakte de boterhammen voor Sem. Na het smeren van het brood bracht hij het naar Sem. "Niet boven je boek kruimelen." Nick liep weer terug naar de keuken. "Nee Sophie de tablet blijft thuis. Neem maar een spelletje mee." Sophie keek beteuterd. "Soof je weet dat dat niet werkt bij mij of bij papa." Hij besloot om haar maar te negeren. Ondertussen ging hij verder met zijn eigen ontbijt. "Mag ik dan mijn kleurboek meenemen?" Nick draaide zich om. "Dat lijkt mij niet zo handig. We gaan met de trein en daardoor wordt het een kort ritje. Zoek een klein spelletje uit." Sophie zuchtte overdreven diep. "Niet zo zuchten jonge dame. Ik hoor je wel."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo nov 03, 2019 9:58 pm

Susan
"Het ziet er lekker uit. Je kan wel naast me zitten hoor. Het bed is ruim genoeg." Ze schoof op en nam een slok van haar sinaasappelsap. "We hebben geen boot. Ik doelde erop dat we misschien op een rondvaart konden door het centrum. Ik wil in ieder geval iets buiten doen." Ze pakte een boterham met pasta. "Hmm het is heerlijk." Zei ze met volle mond en ze begon te lachen. "Sorry. Je hebt dit echt heerlijk gemaakt. Heb je nog een beetje geslapen?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo nov 03, 2019 10:01 pm

Emily
"Ik heb je kamer gezien en die voetbalschoenen lagen onder al dat andere rotzooi." Ze keek naar Milan. Voor een voetbalwedstrijd was hij altijd al wat gespannen. Ze snapte hem wel. Een wedstrije was altijd zwaarder dan een training. "Roan opschieten! Anders heb je vanaf het begin een chagrijnige coach en dat wil je niet."
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo nov 03, 2019 10:07 pm

Linde
"Ik heb ze net ingepakt. Je mag wel de tekeningen bekijken. Die liggen in de roze map." Zei ze met een potlood tussen haar tanden en een meetlint in haar handen. Ze haalde de potlood uit haar mond en tekende een lijn. Ze schreef een maat op en ging verder. Ze was bezig met de danskleding te maken van de dansklas. De dansklas zou optreden op het I am what I am gala. "Ik denk dat het ook beter is om vanmiddag te gaan. Misschien kunnen we zo even een ijsje halen bij de ijssalon in het park? Het is mooi weer en een wandeling is nooit verkeerd."

Thnx! Als er iets is en ik wil het bespreken dan app ik. Ik heb net spijkerbroeken gemaakt voor vriendinnen en ik ga nu verder met de danskleding voor het dansoptreden op het gala waar ik het gisteren over had. Mocht je kleding nodig hebben dan kan ik je wel helpen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads zo nov 03, 2019 10:13 pm

Inge
"Weet ik." Zei ze zachtjes. Ze kon zingen. Regelmatig had ze op school gezongen maar ze had nooit de ambitie om er haar beroep van te maken. "Dat weet ik ook niet. Hij zou daar nog over appen. Het voelt goed om wat met Milou te gaan doen. We hebben het beide druk. Ik denk dat opa Rick het ook leuk vindt om ons weer te zien." Ze slikte eventjes en liep naar een kast. "Ik uhm heb iets gemaakt voor oma. Een portret van opa Bryan." Ze haalde een schilderij tevoorschijn. Het was het portret van Bryan met achter hem allerlei vlinders. "Ik weet dat je er voor me bent maar jullie zijn altijd zo druk met de optredens van Milou. Daardoor heb ik het gevoel alsof ik niet belangrijk ben." Ze voelde tranen op komen. "Iets leuks doen met jou lijkt me heel erg leuk."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo nov 03, 2019 11:18 pm

Tyler

Tyler ruimde de boodschappen op. Hij volgde het gesprek tussen vader en dochter. Het leven van een 5 jarige was nog niet makkelijk. "Soof pak de autobingo maar dat kan ook in de trein. Gaan we kijken of we papa kunnen verslaan." Sem zat rustig te lezen maar zijn brood bleef haast on aangeroerd. "Sem leg je boek is weg en eet kr brood eerst op. Je kunt in de trein ook nog lezen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight zo nov 03, 2019 11:21 pm

Roan

"Maar ik weet wel precies onder die rotzooi mijn schoenen te vinden.",kaaste die de bal terug. Hij kon ze spullen gewoon niet vinden als het opgeruimd was en bin Roan bleef het gewoon niet lang netjes. Roan had ook gern stoel vol kleding maar een vloer.
Roan kwam weer naar beneden. "Ben al klaar! Rustig!"
Milan was alvast de auto open aan het doen.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight zo nov 03, 2019 11:24 pm

Riley

Riley ging wat ongemakkelijk op het bed zitten. Hij zette het dienblad tussen hun in. "Oh zo gezien. Ja dat zou wel kunnen." Hij nam een broodje met jam. Riley glimlachtte. Hij bloosde. "Het is je vergeven. Fijn dat het smaakt."
Riley schudde zijn hoofd. "Jij wel?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: