Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

My love, my life, my family, my friendschap

3 plaatsers

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 8 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van moonlight zo nov 29, 2020 2:50 pm

Milou

Milou zag dat Toby op een bankje was gezet door Toby. Ze was had gekeken of ze hun foto kon vinden bij het fotohoekje dat ze eigenlijk niet meer op de jongen gelet had. Ze liep naar de broers toe. "Gaat het? Sorry, ik had er niet zo op moeten aandringen dat iedereen mee ging.' Ze zocht in de tas en haalde er een mueslireep uit. "Alsjeblieft neem deze maar. Misschien voel je je dan wat beter." Ze voelde zich een beetje schuldig en stond er dan ook wat ongemakkelijk bij. "Sophie kwam vragen of we mee wilde in de Peter Pan. Ga je met ons mee, Toby? Misschien kunnen we daarna door naar it's a small world. Ik weet het super irritante attractie maar wel lekker even iets rustiger. Of we gaan verdwalen in het doolhof van Alice in wonderland."

Riley

"He, wat? Ja vond ik ook." Hij had op gelijke hoogte met Kylie en Jael gelopen, waar tevens zijn zus het hoogte woord had over hoe cool en vet ze de achtbaan wel niet had gevonden dat hij niet meteen door had wat Suus aan hem vroeg. "Ik blijf alleen liever even met twee benen op de grond voor ik weer in een achtbaan stap. Mijn maag is nog van slag." Riley dacht na. "Ik vind het eigenlijk wel gezellig zo met zijn alle. We kunnen vanmiddag ons eigen plan trekken. Volgens mij willen ze in Peter Pan. Daar ben ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar."

moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 8 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van femmie ma dec 07, 2020 5:18 pm

Thijs Teunissen
Thijs lachte om het zien van de enthousiaste Inge. “Misschien dat we daar straks nog wel een keer tijd voor hebben. Niet nu, want er zijn nog genoeg attracties meer om in te gaan.” Zei hij. Hij glimlachte naar haar toen ze hem bedankte. Het was niet meer dan normaal. Hij was immers haar vriendje. “Peter Pan is goed. Die is hier niet zo heel ver van weg toch?” vroeg hij. Hij keek toe hoe het met zijn jongere broertje even niet goed ging, maar daar was Tygo al.

Toby Teunissen
Toby keek op naar Milou die hem een mueslireep aanbood. Met een voorzichtige glimlach nam hij het aan. Die zou hij dalijk eens pakken. “Nee, dat is geen probleem. Konden ook niet weten dat ik er zo misselijk door zou worden.” Zei hij tegen haar. Hij scheurde een stukje van het papier af en de geur schoot hem verkeerd. “Hmm, ik denk niet dat het slim is dat ik die op eet.” Zei hij. Op de Peter Pan vraag, schudde hij zijn hoofd. “Nee, eventjes niks. Lijkt me niet zo slim.” Zei hij.

Tygo Teunissen
Bezorgd keek Tygo naar zijn jongere broertje. Hij wilde wat zeggen toen Milou de mueslireep aan bood, maar werd afgeleid. Zijn oog was gevallen op een groep tieners, die hun kant op stond te kijken en een hoop stond te kletsen. Telefoons waren tevoorschijn gekomen en wezen hun kant op. Zijn blik viel eventjes op Kylie. Misschien handig als hij haar van zijn observatie op de hoogte bracht zometeen. Aangezien zij een soortgelijke opleiding gedaan had. “He Toby, denk je dat we in ieder geval vast naar Peter Pan toe kunnen gaan?” vroeg hij aan zijn broertje. Die gaf hem vervolgens een knik.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Bericht van KirstReads ma dec 07, 2020 5:53 pm

Inge
Inge keek naar Thijs met een grote glimlach. Die glimlach vervaagde alleen toen ze de tieners met mobieltjes zag. Ze zuchtte. Konden ze nou nooit een dag weg gaan zonder foto's? Ze keek naar Thijs. "Laten we maar naar de Peter Pan lopen. Hopelijk worden we niet gevolgd door dat groepje." Ze keek even naar Milou. Misschien wilde ze wel op de foto met het groepje tieners. Zolang Inge zelf maar niet hoefde was het goed.

Susan
Susan keek naar Riley. "Prima. Dan slaan we de achtbanen even over voor nu. Er zijn genoeg rustige dingen die we kunnen doen." Ze pakte zijn hand en kneep er in. Ze vond het idee wat hij voorstelde prima. Nu met de groep maar vanmiddag er even samen op uit klonk als een goed plan. "De Peter Pan lijkt mij ook wel leuk." Ze had het groepje tieners ook gezien. "Laten we rustig naar de Peter Pan lopen. Hoe sneller we lopen, hoe meer aandacht we trekken."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Bericht van moonlight di dec 08, 2020 11:20 am

Kylie

Kylie ging maar eens polshoogte halen bij Tygo, Toby en Milou. Het duurde namelijk wel erg lang voor ze door liepen. "Alles goed hier?" Ze hoorde Milou uitleggen wat er aan de hand was. "Ay. Dat is naar. Gaat het weer een beetje? Geef die mueslireep maar waan mij." Kylie at zo een beetje alles wat los en vast zat.
Ook zij had de groep tieners foto's zien maken en het was duidelijk niet van elkaar. Ze keek of Milou wat had opgemerkt maar die had blijkbaar haar aandacht nog op Toby gericht. Gelukkig maar! Zolang ze de fans konden afschudden.
"Laten we inderdaad maar eens verder gaan. Dan zien we zo wel hoe het met Toby gaat en of die mee wilt. Zo niet dan is er vast wel iemand die bij hem kan blijven wachten." En zo liepen ze verder naar de Peter Pan. Onderweg zocht ze Tygo op. "Zag jij dat ik zag? Stonden ze nou foto's van Milou te maken? Moeten we het haar zeggen?"

Tyler

"Hehe, eindelijk gingen ze verder",dacht Sophie. Hand in hand met haar grote broer huppelde ze vooruit richting de Peter Pan attractie. "Wij gaan in de Peter Pan. Wij gaan in de Peter Pan. En ik ben tinkerbell." Sophie rende naar Tygo en Milou. "Jullie gaan toch nog wel mee?" Ze keek ze met haar grote onschuldige ogen aan in de hoop ze over te halen
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van femmie di dec 08, 2020 9:08 pm

Thijs Teunissen
Thijs keek verbaasd op naar wat Inge bedoelde. Groepje? Hij keek om zich heen en zag wat ze bedoeld had. Daarna keek hij naar zijn grote broer die het plan al maakte om door te gaan en Kylie leek dat ook te vinden. “Ik denk dat ze het niet door heeft. Misschien is het beter om door te gaan, dan hebben jullie het meeste rust.” Zei hij. Misschien dat dit wel het enige beetje last was wat ze van hen zouden krijgen vandaag.

Tygo Teunissen
Hij zag zijn broertje knikken op wat Kylie vroeg. Hij glimlachte naar hem. “We gaan gewoon heel langzaam aan daar naartoe lopen en gaan zitten wanneer je dat nodig hebt.” Zei hij tegen Toby. Ze begonnen met de hele groep te wandelen toen Kylie naar hem toe kwam. “Ja, daar leek het wel op. Ik zou er niks over tegen Milou zeggen, dan laten we haar alleen maar zorgen maken. Wie weet is het wel het enige en gebeurd er vandaag verder niks.” Zei hij. Als ze geluk hadden in ieder geval. “Maar natuurlijk ga ik mee.” Zei Tygo tegen Sophie.

Toby Teunissen
Een klein beetje met tegenzin was Toby opgestaan en met de rest meegelopen. Hij voelde de misselijkheid met iedere stap, maar wilde het ook weer niet laten merken. Anders gingen ze dadelijk nog wachten op hem enzo en dan konden ze zelf niet meer van de dag genieten. Toen ze er waren ging Toby op een bankje zitten en zuchtte een keer. “Ik wacht hier wel even. Gaan jullie maar met zijn allen, zie ik jullie zo weer.”
femmie
femmie

Bericht van KirstReads wo dec 09, 2020 2:06 pm

Inge
Inge knikte. Ze liep rustig verder en hield ondertussen de hand van Thijs vast. Het was vrij druk in het park en ze wilde hem niet kwijtraken in de drukte. Na een tijdje lopen kwamen ze aan bij de Peter Pan. Naast de Peter Pan stond ook The Pirates of the Carribean attractie. "Misschien kunnen we daarna daarin? Als er een niet te lange rij staat." Ze keek even naar de tijd die er voor de Peter Pan stond. "Halfuurtje ongeveer staat er voor de Peter Pan een rij. Ik vind dat op zich nog wel mee vallen."

Susan
Ze had haar oortjes weer op gedaan en deed haar rugtas wat beter op haar rug voor ze verder liepen. "Hoe laat begon de parade ook al weer? 12 uur?" Ze keek Riley vragend aan. Rustig liep ze met de groep mee. Ze kwamen aan bij de Peter Pan. Susan hoorde Inge zeggen dat het een halfuurtje wachten was. "Dat valt mij nog alles mee. Voor The Space Mountain hebben we drie kwartier in de rij gestaan."

Nick
"Soof wel bij de groep blijven he. Houd de hand van Tygo anders vast." Nick vertrouwde Tygo er wel op dat hij Sophie niet uit het oog verloor. Sem had de hand van Tyler vast. Sem keek zijn ogen uit. "Kijk papa Peter Pan en Kapitein Haak staan voor dat piratenschip. Kunnen we daarmee op de foto?" Sem keek Nick smekend aan. "Wat vind jij papa?" Nick twijfelde een beetje. Hij vond het aan de ene kant prima maar aan de andere kant wilde hij ook voorkomen dat ze nog langer in de rij zouden staan voor de Peter Pan.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do dec 10, 2020 2:17 pm

Kylie

Kylie knikte. "Ik was ook niet van plan om iets tegen haar te zeggen. Volgens mij heeft ze ook niks gemerkt. Laten we gewoon zo normaal mogelijk doen. Als er straks opeens wel fans op haar afkomen dan kunnen we altijd nog ingrijpen." Ze kwamen inmiddels aan bij de attractie. "Ga maar",zei ze tegen Tygo. "Jael en ik blijven wachten en letten op Toby. Als het niet gaat dan bel ik wel iemand of we wisselen nog even snel nummers uit."

Riley

Riley haalde zijn schouders op. "Geen idee. Volgens mij is de parade pas altijd aan het einde van de dag." Hij haalde even een hand door zijn haar en zette zijn oortjes recht. "Dat valt inderdaad mee en anders hebben we die passen nog waarmee je voorrang krijgt, wie ome Dave heeft geregeld. Is bekendheid toch nog handig." Hij sloot aan in de rij.

Tyler

"Nu even niet jongens. Als we nu op de foto gaan dan is de rij straks langer en moeten we langer wachten. Dan hebben we minder tijd voor andere attracties. We komen vast nog wel andere figuren tegen waarmee jullie wel op de foto kunnen en we zien Peter Pan en kapitein haak vast straks nog tijdens de parade. Kom dan sluiten we achter de rest aan."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van femmie do dec 10, 2020 8:10 pm

Thijs Teunissen
Thijs keek naar de attractie waar Inge naar wees en stemde in. “Ja, lijkt me leuk. De films zijn leuk, wat gebeurd er in die attractie?” vroeg hij geïnteresseerd. Kylie en Jaël gaven al snel aan wel bij Toby te blijven en Thijs vond het wel helemaal prima. Dan was er in ieder geval iemand bij zijn broertje en dan zou hij niet alleen hoeven te wachten. En zoveel zorgen maakte hij zich er ook niet over. Ook dankzij Tygo, die van kleins af aan altijd al op hem en Toby had gelet. Zijn oudere broer zou hier wel mee dealen.

Tygo Teunissen
“Ik weet iets beters, prinses.” Zei hij. Hij tilde Sophie op en zette haar achter zijn nek, zodat ze eigenlijk op zijn schouders zat. “Zo ben je groter dan iedereen.” Tygo knikte naar Kylie, toen ze zei dat ze niks tegen Milou zouden zeggen. Dat leek hem ook het slimst. Hij keek met een glimlach naar Kylie toen ze aan waren gekomen bij de attractie. Hij zette Sophie weer op de grond. “Je mag van mij gerust mee hoor. Ik blijf hier wel even alleen.” Hoorde hij zijn broertje zeggen. Tygo zuchtte en schudde zijn hoofd. “Ik wil niet dat je alleen bent Toby. Niet als je je niet zo fit voelt.”
femmie
femmie

Bericht van KirstReads vr dec 11, 2020 9:06 pm

Inge
Inge moest even goed nadenken wat er in de attractie gebeurde. Ze had wel filmpjes gekeken van tevoren. "Nou de films kwamen later dan deze attractie. In de attractie ga je langs verschillende scenes in een bootje. Soms heb je een kleine splash. Aan het eind heb je ook die skeletten piraten zoals in de eerste film. Door de films hebben ze wel Jack Sparrow aan de attractie toegevoegd." Ze liep rustig door. Ze keek even naar Toby. Ze maakte zich lichtelijk zorgen om hem.

Susan
Susan sloot met Riley mee aan in de rij. "We kunnen het straks wel even in de app checken." Ze keek even naar de mensen en liep verder. "Ja dat is waar. Maar ik wil die passen alleen gebruiken als het echt een hele lange wachtrij is. Voor een halfuurtje wil ik hem niet gebruiken. In de Efteling moet je ook wel eens een halfuurtje wachten."

Nick
Sophie begon te schateren toen ze op de schouders van Tygo mocht zitten. "Hop paardje!" Riep ze uit. Niet veel later werd ze weer op de grond gezet. "Tygo mag ik straks weer paardje rijden op je schouders?" Nick begon te glimlachen. Sem keek even beteuterd. "Oke papa." Zei hij en hij pakte Tyler zijn hand vast. "Maar mogen we nog wel een keertje vandaag met een figuur op de foto?" Nick schudde even zijn hoofd en moest stilletjes lachen. Sem bleef het proberen. Wat dat betreft leek hij wel op Nick.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr dec 11, 2020 11:54 pm

Kylie

"Tyg, ga nou maar. Ik let erop dat die niet weg loopt. Al moet ik hem vast binden aan dit bankje." Ze ging bij Jael op schoot zitten, wie samen met haar bij Toby bleef en zwaaide de rest na. "Neem wat elfenstof voor mij mee.",,grapte ze nog voor ze verdwenen in de rij. Kylie rommelde in de tas en haalde er twee flesjes water uit. De een maakte ze open en de ander gaf ze aan Toby. "Gaat het weer een beetje? Ik hoop trouwens dat we die jongeren van net niet meer tegen komen. Staat er iets op insta?" Ze wist dat Toby fan was van Milou. Misschien stond er iets op een fanpagina of was ze getagd

Tyler

"Hop paardje hop hou je je wel goed vast, Soof?" Hij maakte een foto van Sophie die op de schouders van Tygo zat. "Zeg Soof kan hij zien of er een lange rij staat?" Tyler keek naar Sem. "He niet getreurd. Als we meer tijd over houden kunnen we juist meer leuke dingen doen en zien. En straks weer op de foto met figuurtjes. Gaan kijken bij de parade eind van de dag." Hij haalde een hand door Sem zijn haar. "Gaan we met zijn viertjes in een bootje of gaan jullie met Tygo en Milou mee?"

Milou

Inmiddels waren ze in de Peter Pan geweest. Het was zo magisch geweest. Nog mooier dan droomvlucht in de Efteling en dat was echt haar favoriete attractie. Ze wist niet of zij of Sophie meer had genoten. Ze liep de attractie uit toen ze opeens overladen werd door een groep fans die op de foto wilde en handtekeningen wilde. Ze lieten haast de andere bezoekers er niet meer door. Milou voelde zich in het nou gedreven. Ze probeerde zo snel mogelijk met iedereen op de foto te gaan en de handtekening te zetten maar het liefste wilde ze hier weg. Tegen zo veel man kon ze niet op
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van femmie za dec 12, 2020 3:04 pm

Toby Teunissen
Toby scrolde door zijn telefoon heen, terwijl hij het flesje water aan nam. “Ja, insta, twitter, Facebook en de fansite, staan allemaal vol met foto’s van Milou en de rest.” Zei hij. “En het gaat wel weer wat beter.” Loog hij vervolgens. Hij begon overal onder te reageren dat het helemaal niet kon, dat hij zeker wist dat hij Milou in Amsterdam tegen was gekomen. Het werkte niet, want er verzamelde zich steeds meer mensen om de attractie heen. Kylie en Jael hadden immers ook op de foto’s gestaan. Weliswaar op de achtergrond, maar toch.

Tygo Teunissen
“Natuurlijk mag je dat straks weer, prinses.” Zei hij met een overdreven diepe buiging naar het meisje toe. Ze liepen de attractie in. Tygo voelde zich niet helemaal op zijn gemak. Deels kwam het door de groep die foto’s van hun had staan maken, maar grotendeels kwam het door Toby die zich niet lekker voelde. De twee kleintjes besloten om met hem en Milou mee te gaan en vrolijk glimlachte hij. Hij vond het zulke schatten. De attractie was echt super mooi geweest. “Alsof je door de hele film heen vliegt.” Zei hij toen ze naar buiten liepen. Daar werd Milou al snel belaagd door een groep fans. Tygo reageerde eigenlijk net te laat, aangezien hij dit helemaal niet aan had zien komen. Hij wurmde zich tussen de mensen door, zodat hij voor Milou kwam te staan. Langzaam zette hij stappen naar achteren toe, zodat hij Milou net wat meer ruimte gunde. “Ik wil jullie allemaal vragen om afstand te nemen en Milou de ruimte te gunnen en geven om van haar dagje in Disneyland te genieten.” Zei hij tegen de groep voor zich. Daarna herhaalde hij het in het Engels. Altijd eerst proberen netjes te zijn, dan waarschuwen en dan aanpakken, klonken de lessen van school door zijn hoofd heen.
femmie
femmie

Bericht van KirstReads za dec 12, 2020 4:35 pm

Inge
Inge had genoten van de Peter Pan. Ze kwam buiten en zag een groep tieners. Ze maakten foto's van Milou. Inge haatte dit. Ze liep rustig naar Milou toe en pakte haar hand. Langzaam begeleidde ze Milou van het groepje weg. "Kom. Tygo lost dit op. Als ze niet luisteren dan zorft hij er echt wel voor dat ze weggaan of we roepen de beveiliging." Ze keek even naar Tygo en knikte naar hem. Ze vertrouwde erop dat hij het wel zou oplossen maar ze wilde Milou uit die benarde situatie halen. Ze nam Milou mee en zette haar op het dichtstbijzijnde bankje. Daar zouden ze op de rest wachten.

Susan
Susan had het een leuke attractie gevonden. Ze keek even naar het groepje. Susan zuchtte diep. Milou haar hele leven zat vol met paparazzi momenten. Hopelijk lieten die tieners haar gewoon met rust. Ze keek toe hoe Inge Milou uit de groep haalde. "Zullen wij naar Inge en Milou?" Vroeg ze aan Riley.

Nick
Sophie kwam op hem afgelopen. "Waarom maken die mensen foto's van Milou?" Sophie wist dat haar nicht aan zingen deed maar meer wist ze ook niet precies. Sem wist het iets beter. "Komt omdat ze beroemd is he papa?" Sophie keek met grote ogen naar Nick en Tyler. "Ben ik ook beroemd omdat ik Milou haar nichtje ben?" Nick keek naar Tyler. Nick had op het begin even in de spotlights gestaan omdat hij de halfbroer is van Dave. Door de jaren heen werd dat steeds minder. Dave heeft kunnen voorkomen dat de geboorte van Sem en Sophie in de krantenstond. Want een draagmoeder voor broer van de beroemde zanger zou voor sensatie hebben gezorgd. Nick en Tyler hebben Sem en Sophie altijd buiten de pers gehouden en dat wilde ze ook zo laten.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za dec 12, 2020 7:46 pm

Kylie

Kylie kon het niet laten. "Verdomme!",vloekte ze dan ook. Maar ze hield zich nog in door het niet te schreeuwen. "Misschien kunnen we zeggen dat het haar niet is en we der ergens anders hebben gezien. Bij het café van haar opa bijvoorbeeld. Om te voorkomen dat ze nog vaker wordt lastig gevallen. Ik ga je broer helpen om de fans tegen te houden." Ze keek Jael met een blik aan dat hij Toby in de gaten moest blijven houden. Ze wurmde zich door de mensen massa. Ze herhaalde wat Tygo zei en zorgde dat de andere mensen er door konden.

Milou

Milou stond weer op van het bankje waar Inge der mee naar toe had genomen. "Ik kan ze beter hun zin geven en met ze op de foto gaan en een handtekening geven. Anders blijven ze ons lastig vallen of zelfzelfs achter volgen. De fans zijn koning. Ik wil niet straks op internet rond gaan met het verhaal dat ik een bitch ben die geen tijd voor de fans neemt." Ze liep terug naar de groep. "Als u netjes op u beurt wacht dat krijgt ieder een foto."

Riley

"Dat wilde ik ook net zeggen. Het was net of je de film in het echt beleefde. Ik voelde echt even Peter pan. Never grow up."
Riley schrok van de mensen massa. Waar namens die opeens vandaan? Hij had het groepje net wel gezien naar dat wat en er niet zo veel als net. Hij vond het maar niks en had respect voor Milou dat ze ermee om kon gaan. Gelukkig sprongen Tygo en zijn zus Kylie er tussen om de boel in toom te houden. "Graag! Het is mij hier iets te gezellig."

Tyler

Tyler knikte. "Klopt. Omdat Milou zingt en mensen haar muziek zo mooi vinden willen ze graag met Milou op de foto." Zo was het in elk geval het makkelijkste uit te leggen aan de kinderen.
Hij kon zich nog herinneren dat men geïnteresseerd waren in zin relatie met Nick alleen maar omdat Nick het beoetje van Dave was. Hij snapte het nog steeds niet. ""Wel een klein beetje. Maar jij bent vooral papa's prinsesje. Zou je dat dan willen beroemd zijn? Net als Milou?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van femmie za dec 12, 2020 9:48 pm

Tygo Teunissen
Tygo had zijn werkgezicht op gezet. Hij keek serieus en gefocust en zou daar ook niet snel uit te halen zijn. Hij zou zo de hele dag nog rondlopen waarschijnlijk. Al helemaal nu hij zeker wist dat mensen wisten dat Milou hier rond liep. Gelukkig sprong Kylie bij en hielp ze mee. Tygo keek om naar Milou. Ze nam een heel volwassen besluit, vond Tygo. “Wel op een plek waar we geen andere tot last zijn.” Zei hij. Samen met Kylie zorgde hij ervoor dat ze op een plek kwamen te staan waar ze zo min mogelijk last van bezoekers hadden. Het ging allemaal vrij goed. Iedereen was rustig en wachtte zijn beurt af nu eenmaal duidelijk was dat ze allemaal de kans kregen.
femmie
femmie

Bericht van KirstReads di dec 15, 2020 5:10 pm

Inge
Inge keek Milou na. Ze keek naar Thijs. "Ze kan niet iedere fan pleasen. Dat is gewoon niet gezond." Ze stond op. Inge voelde zich een beetje ongemakkelijk in die drukte. Het liefst liep ze nu gewoon naar de volgende attractie. "En nu? Wat doen wij in de tussen tijd?"

Susan
Susan had de hand van Riley gepakt en was met hem naar het bankje gelopen waren Inge en Thijs stonden. "Pfoe wat een drukte. Hoop stiekem dat dit niet te lang duurt." Ze deed haar oortjes goed. Susan merkte dat Inge zich super ongemakkelijk voelde. "Je zusje redt zich wel." Zei ze. Inge keek haar even aan. "Daar gaat het mij niet om. Ik baal er gewoon van dat ze niet even rustig een dagje Disney kan doen." Susan knikte. Ze snapte het wel. "Waar willen jullie graag in?"

Nick
Hij zag Sophie even fronzen. "Maar Milou is gewoon Milou." Nick moest even lachen. "Voor jou wel. Maar voor anderen buiten onze familie is ze meer dan dat." Sophie zuchtte diep. "Ik vind het raar." Nick keek naar Tyler. Sophie glimlachte. "Sem is jullie prins. Ik wil K3 meisje worden. Maar moet ik dan ook met vreemde op de foto? Ik weet niet of ik dat dan nog wel wil."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di dec 15, 2020 7:17 pm

Milou

Milou was blij dat Kylie en Tygo we waren anders was het compleet uit de hand gelopen. Ze liep met ze mee naar een rustigere plek waar ze iedereen de kans kon geven om met haar op de foto te gaan. Tygo zorgde er voor dat iedereen netjes in de rij bleef staan en dus niet voor drong en Kylie regelde de doorstroom. Het liep redelijk vlot. "Thank you, bye." Hehe, dat was de laatste. Ze liep naar Kylie en Tygo toe. "Duizend maal dank. Ik had anders niet geweten wat ik moest doen. Opeens waren ze daar en sloten ze me haast in. Echt ik sta bi jullie in het krijt. Vooral bij jou Tygo." Ze moest maar eens wat verzinnen om hem te bedanken. Milou liep naar de rest en plofte op het bankje. "Waarom wilde ik ook alweer zo graag in pap zijn voetsporen treden? Oh ja omdat ik graag optreed, maar echt af en toe wordt je dood moe van al die fans. Oké zonder hun kan ik niet doen wat ik het liefste doe maar je ziet je kan geen eens rustig een dagje weg. Sorry jongens maar als ik nu niet met de op de foto was gegaan dan hadden ze ons misschien de hele tijd gevolgd."

Riley

Riley had een flesje cola uit zijn tas gehaald. "Begrijpelijk. Ik zal echt gek zijn geworden. Moet je zien hoeveel mensen daar staan. Respect voor der hoor." Riley wees naar de Pirates. "Daarin! Het is een soort fata morgana maar dan van pirates. En straks natuurlijk in it is a small world. Sorry ik weet het maar het is gewoon zo nostalgie wat bij Disney hoort."

Tyler

Tyler dacht na. "Milou is ook een beetje zoals K3. Heel veel mensen willen ook K3 ontmoeten en met hun op de foto en dat willen deze mensen ook van Milou. Terwijl Klaartje voor haar familie ook gewoon Klaartje was." Hopelijk was het zo een beetje duidelijk voor Sophie. Tyler knikte. "Ja. En dan staat jou gezicht ook op je broodtrommel en beker en op je dekbed en dan heb je je eigen pop. Dan dragen kindjes de jurkjes die jij in de videoclip aanhad." Tyler schoot in de lac. "Blijf je dan maar gewoon papa's prinsesje?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van femmie ma dec 21, 2020 10:04 pm

Tygo Teunissen
Tygo keek toe hoe Milou dealde met haar fans. Hij vond het knap dat ze dat zo jong al kan. Toen ze naar hen toe kwam lopen, had Tygo de drang om haar vast te pakken en haar te zoenen. Hij schrok van die gedachte en was blij dat hij dit gelukkig niet gedaan had. Hij kende haar amper! Hoe kon hij dan zo denken? Daarbij was Milou ook gewoon nog erg jong, net 18 als hij het goed onthouden had, al gedroeg ze zich heel volwassen. En zoiets ging hij zijn jongste broertje toch zeker niet aandoen? Zijn wangen kleurde rood toen Milou hem bedankte. “Oh nou, geen dank hoor. Dit is eigenlijk gewoon waarvoor ik geleerd heb.” Zei hij tegen haar. “Hopelijk laten ze je nu verder met rust. Al zou het me niet verbazen als we nog andere fans tegen komen. Het is zo’n groot park. Ze kunnen niet ineens allemaal tegelijkertijd hier zijn gekomen.” Zei hij tegen haar. Hij zuchtte eventjes. De gedachte van eerder moest hij afschudden. Het was nergens voor nodig geweest en was vast en zeker gekomen doordat Milou zo volwassen was. Hij hoorde plannen over Pirates en wist zich te herpakken. “Als we daarin gaan, dan moet Sophie wel met mij mee hoor. Anders durf ik niet, met al die enge piraten.” Zei hij.

Thijs Teunissen
Thijs glimlachte naar zijn vriendin. “Wij wachten gewoon eventjes. Dan kunnen onze voeten ook vast eventjes bijkomen van het lopen en het staan.” Zei hij tegen Inge, waarna hij haar een zoen gaf. Hij was blij dat het niet Inge zelf was die zo populair was dat iedereen met haar op de foto wilde. Hij dacht niet dat hij daarmee om zou kunnen gaan. Als hij af en toe zag hoe bepaalde jongens naar Milou keken. Hij moest er niet aan denken dat ze dat bij Inge deden. Hij was niet zo snel jaloers, maar dat zou hij absoluut niet leuk vinden. Riley en Susan wezen vol enthousiasme naar Pirates om daarin te gaan, dus besloot hij een leuk geintje met ze uit te halen. “Aaargh, matey. Ik ga jullie kielhalen.” Zei hij, terwijl hij van zijn vingers een haak maakte. Daarna rende hij op Susan en Riley af.

Toby Teunissen
Toby stond op van het bankje toen iedereen zich naar de volgende attractie begaf. Voor zover hij begreep moest dit een rustige attractie zijn. Dat zou toch vast en zeker goed gaan? Het was een soort fata morgana hoorde hij ze vertellen. Een rustig bootje met deuren die op tijd opren gingen enzo. “Ik wil hier wel mee in.” Zei hij tegen niemand in het bijzonder.
femmie
femmie

Bericht van KirstReads di dec 22, 2020 7:10 pm

Inge
Inge keek even naar haar zusje. Ze was trots op haar. Niet alleen dat ze het zo goed deed qua optredens maar ook hoe ze om ging met de fans. Ze knuffelde haar zusje. "Jij kan er niks aan doen. Je deed het super goed. Ik ben trots op je." En ze gaf Milou een kus op haar wang. Ze keek naar Thijs en rolde met haar ogen. "Wat heb jij gegeten?" En ze schoot in de lach.

Susan
Susan schrok toen Thijs achter haar en Riley aan kwam rennen. "Aah kapitein Barbossa zit achter mij aan!" Ze rende weg en probeerde achter Riley te schuilen. "Riley bescherm mij!" Ze keek even naar Inge die de slappe lach had. Susan moest er zelf ook wel om lachen.

Nick
Nick zag Sophie hard nadenken. "Ik denk niet dat ik dat wil. Al die mensen die mijn aandacht willen. Ik heb het al druk genoeg met aandacht aan jullie geven!" Nick keek naar Tyler en begon te lachen. "Wat dacht jij, dat wij het niet druk met jou eisen hebben? Wie riep laatst keihard dat ze op turnen wilde?" Sophie probeerde zo onschuldig mogelijk te kijken. Gelukkig kon ze niks over het turnen zeggen want Tygo zei dat hij alleen in de Pirates durfde als Sophie mee ging. Sophie deed haar vinger in haar mond. "Ik weet niet of ik dat durf." En ze begon te blozen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di dec 22, 2020 7:51 pm

Milou

"Dat wilde ik net zeggen. Als we je kunnen helpen Milou dan doen we dat met liefde.",hoorde ze Kylie antwoorden. "Ja maar, kijk jullie zien het misschien als normaal maar ik wil niet dat het normaal is. Het is niet dr bedoeling dat jullie mij steeds moeten beschermen. Ik wil ook dat jullie kunnen genieten van Disney en deze vakantie. Een ding heb ik wel geleerd, ik ga nooit meer zonder Dean of beveiliging in het algemeen op vakantie."
Ook haar zusje kwam naar haar toe. Ze bloosde even. "Het is gewoon werk. Al overvielen ze me wel even. Maar laten we hopen dat het verder rustig blijf. Ik hoorde iets vallen over dat jullie in pirates willen." Milou keek naar Toby. "Zeker weten? Anders blijf ik wel bij je zitten hoor. Maar het zou tof zijn als je toch mee gaat. Maar alleen als het echt gaat hoor. Doehet niet omdat je je verplicht voelt."

Riley

Riley rende zo snel als die kon weg van Thomas. Ahh nog meer gekken hier. Hij kon zich wel aansluiten bij de groep fans van Milou xD. Riley deed expres een stap opzij toen Suus zich achter hem probeerde te verschuilen. "Jaa dag! Vraag Tygo maar of mijn zus. Die zijn daar veel beter in. Waarschijnlijk ben ik straks het eerste slagtoffer van kapitein barbossa. Of we rennen gewoon al de pirates in zodat die ons niet meer te pakken krijgt."

Tyler

"Haha, grapjas. Maar paps, ik en Sem houden heel veel van jou." Al kon ze af en toe flink aan hun hoofd zeuren en een hoop ruzie en stennis schoppen. Over het algemeen hadden ze een schat van een dochter. Zijn kleine prinses. "En net was het nog zo grote held, Soof. Misschien moet je Tygo maar laten zien dat meiden veel stoerder zijn dan jongens. Ga naar alvast mee in de rij staan. Wij komen eraan."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van femmie di dec 29, 2020 9:06 pm

Thijs Teunissen
Thijs schoot in de lach toen hij Susan zag. “Captain Barbossa, die heeft geen haak. Die heeft een houten poot.” Zei hij. Hij zou het wel gaaf vinden om Barbossa te zijn. In de films vond hij de hele vete tussen Barbossa en Sparrow alleen maar leuk. “Wat? Ik ben gewoon blij dat ik hier met jullie mag zijn, oke.” Zei hij tegen Inge. Het maakte hem eventjes niet uit dat haar ouders er waren of dat er kleine kinderen waren. Hij trok Inge naar zich toe en zoende haar.

Toby Teunissen
Toby keek naar Milou en haalde eventjes zijn schouders op. “Zo vaak kom ik niet in Disney. Ik heb geen zin om de hele dag mee te gaan sjokken en nergens meer mee in te kunnen.” Zei hij tegen hen. Als dit echt zo’n rustige attractie was, dan kon hij dat toch gerust proberen? Stiekem kon hij er ook nog niet aan wennen dat Milou tegen hem praatte alsof ze vrienden waren. Milou, die hij kende via Youtube, praatte zomaar tegen hem. Wat had hij stiekem toch ook een geluk dat zijn broer de vriendin van de zus van Milou was.

Tygo Teunissen
“Geloof me, ik geniet ook van dit park. Het ziet er ook zo geweldig mooi uit, alsof ik echt in een sprookjeswereld ben. Maar mijn werk blijft mijn werk en ik heb ervoor gekozen omdat ik het leuk en belangrijk vind om mensen te helpen.” Zei hij tegen haar. Hij ging op zijn hurken voor Sophie zitten. “Weet je wat, ik help jou en jij helpt mij. Dan gaan we elkaar gewoon helpen.” Zei hij met een knipoog tegen haar. Hij stak zij hand naar het kleine meisje uit, zodat hij haar mee kon nemen naar Pirates.
femmie
femmie

Bericht van KirstReads di dec 29, 2020 10:30 pm

Inge
Inge lachte. Ze schrok even toen Thijs haar naar zich toe trok en haar zoende. Liefdevol beantwoordde ze de zoen. Het maakte haar niks uit of haar ouders dit zagen. Zij hield van Thijs. “Ik hou van je.” Zei ze zachtjes maar wel zo dat alleen Thijs haar kon horen. Inge keek even naar Tygo. Ze vond het leuk om te zien dat hij zo goed met Sophie om ging.

Susan
“Owja sorry. Ik heb alleen maar het eerste deel gezien.” Ze blooste. Susan wilde wel de rest zien, ze had er alleen nog geen tijd voor gemaakt. Susan keek naar Riley. Ze pakte zijn hand. “Kom laten we alvast in de rij gaan. Mocht ie langer worden kunnen we altijd nog de fastpasses van mijn oom gebruiken.” Al wilde ze die zo min mogelijk gebruiken. “Wie gaat er allemaal mee?”

Nick
“Ik hou ook van jullie.” En Sophie gaf Tyler en Nick een knuffel. Hij keek toe hoe Sophie naar Tygo ging. “Okee. Maar dan wil ik wel naast jou. Als je bang bent kun je wel in mijn hand knijpen.” Hoorde Nick Sophie zeggen. Nick begon te lachen. Sem keek naar Tyler. “Dan hou ik wel jou hand vast papa. Ik denk dat papa Nick het minder spannend vindt dan jij.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo dec 30, 2020 12:54 pm

Milou

"Oké,oké. Ik hou er verder over op." Maar toch zou ze iets verzinnen om Tygo een keer te bedanken voor zijn diensten. Dit was al de tweede keer zins ze in Parijs waren dat hij haar uit dr brand hield. "I know. Als ik hier ben voel ik me zelf altijd een Disney prinses. Volgens mij zijn wij nog enthousiaster dan Sem en Sophie samen." Ze grijnsde even.
Milou luisterde wat Toby vertelde. "Daar heb je gelijk in. Weet je wat. Ik weet niet met hoeveel we naast elkaar in zo bootje kunnen maar ik kom gezellig naast jou zitten. Goed?"

Tyler

"He! Ik ben helemaal niet bang. Ik heb net in de Peter Pan geleerd hoe Pan, Kapitein Haak versloeg. Dan kunnen we deze piraten op wel aan. Maar ik kan alle hulp gebruiken om de piraten te verslaan en de koning ter zeeën te worden." Hij grijnsde even.
"Kom op kapitein Sem. Dan gaan we alvast in de rij staan. Volle kracht vooruit."

Dave

Dave kwam net aanlopen met de andere ouders op het moment dat Thijs zijn dochter zoende. Hun waren niet mee geweest in de eerdere attracties maar hadden eerst een kopje koffie gedaan en toen de bende opgezocht. Hij slikte even. Ook al had zijn dochter nu een tijdje een relatie en kende die Thijs inmiddels het bleef raar om zijn dochter die in zijn ogen nog steeds klein was zo te zien. "Alles goed hier?" "Ja hoor.",hoorde die Milou vluchtig zeggen. "Maar er waren net wel allemaal mensen die op de foto wilde met Milou.",verklikte de kleine Sophie de boel. Dave zijn blij veranderde van water in vuur. Milou:"Pap, doe rustig het is oké. Kylie en Tygo hebben het opgelost. Ze overvielen me alleen een beetje. We hadden van te voren kunnen verwachten dat het zou gebeuren. Ook als je Dean wel had meegenomen dan hadden ze ons gevonden. Plzz! Laten we het achter ons laten en er een leuke dag van maken. Ga anders met ons mee. We wilde net in de Pirates stappen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight ma jan 04, 2021 7:56 pm

Skip naar de volgende ochtend

Kylie

Kylie en Jael waren al vroeg op. Omdat ze al zo vroeg op waren en de rest nog leek te slapen besloot het tweetal om verse warme broodjes te gaan halen, broodbeleg en lekker verse sinaasappelsap. Het was nog zo vroeg dat je de vogeltjes kon horen fluiten. Ze had gister een te gekke dag gehad in Disney al voelde ze wel nog dat de voeten moe waren van al dat lopend haha. Vandaag stond een dagje Parijs op de planning. Kylie had er zin in, vandaar dat ze ook zo vroeg wakker was. Normaal gesproken hield ze echt van uitslapen. Toename terug aankwamen op het veldje waar ze allemaal verbleven stalde ze alles netjes uit op de tafels. Liet het gezelschap maar wakker worden.

Riley

Riley had de hele nacht wakker gelegen. Hij was zenuwachtig. Vannacht had hij bedacht dat die Suus officieel zou vragen of zij zijn vriendin wilde zijn. Hij had opnieuw liggen malen over de juiste woorden. Over de aanpak. Om gek van te worden want hij had zo een beetje elk uur op de klok voorbij zien kruipen.
Uiteindelijk besloot die maar op te staan en te gaan douchen. Hij moest immers ook plassen. Met het licht van zijn zaklamp om niemand wakker te maken zocht hij zijn spullen en een outfit bij elkaar. In het pikkedonker liep hij richting het toiletgebouw en toen Boem! Daar lag hij languit op de grond. Hij was gestruikeld over de tentlijn van een tent. De tent was achter hem ingestort. "Sorry! Sorry!" Stamelde die en rende zo snel als die kon naar binnen. Hij schaamde zich dood! Aangekleed en wel haalde die vervolgens zijn plannetje in de caravan op. Nu was het tijd om aan te kloppen bij de caravan van Suus. Hij riep nog een keer haar naam en wachtte tot ze opendeed.

"Zeg dat het kerst engelen zijn. xD"
*Lieve Suus, we kennen elkaar al onze hele leven* (* is 1 blad)
*En in loop der jaren zijn we beste vrienden geworden, maar...*
*Ik voel meer voor jou dan alleen vriendschap*
*Als jij minnie Mouse bent, wil ik jou Mickey zijn*
*Als jij Katrien Duck bent, dan ben ik jou donald*
*Voor mij ben jij Belle, Assepoester, Ariel en elke andere Disney prinsessen in 1*
*Wat ik wil zeggen of beter gezegd wil vragen...*
*Lieve Suus, mag ik jou mijn vriendin noemen?*
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van femmie di jan 05, 2021 10:05 pm

Tygo Teunissen
Tygo had niet bepaald lekker geslapen. Zijn broertje was sinds Disney alleen maar super ziek geweest. De rit terug naar de camping had daarbij ook niet geholpen. Hij was er samen met zijn broertje een paar keer uit geweest om op en neer naar de wc te lopen. De meeste keren was het loos alarm geweest. Hij was zojuist weer lekker in slaap gevallen toen hun tent ineens instortte. Tygo was zelf nog net op tijd om zijn broertje tegen de tentstokken te beschermen, maar kreeg er zelf eentje tegen zijn hoofd aan. Hij hielp zijn broertje uit de tent en zette de bleke jongen in een stoel. Daarna keek hij boos om zich heen. “Ik zweer je, als ik weet wie hier achter zit. Moeten beter uit hun doppen kijken.” Mompelde hij boos. Kylie kwam net aan gelopen met Jaël. “Hebben jullie iemand gezien?” vroeg hij. Zijn broertje maakte een kokhalsgeluid en Tygo greep snel één van de plastic tassen uit Kylies handen waar net nog brood in had gezeten. “Bedankt.” Zei hij nog kort tegen Kylie. Hij was net op tijd. “Laat het er maar allemaal uit komen Toby.” Zei hij bezorgd.

Thijs Teunissen
Thijs werd wakker van gestommel om zich heen. Hij wist niet wat er precies gebeurde, maar hij deed ook niet bepaald zijn best om te horen wat er gezegd werd. Wel hoorde hij op een gegeven moment Tygo tegen Toby praten, maar daar gaf hij nu niks om. Hij keek naar zijn vriendin die nog heerlijk naast hem lag te slapen en hij glimlachte eventjes. Hij zou haar nog niet wakker maken, maar keek eerst nog eventjes toe hoe ze zo heerlijk rustig hier lag.
femmie
femmie

Bericht van KirstReads zo jan 10, 2021 10:20 pm

Susan
Susan hoorde geklop op de caravandeur. Wie was dat nou weer? Ze wreef de slaap uit haar ogen en keek via het raampje naar buiten. Degene die buiten stond was Riley. Ze kon zien dat hij allerlei borden in zijn hand had. “Ik maak hem wel open.” Zei ze. Het maakte haar niet uit dat ze een pyjama van Olaf aan had. Enthousiast maakte ze hem open. “Wie is het?” Hoorde ze haar moeder vragen. Susan keek naar de borden. “Het zijn kerstzangers.” Ze hoorde haar moeder wat mompelen maar al snel was het stil. Susan keek naar het laatste bord. “Ja tuurlijk!” Riep ze blij uit.

Inge
Inge hoorde wat vage geluiden om haar heen. Ze was zo moe geweest na Disney dat ze eigenlijk als Doornroosje in een hele diepe slaap was gevallen. Slaperig deed ze haar ogen open. Ze had bij Thijs geslapen vannacht. Ze vond het fijn om bij hem te zijn. Ze glimlachte toen ze hem naast zich zag. “Hey lief.” Zei ze en ze wreef in haar ogen. Voorzichtig kwam ze overeind.
KirstReads
KirstReads

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: