Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

My love, my life, my family, my friendschap

3 plaatsers

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 4 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van femmie di jul 07, 2020 10:17 am

Thijs Teunissen
Eerste avond op de camping en Thijs was al wat lekkers aan het voorbereiden. Heel speciaal was het niet. Nadat iedereen aangekomen was, waren hij en Inge naar de winkel gegaan om in ieder geval voor vanavond wat te kopen. Hij had worstjes, verschillende soorten groenten, aardappelen en eieren en nog wat extra spulletjes gehaald en was er nu één mix van aan het maken op de skottelbraai. Hij moest er wel genoeg van maken, aangezien ze met zo’n grote groep waren. “Eten is klaar!” zei hij, toen het zo ver was dat iedereen een goede portie moest kunnen pakken.

Tygo Teunissen
Tygo hing aan de telefoon met zijn moeder. “Ja mam, Thijs is ook veilig aangekomen.” Zei hij en zuchtte eventjes, terwijl zijn moeder druk tegen hem aan het praten was. “Ik hou ze in de gaten, dat weet je toch. Dat heb ik altijd al gedaan. Nee ik-“ Hij kon zijn zin niet afmaken, of zijn moeder was alweer tegen hem aan het praten. Hij glimlachte eventjes. Hij snapte haar heel goed. Het was immers de eerste keer dat zij met zijn drieën op vakantie waren, ook al waren er genoeg andere volwassenen mee bij. Hijzelf was verdorie al 24. Kijk, dat zijn moeder zei dat hij goed op zijn 18-jarige broertje moest letten, dat snapte hij. “Mam, het komt allemaal goed, maak je geen zorgen. Ja, ik bel je iedere avond wel eventjes. Ik moet nu echt ophangen, Thijs heeft het eten klaar.” Zei hij tegen haar. “Ja, wij houden ook van jou.” Daarmee hing hij op. “Moeders.” Zei hij lachend.

Toby Teunissen
Toby was naast zijn oudste broer gaan zitten. Hun tent stond al en ook hun luchtbedden en slaapzakken lagen al klaar. Het verbaasde hem nog altijd hoeveel spullen dat Tygo in zijn motor kon proppen. Al moest hij toegeven dat er ook verder niks meer in de tent paste als hun twee luchtbedden. Het was alleen maar drukker geworden. Inge had een grote familie. Zelf moest hij nog steeds moeite doen om niet te veel naar Milou te gaan staren, die hier ook gewoon mee buiten zat. Ze zou een handtekening op zijn shirt gaan zetten! Wat een geluk. Toen Thijs riep dat het eten klaar was, stond hij als een van de eerste op om een schaaltje te gaan halen. “Het ziet er weer lekker uit Thijs.” Zei hij.

OOC: Wij noemen het een skottelbraai, maar dit is het: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 4 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van KirstReads di jul 07, 2020 11:04 am

Inge
Inge was een portret aan tekenen van Thijs terwijl hij aan het koken was. "Ruikt lekker schatje." Ze liep naar hem toe en gaf hem een kus. Ze liet de tekening nog niet zien. Het moest nog een verrassing blijven. Inge schepte op en zette het op een tafel en ging zitten.

Nick
"Soof ik help je wel met opscheppen." Samen liep hij met Sophie naar het eten. "Pap lust ik dit?" Vroeg ze zachtjes. "Het meeste lust je wel. Als je iets niet kent dan probeer je het. Eerst proeven dan pas zeggen dat je het niet lekker vindt." Dit hadden ze altijd meegegeven aan de kinderen. Nooit oordelen op uiterlijk maar oordelen op smaak.

Susan
Susan zat naast Riley. Ze was best wel moe na de lange treinreis. En ze had echt grote honger gekregen. "Zullen we ook maar eens opscheppen?" Vroeg ze aan hem. Ze zag dat Finn en Tess ook naar het eten liepen. Ze waren lief samen. "Je mag ook blijven zitten, dan regel haal ik het wel voor je." Zei ze tegen Riley en ze kneep hem liefdevol in zijn hand.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Bericht van moonlight di jul 07, 2020 11:36 am

Julia

Julia had een tijdje zitten leren in een boek wat ze van Suus had geleent. Normaal gesproken zou ze niet snel gaan zitten lezen maar ze wilde ook niet de hele tijd op de mobiel gaan zitten.
En wie weet ontdekte ze wel een nieuwe hobby. Roan was meteen gaan voetballen toen ze zich gesetteld hadden. Hoe kon het ook anders. Milan was hem gaan halen voor het eten. Thijs en Inge hadden voor het eten gezorgd en ze moest toegeven het rook erg goed. Ze legde de boek weg en ging ook een bordje halen. "Ruikt erg goed, Thijs. Inge poft met een privé ook." Ze beet op de lip. "Hadden we nog plannen voor vanavond? We kunnen een spelletjes avond gaan houden als jullie dat zien zitten."

Milou

Milou kwam net aangelopen met een stift in de hand toen Tygo ophing. "Haha, herkenbaar. Maar geloof me vaders zijn nog erger." Pas toen ze het uitsprak besefte ze wat ze zei. "Oh, sjit. Sorry zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde te zeggen dat ik een erg overbezorgde vader heb maar dat komt ook door mijn carrière en omdat die zelf altijd in de spotlight heeft gestaan. Maar zo te zien zijn alle ouders zo." Milou liep door naar Toby. "Toby, kom is. Ik zou je shirt nog signeren."

Riley

Na een lange treinreis en busreis waren ook éindelijk Riley en Susan op de camping aangekomen. Ze hadden zich samen lekker genesteld al kostte het Riley moeite om wakker te blijven. Dat werd vanavond maar vroeg naar bed om slaap in te halen. "Ja, ik rammel en het rukt veel te lekker." Riley schudde zijn hoofd. "Heel verleidelijk om gebruik van te maken maar ik schep zelf wel op. Anders kom ik deze stoel niet meer uit." Hij hees zichzelf omhoog en ging samen met Suus ook opscheppen.

moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van femmie di jul 07, 2020 5:19 pm

Thijs Teunissen
Thijs glimlachte naar Inge. “Ach, het is niet zo speciaal als anders hoor.” Zei hij. Hij had nu natuurlijk niet zoveel spullen. “Had je al iets van je nieuwe school gehoord?” vroeg hij aan haar. Hij wist dat ze nog bericht afwachtte. Thijs zijn gevoel zei in ieder geval dat het wel goed moest komen. “Dankje Julia. Nu nog hopen dat het ook lekker smaakt.” Zei hij. Iets kon lekker ruiken, maar het was niet altijd zo. Nu kon Thijs goed koken en zou het alsnog gewoon goed smaken. Ze zouden vanzelf zien.

Tygo Teunissen
Tygo glimlachte even geruststellend naar Milou, die zich al gelijk voor haar woorden verontschuldigde. “Daar kun je niks aan doen. Geloof me, het gebeurd vaker als je denkt.” Zei hij tegen haar. Hij vond het wel logisch en hij wist dat ook zijn broers daar al eerder mee te maken hebben gehad. Hij begon te lachen toen hij heet rode hoofd van Toby zag toen hij zijn shirt gesigneerd kreeg. Hij hoorde de vraag naar wat ze op de planning hadden staan voor vanavond. “Ik zag hier vlakbij dat er vanavond een karaoke avond is in de bar, dat lijkt me wel lachen.” Zei hij. “Iedereen weet toch dat ik daar dan de beste zanger ben.”
femmie
femmie

Bericht van KirstReads wo jul 08, 2020 1:28 pm

Inge
"Alles wat jij maakt is speciaal. Zelfs Sophie wilt het proberen en zij is een van de kieskeurigste hier." Inge gaf hem een kus. Ze hoorde zijn vraag en beet op haar lip. "Ik heb de brief ontvangen maar nog niet opengemaakt. Ik durf het niet. Zullen we na het eten even wandelen? Dan mag jij hem openmaken. Stel dat ik niet toegelaten ben dan weet jij het als eerste." Ze hoorde iets over een karaoke-avond Ze vond zingen leuk maar zingen in het openbaar vond ze altijd spannend. Ze keek naar Thijs. "Wil jij mee naar die karaoke-avond of wil je even tijd voor twee?"

Susan
Susan schepte eten op haar bord en liep weer terug naar de tafel. Langzaam begon ze met eten. "Hmm het is heerlijk Thijs." Ze nam een slok van haar water en hoorde Julia haar vraag maar ze hoorde ook iets over een karaoke-avond. "Riley en ik hebben spelletjes meegenomen maar we kunnen ook naar die karaoke-avond gaan. Het maakt mij niet uit." Ook al was ze moe. Ze vond karaoke altijd leuk om te doen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do jul 09, 2020 7:45 am

Julia

Julia nam een hap van het eten. "Nou om je uit je lijden te verlossen Thijs, het smaakt heerlijk. Je mag morgenavond weer koken.",zei ze plagend. Ze keek naar de kleine nichtje die naast haar zat. "Is het lekker, Soof?" Sophie:"Jawel alleen de eitjes zijn niet lekker." Julia moest lachen. "Als je papa's niet kijken leg je het stiekem op hun bord." Ze legde een vinger op haar lippen. "Dat! Niet verklappen hoor." Rustig at ze verder tot dat ze had gevraagd wat de plannen voor vanavond waren. Sjit! Waarom wilde Tygo perse uit?!? Uitgaan betekende meestal drank en ze was bang dat ze zich niet zou kunnen beheersen. Ze wist van zichzelf dat ze het niet bij twee drankjes overde gehele avond kon houden. Maar ze wilde ook geen spel breker zijn. "We kunnen ook spelletjes spelen. Die bar heeft vast nog wel een keer karaoke avond.",probeerde ze te opperen.

Milou

Milou slikte. "Sorry het kwam eruit voordat ik er erg in had." Ze wilde geen oude woonden open rijten met haar gebrabbel. Al kon ze ook wel begrijpen dat ze niet de eerste en de laatste was die de fout in ging. Milou had het shirt van Toby gesigneerd met de tekst Sending Love, X Milou. Haar wel bekende handtekening. Toby leek er erg blij mee. Milou hoorde hey voorstel van Tygo. "Was dat nou een uitdaging? Uitdaging aangenomen." Ze ging niet vaal uit maar het moest toch eens kunnen. Ze zocht de goedkeuring bij de ouders. Ook Riley stemde in om mee te gaan.
Als ze met een hele grote groep waren kon het toch prima.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van femmie do jul 09, 2020 8:02 pm

Thijs Teunissen
Thijs glimlachte. Hij kuste haar terug. “Natuurlijk doen we dat. Ik wil hem ook gerust nu open maken.” Zei hij tegen haar, terwijl hij nog druk bezig was met eten uitdelen. Toen hij iedereen had gehad, pakte hij ook voor zichzelf. “Ik vind het eigenlijk wel fijn om een avondje met zijn tweeën wat te doen. Aangezien we de meerderheid van de vakantie hier met zijn allen zijn.” Zei hij tegen haar. Tygo kennende zou hij Toby meesleuren. Al helemaal omdat zijn jongere broertje duidelijk niet wist wat hij moest doen of zeggen. Hij stak zijn tong uit naar Julia. “Morgen eten we in Disney.” Hij hield van koken. Maar dat betekende niet dat hij op vakantie alleen maar ging koken. Hij had in de gaten dat Sophie niet alles lustte, maar deed net alsof hij het niet zag. Het maakte ook niet uit. Ieder had zijn eigen smaak.

Tygo Teunissen
“Alsjeblieft, denk er niet te zwaar over Milou.” Zei hij tegen haar. Hij keek naar zijn kleine broertje, die duidelijk niet wist wat hij moest zeggen en lachend schudde hij zijn hoofd. “Toby, adem in, adem uit.” Zei hij tegen zijn broertje. Die keek hem even aan en deed precies wat hij zei. Vervolgens zag hij zijn jongere broertje naar Milou glimlachen. “Dankjewel.” Hoorde hij hem zeggen. Tygo glimlachte. Toby deed ook geen vlieg kwaad. Waren hij en Thijs ook maar vaker zo. “Nee, dat was geen uitdaging. Met een uitdaging wordt het spannend. Maar hier weten we toch al overduidelijk dat ik met mijn verborgen talent van je kan winnen.” Zei hij, waarna hij overdreven wat begon te zingen. “Bewaar dat maar voor straks.” Hoorde hij Toby zeggen en hij grijnsde. Hij keek op toen er duidelijk een paar waren die niet mee wilden. “Oh maar dat is toch geen probleem. We hoeven niet allemaal daar naartoe te gaan. Degene die een spelletje willen doen blijven gewoon hier.” Zei hij.
femmie
femmie

Bericht van KirstReads za jul 11, 2020 9:53 am

Inge
Inge nam een hap in haar mond en schudde haar hoofd. "Nee ik wil het pas laten openen als we met zijn tweetjes zijn. Stel dat ik niet toegelaten ben dan hoeft niet meteen iedereen het te weten." Ze at rustig verder. Inge keek even naar Julia. Wat Inge betreft hoefde Thijs niet iedere keer voor het eten op te draaien. Ondanks dat hij nog zo goed kon koken. "Oew Disney. Ik heb daar echt zin in." Ze beet op haar lip. Gelukkig gaf Thijs al aan dat het even fijner was om wat met zijn tweetjes te doen. "Hoe leuk karaoke ook is. Ik vind het inderdaad fijner om vanavond even wat met zijn tweetjes te doen."

Susan
Ze keek naar Julia en toen naar Riley. Susan zou dolgraag naar een karaoke-avond willen maar ze wilde ook haar zus steunen. Susan haalde diep adem. "Ik hou van karaoke maar ik doe nu liever een spelletje." Ze at rustig verder. "Riley als jij mee wilt naar die karaoke-avond moet je dat gewoon doen. Denk dat het voor Julia goed is als in elk geval een iemand blijft en laat zien dat diegene haar keuze steunt." Zei ze zachtjes tegen Riley.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za jul 11, 2020 11:18 am

Riley

Riley hoorde wat Suus zachtjes tegen hem zei. "I know, maar ik weet ook dat jij heel graag daar heen wilt. Misschien helpt het Juul al als iedereen beloofd niet te drinken. Wij drinken sowieso al niet echt. Maar ze moet deze beslissing zelf nemen."

Julia

Julia zag dat Suus en Riley aan het worden waren. Ze had zo vermoeden dat het om haar ging. "Suus, je hoeft voor mij niet te blijven. Ik vermaak me wel. Sophie wilde graag naar de speeltuin dus ik neem er wel mee en ik heb dat boek nog liggen wat ik van jou heb geleend. Pas je alsjeblieft niet te veel aan mij aan omdat... Ik weet dat je dol bent op karaoke. Ga nou maar!" Julia zuchtte. " En daarbij zou ik het vroeg of laat toch me zelf er mee moeten confronteren. Ik kan het niet uit de weg blijven gaan."

Kylie

Kylie en Jael had een zich tot nu toe wat afzijdig gehouden. Rustig uitgepakt en ene stukje over de camping gewandeld. Nu ze zaten te eten hadden ze zich weer tot de groep gevoegd.
Ze ging het gesprek op rond Julia. "Ik wil ook wel bij Juul blijven. Jael en ik hadden ons al voorgenomen om vanavond rustig aan te doen. We kunnen ook met ze alle gaan en beloven om niet te drinken of allemaal maar 1 drankje. Er hoeft geen alcohol te vloeien om het gezellig te hebben. We willen je allemaal hierbij helpen en steunen Julia. Maar doe waar jij je het beste bij voelt. Niemand die je dwingt om mee te gaan, geen druk. Wij kunnen er ook samen een leuke avond van maken met cola en fanta."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van femmie za jul 11, 2020 9:32 pm

Thijs Teunissen
Thijs glimlachte. “Je zal vast wel toegelaten zijn hoor.” Zei hij tegen haar. Hij had er vertrouwen in. “Maar ik snap wat je bedoeld.” Zei hij. Hij zou het ook niet willen weten waar iedereen bij was. “Dan doen we dat. Gaan we gewoon lekker een stukje wandelen of chillen in de tent.” Zei hij. Misschien konden ze wel een kampvuurtje maken. Dat was ook wel leuk.

Tygo Teunissen
“Doen we dat. Gaan gewoon met zijn allen, maar niemand van ons drinkt. Het is ook helemaal niet slim om vanavond te gaan drinken, aangezien we morgen naar Disney gaan. Je wilt niet met een kater in een achtbaan.” Zei hij. Misschien als hij het draaide alsof dat de reden was dat niemand zou drinken, voelde Julia zich ook niet zo bezwaard. “Niet slecht bedoeld eigenlijk, maar waarom mag ze niet drinken?” vroeg hij zo zachtjes mogelijk aan Milou.
femmie
femmie

Bericht van KirstReads zo jul 12, 2020 3:36 pm

Inge
Inge knikte. "Ik denk ook wel dat ik toegelaten ben maar je weet maar nooit." Ze at rustig verder. Inge was echt toe aan een avondje voor twee. Het waren drukke weken geweest en ze had nu gewoon behoefte aan hem. "Lekker wandelen en dan kunnen we misschien bij de tent nog een kampvuurtje maken. En dan kijken of er een mooie sterrenhemel is."

Susan
Susan zuchtte diep. Ze wilde ook niet zomaar haar zus in de steek laten. "Oke als Juul het echt niet erg vindt dan ga ik mee met de karaoke-avond. Als we het maar niet te laat maken want morgen gaan we naar Disney." Ze had echt zin in Disney. Ze keek naar Riley en kneep in zijn hand.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo jul 12, 2020 4:54 pm

Riley

"Zo te zien hebben ze het op een dealtje gegooid en kan Juul gewoon mee. We zijn allemaal samen dus genoeg ogen die haar in de gaten kunnen houden en haar er van kunnen weerhouden om niet te drinken. Maak je niet te veel druk om Julia,Suus en probeer zelf ook te genieten." "We kunnen straks ongestoord Frozen zingen.",probeerde die te opperen. "We gaan begon de terug. Ik ben ook moe en inderdaad morgen Disney waar we al ons energie voor nodig hebben. Ik heb zo zin om met jou het park te verkennen."

Julia

"Nee, dat is waar ook." Ze vormde een dank je naar Kylie? Het voelde toch fijner als nu niemand zou drinken. Meer gesteund. Ze was dan ook blij dat Tygo er voor de jongens mee instemde.
Ze stond op en nam haar lege bord mee. "Het was heerlijk Thijs. Ik had graag nog een beetje genomen maar ik zit helemaal vol. Ik ga even gebruik maken van het toilet maar zullen we zo dan gaan omkleden?" Ze ging echt niet in de vieze bezwete kleding. "Suus? Zal ik je haar vlechten?"

Milou

Milou wachtte tot dat Julia de caravan was ingelopen. Ze vond het lullig om over haar te praten waar ze bij zat. "Je hebt dit niet van mij.",waarschuwde ze hem. Eigenlijk vond ze dat hij het haar zelf moest vragen. "Juul had een fout vriendje wie haar aan de drank en drugs hielp. Niet zo lang geleden ging dat mis en belande Juul in het ziekenhuis na coma zuipen. Het heeft een paar dagen geduurd voor ze bij kwam. Ze is nu clean en van die gast af maar iedereen is zich dood geschrokken en.... Naja je ziet dat Juul het er nog moeilijk mee heeft. Ik denk dat ze bang is om zichzelf niet te kunnen bedwingen om te gaan drinken. Vooral als ze ons wel ziet drinken. Snap je? Dus super lief dat je met die smoes kwam. Anders was ze waarschijnlijk niet mee gegaan."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van femmie zo jul 12, 2020 7:41 pm

Tygo Teunissen
Tygo keek naar Susan. “Nou, dan spreken we toch een tijd af? Dan gaan we zo al gelijk na het eten en dan zorgen we dat we om 11 uur terug zijn ofzo. Het is nu nog maar half 7, dus tijd genoeg. Toch?” stelde hij voor, terwijl hij de afwas begon te verzamelen. Hij luisterde naar de uitleg van Milou en knikte. Oke, dan begreep hij het wel. “Maar goed dat ze bij hem weg is dan.” Zei hij. Oke, hij had ook wel eens drugs geprobeerd, maar hij had het verschrikkelijk gevonden. Gelukkig maar. “Nou, laten we ons maar eens gaan klaar maken dan.” Zei hij en wreef in zijn handen. Samen met Toby dook hij hun tent in en niet veel later kwamen ze er allebei uit. Toby in gewoon comfortabele kleding, maar van Tygo kon je echt zien dat hij het gewend was om uit te gaan en zich daar mooi voor te kleden.

Thijs Teunissen
Thijs glimlachte lief naar Inge. Dat klonk heel goed zoals ze dat beschreef. “Klinkt goed. Lekker met zijn tweetjes.” Fluisterde hij zachtjes tegen haar. Hij wist hoe beschermend haar ouders waren. Inge was ook nog maar 19 en dat was in de ogen van haar ouders nog best jong, ook al was ze volwassen. Hij begreep het ook wel. Hun moeder had dat ook wel een beetje. Al zou het met zonen makkelijker zijn om los te laten als met dochters. “Zullen we voorstellen eerst de afwas te doen? Dan kan iedereen lekker naar de karaoke.” Zei hij. Hij was wel benieuwd wat de ouders zouden doen.
femmie
femmie

Bericht van KirstReads zo jul 12, 2020 8:27 pm

Susan
Susan glimlachte. "Ik kijk er ook naar uit om Disney met jou te bezoeken. Frozen karaoke! Ik vind dat een super tof idee." Susan keek even naar Julia. Ze at haar bord leeg en ging langeruit zitten. Ze knikte. "Ja leuk Juul! Zal ik dan jou haar ook doen?" Ze stond op en keek haar zus na. "Ik ga me even omkleden in de tent." En ze liep naar haar tent.

Inge
Inge merkte dat haar moeder een hele tijd naar hen zat te kijken. Ze wist heus wel wat haar moeder dacht: je bent te jong voor een echte serieuze relatie. Maar als er een iemand was waarbij ze zich echt veilig voelde dan was het Thijs wel. Ze wilde niet de hele tijd dat haar ouders zo beschermend naar haar en Milou waren. Inge wilde ook zelf dingen uitvogelen. Ze kon niet goed meer tegen de blik van haar moeder. "Ik ga alvast de tafel afruimen." En ze stond op en liep met haar bord en met die van Thijs naar de campingkeuken die dicht in de buurt van hun tentenkamp stond.

Isabella
Isabella had Inge en Thijs een tijdje in de gaten gehouden. Die twee gingen niet mee met de rest en wilde met zijn tweetjes zijn. Aan de ene kant vond ze dat prima maar aan de andere kant vond ze het tien keer niks. Wat nou als Thijs te ver ging bij Inge? Ze beet op haar lip en keek naar Dave. "Wil jij met Inge praten? Ik ben bang dat ze misschien niet op tijd haar grenzen aan geeft. Wat nou als ze iets doet wat ze helemaal niet wilt?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo jul 12, 2020 9:13 pm

Julia

"Ik zou het fijn vinden als je mijn jaar wilt doen, Suus." Ze liep vervolgens de caravan in. Julia kleedde zich om in een leuk zomers bloemen jurkje en had de make-up lichtjes gedaan.
Ze kwam net weer buiten toen de jongens ook uit hun tent verschenen. "Jullie zien er goed uit mannen.",zei ze wel gemeend. Ze beet op de lip en liep toen naar de ouders. "Wij gaan naar de karaokebar hier vlakbij. We maken het niet te laat en we hebben afgesproken niet te drinken. Maak je niet druk als ik me niet op me gemak voel dan lopen Kylie en Jael mee terug. Dat hebben we zo afgesproken. Mam ga wat leuks doen met papa. Een romantische wandeling ofzo. Roan zal toch wel gaan voetballen of zo."

Milou

Milou knikte. "Ja veel beter. Ze lijkt ook gelukkiger, maar dan snap je waarom ze zo terug houdend was. Verder kan je lachen met Juul hoor. Leuke meid. Maar haal je geen gekke dingen in je hoofd of ik bel mijn bodyguard." Ze liet blijken dat het laatste een grapje was. Milou hoorde Suus en Riley praten over een Disney karaoke. "Als jullie maar weten dat ik geen let itgo ga zingen." Ze was al te vaak met Elsa vergeleken.
"Ik ga me ook dan maar eens omkleden. Tot zo."

Dave

Dave stond met tegenzin op. "Ik ga wel met haar praten." Hij verzamelde de afwas en liep achter Inge aan. Hij had hier zo geen zin in. Dit was het gesprek wat die al die tijd had proberen te vermijden. Het was gewoon akward en hij wilde het niet met zijn dochter over haar seksleven hebben. Onschuldig begon hij aan de afwas. "Uhu, Inge? Ik weet dat je relatie met Thijs steeds serieuzer wordt en ik ben niet gek jullie zullen meer doen dan handjes vast houden en kusjes geven maar.... Je hoeft niks te doen waar je je niet goed bij voelt. Geef je grenzen aan. Nee is nee en dat moet Thijs snappen. Zo niet dan is hij niet goed voor je Inge. Ik weet dat je het heus wel weet en doet en... Naja ik wilde het gewoon nogmaals gezegd hebben. Oké?"

Tyler

Sophie:"papa? Papa!?! Zullen wij naar de grote speeltuin als iedereen klaar is met eten nu de grote kindjes weggaan? En mogen we dan een ijsje? Alsjeblieft? Kijk ik hem me bordje leeg. Alleen de eitjes lus ik echt niet maar die heeft Sem opgegeten en Sem heeft ook zijn bord leeg." Ze keek van Tyler naar Nick met haar grote onschuldige staarders om hun Inge palmen.

Off: Riley is zich ook gaan omkleden maat ik wist het hem geen hele post
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van femmie zo jul 12, 2020 10:14 pm

Thijs Teunissen
Thijs had de blik van Inge’s moeder ook in de gaten. Hij en Inge waren al zo vaak bij elkaar blijven slapen, dat ze toch zeker wel in de gaten moesten hebben dat ze al lang eens seks hadden gehad? Hij snapte het niet helemaal. Waren ze zelf ook niet allemaal hun leeftijd geweest rond de tijd dat ze serieuze relaties of zelfs al families begonnen te krijgen? Ach, hij zou het vast en zeker zelf pas snappen als hij kinderen had. “Is goed, ik kom je zo helpen.” Zei hij tegen haar en gaf haar nog een kus. Hij liep naar zijn schoonmoeder toe. “Zal ik je bord en bestek meenemen? Dan zullen Inge en ik alles schoonmaken.” Zei hij tegen haar. Misschien kon hij op die manier toch ook nog punten scoren.

Tygo Teunissen
Tygo schoot in de lach. “Je bodyguard? Weet je het zeker?” zei hij lachend. Hij was immers net zelf afgestudeerd en zou gaan beginnen als bodyguard. Hij kon niet wachten om de familie te ontmoeten voor wie hij zou gaan werken. “Tot zo.” Zei hij toen Milou ging omkleden. Het klikte goed met haar en Tygo kon zeker goed met haar praten. Maar dat had hij altijd wel al snel. Hij glimlachte naar Julia, die zei dat ze er goed uit zagen. Toby kleurde er rood van, maar hij niet. “Dankje. Ik zie er altijd goed uit.” Zei hij, overdreven wapperend met haar haren.
femmie
femmie

Bericht van KirstReads zo jul 12, 2020 11:35 pm

Susan
Susan deed een jurkje aan en een vestje. Ze liep naar buiten en liep naar Julia toe. "Woow Juul dat ziet er echt heel tof uit. Ik heb ook even een make-up tasje meegenomen." Ze haalde een hand door haar haar en keek of Riley er ook was. Speciaal voor hem had ze een nieuw jurkje met Julia gekocht.

Inge
Inge keek op toen haar vader de keuken in kwam en hielp met afwassen. Ze zuchtte diep toen hij over een onderwerp begon te praten. Ze ging maar niet zeggen dat Thijs en zij allang een stap verder waren. "Pap ik snap wat je wilt zeggen. Echt waar. Thijs is heel lief voor me. Hij zou nooit iets doen wat ik niet wil."

Emily
Emily keek op. "Super lief Juul. En fijn dat je mee gaat. Doe vooral niet iets wat jij niet wilt. Zou je op Suus willen letten? Ze is niet vaak uitgeweest. Ik weet wel dat Riley ook op haar let maar toch." Ze keek naar Milan. "Wil je een stukje wandelen vanavond schat?"

Isabella
"Ja dat is goed Thijs. Dankjewel." Ze slikte. Isabella vond Thijs een lieve jongen maar Inge was ook kwetsbaar. Ze begon eindelijk weer op te bloeien. En beter te eten. "Thijs. Ik bedoel dit niet verkeerd maar.... Inge is kwetsbaar. Ze begint eindelijk weer op te bloeien na een jaar. Je weet dat ze moeite heeft met eten of had. Het gaat beter. Maar doe alsjeblieft voorzichtig met haar."

Nick
Nick keek naar Sophie. De kinderen hadden inderdaad hun bord goed leeggegeten en laten staan wat ze echt niet lusten. Ze hadden het, wat hem betreft, wel verdiend om naar de grote speeltuin te gaan. "Jullie hebben heel goed gegeten. We zijn trots op jullie. Wat mij betreft kunnen we zo wel even naar de speeltuin."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma jul 13, 2020 11:39 am

Tyler

Sophie begon op en neer te stuiteren. "Jeey naar de speeltuin. Gaan we nu?" Tyler zuchtte. Waar haalde die twee af en toe de energie vandaan om maar door te gaan. "Even afruimen en afwassen. Kom je me helpen? Dan heb je helemaal wel een ijsje verdiend." Sophie begon spulletjes bij elkaar te ruimen wie ze kon afwassen. Vervolgens kwam ze Tyler overeind trekken. "Papa, kom nou! Straks zijn alle ijsjes op."

Dave

"Dat weet ik ook wel maar... Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat je zo in het moment kan opgaan en je mee kan spelen dat je dan toe kan geven aan iets waar je nog niet klaar voor bent of niet goed voelt. Je kan altijd stop of nee zeggen." Ondertussen deed die de afwas. "Beloof me nog een ding! Doehet alsjeblieft altijd dubbel veilig. Ook met anticonceptie bestaat er een kleine kans om zwanger te raken. Je moeder en ik zitten er nog niet op te wachten om opa en oma te worden. Wacht daar de komende tien jaar ofzo nog maar mee."

Julia

"Mam, komt goed. We zijn allemaal samen en letten heus wel op elkaar. Milou en Inge gaan ook voor het eerst echt uit zonder bewaking. Ga jij nou maar lekker wandelen met papa."
Julia zag haar zusje te voorschijn komen. Ze plukte wat aan se jurkje. " Dank je. Jij ook. Heeft Riley je al gezien?"
Ze pakte er een stoel bij. "Ga zitten. Kapsalon Juul is geopend. Zal ik een schuine vlecht maken en meteen je make-up doen?"
Julia hoorde de opmerking van Tygo. "Tuurlijk Tygo, tuurlijk!" En rolde met de ogen.

Milou

"Echt wel! Moet je vet bang voor worden. Of ik verkoop je gewoon aan de pers. Valt vast wel wat zoetsappig te melden en anders verzinnen ze wel wat lekker leesvoer."

Milou kwam geïrriteerd de caravan uit. " Ik kan me krultang niet vinden. Juul heb jij er een te leen?" Julia:"In onze badkamer. Pak maar." Terwijl ze naar de buren liep hoorde roze haar moeder met Thijs praten. Ahh! Serieus? Mama dat kon ze niet menen. " Mam!" Snapte ze nou niet dat ze hiermee zich bemoeide met hun relatie. Ook al bedoelde ze het goed. Alsof Thijs en Inge dit niet besproken hadden. ECHT! Als iemand relaties kon verpesten. Ze moest maar eeuwig single blijven of ene geheime relatie beginnen..als iemand nog durfde want iedereen kende haar en haar familie.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van femmie ma jul 13, 2020 8:40 pm

Thijs Teunissen
Thijs keek naar de vrouw en knikte. Hij wilde net op haar reageren toen Milou even tussen beide kwam. “Het is al goed Milou.” Zei hij tegen haar. Hun moeder had hun uitgelegd hoe de moeder van een meisje over hun zou kunnen denken. Dus hij was wel op veel voorbereid. “Ja mevrouw Stevens. Ik weet het. Ik denk dat Inge een stuk steviger in haar schoenen staat als u denkt. Ze geeft het altijd aan als ze iets niet wil. En wat het eten betreft, is het alleen maar goed dat ik zo graag kook.” Zei hij tegen haar en glimlachte eventjes. Het was allemaal maar heel goed bedoeld. Vooral tegenover Inge. Hij zou wachten tot ze gereageerd had of eventueel nog iets gevraagd had. Het was niet netjes om midden in een gesprek weg te gaan, ook al wilde hij gaan helpen met de afwas.

Tygo Teunissen
Tygo lachte eventjes. “Nah, ik ben niet snel bang voor bodyguards hoor.” Zei hij lachend. Hij was er immers zelf eentje. Moest hij dan bang zijn voor zichzelf? “Kijk, dat is iets wat je niet moet doen. Ik hoef niet bekend te worden.” Zei hij. Nee, dat hoefde allemaal niet voor hem. Hij had in de gaten dat Thijs door de moeder van Inge aangesproken werd. Vanaf een afstandje luisterde hij naar wat er gezegd werd. Ze waren door hun moeder immers gewaarschuwd voor beschermende ouders met dochters. Tygo stak speels zijn tong uit naar Julia bij het horen van haar reactie. “Je ziet er mooi uit zo Julia.” Zei hij tegen haar toen ze aan haar jurkje begon te frutselen. Hij keek toe hoe Julia aan de haren van de anderen begon. “Zeg Juul. Als mijn haren de goede lengte zijn he, zou je daar dan ook eens iets mee willen doen?” vroeg hij. Hij was ze immers aan het laten groeien. Lange haren leken hem wel gaaf.
femmie
femmie

Bericht van KirstReads ma jul 13, 2020 8:56 pm

Nick
"Rustig aan dame. Kom dan gaan we onze borden afwassen. Je mag papa wel helpen." Hij liep naar de keuken en merkte dat Inge en Dave er stonden. Zo te horen ging het over iets serieus. Hij zag Inge kijken. "Leg maar neer Nick ik doe het wel." Zei Inge. Nick knikte en legde de boren op het aanrecht. "Kom dan gaan we een ijsje halen." Nick liep de keuken uit met Sophie. "Papa, Sem gaan jullie mee?"

Susan
Ze bloosde. En ging rustig zitten. "Nee Riley heeft mij nog niet zo gezien. Ik heb deze jurk expres nog niet aan gehad." Susan keek naar Tygo. "Ik heb wel make-up die je kan gebruiken. Al vraag ik me af of het je knapper maakt." En ze stak haar tong uit. "Maak er maar wat moois van Juul."

Inge
Inge zuchtte diep. Ze wilde het hier zo niet over hebben. Haar relatie met Thijs en haar studiekeuze waren een van de weinige dingen waarin ze zelf beslissingen kon nemen. Ze wilde niet dat haar ouders zich er mee gingen bemoeien ook al bedoelden ze het goed. "Pap. Je weet toch dat ik niet in zeven sloten tegelijk stap? Thijs en ik hebben het daar echt wel over gehad. Dus maak je alsjeblieft niet zo'n zorgen." Haar blik viel op haar moeder en Thijs. "En zeg alsjeblieft tegen mama dat ze zich niet moet gaan bemoeien met mijn relatie en jij moet doet dat ook niet doen. Laat mij voor deze keer zelf beslissingen maken over hoe ik mijn relatie invul." Dit was het teken voor haar vader dat ze uitgepraat was en graag alleen wilde zijn tenminste zonder ouders.

Isabella
Ze zuchtte diep. Ze had Inge haar felle blik wel gezien maar het was toch niet zo gek dat ze zich zo zorgen om haar dochters maakte? "Ze heeft geluk met jou Thijs. Ik weet dat ze steeds beter in haar schoenen staat maar toch." Ze slikte. "Loslaten is gewoon moeilijk. Maar ik gun jullie alle liefde van de wereld. Ga haar maar helpen met afwassen." En ze keek Thijs lief aan. Ze keek naar Milou. "Kijk je uit vanavond? Misschien kom je wel fans tegen die meer willen dan alleen een handtekening."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma jul 13, 2020 11:03 pm

Tyler

Tyler stond op. Sem legde zijn boek weg. Die had ook door dat Sophie op stuiteren stond om een ijsje te gaan halen en te gaan spelen in de speeltuin. "Even mijn spullen pakken en de tent dicht doen" Ze sliepen in een glamping tent. "Veel plezier jongens.",zei die tegen de jongeren die uit zouden gaan. "Doe geen dingen die wij ook niet zouden hebben gedaan.",grapte die er achteraan.
Tyler nam Sophie bij de hand. "Kom rennen! Wie er als eerste is."

Dave

"Nee maar 1 is genoeg." Dave slikte. Hij wilde dit gesprek ook niet voeren maar hij moest toch op een of andere manier zijn dochters meegeven dat ze hun eigen keuzes moesten maken en hun grenzen mochten aangeven. Dat ze zichzelf moesten beschermen als ze de liefde bedreven. Dat kon alleen maar door er open over te praten. "Inge, echt ik wil me nergens mee bemoeien. Maar ik wil en vind wel dat we hier open over moeten kunnen praten. Je moeder en ik hebben alleen maar het beste met je voor ook al komt dat misschien soms verkeerd en overbeschermend over."

Julia

"Ik ben benieuwd naar zijn reactie.",zei ze met een wenkbrauw wiebel. Ze begon snel aan Suus de haren voordat Riley kwam.
"Dank je wel."zei ze tegen Tygo terwijl ze Suus de haar begon uit te kammen. Julia was verbaasd over de bijdehante opmerking van de zus. Waar kwam dat opeens vandaan? "Tuurlijk. Geen probleem. Ik weet niet wat je in gedachten had." Julia dacht na. "Ik kan er ook meteen de tondeuse over heen halen.",antwoordde ze vervolgens duivels.

Milou

Milou grijnsde. Ze smede al plannen in haar hoofd. Als ze Tygo bang kon maken met de pers zou ze dat alleen maar tegen hem gebruiken. "Als je lang genoeg met ons omgaat vangt de pers vanzelf een blik van je op. Met elke jongen die waarmee ik gezien word zou ik een relatie hebben. En de reden dat bn-er zo vaak op dieet zijn? Je komt 1 kilo aan en ze schrijven dat je zwanger bent. Dus Tygo.... Ik wist niet dat wij war hadden." Ze keek hem met grote verleidende ogen aan maar schoot al snel zelf in de lach.

Ook al zei Thijs dat het goed zat, ze bleef mooi staan luisteren. Haar moeder bedoelde het goed maar zag niet in dat het avvwrecht werkte. Inge ging zich zo nog eens van de ouders afzetten inplaats van hun re vertrouwen. Straks deed ze juist wat ze niet wilde om in opstand te komen. Ze konden beter haar met Inge laten praten. Nu was het net een aanval. Milou sloeg geïrriteerd de armen over elkaar. "Mam! Mogen we alsjeblieft 1 avond uit als normale tieners? Alsof ik zonder Dean niet op mezelf kan letten." Geïrriteerd draaide ze zich om en ging in de caravan van haar nichtje op zoek naar de krultang
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van femmie di jul 14, 2020 7:58 pm

Tygo Teunissen
“Oh nou, als je ooit een paspop nodig hebt om iets nieuws op te oefenen, dan vraag maar raak.” Zei hij tegen Susan. Hij wist bijna zeker dat Susan zo’n reactie niet van hem verwacht zou hebben. Het ging over de reactie van iemand. “De reactie van je vriend? Zal ik eens voor doen hoe hij gaat reageren als hij je zo ziet?” vroeg hij met een grijns aan Susan. “Al helemaal als Juul dalijk klaar is met je haar.” Dus dit was hoe meiden zich normaal klaar maakten om uit te gaan? Elkaars haren doen en zich afvragen hoe jongens gingen reageren? Tygo schoot in de lach bij wat Milou zei. “Nou, als dat zo is, dan zal ik zorgen dat ik al je eten op eet voor je aankomt.” Zei hij tegen haar. Hij moest er niet aan denken om op die manier in de kranten te komen staan.

Thijs Teunissen
Thijs glimlachte eventjes. “Mijn moeder zei al dat zij het moeilijk vond om ons los te laten met bepaalde dingen en dat ze zich blij was dat wij geen meiden waren, want dan werd het alleen maar moeilijker.” Zei hij. En het was ook moeilijk geweest voor hun moeder. Al waren het voor hun hele andere eerste keren geweest natuurlijk. Eerste keer kroeg, eerste keer op vakantie zonder hun moeder. “Dankuwel mevrouw Stevens.” Zei hij tegen haar, toen ze vertelde dat hij gerust kon gaan. Hij haalde de laatste paar spullen bij elkaar en nam ze mee naar de afwas. “He.” Zei hij toen hij binnen kwam. Hij gaf Inge snel een kus op haar wang en keek ietwat ongemakkelijk naar Dave. Hij voelde de spanning hier wel ja. “Ik kan het wel van u overnemen, meneer Stevens.” Stelde hij voor.
femmie
femmie

Bericht van KirstReads wo jul 15, 2020 6:35 pm

Susan
"Huh wat? Je wilt serieus een keer make-up op?!" Ze keek Tygo verontwaardigd aan. Susan blooste. Riley was niet haar vriendje, althans nog niet. "Uhm hij is niet mijn vriend. Nou ja wel mijn beste vriend maar we hebben geen relatie." Ze dacht na over wat ze wilde. "Uhm zou je het kunnen invlechten? En dan dun beginnen aan de voorkant en dat het uiteindelijk een lange vlecht wordt van achteren?"

Linde
Linde had maar half de gesprekken gevolgd. Ze was bezig met het ontwerpen van een jurk. Ze had wel gehoord dat er een karaoke-avond in de stad was. Linde beet op haar lip. "Mam, pap, mag ik vanavond mee? Er wordt niet tot weinig gedronken en ze maken het niet te laat." Ze keek haar ouders smekend aan. Ze wilde niet als enige hier verplicht blijven.

Inge
"Jullie bemoeien je er wel mee. Het lijkt net alsof jullie denken dat Thijs een slecht persoon is. Dat is hij niet. Hij zou nooit iets doen wat ik niet wil en andersom ook niet. En trouwens. We doen het niet zonder bescherming. We hoeven nog geen ouders te worden. Dus als jullie denken dat ik het onveilig zou doen, dan kennen jullie mij dus niet goed genoeg. Ik ben helemaal klaar met dit gesprek." Ze ging ruw verder met het afwassen van de borden.

Nick
"Sem kom. We moeten ze wel inhalen!" Hij pakte Sem bik de hand en rende met Sem zo snel mogelijk naar de speeltuin. Helaas waren Sophie en Tyler sneller. "Woow jullie kunnen snel rennen zeg." Sem keek naar Sophie. "Kom Soof dan gaan we van de glijbaan!" En Sem rende met Sophie aan de hand naar de glijbaan. Nick keek naar Tyler. "Heb je het een beetje naar je zin?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo jul 15, 2020 9:37 pm

Julia

Julia keek Tygo vol ongeloof aan. Maar als hij dat zo graag wilde dan zou ze het doen ook. Immers alles wat je zei kon tegen je gebruikt worden. "Prima. Als ik klaar ben met Suus dan zal ik jouw haar en make-up doen, Tygo." Dan zal ze hem mooi opmaken als dag ofzo. Ze moest giechelen om haar eigen plannetje. Julia begon met invlechten terwijl ze hoorde hoe de zusje vertelde dat ze geen relatie had met Riley. "Dat is niet helemaal waar. Er speelt duidelijk wel iets tussen jullie. Riley kan zijn ogen niet van je af houden. Hij heeft alleen nog niet gevraagd of je officieel zijn vriendin wilt zijn."

Tyler

Tyler tilde Sophie op. Zo kon hij harder rennen of beter gezegd hij speelde gewoon vals. "Rennen, papa. Rennen!" Ze kwamen als eerste aan bij de speeltuin. Tyler was helemaal buiten adem maar zolang Sophie genoot had hij het er voor over.
"Papa heeft mij getild.",hoorde hij Sophie bekennen. Tyler keek heel onschuldig. Ze waren gewoon sneller...
Tyler keek van de kinderen naar Nick. " Als die twee kleintjes genieten, dan geniet ik ook."

Alyssa

Alyssa keek bedenkelijk naar Brandon. Linde was pas 14 en het was geen jongeren disco van de camping waar ze heen gingen maar een echte bar. Waarschijnlijk kwam Linde geen eens binnen. Hun kinderen en de andere zouden dan wel niet drinken maar er zouden vast andere bat gasten zijn die dat wel deden.
"Ik weet niet. Wat vind jij Bran? Ik denk eerlijk gezegd dat ze te jong is om binnen te mogen."

Dave

Dave legde zijn handdoek neer. "Pardon? Was hij eens heel gauw je mond met zeep jonge dame of je gaat savonds niet weg. Zo een toon sla je niet tegen mij uit. Ik probeer gewoon heel normaal een gesprek met je te voeren en over een naja genant onderwerp te praten maar blijkbaar is het niet normaal als je als oudere je zorgen wilt uiteten. Ik heb niks over Thijs gezegd. Ik vind het een hele lieve jongen maar ik wil dit wel met je besproken hebben. Maar prima je zoekt het maar uit!" Geïrriteerd liep liep terug. Hij zag Milan kijken.
"Alles oké?", hoorde die zijn zwager vragen. "Als jij weet hoe je met 19 jarige omgaat met een vriendje mag je het me vertellen. Ze wordt zonder reden boos terwijl ik een heel normaal gesprek probeerde te voeren. Moet niet gekker worden."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van femmie vr jul 17, 2020 10:05 pm

Tygo Teunissen
Tygo lachte bij de verbaasdheid van de anderen. “Tuurlijk, oefen maar raak. Alleen vanavond niet. Hoe sla ik anders knappe vrouwen aan de haak.” Zei hij met een knipoog. Verbaasd keek hij rond. Susan en Riley waren geen stelletje? Hij wees naar Julia, toen die daar een opmerking over maakte. “Inderdaad. Jullie lijken wel echt een stelletje. En als je dalijk ook zo mooi je haren hebt gedaan, kijk maar uit dat hij dan niet te laat is. Wie weet moet je de jongens dalijk wel van je af slaan.” Zei hij grijnzend. Op een afstandje hoorde hij een jonger meisje om toestemming vragen aan haar ouders. Hij keek om en zag een meisje van hooguit 15 staan. Heette ze Linda? Zoiets was het. Hij liep er naartoe. “Als het u helpt, niemand gaat drinken. Daar zorg ik wel voor. En het is samen uit, samen thuis. Als ze niet binnen mag komen, dan komen we gewoon met zijn allen weer terug. Ik ben voor mijn stages ook bouncer geweest, dus ik weet ook wat ik moet doen, mocht er iemand lastig gaan doen.” Zei hij, in de hoop dat het zou helpen.
femmie
femmie

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: