Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

My love, my life, my family, my friendschap

3 plaatsers

Pagina 3 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 3 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van KirstReads di jun 30, 2020 4:00 pm

Inge
Inge keek even naar haar moeder. Ze kon zien dat haar moeder nog niet helemaal stond te trappelen op het feit dat haar twee dochters met haar ouders gingen praten. "Mam het komt goed dat beloof ik." Zei ze. Haar moeder glimlachte. Inge luisterde naar Milou. "Ooh je moet je nieuwe kleren straks wel even showen hoor." Ze at rustig verder. "Ing, samen met Milou hebben we nog een cadeautje voor je gekocht. Milou wil jij het even halen?" Zei haar moeder.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

My love, my life, my family, my friendschap - Pagina 3 Empty Re: My love, my life, my family, my friendschap

Bericht van KirstReads di jun 30, 2020 4:04 pm

Susan
Ze begon te lachen. "Dat is waar. Maar school voelt zo net een gevangenis met al die verplichte poep vakken." Ze knikte. Ook zij had veel honger gekregen. "Ik ook. Deze friet gaat er echt goed in." Susan dacht na. "Ik wil je wel helpen met je huiswerk. Als we het samen maken dan heb je het sneller af. Amsterdam is echt een leuke stad. Ik kom graag bij de Engelse boekwinkel Waterstones. Maar ook het Museumplein en het Rembrandtplein vind ik toffe plekken." Ze keek op haar mobiel om te kijken hoe laat het was. "Hoe laat had jij trouwens afgesproken met je ouders bij school?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads di jun 30, 2020 4:07 pm

Nick
Nick knikte. "Sophie wilde al een tijdje mee. Ik zie dat ze echt passie heeft voor dieren. Misschien wordt ze wel dierenarts later." Hij stond op en liep naar Sophie en Sem toe. Hij tilde Sophie op en bracht haar naar boven. Hij hielp haar met tandenpoetsen en pyjama aantrekken. Liefdevol dekte hij haar toe en las haar voor uit het Frozen prentenboek. Nog voordat hij het verhaal uit had lag ze al te snurken. "Slaap lekker lieverd." Hij gaf haar een kus en liep weer naar beneden. Hij keek op de klok. Lily zou zo wel komen. "Even terug naar de zolder. Ik denk niet dat het lullig is om ze te laten helpen. Misschien vinden we dan wel dingen terug waarvan we vergeten waren dat we ze hadden." De bel ging. Dat zou Lily moeten zijn.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do jul 02, 2020 7:55 pm

Off: skipper de skip. We gaan met de hele beestenboel op vakantie naar Frankrijk. Een camping vlakbij Parijs en ja natuurlijk gaan we ook naar Disney (duh!) Iedereen staat bij elkaar op een veldje

Kylie

De date die Linde voor haar en Jael had geregeld had toch meer effect gehad dan ze dacht. Ze had nooit gedacht dat ze gevoelens voor Jael had. Ze kende hem al zo een beetje de hele leven en zag hem altijd als een soort van grote broer. Maar hoe meer ze we over spraken hoe meer ze merkte dat wederzijds meer speelde. Ze besloten te daten en hebben nu officieel een relatie. Nog wel heel pril, dus het is dan ook nog heel onwennig voor Kylie. Dat ze nu gewoon hand in hand kunnen lopen, hem kan kussen en knuffelen. Kylie en Jael waren samen naar de camping in Frankrijk gereden. Ze had er zin in. Vooral om de rest van het gezelschap weer te zien. Daarbij was het de laatste tijd druk geweest. Had ze zich bekommerd om haar jongste halfzusje nu hun vader weer vrij was. Ook al had ze al jaren geen contact meer met hem, ze wilde dat haar zusje veilig bij hem was. Met Nathan wist je het maar nooit. Ze kwamen aan op de camping. Kylie nam de omgeving in der op. Oh, wat was ze blij toen Jael de auto bij de  caravan parkeerde. Ze had me toch een houten komt gekregen. xD

Tyler

"Ik heb een potje met vet, al op de tafel gezet. Een potje potje potje het al op de tafel gezet." Het was een gezellige boel in de auto van Nick en Tyler. De kinderen hadden zich voorbeeldig gedragen maar dan ook genoeg achterin om zich mee te maken. "Papa, ik zag een bordje van de camping.",merkte Sem op. "Dan zijn we er denk ik bijna. Dus wat zingen we dan?" "We zijn er bijna, we zijn er bijna. Maar nog niet helemaal."
Tyler keek uit naar de vakantie. Tijd met de kinderen samen.
Misschien wel de laatste keer met zijn viertjes. Ze stonden immers op de wachtlijst voor een kindje.

Milou

Milou staarde een beetje naar buiten. Haar oortjes ingeploegd. Thijs reeed.met hun mee waardoor ze zich een beetje ongemakkelijk voelde gezien Inge en Thijs samen waren.
"Zijn we er bijna?",vroeg ze zonder op te kijken. Ze had het gehad met dat zitten in de auto. Vliegen vond ze dan toch ergens chiller. In de auto werd ze altijd een beetje misselijk. Niet veel later kwamen ze aan. Terwijl ze het veldje opteren kwam er twee jongens op een motor aangereden. Haar oog viel op de jongens. "Oeh lala, wie zijn dat?" Oeps! Zei ze dat nou hardop?!?

Julia

Juul wist niet helemaal wat ze van deze vakantie moest vinden.
Nog niet zo lang geleden lag ze nog in het ziekenhuis nadat ze zich in coma had gedronken. Hier van was ze zo geschrokken dat ze meteen besloot haar leven dramatisch om te gooien. Ze maakte het uit met Darryll en stopte met drugs gebruiken en drinken. Daarnaast zal ze binnenkort haar studie weer oppakken. Alleen wordt dit niet kraamverzorgster maar kapster. Julia besefte dat haar droom altijd al was om later een eigen beautysalon te openen. Kapster, pedicure en manicure in een.
Maar het feit dat ze weer terug zou keren naar al haar vriendinnen maar ook de mensen die ze kent via Darryll beangstigd haar wel. Julia heeft altijd het gevoel bij haar vrienden dat ze er niet echt bij hoort. Ze alleen maar aardig in haar gezicht zijn maar roddelen achter haar rug om. Misschien moest ze het eens met haar ouders hebben over ook het wisselen van school. Zucht! Ze werd gek van die zorgen. Ze m9est het proberen los te laten en te genieten van de vakantie. Daar was immers vakantie voor.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van femmie do jul 02, 2020 8:19 pm

Tygo Teunissen
Hij had er zin in. Niet alleen was het een heerlijke tocht zo op zijn motor naar Parijs, met zijn broertje achterop. Maar hij had er ook zin in om de vrienden van zijn broertje beter te leren kennen. Vooral zijn vriendinnetje. Natuurlijk wisten ze dat hij al zo lang een vriendinnetje had, maar hij had haar nog niet gezien. Zijn broertje wist niet hoe snel hij van de motor af moest komen en zijn helm van zijn hoofd moest halen. Tygo zette lachend zijn helm af. “Ah, kom op broertje. Zo erg was het niet.” Zei hij tegen hem. “Ik ga hierna toch niet meer zomaar mee op de motor.” Zei Toby, die het nog steeds niet gewend was. “Je zal toch moeten, in ieder geval op de terugweg.” Zei hij. Hij keek eens om zich heen. “Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor de andere er zijn. Laten we ons eens gaan melden bij de receptie. Dan horen we vast wat we moeten doen.” Zei hij tegen zijn broertje, die hij daarna vriendelijk door zijn haren heen wreef.

Thijs Teunissen
Thijs had met zijn vriendin zitten kletsen onderweg. In het begin had hij geprobeerd om Milou er een beetje mee in te betrekken, maar die had al snel haar oortjes in gedaan. Die moest toch ook wel een beetje het gevoel hebben dat ze het derde wiel was. “Wel fijn dat jullie geen bodyguard bij je hoeven te hebben toch? Anders val je ook weer gelijk zo op.” Zei hij tegen zijn vriendin. Dat leek hem zelf in ieder geval. Ze kwamen aan bij het veldje en ondanks dat hij het gezellig had gevonden in de auto, was hij toch ook wel blij dat hij kon rekken. Hij schoot echter in de lach bij het horen van Milou’s reactie op de twee. “Dat zijn mijn broers.” Zei hij toen hij uitgelachen was. “Die blonde die heeft gereden, is Tygo. Die donkere is Toby.”
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Bericht van KirstReads do jul 02, 2020 9:38 pm

Nick
Nick zat achter het stuur. Hij en Tyler hadden per pauze afgewisseld met rijden. Vrolijk zong hij mee met de rest. "Waren Fia en Charlie ook al op de camping aangekomen met Rosalie of hebben ze nog niks laten weten?" Rustig volgde hij de bordjes naar de camping. Na een lange rit kwamen ze eindelijk aan op de camping. Hij zag de auto van Dave en Isabella ook net arriveren.
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads do jul 02, 2020 9:43 pm

Inge
Inge had gepraat met haar vriend Thijs en met Milou. Totdat Milou haar oortjes in deed. Ze zag dat haar moeder in slaap gevallen was. Het was ook niet zo gek. Milou had weer een aantal concerten gehad en haar moeder en vader waren mee gegaan. Inge keek naar Thijs. "Ik ben heel blij dat er geen bodyguard mee is ook al vind ik Dean nog zo lief." Ze keek op en zag de broers van Thijs. Ze had hen alleen via foto's gezien maar nooit in het echt. De auto stopte. "Zullen we dan maar uitstappen?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads do jul 02, 2020 9:50 pm

Emily
Roan en Julia zouden met haar en Milan mee rijden. Susan en Riley gingen met de trein. Zou het dan echt gaan gebeuren, zouden die twee dan eindelijk een relatie krijgen? Ze keek even naar achteren. "Alles goed Juul?" Vroeg ze en ze keek haar oudste dochter bezorgt aan. Nog niet zo lang geleden kregen ze een telefoontje dat hun dochter in coma in het ziekenhuis lag. Emily zat dag en nacht bij haar bed en bad elke dag dat haar dochter weer wakker zou worden. Gelukkig werd ze wakker. Sindsdien ging het een stuk beter tussen hen ook tussen Roan, Julia en Susan ging het ook beter. "Wil je er over praten?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van KirstReads do jul 02, 2020 9:53 pm

Susan
Susan en Riley waren met de trein naar Frankrijk gegaan. Dat leek hen leuker dan met zijn alle opgepropt te zitten in de auto. Ze had even geslapen. "Waar zijn we? Zijn we al in Frankrijk?" Ze gaapte en keek naar buiten. Susan had zin in de vakantie. Ze keek naar Riley. Al een tijdje wilde ze zeggen wat ze echt voor hem voelde. Maar ze durfde het niet goed.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr jul 03, 2020 9:33 am

Tyler

Tyler stopte met zingen. De kinderen gingen vrolijk verder. Tyler controleerde zijn telefoon. Hij liet aan Nick zien dat hij geen nieuwe berichtjes had. "Ik app ze wel even waar ze zijn."
Hay Fia en Char.Zijn jullie al bijna bij de camping? We kunnen niet wachten jullie weer te zien. Ze arriveerde op de camping. De kinderen werden helemaal enthousiast op de achterbank. "Blijven zitten tot dat we stil staan. Jongens even rustig nog."
Zodra Nick had geparkeerd stapte ze uit. "Uiteindelijk met de auto's." Samen liepen ze naar de Stevens op ze gedag te zeggen.

Milou

Milou hoorde Thijs en Inge praten over hun bodyguard Dean, die voor het eerst niet mee was. "Inge, believe me. We gaan Dean nog missen en hem haast smekend op bellen of die kan komen. Haha..Nee het is best wel chill zo maar ook wennen. Normaal is die toch wel in de buurt te vinden. Ik hoop dat we gewoon rustig vakantie kunnen vieren. Het scheelt dat we met zo grote groep zijn, dan vallen we minder op. Al durf ik niet als mezelf naar Disney. Dat zou niet te doen zijn. Ik koop gewoon een prinsessenjurk en ga als prinses Elsa of Belle."
Milou draaide zich naar Thijs. "Pardon?!? Jij verteld mij niet dat jij twee hele knappe broers hebt?!?" Ze was inmiddels uitgestapt. "Thijs? Je stelt me toch wel voor aan ze?" Anders ging ze dat mooi zelf doen.

Julia

Julia schrok op uit de gedachten. "He, wat? Oh nee er is niks hoor. Ik was gewoon in gedachten verzonken." Ze vond het nu niet gepast om over een mogelijke wisseling van school te van praten. Ze zou haar ouders er vanavond wel over aanspreken. Als ze het durfde. Ze veranderde niet zo snel van school, dat snapte ze ook wel. Misschien kon ze zich bewijzen door bij haar opa Rick (vader Emily) te gaan werken in het café. Daarbij verdiende ze dan meteen een goed zakcentje. Ze had immers veel geld verspilt aan de verkeerde dingen in haar relatie met Darryll.
"Zijn we er bijna?"

Riley

Riley zette zijn spel op pauze en deed zijn switch aan de kant toen Susan wakker werd. "Goedemorgen, u bent do juist wakker geworden in het zonnige Spanje. U heeft dus uw halte gemist.",probeerde die serieus te zeggen maar hij veraadde zichzelf al meteen door in de lach te schieten. "Nee grapje maar als je nu niet wakker was geworden dan wel. We zijn er namelijk bijna. Parijs is de volgende halte en dan pakken we de bus naar de camping." Riley gaapte even. "Lekker geslapen?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van femmie vr jul 03, 2020 1:03 pm

Thijs Teunissen
Thijs lachte eventjes. “Ja, nou. Zo’n heel groot probleem zal dat niet worden. Tygo is afgestudeerd aan een of andere veiligheidsopleiding. Als het uit de hand loopt, kun je altijd hem nog om hulp vragen.” Zei hij. Hij grijnsde bij Milou’s opmerking over verkleed naar Disney gaan. “Weet je zeker dat je als Elsa of Belle wilt, en niet zoals Jafar ofzo?” vroeg hij, waarna hij maakte dat hij uit de auto kwam. Het was altijd leuk om andere een beetje te vervelen.
“Ik heb ook geen knappe broers.” Zei hij grijnzend. Al wist hij goed dat vooral Tygo altijd populair is geweest bij de meisjes. Thijs had zelfs een keer een goede vriend gehad die achter Tygo aan had gezeten. De arme jongen. Hij zette zijn handen om zijn mond. “Tygo! Toby! Hierzo!”

Tygo Teunissen
Tygo stopte met lopen toen hij zijn naam hoorde. Met zijn helm in zijn hand liep hij op zijn broertje af. Toby volgde hem gelijk. “Oh mijn god.” Hoorde hij vervolgens zachtjes achter zich. Tygo ging stil staan en draaide zich naar zijn broertje. “Wat is er?” vroeg hij. “Ik ken haar van youtube. Zij maakt hele mooie muziek. Ze heeft laatst zelfs een keer op mijn reactie onder een video gereageerd.” Hoorde hij zijn jongere broertje zeggen. Tygo grijnsde. “Dat is alleen maar leuk toch?” zei hij tegen hem. Hij liep naar de familie toe en stak zijn hand uit. In eerste instantie naar de ouders. “Ik ben Tygo, Thijs zijn oudere broer. En dit is Toby, ons jongere broertje.” Zei hij. Hij deed zijn mond open om een opmerking te maken over wat Toby hem net verteld had, maar besloot dat niet te doen.

Toby Teunissen
Toby liep zenuwachtig achter zijn broertje aan. Onderweg had hij de helm al een keer op de grond laten vallen en weer opnieuw opgeraapt. TT02, zou dat te duidelijk zijn? Hopelijk viel het niet op. Het was makkelijk om online iets te kunnen plaatsen, maar een heel stuk lastiger om dat zo tegen iemand te zeggen. Wat ongemakkelijk stond hij dan ook bij zijn broertjes. “Hoi.” Zei hij zachtjes. Hij vond het eigenlijk maar niks dat hij hier dalijk met een hele groep was waarvan hij alleen maar zijn broers kenden. En Tygo kennende, wist hij dalijk al binnen een paar uur wie wie was en had hij alweer genoeg nieuwe vrienden gemaakt.
femmie
femmie

Bericht van KirstReads vr jul 03, 2020 7:36 pm

Nick
Nick stopte de auto. Hij stapte uit en hielp Sophie met uit haar stoeltje. "Millie!" En ze rende op Milou af. Sophie was dol op haar nichtjes. Sem kwam er ook uit en die zei zijn oom en tante als eerste dag. Nick keek naar Tyler. "Zullen we eerst even de familie begroeten en daarna de spullen uitladen?"

Inge
Inge begon te lachen en stapte ook uit de auto. Ze maakte  kennis met de broers van Thijs. Ze had hen nog niet ontmoet. "Hoi ik ben Inge." En ze schudde de handen van de broers. In haar zak voelde ze de brief van de HKU mee bewegen. Ze besloot om daarmee te wachten totdat zij en Thijs alleen waren. "Leuk jullie te ontmoeten. Thijs heeft al veel over jullie verteld." Haar neefje en nichtje kwamen op hen afgerend. "Hey Semmie! Leuk je weer te zien."

Emily
"Rustig aan he lieverd." Niet veel later kwamen ze aan op de camping. Ze was blij weer de auto uit te kunnen. Emily was niet zo dol op lange tochten. "Juul had Suus nog laten weten hoe laat zij en Riley hier zouden zijn?" Emily had met Milan afgesproken dat ze Susan en Riley zo zelfstandig mogelijk lieten reizen. En dat al het contact via Julia ging zodat Emily hun jongste dochter niet lastig ging vallen.

Linde
Linde reed met Finn en Tess mee met hun ouders. Ze was blij dat de surprise date van Kylie en Jael zo goed was gegaan. Nu begon er langzaam iets tussen die twee te ontstaan. Nou Riley en Susan nog. Het gala was ook goed gegaan. Ze had lovende reacties gekregen. Na het gala was er ook iets opgebloeit tussen Tess en Finn. Linde zelf had contact met Ben maar dat was meer vriendschappelijk. "Mam hoever is het nog?"

Susan
Susan rolde met haar ogen. "Grapjas. Alhoewel Spanje lijkt mij niet heel erg." Ze wreef in haar ogen. Susan was degene geweest die allerlei spellen had meegenomen. Ze keek naar buiten. "Vanuit Parijs moeten we met de bus verder toch? Was een halfuurtje." Ze keek even naar het boek dat dicht op haar tafeltje lag. Ze had even gelezen maar ze had twee karaoke-avonden in het café van opa Rick gewerkt en was gesloopt. "Next stop Paris." Werd er omgeroepen. "Hehe eindelijk. Even aan Juul laten weten dat we er over drie kwartier ongeveer zijn."

Hey Juul, over drie kwartier zijn we op de camping. Alles goed daar? Xx
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr jul 03, 2020 8:42 pm

Julia

"Maak je geen zorgen,mam. Als er iets is dan kom ik naar jou of papa toe. Ik was gewoon een beetje in gedachten verzonken. Aan het dromen over Disneyland. De laatste keer dat ik daar ben geweest zat Roan nog in de luiers." Net op het moment dat haar moeder vroeg of ze nog iets van Susan had gehoord, appte de zusje. "Ze kapot toevallig net dat ze er met zo drie kwartier op de camping zullen zijn." Oké, tot straks. Goeie reis nog.

Riley

"Leuk bedacht maar ik denk dat ik dan al snel heimwee ga krijgen naar mijn familie en ik Disney niet schieten voor Spanje."
Riley begon zijn spullen alvast een beetje op te ruimen en dronk zijn flesje cola leeg waarna die hem netjes weggooide. "Ja, als het goed is wel. We moeten alles en even op de bus wachten."
Riley haalde zijn mobiel uit zijn zak. "Ik zal.mijn vader ook even laten weten dat we er bijna zijn. Voor die zich druk gaat lopen maken."

Milou

Milou sloeg beledigd de armen over elkaar. "Papa,  ze plagen me." Dave:"Word je tenminste niet herkend." Milou was nu echt beledigd. "Pap! Je hoort mijn kant te kiezen, niet die van Thijs."
Inmiddels waren ze gearriveerd en uitgestapt. Haar nichtje Sophie kwam op haar afgerend. Ze ging het meisje op en slingerde de rond. "Haay, Soof. Jeetje wat wordt jij groot. Wat geven je papa's jou te eten?" Ze liep met Inge en Thijs mee op zich voor te stellen aan Thijs zijn broertjes. "Hay, Milou. Het zusje van Inge.",stelde zichzelf voor.

Dave: ook Dave was zich gaan voorstellen aan de broers van het vriendje van zijn dochter. Hij bekeek de drie eens goed. Vooral de jongste kwam hem bekend voor. " Thijs? Hoe heette je moeder ook alweer?" Hij hoorde het antwoord. "Nu zie ik het. Jeetje, wat lijkt je broertje op je vader. Ik wist niet dat Carmen jullie moeder was. Carmen en ik zijn jaren buren geweest."

Alyssa

Alyssa keek op vanachter het stuur. Voor hun reden Kylie en Jael. Riley was samen met Suus met de trein. Wat ze toch wel erg spannend vond. Zo de eerste keer met zijn tweetjes naar zo grote stad. Ze hoopte dat alles goed verliep en ze snel aankwamen op de camping. Maar ze was ook trots dat ze het durfde. Hij zou toch weer een ervaring rijker zijn.
"Niet heel lang meer.",sprak ze tegen Lynn. De bordjes van de camping kwamen al in zicht. Ze besloot een beetje door te rijden zodat ze er sneller zouden zijn.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van femmie za jul 04, 2020 10:39 am

Tygo Teunissen
Tygo glimlachte naar het meisje. “Thijs heeft ook al veel over jou verteld. Hij zei dat je aan kickboksen doet. Sportief.” Zei hij tegen het meisje. Hij lachte naar het andere meisje wat zich voorstelde en groette ook de ouders. Er kwamen twee kleine kindjes op hun afgerend en Tygo hurkte neer. “Kijk eens aan. Wie is deze mooie Elsa?” vroeg hij aan het meisje, die duidelijk een Elsa jurk aangetrokken had. Hij keek naar de jongen die er ook bij was. “En daar hebben we Mickey, stoer hoor! High five.” Zei hij tegen het jongetje en hield zijn hand de lucht in.

Toby Teunissen
Maar wat stilletjes stond Toby tussen zijn twee broers in. Hij begon met zijn handen te frunniken toen er nog meer onbekenden bij kwamen te staan. Het werd voor hem alleen maar erger toen Dave over hun ouders begon. “Carmen. Zo heet mijn moeder.” Hoorde hij Thijs op de man antwoorden. Oh god, nu zou hij vast de opmerking te horen krijgen. “Mama bleef liever thuis. We hadden het wel gevraagd.” Zei Toby tegen de man. Het was ook bijna de sterfdag van zijn vader. Dus logisch vond hij dat wel. “Om hoe laat komen de anderen?” hoorde hij Thijs vragen.
femmie
femmie

Bericht van KirstReads za jul 04, 2020 3:11 pm

Emily
Emily knikte. "Disney wordt heel leuk dat weet ik zeker. En de rest van de vakantie ook. We gaan er iets moois van maken." Ze reden het campingterrein op. Emily hoorde Julia zeggen dat Susan en Riley er over 3 kwartier zouden zijn. "Gelukkig. Ze zijn dus niet verdwaald."

Nick
Nick keek naar Sem die een highfive terug gaf. Hij keek naar Sophie die Thijs een knuffel gaf. Thijs hoorde al goed bij de familie. "Zo iedereen veilig aangekomen? Het scheelt dat Tyler en ik af hebben gewisseld met rijden. En de kinderen deden autobingo dus ze hadden genoeg vermaak."

Inge
Inge keek naar haar vader. "Wie is Carmen?" Ze hield de hand van Thijs vast en liet hem even los toen Sophie Thijs een knuffel gaf. "Hey Sophietje. Wat zie jij er mooi uit zeg. Je bent echt een prinses." Sophie begon helemaal te stralen. "Ik ben Elsa." Zei ze. Inge knikte. "Jij bent zeker Elsa. En welke prinses ben ik dan?" Sophie moest daar even hard over nadenken. "Belle!" Inge glimlachte. Ze was dol op Belle. Ze keek naar Tygo. "Ik doe aan kickboxen dat klopt. Ik ben alleen niet zo goed. Ik ben beter in tekenen."

Linde
Linde zuchtte diep. Ze wilde graag uit de auto. Zij was ook liever met de trein gegaan. Linde keek even naar de tekening die ze had ontworpen op haar tablet. Ze was bezig met een nieuw shirt. "Mam mag ik nog een broodje of gaan we bijna eten als we op de camping zijn?"

Susan
"Oke dat is waar. Ik zou ook niet zolang van huis weg kunnen blijven." Susan haalde een hand door haar haar. De trein stopte langzaamaan op het station van Parijs. "Gingen we nou ook een dagje naar Parijs of alleen naar Disney?" Ze pakte haar koffer en die van Riley. "Owja onze bus stopt op busstation F. Dus we moeten die borden volgen."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za jul 04, 2020 4:03 pm

Julia

"Dat weet je niet zeker. Ik denk dat ze net zijn aangekomen op station Parijs en dan moeten ze de bus hierheen pakken.",zei Julia plagend. "Juul, hou is op je moeder te stangen.",hoorde ze de vader zeggen. Julia grijnsde. "Oké dan ga ik Roan wel stangen. Haar broertje keek verbaasd op. Roan:"He, wat ik doe niks! Ik zit hier gewoon een beetje muziek te luisteren."

Riley

"We zijn nog jong en hebben nog alle tijd om eens Spanje te ontdekken. In elk geval hebben we vandaag weer een mijlpaal bereikt in ons leven. We mogen trots op elkaar zijn. Ik denk dat vooral onze ouders opgelucht zijn als we voor hun neus staan. Die vinden het waarschijnlijk spannender dan wijzelf."
Riley haalde zijn schouders op. "Vast wel en anders kunnen we samen de stad gaan verkennen. Op pad met de andere jongeren."
Riley nam zijn koffer aan. De trein reed het pardon op. Hij stap te uit zodra ze stil stonden en wachtte op Suus. Hij hield stevig haar hand vast zodat die zeker wist dat ze elkaar inndeze drukte niet kwijt konden raken. "Oké opzoek naar busstation F."

[Alyssa

"Wat ben je aan het maken?" Ze had Linde ook de tablet bezig gezien vanuit de achteruitkijkspiegel. Alyssa keek op de klok in de dashbord. "Vooruit maar je eet straks wel gewoon. Ik wil niet horen dat je vol zit." Ze keek opzij naar Brandon. "Wil je voor Linn nog een broodje pakken?" Zelf dronk ze wat water. Niet veel later kwamen ook hun aan op de camping. Ze zag dat de andere er al waren. Kylie en Jael parkeerde naast hun. Het was zo leuk om te zien dat behalve Linde haar kinderen de liefde hadden gevonden.

Dave

Dave begroette Nick en Tyler. "Ja hoor, jullie ook zo te horen. Het is alleen wel raar om zelf te rijden en geen bewaking mee te hebben maar we hebben rustig gereden en genoeg stops gemaakt. Even de benen streken." Dave keek toe hoe zijn dochters kennis maakte met de broers van Thijs en de kinderen van Nick en Tyler zich erbij voegde. "Zo te zien maken Sem en Soof al vrienden. Ik ga me ook maar eens voorstellen."
Dave liep op het groepje af. "Carmen was het buurmeisje van mij en tante Emily. Ze woonde naast het café van opa Rick."
"Jammer. Doe haar de groetjes als jullie haar spreken. Zeg maar dat we snel contact opnemen om een keer af te spreken. Ik ga mama helpen met uitladen."

Milou

Milou moest lachen om Tygo. Hij was leuk net Sem en Sophie. Sophie was ook zo lekker bijdehand. Milou tilde Sophie op. "Soof is mijn grootste kleine fan he Soof." Ze zag Soof trots knikken. Precies terwijl ze dat zei viel het haar op dat Toby een merch shirt van haat droog. Ze kwam wel vaker fans tegen maar dit was het broertje van haar zus de vriend. Het voelde wat ongemakkelijk. Moest ze er iets van zeggen? Hem iets aanbieden zoals een foto of handtekening? " Leuk shirt heb je aan Toby."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van femmie za jul 04, 2020 8:49 pm

Tygo Teunissen
“Als jij Elsa bent en Inge is Belle. Wie ben ik dan?” vroeg hij aan het meisje. Hij hoorde over de auto bingo. “Oh leuk! Heb je gewonnen?” vroeg hij aan het jongetje. Hij luisterde naar Inge. Stiekem wel jammer dat ze niet zo goed was in kickboksen. “Oh, dat is waar ook. Daar heeft hij ook wel eens over verteld.” Zei hij vrolijk. Tygo stelde zichzelf voor aan de twee mannen die aan kwamen lopen. “Oh, zijn dat jullie kinderen? Ze zijn echt super lief.” Zei Tygo en glimlachte eventjes naar de twee. Ten minste, tot nu toe. Tygo had ze nog maar een paar minuten gezien natuurlijk.

Thijs Teunissen
“Carmen is mijn moeder.” Zei hij tegen zijn vriendin. Hij had Inge toch wel al over zijn moeder verteld. En ook genoeg over zijn broers. Hij keek naar hoe zijn oudere broer met de twee kleintjes om ging, terwijl Toby er een beetje ongemakkelijk bij stond. Hij had niet anders verwacht van zijn broers. “Wat is het plan? Inchecken en tenten opzetten of wachten we eerst op de rest?” vroeg hij in het algemeen.

Toby Teunissen
Toby stond een beetje ongemakkelijk toe te kijken. Hij wist niet goed wat hij moest doen. Al helemaal aangezien Milou er mee tussen stond. God, waarom moest hij er ook net vandaag voor gekozen hebben om een van haar merch aan te doen? Waarom kon hij niet gewoon bij zijn moeder thuis blijven? Op het moment dat Milou met Sophie bezig was, dacht Toby dat het haar misschien niet eens op zou vallen. Tot ze er een opmerking over maakte en Toby niet zomaar begon te blozen, maar gewoon een knalrood hoofd kreeg. “Eeh- ik- ehm-“ begon hij te stamelen.
femmie
femmie

Bericht van KirstReads za jul 04, 2020 9:44 pm

Emily
"Juul dat is niet grappig. Voor je het weet komen ze inderdaad terecht op de verkeerde camping." Ze zuchtte diep. Emily vond het al een naar idee dat die twee met zijb tweeën reisden in plaats van met de rest. Wat nou als er iets gebeurde. Niet veel later reden ze het parkeerterrein op.

Susan
Susan hield de hand van Riley stevig vast. Niet alleen omdat ze hem niet kwijt wilde raken maar ook omdat ze zich veilig bij hem voelde. Ze kwamen aan op de busperron F. Over een kwartier kwam de bus. Ze ging op het bankje zitten. "Wat wil jij heel graag in Disneyland zien?"

Nick
Sophie dacht na. "Jij bent prins Erik van Ariël en Millie is dan je Ariël." Ze keek naar Milou. Nick rolde met zijn ogen. Hij wist wel wat Sophie aan het doen was. "Nick, Tyler!" Hoorde hij een bekende stem roepen. Hij keek om en zag Sofia en Charlotte uit hun auto stappen. Niet veel later kwam Rosalie ook uit de auto. Nick glimlachte. Daar waren hun beste vriendinnen met hun dochter eindelijk. Nick keek naar Tygo. "Ja klopt. Deze twee gekkies zijn van ons. Ik ben Nick trouwens. De broer van Dave."

Linde
Haar vader gaf haar een broodje. Ze keek naar haar moeder. "Mam je weet dat ik altijd honger heb. Maar goed ik beloof je dat ik niet ga zeggen dat ik vol zit straks." Linde keek naar Finn die Tess haar aan het strelen was. Tess was in slaap gevallen. "Ik ben nieuwe ontwerpen aan het maken voor nieuwe shirts. Tess had aan mij gevraagd of ik voor haar dansgroep shirts kon maken. En ik ben bezig met een daadwerkelijke kledinglijn te bedenken."

Inge
"Owja klopt. Je hebt over je moeder verteld. En over je broers. Ik wist alleen even niet meer hoe ze heette en dat ze buren waren van mijn vader en tante." Ze glimlachte. "Ik heb toelatingsexamen gedaan voor de Hogeschool voor de Kunsten in Utrecht dus ik hoop toegelaten te worden." Ze kwamen aan bij de tenten. Ze had wel zin om in een tent met Thijs te liggen. Ze vroeg zich alleen af of haar vader dat zo leuk ging vinden.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za jul 04, 2020 10:21 pm

Julia

"Mam, ik maakte maar een grapje. Maak je niet druk. Voor je het weet staan ze voor je neus. Riley en Suus zijn zo verliefd op elkaar dat die elkaar niet uit het oog verliezen. Daarbij had Suus echt alles tot op de details uitgestippeld en ze heeft beloofd te bellen als er wat mis is. Heb vertrouwen." Ze arriveerde eindelijk. Julia stapte uit. Ze hield zich wat afzijdig. Ze wist niet goed of se zich bij haar nichtjes moest voegen of niet.

Riley

Riley ging naast Susan op het bankje zitten. Haar hand nog altijd vasthoudend. "Uhh, de parade wil ik graag zien. Dat is gewoon het ultieme Disney moment. Ik zou graag in de space mountion willen en van die Mickey oren hebben. Ik weet het., het klinkt een beetje kinderachtig maar ik moet ze gewoon hebben." De bus was er eerder dan verwacht. Hij stopte zijn koffer in de laadruimte en liep vervolgens Suus met haar spullen. Vervolgens begeleider hij haar naar een plekje achter in de bus.

Alyssa

"Aha, daar had je inderdaad over verteld. Ik ben benieuwd wat het is geworden. Wat je laatst voor Jael had gemaakt dat sweater was ook heel gaaf geworden. Kylie zei dat die hem heel vaak aan heeft als die gaat dansen. Als je het zo leuk vind om te ontwerpen moet je er inderdaad wat mee gaan doen. Maar je kan niet zomaar kleding gaan verkopen. Dan zouden papa en ik je moeten aanmelden bij de KvK en zou je een website moeten laten bouwen."

Tyler

Tyler stelde zichzelf voor en rolde met zijn ogen. Was hun dochter nou echt Milou proberen te koppelen aan de jongen waarvan die zijn naam alweer was vergeten. Ook al was hij leraar, namen onthouden was niet zijn sterkte punt. Hij hoorde iemand zijn naam noemen. Nog voor dat die wat kon zeggen rende Sophie op Rosalie af. "Sorry. Ik moet Sophie onde gaten houden. Leuk jullie te ontmoeten. Als je hulp nodig heb met die tent dan weet je ons te vinden."

Milou

Milou moest moeite doen om niet in de lach te schieten. Ze moest toegeven Tygo was een leuke jongen om te zien en kwam spontaan over maar ze kende hem verder geen eens. Ze was er niet van overtuigd dat Sophie haar koppelpoging ging lukken. Echter ze was alweer verdwenen. "Gatver je gaat toch niet in een tent slapen. Onze vader is de sleutel van de caravan halen. We zullen zo wel horen waar we met zijn alle staan. We staan sowieso allemaal op het zelfde veldje." Milou merkte dat Tony nog verlegender werd van haar opmerking.."Rustig! Ik bijt niet. Ik kan er wel een handtekening opzetten als je wilt. Dan heb je een uniek shirt."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van femmie zo jul 05, 2020 8:59 am

Tygo Teunissen
Tygo schoot in de lach bij het horen van wat het meisje zei. Hij keek Milou aan met pretoogjes. “Wat ben jij toch schattig.” Zei hij tegen Sophie. “Dus als we naar Disney gaan, dan moet ik verkleed als Eric. Komt voor elkaar.” Stelde hij vast. Hij keek naar Milou, die niet van tenten hield. “Waarom niet? Heerlijk is dat. Leven zonder luxe.” Zei hij tegen haar. Zo zag hij dat. Eventjes geen social media ed om je heen. Hij keek naar hoe de groep nog groter werd. Ook aan de nieuwkomers stelde hij zich voor en wees zijn jongste broertje aan, die overduidelijk niet wist wat hij moest doen. Hij keek naar het meisje wat er bij was en stak zijn hand naar haar uit. “Ik ben Tygo, de broer van Thijs.” Zei hij tegen haar.

Toby Teunissen
Toby keek Milou met grote ogen aan. Hij keek even van Dave naar Milou, hopend dat haar vader het niet vervelend zou vinden dat hij zo de aandacht van Milou trok. “Echt waar? Zou je dat willen doen?” vroeg hij verbaasd. “Dat-dat-dat- zou geweldig zijn!” zei hij enthousiast. Misschien had hij zelfs zo’n geluk en zou ze vanavond een liedje doen. Misschien wel samen met haar vader. Stiekem was hij daar best wel nieuwsgierig naar.
femmie
femmie

Bericht van KirstReads zo jul 05, 2020 10:40 am

Emily
Emily was naast Julia blijven staan. Ze keek op toen er een lange jongen voor hen kwam staan. "Hoi ik ben Emily. Tante van Inge en Milou." Julia zou zichzelf moeten voorstellen. "Ik ga even Isabella begroeten." Ze gaf Julia nog een kus op haar hoofd en liep naar Isabella toe die nog aan het uitladen was. "Hey zuslief. Waar heb je Dave gelaten?" En ze knuffelde Isabella. Isabella glimlachte. "Hey zusjelief. Dave is de sleutel van de caravan halen. Als het aan hem licht gaan Inge en Thijs niet samen in een tent."

Susan
Susan ging in de bus zitten. Ze zat het liefst bij het raam. "Oew de parade lijkt mij ook heel tof. Ik zou graag in It's a Small World willen ook al is het muziekje heel irritant. Ik hoop trouwens op de foto te kunnen met Olaf of met Qinnie the Pooh." Ze lachte. "Als jij Mickey oortjes koopt dan koop ik Minnie oortjes. Dan zijn we samen Mickey en Minnie." De bus begon te rijden.

Inge
"In een tent slapen lijkt mij wel heel tof. Sowieso wil dan wel met Thijs in een tent." Ze pakte Thijs hand vast en gaf hem een kus. Ze keek op toen Julia met haar familie verscheen. Ze had begrepen dat Susan en Riley met de trein kwamen. Ze liep naar Julia toe en gaf haar een knuffel. "Hey meis. Hoe is het nu met je?"

Linde
"Ja klopt. Tess had dat gehoord en vroeg dus of ik ook iets voor haar dansgroep wilde maken." Ze nam een hap van haar broodje. Linde had er wel serieus over nagedacht om een eigen kledinglijn te beginnen en zo geld er mee te verdienen. Ze wilde ook graag een opleiding doen tot ontwerpster al moest ze nog ruim 4 jaar wachten. "Zouden jullie dat echt voor mij doen?"
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo jul 05, 2020 5:54 pm

Dave

Dave was de sleutel van de caravan halen en gaan ontdekken waar iedereen stond. Ze deelde met zijn alle een veldje, dat was een voordeel. Hij kwam net aanlopen toen die Isabella tegen Emily hoorde zeggen dat Inge bij Thijs in een tent wilde gaan slapen. Milan stond er inmiddels ook bij maar door dit nieuws vergat die gewoon zijn zusje en zwager gedag te zeggen. "Tent, tent? Er gaat helemaal niemand in een tent. Die jongens slapen er maar samen in en Inge slaapt gewoon in de caravan. Is ze gek geworden ofzo. Mil zeg jij er eens wat van." Milan:" Ik schijt al zeven kleuren stront dat Suus alleen met Riley met de trein is. Als ze ook nog eens samen zouden gaan slapen dan krijg ik een hartaanval en vermoord ik Riley. Ik snap je volkomen Dave. Ze mag dan 19 zijn maar als vader wil je dat ze wacht tot de 49e."

Riley

Riley ging naast Susan zitten in de bus. Uit zijn rugzak haalde die een lauw geworden flesje cola. Hij dronk eruit en bood Susan een slokje aan. "Nee niet die! Dat melodietje is nog erger dan Carnavalsfestival. Je gaat er maar in met Juul ofzo." Riley knikte. " ik hoop ook dat we Disney figuren tegen komen maar ja je weet nooit van te voren wie er in het park lopen en welke bij de studio's en dan moet je er ook nog maar op het juiste moment zijn." Riley grijnsde. "Als jij geen Minnie oortjes loopt dan koop ik ze voor je."

Alyssa

Alyssa keek opzij naar Brandon om zijn steun te zoeken.
"We praten er vanavond over goed? Ik moet me nu te veel op de weg richten. Maar als je dit echt wilt en het ook daadwerkelijk serieus neemt en het blijft dien na school en school er niet onder gaat lijden dan kunnen we er wel een keer serieus over na gaan denken en ons er in gaan verdiepen. Eerlijk gezegd zou ik geen eens weten of je met jou leeftijd al een bedrijfje mag starten. Maar ik zei al we hebben het er vanavond wel over. We zijn er immers bijna."

Julia

Julia had gehoopt dat iedereen der met rust zou laten. Ze had geen zin in het continue gevraagd hoe het ging of verdere vragen. Kon ze niet gewoon onzichtbaar zijn? Het was zelfs een voor haar onbekende jongen die haar gedag zei. "Thijs? Thijs? Oh het vriendje van Inge. Sorry het kwartje viel niet meteen. Ik ben Julia maar iedereen noemt mij Juul. Inge en Milou zijn mijn nichtjes. Leuk kennis te maken." Het laatste was wel gemeend. Tygo was precies het type jongen waar ze haar oog op zou kunnen laten vallen. Ze zag Inge aan komen lopen. "Hay! Prima met jou uit jullie." Ze wilde Tygo niet buiten sluiten. "Ik heb alleen een houten komt van de lange zit in de auto." Oh Juul! Wat zeg he nou weer! Binnen 5 tellen zette ze zichzelf alweer voor schut.

Milou

"Gelukkig heeft ze dat niet meer gehoord. Ik hoorde laatst dat Sophie alleen nog maar groot en stoer wilt zijn, maar ik help he wel herinneren dat je verkleed als prinses Eric naar Disney gaat." Ze wiebelde met de wenkbrauwen. "Maar dan ben ik zeker verplicht om als Ariel te gaan. Lekker onhandig met zo vin. Had ze gewoon niet Mickey en minnie kunnen zeggen? Donald en Katrien." We waren nog zo veel duo's. Milou keek alsof ze spoken zag. "Never! Het idee dat er snachts beestjes over je kruipen of dat je niet meteen naar de wc kan. Maar veel plezier in jullie tentje. Ik slaap vannacht heelijk in mijn warme bedje." Terwijl iedereen Julia ging begroeten bleef zei nog even bij Tony staan. "Tuurlijk! Ik heb alleen geen stift bij de hand. Komt goed en anders verzin ik wel wat anders." Dan zou ze een lief berichtje voor hem schrijven ofzo.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van femmie ma jul 06, 2020 10:10 am

Thijs Teunissen
Thijs trok Inge tegen zich aan toen hij een kus kreeg. “Natuurlijk slapen wij samen in een tent.” Fluisterde hij in haar oor. Hij merkte al gelijk dat niet iedereen het daar mee eens was. Maar goed, Inge was volwassen, dus die wist toch heel goed haar eigen verstandige keuzes te maken. Hij ging er in ieder geval van uit dat zij haar ook die vrijheid gaven. “En anders kom je vannacht er gewoon stiekem bij gekropen.” Zei hij zachtjes tegen haar, waarna hij haar nog een kus gaf voor ze naar haar nichtjes ging.

Tygo Teunissen
Tygo grijnsde eventjes. “Thijs, het vriendje van Inge ja.” Zei hij lachend. Ach, ze waren nu al met een grote groep en hij begreep dat er nog meer moesten komen ook. Dan was het ook niet zo vreemd als je eventjes niet meer wist wie nu wie was. “Herkenbaar. Nu heb ik het geluk dat ik een zacht zadel heb. Maar als ik met de auto geweest was, had ik hetzelfde probleem gehad.” Zei hij tegen Julia, die duidelijk niet had bedoeld om zo’n opmerking hardop te maken.

Toby Teunissen
Toby’s wangen kleurden opnieuw rood. Milou had het serieus bedoeld. Geweldig toch! Kreeg niemand minder dan hijzelf een handtekening van Milou. Was hij even blij dat Thijs Inge als vriendin had. “Dankjewel- dat is- geweldig.” Stamelde hij zachtjes tegen haar. Hij wist zeker dat hij bij concerten e.d. nooit haar aandacht had kunnen trekken. De meeste van de fans schreeuwden hard en duwden net zo lang tot ze vooraan stonden. Dat durfde hij niet hoor.
femmie
femmie

Bericht van KirstReads ma jul 06, 2020 2:08 pm

Emily
"Ik vind het ook mega spannend dat Susan samen met Riley reist. Ze is 17. Vrees dat ik dit van mijn moeder niet eens had gemogen hoe graag ze Milan ook mocht." Ze keek naar Inge en Thijs die lief met elkaar deden. "Dave ze is 19. En dus volwassen aan het worden. Denk je dat als je ze samen in een tent zet het meteen met elkaar gaan doen? Inge kan goed nadenken over wat ze wilt." Ze wilde zich er niet mee bemoeien maar Inge was oud en wijs genoeg om zelf keuzes te maken.

Inge
Inge bloosde toen Thijs zachtjes tegen haar praatte. "Ik wil heel graag bij jou in een tent. Dan hebben we eindelijk wat privacy." Thuis hadden ze dat ook wel maar soms het leek het net alsof haar ouders elk vier paar ogen hadden. Ze snapte wel dat haar ouders beschermend naar haar waren maar ze wilde graag meer vrijheid. Ze was 19 en zou binnenkort misschien gaan studeren.

Nick
Nick keek even toe hoe Sem zijn familie begroette en ook Sophie rende op Julia af. Nick was blij dat het met Julia een stuk beter ging. "Julia ik heb een zeemeerminnenstaart van mijn papa's gekregen omdat ik lijk op Ariël maar ik moet wel eerst B halen als ik daarmee wil zwemmen." Nick glimlachte. "Sophietje je mag er al wel mee zwemmen maar alleen in het ondiepe bad en nog niet in het diepe bad."

Linde
Ze keek haar vader aan. "Je moeder en ik gaan het er nog over hebben. Want een eigen bedrijfje betekent ook veel verantwoordelijkheid en ik denk gezien je leeftijd dat wij je dan moeten begeleiden en dat is prima. Maar we moeten alles even op een rijtje zetten." Linde knikte. "Ik wil dit echt heel graag. Ik beloof je dat ik nog beter mijn best op school ga doen."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma jul 06, 2020 9:00 pm

Dave

Dave grijnsde.."Haha, ik denk dat wij van mama sowieso niet zonder haar opa vakantie hadden gemogen, Em." Alhoewel hun moeder best vrij in haar opvoeding was. "Oké. Dat weer ik heus wel maar toch zegt mijn hoofd wat anders. Het idee.... nee laat maar dat krijg ik nooit meer van mijn netvlies en van het idee dat ik een serieus gesprek met haar moet aangaan over naja je weet wel krijg ik het al Spaans benauwd." Wij! Waarom werden ze meiden zo snel veelte groot. Kon de tijd niet stil blijven staan toen ze nog klein waren en alleen nog maar oog voor papa hadden?!?

Alyssa

"We hebben het vanavond over, oké. Zoals papa al zegt er komt veel bij kijken waar wij ook geen weet van hebben. We gaan het een keer uitzoeken maar niet nu." Ze reed het pad op richting de camping. "Hehe. We zijn er eindelijk!" In de verte zag ze al een groot deel van de familie staan. Alyssa parkeerde de auto. "Goed volk!",riep ze door het nog openstaande raam.

Julia

"Sorry, ik had niet meteen de link gelegd. Leuk je te ontmoeten en dat jullie mee wilde op vakantie." Ze zag Milou met een vreemde jongen staan praten. " Is dat je jongere broertje?" In elk geval dat nam ze aan omdat ze de jonge niet kende en hij op Tygo leek.
Julia keek naar de motor. "Is die van jou? Het! Mag ik een keer achterop?" De kleine Sophie kwam dolenthousiast hun gesprek storen. "Wauw! Vet cool Sophie. Ik ben jaloers."

Milou

'Geen dank. Kleine moeite." Inmiddels stond ze bij Tygo en Milou en ving ze op wat Sophie enthousiast kwam vertellen. "Wat super leuk Soof. Dus eigenlijk ben jij Ariel." "Maar jij mag wel als Ariel verkleed naar Disney hoor.",hoorde ze Sophie snel zeggen. Bang dat haar plannetje in duigen viel. "Weet je wat ik ga wel als pluto en is Sem Mickey." Al blaffend liep ze achter Sophie aan die lachend wegrende en zich achter Julia verschool. Ze zag Sem kijken met een blik van: Milou wat doe je?!?
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: