Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

I’ll be there for you

2 plaatsers

Pagina 10 van 41 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 41  Volgende

Ga naar beneden

I’ll be there for you - Pagina 10 Empty Re: I’ll be there for you

Bericht van moonlight di jul 04, 2023 9:03 pm

Emma

Emma schoot in de lach. "Hahaha. Ik ook niet. Maar we weten beide wel beter. Het is toch ook wel raar om te bedenken dat de kinderen inmiddels oud genoeg zijn dat ze een relatie krijgen en meer. Nu is Evie een stuk ouder dan Finn en de tweeling maar ik zou het toch een heel gek idee vinden als hun zelf straks ouder worden. Ik vind het wel heel tof om straks weer tante te worden van Evie. Mijn kleine nichtje wordt gewoon mama. Als Eef ooit iets nodig heeft dan kan ze altijd aankloppen. Dat weer ze hé? We moeten sowieso een keertje lekker met der gaan babyshoppen. Een meidendag met der houden. Gaan we ook lekker uitgebreid lunchen." Emma knikte. "Die twee hadden toen Riley een baby was al een bijzondere band. Hij is zo beschermd naar zijn zussen toe. Heel mooi en bijzonder om te zien hoe meegaand hij is."
Emma knikte. "Daarom hebben we er ook bij de andere op gehangen. Ik wilde niet dat ze in Mike zijn atelier bleef staan. De kinderen reageerde ook heel lief. Finn zei toen we het opgingen dan die een heel trots meisje zag staan. Na al die jaren ziet hij er soms nog steeds. Het is raar maar het feit dat hij kan bevestigen dat het goed met haar gaat en dat zd bij ons is geeft mij nog altijd rust." Zs slikte even. Over Engel praten bleef toch altijd moeilijk. "Het is oké, Gwen. Ik ben der voor je."

Allie

Allie stond vol trots voor aan bij het podium. Ze wisselde even een blik met Mirthe in de zaal. Ze zag haar opa ook trots kijken.
Allie maakte een hartje met de handen toen Evie klaar was en hoefde heel hard. Vervolgens zette Evie een nieuw nummer in. Ze keel verbaasd naar de zusje. Ze kende dit nummer helemaal niet. Ze kreeg tranen in de ogen toen ze het nummer hoorde. Ze was zo trots op de grote zus. Ze liep naar Roy met de vraag of zij Evie mocht afkondigen. Vol trots liep ze het podium op toen Ebie klaar was. Ze knuffelde eer even stevig en fluisterde. "Dat was zo mooi." Ze pakte de microfoon. "Dames en heren ... Evie O'Mally!"

Nora

Nora knikte. "Hailey, schaam je niet. Je bent prachtig en dat litteken hoort nou eenmaal bij je. Ik laat me er niet door afschrikken." Nora gooide Hailey de shirt op de grond.
Nora kreunde toen Hailey kusje in de nek gaf. Ze genoot van de aanrakingen. Ze voelde dat ze er opgewonden van werd.
"Oh, Hailey. Dikte voelt zo goed."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van KirstReads di jul 04, 2023 9:22 pm

Gwen
“Nee dat is ook zo. Maar voor mijn gevoel is zij nog steeds dat meisje dat de hele dag De Kleine Zeemeermin aan het zingen was. Ik weet nog dat zij zeurde om een zeemeerminstaart. Volgens mij heeft ze die staart nog.” Ze knikte. “Riley is ook een stukkie groter dan de tweeling dus hij voelt zich daarom een soort beer die zijn kinderen wilt beschermen al is het nu zijn zusjes. Ik ben heel erg benieuwd hoe Riley het heeft vanavond.” Ze drukte Emma tegen zich aan en gaf haar een kus. “Jullie doen het zo goed met elkaar. Ik weet zeker dat Engel trots is op jullie, in elk geval ben ik dat op jullie.” En ze gaf haar een kus. “Evie weet dat ze bij jullie terecht kan maar ik denk dat ze zich nu pas beseft dat ze moeder wordt. Dat heeft tijd nodig. Weet je nog dat ik de eerste keer moeder werd en dat mijn vechtlust pas later kwam? Ik herken Evie haar gedrag zo erg.”

Evie
Ze boog en nam het applaus in ontvangst. Ze gaf Allie een knuffel. “Sorry als ik je heb laten schrikken. Ik wilde dat dit nog een verrassing zou blijven.” De dj zette de muziek in en ze liep het podium af. “Nu zou ik wel een wijntje kunnen gebruiken maar goed helaas. Denk je dat alcoholvrije wijn hebben?” En ze keek Allie vragend aan. Ze deed haar hand voor haar mond en gaapte lichtjes. “Ik maak het niet te laat vanavond. Ik merk dat het veel is nu allemaal bij elkaar. Heb je Mirthe gezien?”

Hailey
“Ik weet het maar ik wil niet dat je schrikt. Het is nog aan het helen.” Ze keek even naar Nora en gaf haar kusjes op haar buik. Hailey merkte dat ze opgewonden werd van Nora haar kreungeluiden. Ze beet op haar lip. “Hoe wil je dit doen? Ik wil het moment niet verpesten nu we er lekker in zitten maar wil je je bh uit? Wat ik bedoel te zeggen…Gaan we verder? Want ik wil verder maar wat wil jij?”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Bericht van moonlight di jul 04, 2023 10:22 pm

Emma

"Herkenbaar. Ik had het vooral net met Owen. Naja laatst eigenlijk al dat ik doorkreeg dat dit verliefd was. Ik had echt zo iets van: jij hoort nog helemaal niet verliefd te zijn! Je ent nog veel te jong. Mijn kleine mannetje, maar dat kleine mannetje is ook gewoon alweer veertien. Ze zijn helemaal niet klein meer."
Emma knikte. "Me too en hoe hij reageerde op Joey zijn verrassing. In elk geval ik neem aan dat hij van niks weet."
Emma gaf Gwen een knuffel. "Dank je, Gwen." Emma knikte. "Ik snap der wel. Ik hoop alleen dat ze zich niet gaat afzonderen van jullie."

Allie

Allie knuffelde Evie terug. "Ja en bedankt hé. Ik schrok me en dood en torn moest ik nog bijna janken ook. Naja. Ik kom het niet meer droog houden. Ik had echt zoiets van wtf ik ken dat nummer helemaal niet en dan is het ook nog ene ode aan mama.
Ik ben zo onwijs trots op je. Maar vergeet vooral jezelf niet, Evie.. Jij bent ook een power woman. Je stond daar gewoon zwanger 't rocken." Allie haalde haar schouders op. "We kunnen het aannde bar vragen." Allie knikte.."is goed." Allie keek Evie met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Driemaal raden waar die uithangt."

Nora

"Hail, het is oké. Echt! Ik kan wel wat hebben." Nors giechelde toen Hailey haar buik kuste. "Ahh, niet doen dat kietelt. Of ik ga jou kietelen." Nora kwam overeind. "Ik.. uhh.. ik weet niet wat jij wilt maar ik wil wel een stapje verder gaan.laten we kijken hoe het voelt als we onze bh uit uit doen en aan elkaars borsten kunnen voelen. Die broek kan altijd nog uit."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di jul 04, 2023 10:34 pm

Gwen
“Lieve Owen. Mijn kleine neefje gaat gewoon het theater in. Ik ben zo trots op hem. Hopelijk zit hij gewoon in een leuk groepje. Wie spelen trouwens de hoofdrollen?” Ze nam een slok van haar drinken. “Ik ben zo benieuwd naar zijn eerste date. Hoe laat moest jij hem ophalen?” En ze keek op haar horloge. “Hij weet inderdaad nog van niks. Alhoewel ik kreeg wel een foto van hem en Joey met beide een shirt aan van deze tour en ze staan in het vak dus ik geloof dat Riley een deel van de verrassing al weet. Hij mag namelijk The Weeknd ook ontmoeten.” En ze liet Gwen de foto zien. “Ik hoop het ook en daarom is het goed dat ze zelf heeft aangegeven dat ze morgen met ons wilt praten. Ik hoop dat ze zich dan wat meer uit.”

Evie
“Sorry ik wilde je niet aan het huilen maken. Mama en papa kennen dit nummer al en waren ook ontroerd.” Ze sloeg haar armen om Allie heen. Ze ging met haar handen over haar buik. “Ik begreep dat muziek laten horen goed kan zijn voor de baby dus we zullen zien.” Ze keek even naar de bar. “Dat is goed.” Ze rolde even met haar ogen. “Ik hoop dat Mirthe zich zelf niet gaat verliezen alleen maar omdat ze die jongen leuk vindt. Ik hoop dat ze zichzelf blijft want ze is zo leuk.” En ze keek even in het rond of ze haar nichtje zag. Ze zag echter wel Mathijs zwaaien maar ze negeerde hem. Ze wilde nu alleen nog maar tijd doorbrengen met Allie en daarna gewoon naar bed.

Hailey
“Oke dat is waar.” Ze grinnikte toen ze Nora hoorde lachen. Ze keek haar aan en knikte. “Dat klinkt als een goed plan.” En ze kuste Nora voorzichtig en probeerde haar bh uit te trekken. Toen die van Nora uit was keek ze haar goed aan. “Je bent prachtig.” En ze kuste haar en begon haar te tongzoenen. Het voelde opwindend en fijn om dit te doen. Ze had nooit gedacht dat het zo goed zou voelen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo jul 05, 2023 8:44 am

Emma

Emma glimlachte vol trots. "Ik hoop het ook voor hem. Hij zei wel dat ze de groepjes indelen per regio. Uhmm ja hij had het over Renee van Kooten en Brigitte Heitzer. Hij wist nog niet wie de rol van Liesl ging spelen." Emma keek op haar horloge. "Rond ene uur of tien zou de film zijn afgelopen." Emma keek jaloers naar Gwen. "Nu ben ik zelfs jaloers. Heeft Joey goed geregeld."
Emma knikte. "Ik hoop het oprecht ook. Misschien dat Allie en Mirthe ook wel met der hebben gepraat."

Allie

"Ja en bedankt hé. Waarschuw me de volgende keer gewoon. Me make-up is toch niet uitgelopen dat ik er nu uitzie als een verzopen panda.?!?" Allie knuffelde Evie terug. Allie nam Evie bij de hand mee naar de bar. "Hebben jullie ook alcohol vrij wijn?",vroeg ze. De jongen achter de bar knikte. "Eef, wil je rood of wit?" Zelfs bestelde ze een rood wijntje. Allie zuchtte. "Mirthe is wijs genoeg om zich staande te houden." Toevallig kwam Mirthe net aangelopen. Melig door de drank. "Jonah vraagt of ik nog mee ga naar een discotheek hier verder op. Dekken jullie mij bij mijn ouders dat ik bij jullie slaap. Plzz?!?"

Nora

Nora gaf zich aan Haileh over. Ze liet haat bh uitrekken en zich kussen. "Jij ook.",zei ze tussen het kussen door. Vervolgens begonnen ze weer tr tongzoenen. Nora probeerde ondertussen de bh van Hailey los te krijgen. Zs schoot hem over haar armen en vervolgens uit. Ze streelde over Hailey haaf buik richting haar borstrn en voelde er aan.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo jul 05, 2023 9:19 am

Gwen
“Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Vajen van den Bosch weer Liesl ging spelen maar helemaal zeker weten doe ik niet. Maar van Brigitte en Rene kun je veel leren dus ben benieuwd.” Ze knikte. “Ooh duurt nog eventjes. Ben heel erg benieuwd hoe hij het heeft gehad.” Ze keek even naar Emma en pakte nog een worstje. Ze zuchtte diep. “Ik hoop dat ze zich wat opent naar Mirthe en Allie toe. Allie en Evie zijn ook maatjes dus ik hoop dat Evie zich naar haar wel durft uit te spreken.”

Evie
“Ik waarschuw je de volgende keer en je make-up valt heel erg mee.” En ze bekeek Allie goed. “Ik heb nog make-up mee dus ik kan het zo wel even goed doen voor je.” Ze liepen naar de bar. “Doe maar wit.” En de bartender knikte en schonk een glaasje witte alcoholvrije wijn in. Ze nam het dankbaar aan en nam een slokje. “Niet slecht.” En ze keek op toen Mirthe er aan kwam. “Oud en wijs genoeg?” Zei ze even tegen Allie. Evie zuchtte diep. “Mirthe je hebt gedronken. Hoe kom je aan die alcohol?” Mirthe was zeventien ze mocht nog helemaal niet drinken. Ze kon zichzelf wel voor haar kop slaan waarom waren ze haar uit het oog verloren? Ze keek even naar Allie. “Mirthe je kent die jongen nog maar net. Ik kan je niks verbieden want ik ben je moeder niet maar ik raad je sterk af om met iemand mee te gaan nu. Vooral met iemand die je niet kent en je weet dat ik niet tegen mijn ouders wil liegen.” Eigenlijk wilde ze gewoon dat Mirthe hier bleef en echt met hen mee naar huis kwam.

Hailey
Het voelde gek om zo met ontbloot bovenlijf tegenover iemand anders dan Allie te staan. Ze raakte Nora haar borsten aan. Dat voelde fijn. Ze streelde over haar buik en masseerde toen Nora haar borsten. “Als je het niet fijn vindt moet je het zeggen he.” Ze gaf haar een kus en kuste toen haar borsten die echt heel mooi rond waren.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo jul 05, 2023 11:30 am

Emma

"Dat zal best. We zullen het zien. Ik vind het belangrijker dat hij het naar zijn zin heeft en veel gaat leren. Misschien groeit die uiteindelijk wel verder. Ik heb nog gedacht en besproken met Owen over een musicalschool maar hij heeft ook nog dansles en de zanglessen van Joey dat Mike en Ik het toch wat te veel van het goede vonden worden en hij wilde ook niet iets laten vallen. Zijn school moet er ook niet onder gaan lijden. Hij kan er altijd nlg aan beginnen." Emma knikte. Ze pakte nog wat kaas en worst van tafel. "Allie kende is ze eigenwijs genoeg om de mond open te trekken en Evie uit te horen."

Mirthe

Mirthe giechelde. "Van Jonah en zijn vrienden gekregen. Die rosé smaakt echt heel goed." Ze hield zich aan Evie vast. "Ahh, toe nou. Een keertje. Ik ga anders nooit uit. Ik zal veen gekke dingen doen." Vervolgens keek ze naar Allie. "Allie, zeg jij eens tegen mama Evie dat ze mij moet laten gaan. Jij dekt me toch wel."
Ze zag de twijfel bij Allie. Jonah kwam der halen. "Ga je nog mee? Vraag je nichtjes anders ook mee." Mirthe sloeg de armen om Jonah heen. "Ze doen saai. We laten ze dus lekker alleen. Bye nichtjes!" Ze wachtte geen eens meer op antwoord maar ging gewoon met Jonah mee.

Nora

Nora sloeg een kreetje. Haar tepels werden hard onder Hailey haat aanrakingen. Ze begon zwaarder te ademen. Nora masseerde Hailey haar schouders. Ze legde haar vinger op Hailey haar lippen. "Je hoeft het niet steeds te vragen. Als het niet fijn voelt dan zeg ik het. Verpest het moment nou niet."
Ze kuste Hailey terug maar verbrak de zoen. Ze gaf de buik kusjes en vervolgens de borsten. Heel voorzichtig sabbelde aan de tepels. Het wond haar steeds meer en meer op. Nog even en ze zou met hsar onderbroek en alles al gewoon klaar komen.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo jul 05, 2023 11:43 am

Gwen
“Precies ik ben echt heel erg benieuwd naar hoe hij het allemaal gaat ervaren.” Ze knikte. Gwen snapte heel goed waarom Emma en Mike besloten hadden om het zo te laten. Owen had ook nog school. “Hij voelt zich lijkt mij ook thuis in die dansgroep. Hij kan later nog kijken of ie door wilt naar musicalschool. Misschien wordt hij na de middelbare wel toegelaten tot de musicalopleiding. Je weet het maar nooit.” Ze begon te lachen. “Allie kennende doet ze dat ook wel. Ik hoop vooral dat ze een leuke avond hebben.”

Evie
Ze wilde Mirthe tegenhouden maar ze was te laat. Ze keek even angstig naar Allie. Ze wilde niet dat Mirthe hetzelfde zou gebeuren als bij haar, Evie zou zich voor altijd schuldig voelen. Ze merkte dat ze lichtelijk in paniek voelde en begon gejaagder adem te halen. Al die mensen zo bij elkaar begonnen haar te duizelen. “Evie.” En iemand raakte haar aan op haar schouder. In paniek draaide ze zich om en sloeg de jongen per ongelijk in zijn gezicht. Toen ze zag dat het Thijs was schrok. “Sorry dat was niet de bedoeling. Ik uhm ga een luchtje scheppen.” En ze seinde naar Dirk dat ze alleen wilde zijn maar hij schudde zijn hoofd en liep achter haar aan naar buiten.

Hailey
Hailey begon anders adem te halen. Ze genoot van de aanrakingen van Nora. Ze merkte dat ze steeds opgewondener werd. “Oh Nora.” Kreunde ze. Ze kwam overeind en maakte de gulp en de knoop open van Nora haar broek en hees haar broek en onderbroek een stukje naar beneden. Ze begon Nora kusjes in haar nek te geven en ging met haar andere hand naar beneden en verdween in Nora haar onderbroek. Ze merkte dat Nora ook nat was van onderen. “Ik weet niet hoe het met jou zit maar ik heb je nodig.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo jul 05, 2023 4:16 pm

Emma

"Wij ook. Hij heeft er in elk geval heel veel zin in. Ik ben vooral heel blij dat het hem ook daadwerkelijk gelukt is om een rol te krijgen. Hij wilde dit zo graag." Emma knikte. "En vooral het feit dat het meisje waar die nu mee naar de bioscoop is. Violet ook in zijn dansgroep zit." Emma knikte.."We zullen zien hoe het allemaal loopt." Emma hief haar glas. "Daar drink ik op."

Nora

Nora hielp Hailey een handje met de broek. Ze voelde gewoon dat haar lichaam gloeide. Hailey haar aanrakingen waren zo fijn. Haar lippen die haar kuste. Haar handen over haar lichaam.
Nora kreunde toen Hailey haar hand in de broek. "Plzx, doe die stomme broek en mijn ondergoed uit. Ik wil je, ik wil dat je 'm er toch vingerd. Dan doe ik het straks bij jou. Ik wil gewoon dat je mij hier een nu laat klaar komen."

Mirthe

Mirthe was toch met Jonah en zijn vrienden mee gegaan.
Er kwam een limousine voor gereden. Mirthe kon de ogen niet geloven. Ze stapte in en werd door Jonah op schoot getrokken.
Ze kuste. Er werd champagne ontkurkt en glazen rind gedeeld. Mirthe nam ook een glas maar de eerste slok proesten ze al bijna uit. Iel, wat was dat smerig. Ze hoorde Jonah lachen. "We regelen straks wel wat shotjes voor je.", fluisterde die in de oor. Ze werden voor de deur van de discotheek afgezet. Mirthe stapte weer uit en keek de ogen uit. Ze werd meteen meegesleurd de dansvloer op.

Allie rende Evie achterna. "Eef, wacht! Asjeblieft blijf nou even staan. Laat me niet alleen achter."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo jul 05, 2023 5:25 pm

Gwen
“Dat geloof ik graag. Weet je nog dat ik een keer auditie deed voor Kinderen voor Kinderen en dat ik was afgewezen? De wereld leek te klein.” En ze lachte. “Ik ben zo trots op Owen dat hij zijn droom najaagt en dat hij op deze manier met zijn ADHD weet om te gaan.” Ze nam nog een slok van haar drinken. “Aaw dat is zo lief. Ik hoop voor hun dat het wat wordt. Zo niet dan niet maar het zou wel heel leuk zijn. Over liefde gesproken. Mira heeft een Spaanse lover. Hij heet Allejandro. Ze noemt hem Jandro. Ze hebben elkaar ontmoet tijdens haar stage. Ze hebben denk nu twee maanden ongeveer.”

Evie
Evie keek op naar Allie. “Sorry jij mocht wel mee. Ik…” Ze slikte. “Al die fotograven ik werd helemaal gek. Wat nou als morgen in de roddelbladen staat dat mijn nichtje met iemand mee is gegaan? Als er ook maar iets gebeurd vergeef ik het mezelf nooit meer.” En ze veegde haar tranen weg. “Het liefst ga ik nu gewoon naar huis al heb ik werkelijk geen idee wat mijn thuis is op dit moment.” Ze deed haar armen over haar lijf en keek Allie aan. “Ik wil gewoon op de bank en een domme serie kijken zoals Grey’s Anatomy of The Big Bang Theory. Ik wil niet continue mijn verhaal voor de pers doen. En nu komt het leukste; ik moet getuigen omdat Jim papa heeft aangeklaagd wegens mishandeling.” Evie brak. Alles wat ze had opgekropt de afgelopen twee weken kwam er uit.

Hailey
Hailey deed de broek en onderbroek uit van Nora. Zelf deed ze bij zichzelf hetzelfde zodat ze beide naakt waren. Ze zoende haar intens en gaf haar kusjes in haar nek. Met een vinger zocht ze het gevoelige plekje van Nora en wreef er even over. Daarna stopte ze haar vinger bij haar naar binnen. Ze sabbelde aan haar tepels en begon haar te vingeren. Hailey genoot er van. Ze haalde diep adem en bewoog haar vinger wat harder. “Kom maar schatje. Laat je gaan.” Normaal was ze heel bedeesd maar nu liet ze zich gaan want het voelde zo intens goed.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo jul 05, 2023 9:27 pm

Emma

Emma dacht na. "Er staat me vaag iets bij ja nu je het zegt."
Emma knikte. "Wij ook en vooral dat die eens een keer niet wordt afgerekend om het feit dat hij druk is maar het in zijn voordeel werkt. Ook met het dansen. Ik was zo trots toen ik zag dat hij een solo mocht doen." Emma grijnsde.."Ik stiekem ook. Het was wel heel aandoenlijk om te xien dat hij zo gespannen was voor zijn eerste date. Ik zal zo eens horen hoe hij het gehad heeft." Emma luisterde naar Gwen. "Wat leuk!"

Allie

"Ik schrok me dood toen je opeens een was. Ik voel me daar binnen totaal niet op mijn gemak. Zullen we gewoon lekker naar huis gaan. Ik dek Mirthe wel voor je." Allie zuchtte. "Maak je eens niet zo druk om die klote pers. Ik maak me eerder zorgen om Mirthe zelf. Zo gevraagd ze zich nooit!" Allie keek Evie geïrriteerd aan. "Bij papa, mama, je zusjes en je broertje. Ga nou niet zwelgen in zelf medelijden." Allie zuchtte. Ze werkte Dirk dat hij Roy moest gaan halen en de auto. "Wij gaan lekker naar huis en je slaapt vannacht gewoon gezellig bij mij."

Nora

Nora staarde staarde naar het naakte lichaam van Hailey. "Je bent zo mooi." En kuste haar perfecte zachte lippen. Nora begon te kreunen toen Hailey haar tussen de benen begon te strelen. Ze greep zich vast aan de lakens. Ze sloot haar ogen door het genot. Af en toe riep ze Hailey haar naam. Haar ademhaling ging steeds sneller. Ze gooide haar hoofd in de nek en kwam klaar. "Oh Hailey. Oh schatje. Oh oh oh." Schokkend bleef ze liggen. "Fuck. Wat doe je toch met mij. Zo ben ik nog nooit klaar gekomen. Jou vingers voelde zo fijn."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo jul 05, 2023 9:39 pm

Gwen
“Daarna heb ik nooit meer auditie gedaan eigenlijk.” En ze grinnikte. Ze keek even naar boven en hoopte dat alles goed ging. Ze maakte zichzelf weer veel te druk. Ze keek even naar Emma. “Ja precies. Ik vind ook echt goed dat Mike kijkt naar de talenten van zijn leerlingen in plaats van naar wat een leerling niet kan.” Ze nam een slok van haar drinken. “Het is Owen gegund dat hij deze kans krijgt en hopelijk is zijn date goed geslaagd. Ben erg benieuwd.” Ze zocht op haar telefoon naar een foto. “Kijk dit is hem.”

Evie
“Sorry ik wilde je niet in de steek laten. Ik wilde een paniek-aanval voorkomen dus nogmaals sorry.” Ze keek naar Allie en pakte haar handen. “Die pers interesseert mij ook niet. Ik maak mij ook meer zorgen om Mirthe zelf. Ze is zeventien. We hadden haar nooit moeten laten gaan.” Ze zuchtte diep. “Ik weet dat je haar wilt dekken en ik snap het maar we kunnen het niet maken om te liegen tegenover papa en mama. Je weet hoe zij over liegen denken.” Evie slikte. Allie had gelijk. Ze mocht niet verdwijnen in zelfmedelijden. “Ik weet dat mijn huis bij jullie is. Maar ik weet niet eens of ik wel terug naar het buitenhuis wil of dat ik toch een eigen plekje ga vinden.” Jerry kwam aanrijden. “Dat zou ik fijn vinden om bij jou te slapen.”

Hailey
Hailey keek Nora aan. Ze had zo’n mooi lichaam. Ze vond het heerlijk om haar te strelen en te verwennen en ze kreunde lichtjes toen Nora klaar kwam. Zelf ging ze naast Nora liggen en streelde haar borsten en tepels. “Dit is mijn eerste keer dus ik ben blij dat het je bevalt.” En ze begon haar te zoenen. Ze hield zoveel van Nora. “Je bent zo mooi. Echt ik krijg geen genoeg van je.” Ze keek haar aan. Ze vroeg zich af wat Nora bij haar ging doen maar voor nu streelde ze Nora nog over haar buik.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo jul 05, 2023 10:34 pm

Emma

"Klopt. Hij weet het beste in zijn leerlingen naar boven te brengen. Zelfs de leerlingen die niet goed in tekenen zijn weet hij te motiveren. Dat was ook een van de eigenschappen van Mike waar ik op viel, hij weet altijd in iedereen het beste te zien."
Emma knikte. "Ik zal je appen hoe hij het heeft gehad." Emma bekeek de foto. "Knappe jongen."

Allie

"Het is oké maar had even gezegd dat je naar buiten ging."
Allie zuchtte. "Eef, we hadden haar toch niet tegen kunnen houden. Ik gun Mirthe opzicht ook gewoon een keer een leuke avond. We hebben allemaal wel eens iets doms gedaan waar we achteraf spijt van hadden. Dit keer is het Mirthe." Allie keek de zus recht aan. "Je gaat Mirthe niet verradden. Dat kunnen we niet maken. We weten geen eens waar ze is." Allie dacht hardop na. "Je hoeft ook niet bu meteen te beslissen. Slaap gewoon weer een tijdje op je oude kamer. Ik vind het wel gezellig om je weer in het huis te hebben."

Nora

Nora was nog aan het bijkomen terwijl Hailey alweer aan haar borsten en tepels zat. "Je deed het echt geweldig. Eerlijk waar."
Ze zoende Hailey terug. Nora giechelde. Nora kwam overiend. "Jou beurt." En ze ging tegen het hoofdeind zitten. "Kom tussen mijn benen zitten, leunend tegen mij aan. Ik beloof je dat ik je dan heel fijn kan verwennen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo jul 05, 2023 11:21 pm

Gwen
“Dat snap ik heel goed dat dat een van de redenen was waarom je op hem bent gevallen. Joey ziet ook in iedereen het beste maar kan slecht tegen liegen. We willen dat de kinderen altijd eerlijk naar ons kunnen zijn als er iets speelt.” Ze knikte. “Ja leuk! Je mag mij ook morgen appen hoor. Ik ga niet heel laat naar bed. Morgen weer een drukke dag vol met nieuwe boeken die in winkel komen te staan en daar moet ik goed gefocust bij blijven.” Ze nam een slok van haar drinken. “Ja hij is 22 dus twee jaar ouder dan Mira. Hij woont alleen in Spanje dus wordt een langeafstandsrelatie.”

Evie
“Ik beloof je dat ik het de volgende keer zeg.” Ze stapte in de auto en zwaaide nog even naar wat fans. “Ik weet dat we allemaal domme dingen gedaan hebben maar Mirthe is een gevoelig meisje. Ik snap sowieso niet waarom die bartender niet om haar ID kaart vroeg.” Ze klikte haar gordel vast toen ze eenmaal zat. “Prima zeg jij dan maar tegen papa en mama dat Mirthe met ons mee is gegaan maar dat ze heel vroeg van huis is vertrokken morgenochtend. Mam heeft je zo door, soms verdenk ik haar ervan dat ze laser ogen heeft. Ik wil Mirthe er niet bijlappen maar ik wil ook niet liegen tegenover papa en mama.” Ze glimlachte. “Ik vind het ook leuk om bij jullie weer te zijn maar ik kan niet met de kleine voor eeuwig in huis blijven wonen.”

Hailey
Hailey glimlachte. Ze kuste haar en ging tussen Nora haar benen in liggen. Nora voelde warm maar dat gaf een prettig gevoel. Ze wreef met haar handen over Nora haar benen. Ze was ontzettend zenuwachtig. Dit was haar ontmaagding en ze merkte dat ze opgewonden werd en haar tepels al hard werden van het idee. Ze pakte Nora haar hand. “En nu?” Vroeg ze.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do jul 06, 2023 9:22 am

Emma

"Ik hou ook absoluut niet van liegen. Liever dan maar de harde waarheid in mijn gezicht. Ik probeer de kinderen ook echt mee te geven dat ze met alles bij ons terecht kunnen als ze het maar gewoon eerlijk vertellen." Emma stak haar duim op.
Emma knikte. "Ik hoop voor hun dat het gaat werken."

Allie

"Volgens mij zei ze dat ze het niet zelf had gehaald maar van die jongen had gekregen. Waarschijnlijk wilde ze het drankje niet weigeren en heeft ze het opgedronken." Allie zuchtte. "Prima. Dan lieg ik wel voor der." Allie keek Evie aan. "Dat hoeft toch ook niet. Gewoon tot je alles op een rijtje hebt en denkt van ja nu ben ik er klaar voor om weer uit huis te gaan."

Nora

Nora kuste Hailey terug. Ze trok haar dicht tegen zich aan zodat ze tegrn de borsten aan leunde, haar hoofd leunend op haar schouder. "Onrspan en geef je over." Ze sabbelde aan Hailey haaf oorlel terwijl haar ene hand haar borsten en tepels masseerde en de ander tussen de benen verdween. Ze wreef over Hailey de gevoelige plekje. Toen ze merkte dat Hailey er ban genoot ging ze een stapje verder en bracht voorzichtig een vinger bij haar naar binnen en begon Hailey te vingeren.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do jul 06, 2023 11:07 am

Gwen
Ze knikte. Ze wilde het ook van haar werknemers horen als er dingen anders moeten of kunnen. Ze hanteerde een open en eerlijke werkvloer voor iedereen. “Precies zeg het gewoon midden in mijn gezicht in plaats van dat ik van bijvoorbeeld Riley hoor dat Hailey zich niet lekker voel. Ik heb liever dat Hailey dan zelf naar mij toekomt in plaats van Riley. Dat weten de kinderen en ze weten ook dat ze zich nergens voor hoeven te schamen.” Gwen keek even naar de sterrenhemel. Ze nam nog een slokje en knikte. “Ik hoop ook echt voor Mira en Jandro dat het gaat lukken.”

Evie
“Ik snap dat Mirthe nergens buiten wil vallen maar ze moet wel echt haar eigen grenzen bewaken. Ik wil gewoon niet dat ze zich anders voordoet dan ze is, dat is nergens voor nodig want ze is onwijs leuk.” Toen Dirk eenmaal zat begon Jerry te rijden. Evie keek even naar buiten en wreef ondertussen over haar buik. “Als heb ik echt Thijs in zijn gezicht gemept? Ik zweer dat dat niet de bedoeling was.” En ze maakte hun erewoord gebaar.

Hailey
Hailey haalde diep adem en probeerde te ontspannen. Nora raakte haar aan op plekken waar ze nog nooit door iemand anders aangeraakt was. Hormonen schoten door haar lijf en ze kreeg het helemaal warm. Toen Nora een vinger bij haar naar binnen bracht haalde ze opwindend adem en greep naar de hoes die om het matras heen zat. “Oh Nora.” Kreunde ze. Ze deed haar ogen dicht en genoot van alles wat Nora deed. “Ga door.” Zei ze. Het voelde zo onwijs goed en ze wist dat als Nora zo door ging dat haar hoogtepunt niet lang op zich zou laten wachten.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do jul 06, 2023 6:24 pm

Emma

Emma haalde een hand door de haar. "Ik kan ergens Hailey nog begrijpen dat ze de schijn ophoudt en doet alsof het beter gaat dan dat het dsad gaat, omdat ze bang is dat ze weer naar de dokter moet of erger in het ziekenhuis moet blijven. Maar ik hoop ook voor jullie dat ze nu eerlijk gaat aangeven hoe het gaat en gaaf eigen grenzen leert bewaken." Emma dronk de glas leeg. E too."

Allie

"Ik ook niet. Maar heel eerlijk heb ik mezelf ook wel eens ouder voorgedaan om wel met de rest van de groep mee te mogen drinken en alles. Uiteindelijk kreeg ik door dat het totaal geen zin had en dat ik geen meeloper wilde zijn. Ik denk echt dat het voor Mirthe iets eenmalige is,ze gewoon een keer een doorgedraaide avond wilde hebben." Allie schoot in de lach. "Ja! En nog hard ook."

Nora

Nora vond het heerlijk om Hailey haar naam te horen kreunen. Het moedige haar alleen maar aan om een stapje verder te gaan.
Ze stopte even met het strelen van de borsten on zich volledig op het vingerwerk te kunnen richten. Ze deed het tweede vinger bij Hailey naar binnen en voerde het tempo op. "Kom maar, schatje. Laat je maar gaan."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do jul 06, 2023 6:36 pm

Gwen
“Ik ook wel. Maar Hailey moet begrijpen dat de dokter heeft gezegd dat het drie maanden kan duren eer ze alles weer een beetje kan. Ze moet accepteren dat het nu thuis zitten is. Langzaam bouwen we het op maar ze is vandaag pas thuis gekomen.” Ze zuchtte diep. “Hoe gaat het trouwens met Finn en de liefde? Ik gun hem echt dat hij iemand tegen komt die hem accepteert zoals hij is. Finn is zo’n lieve jongen. Hij staat voor iedereen klaar maar ik gun hem iemand die ook voor hem klaar staat als hij het nodig heeft.”

Evie
“Oke fair. Ik heb ook gedaan alsof ik dommer was op de basisschool omdat ik niet buiten de boot wilde vallen. Maar uiteindelijk hebben papa en mama mij naar een andere school gestuurd en dat werkte veel beter. Dus ik snap Mirthe heel goed maar als er iemand is die amper drinkt dan is het Mirthe wel in combinatie met Hailey.” Ze sloeg haar handen voor haar gezicht. “Fuck. Echt als dat morgen in de krant staat dan verstop ik mijzelf de hele dag. Dat was echt niet de bedoeling.”

Hailey
Ze haalde schokkend adem toen Nora een tweede vinger bij haar naar binnen bracht. Ze vond het heerlijk. Ze begon harder te kreunen. “Ooh Nora oh god.” Ze wist niet hoe ze het anders moest zeggen. Ze merkte dat haar ademhaling anders was en na een tijdje kreunde ze luid en kwam ze klaar. Ze keek Nora verliefd aan en haalde diep adem om even bij te komen. “Dat was echt. Jeetje. Wat fijn.” En ze streelde Nor haar benen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do jul 06, 2023 6:54 pm

Emma

"Het gaan nog drie lange maanden voor der woorden. Gelukkig kan ze lekker thuis in haar eigen vertrouwde omgeving aansterken. Tenopzichte van vlak na de operatie is ze al een heel stuk vooruit gegaan." Emma haalde de schouders op. "Ik heb oprecht geen idee. Hij zegt zelf dat die niemand heeft en Finn kende is die daar oprecht eerlijk over maar ja voor het zelfde geld heeft die al een tijdje contact met een leuke jongen. We zullen het zien. Het is hem in elk geval gegund."

Allie

Allie zuchtte. "Ja die z al morgen wel een flinke kater hebben. Boontje komt op zijn loontje. Heeft ze wel meteen de lesje geleerd." Allie proesten het uit van het lachen. "Haha, rustig. Ik weet bijna zeker dat verder niemand het heeft gezien. Al zal Thijs het wel gevoeld hebben. Ik weet dat ik zei dat ik het een beetje eng vond om je contact met hem op te laten nemen maaar misschien moet je hem toch maar een berichtje sturen om je oprechte excuses aan te bieden."

Nora

Nora draaide Hailey haar gezicht om haar te kunnen kussen.
"Ik ben blij dat je het fijn vond. Ik vind het ook heel fijn om jou te verwennen en om zelf verwend te worden." Ze sloeg de armen om Hailey heen en liet die rusten op de buik. Haar duim cirkelde rondjes om de navel. "Gaat die tevens? Ik wil je niet volledig uitputten dat je door mij de rest van de avond aan het zuurstof moet zitten."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do jul 06, 2023 7:09 pm

Gwen
Gwen zuchtte diep. “Het worden lange maanden maar ze is niet alleen. We kijken per dag of ze fit genoeg is om even de deur uit te kunnen. Desnoods met de rolstoel. Maar ze ziet er al minder bleek uit dan voor de operatie inderdaad.” Ze haalde een hand door haar haar. “Finn zou het wel tegen jullie zeggen als hij iemand op het oog heeft. Hij is nog jong en heeft nog een heel leven voor zich.” Ze keek op haar horloge. “Ik wil de avond niet verpesten maar moet jij niet zo Owen ophalen? Dirk stuurde mij een bericht dat Evie naar huis wilde dus de meiden zouden straks ook wel komen.”

Evie
Evie keek haar zusje aan. “Ik hoop dat het dan de eerste en laatste keer is dat ze heeft gedronken. Drinken is ook eigenlijk helemaal niet leuk. Het enige drankje dat ik mis is sangria.” Ze was daar dol op en dan vooral als het warm was vond ze het heerlijk. Ze haalde haar telefoon uit haar tasje en zocht Thijs zijn instagram op. “Hij maakt nog best leuke content. Oeh en hij is een kattenmens.” Evie was ook dol op katten. Ze drukte op PM. Hoi Thijs, sorry dat ik je sloeg net. Je liet mij schrikken meer niet. Kan ik het goed maken?” Ze verstuurde het. Ze schrok en zag dat hij online was. Ze liet Allie meelezen. Hoi Evie, ik moet zeggen dat je hard kan slaan. Kuddo’s to you je hebt een goeie rechterhand. Nee joh ik weet nu in elk geval dat ik je nooit van achteren moet benaderen net zoals bij een paard  I’ll be there for you - Pagina 10 1f61c Evie grinnikte. “Ben blij dat hij het niet zo erg vond.”

Hailey
Hailey schoof naar voren en ging rechtop zitten. “Nee het gaat wel. Alleen moe meer niet.” Ze gaf Nora een kus en stond op. Ze liep naar haar kledingkast en pakte een nachtjapon van Baby Yoda uit de kast en trok hem aan. Ze deed ook een schone onderbroek aan. Ze keek even naar Nora. “Blijf je slapen? Ik heb genoeg pyjama’s voor je.” Ze gooide een pyjama van Olaf naar Nora toe en ging weer op het bed zitten. “Ik heb mijn eerste keer heel goed en fijn ervaren. Je bent zo lief.” En ze pakte Nora haar hand en gaf haar een kus. Ze ging liggen en keek even naar haar plafond. “Ik moet zo wel even nieuw verband om mijn litteken heen doen. Maar goed komt goed. Verder gaat het allemaal goed dus maak je geen zorgen okee.”

Ethan
De avond liep ten einde. Hij had het echt heel leuk gehad. Hij keek even naar Finn en glimlachte naar hem. Hij deed zijn notitieboekje in zijn tas, hij had weer inspiratie op gedaan om te gaan tekenen. “Goed en dan wens ik jullie nog een fijne avond. Leuk dat jullie er waren en tot de volgende D&D avond. Mochten jullie nog wat willen drinken dat kan er is genoeg.” Eindigde Mike de avond. Ethan stond op en liep naar Finn toe. “Je deed het echt fantastisch Finn. Ik heb zelfs nieuwe inspiratie op gedaan om nieuwe tekeningen te gaan maken. Ik vond het echt heel tof.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do jul 06, 2023 8:10 pm

Emma

"Stapje voor stapje komt ze er wel. Hailey is een vechtertje."
Emma knikte. "Dat is waar. Hij heeft ook geen haast. Hij zegt zelf dat hij alleen een relatie met iemand wilt aan gaan als het echt goed voelt en hij zeker weet dat er een toekomst samen in zit."
Emma keek op de eigen horloge. "Oh, chips. Ik was bijna de tijd uit het oog verloren omdat we zo gezellig zaten te kletsen. Goed dat je het zegt ik moet inderdaad Owen en Violet weer gaan ophalen. Ik app je dan morgen om te laten weten hoe je deed was." Emma kreeg een appje binnen. "Zal je Mirthe net hebben. Ze zegt dat ze bij jullie slaapt."

Allie

"Mhah. Een drankje op zijn tijd vind ik wel lekker alleen drink ik nooit meer dan aan glaasje of twee" Allie dacht na. "Ik kan kijken of ik een recept op internet kan vinden voor een alcoholvrije versie." Allie rolde met de ogen. "Val niet meteen als een blik voor bem. Je zou hem alleen je excuses aanbieden." Allie las de de van Thijs. "Hij heeft wel humor."

Nora

Nora knikte. "Dan knuffelen we alleen nog een beetje." Ze gaf Hailey een kus terug en keek een beetje betreurd toen Hailey op stond. Nora ving de pyjama op. "Uhh ja ik kan wel blijven slapen. Dan moet ik alleen even mijn moeder een app sturen dat ik niet thuis kom. Anders gaat ze zich zorgen maken." Nora deed haar onderbroek weer en vervolgens de pyjama van Hailey. Hij rook helaas naar wasmiddel en niet naar haar. Nora pakte Hailey haar hand met beide handen vast en kuste haar terug. "Jij bent liever."
Hailey knikte goedkeurend. "Kom lekker bij me liggen."

Finn

De avond was ten einde. Finn zag dat Erhan naar hem toe kwam gelopen. "Dank je wel. Tof te horen dat je inspiratie hebt opgedaan voor nieuwe tekeningen en je het leuk vond. Ik hoop je vaker bij een event te zien. Wil je nog wat drinken?" Finn zei ondertussen wat mensen gedag.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do jul 06, 2023 8:27 pm

Gwen
“Dat is ook zo. Vanaf haar geboorte wisten we al dat ze een vechter was.” Ze knikte. “Een relatie moet ook goed voelen. Weet je nog dat ik Stefan ruim 7 jaar alleen ben geweest omdat ik iemand zocht die van mij maar ook Evie accepteerde. De liefde komt wanneer het komt.” Ze glimlachte. “Ja leuk! Ik denk alleen wel dat ik morgen ga antwoorden. Ik ga zo lekker naar bed. Misschien nog een Grey’s Anatomy kijken samen met John. John smeekte mij bijna om te kijken omdat Freek moest spelen in Les Miserables en pas tegen half 12/12 uur thuis is. Dus ga hem zo maar verblijden.” Ze gaf Emma een knuffel. “Het was echt super gezellig.”

Evie
“Okee een drankje op zijn tijd is leuk maar dat aangeschoten zijn is echt vreselijk. Ik snap niet waarom dat leuk is.” Ze keek even naar Allie. “Echt als je dat zou willen doen dan ben ik je echt voor eeuwig dankbaar.” En ze knuffelde Allie. Ze porde haar zusje. “Ik val niet meteen op de eerste de beste. Maar ik zag gewoon dat hij ook dol is op katten. En hij heeft inderdaad humor. Oh hij is weer aan het typen. Ik wilde alleen vragen of je met mij wilde dansen. Ik ben je nog achterna gelopen maar je stapte net de auto in. Het lijkt net alsof ik nu de prins ben en jij Assepoester. Maar ik hoop dat ik je ooit mag verblijden met mijn danskunsten! Evie keek even naar Allie. “Tsja wat zeg ik hier op?”

Hailey
Hailey ging naast Nora zitten en legde haar hoofd op haar schouder. “Is goed dan app je je moeder eventjes. Ik geloof alleen dat de meeste morgen zombies zijn aan het ontbijt. Misschien valt het wel mee.” Ze pakte Nora haar hand en gaf het een kus. “Nee jij bent liever. Ik weet soms gewoon niet waar ik je aan heb verdiend. Je bent zo lief en zo goed voor me.” Ze maakte cirkeltjes met haar vingers over de handpalm van Nora.

Ethan
Ethan keek even naar zijn zusje en naar Jort die naar hem zwaaide en zijn zusje keek hem veelbetekenend aan. Dat was een teken dat hij moest blijven. Hij keek hen na toen ze naar buiten gingen. “Ja graag. Al dat denken kost energie haha. En geloof dat jij ook wel wat drinken kan gebruiken zo na al dat praten.” Ethan keek even op toen Mike kwam. “Ik heb al het meeste opgeruimd, rest doen we morgen wel eventjes. Ik ga nog even tv kijken en dan naar bed. Welterusten alvast Finn en leuk dat je er was Ethan.” Hij zei Mike gedag en ging op een stoel zitten.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do jul 06, 2023 9:30 pm

Emma

"Dat is ze zeker. Ik hoop voor haar dat ze binnenkort weer lekker op de opvang rond kan hangen waar ze normaal stage loopt bij Freek en John." Emma knikte. "Finn heeft ook geen haast."
Emma knikte. "Is goed. Ga jij lekker serie kijken dan ga ik er vandoor." Emma beantwoordde Gwen haar knuffel. "Doe iedereen de groetjes." Ze zwaaide terwijl de de tuin verliet en in de auto stapte om Owen op tr gaan halen.

Allie

"Ik vind mensen die zoveel drinken dat ze zich de volgende dag niks meer kunnen herinneren erger. Ik heb tijdens het uitgaan vaak genoeg mensen out zien gaan van de drank. Dat snap ik pas echt niet. Dan liever aangeschoten." Allie glimlachte. "Ik beloof niksmaar ik zal eens kijken of ik wat kan vinden." Allie poorde Evie terug. "Jaja, vast. Je kan echt niet liegen Evelyn." Allie schoot in de lach. "Sorry de klok sloeg bijna en anders zou ik weer veranderen in een boze heks, ofzo . Iets grappigs in elk geval."

Nora

Nora streelde Hailey door de haar terwijl ze tegen der aanleunde.
Ze pakte de mobiel en appte haat moeder dat ze hij Hailey bleef slapen. Nora schoot in de lach. "Ik heb nou altijd al met een stel zombies willen ontbijten.",grapte ze. Nora glimlachte. "Omdat je het vediend, lieverd. En omdat ik jou nodig heb in mijn leven. Jou liefde, jou vechtlust, jou goedheid, jou geweldige vingers en perfecte zachte lippen. Gewoon alles!" Ze kuste Hailey op de voorhoofd.

Finn

Finn zwaaide Roos en Jort uit. Finn schoot in de lach. "Ja. Dat zeker. Ik heb geen stem meer over. Wat wil je hebben? Iets fris of een kop koffie?" Finn keken op naar zijn vader. "Is goed pap. Weltrusten. Ik sluit alles netjes af." Finn schonk voor hun beide wat te drinken in en ging toen bij Ethan zitten. "Het was fijn om te szen dat het druk bezocht was en iedereen het naar zijn zin had. Dat maakte het voor mij uiteindelijk ook een stuk minder spannend. Vertel eens wat meer over je zelf. Wie is Ethan? Behalve dat je tekent en liefdesverdriet hebt."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do jul 06, 2023 10:52 pm

Evie
Evie knikte. “Ja precies. Ik ging met vrienden wel eens uit en echt als ze vervelend werden ja sorry heb ik een taxi gebeld en hen naar huis gestuurd. Ik was toen alleen maar had wel een toffe avond. Al zei ik altijd tegen papa en mama dat ik met vrienden was meegegaan naar huis totdat papa een keer langer was opgebleven en mij betrapte. Oeps.” En ze giechelde. Ze keek even naar het berichtje. “Zeg nu we het toch over relaties hebben. Hoe is het tussen jou en Liam?” Ze berichtte ondertussen Thijs terug. De klok sloeg 12 uur en als ik niet op tijd thuis kwam zou mijn auto veranderen in een pompoen en mijn chauffeur en bodyguard in muizen. Geloof me je wilt mijn vader De grote boze wolf niet wakker maken! en ze liet het aan Allie zien. Ze zag ondertussen al de lampen van hun huis in de verte.

Hailey
Hailey bloosde. “Dat zijn wel veel complimentjes in een zin.” En ze hield de hand van Nora stevig vast. “Voor jou geldt hetzelfde. Je kwam in mijn leven toen ik je het meest nodig had. Ik ben je nog steeds dankbaar dat je naar het ziekenhuis kwam toen.” Ze gaf Nora een kus en ging tegen haar aan liggen. Ze vond het fijn om zo tegen Nora aan te liggen. “Je bent de liefste en leukste en knapste en perfecte vriendin ooit.” Ze wreef even over haar borst en zuchtte diep. “Zo maar eens een nieuw gaasje er op doen tegen het lekken vannacht.”

Ethan
“Oef goeie vraag.” Hij dacht even na. Wie was hij? “Als je nog cola hebt wil ik graag cola.” Hij ging beter zitten. “Nou ik ben Ethan, ben achttien jaar en ik heb een zusje Roos van zestien. Ik woon nog thuis maar ik ben wel op zoek naar een kamer voor mezelf. Ik studeer aan de PABO. Ik wil heel graag voor de klas staan en het maakt mij niet uit welke groep. In mijn vrije tijd teken ik, lees ik en game ik. Ik vind het leuk om met vrienden spelletjeavonden te doen en met mijn zusje ben ik bezig met puzzelen. Zo en wie is Finn naast de Dungeons and Dragons?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr jul 07, 2023 5:37 pm

Allie

"Hahaha. Sukkel! Ik ben altijd eigenlijk gemeen. Ik vind je bent zelf zo dronken dan zoek je ook zelf maar uit hoe je thuis komt. Of ze moeten dronken achter het stuur stappen dan houdt ik ze uiteraard tegen. Een keer was ik op een verjaardag en er was zo een jongen die was straalbezopen en wilde terug naar huis fietsen. Die had se oprijlaan nog geen eens gehaald. Lag die daar naast zijn fiets te maffen. Ja, sorry maar daar kan ik nou gewoon hard om lachen." Allie haalde een hand door de haar. "Goed, nee echt. Alleen Liam had de hele week tentamens dus ik wilde hem de ruimte geven om goed te kunnen leren en dit weekend heeft hij familieweekend dus we kunnen elkaar helaas niet zien."
Allie schoot in de lach. "Dat over papa is niet gelogen."

Nora

"Maar ik meen elk wordt. Echt, Hailey. Ik hou onwijs veel van jou. Ik wil je echt nooit meer kwijt." Nora bloosde. "Ik kon het gewoon niet over mijn hart verkrijgen om niet te gaan kijken wat er aan de hand was. Dit was uiteraard ook heel erg, begrijp me niet verkeerd maar ik dacht dat je onderweg naar school een ongeluk had gekregen ofzo. Je appte namelijk alleen dat je naar het ziekenhuis moest." Nora beantwoordde de kus. Ze streelde Hailey door de haar. Nora giechelde. "Anders ga je dat even snel doen en kom je daarna weer bij mij liggen."

Finn

Finn luisterde aandachtig en schoot in de lach bij de vraag van Ethan. "Haha, wie is Finn buiten D&D om. Nou ja je hebt mijn vader ontmoet en die speelde altijd al D&D en doe heeft mij aangestoken. Daarbij vind ik het zelf ook heel leuk om spelletjesavonden met vrienden te houden. Uhmm.. ik ben zelf 17, ik heb nog een zusje Mirthe van 16 en ern broertje Owen van 14. Ik studeer pedagogisch medewerker en loop daarvoor 3 dagen stage op een kinderdagverblijf. 2 dagen bij de peuters en 1 dag op de babygroep. Mijn hobby's zijn verder: oppassen, fitnessen, naar de bioscoop gaan, terrasje pakken met vrienden/ uitgaan zelf vind ik wat minder en suppen." Finn twijfelde of die over zijn gave en zijn overleden zus moest beginnen. Hij besloot gewoon eerlijk te zijn. "Uhmm, eigenlijk ben ik niet de oudste. Mijn ouders zijn een kindje verloren voor mijn geboorte. Wij noemen der Engel. Alleen ik heb de gave om geesten te kunnen zien. Wees gerust er is hier niemand. Ik heb mijzelf er ook voorlezen afsluiten. Soms zie ik wel eens iemand maar vooral vaak Engel, mijn zusje. Zij is de enige waarmee ik kan communiceren."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud