Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

I’ll be there for you

2 plaatsers

Pagina 11 van 41 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 26 ... 41  Volgende

Ga naar beneden

I’ll be there for you - Pagina 11 Empty Re: I’ll be there for you

Bericht van KirstReads vr jul 07, 2023 6:28 pm

Evie
“Ik vind echt als je dronken bent dat je gewoon zelf moet zorgen inderdaad hoe je thuis komt. Ik weet alleen nu wel dat ik gewoon niet moet liegen tegen papa want hij heeft mij zo door.” Ze reden de oprit van hun huis op. Ze keek naar Allie. “Ik ben blij dat alles goed gaat tussen jullie. Het is jullie gegund.” En ze knuffelde haar zusje stevig. “Oeh ik zie licht branden in Hailey haar kamer. Zou ze nog met Nora zijn?”

Hailey
Hailey stond op en liep naar haar wastafel. Ze haalde voorzichtig het gaasje van haar borst en zuchtte diep. Ze haatte dat litteken. Ze maakte het goed schoon en deed daarna er weer een gaasje op. Ze ging weer naar Nora liggen. Ze streelde haar hand en keek verliefd naar Nora. “Ik hou echt zoveel van jou.” En ze begon haar weer te zoenen. De vlinders vlogen door haar buik.

Riley
Het concert liep langzaamaan ten einde. Riley had echt een mega toffe avond gehad. Hij keek even naar zijn vader. “Pap dit is echt de beste avond van mijn leven.” En hij knuffelde zijn vader stevig. Hij had deze avond nooit willen missen met zijn pa.” Hij keek toe hoe The Weeknd al zijn fans bedankte en nog een toegift nummer zou doen en dat het daarna echt voorbij zou zijn.

Ethan
Ethan luisterde aandachtig naar Finn zijn verhaal. Hij pakte onbewust even zijn hand toen hij vertelde over zijn overleden zus. “Ik vind het oprecht bijzonder dat je haar af en toe nog ziet. Zit het in de familie?” Hij keek even naar Finn. “Uitgaan vind ik ook tien keer niks.” Hij glimlachte. “Suppen heb ik altijd al een keer willen doen. Ik heb dat nog nooit gedaan en dat lijkt mij echt heel tof.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van moonlight vr jul 07, 2023 8:20 pm

Allie

"Dat dus. Je hebt zelf de keuze gemaakt om te veel te drinken." Allie schudde lachend de hoofd. Allie was blij dat ze thuis waren.
Allie knuffelde Evie terug. "Dank je, Evie " Allie keek omhoog naar de slaapkamer van de tweelingzus. "Eerlijk?!? Ik wil het niet weten. To much information!"

Nora

Nora wachtte geduldig tot Hailey weer terug kwam uit de badkamer. "Zelfs in je pyjama ben je sexy." Ze sloeg een hand voor de mond. Ze had het er uit gefloept voor ze er zelf erg in had gehad. Nora beantwoordde de kus van Hailey. "Love you too, honey."

Joey

Joey had een geweldige avond gehad. Hij genoot er extra van om Riley zo te zien genieten. Dat Riley de avond van zijn leven had gehad deed hem goed. Daarom had die deze vipplaatsen geregeld en zou er straks nog een verrassing komen. "Zal ik hem dan nog beter maken? Ik heb namelijk nog een verrassing... We hebben straks een meet en groet met The Weeknd!"

Finn

Finn schrok er van dat Ethan zijn hand vast pakte. Hij trok bem in een reflex terug. "Sorry. Je liet me schrikken. Het was niet de bedoeling om je hand weg te trekken." Finn schudde zijn hoofd. "Ik ben de enige. Maar het bied iedereen wel troost dat zs weten dat het goed met der gaat." Finn speelde met zijn vingers. "Een keertje vind ik wel oké maar elk weekend is niks voor mij." Finn dacht na. "Gaa morgen mee, ik was toch al van plan te gaan suppen. Je mag het board van mijn zusje wel lenen. Ik heb het je zo geleerd. Oh ik wilde je nog vragen gezien we beide van spelletjes houden. Welke spelletjes speel je graag?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van KirstReads vr jul 07, 2023 9:20 pm

Evie
Evie vond het fijn om weer thuis te zijn. Ze was moe en wilde gewoon even ontspannen voor het slapen gaan. Ze rolde met haar ogen. “God nee ik wil ook echt niet weten wat Hailey aan het doen is. Als het buitenhuis klaar geweest was had ik gezegd kom dan gaan we daar chillen maar helaas. Ik mocht bij jou chillen toch? Je mag ook wel bij mij slapen maar dan heb je de hele tijd het gezicht van Edward Cullen voor je.”

Hailey
Hailey keek op. “Noemde je mij nou sexy? Ik geloof dat ik jou eerder sexy moet noemen.” En ze trok Nora dichter naar zich toe. Ze wreef met haar handen over haar benen en keek haar verliefd aan. “In deze Olaf pyjama ben je nog steeds heel sexy. Ik weet niet wat je met mij doet maar oef.” En ze kuste haar en ging met haar tong in haar mond.

Riley
Riley keek verbaasd op toen zijn vader over een meet en greet begon. “Wacht dat meen je niet?! Ben je serieus?” En hij keek hem goed aan. Zijn vader zou nooit liegen maar toch had Riley het gevoel dat hij droomde. The Weeknd eindigde het concert en de hele Arena ging uit zijn zak waaronder Riley. De Arena droop langzaam leeg. “Pap ik had het met niemand anders willen meemaken dan met jou.”

Ethan
Hij snapte dat Finn zijn hand terugtrok. Hij luisterde verder. “Dat lijkt mij voor je ouders ook heel fijn om te weten dat het goed met haar gaat. Waar is Engel aan overleden?” Hij nam een slok van zijn cola en dacht even na. “Ik heb morgen niks te doen dus het lijkt mij heel gezellig om met jou te suppen.” En hij glimlachte lief. “Pfoe ik speel echt van alles en nog wat. Ik ben echt dol op Wingspan maar Regenwormen vind ik ook een heel fijn spel.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr jul 07, 2023 9:56 pm

Allie

Allie knikte . "Ja. Kom gewoon gezellig bij mij slapen. Behalve als je gaat liggen snurken want dan schop ik je eruit." Allie schoot in de lach. "No. Thank you en je weet dat ik altijd team Jacob was.
Dat hoorde van Edward hoef ik dus niet vrijwillig te zien."

Nora

Nora knikte. "Ja, ik noemde je sexy. Niet zo verlegen. Je mag er oprecht zijn Hailey en nee dat zeg ik niet omdat je mijn lief bent en stapel gek op je bent maar oprecht omdat je een mooie meid bent om te zien. Je mag trots op je lichaam zijn." Nora leunde tegen Hailey aan. Nora giechelde. "Volgens mij staat deze pyjama mij ook gewoon beter.",zie ze met iets te veel eigendunk.
Nora tongde Hailey terug.

Joey

"Tuurlijk meen ik dat. Ik ga je toch niet voor de gek houden. Kom op, we worden zo backstage verwacht." Joey gaf Rikey een knuffel. "Ik ben blij dat je zo genoten heb, jongen. Jet was fijn om je zo te zien genieten. Je hebt deze geweldige avond verdiend en ik heb zelf ook oprecht genoten van het concert. Ik ben blij dat je hier samen hern wilde en dat ik deze verrassingen voor ke kom regelen." Hij nam Riley mee naar een bewaker om te regelen dat ze backstage op The Weeknd konden wachten.

Finn

"Ja dat zeker. Het geeft ze rust om te weten dat het goed met haar gaat in het hiernamaals of wat er na de dood ook is."
Finn slikte even. "Miskraam vroeg in de zwangerschap."
Finn haalde een hand door zijn haar. "Anders wisselen we onze nummers uit. Dan spreken we morgenochtend wat af. Dan leer ik je suppen." Finn knikte. "Inderdaad leuke spellen. Wij spelen meestal met een grote groep Weerwolven van Wakkerdam."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za jul 08, 2023 11:21 am

Evie
Ze keek even nep beledigd. “Ik en snurken? Dat doe ik nooit.” Zei ze. Jerry maakte de deur voor hen open. “Fijne avond Evie en Allie. Ik breng Dirk naar huis en daarna ga ik ook naar huis.” Evie bedankte Jerry en Dirk nog en keek toe hoe Jerry behendig de oprit weer afreed. “Ja ik weet nog heel goed dat jij team Jacob was en Hailey was team Alice en Jasper. Of zoals het zelf noemde team Jalice.” En ze grinnikte. Ze maakte de voordeur open en deed haar hakken uit. “Hehe eindelijk die rot schoenen uit.”

Hailey
Hailey deed haar lange haar dat tot aan haar billen kwam naar achteren en keek verliefd naar Nora. “Ik weet dat ik niet verlegen hoef te zijn en ik weet dat ik er leuk uit zie maar loop er niet mee te koop.” Ze begon te lachen. “Jij bent ook in alles sexy en daarom vind ik je zo opwindend.” Er ontsnapte een kreun tijdens het tongzoenen en ze ging met haar hand onder de nachtpon van Nora en wreef over haar rug.

Riley
Half in trans liep hij met zijn vader mee. Hij kon het nog steeds niet geloven. “Ja ik zag hoe jij af en toe mee danste. Je kunt prima dansen hoor pa.” Ze waren backstage en stonden te wachten tot ze The Weeknd mochten ontmoeten. Hij was echt mega zenuwachtig. Ze werden door de bodyguard meegenomen naar zijn kleedkamer. Daar moesten ze even wachten maar na een tijdje kwam de zanger eindelijk binnen. “Hello my friends.” Zei hij met een warme glimlach. Riley wist gewoon even niet wat ie moest zeggen.

Ethan
“Ja dat geloof ik. Mijn ouders hadden ook een miskraam voor dat ik kwam. Soms heb ik het gevoel dat mijn broertje of zusje dicht bij mij staat of is. Maar als ik omdraai dan zie ik niemand. Geen zorgen ik zou nooit aan je vragen of je met hem of haar contact kan leggen. Ik wil geen misbruik van je maken in wat dan ook.” Hij glimlachte. “Ja klinkt goed. Mijn nummer is: 06-14380645.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za jul 08, 2023 12:37 pm

Allie

Allie sloeg de armen over elkaar. "Echt wel! De laatste keer dat wij met zijn drietjes samen gingen slapen lag jij vet hard te snurken. Alhoewel die nacht voordat Hailey naar het ziekenhuis moest heeft zij mij de gehele nacht wakker gehouden met de gehoest. Oké, ze kon er weinig aan doen maar ik denk dat dag nog erger was dna jou gesnurk." Allie zei Jerry en Dirk ook gedag en liep met Evie mee naar binnen. Ze deed de schoenen uit. "Ik snap ook niet hoe je op die ringen kan lopen. Lang leve Allstars."

Nora

"Ik zag toch ook niet dat je er mee te koop hoeft te lopen maar dat je trots op jezelf mag zijn omdat je een lieve, leuke, meid bent. Mijn meisje als dat men maar weet. Niemand komt aan mijn meisje." Ze zoende en tongde elkaar innig. Ze voelde dat Hailey met de hand onder de pyjama ging en de rug streelde. Nora verbrak de kus. "Ik dacht dat wij het rustig rustig zouden doen.",giechelde ze.

Joey

Joey deed expres een dansje. "Je vader is misschien niet meer de jongste, maar mijn heupen zijn nog soepeltjes. Hoppa!"
Hij liep gewoon rustig verder voordat Riley zich nog voor hem zou gaan schamen. Na een tijdje wachten kwam de zanger eindelijk binnen. Joey stond op en schudde de man de hand. "Hay, nice to meet you. This is my son, Riley. Het is a big fan of you."
Joey keek Riley met een blik aan van:"Ga hem gedag zeggen."

Finn

"Jeetje, wat rot voor hun. Wij weten dus als geen ander hoe het is om eigenlijk nog ene broer of zus te hebben." Finn schudde zijn hoofd. "Het is oké. Ik wil mij best een keer open stellen om te zien of ik iemand bij je zie. Maar ik kan je nu alleen teleurstellen met het feit dat er hier niemand rond spookt." Hij legde even troostend ene hand oo Ethan zijn knie. Finn pakte zijn mobiel erbij en voegde het nummer van Ethan toe. Hij stuurde Ethan een appje zodat hij ook zijn nummer had. Hoi Ethan, Finn hier. Hierbij mijn nummer. Ik vind het leuk om je beter te leren kennen en kijk uit naar morgen om je te leren suppen.😊
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za jul 08, 2023 1:15 pm

Evie
Ze grinnikte. “Okee ik snurk een beetje. Maar jij bent ook net een houtzagerij af en toe.” En ze ging snel aan de kant voor Allie haar kon meppen. “Ik loop alleen op die dingen met premieres. Verder draag ik altijd gympen.” Ze liep verder naar binnen en hoorde haar moeder tv kijken en de stem van oom John aan de telefoon. “Blijkbaar voelde oom John zich alleen vanavond omdat oom Freek moest spelen. Wilde wij trouwens nog een keer naar Les Miserables? Want ik ben toen naar de premiere geweest met papa. Maar mocht toen alleen papa meenemen.”

Hailey
“Jij bent ook mijn meisje en als er iemand ook maar aan je komt dan zijn ze de mijne.” En ze deed alsof ze moest vechten. Ze grinnikte. “We hebben net even pauze genomen dus we doen het wat dat betreft rustig aan.” En ze gaf Nora kusjes in haar nek en duwde haar naar achteren. “Tenzij je niet wilt natuurlijk dan stop ik meteen en gaan we film kijken.”

Riley
Riley wilde even in een gat vallen van schaamte maar ergens vond hij het ook wel leuk dat zijn vader gewoon geen schaamte kende. “Pap het kan altijd erger. Weet je nog dat opa Boek probeerde te dansen op het examenfeest van de tweeling?” Opa Boek was een jaar geleden overleden en hij miste hem wel. Hij vond het fijn dat zijn moeder nog maandelijks een vast kastje had met Opa Boeks aanraders. Hij keek even naar The Weeknd. “Hello I am Riley and I am a really big fan of you. Your concert was awesome. My big sister wanted to come but she had a surgery and she needs to stay home so I wanted to ask if you could make a video for her.” The Weeknd glimlachte warm. “First of all thank you and second afcourse I would love to make a video for your sister.”

Ethan
“Het zou mijn tweelingbroer of zus geweest zijn. We waren twee eig in elk geval. Het was eigenlijk een wonder dat ik nog wel kwam.” Hij keek even naar Finn. “Ik hoef ook niet te weten of het hier spookt.” En hij begon te lachen. Hij zag het appje binnen komen. “Het lijkt mij ook leuk om jou beter te leren kennen. En ik vind het leuk om morgen met je te gaan suppen. Ik ga zo naar huis en dan kunnen we straks nog wel even appen als je wilt.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za jul 08, 2023 5:20 pm

Allie

Allie wilde Evie een klap verkopen maar ze sprong al aan de kant. "Pff! Jij slaapt bij deze maar lekker samen met die Edward Cullen van je als je zo lief tegen mij blijft doen." Allie knikte. "Dan heeft ze in elk geval niet door dat we niet thuis zijn gekomen met Mirthe. Snel naar boven dus." Allie dacht na. "Ik zou geel graag willen maar alleen als Hailey mee kan. Ik wil niet steeds alle leuke dingen door Hailey de neus boren."

Nora

Nora moest lachen om de vechtende Hailey. "Doe nou maar rustig, gek." Nora schudde de hoofd. "Dat was niet wat ik bedoelde maar oké.. " Nora gaf zich aan Hailey over. Nora schudde de hoofd. "Nee, ga door. Asjeblieft. Ik zei het meer voor jou, maar laat ook maar. Ga gewoon door met waar je mer bezig was."

Joey

Joey schoot in de lach. "Ik vergeet nooit meer die blik van Allie. Die schaamde zich dood voor je opa. Ze kon wel door de grond zakken. Volgens mij hebben we haar de rest van de avond ook bijna niet meer bij ons in de buurt gezien."
Joey vind het lief dat Riley aan Hailey dacht. Hij had het anders zelf gevraagd maar hij vond dit gebaar heel mooi om te zien.

Ethan

Ethan pinkte een traantje weg. "Het spijt me nogmaals. Ik wilde geen pijnlijk onderwerp aanknopen maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om mijn overleden zusje niet te benoemen. Ook zij is en blijft onderdeel van ons gezin." Finn beet op zijn lip. "Hrt is zeker nu heel flauw om te zeggen dat er iemand achter je staat en boe roept." Finn stond op. "Ik laat je er uit. Dan kan ik meteen de boel hier afsluiten. Ik zou het leuk vinden om nog even te appen. Laat het in elk geval weten of je veilig thuis bent gekomen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za jul 08, 2023 10:54 pm

Evie
Ze sloeg haar armen stevig om Allie heen. “Ik maakte maar een grapje. Ik vind het leuk om bij jou te slapen. Tuurlijk gaan we pas als Hailey weer mee kan. Dan hebben we een leuk zussenuitje.” En ze liep naar boven en liep richting haar kamer. “Ik kleed mij eerst om en dan kom ik lekker bij jou liggen.” En ze liep haar slaapkamer in en kleedde zich om. Ze hing haar jurk op en haar broekpak deed ze in haar wasmand. Bij haar wasbak haalde ze haar make-up er af en ze deed lekker haar pyjama aan. Ze haalde de knot uit haar haar en zwaaide even met haar haren rond. Ze vond het heerlijk om haar haar vrij te laten. Ze liep haar kamer uit en klopte op Allie haar deur.

Hailey
“Ik voel mij goed lieverd. Als het echt niet meer gaat dan zeg ik het wel beloofd.” En ze ging verder met kusjes geven in de nek van Nora. Ze hield echt zoveel van haar. Ze wilde het liefst haar nachtpon weer uit maar ze deed dat nog even niet. Ze gaf zich over aan haar genot en deed de nachtpon van Nora omhoog en sabbelde aan haar tepels. Ze keek even naar Nora en begon haar te tongzoenen en tegelijkertijd haar borsten masseren.

Riley
The Weeknd filmde een filmpje voor Hailey en gaf de telefoon weer aan Riley. “So what did you think of the concert?” Vroeg hij. “It was awesome. I didn’t make any video’s cause I wanna live in the moment. But it was great.” En hij keek even naar zijn vader. Hij werd een beetje verlegen van hier zo staan. “Do you want to sign my shirt, my sisters hoodie and my sisters shirt?” Vroeg hij toen en The Weeknd knikte. Hij pakte een stift en signeerde alles waar Riley om had gevraagd. De bodyguard liep naar de zanger toe en fluisterde wat in zijn oor. “I am so sorry but I really need to go. Do you want to make a picture of the three of us?” En Riley knikte. Ze maakten nog een foto en liepen daarna zijn kleedkamer weer uit. “Pap dit was echt zo’n fijne avond dankjewel.”

Ethan
Ethan keek Finn aan. “Maar ik weet ook dat degene die er niet meer zijn nog wel ergens kunnen zijn. Mijn opa en oma zijn er niet meer, die van mijn moederskant, en soms zie ik een vlinder en dan denk ik dat zij dat zijn.” Hij knikte en stond op. “Dankjewel Finn voor de fijne avond.” En hij omhelsde hem nog even vriendschappelijk. Ethan liep daarna de deur uit en fietste richting huis. Toen hij thuis was liep hij naar zijn kamer en appte Finn nog eventjes. Hoi Finn, ik ben veilig thuis hoor! Nogmaals bedankt voor de leuke avond en ik kijk uit naar morgen Smile
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo jul 09, 2023 9:18 am

Allie

Allie deed alsof ze heel hard na moest denken. "Nou... vooruit dan maar." En knuffelde Evie terug. Allie knikte. "Ik hoop dat we gauw dan kunnen gaan. Ik gun het Hailey om weer iets leuks te doen, alhoewel over leuk gesproken.. Volgens mij heeft Hailey het heel leuk met Nora." En ze schoot in de lach. Allie stak de duim op. Ze ging naar haar eigen kamer om de om te kleden. Eindelijk die stomme jurk uit. Oké hij had er goed gestaan maar het was gewoon niet haar ding. Ze zette de tv nog even aan en kroop alvast in bed. "Komt u binnen."

Joey

Joey hield zich afzijdig zodat Riley alle aandacht kon krijgen van The Weeknd. Had was immers zijn moment. Hij had dit speciaal voor Riley geregeld. Ze maakte nog samen een foto en moesten toen de kleedkamer verlaten. "Graag gedaan, lieverd. Ik ben blij dat je zichtbaar hem genoten. Super lief van je dat je tevens aan je zussen heb gedacht. Hailey gaat die videoboodschap zo tof vinden. Wil je nog wat te drinken halen of gaan we naar huis?"

Finn

"Wist je dat witte vlinders het symbool zijn voor overleden dierbare. Het kan best een teken van boven zijn als je er een ziet vliegen. Ik zie ze zelf geregeld." Finn omhelsde Ethan terug. "Graag gedaan. Wel thuis en tot morgen." Finn liep Ethan mee en zwaaide hem uit om vervolgens achter hem af te sluiten. Hij kort de boel verder voor wat het was en ging naar zijn kamer om daar nog een beetje te chillem voordat hij zou gaan slapen. Als hij nog kon slapen. Hij was nu al zenuwachtig voor morgen. Hij was net zich aan het omkleden toen hij een qppje van Ethan binnen kreeg. Fijn te horen. Tot morgen👍😊

Nora

Nora knikte. "Oké ik zal er niet meer over beginnen." Ze kwam overeind om Hailey vluchtig een kus te geven. Vervolgens kort ze zich weer vallen in de kussen. Ze genoot van de kusjes in de nek.
Nora sloeg een kreetje wat over ging in gekreun toen Hailey ana haar tepels begon te sabbelen. "Oh,Hailey." Ze tongde Hailey terug. Haar handen zochten ook zijn weg naar haar borsten om die te masseren. "Hou van je.",zei ze tussen het tongzoenen door.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo jul 09, 2023 10:57 am

Evie
Evie giechelde. “Zolang Hailey het volhoudt allemaal ga ik mij geen zorgen maken en gun ik haar echt ff een fijn moment met Nora.” Ze liep de slaapkamer binnen en deed de deur dicht. Ze ging naast Evie op bed liggen en wreef even over haar buik. “Ik kan echt niet wachten om te zien wat het gaat worden. Ik heb zelf het gevoel dat het een meisje wordt.” Ze keek naar Allie. “Bedankt dat je meeging. Betekende heel veel voor me.” Ze keek even naar de tvscherm en ging beter in de kussens liggen. “Ik gun Hailey ook dat ze weer naar het theater kan en lekker weer verder kan met de dierenarts opleiding want dat wil ze zo graag.”

Hailey
Hailey snakte naar adem toen Nora haar borsten ging masseren. Ze deed het nachtpon van Nora uit en gaf haar weer kusjes in haar nek en sabbelde aan haar oor. Ze voelde zich zoveel vrijer dan net. Ze keek haar verleidelijk aan. “Je bent zo mooi. Ik kan maar niet van je afblijven.” En ze deed haar eigen nachtpon uit en ging weer naar Nora haar borsten en sabbelde aan haar tepels. Ze ging met een hand naar Nora haar ondergoed en wreef over haar gevoelige plekje.

Riley
“Tuurlijk denk ik aan mijn zussen. Zij zijn er ook altijd voor mij geweest. Dan wil ik nu ook wat terug doen.” Hij glimlachte. “Nogmaals het was echt mega vet. En ik lust nog wel wat te drinken.” Riley keek even zijn vader aan. “Dankjewel voor dat we even een moment met zijn tweetjes hebben. Ik vind het leuk om dingen met zijn allen te doen maar ik vind het heerlijk om ook even iets samen te doen.” Riley gaapte eventjes maar liep naar de bar. Hij keek even door de lege Arena en keek toen naar zijn vader. “Weet je pap, ik zag op de heenweg nog een Starbucks aan de andere kant van de autoweg. Zullen we daar heen gaan?”

Ethan
Ethan kon maar niet de slaap vatten. Hij was echt mega zenuwachtig voor morgen. Hij had echt zoveel zin om Finn weer te zien en hij had het echt een fijn gesprek gevonden. Hij pakte toch maar zijn mobiel en zag dat Finn nog wat had gestuurd. Hij glimlachte en keek even naar het plafond. Hij wilde hem zo graag beter leren kennen. Ergens interesseerde Finn hem. Hij had een soort aantrekkingskracht over hem heen. Bedankt voor het fijne gesprek. Ik ben blij dat ik niet de enige ben met een zesde zintuig. Nu moet ik denken aan die quote uit de film The Sixth Sense met Bruce Willis in de hoofdrol: I sea dead people. Het is niet iets wat je zomaar tegen anderen zou vertellen dus bedankt voor je openheid dat waardeer ik!
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo jul 09, 2023 12:04 pm

Allie

"Me too. Nora is goed voor haar. Zins ze Nora als vriendin heeft bloeide ze meer op. Het deed haar oprecht goed dat Nora er steeds voor haar was toen ze in het ziekenhuis moest blijven. Dus laat die twee hun gang maar gaan." Allie dacht na. "Mogen Hailey en ik dan een gender reveal feestje organiseren? Gewoon voor de familie en wat vrienden. Alsjeblieft?!?" Het leek haar leuk om zoiets te organiseren voor haar grote zus.
"Graag gedaan. Ik vond het oprecht leuk om weer eens mee te gaan naar een première. Ik heb genoten van de film en je optreden." Allie grapte. "Ik ook voor haar."

Nora

Nora hielp Hailey met het uitrekken van haar pyjama. Ze beet op de lip om een kreun tegen te gaan. Gezien ze geluid op de gang hoorde. Waarschijnlijk waren Hailey haar zussen thuis gekomen.
Ze greep zich vast aan de lakens. "Ik ook niet van jou." Ze keek even verliefd naar het prachtige lichaam van haar vriendin.
Nora deed een hand voor de mond. Ze wilde niet dat iemand haar zou horen kreunen maar ze kon het haast niet tegen houden om niet te kreunen van genot. Het voelde gewoon zo fijn hoe Hailey haar borsten masseerde en aan haar tepels sabbelde. Hoe haar hand in de onderbroek verdween en haar gevoelige plekje masseerde waardoor ze nat werd.

Joey

"Dat is waar. Maar je had het niet hoeven doen. Dat zegt alleen maar weer iets over jou mooie karakter. Je denkt niet alleen maar aan jezelf. Je bent een mooi mens aan het woorden, Riley. Niet dat je dat al niet was maar ik bedoel je wordt nu echt volwassen."
Joey knikte als teken van dank. "Dan gaan we nog een drankje halen." Ze liepen de arena weer in die inmiddels leeg was. "Ik ben blij dat ik mee mocht zoals ik al zei. Ik heb echt genoten van onze avond samen en van het concert en het kunnen regelen van de verrassingen. Ik kijk ook uit naar onze reis samen naar Griekenland." Joey knikte. "Prima dan gaan we daar heen en gaan we richting de auto."

Finn

Finn had nog een aflevering van Outlander opgezet, een serie dir hij volgde op netflix. Alleen zijn gedachten waren er totaal niet bij. Hij kreeg Ethan maar niet uit zijn hoofd. Hij kon niet plaatsen wat die jongen met hem deed. Hij gaf hem gevoelens die hij nog niet eerder had gevoeld. Letterlijke vlinders. Hij schrok op uit zijn gedachten toen zijn mobiel begon te trillen op zijn nachtkastje. Zijn hart maakte een sprongetje toen hij zag wie hem appte.
Geen dank. Ik vond het oprecht fijn. De volgende keer als je een witte vlinders ziet weet je dus genoeg.😊 Eerlijk!.. ik ken die film niet🙈
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo jul 09, 2023 12:27 pm

Evie
“Het heeft haar zo goed geholpen dat Nora zo’n beetje elke dag langs kwam. Ze is een heel ander mens geworden. Ze was al mooi maar ze wordt elke dag mooier. Trouwens was ze nou van plan om haar haar te doneren of niet meer? Ik weet nog dat ze dat als kind wilde maar dat mama zoiets had van nou we wachten wel even. Toen ze puber was heeft ze dat wel in een opwelling gedaan. Papa en mama waren even verbaasd maar vonden het wel goed.” Ze begon te glimlachen. “Tuurlijk mogen jullie een gender reveal party organiseren maar ik wil wel eerst van tevoren weten wat het wordt. Ik heb denk ik al een naam bedacht mocht het een meisje worden.” En ze keek even geheimzinnig.

Hailey
Hailey stopte even toen ze geluid op de gang hoorde. Evie en Allie waren thuis gekomen. Toen ze de deur dicht hoorde gaan ging ze weer verder. Ze deed de onderbroek van Nora uit en glimlachte even naar haar. Ze merkte dat Nora al nat was en dat maakte haar nog meer opwindend. Er ging kippenvel door haar lijf. Ze kuste haar borsten en buik en ging verder naar onderen en begon haar gevoelige plekje te likken. “Is dit okee?” Vroeg ze voor ze echt verder ging.

Riley
“Dankjewel.” En hij bloosde eventjes. Hij was niet goed met complimentjes. Hij voelde zich dan altijd een beetje ongemakkelijk. Hij krabde even aan zijn hoofd. “Mijn zussen zijn naast jullie en Amy en mijn vrienden het allerbelangrijkste in mijn leven. Ik ben dan wel groter maar toch ben ik hun kleine broertje.” Hij had ook echt zin in Griekenland. “Nog even en dan heb ik eindelijk vakantie. Ben wel blij dat ik over ben naar VWO 5. Ik heb als extra taal Chinees gekozen om te leren. Dat leek mij wel interessant.”

Ethan
Ethan was op zijn laptop naar Manifest aan het kijken. Hij was net begonnen want hij wilde eerst wachten tot de serie helemaal was afgelopen. Hij was nu bij seizoen 1 aflevering 4 en toen hij het geluid van zijn telefoon hoorde zette hij zijn serie op pauze. Hij schudde even zijn hoofd. Hoe kon Finn die film nog niet gezien hebben? Die film was een van zijn favoriete films ooit. Ik geloof dat alle vlinders de zielen zijn van onze geliefde overledenen. Omg die film is echt een van mijn favoriete films. Hij staat op Netflix dus ga hem kijken!
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo jul 09, 2023 2:27 pm

Allie

Allie knikte. "Ik dat we allemaal heel volwassenen zijn geworden. We komen er wel met de hulp van elkaar. We hebben met zijn viertjes een onbreekbare band. We zouden allemaal voor elkaar door het vuur gaan." Allie haalde de schouders op. "Ik heb Hailey er niet meer over gehoord. Ergens zou ik het zonder vinden. Hailey heeft jaloersmakend mooi lang haar." Allie dacht na. "Wij regelen alles alleen dan mag jij aan ons de juiste kleur ballon of confettikanon geven. Dan weten wij nog van niks." Allie keek Evie onderzoek aan. "Mhh.. je gaat er dus toch Allison Hailey noemen? Dan vind ik nou lief van je."

Nora

Nora trapte de onderbroek uit op de grond. Daar lag ze dan weer volledig naakt voor de grote liefde. Nora kon het niet laten,ze begon zachtjes te kreunen. Hailey gaf haaf gewoon zoveel genot.
Haar aanrakingen voelde zo verdomd fijn. Haat hele lichaam begon te trillen en er ontstond kippelvel toen Hailey haar gevoelige plekje begon te likken. Ze beet op de lip. "Ja, ga door. Lik me, schatje."

Joey

Joey keek verbaasd maar geïnteresseerd. "Toe maar. Ik had verwacht dat je voor Latijn zou kiezen of Grieks. Of heb je dat afgelopen jaren al gehad? Sorry, ik hou niet allemaal bij welke vakken jullie hebben. Ik vind het in elk geval een dappere keuze van je. Lijkt mij niet makkelijk maar wel heel tof om te leren. Mag jij voortaan de Chinees bestelen."grapte hij.

Finn

Finn zette de tv op pauze. Hij keek toch amper maar het scherm. Hij zou morgen wel opnieuw kijken. Zijn gedachten waren ver weg en zijn ogen begonnen moe te worden. Ik zal morgen eens kijken. Ik was een aflevering van Outlander aan het kijken maar ik moet eerlijk bekennen dat ik te moe ben om mijn hoofd er bij te houden.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo jul 09, 2023 2:45 pm

Evie
“Dat zeker. Riley is een kop groter dan wij maar hij blijft toch ons kleine broertje. Ik vind echt dat hij onwijs goed bezig is om het leven weer toe te lachen. Hij wordt langzaamaan weer zijn optimistische zelf.” Ze haalde een hand door haar haar. “Mijn haar is lang maar haar haar is echt nog langer. Ik zou het ook echt zonde vinden als ze het zou afknippen.” Evie keek haar geheimzinnig aan. “Dat klinkt als een leuk plan. En nee zo ga ik haar niet noemen. Meer ga ik niet zeggen. Denk ik.” En ze begon te lachen.

Hailey
Hailey vond het heerlijk om Nora te horen kreunen. Ze gleed met haar handen over haar lichaam en voelde in haar onderbroek ook dat ze steeds natter werd. Ze deed Nora haar benen wat wijder en begon haar weer te likken bij haar gevoelige plekje. “Geniet er van schatje.” En ze ging weer verder. Ze keek even op en deed haar onderbroek ook uit. Rustig deed ze Nora haar benen verder uit elkaar en plantte zichzelf op haar. Ze kuste haar in haar nek en bewoog een beetje tegen haar onderkant met de hare.

Riley
“Pap ik doe gymnasium daar is Grieks en Latijn verplicht dus dat heb ik al vier jaar lang. Sommige kiezen er wel voor om Latijn of Grieks te laten vallen maar ik vind beide interessant. Ik ben echt dol op de talen en op de geschiedenisvakken. Van wiskunde moet ik niks hebben hoor.” Ze liepen richting de auto. “Ja Chinees is niet alleen de taal maar ook dat je de cultuur leert kennen. Dus dat lijkt mij ook echt heel erg tof.”

Ethan
Ethan merkte dat hij moe begon te worden en zette zijn laptop uit. Hij bekeek het appje en glimlachte. Outlander is vet. Ik heb de serie gezien en de boeken gelezen. Zeker een aanrader om ook de boeken te lezen. Ik ga zo ook lekker slapen. Drukke dag geweest. Slaap lekker alvast en tot morgen!
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo jul 09, 2023 5:40 pm

Finn

Finn had amper geslapen. Hij lag zich af te trekken met een foto van Ethan toen er op de deur werd geklopt. Snel trok die de dekens over zichzelf heen maar Mirthe had hem al gezien. Oeps! Betrapt door zijn eigen zusje. "Ik. Uhmm... laat maar." Met een rood beschaamd hoofd keek die er aan. "Geef me heel even. Ik kom zo naar je toe." Hij maakte zichzelf schoon en deed een schone onderbroek aan voor dat die naar Mirthe de kamer liep die huilend op de bed zat. Hij trok der naar zich toe en wreef troostend over de rug. "Was het logeren niet leuk?" Mirthe keek Finn aan. "Vermoord me asjeblieft niet. Ik heb niet bij de meidem gelogeerd. Ik kwam een jongen op de première tegen en met hem mee gegaan. Evie en Allie hebben wel geprobeerd mij tegen te houden maar ik was eigenwijs. Ik was aangeschoten en wilde gewoon een keer een leuke avond. Hij was lief voor me en zij precies wat ik wilde horen. Ik ben met hem en zijn vrienden in ene limousine naar een discotheek geweest en vanaf daar mer hem mee naar huis waar we seks hadden. Wel veilig maar hij hield totaal geen rekening met mij. Het deed gewoon pijn maar ik durfde niks te zeggen. Vanmorgen was hij gewoon weg. Geen briefje. Niks! Ik heb een uber besteld en ben naar huis gegaan. Ik heb ook barstende koppijn van de alcohol." Finn schudde zijn hoofd. "Ik ga niet zeggen dat je dom bezig bent geweest dat snap je zelf ook wel. Maar doe dit nooit meer! En app je nichtjes dat je veilig bent!" Hij zag dat Mirthe naar de vloer keek. "Wil jij ze appen, namens mij?" Finn keek ze zusje streng aan. "Mirthe!" Uiteindelijk appte Mirthe naar Evie en Allie dat ze veilig thuis was.
"Wat was jij eigenlijk aan het doen?",hoorde hij Mirthe giechelend vragen. "Wat ik deed weet jij zelf ook wel, maar... Ik hen gister een leuke jongen leren kennen. We hebben vandaag afgesproken om te gaan suppen. Ik denk oprecht dat ik verliefd ben." Mirthe vloog hem om de hals waardoor ze lachend achterover vielen op de bed.

Nora

Nora had een geweldige avond met Hailey gehad. Ze waren uiteindelijk in elkaars armen in slaap gevallen. Nora probeerde zich voorzichtig onder Hailey los te maken. Ze controleerde of Hailey door sliep en liep roen muisstil naar beneden om ontbijt te maken. Ze werd alleen betrapt door Joey die net binnen kwam van het hardlopen. "Goedemorgen, meneer O'Mally. Ik wilde ontbijt maken voor Hailey. Mag ik de keuken gebruiken." Zs zag dat Joey duidelijk schrok van haar aanwezigheid. "Goedmekrgen, Nora. Uiteraard. Ik zal je laten zien waar alles staat." Nora dankte Joey. Met een vol dienblad liep ze weer naar Hailey de slaapkamer. Ze deed de deur open en zette het dienblad op het nachtkastje. Ze kuste Hailey wakker. "Schatje! Ontbijt!"

moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo jul 09, 2023 5:49 pm

Evie
Evie had bij Allie geslapen. Ze had voor het eerst sinds tijden weer geslapen zonder aanvallen. Heel voorzichtig stond ze op en liep ze naar beneden waar ze haar vader zag. “Goeiemorgen pap.” En ze gaf hem een knuffel ook al was hij nat van het zweet. “Hoe was het concert gisteren?” En ze maakte wat thee voor zichzelf en keek even door het raam naar het buitenhuis maar draaide zich meteen weer om om haar vader aan te kijken. Ze keek op haar telefoon toen Mirthe haar een bericht stuurde dat ze thuis was. Ze wilde haar zo graag appen dat ze haar nooit meer zo moesten laten schrikken. Ze slikte. Fijn Mirthe dat je thuis bent gekomen. Wij hebben alleen wel moeten liegen tegen onze ouders dat je gewoon bij ons bent en heel eerlijk voelt dat heel rot. Zeg mij alsjeblieft dat die jongen goed voor je bent geweest. Als je wilt praten we kunnen wel ergens even wat gaan drinken vanmiddag Xx Evie zuchtte en wreef over haar buik en ging zitten. “Pap het spijt me dat ik mij voor jullie heb afgesloten.”

Hailey
Hailey had zo’n fijne avond gehad met Nora. Ze hadden gewoon twee keer seks gehad en dat voelde echt fantastisch. Ze had ook heerlijk geslapen en voelde zich goed maar ook moe. Toen Nora haar wakker maakte opende ze slaperig haar ogen. Ze kuchte even maar keek toen naar het ontbijt. “Ooh lieverd wat super lief.” En ze ging rechtop zitten en gaf Nora een kus. “Hoe wist je waar alles lag?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo jul 09, 2023 7:06 pm

Joey

Joey was in de keuken koffie aan het zetten toen Evie beneden kwam. Hij knuffelde haar terug. "Goedemorgen lieverd. Goedemorgen geslapen? Heb je bij Allie geslapen?" Joey nam een slok van zijn koffie. "Geweldig maar ik denk dat je broertje straks alles uitgebreid zal vertellen." Joey ging bij Evie zitten. "Het is oké, Eef echt. Mama en ik hebben ook gepraat en mama zei dat ze zich in jou herkende toen ze zelf zwanger was van jou dus ik begrijp je nu beter. Ik snap dat je door ern moeilijke tijd gaat. Hebben jullie een leuke avond gehad?"

Mirthe

Mirthe beet op de lip en keek naar Finn. "Wat moeten ik nou tegen der zeggen?" Ze zag dat Finn zijn handen op hief. "De waarheid. Ik ga niet voor je liegem,Mir. Je mag blij zijn dat ik me mond tegen papa en mama hou." Mirthe zuchtte. Finn had gelijk. Ze ging tegen de hoofdsteun zitten en begon Evie terug te appen. "Ik ga ontbijten. Ik zie je zo wel.",hoorde ze Finn zeggen. Ze knikte en appte verder. Sorry, dat jullie voor mij moesten liegen. Het zal nooit meer gebeuren. Ik heb mijn lesje wel geleerd. Ik uhmm.. ik zou graag vanmiddag even wat gaan drinken samen.

Nora

Nora kuste Hailey. "Goedemorgen, schone slaapster." Ze ging op het randje van het bed zitten. Nora sloeg de handen voor de gezicht. "Je vader kwam met binnen terug van het hardlopen. Volgens mij schrok die in eerste instantie van mijn aanwezigheid maar hij zei verder niks en heeft mij laten zien waar ik alles kon vinden. Ik hoop dat het smaakt en je het lekker vind."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo jul 09, 2023 7:21 pm

Evie
Evie zuchtte diep. “Het was een okee avond. De pers vroeg alleen hoe ik nu verder ga enzo. Roy heeft het afgekapt.” Ze schonk thee in een mok en ging aan het kookeiland zitten. “Mama heeft het zelf meegemaakt maar daarom had ik mij niet moeten afsluiten. Ik weet gewoon even niet hoe ik verder moet. Ik wil niet terug naar het buitenhuis. Elke avond heb ik het gevoel dat hij er weer is en mij bij de keel grijpt en een mes in mijn buik steekt.” Ze kromp ineen. “Ik heb vannacht voor het eerst in tijden heerlijk geslapen. Ik heb bij Allie geslapen.” Ze zag haar telefoon oplichten. Het is okee lieverd. Dan gaan wij vanmiddag wat drinken. Ik haal je wel op Xx. Ze slikte. “Pap mag ik de auto lenen? Ik ga met een vriendin wat drinken.” Ze wilde niet liegen maar ze kon niet zeggen dat Mirthe hier niet was.

Hailey
Hailey keek naar het ontbijt. “Het ziet er zo lekker uit.” Ze begon te lachen. “Jep mijn vader loopt regelmatig hard. Ik denk ook niet dat hij had gedacht dat je zou blijven slapen maar ik ben er dankbaar voor.” Ze gaf Nora een kus en haalde diep adem. Ze voelde zich moe maar ze wilde zo graag naar de dieren. Ze wilde alleen geen geheimen voor Nora hebben. “Ik merk dat de fysio mij heel wat energie heeft gekost. Gewoon alles. Ik vond onze liefdesbedrijving zo fijn gisteren. Ik wil zo graag naar de dieren vandaag.” Ze beet op haar lip en probeerde niet te gaan huilen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo jul 09, 2023 7:48 pm

Joey

"Ja, dat was te verwachten. Gelukkig heeft Roy het afgekapt. Hoe ging je optreden?" Joey zuchtte. "Nee, dat is waar. Maar we zijn niet boos op je." Joey haalde een hand door zijn natte bezweette haar. "Wil je op jezelf of wil je liever weer een tijdje thuis wonen? Je bent hier altijd welkom. Ook met de baby. Maar ik kan snappen dat je liever je eigen plekje hebt." Joey knikte. "Prima. Moet ik je anders brengen?"

Mirthe:Oké, top. Nogmaals bedankt. Je optreden was trouwens helemaal geweldig. Je bent zelf ook een power woman, Eef. Wees trots op jezelf en je kindje.

Nora

Nora glimlachte. "Ik ben blij dat het in de smaak valt." Nora schoot in de lach. "Gelukkig heeft hij ons niet op een ander moment betrapt." Ze kuste Hailey. "Me too." Nora trok Hailey naar zich toe. "Liefje, niet huilen. Het is ook allemaal veel. Probeer deze morgen een beetje te rusten dan zie je vanmiddag verder. Misschien geeft het juist een beetje energie om wel te gaan. Ik ga anders wel mee en duw je rolstoel."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo jul 09, 2023 7:56 pm

Evie
“Het optreden ging goed. Allie was helemaal verrast toen ik mijn nieuwe singel liet horen.” Ze keek even haar vader aan. “Het liefst zou ik op mezelf willen wonen maar ik weet niet of ik dat kan. Ik wil sowieso hier blijven tot de baby geboren is.” Evie speelde even met haar vingers. “Okee niet boos worden maar Mirthe heeft niet bij ons geslapen. Ze ging met iemand mee. Ik probeerde haar nog tegen te houden maar was zo ver heen dat het niet tot haar doordrong. Ik merk dat ze behoefte heeft om te praten. Ze is nu weer thuis. Ik rij wel alleen.” Ze slikte. Evie wilde gewoon geen geheimen voor haar vader hebben. “Ik heb nog foto’s van de kleine. Wil je die zien?”

Hailey
Hailey grinnikte. “Gelukkig niet. Ik geloof ook niet dat mijn moeder ons heeft betrapt. Ik vrees alleen voor mijn zussen.” Ze speelde met haar vingers en nam een slok sinaasappelsap. “Ik weet het. Ik denk alleen niet dat mijn vader het er mee eens is als ik ga. Je weet hoe hij is en ik snap het allemaal wel. Ik snap dat ik rustigaan moet doen maar ik word gek van continue thuis zitten.” Ze pakte een broodje met kaas en at erop. “Dan moeten we daar echt met mijn moeder en vader over praten.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo jul 09, 2023 8:34 pm

Joey

"Dat begrijp ik best. Mam en ik waren ook verrast. Je hebt ook een heel mooi nummer geschreven. Het zal mij niet verbazen als je weken lang op 1 in de toplijsten komt te staan." Joey keek Evie aan. "Tuurlijk, kan jij dat." Joey knikte. "Dan blijf je lekker hier. We maken het buitenhuis gewoon af. Dat kon toch al een opknapbeurt gebruiken en dan pakken we je slaapkamer aan. Ik neem aan dat die Edward Cullen inmiddels wel van de muur mag." Joey sloeg met zijn vuist op tafel. "Verdomme! Sorry, ik wil me niet op jou afreageren maar hoe haalt ze het in de hoofd om met een wikt vreemde mee te gaan? Gelukkig is ze weer thuis. Is ze verder oké? Die gast heeft toch niks mer der gedaan hé?" Anders zou die hem opsporen en nog eens laten weten wie die pijn gedaan had. Joey knikte. "Graag! Laat opa zijn kleinkind eens zien."

Nora

"Ik hoop het ook niet",zei ze lichtelijk beschaamd. "Ik kon me gewoon niet meer inhouden torn we zo bezig waren. Vooral toen je aankan gevoelige plekje begon te likken. Omg! Dat voelde zo goed. Er gingen tintelingen door mijn lichaam. Dat had ik nog nooit meegemaakt." Nora zuchtte. "Laat mij je helpen om ze te overtuigen. Geniet in elk geval eerst van je ontbijt."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo jul 09, 2023 8:42 pm

Evie
“Pff Justin Bieber zou vast wel weer op nummer een staan zoals gewoonlijk.” Ze had echt helemaal niks met Justin Bieber. “Edward Cullen mag van de muur af alsjeblieft. Allie vond hem ook echt afschuwelijk.” Ze schrok even van haar vaders reactie. “Ik was ook echt boos. Ik weet het niet pap. Ik ga met haar praten dus beloof mij dat je niet iets gaat doen voor ik met haar heb gesproken.” Ze stond op en liep naar haar tasje en haalde foto’s eruit. “Ze is nog niet heel groot of zo. Ik denk zelf dat het een meisje gaat worden. Maar ja we zullen het hopelijk zien bij de drie maanden echo.” Ze wreef over haar buik en ging weer zitten. “Hailey had een logee?”

Hailey
“Ik zou het zo weer doen lieverd.” En ze gaf haar een kus. Hailey at rustig van haar ontbijt. “Mijn ouders zijn gewoon mega beschermend en dat snap ik ook wel. Maar ik ben achttien, ik heb door mijn lijf nooit echt kunnen genieten van de dingen in het leven. Ik heb echt gevoel dat ik een tweede kans heb gekregen door deze operatie.” Ze keek naar Nora en pakte haar hand. “Okee maar als ze nee zeggen ga dan niet een heel verhitte discussie starten goed.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo jul 09, 2023 9:10 pm

Joey

"Zingt dat joch nog steeds dan? Ik dacht dat die van de aardbodem verdwenen was. Jij bent beter dan een Justin Bieber."
Joey schoot in de lach. "Dat vond ze al toen die films uitkwamen. Je zusje viel op die weerwolf. Hoe heet die ook alweer?"
Joey haalde die adem. "Oké. Ik beloof dat ik niks zal doen maar oh way als die haar pijn heeft gedaan." Joey bekeek de foto's. Hij werd er een beetje emotioneel van. Joey knikte. "Wie weet."
Joey knikte. "Ja die liep hier vanmorgen opeens rond toen ik terug kwam van het hardlopen."

Nora

Nora glimlachte. "Ik ook. Het was een hele fijne avond." Nora pakte haar glas sinaasappelsap van het dienblad. "Leef dan! Ga gewoon als het gaat. Maar ga jezelf niet overdragen om iets te bewijzen. Als het niet gaat dan gaat het niet. Morgen weer een dag." Nora streelde Hailey haar hand met de duim. "Afgesproken."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo jul 09, 2023 9:59 pm

Evie
Evie grinnikte. “Nee zijn concerten gingen eindelijk weer door na een tijdje.” Ze glimlachte. Twilight was iets waar ze vaak discussies over had gehad met Allie en Hailey was dan degene die er tussen kwam als een soort Zwitserland. “Jacob heette die weerwolf. Hailey was meer fan van Alice en Jasper de broer en zus van Edward. Maar als we mijn kamer kunnen aanpassen zou dat al fijn zijn.” Ze haalde een hand door haar haar. “Pap mocht haar iets aan gedaan zijn dan moeten tante Emma en oom Mike het eerst horen.” Ze keek even naar haar baby. Ze keek toen naar haar vader. “Moet ik echt gaan getuigen pap? Ik wil Jim gewoon nooit meer zien.” Haar moeder kwam naar beneden en gaf haar een kus en toen haar vader. Haar moeders blik viel naar de echofoto. “Ooh Eef wat een mooi kindje. Nu al.” En ze knuffelde haar stevig.

Hailey
Hailey keek even naar Nora. “Echt als ik kon had ik je nu weer verwend maar dat bewaren we voor later.” Ze at verder en zuchtte diep. “Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb mijn ouders behoorlijk laten schrikken toen ik geopereerd moest worden. Ze laten mij niet zomaar gaan. Maar goed we kunnen het vragen en desnoods gaat mijn vader mee naar oom John en Freek. Ik moet gewoon de dieren weer zien.”

Liam
Hij had familieweekend maar hij vond het niet echt fantastisch. Gelukkig waren ze gewoon op een camping buiten de stad. Hij wilde heel graag Allie weer zien. Liam keek op zijn telefoon. Het was nog best vroeg dus het kon zijn dat Allie nog niet wakker was. Hey schatje. Ik verveel me en ik mis je. Heb je wat te doen vandaag? Xx
KirstReads
KirstReads

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 41 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 26 ... 41  Volgende

Terug naar boven