Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

I’ll be there for you

2 plaatsers

Pagina 16 van 41 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 41  Volgende

Ga naar beneden

I’ll be there for you - Pagina 16 Empty Re: I’ll be there for you

Bericht van KirstReads di aug 01, 2023 8:47 pm

Owen
Owen keek even naar zijn moeder. “Dat weet ik maar toch ben ik bang dat ze mij te druk vinden.” Hij nam een slok van zijn drinken en keek even naar zijn ouders. “Het maakt mij niet uit wie er mee gaat. Maar papa jij moet toch de winkel openen?” Zijn vader schudde zijn hoofd. “Nee ik ben op zondags gesloten tenzij ik een event heb voorbereid. En dat is pas volgend weekend dus ik kan wel met je mee.” Owen plukte even aan zijn haar. “Jullie mogen beide wel mee?” En hij haalde even zijn schouders op.

Evie
Evie knikte. “Dat is goed. Mochten jullie hulp nodig hebben met editen dan hoor ik het wel.” En ze ging met haar blik naar de tv. Ze snapte wel wat Allie zei maar ze snapte haar moeder ook. “Ik weet het Allie dat we volwassen zijn maar je weet ook hoe mama is. Mama heeft opa gevonden, ik kan mij goed voorstellen dat dat wat met haar gedaan heeft. Ik weet het ook niet maar we laten ze eerst met elkaar praten en dan kunnen wij nog met mama praten.”

Liam: Gezellig 🥰 Je mag mij altijd aanmoedigen. Het is wel in de gymzaal van basisschool de Omnibus. App maar wat je wilt, je bent altijd welkom! Xx

Gwen
Gwen ging zitten en keek Joey aan. “Ik weet dat ik het niet allemaal alleen hoef te doen. Het is gewoon…” Ze slikte. “Ik zie hem elke dag voor me hoe ik hem gevonden heb. Ik krijg dat maar niet uit mijn hoofd. Dat moment dat ik hem niet wakker kreeg, dat hij al koud was en het besef dat ik niks meer voor hem kon doen.” Ze keek Joey met betraande ogen aan. “Ik weet dat de kinderen volwassen zijn maar ik weet gewoon niet hoe ik er met hun over kan praten.”

Hailey
“Ze is meegegaan tot het niet meer kon maar…” Ze haalde diep adem. Wat ze nu ging vertellen had ze nog niet eens met Allie gedeeld. “Voor ik onder zeil ging, in de operatiekamer zelf, kreeg ik een paniekaanval en ik was op zoek naar Allie. Ze moesten mij echt vasthouden en verdoven anders was ik opgestaan.” Ze keek Nora aan. “Jij mag mij altijd uitputten.” En ze streelde Nora haar rug en tongde haar verder.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van moonlight wo aug 02, 2023 11:45 am

Emma

"Als je gewoon je medicijnen inneemt zodat je je goed kan concentreren dan komt het goed en als je daar echt bang voor bent dan kan je aan de andere vertellen dat je adhd hebt zodat ze het begrijpen." Emma was inmiddels aan haar boterham begonnen. "Dan gaan we samen de eerste keer mee als je dat fijn vind."

Finn

Finn was zich boven gaan omkleden en opfrissen toen hij klaar was met ontbijten. Hij had wel iets oud aangetrokken gezien ze gingen bakken en voor het geval zijn kleding onder de meel zou komen. Hij had er in elk geval zin in maar vooral om Ethan weer te zien. Hij liep weer naar beneden. "Ik ga. Zusje, mocht ik je niet meer zien heel veel plezier vanavond." Hij gaf iedereen een knuffel. "Vergeet de saucijzenbroodjes niet.",hoorde hij Mirthe nog riepen voordat hij de tuin in liep om zijn fiets te pakken. Na een tijdje fietsrn kwam die aan bij de banketbakkerij van Ethan. Finn zeggen zijn fiets weg weg liep de winkel in. Hij groette d'r dame achter de balie. "Ik zoek Ethan."

Allie

"Dan laat ik het weten maar ik denk wel dat het lukt. Het gaat al steeds beter af." Allie knikte. "Ze moet gewoon meer gaan prstrn met ons en mama en desnoods met een therapeut inplaats van alles maar altijd op te kroppen. Wat dat betreft is mama gewoon eigenwijs. Jij hebt dat ook. Jullie denken dat jullie alles zelf kunnen oplossen maar soms moet je accepteren dat je hulp nodig hebt van andere en dat om hulp vragen niet erg is." Ze zette de lege bord op tafel. "Heb je eigenlijk nog wat van die jongen gehoord die toen dat briefje in je tas stopte op de première?!?"

Dan kom ik je straks aanmoedigen. Hoe laat spelen jullie? Ik laat het nog weten😘

Joey

Joey veegde de tranen weg. "Liefje, is het niet beter om met een therapeut er over te praten? Iemand die je kan kan om het verlies en de trauma te verwerken. Je weet dat ik altijd voor je klaar staat en je altijd met mij kan praten er over maar ik kan je ook niet helpen om dit een plekje te geven. Ik denk oprecht dat het beter is als je hier met een professioneel iemand over gaat praten. Ik ga wel met je mee de eerste keer." Hij kneep on Geen de hand. "Door gewoon het gesprek aan te gaan. Zij missen hem ook Gwen. We missen hem allemaal. Ze willen je ook heel graag helpen met de herdenking. Geef ze de kans om je ermee te helpen. Dat is voor hun ook een stukje verwerking."

Nora

Nora pakte Hailey de handen vast en keek recht aan. "Vind je het gek dat je niet kan slapen. Waarschijnlijk herbeleef je dag moment keer op keer als je je ogen sluit in je onderbewust zijn. Je zegt zelf al dat je nooit echt alleen bent geweest zonder Allie en Allie je zelfs al in de couveuse wilde beschermen. Denk je niet dat het zou helpen om hier over met Allie te praten. Zodat zij je ook misschien gerust kan stellen zowat je wel weer beter kan slapen." Nora schudde de hoofd. "Dan val je straks helemaal in slaap." Nora verbrak de kus. "Zelfs als je slecht geslapen hebt ben je onweerstaanbaar."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van KirstReads za aug 05, 2023 3:15 pm

Owen
Owen knikte. “Ik zou goed mijn medicatie innemen en ik denk dat iedereen we druk is omdat we er heel veel zin in hebben.” Hij nam nog een hap van zijn boterham en keek even naar Mirthe. “Heb jij binnenkort een echo of is dat nog te vroeg?” Hij wist ook niet goed hoe het allemaal nou zat. Hij wist dat zijn nicht Evie ook zwanger was maar zij was ouder dan Mirthe was. Hij keek even naar zijn ouders. “Als papa ook mee kan dan mogen jullie beide mee.”

Ethan
Ethan keek op toen hij Estelle haar stem hoorde en nog een bekende stem in de winkel. Hij liep zijn kantoortje uit en liep de winkel binnen. “Hey leuk dat je er bent Finn.” En hij liep naar hem toe en gaf hem een kus. “Welkom in Victor’s Bakery.” En hij keek Finn met een grote glimlach aan. “Wil je eerst een bakje koffie voor we gaan beginnen aan de tour door de bakkerij of wil je meteen beginnen met de tour?”

Evie
Evie was het met Allie eens wat betreft hun moeder. “Je hebt ook gelijk. Maar mama stelt zichzelf nou eenmaal op de laatste plek. Ze wilt eerst dat het met ons goed gaat en dan pas richt ze zich op zichzelf. Je weet hoe ze is. En hulp zoeken is een idee maar je weet haar geschiedenis wat betreft psychische hulp. Ik kan mij ook voorstellen dat ze vindt dat ze genoeg hulp heeft gehad in haar leven. Maar hopelijk weet papa tot haar door te dringen dat ze in ieder geval met ons er over gaat praten.” Ze begon te blozen. “Uhm ja we hebben een soort van contact.”

Liam: Gezellig! We spelen rond 11 uur ongeveer. Is goed schatje Xx

Gwen
Gwen keek Joey aan. Hij was haar alles. Haar beschermengel, haar soulmate. Ze kon alles tegen hem zeggen. Ze had jaren geleden haar therapie afgesloten. Sinds dat haar vader was overleden merkte ze dat het minder goed ging. Ze was boos en verdrietig. Ze pakte Joey zijn hand. “Ik weet dat je gelijk hebt. Ik weet dat ik mij meer moet openstellen naar de kinderen toe.” Ze slikte. “Ik wil heel graag een memorial voor mijn vader organiseren maar ik weet gewoon niet goed hoe. Ik ontwijk zijn kantoor, ik durf daar niet te komen vanwege dat ik hem daar gevonden heb.” Ze veegde haar tranen weg. “Je hebt gelijk. Ik moet praten met de kinderen.”

Hailey
Ze dacht na. “Je hebt gelijk dat ik er met Allie over moet praten. Zij kent mij door en door. Misschien had ze het al door maar wilt ze wachten tot ik naar haar toe kom. De enige die mij kan lezen is Allie. Al sinds we klein waren wist ze het als het niet goed ging met mijn longen. Ze heeft daarmee een paar keer mijn leven gered.” Ze zoende Nora en ging met haar handen onder haar nachtpon. “Als je net wakker bent ben je nog steeds sexy.” En ze ging naar haar nek en begon haar daar kusjes te geven.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo aug 06, 2023 7:06 pm

Mirthe

"Io dnek dat je daar gelijk in hebt,broertje. Iedereen vind het spannend maar ook Iedereen zal er zin in hebben om eindelijk te kunnen starten met repeteren. Iedereen zal er naar toe hebben geleefd. Misschien ben jij straks wel een van de stillere omdat Iedereen loopt te stuiteren van enthousiasme. Het komt goed." Mirthe haalde een hand door de haar. "Over een week of 3. Dan ben ik zo rond de 4 a 5 weken zwanger. Maar je zal nog niet heel veel kunnen zien hoor. Meer een vlek op het beeld."
Ze slikte even. Waarschijnlijk zou ze dan pas echt beseffen dat haar leven compleet op zijn kop zou komen te staan.

Finn

Finn begon te blozen zodra die Ethan zag verschijnen. Hij kuste zijn vriendje terug. "Hoi schatje. Dank je. Het ziet er hier mooi uit en het ruikt heerlijk. Raar dat ik hier nooit eerder ben geweest. Ik fiets hier toch geregeld langs." Ethan dacht na. "Een kip koffie klinkt lekker. Oh ik heb trouwens een beetje een vreemde vraag. Zou je 6 saucijzenbroodjes apart kunnen houden? Ik betaal uiteraard. Mirthe wilde graag dat ik die meenam maar ik kan niet alleen wat voor haar meenemen."

Allie

Dan zie je me zometeen. XxX

Allie zuchtte. "Ja, dat weet ik want ik ben net zo. Ik denk ook altijd eerst aan Hailey en jou meestal en dan pas aan mezelf. Alhoewel ik ga zo wel nog wat voor mezelf doen, naja ik ga Liam aanmoedigen die moet zaalvoetballen." Allie zuchtte. "Ja, oké maar als dit nou beter voor haar is." Allie keek richting de ouders. "Ik hoop het." Allie gaf Evie een klap tegen de arm. "Wat?!? En je vertelt mij gewoon niks!"

Joey

Joey pakte Gwen haar hand vast. "Kom! Dan gaan we naar Allie en Evie toe. Hailey slaapt nof dus die laten we nog maar even liggen. Daar kan je het latet mee bespreken. Ga bij ze zitten en vertel ze over het feit dat je een memorial wilt houden. Vraag hoe zij er over denken en of ze willen helpen. Dat je het moeilijk vind om het zelf te doen. Wees gewoon eerlijk. Ze snappen het wel."

Nora

"Ik denk inderdaad dat Allie je al doorheeft. Neem gewoon vanavond een momentje als jullie weer thuis zijn van Les Mis om te praten. Slaap lekker samen. Ik red me wel een avond zonder jou al zal mijn bed wel heel koud zijn. Maar dan is het uit gesproken en ik weet zeker dat het je goed zal doen." Ze gaf Hailey een kus op de voorhoofd. Nora giechelde. Ze liet haar handen onder Hailey haar pyjamashirt verdwijnen en begonnhaar boesten te masseren.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo aug 06, 2023 7:35 pm

Owen
“Dat is waar. Misschien ben ik wel heel rustig inderdaad vergeleken met de andere kinderen.” En hij begon te lachen. “Ik kijk er gewoon naar uit om samen te komen met mijn eigen groepje maar ook met de rest van de kinderen. We hebben hier een tijdje naar toegeleefd. Ik beloof papa en mama dat school hier niet onder komt te lijden.” Owen nam een slok van zijn melk. Hij keek naar Mirthe en liep naar haar toe. Hij gaf haar een knuffel over zijn schouders. “Het komt goed zusje. Ga vanavond vooral genieten van de musical.” En hij gaf haar een kus op haar hoofd en ging weer zitten.

Ethan
Ethan voelde allerlei vlinders door zijn buik vliegen toen Finn hem kuste. “Ik ben zo blij om je weer te zien.” En hij kuste hem terug. Ethan keek rond. “We zijn eigenlijk net een week weer open na allerlei verbouwingen. Mijn vader had dit gekocht met nog allerlei oude spullen van de vorige eigenaar. Zijn droom was om dit tot een gezellige bakkerij om te toveren en nu is het gelukt.” Hij slikte. Hij keek naar Finn. “Dat is geen gekke vraag. Ik geef je die aan het eind wel mee, dan kun je ze nog vers meenemen.” Hij liep naar de koffiemachine en zette koffie voor Finn.

Evie
Evie knikte. “Ik geloof dat we allemaal wel een stukje van mama hebben overgenomen. Al is Riley soms meer papa.” En ze grinnikte. Ze keek even naar haar zusje. “Geniet lekker van je moment met Liam. Je hebt het verdiend om tijd met hem door te brengen. Je voelt je dus veilig bij hem?” Dat was wat ze het allerliefste wilde. Dat haar zusjes en broertje iemand vonden die hen gelukkig maakte. Ze rolde even met haar ogen. “Zeg Thijs en ik zijn ook nog aan het zoeken wat dit nou is. We willen het samen uitzoeken.”

Gwen
Gwen keek haar man aan. Hij had gelijk. “Ik laat Hailey nu ook even genieten van haar ochtend en middag met Nora. Mocht het zo zijn dat ze straks naar beneden komen dan heb ik het wel met hun er over. Je weet hoe van streek Hailey is geweest en dat deed haar gezondheid ook niet ten goede. Het is dus maar goed als Nora bij haar blijft als we het er over hebben.” Ze stond op en gaf Joey een kus. “Dankjewel schat.” En ze liep met haar koffie in de hand richting de woonkamer. “Uhm meiden. Ik geloof dat we moeten praten. Ik vind het heel lastig maar jullie merken ook wel dat het niet goed gaat. Ik mis opa Boek ontzettend. Ik mis zijn knuffels, zijn advies, zijn ha meissie het komt wel goed zinnetje. Ik begreep dat jullie een memorial wilde houden voor opa. Ik wil dat ook maar ik vind het zo moeilijk. Ik zie elke keer hem weer in zijn kantoortje, hoe koud hij was en het besef dat ik hem niet meer wakker kon krijgen. Maar jullie hebben ook verdriet. En ik wil dit als gezin doen. Willen jullie mij en papa helpen om iets moois op te zetten voor opa?”

Hailey
Hailey knikte. “Ik facetime je nog wel als ik met Allie gepraat heb. Ik hoop gewoon dat ik hierna goed kan slapen.” Ze kuste haar liefdevol. “Ik beloof je dat ik morgen bij jou kom slapen als het ook van mijn ouders mag.” Ze kreunde toen Nora haar borsten begon te masseren. Ze gaf haar zoenen in haar nek en ging met haar handen naar haar pyjamashirt en deed die uit. Zo kon ze ook Nora haar borsten masseren.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo aug 06, 2023 10:38 pm

Mirthe

Mirthe schoot ook in de lach. "Dat zou pas wat zijn, haha."
Mirthe knikte.."Het komt goed en ik wil morgen een uitgebreid verslag horen van hoe het is geweest." Mirthe dronk de glas leeg. "Als ik je moet helpen met school een keer dan moet je het laten weten. Alleen voor wiskunde moet je bij Finn zijn maar die wilt je ook vast wel helpen." Mirthe knuffelde haar broertje terug. "Komt goed. Ik ga eerst lekker zo een warm bad nemen en dan denk ik een beetje serie kijken of tekenen."

Finn

"Ik ben ook blij om jou weer te zien." En haalde een hand door zijn haar. Finn keek om zich heen. "Ik weet niet hoe het er eerst uit zag maar wat ik zo zie is het erg mooi geworden." Hij streelde liefdevol Ethan zijn arm. Finn schudde zijn hoofd. "Ik sta er op dat ik gewoon als elke andere klant betaal. Je leert me straks al bakken,wat super lief is. Wat gaan we eigenlijk maken?"

Allie

"Ja, dat is waar. Zelfs jij ondanks.. Naja, je snapt me. Jij en papa hebben gewoon een hele speciale onbreekbare band. Hij zou nog letterlijk door het vuur voor je gaan. Ik ben blij voor jou en papa dat we het gedoe rond die rechtzaak hebben kunnen afsluiten."
Allie bloosde. "Ja,maar...Liam was al mijn veste vriend voordat we een relatie kregen. Met de rest kan ik ook goed opschieten maar met Liam was het anders. Hij vroeg altijd hoe het mij ging maar ook vaak naar jullie. Bij hem voel ik me vertrouwd ofzo, ik weet niet. Het voelt gewoon goed. " Allie sloeg haar armen over elkaar. "Dan had je alsnog wel kunnen zeggen dat je met hem sprak. Hij verteld mij nooit wat!"

Allie keek op toen hun moeder bij hun was komen zitten. Ze pakte de handen van Gwen vast. "Mam, wij missen hem ook. Ik ben blij dat je met ons komt praten. Je kunt het gerust met ons over opa hebben. Het voelt juist fijn om herinnering over hem op te halen. Ik snap dat je het moeilijk hebt maar laat ons je helpen om het uiteindelijk een plekje te geven. Evie en ik hebben het er al over gehad om je met de memorial te helpen. Ik weet niet of je al iets in gedachten hebt , anders kunnen we later met Hailey en Riley erbij gaan zitten brainstormen. Het komt goed, we gaan hem een mooi en waardig eerbetoon geven."

Nora

Nora knikte. "Is goed, schatje en anders hebben we morgenochtend contact." Nora knikte nogmaals.."Ik hoop het ook voor jou." Ze kuste Hailey terug. "Kijk maar, als het niet lukt dan is het ook niet erg. Dan bellen we gewoon tot dat we in slaap vallen." Nora liep om haar pyjamashirt uit te krijgen. Ze kreunde.
Ze voelde rillingen over haar lichaam lopen. Ze trok Hailey dicht tegen zich aan om zich aan haar te warmen.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo aug 06, 2023 10:58 pm

Owen
“Op school gaat het best goed nu. Ik moet er gewoon voor zorgen dat ik op tijd mijn huiswerk af heb.” Hij keek even naar zijn vader die hem toeknikte. Hij keek even naar zijn moeder. “Hoe laat gingen wij naar tante Gwen? Violet vroeg of we hier konden oefenen voor onze duodans die we gaan doen tijdens onze uitvoering.” Owen wilde ondanks zijn repetitieschema nog wel doorgaan met dansen. Het was ook bijna de laatste uitvoering van het seizoen en dan zou er een stop zijn tot de kerstvakantie begon.

Ethan
“Ik kan je wel foto’s laten zien van hoe het er uit zag voor we begonnen. Het was niet fantastisch maar door mijn pa zijn enthousiasme werd deze bakkerij weer bruisend.” Hij liep met twee kopjes koffie naar zijn kantoor en zette de kopjes op zijn bureau. “Lieverd je komt hier vast nog wel vaker. Dan kun je gebak kopen maar deze krijg je van het huis. En geen gemaar.” Hij dacht na en pakte zijn map erbij. “Daar wilde ik het met je over hebben. We kunnen uit deze taarten kiezen of we bedenken zelf wat? Het is binnenkort Pride misschien kunnen we een taart maken in Pride thema?”

Evie
“Sorry zusje. Ik beloof je dat ik je meer zou vertellen.” En ze gaf Allie een knuffel. Ze keek op toen haar moeder en vader binnen kwamen om te praten. Ze luisterde naar haar moeder en ook zij pakte haar moeders hand vast. “Zoals Allie zegt wij missen opa elke dag. Ik mis zijn geur, ik mis de momenten dat ik met hem mee ging naar buiten toen hij nog rookte. Ik mis zijn boekenadvies. Ik mis alles aan hem.” En ze kneep in haar moeders hand. Hun moeder veegde de tranen weg in haar ogen. “Ik heb werkelijk geen idee hoe ik het wil doen. Ik ben gewoon bang dat wat we ook doen het niet goed genoeg is voor hem. Hij was voor zoveel mensen meer dan een boekenwinkeleigenaar en opa.” Evie keek naar Allie. “Weten we zeker dat we Hailey dat willen vragen? Je weet dat ze amper lucht kreeg toen ze het nieuws hoorde en je weet hoe down ze was.”

Hailey
“Helemaal goed lieverd. We zien wel even hoe en wat.” En ze zoende Nora. Ze drukte haar tegen de kussens en gaf nog steeds kusjes in haar nek. Ze ging langzaam naar de borsten van Nora en begon aan een tepel te sabbelen. Ze keek haar vriendin aan. “Ik weet niet wat je met mij doet maar ik vind je zo ontzettend sexy.” En ze grijnsde en keek haar vriendin verleidelijk aan. Ze kreeg gewoon geen genoeg van Nora.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma aug 07, 2023 1:43 pm

Emma

"Wr kunnen een white bord voor ke lopen waar je dan per dag op kan invullen wat je moet doen, zodat je bij kan houden of je je huiswerk op tijd af hebt of genoeg tijd hebt om te leren voor eren toets. Het is maar een idee." Emma keek op de klok. "Ik wilde zo een beetje gaan. Prima, hebben jullie een tijd afgesproken dat we weer op tijd terug thuis zijn?" Emma zag dat Mirthe opstond en de bord in de vaatwasser zette. "Ik ga in bad. Groetjes aan tante Gwen."

Finn

Finn knikte. "Dat lijkt mij leuk. Ik ben benieuwd hoe het er eerst uit zag." Finn volgde Ethan naar het kantoor en ging zitten. Hij keek even in de rondte. Hij was trots op zijn vriendje dat hij mede-eigenaar was van de zaak. Finn beet op zijn lip. "Oké, oké. Ik zeg niks maar de volgende keer laat je me gewoon betalen. Ik vind het ongemakkelijk als ik het gewoon van je krijg. Ik ben ook zo iemand die het lastig vind om niet zelf de rekening te betalen tijdens een date." Finn dacht na. "Dat is wel een idee. Als het goed is gelukt kan je het misschien dan tijdens de Pride verkopen samen met regenboog cupcakes."

Allie

Allie knuffelde Evie terug. "Het is oké.. ik hoef ook niet alles te weten maar het was wel leuk geweest als je had gezegd dat je nu goed contact met hem hebt. Ik gun je gewoon iemand die echt om je geeft en goed voor jou en de baby is. Iemand die een vaderfiguur voor de kleine kan zijn later." Allie dacht na. "Ik weet zeker dat we opa waardig kunnen herdenken. Misschien kunnen we een wand maken met foto's en verhalen van de klanten zelf. Dat ze die kunnen insturen." Allie keek Evie aan. "We kunnen dit niet achter Hailey haar rug om doen. Dan wordt ze zeker boos. Ze moet zelf de keuze kunnen maken of ze mee doet of niet."

Nora

Nora begon te kreunen toen Hailey aan haar borsten sabbelde. Ze smoordr haar gekreun met de hand. "Hou op. Je doet mij blozen. Jij bent juist de geen die onweerstaanbaar is." Nora keek weg. "Kijk niet zo jij! Je weet dat ik die blik niet kan weerstaan. Ik kleed je zo volledig uit hoor en neem je hier en nu."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma aug 07, 2023 2:40 pm

Owen
“Dat is geen gek idee. Kunnen we het dan in de keuken hangen? Dan kunnen we er een familieplanner van maken. Dan kan papa ook eindelijk goed doorgeven wanneer hij een event in de winkel heeft.” En hij keek zijn vader veelbetekenend aan. “Hee! Ik zeg altijd ruim op tijd wanneer ik een event heb.” Owen begon te lachen. “Echt niet! Weet je nog die keer dat je een pokemonruildag had georganiseerd maar dat je het zelf vergeten was? Toen moesten Finn en Mirthe het doen omdat jij iets met mama had gepland.” Zijn vader begon te blozen. “Okee okee je hebt me. Dat was een keer! Maar goed Emma ik geloof dat Owen wel een punt heeft.” Owen keek zijn zus na en pakte nog een boterham. “Ik kan haar ook vragen of ze in de middag komt? Dan hebben we alle twee met tante Gwen.”

Ethan
Ethan glimlachte. “Dan laat ik je zo wel even zien hoe het er vroeger uit zag.” Hij pakte de koekjestrommel en maakte hem open. “Ik heb gisteren nog wat koekjes gebakken. Ik heb stroopwafels maar ook boterkoek gemaakt dus kijk maar even wat je lekker vindt.” Hij pakte even zijn telefoon en zocht de foto’s op. “Kijk zo zag het er vroeger uit toen het nog van mijn vader was.” Hij keek even naar Finn. “Lieverd het is okee. De volgende keer betaal jij weer voor een uitje. Het is goed.” En hij boog over zijn bureau en gaf Finn een kus.

Evie
Evie keek naar Allie. “Hij is heel lief en we doen het rustig aan. Hij weet natuurlijk van mijn zwangerschap en steunt mij in alles. Ik weet alleen niet hoe papa over hem gaat denken. Ik wil hem een keer uitnodigen voor het eten. Nog niet echt als mijn partner maar gewoon als vriend.” Ze bloosde en keek even naar haar vader. Ze richtte zich toen op haar moeder. “Zoals Allie al zegt zorgen we er voor dat we hem waardig herdenken. Allie en ik kunnen dat wel op ons nemen. Dan kunnen jij en papa je richten op eventueel het graf samen met onze ooms en tantes. We kunnen ook eten in het favoriete restaurant van opa?” Haar moeder keek hen vol liefde aan. “Echt ik zou niet weten wat we zonder jullie moeten. En je hebt gelijk Allie we moeten Hailey er bij betrekken. Ze heeft nu ook Nora dus ze heeft iemand extra die haar kan steunen.” Evie keek even naar Allie. “Okee jullie hebben gelijk. Laten we het er dan met haar over hebben als zij en Nora beneden zijn. Riley is bij Amy blijven slapen.”

Hailey
Hailey keek Nora aan. “Laat je maar horen schatje.” En ze sabbelde verder aan Nora haar tepels. Ze keek haar aan en begon met Nora haar haren te spelen. “Je bent prachtig Nora. Ik weet niet wat je met mij doet maar ik voel mij zo fijn bij jou. Ik zou zeggen kleed mij uit. Laat mij komen en dan laat ik jou komen.” En ze keek Nora haast smekend aan.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma aug 07, 2023 7:21 pm

Emma

Emma dacht na. "Dan kunnen we beter zo een familie kalender kopen waar we dan papa zijn eventueel en jou repetitieavond onderandere op kunnen schrijven, anders wordt het nof erg onoverzichtelijk. Maar het is wel een slim idee van jou, gezien je vader ook een dagje ouder wordt." En keek Mike plagend aan. Ze ging hem mooi niet verdedigen. Het was de zelf toen zijn eigen domme fout geweest wat gelukkig hun twee oudste kinderen hadden kunnen oplossen. Het zou in elk geval Mike geen tweede keer meer overkomen. Emma knikte. "Dat is wel het handigste, ja. Ik wil ook niet met een uurtje weer weg moeten bij tante Gwen."

Finn

Finn knikte. Hij nam een slok van zijn koffie en nam een stukje boterkoek. "Oh, dat smaakt heel goed. Hier kom ik zeker voor terug. Vooral Mirthe kan je hier wakker voor maken. Wij hebben het zelf wel eens proberen tr maken maar dat kwam in de verste verte niet in de buurt." Hij nam nog een stukje. Finn keel maar de foto's. "Oh,ja dat is wel echt anders dan dat het er nu uit ziet maar wel stukken beter. Toegankelijker en luxer, gezelliger vooral." Finn speelde onzeker met zijn vingers. "Ik weet het maar het is een beetje lastig om mijn eigen principes los te laten. Ook al weet ik dat je het goed bedoeld." Finn kuste Ethan terug. "Dus we gaan een pride taart maken? Over de pride gesproken? Ik wilde wel even bij de parade dit jaar gaan kijken. Wil je mee?"

Allie

"Ik ben blij dat je iemand hebt gevonden waarmee het goed voelt en het gewoon rustig aan wilt opbouwen maar je ook steunt enzo. Het is je gegund, Eef alleen... Zou je hem niet eerst een keertje uitnodigen als papa er niet is?!? Ik weet niet hoe papa nu gaat reageren na Jim. Een kruisverhoor terwijl jullie nog niks officieel hebben is ook erg ongemakkelijk. Papa was best achterdochtig toen je over zijn actie tijdens de première vertelde. Ik snap ook wel dat papa bang is dat je te hart van stapel loopt en bang is op herhaling."
Allie knikte. "Ja, wij regelen het wel. Komt goed! Misschien willen Mira en Elijah ook wel helpen en de kinderen van oom Mike en tante Emma. Het was dan wel niet hun echte opa maar ze hadden wel een band met opa Boek. Heeft tante Emma nog niet voorgesteld om je te helpen?" Allie knikte nogmaals. "Denk dat je beter Hailey dan kan wekken anders liggen die twee de gehele dag in bed samen.",zei Allie met een grijns.

Nora

Nora mompelde wat. Nora kreunde opnieuw toen Hailey doorging met het sabbelen aan de tepels. "Oh, Hailey. Wat doe je toch met me elke keer?" Ze kwam overeind en kuste Hailey innig. "Ik voel me ook fijn bij jou. Jij bent zo goed voor mij. Mijn betere heft. Voor jou wil ik door het vuur gaan. Ik kan niet meer zonder jou, liefje." Dat liet Nora zich geen twee keer zeggen. Ze kleedde Hailey uit en legde ik haar rug op het bed. Nora gaf vanuit de hals van Hailey allemaal kleine kusjes over haar lichaam naar beneden. Ze sabbelde aan de oor terwijl haar hans de borsten masseerde. Ze zou het langzaam aan opbouwen voor ze Hailey zou vingeren.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma aug 07, 2023 11:10 pm

Owen
Hij grinnikte toen hij zijn vaders gezicht zag. “Zeg ik heb af en toe last van alzheimer light.” Zei zijn vader. Owen proestte het uit. “Af en toe? Pap je was ook een keer vergeten dat ik eerder uit was en jij was toen ook eerder klaar en we zouden samen fietsen. Uiteindelijk kwam je maar niet en toen ben ik alleen naar huis gegaan en zat je hier gewoon koffie te drinken.” Owen gaf zijn moeder een knipoog.

Ethan
Ethan glimlachte. “Je moet daarvoor Estelle, het meisje dat je zag toen je binnen kwam, en Ben voor bedanken. Die hebben gisteren heel veel koekjes gebakken.” Hij keek mee naar de foto’s. “Klopt. Mijn vader kocht het vorig jaar. Hij heeft het denk ik een halfjaar gehad en toen kreeg hij dat ongeluk. Hij was wel echt geliefd en doormiddel van een crowdfunding hebben we dit kunnen realiseren.” Hij knipperde even met zijn ogen. “Sorry het raakt mij gewoon nog steeds dat mensen bereidt waren om dit te doen.” Hij veegde even zijn ogen droog. “Ik snap dat je zo je principes hebt hoor, heb ik ook, maar als mensen zeggen dat ze dit voor je willen doen dan moet je dat ook accepteren.” Hij knikte. “Jep we gaan een pride taart maken.” Hij dacht even na. “Wanneer is dat? Dan kan ik gelijk in de agenda kijken.”

Evie
“Allie ik heb het er al met pap over gehad. Ik heb zelfs gezegd dat hij naar zijn insta account mag kijken maar dat wilde hij niet. Hij wilde mij vertrouwen en hem ook. Ik heb het er nog met papa over, het komt goed.” Evie keek naar Allie en naar haar moeder. “Ja ik ga zo naar de winkel. Maar ik wilde dit eerst met jullie bespreken.” Zei hun moeder. Evie haalde een hand door haar haar en keek naar haar moeder. “We vragen gewoon zoveel mogelijk mensen. Dan heb jij ook rust mam. Je hoeft dit niet alleen te doen.” En ze gaf haar moeder een knuffel. Evie begon te lachen. “Ik geloof dat Hailey straks wel naar beneden komt.”

Hailey
Ze gaf zich over aan Nora haar aanrakingen. “Je bent ook mijn betere helft. Ik heb voor jou alles over en ik zou je nooit in de steek laten.” Ze greep de lakens beet toen Nora haar borsten begon te masseren en kusjes begon te geven. Ze begon anders adem te halen en merkte dat haar lichaam zich helemaal overgaf aan het genot dat door haar lijf gierde. “Ooh Nora.” Kreunde ze. Ze deed haar ogen dicht om er van te genieten.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di aug 08, 2023 12:00 pm

Emma

Emma keek Mike met een blik aan. "Ik mag toch kopen van niet al op jou leeftijd. Dat je een dagje ouder wordt en extreem vergeetachtig bent is een ander verhaal, maar je zoon kan er ook wat van en nee dat ligt biet altijd aan je adhd, Owen. Ik heb je laatst minstens twee keer gevraagd of je alles had voor je dansles en nog vergat je je dansschoenen. Dus ga niet je vader plagenwant jij bent net zo erg." Vervolgens keek ze Mike aan. "Ik kan mij nog herinneren dat wij net iets hadden dat jij mij uit heb gelachen omdat ik ooit eens Evie van school ben vergeten te halen. Nou pak ik je terug."

Finn

"Het is echt heerlijk. Ik kan zo dir hele koektrommel leeg eten maar ik ben bang dat ik dan misselijk naar huis ga.",zei die met een grijns. Finn stond op en sloeg zijn armen om Ethan heen. "Het is niet gek dat het je raakt en vooral nu dag alles af is. Hij zou trots op je zijn geweest, Ethan." En gaf hem een kus op zijn lippen. Finn zuchtte. "Oké, oké. Maar de volgende keer laat je mij gewoon betalen. Afgesproken?" Finn dacht hardop na. "5 augustus uit mijn hoofd. In elk geval al het eerste weekend van augustus."

Allie

"I remember. Maar dat is wat anders dan dat hij hier komt eten en hij een mogelijk vriendje voor je is." Allie hief haar handen oké. "Oké. Je moet het zelf weten. Ik heb je gewaarschuwd." Allie knikte."We gaan dit rocken. Dat weet ik zeker." Allie gaf haar moeder ook een knuffel. "Ik hoor wel of Hailey mee wilt doen of niet ik ga zo richting Liam. Hij moet zaalvoetballen dus ik ga hem supporten."

Nora

Nora ging door met strelen. "Ik laat jou ook nooit meer in de steek. We zijn misschien nog jong maar ik weet zeker dat ik met jou de toekomst te gemoed wil gaan en nooit meer een ander wil. Bij jou voel ik me goed, compleet. Zo wil ik mij altijd voelen. Voor ik jou leerde kennen wist ik niet wat ware liefde was." Ze tongzoenen Hailey. Haar hand liet ze tussen Hailey haar dijen glijden. "Zeg me dat je me wilt. Anders ga ik niet verder.",fluisterde ze plagend.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di aug 08, 2023 12:14 pm

Owen
Owen maakte zijn wangen bol als een hamster en haalde diep adem. “Dat was een keer! Papa is meerdere dingen vergeten omdat ie dubbele afspraken had.” En zijn vader begon te lachen. “Okee jullie zijn mij ook echt een stel he.” En hij gooide de theedoek naar Emma haar hoofd waar hij net iets mee uit de vaatwasser had staan afdrogen. “Kunnen jullie wel? Met zijn tweetjes tegen mij?” En zijn vader keek heel beteuterd. Owen begon te lachen. “Pap daar trapte ik vroeger in, nu niet meer.”

Ethan
Het voelde fijn dat Finn zijn armen om hem heen sloeg. Hij gaf hem een kus. “Dat weet ik maar toch… ik mis hem elke dag. Ik zie aan mijn moeder dat ze het lastig vindt dat de bakkerij nu anders is maar ze is ook trots op mij dat het mij gelukt is.” Ethan begon te lachen. “Okee okee dat is goed. De volgende keer betaal jij.” En hij gaf Finn een kus. Ethan pakte zijn agenda en bladerde naar het weekend van vijf augustus. “Klinkt goed. Misschien wilt Roos ook wel mee, of wil je lekker met zijn tweetjes?”

Evie
Evie keek Allie aan. “Weet ik. Ik ga het er gewoon rustig met papa over hebben. Komt goed.” Ze keek even naar haar moeder die op stond. “Ik ga mij klaarmaken om naar de winkel te gaan. Als er iets is kunnen jullie appen. Doe Liam de groeten.” En haar moeder gaf hen beide een kus. Evie keek haar moeder na. “Ik ga wel even met papa praten.” En ze stond op en liep naar het kantoortje van haar vader. “Papa kan ik het even met je over iets hebben?” En ze bewoog een beetje op en neer zoals ze als klein meisje ook deed als ze iets spannend vond om te vertellen.

Hailey
“Ik wil ook met jou de toekomst tegemoet. Ik wil met je oud worden. Ik wil met je op een boerderij wonen vol met dieren. Ik wil jou.” En ze probeerde haar te kussen. Ze hield zoveel van Nora. Zij was naast Allie haar steun en toeverlaat. Met Nora wilde ze verder. Ze greep de lakens beet en beet op haar lip. “Alsjeblieft ik wil je. Ik heb je nodig. Alsjeblieft laat mij komen.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di aug 08, 2023 1:06 pm

Emma

Emma ving de theedoek behendigd op die Mike maar haar hoofd gooide. Emma schudde de hoofd. "Jullie met zijn tweetjes zijn pas ergens de een vergeet dingen mer te nemen. De ander maakt dubbele afspraken. Vind je het gek dag we een agenda hier in huis nodig hebben. Owen, wij gaan straks meteen op zoek naar een familie agenda en een white bord want dit kan zo niet langer met jullie twee."

Finn

Finn kuste Ethan terug. "Het zal wennen zijn voor haar maar het is ook een vooruitgang. Jullie moeten allemaal verder en het leven staat niet stil. Met deze huidige inrichting kunnen jullie de komende jaren weer vooruit en verder groeien." Finn haalde een hand door Ethan zijn haar en kuste hem opnieuw terug. Ethan dacht na. "Van mij mag Roos mee. Misschien dat mijn nichtje Hailey en haar vriendin Nora ook wel mee willen."

Allie

"Oké oké. Ik hoor het wel. Zorg er alleen voor dat papa je huisadres pas in laat gaan na vanavond." Allie gaf Gwen nog een stevige knuffel. "Jij ook,mama. Als je hulp in de winkel nodig hebt moet je het laten weten en ik zal Liam de groetjes doen. Ik ga mij ook maar eens omkleden."

Joey keel op vanachter zijn computer toen Evie binnen kwam. "Hey, meisje. Heeft mama met jullie gepraat? Ga zitten. Waar wil je het over hebben?" Hij ging rechter in zijn bureaustoel zitten.

Nora

Nora keel Hailey aan. "Uhmm.. mag ik over die boerderij nog even nadenken? Ik weet dat jij gek bent op dieren en dat vind ik oké.. maar ik zie mijzelf toch nog niet zo snel als een boerin op een boerderij lopen. Dat is toch wel even een toekomstbeeld wat ik bij moet stellen." Nora zakte af naar beneden. Ze begon Hailey te vingeren en wisselde toen het vingerwerk af door Hailey te likken. "Kom maar schatje. Laat je maar gaan. Ik weet dat je me nodig hebt."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di aug 08, 2023 1:30 pm

Owen
Owen keek zijn moeder beledigt aan. “Een keer! Ik was ze een keer vergeten!” En hij stond op en begon zijn moeder te kietelen. Zijn vader kietelde mee maar stopte toen. “Nou hup, omkleden jij anders kom je nooit in de boekenwinkel!” Owen grinnikte en gaf zijn moeder en vader nog een knuffel. Hij rende met twee treden tegelijk de trap op naar zijn kamer. Hij bekeek zijn kleren en zocht iets simpels uit. Hij bekeek zijn hoofd boven de wasbak en deed zijn haar goed. Daarna liep hij weer naar beneden. “Mam, Violet is er tussen twee en drie appte ze net. Is dat okee?”

Ethan
Ethan knikte. “I know.” Zei hij en voor even klonk zijn Australische accent door de woorden heen. “Het gaat steeds beter met mijn moeder maar ze is toch ergens haar maatje voor het leven kwijt geraakt. Die twee waren echt gek op elkaar. Je zou dat wel herkennen van jou ouders.” Hij nam een slok van zijn koffie en schreef pride op in zijn agenda. “Klinkt goed! Hailey valt dus op vrouwen of is Nora haar tweelingzusje?” Hij wist het niet goed meer.

Evie
Evie keek haar vader aan. “Ja het was een fijn gesprek. We hebben aangeboden dat Allie en ik, eventueel met Hailey en Riley erbij, de herdenking in de winkel op ons nemen. Dan kan mama zich focussen op het graf. Ik zat te denken. Kunnen we niet het kantoortje van opa voor mama opknappen die in de winkel? Ze heeft hem daar gevonden en wilde daardoor het nooit veranderen maar wordt het niet eens tijd voor een frisse start?” Ze haalde een pluk haar achter haar oor vandaan en draaide er even aan. “Nou…Je weet die ene jongen Thijs nog he. Die mij aansprak op de premiere? Hij en ik hebben contact gehouden en het klikt goed. We hebben een paar afgesproken en echt papa. Hij is zo anders dan Jim. Ik kan tegen hem alles zeggen. Hij accepteert mij en mijn kind. We weten nog niet helemaal wat het is wat we hebben maar we willen elkaar wel beter leren kennen. Nou vroeg ik mij af of ik hem een keer mocht uitnodigen? Misschien alleen voor een kopje koffie maar dan kunnen jullie ook kennis met hem maken.”

Hailey
Hailey giechelde. “Okee okee gewoon een normaal woonhuis dan maar ik wil dan wel een kat of een hond.” Zei ze met een glimlach. “En ruimte voor mijn dierenartspraktijk.” En ze haalde diep adem door haar neus. Het zou niet lang meer duren voor ze zou komen en niet veel later kwam ze met een luide kreun klaar. “Dat was fantastisch schatje. Kom nu wil ik jou verwennen en wat nieuws proberen.” En ze gaf Nora een kus en draaide haar op haar rug en trok haar broek en onderbroek uit. Ze streelde Nora en merkte dat ook zij weer opgewonden werd. Ze deed Nora haar benen wijd en schoof zichzelf tegen haar aan. “Zeg het mij als je het niet fijn vindt.” En ze begon haar onderkant tegen de hare te bewegen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di aug 08, 2023 9:59 pm

Nora

"Nou een omgebouwde boerderij tot woonhuis zou ik niet heel erg vinden maar ik zie mezelf niet opstaan voor de zon op is om de dieren te verzorgen zoals koeien op school of geiten. Gewoon laten of honden of beide vind ik niet erg om te houden. Ik heb nu ook een kat." Nora schudde Hailey de hand. "Afgesproken!"
Nora hoorde en voelde Hailey klaar komen. Ze kwam overiend en kuste haar. "Hou van je." Nora trok geïnteresseerd de wenkbrauwen op. Ze was benieuwd wat Hailey van plan was. Ze liet Hailey de gang gaan. Nora kreeg zichzelf vast aan de dekens. "Nee. Door .. gaan!",zei ze heigend tussen het gekreun door.

Joey

"Fijn en lief dat jullie willen helpen. Is Hailey ook al op de hoogte of slapen zij en Nora nog?" Joey haalde een hand door zijn haar. "Ik weet het niet. Dat zullen we toch echt met mama moeten bespreken. Ik wil niet zonder haar toestemming het kantoortje van opa aanpassen." Joey zuchtte. "I remember." En liet Evie verder praten. "Als jij denkt dat het goed zit en je serieus een relatie met hem wilt aan gaan dan wil ik graag de geen ontmoeten. Ik denk dat een kop koffie minder gênant is dan hem meteen uit te nodigen voor het eten." Joey stond op en gaf Evie een knuffel. "Ik ben blij dat je iemand hebt gevonden die je kunt vertrouwen en waar je je goed bij voelt. Het is je gegund Evie, na Jim en alles."

Finn

Finn knikte. "Denk het wel gezien mijn ouders echt elkaars soulmate zijn maar ik denk eerder dat mijn opa en zijn vrouw die oma waar ik laatst over vertelde een beter voorbeeld zijn. Ook al heeft zelfs mijn moeder haar niet mogen ontmoeten. Ik heb nog nooit iemand zo liefdevol over zijn vrouw horen vertellen. Zelfs nu nog. Oma was echt opa zijn grote liefde." Finn nam een slok van zijn koffie. "Ik wil je moeder graag een keer ontmoeten." Finn schudde zijn hoofd. "Nora is haar vriendin. Hailey haar twerlingzus heet Allie. Ik moet denk voor dat je de hele familie een keer ontmoeten maar een stamboom voor je tekenen. Haha."

Emma

Emma probeerde weg te rennen maar ze ontkwam niet aan de kietelese handen van de zoon en de man. "Ahh. Stop! Genade! Ik hou mijn mond al. Stop nou!" Ze haalde opgelucht adem. "Ik krijg jullie twee nog wel. Voor straf eten we vanavond spruiten." Niet dat ze die in huis had maar moest nog boodschappen doen. Emma knuffelde Owen terug en plofte op de bank. "Rust! Voor zo lang het duurt.",grinnikte ze. "Moet jij niet zo de winkel gaan openen?",vroeg ze aan Mike. Emma keek op. "Ja, prima. Zullen we zo dan naar tante Gwen fietsen?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo aug 09, 2023 6:05 pm

Hailey
“Ik bedoel niet het boeren bestaan maar een beetje wat oom John en Freek ook hebben maar dan zonder het vakantiegedeelte.” Ze bewoog heen en weer en merkte dat ze begon te kreunen. Ze kon het gewoon niet helpen. “Een kat is ook leuk om te hebben.” Ze vond het fijn om te horen dat Nora het ook fantastisch vond. Ze voerde een beetje het tempo op om Nora zo goed mogelijk te laten genieten.

Evie
“Ja ik wil niet iets doen wat mama niet wilt. Volgens mij liggen Hailey en Nora nog op bed maar ik weet niet of ze nog slapen.” Ze gaf haar vader een knuffel. “Dan vraag ik hem binnenkort wel of hij koffie komt drinken. We willen het zonder de bemoeienis van de pers uitzoeken vandaar dat ik niks tegen jullie heb gezegd. Thijs en ik willen gewoon ons zelf kunnen zijn bij elkaar los van alle pers en mijn bekendheid.” Ze keek op toen haar moeder in de deuropening verscheen. “Lieverd ik ga naar de winkel. Ik ben rond half 7 thuis denk ik. De kids zijn allemaal weg, heb je zin om dan even uit eten te gaan vanavond?” En ze zag haar moeder even naar Evie glimlachen. “Mam? Is het een idee om het kantoortje van opa te transformeren naar jou kantoortje?” Het gezicht van haar moeder betrok en ze begon te trillen. Evie keek even naar haar vader, deze reactie had ze niet willen uitlokken.

Ethan
“Aaw dat klinkt als een mooi verhaal. Dus je opa leeft nog? Heeft ie nooit een andere partner gewild? Alleen is ook maar alleen.” Ethan nam een stroopwafel en nam er een hap van. “Owja natuurlijk. Ik was het even vergeten. Je hebt ook best een grote familie. Het lijkt mij hartstikke gezellig als zij ook mee gaan. Ze zijn beide achttien of ouder?” Vroeg hij. Hij wist dat je voor sommige dingen bij de Pride achttien jaar of ouder moest zijn.

Owen
Owen knikte. “Dat is goed. Dan gaan we zo die kant op. Zou tante Gwen er al zijn of kwam ze later? Als ze er nog niet is, mag ik dan nog even bij de boeken neuzen?” Owen keek even naar zijn vader die nog een laatste slok koffie nam. “Jep ik ga zo de winkel openen. Wilde Mirthe niet mee met jullie of bleef ze thuis? Want dan laat ik even weten dat ik in de winkel ben dan weet ze waar ik ben als ze mij nodig heeft.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo aug 09, 2023 10:13 pm

Nora

"Ahh, op die fiets. Dat is inderdaad iets heel anders dan dat ik mijn hoofd heb,haha. Zoiets zou ik wel tof vinden. Een groot stuk land voor de dieren en jou partij maar waar ook kinderen fijn kunnen spelen. Misschien wel ook onze kinderen." Nora ging overeind zitten. "Misschien zo uit het niets een beetje een vreemde vraag en snel in onze relatie maar.. Zou je het willen? Kinderen bedoel ik. Zou je eigenlijk zwanger kunnen en mogen worden gezien je longen?" Nora knikte. "Ik wilde altijd ook graag een hond maar mams had er geen tijd voor en ik was te jong om een hond te kunnen opvoeden dus is die er nooit gekomen."
Nora voelde dat ze natter werd en steeds meer opgewonden. "Ohh,Hailey. Dit is zo fijn. Dit voelt... lekker." Ze giechelde even. Ze merkte dat haar hoogtepunt niet lang meer op zich liet wachten. Ze pakte Hailey de handen en liet haar, haar boesten masseren. Niet lang daarna kwam zd luid klaar. Uitgeput liet ze zich in de kussen zakken. "Je was weer geweldig, schatje."

Joey

Joey knikte. "We kunnen het aan mama voorstellen. Dan horen we wel hoe ze er over denkt " Joey knuffelde Evie terug en gaf haar een kus op de voorhoofd. "Prima. Laat maar weten wanneer." Joey knikte. "Ik snap het. Het is oké. Ik ben blij te horen dat het goed zit met Thijs." Joey stond op om Gwen gedag te zeggen. "Is goed. Hou je je rustig. Als je hulp nodig hebt dan moet je bellen hé." Joey haalde een hand door zijn haar. "Daar zeg ik geen nee tegen. Leuk. Waar wil je heen? Dan reserveer ik vanmiddag alvast." Joey pakte Gwen zijn hand vast. "Denk er gewoon overna, Geen. Je hoeft niet nu meteen te beslissen maar Evie kwam met het idee zodat de herinnering aan het kantoortje misschien minder pijnlijk wordt."

Finn

"Jazeker. Opa Roy is nog springlevend. Hij werkt zelfs nog als manager van Evie samen met zijn zoon Joey." Finn haalde zijn schouders op. "Dat heb ik eigenlijk nooit echt aan opa gevraagd. Ik denk dat hij trouw wil blijven aan oma. Of gewoon nooit iemand heeft gevonden die opnieuw zijn hart wist te veroveren."
Finn schoot in de lach. "Heg is ook niet makkelijk om allemaal te onthouden." Finn knikte. "Nora en Hailey zijn beide achtien. Is dag een probleem dan? Ik ben pas 17,hè."

Emma

"Geen idee. Mast ik wilde zelf ook nog even rond kijken of ik een nieuw boek kan vinden en misschien kunnen we een denken halen voordat we op zoek gaan naar tante Gwen. Tante Gwen kend zal ze zo een beetje wel al in de winkel zijn." Emma schudde de hoofd. "Ik heb het wel wel Mirthe gevraagd masr ze wilde gewoon een beetje rustig asn doen vandaag voordat ze vanavond naar de musical gaat. Misschien vind ze het wel gezellig om tussen de middag samen te lunchen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do aug 10, 2023 5:39 pm

Hailey
Hoe harder ze bewoog hoe harder ze ging kreunen. Ze gaf een laatste setje en kwam toen zelf boven Nora klaar. “Nee jij was geweldig.” Zei ze toen ze uitgeput op haar rug naast Nora ging liggen. Ze haalde hijgend adem en keek Nora met een verliefde blik aan. “Terugkomend op je vragen over kinderen. Het lijkt mij mooi als het ons gegund is. Ik moet alleen zorgen dat ik tijdens de zwangerschap op tijd mijn puffer gebruik en niet teveel in paniek schiet. Maar tegen die tijd kunnen we het met de huisarts bespreken.” Ze gaf Nora een kus. “Zullen we zo eens aankleden of wil je nog even blijven liggen?”

Gwen
Ze haalde diep adem. “Het is super lief Eef dat je dat wilt doen maar…Ik weet niet of ik het kan. Ik durf al bijna een jaar die ruimte niet in terwijl het eigenlijk wel zou moeten.” Evie was opgestaan en liep naar Gwen toe. “Mam het is okee. Als jij er nog niet klaar voor bent dan wachten we er nog even mee.” Gwen dacht na. Een nieuw begin klonk niet zo gek. Ze staarde haar dochter aan. Evie was iets vreselijks overkomen maar ook zij was opnieuw begonnen. Als Evie het kon, kon zij het ook. “Het is okee. Brainstorm er met papa over en dan hoor ik het wel goed. Je hebt gelijk. Een nieuw begin zou het misschien wel makkelijker maken om dit alles een plekje te geven.” Gwen gaf haar man een kus. “Ik wil graag naar die Italiaan waar we toen we jonger waren vaak kwamen.” Ze kneep in Joey zijn hand. “Ik ga nu echt naar de winkel. Anders kom ik te laat. Als er iets is app ik.” En ze gaf Evie en Joey nog een kus en liep toen naar beneden.

Evie
Ze staarde haar moeder na en keek toen naar haar vader. “Kan ze dit allemaal echt wel handelen? Ik bedoel…” Ze wreef over haar buik en ging zitten. “Ze wordt oma en zit ook nog vol met verdriet. Ze maakt zich zorgen om ons en zet zichzelf weer eens opzij. Ik weet dat het niet aan mij is maar ik maak mij gewoon zorgen. Je weet dat ze een keer eerder zo was en dat was toen ze hoorde dat tante Emma en oom Mike hun baby waren verloren.” Ze haalde een hand door haar haar. “Je weet zeker dat ik niet even een handje moet helpen in de winkel om op mama te letten?”

Ethan
“Owja Evie was je beroemde nicht dat is waar. Zei je nou dat ze minder ging optreden?” Hij luisterde verder. “Het is eigenlijk heel mooi dat je opa niemand anders wilde dan de moeder van je vader. Dat klinkt als onvoorwaardelijke liefde.” Ethan nam nog een laatste slok van zijn koffie. “We moeten er gewoon op letten dat we niet naar bars gaan waar je 18 jaar of ouder voor moet zijn. Dan komt alles goed.” En hij stond op en gaf Finn een kus. “Zullen we aan de tour beginnen en dan lekker gaan bakken?”

Liam
Liam was met zijn team aangekomen bij de gymzaal waar ze hun voetbaltoernooi zouden hebben. Hij vond het leuk dat Allie ook wilde komen. Hij hoopte haar zo nog even te spreken voor ze echt zouden beginnen. Hij keek even naar zijn huisgenoten/teamgenoten. “Goed jongens. Wij gaan dit potje winnen. Laten we beginnen met een goeie warmingup. Vier rondjes rennen door de zaal, na die vier rondjes doen we nog rek en strek oefeningen. Goed en start.” En hij begon te rennen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do aug 10, 2023 8:16 pm

Nora

Nora vond het heerlijk dat ook Hailey opnieuw, klaar kwam. Het wond haar enorm op. Nora kroop dicht tegen Hailey aan. Ze kwam overiend en kuste haar meisje. Ze deed een plukje haar achter de oor. Nora knikte. "Uiteraard, maar ik was gewoon nieuwsgierig hoe jij er over dacht en of het überhaupt dan mogelijk zou zijn dat jij ook het kindje zou kunnen dragen."
Nora kwam overeind. "Laten we ons maar gaan opfrissen en aankleden. De rest zal zich ook wel gaan afvragen waar we blijven. Al wil ik eigenlijk liever de gehele dag met jou in dit bed blijven liggen."

Finn

Finn schoot in de lach. "Oh ja, mijn beroemde nichtje van mijn bekende oom. Ik ga er echt niet mee te koop lopen hoor. Ik zie Evie gewoon precies het zelfde als mijn andere nichtjes. Uiteraard ben ik wel trots op haar wat ze allemaal heeft bereikt."
Finn haalde zijn schouders op. "De rompers houdt ik niet bij hoor maar de laatste keer dat ik haar zag zei ze dat inderdaad gezien ze zich wilt gaan richten op het ouderschap." Finn knikte. "Dat vind ik ook." Hij kuste Finn op zijn wang. "Ik hoop dat die onvoorwaardelijke liefde ook voor ons geldt." Finn kuste Ethan terug, vervolgens zette hij zijn beker op het bureau. "Prima. Gaat u voor."

Joey

Joey schudde zijn hoofd. "Gwen, je moet je er juist zelf mee bemoeien. Wij helpen je erbij maar ik wil wel dat je het naar eigen wens inricht. Ik snap dat het moeilijk is maar het zou een goede stap zijn en een frisse start." Joey sloeg zijn armen over elkaar. "Jonger? Jonger! Zeg ga je nou beweren dat ik oud wordt? Kijk uit het of ik ga niet meer met je op date hoor." Beledigd sloeg die zijn armen over elkaar. "Ja, ga maar gauw voor dat ik me straks nog echt bedenkt om niet met je op date te willen." Joey kuste Gwen nog voordat ze ging. "Ik zal reserveren voor zes uur."

Joey zuchtte. "Ik weet dat je je druk maakt maar laat mama maar even. Het was voor mama al een hele stap om met jullie hier over te praten en dat ze uiteindelijk toe gaf om toch het kantoortje van opa op te knappen. Ik ga vanmiddag even bij mama kijken. Doe jij nou lekker rustig aan. Je hebt nog een drukke lange avond voor de boeg. Je hebt kans dat tante Emma ook nog wel met haar komt praten. Ik hou mama in de gaten." Hij gaf Evie een kus op de voorhoofd en liep naar beneden. Hij zag Allie druk knutselend aan de tafel. "Waar ben jij allemaal mee bezig?" Hij zag dat Allie een blad omhoog hield en schoot in de lach. "Liam moet voetballen voetballen ik ga hem supporten. Toen bedacht ik opeens dat ik dan wel heel cliché zoiets moest meenemen.",legde ze uit. "Niu hele veel plezier, mafkees."

Emma

Emma en Owen waren inmiddels aangekomen bij de boekwinkel waar Gwen werkte. Ze vond Gwen al gauw. "Hoi,lieverd. Hoe gaat het? Owen en ik kwamen even gezellig langs. We wilde even gezellig komen bijpraten en Owen wilt je wat vragen. Daarnaast komen we nog wat snuffelen voor een nieuw boek."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads vr aug 11, 2023 4:52 pm

Hailey
Ze gaf Nora een kus. “Je bent de liefste.” En ze kuste haar weer. Hailey had nooit gedacht dat ze de liefde in Nora kon vinden maar Nora was alles waar ze ooit op hoopte. “Ik zou dolgraag met jou kinderen willen hebben. Al vind ik het ook wel spannend omdat mijn geboorte niet heel soepel verliep.” Ze stond op en liep naar haar walkincloset en zocht wat kleren bij elkaar en kleedde zich om. “Ik zou ook de hele dag met jou in mijn bed kunnen liggen maar dat gaan we niet doen. Als jij je nou omkleed dan fix ik beneden het ontbijt.” Ze kamde snel haar haren en gaf Nora nog een kus. Ze liep naar beneden en vond haar vader en Allie in de keuken. “Goeiemorgen!” Riep ze opgewekt.

Ethan
Ethan glimlachte. “Het is alleen maar goed dat je haar alleen ziet als je nichtje en niet als die bekende zangeres. Ze heeft een andere vader toch?” Hij vroeg het laatste voorzichtig omdat hij niet wist of het gevoelig lag. Hij liep Finn ondertussen voor richting de keuken van de bakkerij. “Hier is where the magic happens.” Zei hij en hij liet de keuken zien. “Goeiemorgen Ethan!” Riep Ben vrolijk. “En dit moet Finn zijn.” Ethan knikte. “Lukt het met de taart waar we een bestelling voor hadden?” Ben knikte. “Ja zeker! Tim kan hem straks brengen.” Ethan glimlachte. “Goed op schema! Ik ga zo met Finn een Pride taart bakken.” Ben glimlachte. “Klinkt goed. Misschien kunnen we daar in de bakkerij iets mee doen.” Ethan begon te lachen. “Finn kwam ook al met het idee.” Ben liep naar hun toe. “Kijk dat is nou een man naar mijn hart. No worries ik pak hem niet af, geloof dat ik dan een pak slaag van Estelle krijg.”

Gwen
Gwen was boeken in kasten aan het zetten toen ze de stem van Emma hoorde. Ze zette de boeken in het karretje en gaf Emma een knuffel. “Het kan beter. Maar ik heb een fijn gesprek gehad met mijn oudste twee dochters en Evie stelde voor om het kantoortje aan te pakken. Ik heb daar toestemming voor gegeven. Als zij opnieuw kan beginnen na alles, kan ik dat ook.” Gwen keek even naar Owen en glimlachte naar hem. “Wat wilde je vragen?” Owen schoof even met zijn voeten. “Ik vroeg mij af of we je konden helpen met de herdenking voor opa Boek.” Gwen slikte en haalde diep adem. Na een tijdelijke stilte keek ze Owen met een warme glimlach aan. “Tuurlijk mogen jullie helpen, super fijn.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr aug 11, 2023 9:46 pm

Nora

Nora kuste Hailey terug.."Nee, jij bent veel liever. Jij ziet het beste in andere.",zei ze bloosend. Ze streelde Hailey door de haar. "Je bent zo onweerstaanbaar mooi." Nora knikte en pakte de hand vast van Hailey. "Ik snap het, maar als we er klaar voor zijn om aan kinderen te beginnen kunnen we het daar over hebben. Ik zou het kindje ook kunnen dragen. Misschien bedenken we dan wel om voor adoptie te gaan. Dat zou mij ook heel mooi lijken. Er zijn zo veel kinderen die een liefdevol thuis zoeken." Nora stond met tegenzin op. Ze firste zich op en kleedde zich aan. Ze deed de haar in een vlecht en deed wat make-up op. Samen met Hailey liep ze naar beneden. Ze vonden Allie en Joey in de keuken. Nora zei ook Iedereen gedag.
Joey:Ah goedemorgen. Ik was al bang dat jullie de gehele dag in bed zouden blijven liggen? Goed geslapen,dames?"
Allie:"Morning! Ik ben zo wel weg. Ik ga naar Liam toe. Hij moet zo voetballen. Evie is boven en mama is net naar de boekenwinkel vertrokken."

Finn

Finn knikte. "Alleen zeg dat maar niet als je ze ooit ontmoet. Het is geen geheim maar niet bepaald een onderwerp wat snel wordt aangekaart. Evie ziet oom Joey ook echt als haar vader. In feiten is hij dat ook gezien hij haar heeft geadopteerd toen ze een jaar of zeven was." Finn speelde een beetje met zijn vingers. Finn volgde Ethan naar de keuken. "Ahh. Dus hier werken de oempa loempas.",grapte die. Hij werd voorgesteld aan Ben. Finn stelde zich netjes voor. Hij voelde zich alleen een klein beetje ongemakkelijk. "Ik was niet van plan hem te laten gaan.",zei Finn snel zichzelf verdedigend.

Emma

Emma knuffelde Gwen terug. Haar beste vriendin en schoonzus.
"Ik ben trots op je Gwen, echt. Ik ben blij dat je met Evie en Allie hebt gepraat en als we kunnen helpen met het herinrichten dan weet je ons te vinden. Misschien kan Mike een mooie muurschildering voor je maken. Een boekenkast ofzo? Ik verzin het ter plekke." Emma sloeg een arm om de zoon heen en keek hem trots aan dat die het toch had gezegd. "Finn en Mirthe hebben hun hulp ook al aangeboden. Finn wilt graag gaan voorlezen en Mirthe wilde een diashow maken met foto's van je vader. Zo als je hoort we slepen je hier doorheen. Red je het vandaag of zal ik helpen? De kinderen trekken allemaal vandaag hun eigen plan en Mike staat in de winkel dus ik heb de tijd."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo aug 16, 2023 9:04 pm

Hailey
Hailey gaf haar vader even een stomp in zijn zij. “Pap niet zo overdrijven. Het is bijna half 11, dat is voor mijn doen nog vroeg. Eerlijk gezegd heb ik ook niet lekker geslapen.” En ze keek even naar Allie. Ze probeerde haar met een blik duidelijk te maken dat ze Allie daar nog over wilde spreken, alleen. Ze keek even naar haar vader. “Hebben jullie nog met mama gesproken over het memorial voor opa?” En ze bewoog even onzeker met haar vingers. Ze vond het nog steeds moeilijk om het over de dood van haar opa te hebben. Hij was haar maatje, tegen hem kon ze dingen zeggen die ze niet tegen haar ouders wilde zeggen.

Ethan
Ethan knikte begripvol. “Dat is okee. Ik beloof je dat ik er niet naar zou vragen. Maar je krijgt dus binnenkort een achterneefje of nichtje aangezien Evie je nicht is.” Ethan keek even naar Ben. “No worries ik pak hem niet van je af. Ethan is mijn beste vriend en Estelle is mijn vriendin als in relatie dus geen zorgen. Maar ja hier werken de oempa loempa’s. Ik ga even Estelle helpen in de winkel en ik zorg dat Phyline deze taart op zij bezorgt dus Ethan de keuken is geheel van jou.” En Ven liep de keuken uit. Ethan grinnikte. “Let maar niet op hem. Hij is de grappenmaker van ons allemaal maar hij heeft een hart van goud. Laten we eerst maar eens beginnen met het ontwerpen van de Pride taart.”

Gwen
Gwen keek haar beste vriendin en schoonzus aan. Ze merkte dat het haar beetje veel werd en ging in een stoel zitten waar mensen lekker in konden lezen. Ze veegde haar ogen droog. “Een muurschildering zat ik aan te denken en dat mensen hun herinneringen aan hem erop kunnen schrijven. Veel mensen waren dol op hem. Een boekenkast met al zijn favoriete boeken is dan wel een leuke toevoeging.” Ze keek even naar Owen die zijn armen om haar heen sloeg. “Je kunt op ons rekenen tante Gwen. Ik ga nu even de winkel verder bekijken.” En hij gaf haar nog een knuffel en liep richting de jeugdboeken. Gwen keek naar Emma. “Ik kan wel wat hulp gebruiken. Sasha onze winkelhulp is ziek dus we hebben een man minder nu.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do aug 17, 2023 12:32 pm

Joey

"Auw! Wat heb ik nu weer verkeerd gezegd?" Joey rolde met zijn ogen. "Ik heb er om half 11 normaal gesproken al een halve dag op zitten. Ik snap nog steeds niet hoe jullie zolang in jullie bed kunnen blijven liggen." Joey zuchtte maar ging er verder niet op in. "Doe rustig aan. Ik ga verder aan het werk. Als er iets is dan roep je maar."

Allie:"Wij praten vanavond wel, oké? Ik sta eigenlijk op jet punt opl om zo naar Liam te gaan. Uhh... ja.. mama heeft Evie en mij toestemming gegeven om de memorial te organiseren. Ik weet niet of je wilt helpen. Ik snap het als het te moeilijk is. Je moet niks doen waar je je niet goed bij voelt."

Finn

Finn knikt. "Dubbel,hè. Mirthe is ook in verwachting. Al vraag ik me af hoe dat af gaat lopen met die jongen die haar zwanger heeft gemaakt. Hij heeft beloofd om er voor de baby te zijn maar hij laat nog niet echt veel van zich horen. Ik hoop dat hij bijdraagt na dat ze de eerste echo hebben gehad en Mirthe er niet alleen voor komt te staan. Die jongen heeft flink wat goed te maken gezien hij Mirthe haar vetrouwen al heeft geschaad."
Finn zei Ben gedag. "Leuk u te ontmoeten. Fijne dag nog." Hij keek om zich heen. "Maakt niet uit. Uhm... misschien kunnen we binnenin de lagen maken in regenboog kleuren. Als dat niet te veel werk is."

Emma

Emma ging bij Gwennzityen. Ze haalde even een hand door de haar. Emma luisterde naar het idee van Gwen. "Dat is een heel mooi idee. Ik zal eens vragen aan Mike of die dat waar kan maken. Ik weet haast zeker dat die dat voor jou wilt doen."
Emma keek de zoon na en lachte hem vriendelijk nog toe. Haar jongste zoon was zo een lieverd ondanks zijn adhd. "Ik kan wel helpen of heb je liever dat Joey je helpt? Mij maakt het niet uit."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do aug 17, 2023 2:46 pm

Hailey
“Pap ik ken die blik. Zeg het maar.” Ze had zijn blik gezien toen ze had gezegd dat ze niet lekker geslapen had. Ze keek even naar Allie. “Heeft ie wedstrijd vandaag?” Ze keek even naar Nora en pakte haar hand. Ze slikte. “Ik wil wel iets voor opa doen maar ik heb geen idee wat eigenlijk. Ik kan iets voor hem tekenen.” Hailey hield er van om creatief bezig te zijn. “Of zijn favoriete maaltijd koken op de dag zelf. Hij hield van pasta pesto met kipfilet.” Ze keek even naar Allie. Hailey ging zitten en probeerde haar emoties in bedwang te houden.

Ethan
Ethan keek Ben na. “Je hoeft geen u tegen hem te zeggen. Hij is twee jaar ouder dan ik.” En hij ging op zoek naar wat spullen en haalde wat kleurstofflesjes uit de voorraadkast. “Nee dat kan wel. Dan moeten we aparte beslagkommen gebruiken per kleur maar dat komt goed. Zou jij uit de koeling eieren en melk kunnen pakken?” En hij wees naar een zilveren deur naast hun. “Lijkt mij wel spannend voor jou om oom te worden maar het lijkt mij ook bijzonder. Ik hoop ook dat die jongen snel bijdraait. Gelukkig heeft ze een hele lieve familie om haar heen.”

Gwen
Gwen keek Emma aan. “Als hij dat zou willen doen. Ik wilde dan hem lezend in een stoel hebben. Zo kenden de meeste hem hier. Als hij niet boeken aan het wegzetten was dan zat hij wel te lezen.” En ze grinnikte eventjes. Ze keek naar Owen die een boek probeerde maar te pakken maar er net niet bij kon. Sven pakte hem al voor hem. “Je mag helpen als je tijd en zin hebt maar was je niet gezellig met Owen op pad?” Ze wilde niet dat Emma haar uitje met Owen op zou geven alleen maar omdat Gwen een persoon te kort kwam.
KirstReads
KirstReads

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 41 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 41  Volgende

Terug naar boven