Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Roadtrip (deel 3)

2 plaatsers

Pagina 7 van 22 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 22  Volgende

Ga naar beneden

Roadtrip (deel 3) - Pagina 7 Empty Re: Roadtrip (deel 3)

Bericht van moonlight zo maa 03, 2024 10:23 am

Nora

Nora gaapte. "Ja het was fijn om lekker uit te kunnen slapen
Dank dat je Emmie uit bed heb gehaald. Ik hoorde inderdaad Johnny nog roepen maar vervolgens voetstappen dus ben ik blijven liggen." Ze ging overeind zitten tegen de rugleuning van het bed zodat ze zo makkelijker het ontbijtje kon op eten war Hailey voor haar had gemaakt. Nora trok Hailey naar zich toe en hield het dekbed open zodat Hailey bij haar kion komen liggen. Ze sloeg de armen om jaar heem em wreef troostend over de rug. Niet wetende wat ze moest zeggen maar soms was een stevige knuffel fijner dan woorden.

Allie

Allie keek naar Indy. "Oh, ik hoop zo van niet. Dat zou zo ellendig zijn. We hebben heel wat kilometers te maken deze vakantie. Ik denk dat ze ook nog te jong is om reistabletjes te mogen tegen de misselijkheid. Hopelijk was het door de tandjes dat ze zich niet lekker voelde gisteren." Allie knikte. "Dat is goed. Wat wil je verder van de week eten? Ik kan iets met rijst maken. Ik wil sowieso wat fruit meenemen."

Mirthe

Mirthe schoot in de lach. "Ik hou wijselijk mijn mond." Ze gaf de kinderen een knuffel en keek ze torn na hoe ze met hun opa op pad gingen voor broodjes. Terwijl de kinderen weg waren ruimde Mirthe de klei op en haalde een bezem door de woonkamer en waste hun ontbijt kommetjes af die in de gootsteen waren blijven staan. Inmiddels was ook haar moeder wakker. Samen waren ze bezig de tafel te dekken toen het drietal weer binnen kwam. "We hebben een chocoladebroodje voor je meegenomen,mama
",hoorde ze Juda zeggen. "Oh,dank jullie wel. Dat is lekker." "En we kregen een plakje worst.",vervolgde Junia. "Toe maar. Nou als jullie je jas en schoenen uitdoen en jullie handen wassen dan kunnen we aan tafel."

Finn

"Papa's wat gaan we doen vandaag?" Finn wilde net een hap nemen van zijn broodje ei maar legde het brood weer neer. "Papa Finn wilde samen met oom Thijs een speurtocht uitzetten voor jullie over het park." "Wat is dat?",hoorde hij Johnny nadenkend vragen. "Dan tekend papa allemaal pijlen op de grond en die moeten jullie volgen tot dat je papa en oom Thijs weer hebben gevonden." "Ja, leuk!" En Johnny klapte ent in zijn handen. Finn richtte zich op Ethan. "Als ik zo klaar ben met eten dan ga ik me omkleden en naar Thijs toe."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van KirstReads zo maa 03, 2024 11:02 am

Hailey
Hailey kroop dicht tegen Nora aan en begon zachtjes te huilen. Ze kon het gewoon even niet meer voor zich houden. “Sorry ik wil onze vakantie niet verpesten. Ik ben zo blij voor je dat Ethan en Finn ook een derde kindje willen en dat Ethan heeft aangeboden om de vader te willen zijn.” Ze veegde haar tranen weg en haalde diep adem. Ze streelde de handen van Nora. “Misschien moet ik toch weer gaan praten met mijn slaaptherapeut. Zes jaar terug heeft dat ook geholpen.”

Mike
Mike hielp met het klaarzetten van de broodjes en liep naar zijn vrouw toe. “Goeiemorgen zonneschijn.” En hij gaf haar kusjes in haar nek. Juda trok een vies gezicht. “Wacht maar. Als jij groter bent ga jij ook kusjes geven aan je man of vrouw.” Juda schudde zijn hoofd. “Nee hoor. Kusjes geven is vies!” Mike begon te lachen en rende naar Juda toe. “Hier komt het kusjesmonster.” Juda rende meteen naar zijn oma toe. “Oma, opa wilt mij opeten!”

Liam
Liam haalde zijn schouders op. “We zullen daar snel genoeg achter komen na deze week.” Hij nam een slok van zijn koffie en keek naar Indy die bezig was met het voelboekje en even gek op keek toen ze een plaatje zag met een spiegel erin zodat ze zichzelf zag. “Hey das wel gek he Indy. Ben jij dat?” En Indy kraaide van plezier. Liam dacht na. “Misschien pasta pesto, sowieso krieltjes met vlees en groente. We moeten ook even kijken hoe de andere gezinnen dat gaan doen.”

Ethan
Ethan hoorde het gesprek tussen Finn en Johnny aan. Hij nam een hap van zijn broodje en keek naar Emmie die onder de melk zat. “Ik geloof Emiley dat wij jou zo even gaan wassen.” Zijn blik ging naar Johnny waarbij zijn mond ook onder de chocopasta zat. “Dat wordt in bad voor jullie alle twee.” Maar Johnny schudde zijn hoofd. “Ik niet in bad!” Riep hij en hij gooide zijn beker met melk van tafel. Ethan zuchtte diep. “John Riley je gaat je heel snel normaal gedragen anders mag je niet mee doen met de speurtocht!”

Thijs
Thijs werd wakker van de wekker en van spanning op het matras. Hij keek naast zich en zag dat Evie stijf naast hem lag en rilde. “Eef tis okee. Ik ben bij je. Alles is goed.” Maar Evie kwam niet terug. Snel stond hij op en kleedde zich aan. Hij rende met drie treden tegelijk de trap af en klopte op het huisje van Evie haar ouders. Josie deed open. “Josie wil je zo lief zijn om opa of oma te halen? Het gaat niet goed met mama.” Josie zette grote ogen op. “Mama weer stijf?” Vroeg ze gespannen. Thijs knikte en Josie rende naar boven. “Opa! Oma!” Riep ze.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Bericht van moonlight zo maa 03, 2024 12:07 pm

Nora

Nora wreef troostend over Hailey haar rug. "Het is oké, liefje. Het is ook allemaal veel. Je was gisteren ook heel moe. Emmie had de gehele dag om je nek gehangen. We zijn geschrokken om hoe het met Ethan gaat. We hebben veel op ons bordje momenteel. En dan nog het idee dat er misschien een kindje bij komt. Ik ben ook heel blij maar dat brengt ook weer spanning met zich mee." Nora knikte. "Dat lijkt mij geen onverstandig plan. We gaan bet vandaag verder ook gewoon lekker rustig aan doen." En gaf Hailey een kus.

Allie

Allie knikte. "En als jet niet gaat dan doen we gewoon lekker leuke dingen met zijn drietjes. We vermaken ons wel de komende weken." Allie schoot in de lach en pakte de telefoon om een foto van Indy te maken. "Papa en mama's mooie meisje." "Bababababa.",hoorde ze Indy kraaien. "Jajaja. Wat wil je allemaal vertellen dan?" Allie begon een boodschappenlijst te maken op de telefoon. "True maar we hebben sowieso toch echt en beleg nodig. Drinken en groente en druif voor hapjes voor Indy. Ik wil wel iets achter de hand hebben."

Emma

"Goedemorgen, schoonheid.",-zei ze met een grijns. Ze kuste Mike op zijn lippen. Ze had kunnen verwachten dat een van de kleinkinderen een opmerking zou maken. Emma veranderde zichzelf ook in een monster. "Ik ziu maar wegrennen want ook oma houdt van kusjes." En samen rende ze kinderen aan. Ze wist Junia te vangen. "Kom aan tafel,boeven. Anders eet oma jullie crossiantjes op hoor." En zette Junia op een stoel neer waarna ze naast haar ging zitten.

Finn

Finn keek naar hun dochtertje. Oeps! Misschien was het toch niet zo slim idee geweest om haar een beker melk te geven. "Papa zijn fout." Johnny keek hem hulpzoekend aan. "Ja, kijk maar. Maar je gaat in bad kleine man. Zeg sorry tegen papa." "Sorry Papa Ethan.",klonk een klein stemmetje en hij zag dat Johnny naar Ethan toe was gelopen om een knuffel te geven. Finn liep naar de keuken om een doekje te pakken en de melk op te ruimen. "Ik zal Emmie in bad doen en aankleden. Als ik roep wil jij Emmie dan overnemen dan was ik Johnny daarna. Of denk je dat het lukt om ze samen in bad te stoppen?"

Joey

Joey schrok wakker. "Hey, Josie. Was je al wakker? Wat is er?" Hij hoorde haar zeggen dat Thijs beneden stond om hulp te halen voor Evie. Hij schudde Gwen wakker. "Gwen. Wordt wakker! Je moet op je kleindochters letten. Thijs staat beneden omdat hij Evie niet wakker krijgt uit de slaapverlamming. Ik ga met Thijs mee." Hij greep zijn badjas van de stoel en trok zijn schoenen aan. Dan maar geen sokken! Het kon hem ook niet boeien dat hij in zijn badjas liep. Evie ging voor! Hij volgde Thijs op zijn hielen en rende naar boven. "Eef! Evie! Wordt je wakker! Liefje? Papa is hier en Thijs is er ook. Alles is goed. Wordt je wakker dan kan je met je gezinnetje ontbijten."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo maa 03, 2024 3:00 pm

Hailey
Hailey ging beter tegen Nora aan liggen. “Ik hoop gewoon dat Emmie straks minder eenkennig gaat worden. Ze zou het toch moeten accepteren dat ik er minder vaak ben als ik straks weer ga werken. Ze kan niet blijven zeuren om mama.” Ze wreef even de slaap uit haar ogen. “Ik ben zo blij dat de mannen ja hebben gezegd. We komen er wel uit met zijn allen.” Hailey keek Nora aan. “Dan maak ik na de vakantie wel een afspraak. Maar nu de kinderen toch beneden zijn…” en ze wiebelde even met haar wenkbrauwen.

Liam
“Het komt goed lieverd. We maken straks wel even een lijstje met alles wat we nodig hebben.” Hij grinnikte even toen Indy begon te brabbelen. “Is dat zo lieverd? Moeten we ook maisknabbels voor je gaan halen?” Liam nam nog een laatste slok van zijn koffie. “Ik ga mij zo even opfrissen. Dan kunnen we daarna wel even boodschappen doen. Als jij dan even opschrijft wat we nodig hebben.” En hij stond op en gaf zijn prinsesjes nog een kus.

Mike
Mike ging naast Juda zitten en aaide hem door zijn haren. “Oom Finn gaat straks samen met Thijs een speurtocht voor jullie uitzetten. Ik denk dat we dan met de kleintjes even naar de speeltuin gaan.” Mike pakte een broodje en smeerde hem met boter en deed er pasta op. Hij zag Junia kijken. “Mag ik ook mee doen opa?” Mike knikte. “Tuurlijk mag jij mee doen. Maar Emmie, Indy en Thomas zijn te klein om al mee te kunnen doen.”

Ethan
Ethan aaide Johnny door zijn rode haartjes. “Tis okee lieverd.” Hij at verder van zijn broodje. “Lieverd ga jij nou maar die speurtocht uitzetten met Thijs. Hailey en Nora zijn er ook dus als ik hulp nodig heb kan ik hun roepen. Johnny gaat mij heel goed helpen he lieverd.” Johnny knikte. “Gelukkig hebben we ook een badkamer beneden dus ik ga ze daar wassen. Het komt goed lieverd.” En hij gaf Finn een kus.

Evie
“Jim nee, Jim stop!” Riep ze uit. Ze voelde een kneepje en toen ze haar ogen open deed zag ze dat het Thijs en haar vader waren die bij haar bed stonden. Ze begon te huilen. Thijs drukte haar liefdevol tegen zich aan. “Lieverd het is okee. Jim is niet hier. Je bent veilig bij mij. Josie en Charley zijn veilig. Tony is veilig en de kleine meid in je buik is ook veilig. Alles is goed.” Thijs veegde haar ogen droog en wreef over haaf buik. Hij voelde een lichte schop en zag dat Evie moest lachen door haar tranen heen. Evie keek even naar haar vader en zag zijn verwilderde haar en pakte zijn hand. “Sorry pap dat je wakker bent gemaakt.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo maa 03, 2024 7:55 pm

Nora

Nora gaf Hailey een kus. "Komt wel goed. Het was gisteren ook allemaal anders voor haar. Dan zou ik ook vetrouwen zoeken bij mama. Emmelie houdt gewoon niet van veranderingen." Nora begroef haar gezicht in Hailey haar haren. "Zeker weten! Wij kunnen dit met zijn viertjes aan. We worden een mooi gezinnetje met zijn alle." Nora schudde de hoofd en begon Hailey te tongzoenen. "Oh, dus dat versta jij onder ontbijt op bed."

Allie

Allie knikte. "Ik stuur anders wel een app in de groepsapp met de vraag wat we vanavond doen met eten." Allie kon haar lach niet inhouden. Her was zo leuk dat Indy nu begon te brabbelen maar ze hoopte stiekem toch wel dat haar eerste woordje mama zou zijn al was er grote kans dat het dada werd gezien Indy echt een papa's kindje was. "Oh, ja hoe kan mama die nou vergeten. Nou, staat genoteerd hoor dame."
Allie knikte."Is goed,papa." En kuste Liam terug. "Nou Indy, dat hebben we nog meer nodig?. Mama moet nog luiers hebben en billendoekjes. En handtas dan kan mama jou kleertjes van gisteren even wassen. Maar zullen wij jou maar eerst eens gaan aankleden." En tilde Indy uit de stoel en liep naar boven.

Emma

"Opa niet doen! Dan gaan mijn haren door de war." Emma moest moeite doen om niet te lachen gezien de krullen van hun kleinzoon nog alle kanten op stonden. Emma knikte. :ik denk dat het inderdaad voor hun minder is. Of ze moeten graag mee willen lopen. Ik zie die grote, Emmie al op sleeptouw nemen om de weg te vinden." Junia:"Maar ik wil dag opa met ons mee gaat." "Moet je hem heeel lief aankijken, Juun dan gaat die wel mee."

Finn

Finn bleef aarzelend staan maar hij wilde Ethan ook het vetrouwen geven dat hij het prima alelen af kon. Immers wilde Ethan niet dat jij hem als een gehandicapte zou behandelen. "Oké dat is waar. Dan ga ik mijzelf opfrissen en omkleden en naar Thijs toe om de speurtocht uit te zetten." Fimn knikte en kuste Ethan terug waarna die naar boven liep om zich om te kleden.

Joey

Joey haalde opgelucht adem. "Goedemorgen.",mompelde die terwijl die een hand door zijn haar haalde. "Geeft niks. Het is inmiddels al acht uur dus tijd om wakker te worden. Alles oké? Dan ga ik weer naar mama en ontbijten met de kinderen . Blijkbaar was Josie al even wakker. Als jullie zin hebben kunnen jullie komen aanschuiven straks maar doe vooral rustig aan. Wij kunnen ook de speurtocht lopen met de kinderen. In elk geval wilde ik jullie uitnodigen om vanavond and te eten met je zussen en broertje. Maar ik app nog wel." Hij gaf Evie een kus op haat voorhoofd..
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo maa 03, 2024 8:29 pm

Hailey
“Dat is waar. Wat dat betreft lijkt ze ook op mij. Ik kon op haar leeftijd ook niet tegen al die veranderingen. Maar dat kwam ook helemaal goed.” Ze begon te lachen. “We zijn een mooi zootje bij elkaar.” Hailey keek op en ging op in de tongzoen. “Ik dacht meer aan het voorgerecht.” En ze ging naar Nora haar nek en begon haar daar allemaal kusjes te geven. Tegelijkertijd ging ze met haar hand onder de pyjamashirt van Nora en zocht haar borsten op.

Liam
Liam had zich omgekleed en zijn haar gedaan toen hij weer naar beneden liep. “Het lijkt mij wel fijn om in elk geval te picknicken met zijn drietjes vanmiddag? Ik zag dat ze hier een mooi plekje bij het meer hadden. Even quality time voor we weer dingen gaan doen met de familie.” En hij maakte nog een koffie voor zichzelf en ging nog even aan tafel zitten. “Misschien nog lekkere borrelhapjes voor tijdens het tv kijken?”

Mike
Mike dacht na. “Dan moeten we kijken of dat mogelijk is dat de kleintjes op sleeptouw worden genomen maar Thomas en Indy zijn echt nog te klein. Emmie zou eventueel wel mee kunnen.” Mike keek even naar Junia. “Wil je dat ik met jullie mee ga tijdens de speurtocht?” En hij zag Junia knikken. “Goed dan dan ga ik met jullie mee. Maar met wie moet oma dan mee doen en mama?” En hij keek de kinderen vragend aan.

Ethan
Ethan keek Finn aan. “Schat het is okee. Ik blijf nog even met deze twee tot Hailey en Nora weer naar beneden komen. Ik geloof dat die twee ook wel toe zijn aan even een momentje met elkaar.” Ethan keek naar Johnny die wees naar de broodjes. “Nog een!” Riep Johnny uit. Ethan zuchtte diep. “Kun je dat ook netjes vragen?” Johnny maakte zijn wangen bol maar keek toen op zijn allerliefst. “Pap mag ik nog een broodje?” Ethan knikte en smeerde er eentje met pasta en gaf die aan Johnny die er weer lekker van ging smullen. Zijn blik ging naar Emmie die wees op de boterhammen. Hij smeerde er een met smeerworst en maakte er hele kleine stukjes van en gaf het bordje aan Finn. “Ik app je als er iets is lieverd. Veel plezier met de speurtocht uitzetten.”

Evie
Evie keek haar vader aan. Ze keek even naar Thijs en knikte toen. “Het lijkt ons leuk om met jullie en de rest te eten. Mogen de kinderen dan ook mee of moet ik dan even oppas fixen?” Evie stond op en zocht ondertussen wat kleren bij elkaar. “Ik ga snel douchen en dan met Finn de speurtocht uitzetten. Als er iets is appen of bellen goed?” En ze gaven elkaar nog een kus. Evie keek even naar haar vader. “Hoe hebben de meiden en Tony geslapen? Of slapen Charley en Tony nog?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma maa 04, 2024 10:03 am

Nora

"Ze is eigenlijk ook nog heel klein. Het is niet zo gek dat ze gisteren uit haar doen was. We zullen zien hoe het vandaag gaat." Nora schudde de hoofd. "Maar wel mijn zootje." En kuste Hailey. Nora kreunde. "Kunnen we niet meteen aan het toetje beginnen?",vroeg ze plagend Ze gaf zich over aan Hailey haar aanrakingen.

Allie

Terwijl Liam zich ging omkleden maakte Allie haar boodschappen lijstje af. Ze had een appje in de groep gegooid met de vraag wat ze vanavond deden met het eten. Allie hoorde het voorstel van Liam aan. "Oh, ja dat is wel leuk. Dan moeten we alleen ook wat meenemen voor de picknick straks." Allie stond op. "Ik ga mezelf en Indy klaarmaken." En zette snel nog borrelhapjes op haar lijstje. Niet veel later kwam ze aangekleed en wel met Indy terug. "Papa! Wij zijn klaar voor de dag."

Emma

"Ik denk dat de oudste het juist leuk zullen vinden om hun kleine nichtje en zusje te begeleiden. Als ze de kinderwagen voor Emmie meenemen kan ze daar in zitten als ze noemen wordt. Dan kunnen Allie en Riley hun eigen plan trekken met de baby." Junia:"Die gaan ook mee. We kunnen toch met zijn alle? Allen de baby's gaaan dan niet meer doen."

Finn

Finn rolde met zijn ogen. "Ik wil niet weten wat die aan het doen zijn boven.",sprak die eerlijk. Hij hoorde Emmie kus geluidjes maken. "Ik denk inderdaad dat je mama's elkaar heel veel kusjes aan het geven zijn , Emmie." En schoot in de lach. Hij zag dat Emmelie ook begon te giechelen. Hij vond het ook danks day die hun relaties liever privé hield wel mooi dat hijzelf en Ethan en Nora en Hailey nog altijd verliefd op elkaar waren. Finn gaf Emmie de boterham. "Goed kauwen hé, meisje." Finn knikte en gaf beide kinderen en daarna Erhan een kus. "Dank je wel. Komt goed." En ging zich toen boven omkleden. Nket veel later klopte die bij Evie en Thijs aan.

Joey

"Uiteraard! Wel zo gezellig met zijn alle. We kunnen als de kinderen op bed liggen dan nog een drankje na doen. Ik zal iedereen zo per app eens uitnodigen. Gezien we ook nog boodschappen moeten doen dan." Joey keek Thijs na "Succes." Joey haalde zijn schouders op. "Die sliepen nog toen ik weg ging maae ik ben vrij halsoverkop achter Thijs aangerend en je moeder wakker gemaakt dus je hebt kans dat ze inmiddels wakker zijn. Ze zijn in elk geval heel.lief gaan slapen en we hebben ze daarna niet meer gehoord. Ik zal maar eens kijken hoe het met de bende van drie is."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo maa 06, 2024 8:57 pm

Hailey
Hailey keek Nora verliefd aan. “Ons zootje. Waar ik ontzettend trots op ben en waar ik zielsveel van hou.” En ze ging door met zoenen. Ze grinnikte. “Je had om het toetje gevraagd?” En ze deed Nora haar pyjamashirtje uit en keek naar haar prachtige borsten. Ze duwde Nora in de kussens en begon haar borsten te masseren.

Liam
Liam keek op toen Allie en Indy weer naar beneden kwamen. “Ooh schatjes wat zien jullie er mooi uit. Jullie zijn helemaal er klaar voor om op pad te gaan. Laten we boodschappen doen.” En hij gaf Allie en Indy een kus. Hij deed zijn schoenen aan en pakte een boodschappen tas. “Of wil je eerst even langs je ouders om te laten zien dat we verloofd zijn?”

Thijs
Thijs had net de tafel gedekt voor het ontbijt toen hij geklop op de deur hoorde. Dat zou Finn zijn. Hij liep naar de deur en maakte hem open. “Hey kom verder. Wil je koffie? Ik moet nog ontbijten. Evie had weer last van haar slaapparalyse.” Thijs liep weer naar de keuken en pakte wat eieren uit de koelkast. “Heb jij de spullen voor de speurtocht of moeten we nog wat dingen halen?”

Evie
Evie haalde een hand door haar haar. “Dat zouden de meiden en Tony echt fantastisch vinden. Ik vind het leuk om even met onze kant van de familie te eten.” Evie was dol op tante Emma haar familie maar ze vond het fijn om even met haar ouders en de rest te zijn. Evie ging uit bed en wreef over haar buik. “Als jij nou naar de kinderen en mama gaat dan kleed ik mij even om en dan kom ik ook jullie kant op.” En ze gaf haar vader nog een kus op zijn wang.

Mike
Hij dacht na. “Dat is geen gek idee Junia. Maar de baby’s doen dan niet mee maar kunnen wel vanuit de kinderwagen meekijken.” Mike nam een hap van zijn broodje en nog een slok van zijn koffie. “Ik zat te denken he. Onderweg zag hier in het dorp een Italiaan. Misschien kunnen we daar met de kinderen en kleinkinderen naar toe vanavond?” En hij keek Emma en Mirthe vragend aan.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo maa 06, 2024 10:50 pm

Nora

"Ik hou ook zielsveel van ons gezinnetje." "En vooral van jou." En begon Hailey te tongzoenen. Nora knikte en begon te giechelen. Nora hielp Hailey om haar shirt uit te krijgen en liet zich toen in de kussens duwen. Het voelde fijn dat haar geliefde haar borsten masseerde. Nora liet haar handen spelen door Hailey de haar.

Allie

Allie glimlachte. "Ja, staat leuk hè. Dit pakje van Minnie Mouse had ik laatst gekocht toen ik met mama en Indy in de stad was. Ik vond hem zo lief dat ik het niet kon laten hangen
Toeval was dit jurkje in de sale. " Indy begon flink tegen te trappelen.."Jaja, mevrouwtje Dada. Je mag naar papa toe." Allie knikte. Ze pakte haar spullen en de luiertas van Indy. Na gisteren wist je maar nooit. Allie schudde haar hoofd.."Laten we eerst boodschappen doen, nu we toch al klaar staan." Net op dat moment kreeg ze een appje. "Wacht twee tellen hoor, even kijken wie dit is." "Nou, schrap het avondeten voor vanavond maar. Pa vraagt of we vanavond bij hun met Evie, Hailey,Riley, partners en kinderen komen eten."

Finn

Finn wachtte geduldig tot er werd open gedaan. Hij begroette Thijs met een hand en liep verder. "Ja, lekker. Koffie gaat er altijd in." En ging op de bank zitten. "Rustig aan. Zijn de kinderen hiet niet? Auws. Alles oké inmiddels met Evie?" Finn knikte. "Er ligt stoepkrijt achter in de auto. Ik dacht als we ze nou als opdracht geven om een foto te sturen op bepaalde plekken dan weten we waar ze zijn. Ik dacht als eindpunt in de horecagelegenheid te gaan zitten en dat de kinderen dan als beloning een ijsje krijgen."

Joey

Joey stak zijn duim omhoog. "Dan app ik je zusjes en broertje zo met de vraag of ze ook vanavond komen eten. Gezellig! Even tijd voor de O'Mallys samen. Vooral nu Riley er weer is. Kunnen we fijn bijpraten met elkaar." Joey kuste Evie op hasr voorhoofd voordat hij weer weg ging. "Rustig aan. Dan zien we je zo." Hij liep hun eigen huisje weer binnen waar ze inmiddels aan het ontbijt zaten. "Zo, dat hebben jullie mooi gedekt." En ging naast Josie zitten. Hij knuffelde haar stevig. "Mama is oké. Ze ging zic aankleden en dan komt ze ook mee ontbijten. Papa is met oom Finn de speurtocht voorbereiden."

Mirthe

Junia knikte. "Ja, gaat leuk worden. Mogen we dan aan het einde een ijsje?" Junia probeerde haar opa om te kopen. "Dat zien we dan wel weer. Eet jij eerst maar eens je korstjes op want die horen ook bij je brood." Junia keek haar boos aan. "Ja kan je boos kijken dame maar je gaat niet van tafel voordat je bord leeg is." En nam zelf vervolgens nog een boterham met pindakaas en jam. "Jaaa!!! Pizza!!!",klonk er in koor. "Nou ik denk dat je je antwoord al hebt.",lachtte ze.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo maa 06, 2024 11:46 pm

Hailey
Hailey grinnikte. “Ik hou meer van jou.” En ze ging op in de tongzoen terwijl ze Nora haar borsten bleef masseren. Ze keek haar verleidelijk aan. “Nou ga er dan maar eens goed voor liggen.” Ze kreeg het er zelf warm van maar ze besloot toch om Nora kusjes te geven in haar nek en ging steeds later tot ze bij haar tepels was aangekomen. Ze begon de tepels van Nora te sabbelen en kreunde ondertussen. Ze voelde zich aardig opgewonden.

Liam
Liam nam Indy van Allie over. “Echt heel schattig. Het is jammer dat we niet naar Disneyland gaan.” Al had hij daar natuurlijk wel voor gezorgd. Hij wilde eerst daar het aanzoek doen maar door de omstandigheden van gisteravond had hij toch besloten om het aanzoek wat simpeler te houden. Hij hield alleen wijselijk zijn mond. Bij de picknick zou hij haar wel de kaartjes geven. Liam keek op. “Uhm ja dat is goed. Dan maak ik morgen wel die lasagne, het loopt niet weg. Ik wil dan wel even de overige boodschappen doen en ook alvast voor morgen.”

Thijs
Thijs deed zijn gebakken ei op een broodje en nam eerst de koffiebekers mee en zette die op het bijzettafeltje. Hij schudde zijn hoofd. “Evie stortte gisteren gewoon in. De zorgen die ze om mij had en om de zwangerschap begonnen zijn tol te eisen. Daarom hebben de kinderen bij Evie haar ouders geslapen zodat wij ook even rust hadden.” Hij slikte en haalde toen zijn ontbijt en ging op de bank zitten. “Dat klinkt als een leuk plan. Laten we dat doen.” En hij nam een hap van zijn boterham. “Ja wel het gaat weer beter. Ze uhm had weer flashbacks naar de tijd van Jim.”

Josie
Josie keek op toen haar opa weer kwam. “Mama doet teveel. Ze moet rust houden dat is ook goed voor de baby.” En ze nam een hap van haar broodje met kaas. Tony zat lekker te smikkelen van een broodje met boterhamworst en Charley at heerlijk van een broodje met hagelslag. “Is met papa alles goed?” Vroeg Charley plotseling. Josie zuchtte eventjes. Charley was echt een papa kindje maar Josie was nog niet vergeten hoe weinig ze hem had gezien. Tony liet een boer toen hij van zijn melk had gedronken en Josie begon te lachen. Haar oma zuchtte eventjes. “Tony dat is niet heel netjes. Wat zeg je dan?” En Tony keek even verdrietig. “Sorry oma.” Josie keek hem verbaasd aan. Het was de eerste keer dat hij oma tegen hun oma zei en ook haar oma keek met grote ogen naar haar opa.

Mike
“Dat weet ik niet hoor. Oom Thijs en oom Finn gaan over de speurtocht niet ik.” En hij nam een slok van zijn koffie. “En je krijgt sowieso geen ijsje als je niet je brood op eet.” En hij zag dat Junia gelijk verder ging met haar broodje. Er werd op de deur geklopt. “Binnen, de deur is open.” En Manu kwam naar binnen. “Oom Maan!” Riep Juda blij uit. “Slaapt Owen nog?” En Mike keek zijn schoonzoon vragend aan. Manu knikte. “Ik ben net wezen hardlopen. Owen had een onrustige nacht. Hij uhm had weer zijn eten uitgespuugd. We hebben een goed gesprek gehad maar ik heb hem de hele tijd voelen woelen in zijn slaap. Toen ik op stond was hij ver in dromenland dus ik laat hem nu lekker slapen.” Mike keek even naar zijn vrouw en zuchtte diep. Owen zijn eetstoornis zou altijd ergens op de achtergrond blijven maar Mike kon er moeilijk mee om gaan. Hij snapte het gewoon niet. Hij wilde Owen helpen maar hij voelde zich zo onwijs machteloos. “Oom Maan wij gaan vanavond naar de Italiaan!” Riep Juda blij uit. Mike kwam weer terug op aarde toen Juda er over begon. “Ja klopt. Kijk maar even of jij en Owen aansluiten.” Manu knikte en ging aan tafel zitten.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr maa 08, 2024 12:46 pm

Emma

Emma stond op en sloeg een arm Manu zijn schouder. "Ga lekker zitten en pakte een broodje. Ik zal straks eens bij die slaapkop gaan kijken. Wil je koffie of thee?" En liep naar de keuken om in elk geval de waterkoker aan te zetten voor theewater. "En we gaan een speurtocht zo doen! Jullie gaan toch ook wel mee wandelen?",vroeg Junia aan Manu.
Emma kwam er weer bij aan tafel zitten. "Mama? Mag ik mijn Mirabel jurk aan?",hoorde ze vervolgens haar kleindochter vervolgen. "Doe maar niet, liefje. Straks wordt die vies of gaat die stuk. Weet je wat? Dan doe je hem vanavond aan naar de Italiaan. Kom! Dan helpt oma je wel gewone kleertjes uit te zoeken. Juda ga je mee je ook aankleden?"

Joey

Joey zuchtte. "Dan mag jij dat aan mama gaan vertellen. Opa weet ook dat je gelijk hebt maar mama was al eigenwijs toen ze niet veel ouder was dan jullie nu en opa met oma kreeg." Joey knikte. "Met papa is alles goed en papa zal stapje voor stapje weer de oude papa worden. Ik denk dat Finn straks ook wel met papa gaat praten als ze de speurtocht gaan voorbereiden." En gaf Charley een kus op haar voorhoofd. Joey keek even verbaasd. Als Tony hun opa en oma wilde noemen vond hij dat oké maar hij wist niet hoe Evie en Thijs daartegen over stonden. Misschien moesten ze het gewoon maar negeren. "Opa wilde vanavond met papa,mama,jullie en je ooms en tantes en neefjes en nichtjes hier gezellig gaan eten. Zal opa dan zijn vega gehakt en vistaco's maken?",vroeg die om jet gesprek op een ander onderwerp te krijgen.

Finn

Finn luisterde aandachtig en nipte van zijn koffie. "Begrijpelijk en verstandige keuze. Daarnaast hebben de kinderen het prima naar hun zin bij Joey en Gwen. Als wij een keertje moeten oppassen zodat jullie een avondje voor jezelf hebben of lekker uit eten willen met zijn tweetjes laat het dan maar weten. Wil willen met alle plezier oppassen.",bood hij Thijs aan. "Maar hoe is het met jou? Ik snap dat het best heftig is als je kleine neefje op eens komt binnen lopen met een boodschap van bovenaf. Johnny heeft toch niet iets verontrustend gezegd?" Hij respecteerde Thijs zijn privacy maar Johnny was klein en kon er van alles uitgeflapt hebben. Finn beet op zijn lip. "Sorry, ik weet gewoon even niks te zeggen. Dat hij nog steeds haat leven weet te beheersen."

Allie

Allie keek naar Indy. "Ze is zo veel te schattig om dit alleen kn Disney te dragen. En hoogswaarschijnlijk kleed ik er dan aan als Belle in de gele jurk. Als ze later groter is nemen we haar wel een keer mee maar Disneyland." Allie knikte. "Helemaaal prima. Wel zo handig om voor meerdere dagen boodschappen te halen, ja. Ik app mijn vader dan terug dat we meeeten vanavond." Nadat ze het appje had verstuurd volgde ze Indy en Liam naar de auto. Ze zette Indy in de stoeltje en ging voorin zitten. "Op naar de supermarkt."

Nora

Nora genoot van het tongen en het masseren. Haar tepels waren keihard en ze voelde zich inmiddels behoorlijk nat tussen de benen. Hailey wist haar altijd flink op te winden. Nora ging beter liggen in de kussen en bereidde zich voor op wat er komen zou. Nora begon te kreunen. "Oh, ja schatje. Oh dat is fijn." Ze pakte Hailey haar hand en bracht deze tussen haar benen en vervolgens een vinger naar binnen. "Plzz?" En keek haat smekend aan. Ze wilde dat Hailey haar klaar liet komen.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads vr maa 08, 2024 8:42 pm

Manu
Manu zuchtte diep. Hij was mentaal gewoon op. Hij wist gewoon niet meer hoe hij Owen kon helpen. Hij was dan ook blij dat Emma hem een knuffel gaf. “Als je bij hem zou willen kijken zou dat fijn zijn. Ik maak mij oprecht zorgen. Ik…” Hij haalde diep adem. “Ik hoop gewoon niet dat hij een terugval krijgt.” Hij pakte een broodje en deed er chocopasta op. Zijn blik ging naar Junia. “Tuurlijk gaan wij mee lieverd. Oom Owen en ik willen die speurtocht voor geen goud missen.” Hij keek naar Emma. “Een kopje thee klinkt wel lekker.” Hij nam een hap van zijn broodje en merkte dat Juda naar hem keek. “Ook Maan wil je zo helpen met mijn nieuwe racebaan?” Manu glimlachte. “Tuurlijk wil ik je daarmee helpen. Ga jij dan wel eerst aankleden?” En hij keek toe hoe Juda achter zijn moeder aanliep om om te kleden.

Evie
Evie had zich opgefrist en liep naar beneden. “Lieverd ik ga naar mijn ouders en de kinderen. Tot zo.” En ze gaf Thijs nog een kus en liep toen naar het huisje van haar ouders. “Mama!” Riep Charley en ze stond op en rende op Evie af. Evie aaide haar dochter door haar haren. “Alles goed?” En Charley knikte. “Tony zei net oma tegen oma Gwen.” Evie knipperde met haar ogen. Het was voor het eerst dat Tony haar moeder oma noemde. Het ontroerde aan. Dat betekende dat hij zich veilig voelde. Haar moeder gaf haar een vragende blik. “Tony je mag Gwen en Joey oma en opa noemen. Het zijn ook jou oma en opa.” En Evie liep naar Tony toe en gaf hem een knuffel.

Thijs
Thijs nam een slok van zijn koffie. Even dacht hij terug aan gisteravond. Hij was er wel van geschrokken dat Johnny hem kwam halen en zei dat Daniëlle geen pijn meer had. Hij haalde diep adem. “Nee hij heeft niks verkeerds gezegd. Hij zei dat Daniëlle geen pijn meer had en dat ze wilde dat ik weer ging spelen met de kinderen. Hij zei dat ze badmuts zei en ze noemde mij liefkozend altijd zo.” Thijs nam een hap van zijn broodje. Hij dacht even na. “Ik weet het niet Finn. Ik betwijfel of Evie wel alles heeft verteld. Ik heb het idee dat hij meer met haar gedaan heeft dan dat ze wilt zeggen. Ze heeft niet zomaar weer die flashbacks.”

Liam
Liam grinnikte. “Ze is wel echt ons kleine prinsesje.” Hij stapte in de auto en reed van het park af. Hij keek even naar Allie. “We doen het toch maar met zijn drietjes.” Het had een tijd geduurd eer Allie zwanger was. Na veel verdriet om de keren dat het niet lukte was er toch eindelijk weer blijdschap toen ze zwanger bleek te zijn. Liam was dol op zijn vrouwen. Hij kneep in Allie haar hand en reed richting het dorp.

Hailey
Hailey schrok eventjes toen Nora Hailey haar vinger bij zich naar beneden bracht. Toch keek ze haar vriendin verleidelijk aan en bewoog haar vinger heen weer. Ondertussen ging ze ook verder met het likken van Nora haar tepels. Hailey merkte dat ze steeds natter werd en wilde dat Nora haar straks zou laten komen. Kreunde bij het idee en bewoog harder met haar vinger in Nora.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za maa 09, 2024 1:25 pm

Emma

"Het komt goed,Manu. Het is voor jullie beide gewoon spannend en een hele omschakeling om straks te gaan verhuizen naar Londen. Het zal gewoon even een beetje te veel voor hem zijn geweest.",probeerde ze Manu gerust te stellen. Ze zette voor hun beide een kopje thee nee. "Dan moet oom Owen wel wakker worden. ",merkte Junia slim op. "Als we ons hebben aangekleed gaat oma bij hem kijken."
Emma was boven om de kinderen te helpen met aankleden. "Oma? Waarom ging oom Owen zijn eten uitspugen. Spugen is vies." Emma slikte en ging op het bed zitten. "Ik denk dat ik het,het beste uut kan leggen als dat oom Owen soms stemmen in zijn hoofd hoort die zeggen dat die dik en lelijk is en waard en zijn eten moet uitspugen of helemaal niks eten." Ze zag Juda zijn blik verdrietig wegtrekken. "Dat vind ik zielig." Ze nam Juda op schoot. "Maak je maar geen zorgen. Oom gaat Owen helpen beter te worden."

Joey

Joey liep naar Tony toe en gaf hem een knuffel. "Ik vind het fijn te horen day je ons opa en oma wilt noemen. Voor ons ben je net zo goed ons kleinkind als Charley en Josie. Ik ben alleen maar blij met nog een kleinzoon. Hopelijk worden we goede maatjes, kleine vriend." Tony:"Maar opa Joe, we zijn toch al vrienden?" Joey slikte even en vocht tegen de opkomende tranen. "Natuurlijk zijn we dat." En knuffelde Tony stevig. Hij keek op naar Evie. "Allie en Riley komen sowieso vanavond eten. Van Hailey heb ik nog niks gehoord. Ze zullen vast druk zijn met de kinderen."

Finn

"Doe ze de groetjes.",riep hij Evie naar die naar haar ouders en de kinderen ging om mee te ontbijten. Finn glimlachte lichtjes. "Ik ben blij dat Johnny je heeft kunnen helpen om ke ned uit te komen. Soms komt de hulp op een onverwachte manier en moment." Finn haalde een hand door de haar. "De enige die ons daar antwoorden op kan geven is Evie zelf. Maar ik kan begrijpen dat ze het er niet over wilt hebben en het hoofdstuk volledig achter zich wilt laten. Daarbij is het niet zo gek dat ze weer last van heeft. Jullie hebben heel wat op je bordje gehad. Ze maakt zich zorgen om jou en de baby nadat jullie Matt zijn verloren. De zorg voor de meisjes gaat ook gewoon door en dan heb en jullie er opeens nof een zoontje bij. Het is naar maar niet onverklaarbar. We moeten deze tijd gewoon allemaal liever voor elkaar zijn en elkaar vaker helpen. Bij ons is het ook geen rozengeur en maneschijn. Ethan heeft een infectie in zijn geamputeerde been en moet daarom na de vakantie opnieuw onder het mes."

Allie

Allie grijnsde. "Dat is ze zeker. Misschien een beetje een te verwensingen prinsesje maar liever verwend dan verwaarloosd." Ze waren inmiddels in de auto gestapt. Allie keek even achterom naar Indy maar die leek vrolijk naar buiten te kijken. "De drie musketiers." Indy begon meteen te kraaien. "Ik kan ons herm leven zonder ons meisje meer voorstellen. Het is een lange reis geweest met bloed,zweet en vele tranen maar het meer dan waard. Ik.." Ze slikte even. "Ik weet alleen niet of ik het nog eens zou doen. Ik wilde altijd minstens twee kindjes maar toen wisten we nog niet dat het zo lastig zou zijn om zwanger te raken. Al die angst en onzekerheid elke keer. De misselijkheid van de hormonen. Daar kan ik niet nog eens doorheen."

Nora

Nora begon hard te kreunen. Ze deed een hand voor de mond om het geluid te smoren. Straks zou iemand hun nog horen. Dan zou ze zich toch wel schamen tegenover Ethan en Finn. Nora begon onder Hailey te kronkelen. "Oh, schatje oh oh oh. Jaa!" Ze bewoog met Hailey mee die het tempo opvoerde. Ze begon zwaarder te ademen. Ze zette zich schrap in de lakens en kwam luid kreunend en schokkend klaar. Ze hijgde na en keek verliefd naar Hailey. "Ik zal jou straks jou verwennen.",fluisterde ze in haar oor
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za maa 09, 2024 2:13 pm

Manu
Manu keek Emma aan en roerde in zijn thee. “Hij zit ook met zijn ADHD waardoor die druk is in zijn hoofd. Hij is gestopt met de medicatie en ik heb al een paar keer tegen hem gezegd dat het misschien beter is als die die medicatie weer inneemt maar hij wilt het niet. Hij heeft het gevoel dat die medicatie zijn gevoelens onderdrukt. Ik kan wel tegen hem zeggen dat ze hem rustig maken maar hij wilt het niet horen.” Manu was dol op Owen en wilde dolgraag met hem verder maar hij wist gewoon niet hoe hij bij hem binnen kon komen.

Evie
Evie veegde haar natte ogen droog. Haar ouders waren ook wel beetje de opa en oma van Tony. Thijs had aan Danielle en haar toenmalige vriendin aangeboden om spermadonor te zijn. Tony was dus ook een beetje zijn zoon. Evie keek even naar haar moeder die opstond en Tony een knuffel gaf. Evie keek haar vader aan. “Ik denk ook dat Hailey heel druk is met de kinderen.” En ze trok even gezichten met haar moeder. “Finn is al bij Thijs om dingen te bespreken. Al denk ik niet dat het alleen over de speurtocht gaat.”

Liam
Liam keek naar Allie en legde even zijn hand op haar been. “Lieverd ik snap dat dat je wens was maar ik wil niet dat allemaal herbeleven. Jij en Indy zijn het belangrijkste in mijn leven. Als ons een tweede kindje in de toekomst gegund is sta ik altijd voor je klaar en als het ons niet gegund is dan hebben we aan ons drietjes genoeg. Jullie zijn mijn alles en ik zou nooit van je vragen of je dat allemaal weer opnieuw mee wilt maken.” Hij stopte voor een stoplicht en gaf Allie een kus.

Thijs
Hij beet op zijn lip. “Tony is ook mijn kind. Ik heb aan Dani en haar toenmalige partner aangeboden om spermadonor te zijn. Daar kwam Tony uit. Helaas verliet Dani haar vriendin haar toen ze midden in haar zwangerschap zat. Sindsdien heeft ze aan mij gevraagd of ik toch ook een vader voor Tony wilt zijn en dat hebben we gedaan.” Hij vocht tegen zijn opkomende tranen en nam een slok van zijn koffie. Rustig luisterde hij naar Finn en broederlijk sloeg hij zijn armen om hem heen. “Finn kijk mij eens aan. Het komt goed met Ethan. Dit nieuws is even kut maar ook hier slaan jullie je er weer doorheen. Evie en ik willen altijd op jullie kids passen mocht het even niet gaan.”

Hailey
Hailey voelde Nora haar lichaam schokken toen ze klaar kwam. Er ontsnapte ook een kreun uit Hailey haar mond en ze keek Nora verliefd aan. “Ik vind het fijn dat ik je kan laten komen.” En ze trok Nora naar haar toe en begon haar te tongzoenen. “Je bent mijn alles.” Ze hoorde beneden het bad vollopen. Dat zou betekenen dat Ethan en Finn de kinderen in bad gingen doen. Dit betekende dus dat ze nog even de tijd voor elkaar hadden.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za maa 09, 2024 8:05 pm

Emma

"Ik beloof met hem te praten." Emma had de kleinkinderen aangekleed en daarna zichzelf. Junia was aan het kleuren en Juda was zijn racebaan aan het klaarzetten zodat hij samen met Manu kon bouwen. "Ik ga even bij Owen kijken." Vervolgens loep ze naar het huisje. Van Manu had ze de sleutel geleend zodat ze binnen kon. Ze zag dat Owen nog niet wakker was dus liep ze naar de slaapkamer. Ze schudde hem wakker. "Wake up. Tijd om op te staan. Jij gaat ontbijten en je aankleden! Je neefje en nichtje willen dat je mee gaat met de speurtocht. Hup! Daarna gaan wij wel eens praten over wat er vanavond gebeurd is en je blijkbaar je medicijnen niet meer inneemt." En trok vervolgens de dekens van hem af.

Joey

Joey ging weer zitten. "Misschien is het juist goed als Thijs en Finn de tijd nemen om met elkaar te praten. Dat Thijs hem wel in vetrouwen wilt nemen over dingen die waar hij jou niet mee wilt opzadelen omdat hij je niet tot last wilt zijn. Het is juist een goed teken als hij open staat voor hulp en een hart onder de riem toegewezen te krijgen. Thijs hoeft hier niet alleen doorheen maar dat moet die zelf in gaan zien."

Finn

Finn knikte. "Sorry. Natuurlijk dat is ook waar. Maar toch is na het overlijden alles veranderd. Maar het lijkt alsof Tony zich prima aanpast. Hij kan goed opschieten met Johnny. Het was leuk om hem gisteren met elkaar te zidn voetballen. Hopelijk worden ze goede vrienden." Finn legde bemoedigend een hand op Thijs zijn knie. Finn knikte. "We proberen ook positief te blijven en we reden het wel met elkaar. Dank je en het zelfde geld andersom. Weer dat ik bereikbaar ben als je wilt praten. Krop vooral je gevoelens niet op. Her kan juist heel erg opluchting geven."

Allie

Allie knikte en haalde opgelucht adem. Ze kuste Liam vluchtig terug. "Dank je. Ik ben blij dat we het zelfde er over denken." Ze haalde een hand door de haar. "Als het ons gegund is zou ik een tweede kindje met open armen ontvangen maar jij weet net zo goed als ik dat herlt een onrealistische droom is. De dokter heeft immers gezegd dat als we al spontaan zwanger raken de kans groot is op een miskraam. Daar.. Als je zag hoeveel verdriet Evie en Thijs hadden na het verliezen van Matt. Moeten we dat wel willen, Li?" En ze veegde een traan van de wang.

Nora

"Ik ben blij dat ik jou heb." En kuste Hailey innig en vurig. "Jij bent het beste wat mij ooit is overkomen. Konden we hier en nu zelf maar een kindje maken." Ze kwam omhoog en kleedde Hailey uit. Ze keek even naar haar prachtige lichaam en duwde Hailey toen in de kussens. Ze begon aan Hailey haar oorlel te subbelen terwijl ze met haar cirkelde om haar navel.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za maa 09, 2024 8:33 pm

Owen
Owen voelde zich rot. Hij had zijn eten weer uitgespuugd en Manu en hij hadden er wel over gepraat maar het drong niet tot hem door. Hij was diep in slaap toen hij plots de stem van zijn moeder hoorde. Hij trok snel de dekens wat meer naar boven omdat hij alleen in zijn boxer sliep. “Mam!” Riep hij geschrokken uit. Owen keek naast hem en zag dat Manu al uit bed was. De enige die aan zijn moeder had kunnen vertellen over zijn situatie was Manu. Hij slikte en deed even zijn ogen dicht. “Ik kleed mij om en dan kom ik naar beneden.” Beloofde hij zijn moeder.

Evie
Evie keek haar vader aan en slikte. Ook zij zat met van alles. Ze was zo druk met Thijs bezig geweest dat ze zichzelf op de laatste plek had gezet. Alles was in sneltreinvaart gebeurd. Matt verloren ze twee jaar geleden, Dani verloren ze een maand terug en nu was ze en zwanger en ze hadden Tony erbij gekregen. Daarbij speelde er allerlei dingen van vroeger door haar hoofd heen. Ze haalde diep adem en keek haar vader diep in de ogen aan. “Ik hoop dat hij gewoon praat met Finn.” En ze gaf haar vader een blik die alles zei en ze hoopte dat hij begreep wat ze wilde zeggen, ze wilde haar moeder niet bezorgd maken.

Thijs
“Klopt. Dani haar overlijden was onverwacht. Ze uhm..” Hij slikte. “Ze zou een weekendje weggaan, even weg van werk en even tijd voor zichzelf nemen. We waren aan het winkelen om cadeautjes voor Tony te halen voor zijn derde verjaardag. We hadden net afscheid genomen tot ik een klap hoorde. Dani wilde over het zebrapad oversteken maar een auto reed te hard. Hij heeft haar niet gezien. Ze konden niks meer voor haar doen. Ik heb haar hand vastgehouden, ze smeekte mij om goed voor Tony te zorgen en daarna was het klaar.” Thijs begon te huilen. Alles kwam er uit.

Liam
Liam keek Allie aan. Hij parkeerde de auto waar hij moest parkeren. Hij pakte Allie haar hand. “Lieverd het is okee. Ik snap dat je daar bang voor bent en zeker na wat er met je zus is gebeurd maar weet dat ik er altijd voor je ben. We doen alles samen. Mocht je zwanger worden voor een tweede keer gaan we meteen naar de dokter. Ik zorg voor je.” En hij deed zijn gordel los en gaf Allie een knuffel.

Hailey
Hailey grinnikte. “Het zou mooi zijn als we onze eicellen zouden kunnen mixen. Maar helaas is de technologie daar nog niet.” Ze liet zich gewillig uitkleden en ging er goed voor liggen. Ze hapte naar adem toen Nora aan haar oorlel begon te sabbelen. “Ooh.” Kreunde ze. Ze kreeg kippenvel over haar hele lijf, haar tepels werden hard en van onderen merkte ze dat ze behoorlijk nat werd.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo maa 10, 2024 2:40 pm

Mirthe

Mirthe ging bij Junia zitten die rustig aan het kleuren was. "Mama! Jij nlet ook een tekening maken." Mirthe pakte een leeg blaadje voor zich. "Wat moet mama tekenen dan?" Junia dacht even na. "Oom Owen op het podium en dan krijgt hij allemaal bloemen toegegooid omdat hij het zo goed gedaan heeft." Mirthe keek de dochtertje even trots aan. "Dat is heel lief bedacht van jou maar phoe ik weet niet of mama dat kan tekenen hoor." Junia stopte met kleuren. "Dat kan jij wel mama. En we moeten een tekening maken voor oom Ethan want die vind het nooit leuk om in de rolstoel te zitten. Dan teken je super Eth." Mirthe trok een wenkbrauw op. "Super Eth?" "Ja! Oom Ethan als superheld in zijn rolstoel." Mirthe schoot in de lach. "Zo gaat mama hem voortaan noemen, super Eth. Maar bedankt hé dame, zet mama maar aan het werk." "Graag gedaan!",zei Junia poeslief. Mirthe schudde de hoofd en begon aan de tekening voor Owen.

Emma

Emma rolde met de ogen. "Doe niet zo preuts. Ik heb je zelf op de wereld gezet. Ik heb echt wel meer gezien dan dat je ligt te slapen in je boxershort. Kom op! Eruit jij!" Ze bleef in de deuropening staan wachten tot dat Owen in beweging kwam.. "Ik ga thee zetten. Er is niet veel keuze kwa eten gezien er nog boodschappen gedaan moeten worden. Ik zal een bakje yoghurt voor je neerzetten." En liep naar beneden om ontbijt te maken voor Owen en zometeen eens een hartig woordje met hem kon spreken.

Joey

"Vast wel. Zullen wij samen anders zo even wat boodschappen doen voor vanavond en van de week. Gwen kan jij dan even op de kleinkinderen passen?" En keek van Evie naar Gwen. "Mogen wij mee?",hoorde hij Josie vragen. "Een ander keertje misschien. Opa gaat nu even alleen snel met mama boodschappen doen. Misschien is het een slim idee als jullie je straks eens gaan aankleden zodat jullie gereed zijn als papa en oom Finn de speurtocht klaar hebben."

Finn

Finn sloeg troostend een arm om Thijs heen en wreef over zijn rug. "Gooi het er maar uit. Het is oké. Alles wat je de afgelopen tijd heb opgekropt komt er nu uit. Laat maar gewoon gaan." Finn stond op om een glas water en een stukje keukenpapier te pakken zodat Thijs zijn tranen kon drogen. "Misschien een beetje een gek idee.. maar Tony heeft nooit echt zijn verjaardag kunnen vieren. Verdiend hij niet alsnog een groot feest?"

Allie

Allie haalde een paar keer adem en droogde haar tranen met haar mouw. Ze keek even in de achteruitkijkspiegel. Gelukkig was haar mascara waterproof en zag ze er nu niet uit als een panda. "Ik weet dat jij altijd mij steunt en achter mij staat en we er samen wel door heen komen. Ik heb gewoon de laatste tijd hier heel veel overnagedacht en dat maakte mij emotioneel en brachten herinneringen boven. Herinneringen die ik liever gewoon niet nog eens meemaak. Ik probeer van ons kleine meisje te genieten maar vandaag heb ik gewoon even een bluh momentje." Ze knuffelde Liam stevig en gaf hem een kus. "Neem jij Indy in de draagzak? Ze is net mog te klein om in het karretje te kunnen zitten."

Nora

Nora slikte. "Als dat kon dan was ik zo dat project aangegaan. Een kindje met zowel jou dna als dat van mij zou helemaal geweldig zijn." En kuste Hailey op haar voorhoofd. Nora werd aangespoord om Hailey nog meer te verwennen en naar haar hoogtepunt te brengen toen ze haar hoorde kreunen. Ze werd er zelf weer opgewonden van. Nora dwaalde al kusjes gevende af naar beneden. Met haar vingers voelde ze dat Hailey behoorlijk nat was. Ze lieten het vocht op en begon Hailey toen te beffen.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo maa 10, 2024 4:26 pm

Manu
Manu was bij Judah gaan zitten om mee te helpen met zijn racebaan. “Oom Maan, denk je dat oom Owen mijn racebaan mooi gaat vinden?” Manu was bezig met een autootje in elkaar zetten en stopte eventjes. “Ik denk, nee ik weet zeker dat hij hem mooi gaat vinden. Hij is in elk geval super trots op jullie dat jullie al goed kunnen bouwen en kleuren.” En hij zette een laatste blokje op het autootje en stond op. “Even mijn thee uit drinken.” En hij keek even naar Junia die mooi aan het kleuren was en naar Mirthe. Hij zag meteen wat ze aan het tekenen was en slikte eventjes.

Owen
Zijn moeder had gelijk. Met een zucht stond hij op en kleedde zich aan. Even keek hij naar zichzelf. Owen haatte zijn uiterlijk. Voor zijn gevoel was alles verkeerd. Hij deed zijn handen voor zijn gezicht en probeerde zich in te houden. Hij wilde dit niet meer. Hij wilde die stemmen niet meer. Uit frustratie sloeg hij zijn vuist tegen de spiegel. Hij sloeg alleen te hard en zag dat zijn knokkels bloedde. “Godver!” Riep hij uit en liet zich op zijn knieën zakken.

Evie
Evie keek haar vader aan en knikte. “Dat is een goed idee.” En ze keek even naar haar dochters. “Willen jullie dat we iets lekkers meenemen?” En haar blik ging naar Tony. “Jaa! Ik wil rozijntjes.” Zei Tony. “Ik wil zure matten.” Zei Josie. “Char wat wil jij?” Charley was aan het denken. “Mag ik gummiebeertjes?” Evie knikte. “Goed ik neem dat allemaal voor jullie mee. Gaan jullie dan zo lekker aankleden en heel goed luisteren naar oma?” En ze zag drie hoofdjes tegelijk heel braaf ja schudden.

Thijs
Hij haalde diep adem en snoof zijn neus. “Het is gewoon zoveel geweest. Twee jaar geleden verloren we Matt, een maand geleden overleed mijn beste vriendin en kregen we Tony erbij en we zijn vier maanden zwanger. Het is gewoon heel veel in een hele korte tijd. Ik zie dat het Evie energie kost en ik wilde haar helpen maar door het verdriet dat ik had om Dani lukte mij dat niet.” Hij nam een slok van zijn koffie. “Ik wil een vader voor de kinderen zijn en weer een goeie echtgenoot voor Evie. Ze is mijn wereld en die wereld heb ik in de steek gelaten.” Hij keek Finn aan. “Dat is geen gek idee. Ik gun hem een leuke verjaardag. We hebben er alleen gewoon geen moment bij stil gestaan. Hijzelf was ook niet bewust van zijn verjaardag. Wel weet hij dat zijn moeder een sterretje is maar hij maakt het niet allemaal bewust mee. Josie en Charley begrijpen het beide beter en doen hun best om een grote zus voor hem te zijn. Ik gun hem een verjaardag om nooit meer te vergeten.”

Liam
Liam pakte haar hand. “Lieverd het is okee. Ik heb liever dat je zegt wat er in je omgaat dan dat je het opkropt.” Liam gaf haar een kus. “Allie kijk mij eens aan.” En hij dwong haar om hem aan te kijken. “Wat we nu hebben is perfect. Ik wil niet dat je hier aan onder door gaat. Ik wil je zien lachen en spelen met Indy. Je bent een fantastische moeder. Misschien moet je eens nadenken om met iemand te praten over die herinneringen? Om ze te verwerken. Ik kan naar je luisteren en ik ben er altijd voor je maar ik kan die herinneringen niet weghalen of de pijn afnemen.”

Hailey
Hailey wilde net even rustig ademhalen tot Nora haar begon te beffen. “Ooh wat doe je toch met me.” En ze deed haar benen wat wijder zodat Nora haar nog beter kon verwennen. “Oh Nora.” En ze probeerde zich echt in te houden maar ze kon haar gekreun niet minderen. Ze ging harder kreunen en niet veel later kwam ze klaar. Ze rilde en spande haar spieren samen. “Oh Nora dat was zo lekker schatje.” De opwinding gierde door haar lijf.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo maa 10, 2024 8:30 pm

Emma

Emma sprintte naar boven.."Verdorrie, Owen!" Ze hielp hem overiend. "Kom, we gaan dit verzorgen." Ze sleepte hem mee naar de badkamer en stak zijn hand onder de kraan om de wond schoon te spoelen. "Hou het eronder. Ik ga in ons huisje een verbandtrommel halen." Ze rende snel naar binnen em negeerde de vragende blikken. Ze vond de verbandtrommel in de badkamer en rende snel terug. "Ga op de wcbril zitten dan verbind ik je hand" En draaide de kraam dicht. Ze schudde de hoofd. "Waar ben je nou allemaal mee bezig?"

Joey

Joey zocht zijn spullen bij elkaar en haalde de boodschappen tassen uit het hok. "Toe maar. Verwennerij hoor." Hij gaf Gwen nog een kus. "Tot zo." Hij liep alvast naar de auto en stapte in. Hij wachtte tot Evie zat. "Wil je onderweg praten of..."

Finn

"Het is oké. Thijs. Je had tijd nodig om te rouwen en alles een plekje te geven. Het zal nog lastig zijn maar probeer met een positieve blik vooruit te kijken. Geniet van de kleine dingetjes. Je kinderen, de komst van de kleine, deze vakantie met de familie. Blijven praten met Gwen of met ons. We zijn er allemaal voor je." Finn knikte. "Daarom stelde ik het voor. Jullie verdienen wel even wat blijdschap in deze tijd en de familie houdt wel van een feestje." Hik stond op. "Wil je nog koffie?"

Allie

Allie zuchtte. "Ik wilde gewoon eerlijk naar je toe zijn. Als we wel door willen gaan met proberen dan moeten we natuurlijk wel op één lijn zitten." Allie knikte. "Het gaat wel weer. We gaan straks lekker picknicken en tijd doorbrengen met zijn drietjes. Ik red me wel." Ze pakte Liam bij zijn hand. "Laten we maar eens kijken wat voor lekkers ze hier allemaal hebben."

Nora

Nora voerde het tempo op. "Jou laten gaan." En keek haar verleidelijk aan. Ze ging door met wat ze deed en wisselde af met haar vinger. Ze kreunde zelf ook van opwinding. Nora genoot van het feit dat Hailey klaar kwam. Ze ging naast haar liggen en streelde haar door de haren. "Ik ben blij dat je het fijn vond. Ik kwam bijna zelf weer." En kuste Hailey vurig. "Jij bent de vuur in mijn lichaam."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo maa 10, 2024 8:53 pm

Owen
Owen keek zijn moeder met tranen in de ogen aan. “Ik weet het niet.” Zei hij eerlijk. Hij wist echt niet meer wat er allemaal in hem omging. Hij keek even naar zijn knokkels. “Ik weet dat ik mijn eten niet moet uitspugen, ik weet dat wat die stemmen zeggen niet klopt en ik weet dat ik mijn medicatie moet innemen. Alleen die stemmen winnen het elke keer weer. Het ging goed. Maar nu door alles komt het weer terug.” En hij vocht niet meer tegen zijn tranen. “Ik had niet op die spiegel moeten slaan maar spiegels zijn voor mij vreselijk.”

Evie
Evie gaf haar kinderen en Tony een kus en omhelsde haar moeder. Ze pakte haar handtasje en liep naar de auto. Ze ging zitten en keek haar vader aan. “Dat is goed.” Zei ze. Ze wreef over haar buik en keek naar buiten. “Je zult vast wel denken waarom droomde ze weer over Jim of niet?”

Liam
Liam zuchtte diep. “Lieverd ik wil je niet dwingen tot iets maar denk er over na. Misschien helpt praten met iemand die buiten onze familie staat wel heel goed.” En hij gaf haar een kus. Hij tilde Indy op uit de auto en hield haar stevig vast. Hij pakte Allie bij de hand en samen liepen ze naar binnen. “We hoeven niks te proberen schat. Mochten we echt voor een tweede willen gaan kunnen we altijd met de dokter praten. Maar laten we ons nu focussen op ons drietjes. Eens zien laten we eerst naar de groentenafdeling gaan.”

Thijs
Thijs knikte. “Ik wil denk ik in rouwtherapie. Evie is er al wel eens over begonnen maar dan werd ik boos. Nu kom ik gewoon tot het besef dat het niet langer zo door kan gaan.” En hij keek Finn aan. “Ja lekker.” En hij stond op om wat spullen te pakken die hij had meegenomen voor de speurtocht. “Laten we het anders straks met de rest bespreken. Ik wil ook dat Tony als onderdeel van de familie wordt gezien. Al doen we dat allemaal al.” Hij nam nog een laatste hap van zijn broodje. “Goed wat zullen we voor de speurtocht doen.”

Hailey
De opwinding gierde nog door haar lijf. Ze vond het fijn dat Nora haar haren streelde. Ze keek Nora aan. “Ik wil je best nog een keer verwennen hoor.” En ze streek met haar vinger over Nora haar lichaam. Langzaam gleed ze naar beneden en merkte dat Nora nog nat was. Ze glimlachte even en stopte een vinger bij haar naar binnen en bewoog hem voorzichtig heen en weer.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma maa 11, 2024 12:21 pm

Joey

Langzaam reed Joey het park af richting de supermarkt in her dorp gelegen. Joey knikte. "Eerlijk gezegd wel ja. Ik begreep niet zo goed waarom vanmorgen Josie mij namens Thijs uit mijn bed kwam halen. Ik dacht dat we dat hoofstuk achter ons hadden gelaten. Maar.." Hij slikte even. "Ik snap ook dat de laatste tijd je je enorm zorgen bent gemaakt om Thijs,Tony en de kleine en dat alles heeft getriggerd tot de slaapverlamming." Hij stopte voor het stoplicht. "Maar ik heb het idee dat het dat niet is. Dat er iets is wat we nooit eerder hebben besproken."

Emma

Emma nam Owen in haar armen en knielde bij hem neer. "Het is oké. We vergoeden de schade wel bij het park. Maar... je kan spiegels niet vermijden. Het is net was iemand die alcoholist is niet thuis man blijven zitten omdat hij altijd en overal wel zal blijven geconfronteerd worden met alcohol. Het is alleen de kracht die je in jezelf moet vinden om het geen wat het macht geeft niet de macht te laten overnemen."
Ze wreef over zijn rug. "Wat heeft er voor gezorgd dat het zo mis ging gisteren? We hebben toch juist goed gepraat over jullie verhuizing. Papa en ik komen jullie helpen. Jullie hebben heel lief cadeautjes voor Juda,Junia en Mirthe geregeld. Finn en Ethan komen vast ook een keer over. Je zei zelf dat het niet het einde van de wereld is." Ze slikte. "Ik weet dat je liever niet je medicijnen inneemt maar is het niet verstandiger om het wel te doen,liefje. Dat geeft je even wat meer rust in je hoofd."

Allie

"Ik weet het. Ik wil.. het gewoon eerst zelf proberen om er uit te komen. Het een plekje te geven. Ik wil voor Indy een fotoboek maken met haar verhaal. Ook de tijd voor haar komst. Dat zal ook helpen om het te kunnen verwerken." Ze aaide Indy door de haartjes. "Mama's knuffelbeer." Ze kuste Liam terug. Allie schudde haar hoofd. "Ik bedoel... als we echt geen tweede zouden willen dan zouden we aan de anticonceptie moeten." Allie knikte. "Prima. Uhmm zullen we een salade meenemen voor bij de lasagne? Eens kijken wat we voor Indy kunnen maken. Welke groente wil je bij de krieltjes?"

Finn

"Je moet zelf tot de conclusie komen dat je hulp nodig hebt. Andere kunnen het wel tegen je zeggen en je dwingen maar het gaat alleen werken als je zelf ook hulp wilt. Ik kan Ethan vragen bij wie hij liep voor rouwtherapie na het overlijden van zijn vader." Finn zette nog twee kopjes koffie en ging toen weer zitten. Finn knikte. "Prima idee." Finn dacht na. "Misschien moeten we gewoon gaan lopen en de route uitzetten dan zien we zelf ook wat er is. Aan speeltuintjes enzo. Een stop bij de kinderboerderij. Misschien onderweg wat opdrachten?"

Nora

Nora keek Hailey aan. Ze hapte even naar adem. Ze wilde antwoord geven maar ze voelde een tinteling over haat lichaam gaan toen Hailey haar aanraakte. Ze kreunde luid toen haar vinger opnieuw bij haar binnen drong. "Fuck! Hail wat doe je met me? Je wordt me dood! Dit!... oh god ik hou het zo niet langer." Ze verlegde zich zodat Hailey haat makkelijker kon vingeren. De oh en ah volgde elkaar rap op.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma maa 11, 2024 1:00 pm

Evie
Evie keek naar haar vingers. “We hebben het ook achter ons gelaten. Alleen…Door de gebeurtenissen begon ik weer last van flashbacks te krijgen.” Voor een tijdje zei ze niks. Haar vader had gelijk. Er was meer gebeurd dan wat ze verteld had. “Ik heb voor de tweeling een miskraam gehad. Jim was dronken en ik was net een maand of anderhalve maand zwanger. Ik was boos op hem dat hij alweer gedronken had. We kregen ruzie. Hij duwde mij op de bank en drukte een kussen tegen mijn gezicht aan. Gelukkig kon ik hem net wegschoppen. Hij werd nog bozer en duwde mij tegen de kast aan. Ik voelde meteen dat er iets mis. Ik ben alleen naar het ziekenhuis gegaan en daar kwam ik er achter dat ik een miskraam had gehad. Ik kreeg net als mama last van nachtmerries en van de dokter kreeg ik kalmeringspillen. Jim kwam daar achter en heeft mij meer gegeven dan mocht en aan Riley gegeven. Toen ik zwanger was van de tweeling was ik zo bang toen hij mij bij het politiebureau in mijn maag sloeg. Ik was bang voor een herhaling. Ik weet dat de miskraam van Matt heel anders was en gewoon domme pech om het maar even zo te zeggen maar sindsdien slaap ik slechter. Toen bleek ik toch zwanger weer te zijn en Thijs en ik waren zo blij maar ook angstig. Het gaat goed maar dat was met Matt ook het geval.”

Owen
Owen keek zijn moeder aan. “We hebben ook een goed gesprek gehad. Ik kijk ook uit naar Londen maar toch begonnen de stemmen weer. Ze zeggen dat ik jullie in de steek laat. Dat Londen niet gaat lukken. Dat Manu liever bij zijn zus is dan bij mij en dat ik dit alles niet verdien.” Hij haalde diep adem en keek naar zijn knokkels. “Ik weet dat ik spiegels niet kan vermijden. Dat zegt Leonie mijn therapeut ook. Ik haat het gewoon dat ik me zo voel en dat ik het niet uit kan zetten.”

Thijs
Thijs keek Finn aan. “Ik kan het hem vragen. Denk je niet dat dat weer herinneringen bij hem triggert?” Hij wilde niet weer de pleister van de wond halen bij Ethan. Thijs dacht na. “Dat is goed. Dan lopen we zo een rondje rond het park. Ze hebben een leuke binnenspeeltuin met ijszaakje. Zullen we dat als finish doen?” Thijs nam een slok van zijn koffie. “Hoe gaat het met jou dan? Want we hebben het nu over mij gehad maar niet echt over jou. Je weet dat je alles kan zeggen.”

Liam
Liam pakte wat groentes en stopte die in de kar. “Misschien helpt het om dingen van je af te schrijven. Misschien kun je eens met Evie praten. Het was voor haar en Thijs ook maar de vraag of ze weer zwanger konden worden na Matt. Misschien helpt het om als zussen onder elkaar het met elkaar te bespreken.” Liam aaide Indy door haar haartjes. “Daddy’s girl.” En hij grinnikte. Hij dacht na. “Lieverd alles in mij zegt dat je wel aan een tweede kindje denkt. Zal ik anders kijken of we een videocall kunnen maken met onze dokter?”

Hailey
Hailey genoot ervan dat Nora er ook zo van genoot. Ze ging door en stopte even. Ze zette Nora goed neer en deed haar benen wijd zodat ze er tussen kon. Eerst ging ze met haar tong langs Nora haar hele lichaam maar plantte zich toen op Nora en schuurde met haar onderkant tegen Nora haar onderkant. Hailey begon ook te kreunen en wist dat het niet lang zou duren voor ze klaar zou komen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma maa 11, 2024 6:46 pm

Joey

Joey parkeerde de auto aan de kant van de weg. Hij stapte uit liep om en maakte de deur van Evie open. "Trut! Had het meteen eerlijk verteld. Hoe vaak heb ik nou al gezegd dat mama en ik altijd maar dan ook altijd voor jullie klaar staan." Hij nam Evie stevig in zijn armen. "Het komt goed, vertouw erop. Als je tijd alleen wilt met Thijs, passen mama en ik wel op. We kunnen in het begin bij jullie intrekken om met de kinderen te helpen als de baby is geboren. Dan hoef je je daar niet druk om te maken." Hij veegde haar tranen droog. "Probeer te genieten, Eef. Je hebt zo veel moois om je heen."

Emma

Emma slikte. "Ik had gisteren al het idee dat het niet helemaal ging. Je liet je onderzekerheid al deels blijken toen we het er over hadden. Mama kent je langer dan vandaag." Ze dwong Owen om haar aan te kijken. "Je kan dit,Oowtje. Jij bent sterk en dapper. Er wordt van je gehouden om wie je bent." Ze trok hem overiend. "Wij gaan eens een ontbijtje voor je maken. Eerst maar eens een kopje thee om je maag tot rust te brengen"

Finn

Finn schudde zijn hoofd. "Dat zal vast oké zijn. Je vraagt alleen om hulp niet of hij over zijn verleden wilt praten. Ik ben er van overtuigd dat Ethan je ook graag wilt helpen." Finn schoot in de lach. "Dat was ook mijn plan als eindbestemming. Lekker een ijsje als beloning." Finn wuifde met zijn hand. "Joh, dat is toch niet erg. Redelijk! Uiteraard maak ik mij zorgen om Ethan maar we hebben gisteren goed met zijn vieren gepraat. Hij wilt niet als gehandicapt behandeld worden en dat snap ik ook wel. Maar het is wel mijn grote liefde waar het om gaat. Als Ethan iets overkomt dan zou ik daar niet mee om kunnen gaan."

Allie

Allie knikte. "Dat is geen gek idee. Ik zal eens vragen of ze zin en tijd heeft vanavond om na het eten bij pap en mam nog even samen te gaan zitten praten." Allie keek Liam doordringend aan. "Natuurlijk wil ik een tweede, een derde of zelfde een vierde. Ik wil het grote gezin waar ik altijd van droomde maar niet al die ellende die er bij komt kijken. Ik ben in mijn leven nog nooit zo ziek geweest door die hormoonbehandelingen." Allie haalde diep adem. "Oké. Bel maar. Dan hebben we in elk geval duidelijkheid."

Nora

Nora keek teleurgesteld toen Nora stopte. Ze wilde smeken om door te gaan maar wachtte toch af wat Hailey van plan was. Nora begon hard te kreunen. "Oh, Hailey!" En begon mee te bewegen in haat tempo. Ze greep zich vast in Hailey de haar. "Ik hou dit niet lang vol." Ze was net bijgekomen van de eerste keer. De opwinding vloog door de lijf. Het duurde ook noet lang meer of Nora kwam klaar. Ze rolde Hailey van der af. "Omg! Dat was..." Ze kuste Hailey innig. "Maar blijf uit mijn buurt want een derde keer overleven we beide niet. Laten we ons verstandig aankleden."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma maa 11, 2024 7:35 pm

Evie
“Pap! Hoe had ik dit aan jullie moeten vertellen? Mijn bodyguard, tevens mijn vriend, drinkt teveel, probeerde mij te stikken en zorgde ervoor dat ik een miskraam kreeg. Ik kon het niet aan jullie vertellen. Jim bedreigde me, had mij in zijn macht.” Ze liet haar vader haar omhelzen en zuchtte diep. “Dat weet ik ook. Het zou fijn zijn als ze een keer bij jullie konden slapen. Dan kunnen we naar de bioscoop of uiteten.” Ze wreef over haar buik. “Deze vlinder in mijn buik zegt hoi opa.” En ze glimlachte eventjes.

Owen
“Er speelt van alles in mijn hoofd. Ik weet dat de medicatie mij kan helpen maar ik heb ook het gevoel dat het van alles onderdrukt.” Hij keek zijn moeder aan. “Dat weet ik allemaal ook wel. Dat jullie van mij houden maar mijn hoofd zegt soms andere dingen.” Hij stond op en gaf zijn moeder een knuffel. “Ik wil dan wel ontbijten bij Mirthe. Manu maakt zich ook zorgen.” En niet veel later hoorde hij voetstappen en stond Manu in de badkamer met broodjes. “Je vader had nog broodjes over van het ontbijt. Ik heb ook pasta meegenomen, je favoriete beleg. Ik dacht misschien vind je het fijner om hier te eten met mij en je moeder.” Dit ontroerde Owen zo erg dat hij begon te huilen. Waar had hij Manu toch aan te danken?

Thijs
“Dat is waar. Hij heeft er wel eens over gesproken en dan vooral dat de therapie zwaar is. Maar het heeft hem wel geholpen.” Thijs luisterde naar Finn. “Ik snap dat je je zorgen maakt om Ethan maar ik snap ook dat hij niet als een gehandicapte behandeld wilt worden. Hij heeft al onwijs veel bereikt. Ik hoop gewoon dat hij dat zelf ook ziet.” Thijs glimlachte. “Afsluiten met klimmen en klauteren en een ijsje.”

Liam
Liam knikte. “Zonder mannen, Thijs vertelde mij dat hij had gelezen dat er een pooltafel in het centrum van het park zit. Ik neem hem en je vader dan wel mee poolen.” Liam keek naar Indy en pakte toen nog wat spulletjes en deed het in het karretje. “Ik gun jou de wereld, ook een groot gezin. We moeten alleen wel realistisch blijven dat het misschien bij twee kinderen blijft. Tenzij we een tweeling krijgen.” Hij zocht een bankje op in de supermarkt en ging zitten. “Maar dan moet jij wel het woord doen.” En hij ging zitten en videobelde dokter Martens.

Hailey
Luid kreunend kwam ze klaar. Ze haalde diep adem en keek Nora aan. “Dit was fantastisch schatje.” En ze kuste Nora haar mooie lippen. “Dit was fijn om zo tijd met elkaar door te brengen. Even zonder kinderen. Gewoon als partners.” En ze stond op en keek op haar telefoon hoe laat het was. Ze zag dat haar vader een berichtje had gestuurd. “Mijn vader vraagt of we vanavond bij hun willen eten. Samen met de kinderen en partners. Het lijkt mij wel leuk. En jij?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di maa 12, 2024 10:28 am

Joey

Joey slikte. "Ik.. Er had gewoon toch iets moeten zijn wat we hadden kunnen doen. Ik had.." Hij sloeg zijn handen voor zijn ogen. Hij had zich toendertijd al zo schuldig gevoeld dat hij Jim had aangebomen en zo in Evie haar leven had geïntroduceerd en nu hoorde hij dit. Het enige wat die kon doen behalve razend worden was Evie veilig in zijn armen nemen. "Heb je het ooit aan iemand anders verteld?"
Joey knikte. "Tuurlijk willen we dat doen. Geen probleem!"
Joey keek Evie niet begrijpend aan. "Vlinder?"

Emma

Emma slikte. "Ik weet het. Maar zo kan het ook niet door. Het hoeft ook niet voor altijd te zijn maar boor even. Tot je weer meer rust hebt in je hoofd." Emma knikte. "Het is ook moeilijk. Maar het komt goed. Echt! Blijf vertouwen hebben en in jezelf geloven." Emma vond het een dappere keuze. Ze wilde net aanstalten maken om te gaan toen Manu verscheen. "Super lief. Zal ik jullie anders alleen laten?"

Finn

Finn knikte. "True. Ethan is we zeker rsteekwr uit gekomen. We zijn er nog moet maar elke stap is een stap vooruit. Het is alleen een tegenslag dag hij nu opnieuw onder het mes moet en jhet zijn spasmen verrergd" Finn knikte. "Ik blijf het hem vertellen. Ik ben onwijs trots op hem en dat mag die weten ook." Finn knikte. Hij dronk zijn koffie leeg. "Laten we dan maar eens op pad gaan."

Allie

"Dat zou hij leuk vinden. Beetje competitie tegen zijn schoonzoons." Allie pakte nog wat fruit voor hunzelf en Indy en had een salade meegenomen voor bij de lasagne. Ze liep door naar de vleesafdeling om vlees te halen. Allie bleef stokstijf staan. "Hou op met me hoor! Als wij spontaan zwanger raken van een tweeling wordt ik gillend gek." Allie slikte. Waarom kon dit niet wachten tot ze terug in het huisje waren? Ze voelde zich vreselijk gênant. Maar ze kreeg dokter Martens al in beeld. "Ha, Liam en Allie en de kleine Indy. Waar kan ik jullie mee van dienst zijn." Allie haalde even diep adem. "Goedemorgen. Fijn dat u tijd heeft om ons te woord te staan. We hebben zitten denken en willen graag toch voor een tweede kindje gaan,maar dan kijken of het toch spontaan lukt. Dus geen nieuw traject." Ze zag dokter Martens knikken. "Ik blijf bij mijn woorden dat de kans klein is maar niet onmogelijk. Weet wel dat je een verhoogd risico loopt op een miskraam." "Daar zijn we ons van bewust." "Ik zou je graag eerst onderzoeken voor jullie starten. Wanneer hebben jullie tijd?" "We zijn momenteel op roadtrip met de gehele familie." "Bel voor een afspraak als je terug bent. Als jullie alvast willen oefenen dan heb je mijn toestemming. Hou jullie goed. Fijne vakantie."

Nora

"Ik.. Dit was in één woord gewoon, wauw! Het was zo fijn en goed en." Nora knikte. "We hadden dit inderdaad even nodig maar nu moeten we toch echt terug naar de werkelijkheid." Nora stond op en liep naar de aangrenzende badkamer om zich op te frissen. "Gezellig! App maar dat het goed is. Zien we wel of Finn en Ethan ook meegaan."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 22 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 14 ... 22  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: