Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Roadtrip (deel 3)

2 plaatsers

Pagina 9 van 22 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15 ... 22  Volgende

Ga naar beneden

Roadtrip (deel 3) - Pagina 9 Empty Re: Roadtrip (deel 3)

Bericht van moonlight ma maa 18, 2024 12:20 pm

Joey

Joey klom de ballenbak uit. "Ik ga even bij mama kijken. Blijven jullie maar lekker spelen. Ik zal mama een kus van jullie geven." Josie:"Opa kom is." Joey stak zijn hoofd door de ingang en kreeg een bal naar zijn hoofd gegooid. Joey keek nep streng naar zijn oudste kleindochter. "Oh. Jij boef! Krijg er namens mij, Thijs!" En verliet toen het speelparadijs om richting het huisje van Evie en Thijs te lopen. Hij keek in de slaapkamer maar Evie sliep rustig. Dus besloot hij in de keuken een kopje koffie voor zichzelf te zetten. En appte Gwen en Thijs dat alles goed was.

Mirthe

"Misschien moet je ben dat gewoon eerlijk vertellen, Owen. Ik ben bang om een slevhe ouder te zijn. Om te falen. Dat de stemmen in je hoofd je negatieve gedachten aanpraten. Dat je heel graag een kindje zou willen met Manu maar er misschien toch nog niet klaar voor bent. Misschien moet je toch nog even iets meer aan jezelf werken zodat je uiteindelijk genoeg zelfvertrouwen hebt om het ouderschap aan te gaan. Want dat neemt ook de nodige spanning met zich mee. Ik weet ook af en toe niet wat ik moet en dan doe ik maar het geen waarvan ik hoop dat het het juiste is. Elke dag leer ik nog bij en maak ik fouten." Mirthe knikte. "Weg met negatieve gedachten. Op naar een positieve toekomst." Mirthe gaf Owen een kus op zijn voorhoofd. "Hou van je. Kom! We gaan een kijken waar je neefje en nichtje uithangen. Een beetje positieve kinderenergie kunnen we wel gebruiken. En bedenkt dat het je nichtje was die mij een tekening van jou liet maken. Dat zegt veel over hoe zij de oompje ziet."

Nora

Nora keel dankbaar naar Riley. "Ze kwam er wel zelf mee dat ze in therapie wilde. Ze voelt of naja ze is bang dat ze geen goede ouder is voor Johnny en Emmie. Ik.. soms kijkt het niet of ik helemaal tot haar doordring wat ik ook zeg. Snap je? Misschien neemt ze het wel aan als zd het van jou hoort. Dus ik zou graag samen met jou in gesprek gaan met Hailey,Riley. Ik waardeer je steun echt." En knuffelde Riley stevig. "Ik ben blij dat je hier bent."

Allie

Allie wurmen zich uit de broek. Ze had alleen nog haar onderbroek aan. Ze keek Liam verlangend en verliefd aan. Ze wilde hem maar wilde ook biet dat het meteen over was. Ze wilde vollop van hun tijd samen genieten nu Indy sliep. Allie kreunde. "Oh.."Haar onderbroek werd drijfnat van de vocht. Ze hield het amper. "Ik hou dit zo niet lang vol.:",hijgde ze. Ze kwam zo nog klaar terwijl ze de onderbroek nog aan had
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van KirstReads ma maa 18, 2024 6:57 pm

Evie
Evie had even lekker geslapen tot ze wat in het huisje hoorde. Met moeite stond ze op en liep naar beneden. Ze zag haar vader op de bank met een kop koffie zitten. “Alles goed pap?” En ze liep naar het keukentje en zette de waterkoker aan. Ze wreef over haar buik en pakte een kopje. Toen de waterkoker klaar was deed ze het water in het kopje en deed er thee bij. Ze ging bij haar vader zitten en legde haar handen op haar buik.

Owen
“Ik heb dat ook met hem besproken. Hij staat achter mij en hij vindt het niet erg om te wachten maar ik voel aan alles dat hij heel graag kinderen wilt. Hij zegt dat ik een geweldige vader ga worden en dat het allemaal goed komt.” Hij zuchtte diep en keek even naar het doosje. “Ik wil mezelf gewoon weer kunnen vinden. Ik wil gewoon de Owen kunnen zijn die iedereen een beetje kent en klaar is voor het vaderschap. Ik ben 20, Manu is 22. Ik wil dolgraag kinderen maar ik wil ook gewoon nog even kunnen genieten van onze tijd samen. Klinkt dat gek?”

Riley
Riley zuchtte diep. “Het is en blijft Hailey waar we het over hebben he. Ik bedoel ze is een kind van onze moeder. Het is al heel wat dat ze hulp wilt gaan zoeken.” Riley keek even naar Hailey die met Johnny naar de schildpadden en de papegaai aan het kijken was. “Hailey is een fantastische mama. Ze is alleen bang dat haar longafwijking erfelijk is terwijl dat Emmie nergens last van heeft. Ze is bang dat Emmie het op een later leeftijd krijgt. Ik weet niet of jullie dit met de dokter hebben besproken toen ze zwanger van Emmie was?”

Liam
Liam stopte met wrijven en rukte haar onderbroek naar beneden. Hij ging er met zijn vinger langs en merkte dat ze goed nat was. Ook hij wilde iets kwijt. Hij deed zijn broek en onderbroek uit en keek Allie aan. “Hoe wil je het hebben?” En hij begon haar kusjes te geven en liet haar zitten. Hij wreef met zijn handen over haar rug en duwde met zijn erectie tegen haar zijkant zodat ze kon voelen hoeveel zin hij in haar had.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Bericht van moonlight di maa 19, 2024 11:40 am

Joey

Joey schrok op toen hij de stem van Evie hoorde. "Ja hoor. Heb jij een beetje kunnen slapen? Ik kwam even kijken of alles goed was maar je lag rustig te slapen. De kinderen vermaken zich prima. Ik heb wat foto's en filmpjes gemaakt, die zal ik laten zien." Hij stond op om voor zichzelf nog een kopje koffie in te schenken.

Mirthe

Mirthe schudde de hoofd. "Alles behalve. Ik snap je heel goed. Je bent opzoek naar jezelf. Naar wie je bent en hoe je met jezelf kan leren omgaan. Je wilt weer van het leven genieten en alles eruit halen wat er in zit. Nog tijd met elkaar r doorbrengen. De wereld ontdekken. Jong zijn. Voor je leven veranderd door dat er kinderen in het spel zijn. Ik snap jou en ik snap Manu maar jullie daarover toch echt samen op één lijn moeten zien te komen. Anders gaat het niet werken als jij er nog niet klaar voor bent. Dan krijg je alleen meer angstklachten."
.
Nora

Nora rolde met de ogen. "Zeg maar niks. Ik was eerlijk gezegd ook verbaasd. Maar ze heeft het zelf beloofd dus daar ga ik haar ook aan houden." Finn:"Er was toch geen risico voor Emmie?" Nora schudde de hoofd. "Nee! Emmie is zo gezond als maar kan. Er is geen reden om je druk te maken. Maat je kent Hailey. Hailey ziet beren op de weg waar het niet nodig is." Finn:"Ik dacht dat Hailey zo geaag wilde genieten van het leven en dan laat ze zich zo beperken. Ze wilde de longtransplantatie zodat ze meer met de kinderen kon doen."

Allie

Allie sloeg een kreetje. Ze voelde wat vocht langs de been lopen toen Liam haar onderbroek verwijderde. Allie staarde naar Liam. "Mijn prachtige verloofde." Allie duwde Liam in de lakens. "Nu ben ik de baas!" Voorzixhtig klom ze op Liam en liet zijn erectie in haar glijden. Langzaam begon ze te bewegen en voerde zo het tempo op. Ze zette haat nagels in zijn borst. Ze hijgde en kreunde en maakte geluiden die haast dierlijk klonken.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di maa 19, 2024 6:41 pm

Evie
Evie keek haar vader aan. “Ik heb geslapen als een roosje.” Zei ze en ze nam een voorzichtige slok van haar thee. “Ik ben wel benieuwd naar die filmpjes en foto’s. Heeft Thijs het nog allemaal onder controle?” En ze haalde een hand door haar haar en legde beiden handen op haar buik. “Kan ik je anders zo alvast helpen met dingen voor het avondeten?” Ze hoorde geklop en niet veel later kwamen Lois en Troian het huisje binnen. “Mogen we verder komen? Gwen zei dat jullie hier waren.” Evie knikte. Lois liep naar haar toe en ging naast haar zitten. “Hey Joey.” Zei Lois. Evie keek haar zusje aan. “Goeie reis gehad?” Lois knikte. “Ja wel. We hebben Lana bij haar vader gebracht.” Evie glimlachte. Lois en Troian waren twee jaar geleden trotste moeders van Lana geworden. Jesper, de beste vriend van Lois, was donor geweest en om de week ging Lana naar Jesper. “Alles goed met de kleine meid?” Lois knikte. “Zeker. Ik laat zo wel foto’s zien maar ik wil eerst weten hoe het hier gaat.”

Owen
Owen keek naar Mirthe. Ze kwamen weer aan bij de speeltuin. “Manu is ook wel bereidt om even te wachten tot we Londen hebben gehad.” Manu kwam net aangelopen. “Wachten waar mee?” Vroeg hij. “Met kinderen.” Manu knikte. “We hebben gisteren afgesproken toch dat we het na Londen nog een keer rustig gingen bespreken? Ik heb niet gezegd dat ik dan aan het vaderschap wil beginnen maar dat we er dan weer over kunnen nadenken.” Owen zuchtte. Dat was wel waar. “Owen, ik heb er alle begrip voor als je nog even wilt wachten. Alleen nu ben je zo gespannen voor Londen dat we eerst dat avontuur maar eens aan moeten gaan.” Owen keek Manu aan. Hij had ook wel gelijk. “Oom Owen wil je met mij glijden?” Junia kwam naar hem toegelopen. “Tuurlijk wil ik met je glijden. Ga maar vast dan komen we zo.”

Riley
Riley zuchtte diep. “Dat heeft Hailey ook tegen mij gezegd dat ze meer van het leven wilt genieten en dat ze daarom die operatie ook heeft gedaan maar iets in haar hoofd houdt dat tegen en ik denk toch dat traumaverwerking goed voor haar zal zijn.” Riley keek naar Hailey die Johnny weer meenam naar de vissen. Riley keek naar Nora. “Het komt allemaal goed. Het heeft gewoon tijd nodig. Blijf vooral met haar praten en ik weet dat dat soms lastig is omdat ze niet altijd zegt wat ze denkt maar blijf praten. Stimuleer haar om te zeggen wat ze echt voelt en dwing haar niet om positiever te zijn. Ze ziet alles en geniet op haar manier maar forceer haar vooral niet.”

Liam
Liam kreunde toen Allie op hem ging zitten. Hij hield haar goed vast en probeerde wat mee te bewegen. Het zou niet lang duren voor hij klaar zou komen. Hij wilde niet dat het daarna voorbij zou zijn. Hij wilde nog meer van haar genieten. Hij legde zijn handen op haar borsten en begon haar borsten te masseren. “Nog even schatje en ik kom klaar.” Zijn hoogtepunt zou er zo aan komen en jawel hij kwam hard in haar klaar.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di maa 19, 2024 9:28 pm

Joey

"Fijn te horen dat je goed geslapen hebt." Joey knikte. "Ik zal ze zo laten zien." En ging terug op de bank zitten met zijn kopje koffie. "Oh, ja hoor en je moeder is er ook nog. Charley kwam zelf met het voorstel om van de hoge glijbaan te gaan maar dan wel samen met Thijs. Josie is helemaal alleen geweest." Joey knikte. "Dat zou fijn zijn. Dank je." Joey keek op toen er aangeklopt werd. Hij verwachten Gwen met de kleinkinderen en Thijs maar het was Lois met haar vriendin. Hij stond op om ze te begroeten. "Hallo,hallo. Wat leuk dat jullie er zijn. Balen dat de kleine niet mee is. Ik had haar graag ontmoet. Gwen en Thijs zijn met de kleinkinderen nog in het klimpark."

Mirthe

Mirthe schudde de hoofd. "Ik vind het al zo raar dat je zei dat jullie woorden hadden gehad. Jij hebt gewoon weer eens maar een ding gehoord en dan sla je op slot en dan hoor je verder niet meer wat Manu zegt door de paniek in je hoofd. Ik zei toch dat jullie er gewoon nog eens rustig over moesten praten. Mijn aanbod blijft gewoon staan. Maar ik vind het een verstandig besluit om jullie aandacht eerst op Londen te richten." Mirthe zag Junia wegrennen. "Ik ga Thijs eens zoelen en aflossen."

Nora

Nora knikte. "Me too. Ik hoop alleen dat ze deze vakantie niet vergeet om er vollop van te genieten. Juist nu heeft ze tijd om tot rust te komen na de hectische periode in de praktijk maar ook om tijd door te brengen met Emmie en Johnny." Ze keek even hun richting op. Nora knikte. "Dat zal ik doen. Dank je wel, Riley. Bet luchtte op om even goed te praten." Ze zag dat Emmie was ingedompeld. "Die moet maar eens op bed. Zin om mee terug te gaan en met ons in het huisje te lunchen?"

Allie

Allie had er aardig het tempo in gezet. Ze richtte zich volledig op de daad. Haar ademhaling happerde. "Ik ook niet." En zette het laatste zetje door. Tegelijkertijd kwamen ze goed klaar. Ze rolde vaan Liam af en legde haar hoofd op zijn borst terwijl ze op adem kwam. "Ik hou zo zo ontzettend veel van jou. Elke vezel in mijn lijf had dit gewoon even nodig." En kuste hem vurig.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di maa 19, 2024 10:41 pm

Evie
Evie keek haar vader even verbaasd aan. “Wacht even. Charley heeft zelf aan Thijs gevraagd of hij met haar mee wilde?” Dit ontroerde haar. Charley was helemaal niet zo van het vragen. Ze slikte. Haar kleine meiden werden groot. Ze keek even naar Lois. “Daarom willen we ook alleen deze week blijven, dan kunnen we daarna weer dingen met Lana.” Hoorde Evie Lois zeggen. Evie nam een slok van haar thee en keek even naar haar vader. “Dan help ik je zo met het eten alvast.”

Owen
Owen rolde even met zijn ogen. “Daar heb je ook gelijk in. Het was gewoon dat de stemmen het wonnen.” Manu sloeg zijn arm om hem heen. “Ik snap het schatje. Je weet dat ik er altijd voor je ben he.” Owen knikte en samen liepen ze naar de kinderen. Hij liep met Junia naar de kleine glijbaan en zette haar tussen zijn benen. Hij gleed naar beneden en Junia kraaide het uit van plezier.

Riley
“Daarom. Hailey is een beetje als een bloem. De ene keer gaat ze open, de andere keer gaat ze dicht. Het komt allemaal wel goed.” Riley gaf haar een broederlijke omhelzing. Hij voelde iets trillen in zijn zak. “Amy. Ze is naar het huisje gegaan om Thomas te voeden en naar bed te brengen. Ze red zich wel zegt ze. Dus ik wil wel met jullie mee voor de lunch. Gezellig.”

Liam
Liam draaide rondjes met zijn vinger op de buik van Allie. Hij keek haar verliefd aan. “Dat was fantastisch.” Hij streelde haar haren en haar borsten en luisterde eventjes of hij geluid hoorde maar het bleef stil in de kamer van Indy. Hij keek Allie aan. “We hebben nog wel eventjes voor madame wakker wordt. Dus als je wil..” en hij gleed langzaam naar beneden naar Allie haar vagina en gleed er met zijn vingers over.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo maa 20, 2024 9:57 am

Joey

Joey knikte.."Wij waren ook verbaasd eerlijk gezegd. Tony is met mama geweest. Ze vonden het alle drie geweldig. Ik denk ook vooral de tijd weer samen met papa. Je zag ieder gewoon genieten. Vooral Thijs." Joey knikte. "Zeer begrijpelijk. Als wij terug zijn van roadtrip moeten jullie maar een keer met haar langskomen." Joey wuifde het aanbod van Evie af. "Ga jij nou maar gezellig bijkletsen. Ik red me wel."

Mirthe

"En toch houden we van je. Ik hoop echt dat jullie vanavond meegaan naar de Italiaan maar voel je niet bezwaard om af te zeggen." Ze liep naar Thijs toe. "Zijn ze een beetje lief geweest?" Juda kwam aangesprongen vanaf het springkussen. "Jaaa!! Alleen Thijs wilt denk ik niet meer van de hoge glijbaan want we zijn wel tien keer achter elkaar geweest." Mirthe schoot in de lach. "Nou zo te horen hebben jullie je prima vermaakt."

Nora

Nora schoot in de lach. "Je vergelijk je zus toch niet met een bloem. Al snap ik wel wat je wilt zeggen." Nora knuffelde Riley en stond toen op. "Top! Ik zal Hailey en Johnny eens halen." En liep naar hun toe. "Hey. Gaan jullie mee thuis een broodje eten? Oom Riley eet ook gezellig mee en gezien Emmie in slaap is gevallen is het misschien beter om haar lekker op bed te leggen."

Allie

Allie voelde rillingen door de lichaam gaan. Er ontstond kippenvel over haar hele lijf. Allie kuste Liam opnieuw. "Dat was zeker fantastisch. Ik kon mijzelf haast niet inhouden." Allie hoefde dat geen twee keer te laten zeggen. Vooral gezien Liam met zijn vingers in haar gleed. Meteen voelde ze zich nat worden. "Je weet dat ik van jou nooit genoeg kan krijgen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo maa 20, 2024 10:29 am

Evie
Evie keek haar vader aan. Ze begon te huilen. Lois ging naast haar zitten en drukte haar tegen zich aan. “Tis okee Eef. Gooi het er maar uit.” Lois wiegde haar zachtjes heen en weer. “Misschien Eef moet je zo even gaan wandelen met Thijs en goed praten. Troian en ik passen met je moeder wel op de tweeling. Je hebt teveel dingen opgekropt en ik ken jou. Als jij dingen niet uitspreekt krijg je weer slaapparalyses. Laat de meiden en Tony aan ons over.” Evie veegde haar ogen af. Ze knikte eventjes. Troian legde lief haar handen op Evie haar buik. Troian was kraamverzorgster van beroep en was er bij geweest toen Evie een miskraam had gekregen. “Jullie meisje voelt dat je onrustig bent. Kalmeer een beetje. Haal diep adem. In door je neus, uit door je mond.” Evie deed wat Troian zei. Ze stond op en gaf haar vader een omhelzing. Daarna liep ze naar de speeltuin. “Tante Loos!” Riep Josie uit en rende uit de ballenbak naar haar toe. Evie liep naar Thijs. “Schat kunnen wij even wandelen?”

Levi
Levi keek op toen Mirthe weer aan kwam lopen. “Hey lieverd. Alles okee?” En hij stond op en gaf haar een knuffel. Zijn blik ging naar Owen. “Ook met Owen?” En hij begeleidde Mirthe naar de stoel naast hem. “Juda ga maar met opa Mike naar de ballenbak samen met Junia. Mama en ik komen zo.” Juda knikte en rende naar zijn opa toe die al met Junia in de ballenbak zat. “Owen moet zich echt minder druk gaan maken. Straks krijgt hij nog een epeleptische aanval. Je vertelde mij dat ie dat kreeg toen hij met zijn hoofd tegen de wasbak aan was geknald zes jaar terug.”

Hailey
Ze schrok toen ze de stem van Nora hoorde. Ze was zo meegegaan in Johnny zijn verhaal over de vissen dat ze Nora niet had aan zien komen. “Kijk mama Noor, een grote vis!” Riep Johnny uit en wees naar een grote karper. Johnny keek even geschrokken. “Ik nie naar bed! Ik nie moe!” Riep hij uit. Hailey keek even naar Johnny. “Lieverd we gaan eerst een broodje eten en dan ga je even rusten op onze slaapkamer.”

Liam
Liam grijnsde. Hij voelde dat Allie onrustig werd door zijn aanrakingen. Hij voelde dat ze al weer aardig nat was. Zijn erectie begon weer te groeien. Liam keek Allie serieus aan. “Ga op je handen en knieën en kijk recht tegen de muur.” Hij vond het leuk om zo serieus tegen haar te praten. Soms deden ze wel eens roleplaying in bed. Hij wachtte tot Allie deed wat hij zei. “Je bent stout geweest. Stoute meiden moeten worden gestraft.” En hij spankte haar op haar billen. “Ik hoop dat je weet wat dit betekent.”!
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo maa 20, 2024 8:40 pm

Thijs

Achter Josie kwam nog een blond meisje aangerend. "Mama! Ik ben met papa van de hoge glijbaan geweest en Josie helemaal alleen. Tony ging met oma. En toen hebben we papa begraven me ballen in de ballenbak." En knuffelde Gwen. ""Lekler geslapen mama? Kreeg je geen nare dromen?" Thij kuste Evie. "Geen probleem." Hij begroette Lois en Troian even vlug. "Goed luisteren hé."

Mirthe

Mirthe knikte en beantwoorden Levi zijn knuffel. Ze snoof zijn luchtje even op die ze zo had gemist. Mirthe knikte nogmaals. "We hebben goed gepraat met elkaar. Het komt wel goed met hem. We hebben besloten dat het beter is dat ze zich gewoon op Londen gaan richten. Daarna komen ze terug op het aanbod wat ik heb gedaan om draagmoeder voor hun te zijn." Mirthe slikte. "Dat was eenmalig. Maak me alsjeblieft niet onnodig bang."

Nora

"Wauw, dat is zeker een hele grote vis en ik zag dat je met mama naar de papagaaien was wezen kijken." Johnny knikte enthousiast. Nora knikte instemmend. "Mama zal je een verhaaltje dan voorlezen. We waren gisteren nog niet klaar met Dikkie Dik." Ze tilde Johnny op. "Kom. Mama heeft trek jn de buik. Lus jij ook een lekkere pantosti?"

Allie

Allie schrok even. "Uhmm.. oké." En deed wat Liam vroeg. Allie sloeg een gliletje maar het wond haar ook onwijs op. "Jaa.",hijgde ze. "Maar niet te hard. We moeten vanavond nog eten bij mijn ouders en ik wil wel fatsoenlijk kunnen zitten." Ze probeerde zich te ontspannen. "Oh nee, straf mij niet. Ik ben onschuldig."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo maa 20, 2024 10:07 pm

Evie
“Mama heeft lekker geslapen lieverd. Ze had geen enge dromen.” En ze knuffelde haar kinderen stevig. Evie keek naar Tony die met haar moeder aan het spelen was. Ze glimlachte. “Lief zijn tegen Loos en Troi goed?” Charley en Josie knikte tegelijkertijd. Ze liepen weer naar Lois en Troian en Evie keek ze na. “Het voelt als de dag van gisteren dat ze werden geboren.” Evie gaf Thijs een kus en pakte zijn hand. “Ik wilde praten. Ik wilde het met je hebben over mijn slaapparalyses en waar ze vandaan komen.”

Levi
Levi sloeg zijn armen om Mirthe heen. “Dat is een goeie beslissing om eerst Londen te gaan doen en dan verder te kijken. Het is beter voor Owen als we een ding tegelijk doen.” Hij gaf Mirthe een kus. “Ik wilde je niet bang maken maar je weet het met epilepsie maar nooit. Het kan altijd opspelen.” Hij keek haar aan. “Ik wilde niet een slechte herinnering naar boven brengen.”

Hailey
Hailey keek naar Johnny. “Emmie moe ook vogel zien.” Zei hij. Hailey gaf hem een knuffel. “We laten Emmie morgen wel de papegaai goed?” Hailey keek even naar Nora. “Oeh pantosti? Dat klinkt wel heel lekker. Kom Johnny dan zet ik je in de buggy.” En ze pakte zijn hand en liep naar het tafeltje waar ze zaten. Ze zag dat Riley er was en gaf hem een knuffel. “Waar zijn Amy en Thomas?” Riley keek haar aan. “Die zijn naar het huisje. Thomas kon dan even eten en slapen.” Hailey knikte. “Dan zien we ze vanavond wel.”

Liam
Liam sloeg nog een keer op Allie haar billen. Hij keek haar aan. “Deze straf zou blijvend blijven.” En hij pakte haar vast en drong bij haar naar binnen. Hij zorgde dat hij stabiel achter haar zat en begon in haar te stoten. Zijn handen zochten haar borsten. Een hand masseerde hij haar borst en met de andere hand zat hij aan haar gevoelige plekje. Ondertussen bleef hij in haar stoten. Hij wist niet waar dit vandaan kwam maar hij liet zich helemaal gaan.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do maa 21, 2024 9:24 am

Thijs

"Gelukkig mama. Fijn dat je lekker heb geslapen." Thijs zei de kinderen gedag. Gelukkig vermaakte die zich ook prima met hun tantes en oma. Thijs schoot in de lach. "Gaan we sentimenteel doen?" En sloeg zijn armen om Evie heen. "Kom hier!" Hij kuste haar terug. "Ik denk inderdaad dat het goed is om te praten. Laten we en rustig plekje opzoeken of wil je terug naar het huisje lopen?"

Nora

"Oom Riley!",riep Johnny enthousiast en gaf zijn oom een knuffel. "Ik vissen zien en vogel.",vertelde hij enthousiast. "Kleine dierenvriend, we gaan naar het huisje. Oom Riley komt ook een tosti mee eten. Onderweg vertel je maar verder." Ze tilde Johnny in de buggy. Vervolgens tilde ze de half slapende Emmie erbij. "Zeg maar dag speeltuin, tot de volgende keer."

Mirthe

Mirthe knikte "Dat ben ik ook van mening. Ik vond het wel positief dat hij vanavond met mij afscheid wilt nemen van zijn negatieve gedachten. Hij moest ze van zijn therapeut opschrijven en in een kistje stoppen. Dat kistje wilt hij verbranden. Om zich vervolgens op positieve dingen te richten en juist helpende gedachten in een nieuw doosje te stoppen. Hij wilt echt veranderen maar die stemmen in zijn hoofd zijn hem gewoon de baas. Ik hoop dat dit hem weer een duwtje in de juiste richting geeft. En mochten ze na Londen besluiten dat ze toch nog willen wachten met kinderen dan blijft mijn aanbod gewoon staan." Ze kuste Levi terug. Mirthe knikte. "Ik snap het, maar ik wil er gewoon niet aan terug denken." Ze keek naar de kinderen. "Zullen wij ook zo gaan lunchen?"

Allie

Allie kreunde. Haat billen branden maar ze voelde zich ook helemaal opgewonden. Ze verwachten een nieuwe pets op haat billen maar daar in tegen drong Liam bij haar naar binnen. Ze wankelde even van de plotselinge actie maar herpakte zich snel. Ze werd helemaal gek en dat was dan ook flink te horen. Ze kon zich niet meer inhouden. Het was spijtig als Indy wakker werd door hun wilde avontuur. "Oh,Liam, wat doe je toch allemaal?" Het leek wel of hij alles gaf wat hij in zich had. "Ik ga zo klaar komen,schatje."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do maa 21, 2024 5:54 pm

Evie
“Sorry. De tijd gaat gewoon hard. Het worden al hele dametjes. Josie wilde al dat ik haar nagels ging lakken. Ik heb beloofd dat we dat voor het avondeten nog gaan doen. Toen wilde Tony natuurlijk ook. Charley trok een gek gezicht dus die wilde duidelijk niet. Maar Josie wilt steeds meer gaan tutten.” Evie knikte. Samen liepen ze naar buiten en ze zocht een bankje op. Even keek ze naar de kleine eendjes. Ze haalde diep adem. “Ik heb niet die slaapparalyses door alles van de afgelopen maanden. Het is aan de gang sinds ik zwanger werd van Yara.” Ze slikte en wreef over haar buik. “Ik heb voor de tweeling een miskraam gehad. Door Jim.” Ze slikte en speelde met haar handen. “Hij had gedronken. Ik was een maandje of twee zwanger. Ik was boos, hij had beloofd om niet meer te drinken vooral omdat ik zwanger was en hij dus vader zou gaan worden. Hij werd woedend en duwde mij op de bank. Met een kussen probeerde hij mij te stikken maar ik had mijn benen vrij en schopte hem. Daarna was hij zo boos dat hij mij tegen de kast. Ik voelde meteen al dat er iets niet goed zat. Ik ben naar het ziekenhuis gegaan, alleen. Daar kwamen ze er achter dat ik een miskraam heb gekregen. Elke keer als ik een nachtmerrie heb ben ik weer daar. Sinds dat ik zwanger ben en na Matt ben ik gewoon gespannen. Ik weet gewoon niet hoe ik kan genieten van deze zwangerschap. Ik was jou kwijt, ik had drie kinderen om voor te zorgen maar met jou had ik er vier.” En ze keek Thijs met tranen in haar ogen aan.

Levi
Levi keek naar Mirthe. “Dat is al wel een hele mooie stap dat hij dat wilt doen.” Levi haalde een hand door zijn haren en drukte Mirthe tegen zich aan. “Lief dat hij dat aan jou heeft gevraagd. Ik wil hem daar ook wel in bij staan.” En hij drukte een kus op haar hoofd. “Ik snap dat je er niet aan terug wilde denken. Dat zou ik ook niet willen als ik jou was.” Hij knikte. “Dat is goed. Zal ik pannenkoeken bakken? Ik had nog wat boodschappen meegenomen van thuis waaronder pannenkoekenmix.”

Riley
“Hey Johnny Boy!” Riep hij uit en hij knuffelde zijn neefje stevig. “Ooh echt waar? Heb je dat allemaal gezien? Ik wil straks wel meer over je verhalen hoor.” En hij liep met de rest mee. “Ethan zal ik je duwen?” Ethan keek hem dankbaar aan en duwde hem richting het huisje. Bij het huisje aangekomen hielp hij Ethan over de drempel en haalde hij Johnny uit de buggy en zette hem op schoot. “Zo vertel eens grote vriend. Wat heb je allemaal gezien?”

Liam
Liam vond het heerlijk om Allie te horen kreunen. Het wond hem alleen nog maar meer op. Hij gaf haar nog een pets tegen haar billen maar stootte ondertussen verder. Zijn handen bewogen snel en soepel over de tepel en gevoelige plekje van Allie. Ook de geluiden die hij produceerde waren niet meer normaal te noemen. Hij gaf nog een paar laatste harde stoten en kwam toen in Allie klaar, luid kreunend.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr maa 22, 2024 8:45 pm

Mirthe

"Ja, ik ben blij met deze vooruitgang. Hopelijk is het ook echt een stap in de goede richting en geen stap terug." Mirthe knikte. "Ik weet niet of Owen dat wilt maar ik zou kunnen voorstellen kom dit ook samen met jou enanu te doen." Mirthe knikte. "Oeh lekker. Daar maak je ze zeker blik mee. Laten we ze maar eens gaan halen." Ze liep naar de ballenbak en riep de kinderen.

Johnny

Johnny stal zijn duim in zijn mond en dacht hardop na. "Grote vis en kleine vis. En vogel. Mama hoe heet vogel?" "Een papagaai.",hoorde hij mama Nora antwoorden. "Ja, die. En bik de geitjes gekeken." Hij leunde tegen Johnny zijn borst aan. "Lieve zachte nijn knuffelen en Emmie ging paardje aaien.",vertelde die trots. Johnny keel om zich heen. "Waar Amy en baby zijn?"

Allie

Allie kreunde hard. Ze voelde haar billen branden door de laatste pets. Haar tepels waren helemaal gevoelig door het masseren en haar hoogtepunt zat er aan te komen. Ze gromde toen ze tegelijkertijd met Liam klaar kwam. Ze voelde zijn warme zaad in haar stromen. Uitgeput viel ze op haar buik in de lakens. Ze keek Liam aan. "Dat was.. ik weet niet hoe ik dit mlet beschrijven maar... het was zo goed. Onmenselijk bijna."

Thijs

Thijs sloeg een arm om Evie heen. "Ik plaag je maar, ik snap je. Maar het is juist mooi dat ze groter worden en steeds meer hun eigen persoonlijkheid ontwikkelen. Hun grenzen gaan verlegen. Ik was vandaag zo trots op onze Char." Hij keek even verbaasd. "Josie? Ik had eerder verwacht dat Charlotte zou willen tutten en zo. Dit verbaasd mij even. Zo zie je maar dat ze totaal verschillend zijn." Thijs ging naast Evie op het bankje zitten. Hij hield haar hand stevig vast. Hij kreeg tranen in zijn ogen door haar verhaal. "Sorry.. Het spijt me dat je dit alleen moest doormaken. Dat je eerder een kindje bent verloren. Ik snap dat dit daardoor extra zwaar is na het verlies van Matt. Het spijt me dat ik er de afgelopen tijd niet voor je was omdat ik zelf worstelde met het overlijden van Dani. Ik wist gewoon niet hoe ik er mee moest omgaan. Ik verloor mezelf in het verdriet. Ik zal er vanaf nu weer voor jullie zijn. Ik zal mijn uiterste best doen om weer een goede vader en partner te zijn." Hij trok Evie naar zich toe. "Vergeef mij alsjeblieft,Evie voor de afgelopen tijd."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za maa 23, 2024 10:37 am

Levi
Levi keek even naar Mirthe. “Het komt goed. Heb vertrouwen. Dat hij dit deed betekent niet dat hij het nog een keer gaat doen. Hij heeft zich vandaag onwijs opengesteld naar jou. Dat doet hij anders nooit. Owen is wat dat betreft een binnenvetter. Laatste keer dat hij zich openstelde was zes jaar geleden toen hij die aanval kreeg.” Samen liepen ze naar de ballenbak. “Wie gaat mij meehelpen met pannenkoeken bakken.” Juda en Junia renden op hem af. “Ik!” Riepen ze tegelijk. Levi grinnikte. Hij tilde Junia op zijn nek en liep richting de uitgang van de speeltuin.

Riley
Riley glimlachte. “Dat klinkt als een dag vol avontuur Johnny Boy.” En hij gaf hem een kus op zijn hoofd. “Amy en Thom zijn in ons huisje hier op het park. Thom was moe en had honger dus Amy geeft hem eten en dan gaat hij slapen. Je zult hem vanavond nog wel zien.” En hij gaf hem een kus op zijn hoofd. “Zeg Johnny, in mijn rugtas zitten cadeautjes voor jullie. Zou jij samen met mama Nora het cadeautje dat voor jou is willen pakken?” Hij had voor Johnny van Duplo een boerderijset gekocht omdat hij dol was op de kinderboerderij.”

Liam
Liam ging naast Allie liggen en trok haar dicht tegen zich aan. Hij moest even op adem komen. Het was intens maar heel fijn geweest. Liam speelde met Allie haar haren. “Ik weet ook niet wat het is maar jij maakt gewoon iets in mij los.” En hij gaf Allie een kus en gleed met zijn handen naar haar billen. “Ik hoop niet dat je nu niet meer kan zitten anders hebben we wat uit te leggen aan je ouders.”

Evie
Evie keek Thijs aan en slikte. “Ik snap het. Ik snap dat het voor jou ook een heftige tijd was en ik heb geprobeerd mij in jou te verplaatsen maar ik werd zwanger wat we nooit hadden durven dromen en in die vier maanden tijd is er zoveel gebeurd. Charley krijgt na de vakantie een implantaat, Tony is bij ons komen wonen en Joos kreeg moeilijkheden op school vanwege die rotjuf die beweerde dat ze adhd heeft. Ik kan al die ballen niet meer omhoog houden. Toen wij gisteravond ruzie kregen knapte er iets in mij.” En ze keek Thijs aan. “Ik smeek je om in rouwtherapie te gaan. Ook voor de kinderen want onze kinderen hebben een vader nodig. Heb je uberhaupt meegekregen dat Tony steeds beter gaat fietsen of dat Char heeft gevraagd of ze mee mag doen met het Open podium op school? Heb je doorgehad dat Jo heel goed kan lezen? Ik ben op Thijs.” Ze wilde hem niet hiermee confronteren maar ze kon het gewoon niet meer.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight za maa 23, 2024 8:55 pm

Mirthe

Mirthe zuchtte. Ze streek een pluk haar achter de oor. "Daar heb je gelijk in." Ze speelde met de vingers. "Ik probeer het ook van de positieve kant te blijven bekijken maar ergens knagen ook die herinneringen aan toen. De dingen die ik liever vergeet." Mirthe schoot in de lach. "Dan kan mama straks lekker op de bank ploffen en niks doen." "Mama, je moet wel iets doen.",hoorde Junia zeggen. Ze keel de dochtertje niet begrijpend aan. "De pannenkoeken opeten." Mirthe schudde lachend de hoofd. "Kom op! Naar huis jij, kleine boef."

Nora

"Ja, het was een leuke ochtend hé. Hebben papa Finn en oom Thijs goed geregeld." "Ja, bedankt papa Finn." Nora zag Finn net terug van boven komen. Die was Emmie op bed gaan leggen die in de buggy in slaap was gevallen en hoorde hem Johnny bedanken. "Ik ben blij dat het geslaagd was.",hoorde ze Finn zeggen. "Dat was het zeker. Ze hebben allemaal genoten." Johnny:"Johnny niet slapen. Johnny al groot." Nora stond op. "Oeh, een verassing. Laten we die dan maar eens pakken en open maken." Ze pakte her cadeau eruit voor Johnny. Johnny begon het meteen enthousiast open te maken. "Kijk mama Hailey! Boederij!" Johnny rende naar Riley. "Dank je wel om Riri."

Allie

Allie legde haat hoofd tegen Liam zijn schouder. Ze voelde de warmte van zijn lichaam tegen haar naakten lijf. Ze kuste Liam vurig terug. "Ik kan het ook niet beschrijven. Mijn hele lichaam verlangde gewoon naar jou. Naar intiem zijn. Alsof het zijn zinnen had gezet op dat oefenen en het maken van een kindje." Ze legde de handen op de buik. "Ik hoop zo dat het gaat lukken dit keer.",fluisterde ze. Ze voelde Liam zijn handen op haat billen. "Het gaat. Als je niet weer begint in elk geval anders blijf ik uit schaamte thuis." En begon te lachen.

Thijs

Thijs keel beschaamd naar de grond. "Ik neem je ook niks kwalijk. Het is begrijpelijk dat het je te veel werd. Ik kan alleen maar sorry zeggen. Ik weet dat ik heel wat goed te maken heb." Hij stond op en liep naar de waterkant. "Nee.",fluisterde die haast onverstaanbaar. Hij ging in het gras zitten. "Verdomme!"riep die hard. En begon te huilen. "Ik had nooit.. ik had gewoon.. Waarom ik er gewoon niet voor mijn gezin zijn? Ik heb mijn vrouw en kinderen verwaarloosd. Verdomme Daan waarom moest je dat kut ongeluk krijgen? Het was jou tijd nog niet om te gaan."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads za maa 23, 2024 10:48 pm

Levi
Ze kwamen aan bij het huisje. Hij zette Junia weer op de grond en liep hand en in hand naar binnen. Hij had voordat hij naar de speeltuin was gegaan een krat met boodschappen en het cadeautje van Sem in het huisje gezet. “Junia, Juda, Sem had nog een cadeautje voor jullie. Pak maar samen met mama uit.” En ondertussen zette hij de spullen op het aanrecht die hij nodig had voor de boodschappen.

Hailey
Ze keek op toen Johnny liet zien wat hij had gekregen. “Ooh wauw super lief Riley dat je dit hebt gekocht. Het had niet gehoeven.” En ze knuffelde haar broertje stevig. Hailey ging op de grond zitten. “Zullen we hem dan in elkaar zetten? Als mama Nora dan de pan tosti’s maakt?” Johnny knikte enthousiast en Hailey maakte de doos open.

Liam
Liam speelde met Allie haar haren. “Ik weet ook niet goed wat het nou was. We hadden het allebei nodig. Even onze lichamen met elkaar verbinden.” Liam gleed met zijn vingers over haar rug. “Ik ga zo even douchen. Je mag mee als je wilt tenzij je niet van mik kan afblijven?” En hij gaf haar een kus en stond op om naar de badkamer te lopen.

Evie
Evie keek Thijs aan. “Je hoeft geen sorry te zeggen. Het enige wat ik aan je vraag is dat je er nu weer bent. Voor de kinderen en voor mij.” Ze schrok van zijn reactie. Voorzichtig stond ze op en ging ze naast hem in het gras zitten. “Lieverd. Dani kon hier niks aan doen. Die bestuurder had verdomme uit zijn doppen moeten kijken en moeten stoppen voor dat zebrapad. Het is logisch dat dit alles je heeft geraakt. Ze was je beste vriendin. We zullen haar eren lieverd. Ik zat te denken om Yara als tweede naam Dani te geven.” En ze dwong hem haar aan te kijken. “Ik heb je beloofd je nooit in de steek te laten en dat zou ik ook nooit doen. Samen gaan we ons best doen om weer nader tot elkaar te groeien en er als een team te zijn voor de kinderen.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo maa 24, 2024 10:37 am

Mirthe

"Cadeautje?",klonk het verbaasd in koor. Mirrhe gaf ieder hum Cadeautjes en keek toe hoe de kinderen enthousiast begonnen uit te pakken. "Kijk mama ren knuffel van Chase.",riep Juda enthousiast. "Ik heb Skye.",vervolgde Junia. "Wauw! Wat een mooie cadeaus. Heel lief van Sem." Juda:"We moeten Sem bellen om dank je wel te zeggen en een cadeautje voor Sem kopen dan kan Levi die geven." Mirthe knikte , dat had ze zelf ook al bedacht maar vond het super lief en volwassen van Juda dat hij dat zelf had bedacht. "Dat is een heel goed plan,Juda."

Nora

"Ja. Echt super lief. Daar gaat Johnny heel wat speelplezier aan beleven. Hij is dol op de kinderboerderij. Ik denk dat we er van de week nog heel wat tijd gaan doorbrengen." Nora knikte. "Ik kom eraan. Als iemand ondertussen de tafel wiit dekken." Finn:"Ik kom eraan. Blijf maar zitten,Eth. Daarna komt papa helpen met bouwen. Of wil jij helpen Riley?"

Allie

Allie knikte. "Je weet dat ik geen genoeg van jou kan krijgen. Dat ik niet van jou af kan blijven. Onbewust trekken onze lichamen naar elkaar toe. Ik zou ook niet weten wat ik zonder jou moest." En kuste hem met tong. "Ik hou zo onwijs veel van jou. Jij bent mijn betere helft. Mijn soulmate. Alleen met jou durf ik het avontuur aan om nog een kindje te krijgen." Allie trok de dekens over zich heen. "Ik blijf wijselijk liggen. Ik ben nog aan het bijkomen. Ik douche wel na jou."

Thijs

Thijs schrok op uit gedachten. "Echt? Zou je dat willen doen? Ik zal het heel fijn vinden om Yara als tweede naam Dani te geven. Ik wilde het aan je vragen maar wist niet hoe ik er over moest beginnen." Hij veegde de tranen weg. "Dank je Evie. Ik kan je niet genoeg bedanken. Ik weet dat ik heel wat goed te maken hebt. Dat het tijd gaat kosten. Maar ik ga mijn uiterste best doen om weer de oude Thijs te worden. Ik weet dat ik therapie nodig hebt en wat wij meer met elkaar moeten praten. Meer tijd moet doorbrengen met de kinderen." Hij stond op en hielp Evie overeind. "Ik wil een feestje geven voor Tony. Door alles hebben we zijn derde verjaardag niet kunnen vieren. Hij verdiend een verlaat verjaardagsfeestje."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo maa 24, 2024 11:43 am

Levi
Levi vond het fijn om te zien hoe de kinderen zo enthousiast waren over de cadeautjes. “Laten we vanavond dan even bellen. Sem ging vandaag met zijn mama naar de dierentuin.” Levi vond het fijn dat Sem samen met zijn moeder een dagje weg ging. Het deed hem goed om te zien dat die twee een goeie band hadden. “Goed wie gaat mij helpen met bakken?” En twee kinderhanden vlogen de lucht in. “Goed kom maar hier. Kijk eens wat ik heb.” En hij haalde twee koksmutsen uit het krat. Hij had de namen van de kinderen er op laten drukken zodat ieder een eigen muts had.

Riley
Riley keek even naar Ethan. “Johnny als we nou de Duplo op de bijzettafel gaan bouwen? Dan kan papa Ethan ook mee doen.” Johnny keek op en knikte. “Ja papa Ethan jij ook mee helupen.” Zei hij. Riley knikte en hielp met de dingen op de bijzettafel te zetten. Ethan keek hem dankbaar aan en reed met de rolstoel naar de bijzettafel. Hailey en Riley gingen op de bank zitten en samen met Johnny begonnen ze de boerderij in elkaar te zetten.

Liam
Liam beantwoordde de tongzoen. “Zeg als je zo door blijft praten over kindjes maken word ik weer opgewonden dus ik ga snel douchen.” En hij gaf haar een kus op haar hoofd en liep naar de badkamer. Hij douchete zich snel en kwam niet veel later aangekleed weer de slaapkamer in. “Ik ga naar beneden, dan ga ik even dingen voor de lunch klaarmaken. Wil jij een eitje of zal ik verse broodjes gaan halen?”

Evie
“Ik wil dat zeker doen. Daniëlle betekende veel voor ons. Ze was een hele lieve tante voor de meiden, ze was jou steun en toeverlaat zeker in de tijd dat we Matt verloren. Ik wil dat we haar niet vergeten. Vooral voor Tony niet. Het was zijn moeder.” Evie veegde haar tranen weg en liet zich door Thijs overeind helpen. Ze knikte. “Tony verdiend een leuke verjaardag. Ik denk alleen dat we het niet mega groot moeten vieren. Hij beseft wel dat hij jarig is maar niet hoe of wat. Sowieso wilde ik hem een minifiets cadeau doen. Zo’n peuterfietsje. Want als er iets is wat hij leuk vindt dan is het fietsen.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo maa 24, 2024 8:21 pm

Nora

Het was inmiddels avond. Ze waren met de kinderen bij Joey en Gwen voor het avondeten. Joey had zijn beroemde tacos gemaakt. Ze keel hoe Johnny naar Joey was gerend om over zijn cadeautje te vertellen. "Opa! Boederij gekregen van oom Riley. Samen gebouwd." Joey:"Wauw! Wat een tof cadeau, Johnny." "Jaa! Emmie heeft lieveheersbeestje gekregen. Maar Emmie slapen. Morgen mee spelen." Nora begroette haar schoonvader. "Jullie hebben het maar deuk gehad zo te horen.",hoorde ze Joey zeggen. "Jij zo te zien ook. Het ziet er heerlijk uit." En ging aan tafel zitten.

Allie

Allie had genoten van haar dag samen met Liam en Indy. De picknick, het avontuur in bed, de lunch en later de middag hadden ze nog gewandeld. Ze had zich opgedofd voor het eten. Haar verlovingsring had ze expres in haar tas gedaan. Ze wilde niet dat iemand hem meteen opmerkte maar het aankondigen voor ze gingen eten. Allie gaf Indy een schone luier en trok haar toen een schattig jurkje aan. Met Indy op de arm liep ze weer naar beneden. Ze wachtte tot Liam klaar was en vertrok toen naar haar ouders. Ze begroette iedereen vrolijk en ging toen aan tafel zitten. Haar vader zette alles aan tafel. "Jongens, val aan! Maal lekker je eigen taco met gehakt of vis. In het bakje zit vega gehakt. Bon aperitief!" Allie stond op. "Uhmm.. voordat we gaan eten hebben Liam en ik een mededeling." En haalde de ring uit de tas en deed deze om. "We zijn verloofd!"

Nora:"Eindelijk!! Sorry maar iets anders kan ik niet zeggen."

Mirthe

De kinderen hadden samen met Levi heerlijke pannenkoeken gebakken. Vervolgens hadden ze damen een film gekeken toen de kinderen op bed lagen en voor het eten nog wat spelletjes gespeeld. Nu waren ze zich klaar aan het maken om naar de Italiaan te gaan. Zoals beloofd hielp Mirthe, Junia met het aantrekken van haar Mirabel jurk. Ze had het haar immers zelf beloofd. Vervolgens deed ze Junia haar wilde bos met krullen. Juda kwam de badkamer in. "Wauw! Wat ben je stoer man."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo maa 24, 2024 8:54 pm

Evie
Samen met Thijs had ze een goed gesprek gehad en daarna hadden ze nog gewandeld en met de kinderen gespeeld. Evie had Josie en Tony hun nagels gelakt en Thijs was met Charley een boekje gaan lezen. Uiteindelijk was het tijd om naar haar ouders te gaan. Ze was blij dat Lois en Troian er ook bij waren. Iedereen was er en dat deed haar goed om te zien. Ze slaakte een gilletje toen Allie bekend maakte dat ze verloofd waren. Ze stond op en knuffelde haar zusje. “Gefeliciteerd lieverds.” En ze gaf Allie en Liam een kus en ging weer zitten.

Owen
Owen en Manu waren samen nog naar het huisje gegaan. Ze hadden een goed gesprek gehad. Manu had hem verzekerd dat hij achter hem stond en dat ze aan kinderen zouden beginnen als ze er beide klaar voor waren. Hij had beloofd om zijn medicatie weer in te nemen en ze zouden binnenkort samen met Owen zijn therapeut gaan praten. Nu waren ze onderweg naar het huisje van Owen zijn ouders. Owen klopte op de deur en wachtte af tot open werd gedaan.

Ethan
Ethan en Finn waren thuis gebleven. Ethan wilde even tijd voor hun tweetjes hebben. Even geen vader zijn maar een stel. Ze hadden pizza gehaald en waren die nu voor de tv aan het eten. Hij leunde tegen Finn aan. “Ik vind het fijn dat we even weer bij elkaar kunnen zijn zonder de kinderen. Begrijp me niet verkeerd, ik ben dol op ze, maar we moeten niet vergeten dat we ook nog een stel zijn.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma maa 25, 2024 12:49 pm

Allie

Allie nam alle felicitaties in ontvangst. Ze was blij dat ze nu eindelijk kon zeggen dat Liam haar verloofde was. Al zins ze samen waren keek ze uit naar deze dag. "Nu we hier toch allemaal samen zijn..",begon ze opnieuw. "Lieve Evie en Hailey zouden jullie mijn bruidsmeisjes willen zijn?" En wachten hun reactie af. "Mam, Riley? Zouden jullie mijn getuigen willen zijn gezien papa mij weggeeft?" En wachten vervolgens hun reactie af. "Mogen Char en ik dan bloemenmeisje zijn?",hoorde ze Josie vragen. "Heel graag,zelfs."

Juda

Juda rende de trap af om de deur open te doen. "Oom Manu en Owen. Mama is boven Junia haartjes mooi maken." En liet zijn oom binnen. "Oom Manu en Owen zijn eer.",riep die ter mededeling en plofte toen op de bank. Hij zag zijn oma tevoorschijn komen uit hun slaapkamer beneden. "Ah, daar zijn jullie al. Wij zijn ook bijna klaar. Juda, moet jij je haren niet nog even doen? Kom hier. Dan doet oma het wel even. Je bos met krullen staat alle kanten uit."

Finn

Finn pakte een pizza punt. Hij sloeg zijn vrij arm om Ethan heen die tegen hem aanlag. "Me too. Het is lang geleden dat we echt een avondje voor ons zelf hebben gehad." En at rustig van zijn pizza. "Hoe gaat het met je been? Moet ik het zo nog een beetje proberen te masseren?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma maa 25, 2024 2:10 pm

Hailey
Hailey zat naast Nora en keek met een warme glimlach naar Allie en Liam. Als er een stel was waarvan ze hoopte dat ze gingen trouwen dan waren zij dat wel. Ze keek verbaasd toen Allie vroeg of zij samen met Evie bruidsmeisjes wilde zijn. “Tuurlijk wil ik dat. Dat vind ik echt een hele grote eer.” En Evie knikte instemmend. Haar moeder en Riley knikte ook. Ze zag dat Johnny en Tony een blik met elkaar deelde en toen boos naar Allie keken. “Wij dan?!” Riep Tony uit. Hailey giechelde. Ze vond het wel grappig dat die twee al beste vrienden leken.

Owen
Owen liep naar binnen en ging op de bank zitten. Manu ging naast hem zitten en pakte zijn hand vast. Owen grinnikte. “Juda oom Owen zijn haar zit ook altijd zo.” En hij knipoogde even naar Juda. Junia kwam op hun afgelopen in haar mooie Mirabella jurk. “Wauw Junia wat een mooie jurk.” En hij tilde zijn nichtje op die tegen hem aan ging liggen. “Wat ga jij zo eten bij de Italiaan?” En Junia deed haar vinger in haar mond. “Een pizza met ananas.” Zei ze toen. Owen knikte. “Dat is wel heel lekker. Ik ga denk ik voor hetzelfde.” Junia keek hem even blij aan. “Zullen wij dan delen oom Owen?” Owen grinnikte. “We krijgen allebei onze eigen pizza Junia. Eet maar lekker je eigen pizza op.” En hij gaf haar een kus.

Ethan
Ethan keek even naar de serie en nam nog een hap van zijn pizza. “Veel te lang geleden.” Zei hij en hij gaf Finn een kus. Ethan keek even naar zijn stomp. “Als je die straks zou kunnen masseren zou dat fijn zijn.” En hij at zijn pizza op en keek weer naar de serie. “Johnny en Emmie zijn weer veel te verwend vandaag. Wel lief van Riley dat hij die cadeautjes had meegenomen.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma maa 25, 2024 4:19 pm

Allie

"Ik zou niemand anders kunnen bedenken om te vragen." Ze was blij dat iedereen instemde met zijn of haar rol. Zonder haar familie aan haar zijde zou het niet compleet voelen tijdens haar bruiloft. Allie schoot in de lach. "Oh,sorry hoor. Mhh.. een rol voor echte grote jongens. Jullie kunnen de ringen wel dragen. En natuurlijk helpen om de taart op te eten." Ze zag Johnny en Tony juigen. "Taart kusten wij wel.",hoorde ze Tony met een grijns zeggen. "Gelukkig maar!" Ze keek vervolgens naar Nora en Emmie. "Als Emmie en Indy het willen tegen die tijd mogen die uiteraard mee met Charley en Josie door het gangpad maar ik wil die kleintjes niks opleggen. Al hoop ik wel met Indy door het gangpad te kunnen lopen."

Emma

"Ja, maak hem lekker. Nee, Juda gaat gewoon zijn haren kammen. Oom Owen is volwassen die moet zelf maar bedenken of die voor gekke Japie wilt lopen." Ze nam Juda mee naar de badkamer beneden. Emma kwam weer binnen gelopen. "Wel super lief van jou,Junia dat je wilt delen met oom Owen." Inmiddels was Mirthe ook beneden. "Als opa zo klaar is dan gaan we. Gaan we met één auto of rijden jullie zelf?"

Finn

Finn knikte. "We moeten meer tijd voor elkaar zien te maken in alle chaos. Zowel wij als Hailey en Nora hebben dat nodig. Misschien kunenn we met elkaar een avond afspreken wat onze date-avond wordt een een avond voor hun. We hoeven niet dan perse ergens heen maar kunnen ons wel rustig terug trekken. Zo een serie of filmpje kijken is ook fijn. Ik had nog wat borrelhapjes gehaald." Finn knikte. "Als je maar wet day ik dan een nekmadsage wil. Dat kussen hier slaapt voor geen piep." Finn knikte. "Ja, maar wel super lief inderdaad. Johnny wad zo blij met zijn kinderboerderij en hij heeft duidelijk daar ook genoten zo aan zijn verhalen te horen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma maa 25, 2024 4:41 pm

Hailey
Haar blik ging naar Emmie die in de kinderstoel zat. Ze zat lekker te eten van een vleestaco ook al zat ze er helemaal onder. “En anders nemen we Emmie en Indy mee als jij een jurk gaat uitkiezen.” En in haar ooghoeken zag ze dat Josie haar wangen bolde. “Ik wil ook mee!” Riep ze uit. Hailey grinnikte. Ze keek even naar Charley. “Alles goed Char?” Charley keek op. “Beetje moe. Maar papa en ik gaan na het eten beginnen aan mijn schilderen op nummer die ik van tante Loos heb gekregen.” Hailey knikte en aaide haar nichtje door haar haren. “Dat is leuk Char. Thijs heb jij daar ook een beetje zin in?”

Owen
“Hey mam! Ik doe zo vaak wat aan mijn krullen maar je kent mijn haar. Mijn haar doet waar het zelf zin in heeft.” Owen aaide Junia over haar rug. “Ik vind het ook lief Junia dat je wilt delen. Misschien kunnen we het toetje wel samen delen?” En hij zag Junia nadenken en toen knikken. Owen keek even naar Manu. “Wij rijden wel achter jullie aan. Eventueel kunnen Mirthe en de kinderen met ons mee rijden.”

Ethan
Hij dacht na. “Dat is eigenlijk helemaal geen slecht idee. We hebben allemaal wel een avond voor elkaar nodig, we kunnen niet continue vader of moeder zijn.” Ethan glimlachte. “Lekker. Daar kijk ik wel naar uit.” Hij gleed met zijn hand over de rug van Finn. “Ik weet wel iets beters wat ik je terug kan geven.” En hij begon Finn te zoenen. Langzaam gleed hij met zijn tong bij hem naar binnen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma maa 25, 2024 5:23 pm

Allie

"Tante Hailey moet ook helemaal niet van die rare dingen zeggen. Als jij mee wilt dan mag jij mee en Charley ook. We moeten immers voor jullie dan ook een mooie jurk of pak uitkiezen." En stond op om haar nichtje te knuffelen. "Wat heb jij trouwens een mooie nagels." Josie:"Heeft mama gedaan." Allie knikte goedkeurend. "Alleen Charley wilde niet. Papa en Tony hebben ook." Ze zag Thijs zijn handen tonen. "Roze.. helemaal jou kleur,Thijs." En ze schoten beide in de lach.

Thijs:"Ja, sorry ik was rustig naar jullie aan het luisteren. Wordt ons projectje,hè Char." Char knikte. "Papa,mag ik voor jou een taco maken?" "Natuurlijk! Doe maar een lekkere taco met gehakt." Tony:"Ik wik ook!" Allie:"Tony, kom maar bij tante Allie. Dan mag jij er een voor mij maken."

Juda

"Je mag niet liegen oom Owen. Je zegt gewoon dat je haar zo zit maar eigenlijk heb je het stiekem niet gekamd." En schoot toen zelf het hardste in de lach. "Maar het zit wel oké hoor." Juda:"Ik wik met oom Owen en Manu meerijden. Mag dat mama?" "Ikke ook.",viel Junia hem bij. "Niu vooruit dan maar.",hoorde hij zijn moeder zeggen. Alsof Mirthe daar overna moest denken. Die vind het alleen maar fijn om de kinderen zo te zien met hun ooms.

Finn

Finn knikte. "Daarom. We worden er zelf ook alleen maar leuker op als we niet continue in de onderrok verkeren." Finn grijnsde. "Ik zal zo wat op tafel zetten." Finn voelde een rilling over zijn rug lopen door Ethan zijn aanrakingen. Finn zoende Ethan terug. Heel even verbrak hij de kus. "Ik dacht dat we en rustige avond tegemoet gingen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 22 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15 ... 22  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: