Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Roadtrip (deel 3)

2 plaatsers

Pagina 16 van 22 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22  Volgende

Ga naar beneden

Roadtrip (deel 3) - Pagina 16 Empty Re: Roadtrip (deel 3)

Bericht van moonlight za mei 25, 2024 8:39 pm

Nora

Nora knikte. "Ik weet het. We proberen er allemaal er maar het beste van te maken." En gaf Hailey een kus. Nora keek vreemd op toen er aangelopen werd en ze vervolgens Josie op de bank zag ploffen. Nora beet op de lip. Ze tilde Emmie uit de stoeltje. "Goedemorgen,Josie. Heb je wel al gegeten?" En zette Emmie op de bank. "Joos dietig? Knuffel?"

Allie

Allie pakte een kussen van het bed en gooide het naar het hoofd van Liam. "Ik zou maar aardig blijven of ik geef die ring terug hoor.",dreigde ze. Allie knikte. "Ik denk dat Evie zelf ook wel zo erg is geschrokken dat ze het in ziet maar "leuk" is wat anders." Allie kuste Liam terug en was toen gaan douchen. Rustig kleedde ze zich aan en deed de haar en make-up. Ze had vandaag iets meer nodig on de wallen onder de ogen weg te werpen en echt fit voelde zich nog steeds niet. Ze liep naar beneden. Indy begon meteen te brabbelen toen ze beneden kwam. "Heeft Indigo al de flesje gehad?"

Mirthe

Mirthe telde tot toen in de hoofd. "Ik heb liever dat de kinderen gewoon een broodje eten tussen als lunch." Ze werd aangekeken door Jonah alsof ze gek was. "Het is vakantiem doe nou boet zo moeilijk." Mirthe beet op de lip om wijselijk de mond te kunnen houden. "Alsjeblieft,maar!",klonk er in koor. "Vooruit dan,voor deze ene keer. Maae vanavond even we gewoon aardappels met groente en vlees en dan wil ik niet horen van:"Ik lus het niet."" Ze hoorde Levi zeggen dat hij een luchtje ging scheppen. Ze kon na gisteravond maar al te goed begrijpen dat hij Jonah niet langer kon uitstaan. De kinderen hadden inmiddels hun pannenkoeken op. "Loop maar alvast naar boven. Mama komt er zo aan om jullie te helpen."

Joey

"Ja, nu bem ik wakker!",hoorde hij Thijs zeggen. Thijs:"Ik laat jullie eel even alleen. Een kop koffie halen en ontbijt? Wil jij nog iets hebben?" Joey nam de plek van Thijs in. "Eef, het is niet jou schuld. Die kliniek waar hij zit of zag is nalatig geweest. Hij had nooit verlof mogen krijgen of een telefoon om jou mee te kunnen bellen. Ik snap dat je deze houvast toen hebt aangepakt" Joey voelde zijn mobiel trillen en las het appje. "Mama.. Ze heeft Josie en Charley verteld wat er aan de hand is. Josie is boos wegelopen naar Hailey en Nora en Charley is vreselijk verdrietig. Misschien kan ik beter terug gaan om ze op te vangen. Of wik je proberen met ze te beeldbellen?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van KirstReads zo mei 26, 2024 12:00 am

Josie
Josie keek naar haar nichtje Emmie en gaf haar een knuffel. Ze keek even naar tante Nora. “Nog niet.” Ze slikte. “Oma vertelde ons dat mama zieker is geworden en dat zij en papa naar huis moeten. Ze hadden belooft deze week hier te blijven.” En ze veegde ruw haar tranen weg. “Het is niet eerlijk.” Emmie keek haar met grote ogen aan en ging dichter tegen Josie aan liggen.

Liam
Liam keek op toen Allie naar beneden kwam. “Ik heb haar net haar flesje gegeven. Ik heb even kamille thee gemaakt, dat hielp ook tegen de misselijkheid toen je zwanger was van Indy.” En hij gaf Allie een kus. “Je ziet het echt wel zitten om naar Plopsa te gaan met je nichtjes? Je ziet er uit alsof je chronisch slaap tekort hebt.” En hij sloeg zijn armen om haar heen.

Levi
Levi had zijn koffie uitgedronken en liep toen naar binnen om Mirthe te steunen. Hij keek naar Jonah. “Prima dat je wat leuks met ze gaat doen maar laat ze niet teveel snoepen.” Jonah rolde met zijn ogen. “Je gaat mij niet vertellen hoe ik mijn kinderen op moet voeden Levi. Waar is jou kind eigenlijk?” Levi haalde diep adem. “Die is leuke dingen doen met zijn moeder. Ik ben in overleg hier heen gegaan.” Jonah lachte schamper. “Dus je verkiest dit boven je eigen gezin?” Levi keek naar Mirthe. Hij wilde zich inhouden maar dat kostte hem veel moeite. “Ik verkies niet Junia en Juda boven mijn eigen kind. Ik maak tijd om hierheen te komen omdat ik er voor Mirthe en de kinderen wil zijn. Ik zit niet de hele tijd op mijn telefoon en doe wel leuke dingen met de kinderen als ik bij Mirthe ben.” Jonah stond met een ruk op en wilde Levi vast pakken maar Levi duwde hem weg. “Als je mij, Mirthe of de kinderen ook maar met een vinger aanraakt laat ik je van dit park verwijderen.”

Evie
Evie keek even naar Thijs. “Een broodje is wel lekker. En thee alsjeblieft.” Ze keek naar haar vader. “Ik ben gewoon bang dat hij niet meer in die kliniek zit maar al vrij is.” Evie haar ogen vulde zich met tranen. “Godver. Ik had gehoopt dat mam er nog even mee kon wachten met vertellen. Ik vind het wel goed dat Josie naar haar tantes is gegaan en niet ergens alleen op het park loopt.” Ze slikte en legde haar handen op haar buik. “Ga maar pap. We redden ons wel.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Bericht van moonlight zo mei 26, 2024 9:50 am

Nora

Nora ging bij Josie en Emmie op de bank zitten. "Dan maakt tante Nora zo een broodje voor jou. Wil je er over praten wat er gebeurd is?" Nora slikte even. Het moest niet makkelijk xijn voor Josie en Charley. Ze vond het wel aandoenlijk om te zien hoe Emmie haar grote nicht probeerde te troosten. "Het is ook niet eerlijk. Tante Hailey en Nora vinden het ook heel stom dat mama en papa naar huis moeten maar mama is echt heel ziek. Als mama niet rustig aan gaat doen dan is de kand groot dat jullie zusje te vroeg wordt geboren terwijl het juist nog een tijdje in mama de buik moet groeien. We gaan het gewoon doen als afgesproken. Jullie blijven bij opa en oma en we gaan er alsnog een leuke vakantie van maken? Je ging vandaag toch met tante Allie, oom Liam en Charley naar Plopsa?"

Allie

Allie knikte. Ze tilde Indy uit de stoeltje om te kunnen knuffelen. Indy brabbelde vrolijk. "Ging je mama vertellen dat je al een flesje hebt gehad?" En kuste Indy op de haartjes. Zd keek Liam dankbaar aan. "Dank je schat. Maar haal je niks in je hoofs. Het zal een wonder zijn als ik daadwerkelijk zwanger zou blijken te zijn. Het is gewoon de stress dir er uitkomt." Allie ging met Indy op schoot aan tafel zitten nadat ze Liam had terug gekust. "Dat heb ik al zins ik zwanger raakte van dit boefje. Het gaat zo wel weer als ik wat heb gegeten. Ik wil dit doen voor Josie en Charley."

Mirthe

"Geen ruzie maken!" Ze zag Junia huilend de kamer in rennen. "Jullie maken altijd ruzie. Wij vinden het niet leuk als jullie ruzie maken. Stop ermee!" Ze zag Juda op het hoekje van de kamer gluren. Mirthe tilde Junia op en troostte haar. "We stoppen al. Sorry." Ze keek Jonah dreigend aan. Als die ook nog maar één keer zijn mond open zou doen. Daar in tegen besloot hij poeslief om Junia te helpen met aankleden. Oh, wat was het toch ook een vreselijk nep figuur. Ze had zo rem spijt dat ze Jonah had uitgenodigd. Ze hoopte maar dat het goed ging als ze de kinderen meegaf naar de binnenspeeltuin.

Joey

Thijs:"Dan ga ik dat even halen. Zo terug." En gaf Evie een kus voor day hij de kamer verliet.
Joey slikte. "Heel eerlijk ben ik daar ook bang voor. Ik flipte toen ik Thijs de waarheid tegen Hailey hoorde vertellen torn je flauw was gevallen. Ik kan proberen uit te zoeken of je een contactverbod kan aanvragen maar ik ben bang dat ze die niet toekennen. Wij weten wat Jim heeft gedaan maar op papier heeft doe niks misdaan waarop we hem kunnen pakken. Maar ik ga er alles aan doen om hem uit jullie buurt te houden." Joey gaf Evie een zakdoek aan. Joey knikte. "Oké dan ga ik maar. Als er iets is dan bel je." Hij appte Gwen jog even snel dat hij er aan kwam maar met Evie het goed ging.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo mei 26, 2024 12:12 pm

Josie
Josie balde haar handen tot vuisten en probeerde rustig adem te halen. Ze stond bekend als de wervelwind van de tweeling. Ze kropte haar emoties op en uiteindelijk kwam het er als een tornado uit. Haar emotiecoach had haar geleerd om als ze een vlaag van boosheid voelde haar handen tot vuisten te maken en diep in en uit te ademen. “Ik weet dat het beter is voor mama. Ik wil niet dat mama Yara verliest.” Ze had niet door dat ze net de naam van haar zusje had verklapt. Ze knikte. “Ik wil wel naar Plopsa maar ook naar mama.” Ze begon te huilen.

Liam
Liam deed zijn handen omhoog. “Ik haal mij ook niks in mijn hoofd maar sindsdien geef ik je kamille thee als je niet lekker bent omdat het helpt.” Hij liep met twee kopjes thee naar de tafel en ging zitten. “Snap ik. We gaan ons best doen om er een leuke dag van te maken. Ik hoop dat we Charley en Josie even kunnen afleiden.” Liam keek even naar Indy. Hij stond op en pakte de maisknabbels en gaf er een aan Indy die er op begon te kauwen. “Je weet zeker dat we Indy bij je ouders kunnen achterlaten?”

Levi
Levi keek even naar Junia. “Sorry Junia. We zullen geen ruzie meer maken.” En hij gaf Junia even een kus op haar hoofd. Hij zag Jonah even boos kijken. Levi keek hem doordringend aan. Levi liep naar Juda toe. “Zal ik je helpen met je schoenen?” Juda knikte en ging op een stoel zitten. Levi hielp hem met zijn schoenen. Ook Juda was net klaar met Junia. “Goed luisteren naar papa. Dan zien we jullie vanmiddag wel.” Zei hij toen Jonah met de kinderen de deur uit liep. Levi sloot de deur en liep naar Mirthe toe. Hij sloeg zijn armen om haar heen en gaf haar een kus. “Wil je praten over wat er net gebeurde?”

Evie
Evie keek haar vader aan. “Alsjeblieft pap. Ik wil niet dat hij bij de kinderen in hun buurt komt. Hij weet naar welke school ze gaan. Hij weet wie Josie is. De straat is openbaar maar hij heeft niet het recht om ook maar een vaderrol in hun leven te zijn.” Ze keek haar vader smekend aan. “Schakel Brian in alsjeblieft pap.” Brian was hun advocaat. Evie had er een hekel aan als ze hem moesten inschakelen maar ze zag nu geen andere optie. “Geef de meiden een knuffel. Als we in Nederland zijn bellen we ze beloofd.” En ze keek haar vader na. Ze barste in tranen uit. Evie had deze vakantie zo anders voorgesteld, ze had gehoopt dat ze zes weken lang door Europa kon reizen en kon genieten van de kinderen en Thijs. Ze wreef over haar buik. “We gaan dit doen kleintje. We gaan rust houden, voor ons beide, voor papa, voor je grote broer en grote zusjes.” Ze slikte en veegde haar tranen weg.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma mei 27, 2024 9:11 pm

Nora

Nora keek even naar Hailey. Ze had het toch echt goed gehoord dat Josie perongekuk de naam van haar toekomstige zusje had verklapt. Ze besloot net te doen alsof ze niks had gehoord. Daarin tegen nam ze Josie in de armen. "Het komt goed,meisje. Tante Nora is trots op jou om hoe dapper jij hier mee omgaat. We gaan het gewoon doen zoals afgesproken en er alsnog een leuke vakantie van maken. Zal tante Nora proberen met mama te beeldbellen?" Ze keek op naar Hailey. "Wil jij voor Josie een broodje smeren en wat te drinken pakken?"

Allie

Allie knikte. "Dat is wel waar. Mijn maag voelt wel meteen altijd een stukje rustiger. Ik zal zo proberen om alsnog aan je ontbijtje te beginnen. Even rustig wakker worden." Allie knikte. "Me too. Vooral als ze al op de hoogte zijn van het slechte nieuws." Allie nipte rustig verder van de kopje thee. "Ja,mam stond er op. Waarschijnlijk is het voor haar ook even afleiding als ze op Indigo moet passen."

Mirthe

Mirthe gaf beide kinderen nog een knuffel. "Veel plezier. Lekker spelen." Ze zwaaide ze nog na. Mirthe haalde een paar keer diep adem en sloot toen de deur. Ze liep de woonkamer binnen en begon de tafel af te ruimen. Mirthe draaide zich om naar Levi en kuste hem terug. "Nee.. Dat was gewoon typisch Jonah. Al was die er wel op uit om een reactie bij je uit te lokken. Wat gaan wij doen nu we geen kinderen hebben?"

Joey

Joey zuchtte. "Ik weet het, ik weet het." Hij was hier ook alles behalve blij mee. Het beangstigde hem zelfs. Joey knikte. "Ik bel hem vanuit de auto,beloofd." Joey knikte. "Rustig aan. Goede reis. Ik hou je op de hoogte over wat Brian voor ons kan betekenen en hoe het met de meisjes gaat. Hou je rustig en laat Thijs je in de watten leggen." Hij knuffelde Evie stevig. "Het komt goed,prinses." Hij keek nog even achterom maar ging toen toch weg.

Thijs kwam met een ontbijtje terug de kamer in gelopen en trof Evie huilend aan. Hij zette het op het tafeltje en kroop toen bij Evie in het bed. "Kom hier! Mijn dappere strijdster."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads ma mei 27, 2024 9:46 pm

Josie
Haar tante Hailey liep naar de keuken en kwam niet veel later terug met een broodje met worst en zette het bordje op de bijzettafel. Josie keek naar haar tante Nora. “Als je mama kunt videobellen zal ik dat wel fijn vinden. Ik wil ze nog even zien voor zij weer naar huis gaan en voor wij naar Plopsa gaan.” Ze gaf tante Nora een knuffel. “Wat vertellen we aan Tony? Hij weet ook dat er iets is met mama. Hij snapt het nog niet helemaal maar hij weet wel dat mama misselijk is.”

Liam
Liam keek naar Allie en gaf haar een kus. “Je ziet er ook al wat beter uit dan een tijdje terug.” Liam nam een slok van zijn thee. “Dat is ook zo. Ik denk dat het voor je moeder ook fijn is en ook voor je vader. Al kan ik mij voorstellen dat die met andere dingen bezig is.” Liam kneep in Allie haar hand. “We gaan er een onvergetelijke dag van maken. We regelen mooie prinsessen jurken voor de meiden en nemen ze mee uit eten.”

Levi
“Ik weet dat hij mij probeerde uit mij uit mijn tent te lokken. Hij had me ook te pakken. Als hij Sem er bij gaat halen dan is hij de mijne.” Hij slikte. Hij trok Mirthe naar zich toe en gaf haar een kus. “Ik weet wel iets.” En hij wiebelde met zijn wenkbrauwen. “Tenzij je liever een ochtendje Spa wilt verkennen en ergens koffie wilt drinken dat kan natuurlijk ook.”

Evie
Evie keek Thijs aan en gaf hem een kus. “Sorry. Sorry voor dit alles. Ik had dit nooit zo gewild. Ik wilde een rustige vakantie hebben met zijn vijven.” Ze snoof haar neus en wreef over haar buik. “Yara is rustig en heeft honger.” Ze keek naar het ontbijt. “Dankjewel lieverd dat je er voor me bent. Papa gaat contact opnemen met onze advocaat om te kijken of hij iets voor ons kan doen. Papa en ik denken dat Jim toch vrij is gelaten zonder dat wij het weten. Heb je toevallig nog een mail vanuit de kliniek gekregen?”

Gwen
Gwen had Charley wat rustiger gekregen en was nu met haar gaan ontbijten. Charley was stiller dan normaal. “Je mag wel een filmpje kijken Char. Wil je dat?” Charley schudde haar hoofd en ging op de bank zitten. Ze staarde uit het raam alsof haar ouders elk moment weer terug kunnen komen. “Opa!” Gebaarde Charley opeens. Charley had sinds het nieuws alleen nog maar in gebaren gepraat, iets wat Gwen veel energie kostte omdat Charley het uit boosheid en verdriet heel snel deed. Charley stond met een ruk op en liep het huisje uit. “Char wacht even!” Riep Gwen. Ze rende haar kleindochter achterna en zag inderdaad dat Joey weer aan kwam rijden. Ze ving haar man op en Charley greep haar opa stevig beet. “Alles okee met mama?” Gebaarde Charley naar Joey.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di mei 28, 2024 10:48 am

Nora

Nora knikte. "Tante Nora zal eens kijken of mama of papa opneemt. Dan kan jij nog even met hun kletsen. Probeer ke ondertussen wat hapjes van te nemen?" Ze stond op om haar mobiel van tafel te pakken. Niet veel later ging weer bij Josie en Emmie zitten. Voor Emmie had ze bumba op tv aangezet. "Ik ben wel blij te horem dat je toch naar Plopsa wipt. Dat zullen tante Allie en oom Liam fijn vinden." Nora dacht na. "Laat dat maar aan de volwassen over. Opa en oma zullen het Tony wel uitleggen." Ze zocht het nummer van Thijs op en belde hem.

Allie

"Ik voel me ook iets beter dan vanmorgen. De ware douche deed goed en dit kopje thee." Ze dronk haar glas leeg en begon toen voorzichtig aan de toast met jam. Allie knikte. "Ik dnek dat papa dingen gaat uitzoeken met onze familieadcocaat,Brian. Om te kijken wat ze kunnen doen om Jim uit de buurt te houden." Ze keek naar Indy die rustig zat te smikkelen. "Ga jij vandaag bij oma spelen?" Indy begon in haar handjes te klappen. Allie grijnsde en haalde een hand door Indy de haartjes. Allie knikte. "Op een dagje Plopsa."

Mirthe

"Laat je hem alsjeblieft niet ophagen. Hij is het niet waard. Hij kan het gewoon niet hebben dat de kinderen jouw liever zien dan hem,hun eigen vader. Om te zien dat ik gelukkig met jou ben. Hij zal het nooit toegeven maar hij is eigenlijk gewoon jaloers op wat jij wel hebt en hij niet." Mirthe kuste Levi terug. Ze had zijn hint opgemerkt. "Mhh.. Dat kunnen we altijd daarna nog doen. Nu we alleen zijn moeten we daar maar gebruik van maken."

Thijs

Thijs kuste Evie liefdevol terug. Hij nam haar in zijn armen en streelde door haar blonde haar. "Liefje, je hoeft geen sorry te zeggen. Jij kan hier ook niks aan doen. Ik had mijzelf deze vakantie ook anders ingesteld maar we moeten er maar het beste van maken thuis. De kinderen zijn in goede handen. Probeer het los te laten." Thiis stond op om het ontbijt aan te geven. Thijs pakte haar handen vast. "Uiteraard ben ik er voor jou. Ik weet dat het anders is geweest maar ik laat je nooit meer in de steek." Thijs beet op zijn lip. "Ik.. Oké ilde het niet hardop uitspreken maar daar was ik ook bang voor. Ik ben blij dat je vader actie gaat ondernemen." Thijs haalde zijn schouders op. "Ik heb nog niet gekeken." Hij voelde zijn mobiel trillen. "Nora!" Hij ging op het bed zitten en nam op. Josie en Emmie verschenen in beeld. "Dag liefje. Ben je bij tante Hailey en Nora op bezoek?" Emmie:"Oom Ijs! Josie dietig." "Josie is een beetje verdrietig ja. Geef haar maar een kus en knuffel." Hij zag Emmie zijn opdracht vervolgens uitvoeren.

Joey

Joey was terug naar de camping gereden. Hij had zijn auto bof joet geparkeerd of hij zag Gwen en Charley al aankomen lopen. Hij knielde bij Charley neer. "Alles goed met mama en Yara.",gebaarde die. Hij stond op om Gwen te kussen. "Is Josie nog bij Hailey en Nora?" Hij tilde Charley op en liep met Gwen mee naar binnen. "Ik heb met Evie afgesproken dat ik contact zoek met Brian vanwege naja je weet wel wie. Ik belde hem in de auto maar kreeg zijn voicemail dus heb een bericht achter gelaten. Ze baalt maar ze ziet ook in dat het beter is om naar huis te gaan."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di mei 28, 2024 11:10 am

Josie
Josie zag dat haar vader in beeld kwam. Ze keek even naar haar moeder en kon aan haar zien dat ze gehuild had. “Oma vertelde het nieuws dat jullie vandaag al naar huis moeten van de dokter. Ik was boos en ben naar tante Nora en tante Hailey gerend.” Ze beet op haar lip. “Is dit vanwege die man die langs kwam op school?” Vroeg ze. Ze zag haar moeder haar hoofd schudden. “Nee lieverd. Mama voelt zich niet lekker door de zwangerschap en de dokters hebben tegen mama gezegd dat ze haar rust moet pakken.” Josie keek haar vader aan met de bekende O’Mally blik. “Niet liegen mama en papa. Ik ben zes, bijna zeven.” En ze knuffelde Emmie terug. Vervolgens ging Emmie weer verder met Bumba.

Liam
Liam knikte. “Fijn dat je je beter voelt.” En hij gaf haar een kus. Hij zuchtte diep. “Evie is normaal vel tegen Brian erbij halen. Het moet dan wel serieus zijn dat Evie nu zelf daarmee komt. Hopelijk weet hij het op te lossen.” Liam keek naar Indy. “Ga je lekker wandelen met opa en oma?” Indy klapte enthousiast in haar handen alleen ze deed het net iets te hard want de maisknabbel kruimels vlogen in zijn gezicht. Indy begon te lachen.

Gwen
Charley knikte. “Jo was boos en is nu nog bij tante Hailey en tante Nora.” Gebaarde ze. Gwen keek even naar haar man. “Ze is sinds het nieuws al de hele tijd in gebarentaal aan het praten. Soms zo snel dat ik het niet meer kan volgen en daar raakt ze gefrustreerd van.” Gwen keek even naar Charley. “Is dit vanwege die man die laatst op mijn schoolplein was en op die van Jo?” Gebaarde Charley. Gwen keek Charley bedenkelijk aan. “Char was diezelfde man die Josie zag ook op jou school?” Charley knikte. Gwen keek doodsbang naar Joey. “Probeer Brian nog een keer te bellen.” Zei ze smekend.

Levi
Levi zuchtte diep. “Dat weet ik maar je weet hoe beschermend ik word als hij het over Sem heeft. Hij moet zich niet gaan bemoeien met mijn opvoeding maar met zijn eigen.” Hij trok Mirthe naar zich toe en begon haar te tongzoenen. Hij keek haar aan. “Laten we de tijd goed benutten.” En hij tilde haar op en bracht haar naar hun slaapkamer. Hij legde haar liefdevol op bed en deed Mirthe haar badjas en pyjama shirtje uit. Hij deed zijn eigen shirt uit en duwde Mirthe verder op het bed en raakte haar mooie volle borsten aan en begon ze te masseren.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di mei 28, 2024 9:40 pm

Thijs

"Papa en mama snappen dat je boos bent. Maar goed van je dat je naar tante Nora en Hailey bent gegaan. Gaat het nu weer een beetje?" Thijs schudde lachend de hoofd. "Joos,niet dit blik. Dit heeft echt niks met die man te maken. Papa en mama zouden al naar huis gaan, alleen nlet dat helaas eerder dan gepland omdat mams gisteren niet lekker werd. Papa en mama hadden liever ook langer gebleven maar het is echrt beter voor mama als we naar huis gaan." "Wij houden heel veel van je en we gaan heel veel bellen en foto's sturen. En jij gaat je nu lekker klaar maken voor een leuke dag Plopsa met Charley en Allie en Liam."

Allie

Allie knikte "Ze is doodsbang,Liam. Jim heeft Josie opgezocht op haar school. Dat kan niet als hij vast hoort te zitten. Waarschijnlijk is hij al op vrije voeten zonder dat Evie het wist en ze was al die tijd zijn contactpersoon. Voor je het weet staat die opeens voor haar deur. We weten niet hoe ver Jim gaat om de meiden te zien. Hij heeft immers Evie bijna een miskraam bezorgd en eerder zelfs gegeven. Hij zorgde er voor dat Riley verslaafd raakte. We willen voorkomen wat we kunnen voorkomen. Dus ik ben eigenlijk alleen maar blij dat ze toch Papa de opdracht heeft gegeven om Brian erbij te halen." Allie proesten het uit van het lachen. "Oepsie."

Joey

Joey knikte. "Ik weet het. Laat Josie maar even. Ze komt vast zo wel weer terug om toch mee te gaan naar Plopsa. Jullie gaan er alsnog gewoon een leuke dag van maken met tante Allie en oom Liam. Afgesproken?" En reikte zijn pink aan Charley aan. "Laat er maar even,Gwen. Dit is haar manier lm er mee om te gaan. In gebaren kanChqr zich makelijker uiten. Ik tolk wel voor je." Joey zag de blik van Gwen. "Char? Wil jij oma helpen met een kopje koffie zetten voor opa? Opa moet even bellen." Gelukkig kreeg die dit keer Broan wel te paklen.

Mirthe

Mirthe zuchtte. "Ik weet het. Maar jij zal.altikd een betere vader zijn dan Jonah ooit word. Je nam je vakantiedagen op om bij mij te zijn en vakantie te houden met Sem. Je gunde Sem een fijne vakantie met zijn moeder." Mirthe zoende Levi vurig terug. "Ik hoi van je. Mijn lieve verloofde." Ze bloosde even. "Het klink gek om je zo te noemen." Mirthe sloeg een gilletje toen Levi haar optreden en meenam naar de slaapkamer. Ze hield hem met uitkleden. Ze kreunde even. "Ik wil meer. Laten we verder oefenen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di mei 28, 2024 10:30 pm

Josie
Ze geloofde er niet veel van. Ze had haar vader zien verbleken toen ze hem gisteren vertelde over de man op het schoolplein. Voor nu besloot ze om haar vader en moeder maar te geloven. “Oke dan. Als je belooft om te bellen als jullie weer thuis zijn en als je zorgt dat mama bedrust neemt en dat je haar goed verwend.” Haar tante Hailey ging naast haar zitten. “Jij gaat lekker je broodje op eten, je thee op drinken en dan breng ik je weer naar opa en oma. Papa belt tante Allie zodra ze thuis zijn.”

Liam
Liam haalde diep adem. “Ik weet het. Ik zou ook er alles aan doen om mijn kinderen te beschermen. Ik zou gewoon willen dat wij het voor hun konden oplossen. Ik hoop echt dat Brian iets voor hun kan betekenen.” Liam wreef de kruimels uit zijn gezicht en begon ook te lachen. “Gekkie.” En hij gaf Indy een kus. Hij nam een slok van zijn thee en keek even op zijn telefoon. “Zouden ze appen als Josie en Charley zo ver waren?”

Gwen
Gwen was dankbaar dat Joey voor haar wilde tolken wat Charley zei. Charley keek ze even aan en haakte toen haar pink in die van Joey. “Afgesproken opa.” Gebaarde ze. Gwen keek Joey nog even aan voor ze met Charley naar de keuken liep om koffie te zetten. “Druk maar op het knopje schat.” Zei ze tegen Charley zodra ze de peds had verwisseld. Charley drukte op het knopje en er kwam koffie uit het apparaat. Ze liepen samen weer naar de woonkamer.

Brian: “Goeiemorgen Joey, je had gebeld? Ik heb je voicemail gehoord hoor maar zou je het rustig even kunnen samenvatten?”

Levi
“Dat weet ik. Hij had het recht niet om dit te zeggen.” Hij snoof even zijn neus. Door zijn werk zag hij Sem vrij onregelmatig. Daarom had hij ook de vakantie opgenomen. In de slaapkamer kleedde hij hun beide uit en keek even naar het perfecte naakte lichaam van Mirthe. Hij voelde dat zijn geslachtsdeel steeds stijver werd. Hij gleed met een vinger langs Mirthe haar schaamstreek en stopte een vinger bij haar naar binnen en begon aan een tepel te sabbelen en bewoog met zijn vinger in haar. “Dus je wilt meer? Ik wil je hoor smeken om door mij genomen te worden.” En hij haalde zijn vinger uit haar en begon haar lichaam kusjes te geven en vervolgens begon hij rond haar gevoelige plekje te likken.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo mei 29, 2024 8:25 am

Thijs

"Beloofd lieverd. Als jij dan een gekke foto stuurt van uit Plopsa met je zusje." Hij stuurde een heleboel kusjes naar het beeldscherm. Thijs hing vervolgens op en liet zijn adem ontsnappen. "Ik had zo gehoopt dat ze niet meer op die vreemde man zouden beginnen. Ik hoop dat we haar hiermee hebben kunnen overtuigen maar ik ben bang van niet."

Allie

Allie haalde een hand door de haar en keek even naar Indy. "Me too, me too." Het zat er allemaal totaal niet lekker maae zs stonden machteloos. Allie dacht nam "Pa en ma zouden zs brengen als ze zo ver waren en dan Indy meenemen." Alloe zag dat Indy teleurgesteld naar de lege handjes keek en gaf haat een nieuwe maisknabbel.

Joey

Joey legde een beloften met Charley af en was toen naar buiten gelopen om met hun advocaat te bellen. Hij deed zo goed mogelijk zijn verhaal en voegde er aam toe dat ook Charley mogelijk Jim had gezien. Hoe langer die platte hoe meer hij de woede voelde opborrelen richting Jim toe. Die gast moest bij zijn familie vandaan blijven. Daarom hadden ze hem immers zeven jaar geleden achter slot en grendel geplaatst en nu was die misschien buiten hun weten om allang vrij gelaten. Brian beloofde te doen wat hij kon en zou kater vandaag nog contact opnemen. Joey ging op en besloot toch Evie en Thijs op de hoogte te brengen. Eef. Ik heb Broan gesporken. Hik gaat doen wat sie kan en zal me later nog bellen. Alleen.. ook Charley heeft Jim op het schoolplein gezien. Ik wilde je het eerlijk vertellen.

Mirthe

"Liefje, let is go. Jij weet beter. Laat die eikel je niet raken." En kuste Levi en haalde haar handen door zijn haar. Mirthe had zich in de slaapkamer aan Levi overgeven. Ze genoot van zijn aanrakingen en liet dat dan ook horen. Ze voelde dar ze flink nat werd. "Jaa, alsjeblieft Levi. Plaag me niet zo. Laten we een kindje maken. Alsjeblieft! Neem me!"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo mei 29, 2024 9:32 am

Evie
Evie gaf Josie ook nog luchtkusjes en liet een zucht ontsnappen. Ze keek naar Thijs en hield zijn hand stevig vast. “Je kent Josie. Wat ze in haar hoofd heeft blijft vaak in haar hoofd. Hopelijk biedt vandaag genoeg afleiding zodat ze Jim gaat vergeten.” Ze zag haar telefoon oplichten en pakte hem op. “Godver. Pa zegt dat Jim ook bij Charley is langs geweest. Waarom heeft ze niks gezegd? Ik hoop dat hij haar niet heeft aangesproken. Brian gaat kijken wat hij kan doen en daarna belt ie pap nog terug.” Hey pap, wij hebben Joos net gesproken aan de telefoon. Ze blijft volhouden dat wij naar huis gaan vanwege die man op het schoolplein. Hopelijk biedt vanmiddag genoeg afleiding.Ik hoop oprecht dat Brian iets kan vinden. Zou jij aan Char kunnen vragen of Jim haar heeft aangesproken en ook waarom ze niks heeft gezegd? We zijn niet boos maar ze had het tegen ons kunnen zeggen. Xx

Liam
Liam sloeg zijn armen om Allie heen. “Het komt goed Allie. Je pa heeft Brian niet voor niks zolang in dienst als advocaat.” Hij gaf Allie een kus en keek naar Indy die weer lekker aan knabbelen was op een nieuwe maisknabbel. Liam ruimde de ontbijtspullen op en keek even naar het bord van Allie. “Wil je anders iets anders eten? We hebben gisteren fruitontbijt meegenomen.” Hij knikte. “Dan zien we ze vanzelf wel.”

Gwen
Gwen was met Charley wezen kleuren toen Joey aan het bellen was. Hopelijk kon ze haar hiermee afleiden. Toen Joey terugkwam stond ze op. “En? Wat zei Brian?” Charley keek haar vragend aan. “Char lieverd ga je alvast aankleden? Dan kunnen we straks als Joos er weer is naar tante Allie en oom Liam.” Charley knikte en rende naar boven. Gwen wachtte tot ze een deur hoorde dichtgaan en ging toen op de bank zitten. “Kan hij iets voor ons doen?” Ze hoorde geklop op de deur en liep naar de deur toe. Het was Hailey met Josie. Josie knuffelde haar direct. “Het spijt me oma. Ik had niet weg moeten lopen.” Gwen knielde voor Josie neer. “Tis okee lieverd. Oma snapt het wel. Ga je je aankleden dan kunnen we zo naar tante Allie en oom Liam.” Josie knikte en rende toen naar de slaapkamer en deed de deur dicht. Hailey kwam ook het huisje in. “Hebben jullie Brian nog gesproken? Joos is er van overtuigd dat Eef en Thijs naar huis gaan vanwege die man op het schoolplein.”

Levi
Levi stopte met likken en gleed met zijn handen langs Mirthe haar perfecte lichaam. Hij tilde haar benen omhoog en zette die op zijn schouders. Daarna kwam hij in haar en begon als een wilde in haar te stoten. Zijn ademhaling was niet meer normaal te noemen. “Toe maar schatje, geniet er van.” En hij begon te grommen en te kreunen.

Ethan
Ethan werd slaperig van zijn wekker wakker. Vandaag zouden ze met de kinderen en Tony gaan wandelen en zwemmen. Hij keek hoe laat het was. Het was half 9. Met een kreun ging hij weer in de kussens liggen. Toch draaide hij zich om en gaf Finn een kus. “Liefje de wekker is gegaan. We kunnen niet te lang meer blijven liggen.” Hij wilde niet dat Nora en Hailey alleen de verantwoordelijkheid hadden over de kinderen. Hij streek met zijn vinger langs Finn zijn ontblootte bovenlijf.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr mei 31, 2024 8:59 pm

Thijs

"Ik hoop het ook. Ik weet gewoon niet wat we met deze situatie aanmoeten,behalve dan dat je vader nu Brian op de zaak heeft gezet." Thijs baalde zijn vuist. Hij wilde het liefste iets stuk slaan. "Verdomme!" Hij kon zijn woede niet langer beheersen om niet te gaan lopen vloeken. "Ik denk dat ze noet zo goed durfde omdat ik best wel schrok toen Josie er over begon. Ze weten immers ook dat ze niet met vreemde mogen praten en wilde ze er geen straf voor krijgen."

Allie

Allie slikte en haalde een hand door de haar. "I know,maar toch. Het zot me gewoon niet lekker." Ze nam een slok van de thee. "Misschien is het niet alleen voor hun goed maar ook voor mij dat we vandaag wat afleiding hebben met deze gehele klote situatie. Sorry ik kan het niet anders beschrijven." Allie keek naar haar borr. "Oh, sorry. Ik heb het koud laten worden. Opzicht was die toast wel smakelijk. En drankje zou leker zijn rn wil je aan banaan afgeven?"

Joey

Joey zuchtte. "Hij gaat het een en ander uitzoeken zal later vandaag terug bellen. Hij klacht sowieso voor ons de kliniek aan voor nalatigheid." Joey ging op de bank zitten en zag even later Josie en Hailey binnen komen. "Het is oké,Joos."
Gelukkig waren beide meisjes zich gaan aankleden. Joey knikte "Net. Hij gaat kijken wat die kan doen. I know. Charley heeft hem ook gezien. Ik heb Eref er over geappt." Hij hoorde zijn mobiel afgaan. "Daar zal je Eef net hebben op de app."

Hoi meis. Jose kokt net aangelopen met Hailey. Ik heb Brian net gssproken en hij gaat uitzoeken wat hij kan doen. In elk geval klaagt hij de kliniek aan voor nalatigheid. Hik belt vanmiddag terug. Allie en Liam zorgen er wel voor dat de meiden ern top dag hebben. Ik zal kijken wat ik los kam krijgen. Rustig aan en ik hou je op de hoogte. Kus van mij en mama

Mirthe

Mirthe was al flink nat en een hoogtepunt liet niet langer op zich laten wachten. Ze schrok toen Levi stopte en haar benen in zijn nek legde zodat hij haar kon nemen. Ze moest even zijn klappen opvangen maar genoot toen hoorbaar. "Oh,schatje ik ga klaarlomen." En voor ze de woorden had uitgesproken kwam ze spuitend klaar.

Finn

Finn draaide zich geïrriteerd om. "Ahh, nog even! Laat Hailey en Nora gaan. Dan nemen wij ze vanavond op onze rekening. Ik lig net zo lekker." En kroop tegen Ethan aan. Hij voegde dat Ethan met zijn vinger over zijn lichaam streek. "Dat is gemeen! Nu ben ik wakker!" Hij trok Ethan naar zich toe en kuste hem liefdevol. "Goedemorgen." Finn gaalte en rekte zich uit. "Vooruot dan maar, ik sta al op." Hij had de dekens nog niet van zich afgeslagen of hij hoorde geklop. "Papa Finn en Ethan, wakker worden! Wij zijn ook al wakker."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads vr mei 31, 2024 9:47 pm

Evie
Evie pakte Thijs zijn hand vast. “Lieverd rustig alsjeblieft. We schieten er niks mee op om ons er over op te winden. Mijn vader heeft Brian gebeld en hij belt vanmiddag weer terug. Hij gaat met Charley praten.” Ze trok Thijs naar zich toe en gaf haar een knuffel. Ze knikte. “Dat denk ik ook. Misschien was ze er zelf ook van geschrokken dat een onbekende haar benaderde.”

Liam
Liam gaf Allie een kus. “Ik snap het lieverd. Maar we moeten ons niet te druk gaan maken. Je vader heeft dit nu op zich genomen. Wij kunnen alleen maar ondersteunen en ervoor zorgen dat Josie, Charley en Tony nog een onvergetelijke vakantie hebben.” Hij stond op en pakte het zuivelontbijt uit de koelkast en schonk het in een glas. Hij nam nog een banaan mee en liep met alles naar de tafel. “Plopsa is voor ons ook een welkome afleiding inderdaad.”

Hailey
Hailey keek even of de meiden kwamen maar ze hoorde gegiechel boven. “Hij heeft Charley ook aangesproken?! Wat denkt ie hiermee te bereiken?” Hailey ging op de bank zitten en keek even voor zich uit. “Ik hoop dat Brian er achter komt wat er allemaal is mis gegaan. Straks blijkt ie wel in de kliniek nog te zitten en blijkt dat ie een tweelingbroer heeft. Ik mag hopen van niet.” Ze zuchtte diep. “Hoe is het nu met Evie?”

Levi
Levi stootte verder en doordat Mirthe klaarkwam kwam hij ook in haar klaar. Hij ging uit haar en gaf haar een kus. “Je bent de mooiste persoon in mijn leven.” En hij gaf haar een tongzoen. “Durf je nog een ronde aan of wil je gaan opfrissen en aankleden?” Hij ging naast haar liggen en gleed met een vinger over haar rug en hij speelde met haar lange rode haren.

Ethan
Ethan keek zijn man liefdevol aan. Hij hoorde twee jongensstemmen en hij keek even naar de deur. “Jongens, wij komen er zo aan. Ga maar alvast naar beneden.” Hij hoorde even gegiechel en toen hoorde hij kleine voetjes over de trap heen gaan. Hij keek toen naar Finn en zoende hem. “Zo we hebben nog even tijd met zijn tweetjes. Wil je uit bed of had je andere plannen?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo jun 02, 2024 1:36 pm

Thijs

Thijs haalde een paar keer diep adem. "Sorry.." "Ik ben gewoon zo boos om het feit dat Jim waarschijnlijk op vrije voeten is en onze meiden heeft aangesproken en op een of andere manier jou nummer heeft achter kunnen halen. Het bezorgd je stress waardoor we eerder dan gepland naar huis moeten. De dagen die ons als gezin gegund waren gaan alsnog niet door. Ik ben ook gewoon bang. Bang dat hij opeens voor de duur staat, toch de meiden wilt opeisen of hou opnieuw war aan wilt doen. Ik wil er niet aan denken maar ik krijg al die gedachten gewoon niet uit mijn hoofd." Thijs knuffelde en kuste Evie. "Ik wil helemaal niet gaan maar uitstellen maakt het nog moeilijker."

Allie

Allie knikte. "Ik weet het maar je weet dat ik niet zo makkelijk los kan laten. Ik moet even schakelen maar ik beloof om van vandaag te gaan genieten en de meisjes een onvergetelijke dag te geven." Allie begon aan de banaan. "Ik zal zo nog even gaan kolven."

Joey

Joey haalde zijn schouders op. "In de mail stond dat hij contact met hun wilde. Ik weet het ook niet. Je bent zeven jaar te laat om een vader voor hun te zijn. Liever zie ik hem met de noorderzon weer uit hun levens verdwijnen en blijft hij die vreemde man die hun op het schoolplein aansprak. Ik zal zo eens met Charley gaan praten of hij war tegen haar heeft gezegd." Joey zuchtte.."We zullen het vanmiddag horen." Joey haalde een hand door zijn haar. "Ze houdt zich staande. Je zus is niet makkelijk klein te krijgen."

Mirthe

Mirthe voelde het warme zaad van Levi in zuchtte stromen. Ze likte een beetje zaad op wat terug stroomde en likte vervolgens Levi zijn penis af. "Dat was zo fijn. Dat had ik echt nodig. Hopelijk was het vandaag raak. Ik kan niet wachten om een positieve test in handen te houden." Mirthe ging op Un de tongzoen. Ze verbrak hem met twijfel. "Ik zou wel willen maar ergens heb ik her gevoel dat de kinderen gauw terug zijn. Ik wil niet betrapt worden. Dus we kunnen ons beter aankleden."

Finn

Finn zoende Ethan terug. "Liefje, dat kunnen we niet maken. De jongens hebben gehoord dat we wakker zijn. We kunnen nu niet in bed blik liggen. We gaan vanavond wel "vroeg naar bed."." En keek Ethan verleiden aan. Finn stond op en kleedde zich aan. Hij gooide wen shirt en broek naar Ethan toe. "Kom op, papa. Ontbijten en ons klaar maken voor het kabouterpad."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo jun 02, 2024 3:41 pm

Evie
Evie pakte Thijs zijn hand vast. “Ik ben daar ook bang voor. Ik ben bang dat hij de meisjes ontvoerd. Ik ben bang dat hij jou iets aan gaat doen. Ik ben bang om jullie kwijt te raken. Ik ben bang dat hij mijn ouders of zusjes of broertje iets aan gaat doen.” Haar handen trilde en ze greep naar haar buik. Ze wist dat ze zich rustig moest houden maar het lukte haar gewoon niet. “Ik wil niet naar huis Thijs. Ik wil bij de meiden en Tony blijven. Ik wil niet zonder hen naar huis.” Ze begon weer te huilen en kneep haar buik samen.

Liam
Liam stond op en sloeg zijn armen om Allie heen. “We kunnen vanaf hier toch niks voor je zus betekenen. We moeten zorgen dat Josie en Charley genoeg afleiding hebben.” Hij gaf haar een kus. “Ik snap dat het allemaal zwaar is en emotioneel. Ik ben er voor je als je wilt praten, ik laat je niet in de steek.” Hij knikte. “Dat is goed. Dan ruim ik de tafel af en knuffel ik even met Indy.

Hailey
“Hij heeft wat? Dit kunnen ze niet maken vanuit de kliniek. Ze weten waarom hij daar zat. Ze weten wat hij Evie aan heeft gedaan en Riley.” Ze slikte. Ze wilde er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als ze Riley niet gevonden hadden. “Hij heeft geen enkel recht om een rol in de meiden in hun leven te spelen. Thijs is hun vader, de meiden weten niet beter.” Ze keek even naar haar vader. “Ik weet dat Eef zich staande houdt maar dat is ook het probleem. Ze doet zich sterker voor dan ze is op dit moment.”

Levi
Levi keek haar aan. “Ik zou het fantastisch vinden om een positieve test te zien. Om een kindje van ons samen te hebben.” En hij gaf haar een kus. Hij keek even beteuterd. “Liefje ze zijn bij Jonah. Die komen voorlopig echt niet. Kom.” En hij gaf haar een zoen en duwde haar weer op het bed.

Ethan
Ethan zuchtte diep. “Okee dan.” En hij stond op. “Wil je Nora en Hailey dan vanochtend vrij geven? Ze hebben een zware nacht achter de rug dus misschien kunnen we ze vanochtend vrij geven. Dat wij dan met de kinderen het kabouterpad gaan doen. Dan nemen wij vanmiddag vrij, gaan Hailey en Nora naar het zwembad met de kinderen en in de avond doen we dan spelletjes en ga ik lekker koken.” En hij keek Finn vragend aan.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di jun 04, 2024 10:02 am

Thijs

"Kom hier! Je doet Yara zo nog pijn." Hij tilde Evie op. Nam haat plekje op het bed in en legde haar tegen zich aan. Hij weigerde haar rustig heen en weer. "Het komt allemaal goed. Alles komt uiteindelijk goed. Je vader heeft Brian op de zaak gezet. Maar wil moeten echt voor jou gezondheid naar huis liefje. Sshhtt.. probeer eerst weer rustig te worden." En gaf Evie kusjes in de nek.

Allie

Allie knikte. "Daar gaan we voor zorgen." Allie haalde een hand door de haar en at rustig van de banaan. "I know maar het is zoals je zegt, we kunnen weinig doen." En kuste Liam terug. Allie knikte. "Dank je. Maar bewaar nog wel wat knuffel voor mama. Ik eet en drink dit even op." Indy stak haar armpjes naar haar uit. "Oh. Kom je eerst even met mama knuffelen dan." En tilde Indy uit de stoeltje. "Mama's mooie meisje."

Joey

Joey hief zijn handen. "Oké, even rustig! Ik weet het. Waarom dnek je dat ik Brian heb gebeld. Wij zijn ook razend. Wij snappen er ook niks van. Hij gaat het uitzoeken en klaagt namens ons de kliniek aan voor nalatigheid.Jim had inderdaad nooit verlof mogen krijgen als die al niet vrij rondloopt." Joey dwong Hailey om te gaan zitten. "Daar denken Evie en Thijs het zelfde over. Eef wilt hem absoluut nirt jn het leven van Josie en Charley." Joey knikte. "We hebben goed gepraat en ze heeft Thijs die haar steunt. Misschien gaan mama en ik toch eerder naar huis voor Evie. We zien wel hoe alles loopt." Hij haf Hailey een knuffel. "Maak jij je nou ook niet te druk."

Mirthe

Mirthe knikte. "Ik ook. Het zou ons gezinnetje compleet maken. Jij, ik, Sem, Juda en Junia en ons eigen wondertje. Samenwonend en getrouwd. Ik had niet durven dromen dat het mij ooit nog gegund zou zijn. Ik bof zo erg dat ik jou zag staan op het schoolplein en de vonk over sprong." Mirthe kuste Levi terug. Ze wurmen onder hem uit en ginf zitten. "Levi, nee. Het vwolt gewoon niet goed. Het instinct van een moeder zit nooit fout. Ik heb echt het idee dat we bij de kinderen moeten gaan kijken. Ik ga me aankleden."

Finn

Finn kuste Ethan vurig. "Sorry,liefje. Vanavond! Beloofd!" Finn dacht na. "Weet niet. Laten we het met hun bespreken. Misschien is het voor hun juist ook wel even afleiding om mee te gaan wandelen en zwemmen. Na wat er met Evie is gebeurd. Laten we in elk geval naar beneden gaan." Finn begon zich aan te kleden. Niet veel later kwam die beneden. Emmie kwam op hem afgerend. Hij tilde zijn dochtertje op en knuffelde haar. Hij keek naar de twee mannen die al voor de tv zaten. "Zal papa een broodje voor jullie maken?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads di jun 04, 2024 6:26 pm

Evie
Evie haalde diep adem en liet zich door Thijs optillen om vervolgens op zijn schoot te zitten. Ze deed haar ogen dicht toen hij haar heen en weer wiegde. “Ik weet dat we vanwege mijn gezondheid naar huis gaan. Ik weet dat dat beter is maar ik had het zo graag anders gewild.” Haar buik werd wat rustiger en ze kreunde lichtjes toen Thijs haar kusjes in haar nek gaf. “Laten we er zo maar een dokter bijhalen zodat we zo naar huis kunnen.”

Liam
Hij kuste haar nog een keer op haar mooie volmaakte lippen. “Het komt allemaal goed.” En hij keek toe hoe Indy Allie claimde. “Zeg papa wilt ook zijn knuffels.” En hij zag Indy lachen. Liam grinnikte en zette nog een kop koffie voor zichzelf. “Laten we dan zo Indy naar je ouders brengen en dan Jo en Char meenemen op een onvergetelijke dag. Zal ik nog broodjes smeren?”

Hailey
Hailey haalde diep adem en ging gedwongen zitten. Ze merkte dat haar ademhaling wat onrustig was en ademde weer rustig in en weer uit. Ze keek naar haar vader. “Misschien klinkt het gek maar is het niet beter als jullie met hun mee rijden? Ik snap dat jullie hier willen blijven vanwege de klein kinderen maar Lois heeft aangeboden om langer mee te gaan vanwege de meiden zodat jullie met Eef en Thijs mee kunnen. Jullie kunnen vanaf hier niet dingen regelen voor Brian en thuis wel. Mocht het nodig zijn zijn jullie voor hem beter bereikbaar dan als we in Rome zitten.”

Levi
Levi keek Mirthe aan. Hij knikte en kleedde zich aan. “Okee lieverd. Ik twijfel niet aan je moederinstinct.” Hij hoorde geklop en snelde naar beneden. Hij deed de deur open en zag een mevrouw staan. “Bent u Levi?” Levi knikte. “De jongen zei al dat u zo heette en zijn moeder Mirthe. We konden zijn vader niet vinden. Er is iets met Junia. Ze is gevallen en wilt alleen maar mama.” Levi riep naar de trap. “Mir kom snel naar de speeltuin er is iets met Junia. Jonah is nergens te bekennen.” Hij pakte snel zijn spullen en wachtte ongeduldig op Mirthe.

Ethan
Ethan keek hem aan. “Daar hou ik je aan.” En hij pakte een kruk en kleedde zich aan. Hij gleed van de trap af en klom behendig in zijn rolstoel. “Papa Eth!” Riep Emmie uit. Ethan glimlachte en reed naar Finn toe die Emmie vast had. “Hey lieverd.” En hij keek rond. Hij zag Nora wel maar Hailey niet. “Waar is Hailey? En weten jullie al meer over Evie?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo jun 05, 2024 8:38 pm

Thijs

"Sstt.. ik weet het. Probeer eerst wat rustiger te worden en wat te eten. Ik laat je niet gaan op een lege maag. Daarna zoek ik de arts op zodat je ontslagen kan worden en wij kunnen gaan." Hij kuste Evie liefdevol. "Als je onderweg wilt stoppen moet je het straks maar aangeven. Anders rij ik gewoon door."

Allie

Allie knikte en kuste Liam terug. "Hou van je." Allie knuffelde Indy en snoof de geur van zwitsal op. "Zeg maat dat papa straks mag knuffelen." Allie knikte. "Ik kom eraan." En zette Indy terug in de stoeltje. "Ja door maar. We gaan ook al uiteten en scheelt dan toch weer iets in de kosten. Ik ga even kolven en me spullen pakken. Dan kunnen we daarna gaan."

Joey

Joey keek naar Gwen. "Ik weet het niet. Wat denk jij schat? Josie en Charley zijn dan wel met Allie en Liam naar Plopsa maar wij hebben beloofd om op hun te passen en we zouden op Indy letten als hun weg zijn. Maar anderzijds heeft Hailey wel gelijk. Ik zou meer kunnen uitzoeken met Brian vanuit Nederland. Maar het voelt niet oké om de tweeling en Tony hier ook nog eens te laten zonder hun opa en oma."

Mirthe

Mirthe keek Levi met een blik aan van: ik zei het toch. Snel kleedde ze zich aan en sprintte naar beneden. "Wat is er aan de hand?" De vrouw wie met Juda was meegekomen legde de situatie uit. "Heel erg bedankt voor u hulp." Ze keek naar de zoontje. "Liefje, blijf jij bij opa en oma. Mama en Levi komen zo terug." Ze rende naar de binnenspeeltuin. Ze zag Junia zitten bij de man van de vrouw en ern medewerkster. Ze drukte Junia tegen zich aan. Mirthe zag Jonah komen aanlopen. Ze stond op, liep naar hem toe en gaf hem een klap in zijn gezicht. "Godverdomme, waar zat jij? Je dochter is uit het speeltoestel gevallen en heeft mogelijk een hersenschudding en jij bent nergens te bekennen. Vreemde moesten haar opvangen terwijl je zoon met iemand mij is gaan halen. Je was zeker weer aan het bellen met een van die sletjes van je. Dit zet ik je betaald,Jonah. Als je had opgelet was dit niet gebeurd. Ik wil je niet meer in de buurt van de kinderen zien. Je hoort nog van mijn advocaat om je het ouderlijk gezag af te pakken."

Finn

"Ik kom altijd mijn beloftes na." Finn was zich ook gaan aankleden en was toen naar beneden gegaan. Hij zette Emmie weer neer zodat ze naar Ethan toe kon en liep naar de keuken om ontbijt voor de jongens te maken. Nora:"Met Josie naar haar ouders. Die was boos hier heen gelopen toen ze hoorde van Gwen dat Thijs en Evie vandaag naar huis gaan. Nog niet. Misschien dat Hailey zo iets heeft gehoord. Ik weet wel dat Josie blijft volhouden dat Evie en Thijs naar huis gaan vanwege Jim of naja die vreemde man die zij op het schoolplein zag. Ze heeft met haar ouders nog gebeeldbeld maar Josie is een O'Mally."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo jun 05, 2024 9:13 pm

Evie
“Ik heb geen honger lieverd.” Ze wist dat ze wel moest eten voor Yara maar haar hele eetlust was weg. Ze haalde diep adem. “Had je een breaker meegenomen? Ik krijg nu geen vast voedsel meer door mijn lijf.” Evie wreef over haar buik. “Het liefst zou ik willen dat mijn ouders met mij mee gingen. Ik wil niet dat jij alle zorg over mij gaat dragen ook al zijn we getrouwd.”

Liam
Liam knikte. “Ik ook van jou.” Hij zette Indy in de kinderstoel zodat hij lunch kon klaarmaken. Hij wist dat Charley vegetarisch at dus maakte hij voor haar bolletjes met kaas en voor Josie deed hij er plakjes worst op. Daarna tilde hij Indy uit de stoel en ging met haar op de bank zitten. “Papa’s prinsesje. Ga je zo lekker naar oma toe?”

Gwen
Gwen dacht na. “Jullie moeten met papa en mama mee.” Hoorde ze een stem zeggen. Het was Josie. Charley liep achter haar aan de trap af. Toen de tweeling beneden was keken ze hun grootouders aan. “Ja mama heeft jullie meer nodig dan wij. Wij kunnen bij ooms en tantes terecht. Papa en mama zijn maar samen.” Gebaarde Charley. Gwen slikte. Ze had altijd al gevonden dat de tweeling wijzer was dan hun leeftijd. “Maar lieverds we hebben jullie belooft dat jullie hier kunnen slapen.” Josie rolde nog net niet met haar ogen. “Oke maar wij kunnen bij tante Loos slapen of bij tante Hales en Noor.” En de tweeling keek hun beslist aan. Ze leken nu meer op Evie dan normaal gesproken.

Levi
Levi sloeg zijn armen om Mirthe heen. “Lieverd rustig. Junia heeft je nodig. Ik deal wel met deze klootzak.” En hij gaf Mirthe een kus. Hij wachtte tot ze weer bij Junia was. Hij keek woedend naar Jonah. “Ik wil dat je dit park verlaat. Dat je Mirthe en de kinderen met rust laat.” Jonah lachte schamper. “Dit zijn mijn kinderen Levi.” Levi keek naar Junia en Mirthe. “Je hoorde wat Mirthe zei. Ze wilt je niet meer bij de kinderen zien. Je gaat nu weg.” Jonah liep op hem af en sloeg hem vol in zijn gezicht. Levi duwde hem weg. “Oprotten!” Jonah keek nog een keer naar Junia maar liep toen weg. Levi wreef over zijn wang en knielde bij Junia en Mirthe neer. “Junia mag ik je naar de auto tillen? We moeten een dokter naar je hoofd laten kijken.”

Ethan
Ethan tilde Emmie op en gaf haar een kus. Hij luisterde naar Nora. “Joey en Gwen moeten met hun mee gaan. Jo en Char hebben genoeg ooms en tantes waar ze terecht kunnen. Ook jou ouders zijn er om de meiden op te vangen. Evie is nu belangrijk. Zij en Thijs kunnen dit niet alleen.” Ethan reed naar de ontbijttafel en ging daar zitten met Emmie op zijn schoot. Ethan keek naar Nora. “Josie en Charley hebben het niet van een vreemde in elk geval.”

Owen
Owen en Manu waren bij zijn ouders. Hij had gisteravond last gehad van pijn op de borst door alle stress door wat Jonah had veroorzaakt dat ze voor de rust hadden besloten om bij zijn ouders te slapen. Ze zaten net aan het ontbijt met zijn allen toen er werd op de deur geklopt en hij deed open. Het was Judah. “Lieverd alles okee?” Judah schudde van nee en liep naar binnen. Hij ging met een bleek gezicht op de bank zitten en vertelde wat er gebeurd was. Owen trok zijn neefje tegen zich aan. “Het komt goed met Junia Judah. Mama en Levi gaan met haar naar de dokter en jij blijft hier. Wil je wat eten?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo jun 09, 2024 10:32 am

Thijs

Thijs sloeg zijn armen over elkaar en keek Evie streng aan. "Prima dan blijven we hier langer. Want je moet echt wat eten." En ging op een stoel zitten. Thijs pakte de breaker van tafel en gaf het aan Evie. "Je moet wel echt meer gaan eten, Eef. Alleen een breaker is niet voldoende. Moet ik een kopje soep halen?" Thijs haalde een hand door zijn haar en nam een slok van zijn koffie. "Liefje, het komt wel goed. Je ouders zijn juist hier om op de meisjes te passen."

Joey

Joey slikte. Joey keek naar Gwen. "Ik weet het niet,Gwen. Ik snap het punt maar het voelt ergens niet goed om onze belofte niet na twee komen en de kinderen met hun neefje en nichtjes op te zadelen. Ook al stellen de meiden het zelf voor." Josie en Charley keken hem aan. "Opa! Ga nou je koffer maar pakken. Wij redden ons wel. Wij gaan zo toch met oom Liam en tante Allie naar Plopsa. Tante Hailey wilt wel op Indy passen. Toch tante Hailey?"

Mirthe

Mirthe knikte en liep naar Junia terug. Ze nam het meisje in de armen en streelde door de haar. Ze keek vanaf een afstandje naar Jonah en Levi die in een verhitte discussie belandden. Gelukkig vertrok Jonah uiteindelijk. Ze stond op en liep naar Levi toe. "Gaat het?" En bekeek zijn wang. "Sorry Levi. Papa mocht jou niet slaan.",klonk ren klein stemmetje. Ze sloeg de armen om Junia heen. Junia knikte. "Maar voorzichtig. Mijn hoofd doet pijn en ik voel me misselijk."

Finn

Finn keek van Nora naar Ethan. "Ik vind dat Ethan gelijk heeft. Met elkaar kunnen we de zorg voor Josie en Charley ook wel opvangen. Tony bleef toch al bij ons. Ik denk dat de meiden er zelf ook niet moeilijk over zullen doen al we het uitleggen. Die maken zich al zorgen over papa en mama. Laten we ons zo aankleden en naar Joey en Gwen toelopen om het plan voor te leggen."

Juda

Juda schudde zijn hoofd. "Levi heeft pannenkoeken gebakken die hebben we al op." Juda speelde met zijn mouw. "Ik wil naar mama en Levi en Junia." En baalde zijn vuisten. "En ik ben boos op papa. Junia is echt heel hard gevallen en papa was nergens te bekennen. Gelukkig waren die meneer en mevrouw heel lief en ging die mevrouw mee naar mama. Maar Junia was alleen bij een vreemde meneer. Maar ik moest Junia wel alleen laten want ik moest mama halen en kon mama niet bellen want ik wist mama de nummer niet." Er rolde een traan over zijn wang. "Ik hoop dat Junia weer beter wordt. Nu moet ze naar het ziekenhuis zei mama."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo jun 09, 2024 12:08 pm

Evie
Evie keek naar Thijs. Ze zag in zijn ogen dat hij het meende. Haar handen trilde. Ze haatte het om gedwongen te worden ook al wist ze dat het moest ook voor Yara. Ze dronk haar breaker leeg en keek even naar het voedsel dat er lag. Ze pakte toch maar de boterham met kaas en nam er een hap van. Meteen voelde ze zich misselijk worden. “Thijs een zakje..” Ze had het nog niet gezegd of ze gaf over over het dienblad heen op haar deken. Ze begon te huilen. “Sorry. Sorry voor alles.”

Hailey
Hailey keek even naar haar ouders. “Pap we zijn met zijn drietjes hier. Vieren als je Lois ook mee telt. We redden ons wel. We zijn allemaal volwassenen die zelfstandig hun dingen kunnen oplossen. Laat ons je helpen. De meiden vinden het ook niet erg om hier te blijven.” Ze appte ondertussen Nora. Hey schatje, we proberen papa en mama over te halen om mee te gaan met Evie en Thijs. Het plan voor nu is dat wij op Indy passen als de tweeling naar Plopsa gaan met Liam en Allie. Xx Ze keek haar ouders met de bekende O’Mally blik aan. Ook Josie en Charley keken streng naar hun opa en oma. “Pap het komt hier allemaal goed. Wij pakken het hier op dan kunnen jullie het daar oppakken.” Ze appte ook Allie. Hey Als, Josie, Charley en ik zijn bij papa en mama en proberen hun over te halen om naar huis te gaan met Eef en Thijs. Voorstel is nu dat wij op Indy passen als jullie naar Plopsa gaan. Xx

Levi
Levi wreef over zijn wang. “Maak je om mij niet druk. Ik ben vaker geslagen door mensen in mijn werk. Al was dat vaak uit pure onmacht.” Levi tilde voorzichtig Junia op en bracht haar naar de auto. “Mirthe ga jij achterin zitten bij Junia? Dan kan ik rijden.” Hij zette Junia achter in de auto en klikte haar vast. Hij gaf haar een kus op haar wang. “Het komt goed lieverd. Ik heb je knuffel snel van de bank gegrist.” En hij gaf haar haar knuffel konijn.

Ethan
Ethan was blij dat Finn hem steunde. “Misschien is Hailey al wel in gesprek met haar ouders. Laten we dat eerst afwachten. Tis voor haar best wat om zich uit te spreken naar haar ouders.” Ethan keek naar Emmie die nog op zijn schoot zat. “Mama Hail?” Vroeg ze. “Mama Hailey is bij opa en oma. Ze is straks weer terug. Wil jij nog een broodje?” Emmie klapte in haar handen. Ethan reed dichter naar de tafel en begon een broodje te smeren die hij met Emmie kon delen.

Owen
Owen wilde schelden, wilde met dingen gooien maar voor Juda bleef hij kalm. Hij voelde wel zijn hart harder kloppen. Hij keek even Manu aan die knikte. Ze ruilden om zodat Manu naast Juda zat en Owen even kon kalmeren. Manu trok Juda tegen zich aan. “Ik snap dat je boos bent op papa. Hij had jullie nooit alleen mogen laten. Junia is in goede handen bij mama en Levi. Wij passen op jou. Zullen we anders samen met opa en oma naar de winkels en gaan we een leuk pakketje voor Junia maken? Met snoepjes, een knuffel.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo jun 09, 2024 9:22 pm

Thijs

Thijs liep naar de kraan om een washandje nat te maken. Hij nam Evie jaar gezicht en haar af. "Geeft niet. Kom! Jij gaat je zelf even opfrissen onder de douche en ik zoek iemand om dit op te ruimen. Als je je gedoucht hebt en je aangekleed haal ik de dokter voor je ontslag en gaan we lekker naar huis." Toen Thijs terug kwam van het zoeken naar een verpleegkundige appte die Joey en Gwen om te vragen hoe het inmiddels met Josie en Charley ging.

Joey

Joey beet op zijn lip. "Oké dan gaan wij met Evie en Thijs mee." Hij stond op en knuffelde Hailey. "Als er iets is dan komen we gewoon terug." Hij knuffelde vervolgens Josie en Charley. "Opa vind het een heel volwassen besluit van jullie. Beloof opa dat jullie heel veel plezier gaan maken. Dan belooft opa om heel goed voor mama en papa te zorgen en jullie zusje." Hij pakte zijn telefoon en appte Thijs terug.
met de meiden gaat het goed. We hebben besloten om met jullie mee terug te gaan,zodat we jullie kunnen helpen. Ook de meiden willen dat wij met jullie meegaan.

Allie

Allie was naar de slaapkamer gelopen zodat ze rustig nog kon kolven vooeay ze weg zouden gaan. Ze zag haar mobiel oplichten en pakte hem van het nachtkastje. Ze lag het appje van Hailey. Allie haalde een paar keer diep adem voordat ze Hailey terug appte. Hoi zusje. Dart zou fijjn zijn. Zeg maar tegen pap dat Eef hem nu nodig heeft. Ze luisterd eerder naar hem dan naar Thijs. Vooral als Thijs haar de zorg uit handen moet nemen. De meisjes kunnen wel bij ons logeren. Ik zie je zo bij pap en mam Allie verstuurde het appje. "Liam? Wil je even naar boven komen?"

Nora

Nors knikte.. "We zullen het horen. Mochten Joey en Gwen naar huis gaan dan komen we er met elkaar ook wel weer uit. Evie haar gezondheid gaat nu voor. De meiden hebben zonder opa en oma ook wel een fijne vakantie. Gaat het niet op deze manier dan kunnen wij ook nog altijd het besluit nemen om terug naar huis te gaan. Wat dat betreft boffen we maar met zo een grote en hechte familie." Nora zag een appje binnen komen en las het hardop voor. Ik heb het er net toevallig over met Finn en Ethan. Laat ze naar huis gaan. Indy is van harte welkom. Ze zal het kaboutepad ook leuk vinden. Slapen Josie en Charley bij ons?

Mirthe

"Het ligt in elk geval niet open. Ik ben alleen bang dat het flink blauw gaat worden." Ze wilde eigenlijk Jonah vertit schelen maar ze hield zich in tegenover Junia. Mirthe pakte haar tas op en volgde Levi en Junia. Ze stapte bij Junia achterin. Junia;"Stampertje." En hield de knuffelde stevig vast. Mirthe keek Levi dankbaar aan. Ze had er zelf totaal niet meer aan gedacht en wad blij dat hij wel aan zoiets had gedacht. Junia kon niet zonder haar knuffel.

Juda

Juda knikte. Hij kroop tegen Manu aan. Hij stak zijn hand uit naar Owen. Juda knikte alleen maar. Hij was de schrik nog niet helemaal te boven. Zijn oma had wat te drinken voor hem op tafel gezet. Juda dronk wat slokjes. "Dat zal Junia leuk en lief vinden. Mag ik dan ook een snoepje uitzoeken?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads zo jun 09, 2024 10:02 pm

Evie
Evie stond op en pakte haar kleren. Ze liep naar de douche en friste zich op. Ze staarde naar haar buik. “Yara het komt goed. Mama gaat rust houden. Ze laat zich door papa verzorgen als jij belooft dat ik gewoon normaal kan eten.” Evie zette de douche uit en kleedde zich om. Toen ze weer de kamer in liep was er een zuster. “Uw man vertelde me dat je had overgegeven nadat je een boterham met kaas wilde eten.” Evie knikte. Een andere zuster was haar bed aan het verschonen. “We schrijven je medicatie voor. Je man gaf aan dat je naar huis wilde. Dat mag maar we moeten er zeker van zijn dat je dan ook echt je rust pakt. Anders moet je de komende maanden echt opgenomen worden.” Evie keek Thijs aan. “Ik beloof je dat ik mijn rust pak en dat ik mij laat verzorgen door mijn man.” De zuster keek naar Thijs. “Aan jou wil ik vragen dat je echt zorgt dat ze bedrust neemt. Neem haar daarnaast mee uit wandelen, zorg dat ze gezond eet en als er ook maar iets aan de hand is bel dan haar gynaecoloog.”

Josie
“Dan beloven wij dat we veel plezier gaan hebben.” Ze slikte. “Wil je mama en papa ook beschermen tegen die man?” En ze keek haar opa vragend aan. Charley pakte haar hand. Ze gebaarde naar hun opa. “Pak die man opa. Ik werd bang van hem.” En Josie trok Charley naar zich toe. Hun tante Hailey sloeg haar armen om hun heen. “Opa en oma zorgen voor papa en mama. Het komt allemaal goed. Pak jullie spullen dan gaan we naar ons toe tot tante Allie en oom Liam jullie halen.” Josie en Charley liepen naar boven.

Hailey: Hailey keek haar vader aan. “Pak Jim pap. Laat hem deze keer er niet mee wegkomen.” Ze gaf haar ouders een knuffel en appte Nora terug. Ik blijf nog even bij mijn ouders. Allie komt er ook zo aan. Zij stelt voor dat Josie en Charley bij hun kunnen slapen. Ze keek toen weer naar haar ouders. “Allie komt zo deze kant op.”

Levi
Levi keek even naar Junia. “Ik denk ook dat het een fixe bult gaat worden. Laten we eens kijken wat de dokter zegt. Er zit hier verderop een speciaal kinderziekenhuis. Ik heb daar de spoed al gebeld.” Levi keek Mirthe even liefdevol aan. Hij had Junia nog nooit zonder Stampertje gezien dus hij wist dat ze hem nu nodig had. Hij reed de parkeerplaats af richting het kinderziekenhuis.

Liam
Liam hoorde Allie roepen. Hij haalde Indy uit haar kinderstoel en liep naar boven toe. “Alles okee? Heb je weer overgegeven?” En hij legde Indy op bed die naar Allie toe kroop. “Is er iets met Evie?” En hij ging naast Allie zitten en pakte haar hand vast.

Ethan
Ethan luisterde naar het appje dat Nora voorlas. “Fijn dat de meiden en Hailey Joey en Gwen hebben overgehaald om naar huis te gaan. Ze kunnen dan ook meer met Brian doen tegen Jim.” En hij balde even zijn vuisten. Hij scheurde een stukje van zijn bolletje af voor Emmie en smeerde bolletjes voor Tony en Johnny. “Jongens komen jullie aan tafel?” De jongens rende naar de tafel en gingen zitten. Ethan gaf ieder een broodje en keek toen weer naar Finn en Nora. “Het is fijn dat er een vangnet is voor de meiden. Laten we er vanavond met zijn allen voor gaan zitten. Ook met Riley, Allie en Lois erbij.”

Manu
Manu gaf Juda een kus op zijn hoofd. “Ik snap dat je geschrokken bent en boos bent op papa. Levi en mama laten hem hier niet zomaar mee weg komen.” Hij grinnikte. “Jij mag ook snoepjes uitzoeken. Drink even wat. Wil je ook wat eten of alleen wat drinken.” Manu keek even naar zijn schoonmoeder. “Heb je iets van Levi of Mirthe gehoord?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma jun 10, 2024 10:24 am

Thijs

Terwijl Evie onder de douche stond las Thijs het appje van Joey. Hij twijfelde even maar zag ook in dat het voor Evie beter was en waarschijnlijk kon Joey meet tegen Jim betekenen vanuit huis dan in de Ardennen. Fijn dat jullie mee gaan. Evie staat nog onder de douche. Ik breng haar zo op de hoogte. De arts is er om Evie te ontslaan uit het ziekenhuis Thijs hoorde het gesprek met de arts aan. "Dat komt goed. Haar ouders gaan ook mee terug naar Nederland. Als ze niet luisterd dan bind de vader haar wel vast aan een bed."

Joey

Joey slikte even. "Opa belooft dat die enge man jullie niet meer lastig zal valken.",gebaarde die en stak zijn pink uit ter belofte. Jim was wel de laatste persoon op aarde die hij in de buurt van zijn kleindochters zou laten. Joey knuffelde Josie en Charley stevig. "Veel plezier lieverds. Opa en oma houden ban jullie. Opa geeft papa en maan een kus van jullie." Joey stond op en keek naar Hailey. "Ik doe mijn best." En omhelste Hailey. Joey knikte. "Ik ga eens kijken of het lukt bij die kleine apen."

Allie

Allie pakte Indy aan. "Ik ben oké. Het is.. uhmm het gaat over Evie en papa en mama. Iedereen is het er over eens dat het beter is dat papa en mama mee gaan met hun. Om Evie te helpen maar ook om achter Jim aan te gaan. De meisjes willen ook dat opa en oma gaan. Hailey appte mij er net over. Ik heb aangeboden dat Josie en Charley hier wel kunnen logeren."

Mirthe

"Ik hoop eerder dat het geen hersenschudding is. Gezien ze zich ook niet lekker voelt en heeft overgegeven." Mirthe knikte. "Dank je,Levi. Ik weer echt niet wat ik zonder jou had gemoeten." En wisselde een blik met hem via de achteruitkijkspiegel. Ze streelde Junia door de haar die tegen haar aan lag. "Het komt goed,meisje."

Nora

Nora knikte. "Het is inderdaad gewoon beter als Joey en Gwen meegaan. We redden ons wel met elkaar. Hailey appt met dat ze nog even daar blijft. Allie komt zo de meiden ophalen om mee te nemen naar Plopsa. Allie bied tevens aan dat de meiden daar kunnen logeren. We zullen zien wat Josie en Charley zelf willen. Hopelijk genieten ze toch van hun uitje met hun oom en tante. Ze wilde er heel graag heen."

Juda

"Ik denk dat papa niet meer terug komt. Mama zal heel boos op papa zijn omdat papa ons alleen liet en Junia is gevallen. Mama was al heel boos op papa. Dnek je dat we nog op bezoek moeten bij papa als we weer thuis zijn? Ik wil liever niet meer naar papa. Papa heeft nooit tijd om te spelen met ons. Kijk maar naar net. Papa was gewoon weg en aan het bellen.",zei hij eerlijk. "Ik wil Levi als papa. Levi is lief en speelt met ons en leest altijd voor het slapen een verhaaltje. Hij is lief voor mama en maakt haat gelukkig." Juda dronk zijn limonade opm. "Ik heb nog een volle buik van de pannenkoeken." Emma:"Ze zijn met Junia naar het kinderziekenhuis hier in de buurt."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 22 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 22  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: