Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

VV Muizenhol

4 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

VV Muizenhol - Pagina 7 Empty Re: VV Muizenhol

Bericht van femmie ma feb 15, 2021 9:24 pm

Dani Drunen
Dani keek Kyan geïrriteerd aan. Wat een egoïst was het ook. “Dat is heel anders. Ik zou het wel gemerkt hebben als Kay ’s ochtends ineens mee aan de ontbijttafel zat.” Zei ze. Ze begon zich echt ontzettend te storen aan Kyan. Ze waande Kyan tot stilte toen ze aan het bellen was. “Dat is geweldig nieuws Sterre, dankjewel!” zei ze vrolijk tegen het meisje. Ze hing op en tikte snel het adres in op haar google maps, zodat ze hem zeker niet kwijt zou raken. “Gefeliciteerd Kyan, je kan lekker thuis gaan zitten kniezen. Daan is gevonden.” Zei ze tegen hem, waarna ze het nummer van Ryan in toetste. Als Kyan zo bleef doen, zou ze gewoon aan Ryan vragen om haar op te halen.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van moonlight di feb 16, 2021 10:19 am

Ryan

Ryan staarde een beetje voor zich uit. Hij schrok op uit gedachten toen Mia hem iets vroeg. "Huh, wat?" Het duurde even tot het tot ben doordrong wat ze hem vroeg. Eerlijk schudde die zijn hoofd. "Ik had echt gedacht hem hier of op een van de andere plekken te vinden. Ik heb echt geen flauw idee meer waar hij anders zou kunnen uithangen. Daarom hoop ik oprecht dat de andere hem vinden of inmiddels wel weten waar hij uithangt." Alsof hij over de duivel strak. Precies op dat moment belde Dani. Hij liet de naam op het scherm aan Mia zien en nam vervolgens op met luidspreker. "Dani! Hebben jullie Daan gevonden?!?"

Kyan

Kyan keek Dani vol ongeloof aan. "Serieus? Denk je nou echt dat ze openlijk zouden zijn uitgekomen voor hun relatie? Kay had tot het ongekuk nog gewoon een relatie met Sterre en daarbij bleef Kay wel vaker logeren. Je hebt nu al geen eens wat gemerkt, maar nee dat zou je wel opgevallen zijn. Je was net zo blind als ieder ander!" Kyan stapte uit zodra Dani klaar was met bellen. "Oh nu is het opeens allemaal mijn schuld dat Daan homo is en vervolgens weg loopt. Rot op!" En gooide de deur van de auto dicht. Hij liep wel terug naar het dorp.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van Paige H. di feb 16, 2021 12:54 pm

Sterre
"Hij is al 2 dagen vermist zijn familie was non stop naar hem op zoek" zei Sterre. "Waar hebben jullie hem gevonden trouwens" vroeg ze. Ze moest een beetje lachen om het tafereel wat zich afspeelde tussen Jasper en zijn moeder. "Ik vind de muts leuk staan" zei ze glimlachend en ze bloosde een beetje. Ze pakte een theezakje uit de theedoos de smaak was citroen en ze dompelde hem in haar kopje. Ze hield met beide handen haar theekopje vast om haar handen wat meer te verwarmen dit deed ze altijd met haar thee. "Dit is echt wel heel erg toevallig" bedacht Sterre zich.
Paige H.
Paige H.

Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 01-04-18

Bericht van KirstReads di feb 16, 2021 2:04 pm

Mia
Mia keek Ryan aan. “Ik had ook gedacht om hem hier te vinden. Dit is zijn tweede thuis.” Ze keek op toen de telefoon ging. Mia’s hart maakte een sprongetje toen het Dani was die belde. Ze hoopte zo dat ze belde omdat Daan terecht was, levend en wel. Ze pakte Ryan bij zijn arm zodat ze het goed kon horen, Ryan had Dani op luidspreker gezet. “Zeg alsjeblieft dat jullie hem gevonden hebben.”

Jasper
Jasper keek naar zijn broer. “Mijn broer Mees heeft hem gevonden. Ik vertelde hem net dat ik de jongen herkende van de foto’s die op de vermist posters staan maar ook van de foto’s die jij mij gestuurd had. Toen stond jij aan de deur. Dus eerlijk gezegd weet ik ook niet waar Mees hem gevonden heeft.” Hij keek naar zijn moeder. “Zie je nou wel dat er nog vrouwen bestaan die mijn muts wel waarderen.” Zijn moeder grinnikte en ging toen even bij Daan kijken. Jasper nam een slok van zijn thee; autumn storm. “Ik snap dat je een beetje perplext bent. Dit had ik ook niet zien aankomen.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Bericht van femmie zo maa 07, 2021 5:06 pm

Dani Drunen
“Niet als een van zijn beste vrienden zo goed laat zien dat hij homofoob is nee.” Katte ze tegen Kyan. Ze zuchtte geïrriteerd toen dramaqueen Kyan zijn commentaar maakte. “Nee, ik zeg alleen dat het duidelijk is dat jij maar al te graag gewoon naar huis gaat en niks om Daan geeft.” Snauwde ze naar hem. Ze wist niet of Ryan dat nog gehoord had, aangezien hij net de telefoon op pakte. “Wij niet. Sterre belde, die heeft hem gevonden. Zeg, zou je me op kunnen halen? Je broertje heeft me hier achter gelaten.” Zei ze toen ze Kyan de autodeur dicht zag slaan.

Daan Drunen
Daan was net heerlijk aan het dromen over Kay. De echte Kay. Niet de nepperd die hij in de kroeg had ontmoet. Echter klonk er een hoop gestommel op de achtergrond waar hij wakker van werd. Een bekende stem, al kon hij die niet plaatsen. Met een vermoeide kreun draaide hij zich om en trok hij het deken over zich heen, terwijl hij vermoeiend zijn ogen open deed. Hij knipperde een aantal keer. Stond Sterre daar nu? Wacht, hij lag op een bank. Hoe zat dit ook alweer? Hij wilde hier helemaal niet zijn. Wat moest hij doen? Zijn ogen dichtknijpen en doen alsof hij sliep tot iedereen zo goed als weg was? Of opstaan en naar de deur rennen?
femmie
femmie

Bericht van moonlight ma maa 08, 2021 12:08 pm

Ryan

"IK BEN GEEN HOMOFOOB!",hoorde hij nog groepen worden voordat hij de stem van Dani door de telefoon hoorde. Met opgetrokken wenkbrauwen luisterde die naar wat Dani zei. Even sloeg hij een zucht. Wat was daar staan de hand? Af en toe werd die dood moe van zijn broertje. Zelfs nu dacht Kyan alleen maar aan zichzelf. "Fijn te horen dat Daan is gevonden. Wij lopen nu terug naar de auto en dan komen wij je halen. App me waar je bent als je hebt opgehangen. Dan kunnen we daarna Daan gaan ophalen." Met de telefoon nog in zijn hand op luidspreker liep hij alvast terug naar de auto. "Wat heeft Ky trouwens nu weer gedaan?" ,vroeg hij vervolgens met een zucht.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Bericht van Paige H. ma maa 08, 2021 9:03 pm

Sterre
"Het is gewoon belangrijk dat ik hem nu niet uit het oog verlies" zei Sterre. Ze hield de bank nauwlettend in de gaten. Wat nou als Daan ging proberen te vluchten dan zou ze zichzelf echt voor haar kop slaan wat kon zei daar nou aan doen ze had hem gevonden maar als hij wilde wegvluchten wie was zij dan om hem tegen te houden. Wat had ze in godsnaam fout gedaan dat ze Daan aan het vluchten had gebracht ,misschien lag het wel helemaal niet aan haarzelf misschien zat Daan gewoon in de knoop met zichzelf. Even begon hij op de bank te bewegen Sterre was allert ze mocht Daan niet kwijtraken. Dit was haar enige taak ze ging dichterbij Daan zitten met haar kopje thee. "Ik moet echt op hem letten ze zijn al onderweg" zei ze zachtjes tegen Jasper.
Daan had zijn ogen open "Hey" zei ze zachtjes en ze aaide over Daan zijn haar
Paige H.
Paige H.

Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 01-04-18

Bericht van KirstReads wo maa 10, 2021 7:11 pm

Jasper
Hij keek naar Sterre. Hij keek toe hoe ze bij Daan ging zitten. “Geeft niet. Ik snap dat je je vriend nu wilt steunen.” Hij deed zijn muts goed en keek naar Mees en toen naar Sterre. “Is er iets wat ik kan doen?” Hij ging op een stoel zitten en nam een slok van zijn thee. Hij keek naar Daan die zijn ogen open deed. Jasper besloot om niks te zeggen. Het was beter als een vertrouwd iemand aan Daan zou uitleggen wat er is gebeurd.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Bericht van femmie do maa 11, 2021 9:00 pm

Dani Drunen
Dani keek Kyan na. Eigenlijk had ze gehoopt dat hij zou hebben gezegd dat hij het niet zo bedoeld had en dat hij gewoon blij was dat Daan gevonden was. Maar alles liet haar inzien dat het niet zo was. “Ja, zal ik doen.” Zei ze door de telefoon tegen Ryan. Ze zuchtte een keer toen Ryan vroeg wat Kyan nu weer had gedaan. Ze veegde een paar tranen weg, niet dat Ryan dat kon zien. “Hij is een egocentrische lul. Hij heeft maar al te duidelijk gemaakt dat Daan wat hem betreft net zo goed kan wegblijven.” Zei ze zachtjes. Zo kwam het op haar over.

Daan Drunen
Daan schoot overeind toen Sterre’s stem duidelijk op hem gericht was en hij haar vingers door zijn haren voelde gaan. Hij voelde hoe zijn hart als een gek te keer ging. Hij wilde hier weg. Hij was helemaal niet klaar om met zijn neus op de feiten te worden gedrukt. Ergens hoopte hij dat het allemaal maar één grote droom was geweest en dat niemand nog wist wat hij was. “Sterre-“ zei hij, niet wetende wat hij moest zeggen. Vermoeid stond hij op. Zijn spieren wilde niet echt meewerken, waardoor het er ook uitzag alsof het niet allemaal even goed zou gaan. “Ik- ik- ik- Moet weg- fam-familie- jeweetwel-“ stotterde hij, terwijl hij de tranen achter zijn ogen voelde prikken.
femmie
femmie

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen