Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

VV Muizenhol

4 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

VV Muizenhol - Pagina 4 Empty Re: VV Muizenhol

Bericht van moonlight ma sep 21, 2020 12:18 pm

Ryan

Ryan zuchtte. Eigenlijk had die helemaal niet meer stil gestaan bij het feit dat Kyan hier de afgelopen tijd had gelogeerd. "Die moet zich er maar bij neerleggen. Hij weet dat we vroeg of laat zouden gaan samenwonen. Helemaal als we straks getrouwd zijn. Tuurlijk is die nog welkom om een keer te blijven slapen, maar hij moet ook snappen dat wij ins leven saampjes hier hebben en onze privacy hebben. En daarbij volgens mij heeft die iets met Dani. De laatste tijd is die wel erg vaak bij haar." Hij moest even grijzen. Niet alleen omdat Dani zijn ex was,.maar om net feit dat die die twee niet snel samen zag.
"We kunnen het morgen toch gaan halen. Dan zijn ze vast bereid om te helpen. We zeggen gewoon dat we eindelijk officieel gaan samenwonen en dat je we meteen je spullen wilde gaan ophalen."

Kyan

Kyan legde geschrokken zijn kwast neer. "Oeps,sorry. Ja weet ik veel." Hij was toch ook niet bestemd om te gaan verven en klussen. Ja, klussen aan auto's. Daar was die goed in.
Inmiddels waren ze druk aan het verven geslagen. Kyan doop zijn kwast in de verf. Hij zag zijn kans schoon om te gaan kwallen. Expres liep die met zijn kwast langs Dani en liet wat verf op haar arm vallen. "Oh sorry.",zei die overdreven. Hij hoorde Sterre na zijn broer en Mia vragen. "Weet ik veel. Boeit me ook niet. Volgens mij zei Ryan iets als dat ze met Mia de zus hadden afgesproken."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van femmie di sep 22, 2020 8:32 pm

Dani Drunen
Dani roerde rustig de verf door, zodat ze daarna konden beginnen. Ze pakte haar mobiel op en zette een muzieklijstje op. “Wel meezingen he Sterre.” Zei ze tegen het meisje. Ze wist dat ze allebei een beetje dezelfde muzieksmaak hadden. Ze pakte zelf een kwast en begon mee te verven, tot ze wat verf op haar arm voelde komen. “He!” zei ze zogenaamd geïrriteerd. Het was maar goed dat alles wat niet geverfd hoefde te worden, goed afgeplakt was. Dani pakte haar verfborstel en spetterde wat verf terug richting Kyan.

Daan Drunen
Daan deed het heus niet bewust. Hij wilde echt blij zijn voor Sterre en dit ook laten merken. Het was alleen niet zo. Hij wist dat hij haar ging missen bij hen in het dorp. Hij had het idee dat hij haar veel minder vaak ging zien en hij was ook echt niet van het bellen. Daarnaast voelde hij zich ook gewoon schuldig tegenover haar. Twee dagen voor de dood van Kay… Hij wilde er niet te veel aan denken. Hij wilde niet dat Sterre erachter kwam. Geïrriteerd keek hij om naar zijn zusje en Kyan. “Zeg, kunnen jullie dat bewaren tot jullie vanavond alweer in hetzelfde bed slapen?”
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Bericht van Paige H. di sep 22, 2020 8:55 pm

Sterre
Dani zette haar afspeellijst op en het waren een heleboel van Sterre's favoriete nummers. Zachtjes neuriede ze mee.Sterre keek met opgetrokken wenkbrauw hoe Dani en Kyan elkaar aan het plagen waren het was wel grappig. Daan maakte een opmerking of ze dat konden bewaren tot ze in hetzelfde bed zouden slapen. "In hetzelfde bed" zei Sterre lachend en verbaasd. "Sexy hoor" lachtte ze.
Paige H.
Paige H.

Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 01-04-18

Bericht van KirstReads di sep 22, 2020 9:16 pm

Mia
Mia keek naar Ryan. Ze wilde niet dat Kyan een hekel aan haar kreeg omdat zij wel Ryan kon gaan wonen. Ze speelde onzeker met haar handen. Ryan had gelijk. Als ze gingen trouwen zouden ze ook samen gaan wonen. Ze keek hem aan. "Okee je hebt gelijk. Als we gaan trouwen dan gaan we ook samen wonen." Ze stond op en deed haar jurk goed. "Zullen we richting de stad gaan?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Bericht van moonlight di sep 22, 2020 9:46 pm

Ryan

Ryan stond op.."Ja laten we maar gaan. Alleen nog even de keuken opruimen. Ik was bezig de vaat weg te werken toen je aan belde.",sprak hij terwijl die naar de keuken liep. Hij ruimde de laatste borden op in de kast en het bestek in de bestekla.
"Even mijn spullen bij elkaar zoeken en plassen. Dan kunnen we."

Kyan

Kyan keek beledigd om naar Dani. "He, dat is gemeen! Ik deed het perongekuk.",loog die. Hij was juist uitgeweest op een verfgevevht. "Jaloers, Daantje? Je mag er vanavond wel mij komen liggen.",zei die plagend terwijl die op Daan afliep om hem een knuffel te geven, vol met verf aan zijn handen. "Ja toch. Moet ergens slapen.",zei die met een wenkbrauwwiebel en wierp wat verf in dr richting van Sterre
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van femmie wo sep 23, 2020 9:03 pm

Daan Drunen
Daan keek Sterre aan. “Ja, die twee zijn bijna iedere dag bij elkaar. Ze willen het zelf alleen geen relaties noemen. Eerder ‘friends with benefits’.” Zei hij. Bij het friends with benefits stukje maakte hij konijnenoortjes met zijn vingers. Die twee waren heel wat meer als wat ze zeiden dat ze waren. Daan keek even geërgerd bij Kyans reactie. Misschien als hij niet op hem zou reageren, dan zou hij vanzelf weg gaan. Maar tot zijn nog grotere ergernis, gaf Kyan hem een knuffel. Daan schrok ervan en duwde de jongen weg. “Dude!” zei hij.
femmie
femmie

Bericht van Paige H. do sep 24, 2020 8:57 pm

Sterre
Met een verbaasde blik en een grijns luisterde Sterre naar het verhaal van Daan. Die twee speelden al een tijdje blijkbaar , had ze heel veel gemist. Waarschijnlijk niet. "Friends with benefits huh..." zei Sterre. Ze wou het niet hardop uitspreken maar Friends with benefits dat ging toch nooit werken , als het dan fout zou gaan dan was ook gelijk je hele vriendschap kapot. Sterre was een soort van een beetje verliefd op Daan maar ze was bang om daar stappen voor te ondernemen. Hun vriendschap was gewoon veel te waardevol. Ineens zei Kyan iets en duwde daan Kyan. "Hey" zei ze harder en ze sprong er tussen ze keek achterover of Kyan ok was. "Wat was dat" vroeg ze aan Daan. Ze had Daan wel troubled meegemaakt maar nooit op die manier. Ze legde een hand op zijn schouder.
Paige H.
Paige H.

Bericht van KirstReads zo sep 27, 2020 3:38 pm

Mia
Ze knikte. Ze stond op en deed haar jas aan. Mia bekeek zichzelf in de spiegel. De plek waar haar moeder haar had geslagen was rood. Ze zuchtte diep. Joy ging vast vragen stellen. Ze kende Joy langer dan vandaag. Zij zou meteen naar haar moeder en stiefvader gaan en een hartig woordje met ze praten. "Ry, wat nou als Joy meteen naar mijn moeder en stiefvader wilt? Dat wordt oorlog. Je weet hoe fel ze kan zijn. Ik weet ook wel dat Jake haar probeert tegen te houden maar je kent Joy langer dan vandaag."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight zo sep 27, 2020 7:59 pm

Kyan

"Ach, kom op nou. Ik wil alleen een knuffel." Hij gaf Daan een knuffel en kus op zijn wang. Maar hij werd hard handig weggeduwd. "Jemig, rustig. Het was maar een grapje. Zins wanneer ben jij zo aangebrand type geworden, zeg?!? Ik kan er ook niks aan doen dat jij het lef niet hebt om gewoon tegen Sterre te zeggen dat je er leuk vind. Dat je zin je weet dat ze gaat verhuizen loopt ge balen, maar ga inplaats van je niet bemoeien met mij en je zus. Wat er tussen ons speelt is onze zaak." Hij ging dan ook naast Dani staan. Alsof die haar daar mee wilde beschermen ofzo.

Ryan

Ryan liep voor Mia uit. Hij bleef stil staan, terwijl die met zijn sleutels speelde. "I know." Hij zuchtte. "Eerlijk? Ik weet ook niet wat we moeten doen als ze niet luistert en we der niet tegen kunnen houden. Ik mag hopen dat ze wijs genoeg is om er niet heen te gaan. Haar achterna gaan zou niet slim zijn en het erger maken. Maar laten we van het positieve uit gaan. In plaats van allerlei scenario's in je hoofd af te spelen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van femmie di okt 13, 2020 6:54 pm

Daan Drunen
“Als je een knuffel wilt, dan ga maar naar Dani toe.” Snauwde hij naar Kyan toe. “Hij moet gewoon van me afblijven.” Zei hij tegen haar. Even schrok hij van de hand die ze op zijn schouder had gelegd, maar hij liet het toe. De opmerking van Kyan ergerde hem nog meer. Hij viel helemaal niet op Sterre! Maar ja, hij kon ook niet zeggen wat er dan wel was. Want dan moest hij ook gaan uitleggen dat hij verliefd was geweest op Kay. Eigenlijk nog steeds. Het was alsof de jongen ieder moment binnen kon komen lopen en hem dan zou vertellen dat hij hem mee zou nemen naar god wist waar. Stiekem was hij blij dat Kyan naast Dani was gaan staan, want het trok zijn aandacht. Hij rolde met zijn ogen. “Serieus, waarom gaan jullie niet serieus daten?”
femmie
femmie

Bericht van Paige H. di okt 20, 2020 12:04 pm

Sterre
"Ok" zei Sterre en ze keek Daan een beetje bezorgd aan. Wat deed hij raar , Sterre en Daan hadden heel veel tijd doorgebracht samen vooral toen Kay doodging toen waren ze er eigenlijk constant voor elkaar maar hij was anders meer gekweld door iets ofzo. "Kom op Daan het is hun leven ze mogen toch zeker zelf wel weten wat ze er mee doen , als deze situatie ze bevalt" zei Sterre.
Paige H.
Paige H.

Bericht van KirstReads di okt 20, 2020 3:45 pm

Mia
Ze waren in de stad aangekomen. Na een tijdje lopen kwamen ze aan bij het restaurant waar ze met haar zus en zwager hadden afgesproken. Mia herkende de zwart met paarse haren van Joy al vanuit de verte. "Joy!" Riep ze. Ze zwaaide en rende op haar zus af. Sinds haar zus met haar zwager en dochtertje naar een andere stad verhuisd waren hadden ze elkaar al een tijdje niet gezien. Ze omhelsde elkaar. Joy keek haar goed aan. "Alles okee?" Mia keek even naar Ryan. "We leggen het straks wel uit." Zei ze. Ze omhelsde Jake en trok Maggie bij haar op schoot. "En hoe is het met deze prinses?" Maggie keek Mia met twinkelende ogen aan. "Goed! Ik was hulpje van de juf deze week omdat ik jarig was." Mia kon zichzelf wel voor haar kop slaan. Door al het gedoe thuis was ze vergeten dat Maggie jarig was. Nou ja niet echt vergeten want ze had een cadeautje maar wel was ze vergeten haar zus een app te sturen. Ze keek even hulpeloos naar Ryan.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo okt 21, 2020 11:23 am

Kyan

Kyan legde zijn kwast neer en veegde zijn handen af aan zin shirt. "Hallo! Dat jij zo pest humeur hebt, betekent niet dat je het op mij hoeft af te reageren. Ik ben hier ook allen maar omdat Sterre vroeg of we konden helpen verven. Blijf voortaan dan lekker thuis als je niet normaal kan doen." Hij liep richting de deur. "Ster. Waar kan ik de wc vinden?" Hij moest zich even gas opfrissen voordat die Daan nog en klap verkocht.

Ryan

Ryan begroette de familie van Mia zodra ze in het restaurant waren aangekomen. "Met mij wel. Met jullie ook?" Hoe de bezem echt in de steel stak zouden ze inderdaad straks wel uitleggen. Hij nam plaats aan het tafeltje en bestelde bij de ober een koffie. "Nog gefeliciteerd, Maggie. 4 jaar alweer. Wat word jij al een grote meid en dan ook nog eens hulpje van de juf zijn. Bofkont. Maar.. volgens mij zit er in mijn rugzak iets wat voor jou is." Uit zijn rugzak haalde die twee cadeautjes voor Maggie.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van femmie di okt 27, 2020 9:22 pm

Daan Drunen
“Aha, dus ik mag niets om mijn zusje geven dan? Mag ik niet blij zijn voor haar dat ze langer als één week met dezelfde jongen uithoud?” vroeg hij aan Sterre. Die twee bleven immers niet voor niets zo lang bij elkaar. Dat moest wel gaan werken. Waarom konden ze hem allemaal niet eventjes met rust laten? Kon hij niet gewoon lekker zijn eigen gang gaan? En dan zeggen dat hij zich met de levens van anderen bemoeide! Hij wreef even met een hand over zijn gezicht heen, waarna hij zijn rug naar de andere toe draaide en stug verder ging met verven.

Dani Drunen
Dani zuchtte geïrriteerd toen haar broer maar niet op wilde houden. Wat had hij toch? Ze kon er geen vinger op leggen. Dat terwijl ze nog wel een tweeling waren… Moest zij niet degene zijn die in de gaten had hoe haar broertje in elkaar zat? Misschien nog wel meer als haar ouders. Ze keek toe hoe Kyan weg liep van de situatie. “Kun jij niet normaal doen?” snauwde ze naar Daan toe, waarna ze Kyan achtervolgde. Ze legde een hand op zijn schouder. “Gaat het een beetje?” vroeg ze aan hem.
femmie
femmie

Bericht van Paige H. vr okt 30, 2020 11:07 pm

Sterre
"Zij hebben gewoon hun eigen stijl van met dingen dealen als zij gelukkig zijn zoals het is waarom is dat dan niet genoeg" verdedigde Sterre zich. Eerst liep Kyan weg en toen ging Dani achter hem aan. "Even serieus wat is er met jouw? Dit is niet hoe ik je ken" vroeg Sterre zachtjes en semi bezorgd aan Daan. Sterre bedoelde er niks kwaads mee ze wou gewoon oprecht weten wat er met Daan aan de hand was er moest toch een reden zijn waarom hij zo opvliegerig was meer dan normaal.
Paige H.
Paige H.

Bericht van KirstReads ma nov 02, 2020 5:52 pm

Mia
Maggie haar wangen werden bol. "Ik ben niet meer vier. Ik ben vijf geworden oom Ryan!" En ze hield vijf vingers omhoog. Mia was blij dat Ryan aan de cadeautjes had gedacht. Ze keek toe hoe Maggie het eerste cadeautje open maakte. "Oooh Frozen Lego!" Riep ze blij uit. Het volgende cadeautje bevatte een muts, handschoenen en een sjaal van Frozen. Maggie knuffelde Ryan en Mia stevig. Joy bestelde een koffie. "Met ons gaat het ook goed. Jake is eindelijk terug uit Australië. Gelukkig was hij twee dagen voor Maggie haar verjaardag thuis gekomen." Jake maakte foto's voor National Geographic magazine. Hij reisde de hele wereld over.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di nov 03, 2020 9:51 am

Kyan

Kyan beet op zijn lippen om niet iets terug te roepen naar Daan, waar die later spijt van zou krijgen. Inplaats daar van vroeg die waar de wc was en verliet de ruimte. Hij liep de trap af naar buiten om een luchtje te scheppen. Hij stond nog maar even buiten toen hij de stem van Dani hoorde. Hij draaide zich om naar haar, toen ze een hand op zijn schouder had gelegd. "Jawel." Hij liet zijn armen zaken die hij over elkaar had geslagen. "Ik irriteer me alleen dood aan je broertje. Ik snap dat jullie familie zijn en een sterkte band hebben door dat jullie een tweeling zijn en die zich daarom zorgen om je maakt blablabla. Maar hij bemoeit zich nu alleen maar met ons omdat die zelf niet voor zijn gevoelens voor Sterre durft uit te komen. Dus... Ik ben maar naar buiten gelopen voordat ik nog wat zei waar ik spijt van ging krijgen of nog erger Daan een klap had verkocht." Want de jongen vroeg er echt om. "Wat jij en ik hebben dat is tussen ons. Ik weet niet wat het is, maar ik wil er ook geen naampje aan hangen. Straks wordt het niks." En tot voorheen waren al zijn relaties ook tot niks uitgelopen. "Ik wil he gewoon geen valse hoop geven, oké?"

Ryan

Ryan trok een pruillip. "Sorry hoor. Ik kan ook niet alles onthouden." Gelukkig was het hem al snel weer vergeten toen hij Maggie gaar cadeautjes overhandigde. Zo te zien hadden ze goed gekozen en viel vooral de lego in de smaak. Hij knuffelde Maggie stevig terug. "Zo eens kijken of je muts ook past." Hij zette de muts bij Maggie op en trok hem over zijn gezicht. "Nee, zo zie ik niks.",hoorde die onder de muts vandaan komen. "Oh! Dat was niet dr bedoeling.",zei die schaterlachend. Hij vond het leuk om zo met Maggie op te trekken. Vroeg of laat zou die zelf een gezinnetje met Mia willen. Kinderen waren dan ook gewoon leuk. Hij vind het dan ook altijd rot voor Mark dat Dani niet wist wie zijn vader was. Ieder kind had recht op twee ouders. Of dat Dani loog omdat de vader niks met Mark te maken wilde hebben. Het was zo leuk joch. Wie wilde daar nou niet, niet van weten.
Ryan bestelde een koffie. "Fijn te horen dat het met jullie goed gaat."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van femmie do nov 05, 2020 9:05 pm

Daan Drunen
Daan zuchtte geïrriteerd toen Sterre door bleef gaan. Jezus, hij had beter thuis kunnen blijven. Hij wist wel dat hij hier geen rust of wat dan ook had kunnen vinden. Sterre wist hoe hij erover dacht dat zij zomaar ging verhuizen. Moest ze dan niet gewoon blij zijn dat hij überhaupt kwam om mee te helpen? “Wat er met mij is? Iedereen kijkt míj aan alsof ik een lopende tijdbom ben ofzo. Is het misschien eens bij je op gekomen dat ik ook gewoon met rust gelaten wil worden?” Was het al avond? Hij had zin in een biertje. Gewoon eventjes helemaal van de kaart en zich nergens zorgen om maken. Dat zou toch eens een keertje fijn zijn.

Dani Drunen
Dani glimlachte naar Kyan. “Dat heb je dan goed gedaan. En over die sterke tweelingband… Ik heb geen idee wat er allemaal speelt bij Daan. Die band is echt een stuk verslechterd in een jaar tijd hoor.” Zei ze zachtjes. Ze vond het zelf ontzettend vervelend dat ze haar broertje niet begreep. Hoe kon ze hem dan helpen? Over de gevoelens voor Sterre zei ze maar niks. Ze wist ook niet hoe dat precies zat. Ze was bang dat ze daar al snel iets verkeerd over zou zeggen. “Daar heeft Daan ook helemaal niks over te zeggen. Ik ben er tevreden mee met hoe het nu gaat en jij ook toch? Dat is het belangrijkst. Ik vind het wel ontzettend leuk dat je me mee op een date hebt gevraagd.” Zei ze en gaf hem een kusje op zijn wang.
femmie
femmie

Bericht van Paige H. za nov 07, 2020 10:46 am

Sterre
Sterre luisterde naar Daan en zuchtte.
"Als je met rust gelaten wil worden waarom bemoei je je dan met andersmans zaken" verdedigde Sterre.
"Ik doe wat het beste voelt voor mij op dit moment" zei ze en ze zuchtte. "Iedereen heeft er inmiddels vrede mee en kan blij voor me zijn behalve jij"
Paige H.
Paige H.

Bericht van KirstReads wo nov 11, 2020 2:07 pm

Mia
Ze moest lachen om Maggie. Het deed haar goed om te zien dat Maggie en Ryan het zo goed met elkaar konden vinden. Ze keek even naar Joy en Jake. "Fijn om te horen dat het goed met jullie gaat. Je appte gisteravond dat je nieuws had." Joy knikte en ze pakte Jake zijn hand vast. "Jake en ik zijn zwanger." Zei Joy met een stralende glimlach. Mia glimlachte. "Aah gefeliciteerd!" Ze stond op en knuffelde Joy en Jake. "Hoelang?" Joy keek even naar Jake. "Een maand tot anderhalve maand ongeveer." Mia keek even naar Ryan. Het was fijn om dit nieuws te horen. Ze had alleen nu helemaal geen zin meer om te vertellen wat er thuis gebeurd was. Joy kon nu de stress van thuis er niet bij hebben. Maar Joy kennende merkte ze wel dat er wat was. "Mietje." Mietje was de bijnaam die Joy haar had gegeven. Het was een liefkozende benaming van de naam Mia. "Ik zie dat er wat is. Vertel." Mia keek naar Ryan. De tranen sprongen weer in haar ogen. "Is er thuis iets gebeurd? Is mama weer bezig geweest?" Mia wilde het niet vertellen. Ze wilde de feestvreugde die er net nog was, niet verpesten. Ze zocht steun bij Ryan. Mia kon het gewoon niet over haar lippen krijgen.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do nov 12, 2020 7:31 pm

Ryan

"Gefeliciteerd, wat leuk." Hij zette Maggie bij hem op schoot. ""Dus jij krijgt een broertje of zusje?" Hij zag Maggie knikken. " Wat zou je liever willen?" Het antwoord had die kunnen verwachten. Een zusje natuurlijk. "Ah nee, zusjes zijn helemaal niet leuk. Een broertje is veel leuker." Maar daar was het meisje het toch niet met hem eens.
"Hallo kijk mij niet aan. Ik weet ook niet wat er precies gebeurd is. Ze komt bij mij aan met rode ogen en een vuurrode wang."

Kyan

"Misschien moet je eens met hem praten van broer tot zus. Van dit chagrijnige gedoe wordt iedereen gek." Verder besloot die zich wijselijk niet met Daan te bemoeien. Hij had al genoeg zorgen met zijn vader en kreeg al genoeg slaag. Ruzie met Daan hoefde die daar niet bij te hebben. Kyan knikte. "Tuurlijk. Anders blijf ik echt niet zo vaak slapen." Hij bloosde. Geen dank. We kunnen vanavond wel gaan als er geen andere plannen zijn."

Kyan had zwijgzaam verder geholpen met schilderen en gesmuld van de lasagne die Sterre had gemaakt. Al vond die zijn plan van een verfgevevht toch veel leuker. Het plan was om met zijn viertjes uit te gaan. Hij was toe aan een koud biertje, die had hij wel verdiend. Hopelijk gedroeg Daan zich een beetje, anders was die zo weg en ging die alsnog met Dani naar de bios
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van femmie ma nov 23, 2020 7:45 pm

Dani Drunen
Ze kwamen aan in de bar, waar haar broer al snel drinken voor iedereen besteld had. Ze keek toe hoe haar broer zijn biertje achterover goot. Ze zuchtte even en draaide zich om naar sterre en Kyan. Ze besloot dat ze gewoon niet op zijn broer zouden letten. Moest hij maar een beetje gezellig doen. “Zin om te dansen? Van Daan hebben we voorlopige geen last.” vroeg ze aan Sterre en Kyan.
femmie
femmie

Bericht van Paige H. vr dec 04, 2020 7:24 pm

Sterre
Ze ging met Dani en Kyan en Daan naar de bar. Daan deed nog steeds heel gek eenmaal aangekomen bestelde Dani drankjes . Daan hield zich nog altijd een beetje afzijdig , Dani vroeg of ze zin hadden om te dansen "Gaan jullie maar ik sta hier wel goed" zei Sterre met een glimlach en ze ging bij Daan staan
Paige H.
Paige H.

Bericht van KirstReads ma dec 07, 2020 4:50 pm

Mia
Mia keek even naar haar handen. Joy haalde een kleurboek en kleurpotloden voor Maggie uit haar tas. Maggie nam een slok van haar drinken en begon te kleuren. "Vertel." Zei Joy zacht. Mia begon te vertellen over de ruzie die ze met hun moeder had gehad. Joy haar ogen werden steeds groter. "Ze heeft wat gedaan?!" Riep ze uit. Jake pakte Joy haar hand. "Sst niet zo hard. Straks hoort iedereen je nog." Joy keek verontschuldigend naar Mia. "Mia je kan daar niet blijven. Dat is niet goed voor je. Trek bij Ryan in. Jullie zijn toch al verloofd dus het is niet meer dan logisch dat je samen gaat wonen." Mia keek naar Ryan. "Dat weet ik. Maar ik kan daar toch niet zomaar weg? Al mijn spullen liggen er nog en Ollie wil ik daar niet achter laten." Joy keek naar Ryan. "Wij kunnen toch je spullen halen?" Jake keek bezorgt. "Lieverd je bent zwanger. Weet je nog de laatste ruzie die je met je moeder had? Toen kreeg je een paniekaanval. Toen was je zwanger van Maggie. Ik zit er niet zo op te wachten dat je dat weer krijgt. Laat mij anders met Ryan gaan. Al heeft je moeder een hekel aan ons alle twee. Desnoods vragen we Mia haar vrienden of ze willen helpen." Jake keek even vragend naar Ryan.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma dec 07, 2020 8:08 pm

Kyan

Kyan keek naar zijn biertje die hij net in zijn handen kreeg gedrukt van Daan. "Uhh.. Dan heb ik toch een biertje of 5 meer nodig.",gaf die als antwoord op de vraag of ze gingen dansen. Alhoewel dat had die geen last van Daan en konden ze ook geen meningsverschil krijgen want dat biertje van Daan ging wel erg makkelijk achterover. "Ah,.kom op!" Hij dronk zijn biertje in een paar slokken leeg, zette het lege glas op de bar en trok beide meiden mee de dansvloer op. Kyan kon totaal niet dansen maar ja hij stond wel vaker voor aap.

Ryan

Ryan rolde met zijn ogen. "Kijk mij niet aan. Ik heb haar net precies het zelfde gezegd van trek gewoon bij mij in. We gaan toch straks samenwonen. Ik haal je spullen wel op. Desnoods bel ik mijn broertje en de rest maar ik kreeg de zelfde antwoorden naar mijn hoofd geslingerd. Ja dan weet ik het ook niet meer. Dus ik ben blij dat jullie er het zelfde over denken. Maar ik wil Mia ook niet dwingen."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud