Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

VV Muizenhol

4 plaatsers

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

VV Muizenhol - Pagina 3 Empty Re: VV Muizenhol

Bericht van moonlight wo jul 01, 2020 9:40 pm

Ryan

Ryan nam zijn geld terug. Als Mia er op stond om te betalen dan kon die er moeilijk tegen houden. Hij dankte der voor de koffie toen ze terug kwam. "Ja, sorry. Ik heb hem liever een tijdje nu onder me houden dan hem terug naar huis te sturen. Hij kan in de logeerkamer slapen maar ik snap dat het als je je er niet fijn bij voelt en het een inbreuk maakt op onze privacy, maar ik kan Kyan nu niet alleen laten." Hij beantwoordde de kus. Ryan keek maar Sterre. "Ster, trek het je niet te veel aan. Het is hen waarschijnlijk gewoon te veel geworden. Niemand had je verhuis plannen zien aankomen. Maar als Daan is bij gedraaid staat die vast als eerste klaar om te komen helpen."

Kyan

"Ja vast hoe die meisjes moest veroveren. Dat zou ik ook niet met mijn tweeling zus gaan bespreken als ik die had.",grapte die. Hij probeerde een andere sfeer te creëren.
Kyan zat eindelijk in zijn rolstoel..nu konden ze zich terug bij de rest voegen. "Maar een dag? Flauw zeg! Ik had nou net het plan om het te gaan uitbuiten." Hij keek heel zielig. "Laten we maar naar de kantine gaan. Daar zijn de andere ook. Daan komt vast wel als die is afgekoeld."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Paige H. di jul 07, 2020 12:50 pm

Sterre
Sterre was aan het spelen met Mark en even in gedachte verzonken toen Ryan iets tegen haar zei. Ze keek hem aan en glimlachtte.
"Dat weet ik" zei Sterre zelfverzekerd. Ze wist zeker dat de Shock nu gewoon te groot was voor iedereen en ze wist gewoon dat Daan hier het heftigst op zou reageren.
Ze drukte een kus op de wang van Mark met een glimlach.
Paige H.
Paige H.

Aantal berichten : 116
Registratiedatum : 01-04-18

Bericht van KirstReads di jul 07, 2020 4:11 pm

Mia
Mia keek naar Ryan. "Snap ik. Het is je broertje. Als Joy dit overkwam zou ik haar ook opvangen. Ze vroeg trouwens of zij met Jake en Maggie binnenkort langs mochten komen. Ik vind het goed alleen bij mijn ouders kan het niet. Misschien kunnen we in de stad met hen afspreken?" Ze had haar zus, zwager en nichtje al een hele tijd niet meer gezien. Ze keek naar Sterre. "Ik vind het ook super jammer dat je gaat verhuizen. Maar ik begrijp je keuze."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Bericht van femmie di jul 07, 2020 5:00 pm

Dani Drunen
Dani schoot in de lach. “Als dat zo is, dan heeft Kay hem verkeerde trucs aangeleerd. Ik heb hem nog nooit met iemand naar huis zien komen.” Zei ze lachend. Ach ja, Daan was altijd al meer met voetbal bezig geweest dan met andere dingen. “Ach, zo lang zal het toch niet duren? Misschien dat de blessure wel heel erg mee valt.” Zei ze. Anders zou ze hem alsnog gewoon helpen. Zonder te grappen vond ze Kyan best een leuke jongen. Hij was knap om te zien, aardig en sportief. Genoeg leuke dingen. Niet veel later kwamen ze in de kantine aan en voegde ze zich bij de anderen. “Is Mark lief geweest?”
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Bericht van moonlight di jul 07, 2020 6:00 pm

Ryan

Ryan was blik dat Mia zich in hem kom inleven. Het was niet makkelijk om Kyan zo te zien en hem niet uit huis te kunnen halen, weg bij hun vader. Het enige wat die kon doen was Kyan een tijdlijke slaapplek aanbieden. "Gezellig. Als Kyan er niet is mogen ze ook wel bij mij langs komen als dat makkelijker is."
Ryan keek op toen Dani en Kyan binnen kwamen gerold. " Ik ben ook heel lief geweest hoor."zei die plagend.

[b]Kyan[/b
Kyan kwam niet meer bij van het lachen. "Dani! Denk je nou echt dat Daan ze lovers mee naar huis neemt?" "Zou ik ook niet doen",voegde die er achteraan met een wenkbrauwwiebel.
Kyan haalde zijn schouders op. "Ik weet niet. Ik hoop van niet maar het voelde niet goed op het moment dat het gebeurde."
Inmiddels kwamen ze in de kantine. "Daan nog niet terug? Iemand zo lief om voor mij een AA te scoren?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van Paige H. za jul 18, 2020 5:38 pm

Sterre
Niet veel later kwamen Dani en Kyan de kantine binnen gelopen ontvang met een gigantisch applaus voor Kyan. "Hij was een engeltje" zei Sterre lachend. Kyan vroeg of iemand een AA voor hem wou halen. "Ik ga wel" zei Sterre en ze bestelde aan de bar een AA voor Kyan. Ze gaf het flesje aan Kyan en legde een hand op zijn schouder "Hoe voel je je?" vroeg ze
Paige H.
Paige H.

Bericht van Paige H. ma aug 24, 2020 5:25 pm

Sterre

Het was de dag van de verhuizing Sterre liep rond in een leeg appartement de spullen moesten nog bezorgd worden maar Sterre had wel klapstoeltjes en eten en alles meegenomen want iedereen zou vandaag komen om te helpen. Ze hing een beetje uit het raam en probeerde te kijken of ze al in de auto aankwamen. Omdat Sterre ging verhuizen had ze de laatste tijd extra veel opgetrokken met haar vrienden van thuis , ze zou ze erg missen. Maar ze kon niet voor eeuwig in dat dorp blijven en herrinerd worden aan Kay.
Paige H.
Paige H.

Bericht van KirstReads ma aug 24, 2020 6:15 pm

Mia
Mia had samen met Ryan met haar zus, zwager en nichtje in de stad afgesproken. Voordat ze haar zus weer zou zien zou ze eerst nog even bij Ryan thuis chillen. Sterre zou vandaag verhuizen. Mia had graag willen helpen maar ze had haar zus ook al een hele poos niet meer gezien. Haar moeder en stiefvader hadden alleen meegekregen dat ze haar zus weer zou zien. Ze wilde net weg gaan naar Ryan toen ze ruzie met haar moeder kreeg. Haar stiefvader was naar zijn werk. "Mia je weet wat er gaat gebeuren als je de kant van je zus kiest." Mia had haar tas gepakt en keek even kort naar haar moeder. "Mam ik kies geen kant dat weet je." "Je wilt haar nog steeds zien. Dat betekent dus dat je wel een kant hebt gekozen." Mia keek naar haar handen die trilde. "Mam alsjeblieft ik heb hier geen zin in. Ik ga naar Ryan." Haar moeder keek haar verbaasd aan. "Ik dacht dat je die niet meer zag. Jonge dame je weet heel goed hoe ik en je vader over Ryan denken. Wil je hetzelfde lot als Joy?" Mia moest moeite doen om haar tranen in bedwang te houden. "Jullie weten dat ik van Ryan hou. Ik wil niet met een Aziaat trouwen mam, dat willen jullie. Ga je nou echt hetzelfde doen wat je ook bij Joy hebt gedaan? Je weet heel goed dat je door je acties je kleindochter niet ziet." Haar moeder stond op en zonder pardon sloeg ze Mia in haar gezicht. "Deze toon ben ik niet van je gewend jonge dame. Nog even en je kan de hele dag op je kamer blijven zitten." "Ik ben geen klein kind meer! Ik bepaal zelf wat ik doe." Ze voelde haar wang branden. Het zou wel een rode plek worden. Nadat gezegd te hebben liep ze de deur uit en stapte huilend op de fiets. Niet veel later kwam ze aan bij Ryan zijn appartement. De tranen biggelde nog steeds over haar wangen toen ze bij hem aanbelde.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di aug 25, 2020 10:14 am

Off: ik mocht van Femke eerst

Kyan

Kyan lag in de garage, waar hij had geslapen, naja zeg naar te spelen met zichzelf (a). Met op zijn telefoonscherm een foto van Dani. Na de herdenkingsdienst voor Kay en zijn blessure wie die daarbij opliep had hij vooral de eerste periode op aandringen van Ryan daar veel geslapen. Maar echt welkom had die daar zich ook niet gevoeld. En daarbij voelde het alsof Ryan nu opeens zijn opvoeder wilde spelen. Misschien had die vaker na hem om moeten kijken wanneer hun vader hem weer eens wilde afronselen. Toen kon die ook prima voor zichzelf zorgen. Zins de zelfde avond sliep die veel bij Dani, wie je zins dien friends with benefits kon noemen. Of hij sliep dus in de garage. Kyan schrok zich dood door een deur die open ging. Shit! Hij hoorde hier helemaal niet te zijn. Maar de baas had hem al gezien. "Wat moet dit hier?" "Ik uhh.. Ik had mezelf buiten gesloten en kon nergens anders heen.",loog die. "Laat dit niet meer gebeuren jongeman of je vliegt eruit. Maak je klaar om te werken." "Maar ik ben vrij vandaag, dat had ik gezegd. Ik ga een vriendin helpen klussen." "Wat doe je hier dan ing*dsnaam. Maak dat je wegkomt." Kyan raapte snel al zijn spullen bij elkaar en rende naar buiten. Poeh! Hij was nog net niet ontslagen al was die bang dat zijn ontslag nog op hem te wachten stond. Hij propte zijn spullen in zijn rugzak en stapte op zijn fiets. Verd.. Dat kon er ook nog wel bij. Lekke band! En het was vanaf hier nog een aardig stukje lopen na het huis van Dani en Daan. Dan was die gegarandeerd te laat.
Al maar lopend met de fiets aan zijn hand appte die Dani dat die er aan kwam maar zich verslapen had en moest lopen.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van moonlight di aug 25, 2020 10:20 am

Ryan

Ryan was bezig zijn woning een beetje op te ruimen toen de bel ging. Hij had vandaag met Mia, haar zusje en gezin afgesproken in de stad. Hij keek er naar uit, hij had ze al een tijdje niet gezien.
Ryan legde de vaatdoek neer en deed de deur open. "Hey!",zei hij vrolijk maar zijn blik veranderde al snel in bezorgd. " Wat is er gebeurd?" Hij nam er verder mee naar binnen en sloot de deur achter der. Shit! Haar ouders hadden er toch niet geslagen? Dat zijn vader sloeg in de dronken bui was 1 maar hij vermoedde dat dit ging om Joy en dat ging gewoon een stap te ver! Je kind slaan omdat ze niet de zelfde mening deelde als jij
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van femmie wo aug 26, 2020 10:00 pm

Dani Drunen
Dani had Daan haast mee naar buiten moeten trekken, maar ze had het voor elkaar gekregen dat haar broer achter het stuur ging zitten. Dani nam naast haar broer plaats. Ze had ondertussen wel in de gaten dat er iets aan de hand was. Of Daan had gevoelens voor Sterre, of misschien was er iets heel anders aan de hand. Maar dit was niet zoals Daan normaal was. Ze zei dan zelf ook niks onderweg naar Kyan. Ze wist niet goed wat. Het duurde niet lang voor ze bij Kyan waren en ze draaide zich om in haar stoel om Kyan een kusje te geven. Ze glimlachte naar hem. “Blijf je vannacht wel weer bij me?” vroeg ze met een glimlach aan hem, waarop ze Daan diep hoorde zuchten. “Ma past op Mark.” Zei ze tegen hem.

Daan Drunen
Daan rolde met zijn ogen. Ugh, waarom moest Kyan zo nodig met hun mee rijden? Kon hij er niet gewoon voor zorgen dat hij zelf daarheen kon rijden? Misschien kon Dani wel met Kyan mee rijden de volgende keer, dan hoefde Daan niet te zien dat Sterre in een andere stad zou gaan wonen. Toen ze eenmaal bij Sterre waren gekomen, stapte hij de auto uit. Hij draaide zich weg van Dani en Kyan, want hij hoefde heus niet te zien hoe Dani haar armen om Kyans nek sloeg om hem vervolgens eens goed te zoenen. Daan drukte de bel in.
femmie
femmie

Bericht van Paige H. do aug 27, 2020 9:38 pm

Sterre

Sterre had vanaf het raam meegekeken naar een auto die aankwam en Daan stapte uit hij was duidelijk niet blij over iets. Daan was het er vrij duidelijk niet mee eens , maar die kon er gewoon niet tegen als er dingen veranderden. Sterre liep naar beneden al voordat Daan op de bel drukte. Ze deed ook vrij snel open met een grote glimlach op haar gezicht "Wat fijn dat jullie er zijn" zei ze en ze gaf Daan een dikke knuffel. Juist omdat Daan het niet eens was met Sterre haar verhuizing betekende het extra veel dat hij wel was gekomen. Ze wachtte nog even op Dani en Kyan
Paige H.
Paige H.

Bericht van KirstReads vr aug 28, 2020 6:39 pm

Mia
Mia gaf Ryan trillerig een kus en liep naar binnen. Ze ging op de bank zitten en keek naar haar handen. "Mijn moeder wist dat ik mijn zus ging ontmoeten. Ze dacht ook dat ik jou niet meer zag. We kregen ruzie. Ik zei dat ik zelf bepaal of ik met jou om ga of niet en dat haar bemoeienis precies de reden is waarom ze haar kleindochter niet ziet. Ze sloeg me....mijn stiefvader is aan het werk. Gelukkig weet mijn moeder niet dat ik verloofd met je ben. Dan zet ze mij gelijk uit de familie." Ze wreef over haar wang die nog steeds pijn deed. "Joy mag dit niet weten. Als ze dit weet dan staat binnen nu en een dag op de stoep bij mijn moeder en stiefvader."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight vr aug 28, 2020 8:14 pm

Ryan

"Blijf zitten! Ik ga wat ijs voor je wang pakken." Achter in de vriezer vond die nog een zakje patat wat die wikkelde in een theedoek. Ja, hij moest iets. Hij hield het tegen de wang terwijl die luisterde na wat ze vertelde. "Mia. Waarom trek je gewoon niet officieel bij mij in? Dan heb je dit gezeur niet meer dat je eigenlijk mij niet mag zien maar ook je dus niet. Straks als we gaan trouwen wonen we ook samen. Dit kan toch niet langer." Oké. Het was ook niet goed km te liegen tegen haar ouders maar als ze niet meer ons er hun dak woonde hadden ze helemaal niks meer over haar te zeggen.

Kyan

Kyan beantwoordde de kus van Dani. "Ik wilde net zeggen dat ik je vannacht gemist heb." Hij streek een pluk haar achter de oor.
Hij negeerde Daan. Jaloerse kip! Kon hij er aan doen dat Sterre ging verhuizen. "Als je ma toch oppast... Heb je zin om vanavond of van de week naar de bios te gaan?" Hij had hard gespaard om haar mee te kunnen nemen. Ook al kon die het geld nu beter besteden aan het vervangen van zijn fietsband. Hij kon ook niet blijven verwachten dat Dani er niks voor terug wilde, als hij steeds bij haar bleef slapen. Hij zou Ryan wel vragen of hij zijn fiets kon lenen. Inmiddels waren ze bij Sterre aangekomen.
Hij zoende Dani innig terug, voordat ze naar de deur liepen.
"Hay,Ster!",zei die alsof er niks aan de hand was. "Leuk optrekje."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van femmie za aug 29, 2020 10:29 am

Dani Drunen
Dani glimlachte vrolijk toen Kyan haar op een echte date mee uitvroeg. “Ja, dat zou ik heel leuk vinden!” zei ze vrolijk. Ze had geen relatie met Kyan, maar ze was wel graag bij hem in de buurt. Het leek zelfs dat hoe langer dit ‘gespeel’ tussen hen aanhield, hoe liever ze bij hem in de buurt was. Ze had zelfs gewoon slecht geslapen vannacht omdat hij niet bij haar was geweest. “Ha Sterre, de schilderploeg is hier!” zei ze voor de grap.

Daan Drunen
Daan zuchtte nog eens diep met het gekwijl van de twee. Hij zette echter een glimlach op toen Sterre de deur open maakte. Hij kreeg gelijk een knuffel van haar. Toen Sterre hem los had gelaten, liepen ze met zijn vieren naar binnen. “Eerst maar eens een rondleiding?” stelde Daan voor. Hij wilde wel weten in wat voor huis Sterre terecht was gekomen.
femmie
femmie

Bericht van Paige H. za aug 29, 2020 11:46 am

Sterre
"Hey Jongens kom binnen" zei ze met een grote glimlach toen ze alle 4 binnen stonden wees sterre naar het trapje omhoog "Nou dit is mijn veel te kleine gang zoals je ziet hebben we hier te maken met een bovenwoning" begon ze en ze klom de trap op naar boven. Haar vader en haar moeder hadden haar al een hoop geholpen , het enige wat letterlijk nog moest gebeuren was het schilderen. "Oh en mijn moeder heeft lasagna gemaakt voor de lunch" haar moeder had tegen Sterre gezegd dat hij alleen maar in de oven hoefde. De eerste kamer die ze liet zien was de woonkamer , die was door mooie glas in loop schuifdeuren verbonden met de eetkamer. "Dit is dus de woonkamer" zei Sterre met een grote grijns
Paige H.
Paige H.

Bericht van KirstReads ma aug 31, 2020 6:01 pm

Mia
Mia nam de theedoek dankbaar aan en drukte het op haar wang. Ze zuchtte diep. "Mijn moeder en stiedvader weten nog steeds niks over de verloving. En als ik dan bij jou gaan wonen, reken maar dat ze mij dan op mijn kamer gaan opsluiten. Ze vonden het al tien keer niks toen Joy met Jake ging trouwen. Hij was niet Aziatisch maar daar bovenop kwam ook nog eens dat hij donker was."
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight di sep 01, 2020 12:19 pm

Ryan

Ryan zuchtte. "Maar als je hier blijft en intrekt dan hoef je niet meer terug. Laat mij en Joy je spullen halen. We kunnen nieuwe kleren en spullen kopen. Hier meteen ons plekje van maken." Hij pakte de handen terwijl die een kus op de lippen drukte. "Komt goed, Mia. Niemand die ons uit elkaar kan krijgen. Of ze er nou achter staan of niet. Wij kunnen prima onze eigen keuzes maken."

Kyan

Kyan grijnsde. Wat die niet door gaf was dat zijn hart een sprongetje maakte. Hij was immers niet verliefd. Er kwamen geen gevoelens bij kijken. Al was het wel fijn om geliefd te worden. Iets wat die van zijn vader en Ryan niet hoefde te verwachten. "Eens kijken or we vanavond kunnen anders gaan we van de week." Kyan rolde met zijn ogen. " Je bedoelt het klunsen team, zeker." Iedereen wist toch dat het nooit goed kon komen als zij moesten gaan verven. Kyan liep mee naar binnen. "Ja, Ster, leid ons de rond. Ik ben wel benieuwd." Hij liep achter de rest de trap op. Kyan hoorde dat er lasagne was als lunch. "Daar zeg ik geen nee tegen." En liep verder de woonkamer in. "En hier is het de bedoeling dat we het roze met paarse stippen schilderen?",grapte die
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van femmie ma sep 07, 2020 10:12 pm

Dani Drunen
Vrolijk achtervolgde Dani Sterre naar binnen toe. Ze liep de trap op, voor Kyan uit en natuurlijk extra met haar kont schuddend. “Oh lasgana! Heerlijk.” Zei Dani vrolijk. Het was al snel goed voor Dani. Zolang het niet te vet was. Ze keek om zich heen toen ze in de ruimte waren. “Mooi zeg!” zei ze toen ze in de ruimte waren. Dani zou graag op zichzelf gaan wonen. Vooral omdat het voor Mark zo toch een beetje verwarrend was. Maar aan de andere kant, zo konden haar ouders makkelijker oppassen. Ze stootte Daan een keer met een elleboog in zijn zij, toen de jongen nu niet bepaald heel vrolijk keek. “Ja, mooi huis Sterre.” Hoorde ze haar broertje zeggen en ze zag een lach op zijn gezicht waarvan ze wist dat die nep was.
femmie
femmie

Bericht van Paige H. do sep 10, 2020 12:06 pm

Sterre
Sterre wist dat Daan het niet echt meende , hij was de enige die hier nog echt problemen mee had de rest had het allemaal al geaccepteerd. Na een stilte ging Sterre verder "Nou zoals jullie zien is een deel van deze kamer behangen en het anderre deel gaan we verven met een soort van bruinrode kleur" Toen Sterre voor het behang was gaan kijken had ze een duidelijke visie. Ze had een groen behang gekozen met een blaadjesmotief
Paige H.
Paige H.

Bericht van KirstReads za sep 12, 2020 3:44 pm

Mia
Ze wreef de tranen uit haar ogen. "Hoe willen jullie mijn spullen halen als jullie niet echt bepaald welkom zijn bij mijn moeder en stiefvader?" Ze wilde dolgraag bij Ryan intrekken. Diep van binnen wist ze ook wel dat het zo niet langer kon. "En Ollie mijn kat dan? Die moet ook mee. Mijn moeder heeft een hekel aan katten. We kunnen Ollie niet bij haar achter laten." Ollie was haar maatje. Ze kon niet zonder haar.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight ma sep 14, 2020 8:04 pm

Ryan

Ryan wreef de wangen van Mia met de mouw van zijn trui droog. "Doe nou eens rustig. Je maakt je veelte druk. Het komt wel goed. Ze kunnen moeilijk iets tegen ons  beginnen. Of wilde ze dr politie bellen? Die komen echt niet aankloppen hoor. Of we vragen de rest mee. Dan kunnen ze niks tegen ons beginnen. Als jij laat weten wat je nodig hebt en waar we dat kunnen vinden dan hebben we je spullen zo gehaald. Ollie krijgt hier een nieuw onderkomen." Hij gaf Mia een kus op de wang. "Het komt goed schatje. Wij tweeën samen kunnen de hele wereld aan."

Kyan

Kyan stroopte ze mouwen op. "Nou kom op dan! Aan het werk!"
Hij krikte het verfblik open, stak er een kwast in, zonder de verf door te roeren en smeerde het op de muur. "Beautiful! Nu de rest nog."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van femmie di sep 15, 2020 10:08 pm

Dani Drunen
“Echt Sterre, je hebt hier dalijk een prachtige plek om te wonen.” Zei ze tegen het meisje. Ze was echt blij voor haar vriendin dat ze deze stap durfde te zetten en misschien kon ze hierdoor ook makkelijk door gaan. “Kyan, wat doe je nu? Je moet eerst de verf roeren.” Zei ze, terwijl ze met haar hoofd schudde. “Zo gaat de muur allemaal verschillende tinten krijgen. Dat is niet de bedoeling.”
femmie
femmie

Bericht van Paige H. do sep 17, 2020 6:58 pm

Sterre
Sterre moest lachen om de actie van Kyan die gewoon de verfpot opentrok en op de muur begon te verven. Ze keek even naar Daan maar die was afgeleid. Sterre pakte een houten stokje om mee in de verf te roeren. Ze pakte een verfroller en klom op een trapje om bij de hoge stukjes te kunnen. Ze had haar favoriete spotifylijst opgezet. "Hoe is het met Mia en Ryan" vroeg ze.
Paige H.
Paige H.

Bericht van KirstReads zo sep 20, 2020 12:33 pm

Mia
Mia keek Ryan aan. Hij was ook zo lief voor haar. Ze keek even naar een foto van hun tweetjes en keek toen weer naar Ryan. "En je broertje dan? Hij gaat het niet leuk vinden dat je mij in huis neemt en hem niet." Ze speelde onrustig met haar vingers. Ze wilde dolgraag het huis uit. Ze werd het zat dat er steeds op haar vingers werd gekeken. Mia pakte de handen van Ryan vast. "Ik wil dolgraag met je samenwonen. En ik denk dat we mijn spullen met Joy en Jake samen kunnen ophalen en niet met de rest van de groep. Ze weten dat mijn ouders super streng en nou ja lichtelijk rascistisch zijn, meer hoeven ze niet te weten over wat er is gebeurd. Ze zijn nu druk met Sterre haar verhuizing bezig."
KirstReads
KirstReads

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven