Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sisters from another mister

2 plaatsers

Pagina 2 van 28 Vorige  1, 2, 3 ... 15 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 2 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight zo okt 13, 2019 9:57 pm

Dave

Dave ging ook van tafel. Hij ging bij zijn meisjes zitten. "Wat een mooir toren." Maar Inge gooide al lachend de toren al om. "Boem! Doe je nou?" Inge schatterde het uit. Dave bouwde de toren opnieuw. "Ja dat kan. Of doen we eerst het toetje?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 2 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di okt 15, 2019 12:10 pm

Nick
Nick keek even naar Tyler. Hij vond hem steeds leuker worden. Het was een leuke jongen om te zien en ook nog eens heel lief. Hij besefte dat hij iets te lang naar Tyler keek want Charlotte keek hem veel betekenend aan. "Ik denk dat Sophia het beter kan uitleggen dan wij. Zij heeft meer ervaring met het eten met stokjes." Zei Nick. Hij at rustig verder van zijn garnalen sushi. "Komt goed. Het is niet een heel moeilijk spel. Ik stel wel voor dat we wachten op Sophia want met zijn vieren is het spel leuker." Zei Charlotte.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 2 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di okt 15, 2019 12:16 pm

Lily
Lily keek naar het drietal en glimlachte. Ze vond het leuk om te zien hoeveel plezier ze samen hadden. "Toetje is al klaar. Het staat op tafel. Dus wie wil mag pakken." Zei Esther. Haar moeder zat achter de laptop. Elke avond na het eten hield ze de administratie bij van de kapperszaak. Lily liep naar de tafel. "Dan eten we eerst het toetje. Isabella wil je ook?" Isabella schudde haar hoofd. "Nee dankjewel. Ik ben niet zo lekker."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 2 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di okt 15, 2019 1:01 pm

Tyler

"Ik wil een cursus! Help Tyler leren eten met stokjes." Hij moest er zelf om lachen. Tyler knikte. 'No problem. Eerst de sushi opeten. Het verbaasd me hoe lekker het is." Tyler nam een slok van zijn cola en liet toen een harde boer. "Oeps sorry. Zwemmende vis."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 2 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di okt 15, 2019 1:04 pm

Dave

Dave knikte. "Dank u wel. Gaan we doen. De soep en taart hebben in elk geval goed gesmaakt." Al had Inge de spinazie laten vliegen. "We kunnen het ook zo op eten. Even de rest laten zakken." Dave keek Isabella onderzoekend aan. "Gaat het? Als het niet gaat dan gaan we he. We hadden een afspraak."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 2 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di okt 15, 2019 4:16 pm

Nick
"Hoi ik ben thuis!" Hoorde hij de bekende stem van Sophia roepen. Niet veel later verscheen er een Chinees meisje met lang zwart haar en roze strepen in haar pony, in de woonkamer. "You must be Tyler. Ik hoorde al dat er iemand kwam mee eten. Ik ben Sophia." En ze ging naast Charlotte op de bank zitten en gaf haar een kus op haar wang. "Dat was ik vergeten te vertellen. Sophia en ik zijn een stel." Zei Charlotte. Nick glimlachte. "Hoe was college Fia?" Vroeg hij en hij nam een slok van zijn cola. Nick keek op toen Tyler een boer liet en begon te lachen. "Geeft niet. We zijn wel wat gewend." En hij keek met een warme blik naar Tyler. "Hoe college was? Veel uitleg voor het tentamen dat binnenkort komt. En we moeten een stage regelen. Ik ga kijken of ik bij de NOS stage kan lopen." En Sophia pakte een bord en deed er sushi op. Behendig begon ze met stokjes te eten. "Fia studeert journalistiek." Legde Nick aan Tyler uit.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 2 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di okt 15, 2019 4:18 pm

Isabella
"Het eten was inderdaad heerlijk." Zei ze. Ze keek toe hoe Inge de toren weer omgooide en naar de Duplobak kroop. "Mama helpt je wel." En Isabella duwde de bak omver zodat Inge met alle Duplo kon spelen. Ze keek naar Dave. "Het gaat wel. Maak je geen zorgen, ik kan Milan ook bellen. Dan kun je hier blijven." Isabella hielp Inge met een huis van Duplo bouwen.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 2 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di okt 15, 2019 7:19 pm

Tyler

Tyler keek op toen hij iemand de woning hoorde binnen komen. Dat moest Sophia wel zijn. "Hay, Sophia. Nice to meet you. En die twee vertelde mij dat er nog iemand zou aanschuiven." Tyler keek verbaasd toen Sophia Charlotte een kus gaf. "Je was inderdaad informatie vergeten." Niet dat hij het erg vond of zou oordelen maar toch kijk je even vreemd op. "Aha. Nou ik ga geen interview geven hoor."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 2 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di okt 15, 2019 7:22 pm

Dave

Dave keek naar Inge die de duplo had gevonden. "Ing, niet in je mond. Bah!" Hij pakte het blokje af. "Alsof ik nog zin heb om te blijven als jij je niet goed voelt. We blijven samen of we gaan samen naar huis." Tussen de duplo zat een autorje wat hij aan Inge gaf om mee te spelen
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 2 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di okt 15, 2019 9:30 pm

Nick
Nick begon te lachen. "Sophia jij wilde toch reisverslaggever worden? Waarom ga je geen stage lopen bij een reisprogramma?" Vroeg Nick. Sophia stopte met eten. "Omdat we ons blik moeten verruimen als journalist mag je je tijdens je opleiding en dus ook je stage, niet richten op een aspect. Maar ja ik wil wel reisprogramma's maken als ik klaar ben met de opleiding." Nick knikte. "Snap ik. Ik moet nog een stageplek zoeken. Ik denk bij mijn vorige middelbare school." Zei Nick. Hij zuchtte diep. "Heb alleen vandaag te horen gekregen dat je geen stage mag lopen op plekken waar je al bekend bent. Misschien ga ik dan wel stage lopen in Leiden. Bij het rijksmuseum van oudheden."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 2 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di okt 15, 2019 9:33 pm

Isabella
"Het gaat prima lieverd. Maak je nou geen zorgen. Ga jij nou maar naar slaapkamer van Lily kijken en naar eventueel speelgoed op de zolder. Ik roep wel als het echt niet meer gaat." Isabella liep naar Dave en gaf hem een kus. Inge was bezig met de auto. "Wil je anders kamille thee Isabella? Misschien helpt dat tegen de misselijkheid." Isabella keek Bryan dankbaar aan.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 2 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo okt 16, 2019 9:52 am

Tyler

Tyler volgde het gesprek terwijl die nog wat sushi at en zijn cola leeg dronk. "Dat is wel jammer maar ook wel begrijpelijk. Ze willen dat je je horizon verbreed en niet blijft hangen op 1 plek. Zo leer je andere mensen kennen en vaardigheden." Tyler dacht na. "Waarom vraag je niet of je samen met mij bij Naturalis stage mag lopen?" Was Tyler even blij dat hij zijn stage al gefikst had.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 2 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo okt 16, 2019 9:55 am

Dave

"Oke, oke." Hij kuste Isabella terug. Tyler keek naar Lily. "Nou laat je kamer dan maar eens zien en welk speelgoed jullie nog hebben voor Inge." Inge kwam naar hun toe gekropen. Hij tilde Inge op. "Blijf maar bij mama, lieffie." En gaf haar over aan Isabella.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 2 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads vr okt 18, 2019 4:11 pm

Nick
Sophia knikte. "Dat is waar. Ik wil ook wel mijn blik verruimen. Dat is het probleem niet. Maar ik heb gewoon niks met het lokale nieuws. Het is of Rutte verpest iets of ouders vaccineren hun kinderen niet of verkeersongelukken of er is weer iemand vermoord. Het is bijna alleen maar negatief. Ik wil juist reisverslaggever worden zodat de mensen ook de leuke of mooie dingen van een land zien." Nick was het wel eens met Sophia. Het nieuws was vaak negatief. Hij keek naar Tyler. "Dat is eigenlijk ook niet een heel slecht idee. Ik ga na het weekend wel overleggen of dat ook okee is."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 2 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads vr okt 18, 2019 4:15 pm

Lily
Lily keek naar Inge die weer met Isabella met de Duplo ging spelen. Ze draaide zich om en liep de trap op. Boven aangekomen liep ze Dave voor naar haar slaapkamer. Ze had de kleinste slaapkamer maar ze had ook niet veel ruimte nodig. Er stond een tweepersoonsbed, twee boekenkasten vol met boeken, een leesstoel en een bureau met daar bovenop een laptop. Lily hield van de kleur oker geel dus een muur was oker geel en de andere muur was wit. Ze had boven haar bureau een lange slinger met kerstlichtjes opgehangen. Overal hingen foto's van vriendinnen, Mantrix en haar familie. "Nou welkom in mijn paleisje."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 2 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr okt 18, 2019 7:12 pm

Tyler

"True. Kan je niet ergens anders stage lopen, Sophia? Op een positieve plek. Ergens waar je reportages mag maken ofzo?" Tyler nam nog wat sushi. "Moet je doen. Ik vind het zelf een hele gave en leuke plek."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 2 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr okt 18, 2019 7:17 pm

Dave

Dave gaf zijn meiden nog snel een kus en volgde Lily toen naar boven. Hij keek de kamer rond. "Leuk paleisje. Niet super groot maar je hebt wel alles." Dave bekeek de foto's. "Leuk! Maar er ontbreken toch echt wat fotos. Van je leuke halfbroer bijvoorbeeld en je liefste nichtje." Dave haalde een hand door zijn haar. "Had je je strip hier liggen van de band? Ik ben wel nieuwsgierig geworden."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 2 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads vr okt 18, 2019 8:37 pm

Nick
"Hmm ik blijf wel gewoon bij de NOS. Ze hebben mij al aangenomen voor die stageplek. Het was een strenge sollicitatie procedure, dus ze vonden mijn nieuwsverslagen wel goed." Zei Sophia. Nick nam een hap van zijn sushi. "Ik weet alleen niet of het mag. Ik zou dan wel graag bij de dino skeletten willen staan."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 2 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads vr okt 18, 2019 8:41 pm

Lily
"Het is niet veel maar wel mijn thuis. Nick heeft een grotere kamer. Ik hou wel van wat kleinere kamers. Het is wat knusser." Ze keek naar de foto's. De leukste stond op haar nachtkastje; zij en Nick samen op de wip aan de ene kant, Nick achter haar met zijn armen stevig om haar heen, en aan de andere kant hun vader. "Als je mij foto's stuurt dan hang ik ze op." Ze maakte een la open van haar bureau en haalde een stripboek eruit. "Ik heb het zelf zo bij elkaar gebonden. Neem je tijd om het te lezen."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 2 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr okt 18, 2019 9:05 pm

Tyler

"Dat is ook weer waar. Misschien valt het wel mee en anders breng jij vanaf nu gewoon het positieve nieuws de wereld in." Tyler keek naar Nick. "Waarom zou dat niet mogen? Ze hebben mijn stageplek daar toch ook goedgekeurd." Tyler stond op. "Waar kan ik de wc vinden?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 2 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr okt 18, 2019 9:09 pm

Dave

"Het hoeft niet groot te zijn om een fijne plek van te kunnen maken en dat kan ik weten ja tientallen hotelkamers te hebben gezien en in een touringscar te hebben gewoond." Dave volgde de blik van Lily. "Leuke foto." Dave nam het stripboek aan. "Zal ik doen en we kunnen ook wat leuke foto's laten schieten van ons allen. Ik zou het fijn vinden om ook foto's van jou en met Nick te hebben en met Bryan."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 2 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads vr okt 18, 2019 9:52 pm

Nick
"Daar heb je gelijk in. Ik strijd voor meer positiviteit in de wereld." Zei Sophia. Charlotte knikte. "Fia is een en al positiviteit. Ze is soms net zo positief als een Disney prinses." Sophia gaf haar een plagerige stomp. "Helemaal niet!" Nick begon te lachen. "Charlotte heeft wel gelijk hoor. In de ochtend ben je net Sneeuwwitje zo vrolijk. Ik zit een jaar hoger dan jij. Dan heb je strengere eisen voor stages. De wc is op de gang, tegenover de woonkamer."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 2 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads vr okt 18, 2019 9:57 pm

Lily
"Nee precies. Ik ben gewoon tevreden met de plek die ik gemaakt heb voor mezelf." Ze keek naar de foto's en dacht na. "Pa en ma zijn volgende maand 15 jaar getrouwd. We zouden een fotoshoot cadeau kunnen geven. Mijn ouders hebben het er al een tijdje over dat ze nieuwe foto's van ons willen en dit is dus ook de perfecte gelegenheid om foto's te laten maken met jou gezin erbij. Je hoort nu bij de familie. Ik denk dat Nick het ook wel een leuk idee vindt."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 2 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr okt 18, 2019 10:38 pm

Tyler

"Haha. Dan ben ik het beest van prinses Belle. Ik moet sochtends echt rustig wakker met een goed kop koffie anders ben ik echt niks waard." Tyler knikte. "Ahh zo gezien. Ik hoop dat je toestemming krijgt maar dat in Leiden klonk ook tof." Tyler liep naar de gang om te gasn plassen. Maar kwam gauw terug gerend. "Er zit een spin op het toilet."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 2 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr okt 18, 2019 10:41 pm

Dave

"Oe dat is zeker een leuk en goed idee. Een beter cadeau zou ik zelf niet kunnen bedenken. We kunnen zowel foto's als gezin maar ook apart laten maken. Van ons drieën, Bryan zijn kinderen. Lijkt me tof en ik weet zeker dat Isabella hier ook aan wilt meewerken."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 2 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 28 Vorige  1, 2, 3 ... 15 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum