Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sisters from another mister

2 plaatsers

Pagina 3 van 28 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 15 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 3 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za okt 19, 2019 9:41 am

Nick
"Fia heeft ook koffie en energy drank nodig. Als ze te druk wordt mag ze tijdelijk geen energy drank meer." Zei Nick. Hij keek naar Tyler. "Naturalis is ook in Leiden. We kunnen dan wel samen reizen. Jij hebt alleen een stageplek in de buurt van het station. Het oude Egypte past meer in mijn straatje dan de evolutie van de natuur. Ik ben dol op mythologie verhalen."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 3 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za okt 19, 2019 9:45 am

Lily
Lily keek naar Dave. "Uiteten gaan we ieder jaar met hun trouwdag. En het wordt nu nog gezelliger nu de familie is uitgebreid." Lily ging op haar bed zitten en keek even naar haar geboorte tutlap die in de boekenkast stond naast een foto van haar opa. Haar opa gaf elk kleinkind altijd een tutlap bij de geboorte. Lily was echt dol op haar opa. Het was de vader van haar vader en hij had haar leren tekenen. "Heeft papa je tutlap nog gegeven?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 3 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight za okt 19, 2019 10:55 am

Tyler

"Haha. Hyperactief konijntje. Nee dat heb ik niet. Gewoon last van opstart problemen. Wil gewoon rustig wakker kunnen worden." Tyler sloeg zijn handen voor zijn ogen. "Oeps! Dat is waar ook. Mhh... fossielen zijn ook natuur en dat is juist weer interessant vind ik. Dinos net zo."
Tyler tikte met zijn voet. "Maar kan iemand die spin van de wc halen? Ik moet echt plassen maar anders durf ik niet. Straks valt die spin op me ofzo."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 3 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight za okt 19, 2019 11:00 am

Dave

"Als je laat weten wanneer dan houden wij die data ook vrij. Wel zo leuk als iedereen er dan bij is."
Dave bladerde wat door het stripboek. "Huh, he wat? Oh, ja. Op de avond dat we elkaar hebben ontmoet. Zo bewees hij dat Bryan echt mijn vader was. Ik wilde hem namelijk niet meteen geloven. Alleen Inge heeft hem ingepikt dus hij ligt nu in haar wiegje."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 3 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za okt 19, 2019 6:52 pm

Nick
"Ik vind de evolutie ook wel tof hoor. Maar als kind was ik al gefascineerd in de Griekse mythlogie. Ik heb de verhalen van Percy Jackson ook echt verslonden. Niet dat dat allemaal klopt maar ik vond ze wel vet." Hij dronk zijn drinken op en stond op. "Nou laat me die spin eens zien."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 3 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za okt 19, 2019 7:11 pm

Lily
"We kunnen dan wel een groepsapp aanmaken met jou, Isabella, Nick en ik erin. Dan kunnen we wat dingen bespreken." Ze keek naar haar stripboek die Dave aan het lezen was. "Die tutlap heb je van opa gekregen. Hij is helaas twee jaar geleden overleden. Hij gaf elk kleinkind een tutlap. Opa heeft mij leren tekenen."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 3 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight za okt 19, 2019 9:07 pm

Tyler

"Mhh... mij te fantasie. Tuurlijk zit er een kerm van waarheid in maar toch. Ik lees liever hoe het echt gegaan zou zijn of kijk een film als Thor."
Tyler liep voor Nick uit naar het toilet. "Hij zat precies boven de wc als die er nog zit." Tyler haatte spinnen
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 3 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight za okt 19, 2019 9:09 pm

Dave

"Is goed. Je hebt mijn nummer. Als we ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het wel. We moeten sowieso die fotoshoot regelen en een datum dan prikken om met zijn alle uit eten te gaan." Dave luisterde naar wat Lily vertelde en legde het stripboek naast zich neer. Hij zou later rustug de tijd nemen om het te lezen. "Jammer. Klinkt als een aardige man."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 3 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za okt 19, 2019 9:29 pm

Nick
"Oew Marvel is wel een goede keuze. Mijn favoriete film van Marvel is Guardians of the Galaxy 2. Ik heb daar erg om moeten lachen. Thor vind ik ook tof." Hij liep mee naae de wc en maakte de deur open. Nick deed het licht aan en zag de langpoot spin in een hoekje op de grond. Hij pakte behendig een wcpapiertje, pakte de spin en gooide het in de wc waarna hij doortrok. "Zo hopelijk kun je nu in alle rust plassen."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 3 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za okt 19, 2019 9:31 pm

Lily
"Ja precies. Ik app Nick er nog wel over. Komt allemaal goed." Ze keek even naar de foto van haar opa en toen weer naar Dave. "Opa Bob was een hele lieve opa. Hij maakte altijd grapjes. En hij was dol op zijn kleinkinderen. Mijn oma leeft gelukkig nog en mijn andere opa ook."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 3 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight za okt 19, 2019 10:44 pm

Tyler

"No no no. Niet die. Ik bedoel de orginele Thor naar het verhaal over het paard van Troje. Of een film als pearl harbor." Tyler bleef om het hoekje staan wachten tot Nick de spin had verwijderd. "Thank you." Hij had het anders echt opgehouden.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 3 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight za okt 19, 2019 10:46 pm

Tyler

"Ik hoor het wel." Tyler zuchtte. "Wees zuinig op ze. Voor je het weet zijn ze er niet meer." Of je hebt gern contact met de opa en oma van je kindje dacht hij er achteraan. Alhoewel ze zagen Isabella haar oma nog.
Tyler stond op. "Waar kunnen we het oude speelgoed vinden?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 3 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo okt 20, 2019 1:38 pm

Nick
Hij keek bedenkelijk. "Thor en Troje? Bedoel je niet Troy? Die gaat over het paard van Troje. Die heb ik gezien. Ik vond het wel een toffe film." Nick glimlachte. "Ik hou van fantasie. Ik vind het heerlijk om even in een andere wereld te zijn. En geen dank. Ga maar plassen." Nick liep weer naar de woonkamer en ging weer bij de meiden zitten.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 3 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo okt 20, 2019 1:41 pm

Lily
"Ik ben er ook zuinig mee. Ga regelmatig bij ze langs. Misschien kunnen we van het weekend naar oma? De moeder van Bryan. Ze weet van je bestaan af en ze weet dat Bryan graag contact met je had gewild. Het is een hele lieve vrouw en als we samen gaan is het voor jullie beide minder akward."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 3 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight zo okt 20, 2019 6:39 pm

Tyler

"Ja die! Sorry zat met Thor in mijn hoofd. Ook een goede film maar niet wat ik dus bedoelde."
Tyler dacht na. "Mhhh, ik kijk het wel natuurlijk. Maar eerlijk k hou vam echte meidenfilms. Van die slechte romantische films. Heerlijk om bij weg te dromen.
Als ik dan toch een fantasie film moet noemen zeg ik twilight maar die heb ik vooral te vaak gezien door dat ik Taylor Lautner leuk vond." Tyler ging snel plassen en voegde zich weer bij de rest. "Zo dat lucht op. Wouden jullie geen spel gaan spelen?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 3 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight zo okt 20, 2019 6:44 pm

Dave


"Ik moet even kijken. Ik weet niet of we plannen hebben. Oh wacht wel. Je broer had geappt om morgen af te spreken om elkaar te leren kennen. Je hebt ook kans dat Emz het weekend voor mijn deur staat om te vragen hoe het bij jullie was. Eerlijk gezegd weet ik dat wel zeker.
Ik weet ook niet of Isa moet leren voor school. Ik wil haar ook niet opzadelen met Inge. Volgens mij pas ik morgen ook al op Inge. Nu Isa zwanger is laat ik er gewoon liever niet alleen."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 3 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma okt 21, 2019 3:55 pm

Nick
"Ik hou op zich wel van romantische films. Ik hou bijvoorbeeld heel erg van kerstfilms. Mijn favoriete kerstfilm is love actually. Ik ben echt verliefd op die film" zei Nick. Charlotte rolde met haar ogen. "Die film is zo overrated. Geef mij maar The Polar Express. Dat is mijn favoriete kerstfilm." Sophia dacht na. "Mijn favoriete kerstfilm is A Christmas Carol maar dan de versie met Jim Carrey. Ik vind die film zo mooi gemaakt. Tyler heb jij nog een favoriete kerstfilm? Welk spel hadden jullie in gedachten om te spelen?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 3 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma okt 21, 2019 3:57 pm

Lily
"Owja dat is waar. Volgend weekend heeft Nick open dag op zijn opleiding. Hij verzorgt de rondleidingen voor buitenlandse studenten." Ze keek even naar Dave. "Gaat alles oke met Isabella? Ze zag er moe uit. Ik snap dat je haar liever niet alleen laat. Hoe ver zijn jullie met de zwangerschap?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 3 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di okt 22, 2019 11:25 am

Tyler

"Ik geef Charlotte gelijk. Love actually is te feel good.
Maar waar zijn de klassiekers als the sound of music en annie. The holiday. Misschien geen echte kerstfilms maar die komen wel altijd met kerst. Mijn broer en ik hadden de rare traditie om in de kerstvakantie alle harry potter films te kijken. Maar als ik het echt perse een kerstfilm moet zijn dan zeg ik the santa claus films."
Tyler haalde zijn schouders op. "Jij opperde zelf een spel voor Sophia thuis kwam en we gingen eten."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 3 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di okt 22, 2019 11:28 am

Dave

"Leuk. Wat studeerd Nick ook alweer?" Hij wist niet meer zeker of Bryan dat wel verteld had. Er was ook veel op hem af gekomen. Ook kwa informatie.
"Ze is steeds moe en misselijk door de zwangerschap. Ik mag niks meer vragen. Dan ben ik die te bezorgde vriend en vader. Ze zou het aangeven als het niet ging.."
Dave haalde een hand door zijn haar. "Drie maanden. Bijna voorbij het eerste trimester. Hopelijk voelt ze zich straks beter."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 3 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads wo okt 23, 2019 5:45 pm

Nick
"Oew wij houden van Harry Potter. Josh, ons andere huisgenoot, is er ook echt dol op. We houden meestal op oudejaarsavond een Harry Potter marathon. Heel misschien willen we met zijn allen volgende zomer naar die studio's van Harry Potter." Zei Nick. "Mijn zusje is dol op The sound of music. Toen ze tien was speelde ze Brigitta in de musical. En met kerst kijken we de film altijd." Charlotte stond op en kwam even later terug met Dixit. "Zullen we dan maar spelen? We kunnen ook Harry Potter triviant spelen. Wij hebben de kaartjes in het Engels."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 3 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads wo okt 23, 2019 5:48 pm

Lily
"Hij studeert geschiedenis en is net begonnen aan zijn tweede jaar. Hij heeft eerst pabo gedaan en wilde daarna nog een opleiding aan de universiteit doen. Ik studeer pedagogiek." Lily keek even naar een foto van elf jaar geleden. Het was een foto van haar groepje met Wieneke Remmers en Rein Kolpa tijdens The Sound of Music. "Ik snap Isa wel. Ze wil gewoon een zo normaal mogelijk leven leiden nu jullie weer in Nederland zijn. Niet lang na de geboorte van Inge gingen jullie op tour. Waarschijnlijk heb je je toen ook zorgen om haar gemaakt."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 3 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo okt 23, 2019 10:43 pm

Tyler

"Oeh gaaf. Moeten jullie zeker doen en dan verstop ik me in 1 van jullie koffers." Tyler luisterde naar wat Nick verder vertelde. "Wat leuk en het maakt niet uit wat voor spel we spelen. Kiezen jullie maar. Ik ben bereid om een nieuw spel te leren."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 3 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo okt 23, 2019 10:47 pm

Dave

"I remember. Bryan had over jullie verteld maar ik heb niet alles onthouden." Dave schoot in de lach. "Normaal zal het nooit zijn. Laten we het erop houden dat we een zo rustig mogelijk leven proberen te lijdem buiten de spotlights en ons best doen om goede ouders te zijn." Dave knikte. "Het was niet ideaal en onze timing kon niet slechter. Maar liever zo dan dat ze Inge alleen had moeten opvoeden en ik de eerste keren van Inge had moeten missen. Ik had het voor geen goud willen missen maar zou het nooit meer overdoen."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 3 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za okt 26, 2019 4:03 pm

Nick
"Dan ga je toch ook mee? Ik denk dat Josh dat echt geen probleem vindt." "Wat vind ik geen probleem?" Klonk er een stem vanuit de gang. Niet veel later verscheen er een lange jongeman met bruine krulletjes en blauwe ogen. Ook had hij een gitaarkoffer op zijn rug. "Aah gezellig visite! Nick appte al dat hij een eter had. Hoi ik ben Josh." Hij legde zijn gitaarkoffer neer en schudde Tyler bij de hand. "Nou we gaan toch van de winter naar de Harry Potter studio's toe? Tyler is ook fan van Harry Potter. Wat nou als we met zijn vijven gaan?" Nick keek Josh met bambi ogen aan. "Uhm ja ik vind het geen probleem. We moeten toch nog boeken." Josh ging op de lege stoel zitten. "Zullen we Harry Potter triviant doen? We hebben het er nu zo over." Stelde Sophia voor. Nick vond het prima.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 3 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 28 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 15 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum