Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sisters from another mister

2 plaatsers

Pagina 1 van 28 1, 2, 3 ... 14 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Sisters from another mister Empty Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr okt 11, 2019 12:06 am

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr okt 11, 2019 12:08 am

Tyler

Tyler deed alsof die moest gapen. "Dan is de oudheid toch een stuk beter." Tyler deed zijn jas uit en ging op de bank zitten. "Dat hebben we net wel gemerkt in het asiel." Hij keek op naar Charlotte. "Hoezo? Kan ik beter een plattegrond mee nemen?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads vr okt 11, 2019 12:43 am

Isabella
Isabella at rustig van haar spinazietaart. Het deed haar goed om Lily en Dave zo te horen. "Ik vond je al wel eerder leuk hoor. Maar omdat Milan met Emily ging vond ik het akward om met jou een relatie te beginnen. Tot die ene avond. Ik stond buiten op de bus te wachten na het concert. De bus kwam maar niet. En daar stond jij. Het regende pijpenstelen en jij stelde voor om mij naar huis te brengen. Toen begon het wel te kriebelen bij mij." Ze herinnerde zich die avond nog goed. Het was ook een bijzondere avond.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads vr okt 11, 2019 12:48 am

Nick
"Uhm Lot wat is er mis met mijn rondleiding skills?" Vroeg hij nep beledigt. Charlotte keek hem grijnzend aan. "Weet jij die rondleiding nog tijdens de open dag op de middelbare? Jij moest wat vertellen over Duits en toen deed je dat met een Duits accent. Mevrouw Evers kon wel door de grond zakken van schaamte." Zei Charlotte. Nick rolde met zijn ogen. "Toen was ik veertien. Ik ben nu 26. Je denkt toch niet dat ik nog steeds zulke rondleidingen zou geven?" Charlotte keek naar Tyler. "Nick is en blijft een lolbroek." De bel ging. "Ik ga de sushi halen. Zo terug." En Charlotte liep naar beneden. "Niet geloven wat ze allemaal zegt. Ik neem mijn taak als rondleider heel serieus." En hij deed zijn best om zo serieus mogelijk te kijken.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr okt 11, 2019 5:02 pm

Dave

Dave trok een wenkbrauw op. "Echt? Dat kan ik me niet meer herinneren. Klinkt wel heel erg cliché. Alsof ik standaard meisjes oppik en thuis breng." Dave kleurde wat rood. "Je hoort het dus.. Gewoon je een lift laten aanbieden." Dave nam een stukje spinazietaart. "Inge, hapje?" Hij zag Inge vies kijken. "Keur je nou gewoon de kookkunsten van je nieuwe oma af. Je hebt het nog geen eens geprobeerd."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr okt 11, 2019 5:05 pm

Tyler

Tyler kwam niet meer bij van het lachen. Hij zag het helemaal voor zich. Tranen rolde nog net niet langs zijn wangen en hij lag nog net niet naast de bank.
"No,no. Ik zie het alleen maar voor me. Als je het van de week nou met een goed Engels accent doet dan versta ik tenminste elk wordt." Tyler veegde ze ogen droog. "Moet il helpen? De tafel dekken ofzo.?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads vr okt 11, 2019 6:14 pm

Isabella
"Ons liefdesverhaal is ook cliche. Een zanger krijgt een relatie met een normaal iemand. En krijgen het meest perfecte kind ooit. Daarnaast krijgen we nog een mooie dochter erbij." Ze at verder en keek naar Inge. "Probeer het nou. Eerst proberen en daarna pas zeggen dat je het niet lekker vindt."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads vr okt 11, 2019 6:16 pm

Nick
"Pfft ik kan heus wel rondleiden." En hij begon te mokken als een klein kind. "Blijf lekker zitten. We eten gewoon op de bank." Hij stond op en haalde de borden uit de keuken. Daarna legde hij de borden op de bijzettafel. "Een Engels accent wordt een stuk moeilijker. Ik heb wel een papier met de tekst in het Engels. Aangezien we regelmatig veel Engelse studenten krijgen hebben we de rondleiding in het Engels uitgetypt."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr okt 11, 2019 8:56 pm

Dave

"Oke maar het klonk echt als zo slechte film scène.
Daar komt ook altijd zo een redder in nood op het juiste moment langs. Maar voor ons is het geen film maar real."
Dave probeerde het nog een keer met de spinazie. "Hap hap, lekker lekker." Inge weigerde. "Kijk papa ook hapje." Hij stopte het hapje in zijn eigen mond. Al hield die niet van spinazie het smaakte wel. Al zou die het niet snel vaker eten. "Nu Inge een hapje."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight vr okt 11, 2019 8:58 pm

Tyler

"Oh oh, wat ben je toch zielig." Tyler moest moeite doen om niet te lachen. "Oh oke." Hij was het niet gewend om niet aan tafel te eten. Was dit is Nederlands? "Zou ik een cola mogen." Hij had dorst en wat te drinken bij het eten was wel lekker. "Pff! Doe je dat geen eens voor mij? Dan versta ik er toch niks van. Jij wilde mij rondleiden hoor."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads vr okt 11, 2019 9:10 pm

Isabella
"Je was gewoon een ontzettende gentleman en nu nog steeds." Esther keek naar Bryan. "Dat heeft ie denk ik van Bryan. Bryan was ook een hele gentleman toen wij aan het daten waren. Hij deed het op het begin ook rustig aan. Vooral omdat hij best wel een verleden had. Hij gaf mij rustig de tijd om alles in mij op te nemen en uiteindelijk kregen we verkering." Isabella glimlachte. Ze vond het mooi hoe die twee bij elkaar waren gekomen. "Niet!" Riep Inge uit en ze duwde de vork met spinazietaart naar Dave toe. Spetters spinazie kwamen in het gezicht van Dave. Isabella moest proberen niet te lachen. "Inge dit is niet netjes."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads vr okt 11, 2019 9:14 pm

Nick
"Ik ben heel zielig." En hij begon te lachen. "Een cola?" Hij liep naar de keuken en kwam wat later terug met cola voor Tyler en voor zichzelf en voor Charlotte een dubbelfris. Charlotte kwam terug met de sushi. "Lekker ding zeg die de sushi kwam afgeven." Zei ze. Nick knipperde met zijn ogen. "Om zijn nummer gevraagd?" Charlotte grijnsde. "Ja dus." Concludeerde Nick. "Owja ik doe de solo rondleidingen dat klopt. Nou dan doe ik het natuurlijk in het Engels."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight za okt 12, 2019 6:41 pm

Dave

Ja en toen vlogen de spetters spinazie in zijn gezicht. Zo kon je ook duidelijk maken dat je iets echt niet ging proberen. Dave stond op en liep naar de keuken om zijn gezicht af te geven. "Ik dacht dat ze op mij leek maar ik probeer het nog teminste. Ies, ik wens je er succes mee."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight za okt 12, 2019 6:43 pm

Tyler

"Ohhoh, boe boe. Zo zielig." Tyler knikte. "Ja als je het hebt hoor. Iets anders is ook goed." Hij nam de cola dankbaar aan. "Haha. Weet je zeker dat je hem niet eerst laat keuten door onze gayradar." Tyler stak zijn duim op. "Good job."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za okt 12, 2019 11:03 pm

Isabella
Isabella ging bij Inge zitten. "Inge probeer het nou. Een hapje. Dan zijn papa en ik super trots op je." Ze keek naar Inge die haar boos aankeek. "Hier komt het vliegtuig. Brrrrr." En Isabella zweefde met de vork met spinazietaart erop. "Doe je mond maar open.. 1...2..." En waarempel. Inge deed haar mond open. Ze kauwde erop maar trok een vies gezicht. "Volgens mij vind je het niet zo lekker. Wel goed dat je het toch geprobeerd heb."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za okt 12, 2019 11:09 pm

Nick
"Ik hou deze jongen lekker voor mezelf als je het niet heel erg vindt." Zei Charlotte en ze stak haar tong uit. Nick nam ook een slok van zijn cola en hielp Charlotte met het uitpakken van de sushi. "Hmm zalmsushi lekker. Ow Tyler kijk uit met de wasabi want dat is een pittig sausje."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight zo okt 13, 2019 8:53 am

Dave

Dave ging weer zitten. "Goed geprobeerd, moppie." Hij aaide Inge over de haartjes. "Die, die!", hoorde die Inge zeggen en zag hem naar de soepkom wijzen. "Die is leeg. Ik weet niet of er nog wat soep is." Ondertussen at die zelf van de spinazietaart. "Neem eerst maar wat te drinken." En gaf Inge haar flesje met ranja
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight zo okt 13, 2019 8:56 am

Tyler

"Als je twijfels hebt dan roep je maar."
Tyler bekeek de sushi die Charlotte en Nick uitpakte.
"Ziet er goed uit." Hij hoorde de tip van Charlotte. "Oh, thanl you." Hij wilde het al proberen. De kleur was dus leuker dan de smaak. "Kan ik gewoon alles pakken?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo okt 13, 2019 2:05 pm

Isabella
"Er is nog een beetje soep." Zei Esther. Ze stond op en vulde het kopje met nog een beetje soep. Inge keek blij. Isabella vond het fijn dat Inge zo goed at. "Kom maar. Ik help je wel met de soep." Ze nam een beetje soep op de lepel en gaf het aan Inge. "We hebben ook nog chocolade pudding in de koelkast. Mag Inge chocola?" Hoorde ze Esther vragen.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo okt 13, 2019 2:09 pm

Nick
"Nee ik heb geen twijfels hoor. Kijk zelf maar." Charlotte had het nummer toegevoegd en liet de whatsapp foto van de jongen zien. "Hij heet Matthijs." Nick glimlachte. "Hopelijk wordt het wat." Nick pakte stokjes en begon aan zijn sushi. Hij keek naar Tyler. "Tuurlijk pak maar wat je lekker lijkt." Zei hij. Charlotte had haar schoenen uit gedaan en ging op haar vaste plekje op de bank zitten. "Zeg heren zouden jullie het leuk vinden om zo een spelletje te doen?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight zo okt 13, 2019 3:55 pm

Tyler

Tyler bekeek de foto die Charlotte liet zien. Tyler keek bedenkelijk. Hij gaf de telefoon terug. "Duidelijk hetero.',zei die nadat die een stukje sushi in zijn mond stopte. "Oeh, dit is lekker. Maar dat met die stokjes gaat mij niet lukken hoor." Tyler keek naar Nick. "Kan. Wat voor spelletje?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight zo okt 13, 2019 3:58 pm

Dave

"Oh, nee. Daar komt niks van in. Dan moet ik straks mijn toetje delen. Nou dacht het niet. En nu Isa opnieuw zwanger is verdwijnt chocolade al als sneeuw voor de zon.
Dan blijft er helemaal niks meer voor mij over."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo okt 13, 2019 9:09 pm

Nick
"Jep hetero." Concludeerde Nick. Hij at van zijn sushi. Charlotte glimlachte. "Dus hij is goedgekeurd?" Vroeg Charlotte. Nick knikte. "Zeker weten hoor Lot. Heb jij nog iets gehoord over Sophia?" Charlotte knikte. "Ze is wat later. College liep uit. Of we nog wat sushi voor haar wilde bewaren." Nick at rustig verder. "Tuurlijk. Sophia is onze andere huisgenoot. En met stokjes eten kon ik ook niet in een keer hoor. Sophia haar ouders komen uit China dus bij haar is het met de paplepel ingegoten. Zij heeft het aan ons geleerd." Zei Nick. Charlotte dacht na en keek naar de spelletjeskast. "Dixit? Dan heeft ieder een handvol kaarten en een van ons is de verteller. Die vertelt aan de andere spelers iets over zijn kaart en legt die kaart op zijn kop op tafel. De andere spelers moeten dan twee kaarten kiezen die ze bij de beschrijving vinden passen. De verteller schud de kaarten, legt ze op zijn kop op tafel en de rest moet raden welke kaart de verteller heeft gekozen. Het is best een grappig spel." Nick dacht na. "Dixit is goed. Hoe laat zou Sophia thuis zijn? Want het is leuker om het met vier te doen." "Rond zeven uur."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo okt 13, 2019 9:13 pm

Lily
Ze waren klaar met eten. Isabella tilde Inge op en zette haar op haar speelkleed. Lily keek toe hoe Inge met Isabella een blokkentoren ging bouwen. "Dave zullen wij even naar speelgoed boven op zolder kijken? Dan kan ik je gelijk mijn kamer laten zien als je het leuk vindt."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight zo okt 13, 2019 9:55 pm

Tyler

"Mhh, alleen als die een leuke tweelingbroer heeft.",zei die plagend. Hij hoopte alleen dat Nick het niet verkeerd op ving. Hij vond Nick juist erg leuk. "Cool! Nou dan kunnen jullie mij mooi samen leren hoe het wel moet. Voorlopig stop ik het maar gewoon maar in mijn mond. Vooral met dat bruine sausje is het lekker." En hij nam nog een stukje garnaalsushi met soja saus. "Oke. Klinkt interessant. Ik kan het proberen maar ik ben niet heel goed in spelletjes hoor."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 28 1, 2, 3 ... 14 ... 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum