Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sisters from another mister

2 plaatsers

Pagina 28 van 28 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28

Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 28 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo dec 23, 2020 1:33 pm

Milan

Milan streelde Emily door de haren. Terwijl die even naar buiten keek. Al waren er inmiddels alleen nog maar wolken te zien of een grote springkussen van marshmallows. Het was maar hoe je het bekeek. "Zet maar aan. Dat kan ik tenminste half suffend mee kijken. En ja voor dat je het weet zijn we dan in new York en hebben we eindelijk tijd voor ons tweetjes na alle gekkigheid voor het plannen van de bruiloft. Ik ben blij dat dat achter de rug is. Niet dat ik niet met je wilde trouwen. Alles behalve. Maar het is fijn dat we het nu weer rustiger aan kunnen doen." Hij nam wat water en bood vervolgens Emily het flesje aan.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 28 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo dec 23, 2020 1:41 pm

Alyssa

Alyssa nam het flesje water aan en rolde met haar ogen. "Ja joh ik zie er nu ook echt beeld schoon uit in mijn joggingpak met wallen tot op mijn enkels en opgewassen haar. Maar ik heb echt gewoon geen puf om te douchen. Ik ga vanavond wel."
Ze kuste hem terug en dronk wat water. "Geen idee. Die trekt als de eigen plan zins ik zwanger van der was. Ik heb je toch wel eens verteld dat die eigenwijs nog tot vlak voor de bevalling in stuit lag. We zullen het zien. Ik neem aan dat ze een hut wilt gaan bouwen ofzo." Alyssa knikte. "Ga jij nou maar eerst aan het welk dan gaan we wandelen als je klaar bent."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 28 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo dec 23, 2020 1:48 pm

Dave

"Sorry. We moeten nog boodschappen doen. Eten voor vanavond halen en luiers enzo. Ik ga zo wel naar de supermarkt. Eerst koffie!" Zonder koffie werd die niet wakker.
"Inge?!? Kom papa maar helpen met een broodje voor papa smeren. Dat kan jij al zo goed.",zei hij snel voordat Milou wakker zou worden van de grote zus. Al kon die begrijpen dat Inge ook gewoon met de kleine zusje wilde spelen als was Milou daar nog te klein voor. "Dean zei dat het niet perse nodig was maar als je er bij wilt zijn dan is dat prima. Het zal niet zo heel lang duren denk ik." Dave keek bedenkelijk naar Isabella. "En avondje voor ons twee zou fijn zijn naar kunnen we dan niet beter Rick vragen? Ik weet dat het mijn biologische vader is maar zo lang kennen we hem nou ook weer niet dat ik hem de meiden toe vertrouw. Ik laat ze sowieso liever niet achter." Het was dat zijn zusje nu op huwelijksreis was anders had die haar gevraagd. Die twee vertrouwde die het snelst zijn meiden toe
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 28 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo dec 23, 2020 1:52 pm

Tyler

Tyler zei Lily gedag toen ze instapte. "Dan laat ik de vraag hoe het gaat maar zitten. Maar weet dat iedereen ook alleen maar om je geeft, meid en het beste met je voor hebben. Maar dan maar een andere vraag en misschien wel de belangrijkste van allemaal. Jij bent vast vaker naar de Efteling geweest. Dus jij kan vast wel vertellen in welke attracties we moeten gaan. Ik heb even op de website gespiekt en de baron ofzo toch als ik dat goed heb onthouden zag er heel vet uit. En er is iets met elfjes en trollen dat heel magisch moet zijn."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 28 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di jan 05, 2021 12:35 pm

Emily
Emily keek ook naar buiten. Het was echt prachtig. Het leek net alsof ze in een droomwereld leefde. Ze pakte Milan zijn hand. “Het lijkt net op de Droomvlucht uit de Efteling.” Ze zette de laptop aan en doorzocht Netflix. Ze knikte. Het was ook een drukke tijd geweest. Trouwen was veel plannen. “Ik vond de bruiloft echt heel leuk en ik vond het super lief dat Dave onverwacht ons nummer ging zingen. Het was alleen heel veel plannen. Ik ben trouwens ook echt trots op Carmen. Hoe ze onze bruiloft heeft gepland ondanks dat haar man ziek is.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 28 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di jan 05, 2021 3:46 pm

Brandon
Brandon pakte zijn kopje koffie van onder het koffiezetapparaat en liep naar Alyssa toe. Hij gaf haar een kus. “Ze wilde laatste een hut maken met mij maar ik had het te druk met mijn studie. Heb haar beloofd dat als ik afgestudeerd ben dat we dan alle tijd hebben en allemaal leuke dingen kunnen doen.” Hij nam een slok koffie. “Goed dan ga ik naar boven. Als er iets is geef dan een gil.” Hij gaf haar nog een kus en liep toen naar boven.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 28 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di jan 05, 2021 3:50 pm

Isabella
“Geeft niet. Ik had beloofd om te gaan maar ik ben gewoon zo moe doordat Milou elke keer vroeg gaat huilen. Ik wil jou laten liggen omdat je druk bent met je nieuwe cd.” Ze zuchtte diep en ging even rechtop zitten. Het viel niet mee, twee kleine kinderen die je aandacht wilde hebben. Ze dacht na. “Ik kan Rick wel even appen of hij tijd heeft. Mocht die niet kunnen kunnen we misschien aan Nick en Tyler vragen of ze willen oppassen? Die zijn dol op die twee meiden.” Ze stond op en keek even naar Milou voor ze naar Dave liep. Milou lag lekker te slapen. “Gaat het over die cdtour door Nederland?”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 28 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di jan 05, 2021 3:59 pm

Lily
Lily keek even naar buiten. “Het gaat ook wel. Het is alleen dat therapie gewoon veel energie kost.” Ze slikte. Het liefst vermeed ze het hele onderwerp. Sinds dat ze Dave leerde kennen zag ze weer beelden van het ongeluk voor zich. Voor haar idee had ze dat weggestopt maar alles kwam weer naar boven. Ze schrok op uit haar gedachten toen Tyler haar wat vroeg. “De baron is heel tof. 37 meter hoog en dan een vrije val naar beneden. De droomvlucht is met elfjes en trollen. Dat is mijn favoriet. Nick zijn favoriet is de Villa Volta en de Baron he Nick.” Ze hoorde Nick enthousiast zeggen dat hij die attracties heel tof vond.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 28 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di jan 05, 2021 7:33 pm

Milan

Milan trok een wenkbrauw op.."Als droomvlucht? Maar hier boven leven toch geen trollen en feeën. In elk geval dat mag ik hopen. Het is meer gewoon een grote witte suikerspin. In elk geval dat dacht ik vroeger altijd." Hij staarde naar het scherm van zijn tablet waar ze zojuist een serie op hadden gestart. "Hihi. Ik dacht ik vraag het hem gewoon en hij was meteen enthousiast. Het maakte ons nummer net even specialer." Milan knikte. "Me too. Misschien moeten we als we terug zijn eens aanbieden km op de jongens te passen, zodat ze wat kan gaan doen met Steven. Even tijd voor elkaar."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 28 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di jan 05, 2021 7:37 pm

Alyssa

"Voel je je niet schuldig. Volgens de juf bouwt ze elke dag een hut op school of is ze vader en moedertje aan het spelen in de kippenhok. Mevrouwtje kan zich ook prima zelf vermaken hoor maar ze vind het gewoon leuker om samen met Bran Bran zoals ze jr dan noemt te spelen. Je studie gaat nou eenmaal voor en dat begrijpt ze best hoor. Je bent al veel te lief en goed voor haar." Ze kuste hem terug en dronk wat van haar water. Alyssa stak de duim op. Ze stond op zodat ze ondertussen kon stofzuigen.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 28 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di jan 05, 2021 7:41 pm

Dave

"Zeg dat ik werk betekend niet dat jij alles alleen hoef te doen. We hebben juist een pauze met de band ingelast zodat we meer tijd hadden voor onze gezinnen. Zodat ik bij jou en de meisjes kan zijn. Ik kan heus wel me bed uit voor Milou als ze huilt." Maar hij vond het wel super lief van Isa dat ze aan hem dacht.
Dave dacht na. "Volgens mij zei Nick laatst dat ik hen sprak dat hij met Tyler en Lily naar de Efteling zou gaan vandaag. Dus het is slimmer om Rick eerst te appen en als hij niet kan dan toch maar Bryan." Dave schudde zijn hoofd. "Nee. Dwwn vroeg of hij de beveiliging weer kon afbouwen nu er geen dreiging meer is. Gezien we eerst dachten dat Bryan ons stalkte."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 28 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di jan 05, 2021 7:45 pm

Tyler

"Snap ik wel hoor. Maar nu niet meer aan denken. We gaan het er ook niet meer over hebben vandaag. Maar er een leuke, gezellige,sprookjesachtige dag van maken." "Met veel eten",grapte die er achteraan. Ja hij was nou eenmaal een vreetzak en dan vooral een zoetekauw. "Omg! Ik weet niet of ik daar in durf hoor. Ik heb hoogtevrees he. Maar wat is villa volta?" Hij kon zich niet herinneren dat hij daar over had gelezen. "Misschien heel kinderachtig maar ik wil wel een stukje door het sprookjesbos."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 28 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do maa 04, 2021 7:12 pm

Emily
Ze begon te lachen. “Dat is waar. Maar ik vind het net een droomwereld. Nog even en ik zie van die engeltjes die op de wolken stuiteren.” Ze keek naar Milan en hield zijn hand vast. “Het was een mega speciale dag. Ik ben benieuwd naar de foto’s wanneer kregen we die binnen?” Ze keek naar het beeldscherm om te zien hoever ze waren. Ze waren er over een uurtje. “Ik heb beloofd om Dave te bellen als we er waren. Hij vond het toch wel spannend. Zijn kleine zusje die gaat vliegen.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 28 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do maa 04, 2021 7:16 pm

Brandon
Brandon was niet alleen bezig met zijn portfolio maar ook met een verrassing voor Kylie en Aly. Hij was een fotoboek aan het maken met al hun hoogtepunten. Binnenkort als Brandon en Aly drie jaar samen waren zou hij het aan geven. Nadat hij zijn portfolio afhad ging hij daarmee aan de slag. Hij vond het fijn om hiermee bezig te zijn. Zijn meiden. Binnenkort kwamen er nog twee kinderen bij. Hij plakte een nieuwe foto en schreef er kort een verhaaltje bij. Na een tijdje besloot hij een app te sturen naar Aly.

Hey schat, zullen we zo gaan wandelen? Xx
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 28 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do maa 04, 2021 7:24 pm

Isabella
Ze keek naar Dave. Wat ze eigenlijk wilde zeggen was dat ze moe was. Niet alleen van de bevalling maar ook van alle veranderingen, de ruzie die ze met haar ouders had en ook nog haar studie erbij. Ze sliep slecht en probeerde met man en macht alles uit haar studie te halen. Ze wilde dolgraag als verloskundige aan de slag. Ze keek even naar Inge die haar aankeek met haar fel blauwe ogen. “Weet ik. Ik weet dat ik je altijd kan roepen.” Ze veegde even haar ogen af waar opkomende tranen begonnen te komen. “Owja dat is waar, dat was ik helemaal vergeten. Hopelijk hebben ze een leuke dag.” Ze keek naar Milou die met haar tutknuffel bezig was. “Zal ik daarbij zijn bij die vergadering? We hebben het in eerste instantie voor mij gedaan. En had Emily nog belooft om te bellen als er waren?”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 28 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do maa 04, 2021 7:31 pm

Lily
Lily glimlachte. “Ik ben dol op eten. Vooral die eigenheymers daar. Dat zijn aardappelen op stokjes met paprikapoeder of andere kruiden.” Ze keek even naar buiten. “Je merkt maar een klein beetje dat het hoog is. Ik denk dat je maar tien seconden naar beneden kijkt en daarna ga je hard naar beneden. Villa Volta is een huis dat vervloekt is. Je krijgt eerst het verhaal te horen en uiteindelijk kom je in een ruimte. Je gaat op een van de banken zitten en uiteindelijk begint de hele kamer te draaien. Nick krijgt altijd een giechelbui in Villa Volta. En het sprookjesbos daar ben ik ook echt dol op.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 28 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma maa 08, 2021 6:37 pm

Milan

Milan schoot in de lach en schudde zijn hoofd. "Zeg dat maar niet te hard. Straks denken mensen nog dat je een of ander pilletje heb ingenomen. Normaal gesproken is het toch niet zo goed teken als je kaboutertjes op wolken ziet rondspringen." "Al snap ik wat je bedoeld.",voegde die er aan toe. Milan haalde zijn mobiel uit zijn broekzak om de gemaakte afspraken met de fotograaf op tezoeken. "Als we terug zijn mochten we ze komen ophalen. Eigenlijk zouden ze al klaar zijn naar ja we kunnen ze moeilijk ophalen vanuit New York." Milan haalde zijn hand door zijn haar. "Ik denk eerder dat Dave het spannend vind dat zijn klene zusjeis getrouwd en nu aan het huwelijkse leven begint"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 28 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma maa 08, 2021 6:42 pm

Alyssa

Alyssa was op haar gemakje gaan stofzuigen en een beetje af stoffen. Want dat ging ook niet meer zo gemakkelijk met een zwangere tweelingbuik in de weg. Ze was veel.sneller moe en moest tussendoor gewoon even gaan zitten. Ze zat net weer na alle klusjes op de bank met een koud glas water toen Brandon van boven appte. Is goed. Kom je dan naar beneden?!? Ik zal me alvast klaar maken Moeizaam stond ze op. Eer dat ze de schoenen en alles namelijk aanhad.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 28 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma maa 08, 2021 6:48 pm

Dave

Dave sloeg zijn armen om Isa heen. "Ies, het is oké. Je hoeft niet alles alleen te doen. Ik heb niet voor niks voor meer tijd met mijn gezin gekozen na al dat touren. Maar dan moet je me wel de kans geven om een vader te kunnen zijn. Dat kan ik niet als jij alle zorgen uit handen neemt." Hij gaf haar een kus op de wang. "Ik bel zo Rick en dan boek ik een leuk restaurantje. Ik handel doe afspraak met Dean snel af en dan gaan we wat leuks doen. En ik zorg voor de meisjes. Geen gemaar jij mag ook eens rustig aan doen."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 28 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma maa 08, 2021 6:52 pm

Tyler

Tyler zijn mond stond haast ooen en er liep nog net geen kwijl uit zijn mond. "Oeh, die zijn lekker." Haha ze hadden beter een restaurant kunnen plunderen dan naar de Efteling te gaan zoals ze over eten spraken. En daarbij nu had hij lekkere trek gekregen.
Tyler beet op zijn lip. "Ik doe mijn ogen wel dicht.",besloot hij verstandig. Tyler twijfelde. "Ik hoop dat ik dan niet duizelig wordt en moet overgeven." Hij keek even naar buiten. "Is het nog ver, Nick?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 28 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 28 van 28 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum