Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Brothers & Sisters

3 plaatsers

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Brothers & Sisters Empty Brothers & Sisters

Bericht van moonlight ma jun 15, 2020 8:18 am

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Meneer Walker is schooldirecteur en zijn vrouw is huisvrouw. Samen zijn ze al jaren gelukkig en hebben ze een groot gezin. Zoals elk gezin kent dat de nodige problemen , onderlinge irritaries en ruzies. Maar ook vriendschap en liefde.
Er voor elkaar zijn in goede en slechte tijden. Misschien lijkt het niet altijd zo maar het blijft: familie!

*Rollen*

Ethan (23): Moonlight
Anny (21): femmie
Abby (21): Moonlight
Lynn (18): KirstReads
Sven (17): femmie


*Overige rollen* (Denk aan geliefde/kinderen)

Drake (24, geliefde Anny): Moonlight
Bram (3, zoontje Anny en Drake):godmond
Johnny (22, vriend Abby): vrij
Feline (2, adoptie dochter Abby): godmond
Chris (19, vriendje Lynn): Moonlight
Fiona (26, halfzus Walker kids): femmie


- We beginnen dat de hele familie "gezellig" samen een lang weekend, 4 dagen, in huisjes zit van Landal. Het is de ochtend van vertrek. Iedereen verzameld in het ouderlijke huis, waarna ze gezamenlijk vertrekken."


Laatst aangepast door moonlight op wo jun 17, 2020 10:30 pm; in totaal 4 keer bewerkt
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2923
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight ma jun 15, 2020 8:22 am

Ethan

"Heeft iemand mijn schoenen gezien?", riep die door het huis heen. Het was er een chaos van jewelste. Iedereen liep en riep door elkaar heen. Niet dat het ongebruikelijk was in huize Walker.
Maar nu was het extreem druk. Iedereen was er dan ook omdat ze zometeen met zijn alle een lang weekend weg zouden gaan.
Uiteindelijk vond Ethan zijn schoenen onder tafel. Hoe die daar terecht waren gekomen, ging die zich maar niet afvragen.
"Wie slaapt er eigenlijk bij wie op de kamer? Sven?!? Zullen wij samen?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2923
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight ma jun 15, 2020 8:27 am

Abby

Abby was de laatste spullen voor Feline aan het pakken. Ze had totáál geen zin in het familieweekend. Al die verplichtingen en dat neo gezellig doen. Bluhh🤢! Het was dat Johnny der over had gehaald en iedereen Feline graag weer wilde zien anders was ze geen eens mee gegaan. Ze had een hekel aan de familie. Ze was niet voor niks vaker bij Johnny te vinden. "Ben je klaar?", hoorde ze Johnny vragen. Abby zuchtte overdreven. "Jaa.. Laten we maar gaan."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2923
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie ma jun 15, 2020 5:29 pm

Sven
Sven had een feestje gehad de avond van tevoren. Hij kon zich de eerste tien minuten herinneren, maar verder niet heel veel meer. Zijn wekker was afgegaan die ochtend, maar die had hij tegen de muur gegooid. Toch werd hij langzaam wakker van gestommel in het huis. Iedereen die zich aan het klaarmaken was. Veel te laat kwam Sven zijn bed uit. Gelukkig was de badkamer aan de overkant. Hij waggelde er naartoe, zodat hij onder de douche kon stappen. Toen hij zo’n 10 minuten onder de douche stond, hoorde hij zijn oudere broer aan de andere kant van de deur. “Ja prima! Geef me 10 minuten!” riep Sven door de deur heen. Hij zuchtte eventjes. Hij wist niet eens waar hij op toegezegd had. Hij keek op tegen zijn oudere broer, dus het zou nogal lichtelijk goed zijn. Hij waste zich snel toen het eindelijk tot hem door drong dat hij een beetje moest gaan opschieten. Hij stapte uit de douche, droogde zich af en trok zijn onderbroek aan. Hij stak over naar zijn kamer, waar het leek alsof er een bom ontploft was. “Oi.” Zei hij zachtjes tegen zichzelf. Hij kleedde zich verder aan en besloot eerst naar beneden gaan om te ontbijten, voordat hij zijn spullen bij elkaar zou gaan zoeken. “Morgen.” Zei hij, waarna hij een gaap probeerde te onderdrukken. Hij had zelf het idee dat het niet aan zijn gezicht te zien was dat hij een feestje had gehad.

Anny
“Vier dagen ja. Gaat je dat lukken?” Anny klonk boos toen ze aan de telefoon zat. Ze kon ook niets aan de andere over laten. “Ik heb een lijstje voor je achter gelaten. Die hoef je maar stap voor stap te volgen. Zo moeilijk is dat niet.” Strafte ze de man aan de andere kant van de telefoon af. “Serieus! Ik kan ook niks aan je overlaten! Toon initiatief!” schreeuwde ze haast door de telefoon heen. Ze drukte de man weg. Ze keek naar de spullen die klaar stonden. Bram kwam naar haar toe. De jongen was overenthousiast en op dat moment kon Anny dat eventjes niet hebben. “Bram, stop.” Zei ze dan ook streng tegen hem, waarna ze weg liep. “Drake! Ben je klaar?”
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight ma jun 15, 2020 11:17 pm

Drake

Bram kwam op hem afgerend. Hij tilde het jochie op. "Ann, moet dat nou? Kan je geen twee tellen die telefoon wegleggen om aandacht aan je zoon te besteden? Zou je überhaupt dit weekend je niet met je werk bemoeien. We gaan op vakantie. Richt je tijd op ons, op Bram. Je hebt hem de hele week al amper gezien."
Hij zette Bram weer neer. "Ga je jas en schoenen maar alvast pakken.",sprak die tegen hun zoontje. "Ben je zelf zo ver om te gaan?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2923
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight ma jun 15, 2020 11:22 pm

Ethan

Ethan hoorde het antwoord vanaf de andere kant van de deur. Gelukkig, hij hoefde niet alleen te slapen. Met zijn broertje een kamer delen was toch een stuk gezelliger. Ethan was weer naar beneden gegaan om broodjes voor onderweg te smeren.
Gisteravond had hij voor iedereen nog bananen muffins staan bakken. De bel ging. Zijn vader deed open. Het was Abby met haar vriend en dochtertje. Ethan ging Feline op die naar hem toe was gelopen. Hij was dol op zijn neefje en nichtje. "Sven, schiet je een beetje op? Anny zal hier ook zo wel zijn. Dan willen we toch echt gaan.",Hoorde hij zijn vader spreken.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2923
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads di jun 16, 2020 4:51 pm

Lynn
Ze had alles ingepakt. Het laatste wat ze nog moest uitzoeken was een boek. Ze gingen vier dagen weg en Lynn kon niet zonder een boek weg. Haar blik ging naar de grote stapel waar ze in bezig was. Ze las altijd meerdere boeken tegelijkertijd. Uiteindelijk koos ze voor The Vanishing Stair van Maureen Johnson. Dit was het tweede boek van de Truely Devious trilogie. Ze deed het boek in haar koffer en maakte hem dicht. Ze liep haar kamer uit en liep naar beneden. Lynn begroette Abby en Johnny. Ze aaide Feline door haar haren. "Hoe is het met deze kleine dame?" Ze appte Chris nog even voor ze zich weer op haar familie richtte.

Hey Lief, jammer dat je niet mee kan. Ik ga je super erg missen. Hopelijk zie ik je snel! Xx
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2859
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie di jun 16, 2020 8:27 pm

Anny Walker
“Nee, dat kan ik niet. Ik moest ook zo nodig een prutser als mijn rechterhand kiezen. Leon bakt er niks van! Ik kan beter Janneke bellen of zij het overneemt.” Zei ze tegen hem en zuchtte een keer. Misschien kon ze beter gewoon helemaal niet gaan. “Dit weekend is een bedrijfsfeest wat we voor het derde jaar achter elkaar doen én een bruiloft. Ik kan niet hebben dat we slechte recensies krijgen. We zijn nog maar net iets meer als vier jaar bezig.” Zei ze. Ze was haar bedrijfje begonnen net voordat ze zwanger raakte van Bram. “Ja, ik ben klaar om te gaan.” Zei ze.

Sven Walker
Wat langzaam at Sven zijn boterham. Het ging nooit zo snel ’s ochtends bij hem. Al helemaal niet nadat hij zo’n feestje had gehad. “Ja pap, ik doe mijn best.” Mompelde hij, waarna hij in hetzelfde tempo door bleef eten. Hij negeerde zijn zus, schoonbroer en nichtje toen ze binnen kwamen. Toen hij zijn ontbijt op had, liet hij dat gewoon op tafel staan. Boven begon hij langzaam zijn spullen bij elkaar te rapen, al had hij geen idee wat hij precies nodig had.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight wo jun 17, 2020 9:59 am

Drake

Drake sloeg een overdreven diepe zucht en rolde met zijn ogen. Kon ze nou echt even niet aan de werk denken?!? Hij had toch ook 4 dagen vrij gepland en had daarnaast nog de volle zorg van Bram. Oké daar had hij zelf voor gekozen maar kon ze niet een keer wat terug doen, behalve geld in het laatje brengen. "Dan bel je Janneke en laat je het haar overnemen. Ze redden het wel zonder je. Ik ga Bram helpen en dan zet ik de spullen in de auto dan kunnen er gaan."

Abby

Feline knuffelde de benen van Lynn, terwijl Abby antwoord gaf op haar vraag. "Prima,.Maar ze is vreselijk eigenwijs de laatste tijd." Ondertussen had Feline hun kat Pepper ontdekt. Geïrriteerd stond Abby op. "Fe! Kon hier laat. Die kat met rust! Verdorrie, Feline!" Boos pakte ze het meisje op en zette het bij Johnny op de bank neer. "Hier! Kijk maar naar pappa pig." Ze stond weer op. "J, zullen we buiten even snel gaan roken? Kan iemand ondertussen op Fe letten? Thnxx!" Zonder op antwoord te wachten waren ze al naar de tuin gelopen.

Ethan

"Sven, ruim je troep achter je kont op! Ik heb net de keuken opgeruimd.",commandeerde hun moeder. Ethan zuchtte. Het was zo gezellig! en ze waren nog niet weg. In dit tempo ging het ook nog lang dure met zijn broertje. Alhoewel van zijn laatste zusje ook nog geen spoor te bekennen was. Hij zag Lynn staan appen.
"Kop op, zusje. We gaan er een leuk weekend van maken. Ik snap dat je baalt dat Chris er niet bij is maar denk je ook niet dat hij wilt dat je lol hebt en zodra we terug zijn kunnen jullie weer snel afspreken.", sprak die en hopend zo zijn zusje wat moed in te spreken. Zij niet wetende dat hij nog en verassing voor haar in petto had.

Chris

Chris was zijn spullen aan het inpakken. Het trainingskamp zat erop. Zijn ouders kwamen hem zo ophalen en dan zou hij thuis snel zijn spullen inpakken en per taxi toch nog naar het vakantiepark gaan waar Lynn met haar familie verbleef. Hij had niet verwacht er toch nog bij te kunnen zijn. Samen met haar broer Ethan had hij dit in het geheim geregeld. Chris hoorde zijn Whatsapp geluidje en las de app. Daar zou je der hebben:

Ik mis jou ook schatje. Maar zodra je terug bent gaan we snel wat leuks doen. Geniet van het weekend! Xxx
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2923
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads wo jun 17, 2020 11:14 am

Lynn
Lynn keek naar Feline. "Geen zorgen we verliezen haar niet uit het oog." Ze ging zitten en zette Feline op haar schoot. "Peppa!" Riep Feline blij. Lynn glimlachte. Ze luisterde naar Ethan. Hij had ook gelijk. En ze zou het ook wel gezellig hebben maar ze miste gewoon zijn aanwezigheid. Vandaag zou hij terug komen van trainingskamp dus ze had hem al een hele poos niet gezien. "Ik weet het. We gaan het ook leuk maken. Ik mis hem gewoon. Hij komt vandaag terug en ik ga weg."

Hoe was trainingskamp? Is goed, wil graag een keer met je weer naar de dierentuin. Komt wel goed. Xx
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2859
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie do jun 18, 2020 10:22 pm

Anny Walker
“Ja, dat zal ik doen. We zullen eerst naar pa rijden, als we dan eenmaal onderweg zijn, dan bel ik Janneke op.” Zei ze. Ze voelde zich iets beter bij het idee, maar vertrouwde Janneke niet beide evenementen toe. Misschien dat ze Janneke de bruiloft zou laten doen en Leon het bedrijfsfeest. Nee! Andersom. Janneke had immers de andere jaren meegewerkt aan het bedrijfsfeest en Leon had al twee bruiloften mee gedraaid. Ze knikte een keer tegen zichzelf bij die gedachte. Het stelde haar iets meer gerust. Iets. Drake was Bram helpen en Anny besloot om vast de spullen naar de auto te brengen, dan konden ze eerder gaan. Toen Bram eenmaal achterin de auto zat, ging Anny op de passagiersstoel zitten.

Sven Walker
“Ja mam!” snauwde Sven geïrriteerd naar zijn moeder. “Ik moet me toch klaar gaan maken.” Ze moesten hem niet zo aan zijn hoofd zeuren. Hij had hoofdpijn! Rustig pakte hij zijn spullen in, zonder te beseffen dat hij schone onderbroeken was vergeten. Hij had een van zijn schoolboeken mee in zijn koffer gedaan, aangezien hij dat gewoon een interessant vak vond. Dat, en hij had binnenkort een toets. Hoewel hij van feestjes hield, deed hij wel altijd zijn best voor school. Hij sleepte zijn koffer mee naar beneden en zag nog net Abby en Johnny samen naar buiten verdwijnen. Ze liep hen achterna de tuin in. “Heb je vuurtje?” vroeg hij aan zijn zusje.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight vr jun 19, 2020 9:33 am

Ethan

Ethan gaf zijn kleine zusje een knuffel en drukte een kus op haar voorhoofd. Terwijl Feline Peppa Pig zat te kijken was het hem opgevallen dat Feline nog choco pasta op de gezicht had zitten.
Hij liep naar de keuken om een doekje te pakken. "Felien, kom is. Even je gezicht schoon boenen. Je ziet er uit als een choco monster." Zijn nichtje begon heel hard nee te roepen en tegen te stribbelen. Ethan keek er boos aan. "Feline!" Snel poetste doe der gezicht schoon. "Ik snap dat Abbs gek van der werd vanmorgen. Wat een bijdehandje."

Chris

Chris was het terrein opgelopen om te kijken of ze zijn ouders en zus er al aankwamen. Ondertussen appte die Lynn terug.
Goed. Zwaar! Ik kan zo in slaap vallen,haha. Leuk idee, gaan we regelen. Ik app je als ik thuis ben, ik zie mijn ouders aankomen Chris rende naar de auto. "Pap! Mam! Fiona!"
Hij had zijn zus al veel te lang niet gezien. Het was toch een stuk rustiger in huis zonder haar. "Hoe is het met Shrek?"

Drake

Hij pakte haar hand en gaf er een kus op. "Het komt wel goed. Believe me." Drake had Bram geholpen en was toen de auto in gaan pakken. Zodra hij en Bram achterin zat konden ze dan eindelijk vertrekken naar het ouderlijke huis van Anny.
Zodra ze daar aankwamen had Bram zijn gordel al los gemaakt en was klaar om uit te stappen en aan te bellen. "Bram! Wachten! Er komt een auto aan." Hij stapte uit en deed de deur voor zijn zoontje open. "Ga maar kijken of er iemand open doet."

Abby

"Moest jij je koffer niet in gaan pakken?", vroeg ze aan Roan op een iets geïrriteerd toontje. "Abbs.",hoorde ze Johnny meteen zeggen en haar aankijken met en blik wees aardig.
Johnny had zijn aanstekker aan Roan aangeboden.
Abbs had het gewoon niet op haar familie. Zelfs niet op haar tweelingzus. Het liefste ging ze nu gewoon weer naar huis.
Abbs zag Johnny blikken wisselen met Sven. "Ik ga weer naar binnen. Kijken of Fe de tent niet afbreekt."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2923
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads vr jun 19, 2020 11:08 am

Lynn
Lynn glimlachte naar Ethan. Ze vond hem een lieve broer. Ondertussen zat Feline nog steeds op haar schoot naar Peppa Pig te kijken. Lynn snapte niet wat er leuk aan was. Peppa praatte ontzettend irritant. Lynn zette voorzichtig Feline naast haar en keek rustig mee. Feline schaterde het uit toen er iets grappigs gebeurde. Lynn lachte mee. Het was aanstekelijk als haar nichtje lachte.

Kan ik me voorstellen. Rust lekker uit en tot snel! Doe Fi en je ouders de groetjes van me! Xx
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2859
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie vr jun 19, 2020 10:22 pm

Fiona de Jager
Fiona zat bij haar ouders in de auto. Ze ging mee Chris ophalen, wegbrengen en vervolgens ook zelf met haar ouders naar een huisje. Shrek zat op haar schouder naar aandacht te zoeken en ging met zijn kop op en neer. Uit haar zak haalde Fiona een klein koekje wat ze aan het vogeltje gaf. “Rustig jongen.” Zei ze tegen hen. Ze grijnsde eventjes. Ze stapte uit en zag Chris al aankomen. Shrek sloeg ongeduldig met zijn vleugels en begon geluidjes te maken toen hij Chris aan zag komen lopen. “Hey broertje.” Zei ze vrolijk. “Helemaal prima. Hij is blij om je te zien.” Zei ze. “Zullen we maar gelijk gaan? Ik wil niet dat je te laat komt.” Fiona sloeg haar arm om haar broertje heen als een soort knuffel.

Anny Walker
Rustig reed Anny naar haar ouderlijk huis toe. Daar gaf Drake al snel hun zoontje op zijn kop. Druk typend liep ze naar de deur toe. Ze kon niet wachten tot ze onderweg waren en ze Janneke kon bellen. Als het goed is waren zij en Leon in hetzelfde gebouw aan het werken, dus dan kon ze haar mooi op speaker laten zetten. Ze stopte haar telefoon weer terug in haar zak toen haar moeder de deur open kwam maken. Ze groette haar moeder met een knuffel. Ze liep verder naar binnen toe. “Hallo Walkertjes.” Zei ze, wel een beetje gemaakt vrolijk. Ze deed haar best om de drama op werk voor de rest van haar familie te verbergen.

Sven Walker
Geïrriteerd keek Sven naar Abby. “Dat heb ik al gedaan. Bemoei je er niet mee, chagrijn.” Zei hij. Zijn joint werd aangestoken door Johnny. “Thanks man.” Zei hij, waarna hij de eerste walm rook al uitblies. Hij keek zijn zusje hoofdschuddend na toen ze naar binnen verdween. Hij wachtte tot zijn zusje naar binnen was. Hij had het gevoel dat ze het bewust was en dat ze wist wat ging komen. Zo kon ze in ieder geval volgens waarheid ontkennen, mocht er ooit iets gevraagd worden. Hij kocht zijn spullen van Johnny en deed vervolgens zijn joint uit. “Laten we naar binnen gaan.” Zei hij, nadat hij zijn mond had gespoeld onder een kraantje. Hij voelde zich wel gelijk een stuk wakkerder. “Hoi Anny, Drake en Brammetje.” Begroette hij de volgenden.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight za jun 20, 2020 8:37 am

Chris

Chris gaf zijn zus een knuffel en aaide Shrek over zijn kopje.
"Ik ben ook blij om jullie te zien." Hij liet Fiona weer los en gaf zijn ouders een knuffel. "Ja,ik kom eraan. Mijn koffers had ik al klaar gezet bij de deur zodat we meteen konden gaan." Hij rende terug naar het gebouw om ze te gaan pakken. "Ik ben zo blij dat ik straks Lynn kan verrassen en dat jullie ook mee op vakantie gaan. Het wordt een te gek weekend." Chris stapte in en appte Lynn terug. Zal Ik doen, groetjes terug. Chris gaapte. "Groetjes van Lynn. Ze heeft totaal niks door." Hij moest er een beetje van grijnzen. Hij leunde met zijn hoofd tegen het raam aan. "Vergeef het me als ik zo in slaap val."

Ethan

Iedereen was er, eindelijk! Nu konden ze de auto's inpakken en zo gaan vertrekken. Hun ouders zouden samen rijden. Johnny, Abby, Feline en Lynn en dan reed hij zelf met Sven, Drake, Anny en Bram. Hij hoopte dat Bram zich zoet hield in de auto al was het niet uren lang rijden. Ze konden gaan. Alleen de kleine Feline leek het er niet mee eens. Die wilde gewoon verder kijken naar Peppa Pig. Dus werd Feline in de auto gezet met Peppa nog aan op het scherm. "Iedereen zo ver?",hoorde hij zijn vader spreken. "Als er iets is bel dan , dan wachten we op elkaar." Ze maakte aanstalten om te gaan."Wacht!" Vergat die het nog bijna. Snel rende die naar binnen en kwam terug met 3 bakjes, die hij per auto uitdeelde. "Ik had voor iedereen bananen muffins gebakken voor onderweg."

moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2923
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads ma jun 22, 2020 7:51 am

Lynn
Lynn zat in de auto bij Johnny, Abby en Feline. Feline zat op de I-pad een filmpje te kijken. Lynn was bezig met haar boek. Ze wilde het graag uitlezen. Het vervolg had ze ook meegenomen. "Hoe lang was het ook al weer rijden?" Vroeg ze. Lynn kon goed lezen in de auto zonder dat ze misselijk werd. Ze werd alleen misselijk van files.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2859
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie ma jun 22, 2020 8:09 pm

Sven Walker
Sven was blij dat hij voorin zat. Hij merkte bij de eerste bocht die Ethan nam al dat het beter was als ze snel aan kwamen. Hij legde dan ook zijn hoofd tegen het koele raam. Hij had nog een flinke kater. Hij snakte ook naar nog een sigaret, al was het niet zo erg dat hij verschijnselen ervan zou krijgen. De geur van de bananenmuffins, wat hij anders heerlijk had gevonden, werkte ook niet echt mee. “Hoe lang duurt het eigenlijk voor we op locatie zijn?” vroeg hij aan zijn oudere broer.

Anny Walker
Anny zat achter Ethan in de auto, met Bram naast haar en daarnaast weer Drake. Ze had haar mobiel tevoorschijn gehaald. “Ga haar dan zoeken, Leon.” Mopperde ze door de telefoon heen, toen ze voor de derde keer aan Leon had gevraagd of hij kon zorgen dat hij en Janneke samen aan de telefoon konden komen. Ze rolde met haar ogen naar Drake, alsof ze wilde zeggen van: hij kan er echt niks van. Ze aaide Bram zachtjes door zijn haren heen. De praatgrage jongen was maar stilletjes.

Fiona de Jager
Fiona lachte bij het zien van haar enthousiaste jonge broertje. “Goh, ik wilde dat ik zo verliefd was.” Zei ze lachend. Shrek maakte wat kraaiende geluiden toen Chris meedeelde dat hij zo in slaap zou vallen. “Ik denk het niet, kleintje. Ik hou je gewoon wakker. Ik kom je niet mee ophalen om dan maar eens erachter te komen hoe erg je snurkt.” Plaagde ze hem.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight ma jun 22, 2020 8:22 pm

Abby

Eindelijk waren ze vertrokken. Ze zat voorin bij Johnny met achterin Feline en Lynn. Ze hoorde de vraag van Lynn. "Geen idee. Wanneer we er zijn." Ze draaide zich om naar achter. "Fe, plzz. Zet wat anders op. Ik word helemaal gek van die Peppa. Ga maar bumba kijken of woezel en pip." Ze probeerde de iPad af te pakken maar Feline hield hem stevig vast. "Feline, moet ik bood worden?" Waarom was dit ook alweer een goed idee? Uiteindelijk kreeg ze de iPad te pakken en kon ze iets anders opzetten.
Maar Fe leek geen interesse meer te hebben. Feline probeerde de aandacht van Lynn te krijgen.

Drake

Drake had de hoop maar op geven. Anny zou haar werk niet laten rusten voor dat ze het had opgelost. Het was de moeite niet waard om er wat van te zeggen. Hij zou Bram een beetje vermaken tijdens de reis. Maar tot nu toe had hij nog niet omgekeken naar zijn donor, boekjes of knuffel. "Ga anders een beetje slapen, Brammeke. Papa maakt je wel wakker als we er zijn." Ethan:"we moeten ook nog wel een eindje rijden. Ruim 2 uur als het mee zit. We zullen vast ook nog wel stoppen zodat iedereen kan plassen."

Chris

Chris keek zijn zus beledigd aan. "Wat?!? Ik snurk helemaal niet. Mam! Fi doet gemeen." Hij hoorde hun moeder alleen naar lachen. Chris sloeg zijn armen over elkaar. "Pff! Je zou jezelf bedoelen of dat vogeltje in je nek. Wat ook zo onschuldig zit te wezen." Hij keek op zijn telefoon. "Lynn heeft nog een ouderoudere vrijgezelle broer.",zei die plagend. Terugkomend op het feit dat Fiona ook wel verliefd wilde zijn.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2923
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads ma jun 22, 2020 8:52 pm

Lynn
"Ik hoop niet te lang. Voor de kids is dat niet fijn." Ze was verdiept in haar boek toen Feline haar aandacht trok. Met een zucht deed ze haar boek dicht. "Wat is er meisje? Wil je even knuffelen." Feline legde haar hoofd op Lynn haar been. Lynn aaide Feline haar haren. Langzaamaan hoorde ze zacht gesnurk vanuit Feline komen. Heel rustig pakte ze haar boek weer op.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2859
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie di jun 23, 2020 8:08 pm

Sven Walker
Sven zuchtte overdreven. “Twee uur.” Bah, dan zou hij zo in slaap vallen. Hij sliep makkelijk in de auto, maar dat kon hij nu echt niet hebben. “Mag ik dalijk een keer rijden?” vroeg hij aan zijn broer. Hij was dan wel niet oud genoeg voor zijn rijbewijs, maar rijden kon hij wel al. Hij begon op de knop van de radio te klikken om een leuke zender met betere muziek te zoeken.

Anny Walker
Anny slaakte een zucht. Het duurde veel te lang naar haar zin voordat ze Janneke en Leon samen aan de telefoon kreeg. “Op speaker Leon.” Zei ze. Jesus, Leon kon echt niks. “Luister, Leon. De bruiloft én het personeelsfeest worden te veel voor jou om te regelen. Janneke, jij krijgt vanaf nu de leiding voer de bruiloft. Ik stuur je dalijk al het mail bericht door wat over de bruiloft gaat. Ik app je nog het nummer van de bruid. Bel haar dalijk op en vraag voor een update. Ze gaan vandaag de tent op locatie neerzetten. Leon, je hebt al twee keer het personeelsfeest mee gedraaid. Je hebt alle informatie daarover al. Ik had een to do list hiervoor al op je bureau achtergelaten. Serieus Leon, verpest dit niet, oke. Het zou fijn zijn als ze ieder jaar bij ons terug willen komen.” Ze sloot haar gesprek af en zat daarna nog een paar minuten op haar telefoon om haar afspraken aan Janneke na te komen. Daarna stopte ze haar mobiel weg en zuchtte nog eens. “Leon vliegt eruit als hij dat personeelsfeest verpest.” Mompelde ze, meer tegen zichzelf. Ze keek naar haar zoontje en wreef met haar hand door zijn haren heen. “Gaat het een beetje, Bram? Ben je moe?”

Fiona de Jager
Net toen Chris had gezegd dat Shrek maar onschuldig zat te wezen, begon het vogeltje een liedje te fluiten, alsof hij daarmee alleen maar meer wilde benadrukken dat hij onschuldig was. “Oe, wie wat waar en foto?” vroeg ze aan haar broertje, waarna ze met haar wenkbrauwen wiebelde. Ze had tot nu toe maar één vaste relatie gehad en dat was weg gevallen toen haar toenmalige vriend bij het leger was gegaan. Dat had ze niet gewild en ze hadden er ruzie door gekregen. “Wie a zegt, moet b zeggen. Dus, wie is die oudere broer?”
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight di jun 23, 2020 10:02 pm

Chris

Chris schoot in de lach toen Shrek begon te zingen. Hij kietelde het beestje op zijn kopje. "He, krijg je geen aandacht." Chris haalde zijn telefoon uit zijn broekzak. "Ja, rustig! Ik ben al aan het zoeken of ik hem kan vinden. Ik heb niet zo een foto van Lynn de broer op me telefoon staan." Hij hield Ethan zijn Facebook pagina onder de neus. "Hij heet Ethan is 23 uit me hoofd en volgens mij zei Lynn dat hij voor tandarts assistent studeert. Altijd als ik daar kom staan er wel baksels van Ethan in huis. Laatst had die worteltaart genaakt. Ik lus geen wortelen maar dat was best lekker."

Ethan


Ethan zuchtte. " je moet er wat voor over hebben als je op vakantie wilt en kijk mij er niet op aan. Pap en mam hebben dit uitgezocht. Als we er zijn zal het vast dubbel en dwars de moeite waard zijn geweest." Ethan keek Sven aan alsof die water zag branden. "Pardon? Denk jij nou echt dat je zonder rijbewijs in mijn auto mag rijden. Dacht het niet! Straks rijd je schade. Veaag maar aan pa of je dat rammelbak van hem mag lenen."
Ethan keek via zijn spiegel achterin. "Alles goed met Bram?"
Drake:"Hij is vast alleen moe van de spanning voor de vakantie. Maak je geen zorgen."

Abby

"Gast! Rij is door! En dat gebumber kleef de hele tijd van die eikel achter ons! Op dit tempo van je vader komen we er nooit.", hoorde ze Johnny geïrriteerd haast schreeuwen terwijl die van rijbaan verwisselde. Feline sprok er van en zette hem op huilen. "Verdomme Johnny kap met dat gescheld en geschreeuw. Ze sliep net." Abby probeerde Feline te sussen maar het gehuil werd alleen maar meer. Geïrriteerd deed ze gordel af en klom achterin. Ze haalde Feline uit de stoeltje en zette haar op schoot. "Gezellig zo.",loog ze. "Eens kijken waar is beer gebleven dan?" Ze probeerde in de achterbak de beer te vinden. "John, waar is die beer?" Johnny:"Moet ik nou weten?" "Godver... ik zei nog dat je die bij der moest houden. Als ze de hele reis gaat lopen janken is dat jou schuld."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2923
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads do jun 25, 2020 2:42 pm

Lynn
Lynn was bezig met het laatste hoofdstuk van haar boek toen Johnny opeens begon te schelden en Feline begon te huilen. Ook zij werd hier onrustig van. Sinds die burn-out kon ze nog minder tegen schreeuwen dan normaal. Lynn keek naar Feline die niet stopte met huilen. Ze drukte haar tegen zich aan en aaide over haar rug. Ze fluisterde geruststellende woorden in haar oor, iets wat Chris altijd bij Lynn deed als zij moest huilen. Na een tijdje stopte Feline met huilen. Lynn zag dat de speenknuffel van Feline in haar stoeltje was gevallen. Heel rustig deed ze de speenknuffel in Feline haar mond. Feline sabbelde er rustig verder op. Lynn keek naar Abby en Johnny. "We kunnen verder."

Chris red me! Ik zet met Abs en Johnny in de auto met Feline. Ze maakten daarnet gezellig ruzie met elkaar...not.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2859
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van femmie vr jun 26, 2020 8:44 pm

Fiona de Jager
“Oe, tandarts assistent. Toe maar. Dan zal ik hem eens mijn gebit laten controleren.” Zei ze en maakte een wenkbrauw wiebel naar Chris toe. Ze schoot echter in de lach toen ze hoorde wat hij vervolgens zei. “Dat hoor je niet vaak. Een tandarts assistent die van alles lekkers maakt. Zijn de meeste niet zo van: suiker is slecht voor je tanden.”

Sven Walker
“Net voordat er belangrijke toetsen aankomen. Ja, de moeite waard.” Zuchtte hij. Al moest hij toegeven dat het wel lekker was om even weg te zijn van thuis. “Ik rij geen schade! Er zit nu toch ook nergens een krasje.” Protesteerde hij. Hij was een prima chauffeur! Zijn broertje moest dat gewoon nog zien. Wacht maar, hij zou binnen een paar weken zijn rijbewijs hebben als hij daar eenmaal aan mocht beginnen. “Wat vind jij daar nou van Drake, ik kan toch ook gewoon prima een keer rijden?” vroeg hij aan zijn schoonbroer, in de hoop dat die het met hem eens zou zijn.
femmie
femmie

Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 07-06-20

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van moonlight vr jun 26, 2020 9:09 pm

Chris

Chris schudde zijn hoofd. Was ze nou echt van plan om te gaan scoren bij de broer van zijn vriendin? Hij had het als grapje bedoeld. Niet als mogelijke koppelpoging. Ach, ze deed maar. Hij ging er niet tegen houden. Als zij het geluk bij hem vond, wie was hij dan om er wat van te zeggen. "Misschien dat hij de skiërs vervangt, net zoals hij vegetariër is. I dont know. Heb je in elk geval een excuus als blijkt dat je gaatjes hebt.",grapte die.

Rustig blijven! Sluit je er van af en richt je op je nichtje. Lees haar anders voor wat je aan het lezen bent. Ze zal het niet snappen maar wel.rustig van worden.

Ethan

"Jeetje,.kan jij zeiken zeg ! Ga je dit de hele vakantie vol houden?!? Dan had je net zo goed thuis kunnen blijven." Ethan sloeg een zucht en zette de radio wat harder. "Ha omdat ik zuinig op mijn auto ben.",kaatste die de bal terug. Hij had hier gen zin in. Sven zou niet in zijn auto rijden zolang die nog geen rijbewijs had. Klaar uit basta! Ethan rolde met zijn ogen. Moest die nog echt hulp gaan zoeken bij Drake. "Het is mijn auto niet, dus ik ga me er niet mee bemoeien.",hoorde die Drake lachend zeggen.
Fijn! Daar had die wat aan!

moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2923
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van KirstReads za jun 27, 2020 6:34 pm

Lynn
De sfeer was nog steeds gespannen in de auto. Ze haatte dit. Lynn besloot om er maar niks van te zeggen. Straks had zij het weer gedaan. Ze keek naar Feline die nog steeds zat te sabbelen op haar speenknuffel. Lynn deed haar boek open. Ze keek nog even naar het appje van Chris. Meestal werd ze inderdaad rustig als ze een pagina hardop voorlas. Ook al was het Engels het ergste wat er kon gebeuren was dat Feline in slaap viel. Rustig deed ze haar boek open en begon voor te lezen. Ze keek weer naast zich toen ze een bladzijde had voorgelezen. Feline was inderdaad in slaapgevallen tegen haar arm.

Je had gelijk. Ik heb haar voorgelezen en ze is in slaapgevallen tegen mijn arm aan. Xx
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2859
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Brothers & Sisters Empty Re: Brothers & Sisters

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum