Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sisters from another mister

2 plaatsers

Pagina 27 van 28 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28  Volgende

Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 27 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma dec 07, 2020 5:36 pm

Nick
Vandaag ging hij met Tyler en Lily naar de Efteling. Onder andere om Lily even af te leiden maar ook omdat Tyler nog nooit in de Efteling was geweest. Ze zouden met de auto. Nick mocht de auto van zijn vader lenen. Nick had twee jaar geleden zijn rijbewijs gehaald. Hij was nu de tas voor de dag aan het inpakken. "Broodjes, colaflesjes, snoep. Ben ik nog iets vergeten?" Vroeg hij zich hardop af.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 27 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di dec 08, 2020 10:10 am

Milan

Milan dronk het laatste slokje van zijn koffie op. Ze hadden Starbucks gehaald om de tijd te doden die ze over hadden voordat ze naar de gate konden gaan. Hij merkte dat Emily zenuwachtig was en pakte de hand vast. "Doe nou maar rustig. Het komt goed. Ik ben toch bij je. Voor je het weet zijn we in New York en kunnen we genieten van de prachtige stad en elkaar. Ons huwelijksreis." Hij gaf haar een kus op de wang. "We zetten straks gewoon een filmpje op de tablet aan." Milan keek op zijn horloge en vervolgens op het bord waar alle vluchten op stonden. "Ah, we kunnen zo richting de gate. Zullen we alvast die kant op gaan?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 27 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di dec 08, 2020 10:13 am

Alyssa

Alyssa kwam uit de gang gelopen. Ze bleef plassen zins ze zwanger was van de tweeling. Gelukkig was ze nu minder misselijk maar die enorme buik zat nu al in de weg. Oh wat ging ze die totaal niet missen als ze straks eindelijk was bevallen.
"Uhh ja kan, maar als jij eerder in slaap valt waarom ga je dan niet een uurtje je ogen dicht doen? Kylie wordt toch thuis gebracht door Jael zijn moeder dus we hebben verder toch niks te doen. Ik wilde er alleen even snel de stofzuiger doorheen halen. Ik irriteer me al de hele tijd aan alle stof die er ligt."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 27 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di dec 08, 2020 10:18 am

Dave

Dave zijn wekker liep af. Mhh hij lag nog zo lekker. Maar hij wist ook dat die er uit moest en Isa moest gaan helpen/ aflossen. Hij had haar al heel vroeg naar beneden horen gaan toen Milou wakker was geworden. Waarschijnlijk was Inge dan ook al op. Hij stapte uit bed en hees zich in zijn ochtendjas. Hij controleerde nog even of Inge sliep maat die was zo te zien dus al beneden.
Inge kwam heb vrolijk begroeten toen die beneden kwam. Hij tilde de op en aaide door de haren. "Sstt, slapen.",hoorde die Inge fluisteren terwijl ze de vinger op de lippen had gelegd. Nu zag die het. Zijn vriendin en jongste lach en vredig te slapen. Dave zette Inge neer. Hij zou Isa lekker laten liggen maar pakte wel voorzichtig Milou op om haar in de box verder te laten slapen voor alle veiligheid
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 27 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight di dec 08, 2020 10:22 am

Tyler

Tyler was helemaal enthousiast. Vandaag gingen ze naar de Efteling. Hij wilde al langere tijd al daar geen en vooral nu die in Nederland woonde/studeerde. Het was toch een beetje het Disney van hier en ook in Disney was die maar 1x geweest. Hij keek er enorm naar uit. "Ja mij!" ,grapte die op de vraag of Nick alles had. Hij stopte nog wat flesjes water in de tas en gaf Nick een kus. "Heb je verder je sleutels, je portemonnee, telefoon?" Oh sjips, die vergat die zelf bijna. Hij had ze telefoon namelijk aan de lader gelegd vannacht maat die lag nog op zijn slaapkamer. "Zo terug!" Dan kon die ook meteen ze schoenen en jas pakken
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 27 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di dec 08, 2020 3:49 pm

Emily
Emily gaf Milan een kus terug op zijn wang. Ze keek even op haar horloge en hoorde toen Milan zeggen dat ze zo konden boarden. Ze stond rustig op en nam nog een laatste slok van haar thee en gooide het bekertje weg. "Ja dat is goed." Bij de gate aangekomen was het druk. Ze zocht alvast haar paspoort zodat ze dat als ze aan de beurt waren niet meer hoefde te doen. Na veel gedoe zaten ze dan eindelijk in het vliegtuig. Ze hadden een plek in het midden en een plek bij het raam. "Mag ik bij het raampje? Dan kan ik naar buiten kijken. Welke film wilde je kijken?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 27 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di dec 08, 2020 3:53 pm

Brandon
Brandon deed rustig zijn ogen open en keek naar Alyssa. "Ik wil ook wel even stofzuigen. Dan kan jij rustig zitten. Sorry ik ben sinds het ongeluk gewoon sneller moe. En het is op school best druk zo rond het afstuderen. Aankomende week moet ik mijn eindscriptie en mijn portfolio inleveren en dan hoor ik over twee weken of ik afgestudeerd ben." Hij stond op en gaf Alyssa een kus en aaide over haar buik. "Ga maar zitten dan stofzuig ik wel."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 27 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di dec 08, 2020 3:57 pm

Isabella
Ze hoorde in de verte de stem van Dave. Langzaam deed ze haar ogen open. "Sorry. Ik geloof dat ik even ben ingedut." Ze ging rechtop zitten en zag Milou in de box. Milou lag nog rustig te slapen. Inge kroop naast haar op de bank en ging tegen Isabella aan liggen en deed haar duim in haar mond. "Hey lieverd. Lekker Teletubbies aan het kijken?" Inge knikte. Isabella gaf Inge een kus op haar hoofd en keek naar Dave. "Beetje geslapen?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 27 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di dec 08, 2020 4:01 pm

Nick
"Haha dat is waar ook. Ik moet jou niet vergeten. En we moeten Lily nog ophalen." Zijn vader had al de auto gisteravond gebracht. Zijn ouders gingen naar zijn opa en oma en ze zouden dan met de auto van Nick zijn moeder gaan. "Telefoon is opgeladen. Ik heb geloof ik alles. Als jij zo ver bent dan kunnen we gaan. Owja vanavond treedt Sander ook op met zijn band en daarvoor hebben we nog onze vaste Skypesessie met Sophia. Volgens mij wilde Charlotte nog 30 seconds spelen vanavond na het optreden van Sander. Gelukkig is het weekend en kunnen we het wat later maken." Hij deed zijn rugtas om en pakte de huissleutels en de autosleutel. "Zijn we zo ver?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 27 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight do dec 10, 2020 2:22 pm

Milan

Het was een heel gedoe bij de gate en hij kon zijn paspoort ook niet meteen vinden waardoor het nog langer duurde. Hij moest toch straks maar een handigere plek er voor verzinnen. "Ja hoor." Hij zette zijn tas op de stoel en haalde alvast de laptop er uit zodat hij daarna gewoon zijn tas kon opbergen.
"Geen idee. Ik heb gewoon het een en ander gedownload. Ook de series die we aan het kijken waren dus we kunnen ook daar mee verder."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 27 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight do dec 10, 2020 2:25 pm

Alyssa

Alyssa schudde de hoofd. "Nee doe jij nou zelf ook maar rustig aan. Je zegt net zelf dat je moe bent en het al druk genoeg hebt. Ik kan het nu nog doen. En eerlijk ik verveel me een beetje nu kan ik me tenminste even bezig houden. Als ik het gewoon op mijn gemakje doe dan gaat het wel. Zo maak ik de rest ook schoon en kan ik de was gewoon doen."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 27 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight do dec 10, 2020 2:27 pm

Dave

"Blijf lekker liggen." En gaf haar een kus. "Ik ga koffie zetten. Jij ook? Of wil je thee?" Ondertussen liep die naar de keuken. "Beter dan jij zo te zien. Hoe vroeg hoorde ik Milou wel niet? Het was in elk geval nog mega donker. Heeft ze daarna nog een beetje geslapen?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 27 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight do dec 10, 2020 2:30 pm

Tyler

"Jaja ben bijna klaar. Dan kunnen we gaan." Met zijn spullen en zijn schoenen al aan kwam die vervolgens terug. Zijn jas hing over zijn arm zo dat die die straks aan kon doen. Tyler gaapte. "Ik weet niet of ik daar nog allemaal zin in heb hoor na een hele dag in de Efteling. We zullen toch wel moe zijn ook al kunnen we het wat later maken. Een spelletje is misschien wel nog oké maar ik denk dat we beter tegen Sander kunnen zeggen dat we niet kunnen dit keer."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 27 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za dec 12, 2020 3:46 pm

Emily
Emily ging zitten en klikte haar riem vast. "Sinds we Final Destination gezien hebben ben ik een beetje bang voor vliegen." In de eerste film krijgt iemand een visioen over een vliegtuig dat ging ontploffen. Niet veel later ontplofte dat vliegtuig ook. Ze keek naar buiten. De vlieginstructies werden gegeven en langzaan stegen ze op. Ze was blij dat ze in de lucht zaten. "Goed welke serie of film willen we kijken?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 27 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za dec 12, 2020 3:51 pm

Brandon
"Okee. Dan ga ik even boven aan mijn portfolio werken." Hij gaf haar een kus. "Kan ik nog wat voor je inschenken voor ik naar boven ga? Hoe laat kwam Kylie terug van Jaël?" Brandon liep naar de keuken en schonk voor zichzelf wat koffie in. Hij keek naar buiten. "We kunnen ook even een stukje wandelen als ik klaar ben? Het is mooi weer."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 27 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za dec 12, 2020 3:57 pm

Isabella
Ze beantwoordde zijn kus. "Doe maar thee. Als we het nog hebben wil ik graag perzik mango thee." Ze ging wat rechterop zitten. "Half 6 begon ze. Ik heb het geprobeerd om het te rekken tot 6 uur. Helaas hield ze niet op dus ben toen maar naar beneden gegaan met haar. Uur later begon Inge ook dus die heb ik ook maar gehaald. Inge werd al snel rustig toen ze gegeten had. Milou heb ik luier al van verschoond en borstvoeding gegeven. Daarna zijn we beide in slaap gevallen." Ze zuchtte diep. Het viel niet mee twee kleine kinderen in huis. "Heb jij dingen die je moet doen vandaag?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 27 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za dec 12, 2020 4:04 pm

Nick
Nick knikte. "Ik had al tegen Sander gezegd dat wij waarschijnlijk niet komen en dat hij dus ook geen rekening met ons hoeft te houden qua stoelenaantal." Hij pakte zijn tas. "Maar bellen naar Sophia en een spelletje doen lijkt mij wel leuk. Maar eerst eens kijken hoe laat we terug zijn. Laten we gaan." Hij deed zijn jas aan en liep naar buiten.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 27 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight za dec 12, 2020 7:56 pm

Milan

Milan pakte Emily de hand vast. "We hadden die films ook niet zo vlak van te voren moeten gaan kijken. Maar het zijn films. Wat in films gebeurd is niet echt. Een vliegtuig is veiliger dan auto rijden. Voor je het weet zijn we er al." Milan jubbelde even. Hij vond het altijd een magisch moment als ze opstegen. Hij keek dan ook even naar buiten. "Een leuke film. Iets vrolijks. En waar je gewoon een beetje bij weg kan dompelen. Het was vroeg vanmorgen om dat we natuurlijk hierheen moesten dus mijn oogjes zijn een beetje moeiig."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 27 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight za dec 12, 2020 8:00 pm

Alyssa

Alyssa stak de duim op naar Brandon. "Prima. Ik red me hier wel." Ze dacht even na voor ze antwoord gaf. "Doe maar gewoon een beetje water. Er staat nog een flesje in de deur." Alyssa ruimde wat speelgoed van de grond af. "Ze zouden vanuit school hierheen komen. Maar volgens mij is ze wat van plan. Ze deed heel geheimzinnig vanmorgen. Maar ze zei dat het een verassing was dus ik weet het ook niet. Misschien dat ze op de kamer een hut wilt gaan bouwen met Jael ofzo en dat wij dat niet mogen zien." Alyssa knikte. "Dat kan alleen niet zo heel ver. Me voeten zijn al moe."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 27 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight za dec 12, 2020 8:03 pm

Dave

Dave knikte. Hij zocht in het kastje naar de thee zakjes nadat hij dr waterkoker en het koffiezetapparaat had aangezet. "Die zijn op. Ik doe een kopje gewone thee." Dave gaapte. " Een lekker rustig ochtendje zoals anders zo te horen." Dave dacht na. "Alleen een bespreking met Dean over de beveiliging om te kijken of alles nog goed werkt en naar onze wensen is. Ik dacht het is vandaag mooi weer. Misschien kunnen een speeltuin opzoeken of de kinderboerderij. Er even lekker opuit met de meisjes."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 27 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight za dec 12, 2020 8:06 pm

Tyler

Tyler knikte. "Ja waarschijnlijk moet ik jou om sluitingstijd het park nog uit sleuren en we moeten ook nog ergens eten.
We kijken we hoe het loopt." Hij deed zijn had aan en hees zijn tas over zijn schouder. "Ik ben zo ver." Tyler volgde Nick naar buiten en stapte in op de bijrijdersstoel. "Ik heb er zin in. Ik ben benieuwd naar de achtbanen en droomvlucht."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 27 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di dec 22, 2020 9:38 pm

Emily
Ze ging tegen Milan aan liggen toen ze eenmaal in de lucht zaten. "We hebben aardig wat films gedownload. We kunnen ook verder gaan met Pretty Little Liars seizoen 1 aflevering 8. Eer dat we in New York zijn hebben we denk ik seizoen 1 wel gekeken." Ze gaapte en haalde een pluk haar uit haar gezicht. Ze had hier zo erg naar uitgekeken. Even een week weg met zijn tweetjes.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 27 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di dec 22, 2020 9:43 pm

Brandon
Brandon liep naar de keuken en haalde een flesje water uit de koelkast. "Alsjeblieft schoonheid." En hij gaf haar een kus. Brandon keek bedenkelijk. Wat was Kylie nou weer van plan? "Ik ben benieuwd wat ze nu weer bedacht heeft." Hij gaf Alyssa een kus. "Ik had ook een klein rondje in gedachte. Roep maar als je wilt gaan." En hij liep naar boven waarna hij achter zijn laptop ging zitten.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 27 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di dec 22, 2020 9:49 pm

Isabella
Ze kreunde lichtjes. Ze was dol op mango/perzik thee en dus baalde ze er van dat het op was. "Gewone thee is ook prima." Ze keek naar Inge die naar de box van Milou liep. "Inge niet je zusje wakker maken. Ze is nu lekker aan het slapen." Isabella liep naar Dave toe en sloeg haar armen om hem heen. "Wil je mij bij die bespreking hebben? Het is lekker weer dus het lijkt mij wel leuk om naar de kinderboerderij te gaan." Ze gaapte. "Ik zit er bijna aan te denken om aan Bryan te vragen of zij willen oppassen vanavond. Ik ben toe aan een avond voor twee."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 27 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di dec 22, 2020 9:58 pm

Nick
Hij ging in de auto zitten en startte de auto. "Op naar Lily." Na een kwartiertje rijden kwamen ze aan bij het huis van zijn ouders. Lily stond al voor het huis. Ook zijn moeder stond buiten. Nick stapte uit. "Hey Lils hey mam." En ze gaf hen beide een knuffel. Nick nam de tas van Lily aan en legde die in de kofferbak. Lily ging achter Tyler zitten. "Nick?" Nick keek op en zag zijn moeder op hem af komen lopen. "Lily heeft gisteren een gesprek met de psycholoog gehad. Het was lastig. Wil je een beetje rustig aan doen met haar?" Nick zuchtte. "Mam komt goed. Deze dag zou alleen maar goed zijn voor haar. Je weet ook dat ze geen medelijden wilt. We gaan er een leuke dag van maken." Hij omhelsde zijn moeder en stapte in. Toen ze de straat uit reden slaakte Lily een diepe zucht. "Mam is net een volghond als ik naar de psycholoog ben geweest. Ik snap het. Maar elk gesprek is zwaar. Verder wil ik geen broederlijk advies, ik wil een leuke dag hebben." Nick keek door de achteruitkijk spiegel naar Lily. "Komt goed Lils. We gaan een leuke dag tegemoet he Tyler?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 27 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 27 van 28 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum