Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sisters from another mister

2 plaatsers

Pagina 26 van 28 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28  Volgende

Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 26 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo sep 23, 2020 10:52 am

Milan

Het moment was aangebroken. Hij stond bij het altaar te wachten tot Emily met haar vader zou binnen lopen. Hij keek even opzij naar Isabella en glimlachte flauwtjes. Hij was op van de zenuwen. De vlinders gierde door zijn buik. Nog erger dan toen die pas verliefd was op Emily. Daar kwam ze dan. Hij had zich nog zo voor genomen om niet te gaan huilen , maar hij kon er niks tegen doen. Ze was zo mooi. Zo betoverend. Hij had alleen nog maar oog voor haar. De rest kon hem gestolen worden.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 26 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo sep 23, 2020 10:56 am

Dave

Oh god wat was het toch ook een jankenbalk. Hij had net al zich niet kunnen bedwingen maar daar ging die weer hoor. Maar goed dat Isa hem zakdoekjes had gegeven want... Eerst zijn meisje die door het gangpad liep met haar bloemenmandje gevolgd door zijn zus, prachtig in de opgepimpte jurk van hun moeder. Hij kon duidelijk haar aanwezigheid vandaag voelen. Maar zo te zien was hij niet de enige die en traantje moest wegpinken. Hij zag bij zijn vader als Milan natte oogjes maar zelfs zijn echte vader Bryan zat te snikken. Die man moest Ingrid haar aanwezigheid natuurlijk ook vandaag voelen. Hallelujah! Het moest vandaag een mooie dag worden en hun liepen alleen maar te wennen. Liet de ambtenaar maar snel beginnen dan konden ze tenminste feest gaan vieren
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 26 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo sep 27, 2020 3:56 pm

Emily
Emily keek toe hoe Inge bij haar moeder ging staan. Met een grote glimlach keek Inge naar haar vader en zusje. Milou zat op de schoot van Dave. Haar vader gaf haar hand aan die van Milan. Emily gaf hem een kus. En keek naar Milan. "We zijn vandaag bij een gekomen om het huwelijk tussen Emily Stevens en Milan da Silva te voltrekken. 10 jaar geleden leerde ze elkaar kennen. Volgens beide was het liefde op het eerste gezicht. En nu 10 jaar verder gaan ze trouwen." Emily bleef de hele tijd naar Milan kijken tijdens de toespraak van de trouwambtenaar. "Jullie hebben ook geloftes aan elkaar geschreven. Emily wil jij jou gelofte aan Milan voorlezen?" Emily knikte. Isabella gaf Emily een papiertje. Emily vouwde het papiertje open. "Lieve Milan. Tien jaar geleden leerde ik je kennen. We zaten in dezelfde brugklas. Vanaf het begin vond ik je knap en leuk. Niet alleen was je knap, je was ook heel lief. We hebben samen veel meegemaakt. Vorig jaar toen mijn moeder overleed bleef je bij me. Je tollereerde mijn huilbuien maar ook dat ik regelmatig boos was om helemaal niks. Je bleef bij me. Lieve Milan 10 jaar geleden begonnen we aan een avontuur en nu gaan we een heel ander avontuur tegemoet. Ik beloof je dat ik altijd bij je blijf. Ik beloof je dat ik naar je luister als je me nodig hebt. Ik beloof je dat ik het accepteer als je boos bent, dat ik je help waar nodig. Ik beloof je mijn trouw, liefde en vertrouwen. Lieve Milan, ik blijf je vrouw tot het einde. Ik hou van je en laat je nooit meer los." Ze veegde haar tranen weg en keek Milan verliefd aan. Nu was het zijn beurt.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 26 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight ma okt 05, 2020 5:04 pm

Milan

Milan droogde zijn wangen droog. Hij hield de hand van Emily stevig vast. Even keek die om naar zijn zusje en nichtjes voor die zich op Emily en de trouwambtenaar richtte. Milan slikte. Hij had elk woord in zich opgenomen. Maar g*ever.. Hoe ging hij hier nog overheen komen. Hoe ging die nu nog maar een zinnig woord uit zijn mond krijgen. Hij haalde zijn briefje uit zijn zak.
"Ik heb het iets anders aangepakt, maar ik meen ieder woord al hoop ik dat ik nog de juiste woorden uit mijn mond ga krijgen.

Lieve Emily,

Ik beloof je lief te hebben,
Ik beloof je trouw te zijn.
Ik beloof dat ik voor je zorg,
ook als de dagen donker zijn.

Ik ben dankbaar voor de liefde
Ik ben dankbaar voor jouw lach
Ik ben dankbaar voor jouw zorgen,
voor alles tot aan deze dag

Ik kijk uit naar de toekomst
Ik kijk uit naar jij en ik, wie wij zullen zijn
Ik kijk uit naar wie we mogen ontvangen,
Naar een gezin mogen zijn

Ik beloof je vandaag mijn hart, voor altijd de jouwe."


moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 26 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads za okt 10, 2020 9:26 am

Emily
Isabella gaf Emily een zakdoekje en Emily depte haar ogen af. Milan had een hele mooie gelofte geschreven. "Nu we elkaars gelofte hebben uitgesproken wil ik nu overgaan naar het ja-woord. Mag ik uw vragen om elkaars rechterhand vast te houden?" Emily pakte teder Milan zijn rechterhand vast. "Emily Stevens neemt gij tot uw wettige echtgenoot Milan daSilva en belooft u daarbij aan alle wettelijke verplichtingen die de Nederlandse staat aan het huwelijk verbindt te voorzien? Wat is daarop uw antwoord?" Emily keek naar haar vader die zat te huilen en naar haar broer. Ze slikte. De enige die er niet bij was was haar moeder. Zij zou dit geweldig hebben gevonden. Ze slikte en wilde net antwoord geven tot er een witte vlinder voorbij vloog. Emily kreeg nog meer tranen in haar ogen. Voor even leek het alsof haar moeder een dagje uit de hemel was gekomen om hierbij aanwezig te zijn. Na een tijdje naar de vlinder gekeken te hebben keek ze weer naar Milan. "Ja dat beloof ik." De ambtenaar richtte zich toen weer op Milan en herhaalde het hele riedeltje. "Wat is daarop uw antwoord?"
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 26 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo okt 21, 2020 12:42 pm

Milan

Milan haalde een paar keer diep adem. Hij had zijn gelofte uitgesproken. Zonder te storten, zonder zijn tekst kwijt te raken. Er viel zo een last van zijn schouders. Nu hoefde die alleen nog maar in te stemmen met het feit dat hij Emily aannam als zijn vrouw. Wauw! Wat klonk dat raar. Ze waren al zo een beetje hun hele leven samen maar straks waren ze echt mr en mrs Da Silva.
Milan pakte Emily de hand vast en kneep hem zo wat fijn uit spanning. Hij mompelde iets van "sorry terwijl die in zijn hoofd de woorden van de ambtenaar herhaalde. Heel even was die stil. Blijkbaar net iets te lang. Achter hem hoorde hij Alyssa zeggen:"Kylie, wat ga je doen?" Blujkbaar was Kylie naar hem toe gelopen en naast hem gaan staan. "Zeg nou Jaaa.",hoorde die Kylie zeggen net een zucht. Milan glimlachte lichtjes. " Ik denk dat ik geen andere keuze heb dan te zeggen, ja. Ja, ik neem Emily aan tot mijn wettige echtgenote. Ik wil niks liever dan dat zij mijn mrs Da Silva is."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 26 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo okt 25, 2020 12:03 pm

Emily
Na het ja-woord waren ze via het middenpad naar de receptietent gelopen. Gasten konden hen daar feliciteren en dan plaatsnemen aan de tafel voor het eten. Emily kon nog steeds niet geloven dat ze nu getrouwd was met Milan. Het voelde alsof ze in een droom leefde. Ze keek naar Milan en hield zijn hand vast. "Droom ik?" Vroeg ze. Ze hadden even een moment voor hen samen. Carmen zorgde er voor dat de gasten niet in een grote groep hen kwamen feliciteren.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 26 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo okt 25, 2020 12:07 pm

Brandon
Brandon keek even naar Alyssa. Zij zouden ook in het huwelijksbootje stappen. Wie weet konden ze nog wel inspiratie krijgen van deze bruiloft. Brandon keek naar Kylie. "Je deed het heel goed Kyky." Zei hij. Hij was trots op haar. Alyssa was getuigen van Emily geweest. Brandon was trots op zijn meiden. Hij keek toe hoe Carmen er voor zorgde dat ze in een lange rij naar het kersverse echtpaar konden lopen. "Zou je ook buiten willen trouwen?" Vroeg hij aan Alyssa.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 26 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo okt 25, 2020 12:22 pm

Isabella
Isabella keek even naar Inge die haar bloemenmandje nog vast had. Ze wilde hem niet loslaten. Isabella had geen zin in een discussie met Inge vandaag. Tijdens het eten zou ze het mandje toch wel op de tafel moet leggen. Ze keek naar Dave. "Je zusje was prachtig. En ik ben trots op Mikpu en Inge. Ze hebben zich heel goed gedragen."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 26 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads zo okt 25, 2020 12:25 pm

Nick
Nick was opgestaan om in de rij aan te kunnen sluiten. Hij keek even naar zijn vader die zijn neus snoot. Voor hem was het ook lastig. Emily leek toch op zijn eerste liefde en dan ook nog eens in haar trouwjurk die ze aan had toen ze ging trouwen met Rick. Nick keek naar Tyler. "Mooie ceremonie. Ik ben wel erg benieuwd naar de rest van het feest."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 26 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo okt 28, 2020 11:09 am

Milan

Milan dankte de mensen die hun kwamen feliciteren. Hij kon zijn geluk niet op met Emily aan zijn zijde. Het was even rustig toen hij hoorde wat Emily vroeg. Hij streelde met zijn duim haar hand. "Als jij droomt. Dan heb ik dezelfde droom. Ik kan het nog steeds niet geloven dat we zojuist elkaar echt het ja-woord hebben gegeven. Ik was zo bang dat ik mijn gelofte zou verpesten. Dat ik niet meer uit mijn woorden zou komen. Ik had het wel opgeschreven maar.. Ik had zulke waterige ogen dat ik nooit meer kon lezen wat ik had opgekrabbeld." Hij gaf haar een kus voordat de volgende groep heb kwam feliciteren.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 26 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo okt 28, 2020 11:13 am

Alyssa

Kylie grinnikte. "Ja, he? Milan wachtte veelte lang. Als het nog langer had geduurd zou die nog nee zeggen. Straks was die niet met Emily getrouwd en kijk nou.. Emily lijkt toch net een echte prinses. Die moest gewoon met haar prins trouwen, dus ik dacht ik help ze even." Alyssa moest moeite doen om niet in de lach te schieten. "Je hebt het heel goed gedaan,moppie." Kylie:"Bran Bran, mama moet straks als jullie gaan trouwen wel ook zo mooie jurk aan. Ik help hem wel uitzoeken."
Alyssa gaf Kylie een kus op de haren. Ze richtte zich tot Brandon. "Het is een prachtige locatie dat moet ik toegeven maar ik goeie liever binnen. Dan hoef je ook geen rekening te houden met het weer en alles."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 26 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo okt 28, 2020 11:16 am

Dave

"Me too. Ik ben blij voor Em dat ze eindelijk net haar grote liefde is getrouwd. Het was mooi om te zien en er deel van te maken." Hij slikte even, gezien hij het niet droog had kunnen houden. Zijn zusje zien trouwen in de jurk van hun moeder, ja... Wat moest die daar nog op zeggen?!? "Ik ga me voorbereiden. Ik zie je straks aan tafel." En gaf Isa een kus. Een tijdje terug had Milan hem gevraagd of hij het nummer van hun openingsdans wilde zingen. Dat aanbod kon hij natuurlijk niet weigeren.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 26 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight wo okt 28, 2020 11:19 am

Tyler

"Me too. Dit was al magisch. Emily zag er zo mooi uit. Ik zou bijna al ik zelf eens getrouwen. Het liefste met jou natuurlijk. Een bruidsjurk aantrekken. En nee dat ga ik niet echt doen.", voegde die er snel aan toe voordat Nick nog dacht dat die serieus was. " Ik ben ook zeker benieuwd naar wat er nog komt. De enige bruiloft die ik ooit heb meegemaakt was die van mijn broer en dat was heel kleinschalig.met wat vrienden en familie in de kerk en een feestje na afloop in dr plaatselijke kroeg waar iedereen wat te eten meenam. De muziek werd gewoon gespeeld via de radio."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 26 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do okt 29, 2020 8:29 pm

Emily
Emily schudde de handen van mensen en nam cadeautjes aan. "Ik vond het ook mega spannend om mijn gelofte uit te spreken. Maar we hebben ons er doorheen geslagen." Ze kuste hem. "En we zijn dan nu ook echt getrouwd. Het voelt zo onwerkelijk." Haar vader kwam. Hij knuffelde haar stevig. "Je ziet er echt prachtig uit. Je moeder zou trots op je zijn." Emily kreeg weer last van waterige ogen. Haar vader keek naar Milan. "Ik ben blij dat jij haar man bent. Je bent goed voor haar." Emily keek toe hoe haar vader aan Milan zijn cadeautje gaf en naar zijn plek aan de tafel liep.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 26 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do okt 29, 2020 8:38 pm

Brandon
Brandon begon te lachen. "Je hebt helemaal gelijk Kylie. Ik weet zeker dat je het juiste zetje hebt gegeven voor Milan." Hij pakte haar hand en gaf haar een kusje op haar hoofd. Kylie was niet zijn eigen dochter maar hij zag haar wel zo. Ze kwamen dichterbij het verse echtpaar. Hij keek naar Alyssa. "Daar heb je een goed punt. En in de kerk? Ik ben niet gelovig maar ik vind het wel een mooi idee."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 26 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do okt 29, 2020 9:07 pm

Isabella
Ze knikte. "Ze passen goed bij elkaar. Ze zijn al ruim tien jaar samen. Het werd eens tijd dat ze gingen trouwen." Ze had Milou in de maxicosi gedaan zodat ze haar makkelijk kon vervoeren. De rij werd korter. Ze knikte naar Dave. Milan had haar over het optreden verteld. "Ik zie je zo." Ze gaf hem een kus en liep verder met de rij mee.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 26 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads do okt 29, 2020 9:11 pm

Nick
Nick grijnsde. "Het is wel een idee." Hij gaf Tyler een kus en hield zijn hand vast. Hij en Tyler waren nog niet zo lang officieel samen. Hij vond het nog wat vroeg om hem te vragen. Hij keek even naar de rij die korter werd. "Ik heb nooit een trouwerij meegemaakt eigenlijk. Mijn oudste nicht is wel getrouwd maar ik ben toen niet geweest omdat Lily toen in het ziekenhuis lag. Dat was na het ongeluk van de moeder van Emily. Ik heb toen mijn ouders er wel heen gestuurd en ik bleef bij Lily. Volgens mijn ouders was het wel een mooie bruiloft."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 26 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight za nov 07, 2020 5:12 pm

Alyssa

Kylie:"Jullie moeten in een kasteel trouwen en dan moet mama net zo mooie jurk aan als Belle." "En dan is Brandon zeker het beest?",grapte Alyssa. Kylie hield wijselijk de mond. Ze streelde over haar dochters haar terwijl ze Emily en Milan bereikte. "Gefeliciteerd lieve schatten. Ik ben zo niet normaal trots op jullie en vooral heel blij dat jullie nu de volgende stappen in jullie relatie als man en vrouw kunnen zetten." Ze knuffelde beide even stevig. Vervolgens werden ze naar de zaal geleid waarze samen zouden eten en het feest werd gegeven. "Hehe, ik ben blij dat we weer zitten. Maar om terug te komen op je vraag net. Ik heb eigenlijk nog niet zo nagedacht over een mogelijke trouwlocatie. Ik weet in elk geval dat we wachten tot we trouwen tot de tweeling er is. Ik ga nooit in een trouwjurk passen. Dit jurkje zit eigenlijk al een beetje aan de strakke kant. Gelukkig is het maar eenmalig."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 26 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van moonlight za nov 07, 2020 5:16 pm

Dave

Dave was stiekem gaan sound checken terwijl iedereen Emily en Milan feliciteerde. Vlak voor het eten was die terug geglipt en had het kersverse bruidspaar nog gefeliciteerd zo dat het leek alsof die er gewoon al die tijd was geweest. Hoogstens even naar de wc was gegaan ofzo. Ze hadden heerlijk gegeten toen Dave zijn moment pakte. "Dames en heren, namens het kersverse bruidspaar wens ik u van harte welkom. Ik hoop dat het eten geeft gesmaakt. Voordat zij de taart zullen aansnijden wil ik ze graag op de dansvloer vragen." Hij wachtte tot ze voor hem stonden en zette toen het nummer in.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 26 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di dec 01, 2020 5:03 pm

Emily
Emily en Milan werden door Dave naar de dansvloer geroepen. Ze ging voor het podium staan. Toen Dave het nummer inzette keek ze even naar Milan. "Heb jij dit bekokstooft?" Het was hun openingsnummer. Perfect van Wd Sheeran. Haar favoriete nummer en nu zong haar broer het voor hen. Ze wist even niet wat ze moest zeggen. Ze keek naar Milan. Door de verassing was ze hun dansmoves helemaal vergeten.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 26 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads di dec 01, 2020 5:12 pm

Brandon
Brandon had heerlijk gegeten. Milan en Emily hadden een lekker menu samen gesteld. Vooral de bietencarpaccio zou hij onthouden. Hij keek naar Alyssa en pakte haar hand. "Lekker gegeten?" Hij had de vraag zachtjes gesteld want Dave was het podium opgeklommen. Hij keek naar Emily die helemaal sprakeloos was.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 26 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma dec 07, 2020 4:55 pm

Off: skip

Emily
Emily en Milan gingen vandaag op huwelijksreis naar New York. Een week lang lekker weg met zijn tweetjes. New York stond al een tijdje op de wensenlijst van Emily en nu kwam die droom eindelijk uit. Als pasgetrouwd stel gingen ze vandaag voor het eerst vliegen. Emily had het niet zo op vliegen maar voor deze reis had ze het er voor over. Ze waren nu eindelijk op het vliegveld. "Hoe laat gingen we ook al weer vliegen? En hoe laat is het dan daar als we aankomen?" Je kon merken dat ze zenuwachtig was; ze wiebelde heen en weer van de ene voet op de andere voet.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 26 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma dec 07, 2020 4:59 pm

Brandon
Brandon en Alyssa bleven vandaag een dagje thuis. Het was druk geweest zo rond de bruiloft van Emily en Milan. Nu hadden ze besloten om rustig aan te doen. Brandon zat op de bank met zijn ogen dicht. Sinds het ongeluk was hij veel moe. Alles koste iets meer energie dan voorheen. Zijn studie ging ook gewoon door. "Lief heb je zin om film te kijken? Ik weet alleen niet of ik mijn ogen open kan houden."
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 26 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van KirstReads ma dec 07, 2020 5:34 pm

Isabella
Isabella was vroeg wakker. Milou had om 6 uur besloten om te gaan huilen. Het was nu rond 9 uur en ze zat met Milou en Inge beneden. Inge keek naar Teletubbies en Milou zat op Isabella haar borst te slapen. Isabella was ook in slaap gevallen. Met Milou stevig tegen zich aan lag ze lekker op de bank te slapen.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Sisters from another mister - Pagina 26 Empty Re: Sisters from another mister

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 26 van 28 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum