Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

You are perfect to me

2 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

You are perfect to me  - Pagina 2 Empty Re: You are perfect to me

Bericht van moonlight wo apr 05, 2023 10:21 am

Emma

Emma sloeg een zucht. Ze ging voor Gwen staan en keel er recht aan. "Doe nou eens een beetje gezellig. Je loopt de hele avond al te chagrijnen. Oké, het is niet jou ding maar dan kan je nog wel enigszins je best doen om niet te laten merken dat je er geen zin in hebt. Was dan gewoon eerlijk geweest dan was ik desnoods alleen gegaan. Je maakt het er zo voor mij ook niet gezelliger op.
En daarbij wil ik niet heel veel zeggen maar volgens mij staat de zanger van de band al een tijdje naar je te kijken. In elk geval hij kijkt steeds onze richting op."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2973
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 31

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van KirstReads wo apr 05, 2023 10:30 am

Gwen
Emma had ook gewoon gelijk. Ze had ook in eerste instantie niet echt veel zin gehad. Ze werd ook mega zenuwachtig van dat ze niet dicht bij de uitgang stonden, wat als iemand ze lastig viel? Dan konden ze niet snel weg. De blik van de zanger naar haar toe hielp daar ook niet echt bij. “Je hebt gelijk, sorry. Ik word gewoon nerveus van deze drukte en van hoe die zanger naar mij kijkt. Het heeft niks met jou te maken, ik vind het leuk om te ziek dat jij het zo naar je zin hebt. Ik zal mijn best doen om wat gezelliger te zijn voor de rest van de avond.” En ze gaf haar vriendin een knuffel en sleurde haar en zichzelf mee naar voren. Ze probeerde zelfs nog een beetje te dansen.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2909
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Bericht van moonlight wo apr 05, 2023 12:48 pm

Emma

Emma haalde een paar keer diep adem. Overdacht haar woorden en na dat ze haar vriendin omhelsde zei ze tegen der. "Gwenny, adem in adem uit, relax en geniet. Er is niks om je druk om te maken. Ik ben bij je en ik jaag je heus niet in een gevaarlijke situatie. En eigenlijk zou je vereerd mieten zijn dat die zanger juist keek. Volgens mij vond die je wel leuk." Dat laatste zei ze met een wenkbrauw wiebel. Het optreden liep ten einde. Emma applaudisseerde. "Ik zie daar nog een tafeltje vrij. Als jij die bezet houdt dan haal ik nog een drankje voor ons. Wat wil je hebben?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo apr 05, 2023 1:14 pm

Gwen
Gwen haalde diep adem. Emma had ook gelijk. Na zeven jaar zou ze er overheen moeten zijn maar nog steeds was ze er mee bezig. Vooral als ze doorhad dat ze aandacht kreeg van mannen. Ze applaudisseerde toen de band klaar was met spelen. Ze knikte en ging richting het tafeltje en ging daar zitten. “Is goed. Doe maar een passoa jus alsjeblieft.” En ze deed haar spijkerjack uit. Het was warm genoeg. Ze keek even op haar telefoon of alles goed ging thuis. John had een foto gestuurd van een slapende Freek en Evie en dat hij het laatste stuk van Encanto aan het kijken was. Gwen grinnikte en deed daarna haar telefoon weer in haar zak.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo apr 05, 2023 4:53 pm

Joey

Joey was na afloop van het optreden achter de bar gaan helpen. Hij vond het altijd wel leuk om een beetje te helpen en zo kon die contact maken met de fans. Hij nam de bestelling op van Emma.
Ze maakte even een kort praatje over hoe de het optreden had gevonden. "Heb je misschien een pen?", hoorde hij het meisje vragen. Het was niet gek dat hij in eerste instantie wat vreemd opkeek maar hij gaf er uiteindelijk een pen. Hij zag dat ze wat op een bierviltje schreef. "Mijn vriendin zal het nooit zelf toegeven maar uhh... bel er eens. Je hebt alleen dit niet van mij." Hij kreeg een geheimzinnig lachje nog na geworpen voor ze wegliep met de drankjes. Joey pakte het bierviltje op. Er stond een naam en een nummer op. Hij volgde met zijn ogen het meisje en zag toen dat ze naar het meisje liep waar zijn oog op was gevallen tijdens het optreden. Was dat haar vriendin en zou het nummer van haar zijn, dat het meisje aan de bar zojuist had gegeven? Echter werd hij uit zijn gedachten gehaald door de mensen aan de bar die wilde bestellen. Hij stopte het viltje in zijn broekzak en ging snel wat biertjes tappen.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo apr 05, 2023 5:21 pm

Gwen
Ze keek op toen Emma terug kwam met het drinken. Dankbaar nam ze het aan en zette het voor zich neer. “Ik moet eerlijk toegeven dat het geen slechte muziek was.” Ze haatte het om ongelijk te hebben maar toch moest ze ook eerlijk blijven. Haar blik ging even naar de barjongen die haar aan keek. “Em wat heb je gedaan? Je hebt toch niet gedaan wat ik denk dat je hebt gedaan want ik zweer je dat ik je dan verkleed laat gaan naar Comic Con.” Ze wist dat Emma het lief bedoelde maar het beangstigde haar ook dat een onbekende jongen haar nummer had gekregen. “Owja John stuurde mij deze foto.” En ze liet de foto zien waarop Freek en Evie in slaap waren gevallen maar dat John nog naar Encanto aan het kijken was.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo apr 05, 2023 5:40 pm

Emma

Emma nam net een slokje van de Baco. Ze moest moeite doen om het niet uit te spugen over het tafeltje geen en verslikte zich daar door bijna. Hoestende en proesten herpakte ze zich. "Sorry, wat zei je?" Ze kon haast niet geloven dat ze het goed had verstaan. Emma haalde onschuldig de handen op. "Geeen idee waar he het over hebt. Ik heb alleen maar de drankjes gehaald en even een praatje gemaakt de leadzanger van de band die net optrad. Hij vroeg hoe ik optreden had gevonden." Vroeg of laat zou Gwen der nog wel bedanken voor het feit dat die jongen nu haar nummer had. Emma schoot in de lach bij het zien van de foto. "Blijkbaar was de film erg slaapverwekkend.", merkte ze op.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo apr 05, 2023 6:34 pm

Gwen
“Je verstond mij wel.” En ze grinnikte. Zelf ging ze wel eens verkleed, ook niet altijd. Evie wilde dit jaar als Baby Yoda. Misschien zou John dan als dan de Mandelorian gaan en Freek en zij als Han Solo en Rey. Ze paste zich meestal aan aan wat Evie wilde. “Jaja ik geloof je niet. Als ik een berichtje van die jongen krijg dan weet ik bij wie ik moet zijn.” Ze nam een slok van haar Passoa Jus en keek even naar de jongen van de bar. “Ik heb wel zin in iets lekkers. Bakje nachos met dip of zo.” Ze grinnikte even om de foto. “Encanto is een leuke film maar het zijn lange dagen voor Evie. En Freek had het ook druk gehad op de zorgboerderij dus geloof dat die twee straks wel lekker slapen. Maar goed ik ga even wat lekkers halen.” Ze gaf deels Emma haar zin zodat ze van het gezeik af was dat die jongen wel leuk was. Deels deed ze het om over een drempel heen te stappen. Ze liep naar de bar en ging aan een lege barkruk zitten. Ze seinde naar de barjongen die ook de leadzanger van de band was. “Mag ik van jou een bakje nachos met dip en gesmolten kaas?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo apr 05, 2023 7:37 pm

Emma

"Ik dacht dat ik iets verstond wat mijn beste vriendin Gwen nooit zou zeggen dus wie ben jij en wat heb jij met mijn vriendin gedaan?" Ze keek Gwen even bloedserieus aan, maar kon haar blik niet vasthouden. Emma dronk rustig van de drankje. Ze keek een beetje om zich heen en negeerde de woorden van Gwen.
De bal lag nu bij Joey en niet bij haar. Misschien had ze het totaal verkeerd gezien en zou die helemaal geen contact met Gwen opnemen. Hoogswaarschijnlijk kreeg die tich nummers op een avond en had die de meiden voor het uitkiezen maar ze hoopte gewoon dat Joey anders was dan de rest. "Lekker!" Tegen nachis zou ze nooit "nee" zeggen. Emma schudde de hoofd. "Ik plaagde maar. Volgens mij heb ik die film laatst met jou en Eef gezien. Vond het best een leuke en goede film. Niet perse alleen voor kinderen. Alhoewel never to old for disney." Emma knikte en keel de vriendin na. Waaat!? Zag ze dat bij goed?!? Was Gwen nou echt serieus op die jongen afgestapt?!? Ze was haast in staat om een ambulance voor Gwen te bellen. Wat was er met de vriendin aan de hand? Normaal gesproken zou Gwen dit nooit doen.

Joey

Joey stond nog steeds achter de bar. Hij merkte dat iemand hem wenkte. Hij zei tegen een ander klant dat die zou bij hem kwam en liep er heen. Hij verstijfde even twee tellen toen die zag wie het was. Oké, Joey gedraag je normaal! "Tuurlijk, komt eraan." Hij haalde een bakje nachos voor het meisje. "Kijk eens. Kan ik je nog wat te drinken aanbiede"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo apr 05, 2023 7:54 pm

Gwen
Gwen wachtte geduldig op haar nachos. Ze keek even naar Emma en glimlachte wat onzeker naar haar. Niet lang daarna kwam de jongen met haar bakje nachos met gesmolten kaas en dip. “Dankjewel. Ziet er lekker uit.” Ze deed een pluk haar uit haar gezicht. Hij vroeg of ze nog wat wilde drinken. Ze had haar passoa nog niet op dus iets met alcohol ging het niet worden. “Doe maar een cola zero alsjeblieft.” Ze vond het wel lekker om een glas frisdrank naast haar drankje te hebben staan. Ze zuchtte diep. Gwen voelde zich een beetje ongemakkelijk. “Ik uhm vond je optreden best goed. Ik zing zelf ook maar dan als hobby.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo apr 05, 2023 8:25 pm

Joey

"Met liefde bereid.",grapte die toen die het bakje voor der neerzette. Veel beter waren zijn kookkunsten en die van zijn huisgenoten niet. Voornamelijk warmde ze prakkies op en was thuisbezorgd klant aan huis. Hij draaide zich om, om een colaatje voor der te pakken. "Krijg je van mij. Geen gemaar! Geniet er van."
Joey dankte voor het compliment. "Wij zijn ook ooit als hobby begonnen hoor. Gewoon wat maten die muziek maakte tot opeens een van ons het idee in zijn hoofd kreeg om een cover online te plaatsen. Ja die ging dus compleet viral."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo apr 05, 2023 8:33 pm

Gwen
Gwen grinnikte even om wat ie zei over de nachos. Ze keek op naar de cola en wist even niet wat ze moest zeggen. Ze haatte het als mensen dingen gratis aan haar gaven. Ze wilde het liefst gewoon betalen voor dingen. Gwen nam een slok van haar cola en luisterde naar de jongen. “Ik werk in de kinderboekenwinkel hier in de stad. Zingen is echt hobby al zegt mijn vader en broer wel eens dat ik aan ander werk moet gaan denken. Maar ik vind het gewoon leuk om als hobby te doen.” Ze nam nog een slok. “Ik heet Gwendolyn maar noem mij maar gewoon Gwen.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo apr 05, 2023 10:01 pm

Joey

Joey trok een wenkbrauw op. Hij snapte het standpunt van haar vader en broer niet helemaal. "Sorrry, maar ik snap het niet helemaal. Waarom zou je ander werk moeten gaan zoeken als je plezier in je werk hebt? Naja, dat neem ik aan in elk geval. Het is nou niet echt bepaald zo dat het werk als muzikant voor het oprapen licht. Als iets een onzeker beroep is dan is het wel van een artiest." Joey schudde Gwen de hand. "Joey, aangenaam kennis te maken. Naja eigenlijk Joseph maar niemand die mij zo noemt. Sorry, zo terug . Ik moet ondetussen wel mijn faken blijven verrichten." Hij bediende een aantal mensen en liep toen weer terug naar Gwen. "Ik doe dit ook niet vast hoor. De club is van mijn ouders en soms spring ik bij. Ik ben eigenlijk reclasseringswerker. Al probeer ik samen met de jongens wel meer te kunnen optreden."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo apr 05, 2023 10:11 pm

Gwen
“Het is meer dat ik als kind graag musicalster wilde worden. Ik heb een tijdje musicallessen gevolgd maar ik had toch meer met literatuur net als mijn vader. Mijn oudere zus Caroline staat wel in het theater. Maar goed zij heeft altijd al van aandacht gehouden.” Ze grinnikte en keek even achter zich en seinde naar Emma dat ze zo wel terug zou komen. Ze wilde haar vriendin niet in de steek laten. Ze nam een slok van haar drinken en keek even toe hoe Joey de rest van de gasten aan het helpen was. “Aangenaam kennis met je te maken. Ik werk parttime in de kinderboekenwinkel.” Ze slikte. Zou ze vertellen dat ze een dochtertje had? Gwen vond eerlijkheid erg belangrijk. Ze hield totaal niet van liegen of als er dingen voor haar verborgen werden gehouden. “Verder zorg ik er voor dat mijn dochter van zes het naar haar zin heeft thuis.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight wo apr 05, 2023 10:23 pm

Joey

"Ah, op die fiets. Ik zeg altijd je moet doen wat je leuk vond, waar je gelukkig van wordt. Het is uiteindelijk jou keuze, een ander kan je alleen advies geven, jij moet het immers doen, niet een ander."
Joey volgde Gwen de blik. "Als ik je ophoudt moet je het zeggen, hoor." Hij wilde der niet weghouden van haar gezelschap.
"Bijzonder, hoor je niet vaak." Joey keek even verbaasd. Die zag die niet zo snel.aankomen. Naja ze was wel eerlijk. Hij wist alleen niet goed wat die nu moest zeggen. Vond haar vriend dit wel oké? "Uhmm.. ik moet eerlijk bekennen dat je vriendin net je nummer heeft gegeven, maar ik uhh.... ik wil je niet in de problemen brengen ofzo."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo apr 05, 2023 10:33 pm

Gwen
“Nee gelijk heb je. Je moet vooral doen wat jij leuk vindt maar mijn vader heeft een boekhandel hier in de stad. Hij heeft dat geopend sinds we van Engeland naar Nederland zijn verhuisd. Ik ben dus opgegroeid met boeken. En ik vind het leuk om mijn dochter ook op te laten groeien met lezen en boeken. Ik heb liever dat ze de hele dag een boek aan het lezen is dan dat ze achter de Ipad zit.” Ze nam nog een slok van haar cola. “Ow nee ik uhm ben een alleenstaande moeder. Vader is niet meer in beeld. Geloof dat Emma het alleen maar leuk vindt dat ik nu met je sta te praten. Ze was al hints aan het geven dat ik naar je toe moest.”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do apr 06, 2023 12:41 pm

Joey

"Je vent Engelse?" Hij probeerde zijn best te doen om alle informatie te onthouden maar Gwen vuurde best nog al wat op hem af. Normaal gesproken had die pas zulke persoonlijke gesprekken op de derde of vierde date. En nee hij was niet zo iemand die op de derde date er vanuit ging dat hij dan samen met het meisje in best belandde. Joey wilde wel echt iemand goed leren kennen voor die een stap verder ging.
"Nou ik ben maar een saaie nuchtere Hollandse jongen." Naja, geheel nuchter was die niet. Hij had immers een biertje na het optreden met zijn maten gedronken . "Die dingen zijn vreselijk! Ik heb tientallen neefjes en nichtjes. Spreekt de familie met elkaar af zitten ze allemaal naar zo scherm te staren. Zelfs de jongste. Geef dat kind gewoon wat we spelen of desnoods een kleurplaat. Hoezo kunnen kinderen zich tegenwoordig alleen maar zich vermaken met zo ding?!?" Joey haalde even opgelucht ademm "Het gaat mij verder ook helemaal niks aan maar ik zat we alleen niet op te wachten om straks een boze vriend op mijn dak te krijgen. Hoe heet je dochtertje?" Joey haalde wat verlegen met een grijns een hand door zijn haar. "Bedankt je vriendin dan maar. Ik vind het fijn om zo een praatje met je te maken. Maar nu ik je nummer toch hebt, mag ik je alles eens bellen om je op een drankje te trakteren of een kopje koffie?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do apr 06, 2023 1:15 pm

Gwen
“Half. Mijn moeder is Brits en mijn vader Nederlands.” Ze had nu niet echt zin om het over haar moeder te hebben. Haar moeder had ze al ruim vijf jaar niet meer gezien en gesproken. Sinds dat John uit de kast kwam tegenover haar en zij dat totaal niet accepteerde had ook Gwen het contact verbroken. De band tussen haar en haar moeder was sowieso niet fantastisch geweest. Gwen was altijd al een papaskindje. Ze nam een slok van haar cola en luisterde aandachtig naar hem. “Je hebt neefjes en nichtjes? Leuk. Ik word over een paar maanden voor het eerst tante. Mijn oudste zus verwacht een kindje. Precies wat je zegt. Mijn dochter mag ook alleen schermtijd als ik kook of op de vrijdagavond kijken we nog wel eens film voor ze naar bed gaat. Geen zorgen mijn tweelingbroer en zijn vriend gingen film met haar kijken.” Ze voelde zich beetje ongemakkelijk toen het over de vader van Evie ging. Zeven jaar geleden wist ze van hem weg te vluchten. Ze had een tijdje in een Blijf van mijn lijf huis gezeten. De enige die dat wist was Emma. Pas na een paar maanden durfde ze naar haar vader te gaan. Haar vader wist van de relatie af en had een paar keer gesmeekt dat ze uit die relatie ging maar Gwen zag het niet tot dat haar hele leven op zijn kop stond. Haar ex was er gelukkig nooit achter gekomen dat ze zwanger was geweest, anders zat ze nog bij hem. Ze keerde terug uit haar gedachten en nam nog een slok cola. “Ze heet Evie. En wordt over een week zeven. Ze heeft al helemaal bedacht dat ze een Encanto feestje wilt geven. Als het aan haar ligt gaan we naar Disneyland Parijs maar goed. Dromen mag.” Ze keek hem aan. Vroeg hij haar nou op een date? Ze wist niet goed of ze dat wel wilde. Ze wist niet eens of ze wel een relatie wilde. “App mij maar, je komt er dan vanzelf wel achter of ik wil afspreken.” En ze knipoogde nog naar hem, stond op en liep met het schaaltje nachos weer naar Emma. Ze ging op de barkruk zitten en nam heel nonchalant een nacho uit het mandje.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do apr 06, 2023 4:20 pm

Joey

Joey knikte. Hij had voor zichzelf een glaasje water gepakt.
Joey knikte. "Nou... sommige zijn vreselijke eter bakken hoor. Mijn ouders komen beide uit een groot gezin dus ja. Echter ben ik de enige thuis naast mijn ouders." Wat die altijd wel een beetje jammer had gevonden. Hij had graag een broer of zus gehad maar het was zijn ouders niet gegund. "Gefeliciteerd. Haha. Ik was al bang dat je er alleen voor de tv had geparkeerd.",grapte die toen de vertelde dat haar tweelingbroer en diens vriend aan het oppassen waren. "Leuke naam. Ik heb een nichtje dat Eefje heet. Tevens alvast gefeliciteerd." Joey dacht even na. "Misschien is de Efteling een alternatief. Volgens mij heeft mijn moeder nog ergens van die kortingcodes liggen. Ik zal morgen eens zoomen die mag je wel hebben. Anders worden ze toch niet gebruikt en dat is ook zonder." Joey stak zin duim op. Terwijl Gwen zich weer bij de vriendin voegde, ging hij nog verder met zijn bardienst.

Emma:"Goh, je komt ook nog eens terug! Ik was al bijna van plan om alleen terug naar huis te gaan lopen. En. En, en? Leuke jongen!?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do apr 06, 2023 5:50 pm

Gwen
Gwen keek naar Emma. “Sorry de nachos deden er wat langer over.” En ze zette haar meest onschuldige blik op. Gwen pakte weer een nacho en keek even naar Joey. Tsja wat vond ze van hem? Hij was aardig, stelde veel vragen. “Uhm ja het was een leuk gesprek. Hij vroeg of hij mij mocht appen om mij te trakteren op een drankje of om ergens koffie te gaan drinken. Ik weet het niet zo goed. Hij mag mij appen maar ik weet niet of ik wil daten. En ik weet het niet elke jongen is zoals Stefan maar ja ik weet niet. Ik vind het spannend om mij weer open te stellen. Maar goed ik wacht het af. Wilde je naar huis en bij mij nog een drankje doen of wil je naar bed?”
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do apr 06, 2023 6:52 pm

Emma

Emma rolde overdreven duidelijk met de ogen. Tuurlijk, Gwen! Ze had zelf gezien dat ze een gesprek had aangeknoopt met Joey.
Emma zuchtte. "Gwen, hij vraagt je mee om een drankje te doen, niet om met je te trouwen!" Ze haalde een hand door de haar. "Alhoewel dan kan ik wel jullie bruiloft plannen." Ze dronk de drankje leeg en nam wat nachos. "Ik ga nog wel even mee naar jou."
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads do apr 06, 2023 7:04 pm

Gwen
Ze had de blik heus wel van Emma gezien. Ze had ook veel langer met Joey staan praten dan dat ze eigenlijk wilde. “Je hebt ook wel gelijk. Maar ik zoek ook gewoon iemand die het goed met Evie kan vinden. Als zij degene met wie ik date niet accepteert dan weet ik het ook niet meer. Maar Evie staat altijd op nummer een.” Ze dronk haar passoa jus op en stond op. “Is goed. Dan kunnen we John en Freek ook aflossen. John was bek af eigenlijk. Hij had 10 minuten gesprekken deze week.” John was meester op de zelfde basisschool als waar Evie zat maar hij gaf les aan groep 8. Wie weet gaf die na de zomer wel les aan groep 4. Ze deed haar spijkerjack aan en zwaaide nog even naar Joey voor ze naar buiten liep.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do apr 06, 2023 9:42 pm

Emma

"Gwenny, leer hem gewoon eerst rustig kennen. Als vrienden.
Gewoon rustig uitzoeken of er meer in zit. Als je het zeker weet dat het een blijvertje is dan stel je hem aan Evie voor. Merk je dat er geen klik met haar is kan je hen altjnd nog de deur wijzen. Je loopt drie stappen al vooruit te denken." Ze zou hoofdpijn krijgen van al dat gepieker om niks. Emma knikte Als goedkeuring. Ze deed de jas aan. Ze hoorde Joey nog zeggen:"Fijne avond nkg dames." En stak haar hand nog op ter groet. Ze volgde Gwen naar buiten en samen liepen ze terug naar hun appartementencomplex. Emma besloot nog even mee te gaan met Gwen.
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van KirstReads wo apr 12, 2023 3:27 pm

Gwen
Gwen en Emma kwamen aan bij haar appartement. Zachtjes maakte ze de deur open en liep naar binnen. Ze deed haar sleutels in het bakje en liep naar de woonkamer. John en Freek keken op van de tv. “Hey zusjelief hey Emz. Evie slaapt als een roosje, ik heb net nog even gekeken.” Zei John en hij stond op en liep naar Gwen toe en gaf haar een knuffel. “Heb je een leuke avond gehad?” Vroeg Freek. Gwen knikte. Ze zei maar niks over Joey al zag ze aan John zijn gezicht dat hij heus wel doorhad dat ze met iemand gesproken had. Ze spraken nog even kort en toen Freek en John de deur uit gingen zuchtte ze diep. “Ik ga even bij Evie kijken, er staat nog wijn in de koelkast.” Ze liep naar de slaapkamer van Evie en keek even naar haar dochter die in een diepe slaap lag. Ze liep naar haar toe en gaf haar een kus. Daarna liep ze terug naar Emma. “Evie is lekker in dromenland. Je mag blijven slapen als je wilt.” Ze woonde in het zelfde appartementencomplex maar ze logeerde af en toe bij elkaar. Vooral als ze een avondje uit waren geweest.
KirstReads
KirstReads

Bericht van moonlight do apr 13, 2023 12:25 pm

Emma

Emma gaf John een knuffel zodra ze het appartement van Gwen binnen liep en John haar kwam begroeten. "Gezellig fiim gekeken?",vroeg ze plagend gezien Gwen had verteld dat Freek in slaap was gevallen, net als Evie. "Ik wel. Gwenny ook.", zei ze opnieuw plagend en stak de tong naar Gwen uit. Ze hoopte oprecht dat Joey contact op zou nemen zodat die twee wat leuks samen konden doen. Wie weet wat er uit voort kwam. Emma plofte op de bank toen John en Freek weg waren en Gwen nog even bij haar dochter was kijken. Ze grapte, ze was moe. Emma keek op toen ze de stem van gwen hoorde. "Graag. Tevens over die kleine slaapkop gesproken. Moet ik nog helpen met het plannen van haar verjaardagsfeestje?"
moonlight
moonlight
Admin

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud