Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Forever Young

2 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 5 Empty Re: Forever Young

Bericht van KirstReads di sep 03, 2024 12:43 pm

Layla
Layla keek naar haar vaders. Ook papa Manu was in slaap gevallen. Ze knikte. “Ik hoop gewoon dat alles goed komt met Saar.” Ze keek even naar de aflevering. “Ja ik kijk ook echt uit om tante Isabella en oom Pedro weer te zien. Ook om ons nichtjes Alisa en Nuela weer te zien. Het is echt veel te lang geleden. Alisa appte me dat ze thuis zou zijn. Nuela komt later deze week vanuit New York. Woensdag heeft ze vakantie.” Nuela studeerde aan Julliard in New York. Ze studeerde daar Vocal Arts.

Maya
Ze schrok toen ze een stem naast zich hoorde. Toen ze het nieuws hoorde kwamen er tranen in haar ogen. “Ik had hoop. Blijkbaar is hij sterker dan iedereen denkt.” Ze veegde haar ogen af. “Ik kwam hier om rust te zoeken. Ik had een discussie met mijn grootouders. Ze waren al bezig met de crematie van hun schoonzoon. Waar Jay bij was.” Maya haalde diep adem. “Voor ik wegliep vroeg je iets. Ik heb het alleen niet goed gehoord. Wat was je vraag?”

Levi
Levi en Mirthe liepen het ziekenhuis binnen. Ze liepen richting de kamer van Saar. “Hey lieverd.” En gaf zijn dochter een kus op haar hoofd. “Waar is Juda?” Saar keek hem aan. “Hij heeft een meisje ontmoet toen hij Lady aan het uitlaten was. Haar vader lag hier op sterven maar toch is hij ontwaakt uit zijn coma. Hij was haar zoeken omdat het zoontje van het meisje haar kwam zoeken om te zeggen dat haar vader wakker was geworden. Juda is in de gebedsruimte aan het kijken.” Levi probeerde het te volgen maar dat lukte niet. Het enige wat was blijven hangen was dat Juda een meisje had ontmoet.

Linde
Linde glimlachte. “Dan maak ik een afspraak voor ons tweetjes. Gaan we onze nageltjes doen, gewoon even genieten.” En ze gaf Indy een kus. Zelf merkte ze dat ze aardig nat werd van Indy haar gekreun. Ze deed de benen van Indy wat wijder, haalde haar vingers uit haar en ging met haar hoofd naar beneden. Ze begon Indy te likken bij haar gevoelige plek.

Lily
Lily glimlachte. “Dankjewel. Jij ziet er ook goed uit.” En beantwoordde de kus. Ze liep naar beneden en pakte twee eitjes uit de pan. “Wil je het op een broodje of gewoon los naast je bord?” Ondertussen begon ze de tafel verder te dekken.

Emmie
Ze keek op toen haar vader Finn ook beneden kwam. Niet veel later volgde haar moeder Hailey. Ze haalde diep adem. “Ik ben benaderd door mijn coach van volleybal. Hij vindt mijn niveau te hoog voor het team waar ik nu in zit en heeft voorgesteld om mij aan te melden bij een team dat op hoog nationaal niveau speelt. Gezien ik geen 21 ben moet ik toestemming hebben van een volwassenen. Ik wil dit heel graag.” Haar moeder Hailey ging naast Nora zitten. “En je studies dan?” Emmie keek even naar Johnny. “Ik voel me niet meer thuis op de opleidingen. Ik wil liever dierentherapie gaan doen maar ik wil mij nu gaan focussen op volleybal en dan volgend jaar kijken naar een opleiding.” Ze zag haar moeder Hailey bedenkelijk kijken. “Maar je hebt je studie al betaald. Wij hebben dat al betaald.”

Josie
Josie snelde uit de auto en gaf over. Sander was ook snel uit de auto gestapt en hield haar haar vast en wreef over haar rug. “I am here.” Zei hij lief. Ze voelde zich echt beroerd. Toen ze klaar was haalde Sander een zakdoekje uit zijn zak en veegde haar mond af. “You okay?” Josie haalde diep adem en wreef over haar buik. Ze zag sterretjes en greep Sander vast voor ze neer zou vallen. “I am not feeling well.” Zei ze en ze ging in het gras zitten en deed haar hoofd tussen haar benen.

Tony
Hij grinnikte. “Zeg dat wel dat ie veel te verduren heeft gehad.” Hij rolde de rolstoel rustig achter de dokter aan. Bij de operatiezaal aangekomen hielp hij Yara met omkleden. Hij kneep in haar handen. “Ik ben bij je en ga niet weg.” En gaf haar een kus op haar voorhoofd.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 5 Empty Re: Forever Young

Bericht van moonlight do sep 05, 2024 8:52 pm

Noël

Noël knikte. "Maal ke geen zorgen,Leetje. Sarah heeft heel veel lieve mensen om de heen heen we gaan vaal bellen en appen met tante Mirthe en Sarah." Er verscheen een glimlach op Noël zijn gezicht. "Oh,wat fijn dat we Nuela ook kunnen zien. Dat maakt het nog leuker. We hebben beide nichtjes ook al zo lang niet gezien."

Juda

Juda slikte. "Ik wil geen oordeel scheppen maar ze kwamen niet heel aardig over moet ik eerlijk zeggen. Ze zeiden ook iets naars tegen jou Jay toen ze uitlegde dat je hier was. Mijn mond viel bijna open van verbazing. Ze namen je zoontje hardhandig mee toen die moest huilen. Ik wilde hem bijna uit hun handen trekken en beschermen maar dat zou raar zijn geweest gezien Jay mij verder niet kent. Het spijt me dat je tr maken hebt met die nare mensen, laat ik het maar netjes houden."Juda haalde een hand door zijn haar. "Maakt niet uit. Uhmm. Ik vroeg hoe je aan die brandwonden op je arm komt."

Mirthe

Mirthe knikte. "Nou laat hem maar even. Is Penny nog langs geweest met de uitslagen?" Ze keek opzij naar Levi. "Alles oké? Je kijkt alsog je water ziet branden namelijk." Penny klopte op de deur. "Ah,kijk eens wie we daar hebben. Helemaal top want ik wilde jullie namelijk vertellen dat de laatste uitslagen goed waren. Sarah mag mee naar huis. Dus ik ga je ontslagbrief regelen. De dokter wilt je wel graag over een aantal weken terug zien om te kijken hoe het gaat en je fysiotherapie aanbieden."

Indy

"Zou je dat willen doen? Dat kijkt me heel fijn. Gaan we daarna aergens lunchen of uiteten afhankelijk van het tijdstip." Indy schrok. "Oh,help. Fuck,Lin. Wat doe je?" Was Linde haar nou aan het likken. "Ik weet nket wat je doet maar dit voelt goed. Ik ga alleen zo nog klaarkomen. Maar ik wil helemaal niet dat dit stoot. Dit is fijn "

Sven: "Dank je wel. Dan heb ik een goede keuze gisteren gemaakt." En glimlachte wat verlegen. "Hopelijk staag jet net zo goed als mijn voetbaltenue straks." Sven dacht na. "Uhmm op een broodje graag. Kan ik je ergens mee helpen? Koffie of thee zetten? Een sapje inschenken? Helpen met dekken?"
Het voelde ongemakkelijk om niks te doen rn gewoon tr gaan zitten.

Finn

"Oke, laten we even rusrig adem halen allemaal voor dat we van alles gaan zeggen en doen. We moeten niet vergeten dat dit Emelie haar wensen zijn en we altijd hebben gezegd dat de kinderen hun dromen moeten volgen. Dat wij hun altijd zullen helpen en steunen om hun dromen waar te maken. Het is niet ideaal maar wel een kans die ze noet kan laten liggen. Misschien kunnen we nog iets regelrn om het studiegeld terug te krijgen. Eerlijk gezegd vind ik dat de laaste zorg. Ik wil horen wat Emmie haat plan is. Want ik vind vind dat als je stopt met studeren je wel moet gaan werken ernaast,persoonlijk."

Charley

Charley bleef op een afstandje staan om Josie maae ook Dander de ruimte te geven. Nu moest Sander laten zien dat hij er voor Josie was. Charley haalde een flesje water uit de tas en gaf deze aan Josie. "Gaat het? Kunnen we verder of wik je even blijven zitten?"

Yara

"Maar ik vind het wel heel lief van je. Je was pas drie en besloot mij je knuffel te geven omdat ik er heen hand in het ziekenhuis. Je was toen al veel te lief,broertje." En knuffelde Tony. Yara knikte en slikte even. "Oké,dame. Ga maar liggen. Eens kijken hoe het er uitziet. Je weet inmiddels wat we gaan doen. Je kunt nu nog kiesrn voor een narcose." Yara keek naar Tony. "Nee, we doen het zo. Ik wil bij blijven en videobellen met Josie." Dr zuster knikte.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 5 Empty Re: Forever Young

Bericht van KirstReads do sep 05, 2024 10:23 pm

Layla
Layla keek even naar Noël. “Ik weet dat ze veel lieve mensen om haar heen heeft. Ik weet dat ze er niet alleen voor staat maar ik had graag wat willen doen voor haar.” Layla keek even naar de aflevering. “Oke ik ben een beetje in de war. Wat gebeurde er?” Ze volgde het wel maar haar hoofd was een war boel. Ze glimlachte. “Ja klopt. Ze is gewoon heel druk met haar studie. Het vraagt veel van haar. Gelukkig heeft ze nu vakantie.”

Maya
Maya zuchtte diep. “Mijn grootouders zijn niet de meest hartelijke mensen ooit nee. Ze uhm…” Ze slikte. “Ze geven mij de schuld dat hun dochter er niet meer is. Mijn moeder overleed om mij een kans te geven. Het was of haar leven of het mijne. Mijn vader had haar gesmeekt maar ze was niet meer over te halen. Ze koos ervoor om mij te laten leven ten koste van haar eigen leven.” Maya veegde even een traan weg. “Mijn vader is verder dol op me hoor. Hij zegt altijd dat ik op mijn moeder lijk. De goeie dingen heb je van haar zegt ie.” En ze glimlachte even. Ze keek naar haar armen. “Ik vertelde je toch dat ik verkracht ben? Ik ben verkracht op een feestje van een vriendin. Na de verkrachting heeft mijn verkrachter de kamer in brand gestoken. Hij heeft mij daar achtergelaten. Buiten bewustzijn. De brandweer is gebeld en ik werd gered. Met brandwonden tot gevolg. Ik moet een keer in de maand terug naar het brandwondencentrum voor controle. Vooral voor mijn benen. Daar zaten derdegraadsbrandwonden. Ik weet dat de verkrachter een blauwe aansteker had met een roze zeester of zoiets.” Ze keek even naar Juda. Ze hoopte nou niet dat haar verhaal hem zou afschrikken.

Levi
Hij schudde zijn hoofd. “Nee het is meer dat ik niet verwacht had dat Juda contact zou leggen met dat meisje. Of heb jij hem gedwongen?” Saar schudde haar hoofd. “Nee. Al voelde ik wel een bepaalde klik.” Levi luisterde naar Penny en glimlachte. “Fijn dat ze naar huis mag. Dan nemen we haar zo mee.” Penny knikte. “Ik ga even de papieren halen.” En ze liep de kamer uit. Levi ging naast Saar zitten. “Je mag lekker naar huis lieverd.” Saar knikte. “Ik wil alleen voor we gaan naar het politiebureau. Ik herinner mij gisteravond weer. Ik wil aangifte doen.” En Saar keek hem beslist aan. Levi keek naar Mirthe en knikte. “Als jij dat wilt dan gaan naar het bureau. Mama en ik zijn er voor je.”

Linde
“Dat wil ik zeker doen.” En ze likte. Ze keek even naar Indy. En begon weer met vingeren. “Kom maar schatje. Ik kan je nog een keer laten komen en nog een keer. Ik weet nog wel manieren. Kom maar.” En ze vingerde Indy wat harder en begon haar te tongzoenen.

Lily
“Ook in je voetbalshirt vind ik je nog knap.” En ze liep naar hem toe en gaf hem een kus. Ze knikte en keek even rond. “Als je sap kunt inschenken dan zou dat fijn zijn.” Haar vader kwam beneden. “Goeiemorgen.” Gebaarde hij en hij keek hen even aan. “Sven hoorde ik nou iets over koffie zetten? Ik lust wel een bakje.” Lily deed het ei op een boterham en zette het op tafel. “Ligt mama nog in bed?” Haar vader schudde zijn hoofd. “Ze komt er zo ook aan. Je gaat voetballen Sven?”

Emmie
Emmie keek haar vader verrast aan. “Echt? Ik mag van jou stoppen met studeren?” Ze hoorde de voorwaarde die haar vader stelde. “Daar heb ik over nagedacht. Mama jullie krijgen het zo druk in de kliniek. Ik weet dat jullie nog een extra iemand zoeken om de dieren en hun baasjes te ontvangen. Ik heb voor mijn studie al bij jullie gewerkt.” En ze keek haar moeders smekend aan. Hailey zuchtte. “Ik vind het goed op een voorwaarde. Voor je gaat beginnen met het volleybal seizoen wil ik goedkeuring van je arts. Vooral omdat je eerder geblesseerd bent geraakt door volleybal wil ik zeker weten dat we er goed aan doen.” En Hailey keek alle ouders aan.

Josie
Sander keek haar bezorgd aan. “Are you good to go?” En hij hield haar hand vast terwijl ze haar water dronk. Ze keek hem aan en knikte. “You won’t leave me?” Sander schudde zijn hoofd. “I’ll be there for you. Come.” En hij hielp haar overeind en weer in de auto. Uiteindelijk kwamen ze dan bij het ziekenhuis. Ze meldde zich aan en werden niet veel later opgehaald door dokter Rebecca Maarsen. “Zo Josie. Hoe gaat het?” Ze had haar ouders op de gang gelaten zodat ze samen met Sander dit gesprek konden voeren. “Veel misselijk. Moe. Wel blij dat ik in Nederland ben.” Rebecca knikte. “Veel overgeven?” Josie knikte en Sander zag dat ze het lastig had. Hij kneep in haar hand. “Zullen we maar eens naar jullie kindjes kijken?” Ze knikte. “Ik stel voor dat wij eerst even met zijn drietjes kijken en dan met de rest erbij.” Josie knikte en ging liggen. “Het gaat even koud aanvoelen hoor.” Sander hield haar hand vast toen de echo gemaakt werd. “Hoeveel maanden was zei je dat je was?” Josie dacht na. “Twee.” Rebecca keek haar aan. “Josie…ik moet je vertellen dat je 4/5 maanden zwanger bent. Ik kan zien wat ze gaan worden. Zullen we de rest halen?” Josie knikte en Rebecca haalde de rest. Toen de rest er was keek Rebecca hen aan. “Josie is geen twee maanden zwanger. Ze zit ongeveer op 4,5 maand. We kunnen al zien wat het gaat worden. Zullen we er naar kijken?” En ze ging zitten. “Sander could you give me my phone?” Sander gaf Josie haar telefoon en Josie belde Yara.

Tony
Tony glimlachte. “Ik was op slag verliefd op je. Je was meteen mijn beste vriendinnetje. Dat ben je nog steeds.” En hij kneep in haar hand. Even keek hij bedenkelijk. “Zeker weten Vlinder?” Hij kende haar langer dan vandaag, als ze iets wilde dan wilde ze het. Een telefoon ging. Het was die van Yara. “Josie belt. Ik neem wel op.” En hij nam op en gaf de telefoon aan Yara. Niet veel later kwam Josie in beeld.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 5 Empty Re: Forever Young

Bericht van moonlight za sep 07, 2024 7:22 pm

Noël

"Ik snap het. Dat heb ik ook. Al weet ik eerlijk gezegd niet hoe. " Hij legde machteloos zijn hoofd weer terug op Layla haar schouder. "Het is gewoon kut. Sorry voor mijn woordkeuze maar ke zei het laatste zelf. Je gunt dit niemand maar zeker Sarah niet na alles wat ze al heeft mee moeten maken. Juist nu het beter met haar leek te gaan. Ik hoop gewoon dat ze de juiste hulp krijgt en er weer bovenop komt." Noël stopte dde aflevering. "Laten we anders wat anders kijken. Iets waar we onze gedachten niet zo bij hoeven te houden want we zijn er duidelijk allebei niet helemaal bij. Noël knikte. "Daarom. Laten we vooral wat leuks met onze nichtjes gaam doen als we daar zijn."

Mirthe

"Nou,kom op zeg, Levi. Alsof Juda niet met meisjes durft te praten. Juda is gewoon niet actief op zoek naar de liefde en met relaties bezig. Je doet alsof je verwacht had dat Juda geen interesse voor vrouwen heeft." Mirthe knikte. "Dat is goed. Als hij aamgiste wilt doen dan gaan we met je mee. Wil je dat we Junia bellen zodat zei en Gabriel ook hun verhaal kunnen doen? Junia sliep trouwens nog maar we appen haat en Sem uiteraard dat je maar huis komt."

Indy

Indy slikte. "Rustig aan, alsjeblieft. Ik ben dit ook niet gewend,hè." Indy kwam kreunend nee eerder gillend en spuitend klaar. Uitgeput zakte ze in de lakens. "Wauw, dat was geweldig. Heel eerlijk." Indy nam de tijd om even op adem te komen. "Ben ik nog nooit eerder spuitend klaar gekomen. Tijdens de keren dat ik sex met eem jongen had kwam ik sowieso maar moeilijk klaar. Maar nu.. omg ik dacht dat ik erin bleef."

Sven

"Gelukkig maar want je moet er straks 90 minuten lang naar kijken." En keek haar met een grijns plagend aan. "Gelukkig is het geen straf om naar jou te kijken want ik kan mijn ogen nket van je afhouden. Het voelde dan ook voorheen wel eens ongemakkelijk als ik probeerde onopvallend naar je te kijken en we elkaars blik vingen. Adam had wel gezegd dat er wederzijdse interesse was en spoorde mij aan om actie te ondernemen maae toch. Je maakte me verlegen en onzeker." Sven knikte instemmend. Hij schonk sap in voor Lily en gknf tegenover haar aan tafel zitten. "Eet smakelijk." Hij merkte op dat Liam,Lily haar vader beneden kwam. "Goedemorgen.",groette hij de man vriendelijk. Sven stond weer op om de koffie in te schenken voor zichzelf en Liam. "Heeft u iets in de koffie?" Sven knikte. "Klopt, zometeen ja. Lily en Adam komen kijken maar Adam wilde zich eerst opfrissen onder de douche. Indy heb ik nog niet gezien. Jij,Lily?"

Finn

"Ja.. maar of ik er blij mee ben is een andere vraag.",antwoorden hij eerlijk. Finn knikte. "Daar ben ik het met je moeder eens. Maar als je de facturen bij mama Hailey en Nora zou kunnen opvullen zou dat heel fijn zijn." Hij keek de tafel rond. "Dus iedereen is het hier mee over eens? Als iets niet oké is voor iemand kunnen we het beter nu nog bespreken." Faith:"Ik vind het tof dat jullie toch terug zijn gekomen op jullie woorden en Emmie de kans geven. En ik wol even zsggen dat ik trots ben oo mijn broer en zus en van jullie allemaal houdt."

Yara

"Oh,hou op hoor slijmbal. Ik ga zometeen nog huilen hoor. Ik voel me al niet oké vandaag." Yara einde een knuffel van Tony. "En jij de mijne en dat zal je altijd blijven. Ik hou van je Toontje en ik ben trots op je. Ik hoop oprecht dat je gelukkig gaat worden met Tim samen. Jullie zijn een leuk stel samen. Tim was erg aardig. We hebben even staan praten om elkaar beter te leren kennen." Yara knikte. Ze wilde dit zonder narcose doen. Ze wilde hoe dan ook erbij zijn als Josie naar echo had. "Josie!! En en en?" Yara haar mond viel open van verbazing. "Hoe kan dat nou? Je zei minstens 2 maanden pas. Mar natuurlijk wil ik het weten. Draai die camera maar naar het scherm om de echo te kunnen zien."

Juda

Juda sloeg zijn handen voor zijn ogen. Tranen liepen over zijn wangen. "Sorry! Je snapt hier natuurlijk helmala niks van " Hij haalde een paar keer diep adem. "In de tijd die jij beschrijft heb ik,naja samen met mijn team,ik ben brandweerman een meisje uit een brandend huis gered. Het leek in eerste instantie of ze was overleden omdat ze geen reactie gaf. Achteraf hoorde we dat ze her had gered maar was verkracht en gedrogeerd. Waarschijnlijk daar voor dood achtergelaten. Ik.. Als ik zo jou verhaal hoor denk ik dat jij het was wie ik die avond hebt gered,Maya."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 5 Empty Re: Forever Young

Bericht van KirstReads za sep 07, 2024 8:12 pm

Layla
Ze knikte. “Dat dus. Ik hoop gewoon dat ze hierdoor niet achteruit gaat. Ze zit net lekker op haar plek op die middelbare school en dan nu dit.” Ze keek even naar haar vaders. Layla was er sowieso niet zo bij met haar gedachten. Sinds dat ze een hoofdrol mocht spelen in Frozen was de tijd snel gegaan. Ze was in haar hoofd bezig met wat ze nou wilde. Ze was veertien, bijna vijftien. Toen ze voor Frozen met school naar Berlijn was gegaan had ze een meisje leren kennen van een andere klas Hannah. Toen ze haar zag maakte haar hart een sprongetje, iets wat ze nooit had ervaren. Ze was er van geschrokken en wist niet goed wat het was. Tot ze Hannah vaker zag en ook een paar keer afgesproken. Op het schoolfeest, vlak voor de zomervakantie, hadden ze gezoend. Ze keek haar broer aan. “Nootje wat zou je zeggen als ik tegen je zeg dat ik op vrouwen val?”

Saar
Ze hoorde haar vader een beetje mompelen. Saar giechelde. “Het klikt wel tussen die twee. Ik zeg niet meteen op relatie basis maar misschien wel een goeie vriendschap. Maar dat zoeken ze maar uit.” Ze knikte. “Ik wil het zonder Junia doen. Ik wil haar niet weer deze hele avond opnieuw laten beleven. Ik weet wat hij gezegd heeft tegen haar.” Penny kwam terug met de papieren en een rolstoel. “Zo ik heb hier je papieren en een rolstoel. Gezien kleine afstanden wel gaan maar grote afstanden nog moeizaam gaan kun je vanaf hier in de rolstoel zitten tot de auto.”

Linde
“We doen het rustig aan lieverd.” Ze genoot er van toen Indy klaar kwam. Ze kreunde eventjes en begon Indy te tongzoenen. “Je hebt echt een mooi lichaam schatje. Ik hou van je en laat je nooit meer gaan.” En legde een hand op Indy haar borst. Ze merkte dat ze zelf nog nat was, en nog natter was geworden door Indy haar gekreun.

Lily
Lily keek Sven aan. Ze beet op haar lip om haar emoties in zich te houden. Hij zei zulke lieve woorden tegen haar. Ze voelde zich vrij onzeker over zichzelf en had nooit gedacht dat ze iemand zou kunnen vinden die het accepteerde om in gebaren met elkaar te praten. “Ik krijg het helemaal warm van je lieve woorden. Ik had nooit gedacht dat je mij leuk zou vinden. Wel gehoopt natuurlijk.” En ze boog over tafel om Sven een kus te geven. Haar vader keek hen aan en glimlachte. “Nee zwart is goed en zeg alsjeblieft u Sven. Je komt hier al zolang over de vloer.” Lily keek op. Ze kon ergens wel raden waar Indy was toch besloot ze om niks te zeggen. “Geen idee. Misschien slaapt ze nog. Het was ook best laat gisteravond.”

Emmie
Ze knikte. “Beloofd en ik beloof ook dat ik mij ga orienteren naar een opleiding met dierentherapie. Ik ga deze kans met beide handen grijpen. Beloofd.” Haar moeder knikte. Haar vader Ethan twijfelde nog. Ze keek hem aan. “Pap het komt goed. Ik laat me onderzoeken en als de dokter zegt dat het niet gaat dan gaat het niet.” En kneep in zijn hand. Ethan knikte. “Goed dan.” Emmie pakte een boterham en keek naar Faith. “Wij houden ook van jou zusje.” En kneep even in haar been.

Josie
Ze glimlachte en keek even naar Rebecca. “Een test kan er nog wel eens naast zitten denk ik. En gezien je ook niet heel dik bent van jezelf is het ook niet echt te zien. Sommige vrouwen komen er pas achter dat ze zwanger zijn als ze moeten bevallen. Ons lichaam zit vaag in elkaar.” Legde Rebecca uit. Josie draaide de camera en Rebecca deed het apparaat op Josie haar buik. Niet veel later zag ze haar twee kleintjes. Sander kneep in haar hand. “Jullie willen weten wat het wordt?” Josie knikte. “Jullie verwachten een jongen en een meisje en ze zijn beide hartstikke gezond.” Josie begon te huilen. Niet omdat ze dat niet wilde maar omdat ze blij was dat het allemaal goed ging. “We are expecting a boy and a girl.” Zei ze tegen Sander. Sander glimlachte en gaf haar een kus op haar hoofd. Josie keek naar haar ouders. “Kijk papa en mama jullie toekomstige kleinzoon en kleindochter.”

Maya
Maya keek Juda met grote ogen aan toen hij zijn verhaal deed. Ze slikte en probeerde terug te gaan naar dat moment. “Ik ben hier. Ik neem je mee naar beneden. Alles komt goed.” had ze een stem horen zeggen. “Ik….Iemand heeft mij opgetild. En zei tegen me: Ik ben hier. Ik neem je mee naar beneden. Alles komt goed.” Ze kuchte even. Toen ze daar lag in die kamer had ze rook ingeademd. Hierdoor waren haar longen beschadigd. Ze pakte Juda zijn hand. “Je hebt je leven gewaagd voor mij. Ik begreep later namelijk dat het heftig was in de kamer waar je mij vond gezien de brand daar begonnen was.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 5 Empty Re: Forever Young

Bericht van moonlight zo sep 08, 2024 10:04 pm

Noël

Noel keel verbaasd opzij. "Maar zusje, dat is toch helemaal niet erg. Liefde overkomt je, dat gebeurt je. Als jij op vrouwen valt dan is dat helemaal oké." Hij controleerde even of hun ouders nog sliepen zodat ze rustig konden praten. "Is er een vrouw in het bijzonder die je heeft doen beseffen dat je oo vrouwen valt? Je man alles tegen mij zeggen. Ik zal het niet doorvertellen of tegen onze papa's zeggen."

Mirthe

"Maar Saar.. dat geld ook voor jou. Jij zou ook moeten vertellen wat er is gebeurd als je aangifte gaat doen. Junia wilt je juist hier bij helpen en steunen. Zij kan juist je verhaal bevestigen zodat het niet jou woord is tegen die van Bradley. Ik snap dat je Junia hier niet mee wikt opzadelen maar laat haar je helpen. Ik weet zeker dat Juda en Junia zelf het daar ook mee eens zouden zijn. Denk er onderweg overna." Mirthe pakte alles in en hielp Sarah in de rolstoel zodat ze eindelijk konden gaan.

Indy

"Dat zou fijn zijn ja. Ik wik dit alles gewoon rustig aan mer jou ontdekken. Kijken wat er verder uit opbloeit. Waar het ons brengt. Ik wil zeker een toekomst met jou maar ook net te snel gaan. Ik vind het gewoon een beetje spannend ofzo, ik weet niet." Indy smoorde Linde de mond door haar te kussen. "Hou op mij verlegen te maken." Ze streelde Linde haar lichaam. "Wil je dat ik jou probeer klaar te laten komen? Ik heb alleen dat likken nog nooit gedaan."

Sven

Sven keek Lily doordringend aan. "Hou kan je dat nou denken,Lily? Je eentje een super leuke meid. Ik ben gek op je. Iedereen zou vallen voor jou mooie kleurrijke persoonlijkheid. Je bent je stralende zelf." En kuste haar. Sven had een kop zwarte koffie voor Liam gezet. "Dan zal ze zo wel beneden komen." Hij Lily haar moeder op. Blijkbaar kwam Allie net onder de douche. "Goedemorgen mevrouw Williams. Wilt u ook koffie?" Allie kwam aan tafel zitten. "Lekker, dank je."

Faith

"Ik vind het wel tof dat je bent gevraagd. Dat betekend toch dat ze iets in je zien, dat je goed genoeg bent om hoger op te kunnen. Je gaat het zeker rocken, daar heb ik vertrouwen in en Johnny gaat je helpen met je trainingsschema. Ik hoop alleen dat die je heel laat. Ik ben één keer met Johnny gaan hardlopen en toen had ik drie dagen lang spierpijn." Johnny:"Ach, zeur! Je bent gewoon niks gewend. We hebben nog geen 5km gerend." Faith leek beledigd naar de broer. "Day jullie nou goed zijn in sport. Ik lees gewoon liever een boek. Zou je ook eens moeten proberen." Finn:"Oké, zo kan het wel weer!" Faith keek naar Finn en Hailey. "Gaan jullie straks ook mee naar de stad? We hebben nog wat schoolspullen nodig en ik wil mijn bestelde boek ophalen bij tante Evie."

Yara

"Ze zijn prachtig.",hoorde ze hun vader zeggen waarop Charley volgde:"Het is toch een beetje gek om te bedenken dat Josie nu zelf mama wordt." Yara staarde naar her scherm. "Ik ben nu al verliefd. Dag,kleintjes." En zwaaide naar het beeld. Toen begon ze te gillen van de pijn. "Auw! Stop! Stop!" "Sorry, Yara. Het plaatsen van je sonde ging mist we moeten opnieuw beginnen." Ze hield Tommie stevig vast en keek hulpzoekend naar Tony. "Nee. Asjeblieft! Het doet zo pijn. Ik wil niet. Ik wil alsnog onder narcose." Arts:"We moeten nu door,Yara. Andeds werkt je sonde niet." Ze tranen stroomde over de wangen. Thijs:"Vlinder, wil je dat papa of mama komt?" "Ik wil mama!"

Juda

Juda knikte en veegde de tranen weg. "Dat heb ik inderdaad gezegd,ja." Hij haalde een paar keer diep adem om tot rust te komen. Juda knikte. "Geen dank maar ik wil de eer niet op mij nemen. Ja, ik heb je daar weggehaald en het was heftig maar ik deed alleen mijn werk en zonder het team was het niet gelukt."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 5 Empty Re: Forever Young

Bericht van KirstReads zo sep 08, 2024 10:52 pm

Layla
“Ik weet dat het niet uitmaakt op wie ik val. Ik had alleen nooit gedacht dat dat op een vrouw zou zijn.” Ze zag haar vaders even draaien maar daarna sliepen ze weer verder. “Ik heb iemand ontmoet. Toen we met school op schooltrip gingen naar Berlijn ontmoette ik een meisje uit een andere klas 2VWO. Het klikte. Op het schoolfeest voor de zomervakantie begon hebben we gezoend.” Ze keek even naar Noël. “Haar naam is Hannah.”

Saar
Haar moeder had gelijk. Als zij aangifte ging doen dan zou ze ook het hele verhaal weer opnieuw moeten vertellen. Ze ging zwijgend in de rolstoel zitten en hield Flap stevig vast. “Ik wil toch Junia er bij hebben.” En haar vader knikte. Saar pakte haar telefoon van haar vader over. Heey Juuntje, ik wil toch aangifte doen. Zou je mee willen komen? Om mijn verhaal te bevestigen? Xx Saar Ze liet zich ondertussen door haar moeder naar buiten rijden. Eindelijk mocht ze naar huis. “Ik ga Juda halen.” Zei haar vader nog en liep richting de gebedsruimte.

Linde
Linde keek Indy aan. “Het is okee. We doen het rustig aan. Ik wil jou ook ontdekken. We doen alles stap voor stap en zeggen het vooral tegen elkaar als we iets niet willen.” Ze gaf Indy een zoen. “Ik meen het schatje. Je bent prachtig. En ik hou van je.” Ze knikte. “Maakt niet uit. Wat ik deed hoef jij niet ook te doen. Doe wat goed voelt voor jou maar laat me klaar komen.”

Lily
Lily keek Sven aan en begon te blozen. Het was maar goed dat Adam dit niet zag want dan had hij er waarschijnlijk om gelachen. “Ik hou ook van jou. Heel veel. Het is alleen dat niet veel mannen het makkelijk vinden om met mij te praten.” Ze stond op om bekers voor haar en Sven te pakken en keek naar buiten. Ze wilde niet dat Sven haar zag huilen.

Emmie
Emmie rolde met haar ogen toen haar broer en zus aan het discussieren waren. “Jongens kom op. Hou het gezellig. Daarbij ren ik Johnny toch voorbij.” En ze keek haar broer uitdagend aan. Hailey dacht na. “Ja is goed. Dan ga ik me zo even opfrissen en kunnen daarna wel gaan?” Emmie knikte. “Dat is goed.” En ze at verder van haar boterham.

Evie
Het deed haar pijn om haar jongste dochter zo te zien. Ze gaf Josie een kus op haar hoofd. “Ik ga naar Yara.” En ze pakte haar tas en snelde naar de afdeling waar Yara moest zijn. Ze vroeg daar bij de receptie in welke ruimte ze zat. Toen ze in de operatiezaal kwam ontsmette ze zichzelf en deed een pak aan. Ze liep naar Yara toe en kneep in haar hand. “Lieverd ik ben hier. Kijk maar naar mama en tel met mij van 100 naar 0.”

Maya
Maya kneep in Juda zijn hand. “Ik ben je team en jou dankbaar. Zonder jullie had ik het niet gered.” Ze slikte en keek even naar het Mariabeeld. Een deur ging open en ze schrok. “Juda kom je mee? Saar mag weg uit het ziekenhuis en ze wilt aangifte doen…” de man die binnen was gekomen bleef stokstijf staan toen hij haar zag. Hij kreeg een bleke kleur. “Meneer alles okee?” Vroeg ze en ze stond op. De man knikte. “Ja sorry je kwam mij bekend voor.” Maya keek hem even bedenkelijk aan maar richtte toen haar blik op Juda. “Ik ga ook. Ik neem Jay mee naar het station om treinen te kijken. Daar is hij dol op.” En ze glimlachte en liep de ruimte uit. Voor de deur dicht ging hoorde ze de man nog zeggen: “Juda, was dat het meisje dat je gered had?” En ze liep richting de kamer van haar vader.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 5 Empty Re: Forever Young

Bericht van moonlight ma sep 09, 2024 12:31 pm

Noël

"Het leven kan gek lopen. Het belangrijkste is dat je jezelf er ook goed bij voelt." Noël knikte en keek zijn zusje even onderzoekend aan. "En dat vertel je mij nu pas! Terwijl ik jou altijd alles verteld. Nu wil ik meer weten over die Hannah." Hij pakte zijn mobiel erbij. "Staat ze op instagram of Facebook? Ik moet haar eerste natuurlijk wel goedkeuren voor dit iets serieus wordt."

Junia

Junia zat net met Gabriel aan het ontbijt. Ze hoorde een appje binnen komen en las het. "Gabe? Het is Sarah. Ze wilt mij hebben als ze straks aangifte gaat doen. Kan jij mij brengen." Gabriel keek op vanuit de keuken waar hij koffie aan het zetten was. "Natuurlijk. Appp maar terug dat we naar het politiebureau komen. Dapper van haar dat ze toch het besluit heeft genomen." Hoi lieverd. Natuurlijk ga ik met je mee. Gabriel brengt mij zodadelijk naar het politiebureau, dan zien we elkaar daar. Gabriel en ik vinden het een heel dapper besluit van je. Tevens fijn dat je naar huis mag. Zal ik vanavond lekker voor ons allemaal koken?

Indy

"Dat zal ik doen. Zeg jij het ook vooral als het niet fijn voelt." Ze streelde door Linde haar haren. "Ik heb hier zo lang van gedroomd en naar verlangd." Indy knikte. Ze kuste Linde eerst vurig en tekende rondjes met haar duim om Linde de navel. Toen begon ze aan haar oorbel te sabbelen em zocht daar beneden Linde haar gevoelige plekje.

Sven

Sven keek Lily aan. "Dat je doof bent betekent niet dat het mannelijk geslacht je niet ziet staan,Lily. Ik zou eerder bang moeten zijn dat je mij niet zou hebben zien staan. Je bent een prachtige vrouw die iedereen zou kunnen krijgen. Het feit dat we alleen in gebaren kunnen communiceren is voor mij geen punt. Ik ben immers niks anders gewend met mijn zusje." Sven liep naar Lily toe en tikte op haat schouders. "Alles oké?",vroeg hij toen ze hem eenmaal aankeek. Hij zag dat ze geëmotioneerd was en omhelste haar stevig. "Gekkie,je moet niet gaan huilen. Of kus ik zo slecht?"

Johnny

"Pff! Dat denk je alleen maar. Ik zou tevens maar aardig blijven als jij vandaag nog met mij wilt haan trainen. Anders laat ik je net als Faith niet heel. Rondje martelkamp kan je krijgen." Johnny stond ook op. "Dan ga ik mijzelf ook even omkleden. Dan kunnen we zo gaan."

Thijs

"Prima. We begrijpen het. Ik blijf aan de telefoon." Thijs slikte even. Het deed hem pijn om Yara zo te zien lijden. "Mama komt er aan lieverd. Probeer rusrig te blijven. Papa blijft aan de telefoon bij jou. Oké?" Hij zag dat Gwen er inmiddels was en Yara haast in haat armen dook. Yara had haar ogen dicht geknepen tegen de pijn. "Ik tel met je mee. 100, 99, 98." Voordat ze bij nul waren deelde de atys mee dat het gelukt was. "Het is weer gelukt. Ik ga even wat water voor je halen. Dan kan je bijkomen en koppelen we je sondevoeding weer aan."

Juda

"Nogmaals geen dank. Ik ben blij dat we je hebben kunnen redden en dat het nu oké met je gaat na alles. Je hebt een heel lief zoontje,Maya. Je vader heeft laten zien dat hij sterk is. Ik geloof dat hij er uiteindelijk weer bovenop komt." Juda stond op. "Ik kom eraan." Hij keek Maya aan. "Veel plezier. Als er iets is. Je hebt mijn nummer." En liep achter Maya aan de ruimte uit. Hij keek Levi aan. "Ik leg het onderweg uit." En begon te vertellen hoe hij Maya had ontmoet, ze hem in vertrouwen had genomen over haar verleden en zo bleek dat Maya inderdaad het meisje was dat hij gered had.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 5 Empty Re: Forever Young

Bericht van KirstReads ma sep 09, 2024 9:14 pm

Layla
Layla keek haar broer aan. “Ik weet dat je alles tegen mij zegt maar dit moest ik zelf uitzoeken eerst. Ik ben veertien. Totaal niet met de liefde bezig. En toen ineens…” Ze knipte met haar vingers. “Daar was ze.” Ze dacht na. “Hannah heeft instagram. Haninfullcolour heet ze daar. Ze heeft blond haar, een onderkant is blauw en een onderkant roze. Ze is heel vrolijk en haalt echt het beste in mij naar boven.”

Saar
Ze waren bij het politiebureau aangekomen. Haar vader hielp haar in haar rolstoel. Hij reed haar naar de deur maar buiten zag ze Bradley staan. “Pap duw me verder alsjeblieft.” Levi keek even boos naar Bradley die achteloos een peukje aan het aansteken was. In het politiebureau zag ze Gabriel en Junia staan. “Fijn dat jullie er zijn.” Ze stond langzaam op en liep met voorzichtige stappen naar haar zus toe en gaf haar een knuffel.

Linde
Ze knikte. “Doe ik schat.” Ze vond het heerlijk toen Indy haar aanraakte en kreunde lichtjes toen ze aan haar oorlel sabbelde. “Ooh Indy ga door. Je doet het goed.” Ze beet op haar lip toen ze Indy haar vingers voelde bij haar gevoelige plek.

Lily
Ze keek Sven aan. Ze lachte even door haar tranen heen. “Je kust absoluut niet slecht. Het emotioneert mij dat je mij echt leuk vindt. Gewoon oprecht leuk. Ik hou ook onwijs veel van jou.” En ze gaf hem een kus. Ze pakte een servetje en depte haar ogen af. “Uhm wil je nog iets van sap naast je koffie of moet je zo gaan?”

Emmie
“Pfff het was een grapje. Ik weet heus wel dat ik gewoon mazzel had omdat jij snot verkouden was.” Ze stond op en gaf haar ouders nog even een knuffel voor ze naar boven liep. Ze pakte wat kleding bij elkaar en kleedde zich aan. Toen ze beneden kwam zag ze dat haar moeder Hailey al van tafel was om te gaan douchen. Ze keek even naar haar moeder Mirthe en vaders. “Sorry dat ik zo deed. Ik snap dat jullie je zorgen maken maar het komt echt goed.”

Evie
Evie hield haar dochter stevig vast en gaf haar een kus op haar hoofd. “Je hebt het goed gedaan schat. Nu ben je er voor vijf maanden van af.” En ze gaf haar een kus op haar voorhoofd. “Zullen we als je sondevoeding is aangekoppeld nog even naar Josie toe? Dan kun je je neefje en nichtje nog van dichtbij zien. Rebecca wacht nog voor ze de buik van Josie gaat schoonmaken.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 5 Empty Re: Forever Young

Bericht van moonlight di sep 10, 2024 6:35 pm

Noel

"Ja, ik zei al. Liefde overkomt je. Juist als je het niet verwacht komt het vaak op je pad." Noël nam een slokje van zijn cola. "Ik snap dag je dit zelf moet en wilt uitzoeken maar ik bedoel gewoon te zeggen dat je met alles bij mij terecht kan. Ook al je twijfelt of je op jongens of op meisjes valt of wel op beide." En gaf Layla een kus op de voorhoofd. Noël zocht Hannah op ,op Instagram. "Leuk meisje. Ik snap wel dat je ogen op haar zijn gevallen."

Junia

Junia stond al te wachten bij de balie op de familie. Junia ving Sarah op en knuffelde haar. "Ik ben sowieso trots op je. We gaan dit samen doen.",fluisterde ze in haat zusjes oor. Ze ondersteunde Sarah en liep met haar naar de balie. "Goedemorgen! Wij willen aangifte tegen Bradley de Jong doen wegens: drogering en verkrachting en het bezwnagwren van een minder jarig meisje. Daarbij heeft hij gedreigd om een tweede poging tot verkrachting te doen."

Juda

Juda zijn wereld zakte onder zijn schoenen vandaan. Niet alleen omdat hij Bradley zag voor het politiebureau. Zich ergens afvragend wat hij daar deed maar meer omdat hij zijn aansteker had gezien. Bradley had net zo een aansteker als Maya had beschreven. Zijn hoofd wilde het niet bevatten dat mogelijk ook Maya slachtoffer was van Bradley zijn daden. Juda was de rest naar binnen gevolgd. Junia:"Juud, gaat het?" Hij schudde van "Nee." Hij nam Sarah even apart. "Je weet wat ik vertelde over Maya. Maya herinnerde zich alleen eem aansteker. Ik zag Bradley net buiten met zo een aansteker. Ik moet naar haar toe. Ze heeft recht om dit te weten. Juun en papa en mama zijn bij je,oké? Ik zie je straks thuis." Al append liep hij naar zijn scooter. Zijn jullie nog treinen kijken? Ik moetje wat vertellen.

Indy

Het feit dat Linde zei dat ze het goed deed motiveerde haar om verder te gaan. Ze bracht een tweede vinger naar binnen en voerde het tempo op. "Laat je maar gaan,lieverd." En begon Linde te tongzoenen.

Sven

Sven veegde liefdevol Lily haar tranen weg. "Kom hier. Natuurlijk hou ik van je, my flowergirl." En knuffelde Lily. Hij liet haar weer los om zijn koffie leeg te drinken angst hij haat kus had beantwoord. "Nee, ik moet inderdaad zo gaan. Ik eet snel even mijn brood op en dan ga ik. Rijd je mee of volg je straks met Adam?"

Nora

Nora begon met het afruimen van de tafel terwijl de meerderheid zich was omkleden. Ze keek op toen Emmie weer beneden kwam. "Het is oké. Wij hadden ook niet meteen zo moeten reageren maar eerst je de ruimte te geven om rustig te praten." Ze liep naar Emmie toe en omhelste haar. "We zijn trots op je,Emmelie."

Yara

Yara knikte alleen maar op de vraag of ze naar Josie wilde. Ze moest nog steeds bijkomen. Normaal gesproken voelde ze al een pijn die niet te omschrijven viel maar dit wasbgewoon hels geweest. Ze klom weer in de rolstoel en zei de dokteren gedag. Tony duwde haar samen met Gwen richting Josie. Halverwege dacht ze een bekende te zien. Jaz ze zag het goed."Noah!",riep ze om de aandacht van de jongen te krijgen.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 5 Empty Re: Forever Young

Bericht van KirstReads di sep 10, 2024 7:44 pm

Layla
Layla leunde haar hoofd tegen de schouder van Noel. “Ik weet dat ik alles tegen je kan zeggen. Ik vind Hannah oprecht leuk. Ze is totaal het tegenovergestelde van wat ik ben maar dat vind ik juist leuk. Ze is heel nuchter.” Ze vond het fijn dat haar broer Hannah soort van goedkeurde. “Ik heb haar beloofd om het te laten weten als we veilig geland waren.”

Saar
Saar keek haar broer met open mond aan. “Zeg je nou dat hij dit eerder heeft gedaan?” Maar Juda was al weg. De agente voor de balie keek haar aan. “Wil je een mannelijke of vrouwelijke agent?” En ze gaf haar een bemoedigende glimlach. “Vrouwelijk.” Zei ze meteen. “Dan mag je met mij meelopen. Doe ik de aangifte. Ik ben Amber. Wie ben jij?” Saar schudde even voorzichtig de hand. “Ik ben Sarah. Mogen mijn ouders en zus mee?” Amber keek even naar iedereen. “Je zus en moeder mogen mee. Kom maar.”

Maya
Samen met Jay was ze naar het station gelopen. Gelukkig lag niet alles ver van elkaar af. “Ooh kijk Jay!” En er raasde een intercity voorbij. Jay keek zijn ogen uit. Maya voelde haar telefoon trillen. Het was Juda. Ze las het appje bedenkelijk. We zijn nog treinen aan het kijken maar we gaan zo een ijsje eten. Je mag joinen. “Kom je mee Jay? Dan gaan we een ijsje eten.” En ze pakte de hand van Jay en liep richting het centrum. Bij Stefano’s gingen ze aan het terras zitten.

Linde
Ze begon harder te kreunen. “Oh Indy.” Ze merkte dat ze het niet lang vol zou houden. Ze bewoog krachtig mee op de bewegingen van Indy haar vinger. Luid kreunend kwam ze klaar. “Dat was heel fijn Indy.” En zoende haar vol passie. “Ik ga zo even douchen. Wil je mee of blijf je hier?”

Lily
Ze bloosde eventjes. “Hou ook van jou.” Zei ze oprecht. Ze keek naar de klok. “Ik eet ook even snel wat en dan ga ik met je mee. Dan skip ik Adam zijn katerhumeur.” En ze dronk haar thee uit en at haar broodje op. Lily keek even naar haar ouders. “Ik ga met Sven mee om hem aan te moedigen met voetbal. Adam schuift later aan. Ik zie jullie later.” En knuffelde haar ouders nog even stevig. “Ben je met de scooter of met de fiets?”

Emmie
“Ik snap jullie reactie. Ik had ook zo gereageerd denk ik als het om mijn dochter zou gaan.” Ze vond het fijn dat haar moeder haar zo omhelsde. “Ik heb binnenkort afspraak met de fysio. Sowieso voor controle vanwege mijn laatste knieblessurre. Zou je dan mee kunnen gaan?” Haar vader Ethan was aan het spelen met Miles. Miles klom uiteindelijk bij hem op schoot. Emmie grinnikte. Miles was echt een allemansvriend.

Tony
“Je hebt het goed gedaan Vlinder. Ik ben trots op je.” En omhelsde zijn zusje stevig. Hij wist dat het altijd al geen pretje voor haar was en nu was het helemaal hel voor haar geweest. “Ik trakteer je zo op een grote milkshake en je mag een nieuw boek uitzoeken in mama haar boekenwinkel.” Hij keek op toen zijn zusje een jongen riep. De jongen keek op en liep naar haar toe. “Hey Yara. Alles okee?” Hoorde hij hem vragen.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 5 Empty Re: Forever Young

Bericht van moonlight wo sep 11, 2024 12:45 pm

Noël

Noël knikte. "Fijn te horen. Ik hoop Hannah te mogen ontmoeten naar onze avonturen in Argentinië." Hij knikte nogmaals. "Dat moet je vooral doen en we moeten oom Finn en tante Mirthe niet vergeten een appje te sturen." Noel gaapte. "Ik zet de tablet uit hoor. Mijn ogen vallen dicht. Misschien moet jij ook proberen om nog wat slaap te pakken."

Junia

Junia keek naar Gabriel. "Ga maar. Ik wacht hier wel met je vader. Succes." En gaf haar een kus. Junia volgde haar moeder en zusje. Ze ging wat ongemakkelijk op een stoel zitten. Ze kneep in Sarah haar hand als stelen dat ze er was ter steun.

Juda

Ik kom eraan Juda sprong op zijn scooter en reed naar Stefano's. Hij zag Maya en Jay al zitten. Hij zwaaide even en voegde zich toen bij hun. "Sorry. Je zal je wel hebben afgevraagd hebben wat er aan de hand is maar ik moet je dit vertellen. Je hebt er recht op om het te weten. Alleen.. dit gaat geen leuk gesprek worden." Hij bestelde ook een ijsje en haalde diep adem. "Je vertelde dat je je een aansteker herinnerde remember? Toen ik net mee liep met Sarah naar het politiebureau waar ze aangifte ging doen zag ik een bekende voor de deur staan met zo een aansteker. Zegt de naam Bradley de Jong je iets? Bradley was mijn beste vriend, of in elk geval dat dacht ik. Hij was alleen naar bevriend met mij om bij Sarah in de buurt te komen. Ik denk dat Bradley ook de geen is die jou verkracht heeft." En keerde zijn blik naar de grond.

Indy

Indy ging op in de zoen. "Nee, jij bedankt voor deze fijne ervaring. Ik zou het zo weer doen." Ze streelde een plukje haar achter Linde de oor. Indy beet op de lip. "Ik denk nket dat we dan aan douchen toekomen als ik met je mee ga. Misschien kan ik me beter na jou douchen en aankleden. Ik weet niet of Lily al weg is maar ze zullen beneden wel denken waar we blijven voor het ontbijt. Ik wil straks geen blikken hoeven te ontwijken. Je moet tevens eerst even kijken of de badkamer vrij is. Volgens mij hoorde ik Adam in de badkamer."

Sven

Sven drukte nog een kus in haat nek en ging toen weer aan de tafel zitten om verder te kunnen eten. "Prima. Gezellig. Laat je broer maar gewoon gaan. Die draait straks wel weer bij. Ik heb hem met een ergere kater gezien." Allie:"Prima lieverd. Veel plezier. En succes gewenst,Sven." En gaf Lily een knuffel. Sven stond ook op. "Met de scooter. Ik heb nog een extra helm als je achterop durft."

Yara

"Ik weet het. Maar... Ik heb nlg zo een pijn gevoeld." Yata kroop even in Tony zijn armen. Zonder Tony had ze dit helemaal niet gekund. "Nee. Dat hoeft niet maar ik vind het wel heel lief van je. Die beloofde milkshake wil ik wel nog." Ze keek naar de moeder. "Dank mam dat je kwam." Yara gonf revhterop zitten en verstopte Tommie achter de rug. "Hey. Kan beter. Sonde vervanging en dat ging niet meteen goed. Hoe is het met jou? Wat doe hij hier?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 5 Empty Re: Forever Young

Bericht van KirstReads wo sep 11, 2024 3:06 pm

Layla
Ze knikte. “Ja die moeten we ook niet vergeten om door te geven als we veilig geland zijn.” Ze keek even naar het raampje waar Noel zat. Ze zag dat de vlucht nog wel even zou duren. Uit haar rugtas haalde ze haar geboorteknuffel, Mimosaurus, en ging dicht tegen Noel aanliggen. “Hou van je Nootje.” Zei ze nog voor ze meteen in slaap viel.

Saar
Saar ging zitten en keek om zich heen. Amber keek haar aan. “Goed je wilt aangifte doen tegen Bradley de Jong? Jullie moeten begrijpen dat hij net aangifte heeft gedaan tegen Josh Harris en je broer wegens mishandeling.” Saar balde haar vuisten. “Ik wil nu juist jou verhaal horen want de reden waarom je aangifte wilt doen is serieus.” Saar knikte en haalde diep adem. Ze vertelde alles. Ook wat Lisa tegen haar had gezegd, hoe hij haar meenam naar boven en de rest. “Als Junia niet was binnen gekomen lag ik daar misschien nog. Junia heeft hem nog iets horen zeggen…” Amber keek Junia bemoedigend aan.

Maya
Jay was lekker aan het smullen van zijn bakje met smurfen en aardbeienijs. “Mama ikke op!” Riep hij. “Mag ik spelen?” En hij wees naar de glijbaan die tegenover hun tafeltje stond. “Dat is goed lieverd. Ik maak je mond even schoon en je handen.” Ze haalde een poetsendoek uit haar tas en maakte Jay schoon. Jay keek Juda even aan, glimlachte naar hem en ging toen spelen. Maya luisterde naar Juda. Ze kneep haar handen tot vuisten. Toen ze zijn naam hoorde flitsten er van alles voorbij. Het leek wel alsof alles weer boven kwam. “Hij…” Ze slikte. Ze wilde er niet aan terug denken. “Hij sprak mij aan op het feestje. Ik kende hem niet maar het leek alsof we elkaar langer kende. Op een gegeven moment voelde ik me niet lekker. Hij zei dat ik genoeg gezopen had maar ik had geen wijn of bier gedronken. Ik was zeventien, ik dronk niet en nu nog steeds niet. Hij nam mij mee naar boven. Hij kleedde mij uit en zichzelf. Daarna bond hij mij vast. Ondertussen ging ik steeds waziger zien en mijn lijf leek wel verlamd. Ik voelde hoe hij in mij kwam, ik zag een fles wijn in de vensterbank en een aansteker in zijn broekzak in zijn broek die op de grond lag. Ik wilde schreeuwen maar het lukte niet. Hij zei nog dat niemand mij zou horen en nooit meer zou zien. Daarna verloor ik mijn bewustzijn…” Ze beet op haar lip en keek de andere kant uit. Ze wilde niet dat Juda haar zag huilen. Ze had zich al die jaren sterk gehouden, haar zoontje had haar nodig.

Linde
Linde dacht na. “We doen het nog wel over liefje.” Ze gaf Indy een kus en stond op. Ze deed haar pyjama weer aan en zocht wat kleding uit haar koffer. “Hou van jou.” En ze gaf Indy nog een kus en liep toen naar de badkamer. Ze hoorde inderdaad de douche dus liep ze terug. “Er staat inderdaad iemand onder de douche. Zullen we dan maar eerst gaan ontbijten?”

Lily
Lily deed haar ogen dicht toen Sven haar een kus gaf in haar nek. Ze vond het fijn als hij dat deed. Haar vader keek haar aan. “Veel plezier lieverd. Eet je vanavond thuis?” Lily haalde haar schouders op. “Weet ik niet. Ik app wel als ik het weet.” En ze gaf haar vader nog een kus en liep toen met Sven naar buiten. Ze keek even naar de scooter. “Ik ga alleen achterop als je beloofd om niet te hard te rijden.”

Tony
Tony keek haar aan. “Zusje geen gemaar. Je krijgt dat boek.” Zei hij beslist. Zijn moeder gaf Yara nog een kus op haar hoofd. “Altijd lieverd. Ik ben er altijd voor je en papa ook dat weet je.” Toen ze rechterop ging zitten pakte Tony snel Tommie van achter haar rug vandaan en deed hem snel in de rugtas voor de jongen het zag. “Oh das minder. Ik was bezig met een kringgesprek over mijn ervaringen. Je kan wel een keer meekomen als je wilt?” En de jongen keek Yara vragend aan. Tony gaf Yara even een kneep je in haar schouder als teken dat ze op de uitnodiging in moest gaan.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 5 Empty Re: Forever Young

Bericht van moonlight wo sep 11, 2024 8:41 pm

Noël

"Hou ook van jou,Leentje." En gaf haar nog een kus op haar kruin. Aan de stewardess vroeg hij een delen en kussen zodat hij met zijn hoofd tegen het raam kon leunen. De delen sloeg hij om hun tweeën heen. Uiteindelijk had Noël toch even geslapen. Hij rekte zich uit zover dat ging in zo krap stoeltje. Hij zag dat zijn vader Manu inmiddels ook weer wakker was. "Hey, beetje kunnen slapen,pap?" Hij zag dat Layla nog lekker sliep. "Mha, beetje. Ben blij dat ik een beetje slaap heb kunnen pakken. Zo te zien heeft Owen wel zijn slaap wegen te vinden." Noel knikte. "Die hebben we zelfs opgeven moment heel gênant horen snurken." En schoot in de lach.

Juda

Juda richtte zich op het op eten van zijn ijsje. Het smaakte hem totaal niet maar at het op om zizhelf een houding te kunnen geven. "Ik.." Hij kon de juiste woorden niet vinden. "Hen je er ooit aan gedacht om aangifte te doen. Desnoods anoniem. Je hebt nu een naam. Als Saar en jij aangifte doen tegen Bradley dan moeten ze hem wel oppakken." Juda slikte. "Ik wil iets voor je kunnen doen maar ik weet niet wat."

Junia

Junia had zich groot weten te houden maar van binnen brande woede en pijn. Om Sarah haar verhaal te horen met het alles wat zij wist en had gezien. Junia begon haar verhaal te beginnen vanaf het begin. Dat ze Sarah had overgehaald om mee te gaan maar eigenlijk alleen oog had gehad voor Gabriel. Ze had door hun beide drukke agenda's Gabriel al even niet gezien en wilde tijd voor elkaar. Dat ze naar boven waren gelopen en daar Bradley bezig zagen met een meisje. Ze beschreef het beeld van hoe Sarah erbij lag. Hoe Bradley zijn broek weer aandeed en herhaalde zijn laatste woorden. "Geen probleem ik ben hier toch klaar. Ik maak het een ander keer wel af." Ze woorden bleven maar door haar hoofd dreunen. Vervolgens vertelde ze dat zei Sarah probeerde bik te krijgen en Gabriel hulp ging halen. Puur toevallig was Juda net gekomen. Die bracht immers Sarah naar het ziekenhuis.

Mirthe kneep in Junia haar hand. "We moeten Sarah haar medisch dossier niet vergeten. Het onderzoek wees uit dat ze inderdaad was verkravht en er is sperma gevonden. In jaar bloed zat GHB. Tevens bleek daar uit dat Sarah zwanger is. Bradley is meerderjarig en Sarah pas 16. De GHB is nooit helemaal uit haar bloed gegaan en heeft haar spieren aangetast. Voor in haar benen." "Ik praat niet goed wat mijn zoon heeft gedaan maar Bradley was zijn beste vriend. Zijn beste vriend heeft dit zijn zusje aan gedaan. Er knapte iets bij hem. Juda zou normaal nooit op de vuist gaan.",vervolgde ze.

Indy

"Vanavond. Ik hoi je er aan. Maar nogmaals bedankt voor deze fijne ochtend." En kuste Linde. Ook Indy deed haar pyjama weer aan. "Love u more." Indy knikte. "Is goed." En liep voor Linde uit naar beneden. "Goeiemorgen." Allie:"Hey,goedemorgen dames. Ga leker zitten. Wilen jullie iets drinken? Kan ik een ei voor jullie bakken?"

Sven

Sven was zich gereed an het maken. Hij gaf Lily de andere helm. "Beloofd." Hij wachtte tot Lily veilig zat en stapte toen zelf ook op. "Houd je goed aan mij vast." Rusrig reed hij naar zijn huis. "Loop je ke mee of wacht je twee tellen? Ik hoef alleen mijn tas van boven te pakken.",vroeg hij terwijl hij de sleutels in de voordeur stopte.

Yara

"Oké oké." En gaf zizhelf over. "Mama, heb jij dan nog leestips. Ik heb de laatste boeken die ik heb gekocht en gekregen al uit." Yara knikte. "Zonder jullie had ik het vandaag niet gekund." Yata dacht nam "Dat lijkt mij leuk. Ik volg immers zelf over mijn leven met sondevoeding. Laat maar weten wanneer de volgende bijeenkomst is. Je hebt mijn nummer toch? Heb je nu pauze? Dan kunnen we onde het genot van een kop koffie bijkletsen."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 5 Empty Re: Forever Young

Bericht van KirstReads wo sep 11, 2024 9:54 pm

Maya
Maya keek hem aan. “Ik zou aangifte hebben gedaan als ik wist wie het was. Ik heb nu een naam maar het is drie jaar geleden Juda. Ik…” Haar blik ging naar Jay die even haar kant op keek en zwaaide. Ze zwaaide terug. Ze haalde diep adem. Ze wist dat als zij aangifte zou doen alles weer opnieuw zou moeten vertellen. “Ik wil aangifte doen. Denk je dat jou vader of moeder of allebei op Jay willen letten? Ik wil hem niet in dezelfde ruimte hebben als ik mijn verhaal ga doen.”

Linde
Linde knikte. “Beloofd.” En ze liep achter Indy aan naar beneden. Ze keek even naar de moeder van Indy. “Ja ik heb heerlijk geslapen mevrouw Williams. Een eitje gaat er wel in.” Ze haalde een hand door haar haar en ging aan tafel zitten. “Wilde jullie nou in gesprek gaan met mijn ouders? Ik dacht dat u dat gisteravond nog tegen me zei.”

Lily
Ze kwamen bij het huis van Sven. Ze keek hem aan. “Ik ben bang dat als wij samen naar binnen gaan er dan niks van omkleden komt. Je hebt namelijk een goed lijf.” En ze wiebelde even met haar wenkbrauwen. Ze glimlachte even. “Nee ik wacht wel even. Let ik wel op je tweede grote liefde.” En ze wees naar de scooter.

Saar
Agent Amber schreef alles op. Saar hoopte echt dat ze er wat mee konden doen. “En je zegt dat je hem weg wilde duwen?” Saar knikte. Agent Amber stopte met schrijven. “Luister Saar. Het is erg wat je is overkomen. Ik heb alleen ook Bradley gehoord en die zegt dat je hem hebt uitgedaagd dat je broer hem uit het niets sloeg.” Saar voelde woeden opborrelen. “Hij heeft dit nog een ander meisje aan gedaan.” Zei ze toen. Amber keek haar recht aan. “En weet je wie die ander is?” Saar keek even naar haar voeten. Ze wist niet of zij wel degene was die iets er over moest zeggen. “Ze heet Maya. Mijn broer is nu met haar praten. Misschien kan hij haar overhalen om getuigen te doen.” En ze keek haar moeder hoopvol aan.

Tony
Hij zag de jongen nadenken. “Ik heb over een kwartiertje pauze. Ik heb nog een gesprek met een meisje dat ook maagkanker heeft en dan heb ik pauze. Dan kunnen we wel even praten.” Tony glimlachte. “Dat komt goed uit. Yara zou nog even naar haar toekomstige nichtje en neefje gaan kijken.” De jongen keek op. “Je wordt tante?” Vroeg hij met een warme glimlach.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 5 Empty Re: Forever Young

Bericht van moonlight za sep 14, 2024 2:48 pm

Juda

"Ik snap het. Ik wil je ook nergens toe dwingen maar ik vind dat je er recht op had om te weten wie het geeft gedaan en dus ook eigenlijk de vader van Jay is." Juda zwaaide even naar Jay. Het leek hem een onwijs lief jochie. Totaal onschuldig en ontwetend over zijn achtergrond. Juda knikte. "Ik ben trots op je dat je het toch wilt doen. Natuurlijk, maar ik kan ook wel even op Jay letten hoor ",bood hij aan.

Allie

"Fijn te horen maar zeg alsjeblieft gewoon Allie, Linde. Mevrouw Williams is mijn schoonmoeder. We kunnen elkaar gewoon aanspreken met je of jij. U zeg je maar tegen je oma. Ik voel me anders zo oud." En grijnsde even. Allie liep naar de keuken om twee eitjes te bakken voor de dames. Ze keek van Linde naar Liam. "Dat was wel ons plan,ja. Misschien dringen wij wel tot jou ouders door. Het is het minste wat we voor je kunnen doen en proberen. Mocht je alsnog niet terug naar huis kunnen dan blijf je hier uiteraard welkom."

Sven

Sven schoot in de lach. "Oh, ja? Ben je bang dat je niet van mij af kan blijven?" En keek Lily aan met een wenkbrauw wiebel. Hij kuste haar vluchtig. "Ik zal opschieten." Sven rolde met zijn ogen. "Pff!.. Ik ben gewoon zuinig op mijn kostbare vervoermiddel. Kijk maar uit dat ik je niet weer voor haar inruil." Sven liep snel naar binnen en naar boven om zijn voetbaltenu aan te trekken en zijn sporttas te pakken.

Junia

Junia baalde haar vuisten. "Dat is niet waar! Bradley liegt! Junia zou nooit drinken. Ze vind Bradley geen eens leuk! Hij haalt zichzelf dingen in zijn hoofd." Hun moeder probeerde haar te sussen. "Ik denk dat Juda daarom opeens weg was. Om die Maya hierover te vertellen en haar waarschijnlijk over te halen ook aangifte te doen."

Yara

"Dat zou fijn zijn. Zullen we dan afspreken over een kwartiertje in het restaurant?" Yara knikte. "Ja, klopt. Mijn oudste zus,Josie is terug uit Australië en bleek zo 4 a 5 maanden zwanger van een tweeling. We hoorde net dat het een neefje en nichtje worden. Ik mag nog even naar de echo komen kijken." En glimlachte vol trots. "Tot straks dan. Succes met je gesprek."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 5 Empty Re: Forever Young

Bericht van KirstReads za sep 14, 2024 6:46 pm

Maya
“Hij lijkt op Bradley. Maar van binnen is hij een beetje net als ik. Jay is een schatje. Beetje eenkennig en kan slecht met onverwachte dingen omgaan.” Ze veegde haar tranen weg en keek even naar haar vingers waar ook littekens op te zien waren. “Ik wil dat jij met mij mee gaat. Jij hebt mij gevonden en ik wil niet alleen daar zitten.” Ze keek Juda aan. “Als ik hem ooit tegen kom sta ik niet voor mezelf in. Door hem ben ik het vertrouwen in mensen kwijt geraakt, heb ik maanden in het ziekenhuis doorgebracht.”

Linde
Linde begon te blozen. “Sorry. Mijn ouders hebben mij geleerd om iedereen met u aan te spreken.” Ze slikte en keek even naar Indy. “Moet ik dan mee of mag ik hier blijven met Indy?” Het liefst zag ze haar ouders gewoon niet meer. Ze hadden haar ontzettend gekwetst. Ze keek even naar Indy. “Gaan wij nog met je nichtjes naar de kermis?”

Lily
Lily zag de wiebelende wenkbrauwen wel. Ze bleef even staan en besloot toch om ook maar naar binnen te gaan. Toen ze in de slaapkamer van Sven kwam zag ze hem met ontbloot bovenlijf. Ze knipperde met haar ogen maar draaide hem om zodat hij met zijn gezicht naar haar toe stond. “Weet je dat je een heel mooi lijf hebt.” En ze sloeg haar armen om hem heen.

Saar
Amber keek Junia aan. “Ik heb hier twee verschillende verhalen voor me liggen. Ik wil je zusje op haar woord geloven echt waar. Ik heb alleen meer bewijs nodig dan dit.” Saar keek naar de agente. “Juda is naar Maya gegaan. Hij zei dat ze ook verkracht was alleen dat Maya niet meer wist wie het gedaan heeft. Maar dat ze zich een aansteker herinnerde en dat hij diezelfde aansteker bij Bradley zag. Meer weet ik ook niet.” Amber keek haar aan. “Als jou broer dat meisje kan overhalen om te getuigen kunnen we een zaak opbouwen. Ik stel voor om even een pauze in te lassen.”

Tony
De jongen knikte. “Dat is goed. Dan spreken we daar af en ik wil straks alles weten over je neefje en nichtje.” Ze zwaaiden nog en toen liep de jongen weg. Toen de jongen buiten gehoorafstand was keek hij Yara even veelbetekenend aan. “Wie was dat?” Vroeg hij en hij duwde haar weer verder richting de echokamer waar Josie lag te wachten. “Lijkt me een aardige jongen.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 5 Empty Re: Forever Young

Bericht van moonlight zo sep 15, 2024 10:11 am

Junia

Junia stond machteloos op. "Ik loop alvast vooruit naar papa en Gabriel." Gabriel ving haar meteen op. "En?",hoorde ze hem haar vragen. Ze merkte dat er woede bij Gabriel opborrelde toen ze hem bijpraatte. Inplaatd van zijn vuisten te balen sloeg hij zijn armen om haar heen en streelde liefdevol over haar rug. "En nu?" Ze keek naar hem op. "Wachten op Juda en hopen dat hij Maya heeft weten over te halen om aangifte te doen."

Juda

"Sorry ik kan nu geen goed woord over Bradley uitbrengen. Hopelijk lijkt hij inderdaad meer op jou dan op zijn vader. Hij is nog jong. Daar groeit hij vast nog wel overheen. Hij was wel zo dapper om zijn mama te gaan zoeken." Juda knikte. "Ik begrijp het. Ik weer alleen noet of ik iets voor de zaal kan betekenen. Dan zou ik mijn vader, wie hoofdcommadant is bij de brandweer om toestemming moeten vragen om het rapport met de politie te delen van die avond." In een reflectie pakte Juda, Maya haar hand vast. "Ik blijf bij je. Beloofd. Er zijn nog heel veel goede mensen op de wereld die wel in jou geloven."

Allie

"Ik begrijp het. Bij deze mag je het loslaten." Allie wisselde even een blij met haar dochter. "Misschien is het beter als jullie hier blijven. Dan kunnen we rustiger praten." Indy:"Ik heb nog niks gehoord maar wij kunnen sowieso met zijn tweetjes even een rondje over de kermis doen. Eendjes vangen. Blik gooien. In de botsauto's en dan een suikerspin halen."

Sven

Sven schrok zich rot torn hij opeens twee armen om zich heem voelde en werd omgedraaid waardoor die recht in het gezicht keek van Lily. "Jij zou beneden wachten.",gebaarde die en schudde lachend zijn hoofd. Hij kuste haar liefdevol op haar volmaakte zachte lippen. "Zo kan ik mij niet omkleden,dame en kom ik nog te laat op het veld." Hij trok we wenkbrauw op. "Je bent mij toch niet stiekem aan het saboteren zodat wij alsnog tijd samen hebben.?!?"

Yara

"Afgesproken." Ze zei Noah gedag en liet Tony haar weer verder duwen. "Noah. Ik ken Noah vanuit het ziekenhuis. Noah is ook ervaringsdeskundige en heeft ook een maagsonde. Alleen kreeg Noah die omdat hij maagkanker heeft overwonnen. Het is fijn om met iemand te kunnen praten die je begrijpt. Snap je? Hij is inderdaad erg aardig." En bloosde. Ze bereikte de juiste kamer. Yara stapte uit de rolstoel. "Jaa! Nu is het neefje en nichtje tijd. Kom maar door!" De echogopiste bracht de tweeling weer jin beeld. "Oh! Zo klein!"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 5 Empty Re: Forever Young

Bericht van KirstReads zo sep 15, 2024 10:55 am

Maya
“Jay komt niet te weten wie zijn vader is. Mocht ie oud genoeg zijn om het te willen weten misschien dat ik het hem dan vertel.” Ze keek Juda aan. “Denk je niet dat je vader nu juist Bradley achter slot en grendel wilt hebben na wat er met je zusje is gebeurd?” Ze schrok even toen hij haar hand vast pakte. Ze wilde zich los wrikken maar uiteindelijk ontspande ze. “Kijk mama ikke bloempjes plukt.” Hoorde ze Jay plots naast zich zeggen. Toen ze op keek had hij bloemetjes vast. “Voor jou.” Zei hij en hij gaf de kleine madeliefjes en paardenbloemen aan haar. Vol trots keek hij haar aan. “Dankjewel lieverd.” En ze liet Juda zijn hand los en trok Jay naar zich toe en gaf hem een kus op zijn hoofd.

Saar
Amber was ook de ruimte uit gelopen. Nu waren zij en haar moeder nog met zijn tweetjes. Ze keek haar moeder aan. “Sorry dat ik dit jullie allemaal aan doe. Sorry dat ik niet meteen had gezegd dat Maya misschien ook het slachtoffer is van Bradley.” Ze voelde tranen op komen en veegde ze ruw weg. “Ik wil naar huis mama.” Zei ze met een klein stemmetje.

Lily
Lily keek naar Sven en wiebelde even met haar wenkbrauwen. “Jij hebt mij uitgedaagd net weet je nog?” En ze kuste zijn perfecte lippen terug. “Dus? Dan kan eindelijk een reserve speler shinen.” Gebaarde ze over de wedstrijd. Met haar handen gleed ze over het perfecte lichaam van Sven. Ze wist niet wat er met haar gebeurde maar op de een of andere manier kon ze niet van hem afblijven.

Linde
Linde knikte. “Ik zou het proberen om het los te laten.” Ze pakte een boterham en deed er boter en mayo op zodat straks het eitje er bij kon. “Is goed. Dan horen we het later wel hoe het is gegaan.” Ze keek naar Indy en glimlachte. “Ja leuk. Dan wil ik wel iets bij je scoren bij een kraampje. Gaan we dan ook in zo’n lachhuis? Dat je dan ook over hindernissen moet enzo.”

Josie
Josie keek op toen Tony, haar moeder en Yara binnen kwamen. Ze glimlachte. “Ze zijn nog klein maar over 4,5 maand zijn ze een stuk groter.” Zei ze. De gynaecoloog Rebecca keek haar en Sander aan. “We gaan ze wel ter wereld brengen met een keizersnede. Gezien jullie dochter al dwars ligt lijkt het mij beter om daar niet teveel aan te wroeten.” Josie keek Sander. “She will let them come by c-section. Because our daughter is stubborn.” Sander grinnikte. “She is just like you.” Josie keek hem even boos aan maar moest er toch om lachen. “Mijn plan is om te wachten tot ze zichzelf aankondigen. Dat is toch het beste.” Josie knikte. Rebecca maakte haar buik schoon. “Ik geef je medicatie tegen de misselijkheid. Mochten jullie nog vragen hebben dan kun je mij altijd een bericht sturen.” Sander hielp Josie overeind. Josie haar blik ging naar haar zusje. “Voel je je al wat beter?” Vroeg ze aan Yara.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 5 Empty Re: Forever Young

Bericht van moonlight zo sep 15, 2024 8:50 pm

Juda

"Ja maar ik weet niet of hij zulke documenten mag vrij geven. Ik denk dat hij hoopt dat Saar en Junia hun aangifte voldoende is om Bradley aan te klagen." Juda keek op toen Jay kwam aangelopen. Hij nam wat meer afstand van Maya. "Zullen we dan gaan? Hoe eerder we er zijn hoe beter. Ik denk eerlijk gezegd dat ze op ons wachten. In de hoop dat ik jou heb weten over te halen."

Mirthe

"Liefje. Voel je niet schuldig. Nogmaals dit is niet jou schuld maar die van Bradley. Hij heeft je dit aangedaan. Ook al is dit niet makkelijk we zijn er voor je. Jij kon ook niet weten wat Maya is overkomen en door wie. We moeten nu wachten op Juda in de hoop dat hij Maya heeft weten te overtuigen. Laten we anders even een frisse neus gaan halen. Even een rondje door de buurt tot Juda er is."

Sven

Sven knikte. "Maar ik dacht dat jij braaf zou wachten zoals de bedoeling was.",zei hij eerlijk. Sven schudde zijn hoofd "Wij hadden een afspraak dame. Ik zou spelen,jij kwam kijken. Vanmiddag zouden we naar de kermis gaan en vanavond hadden we tijd voor elkaar." Hij pakte haar handen vast. "Lil stop. Je lijdt me af. Kom! Ik kom zo echt te laat." En trok zijn shirt aan. "Vanavond oké? Ik wik ook dat het iets speciaal wordt en niet iets vluchtigs."

Indy

"Kijk eens,dames." Hun moeder schoof de eieren vanuit de pan op hun brood. "Eet smakelijk.",zei ze tegen Linde. "Ja. Dan horen we het wel. App maar als jullie zijn geweest of qls wij iets kunnen doen." Indy verslikte zich bijna in een hap ei. "Never! De vorige keer kwam ik niet meer omhoog en moest zo een jongen mij heel lullig omhoog helpen. Ik loop daaron nog eerder een blessure op dan in het veld. Ik ga nog liever in het spookhuis en daar hou ik ook niet van."

Yara

"Ik mag hopen van wel.",zei Yara. "Ze zijn nu nog veel te klein om buiten je buik te kunnen overleven." Yara schoot in de lach. "Ze is nu al een echte O'Malley." En moest lachen om Sander zijn opmerking. Yara schudde "nee". "Ik heb nog nooit zo helse pijn gevoeld. Het is zo gevoelig dat elke beweging vervelend is. Maar ik ga zo wel even koffie drinken en bijkletsen met een bekende."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 5 Empty Re: Forever Young

Bericht van KirstReads zo sep 15, 2024 9:31 pm

Maya
Maya was met Jay gaan lopen naar het politiebureau. Onderweg hadden ze nog een zakje snoep gehaald en een nieuwe Duplo trein. Hij had het wel verdiend na alles. Juda had beloofd om aan zijn vader te vragen of hij de gegevens mocht hebben. Toen ze er bijna was kreeg ze een app van Juda. Hij zei dat het gelukt was om de gegevens te krijgen. Binnen aangekomen zag ze Juda al bij zijn ouders en zusjes staan. Ze wilde eerst dat Jay veilig bij de ouders van Juda kon blijven. Ze zag een meisje in een rolstoel dat moest Saar zijn. Ze voelde dat Jay zich achter haar been verschool. “Uhm hoi ik ben Maya. Juda heeft me alles verteld en ik…” Ze slikte. “Ik kom ook aangifte doen tegen Bradley. Ik ben door hem verkracht, verbrandt en zwanger geraakt.” Ze keek naar haar schoenen.

Lily
Lily keek naar Sven. “Weet ik. Ik miste je gewoon heel erg.” Ze zuchtte eventjes. “Okee okee. Kom laten we dan gaan. Heb je een flesje water in gepakt?” Lily gaf Sven nog een kus en liep toen naar de keuken om een flesje water te vullen. Ze pakte ook nog een banaan. Even keek ze op haar Applewatch. “We moeten gaan lieverd.” En ze liep met een tas gevuld met drinken en eten weer naar buiten.

Linde
“Dankjewel Allie.” En ze at dankbaar van haar ontbijt. Ze keek naar Indy en slikte haar hap door. “Okee dan gaan we daar niet in. Maar ik wil wel iets voor je winnen.” Linde at van haar ontbijt. “Schat zullen we dan zo gaan? We hadden rond tien uur afgesproken.” Hoorde ze Liam zeggen. Linde nam een slok van haar sap en keek even naar Indy. Ze vond het spannend dat de ouders van Indy met haar ouders gingen praten.”

Josie
“Dat willen we zeker niet hebben. Ze komen maar wanneer ze moeten komen.” Sander hielp haar van het bed af en Josie liep naar haar zusje en sloeg haar armen om haar heen. “Ik ben trots op je Vlinder dat je toch hebt doorgezet. Ik snap dat het heel pijnlijk voor je was. Nou ga lekker even wat drinken met die bekende. Wij gaan zo even mijn medicatie halen en dan ook even ergens koffie drinken denk ik.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 5 Empty Re: Forever Young

Bericht van moonlight di sep 17, 2024 2:24 pm

Yara

"Nou.. als ze op hun tante lijken dan vinden ze het met zeven maanden wel mooi geweest maar dat zal ik ze niet aanraden." Yara knuffelde Josie tweug. "Dank je wel. Maar de volgende keer doe ik het mooi weer onder narcose. Dit overleef ik noet nog een keer. Ik weet boet hoe het is om te bevallen maar volgens mij viel dit in de zelfde categorie." Yara knikte. "Wel cafeïne vrij. Je bent immers zwanger.",zei ze waarschuwend. "Ik vond het lief van je dat ik nog even mee mocht kijken."

Junia

Junia liep op Maya af. "Hoi,ik ben Junia. Nou Juda ken je en dit is Sarah en mijn ouders." En schudde Maya de hand. Ze knielde voor Jay. "En dan ben jij zeker,Jay." Ze kwam weer overeind. "Fijn dat je aangifte wilt doen en vooral dapper. We snappen dag het niet makkelijk voor jou is. Zeker om nu te horen wie het heeft gedaan. Neem je tijd vooral. Wij letten wel op je zoontje."

Sven

Sven grijnsde. "Nu al? Dat wordt nog wat als we elkaar langer moeten missen." Sven schudde zijn hoofd. Terwijl Lily beneden een flesje water ging halen deer Sven zijn voetbalschoenen en traningspak aan. Hij wachtte Lily beneden op. Sven knikte. "Kom eraan." Hij sloot het huis weer af en gaf Lily weer zijn reserveren. "Zit je goed?"

Indy

"Nou, oké vooruit. Maar dan ga jij mee in het spookhuis. Haha, oké deal. Maar dan probeer ik iets voor jou te winnen."
Indy legde haar bestek meer. "Succes." En stond op om haar ouders een knuffel te geven. Indy ging weer zitten en pakte Linde haar hand vast. "Komt goed.",fluisterde ze in haar oor. "Anded blikf je gewoon hier. Wel makkelijk als ik je wil knuffelen." En kuste haar over de tafel heen.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 5 Empty Re: Forever Young

Bericht van KirstReads di sep 17, 2024 2:51 pm

Josie
“Wij kwamen ook te vroeg. Drie weken ongeveer. Het is normaal dat een tweeling eerder komt geloof ik.” Ze zei Rebecca gedag en Sander hield haar hand vast. Ze keek even naar haar zusje. “Vlinder je kon er niks aan doen dat je eerder gehaald moest worden. Jij wilde langer blijven maar mama haar lichaam kon dat niet aan. Je bent prachtig.” En ze gaf haar zusje een knuffel. Ze zag haar moeder even de hand van haar vader vast houden. Ze zuchtte diep. Josie had gehoopt dat hun moeder de bevalling van Yara een plekje had kunnen geven. Het was bijna zeventien jaar geleden. “Nee sowieso ben ik meer een theemens dat weet je.” Haar blik ging naar Charley. “Char kom je mee?” Het was haar opgevallen dat haar zusje stiller was dan anders.

Maya
Maya keek even naar Junia. “Ik hoop gewoon dat we hem kunnen pakken voor hij nog meer schade aanricht.” Ze knielde voor Jay neer. “Jay mama gaat even praten met de politie. Jij blijft even bij deze lieve mensen. Als we thuis zijn mag je met je nieuwe trein spelen en gaan we Thomas de stoomlocomotief kijken. Beloofd.” Jay keek haar aan en toen naar de grote mensen voor hun. Hij dacht na. “Oke ikke wel snoepjes?” Maya knikte en haalde het zakje zure snoepjes uit haar tas. Jay was dol op zure snoepjes. Jay liep met het zakje snoep naar Junia toe en pakte haar hand. “Jij ook een snoepje?” Vroeg hij heel lief. Maya haalde diep adem en keek toen naar de vader van Juda. “Dankuwel voor het opsturen van het dossier.” De vader knikte. “Tis het minste wat ik kan doen.” Maya haalde nog een keer diep adem en liep naar de balie waar een agente stond. “Ik ben Maya van der Waal en ik kom aangifte doen tegen Bradley de Jong.” De agente knikte. “Ik ben Amber. Kom maar.” Samen met Juda liep ze naar het kamertje waar ze haar verhaal zou doen. Ze ging zitten. “Zo en waar beschuldig je hem van?” Maya keek naar haar vingers. “Drie jaar geleden heeft hij mij gedrogeerd, verkracht, geprobeerd me daarna te vermoorden doormiddel van brandstichting en bezwangerd.” Amber keek haar aan. “En waarom doe je nu pas aangifte?” Maya vond het een logische vraag. “Ik durfde niet. Door de brand en de ghb ben ik in een coma geraakt. Toen ik wakker werd wist ik niks meer. Behalve dan het geen wat mij verteld was. Ik was zwanger, moest revalideren en ik was totaal niet bezig met aangifte doen. Tot dat Juda mij aansprak. En nu weet ik alles weer…” Maar dan ook echt alles dacht ze. Amber knikte. “Goed. Doe je verhaal maar en rustig aan. We hebben de tijd.” Maya begon te vertellen. Van het feest, dat alles zwaarder werd, dat Bradley haar meenam naar boven en de rest. Toen ze klaar was begon ze te kuchen en haalde haar inhaler uit haar broekzak. Amber keek haar aan. “Ik twijfel niet aan je verhaal, het is heftig, maar ik moet het rapport in lezen van de brandweer. Juda jij zei net dat je vader die heeft opgestuurd naar je. Mag ik het zien?” Amber keek Juda vragend aan. “En daarna wil ik jou verhaal van die avond.”


Lily
Lily begon te blozen. “Dat komt wel goed. Denk ik.” En ze ging achterop zitten. Ze deed haar helm goed en hield zich goed vast aan Sven. Na een stukje rijden kwamen ze aan bij het voetbalveld. Ze keek om zich heen om te zien of ze Adam zag maar ze kon hem nog niet vinden. Ze stapte af en deed haar jurk goed. “Ga jij maar naar de kleedkamer. Dan ga ik naar de kantine en wacht daar ik op Adam. Tot zo.” En ze gaf Sven nog een kus en liep toen naar de kantine. Ze vond een tafeltje bij het raam dat uitkeek over het veld maar ook over de parkeerplaats. Hey big Bro, ben je al onderweg? Ik zit in de kantine! appte ze Adam nog even snel.

Linde
“Ugh okee dan. Ik knijp dan wel heel hard in je hand.” Linde keek de ouders van Allie na en gaf Indy nog een kus. “Ik hoop dat je ouders wat gevoel in mijn ouders gaan brengen. Ik ben bang van niet en ik weet dat ik dan hier kan blijven. Maar ik wil jou ouders ook niet teveel tot last zijn snap je?” En ze nam een slok van haar koffie.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 5 Empty Re: Forever Young

Bericht van moonlight di sep 17, 2024 9:05 pm

Yara

"Dat is waar maar ruim twee maanden te vroeg is toch wel een dingetje." Yara grijnsde. "Sstt.. ik wilde jullie gewoon heel graag eerder ontmoeten. Niet mama de schuld geven. Mams kon er niks aan doen dat zij zwangerschapsvergiftiging kreeg." En glimlachte even naar de moeder. "Dank je,Joos. Jij ook. Je wordt een geweldige mama." Yara knikte. "Ja,gelukkig wel. Dan hoef je de komende maanden niet af te kicken." Yara zwaaide coor Char de gezicht. "Aarde aan Charley. Joehoe? Waar zat jij met je gedachten zeg?" Charley:'He, wat? Oh,sorry ja ik ga mee. Ik was nog even dromen over ons neefje en nichtje." En haakte de arm door die van Josie.

Junia

"Dat hoop ik oprecht ook. Het spijt mij dan ook te horen dat jou het zelfde is overkomen als Sarah. Zoiets wens je niemand toe." Junia hoorde Maya tegen Jay uitleggen dat hij even bij hun moest blijven.."Als je jet oké vind kan ik ook wel een filmpje van Thomas voor Jay aanzetten war hij kan kijken terwijl wij op jullie wachten." Junia vond het lief dat Jay haar een snoepje aanbood. "Dank je wel, wat lief van jou. Maar je mag ze lekker allemaal zelf opeten." En glimlachte vriendelijk naar het kleine jongetje.

Juda

Kippenvel liep over zijn lichaam. Beelden van die bewuste avond kwamen boven. Hij voelde wiede en frustratie. Machteloosheid. Juda werd uit gedachten terug geroepen. Juda knikte en opende het rapport op zijn telefoon. "Ik denk niet dat ik u meer informatie kan geven dan dat er in het rapport is opgenomen." Hij wees Amber op de belangrijkste details. "He, dat nummer ken ik! Dat nummer is van Bradley." En zocht het nummer op en vergeleek het. "Hij heeft zelf de alarmcentrale gebeld en doorgeven dat wr iemand boven lag. Ik wist niet dat dit in het rapport was opgenomen. Wij zijn als team op de melding afgegaan en hebben een alles uitgekamd. Zo vond ik Maya. Of anders gezegd ik vond een vrouw buiten bewustzijn. Mijn vader is later nog naar het ziekenhuis gegaan. Daar hoorde hij dat de dame in kwestie was gedrogeerd,verkracht en voor dood achter gelaten."

Adam

Sven"Oke, tot zo. Wel juigen he als ik scoor." En gaf haar nog vluchtig een kus.

Ik stap nu op de fiets Adam had zich gedoucht en was vervolgens weg gegaan zonder gedag te zeggen. Hij had geen zin om sociaal te doen. Hij moest straks al sociaal genoeg doen. Zijn hoofd bonkte nog van gisteravond. Waarom had hij ook ingestemd om mee bij Sven te gaan kijken. Zijn zusje stond bij hem in het krijt als ze wist wat hij nu over had voor haar. Adam reed met erm omweg om zijn hoofd leeg te kunnen maken naar de voetbalclub. Hij zaf Lily al zitten en zwaaide naar haar terwijl hij zijn fiets op slot zetten. Hij liep de kantine in en ging bij haar zitten. "Goodmorning. Zin in? Wil je wat drinken?"

Indy

"Haha. Oké is goed. Want waarschijnlijk ga ik gillen en jou hulp vragen in dat lachhuis." Indy beantwoorden de kus. "Wie niet waagt wie niet wint. Mama maar ook papa zullen altijd als er aan doen om iemand te helpen waar ze kunnen." Indy knikte. "Ik snap je maar je bent echt niemand tot last. Geloof me. Als ze het niet oké vonden hadden ze niet gezegd dat je kon blijven. Desnoods zouden ze een andere plek voor je zoeken waar je kon verblijven."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 5 Empty Re: Forever Young

Bericht van KirstReads di sep 17, 2024 9:37 pm

Josie
Josie keek naar haar moeder. “Ik geef mama ook niet de schuld. Mama kan er niks aan doen dat ze zwangerschapsvergiftiging kreeg.” Ze gaf haar moeder een knuffel. Haar moeder keek haar dochters en zoon aan. “Jullie zijn alle drie echt prachtige kinderen geworden. Ik ben dankbaar dat ik jullie moeder ben.” Josie keek even naar Charley. “Hmm okee. Je bent al stiller sinds we naar het ziekenhuis gingen.” Ze bleef even staan. “Loop maar verder.” Zei ze en ze trok Charley naar zich toe. “Char wat is er nou aan de hand? Je weet dat je voor mij niks achter kan houden.”

Jay
Jay keek even naar Junia en toen naar het meisje in de rolstoel. “Waarom jij daarin?” Vroeg hij. Hij keek even naar de hond die naast het meisje in de rolstoel lag. “Ikke aaien?” Het meisje keek hem aan. “Ik kan niet heel goed lopen. Daarom zit ik hier in. Je mag Lady aaien.” Jay liep naar de hond toe en knielde erbij neer. Voorzichtig begon hij de hond te aaien. “Lief hondje.”

Maya
Maya keek even naar Juda en kneep onbewust in zijn hand. Ze schrok echter toen ze hoorde dat Bradley had gebeld. “Wat waarom?” Ze trilde en Amber keek haar aan. “Ik moet eerlijk zijn. Je medisch dossier zegt mij genoeg. Alleen we kunnen niet bewijzen dat het Bradley was die dit gedaan heeft. Er waren geen getuigen of aanwijzingen dat hij het was. Het is drie jaar geleden. Ik vind het heel erg wat er is gebeurd…” Maya balde haar vuisten. “Is mijn getuigen dan niks waard? Jullie laten iemand hier nu mee wegkomen. Straks doet ie het nog een keer. Hij heeft het al voor een tweede keer geflikt. Een tweede keer is een onschuldig leven verwoest.” Ze voelde tranen opkomen. “Maya we hebben geen tastbaar bewijs. Tenzij….Je kan bewijzen dat je zoontje van hem is.” Maya stond met een ruk op. “Nee. Mijn zoon houden we hier buiten. Hij is te jong. Ik ga dit niet doen.” Ze wilde weg hier. Ze kreeg het benauwd en rende de kamer uit. “Mama!” Hoorde ze Jay roepen maar ze reageerde niet en rende naar buiten. Ze begon te kuchen en ging voor de ingang op het bankje zitten en pakte haar inhaler.

Lily
Ze keek op toen Adam tegenover haar ging zitten. “Hehe ben je eindelijk wakker.” En ze stak haar tong uit. Ze merkte dat er een bepaalde sfeer hing. “Big bro wat is er aan de hand? Je bent anders sinds gisteravond. En zeg niet dat dat alleen door de kater komt. Je bent mijn tweeling dus ik merk echt wel dat er meer speelt.” En ze keek hem doordringend aan.

Indy
“Ik help je waar ik kan. Al ben ik ook niet de handigste ever.” Ze dronk haar koffie leeg en ruimde even de borden af. Ze keek door het raam naar buiten. “Ik ben echt dankbaar dat je ouders meteen zeiden dat ik hier terecht kon.” Ze liep naar Indy toe en gaf haar een kus. “Zeg nu we alleen zijn he. We kunnen samen douchen?” En gaf Indy een kus in haar nek.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 5 Empty Re: Forever Young

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum