Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Forever Young

2 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 6 Empty Re: Forever Young

Bericht van moonlight Gisteren om 9:05 pm

Charley

Rayan bleef maar appen. Om het goed te maken en dat hij haar wilde zien. Hij was onderweg om haar te komen ophalen. Ze stond weer in tweestrijd. Ze wilde bij haar familie zijn maar ook Rayan niet teleurstellen. "Sorry. Er is gedoe met het optreden van vanavond. Mijn chauffeur komt mij zo halen. Ik ben echt nodig. Het spijt mij dat ik niet langer kan blijven. Ik weet ook niet hor laat ik weer terug ben. Ik vond het fijn dat ik mee mocht naar de echo." Ze zei iedereen gedag en gaf ze een knuffel. Rayan stond al voor de deur te wachten. Ze stapte in en wilde hem een kus geven maar kreeg ern keiharde klap in haar gezicht. "Dit flik je niet nog een keer. Ik accepteer het niet dat jij mij zo behandeld. Laat dit ern les zijn."

Juda

Juda vloog achter Maya asn. "Maya,echt!" Junia:"Wat is er aan de hand?" Juda bleef heidendom stil staan. "Bradley! Ze hebben geen bewijs tegen hem. Hij komt er mee weg wat hij Maya allemaal heeft aangedaan. Ik ga bij haar kijken." En rende verder. Hij vond Maya zittend op een bankje. "Sorry! Sorry dat ik je heb overgehaald. Ik dacht echt dat we hiermee Bradley konden laten oppakken. Het spijt mij dat hij er mee weg lijkt te komen. Ik wou dat ik meer kon doen."

Junia zakte op de grond. Ze begon hevig te huilen. Ze was woest! Hoe kon dit gebeuren? Ze snapte het gewoon niet. Gabriel hurken bij haar neer en nam haar in zijn armen. "Ik snap het niet. Hoe kan hij hier mee wegkomen. Moet die eerst iemand vermoorden voor oppakken? Zien ze dan niet hoeveel schade hij al aan heeft gericht? Hoezo te weinig bewijs? Alsof je gaat liegen hierover."

Adam

Adam kon de plagerij van zijn zusje niet waarderen en negeerde haar dan ook. Adam zuchtte en speelde onzeker met zijn vingers. "Je houd je mond hier verder over,oké." Hij staarde naar buiten. "Het is niet dat ik jou relatie met Sven niet accepteer. Ik heb het immers zelf aangemoedigd,maar... eigenlijk heb ik zelf een oogje op Sven." En staarde naar de tafel. "Ik schaam me niet voor mijn geaardheid maar wel voor het feit dat ik precies verliefd moest worden op mijn totaal onbereikbare beste vriend. Alleen Tony weet verder van mijn geaardheid. Ik wist niet wat ik hier mee moest. Ik had nooit eerder gevoelens gehad voor een man. Maar nu weet ik zeker dat ik homoseksuel ben. Ik wil alleen het niet zo de buitenwereld nog ingooien. Ik moet het zelf nog een plekje geven. Gisteren was dus gewoon flink kut."

Indy

Indy pakte Linde haar hand vast. "De afwas kan wachten." En liep met haar de trap onder. Ze liep de badkamer in en deed de douche aan. Ze kleefr zich langzaam,strippend voor Linde uit. Eenmaal naakt stapte ze onder de warme stralen en daagde Linde uit om bij haar te komen.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 6 Empty Re: Forever Young

Bericht van KirstReads Gisteren om 9:33 pm

Josie
Josie staarde Charley na. Aan alles merkte ze dat haar zusje loog. Sander pakte haar schouder vast. “Everything okay?” Vroeg hij. Josie schudde haar hoofd. “She lied to me. She fucking lied to me.” Zei ze zo zachtjes dat alleen hij het hoorde. Sander keek haar aan. “Text her. Talk to her when you are alone with her. Come. The family is waiting.” Josie knikte en pakte haar telefoon. Char, ik zie aan je dat je tegen me liegt. Je weet dat ik daar niet tegen kan. Ik laat je er nu mee wegkomen maar als je thuis bent gaan wij praten.

Tony
Tony duwde Yara verder. Ze kwamen aan bij de kantine en hij zag Noah al zitten. Hij duwde Yara naar Noah toe. “Als je naar huis wilt hoef je maar te zwaaien.” En hij gaf haar nog een kus en ging bij de rest van de familie zitten. Hij keek even naar zijn vader. “Dus pap krijg je toch als eerste een kleinzoon. Misschien gaan de meiden nu eindelijk minder domineren in de familie.” Hij keek even of hij berichten had. Tim had gezegd dat hij hen zou meeten straks bij de boekenwinkel. Hij besloot om zelf Adam te appen. Hey Adam, hoe is het nu met je? Maak me beetje zorgen. Zin om met mij en Tim naar de kermis te gaan?

Maya
Maya keek naar Juda. “Je hoeft geen sorry te zeggen. Ik wilde dit zelf. Ik had eerder naar de politie moeten gaan. Ik had…” Ze keek op en zag Bradley staan. Ze stond met een ruk op. “Dag Maya.” En hij keek haar duister aan. “Dag Juda.” Bradley keek haar aan. “Het verbaasd me dat je nog leeft. Dat je het uberhaupt nog herinnert. Ik dacht toch echt dat ik je voldoende had gegeven.” Maya rende schreeuwend op hem af en begon op hem in te slaan. Twee agenten rende naar buiten en grepen Maya vast. “Laat me los, laat me los!” Riep ze uit. Bradley keek haar lachend aan. “Kijk maar uit, straks moet je zoontje nog naar een pleeggezin. Of naar mij.”

Saar
Saar liep voorzichtig uit de rolstoel en hurkte bij Junia neer. “Junia ik snap je boosheid. Maar dit is een reden om er voor te vechten. Om te zorgen dat hij wel achter slot en grendel komt. We laten hem hier niet mee wegkomen.” En ze gaf Junia een knuffel. Ze schrok toen ze geschreeuw hoorde van buiten.

Lily
Lily luisterde naar Adam. Ze pakte zijn hand. “Ik vind het dapper dat je dit tegen mij durft te zeggen. Ik zou willen dat we Sven konden delen. Ik gun je iemand zoals hem.” Ze slikte. Ze kreeg tranen in haar ogen. “Je blijft mijn allerliefste Big Bro. Doordat je op mannen valt verander je voor mij niet.” Ze stond op en ging naast Adam zitten. Ze legde haar hoofd tegen zijn schouder. “Je geheim is veilig bij mij. Zou het je helpen als ik vaker bij Sven ben in plaats van hij bij ons?”

Linde
Linde liet dat zich geen twee keer zeggen en liep met Indy naar boven. In de badkamer merkte ze dat ze het onwijs opwindend vond hoe Indy voor haar begon te strippen. Ze kleedde zich ook uit en stapte de douche in. Ze begon Indy te tongzoenen. “Hmm je bent zo mooi.” Zei ze al zoenend.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum