Our Home, Our Place
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Forever Young

2 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 3 Empty Re: Forever Young

Bericht van KirstReads di jul 16, 2024 7:08 pm

Lily
Haar vader draaide zich om. “Gaat het allemaal wel okee thuis?” Iedereen wist dat de ouders van Linde erg gelovig waren. Ze had hier met regelmaat geslapen als het thuis niet lekker ging. Lily keek haar zusje aan. “Goed dan gaan we eerst jou outfit uitzoeken en gaan we daarna onze haren en make-up doen. Dan ben je in elk geval omgekleed als Linde er is.” Ze keek haar vader aan. “Linde kan trouwens wel blijven slapen. Weten haar ouders daarvan?”

Josie
“Josieposie gaat niet meer het land uit beloofd.” En ze knuffelde haar zusje ook. “Zullen we zo maar even mijn koffers naar boven brengen? Ik heb nog wat voor jullie allemaal maar ik wil even tijd samen met mijn tweelingzusje.” Ze had even tijd met haar zusje nodig. Even bijkletsen en zusdingen bespreken. Ze gaf Tony en Yara nog een knuffel. “Veel plezier vanavond.”

Emmie
Emmie rolde met haar ogen. “Okee vooruit.” En ze liep met Faith richting de snoep en popcorn en chips afdeling. Ze keek er naar. Emmie was geen grote snoepert. Sowieso kwam ze slecht aan. Ze wist dat haar vaders en moeder Hailey zich er druk om maakte. Mama Nora was wat nuchterder. “Nou doe maar een zakje paprika chips. We kunnen wel een bak zoete popcorn delen?”

Saar
“Ik kan het niet weghalen. Dit kindje heeft er niet voor gekozen dat zijn of haar moeder werd…” Ze begon weer te huilen. Ze was op zoek naar Juda. “Waar is Juda?” Vroeg ze paniekerig. Ze had altijd een speciale band met haar broer gehad. Ze wilde zo graag naar huis. Ze wilde niet hier blijven. “Ze mogen alle drie komen. Als ze willen. Ik snap het als Junia het moeilijk heeft. Zij heeft mij gevonden..”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 3 Empty Re: Forever Young

Bericht van moonlight wo jul 17, 2024 8:00 pm

Indy

Indy schudde haar hoofd. "Ze heeft weer eens ruzie met haar ouders, dus ik bood aan dat ze hier kon logeren. Misschien dat we na de gameavond nog wat drankjes gaan doen met de meiden maar dat moeten we nog zien." Indy stak de duim oo. Ze liep alvast richting haar eigen slaapkamer. "Thanks pap. Ja, ze laat het altijd weten. Veel plezier zometeen. Geef mama een kus."

Charley

Charley keek de zus streng aan. "Jij mag alleen nog maar weg als ik mee mag maar dan gaan we ergens heem waar de zon schijnt. Straks neem je me mee naar Australië precies in het regenseizoen." Charley knikte. "Ik kom je helpen." Yara:"Niet stiekem over ons roddelen want ik kom er roxh wel achter. Thanks. Houdoe!" Charley pakte Josie haar rugzak en droeg die naar boven. "Ik ben heel even wat pakken." "(Haar plakboek en demo)

Faith

Faith grijnsde. "Een snoepje is gewoon lekker. Als ik onze papa's en mama Hailey moet geloven kan ik je beter volstoppen met snoep en chips gezien jij altijd al te dun bent geweest. Dus een grammetje meer maakt bij jou ook nietm" Ze koos voorzichtig een zak malteszers. "Oeh ja, lekker! Wat zullen we voor Johnny en Noël meenemen? Ook popcorn?"

Mirthe

Mirthe knikte. "Daasr heb je gelijk in naar toch. Ik had het begrepen. Je gaat het heel goed doen. Mama was zelf ook heel jong maar je opa en oma en ooms hebben er ook voor gezorgd dat mama kon blijven doen wat ze leuk vond. Juda en Junia hun papa was ook min of meer niet in beeld. Uiteindelijk leerde ik jou papa kennen en dat geluk ga jij ook krijgen." En kuste Sarah op de voorhoofd. "Juda is even naar huis,lieverd. Wat spullen halen voor de nacht en schone kleren en hij zou je knuffel meenemen." Mirthe knikte en slikte even. "Ik ga ze even roepen." Even later kwam Junia binnen. Gabriel bleef voor alle zekerheid tegen de muur staan. Junia knuffelde Sarah heel stevig.

Juda

Juda was naar huis gereden om wat spullen te halen. Echter reed hij niet meteen terug naar het ziekenhuis maar eerst langs jet feest waar ze eerder de avond waren geweest. Hij vroeg een aantal mensen of ze Bradley hadden gezien. Hij vond Bradley op zijn kamer. Zonder pardon liep die binnen en duwde Bradley tegen de muur. "Ik dacht dat je nijn beste vriend was!" Braldey keek hem niet begrijpend aan. "Als je mijn beste vriend was dan had je je niet vergrepen aan mijn zusje!" En begon Bradley in elkaar te slaan. De jongens rlaate in gevecht. Josh, de beste vriend van Sarah,was op het kabaal afgekomen. "Wat?.." Hij wilde een poging doen om de jongens uit elkaar te halen. "Hij heeft Sarah gedrogeerd, verkracht en bezwangerd.",riep hij boos. Toen moedigde Josh hem juist aan om Bradley in elkaar te slaan.
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 3 Empty Re: Forever Young

Bericht van KirstReads za jul 20, 2024 6:16 pm

Lily
Lily keek haar zus aan. “Haar ouders zijn toch heel gelovig? Stel nou dat ze ook op vrouwen valt, is dat dan niet een schande voor hun?” Ze keek even naar zichzelf in de spiegel en stond op. Ze liep achter haar zus aan naar haar kamer en dook in de kledingkast. “Hmm.” Ze bekeek de kleren. “Oeh deze.” En ze haalde een stoer blouseje voor Indy uit de kast. “Onder deze leren broek.” En toen haalde ze een zwarte leren broek uit de kast. “Onder je nieuwe pumps. En dan stijlen we je haar en makeup heel mimiem.”

Josie
“Geen zorgen, ik ga niet zonder jou weg.” En ze pakte haar rugtas en liep naar boven richting haar kamer. Ze deed de deur open en keek rond. Er was niks verandert in die twee jaar. Het was nog steeds dezelfde kamer als twee jaar geleden. Ze knikte. “Rustig aan.” En ze plofte op haar heerlijke tweepersoonsbed neer en keek naar het plafond. Ze legde haar handen op haar buik en haalde diep adem. Het voelde gek om terug te zijn na twee jaar.

Emmie
Ze rolde met haar ogen. “Ik kan er niks aan doen dat ik niet aankom en klein ben.” Haar broer en zus waren allebei groter dan zij. Ze keek naar haar ouders die voor de theatershop stonden. “En zij moeten zich minder druk om mij maken.” Ze keek naar de popcorn. “Zij houden van gemixte popcorn. Dus doe maar een bak met zoet en zout door elkaar.”

Saar
Achter Junia en Gabriel kwam haar vader binnen. Haar vader gaf haar een voorzichtige knuffel en liep toen naar haar moeder toe. Haar vader sloeg zijn armen om haar moeder heen. Saar ging op in de knuffel van Junia. Ze slikte. “Ik ben zwanger Juun.” Zei ze zachtjes in Junia haar oor. “Het spijt me. Dat je het hebt gezien.” En ze snikte tegen Junia haar schouder aan.

Bradley
Even was er ademruimte. Hij proefde wat bloed en keek even naar Juda. “Je zusje drong zich aan mij op. Niet ik aan haar.” Hij grijnsde even. “Je zusje haar lijf is echter wel fantastisch. Ik zou het de volgende keer nog een keer doen.” En dit keer was het Josh die de aanval op hem inzette. “Je blijft met je poten van Saar af hoor je me! Jij vieze gore klootzak.” En Josh sloeg hem in zijn gezicht. Bradley kon alleen maar lachen. “Ze daagde mij uit, had ze maar niet zo’n sexy jurkje moeten dragen.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 3 Empty Re: Forever Young

Bericht van moonlight ma jul 22, 2024 9:53 am

Indy

Indy haalde haar schouders op. "I dont know, maybe? Ik snap de denkwijze van die mensen sowieso niet. Iedereen moet geloven wat hij of zij wilt maar zo hou je het gekun van je eigen dochter tegen. Linde lijkt zich er niet veel van aan te trekken. Dus geen idee hoe dat gaat uitpakken als Linde uit de kast komt en daadwerkelijk op mij valt." Indy liet Lily in de kast rommelen. "Oeh, goeie keuze. Thanks,sister." En nam de kleding aan. Indy liep naar de badkamer om zichzelf om te kleden.

Faith

Faithlynn schoot in de lach. "Em, rustig! Daarop zij ik het juist. Omdat ik wist dat ik je ermee op stang kan jagen. Klein maar fijn, so what?!? Onze ouders moeten ons ern gewoon lekker laten gaan. We zijn geen kleine kinderen meer. Hoe leren we onze kop te stoten als we geen fouten mogen maken omdat zij onze handje altijd vasthouden. Misschien moeten we gewoon eens flink in opstand komen. Misschien dat ze dan luisteren." Faith knikte. "Dam doen we dat." En ging in de rij staan.

Charley

Charley klom bij Josie op het bed. "Tara! Het plakboek waar ik het over heb gehad. Ik noet alleen de laatste artikelen nog inplakken maar ik had geen tijd meer." Ze sloeg de eerste bladzijde open. "Ik ben blij dat je terug bent. Het was veel te lang geleden dat we zo lekker samen hebben kunnen chillen en bij kunnen kletsen. Oh. Wacht! Eerst nog dit!" En stond op om de demo in Josie haar radio te stoppen. "Dit nummer het Sisterhood. Over de onbreekbare band tussen twee zussen. Opgedragen aan mijn eigen tweelingzus Josie.",klonk er door de kamer heen.

Junia

Junia haar mond viel open van verbazing. "Shit!",vloekte ze. Ze zag de waarschuwende blik vannhaar moeder maar had de woorden niet kunnen inslikken. "Geen sorry,Saar. Het was pijnlijk om te zien maar ik wil er ook niet aan denken wat Bradley nog meer had kunnen doen als wij je niet hadden gevonden. Zijn laatste woorden klinken nog door mijn hoofd. Hij zie "Dat hij het nog wel zou afmaken." Hij was er gewoon op uit om je pijn te doen. Saar, ik snap dat je hier niet meer aan wilt denken maar. Heb je er over nagedacht om aangifte te doen tegen hem?"

Juda

Er knapte iets bij Juda. "Je liegt!" En het werf zwart voor zijn ogen. Samen met Josh wist hij Bradley neer te krijgen. "He blijft uit haar buurt. Als je haar ooit nog maar ook aankijkt dan kom je er niet levend vanaf." Hij gaf nog een paar flinke raken trappen tegen Bradley zijn hoofd aan. Juda smeerde zijn handen af aan zijn broek en keek Josh aan. "Ik ga naar Sarah in jet ziekenhuis. Wil je mee?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 3 Empty Re: Forever Young

Bericht van KirstReads ma jul 22, 2024 6:46 pm

Lily
Ze beet op haar lip. “Tuurlijk mag ieder zijn of haar geloof hebben maar er zijn grenzen. Hoe vaak is Linde wel niet blijven slapen omdat ze ruzie had met haar ouders?” Ze zuchtte diep en wachtte tot haar zusje terug zou komen. Ze keek op toen Indy binnen kwam. “Ooh meid je bent prachtig. Kom dan ga ik je haar stijlen.” En ze klopte op de stoel voor de make-up tafel van Indy. “Ik ben gewoon blij dat onze ouders ons liefdevol en vrij vrij hebben opgevoed. Het is jammer dat dat niet voor elk gezin telt.”

Emmie
“Sorry. Ik vind het gewoon lastig als we het over mijn gewicht hebben. De dokters hebben niks gevonden. De dokters zeggen dat ik gewoon zo ben. Papa’s en mama moeten dat echt naast zich neer gaan leggen. Ik word niet groter dan dit en niet dikker dan dit.” Ze haalde diep adem en liep met Faith richting de rij voor de popcorn. Niet veel later kwamen ze terug met twee bakken en gingen ze met zijn allen langs de kaart controle.

Josie
Josie keek naar het plakboek. “Ooh wat lief.” En ze het plakboek open. Ze keek even verbaasd op toen Charley een cd in haar radio deed. Ze luisterde naar het nummer en er kwamen tranen in haar ogen. Toen het nummer afgelopen was knuffelde ze haar zusje. “Ooh Char wat super lief.” Ze veegde haar ogen droog. “Echt een heel mooi nummer. Dankjewel.” Ze haalde diep adem. “Ik heb nog wat voor je gekocht.” Ze had de lievelingsschelp van Charley gekocht en ze had nog een schelpenketting gemaakt.

Saar
Saar trilde. “Hij sloeg me. Omdat ik hem wegduwde. Ik zei nee. Hij…” En ze wiegde zichzelf heen en weer. Haar vader snelde naar haar toe en wilde zijn armen om haar heen slaan maar ze sloeg hem weg. Het was dan wel haar vader maar ze wilde niet aangeraakt worden door een man. Juda was haar veilige haven. Haar vader was dat ook maar nu even niet. “Saar. Het is okee. Ik ben het papa.” Maar Saar schudde haar hoofd en trok aan haar haren. “Ga weg!” Riep ze uit. Ze hoorde de deur dicht slaan en keek op. Haar vader was weg. “Ik durf geen aangifte te doen. Wat nou als hij iets anders zegt?”

Josh
Josh keek woedend naar Bradley. Hij spuwde op de grond en liep toen achter Juda aan de kamer uit. Hij keek hem aan. “Ja ik wil haar zien. Als ze mij wilt zien tenminste.” Hij snapte het als het haar teveel zou worden. “Misschien een domme vraag maar hoe is het met haar?”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 3 Empty Re: Forever Young

Bericht van moonlight wo jul 24, 2024 12:35 pm

Indy

Indy deer alsof ze op de vingers telde. "Te vaak!",gaf ze uiteindelijk als antwoord. "We zullen zien hoe het gaat lopen. Ik wil jullie gewoon deze avond overleven." Indy had zichzelf inmiddels omgekleed. Ze bloosde bij het horen vann het compliment van de zusje. "Dank je." Indy ging op de stoel zitten. "True." En zuchtte even diep.

Faith

Faith knuffelde haar zus. "Sorry, het was maar als grapje bedoeld. Onze papa's en mama moeten eens leren loslaten. Mama Hailey zegt altijd dat ze het vreselijk vond dat opa en oma O'Malley dat deden maar ze doet het zelf ook." Ze bestelde popcorn en namenregister dat mee door de controle war ze de andere vonden. Noël en Johnny dankte hun voor de popcorn en hadden hun drankjes vast. "Zullen we onze plekken maar gaan zoeken? De show begint zometeen."

Charley

Charley glimlachte. "Ik vind het leuk om te doen. Om bij je prestaties bij te houden. Zo voelde het roxh eem beetje of ik er bij was geweest en het leek me leuk als je het later kon herbeleven." Inmiddels had ze de demo opgezet. Ze zag dat het Josie ontroerde. Charley werd een beetje verlegen "Dbak je wel. Er moet wel nog aan gesleuteld worden. Maat ik wilde het jou eerst laten horen voordat ik het misschien uitbreng. Ik zat zo gewoon te schrijven en opeens kwam dit op papier." Charley keek verbaasd naar Josie. "Nu maak je mij nieuwsgierig zusje."

Junia

Junia keek hulpzoekend naar Gabriel. "Ik ga wel even met je vader koffie drinken in het restaurant.",hoorde ze hem zeggen en zag hem achter hun vader aanlopen. Junia keek naar Saar. "Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik.. ik wil je negens tot dwingen maar Gabriel en ik zouden je verhaal kunnen bevestigen. Gezien.." ze wilde er niet opnieuw over beginnen of aan denken.

Juda

"Dat weet ik niet, maar we kunnen het proberen. Ik weet niet hoe het met haat gaat. Ze is er kapot van. Bang! Maar ook dapper. Ze besloot toch de baby te houden. Ik hoop dat ze er overheen komt eerlijk gezegd. Vannacht moest zs blijven dus ik slaap bij haar." Juda was terug naar zijn auto helpen en wachtte tot Josh was ingestapt. Hij reed naar ziekenhuis rn parkeerde zo dicht mogelijk bij de deur. Juda ging Josh voor. Hij openende de deur. "Saar? Josh stond voor de deur. Hij was je kwijt op het feestje en wilde weten of alles goed met je ging. Ik heb hem verteld wat er is gebeurd. Wil je hem zien?"
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 3 Empty Re: Forever Young

Bericht van KirstReads wo jul 24, 2024 7:37 pm

Lily
Lily pakte de stijlstang en stopte hem in het stopcontact, en wachtte tot het warm werd. “We gaan een leuke avond tegemoet Indy. Dat beloof ik je.” En ze pakte de stijlstang beet en begon aan Indy haar haren. Ze zei even voor een tijdje niks maar concentreerde zich op Indy haar haren. “Heb jij trouwens al contact met Josie gehad? Gezien ze nu na twee jaar weer terug is in Nederland.”

Emmie
Emmie nam haar flesje drinken over van de jongens en knikte. “Dat is een goed idee. Laten we gaan.” En ze liepen de zaal in. In de zaal aangekomen keek ze haar ogen uit. Het podium was prachtig. Ze keek even naar haar vader Ethan. “We zitten op rij 7. Wat aan het begin van de rij gezien mijn rolstoel.” Emmie knikte. Ze liep verder de zaal in en vond uiteindelijk de rij waar ze zouden zitten.

Josie
Ze slikte. Ze had zich oprecht thuis gevoeld in Australië. Het land, de mensen, het mooie heldere strand. Maar ze wist dat ze thuis moest zijn nu. Ook vanwege de baby’s. Ze wilde nu dichterbij haar familie zijn. Al zou ze haar appartement in de stad wel erg missen. Ze stond op en haalde de ingepakte schelp met zelfgemaakte ketting uit haar rugtas. “Het is echt een heel mooi nummer. Je moet dit nummer echt gaan uitbrengen.”

Saar
Ze wilde haar vader toelaten maar ze kon het niet. Ze slikte en keek even naar Junia. “Dan nog. Hij zou zeggen dat ik mij aan hem heb opgedrongen. Dat ik hem verleid heb. Maar dat was niet zo.” Ze kneep even in haar vingers en keek op toen Juda weer de kamer in kwam. Ze slikte. Josh was haar beste vriend. Toch kon ze het niet aan om hem te zien. Ze keek even naar Juda zijn handen. “Juda wat heb je met je handen gedaan?” Ze keek even naar de deur en schudde haar hoofd. “Ik kan hem niet nu zien.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 3 Empty Re: Forever Young

Bericht van moonlight zo jul 28, 2024 12:26 pm

Indy

Indy knikte. "Ik jou ook, maar ik ga mooi winnen met fifa." En gooide een kussen vannde bed richting het hoofd van Lily.
Indy schudde haar hoofd. "Ik wilde Josie de ruimte geven om rustig te herenigen met haar familie. Waarschijnlijk horen we van Tony en Yara straks wel hoe en wat. Ik wilde haar morgen een berichtje sturen om af te spreken en bij te kletsen."

Noël

Ze hadden hun plaatsen opgezocht. "Ik ga nog even snel naar achteren. Doorgeven dat Layla haar verrassing er is en haar nog even toi toi toi wensen." En liep toen naar het podium waar hij via de coulissen naar Layla werd gebracht. Hij klopte op de kleerkamerdeur en liep naar binnen. "Je zier er prachtig uit,Elsa. Ik wilde je nog even heel veel succes wensen voor je straks op moet. We zitten rij 7 dus we kunnennje goed zien stralen op het podium. Pak je moment,zusje. Hier heb je altijd van gedroomd en op gewacht. Je gaat de sterren van de hemel spelen."

Charley

Charley nam dankbaar de cadeautjes aan en maakte het open. "Oh,wauw. Dank je wel,Joos." Ze deed de ketting om en beek de schelp. "Heb je de ketting zelf gemaakt? Echt super lief. Dat had nket gehoeven." Ze streelde met de vinger over de schelpen. Charley bloosde even. "Oké, dan breng ik het uit. Opgedragen aan jou natuurlijk." En knuffelde Josie opnieuw.

Junia

"Laten er later op terugkomen. Ik snap het als je het niet wilt. Ik wil je nergens toe dwingen maar ik ben bereid om samen met Gabriel ook aangifte tegen hem te doen en zo je verhaal bij te staan." Junia stond op. "Ik loop met Josh wel even naar papa en Gabriel. Mam ga je ook mee?" Ze zag haar moeder twijfelen maar Juda wist haar over te halen. Ze wisselde ene blik met haar broer en verliet toen de ruimte.

Juda:"Oh, dat. Dat is niks, uit woede stuk geslagen tegen de muur.",loof hij . Hij wilde niet dat zijn moeder zich ook nog eens zorgen zou maken om hem maae hijnzag dat Junia wel beter wist. Hij vond het lief van haar om hun moeder en Josh mee te nemen ter afleiding. Juda ging bij Saar zitten. "Ik heb Bradley te grazen genomen. Hij ontkende alles en verdraaide de waarheid. Josh zag wat ik deed. Toen hij hoorde wat Bradley gedaan heeft,heeft hij mij geholpen. Hij wilde mee om ke hierin te steunen maar ik snap dat je hem nu niet onder ogen kan zien. Ik blijf in elk geval bij je, ook vannacht."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 3 Empty Re: Forever Young

Bericht van KirstReads zo jul 28, 2024 1:27 pm

Lily
“Pardon?! Ik maak jou af hoor met Fifa.” En ze grinnikte. Ze keek even naar haar zusje. “Misschien kunnen we morgen iets met Charley, Josie en ons tweetjes doen? Een nichtjes uitje? Er is kermis in de stad.” Ze had wel zin om even de kermis op te gaan. Al hield ze totaal niet van achtbanen maar ze was dol op de kraampjes en de funhouses. “We gaan!” Zag ze haar vader nog even gebaren voor de deur. Ze zwaaide haar vader na. “Veel plezier!”

Layla
Layla was net bezig met haar make-up toen Noel binnen kwam. Ze stond op en gaf hem een knuffel. “Dankjewel. Ik vind het heel spannend.” Ze had haar openingsoutfit aan. “Dames en heren het is tijd voor het kwart voor achtje.” Hoorde ze door de microfoon in haar kleedkamer. Ze controleerde haar make-up nog even en keek toen even naar Noël. “Ik zie je straks.” En ze pakte haar make-up tasje en liep de kleedkamer uit.

Josie
“Ja ik heb hem voor je gemaakt. Het is een Paua schelp.” En ze wees naar de grote schelp. “Die staat voor emotionele balans en bescherming. Ik vond hem wel bij je passen.” Josie glimlachte. “Ik was er wel even mee bezig maar ik maakte het met liefde voor je.” En ze ging op het bed liggen en legde haar handen op haar buik. Ze kon zich nog steeds niet voorstellen dat ze echt zwanger was. Ze keek naar haar zusje. “Wil jij peettante zijn van deze hummels?”

Saar
Saar keek haar broer met open mond aan. “Juda je hebt wat gedaan?! Ik…” Ze haalde diep adem. “Dit gaat zich tegen jullie keren. Hij gaat dit tegen jullie gebruiken.” Ze beet op haar lip. Net op dat moment kwam Penny binnen. “Ik ga je naar je kamer brengen.” Ze haalde de remmen van haar bed af en reed de kamer uit. “Wil jij papa en mama appen Juda?” Vroeg ze. “Wat moet ik tegen Josh zeggen? Ik… ik schaam me voor mezelf. Ik voel me vies en….een hoer.” Dat laatste zei ze heel zachtjes.

Levi
Levi was met Gabriel wat drinken in het cafe. Ze hadden niks gezegd. Er viel ook niks te zeggen. Hij keek op toen Junia, Josh en Mirthe weer kwamen. Hij stond op en gaf zijn vrouw en dochter een knuffel. “Hoe gaat het met haar? Ik blijf wel even hier als jullie weer naar haar gaan.” Hij slikte. “Ik….Ik voel me zo machteloos nu. Het liefst pak ik haar stevig vast.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 3 Empty Re: Forever Young

Bericht van moonlight ma jul 29, 2024 12:28 pm

Indy

Het was dat Lily met haar haren bezig was anders had Indy zich omgedraaid en de kieteldood ingezet. Nu zouden ze alleen nog maar eens zien wie er zou winnen. Misschien werden ze wel ingemaakt door hun neefje of nichtje of door Sven of Linde. Indy knikte. "Oh,ja leuk idee. Ik heb Josie en Charley meteen." En maakte een groepsapp aan met de vraag of de meiden morgen meegingen naar de kermis. Indy keek ook op. "Houdoe! Doe iedereen de groetjes."

Noël

Noël knuffelde Layla nog eens stevig. "Komt goed. Je kan het. Gewoon je ding doen zoals je het altijd doet. Ik ga maar niet zeggen stel je het publiek naakt voor want dat wil ik je niet aan doen." En schoot in de lach. Hij hoorde de omroep. "Tot straks en vergeet niet te schinen." Hij gaf haar nog vluchtig een kus op de wang en ging toen gauw weer naar zijn plekje in de zaal.

Charley

Charley kreeg tranen in de ogen. Ze vond het super lief dat Josie dit voor haar had gemaakt. "Echt super lief,Joos. Dank je wel." Charley ging naast Josie liggen en pakte de hand vast. Geschokt kwam ze omhoog. "Wat?!? Ja natuurlijk wik ik dat. Met alle liefde. Ik zal er altijd voor jou en de meiden zijn."

Juda

Juda keek Sarah aan. "Ja, wat?!? Ik kom hem toch niet ongestraft laten rondlopen! Ik heb gezworen als die ooit nog maar in je buurt komt dat hij er niet levend vanaf komt. Ik dacht dat hij mijn beste vriend was enn dan flikt die me dit. Het was zijn verdiende loon." Juda viel stil toen Penny binnen kwam. "Ik kom eraan. Even de spullen meenemen. Ik app papa en mama als we er zijn." Juda dacht na. "Hij weet de waarheid. Laat hem er voor je zijn." Juda hield het bed tegen. :"Dat ben je niet! Haal dat heel gauw uit je hoofd. Je bent een slachtoffer van en misdaad, Saar."

Junia

Junia was bij Gabriel op schoot gekropen. Ze had zijn veiligheid en warmte nodig. "Ik weet eerlijk gezegd niet hoe het mer haar gaat. Ze geeft zichzelf de schuld terwijl het niet aan haar lag." Junia knikte. "Juda is ook bij haar. Gelukkig laat ze hem wel toe." Junia knikte. "Dat snap ik papa maar vergeet niet dat Saar een trauma heeft opgelopen. Desondanks moeten er haar blijven steunen en sterk blijven voor haar."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 3 Empty Re: Forever Young

Bericht van KirstReads ma jul 29, 2024 7:19 pm

Lily
Ze grijnsde. “Ik beter in Fifa maar jij bent beter in echt voetbal.” Ze legde de stijltang op het tafeltje en haalde hem uit het stopcontact. Ze pakte de borstel en kamde Indy haar haren. “Je bent prachtig.” En gaf haar zus nog een kus. Ze glimlachte. “Dan maken we er echt een meidenmiddag van.” Ze hoorde de bel en niet veel later hoorde ze de stem van Adam en die van Sven. Ze keek op haar applewatch. “Kut hij is veel te vroeg.”

Owen
Owen keek op toen Noel weer terug kwam. “En? Heeft ze al iets door?” En hij keek even om zich heen en zag een paar mensen naar hem zwaaien. Hij zwaaide even terug. Hij was hier voor Layla. Het was vandaag Layla haar avond, haar shine moment. “Dames en heren, hartelijk welkom bij de musical Frozen. Graag maken wij u er op attent dat het maken van beeld en geluid opnamen niet is toegestaan. Bij het eindapplaus mogen er wel beeld en geluid opnamen worden gemaakt. De dirigent van vanavond is Sarif Tribou. Wij wensen u een prettige voorstelling.” En Owen klapte in zijn handen en toen hoorde hij de eerste klanken van de proloog.

Josie
Josie beantwoordde de knuffel. “Graag gedaan schatje.” En ze bekeek even de grote schelp. Ze voelde haar telefoon trillen. Ze slikte even. “Lily en Indy vragen of we zin hebben om naar de kermis te gaan morgen. Ik wil wel maar ik kan niet overal in.” En ze wreef over haar buik. Ze knuffelde haar zus stevig toen ze zei dat ze peetmoeder wilde worden van de tweeling. “Char, ik weet nog niet eens of het meiden worden.” Ze hoorde de bel en niet veel later kwam hun moeder naar boven. “Tante Allie en oom Liam zijn er meiden.” Josie stond op en liep naar beneden. Ze gaf haar oom en tante een dikke knuffel.

Saar
Saar keek naar Juda. “Dan nog. Slaan is niet de oplossing Juda. Dat hebben papa en mama altijd gezegd. Hoe erg hij mij ook behandeld heeft en hoe erg het geen is wat hij heeft gedaan.” Saar keek hem aan. “Zo voelde ik me wel Juda. Je hebt geen idee hoe het voelt als iemand je kleding uit rukt en overal aan je zit. Je voelt je vies, smerig.” Ze kreeg weer tranen in haar ogen en keek toen naar Penny en knikte als teken dat ze naar haar kamer wilde gaan. “Wil je Josh halen?” Vroeg ze nog aan Juda.

Levi
Levi zuchtte diep. “We kunnen dat blijven zeggen maar dit is iets wat in haar hoofd zit.” Hij sloeg zijn armen om Mirthe heen en gaf haar een kus. Hij keek toen naar Junia. “Bradley heeft blond haar, ik kan mij zo voorstellen dat ze alle mannen met donkerblond of blond haar op hem vindt lijken. Misschien moeten we kijken of we een therapeut voor haar kunnen vinden om dit te verwerken?” En hij keek Mirthe vragend aan.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 3 Empty Re: Forever Young

Bericht van moonlight wo jul 31, 2024 5:37 pm

Indy

Indy schoot in de lach. "Haha, dat gelukkig wel ja." Indy stond oo en bekeek zichzelf in de spiegel. "Dank je wel. Bedankt voor het helpen." En knuffelde haar zusje. Indy knikte. "Moeten we dan alleen niet ook Faith en Emmie enzo uitnodigen? Saar en Junia hebben we ook al lang niet meer gezien. Ik ben alleen bang dat Layla moet spelen." Indy hoorde de bel ook en vervolgens Adam met Sven communiceren. "Rusrig aan. Laat hem maar wachten. Ik heb maat heel even nodig voor je haar, dus ga zitten."

Noël

Noël schudde zijn hoofd. "Waarschijnlijk heeft ze het pas door bij het slotapplaus. Ik heb wel gezegd dat we dicht bij het podium zitten. Ze was wel heel zenuwachtig maar ik heb er gezegd dat ze moet gaan shinen. Hier heeft ze immers al die welen naar toe geleefd.." Noël ging goed zitten en was klaar voor de show. Hij genoot van elke seconde. Hij werd zelf zenuwachtig voor het grote slot voor de pauze, let it go. Als ze die noot maar haalde! Er klonk een groot applaus toen het doek viel. "Ik heb gewoon kippenvel!"

Charley

"Oh,ja leuk!",was Charley haar reactie meteen. Toen keek ze bedenkelijk naar haar zus. "Ah,kak dat is wast ook. Maar er is vast genoeg wat je wel kan doen. We kunnen sowieso een suikerspin gaan halen een eem knuffeltje proberen te winnen voor uk en mini." Charley schoot in de lach. "Oeps haha. Zo bedoelde ik het niet. Het flapte er uit voor ik er erg in had. Maar wie weet zijn uk en mini daadwerkelijk wel twee meiden. De O'Malley meiden domineren wel nog altijd." Charley knikte. "We komen eraan." Charley volgde Josie naar beneden. Ook zij begroeten haar oom en tante.

Juda

Juda wierp zijn blik naar de grond. "Ik weet het..",zei hij net verstaanbaar. "Maar het werd gewoon zwart voor mijn ogen. Toen hij zo neerbuigend over je sprak en zei dat hij het hier nort bij zou laten. Hij verdraaide de gehele waarheid." Juda knikte. "Maar dat maakt je geen hoer, Sarah! Je koos hier niet voor! Je werd er toe gedwongen! Je was gedrogeerd!",zei hij met stemverheffing. Hij wilde biet dat Sarah zichzelf de schuld ging geven van de verkrachting. Juda knikte. "Doe ik!" Hij liep achter Sarah aan de kamer. Onderweg appte hij zijn ouders waar ze heen gingen en of Josh hier heen kon komen.

Mirthe

"Ze komt hier wel overheen met onze liefde en steun en juiste hulp. Ik denk dat als Sarah heen professionele hulp krijgt aangeboden vanuit hier dat we op zoek moeten gaan naar een specialist die EMDR kan toepassen om dit trauma te verwerken en misschien iemand die haar kan bijstaan tijdens de zwangerschap. Om haar voorbereiden via een cursus ofzo. Ik ben bang dat Sarah er straks toch niet klaar voor is ook al wilt ze het kindje houden."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 3 Empty Re: Forever Young

Bericht van KirstReads wo jul 31, 2024 6:22 pm

Lily
Ze dacht na. “We kunnen het ze vragen. Ik stuur ze wel een berichtje.” Ondertussen ging ze zitten en pakte haar telefoon. Heey Junia, hebben jij en Saar zin om morgen mee te gaan naar de kermis met Indy, Josie, Charley en ik? Xx Ze bekeek zichzelf even in de spiegel en keek even naar Indy. “Ik hoef niet mega veel make-up hoor.” Ze voelde zich ontzettend zenuwachtig nu Sven er was.

Owen
Owen kneep nog net niet in Manu zijn hand toen Layla de laatste noot van Laat het los gewoon nailede. Hij juichte en klapte in zijn handen. Toen het licht aan ging pinkte hij een traantje weg. “Ze doet het zo onwijs goed. Heel de cast trouwens. Ik wist dat Layla veel kan maar dit…Ik ben sprakeloos.” Hij zag dat Ethan ook een traantje moest wegpinken en Manu ook.

Josie
“Hoe is het met mijn wereldreiziger?” Vroeg oom Liam. Josie glimlachte. “Goed.” De deurbel ging weer en ze deed open. Het waren tante Nora en tante Hailey. Ze begroette hen enthousiast. “Ooh lieverd ik heb je gemist.” En tante Hailey knuffelde haar stevig. “Je mag nooit meer zo lang weg hoor. Je hebt geen gekke dingen gedaan toch?” Josie schudde haar hoofd. “Nee tante Hailey. Maar…” Ze slikte en legde toen toch maar haar handen op haar buik. “Ik heb wel een cadeautje meegenomen. Of nou ja twee.”

Saar
Saar keek haar broer even bang aan toen hij zijn stem verhief. “Meneer wilt u niet zo schreeuwen.” Hoorde ze Penny zeggen. “Vraag ook even of haar moeder deze kant op wilt komen. Dan kunnen we het hebben over verdere stappen.” Saar keek haar broer aan. “Ik…wil nooit meer naar een feestje. Nooit meer.” Het liefst zou ze het jurkje die ze vandaag aan had willen verbranden.

Levi
Levi keek Mirthe aan. “Lieverd het komt goed. Net zoals jij heeft ze geliefde om haar heen die haar gaan helpen met de baby.” En hij gaf Mirthe een kus. Hij voelde zijn telefoon in zijn broekzak trillen. “Juda. Hij zegt dat ze Saar naar haar kamer hebben gebracht, dat Saar om Josh heeft gevraagd en Penny om jou Mirthe. Ik blijf dan wel bij Junia en Gabe.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 3 Empty Re: Forever Young

Bericht van moonlight zo aug 04, 2024 7:30 pm

Indy

Indy knikte. "Dan app ik Emmie en Faith of ze meegaan. Yara kunnen we straks vragen of ze zin heeft om mee te gaan."
Indy knikte. "Komt goed! Ik doe een klein beetje mascara en oogschaduw bij je op en dan lippenstift." Ze stond op om Lily haar haren make-up te kunnen doen. Ze hoorde de bel opnieuw gaan. "Joehoe. Goed volk.",hoorde ze Yara roepen. "Hier boven! We komen er aan,nichtje."

Allie

Allie haar mond viel open van verbazing. "Oh, Josie. Kom hier! Meisje toch, gefeliciteerd." Ze keek om zich heen. "Je vader is zeker jullie broertje en zusje wegbrengen. Lily en Adam hadden er veel zin in. Indy zou ook nog een tijdje meedoen." Allie beet op de lip. "Ik wil niet te nieuwsgierig overkomen maar waar is Sander? Het is toch niet uit tussen jullie?"

Juda

Juda schrok. "Sorry,zo was het niet bedoeld." En keek beschaamd naar de zuster. Hij wilde gewoon tot Sarah doordringen. Juda knikte. "Dat zal ik doen." Juda keek naar de grond. "Sorry dat we je hebben overgehaald." Terwijl Sarah naar de kamer werd gebracht liep Juda naar het restaurant om zijn moeder en Josh af te lossen. Hij gaf zijn moeder de tas met spullen mee. "Ik weet gewoon niet hoe ik tot haar door kan dringen. We blijft volhouden dat het haat schuld is. Ze noemde zichzelf een hoer, een hoer! Her is alles behalve Saar haar schuld." Hij zag Junia kijken. "Je hebt Bradley in elkaar geslagen,hè." Juda knikte. "Het werd zwart voor mijn ogen. Hoe hij ales verdraaide en vernederend over Saar sprak." Junia:"Ik had het zelfde gedaan.  Ik vroeg of Sarah aangifte wilde doen maar ze is bang dat het zijn woord tegen de hate wordt." "Ze was ook bang dat Bradley mij hiervoor terug haar pakken maar ik heb hem bedreigde met de woorden dat als hij in de buurt van Saar komt, hij er niet levend vanaf komt en dat meen ik."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 3 Empty Re: Forever Young

Bericht van KirstReads zo aug 04, 2024 7:58 pm

Lily
Lily keek even naar Indy. “We horen Layla dan wel vanzelf appen. Die is natuurlijk druk met spelen nu.” Lily bekeek zichzelf in de spiegel. “Zijn Tony en Yara er al?” Vroeg ze. Ze had wel de scherpe piep gehoord van de deurbel.

Tony:
Tony liep achter zijn zusje aan naar binnen. Hij gaf Adam een knuffel en gaf Sven een box. Hij kende Sven al jaren. “Indy en Lils zijn zich nog aan het omkleden?” Gebaarde hij naar Adam. Iedereen in de familie had een gebaren cursus gevolgd om met Lily en Adam te communiceren. De bel ging en Tony deed open. Het was Linde. En zo te zien had ze gehuild. “Alles okee?” Vroeg hij bezorgd. Linde schudde haar hoofd, keek om zich heen en liep toen met twee treden tegelijk de trap op naar Indy haar kamer. “Kut ouders!” Hoorde hij Linde nog roepen en toen ging de deur dicht.

Josie
Josie knikte. “Ja die komt zo terug. Dan kon Tony drinken.” Josie glimlachte en liep naar de woonkamer. Ze ging op de bank zitten. “Well we’ve tried. But he didn’t want childeren so after a fight we broke up.” Zei ze. Ze was zo gewend om Engels te praten na die twee jaar dat ze het Nederlands een beetje kwijt was.

Saar
Saar keek haar broer na. “Juda…” Ze wilde zeggen dat het niet zijn schuld was. Dat zij er mee akkoord was gegaan om naar dat feestje te gaan, zij was er mee akkoord gegaan om mee naar boven te gaan. Ze raakte in paniek. Er kwamen dokters binnen die haar vast wilde pakken. “Nee. Blijf van me af!” Ze keek in paniek rond en zag haar moeder en Josh. “Help. Ik wil dat ze weggaan!”

Levi
Levi keek op toen Juda kwam. Hij wilde zeggen dat hij de kinderen niet zo had opgevoed maar hij had waarschijnlijk hetzelfde gedaan. Hij stond op en greep Juda en Junia stevig vast. “Slaan is nooit de oplossing maar ik snap het. Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan.” Hij slikte en liet de kinderen los. “Ik heb haar aangemoedigd om naar het feestje te gaan. Ik wilde dat ze meer met leeftijdsgenoten ging doen. We hadden Lady mee moeten laten gaan.” Lady was de hulphond van Saar. Saar was mensenschuw, vertrouwde niet snel mensen maar door Lady kwam ze wel buiten en ging ze naar school. Hij slikte en hield zijn verdriet niet meer onder controle.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 3 Empty Re: Forever Young

Bericht van moonlight ma aug 05, 2024 7:09 pm

Indy

Indy knikte. "Ja als ze kan natuurlijk maar ik vind het wel zo eerlijk om haar te vragen. We moeten wel gauw een keer bij Layla gaan kijken in het theater." Indy knikte. "Die komen net binnen." Op dat moment verscheen het hoofd van Yara om de hoek die "boe" gebaarde. Indy knuffelde de nichtje. "Wat zoen jullie er leuk uit.",gebaarde Yara. Indy dankte Yara voor het compliment en complimenteerde haar nichtje met de outfit. Ze wilde net naar Josie vragen toen Linde de kamer binnen kwam en de deur dicht sloeg. "Lily Yara, zouden jullie ons even alleen kunnen laten? ,vroeg ze in gebaren. Ze wachtte tot de meiden tot ze zich tot Linde richten. "Hey, wat is er gebeurd?"

Adam

Adam knikte. "Meiden! Duurt altijd uren." En schoot in de lach. "Willen jullie alvast wat drinken? Ik was bezig op de snacks op tafel te zetten." Adam keek Linde verbaasd na die net zo snel verdween naar boven dan dat Tony haar binnen had gelaten. "Wat was dat?"

Allie

Allie knikte. "Als jullie het leuk vinden moeten jullie ook maar eens langs komen. Ze gingen vanavond dan gamen maar ze spelen ook geregeld spelletjes. Ik hoor van Adam en Lily dat het altijd erg gezellig is." Allie nam plaats naast Josir en legde een hand op de knie. "Oh,lieverd rpch! Kom is hier! Jeetje dat is allemaal niet niks. Maar ik weet zeker dat jij dit kan. Je bent een sterke vrouw net als je moeder en oma en je hebt heel veel lieve mensen om je heen die je kunnen en willen helpen. Maar laten we het over wat leukers hebben. Vertel eens over je avonturen in Australië. Daar zijn we allemaal heel benieuwd naar. We hebben natuurlijk wel het een en ander gehoord enzo maar het moet een hele gave ervaring zijn geweest."


Mirthe

Mirthe was zo snel mogelijk met Josh naar de kamer gelopen die Juda aan hun door had gegeven. Ze liet de tas uit de handen vallen toen ze Sarahbin paniek aantrof. "Laat haar met rust! Geef gehoor aan haar wensen. We hebben al aangegeven dat we alleen een vrouwelijke arts bij haar willen en geen heel team. Is het nou zo moeilijk om te luisteren?",sprak ze geïrriteerd. Ze nam Sarah in de armen. "Rusrog maar. Mama is bij je. Alles komt goed. Ik zal je altijd beschermen,lieverd." Ze vroeg Josh om Flap aan te geven, het knuffelkonijn van Saar.

Juda

"Ik.. ik kon noet anders.",sprak die eerlijk. Hij sloeg zijn armen om zijn vaders en Junia heen. Juda liet iedereen los. "Pap. Dan hebben wij net zo goed schuld. Junia vroeg Saar mee en ik heb haar ook aangemoedigd om mee te gaan. Ik bood zelfs aan om haar eerder op te halen." Junia:"We hadden haar gewoon nooit moeten overhalen dan was ze thuis gebleven en dan was dit niet gebeurd." Juda ging voor Junia op zijn knieën zitten. "Zusje, geef jezelf nou hiet de schuld. Niemand zag dit aankomen. Bradley was mijn beste vriend. Hij was wel de laatste persoon waarvan ik had verwacht dat hij tor zoiets in staat was." Juda stond op. "Kak,ik heb er geen seconde aan gedacht om Lady mee te nemen." Gabriel:"Juun en ik kunnen haar wel ophalen als ik je auto mag lenen." Juda zag dat zijn vader gebroken was. Hij ging weer naast Levi zitten en drukte de man tegen zich aan.

Noël

De show was afgelopen. Het doek was gevallen. Noël had kippenvel en tranen in zijn ogen. Hij gaf zijn vader Owen een duwtje als tegen dat hij naar achteren moest lopen om de bloemen aan Layla te kunnen overhandigen. Hij sloeg een arm om Manu en hield zijn camera klaar. "Ze straalde.",zei hij. "Ik heb haar nog niet zo goed horen en zien spelen als vanavond. Ik heb gewoon kippenvel en voel me zo trots. Mijn kleine zusje stond daar gewoon de hoofdrol te rocken. Ik ebn zo benieuwd naar haar reactie als ze papa zo ziet."[/b]
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 3 Empty Re: Forever Young

Bericht van KirstReads ma aug 05, 2024 7:37 pm

Lily
Lily keek verbaasd op toen Linde binnen stormde. Ze knikte en pakte Yara haar hand. Samen liepen ze naar beneden. Ze bleef even staan toen ze Sven zag en haalde diep adem. Ze tikte hem aan zodat hij zich om kon draaien. “Hoi Sven.” Gebaarde ze. Ze zag haar neef en gaf hem een dikke knuffel. “Hey Toon, alles okee?” Tony knikte. “En hoe is het met Josie?” Ze zag Tony even een blik werpen naar Yara. “Ja wel alleen…” “Alleen?” Tony ging zitten en keek even naar Adam. “Doe maar een biertje.” Lily ging naast haar neef zitten. “Vertel nou!” Gebaarde ze zowel naar Tony als Yara toe.

Linde
Ze veegde haar tranen weg. Hoe ging ze nou aan Indy vertellen dat ze uit de kast was gekomen? Wat nou als Indy haar ook vies ging vinden? Ze keek even naar een foto van het team. “Ik…” Ze speelde onzeker met haar vingers. “Ik ben uit de kast gekomen bij mijn ouders.” Ze keek Indy even aan. “Ik val op vrouwen.”

Josie
Josie keek naar Charley en toen naar haar tantes en oom. Haar moeder kwam binnen met wat drinken en ging toen in haar gebruikelijke stoel zitten. “Het worden een tweeling. Ik weet alleen nog niet wat het geslacht gaat worden. Ik heb binnenkort mijn eerste echo hier in Nederland.” Ze keek haar tante aan. “Australië was fantastisch. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven. De surfcultuur is daar heel anders dan hier. De mensen zijn wat ontspannender lijkt wel. Ik heb trouwens flamingo’s en kangaroes gezien. En ik ben nog naar Nieuw Zeeland geweest. Ik laat zo wel foto’s zien.”

Sarah
Josh gaf haar Flap en ze drukte de knuffel tegen zich aan. De dokters gingen weg en Penny kwam binnen. “Sorry. Ik was even papieren pakken.” Verontschuldigde zich. Penny ging in een stoel zitten. “Ik heb met collega’s overlegd en het lijkt ons beter als Saar opgenomen wordt. Zodat ze 24/7 hulp heeft.” Saar keek met bange ogen naar haar moeder. “Laat me alsjeblieft niet hier.” Smeekte ze.

Levi
Nu was het Juda die hem vast pakte in plaats van andersom. Hij snoof zijn neus. “Ze heeft al veel te verduren gehad. Eerst dat gepest op school. Toen zat ze eindelijk op haar plek en nu dit. Ik ben bang dat ze nu helemaal niet meer naar buiten komt.” Hij keek Gabriel en Junia dankbaar aan. “Dankjulliewel dat jullie Lady willen halen.” Levi keek naar Juda. “Bradley heeft nooit een opmerking over Saar gemaakt? Dat hij haar leuk vindt?”

Layla
Het zat erop. Haar premiere was gespeeld. Ze stond achter de schermen om te wachten voor haar buiging. Toen het zo ver was liep ze het podium op en er klonk gejuich van alle kanten. Het ontroerde haar. Er was in de pers veel commotie geweest omdat ze te jong zou zijn voor deze rol. Ze boog en boog toen samen met de rest van de cast. “Dames en heren. Layla had haar premiere vandaag. En er is een speciaal iemand voor haar om haar de bloemen te geven. Layla doe je even een stapje naar voren?” Layla keek verbaasd maar zette een stap naar voren. Plots kwam haar vader Owen uit de coulisse gelopen. Ze schrok en kreeg tranen in haar ogen. Hij pakte haar stevig vast. “Ik ben zo onwijs trots op jou.” Fluisterde hij in haar oor. Ze nam de bloemen aan. “Dames en heren een groot applaus voor Layla!” Riep haar vader. Layla hoorde gejuich en gejoel en deed nog een buiging. Toen pas zag ze de rest van haar familie en ook haar vader Manu. Ze slikte en voelde weer een traan. Toch glimlachte ze breed en zwaaide ze naar de familie. Toen ging het doek naar beneden.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 3 Empty Re: Forever Young

Bericht van moonlight di aug 06, 2024 10:07 am

Yara

Yara beet op haar lip. Was het wel aan hun om bekend te maken dat Josie zwanger was. Eerlijk gezegd vind ze dat Josie het zelf bekend moest maken aan de familie. Daarom besloot ze maar ern deel van het verhaal te vertellen. "Het is uit tussen haar en haar vriend Sander." Yara keek Tony aan met een waarschuwende blik. "Ik help je wel even.",bood ze Adam aan,die vroeg wat ze wilde drinken.

Indy

Indy kon net voorkomen dat haar mond open viel van verbazing. Diep van binnen maakte haar hart een sprongetje. Als Linde op vrouwen viel dan kon het best eens op haar zijn. Maar het was nu niet het moment om vrolijk te zijn. "Ik vind het onwijs dapper van je,Lin. Zeker gezien je al gezeik had met je ouders en je ouders zwaar gelovig zijn. Ik weet niet of ik dat had gedurfd in jij plaats." Indy beet op haar lippen. "Ik heb tor nu toe alleen aan mijn zusje durven te vertelen dat ik bi seksueel ben en verliefd ben op een vrouw. Die vrouw staag hier in deze kamer." Indy kon wel door de grond zakken. Waarom moest ze ook haar mond voorbij praten!

Allie

Allie knikte. "Spannend! Wil je weten wat het wordt en het met de rest delen of blijft het een verrassing?" Ze keek even opzij naar hun vader. "Hoe reageerde opa? Hij is toch niet flauwgevallen op Schiphol?" En keek de vader plagend aan. "Dat was één keer! Laat je ouwe eens mer rust en nee volgens mij heb ik heel netjes gereageerd op het nieuws." Allie luisterde naar het verhaal van Josie. "Ik ben heel benieuwd naar alle foto's." En pakte haar kop thee van tafel.

Mirthe

Mirthe baalde jaar vuisten en stond op. "Kunnen we dit gesprek alstublieft ergens anders voort zetten?" En wierp een blik op Sarah. "Saar,mama is heel even met Penny op de gang praten. Ik ben zo terug. Als er iets is dan hoef je maar te roepen en dan kom ik weer bij je." Ze knuffelde Sarah nog even stevig terwijl ze Penny volgde naar de gang. "Ik snap dat u professioneel gezien het beste met Sarah voor hebben maar jullie kennen Sarah niet persoonlijk. Sarah heeft de afgelopen jaren heel wat meegemaakt. Als ouder weet ik dat het beter voor haar is als ze thuis is in haar veilige vertrouwde omgeving omringt met de mensen die van haar houden en abar hulphond Lady. We zoeken zelf een therapie die het beste bij haar aansluit. Bedankt voor het aanbod maar Sarah gaat morgenochtend met ons mee naar huis. Of jullie het daar nou mee eens zijn of niet. Je houdt me niet tegen om haar mee naar huis te nemen. Als dat alles was dan ga ik nu weer terug naar mijn dochter." En zonder het antwoord nog af te wachten liep ze weer naar binnen. "Mama heeft het geregeld. Je gaat morgenochtend gewoon met mama mee naar huis."

Junia

"Papa, het komt goed. We zullen er allemaal om weken dat Sarah zichzelf niet op haar kamer gaat opsluiten. Maar geef haar de tijd." Junia knikte."Geen probleem." Juda:"Nee, ik dacht eerlijk gezegd dat hij een oogje had ook op een ander. Als ik ook maar iets had vermoed dan had ik dat wel gezegd."
Plots kwam er een hoorde aan pers binnen gelopen. Junia dook weg bij Gabriel. "Emiel (haar bodyguard) laat ze alsjeblieft verwijderen." Opeens herkende ze hun vader,Jonah tussen de mensenmassa. "Papa?" Ze stond op en liep naar Jonah. "Wat doe jij hier?",vroeg ze stomverbaasd en omhelsde de man. "Ik las ergens iets over dat Sarah out was gegaan op een feestje en naar het ziekenhuis was gebracht. Ik wilde zien of alles goed met jullie was."

Noël

"Ik ga naar Layla toe!",riep hij enthousiast torn het doek viel. "Ik zie jullie zometeen weer in de foyer. Pap,ga je mee?",vroeg die aan Manu. Hij wurmen zich tussen de mensen door naar backstage. Hij zag Layla al staan. "Elsa!",riep die en liep naar haar toe waarna die haar optillen en rond swierde. "Oh,ik ben zo ongelooflijk trots op jou. Je deed het zo goed. Ik had had gewoon kippenvel over mijn hele lijf."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 3 Empty Re: Forever Young

Bericht van KirstReads di aug 06, 2024 1:28 pm

Lily
Lily keek naar Yara en toen naar Tony die knikte. “Oh dat is sneu. Die twee leken voor elkaar gemaakt eigenlijk. Tenminste op persfoto’s leken ze zo gelukkig.” Lily keek even naar haar neef en nicht. “Jullie zouden vast blij zijn dat ze weer thuis is na twee jaar. Is ze erg verandert of is ze nog steeds dezelfde gekke Jo?”

Linde
Linde keek Indy aan. “Ze willen me niet meer zien In. Ze vonden me vies, ik mag niet meer thuiskomen tenzij ik zeg dat ik op mannen val. Oftewel ik kan niet meer naar huis.” Linde beet op haar lip en keek Indy met grote ogen aan. Hoorde ze dat nou goed? Viel Indy ook op vrouwen? Ze stond op en keek even naar een foto van Indy en Lily samen. Ze keek toen naar Indy. “Ik ben maar op een iemand verliefd.” En ze haalde diep adem. “En dat is op jou.” Ze liep naar Indy toe en pakte haar hand. “Mag ik je kussen?”

Josie
Josie grinnikte. “Opa was lichtelijk verrast en wist even niet wat ie moest zeggen. Hij heeft wel beloofd om Sander niet te vermoorden ook al was hij het er niet helemaal mee eens.” En ze keek even naar haar opa. Haar moeder grinnikte en tante Hailey begon ook te lachen. Ze hoorde de voordeur open gaan en zag niet veel later haar vader binnen komen. “Papa was ook uhm nogal verrast.” Ze dacht even na. “Ik wil wel weten wat het gaat worden. Char denkt namelijk dat het twee meisjes gaan worden. Ik denk zelf een jongen en een meisje.” Ze pakte ondertussen haar telefoon en zocht de foto’s op.

Saar
Saar keek naar Josh. Hij had al die tijd nog niks gezegd. Zelf wist ze ook niet goed wat ze nou moest zeggen. Ze drukte Flap tegen zich aan en ging weer liggen. Haar lijf deed gewoon zeer. “Het spijt me Josh. Dat ik niet naar jou toe ben gegaan.” Ze slikte. Ze wist van Lisa dat Bradley een oogje op haar had. Ze had het alleen nooit tegen Juda gezegd ook omdat ze niet wist of dat klopte. Ze keek op toen haar moeder weer naar binnen kwam. “Ik wil nu naar huis mam. Ik wil niet hier blijven. Ik wil naar Lady. Ik wil naar huis.”

Levi
Levi knikte. “We geven haar de tijd die ze nodig heeft. Ik ben blij dat ze Josh heeft.” Hij keek naar Juda. “Ergens moet hij toch al op Saar hebben moeten azen. Waarom zou hij dit anders gedaan hebben?” Hij schrok toen er pers binnen kwam. Emiel joeg ze weg maar er bleef een kwal over. Jonah. Hij stond op en liep naar Jonah en Junia toe. “Wat doe je hier? Dit is een familie aangelegenheid. Ik vraag je vriendelijk om naar buiten te gaan.” Hij zou het ook een keer vriendelijk vragen.

Layla
Ze was nog in kostuum en net het podium af toen Noel en papa Manu naar haar toe kwamen. Ze knuffelde hen stevig. “Dit voelde zo fijn. Ik was zo bang dat er niks uit mij zou komen.” Ze haalde die adem en papa Owen keek haar trots aan. “Je hebt het genailed lieverd. Je blies iedereen om ver.” Layla keek even naar Noel. “Ik zag jullie, oom Ethan en oom Finn, Johnny, Emmie en Faith zitten maar ik zag tante Mirthe en oom Levi niet. Waar zijn die?” Ze zag papa Manu en papa Owen een blik met elkaar werpen. “Wat? Pap vertel.” Papa Manu sloeg een arm om haar heen. “Laten we naar de kleedkamer gaan goed.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 3 Empty Re: Forever Young

Bericht van moonlight wo aug 07, 2024 7:51 pm

Yara

Yara knikte. "Eerlijk gezegd dat dacht ik ook maar blijkbaar hebben ze ruzie gehad en daardoor heeft Josie besloten het uit te maken en terug naar Nederland te keren. Tuurlijk vind ik het naar voor haar maar ergens ben ik ook blij om haar weer te zien enzo. Ik heb haar oprecht gemist. Facetimen is toch anders dan elkaar gewoon kunnen knuffelen en irriteren. Joos is wel veranderd maar ook nog steeds haar gekke zelf."

Indy

Indy keek naar de schoenen. "Het spijt me dat je ouders niet zo ruim denkend zijn en je niet gunnen dat je kan zijn eir je bent." Daar in tegen waten haar ouders gelukkig wel ruimdenkend. "Als ik mijn ouders uitleg wat er is gebeurd dan denk ik dat hé wel langer kan blijven logeren. Ze zijn alleen net vertrokken naar mijn oom en tante maar ik kan wel een appje sturen. Als je hier wilt blijven logeren natuurlijk. Ik wil niet dat je vannacht ergens onder een brug moet slapen." En keek Linde onderzoekend aan. Indy haar mond viel open van verbazing. Ze moest moeite doen om de informatie te verwerken maar knikte toch van "ja", dat Linde haar mocht kussen. Ze pakte Linde haar hoofd met twee handen vast en drukte liefdevol haar lippen op de hare.

Allie

"Ik snap opa wel,ja. Maar netjes gereageerd pap. We kunnen er over zeggen wat we willen maar we veranderen de situatie niet. Jullie hebben het wel geprobeerd. En alsje ander eenmaal heeft verwerkt dat die opa wordt dan wordt die de beste opa die de tweeling hun kunnen wensen." "En ze krijgen de beste tante, peettante zelfs. Josie heeft mij dat net gevraagd en ik heb natuurlijk toegestemd.",hoorde ze Charley zeggen. Allie knikte. "Wat het ook worden,we zullen ze met open armen verwelkomen in de familie."

Josh

"Je hoeft je niet te verontschuldigen. Het spijt mij dat je dit is overkomen. Ik.. nee ik meen het echt ik kan Bradley wel vermoorden. Hoe kon die? Ik kan er gewoon niet bij wat hij je heeft aangedaan en dan draag je ook nog zijn kind. Ik wou dat ik je kon helpen,Sarah maar ik weet niet hoe. Ik kan de pijn, verdriet en schaamte niet overnemen."

Mirthe:"Liefje, papa en ik vinden het beter dat je echt vanacht hier blijft. Omdat die troep nog in je lichaam kan zitten. Als er thuis iets gebeurd dan weten we niet wat we moeten doen en hier kunnen ze meteen ingrijpen. Als je liever hebt dat mama bik je blijkt vannacht in plaats van Juda dan blijf ik wel bij je slapen. Sorry,ik snap dat je graag naar huis wilt. Junia appte dat zij en Gabriel,Lady gaan halen."

Junia

"Wat ik hier doe? Ik vernam dat je dochter out is afgevoerd van een feestje dus ik kom kijken of mijn kinderen oké zijn. Dat kom ik hier doen!",hoorde ze haar vader in de verdediging schieten tegenover Levi. Junia stapte tussen beide. "Papz laten we naar buiten gaan dan kunnen we ook rustiger praten. Oké?" En keek hem smekend aan terwijl ze Levi een meelevende blik toewierp. De laatste persoon die Levi nu wilde zien was wel Jonah. Junia begeleidde Jonah naar buiten en zocht een bankje op waar ze konden praten. Ze merkte meteen flitsen op. Ook dat nog!

Noël

Noel haalde een briefje uit zijn zak. "Ik moest je dit van tante Mirthe geven." En gaf Layla het briefje. Lieve lieve Layla. Oh wat ben ik trots op jou. Ik weet zeker dat gaat knalle. Heel veel succes en probeer vooral ook te geneiten van het moment. Helaas kunnen Levi en ik er toch vanavondniet bij zijn. We moeten onverwacht naar Sarah in het ziekenhuis. Bel je na afloop hoe het is gegaan? Dikke kus en knuffel van je tante. Noël wachtte tot dat Layla klaar was met lezen. "Uhmm. Je moet weten waarom Sarah is opgenomen. We hebben vernomen van tante Mirthe dat Sarah is het ziekenhuis ligt omdat Sarah op een feestje waar ze was met Junia, is gedrogeerd en verkracht."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 3 Empty Re: Forever Young

Bericht van KirstReads wo aug 07, 2024 10:03 pm

Lily
Lily vertrok haar gezicht even. “He wat sneu. Ik vind het wel dapper dat ze terug is gekomen naar Nederland. Gaat ze dan hier haar surfsport voortzetten?” Lily keek even naar Tony en Yara. “Owja? In wat voor opzicht is ze veranderd dan?” Lily keek even naar Sven en glimlachte naar hem. “Leuk dat je er bent.” Gebaarde ze naar hem.

Linde
Linde keek Indy aan. “Als het kan zou ik hier wel willen blijven slapen. Ik heb nergens anders waar ik heen kan.” Ze speelde even onzeker met haar vingers en schrok toen Indy haar begon te zoenen. Ze pakte Indy bij haar middel vast en begon haar te tongzoenen. Ze kreeg het warm maar ze wilde absoluut niet loslaten.

Josie
Josie liep even naar haar vader toe en gaf hem een knuffel. “Hij heeft ons ook groot gebracht met alle liefde die hij in zich had en dat is veel. Ik zie stiekem al voor me hoe hij een van de twee gaat leren surfen. Als ze dat willen.” Josie haalde een hand door haar lange haren en ging weer naast Charley zitten en gaf haar een kus. “En Tony wordt de beste oom en Yara de beste tante.” Ze keek even naar haar tantes. “Zou ik dan zo maar even de foto’s via de tv laten zien? Opa, oma, Char en papa en mama hebben ook nog niks gezien namelijk.”

Saar
Saar keek Josh aan. “Je hoeft geen sorry te zeggen Josh. Niemand zag dit aankomen. Niemand.” Saar keek naar haar moeder en toen naar Josh. Ze legde haar handen op haar buik. Ze was even vergeten dat ze zwanger was. Ongewild. Het was nog pril maar er groeide iets in haar. Ze beet op haar lip en begon weer te huilen. Ze begon op de deken te slaan. “Ik wil nu naar huis!” Riep ze bij elke slag. Ze wilde dat haar moeder en Josh bleven en dat Juda terug kwam maar door de emotie was dat ze naar huis wilde het enige wat ze kon zeggen.

Levi
Levi keek Jonah woest aan. “Ik heb alles hier onder controle Jonah. Nu kom je opdagen als er toevallig iets met hun zusje is. Pleur op!” Hij balde zijn vuisten. Hij keek naar Juda en ging weer naast hem zitten. “Sorry. Ik kon het niet anders verwoorden. Het liefst sla ik hem midden in zijn gezicht.” Levi keek even voor zich uit en pakte tegelijk Juda zijn hand vast. “Ik weet gewoon niet hoe we verder kunnen gaan.”

Layla
Ze waren in haar kleedkamer. Ze had haar pruik afgedaan en keek op toen Noël haar een briefje gaf. Ze ging op de bank zitten die er stond en las het briefje. Toen ze uitgelezen was en Noël zijn verhaal deed kreeg ze tranen in haar ogen. “Wie doet nou zoiets? Waarom?” Haar vader Manu pakte haar hand vast. “Dat weten we ook nog niet. Wij wisten dit al langer maar we wilde je niet dit nieuws vertellen voor je op moest.” Layla knikte en ging zwijgend aan haar makeup tafel zitten. Ze veegde haar makeup weg en haalde het kapje van haar hoofd. “Ik wil naar Saar toe pap.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 3 Empty Re: Forever Young

Bericht van moonlight za aug 10, 2024 10:58 am

Yara

Yara haalde haar schouders op. "Geen idee. Ik denk dat Josie eerst even wilt aarden en jaar rimte gewoon weer oppakken. Gezien ze nog steeds de hele tijd Engels praat omdat ze dat zo gewend is. Eigenlijk wel grappig. En ze is volwassener geworden.We zullen het zien."

Sven glimlachte terug. "Bedankt voor de uitnodiging. Je ziet er leuk uit.",gebaarde hij terug en voelde een lichte blos op zijn wangen op komen toen hij dat "zei".

Indy

"Ik app papa wel meteen even om het te regelen. Het komt goed. Uiteindelijk vinden we een fijne plek voor je. Of dat nou hiet is of ergens anders. Ik laat je biet onder een brug eindigen." Indy verbrak uiteindelijk de kus niet omdat ze het wilde maar omdat ze op adem moest komen. Ze glimlachte ongemakkelijk. "Ik vond je eerlijk gezegd al ern tijdje leuk naar ik durfde niks te zeggen. Ik was bang dat je helemaal niet op vrouwen zou vallen en dan zou ik een blauwtje lopen en zou het vet ongemakkelijk worden. Ik ben blij dat het wederzijds is." En streelde Linde door de haar. "Ik hou echt van je,Lin. Als ik naar je kijkt dan slaat mijn hart op hol. Ik kan alleen maar aan jou denken. In jou buurt krjg ik amper een hap door mijn keel."

Thijs

Thijs slikte even. Hij voelde zich een beetje ongemakkelijk worden. "Oké,zou kan die wel weer." Thijs pakte Josie haar hand vast. "Als zij dat zelf willen dan geef ik hun mer alle liefde les als ze oud genoeg zijn. Het is gek te beseffen dat je eigen dochter mama wordt maar ik voel me ook trots dat ik hun opa mag zijn. Jeetje wat klinkt dat oud,opa." En begon te lachen. Thijs knikte. "Leuk! We zijn allemaal heel erg benieuwd." Ennwurmde zichzelf tussen zijn oudste dochters.

Josh

Josh knikte. "Dat weet uit maar.. ik voel me toch verantwoordelijk. Als ik je niet uit het oog was verloren op het geestje dan had Bradley je noet gevonden." Er rolde een traan over zijn wang. Josh wilde net zeggen dat hij haar wilde helpen met de baby maar schrok omdat Sarah een woede uitbarsting kreeg. "Saar, ik snap dat je naar huis wilt maar ik ben het met je moeder eens. Het is beter dat je blijft. Probeer te kalmeren. Straks komen die stomme dokters weer binnen en geven ze je nog een kalmeringsmiddel. Ik kan Juda halen als je dat fijn vind." En keek haar aan. "Ik wilde nog zeggen dat ik uhmm je wil helpen waar ik kan met de baby. Je bent mijn beste vriendin. Dat is het minste wat ik kan doen."

Juda

Junia stapte tussen beide. "Stop! Laat elkaar met rust!" Junia ging met Jomah naar buiten en Juda richtte zich op Levi. "Laat hem! Hij is het niet waard. Laat hem zijn punten als perfecte vader maar pakken. Wij weten beter. Als Junia niet beroemd was geweest dan was hij hier nooit op komen dagen." Juda pakte Levi zijn hand. "Geef de moet niet op,papa. Het komt goed. Heb vertrouwen. We moeten sterk blijven voor Saar. Saar heeft ons nu harder nodig dan ooit."

Noël

"Ik weet zeker dat tante Mirthe liever heeft dat je je première gaat vieren maar ik snap ook dat je er heen wilt. Ik weet niet of we er bij mogen maar ik zal je brengen. Misschien kunnen we in elk geval Juda en Junia bij staan en van hun horen wat er precies is gebeurd. Kleed je rustig om en dan ga ik met je mee."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 3 Empty Re: Forever Young

Bericht van KirstReads zo aug 11, 2024 12:21 pm

Lily
“Ja logisch. Indy en ik hadden bedacht om morgen naar de kermis te gaan. Heb je dan zin om mee te gaan? Gaan we met alle nichtjes.” Lily grinnikte. “Praat ze dan ook Nederlands met een accent en Engels met een Australisch accent?” Lily begon te blozen toen Sven een opmerking maakte. “Dankjewel.” Gebaarde ze. Ze wist niet wat ze moest zeggen. Gelukkig kwamen Adam en Tony met drinken binnen.

Linde
Linde keek naar Indy. “Ik weet al sinds dat ik 15 was dat ik op vrouwen viel. Maar vanwege mijn ouders heb ik alleen relaties met jongens gehad. Tot wij bij elkaar in het team kwamen. Toen ik je zag voelde het meteen al dat ik je leuk vond en vind.” Ze speelde met Indy haar haren. “Ik hou ook echt van jou.” En ze gaf Indy als bevestiging een kus op haar lippen.

Josie
Josie zette de tv aan en sloot haar laptop erop aan. Ze had foto’s gemaakt met haar spiegelreflex camera. Ze had er daar een gekocht toen ze haar eerste loon had gehad. Ze had ook foto’s van Sander gemaakt. Op het strand en met het hondje dat ze samen hadden. “Hier gingen we op kangoeroe safari. Was echt heel tof. Zeker een aanrader.” Ze liet foto’s zien van hun tocht door Nieuw Zeeland met als hoogtepunt het Hobbiton dorp uit Lord of the Rings. Toen kwamen de foto’s van Sander en haar. Ze slikte. Diep van binnen hield ze nog van hem. Hij was zo lief voor haar geweest en beschermend. Ze klikte verder voor ze in huilen uit zou barsten.

Saar
“Josh alsjeblieft..” Ze pakte zijn hand. “Je was lekker aan het tafelvoetballen met Alex en Jasper. Ik wilde je laten genieten van even tijd met onze vrienden. Jullie konden dit geen van alle weten.” Ze haalde diep adem en keek even weg. Ze wilde niet denken aan het kind dat in haar buik groeide. Ze wilde niet denken aan de toekomst die haar te wachten stond. Toch ontroerde de woorden die Josh tegen haar zei haar. Ze keek hem aan en zag oprechtheid in zijn ogen. Josh was haar beste vriend al zolang ze zich kon herinneren. “Dankjewel.” Zei ze tegen hem. Ze knikte. “Wil je Juda en mijn vader halen?” Ze wilde haar vader toch zien. Zien maar niet door hem aangeraakt worden.

Levi
“Sorry. Ik wil hem gewoon niet hier hebben. Hij hoort hier niet.” Levi keek naar Juda. Hij knikte. “Ik weet het zoon.” Hij hoorde voetstappen en toen hij op keek zag hij dat het Sem was. “Pap, Juda.” En Levi stond op en Sem gaf hem een dikke knuffel. “Juda had mij geappt. Saar….Ik kan het gewoon niet geloven. Wat willen ze nu doen door haar hier te houden? Ze moet gewoon lekker naar huis.” Sem omhelsde Juda nog in een broederlijke omhelzing.

Layla
Layla pakte haar kleren en ging even achter haar kledingscherm staan. Ze kleedde zich om en liep achter het scherm vandaan. Haar vader Owen keek haar aan en pakte haar stevig vast. “Liefje. Ik snap dat je naar Saar toe wilt maar we kunnen weinig doen. Zullen we anders tante Mirthe even bellen?” Layla keek naar Noël en liep naar hem toe. Ze pakte hem stevig vast en begon te huilen. “Ik kan niet hier zijn en genieten van mijn premiere als ik weet dat het niet goed gaat met Saar. Ik kan dat niet.” Papa Manu keek naar papa Owen. “Owen als Lee naar het ziekenhuis wil moeten we haar laten gaan. Ze is er nu met haar hoofd niet bij. Finn en Ethan zouden dat ook snappen en misschien willen zij ook wel naar het ziekenhuis.”
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 3 Empty Re: Forever Young

Bericht van moonlight ma aug 12, 2024 6:09 pm

Yara

Yara dacht na. "Jaa. Leuk! Gezellig! Heb je Josie en Charley ook meegedraaid?" Ze keek verontschuldigend naar Tony en Adam. "Sorry,boys. Anders keertje." Adam:"Pff! Dan gaan wij gewoond de mannen verzamelen em gaan we zonder jullie." Yara dacht hardop na. "Je hoort inderdaad wel een accent ja als ze nu Nederlands praat maar dat laatste is mijn gehoor nog niet opgevallen." Yara nam dankbaar de drinken aan. "Kan ik je helpen,Adam?" En keek Lily en Tony bemoedigend aan. Ze had immers de vriend van Tony binnen zien komen en haar nichtje had duidelijk een oogje op die Sven.

Indy

Indy bloosde. "Ik wist al vrij jong dat ik jongens en meisjes leuk vond en dat weet de familie ook. Maar in al die tijd heb ik alleen relaties gehad met jongens. Om een relatie aan te gaan met een meisje vond ik best wel spannend en dan ook nog eens met jou. Ik ben blij dat de interesses voor elkaar wederzijds waten." Indy beantwoorden de kus. "Ik wil helemaal niet terug naar beneden." ,jammerde ze.

Thijs

Thijs keek naar de foto's. "Oh. Dat is wel heel gaaf Joos, die kangaroe safari. Ik kan snappen dat, dat heel tof was. En dat hobbit dorp. Yara zou jaloers zijn als ze dat ziet. Hoe noemen jullie je zusje ook alweer altijd?" "LORD-nerd!",hoorde hij Charley naast hem giechelen. Thijs pakte Josie haar hand vast en hij zag dat Charley haar anderw hand vast pakte toen Sander in beeld verscheen. Charley:"Oké.. die slaan we maar heel gauw over. Next!"

Josh

Josh stond op. "Ik zal ze gaan halen. Kan ik nog iets meenemen. Iets te drinken of te eten? En keek ook Sarah haar moeder Mirthe aan. "Kan ik voor u nog een kopje koffie meenemen?" Mirthe:"Nee. Dank je. Maar bedankt voor het aanbod." Josh knikte. "Dan ga ik even je vader en Juda halen. Zo terug."

Juda

"Ik weet het. Ik snap ook niet wat die hier moet. Maar de laatste tijd belt die Junoa dus continu. Volgens mij om alleen maar met zijn kop in de pers te komen. Meer wilt die niet van der want na haar verjaardag hoorde ze niks meer van hem. Dan kan die niet bellen of appen." Juda voelde gal opkomen wegens de haat naar zijn biologische vader. Juda omhelste Sem. Sem:"Zag ik nou je zus bij jullie echte vader?" Juda knikte. "Zeg maar niks! Die is straks wel weer uit beeld verdwenen." Hij zag Josh aan komen lopen en hoorde ze zeggen dat Sarah naar hem en Levi had gevraagd.

Noël

"Dan gaan we oom Ethan en Finn zoeken en vragen wat iedereen wilt doen. Als de meiden en Johnny niet mee willen dan kan ik hun naar huis rijden. Al denk ik dat hun ook zo geschrokken zijn dat ze even willen zien dat het goed gaat met Saar. Faith en Emmie zijn nket snel bang maar ze leken toch van hun stuk en dichter bij Johnny te blijven."
moonlight
moonlight
Admin

Aantal berichten : 2935
Registratiedatum : 28-07-15
Leeftijd : 30

https://ourhomeourplace.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 3 Empty Re: Forever Young

Bericht van KirstReads ma aug 12, 2024 6:33 pm

Lily
Ze knikte. “Die heb ik zeker mee gevraagd. Ze gingen mee.” Lily keek haar nichtje even aan en toen keek ze naar Adam. “Dan ga je toch met de jongens gamen?” Gebaarde ze naar hem. Lily keek naar Yara alsof ze water zag branden. Ze kon haar nu wel achter het behang plakken. Lily keek naar Sven. “Kunnen we even naar boven gaan? Ik wil je apart spreken.” En ze keek hem vragend aan. Ze keek op toen Tim er ook bij kwam zitten en de hand van Tony pakte. Ze keek even vragend naar Adam. “Heb ik iets gemist?” Gebaarde ze in hun eigen gebarentaal.

Linde
“Weet je wel niet hoe spannend ik het vind om een relatie aan te gaan? Ik uhm heb nog nooit een serieuze relatie gehad.” Met andere woorden ze was nog maagd. Ze keek even naar Indy. “We hoeven ook niet naar beneden als we niet willen. We kunnen gewoon hier blijven.” En ze begon Indy weer te zoenen en gleed met haar tong in Indy haar mond. Ze speelde met Indy haar haren en haar tongzoen werd passievoller.

Josie
Josie grinnikte. “Ik heb voor Yara nog iets gekocht wat met LOTR te maken heeft.” Josie kneep in Charley haar hand. Ze was blij dat ze op iets anders drukte. “Ooh hier ging ik zeilen met Britt en Merida. Vriendinnen en meiden uit mijn surfteam. We zagen ook nog dolfijnen. Oh en hier ben ik voor het Opera House in Sydney. En dit was of is mijn appartement.” Ze slikte. Hoewel ze haar zusje heel erg gemist had vond ze het ook heerlijk om op zichzelf te wonen. Geen gezeur van ouders om je heen. Ze zag Charley haar telefoon oplichten. “Secret admirer?”

Saar
Saar keek Josh na en keek toen naar haar moeder. “Wat nu mama?” Ze drukte Flap dicht tegen zich aan. Ze was moe en ging meer in de kussens liggen. Er kwam een zuster binnen. “Ik heb hier eventueel pijnstillers. Kan ik nog iets voor je doen?” Ze schudde haar hoofd en de zuster liep de kamer uit. “Het spijt me dat jullie door mij niet meer naar de premiere van Layla konden gaan.”

Levi
Levi balde zijn vuisten. “Die klootzak moet echt stoppen met stalken. Junia hoeft het maar te zeggen en ik regel een contactverbod.” Hij keek even naar Sem. “Is Fiona er niet?” Sem schudde zijn hoofd. “Nee die is bij Lady gebleven. Lady was al een tijdje onrustig toen ik je bericht kreeg. Pap is het waar? Is ze verkracht en bezwangerd?” Levi keek naar de grond en knikte. Sem deed zijn ogen dicht en haalde diep adem. “Fuck.” Zei hij toen. Levi gaf Sem een dikke knuffel. “Zou jij even bij Josh willen blijven? Dan ga ik naar je zusje samen met Juda en zeg ik dat je er bent.” Sem knikte. “Tuurlijk geen probleem.”

Layla
Papa Owen keek even bedenkelijk. “Goed dan. Maar beloof me Layla dat we dit nog wel gaan vieren later deze week?” Layla keek haar vader aan. “Pap, ik ga niet mijn premiere vieren deze week als Saar er niet bij kan zijn en ook niet als het waar is dat ze verkracht is.” Zo zat Layla niet in elkaar. Ze snapte haar vader maar ze kon het niet over haar hart verkrijgen om haar eigen behoeftes naar voren te schuiven. Ze pakte haar spullen en liep met Noël aan haar hand naar de artiesteningang waar de rest van de familie stond te wachten.
KirstReads
KirstReads

Aantal berichten : 2871
Registratiedatum : 20-10-17
Leeftijd : 29

Terug naar boven Ga naar beneden

Forever Young - Pagina 3 Empty Re: Forever Young

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum